If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Jonge verpest het nou niet voor me met de nieuwkomers!Bever! schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:13:
Nano is toch dood met komst van Libra?
NANO = potentie! (na de top mag je bashen)
Bedankt voor het begrip.
Ik kijk daar nu al naar uit @Taro ... echt vlees.. waar je niet eerst beestjes vanaf moet slaan en 3 dagen moet pekelen! 2020 wordt mijn jaar!Taro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:01:
[...]
Deal!
Levensdoel is overigens een chateau in Toscane, met zwembad en olijfboomgaard. Mooi iedere dag om 10:00 's ochtends opstaan, 3 baantjes trekken, ontbijt voorgeschoteld krijgen, beetje in de zon liggen, olijven vreten, wandelen met de honden, wijntjes drinken, zwemmen en nergens zorgen om maken.
Peperplanten horen daar uiteraard bij, al heb ik volgens mij nu ook al wel nagenoeg een hectare staan. Zo voelt het in ieder geval qua tijdsinvestering
Tot die tijd geniet ik van andere dingen. Gisteren eindelijk mijn smart robotgrasmaaier binnengekregen en geïnstalleerd, dat bespaart mij weer 2-3 uur per week grasmaaien en dat kan ik extra aan de kids en crypto besteden![]()
Als Peng mooned (en Bitcoin ook), dan mag je 2 weken gratis op mijn chateau verblijven.
En mijn aanbod van vorig jaar om een BBQ in mijn achtertuin te houden voor een aantal mensen hier staat wat mij betreft nog steeds. Al wil ik natuurlijk @Slux en @Turbo-Puppy niet in de positie drukken dat ze met 2e hands afgekeurd vlees aan komen zetten omdat ze niet beter kunnen krijgen, maar @Crypts wil daarin vast wel bijspringen?

Kcs weer gestaag omhoog de afgelopen dagen.
De tijd leert of het tij keert
Ik heb jaren lang die (kerkelijke) taak (mogen) (ge)dragen en dat geeft een hoop voldoening weet ik uit ervaring.Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:10:
[...]
Meneer Crypts heeft het op dit moment even heel druk met het bijstaan van een gezin met schulden welke ik zonder enig winstbejag probeer te helpen om hier weer uit te komen. Ik ga hier verder geen grappen over maken, frituur maar een volgelopen tampon oid.
We lopen met regelmaat hier te zeuren, dromen en/of ons gal te spuwen maar wanneer je die kant kent, dan leer je snel waarderen wat je zelf (bereikt) hebt.
Zat er toevallig net naar te kijken. Wat een zooitje is die munt nu geworden zeg. Weet nog de tijd dat ie 20 miljoen volume of meer op een dag had. Nu inclusief de pump 850kSwaha schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:11:
Nano heeft er nu ook zin in!
Verwijderd
Heb je die openingscandle gezien?raq schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:27:
BNB gelist op kucoin, dan is het wel weer toegankelijk voor US. Hopelijk ook snel andersom ook kcs op binance.
Kcs weer gestaag omhoog de afgelopen dagen.

Iets te weinig nulletjes na de 0. BNB-BTC begon daar meteen -89%

Verdorie...gemiste kans.Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:34:
[...]
Heb je die openingscandle gezien?
Iets te weinig nulletjes na de 0. BNB-BTC begon daar meteen -89%

Lol ik weet heus wel waar ik over praatCrypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:03:
[...]
Van $9175 naar $9125? Als het je daar al dun van door de broek loopt? Wil je erover praten? Dat is net over een half procent, je zit in crypto's he? Die doen veul meer op een dag en dat is waarom we erin zitten.
200 dollar drop kan best veel zijn afhankelijk van de grootte van je assets he
Maar toegegeven, ik keek op 5 min chart en sie was spectaculairder dan de 1h chart
nu 9400++ of terug naar 8600, of zelfs lager
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 00:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Nou, nou. Zien we ineens beren op de weg? Waar is de positiviteit gebleven A87?A87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 00:05:
Even kijken of de 9400 wordt behaald anders ben ik weer weg met traden.
nu 9400++ of terug naar 8600, of zelfs lager
Rookworst zonder r is ook worst.
De positiviteit daalt met 15% bij iedere liquidatieBartvandelaar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:10:
[...]
Nou, nou. Zien we ineens beren op de weg? Waar is de positiviteit gebleven A87?
ja was mijn winst... sta nu weer quite met mijn inleg. had wel nog flink veel spullen gekocht.. ^^ kiezelstenen + GTX 2080ti en nog meer .Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:38:
[...]
Die dikke long die je had staan, niet de laatste maar die daarvoor; was die liquidated?
weer terug af

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 01:41 ]
Verwijderd
Kut man... Dat was een beste... Maargoed wie niet waagt wie niet wint.A87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:39:
[...]
ja was mijn winst... sta nu weer quite met mijn inleg
Hopen dat je nog ff een mooie pakt en weer een dikke kan zetten. Maar voorzichtig
jep. ik zal NOOIT stoppen now wayyy.. die long van 200 duizend dollarVerwijderd schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:40:
[...]
Kut man... Dat was een beste... Maargoed wie niet waagt wie niet wint.
Hopen dat je nog ff een mooie pakt en weer een dikke kan zetten. Maar voorzichtig
whahahahah
Gewoon domme fout,, alles stond overbought had het gewoon niet door
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 01:43 ]
Verwijderd
Mij te link die shit. Ik hou het wel bij shitcoins en biddenA87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:41:
[...]
jep. ik zal NOOIT stoppen now wayyy.. die long van 200 duizend dollar![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahah
Gewoon domme fout,, alles stond overbought had het gewoon niet door
Zieke gains te halen maar ook zieke verliezen, vooral met die hoge leverage...
Jaapio blut binnen 3 minuten fo sho.

als je het 5/10 jaar doet word je vanzelf wel de trader prof.. maar duurt wel lang. Ik ga gewoon pro worden al duurt het een eeuwigheid.Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:45:
[...]
Mij te link die shit. Ik hou het wel bij shitcoins en bidden
Zieke gains te halen maar ook zieke verliezen, vooral met die hoge leverage...
Jaapio blut binnen 3 minuten fo sho.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 01:47 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Had je geen stop loss ingesteld dan?A87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 01:39:
[...]
ja was mijn winst... sta nu weer quite met mijn inleg. had wel nog flink veel spullen gekocht.. ^^ kiezelstenen + GTX 2080ti en nog meer .
weer terug af
In deze stream heb ik ook mijn eigen KAINX token geïntroduceerd. Later meer hier over.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Dat je er geen referral linkjes bij plaatst om het helemaal af te maken.
We zitten hier op een crypto forum, voor geloof moet je lekker naar de kerk gaan of andere topics
Zucht.... lekker ff aan het bijlezen en dan is dit het laatste bericht...Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 07:52:
K'had de maintainer van https://electroncash.org/ in my D.live stream.
[YouTube: Beats, Bible & Bitcoin - Episode 3 - Jonald Fyookball - June 19 2019]
In deze stream heb ik ook mijn eigen KAINX token geïntroduceerd. Later meer hier over.
Verwijderd
Positief blijven, zelfs in een neergaande spiraal kun je winst maken. De memepotential is in ieder geval aanwezig... KANNIXMachlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:08:
[...]
Zucht.... lekker ff aan het bijlezen en dan is dit het laatste bericht...
Wat is dan precies je probleem met mijn posts? Ik maak content, en die deel ik hier. Is dat een probleem? Het gaat toch over crypto.Machlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:08:
[...]
Zucht.... lekker ff aan het bijlezen en dan is dit het laatste bericht...
Je bent aan het spammen met je geloof posts doe dat lekker ergens anders.Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:31:
[...]
Wat is dan precies je probleem met mijn posts? Ik maak content, en die deel ik hier. Is dat een probleem? Het gaat toch over crypto.
Dit inderdaad.Slux schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:35:
[...]
Je bent aan het spammen het je geloof posts doe dat lekker ergens anders.
Hoe Quadriqa Exchange met de funds van klanten speelde en meerdere malen geliquideerd werd;
https://twitter.com/zhusu/status/1141587997952888832
Rookworst zonder r is ook worst.
Zit je toevallig in BBP?Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:31:
[...]
Wat is dan precies je probleem met mijn posts? Ik maak content, en die deel ik hier. Is dat een probleem? Het gaat toch over crypto.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Top! Ik heb een zakje OCE en VET op Oceanex.Bartvandelaar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:27:
Nog meer mensen die Oceanex als Exchange gebruiken? Van @Slux weet ik dat hij daar niet zit aangezien ze geen euro pairs hebben. Maar voor de mensen die het wel gebruiken, ze hebben nu eindelijk een iOS app. Android volgt nog, maar de app ziet er prima uit en werkt ook prima tot op heden
Same, oceanex is veel belovend, OCE is mooi 100% gegaan afgelopen 2 weken.Dacide schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:48:
[...]
Top! Ik heb een zakje OCE en VET op Oceanex.
En heb leuk zakje VET en klein zakje vtho voor daytrading puur om meer VET te genereren wat ook weer extra vtho genereert(passief).
Alle drie slapende reuzen. In juni trouwens een announcement van niet vechain zelf, maar van PWC+partner.
Mainnet wordt al gebruikt afgelopen dagen, en stijgt gigantisch, en dit is nog maar 1 grote klant. Hierdoor stijgt VTHO in waarde.
Het is zover jongens, de bullrun is officieel begonnen. VET shills zijn terugBloodclot schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:54:
[...]
Same, oceanex is veel belovend, OCE is mooi 100% gegaan afgelopen 2 weken.
En heb leuk zakje VET en klein zakje vtho voor daytrading puur om meer VET te genereren wat ook weer extra vtho genereert(passief).
Alle drie slapende reuzen. In juni trouwens een announcement van niet vechain zelf, maar van PWC+partner.
Mainnet wordt al gebruikt afgelopen dagen, en stijgt gigantisch, en dit is nog maar 1 grote klant. Hierdoor stijgt VTHO in waarde.
Eensch, mijn Fusions staan ook weer bijna op ICO prijs. Nu above & beyond, moon lambo!Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:02:
[...]
Het is zover jongens, de bullrun is officieel begonnen. VET shills zijn terugMOON BMW soon!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hahaha VET is weer helemaal terug inderdaad!Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:02:
[...]
Het is zover jongens, de bullrun is officieel begonnen. VET shills zijn terugMOON BMW soon!
Ik snap je enthousiasme maar pas als tron ook weer in beeld komt gaan we los denk ik.Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:02:
[...]
Ik heb toegang tot een service die https://sideshift.ai/ heet.
Dat is de vervanger van shapeshift.io
Met sideshift kun je bijna elke crypto naar elke andere crypto omzetten binnen de 30 seconden. Geen account nodig. Je kiest welke crypto naar welke crypto, je geeft ze een crypto ontvang adres, jij krijgt een verstuur adres. Je verstuurt en je krijgt meteen de andere crypto op het adres dat je opgegeven hebt.
Hier een korte video van het gebruik. Ik had op een pokersite een kleine BSV balans die ik naar BCH wou omzetten.
* Dat doen we dus niet *. Echt super handig dat ik tussen mijn Ethereum, Bitcoin, Bitcoin Cash, Litecoin en dogecoin kan overschakkelen on the fly zonder wachttijden.
Ik weet zeker dat er tweakers zijn die wensten dat ze sneller hun crypto naar andere crypto konden omzetten dan het naar een exchange te sturen waar je vaak uren moet wachten.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2019 12:28 ]
Klopt, helemaal terug naar onder als ik in mijn PF kijk. Blijft maar zakken. Al maanden.Machlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:04:
[...]
Hahaha VET is weer helemaal terug inderdaad!
Zie mijn opmerking over VET...
Al is ADA niet zo erg, maar omhoog gaat het niet nee.
Een hoop alts hebben er geen zin in
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dit kan toch al enkele jaren met gewoon met shapeshift (jaxx wallet bijvoorbeeld) zoals je zelf zegt? Hoe kom je er bij dat sideshift de nieuwe shapeshift is? Je bent gewoon weer je referral code aan het spammen.Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:21:
Ik weet zeker dat er tweakers zijn die wensten dat ze sneller hun crypto naar andere crypto konden omzetten dan het naar een exchange te sturen waar je vaak uren moet wachten.
Shapeshift heeft KYC, sideshift.ai niet. Op shapeshift heb je een account nodig, op sideshift.ai niet.Machlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:45:
[...]
Dit kan toch al enkele jaren met gewoon met shapeshift (jaxx wallet bijvoorbeeld) zoals je zelf zegt? Hoe kom je er bij dat sideshift de nieuwe shapeshift is? Je bent gewoon weer je referral code aan het spammen.
Ik heb mijn referral link helemaal niet gespamt. Dat mag ook niet hier. Mijn referral link zit niets eens in mijn video en staat ook niet onder de video beschrijving.
Nee vandaar dat we je moeten DMen...Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:51:
[...]
Shapeshift heeft KYC, sideshift.ai niet. Op shapeshift heb je een account nodig, op sideshift.ai niet.
Ik heb mijn referral link helemaal niet gespamt. Dat mag ook niet hier. Mijn referral link zit niets eens in mijn video en staat ook niet onder de video beschrijving.

Nee die acces codes staan los van mijn referral code. Sideshift.ai is in beta, vandaar de codes.Machlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:57:
[...]
Nee vandaar dat we je moeten DMen...
[Afbeelding]
Dat is heel normaal bij beta's, dat het gebruik gecontroleerd toegelaten wordt door codes.
Ik weet niet wie je wijsgemaakt heeft dat ik een scammer ben of iemand die van geld houdt. Maar in beide gevallen heeft er iemand tegen je gelogen. Ik ben een crypto evangelist, met de focus op Bitcoin Cash. Omdat ik weet dat die het beste werkt.
[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 20-06-2019 12:04 ]
Haha sure. Ze zoeken de grootste shillers en die geven ze een code. Vandaar dat ze om je username van meerdere platforms vragen. Je mag je eigen access code toch niet delen ook?Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:01:
[...]
Nee die acces codes staan los van mijn referral code. Sideshift.ai is in beta, vandaar de codes.
Dat is heel normaal bij beta's, dat het gebruik gecontroleerd toegelaten wordt door codes.
Ik weet niet wie je wijsgemaakt heeft dat ik een scammer ben of iemand die van geld houdt. Maar in beide gevallen heeft er iemand tegen je gelogen. Ik ben een crypto evangelist, met de focus op Bitcoin Cash. Omdat ik weet dat die het beste werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Machlah op 20-06-2019 12:09 ]
Wat is jou probleem dude. Ik heb hier al gezegt dat als mensen mij een DM sturen ze gewoon een access code krijgen en klaar. En laat Dorian met rust.Machlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:09:
[...]
Haha sure. Ze zoeken de grootste shillers en die geven ze een code. Vandaar dat ze om je username van meerdere platforms vragen. Je mag je eigen access code toch niet delen ook?
Dat je een dienst aan het shillen bent. In je eerste bericht doe je het ook lijken alsof sideshift van shapeshift is (het is de nieuwe shapeshift zeg je).Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:12:
[...]
Wat is jou probleem dude. Ik heb hier al gezegt dat als mensen mij een DM sturen ze gewoon een access code krijgen en klaar. En laat Dorian met rust.
Haha, wtf is Dorian?
Verwijderd
Laat het gaan.
Je bent een discussie aan het voeren met een 3 jarig kind in een "ik wil een koekje bui"
Beste wat je kan doen is hem in de hoek zetten en negeren.
Jullie niet dan? Wat doen jullie hier dan. Zijn jullie tegen crypto?
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 20-06-2019 12:27 ]
FOMO is in the air. Newbies are joining the cryptocurrency space and falling prey to scammers.
— Andreas (aantonop Team) (@aantonop) 20 juni 2019
Please educate your friends and family:
- Promises of profit are 100% ponzi
- Request to "recruit", "affiliate" etc are 100% pyramid schemes
- ICO/IEO are 99.99% pump-and-dump
[ Voor 194% gewijzigd door Machlah op 20-06-2019 13:15 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zeg dit niet gauw, maar man man.....Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:01:
[...]
Nee die acces codes staan los van mijn referral code. Sideshift.ai is in beta, vandaar de codes.
Zelden een persoon gezien die overduidelijk niet geliefd is en zichzelf toch geforceerd wilt profileren hier.....tegen het enge aan! Waarom zoek je niet een plek op waar je gelijkgestemden kunt vinden?
[ Voor 4% gewijzigd door Trent900 op 20-06-2019 13:07 ]
Er zijn hier zat mensen die mij best okay vinden.Trent900 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:06:
[...]
Ik zeg dit niet gauw, maar man man.....
Zelden een persoon gezien die overduidelijk niet geliefd is en zichzelf toch geforceerd wilt profileren hier.....tegen het enge aan! Waarom zoek je niet een plek op waar je gelijkgestemden kunt vinden?
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij juist de andere kant op gaat. Er zijn een hele hoop malloten die even komen kloten en dan ineens geruisloos verdwijnen, Kain is daar niet eentje van. Die gaat gewoon rechtdoor ongeacht wat iemand ervan vindt of hoe lullig er ook op hem gereageerd wordt, ik mag dat wel. Ergens in geloven is simpel maar er ook echt voor staan doen er maar weinig.Trent900 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:06:
[...]
Ik zeg dit niet gauw, maar man man.....
Deel alleen die mening niet over bcash, 1~1,5 uur transfertijd maakt het voor mij als munt waardeloos tov BTC. Er is wel leuk mee te verdienen dus het dient alsnog wel een doel.
Heb je een poll waarmee je dit kan onderbouwen?Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:11:
[...]
Er zijn hier zat mensen die mij best okay vinden.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Mja maar welk doel dient het? Het wekt overduidelijk bij menigeen veel irritatie op.. Dan kan je toch zelf wel de balans opmaken dat dit niet de manier isCrypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:11:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij juist de andere kant op gaat. Er zijn een hele hoop malloten die even komen kloten en dan ineens geruisloos verdwijnen, Kain is daar niet eentje van. Die gaat gewoon rechtdoor ongeacht wat iemand ervan vindt of hoe lullig er ook op hem gereageerd wordt, ik mag dat wel. Ergens in geloven is simpel maar er ook echt voor staan doen er maar weinig.
Het ontbreekt in die zin een beetje aan zelfreflectie, overigens niet lullig bedoeld
[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 20-06-2019 13:15 ]
Vrij simpel, stel je eens voor dat we het hier allemaal met elkaar eens zijn. Figuren zoals hij houden de boel scherp en levendig, die je moet op hun eigen manier eigenlijk een beetje koesteren.PHPResource schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:14:
[...]
Mja maar welk doel dient het? Het wekt overduidelijk bij menigeen veel irritatie op.. Dan kan je toch zelf wel de balans opmaken dat dit niet de manier is
Waarom is bitcoin cash voor jou zo een lange transfertijd? Zit je op een exchange die veel meer confirmaties voor BCH wil als voor BTC? Op vele exchanges is het 1 - 3 confirmaties voor BCH.Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:11:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij juist de andere kant op gaat. Er zijn een hele hoop malloten die even komen kloten en dan ineens geruisloos verdwijnen, Kain is daar niet eentje van. Die gaat gewoon rechtdoor ongeacht wat iemand ervan vindt of hoe lullig er ook op hem gereageerd wordt, ik mag dat wel. Ergens in geloven is simpel maar er ook echt voor staan doen er maar weinig.![]()
Deel alleen die mening niet over bcash, 1~1,5 uur transfertijd maakt het voor mij als munt waardeloos tov BTC. Er is wel leuk mee te verdienen dus het dient alsnog wel een doel.
Bij het gebruik als betaal middel is er zelfs geen wachttijden. Bedragen onder de 1000 dollar binnen een bepaalde context zijn veilig zonder confirmatie. Zie Satoshi zijn post hierover.
Als je mijn video hebt bekeken heb ik binnen de 30 seconden BSV verstuurt en BCH ontvangen. Op Bitfinex moet ik 3 confirmaties wachten bij BCH en op Coinex 1. Op Coinbase is het ook 1 denk ik.
Naast exchanges zijn alle andere Bitcoin Cash sites and services onmiddellijk. Zoals Bitpay bijvoorbeeld. Als je via Bitpay iets koopt is er geen wachttijd. Zie bijvoorbeeld deze video over namecheap.
Thuisbezorgt is de grootste Nederlandse klant van Bitpay. Je moet er maar eens iets op bestellen. Gaat erug vlot. Al moet ik wel zeggen dat wanneer ik in Nederland ben ik te veel junkfood eet erdoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 20-06-2019 13:22 ]
Niet mee eens. Het bedrukt de sfeer en lokt persoonlijke confrontaties uit. Dat is gewoon zonde van dit medium. Natuurlijk moet er ruimte zijn voor discussie aangaande verschillende (shit)coins maar er zijn grenzenCrypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:16:
[...]
Vrij simpel, stel je eens voor dat we het hier allemaal met elkaar eens zijn. Figuren zoals hij houden de boel scherp en levendig, die je moet op hun eigen manier eigenlijk een beetje koesteren.
Geen idee, te lage fee denk ik. Daarin ben ik afhankelijk van wat een exchange aan fees meegeeft, de ontvangende partij was in dit geval Coinbase dus daar zat het probleem niet zo volgens mij. CB wil 6 confirmations maar als er genoeg fee wordt meegegeven moet dat het struikelblok niet zijn toch?Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:16:
[...]
Waarom is bitcoin cash voor jou zo een lange transfertijd? Zit je op een exchange die veel meer confirmaties voor BCH wil als voor BTC? Op vele exchanges is het 1 - 3 confirmaties voor BCH.
Er is niet zo iets als een te lage fee bij Bitcoin Cash. 1 satoshi per byte geeft 100% garantie dat je in het volgende blok zit.Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:19:
[...]
Geen idee, te lage fee denk ik. Daarin ben ik afhankelijk van wat een exchange aan fees meegeeft, de ontvangende partij was in dit geval Coinbase dus daar zat het probleem niet zo volgens mij. CB wil 6 confirmations maar als er genoeg fee wordt meegegeven moet dat het struikelblok niet zijn toch?
edit: Coinbase is inderdaad 6 voor BTC en 12 voor BCH.
Volgende keer sideshift gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 20-06-2019 13:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En omgekeerd ook. BCH is nog geen twee jaar oud. Geef het wat tijd. Het zal binnen een jaar of 5 wel BTC voorbijsteken in meer transacties want het is gewoon een betere werkende versie van Bitcoin. En LN is niet praktisch in gebruik..oisyn schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:23:
Als BTC het aantal transacties te verwerken had als BCH dan zou 1 sat/byte ook genoeg zijn
Nee CB is ook 6 voor BCH, althans dat geven ze in de mail aan. Ik heb dan geen idee waarom het de laatste keer 1,5 uur duurde maar voor mijn activiteiten is dat te lang, kwartiertje kan, half uur in sommige gevallen ook nog maar veel langer moet het echt niet duren want dan is meestal het momentum voorbij.Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:20:
[...]
Er is niet zo iets als een te lage fee bij Bitcoin Cash. 1 satoshi per byte geeft 100% garantie dat je in het volgende blok zit.
edit: Coinbase is inderdaad 6 voor BTC en 12 voor BCH.
Volgende keer sideshift gebruiken.
Op het moment dat het BTC ver voorbij streeft is het dus niet meer werkbaar, want dan wordt de chain te groot en valt het nog amper te downloadenKain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:26:
[...]
En omgekeerd ook. BCH is nog geen twee jaar oud. Geef het wat tijd. Het zal binnen een jaar of 5 wel BTC voorbijsteken in meer transacties want het is gewoon een betere werkende versie van Bitcoin.
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 20-06-2019 13:29 ]
En waarom zou dat een probleem zijn? Gewone gebruikers gebruiken SPV en hebben maar 4 MB per jaar aan blockheaders nodig. Een initiële sync voor een full node kan ook veel sneller. bchd heeft een fast sync mode. bchd met fast sync heeft maar 3 GB nodig..oisyn schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:28:
[...]
Op het moment dat het BTC ver voorbij streeft is het dus niet meer werkbaar, want dan wordt de chain te groot en valt het nog amper te downloaden
- Snapshot van UTXO op blok nummer 556767 downloaden van IPFS.
- De ECMH hash valideren tegen over de UTXO van een hardcoded checkpoint.
- Dan een full block sync tot en met de tip.
Er is daar zeker wel een veiligheid/snelheid trade of. Maar dat grote blokken een probleem vormen is onzin, mits je gewoon door blijft doen aan engineering.
De bandbreedte is minder een probleem meer met CTOR die xthinner en graphene goed laten werken. 100 MB blokken kosten nog maar 1 MB aan bandbreedte.
En chain van 1 TB bijvoorbeeld word al zeker een probleem voor de gemiddelde tweaker, maar we willen toch dat Bitcoin big business word? Dat wil zeggen dat het bedrijven zijn die de full nodes draaien. En die hebben echt geen probleem met een 1 TB bestand.
Alle problemen met grotere blokken kunnen gewoon opgelost worden hoor. Momenteel gaan BCH blokken van 20 MB doen zonder verdere centralisatie druk. Dat is 8 miljoen tx per dag. Voordat we aan 8 miljoen per dag zitten, zijn we 10 jaar verder. Tegen die tijd zijn de harde schijven groter en sneller, is de software 10 jaar verder. Etc etc.
Satosh zei dit in zijn berekening.
Long before the network gets anywhere near as large as that, it would be safe for users to use Simplified Payment Verification (sectionto check for double spending, which only requires having the chain of block headers, or about 12KB per day. Only people trying to create new coins would need to run network nodes. At first, most users would run network nodes, but as the network grows beyond a certain point, it would be left more and more to specialists with server farms of specialized hardware. A server farm would only need to have one node on the network and the rest of the LAN connects with that one node.
The bandwidth might not be as prohibitive as you think. A typical transaction would be about 400 bytes (ECC is nicely compact). Each transaction has to be broadcast twice, so lets say 1KB per transaction. Visa processed 37 billion transactions in FY2008, or an average of 100 million transactions per day. That many transactions would take 100GB of bandwidth, or the size of 12 DVD or 2 HD quality movies, or about $18 worth of bandwidth at current prices.
If the network were to get that big, it would take several years, and by then, sending 2 HD movies over the Internet would probably not seem like a big deal.
[ Voor 77% gewijzigd door Kain_niaK op 20-06-2019 13:40 ]
Verwijderd
Op naar de 40.
Keek net even terug op 18 dec gekocht voor 5dollar10cent.
Momenteel mijn beste muntje.
Speculeren met Libra lijkt me zinloos, maar het feit dat je heel snel en weinig kosten een transactie kan doen zou in Africa, China en Indië wel eens een gamechanger kunnen worden.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Jij bent er zo een die BTC nog ziet als een betalingsnetwerk? Tuurlijk wordt BTC op technisch vlak wel verslagen, maar je vergeet de zwaarte van naamsbekendheid. Mensen die niet in crypto zitten twijfelen uberhaupt al om BTC als store of value te beschouwen, laat staan een kopie van BTC. BTC wordt zo groot omdat het juist de niet technische mensen aanspreekt, mensen met geld. BCH is als betalingsnetwerk inferieur aan andere projecten (XRP, Libra komend), en als store of value is het zwaar ondergeschikt aan BTC. BTC heeft veel meer vertrouwen, een sterkere decentralisatie, veel meer naamsbekendheid en vooral ook een veel betere beschikbaarheid voor de massa (helemaal met de komende beursgangen).Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:26:
[...]
En omgekeerd ook. BCH is nog geen twee jaar oud. Geef het wat tijd. Het zal binnen een jaar of 5 wel BTC voorbijsteken in meer transacties want het is gewoon een betere werkende versie van Bitcoin. En LN is niet praktisch in gebruik.
Ik begrijp dat je een erg technische jongen bent, maar buiten die technische bubble interesseert het niemand dat BCH (misschien) iets beter is dan BTC.
De grootste concurrent van BCH is dan denk ik nog LTC. Als je het er over eens bent dat er een gelijkwaardige maar snellere koppeling aan BTC moet zijn die ook te vertrouwen is en enigszins decentraal.
[ Voor 13% gewijzigd door Malawolar op 20-06-2019 13:36 ]
Kan ik daar weer mooi een deel van gebruiken voor de nieuwe loterij.
PSN/Steam: Xamsix
Geld heeft drie eigenschappen.Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:33:
[...]
Jij bent er zo een die BTC nog ziet als een betalingsnetwerk? Tuurlijk wordt BTC op technisch vlak wel verslagen, maar je vergeet de zwaarte van naamsbekendheid. Mensen die niet in crypto zitten twijfelen uberhaupt al om BTC als store of value te beschouwen, laat staan een kopie van BTC. BTC wordt zo groot omdat het juist de niet technische mensen aanspreekt, mensen met geld. BCH is als betalingsnetwerk inferieur aan andere projecten (XRP, Libra komend), en als store of value is het zwaar ondergeschikt aan BTC. BTC heeft veel meer vertrouwen, een sterkere decentralisatie, veel meer naamsbekendheid en vooral ook een veel betere beschikbaarheid voor de massa (helemaal met de komende beursgangen).
Ik begrijp dat je een erg technische jongen bent, maar buiten die technische bubble interesseert het niemand dat BCH (misschien) iets beter is dan BTC.
De grootste concurrent van BCH is dan denk ik nog LTC. Als je het er over eens bent dat er een gelijkwaardige maar snellere koppeling aan BTC moet zijn die ook te vertrouwen is en enigszins decentraal.
- oppotmiddel (store of value)
- rekeneenheid (unit of account)
- ruilmiddel (medium of exchange)
Als je een vorm van geld heeft die alleen maar een oppotmiddel is maar geen rekeneenheid maar ook als ruilmiddel en rekeneenheid word gebruikt dan zal die vorm van geld het veel beter doen.
De euro en de dollar zijn een oppotmiddel omdat je daar meteen iets mee kunt kopen als je gegaan bent met het oppotten.
BCH en BTC zijn momenteel waardeloos als oppotmiddel want een oppotmiddel moet stabiel in waarde zijn en dan zijn ze niet. Rekeneenheid? Absoluut niet, daar moet de waarde ook stabiel voor zijn en je moet al heel veel gebruik in commerce zien voordat mensen in Bitcoins gaan denken en niet in euros.
In ruilmiddel is BCH gewoon beter dan BTC omdat het BCH netwerk niet op 90+% capaciteit zit te lopen.
Wist je dat 17% van alle BTC transacties, Tether is? BTC gaat bij elke bullrun gewoon helemaal dichtslibben en dan vloeien er steeds meer transacties naar BCH.
Er komt een moment dat BCH en BTC op technisch vlak met elkaar gaan concurreren en dan wint BCH het dik.
Verwar negeren niet met 'best okay vinden'...Kain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:11:
[...]
Er zijn hier zat mensen die mij best okay vinden.

Wie koopt er nou 607.21 BNB om vrijwel direct daarna weer te verkopen ? Ik zie dit getal al weken voorbij komen waarbij er soms nog geen 2 seconden tussen zit en er zelfs geen andere order tussen zit. Er wordt 607.21 BNB gekocht en de volgende order 1 seconde later is weer 607.21 BNB verkopen. Dat het verschillende mensen zijn die deze orders invoeren zou natuurlijk kunnen, maar waarom dan dat vreemde getal wat gelijk is aan orders van andere mensen ? Ook is het volume van BNB wanneer er een half uur nog geen 20 cent verschil zit in de prijs belachelijk hoog. Ik zou bijna zeggen dat er met BNB washtrading is.
Toch mooi 8,50 wat je daarmee verdient verliestPilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:55:
Het BNB orderboek laat ook regelmatig vreemde dingen zien.
[Afbeelding]
Wie koopt er nou 607.21 BNB om vrijwel direct daarna weer te verkopen ? Ik zie dit getal al weken voorbij komen waarbij er soms nog geen 2 seconden tussen zit en er zelfs geen andere order tussen zit. Er wordt 607.21 BNB gekocht en de volgende order 1 seconde later is weer 607.21 BNB verkopen. Dat het verschillende mensen zijn die deze orders invoeren zou natuurlijk kunnen, maar waarom dan dat vreemde getal wat gelijk is aan orders van andere mensen ? Ook is het volume van BNB wanneer er een half uur nog geen 20 cent verschil zit in de prijs belachelijk hoog. Ik zou bijna zeggen dat er met BNB washtrading is.
Nee, want je moet nog fee's betalen. Als het dezelfde persoon is die koopt en verkoopt, dan kost het geld, op welke tier qua fee's je ook zit.
Misschien weinig verdiend, maar wel volume gegenereerd, wat je soms extra airdrops geeft bij traden op binance.PilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:02:
[...]
Nee, want je moet nog fee's betalen. Als het dezelfde persoon is die koopt en verkoopt, dan kost het geld, op welke tier qua fee's je ook zit.
Hoe meer volume je genereert hoe meer airdrops je krijgt.
(weet natuurlijk niet of het in dit geval ook zo is)
Als ik jou was zou ik nog even goed nalezen wat een store of value is. De dollar en euro een store of value, dan wel oppotmiddel noemenKain_niaK schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 13:46:
[...]
Geld heeft drie eigenschappen.
- oppotmiddel (store of value)
- rekeneenheid (unit of account)
- ruilmiddel (medium of exchange)
Als je een vorm van geld heeft die alleen maar een oppotmiddel is maar geen rekeneenheid maar ook als ruilmiddel en rekeneenheid word gebruikt dan zal die vorm van geld het veel beter doen.
De euro en de dollar zijn een oppotmiddel omdat je daar meteen iets mee kunt kopen als je gegaan bent met het oppotten.
BCH en BTC zijn momenteel waardeloos als oppotmiddel want een oppotmiddel moet stabiel in waarde zijn en dan zijn ze niet. Rekeneenheid? Absoluut niet, daar moet de waarde ook stabiel voor zijn en je moet al heel veel gebruik in commerce zien voordat mensen in Bitcoins gaan denken en niet in euros.
In ruilmiddel is BCH gewoon beter dan BTC omdat het BCH netwerk niet op 90+% capaciteit zit te lopen.
Wist je dat 17% van alle BTC transacties, Tether is? BTC gaat bij elke bullrun gewoon helemaal dichtslibben en dan vloeien er steeds meer transacties naar BCH.
Er komt een moment dat BCH en BTC op technisch vlak met elkaar gaan concurreren en dan wint BCH het dik.

Deze acties kosten iedere keer geld, er wordt niet aan verdiend. Het prijsverschil tussen aankoop en verkoop is te klein waarbij de fee's meer kosten dan het verschil in prijs. Zorgen voor volume zou kunnen, maar iedere keer kost het geld aan fee's, dus waarom je het dan zou doen is niet logisch.Bloodclot schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:05:
[...]
Misschien weinig verdiend, maar wel volume gegenereerd, wat je soms extra airdrops geeft bij traden op binance.
Hoe meer volume je genereert hoe meer airdrops je krijgt.
(weet natuurlijk niet of het in dit geval ook zo is)
Verwijderd
Lekker pumpen van ATH naar ATH. Mooi man.
Wellicht een hand vol duistere praktijken zoals washtrading, manipulatie en schimmige onorganische pumps... Het is en blijft crypto he.
Niets groeit hier organisch.
https://www.binance.com/en/support/articles/360029716271
en die vreemde order history is misschien een verkeerd geconfigureerde bot ?
Niets schimmigs aan
Ik zie dit verhaal al weken voorbij komen. Mocht het een bot zijn met problemen dan is de eigenaar al heel veel geld verloren de laatste weken. Iedere keer iets van 2 tientjes verliezen aan fee's en dan tig keer per dag en weken lang is heel veel geld.Fiat Lambo schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:29:
die vreemde order history is misschien een verkeerd geconfigureerde bot ?
Verwijderd
Ah, de launchpad staat weer doorgeladen, en nu nog een vagere berekening om zoveel mogelijk BNB zo langdurig mogelijk in de zakken van de deelnemers te drukken.Fiat Lambo schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:29:
BNB pumpt omdat er een nieuwe launchpad token sale aangekondigd is
https://www.binance.com/en/support/articles/360029716271
en die vreemde order history is misschien een verkeerd geconfigureerde bot ?
Niets schimmigs aan
Ik heb wat BNB dus hartstikke leuk hoor, maar wat hier gebeurd is natuurlijk te bizar voor woorden. De grootste exchange qua volume die gewoon eigenhandig pump en dumps lanceert en zo heerlijk misbruik maakt van hun eigen machtspositie.
De tering, wat een moraal.
Je zou er een sprookje over kunnen schrijven.
Uhm waarvoor precies ? 4uurtjes omhoog?
[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 20-06-2019 15:04 ]
Heb je toch gelijk gekregen @Sahara
Ik ging er wel vanuit dat de echte 2017 gekte eenmalig zou zijn en dat de markt in de volgende bull een stuk slimmer/wijzer zou investeren(lees: niet meer investeren in elke coin met een lulverhaal) maar de alt-markt is toch wel heel saai/volumeloos tot op heden.
Ik heb weer zo’n 200 euro dat ik kan spenderen op shitcoins. 50% in waves en 50% in nano. @Verwijderd shitcoins FTW

Nano ook wel dood he. Jezus.
Wanneer de index in de gele box komt zie je meestal een sterke reactie. Het begint dus weer tijd te worden voor een flinke move.
ZIL makes me cry. heb ze nog steeds niet verkocht en ze gaan nog meer kapoet.Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:13:
Bizar. Verkocht zilliqa laatst nog op 329 sat en nu staat ie alweer op 229 sat.
Heb je toch gelijk gekregen @Sahara![]()
Ik ging er wel vanuit dat de echte 2017 gekte eenmalig zou zijn en dat de markt in de volgende bull een stuk slimmer/wijzer zou investeren(lees: niet meer investeren in elke coin met een lulverhaal) maar de alt-markt is toch wel heel saai/volumeloos tot op heden.
Ik heb weer zo’n 200 euro dat ik kan spenderen op shitcoins. 50% in waves en 50% in nano. @Verwijderd shitcoins FTW![]()
Nano ook wel dood he. Jezus.
echt geneigd om op SELL te drukken.
Snap ik, maar nu niet het juiste moment lijkt me. Elke altcoin gaat daarnaast gewoon rekt. Heel af’n toe een uitzondering maar het is toch vrij dood allemaal.HaruHaru schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:15:
[...]
ZIL makes me cry. heb ze nog steeds niet verkocht en ze gaan nog meer kapoet.
echt geneigd om op SELL te drukken.

Zojuist ingezet op een flinke opwaartse move. Eind van de maand, voor veel mensen vakantiegeld in juni, opwaartse trend, alle dipjes naar 9k zijn nog opgekocht en met de livegang van o.a. BAKKT, en het afkoelende nieuws van Libra denk ik dat er wel wat moois staat te gebeuren. Enige wat het kan verstieren is een whale die op marketsell druktPilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:13:
[...]
Wanneer de index in de gele box komt zie je meestal een sterke reactie. Het begint dus weer tijd te worden voor een flinke move.

ZIL had de 99MA op de 4u een maand als support. Toen er onder, weer terug omhoog en toen was het weerstand waar ie niet meer boven kon komen. Daarna ging het hard.Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:13:
Bizar. Verkocht zilliqa laatst nog op 329 sat en nu staat ie alweer op 229 sat.
Heb je toch gelijk gekregen @Sahara

Toch mooi om te zien hoe dat gaat
Het zou mij niets verbazen als de volgende bullrun de dood van de meeste alts zou worden ipv dat ze mee omhoog gaan.Ik ging er wel vanuit dat de echte 2017 gekte eenmalig zou zijn en dat de markt in de volgende bull een stuk slimmer/wijzer zou investeren(lees: niet meer investeren in elke coin met een lulverhaal) maar de alt-markt is toch wel heel saai/volumeloos tot op heden.
Omhoog of omlaag durf ik niet te zeggen. Iets als omhoog naar 10k en vanuit daar als een idioot naar 7k zou ook niet vreemd zijn.Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:19:
[...]
Zojuist ingezet op een flinke opwaartse move. Eind van de maand, voor veel mensen vakantiegeld in juni, opwaartse trend, alle dipjes naar 9k zijn nog opgekocht en met de livegang van o.a. BAKKT, en het afkoelende nieuws van Libra denk ik dat er wel wat moois staat te gebeuren. Enige wat het kan verstieren is een whale die op marketsell drukt, overig sentiment is gewoon erg goed!
ja dat is waar. Keep hodling so far... Misschien zelfs meer bij kopen en wachten op stijging.Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Snap ik, maar nu niet het juiste moment lijkt me. Elke altcoin gaat daarnaast gewoon rekt. Heel af’n toe een uitzondering maar het is toch vrij dood allemaal.
Kan ik mooi terug inkopen. Duurt met veel te lang.

SPiET
Heb je de boot gemist...of te snel verkocht?spietie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:33:
BTC moet gewoon een serieuze tik naar beneden gaan. Idem voor LTC en BCASH.
Kan ik mooi terug inkopen.
Heb een maand geleden wat BTC verkocht aan 7820 Euro, inleg terug gehad en 1K winst. Daarmee wat gekocht. Moest dan terug inkopen als ie opeens terug aan 6500 zat maar ik dacht ... hey die gaat nog omlaag ..... nee dus-Skyhawk- schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:37:
[...]
Heb je de boot gemist...of te snel verkocht?
SPiET
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!