Meh, was nog iets te vroeg.. had meer kunnen verdienen. Maar zo moet je nooit denken
Mijn DM is voldoende duidelijk, en laat niets te wensen over.Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:32:
[...]
Ik heb hier nooit om gevraagd dus als je het goed vindt de inzet te verhogen tot 20k ben ik daar ook okee mee. In dat geval zou ik wel graag zien dat dat gedekt is. En ja openbaar uitvechten lijkt me niet meer dan redelijk. Je valt me in het openbaar aan dus waarom moeilijk doen? Als je echt zeker van je zaak bent kan ik nog veel hoger gaan met onze lieve tweakers als getuige. 200k? Mag hoor.
Ik wens hiervan niets openbaar te maken. zo gaan we het doen.
Ik denk dat ik ook meer dan redelijk ben geweest ik mijn begeleidend schrijven.
Dus je daagt iemand uit, maar als het vervolgens te heet onder de voeten wordt.. haak je af en ga je allemaal voorwaarden creëren.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:34:
[...]
Mijn DM is voldoende duidelijk, en laat niets te wensen over.
Ik wens hiervan niets openbaar te maken. zo gaan we het doen.![]()
Erg. Zwak.
Nogmaals het hangt van de markt af 2017 met 20% ben je een slechte trader, pak je 20% in 2018 doe je het goed.PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:31:
[...]
Toen we rond de 6k zaten was het een tijd helemaal niets nee. Alleen om nou te zeggen dat 20% per jaar pakken de max was ?
En nu heb ik het maar over 2 jaar als je de rest van de jaren erbij haalt zie je hetzelfde maar 2017 was wel heel extreem.
Maar om te zeggen dat je minimaal 365% per jaar pakt zoals beweerd wordt geloof ik niet.
Kijk maar naar de gewone markt
Ja het kan altijd meer of minder vaker wordt het minderSecsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:33:
[...]
Meh, was nog iets te vroeg.. had meer kunnen verdienen. Maar zo moet je nooit denken
[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 14-06-2019 23:38 ]
Verwijderd
Ik moet morgen 05:00 opstaan maar deze bizarre weddenschap houdt me wakker.
Maar neem jullie tijd hoor.
Maar neem jullie tijd hoor.
Deze hele discussie tussen jullie twee doet mij denken aan de film Fight Club.. stakes are high en ook die geheimzinnigheid eromheen, komt wel overeen met die film.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:34:
[...]
Dit is tussen Crypts en mij ... daag zelf iemand uit. Succes. Laat Slux, Crypts en mij lekker zelf in ons eigen vijvertje zwemmen.Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:36:
[...]
Dus je daagt iemand uit, maar als het vervolgens te heet onder de voeten wordt.. haak je af en ga je allemaal voorwaarden creëren.
Erg. Zwak.
De waarheid zal wel tussen de 20% en 365% liggenSlux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:36:
[...]
Nogmaals het hangt van de markt af 2017 met 20% ben je een slechte trader, pak je 20% in 2018 doe je het goed.
En nu heb ik het maar over 2 jaar als je de rest van de jaren erbij haalt zie je hetzelfde maar 2017 was wel heel extreem.
Maar om te zeggen dat je minimaal 365% per jaar pakt zoals beweerd wordt geloof ik niet.
Jullie zwemmen nu in een public vijver waar het redelijk irritant begint te worden imo. Het is alleen wachten op de badmeester die op zijn fluitje begint te blazen. Prima dat penis spel, doe dat dan lekker via DM.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:38:
[...]
Dit is tussen Crypts en mij ... daag zelf iemand uit. Succes. Laat Slux, Crypts en mij lekker zelf in ons eigen vijvertje zwemmen.
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Ik ga slapen, heb gereageerd op wat je hier schreef en heb niet de energie over om DM's oid te lezen op het moment. Ik lees het morgen wel, of niet. Heb genoeg aan mijn hoofd zonder dit drama. Totaal onnodig, vermakelijk maar zoals gezegd. Ik heb echt veel belangrijkere dingen aan mijn hoofd.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:34:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Niet helemaal waar, dit forum wordt ermee vervuild en niemand zit hierop te wachten toch.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:38:
[...]
Dit is tussen Crypts en mij ... daag zelf iemand uit. Succes. Laat Slux, Crypts en mij lekker zelf in ons eigen vijvertje zwemmen.
Dan wacht ik reactie met het nodige respect af ... zoals genoemd Crypts ... even goede vrienden ... tussen jou en mij, en niemand anders. Het boeit me eigenlijk ook al niet meer. Klaarblijkelijk durven we er allebei vol in te gaan. Wie de grootste mag hebben ... so be it. Ik voel me manned-up met de uitdaging.Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:40:
[...]
Ik ga slapen, heb gereageerd op wat je hier schreef en heb niet de energie over om DM's oid te lezen op het moment. Ik lees het morgen wel, of niet. Heb genoeg aan mijn hoofd zonder dit drama. Totaal onnodig, vermakelijk maar zoals gezegd. Ik heb echt veel belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
Ik wacht je reactie af ... komt die niet, dan is het ook goed.
Ik hoop dat ik het dit keer ook weer juist heb over de hypecycle..Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:36:
[...]
Nogmaals het hangt van de markt af 2017 met 20% ben je een slechte trader, pak je 20% in 2018 doe je het goed.
[...]
Ja het kan altijd meer of minder vaker wordt het minderik vind dat je het goed gedaan hebt zo.
Begint net leuk te worden, de inzet word verhoogdScreamGT schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:40:
[...]
Jullie zwemmen nu in een public vijver waar het redelijk irritant begint te worden imo. Het is alleen wachten op de badmeester die op zijn fluitje begint te blazen. Prima dat penis spel, doe dat dan lekker via DM.
wordttias86 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:43:
[...]
Begint net leuk te worden, de inzet word verhoogd
BTC heeft er zin in! Rally weekendje?
[ Voor 10% gewijzigd door ScreamGT op 14-06-2019 23:45 ]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
join us ... je weet wat de inzet en uitdaging is ... ik stel zoals altijd pilatus voor als ref.RaptorXS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:41:
[...]
Niet helemaal waar, dit forum wordt ermee vervuild en niemand zit hierop te wachten toch.
Ik heb mijn spreekwoordelijke "klote" al op tafel gelegd...
ja .. als LTC €131 niet bereikt gaan we op date .. zowel, dan wil je zelf toch wel, dus gaan we alsnog?Ladonna schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:46:
Zullen we een poultje maken?

Ik hoop het, al is het voor mij nu al een jaar is waar ik meer rendement heb gehaald dan in 2017, als het echt allemaal nog moet beginnen dan kan slux in de toekomst elke dag zijn boodschappen bij de lydel doen ipv in de rij te staan bij de voedselbankSecsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:43:
[...]
Ik hoop dat ik het dit keer ook weer juist heb over de hypecycle..
Verwijderd
Mooie succes verhalen hier. Dan deze:
Jaapio koopt rond de 4.7k een plukje Bitcoin, en zet dit om in BNB, die op dat moment bijna 18 dollar staat. (43xxx sats) 4 uren daarna knalt BTC ineens naar +6k. Alts rape. REKT.
BNB stijgt lekker door dankzij wat kermis acties de maanden daarna. Van 18 naar 36 dollar. BTC ook stijg stijg.
Dan doet Binance een USA fudje in een mooie rozewolk verpakking en Jaapio is het zat en dumpt zijn BNB. Op 39xxx sats.
Veel meer dollars, maar 2 maanden holden voor -10% in sats. You're doing it wrong Jaapie.
En dat lieve kindertjes, is waarom Jaapio minder dan 1k in crypto heeft.
Jaapio koopt rond de 4.7k een plukje Bitcoin, en zet dit om in BNB, die op dat moment bijna 18 dollar staat. (43xxx sats) 4 uren daarna knalt BTC ineens naar +6k. Alts rape. REKT.
BNB stijgt lekker door dankzij wat kermis acties de maanden daarna. Van 18 naar 36 dollar. BTC ook stijg stijg.
Dan doet Binance een USA fudje in een mooie rozewolk verpakking en Jaapio is het zat en dumpt zijn BNB. Op 39xxx sats.
Veel meer dollars, maar 2 maanden holden voor -10% in sats. You're doing it wrong Jaapie.
Mij maakt het ook niet meer uit, als jij er 20k voor over hebt om je gelijk te halen? Prima. Mocht ik gelijk krijgen dan verwacht ik die 20k wel op mijn rekening. Zou leuk zijn als Slux of Pilatus uberhaubt reageren om als ledger te fungeren.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:43:
[...]
Dan wacht ik reactie met het nodige respect af ... zoals genoemd Crypts ... even goede vrienden ... tussen jou en mij, en niemand anders. Het boeit me eigenlijk ook al niet meer. Klaarblijkelijk durven we er allebei vol in te gaan. Wie de grootste mag hebben ... so be it. Ik voel me manned-up met de uitdaging.
Ik wacht je reactie af ... komt die niet, dan is het ook goed.We gaan het er nu niet meer over hebben.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Waarom heb je je "winst" dan niet gepakt? Het is pas verdient, als je het omzetVerwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:49:
Mooie succes verhalen hier. Dan deze:
Sorry, waar hebben we het over ?Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:51:
[...]
Zou leuk zijn als Slux of Pilatus uberhaubt reageren om als ledger te fungeren.
Dat je straks 40K rijker bent als je ja is goed zegt…
Ik wil wel als ledger fungeren, maar ik ga niet jullie dick pics meten wie de grootste heeft.Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:51:
[...]
Mij maakt het ook niet meer uit, als jij er 20k voor over hebt om je gelijk te halen? Prima. Mocht ik gelijk krijgen dan verwacht ik die 20k wel op mijn rekening. Zou leuk zijn als Slux of Pilatus uberhaubt reageren om als ledger te fungeren.
Groter dan die van mij halen jullie zo ie zo allebei niet.

Forum fittie, dus eigenlijk nergens over.
Dat ga ik dus niet doen, en evenmin laat ik me uit die tent lokken .. je hebt een uitstekende DM van me ... je kunt die eer pakken, of je laat hem varen.Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:51:
[...]
Mij maakt het ook niet meer uit, als jij er 20k voor over hebt om je gelijk te halen? Prima. Mocht ik gelijk krijgen dan verwacht ik die 20k wel op mijn rekening. Zou leuk zijn als Slux of Pilatus uberhaubt reageren om als ledger te fungeren.
Pislatus als Ref lijkt me confirmed.
Bij deze dan ook mij instemming dat elke inhoud die ik met jou gedeeld heb ook met met Pilatus gedeeld mag worden.
Pak die eer zou ik zeggen ... ik ga hier nu, en nooit geen geld op inzetten.
Ja, is goed ?Acidrain schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:53:
[...]
Dat je straks 40K rijker bent als je ja is goed zegt…
Trouwens net een leuk ritje gepakt zeg.
23:43:57 BNB/USDT Market Buy 32.00000000
23:46:54 BNB/USDT Limit Sell 32.48000000
48 cent per BNB in minder dan 3 minuten
Verwijderd
Ik dacht echt dat BNB nog wel verder zou stijgen maar heb momenteel ff geen vertrouwen.Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:51:
[...]
Waarom heb je je "winst" dan niet gepakt? Het is pas verdient, als je het omzetWerd je te greedy?
En tetheren doe ik niet. Ben eigenlijk geen actieve trader maar een holder. (lees: luie basterd die geen zin heeft in veel traden)
Verder kots ik altijd als ik tether dus dat doe ik ook niet.
the horrible ninja-edit got y@
Jammer joh, DM gelezen en bet is of.
Dat is het niveau van ongeveer de halve avond..
---> Pilatus .. en anders niet.
Ik weet nog half niet waar het over gaat, maar ok
Af en toe sla ik een zooi posts ook over als bij de eerste zin duidelijk is dat het nergens over gaatSecsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:57:
[...]
Dat is het niveau van ongeveer de halve avond..
#MetooPilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:59:
[...]
Ik weet nog half niet waar het over gaat, maar ok
[...]
Af en toe sla ik een zooi posts ook over als bij de eerste zin duidelijk is dat het nergens over gaat
Trusten, ik ga ook mijn kussen knuffelen.
He shit ik heb net me bier en popcorn aangevuld…
Edit: Misschien toch goed kan ik nu mooi de rit naar de 9K gaan bewonderen
[ Voor 48% gewijzigd door Acidrain op 15-06-2019 00:09 ]
Goed plan ... in alle voortvarendheid vergeten een pilsje open te trekken!Acidrain schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:08:
He shit ik heb net me bier en popcorn aangevuld…
Proost ouwe crypto krijger, bedankt voor het vermaak van de avond!
Heerlijk, die A87, man(vrouw ?) naar ons hart, dood of gladiolen, Top !!
Ik moet me in alle eerlijkheid uiteraard excuseren .. maar indien en voor zover vermaakt ... graag gedaan.Acidrain schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:13:
Proost ouwe crypto krijger, bedankt voor het vermaak van de avond!
Hij smaakt me trouwens prima ...
pfft nu wel he....Turbo-Puppy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:10:
[...]
Goed plan ... in alle voortvarendheid vergeten een pilsje open te trekken!
Niet alleen nu hoor .. alhoewel ik een zeer slechte drinker ben.
(ter info .. als ik het woord drank en/of drinken noem hebben we het over 2 .. soms 3 pilsjes
Gekkenhuis hier. Ondertussen gaat ik aardig rekt met mijn ZIL. Ben waarschijnlijk niet de enige hier die er flink op achteruit gaat in sats.
Rookworst zonder r is ook worst.
Helaas het nadeel van de alts als BTC lekker gaat. Dan ook nog de Binance FUD er bij maakt het ook niet beter. Pas wanneer BTC weer sideways gaat zie je de alts het goed doen. Best wel balen als je in de alts zit. BTC gaat omhoog, alts omlaag. BTC gaat omlaag, alts omlaag. Voordeel is wel dat met sideways BTC ze harder gaan dan BTCBartvandelaar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:41:
Gekkenhuis hier. Ondertussen gaat ik aardig rekt met mijn ZIL. Ben waarschijnlijk niet de enige hier die er flink op achteruit gaat in sats.
De 18e toch ?, daar wachten wij iig op.Bartvandelaar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:41:
Ik ben er vorige week met prima winst uitgestapt. Rond de 275 sats weer ingekocht, gisteren volgens mij. Ook omdat er deze maand nog meer op stapel staat. Onder de 250 sats stap ik er waarschijnlijk wel weer uit. Neem ik mijn verlies wel.
Heerlijk hoe die Bitcoin weer gaat, maak me trots, eh... nog rijker !

prijs 8666
satan is comming
satan is comming
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 15-06-2019 00:55 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Per heden is het "Bitfuck" .. Kennelijk de memo niet gehad.RaptorXS schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:51:
Heerlijk hoe die Bitcoin Bitfuck weer gaat, maak me trots, eh... nog rijker !

[YouTube: Dan Peña - I Know Who Created Bitcoin And It Is Going To 0]
Zeker net weer ingekocht bij ARK @A87 ?
Mijn intenet abbo is met 5 euro verhoogdBartvandelaar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:57:
[...]
Zeker net weer ingekocht bij ARK @A87 ?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dus.... wordt er een piemel wedstrijdje gehouden?
Ik snap er weinig van. Ondanks de slowchat zou de focus weer iets meer op de crypto’s mogen. De laatste tijd lees ik veel 1 vs 1 discussie’s over weinig inhoudelijks en dat maakt het topic best wel rommelig.
Mooi om te zien dat Bitcoin lekker blijft stijgen, die 10K komt in zicht
Ik snap er weinig van. Ondanks de slowchat zou de focus weer iets meer op de crypto’s mogen. De laatste tijd lees ik veel 1 vs 1 discussie’s over weinig inhoudelijks en dat maakt het topic best wel rommelig.

Mooi om te zien dat Bitcoin lekker blijft stijgen, die 10K komt in zicht

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Nee, 1 omdat moderators dat niet op prijs stellen, 2, het belachelijk is zulke informatie te delen, 3 dit iets is wat uit de hand gelopen is tussen Crypts en mij. dat lossen we per DM wel op. ... of niet.Tominatie schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 01:03:
Dus.... wordt er een piemel wedstrijdje gehouden?
nogmaals van mijn kant excuses jullie en dit forum hiermee belast te hebben.
Ik zie de Bitcoin winst altijd een beetje gelijk opgaan met Altcoin verlies. Leuk als je de moed en het geduld hebt om steeds om te wisselen, maar in mijn portfolio heb ik een beetje het gevoel dat ik in beide handen een beker heb en steeds om en om van de ene water in de ander giet, en erbij sta te juichen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Zekers,Tominatie schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 01:03:
Mooi om te zien dat Bitcoin lekker blijft stijgen, die 10K komt in zicht![]()

edit: de 160k. BTC rally voor juni 2021, toch...
[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 15-06-2019 01:19 ]
Maan maan maan maan maan! Maaaan!
*draait zich om en gaat verder slapen*
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kan iemand mij uitleggen welke order ik moet plaatsen in de volgende situatie.
Stel ik neem een long positie aan en koop BTC voor 7600. BTC is nu bijna 7800. Ik wil nog niet verkopen, maar wil wel verkopen wanneer BTC daalt naar 7750. Welk order type moet ik dan plaatsen. Is dat dan een take profit order, of een stop loss order. Ik had gister een take profit order geplaatst, maar het leek wel alsof die gelijk afging tegen de marktprijs ook al was de prijs die ik had ingevoerd niet bereikt.
Stel ik neem een long positie aan en koop BTC voor 7600. BTC is nu bijna 7800. Ik wil nog niet verkopen, maar wil wel verkopen wanneer BTC daalt naar 7750. Welk order type moet ik dan plaatsen. Is dat dan een take profit order, of een stop loss order. Ik had gister een take profit order geplaatst, maar het leek wel alsof die gelijk afging tegen de marktprijs ook al was de prijs die ik had ingevoerd niet bereikt.
jep, net als die 80k rally in 2017RaptorXS schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 01:12:
[...]
Zekers,![]()
edit: de 160k. BTC rally voor juni 2021, toch...

XRP = trash
Verwijderd
Een stop loss.Zmokkie schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 08:24:
Stop lossZmokkie schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 08:24:
Verwijderd
Hee die droom had ik ook. Leuke meid.Richh schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 02:24:
Maan maan maan maan maan! Maaaan!
Nou nou iedereen heeft wel last van hormonen de laatste dagen zie ik, dromen over maan, crypts & turbo die een intiem stelletje zijn geworden.
Zullen we dit weekend eindelijk eens die 9k testen ? ik vermoed/hoop dat de alts nog een kleine boost krijgen.
Zullen we dit weekend eindelijk eens die 9k testen ? ik vermoed/hoop dat de alts nog een kleine boost krijgen.
Bittrex nu ook met zn delistings in US. Al had k dat volgens mij al gelezen.
Dat zijn dus al 2 grote exchange die ingrepen doen. Er gaat zeker wat gebeuren soon.
Dat zijn dus al 2 grote exchange die ingrepen doen. Er gaat zeker wat gebeuren soon.
Doe eens een gokje op 1 van de binance alts die nu -10% staan. BNB recovery lijkt ingezet nu.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:41:
Heeft iemand nog een gouden tip voor +10% in BTC?
Binance of Kucoin.
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Machlah op 15-06-2019 10:59 ]
Wat denk je precies? De rest v d wereld handelt gewoon door.Klaas25 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:56:
Ik bedoel dat regulering nu dichterbij is dan ooit. Anders gingen de exchanges vast wel rustig door.Machlah schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:57:
[...]
Wat denk je precies? De rest v d wereld handelt gewoon door.
HOTVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:41:
Binance of Kucoin.
Alvast bedankt.
MaticVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:41:
Binance of Kucoin.
Alvast bedankt.
ONE
GET
VET
NLG
CSC
XVG
TRX
Dat doen de meeste ook gewoon, het is dat de US zo moeilijk doet, regulering zal op zich goed zijn want dan stappen misschien meer mensen in, maar aan de andere kant staat het haaks waar crypto voor staat.Klaas25 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:05:
[...]
Ik bedoel dat regulering nu dichterbij is dan ooit. Anders gingen de exchanges vast wel rustig door.
China heeft ook een ban, het is verboden om daar te traden maar je mag wel crypto bezitten, die mensen traden daar ook gewoon door, zijn zat mogelijkheden.
[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 15-06-2019 11:15 ]
Ze sorteren gewoon voor op lokale regulering. Dit krijg je dus als oude mannetjes met kleine piemeltjes proberen grip te krijgen/houden op iets wat ze niet snappen.Klaas25 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:05:
[...]
Ik bedoel dat regulering nu dichterbij is dan ooit. Anders gingen de exchanges vast wel rustig door.
Voor de rest van de wereld maakt het weinig uit. Ook dat geoblocken is een lachertje natuurlijk. Het zorgt er juist voor dat er steeds meer 'ondergronds' gaat.
Iemand wel eens gehoord van MinePi?
Lijkt een soort gratis mobile mining app ofzo. Smells fishy in ieder geval, maar kan in dit forum er niets over vinden...
Overigens blijf ik ver weg van dit soort dingen hoor, maar ben benieuwd wat jullie er van maken...
Lijkt een soort gratis mobile mining app ofzo. Smells fishy in ieder geval, maar kan in dit forum er niets over vinden...
Overigens blijf ik ver weg van dit soort dingen hoor, maar ben benieuwd wat jullie er van maken...
[ Voor 24% gewijzigd door revolised op 15-06-2019 11:16 ]
Kan iemand mij uitleggen wat het effect überhaupt is uitgaande van een goede marketmaker? Of Binance, naast de andere exchanges, opereert vanaf 2 websites (of een DEX) of vanaf 1 website maakt dan weinig uit?Crypts schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:12:
[...]
Ze sorteren gewoon voor op lokale regulering. Dit krijg je dus als oude mannetjes met kleine piemeltjes proberen grip te krijgen/houden op iets wat ze niet snappen.![]()
Voor de rest van de wereld maakt het weinig uit. Ook dat geoblocken is een lachertje natuurlijk. Het zorgt er juist voor dat er steeds meer 'ondergronds' gaat.
Reguleringen zijn puur om macht uit te oefenen, niet ten behoeve van het volk. Het is een beetje te vergelijken met de ingevoerde sleepwet t.o.v. terrorisme in Nederland. De inlichtingendiensten weten inmiddels praktisch alles van je, wellicht kijken ze nu wel mee met wat je aan het lezen bent, welke porno je kijkt, met wie je contact hebt, wat je zegt, alles mogen ze bekijken onder het mom 'terrorismebestrijding'. Echter als je de cijfers er op nakijkt en een beetje logisch nadenkt weet iedereen wel dat de kans dat iemand in zijn leven ooit last krijgt van een aanslag minder dan nihil is. De hele maatschappij heeft zijn/haar privacy in moeten leveren omdat er misschien ooit een kans bestaat dat een terrorist op te sporen is en zo een aanslag te voorkomen valt. Het klinkt misschien hard, maar de afweging is: moet heel Nederland de privacy inleveren omdat er heel misschien een aantal slachtoffers kunnen vallen? Het is een totaal doorgeslagen risicoafweging, welke in mijn ogen enkel dient om de burger in de gaten te houden, en daarvoor wordt de angst voor terrorisme als drogreden gebruikt. Logisch dat die angst bestaat, want de uitzonderingen worden uitgemeten in het nieuws, als men dagelijks het aantal doden aan kanker of verkeersongevallen in het nieuws zou brengen, schrik je je rot. Die uitzondering is echter zo bijzonder dat het jou of mij nooit zou overkomen, de kans dat je 3x de loterij wint is groter (in het westen dan).
Bij crypto wordt een vergelijkbaar argument gebruikt:'criminaliteit onderdrukken'. Eveneens zo'n groot kul argument. Vrijwel niemand in de cryptowereld is bezig met crimineel gedrag, laat staan betalingen daarin. 99.9% is gewoon speculatief bezig of geïnteresseerd in de techniek. Ik denk ook juist vanwege mijn eerste alinea dat criminelen nog steeds veel liever bezig zijn met cashbetalingen, omdat die zeker weten nooit traceerbaar zijn. Afschaffen van cashgeld zou dan een grotere stap zijn dan aanpakken van crypto. De ponzi schemes moet je hier wel even uit wegdenken, het gaat om de transacties zelf, niet om manieren om via crypto geld binnen te harken. Angst wordt wederom als drogreden gebruikt om regulering er door te drukken. Iedereen in cryptoland weet donders goed wat de invloed van whales is en hoe risicovol een belegging hierin is, een SEC of wat dan ook hoeft dat niet te bepalen, het draait immers allemaal al om vertrouwen. Heeft iemand vertrouwen in Binance? Zet daar je geld neer. Heeft iemand vertrouwen in Kraken? handel lekker daar. Heeft iemand nergens vertrouwen in? Doe mooi aan BTC OTC handel, dan weet je zeker dat er niemand, ook geen overheid, zich met je transacties bemoeit.
De reguleringen staan juist haaks op waar BTC ooit voor gemaakt is; mensen die klaar zijn met overheidsbemoeienis en zelf eigenaar willen zijn van hun waarde. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is niet je privatkey verliezen. De strijd tegen crypto's zullen in mijn ogen juist BTC alleen maar meer omhoog drukken. De war on terror bracht? meer terror, De war on drugs bracht? meer drugs. De war on crypto bracht......? Juist ja.
Bij crypto wordt een vergelijkbaar argument gebruikt:'criminaliteit onderdrukken'. Eveneens zo'n groot kul argument. Vrijwel niemand in de cryptowereld is bezig met crimineel gedrag, laat staan betalingen daarin. 99.9% is gewoon speculatief bezig of geïnteresseerd in de techniek. Ik denk ook juist vanwege mijn eerste alinea dat criminelen nog steeds veel liever bezig zijn met cashbetalingen, omdat die zeker weten nooit traceerbaar zijn. Afschaffen van cashgeld zou dan een grotere stap zijn dan aanpakken van crypto. De ponzi schemes moet je hier wel even uit wegdenken, het gaat om de transacties zelf, niet om manieren om via crypto geld binnen te harken. Angst wordt wederom als drogreden gebruikt om regulering er door te drukken. Iedereen in cryptoland weet donders goed wat de invloed van whales is en hoe risicovol een belegging hierin is, een SEC of wat dan ook hoeft dat niet te bepalen, het draait immers allemaal al om vertrouwen. Heeft iemand vertrouwen in Binance? Zet daar je geld neer. Heeft iemand vertrouwen in Kraken? handel lekker daar. Heeft iemand nergens vertrouwen in? Doe mooi aan BTC OTC handel, dan weet je zeker dat er niemand, ook geen overheid, zich met je transacties bemoeit.
De reguleringen staan juist haaks op waar BTC ooit voor gemaakt is; mensen die klaar zijn met overheidsbemoeienis en zelf eigenaar willen zijn van hun waarde. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is niet je privatkey verliezen. De strijd tegen crypto's zullen in mijn ogen juist BTC alleen maar meer omhoog drukken. De war on terror bracht? meer terror, De war on drugs bracht? meer drugs. De war on crypto bracht......? Juist ja.
Nu pas?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:00:
Ok gasten, ik zit weer in BNB. Sell op 43400 sats.
Stijg dan.
Ik ben het helemaal met je eens, fantastische munt, ik pomp lekker mee!Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:03:
Wat een prachtmunt die BNB he. Zo toekomst gericht ook, heb echt hoge verwachtingen.de burns, de discounts, wauw.
Komop Binance doe eens een handjevol IEO's de wereld in jagen.
Jaapio wil pompen met die kermis munt.
Tot 42000 sats tenminste

Dit is de coin waar je mee rijk gaat word JaapVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:03:
Wat een prachtmunt die BNB he. Zo toekomst gericht ook, heb echt hoge verwachtingen.de burns, de discounts, wauw.
Komop Binance doe eens een handjevol IEO's de wereld in jagen.
Jaapio wil pompen met die kermis munt.
Verwijderd
Ik zal financieel gezien nooit rijk wordenwehave schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:12:
[...]
Dit is de coin waar je mee rijk gaat word Jaap
Spiritueel daarintegen ben ik echt een fucking oom dagobert.
Het leven is prachtig
De eerste echte DEX die zijn intrede doet in de top 100. Wat vinden we er van?
https://nash.io/products/nash-exchange-token
Het token verhaal klinkt wel goed, je token is gewoon een security en je krijgt dividend. Hoe langer je je token hold, hoe meer dividend je krijgt. Dat nodigt ook uit om zelf op het platform te gaan handelen. Iemand ervaring met deze exchange? Binnenkort komt ook de mobilewallet uit. Als het echt decentraal is, kon het met het nieuws van gisteren in het verschiet nog wel eens heel groot worden.
Het token verhaal klinkt wel goed, je token is gewoon een security en je krijgt dividend. Hoe langer je je token hold, hoe meer dividend je krijgt. Dat nodigt ook uit om zelf op het platform te gaan handelen. Iemand ervaring met deze exchange? Binnenkort komt ook de mobilewallet uit. Als het echt decentraal is, kon het met het nieuws van gisteren in het verschiet nog wel eens heel groot worden.
Dat spreekt elkaar toch tegen?Malawolar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:53:

Ziet er overigens wel netjes uit verder en meer fiat portals zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik hoop dat dit echt wat wordt. Ik was ingeloot in de ICO, dus ik zit hier (voor mijn doen) wel dik in ja. Denk wel dat ik ga staken, in ieder geval kort-lopend, om te kijken wat het oplevert. Als ik genoeg vertrouwen heb wellicht ook lang-lopend.Malawolar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 13:53:
Overigens zijn de exchange en mobile wallet nog niet live. Er loopt wel een beta programma, maar daar zit ik zelf niet in.
Ben benieuwd hoe de performance is want dat is volgens mij het grootste probleem.
Het zal toch niet dat BTC even in elkaar stort dat de alts dan helemaal rekt gaan he? Dat ken ik nou even niet hebben at the moment.
Jawel, ADA op 1 cent, HOT 1 sat, NEO voor een dollar, BNB weer op 2.50, IOTA op een centBartvandelaar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:22:
Het zal toch niet dat BTC even in elkaar stort dat de alts dan helemaal rekt gaan he? Dat ken ik nou even niet hebben at the moment.

Overigens ben ik zelf pas van plan om meer in alts te stappen als er echt veel nieuwelingen komen (welke site gebruiken jullie om XRP te komen? Help ik heb Bitcoin verstuurd maar het staat nog niet in m'n wallet!). Dan weet je zeker dat altseason gaat beginnen. Die eerste paar procenten kunnen me dan gestolen worden. Maar ik denk niet dat altseason begint voordat BTC een nieuwe ATH neerzet. Tuurlijk, hier en daar zal een project het aardig doen door serieuze prestaties. Maar het gespeculeer zal niet beginnen totdat BTC echt gaat pumpen.
ik meld me net aan, maar ik kom op een of andere referral pagina waar ik met geen mogelijkheid verder kom. Nu ga ik hier niet m'n eigen referral links in gooien. Maar dit werkt niet echt mee met adoptie van die exchange, wilde graag een kijkje nemen maar dit is niet bepaald gebruiksvriendelijk.revolised schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:15:
[...]
Ik hoop dat dit echt wat wordt. Ik was ingeloot in de ICO, dus ik zit hier (voor mijn doen) wel dik in ja. Denk wel dat ik ga staken, in ieder geval kort-lopend, om te kijken wat het oplevert. Als ik genoeg vertrouwen heb wellicht ook lang-lopend.
Overigens zijn de exchange en mobile wallet nog niet live. Er loopt wel een beta programma, maar daar zit ik zelf niet in.
Nee klopt, zoals ik al zei, de exchange is nog niet live. In de ICO kon je je aanmelden om NEX tokens te kopen, maar je moest ingeloot worden.Malawolar schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:44:
[...]
ik meld me net aan, maar ik kom op een of andere referral pagina waar ik met geen mogelijkheid verder kom. Nu ga ik hier niet m'n eigen referral links in gooien. Maar dit werkt niet echt mee met adoptie van die exchange, wilde graag een kijkje nemen maar dit is niet bepaald gebruiksvriendelijk.
Verwijderd
Wat was de ico prijs van deze tokens als ik vragen mag?revolised schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:15:
[...]
Ik hoop dat dit echt wat wordt. Ik was ingeloot in de ICO, dus ik zit hier (voor mijn doen) wel dik in ja. Denk wel dat ik ga staken, in ieder geval kort-lopend, om te kijken wat het oplevert. Als ik genoeg vertrouwen heb wellicht ook lang-lopend.
1 dollar geloof ik, de helft naar het team en de helft naar de inkopers. Eerlijke verdeling imo. Maar oke, dan zal ik moeten wachten dus. Bijzonder hoe de prijs dan nu kan bewegen? Als niemand kan traden verder, hoe kan de prijs dan omhoog gaan?Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:46:
[...]
Wat was de ico prijs van deze tokens als ik vragen mag?
$1,- per stuk, in de eerste loterij kon je maximaal $1000,- (in NEO) uitgeven. In de tweede (heb ik me niet voor ingeschreven) moest je meer gegevens in KYC ingeven en mocht je tot $25000,- uitgeven.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:46:
[...]
Wat was de ico prijs van deze tokens als ik vragen mag?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!