Definieer shitcoin? Volgens mij is het team achter Holochain goed bezig, maar is de marketing nog ruk.Malawolar schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:09:
[...]
Als je geluk hebt, heb je ze rond de 11 sats gekocht. En zelfs dan is je winst niet heel bijzonder, het blijft best wel een shitcoin waarvan ik blij ben als ze ooit nog m'n limit sell order aantikken rond de 25 sats.
Leuk grafiekje sinds ATH, een paar echte holders zullen nog wel flink in de min staan.
https://www.coingecko.com/nl/coins/ath
https://www.coingecko.com/nl/coins/ath
Wat een negativiteit zeg @Malawolar. Geduld. Holo krijgt zijn beurt nog wel. Maak je maar geen zorgen. Zelfs niet als jij denkt dat het een shitcoin is. Kijk maar eens naar de vorige bullmarket. Er zaten de beste shitcoins onder de grootste gainers af en toe 😂
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
@Turbo-Puppy Ben je nog aan het wachten op je Libra muntje of toch stiekem wat LTC gekocht

De halving is nog ~330 daagjes ver weg en nu al boven de 10k and beyond.
Vraag me af wat de nieuwe ATH gaat worden
Heerlijk om deze rit uit te zitten, geen haar op m’n hoofd denkt aan verkopen. Hodl en we zien wel of ik die lambo kan halen volgend jaar
Broeders we hebben de berenmarkt overleefd! Heuj #proud
Vraag me af wat de nieuwe ATH gaat worden
Heerlijk om deze rit uit te zitten, geen haar op m’n hoofd denkt aan verkopen. Hodl en we zien wel of ik die lambo kan halen volgend jaar

Broeders we hebben de berenmarkt overleefd! Heuj #proud
Nee, ben aan het varen met de kinderen. En geniet van een pilsje. Straks is even kijken.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:26:
@Turbo-Puppy Ben je nog aan het wachten op je Libra muntje of toch stiekem wat LTC gekocht
Zit meer te denken aan short... niet te gek, maar wie weet. Plan B zou gewoon op knop rammen zijn op CB.
Jij in of uit LTC op dit moment?
Je weet dat ik nog met me ZIL zit, maar nu met zo een run, denk ik toch maar aan HODL till ATHTominatie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:27:
De halving is nog ~330 daagjes ver weg en nu al boven de 10k and beyond.
Vraag me af wat de nieuwe ATH gaat worden![]()
Heerlijk om deze rit uit te zitten, geen haar op m’n hoofd denkt aan verkopen. Hodl en we zien wel of ik die lambo kan halen volgend jaar![]()
Broeders we hebben de berenmarkt overleeft! Heuj #proud
ik pomp wel even nieuwe geld naar binnen ipv verkopen.
Nu heb ik oogjes op mijn IOST die ik mogelijk ga verkopen.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Leg me s uit aub. 1 btcb is 11036 dollar waard?
hou je touwtjes vast, we vallen klein beetje
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
En toen was de bearmarket officieel over. Na ja, officieel, de 0.382 fib is vaak genoeg een deadcat bounce level. Je zit dat deze ook op lagere timeframes vaak geraakt wordt. In dit geval zijn we door de 0.382 heen gegaan en direct naar de 0.5 fib wat zo goed als uitsluit dat dit een deadcat bounce was. We zijn wel zojuist afgeketst op de 0.5 fib maar dat was te verwachten.
Edit: XRP nog weten te verkopen boven de 50 cent, net op tijd
Edit: XRP nog weten te verkopen boven de 50 cent, net op tijd
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 22-06-2019 16:37 ]
Ook leuk zo lang het maar niet je eigen boot isTurbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:29:
[...]
Nee, ben aan het varen met de kinderen. En geniet van een pilsje. Straks is even kijken.
Zit meer te denken aan short... niet te gek, maar wie weet. Plan B zou gewoon op knop rammen zijn op CB.
Ik zit er nog in maar, zoek een uitstap momentje nu.
zoooooo daar is dan een 800+ dump brrrrrr. Stoppen NU!
Dit crasht wel erg hard zeg haha.
Binance houdt het ook allemaal ff niet meer bij. Dit zijn wel de swings die crypto leuk maken overigens
Binance houdt het ook allemaal ff niet meer bij. Dit zijn wel de swings die crypto leuk maken overigens

Was nu maar niet aan het varen geweest en short gegaanTurbo-Puppy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:29:
[...]
Nee, ben aan het varen met de kinderen. En geniet van een pilsje. Straks is even kijken.
edit: kon natuurlijk ook niet uitblijven zo'n dump na die stijging
[ Voor 7% gewijzigd door gws24 op 22-06-2019 16:38 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat een geweld
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Niet eerlijk dit, ADA bijna door de 10 ct, xrp bijna 50 en bam!! Weer terug
Nondeju. Worden er nu veel bots getriggerd of is dit 1 (of een paar) whale?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Binance BTC, nog 37 miljoen volume en het volume is 1 miljard in 24 uur
Lekker man zelfs actie in t weekend. Ik kan er wel van genieten. Toch zit ik nu wel in de zon
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
M'n winst gecached, 6 tientjes in de pocket, en weer bijkopen als het weer wat daalt naar oude niveau. Leuk man. Af en toe zwelt de hype wat op en stap ik weer op de trein. Kan ik weer mooi 5 kratjes pils halen. Proost!
Professioneel Heftruck Syndroom
Dit zijn wel weer de dingen die me doen herinneren aan de boom van 2017.Pelox schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:47:
Eindelijk kunnen inloggen op binance.. te laat
Wie goed doet, die goed ontmoet.
bitmex overload ook.. leverage niet kunnen updaten... valt door me stoploss heen en liquidated
sry dubbelpost-
[ Voor 84% gewijzigd door A87 op 22-06-2019 16:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Machlah schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:50:
bitmex overload ook.. leverage niet kunnen updaten... valt door me stoploss heen en liquidated
Die 7% drop daar begint het mee.. dan weer ''flink'' omhoog, paar dagen sideways en dan komt de 20% drop.
In de tussentijd mischien een paar keer een drop van 5%
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 22-06-2019 16:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Heerlijk dagje vandaag; voor het eerst sinds een jaar weer terug op break-even dankzij NEO waar ik 100% vuistdiep in zit.

Ok... wijze les geleerd.. in deze markt geen stop losses, of heel strak of 15%.. Stop loss op ETH getriggerd, zag hem vallen en wilde de stop loss cancelen, tja.. dat lukt dus niet op overbelaste Exchanges.. bounce en hop $150 kwijt als ik rebuy doet.. zonde... misschien maar even wachten
Flink dumpen en nog ruim boven 10K zitten.
Wat is je strategie met neo? Ik weet even niet wat ik nu moet doen na deze stijging?Matadores schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:55:
Heerlijk dagje vandaag; voor het eerst sinds een jaar weer terug op break-even dankzij NEO waar ik 100% vuistdiep in zit.
Zero.
Ik heb ze al weg gedaan op 1610. Kijk wel over een paar dagen of ik ze terug koop voor minder. Als het verder stijgt dan prima. Zijn niet mijn die-hard hold pot.Pelox schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:59:
[...]
Wat is je strategie met neo? Ik weet even niet wat ik nu moet doen na deze stijging?
Oke dit was de correctie die BTC weer even een beetje sideways laat gaan op dit level? Dan zijn de alts nu aan zet. Doe maar!
Ik denk eerder dat we aankomende week een 12k gaan zien.DAMAGE schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:03:
Oke dit was de correctie die BTC weer even een beetje sideways laat gaan op dit level? Dan zijn de alts nu aan zet. Doe maar!
@RedHat als je ziet hoe hard t gaat de laatste tijd dan kan dat maar zo ja. Hoop wel dat de alts even tijd krijgen om bij te trekken.
Vraag over stop-limit orders (die ik niet zo gauw via google heb kunnen vinden): bij verkoop, je stelt de stop in waarop de limit-order wordt uitgezonden.
Stel dat de limit niet gehaald wordt, wordt het dan bij de stop waarde die je hebt ingevoerd verkocht? Of ergens daartussenin?
Stel dat de limit niet gehaald wordt, wordt het dan bij de stop waarde die je hebt ingevoerd verkocht? Of ergens daartussenin?
De stop is je trigger. De limit is het minimale bedrag.Ekstergroen schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:12:
Vraag over stop-limit orders (die ik niet zo gauw via google heb kunnen vinden): bij verkoop, je stelt de stop in waarop de limit-order wordt uitgezonden.
Bij een verkoop dus bijvoorbeeld een 100 dollar stop, met een 90 dollar limit. Je order wordt verkocht zodra de 100 dollar geraakt wordt voor 100 dollar of iets lager. Meestal wel iets van 99 of hoger. In het geval dat de koers omhoog gaat zeer waarschijnlijk gewoon 100. In het geval van de koers die omlaag gaat in extreme gevallen misschien 92, maar daar is de limit dan ook voor. Stel je doet 100 stop met 99.9 limit, kan de prijs zakken naar 70 dollar zonder dat ie geraakt wordt als niemand het wil hebben op 99.9.
Je limit moet dus altijd een stuk lager zijn anders heb je de kans dat ie niet wordt geraakt.
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 22-06-2019 18:12 ]
Op zich ging het wel leuk, van 0.01265 naar 0.013399 is toch weer 5%. Ik vind richting bepalen met LTC alleen weer erg lastig, dit soort stapjes zijn meer geluk dan wijsheid.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:10:
Er zal toch wel op korte termijn een dipje moeten komen door wat winstnemers lijkt mij.
Nu maar hopen dat die winstnemers van BTC het in LTC stoppen

Voor mijn gevoel had LTC al veel hoger moeten staan maar ja, dat doet ie (of is het een ze?) niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik blijf nu door hodlen. Ze staan op m'n Ledger en daar zullen ze staan tot ze minimaal weer 150 euro per stuk waard zijn...Pelox schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:59:
[...]
Wat is je strategie met neo? Ik weet even niet wat ik nu moet doen na deze stijging?
LTC is sinds de bodem x6.3 gegaan waar BTC x3.4 is gegaan. Als BTC zoveel zou doen als LTC al heeft gedaan hadden we een nieuwe ATH voor BTC. Met andere woorden, LTC mag wel even wat achterblijven nuCrypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:34:
[...]
Voor mijn gevoel had LTC al veel hoger moeten staan maar ja, dat doet ie (of is het een ze?) niet.
Het is maar net hoe je het bekijkt, ATH voor BTC $20k, ATH voor LTC $375, in percentages is dat 1,875% tegen 1,29% nu. Vanuit dat oogpunt bekeken zou LTC dus net boven $200 kunnen/moeten staan.PilatuS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:39:
[...]
LTC is sinds de bodem x6.3 gegaan waar BTC x3.4 is gegaan. Als BTC zoveel zou doen als LTC al heeft gedaan hadden we een nieuwe ATH voor BTC. Met andere woorden, LTC mag wel even wat achterblijven nu

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klopt ook
@Ekstergroen Zie naast de uitleg van @PilatuS ook de openingspost (Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8") van dit topic voor dergelijke vragen.
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 22-06-2019 17:49 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Zo, 2x Donald Duck nr 26 in de pocket en zwembad in de achtertuin weer op gepumped.
Gaat nu iedereen meerdere exemplaren inslaan?paul-s83 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:57:
Zo, 2x Donald Duck nr 26 in de pocket en zwembad in de achtertuin weer op gepumped.
Verwijderd
Ik heb er al 15,74 en ben aan het accumuleren.Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Gaat nu iedereen meerdere exemplaren inslaan?
#HODL
Jep. Ff langs de stripboekshop en laten sealen.Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Je weet maar nooit
Kun je ook een masternode draaien met die Donald ducks? Hoeveel exemplaren heb je dan nodig?
11k wederom incoming!!
11k wederom incoming!!
Hier staat het zwembad nu ook weer, naast 2 solarbollen nu ook 2 warmtematten, we willen er deze zomer wel warmpjes bij zittenpaul-s83 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:57:
zwembad in de achtertuin weer op gepumped.
Je ziet nu overigens ook waarom je in een bullmarket niet tussen coins moet wisselen of winst pakken. NEO en ONT zijn weer 50% gedaald sinds hun hoogste punt, Bitcoin is weer op 11k en mijn pf is weer even hoog als een paar uurtjes geleden voor de drop.
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 22-06-2019 18:38 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Maandag in de Televaag:
Komplete oplage van Donald Duck nr. 26 uitverkocht, uitgever staat voor een raadsel.
Komplete oplage van Donald Duck nr. 26 uitverkocht, uitgever staat voor een raadsel.
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 22-06-2019 18:38 ]
BTC-EUR op kraken had weer een enorme spike naar beneden
[ Voor 9% gewijzigd door LosGieros op 22-06-2019 18:43 ]
Rapapa...
hier staat die ookTaro schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:35:
[...]
Hier staat het zwembad nu ook weer, naast 2 solarbollen nu ook 2 warmtematten, we willen er deze zomer wel warmpjes bij zitten
Je ziet nu overigens ook waarom je in een bullmarket niet tussen coins moet wisselen of winst pakken. NEO en ONT zijn weer 50% gedaald sinds hun hoogste punt, Bitcoin is weer op 11k en mijn pf is weer even hoog als een paar uurtjes geleden voor de drop.

Eentje extra gehaald voor op de wc wanneer ik moet dumpen.Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Een flinke correctie, vast wel. Een nieuwe bodem ? Kan het mij niet voorstellen.ggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:
[YouTube: If Bitcoin Has NOT Bottomed, Here's What Could Happen Next]
Hij heeft wel een punt vind ik.
Op 3:39 gaat het over XRPggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:
Maar serieus. Hij heeft over A B en C wave wat mogelijk kan gebeuren en vervolgens laat hij zien dat die al heeft plaatsgevonden in 2018 lol.
[ Voor 20% gewijzigd door Klaas25 op 22-06-2019 19:00 ]
Ik zag eerder op de dag de pagina's van Donald Duck geplaatst. Ik kan ze niet meer vinden, zijn ze verwijderd?
Afwachten dus of bitcoin rond de 6/7k terugvalt en dat de nieuwe support wordt. Zakt ie erdoor heen op naar de 3k weet je genoeg. Blijft ie steady op en boven de 6/7k en je weet ook genoeg.ggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:
Kain_niaK in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"Ballie2210 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:03:
Ik zag eerder op de dag de pagina's van Donald Duck geplaatst. Ik kan ze niet meer vinden, zijn ze verwijderd?
Ja is weg.
Weg
Zijn er nog meer met problemen ledger live hier ?
Yup, nog steeds de verkeerde koers.chang1982 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:12:
Zijn er nog meer met problemen ledger live hier ?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja, we gaan terug naar 100 dollar, vertel dat die 70 miljoen aan geliquideerde shorts maar. De markt is compleet anders dan in 14/15. Destijds was alleen het idee van BTC wat het in leven hield en voor de gains zorgde. Inmiddels is er een weg geplaveid van massa adoptie voor de wereld, het is overal beschikbaar, institutioneel geld kan gaan instappen en technisch is BTC een stuk verder. Daarnaast heb je ook nog nieuws als Libra wat aardig stimulerend kan werken. De massa zit nog lang niet in Bitcoin, ik heb namelijk niemand in mijn omgeving (werkend in een juridische/technische omgeving en loop veel rond op de universiteit) nog over BTC gehoord. Als het ergens zou moeten starten is het daar wel.Joosie200 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:07:
[...]
Afwachten dus of bitcoin rond de 6/7k terugvalt en dat de nieuwe support wordt. Zakt ie erdoor heen op naar de 3k weet je genoeg. Blijft ie steady op en boven de 6/7k en je weet ook genoeg.
En de grootste invloed moet zelfs nog komen, die van de halvening. Ja ik denk ook niet dat het zo parabolisch blijft gaan als dat het nu doet. Maar een nieuwe low in 2019, daar durf ik met de beste Alessio (of iemand hier die het aandurft) wel een weddenschap mee aan te gaan ter waarde van m'n hele portfolio.
En ik weet wel dat hij het doet om alleen maar met alles rekening te houden, maar het lijkt er een beetje op dat hij 'de cool kid' wil zijn die anders denkt dan de rest. Een beetje hipstergedrag.
[ Voor 19% gewijzigd door Malawolar op 22-06-2019 19:19 ]
Dus zodra de koers omhoog gaat over de 90 dollar limit, gebeurt er nog niks, totdat hij omlaag gaat en weer neerwaarts over de 90 komt, dan heb je het verkocht voor 90 dollar.PilatuS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:19:
[...]
De stop is je trigger. De limit is het minimale bedrag.
Bij een verkoop dus bijvoorbeeld een 100 dollar stop, met een 90 dollar limit. Je order wordt verkocht zodra de 100 dollar geraakt wordt voor 100 dollar of iets lager. Meestal wel iets van 99 of hoger. In het geval dat de koers omhoog gaat zeer waarschijnlijk gewoon 100. In het geval van de koers die omlaag gaat in extreme gevallen misschien 92, maar daar is de limit dan ook voor. Stel je doet 100 stop met 99.9 limit, kan de prijs zakken naar 70 dollar zonder dat ie geraakt wordt als niemand het wil hebben op 99.9.
Je limit moet dus altijd een stuk lager zijn anders heb je de kans dat ie niet wordt geraakt.
Gaat de koers verder omhoog over de 100, dan heb je hem ook voor 100 (of een fractie lager).
De limit die je instelt vanaf de stop, dat is zo'n beetje te vergelijken met een veilige marge, een net dat je uitgooit over een bandbreedte van de prijs?
heel interessant , hij heeft zeker een punt als je dit allemaal ziet en beluisterd , het is dan ook wel wel iets om rekening mee te houdenggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:
Beetje willekeurige posities van de verschillende waves als je het mij vraagt. Sommige dips zijn wel een wave en andere niet in de 2017 bull marktggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:

Ja alsof die het vertelt wil ik het direct aannemen. Maar hoe kunnen we toen met nu vergelijken? Er is ziek veel veranderd. Dat moet ook uiten in de koers. Dat moet ook een keer anders gaan vanwege al die progressie en hoeveel mensen op hoger niveau zich er nu mee bemoeien.cryptore schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:16:
[...]
heel interessant , hij heeft zeker een punt als je dit allemaal ziet en beluisterd , het is dan ook wel wel iets om rekening mee te houden
Niet te spreken van al die OTC kopers die hebben zitten stacken.
En hij legt zn A.B C wave uit om vervolgens te laten zien dat die heeft plaatsgevonden in 2018 al gedurende de bearmarket. Hij vertelt niet hoe groot de kans is dat dit een 2e keer kan gebeuren..

[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 22-06-2019 19:20 ]
Hi allemaal ,
Ik zit net een maandje mee te lezen hier en op Bitvavo wat inkopen gedaan ,Heb hier 2 schermen , één
met Coin360.com en de ander Bitvavo , altijd staan bij Coin360 de koersen hoger als dan bij Bitvavo ,
kan ik er dan van uitgaan dat ik inkoop en dat de koers die ik zie op Coin360 over een bepaalde tijd
aangetikt word door Bitvavo ? bijv...Bitvavo Bitcoin 9474 en Coin360 9550 , erg apart .
Ik zit net een maandje mee te lezen hier en op Bitvavo wat inkopen gedaan ,Heb hier 2 schermen , één
met Coin360.com en de ander Bitvavo , altijd staan bij Coin360 de koersen hoger als dan bij Bitvavo ,
kan ik er dan van uitgaan dat ik inkoop en dat de koers die ik zie op Coin360 over een bepaalde tijd
aangetikt word door Bitvavo ? bijv...Bitvavo Bitcoin 9474 en Coin360 9550 , erg apart .
Nee, brokers hebben altijd hogere aankoop en lagere verkoop prijzen, daar verdienen ze hun geld aanPeterre schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:23:
Hi allemaal ,
Aha, ik begrijp het , bedanktSlux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:27:
[...]
Nee, brokers hebben altijd hogere aankoop en verkoop prijzen, daar verdienen ze hun geld aan
Natuurlijk is er veel veranderd , en bemoeien grote partijen zich er nu veel meer mee , en het is ook niet zeker dat het zich herhaald , En als nuchtere Tukker zeg ik ook regelmatig "Voak bin je te bange " , maar toch is het wel iets om in je achterhoofd te houden , want dat er een flinke correctie aan kan komen geloof ik direct , kijk alleen even naar de Fear en Greed meter - extreme greed nu ....Klaas25 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:19:
[...]
Ja alsof die het vertelt wil ik het direct aannemen. Maar hoe kunnen we toen met nu vergelijken? Er is ziek veel veranderd. Dat moet ook uiten in de koers. Dat moet ook een keer anders gaan vanwege al die progressie en hoeveel mensen op hoger niveau zich er nu mee bemoeien.
Niet te spreken van al die OTC kopers die hebben zitten stacken.
En hij legt zn A.B C wave uit om vervolgens te laten zien dat die heeft plaatsgevonden in 2018 al gedurende de bearmarket. Hij vertelt niet hoe groot de kans is dat dit een 2e keer kan gebeuren..
Resulaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, en al helemaal niet met TA en de relatief vrij nieuwe BTC.cryptore schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:34:
[...]
Natuurlijk is er veel veranderd , en bemoeien grote partijen zich er nu veel meer mee , en het is ook niet zeker dat het zich herhaald , En als nuchtere Tukker zeg ik ook regelmatig "Voak bin je te bange " , maar toch is het wel iets om in je achterhoofd te houden , want dat er een flinke correctie aan kan komen geloof ik direct , kijk alleen even naar de Fear en Greed meter - extreme greed nu ....
Bij de 90 dollar gebeurt er niets. De stop is je trigger. Pas wanneer die trigger geraakt wordt komt de order in het orderboek voor de best mogelijke prijs. Die 90 dollar is het minimale bedrag wat je er voor gaat/wil krijgen, maar pas wanneer de stop aangetikt wordt zal er iets gebeuren.Ekstergroen schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:14:
[...]
Dus zodra de koers omhoog gaat over de 90 dollar limit, gebeurt er nog niks, totdat hij omlaag gaat en weer neerwaarts over de 90 komt, dan heb je het verkocht voor 90 dollar.
Gaat de koers verder omhoog over de 100, dan heb je hem ook voor 100 (of een fractie lager).
De limit die je instelt vanaf de stop, dat is zo'n beetje te vergelijken met een veilige marge, een net dat je uitgooit over een bandbreedte van de prijs?
Kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn .RaptorXS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:38:
[...]
Resulaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, en al helemaal niet met TA en de relatief vrij nieuwe BTC.
Ik weet niet wat jij denkt maar weer een nieuwe user met een newbie vraagje.Slux schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:27:
[...]
Nee, brokers hebben altijd hogere aankoop en lagere verkoop prijzen, daar verdienen ze hun geld aan
Behalve de kinderen die de Donald Duck lezen kijken ook vaak de ouders wel even wat er in staat.Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:44:
[...]
Ik weet niet wat jij denkt maar weer een nieuwe user met een newbie vraagje.Ik hoor nog net niet het gegnuif van die trappelende stieren maar dat kan nooit lang meer duren.

En die kunnen dan lachen om Berend Bitcoin en John e-bank. Vooral die 2e moest ik ff glimlachen.RaptorXS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:50:
[...]
Behalve de kinderen die de Donald Duck lezen kijken ook vaak de ouders wel even wat er in staat.

Gaan we nu eindelijk een buy back dipje krijgen ?
Waar blijven die winstnemers.
Waar blijven die winstnemers.
Ik heb vanwege een crypto project (er komt binnenkort nog een 'Bitcoin' bijRaptorXS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:50:
[...]
Behalve de kinderen die de Donald Duck lezen kijken ook vaak de ouders wel even wat er in staat.
Die noorderlingen zijn zo dom nog niet.
Uitgestapt bij 10.850, tijd voor de correctie denk ik.
Vanaf daar een muntexplosie naar de 62k, correctie naar 26.4k en dan door de magische 100k grens.
Lambo Moon Hodl enzo
Vanaf daar een muntexplosie naar de 62k, correctie naar 26.4k en dan door de magische 100k grens.
Lambo Moon Hodl enzo
Ofwel:Crypts schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:57:
[...]
Ik heb vanwege een crypto project (er komt binnenkort nog een 'Bitcoin' bij) contact met een Fin en die zei dat het daar al eerder in de Donald Duck (Aku Ankka) had gestaan maar kon het niet terugvinden. Wat hij ook wist te melden is dat de DD daar niet zo lang geleden door meer mensen werd gelezen dan de grootste krant.
Die noorderlingen zijn zo dom nog niet.
Buy Donald Duck and shoot Bitcoin to the moon!
Wat gebeurt er met BCHABC?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zoiets ja. Mijd de krant als aids en het nieuws in zijn geheel als ebola. Koop de DD, zorg dat je een voorraadje BTC hebt en alles zal goed kom.RaptorXS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:00:
[...]
Ofwel:
Buy Donald Duck and shoot Bitcoin to the moon!
Die doet duidelijk een steef. Ron Jeremy style.
[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 22-06-2019 20:07 ]
Die nep BTC wil CMC plekje 4 weer terug en heb ergens begrepen dat de Bitmain beursgang toch weer plaats gaat vinden dit jaar.
Roger Ver wil zijn ROI wat opkrikken. Vanaf het begin tot nu toe volgens cmc bij een koers van $517 nog steeds een ROI van -6,85% sinds het begin.
Het acht uur journaal nu, de Libra is er onderwerp....
Dit op de NOS site:
Dit op de NOS site:
Hele artikel: https://nos.nl/artikel/22...ieel-gevaar-kan-zijn.htmlHoe Facebooks munt voor de wereld zegen, maar ook potentieel gevaar kan zijn
[ Voor 69% gewijzigd door RaptorXS op 22-06-2019 20:18 ]
Is het ook niet zo dat in de toppen (en dalen) daarvoor de institutionele beleggers (en superrijken) nog niet op de bitcoin markt waren verschenen?gws24 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:18:
[...]
Beetje willekeurige posities van de verschillende waves als je het mij vraagt. Sommige dips zijn wel een wave en andere niet in de 2017 bull markt. Kan zijn dat ik niet genoeg in TA zit maar dit komt bij mij over als de waves op zo'n manier trekken dat het de gewenste conclusie ondersteund. Het is dus maar net hoe je de verschillende waves bepaald. Oftewel imo weer een leuke TA en er zit misschien een kern van waarheid in maar de markt is vaak compleet irrationeel
[ Voor 10% gewijzigd door Ekstergroen op 22-06-2019 20:28 ]
Hoe ga je er rekening mee houden? Vannacht alles in PAX omzetten?cryptore schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 19:16:
[...]
heel interessant , hij heeft zeker een punt als je dit allemaal ziet en beluisterd , het is dan ook wel wel iets om rekening mee te houden
Koffiedik kijken mijns inziens, je weet het gewoon niet of ze wel of niet al ingestapt waren toen. Is wel een grotere kans dat er nu meer instappen.Ekstergroen schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Is het ook niet zo dat in de toppen (en dalen) daarvoor de institutionele beleggers (en superrijken) nog niet op de bitcoin markt waren verschenen?
Ladonna schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:13:
Bijna net zo hoog als zn waarde
Cryptisch crypto taal voor mij dit
Laatste keer dat ik in mijn Binance keek had ik 350 USD en nu 985
. Was vergeten dat ik een hele poos geleden al mijn alts had omgezet in BTC, NEO en ETH.
Wat denken jullie, de rek is uit BTC, verder gaat met alleen ETH en NEO?
Ben sinds 2014 actief met crypto's bezig, heb toen zo'n KNC miner gekocht en daarmee 55 bitcoins weten te minen, maar na de laatste crash ben ik er totaal niet meer mee bezig.
Is NEO nog een goed project? Hij is ooit 170usd geweest, als dat nu weer gebeurd betekend dat 10x.
Ben sinds 2014 actief met crypto's bezig, heb toen zo'n KNC miner gekocht en daarmee 55 bitcoins weten te minen, maar na de laatste crash ben ik er totaal niet meer mee bezig.
Is NEO nog een goed project? Hij is ooit 170usd geweest, als dat nu weer gebeurd betekend dat 10x.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dus:ggj87 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:47:
21MA in de gaten houden
Of... je kunt dan toch ook gewoon de Bollinger Bands in de gaten houden? Dat is 20 daags en geeft meer informatie over de dynamische trend.
Nee hoor , ik zet niet zo gauw iets om , maar als het spannend gaat worden , direct naar Euro , ik zit voor 80% in Euro-pairs , heb alleen Dash en XMR als btc-pairs.Thaam schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:18:
[...]
Hoe ga je er rekening mee houden? Vannacht alles in PAX omzetten?
Maar oke er mee rekening houden op een bepaalde manier is erg moeilijk natuurlijk , crypto is eigenlijk niet te voorspellen
Waar kan je snel schakelen tussen euro en crypto? Ik vertrouw Tether niet meer.cryptore schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:28:
[...]
Nee hoor , ik zet niet zo gauw iets om , maar als het spannend gaat worden , direct naar Euro , ik zit voor 80% in Euro-pairs , heb alleen Dash en XMR als btc-pairs.
Maar oke er mee rekening houden op een bepaalde manier is erg moeilijk natuurlijk , crypto is eigenlijk niet te voorspellen
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Bitvavorickyy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:30:
[...]
Waar kan je snel schakelen tussen euro en crypto? Ik vertrouw Tether niet meer.
Newbies en spijtoptanten die weer instappen. Vraagjes over veel te dure brokers. Berichten dat BTC toch echt weer naar de klote moet gaan omdat mensen de boot hebben gemist. Miners die ineens weer bedenken ooit iets gemined te hebben. Hoeveel meer bevestiging hebben we nog nodig?
Fucking moon and beyond. Die lambo is voor paupers en het plebs, voor minder dan een Bugatti of McLaren gaan we niet meer.
Fucking moon and beyond. Die lambo is voor paupers en het plebs, voor minder dan een Bugatti of McLaren gaan we niet meer.
Wat heb je met die 55 BTC gedaan dan? Als je die op een goed moment hebt verkocht hoef je je toch niet meer druk te maken over een potentiele waarde van NEO?rickyy schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:28:
Laatste keer dat ik in mijn Binance keek had ik 350 USD en nu 985. Was vergeten dat ik een hele poos geleden al mijn alts had omgezet in BTC, NEO en ETH.
1 pizza , hij moest nog wel wat bij betalen.paul-s83 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:52:
[...]
Wat heb je met die 55 BTC gedaan dan? Als je die op een goed moment hebt verkocht hoef je je toch niet meer druk te maken over een potentiele waarde van NEO?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!