In grote lijnen wel ja, maar er zullen 1k of meer dips komen in die weg omhoog.Klaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:42:
Tja op een gegeven moment is het over. Dan blijft ie maar stijgen.
Denk zelf dat die vanaf een k of 12/13 terugknalt naar 9k. Voor er een bullrun kan beginnen moet die minimaal 1x echt flink klappen nog.PilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:51:
[...]
In grote lijnen wel ja, maar er zullen 1k of meer dips komen in die weg omhoog.
No, LTC, dont move yet, I did not get my salary yet.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dus je denkt best niet te lang wachten om terug in te kopen dan? Niemand geeft een glazen bol natuurlijk maar wat meningen zijn leukPilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:51:
[...]
In grote lijnen wel ja, maar er zullen 1k of meer dips komen in die weg omhoog.
SPiET
Ik verwacht wel dat BTC de 10K heel binnenkort aan gaat tikken.spietie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:04:
[...]
Dus je denkt best niet te lang wachten om terug in te kopen dan? Niemand geeft een glazen bol natuurlijk maar wat meningen zijn leuk
Ik heb een plukje BTC maar baal wel dat mijn bags QKC en ICX de afgelopen weken ruim 10% hebben toegegeven op BTC en ik dus beter had kunnen blijven zitten. Ach ja, dat is een koe in de kont kijken.
Misschien moet ik gewoon even terug in BTC, het ritje rijden en dan weer terug in die alts. Ze zijn klaar om te moonen, maar het gebeurt maar niet.

Dips zullen er zeker komen, wanneer is inderdaad de vraagMalawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:55:
[...]
Denk zelf dat die vanaf een k of 12/13 terugknalt naar 9k. Voor er een bullrun kan beginnen moet die minimaal 1x echt flink klappen nog.
Persoonlijk stap ik constant in en uit dus voor iemand die dat niet wil doen is het anders. Niemand weet natuurlijk hoe het precies zal gaan. Misschien gaan we naar 10k en terug naar 7k. Misschien gaan we naar 12k en komen we niet meer onder de 10k. Als je wil holden tot een nieuwe ATH, wat maakt 10% of 20% dan uit ?spietie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:04:
[...]
Dus je denkt best niet te lang wachten om terug in te kopen dan? Niemand geeft een glazen bol natuurlijk maar wat meningen zijn leuk
Wat ik wel interessant vind is de run omhoog tijdens de vorige bullrun te zien op het onderstaande plaatje.

Je ziet toch keer op keer dat de EMA's worden getest in de run omhoog, dat dit ook nu gaat gebeuren, die kans is denk ik heel groot.
Verwijderd
Ja man wtf happened...Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:13:
Bizar. Verkocht zilliqa laatst nog op 329 sat en nu staat ie alweer op 229 sat.
Heb je toch gelijk gekregen @Sahara![]()
Ik ging er wel vanuit dat de echte 2017 gekte eenmalig zou zijn en dat de markt in de volgende bull een stuk slimmer/wijzer zou investeren(lees: niet meer investeren in elke coin met een lulverhaal) maar de alt-markt is toch wel heel saai/volumeloos tot op heden.
Ik heb weer zo’n 200 euro dat ik kan spenderen op shitcoins. 50% in waves en 50% in nano. @Verwijderd shitcoins FTW![]()
Nano ook wel dood he. Jezus.
Maargoed, kopen die meuk.
Mooi plaatje! Je ziet ook dat er toen een paar keer flinke dips nodig waren om weer verder omhoog te knallen. Dat geeft te denken voor de toekomstPilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:10:
Wat ik wel interessant vind is de run omhoog tijdens de vorige bullrun te zien op het onderstaande plaatje.
[Afbeelding]
Je ziet toch keer op keer dat de EMA's worden getest in de run omhoog, dat dit ook nu gaat gebeuren, die kans is denk ik heel groot.
Welke EMA's zijn dit?PilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:10:
[...]
Dips zullen er zeker komen, wanneer is inderdaad de vraag
[...]
[Afbeelding]
@Ladonna Eruit kunnen stappen ? of toch hopen op meer winst en nu weer als bagholder achtergebleven met one ?
Even uit mijn hoofd het hele zooitje op de weekly. Dus van 20 tot 200 zo'n beetje.
Welke je het beste in de gaten kan houden is de 21 weekly EMA. Die wordt vrijwel perfect iedere keer aangetikt in de vorige run omhoog.

Niet doen. Hodlen. Heeft zoveel potentie.HaruHaru schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:15:
[...]
ZIL makes me cry. heb ze nog steeds niet verkocht en ze gaan nog meer kapoet.
echt geneigd om op SELL te drukken.
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:13:
[...]
Ja man wtf happened...
Maargoed, kopen die meuk.

Thx! Bij deze er een indicator van gemaakt op Tradingview:PilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:44:
[...]
Even uit mijn hoofd het hele zooitje op de weekly. Dus van 20 tot 200 zo'n beetje.
Welke je het beste in de gaten kan houden is de 21 weekly EMA. Die wordt vrijwel perfect iedere keer aangetikt in de vorige run omhoog.
[Afbeelding]

Als iemand de code zou willen (zodat alles in 1 indicator zit voor de free users onder ons):
Sorry geen idee hoe je echte codestijl tekst invoert hier.study(title="EMA", shorttitle="EMA", overlay=true)
len1 = input(20, title="EMA 20")
len2 = input(40, title="EMA 40")
len3 = input(60, title="EMA 60")
len4 = input(80, title="EMA 80")
len5 = input(100, title="EMA 100")
len6 = input(120, title="EMA 120")
len7 = input(140, title="EMA 140")
len8 = input(160, title="EMA 160")
len9 = input(180, title="EMA 180")
len10 = input(200, title="EMA 200")
src = input(close, title="Source: close, low, high and open")
ema1 = ema(src, len1)
ema2 = ema(src, len2)
ema3 = ema(src, len3)
ema4 = ema(src, len4)
ema5 = ema(src, len5)
ema6 = ema(src, len6)
ema7 = ema(src, len7)
ema8 = ema(src, len8)
ema9 = ema(src, len9)
ema10 = ema(src, len10)
plot(ema1, color=yellow, style=line, title="EMA" + tostring(len1), linewidth=1)
plot(ema2, color=yellow, style=line, title="EMA" + tostring(len2), linewidth=1)
plot(ema3, color=olive, style=line, title="EMA" + tostring(len3), linewidth=1)
plot(ema4, color=olive, style=line, title="EMA" + tostring(len4), linewidth=1)
plot(ema5, color=orange, style=line, title="EMA" + tostring(len5), linewidth=1)
plot(ema6, color=orange, style=line, title="EMA" + tostring(len6), linewidth=1)
plot(ema7, color=red, style=line, title="EMA" + tostring(len7), linewidth=1)
plot(ema8, color=red, style=line, title="EMA" + tostring(len8), linewidth=1)
plot(ema9, color=maroon, style=line, title="EMA" + tostring(len9), linewidth=1)
plot(ema10, color=maroon, style=line, title="EMA" + tostring(len10), linewidth=1)
Ja beetje vervelend, dacht nog even wat ordertjes te plaatsen maar helaas.Slux schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:54:
Hmm coinbase website stuk ?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
offtopic **
holy shit 2000 likes op een youtube post XD
YouTube: Build The Most Secret Ancient Underground Temple And Swimming Pool
Vond grappig filmpje om te zien wat je moet doen als je geen geld meer hebt, ff zelf een hut bouwen toch!
holy shit 2000 likes op een youtube post XD
YouTube: Build The Most Secret Ancient Underground Temple And Swimming Pool
Vond grappig filmpje om te zien wat je moet doen als je geen geld meer hebt, ff zelf een hut bouwen toch!
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 17:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Bitcoin gaat lekker en de alts weer ouderwets completely REKT
Deze is ook interessant, alleen wel iets ouder inmiddels.Pap3rclip schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:17:
[...]
Thx! Bij deze er een indicator van gemaakt op Tradingview:
[Afbeelding]
Als iemand de code zou willen (zodat alles in 1 indicator zit voor de free users onder ons):
[...]
Sorry geen idee hoe je echte codestijl tekst invoert hier.

Nou zijn de EMA's natuurlijk sinds die tijd ook omhoog gegaan, maar BTC nog wat meer.
Wat is er met Nano aan de hand ? gaat flink door het putje
iedereen dumpt nu alts voor BTC,.. weer een reden om niet in ALTS te zitten het is dump troep
.
Teminste als het om traden gaat....
Teminste als het om traden gaat....
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 17:51 ]
Daar hadden we het gisteravond nog over toen ie even een kleine pump had. Echt een munt die enorm kapot is gegaan dat je je afvraagt of het ooit nog goed komt. Die pump was ook echt een enorm zooitje met een spread van procenten. Echt weer zo'n moment waar mensen van hun bags af willen komen ipv willen kopen.Slux schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:47:
Wat is er met Nano aan de hand ? gaat flink door het putje
ADA/BTC of ICX/BTC zijn ook leuk
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 20-06-2019 17:54 ]
We zitten even op een nieuwe ATH sinds vorig jaar hoor! GO BTC!!!!
Go BTC en LTC, en de meeste alts Rekt... zo hoort het.Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:53:
We zitten even op een nieuwe ATH sinds vorig jaar hoor! GO BTC!!!!

edit, jaja LTC is ook een altcoin, i know.
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 20-06-2019 17:59 ]
Jammer had er wat meer van verwacht, dacht dat ie toch een vrij grote aanhang had.PilatuS schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:52:
[...]
Daar hadden we het gisteravond nog over toen ie even een kleine pump had. Echt een munt die enorm kapot is gegaan dat je je afvraagt of het ooit nog goed komt. Die pump was ook echt een enorm zooitje met een spread van procenten. Echt weer zo'n moment waar mensen van hun bags af willen komen ipv willen kopen.
ADA/BTC of ICX/BTC zijn ook leuk
thanks zal die eens bekijken, heb het alleen niet op BTC pairs of EUR of ustd voor mij
Zodra BTC uitgeraasd is volgen Alts vanzelf.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
meeste alts zitten nog steeds op ultra low.
Vechain ICX XRP XVG
Dit wordt steeds minder een feit de laatste tijd.
FF offtopic mensne.. maar er valt mij iets op.. Het KITKAT logo was eerste KIT-KAT.. nu weer KITKAT sinds een paar weken.. zitten we soms in een computer simulatie
YouTube: Mandela Effect: I'm getting scared now Kit-kat is now KitKat This is...
Dit is zo raar ik moet dit wel ff posten

https://www.google.com/se...mg.......0i19.J7QdzMYMyv0
Was in de supermarkt paar weken geleden toen was het gewoon KIT-KAT in de vomar .. het veranderd steeds.. Welkom in de matrix mensen
YouTube: Mandela Effect: I'm getting scared now Kit-kat is now KitKat This is...
Dit is zo raar ik moet dit wel ff posten
Was in de supermarkt paar weken geleden toen was het gewoon KIT-KAT in de vomar .. het veranderd steeds.. Welkom in de matrix mensen
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 18:12 ]
Hmmm. twijfelEkstergroen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:08:
[...]
Niet doen. Hodlen. Heeft zoveel potentie.
Raider heet nu ook al twix, moet niet gekker worden.A87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:10:
FF offtopic mensne.. maar er valt mij iets op.. Het KITKAT logo was eerste KIT-KAT.. nu weer KITKAT sinds een paar weken.. zitten we soms in een computer simulatie
Dit is zo raar ik moet dit wel ff posten![]()
Geduld. Er zit nog te veel in BTC.Machlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Dit wordt steeds minder een feit de laatste tijd.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je ziet het helaas bij veel coins. Hebben in het verleden veel gedaan, maar sinds BTC lekker is gaan stijgen gaan ze eigenlijk allemaal kapot.Slux schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:00:
[...]
Jammer had er wat meer van verwacht, dacht dat ie toch een vrij grote aanhang had.
thanks zal die eens bekijken, heb het alleen niet op BTC pairs of EUR of ustd voor mij
Die BTC pairs zijn sowieso niet echt wat om nu mee te doen, het laat alleen zien hoe enorm slecht ze het doen.
YouTube: KITKATNEDERLANDMachlah schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:12:
[...]
Raider heet nu ook al twix, moet niet gekker worden.
paar weken geleden was het nog KIT-KAT in de supermarkt. Zelf gezien
Jas sorryofftopic
Ik stop geen geld meer in Bitcoin en Litecoin omdat die t.o.v. derest enorm hard zijn gestegen; dus dan koop ik liever andere crypto's die nog weinig hebben gedaan.
Alleen ben ik de enige die zo denkt blijkbaar, want BTC blijft lekker stijgen en derest doet niks.
Alleen ben ik de enige die zo denkt blijkbaar, want BTC blijft lekker stijgen en derest doet niks.
Alle alts zijn bezig om in de buurt te komen van hun dubbele bodem (gevormd halverwege mei). Spannend moment of ze er vanaf kaatsen of niet, zo nee dan is het einde zoek.
Het zijn sowieso vreemde tijden. Eerst enorme runs van de alts en BTC die niets deed waarbij mensen zich gingen afvragen of BTC misschien wel over was. Toen een hele dikke run van BTC waarbij de alts weinig deden. Toen weer BTC sideways en enorm alt runs. Toen BTC echt lekker begon te stijgen zijn de alts kapot gegaan waarbij er genoeg weer terug zijn op de plek waar ze waren toen BTC de low maakte. Het ging van BTC zogenaamd dood naar BTC weer de koning en de alts dood. Tijdens de vorige bullrun zag je juist alts het heel goed doen, maar nu lijken die wel aan hun einde te komen. Ben benieuwd hoe dit de komende maanden verder zal gaan voor de altsTominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:20:
Ik stop geen geld meer in Bitcoin en Litecoin omdat die t.o.v. derest enorm hard zijn gestegen; dus dan koop ik liever andere crypto's die nog weinig hebben gedaan.
Misschien oftopic maar wil het toch even delen:
De oplossing, daar zit het verschil in met de BTC.Laat het geld rollen in Nederland, klinkt het op de 20ste verjaardag van de euro vanuit de Portugese heuvels
Ooit was het Portugese Sintra het favoriete toevluchtsoord van koningen, nu vieren centrale bankiers er de twintigste verjaardag van de euro. De oplossing voor de huidige problemen? ‘Meer euro.’
Heb juist bijgekocht, ben nu de trotse bezitter van een hele bitcoin yeah...Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:20:
Kaal of moon...
Alhoewel, het is wel kaal op de moon...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Mooi stukje over gelezen vanmorgen maar kan het niet meer terugvinden. Strekking was eigenlijk dat met de aankondiging van Libra veel alts eigenlijk overbodig zijn 'geworden'. Hij is er nog niet, gaat nog even duren maar het was een goed onderbouwd stukje waar zeker wat in zat. Andere conclusie was dat Libra BTC net zo hard nodig heeft als andersom.Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:20:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zie een project dat interoperabiliteit en goed werkende smart contracts weet te maken nog wel wat worden. Alles wat zich als valuta manifesteert is echter gedoemd te mislukken.Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:45:
[...]
Mooi stukje over gelezen vanmorgen maar kan het niet meer terugvinden. Strekking was eigenlijk dat met de aankondiging van Libra veel alts eigenlijk overbodig zijn 'geworden'. Hij is er nog niet, gaat nog even duren maar het was een goed onderbouwd stukje waar zeker wat in zat. Andere conclusie was dat Libra BTC net zo hard nodig heeft als andersom.
Het heeft er misschien wel wat mee te maken, maar de alts waren al weken voor dit nieuws kapot aan het gaan.Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:45:
[...]
Mooi stukje over gelezen vanmorgen maar kan het niet meer terugvinden. Strekking was eigenlijk dat met de aankondiging van Libra veel alts eigenlijk overbodig zijn 'geworden'. Hij is er nog niet, gaat nog even duren maar het was een goed onderbouwd stukje waar zeker wat in zat. Andere conclusie was dat Libra BTC net zo hard nodig heeft als andersom.
ah joh. Misschien moeten we er ook niet teveel achter gaan zoeken. Je hebt in de crypto's altijd fases waarin BTC de hele markt domineert en fases waarin alts floreren.
Nu is BTC ff king, maar ik denk dat er genoeg gekke lambo pumps gaan komen op alts.
@Ali Baba 1001 congrats! Welkom in de club.
Nu is BTC ff king, maar ik denk dat er genoeg gekke lambo pumps gaan komen op alts.
[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 20-06-2019 18:59 ]
Daarom denk ik dat na deze BTC run, mijn ZIL wel weer zal stijgen naar 0.025Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:59:
ah joh. Misschien moeten we er ook niet teveel achter gaan zoeken. Je hebt in de crypto's altijd fases waarin BTC de hele markt domineert en fases waarin alts floreren.
Hmm. Heb zelf eigenlijk nog niet echt verdiept in dat hele Libra gebeuren maar is het wel een crypto? Is het decentraal? Wat een k*tnaam ook.Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:45:
[...]
deze vond ik wel mooi

Drama met die alts, die zullen niet bijtrekken voordat btc 10k doet. In de run naar 10k gaan ze nog verder door het putje...
Denk dat ik zo maar 50% van de alts verkoop en alvast wat koop ordertjes 10% tot 20% lager erin zet, doekje tegen het leegbloeden in BTC waarde. In euro's valt het bloeden nog wel mee.
Denk dat ik zo maar 50% van de alts verkoop en alvast wat koop ordertjes 10% tot 20% lager erin zet, doekje tegen het leegbloeden in BTC waarde. In euro's valt het bloeden nog wel mee.
De tijd leert of het tij keert
De alts beginnen toch serieus af te sterven.
Beiden niet aangezien het een met het ander samenhangt, crypto is per definitie decentraal anders is het geen crypto.Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:07:
[...]
Hmm. Heb zelf eigenlijk nog niet echt verdiept in dat hele Libra gebeuren maar is het wel een crypto? Is het decentraal? Wat een k*tnaam ook.
Zou me er toch maar eens in verdiepen en dat zou ik iedereen wel aan willen raden, lees iig even de algemene white paper. Die is goed geschreven, leest redelijk makkelijk weg en is ook niet al te groot. Denk dat je tijdens een gemiddelde grote boodschap een eind komt.
drama QueenTuutjDrie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:20:
De alts beginnen toch serieus af te sterven.
Euhm Sluxie? Ons lieve LTC'tje is ook een alt he?Slux schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:31:
Mooi, zou goed zijn als al die alts eens verdwijnen
Hier word het begrijpelijk uitgelegdCrypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:32:
[...]
Beiden niet aangezien het een met het ander samenhangt, crypto is per definitie decentraal anders is het geen crypto.![]()
Zou me er toch maar eens in verdiepen en dat zou ik iedereen wel aan willen raden, lees iig even de algemene white paper. Die is goed geschreven, leest redelijk makkelijk weg en is ook niet al te groot. Denk dat je tijdens een gemiddelde grote boodschap een eind komt.
https://lekkercryptisch.n...Good-the-Bad-and-the-Ugly
Dat is idd het stuk wat ik bedoelde, zit misschien niet op elk punt goed maar zeker interessant om even te lezen.cryptore schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:41:
[...]
Hier word het begrijpelijk uitgelegd
https://lekkercryptisch.n...Good-the-Bad-and-the-Ugly
Klopt laat ook maar door het putje gaan, de sterke alts komen vanzelf wel weer naar boven.Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:41:
[...]
Euhm Sluxie? Ons lieve LTC'tje is ook een alt he?
ook Jameson Lopp heeft de whitepaper van Libra doorgenomen en commentaar gegeven:
https://onezero.medium.co...a-blockchain-49b8f6c26372
conclusie is dat het aan de ene kant goede zaken bevat maar er erg veel nog onduidelijk is waaronder veel problemen die ethereum maar niet opgelost krijgt (naast natuurlijk het feit dat het niet decentraal is en van dat klote facebook is)
https://onezero.medium.co...a-blockchain-49b8f6c26372
conclusie is dat het aan de ene kant goede zaken bevat maar er erg veel nog onduidelijk is waaronder veel problemen die ethereum maar niet opgelost krijgt (naast natuurlijk het feit dat het niet decentraal is en van dat klote facebook is)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
https://twitter.com/jenwieczner/status/1141713911055622145“This is going to be a record week for @Ripple” as a direct result of @facebook’s Libra announcement, says CEO @bgarlinghouse at @bstormfinance
Wow.
Nog leuke samenvatting van afgelopen 3 dagen:
https://twitter.com/EDadoun/status/1141491287545151488
Wie wil er nou geen XRP? Kom op.. Al gekocht?
En morgen FATF uitspraken toch?
Wat een weekje.
[ Voor 39% gewijzigd door Klaas25 op 20-06-2019 20:04 ]
Libra veegt in 1x de hele usecase van XRP van de wereldKlaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:00:
[...]
https://twitter.com/jenwieczner/status/1141713911055622145
Wow.![]()
Ik denk dat we Facebook met zn shit Libra dankbaar mogen zijn
De grote jongens willen nu nog sneller in crypto duiken nu ze zien wat voor namen er allemaal gelinkd zijn aan die Libra.
![]()

Klaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:00:
[...]
Wow.![]()
De grote jongens willen nu nog sneller in crypto duiken nu ze zien wat voor namen er allemaal gelinkd zijn aan die Libra.
![]()

Check me ge-edite post andersMalawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:03:
[...]
Libra veegt in 1x de hele usecase van XRP van de wereld
Ik ben nog aan het twijfelen wat de meeste mensen irritanter zullen vinden, jou + XRP of Kain_niaK met BCCKlaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:00:
[...]
Wow.![]()
![]()
Nog leuke samenvatting van afgelopen 3 dagen:
https://twitter.com/EDadoun/status/1141491287545151488
Wie wil er nou geen XRP? Kom op.. Al gekocht?![]()
![]()
En morgen FATF uitspraken toch?Regulering incoming!!!!
Wat een weekje.
Hou altijd wel van een mixie.Junia schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:07:
[...]
Ik ben nog aan het twijfelen wat de meeste mensen irritanter zullen vinden, jou + XRP of Kain_niaK met BCC
Ik wil me XRP bags op jullie dumpen.. snap dat dan... 
Edit: Oprecht filmpje voor jullie. Ps: de beste man hodled Bitcoin
http://fortune.com/video/...ce-in-real-world-banking/

Edit: Oprecht filmpje voor jullie. Ps: de beste man hodled Bitcoin
http://fortune.com/video/...ce-in-real-world-banking/
[ Voor 65% gewijzigd door Klaas25 op 20-06-2019 20:14 ]
Je sorteert alvast voor op Libra, the next big thing in über shitcoin land?Klaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:09:
Ik wil me XRP bags op jullie dumpen.. snap dat dan...
Waaaattttt....??Crypts schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Je sorteert alvast voor op Libra, the next big thing in über shitcoin land?
No prob man, ik duik ook op muntjes alsof het tochtige koeien zijn. Als er maar iets aan te verdienen is en ik ben nog veel minder kieskeurig. In die zin ben jij dan nog een gentleman, je duikt er wel op maar besteed er ook nog eens echt tijd en aandacht aan. Dat vind ik echt teveel moeite, even vlug er overheen, meteen eraf en doorrollen naar de volgende voor de boel afkoelt.
Tijd is geld.
Alt season is gestart, deze weakhand heeft ze voor een groot gedeelte gedumpt. Vanaf nu een muntexplosiedomino voor alle shitcoins
Bedankt manraq schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:31:
Alt season is gestart, deze weakhand heeft ze voor een groot gedeelte gedumpt. Vanaf nu een muntexplosiedomino voor alle shitcoins
Bitcoin wel over $9400 nu. Lichtjes..
And a few moments laterraq schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 19:17:
Drama met die alts, die zullen niet bijtrekken voordat btc 10k doet. In de run naar 10k gaan ze nog verder door het putje...
raq schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:31:
Pompen met die hap naar 10.000.Klaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:36:
[...]
Bedankt man
Bitcoin wel over $9400 nu. Lichtjes..
Zow waar komt die UNUS SED LEO ineens vandaan dan, staat ineens op plek 13
Nog nooit van gehoord.
Toch maar een bag NANO gekocht.
Nog nooit van gehoord.
Toch maar een bag NANO gekocht.
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 20-06-2019 21:00 ]
De BNB van Bitfinex. miljard opgehaald met de IEO.Slux schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:57:
Zow waar komt die UNUS SED LEO ineens vandaan dan, staat ineens op plek 13![]()
Nog nooit van gehoord.
Dus... hoelang before 10k? Het volume is er nog niet eens echt maar het kost zo weinig moeite laatste tijd.
Tijdje terug hadden we het nog bizar lastig met de 4-4.2k en nu blijven we zonder veel moeite maar doorstomen.
Bizar blijft het.
Tijdje terug hadden we het nog bizar lastig met de 4-4.2k en nu blijven we zonder veel moeite maar doorstomen.
Bizar blijft het.
Bizar, beste opgehaalde IEO ever zeker ?Malawolar schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:00:
[...]
De BNB van Bitfinex. miljard opgehaald met de IEO.
Verwijderd
'Alts zijn aan het sterven, alts zijn aan het doodgaan!'
*Opeens nieuwe alt op plek 13*
Okay whatever.
*Opeens nieuwe alt op plek 13*
Okay whatever.
SilkroadLadonna schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:14:
Waar koop je libra
ben benieuwd wat voor gekte er ontstaat als die bitcoin boven de 10k gaat.
ik voel toch wel wat euforie/opwinding/spanning..... HODLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik voel toch wel wat euforie/opwinding/spanning..... HODLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Hoe laag zullen die alts gaan zeg. Kijk ada en vet s.
ik begin het ook te voelen.Bever! schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:20:
hij trekt er langzaam heen.. we gaan er zo door ik voel het
Shit man
Niet te geloven. Godnondeju. Gaaf. Hodl. Moon. Lambo.
Wat is de laatste keer dat btc zo hoog stond?
mei 2018 denk ikLadonna schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:32:
Wat is de laatste keer dat btc zo hoog stond?
Je begint het te voelen ?Tominatie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:23:
[...]
ik begin het ook te voelen.
Shit man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te geloven. Godnondeju. Gaaf. Hodl. Moon. Lambo.
Shit man
Niet te geloven ?
Je moet poepen maar je hudl het liever in? Je weet dat het slecht is hé

Zoveel krantenkoppen!! BITCOIN OVER 10K!!! Dan is rukje naar 12K zo gemaakt.
Als die alts maar een beetje mee gaan knallen vind ik alles best.Klaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:32:

Het was toch vorige jaar zomer dat vechain naar de 6 dollar ging en btc toen ineens zakte tot onder de 4000?
Toen was iedereen ook zo blij en riep hodl!
80%
Gezakt alles.
toch maar ff uitstappen op 10k.Klaas25 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:32:
Mijn long gaat lekker 40% winst. ff weer 200 euro er bij ofso
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 21:37 ]
YouTube: Bitcoin is het nieuwe goud, volgens Willem Middelkoop - #BeursInside
Kijk dit! Middelkoop over z'n portfolio en over waarom BTC toekomst heeft, gaat op alle huidige dingen in terwijl die best wel wordt aangevallen. Enige wat die vergeet te noemen is decentralisatie vind ik.
Kijk dit! Middelkoop over z'n portfolio en over waarom BTC toekomst heeft, gaat op alle huidige dingen in terwijl die best wel wordt aangevallen. Enige wat die vergeet te noemen is decentralisatie vind ik.
ik zou wat profit pakken... en heropenen boven resistanceA87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:36:
[...]
toch maar ff uitstappen op 10k.
Mijn long gaat lekker 40% winst. ff weer 200 euro er bij ofso
Als dat je tactiek is.. mijn is niet daytradingBever! schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:38:
[...]
ik zou wat profit pakken... en heropenen boven resistance
Jouw tactiek is rekt gaan inderdaad.A87 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:39:
[...]
Als dat je tactiek is.. mijn is niet daytrading
lol rekt city
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 21:42 ]
Gelukkig wel gedumpt tegen BTC en niet tegen USDT
We gaan het zien de komende dagen of die een goede keuze was. Blijven zitten in een alt heb ik zo lang gedaan, dat werkte ook niet echt.
Als je next level achterlijk veel geld hebt kun je idd zonder leverage traden. Je moet een paar keer een flinke winst boekenVerwijderd schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:45:
[...]
Mijn tactiek ook. Alleen dan verantwoordelijk rekt gaan, zonder leverage.
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 20-06-2019 21:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!