Samen met Turbo op de bank met een glas wijn zeker ?Crypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:11:
[...]
Gelukkig zometeen weer een aflevering van Love Island, even wat hoogstaande tv er tegenaan als compensatie.
Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:13:
[...]
Samen met Turbo op de bank met een glas wijn zeker ?

Nee hand in de broek Bundy style met een Schultenbräu en een denkbeeldige blonde Peggy naast me. Mist alleen de hond nog maar dat blonde asowijf was ook al denkbeeldig dus die denk je er ook maar bij.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dus als je niet voor bent, ben je een troll.PilatuS schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:10:
[...]
Een troll dus. Of anders een extreem gebrek aan inzicht en kennis.
Weer wat geleerd, veel plezier met love Island.
XRP = trash
Je weet wel dat dit echt een verschrikkelijk domme opmerking is he?Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:04:
[...]
Zeker niet, overigens jouw relaas gelezen over het inleveren van privacy en de sleepwet.
Luisteren ze mij toch lekker af, alsof ik daar wakker van lig.
Mensen die daar wakker van liggen hebben iets te verbergen dus kom op, met wat voor smerige illegale praktijken hou jij je bezig?
Wat nu nog niet illegaal is kan over tig jaar wel illegaal zijn.
Je weet nooit hoe het loopt in de wereld.
Genoeg voorbeelden van in het verleden.
Verwijderd
Bijvoorbeeld extracten van de coca plant in de coca cola. Mocht ook ineens niet meer.wehave schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:24:
[...]
Je weet wel dat dit echt een verschrikkelijk domme opmerking is he?
Maat toch zijn ze groot geworden...
Of je kind slaan...vroeger was het toch allemaal beter hoor.
Doe ik nog steeds, mag dat niet meer dan?Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:42:
Of je kind slaan...vroeger was het toch allemaal beter hoor.
Slaan is een groot woord, een ferme tik wanneer verbale dreigingen niet meer voldoende zijn. We zijn er allemaal groot mee geworden, toch?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Bij mij op school hadden ze zelfs nog de cane.Taro schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:57:
[...]
Slaan is een groot woord, een ferme tik wanneer verbale dreigingen niet meer voldoende zijn. We zijn er allemaal groot mee geworden, toch?
Het valt me nog mee dat je ondanks je leeftijd überhaupt met digitale middelen om weet te gaan...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Zo, we kunnen er weer even tegenaan hoor jongens!
💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵 100,000,000 #USDT (100,000,000 USD) minted at Tether Treasury
— Whale Alert (@whale_alert) 16 juni 2019
Tx: https://t.co/SyjR2msk7h
Ik ben 42, opgegroeid in Engeland op een private boarding school waar dat heel normaal was tot begin jaren 90.Taro schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:06:
[...]
Het valt me nog mee dat je ondanks je leeftijd überhaupt met digitale middelen om weet te gaan...
Ah, respectSlux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:08:
[...]
Ik ben 42, opgegroeid in Engeland op een private boarding school waar dat heel normaal was tot begin jaren 90.
Heb je nu trouwens kinderen? Of "alleen" een vrouw? Kan me wel voorstellen dat het je aan het denken zet.
Voor de wanhopige ZIL bagholders (zoals ik) ... we beleven momenteel weer een pumpje...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hier spreekt een ex-ZIL-bagholder: Ik denk dat ik ZIL nooit meer aan zal raken. Andere coins doen het de laatste tijd veel beter. Maar bijna 10% erbij in 24h is wel netjesivibes schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:14:
Voor de wanhopige ZIL bagholders (zoals ik) ... we beleven momenteel weer een pumpje...
HOT gaat trouwens ook niet echt lekker, misschien weer instappen op 17 sats?
Zit nu trouwens helemaal in fiat op NEO en ONT na, die staan mooi ergens aan de zijkant waar ik niet bij kan.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 16-06-2019 21:21 ]
Zojuist heb ik ook mijn bag verkochtTaro schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:18:
[...]
Hier spreekt een ex-ZIL-bagholder: Ik denk dat ik ZIL nooit meer aan zal raken. Andere coins doen het de laatste tijd veel beter. Maar bijna 10% erbij in 24h is wel netjesAls je even negeert hoeveel er daarvoor vanaf is gegaan...
Zit nu trouwens helemaal in fiat op NEO en ONT na, die staan mooi ergens aan de zijkant waar ik niet bij kan.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Klopt meisjes en jongens apart, zondags naar de kerk, altijd in uniform, alleen op zaterdag mochten we we anders aan, als ik er nu over terug denk is het toch wel de leukste tijd in me leven geweest, moeilijk voor te stellen voor de meeste.Taro schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:12:
[...]
Ah, respectOrde, reinheid, discipline, regelmaat en uniformen. Niet altijd even leuk, maar, wel goed voor later (tenminste, dat dacht men).
Heb je nu trouwens kinderen? Of "alleen" een vrouw? Kan me wel voorstellen dat het je aan het denken zet.
Geen kids geen vrouw alleen een vriendin en hond
BTC zit op het randje van de 15 min MA99 die sinds de 8k support is. Eens zien of ie het weet te houden.
Van mij mag Bitcoin er doorheen zakken, kan ik de verloren BTC waarde door de alts weer terugverdienenPilatuS schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:24:
BTC zit op het randje van de 15 min MA99 die sinds de 8k support is. Eens zien of ie het weet te houden.
Grappig, ik ben iets jonger (scheelt maar een paar jaar) maar zelfde soort opvoeding.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:08:
[...]
Ik ben 42, opgegroeid in Engeland op een private boarding school waar dat heel normaal was tot begin jaren 90.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoop ook snel ex-hodler te zijn, maar verwacht toch nog wel een positieve beweging met de 18e nog voor de deur....Taro schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:18:
[...]
Hier spreekt een ex-ZIL-bagholder: Ik denk dat ik ZIL nooit meer aan zal raken. Andere coins doen het de laatste tijd veel beter. Maar bijna 10% erbij in 24h is wel netjesAls je even negeert hoeveel er daarvoor vanaf is gegaan...
...ik geef maar niet op...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ook losgeslagen toen je naar een NL school ging toevalligCrypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Grappig, ik ben iets jonger (scheelt maar een paar jaar) maar zelfde soort opvoeding.
Zakt allemaal lekker in op naar de low 8k , hoop ik.
Wat heet dom, wat nu illegaal is kan over een paar jaar wel legaal zijn.wehave schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:24:
[...]
Je weet wel dat dit echt een verschrikkelijk domme opmerking is he?
Het is allemaal paniek en onvrede om niks.
Ik ben in ieder geval blij als men dankzij de sleepwet een of andere terrorist wel weet te pakken, waar deze voor de sleepwet de dans nog kon ontspringen.
Het wantrouwen van mensen begrijp ik ook wel, als je hele familie en vriendenkring zegt dat het zo is en je onderzoekt niet verder hoe het echt in elkaar zit, dan is het ook zo.
XRP = trash
Mjah wat zal ik ervan zeggen? Vanuit een relatief 'veilige' omgeving kwam ik in een wereld waarin eigenlijk alles tegen heel schappelijke prijzen voorradig was. Kan me dan ook weinig lessen herinneren die ik nuchter ben doorgekomen.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:41:
[...]
Ook losgeslagen toen je naar een NL school ging toevallig? ik kwam van de UK naar de internationale school Beverweerd, wat een feest daar, mocht alles een wereld ging voor mij open
![]()
Zakt allemaal lekker in op naar de low 8k , hoop ik.
Kan me uberhaubt eigenlijk bitter weinig meer van die tijd herinneren en als ik naar mijn examenfoto's kijk....

Is allemaal goed gekomen wel.
Edit: allemaal op de LTC boot? Good. BTC gaat het niet waarmaken deze week of maand. Als je iets wil verdienen dan LTC. Hou ook EOS in de gaten.
[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 16-06-2019 22:27 ]
Weer mooie correctie op bitcoin.. RSI oversold. IIG het kan niet veel lager.
Zit op condities van 11 Juni 2019. Enorme fuel ..... ook de daily MACD is LAAG LAAG!1
Even kijken waar de top komt... 11.000+ of 9800 oid.... dan gaat het weer 7 dagen sideways.
8400-8800 is zware support
Zit op condities van 11 Juni 2019. Enorme fuel ..... ook de daily MACD is LAAG LAAG!1
Even kijken waar de top komt... 11.000+ of 9800 oid.... dan gaat het weer 7 dagen sideways.
8400-8800 is zware support
[ Voor 104% gewijzigd door A87 op 16-06-2019 22:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik lees over futures gap.
Waarom heeft dat afzonderlijke prijzen. Ik weet niet eens wat een future is. Waarom loopt dat naast Bitcoin. En waarom met andere prijzen. Bluuhhh
Shorten, longen futures. Houd het gewoon bij kopen en verkopen.. Zou stuk simpeler zijn of niet?
Waarom heeft dat afzonderlijke prijzen. Ik weet niet eens wat een future is. Waarom loopt dat naast Bitcoin. En waarom met andere prijzen. Bluuhhh
Shorten, longen futures. Houd het gewoon bij kopen en verkopen.. Zou stuk simpeler zijn of niet?
is het forum stuk ? ik zie de laatste tijd heel vaak dat er een nieuw bericht is maar als ik het aan klik dan zie ik niks
Verwijderd
Kijk die prognose wil ik graag uit zien komen..
Btc zijwaarts, alts even bijkomen. En dan moet ik even mijn ballen zoeken om te verkopen.
Want elke keer ben ik te hebberig, en blijf ik houden.
En elke keer doet het daarna pijn....
Btc zijwaarts, alts even bijkomen. En dan moet ik even mijn ballen zoeken om te verkopen.
En dan kom je tot de conclusie dat je geen ballen hebt, als je moet zoeken zijn ze iig niet groot genoeg. Kweek een lekker setje en ga dan rammen? Kan ook wel gaan pingpongen met een tandenstoker maar de kans dat ik iets raak is nihil.Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:26:
Kijk die prognose wil ik graag uit zien komen..
Ik merk dat je het niet helemaal begrijpt, helemaal door je familie en vriendenkring opmerking.Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:43:
[...]
Wat heet dom, wat nu illegaal is kan over een paar jaar wel legaal zijn.
Het is allemaal paniek en onvrede om niks.
Ik ben in ieder geval blij als men dankzij de sleepwet een of andere terrorist wel weet te pakken, waar deze voor de sleepwet de dans nog kon ontspringen.
Het wantrouwen van mensen begrijp ik ook wel, als je hele familie en vriendenkring zegt dat het zo is en je onderzoekt niet verder hoe het echt in elkaar zit, dan is het ook zo.
Maar laten we verder on topic blijven over de mooie wereld van crypto.
Daar hadden we concierge chain oid toch voor? Is die ook al dood?Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:36:
goddamnit @Crypts
Kom je de koffie die ik uitproeste ook ff opruimen.
Spain volgens mij toch ?Crypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:43:
[...]
Daar hadden we concierge chain oid toch voor? Is die ook al dood?Volgens mij is het nu logischer om bier op te braken maar ik weet niet in welke tijdzone je zit.
Spanje is EU toch? Ik ben er echt niet van op de hoogte maar mogen we inwoners van dat stukje nutteloze EU al misbruiken? Moeten we ze een minimum inkomen betalen of maakt het hun overheid geen zak meer uit hoe het gaat met hun onderdanen?
Verwijderd
Si vale. Spain it is
Ik ben redelijk immuun voor cafeïne, en van veel bier ga ik zeker niet beter omgaan met met muntjes.
Ik ben redelijk immuun voor cafeïne, en van veel bier ga ik zeker niet beter omgaan met met muntjes.
It's under 9000!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Al ruim een uur maar bedankt.Richh schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:51:
It's under 9000!
LTC gaat weer. Profiteer ervan.
[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 16-06-2019 22:56 ]
De bulls krijgen toch wel steeds meer overhand, als BTC tegen resistance oploopt dan is de vrije val steeds kleiner. Denk dat de 10k best wel dichtbij is eigenlijk. Had voor de gein toen alles bearish leek een omgekeerde chart gemaakt en dat speelt eigenlijk redelijk uit.
Ben best wel benieuwd naar aankomende week.
Wat een onzin is dat dat die futures gap te maken heeft met het logisch voorspellen van de prijzen
https://kottke.org/plus/misc/images/real-homer-simpson.jpg
Die futures gap is gewoon een ramdon iets,. er bestaat geen magische manier om de prijzen te voorspellen. je ziet youtubers er mee komen, maar het slaat nergens op om te proberen een magische manier van denken te vinden.
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 16-06-2019 23:01 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je crypto's hebt voor de lange termijn zoals ik, ben je bullish en denk dat sommige daghandelaren opeens weer bearish zijn.RedHat schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:58:
De bulls krijgen toch wel steeds meer overhand, als BTC tegen resistance oploopt dan is de vrije val steeds kleiner. Denk dat de 10k best wel dichtbij is eigenlijk. Had voor de gein toen alles bearish leek een omgekeerde chart gemaakt en dat speelt eigenlijk redelijk uit.
Hodl
Ik hodl helemaal niets, ik trade de retracements op een redelijk veilige manier (Als de charts echt overduidelijk zijn). Misschien iets te conservatief (ik mis best wel vaak grote profits, maar aan de andere kant vermijd ik ook de meeste downswings, dus het zal wel een balans-dingetje zijn).RaptorXS schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Als je crypto's hebt voor de lange termijn zoals ik, ben je bullish en denk dat sommige daghandelaren opeens weer bearish zijn.
Hodl
Welke bulls? Jonhny en Anita die even snel hun vakantiegeld er tegen aan gooien, om wat extra drankreserves aan te leggen voor hun vakantie naar Griekenland?RedHat schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:58:
Deze stijging is een grote farcé ... lekker voorbij laten gaan, als niet professioneel trader ga je hier alleen maar aan verliezen. Week 29-32 staan we weer 20/30% hieronder. Like usual.
De dag dat ik 9k voor 1 BTC ga neerleggen, hoop ik dat een verstandig iemand me af komt schieten. Dan ben je daadwerkelijk alle besef van geld en haar waarde volledig kwijt.
Je zegt eigenlijk dus dat een professionele trader een goede entry ziet, hij altijd zal zeggen nah, het is niet de goede maand dus ik ga wat anders doen.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:24:
[...]
Welke bulls? Jonhny en Anita die even snel hun vakantiegeld er tegen aan gooien, om wat extra drankreserves aan te leggen voor hun vakantie naar Griekenland?
Deze stijging is een grote farcé ... lekker voorbij laten gaan, als niet professioneel trader ga je hier alleen maar aan verliezen. Week 29-32 staan we weer 20/30% hieronder. Like usual.Dit zien we nu al meerdere jaren op rij .. vaak gevolgd door een enorme downer tot aan oktober . begin november.
De dag dat ik 9k voor 1 BTC ga neerleggen, hoop ik dat een verstandig iemand me af komt schieten. Dan ben je daadwerkelijk alle besef van geld en haar waarde volledig kwijt.
Daar geloof ik niet helemaal in.
Heb ooit ook een halve BTC gekocht op 7k en verkocht op 14k (give or take). Hoop niet dat iemand mij gaat afschieten.
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 16-06-2019 23:36 ]
Edit: het forum is stuk.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:24:
[...]
Welke bulls? Jonhny en Anita die even snel hun vakantiegeld er tegen aan gooien, om wat extra drankreserves aan te leggen voor hun vakantie naar Griekenland?
Deze stijging is een grote farcé ... lekker voorbij laten gaan, als niet professioneel trader ga je hier alleen maar aan verliezen. Week 29-32 staan we weer 20/30% hieronder. Like usual.Dit zien we nu al meerdere jaren op rij .. vaak gevolgd door een enorme downer tot aan oktober . begin november.
Hij zegt het tegenovergesteldeRedHat schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:33:
[...]
Je zegt eigenlijk dus dat een professionele trader een goede entry ziet, hij altijd zal zeggen nah, het is niet de goede maand dus ik ga wat anders doen.
Daar geloof ik niet helemaal in.
Dus niet: Sell in May and go away.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:24:
[...]
Week 29-32 staan we weer 20/30% hieronder. Like usual.Dit zien we nu al meerdere jaren op rij .. vaak gevolgd door een enorme downer tot aan oktober . begin november.
Maar: Sell in June or get rekt soon
Ik kan me vorig jaar en het jaar ervoor vanuit Zuid-Frankrijk nog prima herinneren ... 1 kant gingen we niet op, en dat was omhoog. Naast dat het volledig idioot is om je vakantie te beïnvloeden door crypto, heb ik er ook alleen maar mee verloren in die periode. (niet een beetje ook trouwens .. waarvan vorig jaar verreweg mijn grootste verlies met LTC @68..gelukkig was dat het restant)PilatuS schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:40:
[...]
Dus niet: Sell in May and go away.
Maar: Sell in June or get rekt soon
Een flinke retrace zou mij ook niets verbazen hoor. Terug naar iets van rond de 6k zou helemaal niet vreemd zijn. Geen idee of het gaat gebeuren, maar gek zou het zeker niet zijn.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:45:
[...]
Ik kan me vorig jaar en het jaar ervoor vanuit Zuid-Frankrijk nog prima herinneren ... 1 kant gingen we niet op, en dat was omhoog. Naast dat het volledig idioot is om je vakantie te beïnvloeden door crypto, heb ik er ook alleen maar mee verloren in die periode. (niet een beetje ook trouwens .. waarvan vorig jaar verreweg mijn grootste verlies me LTC @68..gelukkig was dat het restant)
Dat is recent een paar keer gebeurd, maar als je op 1 mei 2017 had gekocht @ 1375 dan had je over 2 jaar een rendement gehad vandaag waar menig beurshandelaar jaloers op was geweest.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:45:
[...]
Ik kan me vorig jaar en het jaar ervoor vanuit Zuid-Frankrijk nog prima herinneren ... 1 kant gingen we niet op, en dat was omhoog. Naast dat het volledig idioot is om je vakantie te beïnvloeden door crypto, heb ik er ook alleen maar mee verloren in die periode. (niet een beetje ook trouwens .. waarvan vorig jaar verreweg mijn grootste verlies met LTC @68..gelukkig was dat het restant)
Ik heb niet echt een antwoord hierop .. dat mag je me tegoed houden maar, dit zit gewoon niet goed. Deze stijging bevalt niet eerlijk gezegd. De aanleiding hiertoe is ook volstrekt vaag en schept geen vertrouwen.PilatuS schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:47:
[...]
Een flinke retrace zou mij ook niets verbazen hoor. Terug naar iets van rond de 6k zou helemaal niet vreemd zijn. Geen idee of het gaat gebeuren, maar gek zou het zeker niet zijn.
Persoonlijk verwacht ik een zeer lelijke val terug tussen nu en en 4 weken. In het kader van ... als het te mooi om waar te zijn is ......
November en december stijgingen blijken vaak achteraf de sterke stijgingen waar je wat mee kunt verdienen. Deze hoef ik niet en laat ik voorbij gaan. Veel te hoge risico's.
2 jaar ergens inzitten is geen traden ... dat is voor mij geen reëel uitgangspunt. Voor een hodl'er zelfs een gelukje. Ik geloof niet in LT wegzetten. Geld moet bewegen.RedHat schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:48:
[...]
Dat is recent een paar keer gebeurd, maar als je op 1 mei 2017 had gekocht @ 1375 dan had je over 2 jaar een rendement gehad vandaag waar menig beurshandelaar jaloers op was geweest.
26 mei stond het op 2688, bijna 100% gains. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het geen vast gegeven is.Turbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:52:
[...]
2 jaar ergens inzitten is geen traden ... dat is voor mij geen reëel uitgangspunt. Voor een hodl'er zelfs een gelukje. Ik geloof niet in LT wegzetten. Geld moet bewegen.
Dat zijn 25 dagen.
Dat is zeker een mooie gain .. echter op geluk.RedHat schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:55:
[...]
26 mei stond het op 2688, bijna 100% gains. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het geen vast gegeven is.
Dat zijn 25 dagen.
Ik kan liquide middelen op 5 andere manieren investeren met een zekerheid van inkomsten.
Ter referentie ... kocht een appartement van 60m2 begin 2016 ... verhuur dat voor €900 per maand, dan was je nu spekkoper geweest. BTC komt niet eens in de buurt van die LT rendementen. Derhalve ik zulke rendementen niet zoveel zeggend vind vooralsnog. Lucratief zeker, alleen niet lt .. en aangezien ik wens 95 te worden wil daar mee bezig zijn, en niet met snel geld dat ik nu even pak en feitelijk consumptief snel verloren gaat. Dat kan ik evenwel bij elkaar verdienen.
De TA mensen hebben de wijsheid in pacht hier.
Gelukkig doe ik daar niet aan mee.
Bewijs: de rendementen uit het verleden en ik lach bij de huidige koersen nog steeds
Gelukkig doe ik daar niet aan mee.
Bewijs: de rendementen uit het verleden en ik lach bij de huidige koersen nog steeds
Ik volg je niet helemaal, wat heeft vastgoed te maken met BTC op data(datums) te traden?Turbo-Puppy schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:00:
[...]
Dat is zeker een mooie gain .. echter op geluk.
Ik kan liquide middelen op 5 andere manieren investeren met een zekerheid van inkomsten.
Ter referentie ... kocht een appartement van 60m2 begin 2016 ... verhuur dat voor €900 per maand, dan was je nu spekkoper geweest. BTC komt niet eens in de buurt van die LT rendementen. Derhalve ik zulke rendementen niet zoveel zeggend vind vooralsnog. Lucratief zeker, alleen niet lt .. en aangezien ik wens 95 te worden wil daar mee bezig zijn, en niet met snel geld dat ik nu even pak en feitelijk consumptief snel verloren gaat. Dat kan ik evenwel bij elkaar verdienen.
Je mogelijkheden tot investeren!RedHat schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:02:
[...]
Ik volg je niet helemaal, wat heeft vastgoed te maken met BTC op data(datums) te traden?
20k BTC kopen op de 4200 weerstand op de 3 exchanges die de prijs van Bitmex bepalen. Dat is er eentje voor de geschiedenisboekenTurbo-Puppy schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:51:
[...]
De aanleiding hiertoe is ook volstrekt vaag en schept geen vertrouwen.

PilatuS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:08:
[...]
20k BTC kopen op de 4200 weerstand op de 3 exchanges die de prijs van Bitmex bepalen. Dat is er eentje voor de geschiedenisboeken
true story .. lekker stabiel ook. geeft absoluut vertrouwen voor de lange termijn.
Zolang dit mogelijk is ... (hier maak ik geen vrienden mee) Geeft het alleen maar aan hoe verrot en beïnvloedbaar de koers is. Het is dan ook geen wonder dat constitutioneel geld absoluut niet wenst in te stappen. 10 jaar na dato hebben we dus bereikt ... een eenvoudige penny stock .. die aan alle voorwaarden voldoet, behalve haar prijs.

Feitelijk wat het is ... niemand wil daar op instappen. De zgn. penny stocks zijn op de gewone beurs al het lachertje ... in crypto land wil al helemaal geen professionele partij zich aan die onzin wagen... wat dan ook niet vreemd is.
BTC ... (niemand gaat blij worden met deze reactie .. i know) .. gaat naast wat leuke runs hem gewoon niet worden. Het gevaar van verlies is veel, en veel te groot. Er zal ongetwijfeld een crypto komen die de droom kan waarmaken, maar ik zie het BTC niet doen meer. Dat ATH was hem wel wat mij betreft. Wellicht komen we nog in de buurt... ik denk persoonlijk dat we niet verder gaan komen. Het was een moment waarin alles klopte en meezat ... dat was het dan ook wel.
Verwijderd
En dat is nu het mooie, het kan gewoon alle kanten op. Deze stijging is wellicht zeer kunstmatig ontstaan, door een vage mystery buy van 20k Bitcoin verspreid over 3 leidende exchanges. Maar het lijkt niet uit te maken, er is desondanks een vorm van fomo ontstaan. Anders waren we nooit van 6.5k naar 9k gegaan. Het kan over 3 maanden weer 5k staan maar ook zomaar 12k.
Het blijft crypto. Straks staat Bitcoin 15k en heb je nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt.
We gaan het meemaken. Er gebeurd weer van alles en het blijft fascinerend.
Het blijft crypto. Straks staat Bitcoin 15k en heb je nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt.
We gaan het meemaken. Er gebeurd weer van alles en het blijft fascinerend.
BTC is het speeltje geworden voor de mensen die heel veel geld hebben en waarbij dat niet genoeg is omdat ze nog meer willen. Laatst ook een berekening gezien van een dikke dump. Voor 40 miljoen dumpen om meer dan 200 miljoen te verdienen. Ik speel het spelletje wel mee hoor, maar BTC is niet meer wat het was een paar jaar terug.
Inderdaad ... derhalve ik me er op deze prijzen ook niet meer aan waag. Ik wil hier best aan meedoen, als ze bijna weggeven worden ( lees:<$3000) .. anders dan dat blijf ik er ver vandaan. Hetzelfde voor LTC overigens.PilatuS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:21:
BTC is het speeltje geworden voor de mensen die heel veel geld hebben en waarbij dat niet genoeg is omdat ze nog meer willen. Laatst ook een berekening gezien van een dikke dump. Voor 40 miljoen dumpen om meer dan 200 miljoen te verdienen. Ik speel het spelletje wel mee hoor, maar BTC is niet meer wat het was een paar jaar terug.
Zoals al vaker genoemd ... ik kan hiervan genieten, maar dan moet er iets te verdienen zijn. ..Lucratieve handel ben ik altijd voor te porren. BTC of LTC kopen tegen deze prijzen gaat snel aan mij voorbij. Succes voor hen die het wel aandurven. (dat succes meen ik overigens oprecht)
Wat doe je hier dan nog op het forum want je standpunt was al duidelijkTurbo-Puppy schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:24:
[...]
Inderdaad ... derhalve ik me er op deze prijzen ook niet meer aan waag. Ik wil hier best aan meedoen, als ze bijna weggeven worden ( lees:<$3000) .. anders dan dat blijf ik er ver vandaan. Hetzelfde voor LTC overigens.
Zoals al vaker genoemd ... ik kan hiervan genieten, maar dan moet er iets te verdienen zijn. ..Lucratieve handel ben ik altijd voor te porren. BTC of LTC kopen tegen deze prijzen gaat snel aan mij voorbij. Succes voor hen die het wel aandurven. (dat succes meen ik overigens oprecht)
Onder de 3k zie ik niet gebeuren eigenlijk. Misschien als BTC uiteindelijk echt dood gaat dat we dit weer zien. Los van dat vind ik 9k of 3k ook niet echt een verschil. Het is beide belachelijk veel geld. Ik zie BTC wel weer een nieuwe ATH maken. Het enige wat daar voor nodig is zijn genoeg mensen die denken dat er weer een ATH komt. Voorbij 10k komen of zelfs voorbij 20k en de FOMO barst zodanig weer los dat de boel maar blijft pompen met zo weinig aanbod en zo enorm veel vraag.Turbo-Puppy schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:24:
[...]
Inderdaad ... derhalve ik me er op deze prijzen ook niet meer aan waag. Ik wil hier best aan meedoen, als ze bijna weggeven worden ( lees:<$3000) .. anders dan dat blijf ik er ver vandaan. Hetzelfde voor LTC overigens.
Voor mij persoonlijk, omhoog of omlaag, ik vind het allemaal wel best. Zolang er maar beweging in zit
Verwijderd
Dat ben ik met je eens, het speculatieve aspect op de korte termijn lijkt de overhand te nemen. Sinds het shorten/longen is begonnen is het hard gegaan. Maar ook dat kan evolueren in een andere richting.PilatuS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:21:
De prijs zou er dan minder toe doen, dan kom je weer meer in het 'macht van banken en overheden' concurrerende gebied en dat zie ik voorlopig niet ontstaan.
Ik denk dat overheden ook blij zijn met de richting die crypto opgaat, een speculatief circus dat zichzelf op een punt laat imploderen.
Maar nog niets is wat dat betreft definitief. En dat maakt het nog interessant genoeg.
Het valt mij op dat hier veel reacties zijn over hoe de koers tot stand komt en met name wat er niet aan klopt. Ik zou zeggen leg alle theorien naast je neer en profiteer van de `once in your lifetime opportunity`!RaptorXS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:28:
[...]
Wat doe je hier dan nog op het forum want je standpunt was al duidelijk
Ofwel, laat de *zelfbenoemde experts* maar lullen, klopt.Ballie2210 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:34:
[...]
Het valt mij op dat hier veel reacties zijn over hoe de koers tot stand komt en met name wat er niet aan klopt. Ik zou zeggen leg alle theorien naast je neer en profiteer van de `once in your lifetime opportunity`!
Klopt,RaptorXS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:48:
[...]
Ofwel, laat de *zelfbenoemde experts* maar lullen, klopt.
Veel analisten verwachten dat Btc na de halfing wellicht richting 50K gaat. Waaom wil je nu nog traden of in Alts stapen terwijl de je weet dat je nu met geduld een echte klapper kunt maken,RaptorXS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:48:
[...]
Ofwel, laat de *zelfbenoemde experts* maar lullen, klopt.
Analisten zijn TA figuren dus daar kan ik niks mee.Ballie2210 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 00:53:
[...]
Veel analisten verwachten dat Btc na de halfing wellicht richting 50K gaat. Waaom wil je nu nog traden of in Alts stapen terwijl de je weet dat je nu met geduld een echte klapper kunt maken,
Ik bekijk het meer macro economisch.
De Deutsche Bank staat op het punt van omvallen, als voorbeeld, en dan gaan alle europese banken en overheden door het putje.
En dan? Wordt n Bitcoin lekker veel waard???RaptorXS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 01:14:
[...]
Analisten zijn TA figuren dus daar kan ik niks mee.
Ik bekijk het meer macro economisch.
De Deutsche Bank staat op het punt van omvallen, als voorbeeld, en dan gaan alle europese banken en overheden door het putje.
Ik lul ook zomaar wat
Alleen door de amateurs zoals ons, de rest stapt in o.a. goud.shovelhead1340 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 06:49:
[...]
En dan? Wordt n Bitcoin lekker veel waard???
Was een leuk rendement als je je vermogen daarin geparkeerd had afgelopen jaar. En er zijn wel wat mensen te vinden die dat gedaan hebben op dit forum.Slux schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:02:
[...]
Alleen door de amateurs zoals ons, de rest stapt in o.a. goud.
Zekers was een goede investering, nu nog denk ik als je zo naar de economie kijkt, maar was dat crypto ook dit jaar, alleen heb je met goud wat meer zekerheidTurbo-Puppy schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:23:
[...]
Was een leuk rendement als je je vermogen daarin geparkeerd had afgelopen jaar. En er zijn wel wat mensen te vinden die dat gedaan hebben op dit forum.
Volgens de TAers krijgen we een LTC dip, Slux koopt vandaag wat LTC
Ik weet nou niet of je het jaar 2018 de moeder aller beren kan vergelijken met dit jaar. Ben wel erg benieuwd waar het over een paar weekjes staat. Ja het is zomer dus weinig activiteit maar Bakkt gaat over een paar weken live. Waarom uberhaupt rond die vakantietijd?
En ja het zijn maar testen en ja futures maar gewoon het feit dat een grote partij er mee aan de slag gaat, (en zeker niet de enige is) moet minimaal de prijs naar $10K doen schieten als je het mij vraagt.
Aan de andere kant heeft @Turbo-Puppy niet helemaal ongelijk. Het blijft een beinvloedbare markt. Dus ben benieuwd hoe grote partijen daar mee om zullen gaan.
En ook de algemene economie. Het gaat op een gegeven moment weer minder worden. Wat in een crisis zal uiten. Wat is dan de positie van crypto?
Zoveeeel vragen.
Het is maandagochtend pff..
En ja het zijn maar testen en ja futures maar gewoon het feit dat een grote partij er mee aan de slag gaat, (en zeker niet de enige is) moet minimaal de prijs naar $10K doen schieten als je het mij vraagt.
Aan de andere kant heeft @Turbo-Puppy niet helemaal ongelijk. Het blijft een beinvloedbare markt. Dus ben benieuwd hoe grote partijen daar mee om zullen gaan.
En ook de algemene economie. Het gaat op een gegeven moment weer minder worden. Wat in een crisis zal uiten. Wat is dan de positie van crypto?
Zoveeeel vragen.
[ Voor 20% gewijzigd door Klaas25 op 17-06-2019 07:59 ]
Ik vroeg me twee dingen af:
1) wat gebeurt er met je muntje wanneer BMW besluit VeChain in te lijven. Of Google die het bedrijf achter ChainLINK koopt?
2) wat is constitutioneel geld? Een investeerder met de grondwet achter zich?
1) wat gebeurt er met je muntje wanneer BMW besluit VeChain in te lijven. Of Google die het bedrijf achter ChainLINK koopt?
2) wat is constitutioneel geld? Een investeerder met de grondwet achter zich?
Niks dat kan je zien aan die honderden partnerships die vechain zou hebben, koers doet er niks meer op.hansdegit schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:57:
Ik vroeg me twee dingen af:
Dat is een goede, als Google ChianLink koopt denk ik niet dat het iets met de prijs van de coins zal doen, pas bij beursgenoteerde bedrijven zal je dat terug zien, wel een interessante vraag, want ik ken niet zoveel bedrijven die crypro bedrijven van CMC hebben gekocht, iemand voorbeelden ?
Als al die blockchain bedrijven zo innovatief en de toekomst zijn waarom kopen o.a. een Google/Microsoft/Apple die meuk dan niet op ?
Good morning all.
@Slux LTC deze week 250$?
@Slux LTC deze week 250$?
Omdat zij weten dat al die anderen (2238 in totaal, waarvan ik denk dat maar 25 tot max 50 zullen overleven) daadwerkelijk niets beter hebben als BTC, LTC, ETH, ADA, XRP. en paar anderen.Slux schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:03:
[...]
Als al die blockchain bedrijven zo innovatief en de toekomst zijn waarom kopen o.a. een Google/Microsoft/Apple die meuk dan niet op ?
[ Voor 82% gewijzigd door HaruHaru op 17-06-2019 08:09 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ben zelf al blij met een paar %
Veel hangt af van BTC
ik denk wel dat we nog wat vuurwerk gaan zien met LTC en dat halvering verhaal, ik ben van mening dat het nog niet in de prijs zit.
Reden, LTC staat nog niet eens op het zelfde niveau als die een paar jaar geleden stond tegenover BTC, hij zou imo rond de +/-180USD moeten staan als je hem naast BTC zet.
Ik hoop stiekem dat ie deze week nog niet beweegt naar boven. Loon komt eind deze week hahaha.Slux schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:11:
[...]
Zou wat zijn maar ik betwijfel het.
Ben zelf al blij met een paar %
Veel hangt af van BTC
ik denk wel dat we nog wat vuurwerk gaan zien met LTC en dat halvering verhaal, ik ben van mening dat het nog niet in de prijs zit.
Reden, LTC staat nog niet eens op het zelfde niveau als die een paar jaar geleden stond tegenover BTC, hij zou imo rond de +/-200USD moeten staan als je hem naast BTC zet.
Volgens de meeste was ik lees en een hoop TA mensen gaat dat ook niet gebeuren, en krijgen we een LTC dip.HaruHaru schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:13:
[...]
Ik hoop stiekem dat ie deze week nog niet beweegt naar boven. Loon komt eind deze week hahaha.
Ik hoop op iets anders
Voor het eerst, ben ik even een voorstander van een dip... sorry SluxSlux schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:15:
[...]
Volgens de meeste was ik lees en een hoop TA mensen gaat dat ook niet gebeuren, en krijgen we een dip.
Ik hoop op iets anders
Slux zoekt de ignore knopHaruHaru schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:16:
[...]
Voor het eerst, ben ik even een voorstander van een dip... sorry Slux
Omdat de echte crypto projecten open source zijn en dus geen eigenaar hebben en niet kunnen worden opgekocht.Slux schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:03:
[...]
Niks dat kan je zien aan die honderden partnerships die vechain zou hebben, koers doet er niks meer op.
Dat is een goede, als Google ChianLink koopt denk ik niet dat het iets met de prijs van de coins zal doen, pas bij beursgenoteerde bedrijven zal je dat terug zien, wel een interessante vraag, want ik ken niet zoveel bedrijven die crypro bedrijven van CMC hebben gekocht, iemand voorbeelden ?
Oeh oeh ik ken er eentje. Gelijk de beste!Dark Matter schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:02:
[...]
Omdat de echte crypto projecten open source zijn en dus geen eigenaar hebben en niet kunnen worden opgekocht.
Vertel! Vertel! Vertel!
Wel knap, een team ontwikkelaars er aan laten werken, miljoenen ophalen met coins en dan geen mogelijkheid om opgekocht te worden, want open source.Dark Matter schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:02:
[...]
Omdat de echte crypto projecten open source zijn en dus geen eigenaar hebben en niet kunnen worden opgekocht.
Helaas. Ik heb een shill verbod.
Kuch.. handtekening kuch..
Goedemorgen...
Gaan we nog een keer terug na de 6k
Goede morgen,green-tea schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:09:
Goedemorgen...
We gaan terug naar 6K wanneer @Verwijderd op Market Sell drukt.
Voor zover ik weet is nou net de code van dat ding-dat-je-niet-mag-noemen geen open source. Alles eromheen wel.Klaas25 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:57:
[...]
Helaas. Ik heb een shill verbod.
Kuch.. handtekening kuch..
Verwijderd
HaruHaru schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:10:
[...]
Goede morgen,
We gaan terug naar 6K wanneer @Verwijderd op Market Sell drukt.
In de loop van de week druk ik BTC naar de 10k. Vingers op de buyknop jongens.
Cool. zou je willen beginnen met ZIL naar 320 sats en vervolgens HOT naar 24? Thanks man!Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:23:
[...]
ik laat het van tevoren ff weten. Zo ben ik dan ook wel weer. Vandaag ga ik eerst wat alts pumpen.
In de loop van de week druk ik BTC naar de 10k. Vingers op de buyknop jongens.
"Het nieuws" ziet ook dat de prijs omhoog gaat, FOMO incoming?
https://www.ad.nl/tech/bi...in-vooruitzicht~abb14934/
https://www.ad.nl/tech/bi...in-vooruitzicht~abb14934/
Als je daar nog in zit heb je gewoon te lang gewacht.HaruHaru schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:24:
[...]
Cool. zou je willen beginnen met ZIL naar 320 sats en vervolgens HOT naar 24? Thanks man!
Dat heb ik ook. Is een foutje geweest.Crypts schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:27:
[...]
Als je daar nog in zit heb je gewoon te lang gewacht.Waarom moet onze Jaapio dat voor je oplossen?
En Jaapio is hulpzaam, wanneer we te laat waren met inkopen, dumpt hij BTC
Misschien een domme vraag maar waarom zijn die volume bars onder aan de grafiek niet even groot? Omdat de klim en drop in prijs binnen datzelfde timeframe wel ongeveer even groot zijn.
Op deze manier lijkt het alsof je weinig hoeft te verkopen om de prijs net zo hard te laten zakken als dat het steef.
Op deze manier lijkt het alsof je weinig hoeft te verkopen om de prijs net zo hard te laten zakken als dat het steef.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!