Je weet dat Facebook ook al gewoon een bank-vergunning heeft?Machlah schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:22:
[...]
Lijkt mij ook niet echt wenselijk dat Facebook nu ook financiele macht via crypto's gaat krijgen...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je weet dat Facebook ook al gewoon een bank-vergunning heeft?Machlah schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:22:
[...]
Lijkt mij ook niet echt wenselijk dat Facebook nu ook financiele macht via crypto's gaat krijgen...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In alle eerlijkheid, vrijwel 95% van de crypto-reclame (of alles gerelateerd aan beleggen) of Facebook grenst aan, of is gewoon pure oplichterijKlaas25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:15:
Er word al tegen gestreden haha
https://www.zerohedge.com...ment-libra-crypto-project
En ik las net een tweet over dat Facebook toch al wel een jaar of langer met Libra bezig is dus ook al toen ze alle advertenties over crypto verboden hadden op Facebook. De ironie.
Het gezegde "niet luisteren naar ze, maar kijken wat ze doen" komt toch wel weer uit.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Daarom verwacht ik zoveel van Zilliqa. Die zijn al aardig ver vergeleken met de andere altcoins, hebben partnerschappen met multinationals en hun eigen smart-contract language zelf opgebouwd.Klaas25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:15:
Het gezegde "niet luisteren naar ze, maar kijken wat ze doen" komt toch wel weer uit.
Heb niet alles gezien, maar wel een stukje van Willem Middelkoop.
Weet ik niet, maar als ik hierop google vind ik iets van een license voor e-money. Lijkt me wat anders dan een bank-vergunning? Het libra crypto project zou ook vanaf een zwitserse bank draaien geloof ik, neemt nog steeds niet weg dat het me niet wenselijk lijkt dat facebook meer macht krijgt.hmr schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:43:
[...]
Je weet dat Facebook ook al gewoon een bank-vergunning heeft?
[ Voor 34% gewijzigd door Machlah op 19-06-2019 10:28 ]
Middelkoop zit daar meestal alleen om zijn eigen posities op te hemelen zoals een paar jaar geleden zijn goud business. Misschien dat hij dat nu aan het doen is voor bitcoinRaptorXS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:22:
[...]
Heb niet alles gezien, maar wel een stukje van Willem Middelkoop.
Onrust op de markt> stijgende dollar>stijgende goudprijs>stijgende bitcoin.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
I know maar het blijft positieve aandacht.gws24 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:33:
[...]
Middelkoop zit daar meestal alleen om zijn eigen posities op te hemelen zoals een paar jaar geleden zijn goud business. Misschien dat hij dat nu aan het doen is voor bitcoin.
XRP = trash
Vast.....Facebook-effect
Dat bitcoin nu weer in de lift zit, zou komen door Facebook, aldus kenners tegenover persbureau Bloomberg. Dat werkt al ruim een jaar aan een cryptomunt waarvoor de plannen later deze maand gepresenteerd worden.
[ Voor 9% gewijzigd door -Skyhawk- op 19-06-2019 11:11 ]
Vind het niet zo onlogisch klinken.
Idd, ik wil best geloven dat het onderwerp crypto door FB nu een boost krijgt (positief of negatief in het midden gelaten.) maar dat de huidige groei van afgelopen jaar te wijden is door FB.... nope.toineneman schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:30:
Die Libra coin can m.i. wel een wake-up call zijn.
Bitcoin zit toch al maanden in de lift? Hoe heeft Libra hier aan bijgedragen dan? En een wake-up call voor wat?toineneman schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:30:
[...]
Vind het niet zo onlogisch klinken.
Die Libra coin can m.i. wel een wake-up call zijn.
Die zie ik ook wel, van crypto als dingetje voor 'early adopters' kan het ineens de oversteek naar de mainstream maken op een schaal die we nog niet eerder hebben gezien. Er zijn bijv. iets meer dan 7 miljoen actieve bezitters van BTC wat ongeveer een derde is van het totaal aantal mensen dat BTC heeft. FB heeft 2,3 miljard actieve gebruikers en 2,7 als je Whatsapp en Instagram meetelt. Er is maar een miniem percentage hiervan nodig om het aantal actieve gebruikers van crypto te verdubbelen of zelfs te verveelvoudigen.Machlah schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:34:
En een wake-up call voor wat?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat crypto een gevaar kan gaan vormen voor het economisch systeem en hier opvolgend een paniekreactie van overheden
Zeker goede aandacht
[ Voor 10% gewijzigd door JoebarRC op 19-06-2019 12:46 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
NUjij: het platform waar het Dunning-krugereffect het best zichtbaar wordt. Je kunt daar goed gefundeerde argumenten aanvoeren, maar je kunt beter je energie in wat anders steken.HaruHaru schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:52:
Echt, nooit meer ga ik een reactie achterlaten bij Nu.nl over Bitcoin.... FFS people.![]()
Nu ben ik wel benieuwd naar de reacties op je reactie, linkje?HaruHaru schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:52:
Echt, nooit meer ga ik een reactie achterlaten bij Nu.nl over Bitcoin.... FFS people.![]()
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Gaat niks wordenyinx84 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:41:
Gezien dat dit betaald wordt in tokens.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 19-06-2019 16:14 ]
Zero.
Cryptocurrency
— nixCraft 🐧 (@nixcraft) 19 juni 2019
2019 - Facebook Libra
2020 - Google Gcoin
2020 - Amazon Acoin
2025 - Tim Apple: We launched iCoin. It is just $999, and we think you are going to love it. It is awesome and so cool.
2023 - Google shutdowns Gcoin
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bron: https://www.ad.nl/tech/kr...unt-facebook-br~a6b15e88/Kritiek uit VS en Europa op cryptomunt Facebook
Facebook krijgt kritiek vanuit de Verenigde Staten en Europa op zijn plan om vanaf 2020 de cryptomunt Libra op de markt te brengen. Voorzitter van de financiële commissie van het Huis van Afgevaardigden Maxine Waters heeft opgeroepen te wachten met de plannen tot de autoriteiten hun onderzoek hebben afgerond.
Diezelfde argwanende mensen die zeggen vrijwel nooit iets te posten, maar wel een account hebben omdat...en regelmatig online zijn...Krysa schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:09:
[...]
NUjij: het platform waar het Dunning-krugereffect het best zichtbaar wordt. Je kunt daar goed gefundeerde argumenten aanvoeren, maar je kunt beter je energie in wat anders steken.
Vandaag bij de koffieautomaat nog even de Libra besproken en het gevoel wat heerst is argwaan onder de mensen. Ben benieuwd hoe Facebook dit gaat verkopen aan de technisch minder onderlegde mensen
FB gaat dat niet doen, die verkopen geen producten aan particulieren maar wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat aanbieders via FB/WA/Insta (integratie) producten gaan aanbieden en ook heel waarschijnlijk met korting indien er met Libra betaald wordt. Anders gezegd, mensen gaan het niet zien als steunen van FB of kopen van FB muntjes omdat ze er niets van Facebook mee kopen. FB wordt gewoon een platform voor dit grapje. Gooi er bovenop dat aanbieders ook nog eens gegevens met FB gaan uitwisselen en andersom en dan weten ze niet alleen wat je aanklikt maar ook nog eens of en wat je uiteindelijk koopt. Op die manier kun je ontzettend precies advertenties op mensen gaan afvuren, nog veel preciezer dan ze nu al doen.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:50:
[...]
Diezelfde argwanende mensen die zeggen vrijwel nooit iets te posten, maar wel een account hebben omdat...en regelmatig online zijn...
Ja die zullen zeker argwanend zijn, maar die muntjes ook gewoon aanschaffen. FB zal de aanschaf en het gebruik ervan zo gemakkelijk mogelijk maken, juist toegankelijk maken voor die technisch minder onderlegde mensen...en dan....
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ik wist niet dat je samen op vakantie was met @Turbo-Puppy!Pelox schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:13:
Net terug van een rondje joggen. Hodl.
[Afbeelding]
Ik spring het zwembad weer in. Zover mijn inbreng voor vandaag.
Vraag je maar eens af, wordt de BNB toegestaan op Binance.U.S. ....Pranjic schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 17:29:
Ondertussen blijft BNB ook maar stiekem doorgaan,
Verwijderd
Lekker boeiend. Maar 15% van het huidige volume die Amerikanen.RaptorXS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:14:
[...]
Vraag je maar eens af, wordt de BNB toegestaan op Binance.U.S. ....
[ Voor 34% gewijzigd door iVibes op 19-06-2019 18:49 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wat maakt dit uit volgens jou?RaptorXS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:14:
[...]
Waarschijnlijk wel, BNB is compliant en wordt in de VS ook op een andere exchange aangeboden.RaptorXS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:14:
[...]
Beetje het soort mensen wat op FB van alles post. Ook de mensen die Libra gaan kopen zeg maarVerwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 17:09:
[...]
Ik wist niet dat je samen op vakantie was met @Turbo-Puppy!
Aan het nummerbord te zien is dat zijn lambo, kan niet missen.
Ik verwacht dat FB zat advocatenkantoren heeft laten studeren op dit item om in ieder geval onder de huidige wet-en regelgeving compliant te zijn. Wetten kunnen uiteraard veranderen.Klaas25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:58:
Als ik er over nadenk.. Als Bitcoin iets fysieks was of een bedrijf dan was het allang met de grond gelijk gemaakt. Maar dat is regeringen niet gelukt. Ze zullent toch zeker niet Facebook alle macht gaan geven en een bedreiging laten vormen voor fiat zoals USD en EUR?
Ik denk dat Libra volledig weggevaagd gaat worden. Nog meer mensen naar Bitcoin en crypto
Duidelijkere wetgeving komt volgende weekRookert25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:00:
[...]
Ik verwacht dat FB zat advocatenkantoren heeft laten studeren op dit item om in ieder geval onder de huidige wet-en regelgeving compliant te zijn. Wetten kunnen uiteraard veranderen.
Het zal in ieder geval een katalysator zijn voor duidelijkere wet-en regelgeving en dat is alleen maar goed nieuws.
Naja, zo ongeveer waar het op neer zal komen. Maar ja punt is, die muntjes moeten wel op de een of andere manier beschikbaar komen. Ik heb me er niet in verdiept, maar heb genoeg vragen. (Hoeveel coins? En komen er steeds munten bij en hoe?? En daarnaast, wie gaat het geld voor deze coins krijgen? Wat gaat de prijs worden? Hoog of juist heel laag?Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 17:00:
[...]
FB gaat dat niet doen, die verkopen geen producten aan particulieren maar wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat aanbieders via FB/WA/Insta (integratie) producten gaan aanbieden en ook heel waarschijnlijk met korting indien er met Libra betaald wordt. Anders gezegd, mensen gaan het niet zien als steunen van FB of kopen van FB muntjes omdat ze er niets van Facebook mee kopen. FB wordt gewoon een platform voor dit grapje. Gooi er bovenop dat aanbieders ook nog eens gegevens met FB gaan uitwisselen en andersom en dan weten ze niet alleen wat je aanklikt maar ook nog eens of en wat je uiteindelijk koopt. Op die manier kun je ontzettend precies advertenties op mensen gaan afvuren, nog veel preciezer dan ze nu al doen.![]()
En het plebs? Tsja die zal dat wel lekker makkelijk vinden.
Voor zover ik weet wordt het een stablecoin gekoppeld aan onder andere de dollar. Deze coin is dan ook gebacked door fiat. Dus zegmaar hetzelfde als USDT of een andere stable. Dit wordt geen crypto coin die in waarde zal stijgen of dalen.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:19:
[...]
Naja, zo ongeveer waar het op neer zal komen. Maar ja punt is, die muntjes moeten wel op de een of andere manier beschikbaar komen. Ik heb me er niet in verdiept, maar heb genoeg vragen. (Hoeveel coins? En komen er steeds munten bij en hoe?? En daarnaast, wie gaat het geld voor deze coins krijgen? Wat gaat de prijs worden? Hoog of juist heel laag?
Ik zie op de een of andere manier de reclame op fb al voor me...zoals in spelletjes...Nu 10000 coins voor 100 euro!’ Later komen er nog diamanten coins bij, die meer waard zijn. Waarmee je exclusieve dingen in exclusieve winkels kunt kopen.
De ‘instantie’ die ze uitgeeft bepaalt en ontvangt? FB dus...(?) Waarmee ze uiteraard het systeem moeten betalen, zal ook een smak kosten...maar nooit meer dan ze eraan gaan verdienen, met welk model dan ook
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 19-06-2019 19:32 ]
Je gebruikt ook geen whatsapp?Slux schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:29:
Is dat facemeuk echt nog zo groot ?
Ik ben er zelf niet zo in thuis, vroeger hoorde ik vaak waarom ik geen farcebook had maar tegenwoordig hoor ik er niemand meer over, maar dan ken ik verder geen mensen dus daar kan het ook aan liggen.
Als ik geen toegang tot een bank heb, hoe kan ik dan online een coin kopen? Niet met cash...Zijn in die landen prepaid debitcards dan wel wijdverbreid of zo? Dan heb ik die coin toch niet meer nodig?PilatuS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:30:
[...]
Voor zover ik weet wordt het een stablecoin gekoppeld aan onder andere de dollar. Deze coin is dan ook gebacked door fiat. Dus zegmaar hetzelfde als USDT of een andere stable. Dit wordt geen crypto coin die in waarde zal stijgen of dalen.
Edit: Mocht FB dit trouwens rond krijgen kan het best wat worden. Er zijn miljarden mensen op de planeet die wel een smartphone hebben, maar geen toegang tot banken. Voor deze mensen kan dit heel erg goed zijn.
Nee dat is ook niks voor mij, gewoon bellen of sms.
Niet met cash ? Geef mij cash en ik geef jou coins zie je niet als optie ?Ali Baba 1001 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:39:
[...]
Als ik geen toegang tot een bank heb, hoe kan ik dan online een coin kopen? Niet met cash..
[ Voor 40% gewijzigd door Slux op 19-06-2019 20:03 ]
Wat denk je dat de SEC van een coin burn vind zoals binance dat doet?Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:54:
[...]
Waarschijnlijk wel, BNB is compliant en wordt in de VS ook op een andere exchange aangeboden.
slim?tias86 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:53:
[...]
Wat denk je dat de SEC van een coin burn vind zoals binance dat doet?
Jammer dat je er niks van terug ziet in de XRP koers.Klaas25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:02:
Over SEC gesproken..
Ripple heeft weer een interessant iemand aangenamen. Iemand met SEC verleden.
Ripple team is echt een powerhouse en ze blijven maar uitbreiden.
Nee i wish. Had wel gekeken om Ripple shares maargoed kan ik als zolderkamerfiguur niet kopenSlux schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:12:
[...]
Jammer dat je er niks van terug ziet in de XRP koers.
Is Ripple inmiddels al een beursgenoteerd bedrijf ? wat doet die koers?
Realistisch zijn zit er niet echt in bij jou of wel ?Klaas25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:18:
[...]
Als Ripple over paar jaar naar de beurs gaat zal het Apple en Google en al dwarven.
V-IDT lijkt mij een prima product van NL bodem met daadwerkelijk omzet weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 19-06-2019 21:28 ]
En wat heeft dit met XRP te maken?Klaas25 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:02:
Over SEC gesproken..
Ripple heeft weer een interessant iemand aangenamen. Iemand met SEC verleden.
Ripple team is echt een powerhouse en ze blijven maar uitbreiden.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nou beetje wel. Ik roep geen $589 EOY.PilatuS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:05:
[...]
Realistisch zijn zit er niet echt in bij jou of wel ?
Niks? Ik had het over Ripple.
[ Voor 56% gewijzigd door Klaas25 op 19-06-2019 21:30 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2019 21:45 ]
Blijkbaar vinden ze dat okee aangezien BNB niet als security wordt gezien. Ik zie ook niet zo waarom dat een verschil zou maken? Weet je uberhaubt wat de SEC doet en hoe zij projecten klassificeren?tias86 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:53:
[...]
Wat denk je dat de SEC van een coin burn vind zoals binance dat doet?
[ Voor 24% gewijzigd door Crypts op 19-06-2019 21:57 ]
Verwijderd
Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:53:
[...]
Blijkbaar vinden ze dat okee aangezien BNB niet als security wordt gezien. Ik zie ook niet zo waarom dat een verschil zou maken? Weet je uberhaubt wat de SEC doet en hoe zij projecten klassificeren?
Wat betreft Libra, ik zou even de white paper(s) lezen en dat kan ik echt iedereen aanraden. Ze zitten steengoed in elkaar en er worden echt geen doekjes gewikkeld om wat ze van plan zijn. Dat moet ik ze wel nageven maar eng blijft het, doodeng.
[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 19-06-2019 22:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Mooi, maar, door welke coin in je pf komt dat dan? Fiat?Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:44:
De BTC waarde van mijn PF begint weer wat omhoog te krabbelen.
Het zal wel betekenen dat Bitcoin weer klaar is voor een sappige pump om mijn alts in sat waarde verder te verminken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Op wat voor bedragen stel je zo'n stop limit buy order op dit moment in als ik vragen mag?Taro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:14:
[...]
\Daarom uiteraard wel een stop limit buy order klaar staan om op die mega groene candle mee te liften, maar, weer even terug naar 8x00 regionen sluit ik ook niet uit.
Verwijderd
Door BNB, GVT en... peng! Peng staat op +150%Taro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:14:
[...]
Mooi, maar, door welke coin in je pf komt dat dan? Fiat?
Ik zit al sinds gisteravond weer voor 85% in Euro, duurt mij aan de ene kant veel te lang, aan de andere kant verwacht ik een moonshot richting 11k. Daarom uiteraard wel een stop limit buy order klaar staan om op die mega groene candle mee te liften, maar, weer even terug naar 8x00 regionen sluit ik ook niet uit.
Wat betreft alts heb ik nu alleen nog NEO en ONT staan (ONG en GAS zet ik iedere week om naar extra Bitcoin), de rest is Euro geworden. ADA mooi op tijd verkocht en kan er nu veel meer terugkopen, maar ik wacht nog even.
Kortom: Dubbele gevoelens, vrijdag gaan we waarschijnlijk aanschouwen welke kant het op gaat.
Word je dan eindelijk volwassen?
Ik zal ondanks mijn leeftijd altijd een kind blijven, gelukkig.
Verwijderd
Mijn voorstel; veel Facebook memes nu het nog kan.
Betwijfel of die fiat dan nog wat waard is....RaptorXS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:28:
[...]
En tegen die tijd multi miljonair als fiat nog wat waard is.
Kleur klopt niet ...Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 17:09:
[...]
Ik wist niet dat je samen op vakantie was met @Turbo-Puppy!
Aan het nummerbord te zien is dat zijn lambo, kan niet missen.
Er zit een kern van waarheid in mijn meme en dat heb ik eerder ook al aangegeven.Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:30:
[...]
Mijn voorstel; veel Facebook memes nu het nog kan.
Voordat Facebook de über fuhrer van het interwebs wordt en je Libra wallet blockt zodra je een kritische .jpg het censuurweb op slingert, zodat je geen loon meer kun ontvangen van je werkgever.
Ik heb daar niet echt een theorie voor, maar puur op basis van gevoel. Doorgaans kijk ik naar een prijs die nog niet vaak is aangetikt, maar, wel een uitbraak zou betekenen. Als voorbeeld: 8444 Euro (ik zit o.a. op Coinbase) is het hoogste bedrag dat is aangetikt op de 1D grafiek. We zitten nu op 8170 Euro. De 24h high is 8229 Euro. 9206 is de afgelopen 24h de hoogste USDT koers geweest en 9444 USDT de hoogste koers tot nu toe op de 1D grafiek.ivibes schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:20:
[...]
Op wat voor bedragen stel je zo'n stop limit buy order op dit moment in als ik vragen mag?
Gefeliciteerd! Dat ik dat nog eens mag zeggenVerwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:22:
[...]
Door BNB, GVT en... peng! Peng staat op +150%
Verder nog wat andere plukjes shitcoins die biem doen.
Begrijp me niet verkeerd, het is nog niets vergeleken met wat het was.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
95xx imoivibes schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:20:
[...]
Op wat voor bedragen stel je zo'n stop limit buy order op dit moment in als ik vragen mag?
Verwijderd
Ooit, Taro, kom ik een keer bij je chillen in je met cryptowinsten betaalde château in zuid Frankrijk. Om te kijken naar je hectares vol peperplanten.Taro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:39:
[...]
Ik heb daar niet echt een theorie voor, maar puur op basis van gevoel. Doorgaans kijk ik naar een prijs die nog niet vaak is aangetikt, maar, wel een uitbraak zou betekenen. Als voorbeeld: 8444 Euro (ik zit o.a. op Coinbase) is het hoogste bedrag dat is aangetikt op de 1D grafiek. We zitten nu op 8170 Euro. De 24h high is 8229 Euro. 9206 is de afgelopen 24h de hoogste USDT koers geweest en 9444 USDT de hoogste koers tot nu toe op de 1D grafiek.
Als je in Euro handelt, moet je ook met de USDT support en resistance rekening houden en omrekenen.
Als de Bitcoin koers nu weer 8229 Euro aantikt zegt dat weinig. Tussen de huidige koers en 11+k USDT zit niet echt een grote weerstand, als we dus stijgen zitten we niet al binnen 100-200 Euro/USDT op een grote weerstand, die komt pas bij de 10k USDT. Het zou dus zo maar kunnen zijn dat als we 8445 Euro aantikken, dat de richting is bepaald en we een mooie grote en snelle stijging inzetten. Aan de andere kant wil ik niet de boot missen (niet slim, maarja, zo ben ik nou eenmaal), dus in het midden ervan: rondom 8330 Euro staat de inkooporder.
[...]
Gefeliciteerd! Dat ik dat nog eens mag zeggen
En dan heb ik dus ook +150% met Peng? Of had ik ze al naar iets anders omgewisseld? Ik ga er niet eens meer voor inloggen
Helder, tof om te lezen........Taro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:39:
[...]
Ik heb daar niet echt een theorie voor, maar puur op basis van gevoel. Doorgaans kijk ik naar een prijs die nog niet vaak is aangetikt, maar, wel een uitbraak zou betekenen. Als voorbeeld: 8444 Euro (ik zit o.a. op Coinbase) is het hoogste bedrag dat is aangetikt op de 1D grafiek. We zitten nu op 8170 Euro. De 24h high is 8229 Euro. 9206 is de afgelopen 24h de hoogste USDT koers geweest en 9444 USDT de hoogste koers tot nu toe op de 1D grafiek.
Als je in Euro handelt, moet je ook met de USDT support en resistance rekening houden en omrekenen.
Als de Bitcoin koers nu weer 8229 Euro aantikt zegt dat weinig. Tussen de huidige koers en 11+k USDT zit niet echt een grote weerstand, als we dus stijgen zitten we niet al binnen 100-200 Euro/USDT op een grote weerstand, die komt pas bij de 10k USDT maar is meer een meme weerstand dan echte qua volume. Het zou dus zo maar kunnen zijn dat als we 8445 Euro aantikken, dat de richting is bepaald en we een mooie grote en snelle stijging inzetten. Aan de andere kant wil ik niet de boot missen (niet slim, maarja, zo ben ik nou eenmaal), dus in het midden ervan: rondom 8330 Euro staat de inkooporder.
[...]
Gefeliciteerd! Dat ik dat nog eens mag zeggen
En dan heb ik dus ook +150% met Peng? Of had ik ze al naar iets anders omgewisseld? Ik ga er niet eens meer voor inloggen
Quote ik nu mezelf? Ja dat doe ik...Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:34:
[...]
Er zit een kern van waarheid in mijn meme en dat heb ik eerder ook al aangegeven.
Deal!Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:41:
[...]
Ooit, Taro, kom ik een keer bij je chillen in je met cryptowinsten betaalde château in zuid Frankrijk. Om te kijken naar je hectares vol peperplanten.
Die dag, neem ik een kratje bier mee, betaald met PENG.
Alleen als je tijdig naar XRP overspringt.RaptorXS schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:28:
[...]
En tegen die tijd multi miljonair als fiat nog wat waard is.
Van $9175 naar $9125? Als het je daar al dun van door de broek loopt? Wil je erover praten? Dat is net over een half procent, je zit in crypto's he? Die doen veul meer op een dag en dat is waarom we erin zitten.PHPResource schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:59:
Aardige wick naar beneden net op btc-usdt. Nondeju
Verwijderd
Taro schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:01:
[...]
Deal!
Levensdoel is overigens een chateau in Toscane, met zwembad en olijfboomgaard. Mooi iedere dag om 10:00 's ochtends opstaan, 3 baantjes trekken, ontbijt voorgeschoteld krijgen, beetje in de zon liggen, olijven vreten, wandelen met de honden, wijntjes drinken, zwemmen en nergens zorgen om maken.
Peperplanten horen daar uiteraard bij, al heb ik volgens mij nu ook al wel nagenoeg een hectare staan. Zo voelt het in ieder geval qua tijdsinvestering
Tot die tijd geniet ik van andere dingen. Gisteren eindelijk mijn smart robotgrasmaaier binnengekregen en geïnstalleerd, dat bespaart mij weer 2-3 uur per week grasmaaien en dat kan ik extra aan de kids en crypto besteden![]()
Als Peng mooned (en Bitcoin ook), dan mag je 2 weken gratis op mijn chateau verblijven.
En mijn aanbod van vorig jaar om een BBQ in mijn achtertuin te houden voor een aantal mensen hier staat wat mij betreft nog steeds. Al wil ik natuurlijk @Slux en @Turbo-Puppy niet in de positie drukken dat ze met 2e hands afgekeurd vlees aan komen zetten omdat ze niet beter kunnen krijgen, maar @Crypts wil daarin vast wel bijspringen?
Ik denk die naar $8953Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:03:
[...]
Van $9175 naar $9125? Als het je daar al dun van door de broek loopt? Wil je erover praten? Dat is net over een half procent, je zit in crypto's he? Die doen veul meer op een dag en dat is waarom we erin zitten.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Was wel iets meer hoor:Crypts schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:03:
[...]
Van $9175 naar $9125? Als het je daar al dun van door de broek loopt? Wil je erover praten? Dat is net over een half procent, je zit in crypto's he? Die doen veul meer op een dag en dat is waarom we erin zitten.
200 dollar is nog steeds niks voor Bitcoin. Euro's ook niet trouwens
Ik lul ook zomaar wat
Eensch, maar het is wel een mooie wickshovelhead1340 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:09:
[...]
200 dollar is nog steeds niks voor Bitcoin. Euro's ook niet trouwens
Meneer Crypts heeft het op dit moment even heel druk met het bijstaan van een gezin met schulden welke ik zonder enig winstbejag probeer te helpen om hier weer uit te komen. Ik ga hier verder geen grappen over maken, frituur maar een volgelopen tampon oid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq