argh jammer, heb wat fiat staan die ik in BTC wou stoppen als ie nog es naar de 65OO euro ging maar helaas .... gaat maar naar boven dus fiat staat er nog steeds.
SPiET
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
SPiET
nog 1700 te gaan.....spietie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 10:44:
argh jammer, heb wat fiat staan die ik in BTC wou stoppen als ie nog es naar de 65OO euro ging maar helaas .... gaat maar naar boven dus fiat staat er nog steeds.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
"Net wat BTC omgezet naar LTC just in case en jahoor. 8)"Crypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 10:48:
En daar gaat de volgende sloot stop losses maar nu op USD.![]()
Net wat BTC omgezet naar LTC just in case en jahoor.
Dat die denkt dat zo'n whaledump te voorspellen is en niet puur geluk is.Appeltjeeitje schreef op zondag 16 juni 2019 @ 10:55:
[...]
"Net wat BTC omgezet naar LTC just in case en jahoor. 8)"
Even uit leergierigheid, wat zeg je hier nu mee?
Had ik laatst met XVG. Had overgemaakt tijdens een pump naar 140 (dacht ik) sats. Paar uur later was de XVG wallet opeens in maintenance en heb ik vervolgens een week moeten wachten totdat het op mijn wallet stond.DJ-Promo schreef op zondag 16 juni 2019 @ 10:24:
Stratis naar Binance gezet maar is er nog steeds niet. Adres klopt. Zal wel uren duren en dan is de pump weg. Zo idioot.
Laag instappen op LTC (14733) en snel hoger (14965) er weer uit, heb je het maar over ~1,5% maar wel binnen 2 minuten en met een handjevol BTC/LTC is dat een bedrag waar ik vanavond van uit eten kan.Appeltjeeitje schreef op zondag 16 juni 2019 @ 10:55:
[...]
"Net wat BTC omgezet naar LTC just in case en jahoor. 8)"
Even uit leergierigheid, wat zeg je hier nu mee?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Crypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:08:
[...]
Laag instappen op LTC (14733) en snel hoger (14965) er weer uit, heb je het maar over ~1,5% maar wel binnen 2 minuten en met een handjevol BTC/LTC is dat een bedrag waar ik vanavond van uit eten kan.![]()
De drop van BTC/EUR had in eerste instantie geen effect op het BTC/USD paar maar wel op LTC/EUR en LTC/BTC, vervolgens dropt BTC/USD en dan kun je er donder op zeggen dat LTC/BTC omhoog schiet. Dat is geen voorspellende gave, dat patroon zie je bijna elke keer terug en is eigenlijk ook wel een soort van 'logisch'.
Ik zit ook niet altijd goed (als in dat het verschil soms maar net de fees goedmaakt) maar nu waren de drops wel erg snel op elkaar en toch wel aanzienlijk. Dan loop je eigenlijk bijna geen risico.Appeltjeeitje schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:12:
[...]
![]()
OK, helder (en lastig) maar ik ga het eens volgen om het zelf te zien.
Enne, eet smakelijk vanavond
In andere bewoordingen heb ik dit ook al vaker aangegeven en hoewel er misschien geen hele grote klappen (meer) mee te behalen zijn denk ik dat er weldegelijk nog een leuk rendement in zit. Er is overigens ook nog leven na de halving he? LTC houdt zich al jaren goed staande en heeft zijn ups en downs maar het mag toch wel een van de 'veiligere' opties genoemd worden. Ik ben ook bij lange na niet de enige met een voorkeur voor LTC en dan met name vanwege de snelle goedkope tranfers en erg brede beschikbaarheid. Het gebeurt maar zelden dat LTC geen optie is om snel van de ene naar de andere wallet te gaan.Malawolar schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:41:
Ik lees steeds dat de LTC halvening wel redelijk in de prijs zit. Maar vergeleken met alle andere beetje presterende coins maakt het eigenlijk geen verschil. ADA van 0.027 naar 0.09, BTC van 3200 naar 9200, ETH van 80 naar 270, LTC van 30 naar 130. Zo'n denderend verschil is dat nou ook weer niet voor het grootste event van de coin in 4 jaar tijd. Inmiddels is die van z'n top ook alweer 30 procent kwijt t.o.v. van BTC, ik denk dat het tijd is om weer langzaamaan in te stappen.
Ja het was me bekend dat het een tijdje voor de halvening dumpt, omdat iedereen dan al ingeslagen heeft. Maar die dump is wat mij betreft nu wel erg vroeg, waardoor het hele effect van de halvening praktisch weg is. Over de andere punten heb je compleet gelijk. Een van de beste en makkelijkste munten om te verhandelen en te verzenden, heb ik ook regelmatig geroepen hier hahaCrypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:45:
[...]
In andere bewoordingen heb ik dit ook al vaker aangegeven en hoewel er misschien geen hele grote klappen (meer) mee te behalen zijn denk ik dat er weldegelijk nog een leuk rendement in zit. Er is overigens ook nog leven na de halving he? LTC houdt zich al jaren goed staande en heeft zijn ups en downs maar het mag toch wel een van de 'veiligere' opties genoemd worden. Ik ben ook bij lange na niet de enige met een voorkeur voor LTC en dan met name vanwege de snelle goedkope tranfers en erg brede beschikbaarheid. Het gebeurt maar zelden dat LTC geen optie is om snel van de ene naar de andere wallet te gaan.![]()
Fuck, zit ik nu ook te shillen?![]()
![]()
SPiET
Eg nieh, naar boven met dat kreng. Dan wordt je nog veel harder met je neus op de feiten gedrukt dat je allang weer in had moeten stappen.spietie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:53:
BTC moet gewoon een heel pak naar beneden, zo rap mogelijk.
Kan ik dan op een mooi moment terug instappen met mijn fiat![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Crypts op 16-06-2019 11:57 ]
Ik weet in december nog goed de discussie over een 1000 dollar Bitcoin, sommigen waren zo enorm overtuigd dat dat weer zou kunnen. Toen werden mijn marktsentiment argumenten voor onzin aangenomenCrypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:55:
[...]
Eg nieh, naar boven met dat kreng. Dan wordt je nog veel harder met je neus op de feiten gedrukt dat je allang weer in had moeten stappen.
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-06-2019 12:14 ]
Daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord? Wel dat accounts gedisabled worden maar de status inactive ken ik alleen van individuele wallets en is meestal bij delistings en onderhoud.TuutjDrie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 12:14:
Iemand ervaring met inactieve accounts op Bittrex? Ik heb sinds een paar maand weer ingelogd en nu is mijn account inactief (dit terwijl ik de afgelopen 12 maand wel een paar trades heb gedaan). Kan niet traden maar de funds staan nog wel in het account. Kan ik dit zo laten of ben ik straks alles kwijt?
Vraag het ff aan de Bittrex customer support zou ik zeggen of kijk in de faq daar. En als je toch niet trade waarom haal je het er dan eigenlijk niet af.. Hoef je ook niet bang te zijn dat je funds kwijt raakt.TuutjDrie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 12:14:
Iemand ervaring met inactieve accounts op Bittrex? Ik heb sinds een paar maand weer ingelogd en nu is mijn account inactief (dit terwijl ik de afgelopen 12 maand wel een paar trades heb gedaan). Kan niet traden maar de funds staan nog wel in het account. Kan ik dit zo laten of ben ik straks alles kwijt?
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 16-06-2019 12:20 ]
Weinig trek in het aanleveren van ID etc. ten opzichte van het bedrag dat daar nu nog op staat (+-250 dollar oid). Maar ik zal eens een ticket aanmaken.tias86 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 12:18:
[...]
Vraag het ff aan de Bittrex customer support zou ik zeggen of kijk in de faq daar. En als je toch niet trade waarom haal je het er dan eigenlijk niet af..
ik zou zelfs mijn vriendin aanleveren om +/- 250 dollar te krijgen.TuutjDrie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 12:19:
[...]
Weinig trek in het aanleveren van ID etc. ten opzichte van het bedrag dat daar nu nog op staat (+-250 dollar oid). Maar ik zal eens een ticket aanmaken.
250 dollar leef jij een jaar van? Jij trade vanuit Eritrea ofzo?Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:18:
[...]
ik zou zelfs mijn vriendin aanleveren om +/- 250 dollar te krijgen.
Je kan wel merken dat we bijna weer op de top van de bullmarket zitten want mensen zijn weer compleet het besef van de waarde van het geld kwijt.
250 dollar kan ik bijna een jaar van leven.
Ik denk dat de weken dat ná de release van de Smoelenboek-munt de aandacht voor de andere crypto's sterk zal groeien onder het mainstream publiek. Een halving is natuurlijk een heel spannend en veelbelovend, tot de verbeelding sprekend iets. Zou een run kunnen ontstaan met kapitaal dat nooit eerder in de cryptomarkt is geweest.Malawolar schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:41:
Ik lees steeds dat de LTC halvening wel redelijk in de prijs zit. Maar vergeleken met alle andere beetje presterende coins maakt het eigenlijk geen verschil. ADA van 0.027 naar 0.09, BTC van 3200 naar 9200, ETH van 80 naar 270, LTC van 30 naar 130. Zo'n denderend verschil is dat nou ook weer niet voor het grootste event van de coin in 4 jaar tijd. Inmiddels is die van z'n top ook alweer 30 procent kwijt t.o.v. van BTC, ik denk dat het tijd is om weer langzaamaan in te stappen.
Nee gewoon 4 hoog achter in een achterstandswijkje en leef grotendeels op donaties, en ik wordt ondersteund door de plaatselijke voedselbankTuutjDrie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:26:
[...]
250 dollar leef jij een jaar van? Jij trade vanuit Eritrea ofzo?
Hoe ga je dat dan zometeen doen als je niet meer mag traden van je wederhelft? Aangezien we redelijk vaak dezelfde in- en uitstappunten hebben weet ik dat je in de plus eindigt. Hoe moet dat dan als dat wegvalt? Gaat zij dat bijbeunen?Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:37:
[...]
Nee gewoon 4 hoog achter in een achterstandswijkje en leef grotendeels op donaties, en ik wordt ondersteund door de plaatselijke voedselbank
Verwijderd
Het is een wederzijdse beslissingCrypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:44:
[...]
Hoe ga je dat dan zometeen doen als je niet meer mag traden van je wederhelft? Aangezien we redelijk vaak dezelfde in- en uitstappunten hebben weet ik dat je in de plus eindigt. Hoe moet dat dan als dat wegvalt? Gaat zij dat bijbeunen?
Verwijderd
Je kunt altijd nog in je vrije uurtjes met een paar knaken een avondje bitmexen.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:37:
[...]
Het is een wederzijdse beslissing![]()
Ben ik geen cryptoholic ben ik wel een workaholic Ik heb er een ondermeningkje naast, als ik straks weer full time werk ben ik ook zo +/-14/16 uur per dag bezig, doe ik al zo 20 jaar met veel plezier, crytpto was een paar jaar sabatical voor mij, crypto was genieten en ook nog eens geld verdienen de laatste jaren
Begin nu ook aan mezelf te merken dat de uitdaging er een beetje af is voor me met crypto, dus kijk er wel weer naar uit straks.
Een avondje bitmexenVerwijderd schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:41:
[...]
Je kunt altijd nog in je vrije uurtjes met een paar knaken een avondje bitmexen.
Of gewoon wat pareltjes holden tot de moon!
Wat denk jij dan dat de max is wat een bitcoin zal hitten?Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Een avondje bitmexen![]()
Nee geen goed idee voor sluxie en de verslaving drang die ik al heb, dat laat ik aan a87 over![]()
Holden is ook niks voor mij, geloof niet in LT crypto, zal wel wat aandeeltjes IBM en oracle kopen op de gewone beurzen.
Ohja en BMW natuurlijk
Zou mij niks verbazen als die een 50k+ zou halen, maar er zijn voor mij teveel onzekerheden met crypto waardoor ik meer vertrouwen heb in goud dan bitcoin, en goud is ook zeker al geen veilige haven.Klaas25 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:48:
[...]
Wat denk jij dan dat de max is wat een bitcoin zal hitten?
*edit: veel te serieus. Moon, Lambo!Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:02:
[...]
Zou mij niks verbazen als die een 50k+ zou halen, maar er zijn voor mij teveel onzekerheden met crypto waardoor ik meer vertrouwen heb in goud dan bitcoin, en goud is ook zeker al geen veilige haven.
De grootste onzekerheden voor mij zijn,
Die miljoen BTC die vast staan
Is de techniek echt wel veilig in de toekomst met o.a. quantum computing
Miners
De decentralisatie / regulering
Een nieuwe revolutionaire techniek die nog beter, mooier, sneller is dan de blockchain
LT store of value
Hacks/exploits
Zjjn die weggestreept en constitutionele beliegers stappen massaal in, adoptie op alle beurzen enz ja dan kan die best naar 100k+
Alleen als je nu aan de ouwe rotten de verloop van BTC laten zien zullen ze allemaal hetzelfde zeggen, blijf eraf, je moet het net zo zien als de pennystocks van de gewonen beurzen.
En natuurlijk is dit iets nieuws, maar als je tot nu toe de geschiedenis van koersenverloopen bekijkt ziet het er niet heel goed uit voor de echte LT.
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-06-2019 15:21 ]
Tja hoe ging dat verhaaltje van Apple ook alweer..Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:02:
[...]
Zou mij niks verbazen als die een 50k+ zou halen, maar er zijn voor mij teveel onzekerheden met crypto waardoor ik meer vertrouwen heb in goud dan bitcoin, en goud is ook zeker al geen veilige haven.
Miners
Een nieuwe revolutionaire techniek die nog beter, mooier, sneller is dan de blockchain
LT store of value
Hacks/exploits
Zjjn die weggestreept en constitutionele beliegers stappen massaal in, adoptie op alle beurzen enz ja dan kan die best naar 100k+
Alleen als je nu aan de ouwe rotten de verloop van BTC laten zien zullen ze allemaal hetzelfde zeggen, blijf eraf, je moet het net zo zien als de pennystocks van de gewonen beurzen.
En natuurlijk is dit iets nieuws, maar als je tot nu toe de geschiedenis van koersenverloopen bekijkt ziet het er niet heel goed uit voor de echte LT.
Sidenote, waarom Facebook crypto juist goed zal zijn voor XRP en BTC:Klaas25 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:13:
[...]
Tja hoe ging dat verhaaltje van Apple ook alweer..
In 1995 werd je voor gek verklaard als je Apple stocks kocht op $1. En Apple stond al voor een 5e keer op failliet gaan ofzo. De rest is geschiedenis
Maar ja ik ben deel met je eens. Ik zie BTC ook niet voor langer termijn. XRP wel.En daar word nu net zo hard over heen gepist als Apple toen haha. (Geen garantie natuurlijk)
Ja je weet het nooit, jammer dat er geen tech nostradamus rond loopt.Klaas25 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:13:
[...]
Tja hoe ging dat verhaaltje van Apple ook alweer..
In 1995 werd je voor gek verklaard als je Apple stocks kocht op $1. En Apple stond al voor een 5e keer op failliet gaan ofzo. De rest is geschiedenis
Maar ja ik ben deel met je eens. Ik zie BTC ook niet voor langer termijn. XRP wel.En daar word nu net zo hard over heen gepist als Apple toen haha. (Geen garantie natuurlijk)
Hoe dan? VISA, PAYPAL -> Facebookcoin -> Facebookwallet? -> DEX -> BTC? Hoe gaat dit werken?Ekstergroen schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:15:
[...]
Sidenote, waarom Facebook crypto juist goed zal zijn voor XRP en BTC:
[Afbeelding]
Gewoon het feit dat straks 2 miljard mensen op facebook vast wel ergens dat libra gebeuren gaan tegenkomen en al zou 10% er zich in verdiepen en de cryptowereld ontdekken.. en dus btc en eth en xrp etc. Dat is veel nieuw geld.TuutjDrie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:23:
[...]
Hoe dan? VISA, PAYPAL -> Facebookcoin -> Facebookwallet? -> DEX -> BTC? Hoe gaat dit werken?
Ik meen mij te herinneren dat je BTC als store of value zag.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:02:
[...]
Miners
LT store of value
Hacks/exploits
- Het gespeculeer daarover is naar mijn mening gewoon een mythe. Iedereen die beweert Satoshi te zijn, of te kennen.. Sensatiezoekerij naar mijn mening. BTC is nu al meer dan 10 jaar oud en er is nog niet één keer iets of iemand geweest die ook maar een klein beetje in de buurt komt van de echte Satoshi. Die had zich echt al wel een keer gemeld bij de vorige ATH als die dat gewild had (als je vermogen meer dan 20 miljard is). Ik gooi het er op dat Satoshi of dood is, of zijn privatkey kwijt is, of bewust niet aan die stash komt.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:02:
[...]
Miners
LT store of value
Hacks/exploits
En gewoon dat bedrijven 10M moeten betalen om een node te draaien? Gewoon dikke cashgrab.Klaas25 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:29:
[...]
Gewoon het feit dat straks 2 miljard mensen op facebook vast wel ergens dat libra gebeuren gaan tegenkomen en al zou 10% er zich in verdiepen en de cryptowereld ontdekken.. en dus btc en eth en xrp etc. Dat is veel nieuw geld.
Althans ik hoop dat het deze positieve wending zal hebben en dat facebookshitcoin verder zich niet met de rest bemoeit of omlaag haalt. Ik wil er in ieder geval niets mee te maken hebben. Easy want heb toch geen facebook.
groot gedeelte mee eens.Malawolar schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:33:
[...]
- Het gespeculeer daarover is naar mijn mening gewoon een mythe. Iedereen die beweert Satoshi te zijn, of te kennen.. Sensatiezoekerij naar mijn mening. BTC is nu al meer dan 10 jaar oud en er is nog niet één keer iets of iemand geweest die ook maar een klein beetje in de buurt komt van de echte Satoshi. Die had zich echt al wel een keer gemeld bij de vorige ATH als die dat gewild had (als je vermogen meer dan 20 miljard is). Ik gooi het er op dat Satoshi of dood is, of zijn privatkey kwijt is, of bewust niet aan die stash komt.
- De kans dat er een werkende quantumcomputer komt die negatief zou zijn in wat voor zin dan ook t.o.v. BTC is in ieder geval al veel kleiner dan de kans op slagen van alles wat IOTA en Cardano roepen. En mocht er al een daadwerkelijk functionerende quantumcomputer komen, dan zal het nog een hele tijd duren voordat BTC daar echt wat van merkt, genoeg tijd om dan uit te stappen.
- Decentralisatie en regulering is juist het enige waar ik niet bang voor ben, regulering maakt juist het hele punt van BTC meer dan duidelijk. En juist regulering voor instappers en uitstappers is van belang voor het volwassen worden van de markt. Anders blijft de average Joe het als een schimmig idee zien.
- Als die nieuwe techniek er komt, gooien we daar mooi alle cryptowinsten in. Ik zie het niet gebeuren binnen een aantal jaar.
- Longterm store of value is juist de enige reden waarom ik wel in BTC zit, ik geloof heilig in het vervangen van goud. Of in ieder geval het naast goud bestaan. Het verhaal over stock to flow ratio's en halvenings hoef ik jou niet uit te leggen dat dat daarnaast de prijs veel verder op zal drijven dan uberhaupt nog met goud mogelijk is.
- Tsja hacks... tijdelijk ongemak. BTC hacken ben ik niet bang voor.
Je ziet veel beren op de weg young slux. Maar evenzo jouw goed recht. Ik blijf er nog wel een aantal jaar in zitten. Vanaf 2025 zie ook ik geen 10x meer gebeuren, dus tegen die tijd stap ik er wel uit, maar tot die tijd wordt het hopelijk een mooie maar stormachtige rit.
Ik ga ook zeker niet op m'n fiat zitten. Gewoon weer investeren in waarvan ik denk dat het tegen die tijd kans van slagen heeft om wat mooie gains mee te behalen. Ik ben nog jong, dus als ik over een jaar of 20 (dan ben ik midden 40) financieel onafhankelijk kan zijn met een afgekocht huis en met een gemiddeld rendement van 10% waar ik van zou kunnen leven, ben ik meer dan tevreden. (dat komt dus neer op een ton of 6/7). Ik hoop dat BTC me daar een beetje bij gaat helpenlighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:40:
[...]
groot gedeelte mee eens.
Snap alleen niet dat mensen eruit willen stappen. Voor wat? de fiat currency? die alleen minder waard wordt en schulden creëert. Een potentiële bom waarbij het afgaan 2008 niks bij vergeleken is? Juist de reden waarom BTC bestaat. Er wordt keer op keer gezegd dat supply niet zal stijgen en vraag steeds hoger. BTC wordt op termijn een digitale token.
Je voegt satoshi's op je wallet en gaat daarmee met je smartphone in winkel/kroeg afrekenen.
[ Voor 136% gewijzigd door A87 op 16-06-2019 16:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Doe ik ook net als LTC maar niet als echte LT, je weet dat long term LT dagen/maanden hier is, maar in realiteit is LT jaren en daar geloof ik niet inlighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:30:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat je BTC als store of value zag.
Ik stap eruit omdat ik andere dingen in me leven heb dan zoals nu hele dagen te traden, zo zit ik ook nog een steentjes en gewone aandelen, rendement is lang niet zo hoog als crypto maar genoeg voor mij.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:40:
[...]
groot gedeelte mee eens.
Snap alleen niet dat mensen eruit willen stappen. Voor wat? de fiat currency? die alleen minder waard wordt en schulden creëert. Een potentiële bom waarbij het afgaan 2008 niks bij vergeleken is? Juist de reden waarom BTC bestaat. Er wordt keer op keer gezegd dat supply niet zal stijgen en vraag steeds hoger. BTC wordt op termijn een digitale token.
Je voegt satoshi's op je wallet en gaat daarmee met je smartphone in winkel/kroeg afrekenen.
Als je naar de geschiedenis kijkt hoe koersverloopen gaan en dat naast een BTC zet dan ziet het er niet goed uit dat bedoel ik ermee, waarom denk je dat de hele wereld nog niet is ingestapt ? En dat is niet dat het niet toegankelijk is voor de gemiddelde beleger.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:30:
[...]
Ik snap je redenatie koersverloop niet helemaal.
Die is met ups en downs nog altijd stijgende.
Verwijderd
Tuurlijk weten we het allemaal wel...Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:27:
[...]
Puur mijn gedachten, ik beweer helemaal niks verder, vertel alleen hoe ik er over denk, en zo heeft iedereen hun gedachte erover maar uiteindelijk weten we het allemaal niet.
Niet overdrijven, daarnaast wordt btc met dezelfde handel en wandel omhoog gehouden als andere munteenheden.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:40:
[...]
groot gedeelte mee eens.
XRP = trash
Als ik jou was zou ik wat inlezen in het huidige financiële stelsel. En wat na 2008 is gebeurd.Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:36:
[...]
Niet overdrijven, daarnaast wordt btc met dezelfde handel en wandel omhoog gehouden als andere munteenheden.
Het is leuk voor de snelle winst, de rest hadden we al.
De massa zal pas echt overstappen als de grote bekende jongens ermee komen. Als banken het aanbieden als MS Apple AWS etc meedoen. De normale burger gaat niet eens handelen op de beurs laat staan op binance. Je moet het tijd geven.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:36:
[...]
Als je naar de geschiedenis kijkt hoe koersverloopen gaan en dat naast een BTC zet dan ziet het er niet goed uit dat bedoel ik ermee, waarom denk je dat de hele wereld nog niet is ingestapt ? En dat is niet dat het niet toegankelijk is voor de gemiddelde beleger.
Misschien als het minder volatiel wordt dat het positiever eruit gaat niet maar nu is het niks meer dan een pump en dump circus en je er heel leuk aan kan verdienen, en dat doe ik nu tot het eind van het jaar en dan is het mooi geweest voor mij.
Verder snap ik je gedachte over crypto helemaal en hoop ook dat het zo allemaal gaat, alleen ik stap op andere treintjes.
Misschien laat ik me niet zo gauw gek maken, al zie ik ook wel hier en daar dezelfde signalen, zoals de huizenmarkt die weer eens de pan uitrijst.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:49:
[...]
Als ik jou was zou ik wat inlezen in het huidige financiële stelsel. En wat na 2008 is gebeurd.
Dan kunnen we een echte discussie starten
XRP = trash
Daar zit het hem in, die big boys kunnen al 10 jaar in stappen maar dat doen ze niet zolang de markt is zoals die nu is.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:53:
[...]
De massa zal pas echt overstappen als de grote bekende jongens ermee komen. Als banken het aanbieden als MS Apple AWS etc meedoen. De normale burger gaat niet eens handelen op de beurs laat staan op binance. Je moet het tijd geven.
Dat moet een keer naar nul die tethers. kan bitcoin ook nog mee in de knoei komen bijvoorbeeld een 50% drop in 1 klap. gelukkig tikt de Liq engine je er niet meteen uitDanster schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:58:
Gaan we weer.
100.000.000 USDT in de markt.
https://twitter.com/whale.../1140265134306275328?s=19
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 16-06-2019 17:09 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 16-06-2019 17:30 ]
Je bent jezelf best vaak aan het herhalen aangaande het stoppen met crypto. Weet je zeker dat je ons probeert te overtuigen of eerder jezelf?Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:54:
Nog even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik eind van het jaar uitstap omdat ik denk dat crypto dan zijn langste tijd heeft gehad, zal vast nog jaren misschien wel voor altijd door gaan.
Alleen ik ga me focussen om andere dingen, grote kans dat ik de nieuwe revolutie mis maar ik heb er een paar jaar aan deelgenomen en dat is een leuke herinnering voor mij
Voelt beetje als de gestopte roker die dan iedereen gaat overtuigen hoe slecht roken isPHPResource schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:42:
[...]
Je bent jezelf best vaak aan het herhalen aangaande het stoppen met crypto. Weet je zeker dat je ons probeert te overtuigen of eerder jezelf?
Nee weet niet eens meer hoe het te spraken kwam, ik zeg er niks meer over 6 maanden duurt nog een eeuwigheidPHPResource schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:42:
[...]
Je bent jezelf best vaak aan het herhalen aangaande het stoppen met crypto. Weet je zeker dat je ons probeert te overtuigen of eerder jezelf?
Dat is juist niet wat ik probeer, absoluut niet zelfs.wehave schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:44:
[...]
Voelt beetje als de gestopte roker die dan iedereen gaat overtuigen hoe slecht roken is
[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 16-06-2019 17:48 ]
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat Facebook ook exchanges gaat aanbieden op de Facebook APP oid.TuutjDrie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:23:
[...]
Hoe dan? VISA, PAYPAL -> Facebookcoin -> Facebookwallet? -> DEX -> BTC? Hoe gaat dit werken?
De is juist wat btc doet. De macht gaat terug naar de consument. FB brengt alleen een centrale munt op de markt. Dat is geen decentrale systeem. Als jij alleen crytpo ziet als money maker en niet het project zelf dan is dat ook prima.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:00:
[...]
Daar zit het hem in, die big boys kunnen al 10 jaar in stappen maar dat doen ze niet zolang de markt is zoals die nu is.
Die big boys zie ik eerder hun eigen crypto systemen maken dan dat ze de huidige crypto markt betreden, een mooi voorbeeld daarvan is farcebook
De normale burger zie ik als kip in een legbatterij, de wereld wordt door grote jongens/bedrijven en mensen in ivoren torretjes beslist hoe democratisch we ook zijn, uiteindelijk hebben wij de kippen maar weinig in te brengen.
BTC is net zo centraal als die facemeuk coin die zal komen, decentralisatie is er wel een beetje af van BTC vind je ook niet ? Zijn inmiddels andere coins die echt decentraal zijn.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:10:
[...]
De is juist wat btc doet. De macht gaat terug naar de consument. FB brengt alleen een centrale munt op de markt. Dat is geen decentrale systeem. Als jij alleen crytpo ziet als money maker en niet het project zelf dan is dat ook prima.
Weet je wat centraal is de voedselbank, typisch zon middleman die tussen de restpartijen van de supermarkt en jou gaat zitten. En jij maar lappenSlux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:15:
[...]
BTC is net zo centraal als die facemeuk coin die zal komen, decentralisatie is er wel een beetje af van BTC vind je ook niet ? Zijn inmiddels andere coins die echt decentraal zijn.
Hoho ik krijg mijn voedselbonnetjes hoor, uiteindelijk ben o.a. jij die ze indirect lapt met de belasting die je betaaldtias86 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:17:
[...]
Weet je wat centraal is de voedselbank, typisch zon middleman die tussen de restpartijen van de supermarkt en jou gaat zitten. En jij maar lappen
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:15:
[...]
BTC is net zo centraal als die facemeuk coin die zal komen, decentralisatie is er wel een beetje af van BTC vind je ook niet ? Zijn inmiddels andere coins die echt decentraal zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2019 18:30 ]
Verwijderd
Voor zulke initiatieven betaal ik met alle liefde belasting. We maken er altijd een boel grappen over, maar als je écht afhankelijk bent van de voedselbank lijkt me dat verre van een pretje.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Hoho ik krijg mijn voedselbonnetjes hoor, uiteindelijk ben o.a. jij die ze indirect lapt met de belasting die je betaald
Misschien moeten we die voedselbonnen ook op de Blockchain gooien zodat die niet overdraagbaar zijn. Een soort GET maar dan voor Henk en Ingrid.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Hoho ik krijg mijn voedselbonnetjes hoor, uiteindelijk ben o.a. jij die ze indirect lapt met de belasting die je betaald
Het werkelijke gevaar is het gevaar wat als donderslag bij heldere hemel komt.Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:58:
[...]
Misschien laat ik me niet zo gauw gek maken, al zie ik ook wel hier en daar dezelfde signalen, zoals de huizenmarkt die weer eens de pan uitrijst.
Desondanks vind ik de crisis van 2008 aangrijpen om maar zoveel mogelijk btc te gaan hamsteren een slechte motivatie.
De angst voor het gevaar vormt het werkelijke gevaar.
[ Voor 27% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2019 19:07 ]
Mooi volume ookMalawolar schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:54:
Iemand nog een bag EBST? haha wtf.. plus 2000 procent
Kijk hier eens naarlighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:57:
[...]
Het werkelijke gevaar is het gevaar wat als donderslag bij heldere hemel komt.
Maar je deze keer wel op kan voorbereiden.
Voorbeeld: Een reële kans is dat talië failliet kan gaan. Schuld 130% 2400 mld. De eurolanden zullen niet kunnen bijspringen. Daarvoor is de schuld te hoog. Wat er met de euro gaat gebeuren kan je wel uit tekenen. In feite zou zelfs een scenario ala Cyprus kunnen gebeuren. De overheid heeft het geld van de spaarders geëigend ..Je moet de risico dus kunnen inschatten en je vermogen verdelen. BTC kan daar een onderdeel van zijn. De keuze is aan ieders.
Je bevestigt met je link alleen maar mijn stellingSlux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:08:
[...]
Kijk hier eens naar
https://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html
[ Voor 19% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2019 19:18 ]
Is gekoppeld aan BSN dus dat is al geregeld. Slux is ook de enige in Nederland die nog voedselbonnetjes krijgt dus daar is een blockchain ook wat overbodig voor.paul-s83 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 18:37:
[...]
Misschien moeten we die voedselbonnen ook op de Blockchain gooien zodat die niet overdraagbaar zijn. Een soort GET maar dan voor Henk en Ingrid.
Bevestigt je stelling ?lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:11:
[...]
Je bevestigt alleen maar mijn stelling
BTC kent geen idiote inflatie en op termijn alleen maar meer waard wordt vanwege schaarste.
Mocht een currency moeilijk krijgen is de vlucht naar een ander munt of crypto.
Ik ben een apart geval hoor ik denk dat een aparte sluxchain best wat toevoegt aan de crypto markt en de hele cryptowereld ermee op zijn kop kan zettenCrypts schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:15:
[...]
Is gekoppeld aan BSN dus dat is al geregeld. Slux is ook de enige in Nederland die nog voedselbonnetjes krijgt dus daar is een blockchain ook wat overbodig voor.
[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 16-06-2019 19:21 ]
Wat heeft je link met goud te maken? Er staat de debt in fiat currencySlux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:17:
[...]
Bevestigt je stelling ?
BTC kent een idote volatility dat is 10x erger
Mensen vluchten naar goud in zulke gevallen dat kan je nu ook al aan de goud prijs zien.
Je denkt echt te groot met BTC.
[ Voor 20% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2019 19:23 ]
Huh ik volg je niet, je beweert dat als een valuta het moeilijk krijgt dat ze dan naar een andere valuta of crypto stappen.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Wat heeft je link met goud te maken? Er staat de debt in fiat currency
Hoe vaak moet ik het nog zeggen dat BTC pas 10 jaar is?
Jij denkt dat het met goud wat al eeuwen bestaat al op gelijk niveau staat?
[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 16-06-2019 19:36 ]
Leuk als je nu in Argentinië woont en je een normale transactie wilt doen. Het laatste probleem met stroomuitval is wel wat BTC aan het doen isSlux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:24:
[...]
Huh ik volg je niet, je beweert dat als een valuta het moeilijk krijgt dat ze dan naar een andere valuta of crypto stappen.
Dat is niet het geval.
Goud is tastbaar crypto niet daarom zal het nooit te vergelijken zijn, als het stroom uitvalt of de zombies nemen het over kan je niks met je crypto meuk.
Leuk als je nu in Argentinië woont en BTC aan het moonen is
Als de euro valt ga je je euros omzetten in USD.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:24:
[...]
Huh ik volg je niet, je beweert dat als een valuta het moeilijk krijgt dat ze dan naar een andere valuta of crypto stappen.
Dat is niet het geval.
Goud is tastbaar crypto niet daarom zal het nooit te vergelijken zijn, als het stroom uitvalt of de zombies nemen het over kan je niks met je crypto meuk.
Leuk als je nu in Argentinië woont en BTC aan het moonen is
[ Voor 8% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2019 19:47 ]
BTC kent geen idiote inflatielighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:11:
[...]
Je bevestigt met je link alleen maar mijn stelling
Vanwege druk op de knop creëer je fiat uit het niets. Die leen je dan uit maar hoe moet dit ooit terug betaald worden? Immers tegenover de creatie staat geen waarde tegenover.
BTC kent geen idiote inflatie en op termijn alleen maar meer waard wordt vanwege schaarste.
Mocht een currency moeilijk krijgen is de vlucht naar een ander munt of crypto.
XRP = trash
Denk dat je toch iets beter moet inlezen want die uitspraken dat je met goud niet kan betalen klopt voor geen meter, je kan er zelfs meer mee dan BTC.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:46:
[...]
Als de euro valt ga je je euros omzetten in USD.
Vice versa
Goud is tastbaar en kan je mooie gouden tanden van maken
BTC heeft als voordeel dat je ermee KAN betalen. Dat het grenzeloos is.
De stroom uitvallen? en dan? er bestaan 1000en nodes. Stroom gaat ook wel weer aan. Heeft dat ons weerhouden om een digitale wereld te creëren? Alles is met internet en stroom aangesloten.
Normale transactie is geen probleem daarom hebben ze cash uitgevonden, moet je eens proberen werkt best goedMalawolar schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:46:
[...]
Leuk als je nu in Argentinië woont en je een normale transactie wilt doen. Het laatste probleem met stroomuitval is wel wat BTC aan het doen is
[ Voor 26% gewijzigd door Slux op 16-06-2019 19:50 ]
de volgende halving is 1.8% inflatie en wordt alleen minder met elk 4 jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2019 19:49 ]
ik heb nog nooit (in de westerse samenleving) ergens zien staan dat een brood zoveel goud kost.Slux schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:47:
[...]
Denk dat je toch iets beter moet inlezen want die uitspraken dat je met goud niet kan betalen klopt voor geen meter, je kan er zelfs meer mee dan BTC.
[...]
Normale transactie is geen probleem daarom hebben ze cash uitgevonden, moet je eens proberen werkt best goed![]()
![]()
Ik denk dat je daar behoorlijk in vergist traders verliezen een hoop geld.
Er wordt ook nog even vergeten dat goud vooral op papier bestaat, iets wat met BTC nog nauwelijks zo is (behalve de CME futures).lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:53:
[...]
ik heb nog nooit (in de westerse samenleving) ergens zien staan dat een brood zoveel goud kost.
Daarmee is BTC verder dan goud. En je reageert niet op mijn opmerking dat het grenzeloos is.
Of ga jij geregeld met 1 kilo goud het vliegtuig in?
Dat geld minder waard wordt, ik denk niet dat de mensen die voor 15.000 euro 1 btc kochten vinden dat het meer waard is geworden.
XRP = trash
Dude je snapt het echt niet he.lighting_ schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:53:
[...]
ik heb nog nooit (in de westerse samenleving) ergens zien staan dat een brood zoveel goud kost.
Daarmee is BTC verder dan goud. En je reageert niet op mijn opmerking dat het grenzeloos is.
Of ga jij geregeld met 1 kilo goud het vliegtuig in?
Ben jij een troll?Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Dat geld minder waard wordt, ik denk niet dat de mensen die voor 15.000 euro 1 btc kochten vinden dat het meer waard is geworden.
Alleen al dat geschuif met die nietszeggende/niets presterende grafmunten maakt dat er nog interesse is in btc.
Dat, en verder niets.
Door al die grandioos mooie verhalen over bizar hoge ath's gaat het gros er nooit meer iets mee betalen.
Ik weet er alles van mijn ouwe heer was goud handelaarMalawolar schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:55:
[...]
Er wordt ook nog even vergeten dat goud vooral op papier bestaat, iets wat met BTC nog nauwelijks zo is (behalve de CME futures).
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 16-06-2019 20:04 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Klaas25 op 16-06-2019 20:04 ]
Zeker niet, overigens jouw relaas gelezen over het inleveren van privacy en de sleepwet.
XRP = trash
Een troll dus. Of anders een extreem gebrek aan inzicht en kennis.Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:04:
[...]
Mensen die daar wakker van liggen hebben iets te verbergen
Ah daar is de 'ben je niet voor dan ben je dus tegen' redenatie weer.Mr_Ripple schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:04:
Mensen die daar wakker van liggen hebben iets te verbergen dus kom op, met wat voor smerige illegale praktijken hou jij je bezig?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq