[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.016 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Bartvandelaar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:51:
Zal het ook iets te maken hebben met die trade-war tussen de VS en China? Of moet ik maar gewoon mijn klep weer dichthouden?
De impact daarvan snap ik de ballen van, maar het zou kunnen. Iets met rente, uitstaande leningen, importheffingen en valuta's ofzo :/ . Wederom redenen waarom Bitcoin beter is, geen verrassingen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Bartvandelaar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:51:
Zal het ook iets te maken hebben met die trade-war tussen de VS en China? Of moet ik maar gewoon mijn klep weer dichthouden?
Ik blijf het roepen maar securities en mega boetes als ze niet aan de compliance kunnen voldoen, veel spannender dan dat is het niet. :)

Vergeet niet dat de VS ook het land is waar eind december twee artiesten gezamelijk een boete van $750.000 kregen omdat ze op social media wat crypto's hadden gepromoot. :F

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En nog is het moonderdiemoonmoon die ITC in deze markt, verkoop ordertje geplaatst vind het wel mooi na die instap van 0.13 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Pijnlijk dagje voor mn ONE en BNB. Denk dat ik ONE sowieso al te lang heb vastgehouden, maar hoopte stiekem nog op een kleine pump. Hoop nu nog op een hype voor mainnet, ergens de 25e geloof ik. Wellicht kan ik er rond die tijd nog vanaf. Sta toch nog op mooie winst.

Qua BNB denk ik dat het zich wel hersteld. Er is altijd een eerste schrikreactie; Binance sluit de deuren voor USA; boem crash. Overtrokken reactie en dan hersteld de markt zich weer. Besides, er komt gewoon een specifiek Binance platform voor US.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Mooi moment om in de alts te stappen weer. Wat ADA en LTC opgepikt, staan toch op een dikke min 10% t.o.v. BTC. Die Binance FUD zwakt wel weer af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Wat is er met NANO aan de hand?
Slecht nieuws uitgekomen :?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J4VEkJe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ja, lees dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
idd, ben helemaal bij nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En weer verpest dat binance voor vele de markt.

ik heb net maar koop ordertjes geplaatst, eens kijken of er een klein bounceje komt voordat we weer het riool in gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:00:
En nog is het moonderdiemoonmoon die ITC in deze markt, verkoop ordertje geplaatst vind het wel mooi na die instap van 0.13 cent
Proficiat, ben zelf wat hoger ingestapt en hodl nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:08:
[...]

De halving was idd al in de prijs ingecalculeerd... ;( Dat traders zoals ik nog in moeten stappen? 8)7 Het is me wat met die hodl boys zeg. Wijsheid in pacht maar er toch elke keer naast zitten.

€131 in een week.

Pek en veren als we dat niet gaan redden.
:F

Pek en veren graag .... De pek wil ik wel regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:49:
[...]

Volgens mij niet per trade maar per jaar moet je belasting betalen over je gerealiseerde winst
Het is echt per trade daar.. En een trade is alles, dus uitstappen naar een stable coin is een trade en kost je dus geld (taxable event)
The classification of cryptocurrencies as property comes with some important caveats. First, taxable events are the sale of cryptocurrency or its use to pay for goods and services. Wallet to wallet transfers between the same owner or crypto used as a gift does not yet formally qualify as taxable events.
Regulatory-compliant exchanges in the U.S. may send a 1099-k to traders with high volumes of transactions, or large sums of cryptocurrency purchases. For example, Coinbase is required to provide a 1099-k if users engaged in over 200 transactions with a value of more than $20,000 - the value can vary by state.
200 transacties en 20k, kan je snel aanzitten als je wat heen en weer schuift.. Kortom, voor crypto is het niet leuk in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Xamsix schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:08:
Pijnlijk dagje voor mn ONE en BNB. Denk dat ik ONE sowieso al te lang heb vastgehouden, maar hoopte stiekem nog op een kleine pump. Hoop nu nog op een hype voor mainnet, ergens de 25e geloof ik. Wellicht kan ik er rond die tijd nog vanaf. Sta toch nog op mooie winst.

Qua BNB denk ik dat het zich wel hersteld. Er is altijd een eerste schrikreactie; Binance sluit de deuren voor USA; boem crash. Overtrokken reactie en dan hersteld de markt zich weer. Besides, er komt gewoon een specifiek Binance platform voor US.
Ik ook met een zooi one. Teveel verlies om weg te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:54:
[...]

:F
Pek en veren graag .... De pek wil ik wel regelen.
Kijk zo herken je een echte cryptotrader waar 3 dagen een week is ;)
De veren wil ik wel regelen, wie gaat er een filmpje van maken ?
Ladonna schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:56:
[...]

Dacht dat je ze er toen al uit had gedaan ?

Wat is de reden dat je zo coin hold, hoge verwachtingen van ?

[ Voor 35% gewijzigd door Slux op 14-06-2019 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:00:
[...]

Kijk zo herken je een echte cryptotraden waar 3 dagen een week is ;)
3 dagen? ... Wellicht wanneer ik me bij het UWV meld ja, ik wil snel geld ... een dag is me al te lang. Dat is in crypto begrippen een eeuwigheid. Dat jij al als een God en Santpoort vertoeft kan ik alleen jaloers op zijn ... ik moet ze nog verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
Op Youtube kom ik nederlandse uitleg tegen over Kraken.

Het gaat over trailing stop orders. Ik kom deze in mijn omgeving niet tegen (advanced orders).
Is dit ordertype er niet meer of kan je hetzelfde bereiken op een andere manier? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:04:
[...]
3 dagen? ... Wellicht wanneer ik me bij het UWV meld ja, ik wil snel geld ... een dag is me al te lang. Dat is in crypto begrippen een eeuwigheid. Dat jij al als een god en Santpoort vertoeft kan ik alleen jaloers op zijn ... ik moet ze nog verdienen.
Was het maar Santpoort, het is helaas Bloemendaal, niet mijn idee vriendin kon het huis overnemen, ik kan niet echt wennen hier, doe geen oog dicht snachts omdat ze zo graag een vijver wou hebben :( geloof mij als je geile kikkers de hele nacht hoort kwekken en geen oog dicht doet woon je echt nog liever onder een brug.
En ik pas er als armoezaaier ook echt niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Ladonna schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:56:
[...]

Aii, dat is balen. Ik heb meegedaan aan de loterij, dus sta nog wel op 7*. Bij dit soort muntjes denk ik niet dat ik zou instappen als ik niet kan meedoen aan de IEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Roze flamingo veren gaarne (ik hou enorm van roze) en een lekker blond mokkel welke de pek met een penseeltje op gaat brengen, het moet wel een beetje in stijl gebeuren en camerafähig zijn. 8)

Voorlopig hebben we nog 4 dagen waarin ik met aangetrokken kringspier en dus rimpelige zweterige billetjes naar mijn schermen kijk om te zien hoe eea zich ontwikkeld. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:10:
[...]

Was het maar Santpoort, het is helaas Bloemendaal, niet mijn idee vriendin kon het huis overnemen, ik kan niet echt wennen hier, doe geen oog dicht snachts omdat ze zo graag een vijver wou hebben :( geloof mij als je geile kikkers de hele nacht hoort kwekken en geen oog dicht doet woon je echt nog liever onder een brug.
En ik pas er als armoezaaier ook echt niet tussen.
Om een beetje met m'n tijd mee te gaan ... "I feel you bro .. "

Naast leeftijd heb ik het dus verder geen haar beter als jou.. Gun mij dan ook eens een die crypto val om in ieder geval 1 keer in me leven op te scheppen dat ik 3 hele Litecoins in bezit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Roze flamingo veren gaarne (ik hou enorm van roze) en een lekker blond mokkel welke de pek met een penseeltje op gaat brengen, het moet wel een beetje in stijl gebeuren en camerafähig zijn. 8)

Voorlopig hebben we nog 4 dagen waarin ik met aangetrokken kringspier en dus rimpelige zweterige billetjes naar mijn schermen kijk om te zien hoe eea zich ontwikkeld. :D
Man een man woord een woord toch ? ik ga echt de roze veren regelen en als bewijs willen we hier een foto of liever nog een filmpje van je zien ;)
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Om een beetje met m'n tijd mee te gaan ... "I feel you bro .. "

Naast leeftijd heb ik het dus verder geen haar beter als jou.. Gun mij dan ook eens een die crypto val om in ieder geval 1 keer in me leven op te scheppen dat ik 3 hele Litecoins in bezit had.
ik ben helaas nooit verder gekomen dan 2 hele Litecoins, was echt een euforisch gevoel toen ik ze kocht voor de 6/7 euro, helaas had ik ze met 8 Euro alweer verkocht, nog elke dag spijt van ;(

[ Voor 35% gewijzigd door Slux op 14-06-2019 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Maak je geen illusies ... die pek kom ik smeren, en op plekken waarvan je niet eens wist dat ze bestonden ... de veren wil ik op zich wel in je reet steken ,maar uitsluitend omdat je als crypto handelaar zelf-reddend bent.

nuff said .... Wanneer komt het je uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Appeltjeeitje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:05:
Op Youtube kom ik nederlandse uitleg tegen over Kraken.

Het gaat over trailing stop orders. Ik kom deze in mijn omgeving niet tegen (advanced orders).
Is dit ordertype er niet meer of kan je hetzelfde bereiken op een andere manier? 8)7
Tijdens de bull markt van 2017 kon Kraken net zoals veel andere exchanges het verkeer niet aan en hebben ze besloten bepaalde order typen inderdaad niet meer beschikbaar te stellen om de load op hun systeem te verminderen. Dacht dat ze toen zeiden het wel weer in te voeren maar als ze dat nu nog steeds niet gedaan hebben...

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:25
gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:43:
[...]

Tijdens de bull markt van 2017 kon Kraken net zoals veel andere exchanges het verkeer niet aan en hebben ze besloten bepaalde order typen inderdaad niet meer beschikbaar te stellen om de load op hun systeem te verminderen. Dacht dat ze toen zeiden het wel weer in te voeren maar als ze dat nu nog steeds niet gedaan hebben...
OK, helder. Was wel een mooi ordertype.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:49
Over kraken gesproken, iemand ervaring met Blockfolio + Kraken? Krijg m'n transacties er niet in :/

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:43:
[...]

Fout ... alhoewel je gelijk hebt in je stelling overigens..

Men wil vrij selectief het verkeer niet aankunnen.

Ram maar eens 5 BTC richting Litebit during a high ... geen schijn van kans dat jij die omgezet krijgt daar. Liquiditeit schiet gewoon te kort ..zo simpel als dat.

Heb je ooit de kantoren gezien van desbetreffende partijen? Ik (bij toeval) wel .. dat stelt echt 27 keer niets voor ... daar zitten geen tonnen op een vrije rekening. Zowel, dan gaat er heel erg veel mis. Niet dat een mooi kantoor ook maar iets zegt, maar een verzamelgebouw met kamertje op 7 hoog maakt je in ieder geval geen bedrijf met enige levensvatbaarheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
[...]

[...]

Ik heb bijgekocht en dat verkocht toen t weer omhoog ging. Ik dacht dat ik op t laagst had bijgekocht. Geen stoploss.

Dacht dat je ze er toen al uit had gedaan ?

Wat is de reden dat je zo coin hold, hoge verwachtingen van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik keek op tradingvieuw, 450 was goed mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

OMFG ...dacht je dat je alles meegemaakt had. |:(

-edit-
@A87 zoek je nog vrienden? 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 14-06-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

BTC heeft alles weeer lekker in de wurggreep, als die nu ineens een drop maakt zijn er een hoop de sjaak

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:48:
[...]

Fout ... alhoewel je gelijk hebt in je stelling overigens..

Men wil vrij selectief het verkeer niet aankunnen.

Ram maar eens 5 BTC richting Litebit during a high ... geen schijn van kans dat jij die omgezet krijgt daar. Liquiditeit schiet gewoon te kort ..zo simpel als dat.
:? Ik heb het fout maar ook gelijk? Ik heb het hier alleen maar over Kraken hé die bepaalde order typen weghaalden omdat hun systeem keer op keer plat lag. Dat had bij hun niks te maken met liquiditeit maar alles met hun systeem wat de load niet aan kon.

Ik noemde andere exchanges (en litebit vind ik is geen exchange) omdat Kraken niet de enige was met service onderbrekingen maar dat was puur een algemene achtergrond.

edit: even over Litebit. Litebit lag er ook veel uit of waren uitverkocht en hadden dus inderdaad vaak geen liquiditeit maar dat komt omdat ze een broker zijn en geen exchange. Die wilden volgens mij niet het risico lopen om te duur in te kopen op een exchange of te goedkoop te moeten verkopen om orders op hun eigen systeem te voldoen.

[ Voor 16% gewijzigd door gws24 op 14-06-2019 21:13 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:08:
[...]

:? Ik heb het fout maar ook gelijk? Ik heb het hier alleen maar over Kraken hé die bepaalde order typen weghaalden omdat hun systeem keer op keer plat lag. Dat had bij hun niks te maken met liquiditeit maar alles met hun systeem wat de load niet aan kon.

Ik noemde andere exchanges (en litebit vind ik is geen exchange) omdat Kraken niet de enige was met service onderbrekingen maar dat was puur een algemene achtergrond.

edit: even over Litebit. Litebit lag er ook veel uit of waren uitverkocht en hadden dus inderdaad vaak geen liquiditeit maar dat komt omdat ze een broker zijn en geen exchange. Die wilden volgens mij niet het risico lopen om te duur in te kopen op een exchange of te goedkoop te moeten verkopen om orders op hun eigen systeem te voldoen.
Je hebt inderdaad precies gelijk in je stelling.

Wat denk je dat er gebeurt met Kraken als bedrijf al er een paar 100/ 1000? man dan even hele BTC komt inruilen voor cash? Dan moeten ze die als broker eerst nog kwijtraken. Dat verschil kan ook Kraken niet op opvangen.

Kraken is enorm .. en echt heel groot, die doet er toe! .. echter heeft ook Kraken geen 500 miljoen staan aan vrij besteedbaar/werk vermogen om even dat verschil op te vangen met alle risico van dien. Dat resulteert doorgaans in een regelrecht faillissement ... ook voor Kraken. Al zouden ze het verlies kunnen hebben ... dan nog.

Ergo ... exchanges kunnen wel enorme omzetten en vermogens hebben .. als je denkt dat ze daar ook maar 5 euro aan jou van gaan betalen, dan zit je er naast. dat is hun geld, en daar kom jij niet aan. Dat verlies komen ze wel op jou verhalen, maar daar gaan ze zeer zeker zelf geen euro op toeleggen. Die positie is alleen juridisch gezien noodzakelijk ... niet om jou van dienst te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:26:
[...]

Maak je geen illusies ... die pek kom ik smeren, en op plekken waarvan je niet eens wist dat ze bestonden ... de veren wil ik op zich wel in je reet steken ,maar uitsluitend omdat je als crypto handelaar zelf-reddend bent.

nuff said .... Wanneer komt het je uit?
Ik snap dat je graag weer eens een anusje wil betasten maar je bent nog steeds 4 dagen te vroeg. :+ Wel een beetje jammer dat je meteen weer zo'n hebbert bent. En de veren en de pek willen leveren terwijl onze lieve sluxie heeft aangeboden die laatste te verzorgen? :/

Ik zou even rustig aan doen en eea even afwachten, dat jij er niet in geloofd betekent niet dat ik er niet (meer) in geloof. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:18:
[...]

Wat denk je dat er gebeurt met Kraken als bedrijf al er een paar 100/ 1000? man dan even hele BTC komt inruilen voor cash? Dan moeten ze die als broker eerst nog kwijtraken. Dat verschil kan ook Kraken niet op opvangen.

Kraken is enorm .. en echt heel groot, die doet er toe! .. echter heeft ook Kraken geen 500 miljoen staan aan vrij besteedbaar/werk vermogen om even dat verschil op te vangen met alle risico van dien. Dat resulteert doorgaans in een regelrecht faillissement ... ook voor Kraken. Al zouden ze het verlies kunnen hebben ... dan nog.

Ergo ... exchanges kunnen wel enorme omzetten en vermogens hebben .. als je denkt dat ze daar ook maar 5 euro aan jou van gaan betalen, dan zit je er naast. dat is hun geld, en daar kom jij niet aan. Dat verlies komen ze wel op jou verhalen, maar daar gaan ze zeer zeker zelf geen euro op toeleggen. Die positie is alleen juridisch gezien noodzakelijk ... niet om jou van dienst te zijn. ;)
Gast, volgens mij snap jij niet hoe exchanges werken. Je trade daar met andere mensen, niet met de exchange zelf. Als ik daar dus 100 btc verkoop moet iemand anders die kopen en dat geld al op de exchange hebben staan. Kraken hoeft dus helemaal geen btc kwijt te raken of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:18:
[...]

Zeg je nu dat Kraken en broker is ?
Je weet dat de Fidor bank er in zit toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:26:
[...]

Zeg je nu dat Kraken en broker is ?
Je weet dat de Fidor bank er in zit toch ?
Nee .. even worse ...

Een broker kan 1:1 wisselen, en bij te korten "Nee'" presenteren ... een exchange moet buffer voorraden aanspreken om de handel gaande te houden. (cold wallets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sure ... ik heb wel zin om jou een halve liter over je kop te gieten voor de onzinnige bijdrage. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Gast, volgens mij snap jij niet hoe exchanges werken. Je trade daar met andere mensen, niet met de exchange zelf. Als ik daar dus 100 btc verkoop moet iemand anders die kopen en dat geld al op de exchange hebben staan. Kraken hoeft dus helemaal geen btc kwijt te raken of wat dan ook.
En van jou heb ik al helemaal geen uitleg nodig geloof ik ... ik heb je daar ook niet naar gevraagd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:33:
[...]

Nee .. even worse ...

Een broker kan 1:1 wisselen, en bij te korten "Nee'" presenteren ... een exchange moet buffer voorraden aanspreken om de handel gaande te houden. (cold wallets)
Die buffer voorraden zijn gewoon de tegoeden van handelaren zoals jij en ik en niet van Kraken zelf. De enige reden dat het grootste gedeelte in een cold wallet staat is voor de veiligheid.
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:34:
[...]

En van jou heb ik al helemaal geen uitleg nodig geloof ik ... ik heb je daar ook niet naar gevraagd. ;)
Ach, blijkbaar heb je het nodig want je begrijpt er niet veel van :>

[ Voor 23% gewijzigd door gws24 op 14-06-2019 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:35:
[...]

Die buffer voorraden zijn gewoon de tegoeden van handelaren zoals jij en ik en niet van Kraken zelf. De enige reden dat het grootste gedeelte in een cold wallet staat is voor de veiligheid.
precies dat ... en wat gebeurt er als iedereen zijn BTC wil omzetten naar cash dan? Op ATH .. of naderend is dat een heel gebruikelijke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
OMFG, stond ik gisteren een kleine 10% winst op LTC, sta ik nu bijna hetzelfde in de min :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:33:
[...]

Nee .. even worse ...

Ik ben je ff kwijt, zal wel door me slaaptekort van die kikkers komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
ggj87 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:36:
OMFG, stond ik gisteren een kleine 10% winst op LTC, sta ik nu bijna hetzelfde in de min :(
Als je over 10% winst/verlies druk gaat maken, dan wordt het een moeilijke tijd in cryptoland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:36:
[...]

precies dat ... en wat gebeurt er als iedereen zijn BTC wil omzetten naar cash dan? Op ATH .. of naderend is dat een heel gebruikelijke situatie.
Er zijn altijd maar weinig orders op de ath. Als iedereen verkoopt zal gewoon het orderboek worden afgegaan en de koers crashen. De meeste mensen zullen dus niet voor de ath kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:38:
[...]
Er zijn altijd maar weinig orders op de ath. Als iedereen verkoopt zal gewoon het orderboek worden afgegaan en de koers crashen. De meeste mensen zullen dus niet voor de ath kunnen verkopen.
Heb je de run van 2017 meegemaakt? Zelfs CB wilde op de terugval na 18k $ nauwelijks ... eigenlijk niet een order er doorheen duwen, en was alles behalve voornemens om dat om te zetten naar liquide middelen. Been there done that ... ik ken de farce inmiddels.

Exchanges .. hebben geen tal van .. of n.b. 100 miljoen liggen .. nu niet, morgen niet .. en nooit niet.. als ze er al bij in de buurt komen, dan is dat niet bedoeld om jou crypto liquidatie uit te keren. Ze zullen er alles...alles aan doen om jou het niet om te laten zetten als er links of rechts geen afzet van jou munten is. Dat heet gewoon cashflow .. en balans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:38:
[...]

Ik ben je ff kwijt, zal wel door me slaaptekort van die kikkers komen.
Ik heb die kikkers ook ... ik begrijp het. Heb zelf 1 of 2 padden in de vijver begreep ik van de buurman. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:41:
[...]

Heb je de run van 2017 meegemaakt? Zelfs CB wilde op de terugval na 18k $ nauwelijks ... eigenlijk niet een order er doorheen duwen, en was alles behalve voornemens om dat om te zetten naar liquide middelen. Been there done that ... ik ken de farce inmiddels.
FYI, ik zit sinds begin 2013 in crypto, niet dat dat er toe doet maar goed. Heb je het hier over coinbase of Coinbase pro (toen nog Gdax)? Er is namelijk een groot verschil, coinbase is een broker en coinbase pro een exchange. Als je dus probeerde te verkopen op coinbase dan ja, dan trade je direct met coinbase en dan moeten zij het geld zelf hebben maar probeerde je het op coinbase pro dan nee, want dan trade je met andere mensen.
Exchanges .. hebben geen tal van .. of n.b. 100 miljoen liggen .. nu niet, morgen niet .. en nooit niet.. als ze er al bij in de buurt komen, dan is dat niet bedoeld om jou crypto liquidatie uit te keren. Ze zullen er alles...alles aan doen om jou het niet om te laten zetten als er links of rechts geen afzet van jou munten is. Dat heet gewoon cashflow .. en balans. :)
Echte exchanges zoals Kraken, bitstamp en Coinbase pro zijn puur een middle man die verkopers en kopers bij elkaar brengen via het orderboek. Bij elke trade is er dus een afzet van munten tegen fiat tussen twee handelaren. Het enige wat de exchange doet is de trade faciliteren en een fee rekenen.

Volgens mij probeerde jij toen via coinbase te verkopen en niet coinbase pro. Heb ik gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:01:
[...]

OMFG ...dacht je dat je alles meegemaakt had. |:(

-edit-
@A87 zoek je nog vrienden? 8)7
Achjoh. Ik zit er zoiezo niet met een heel vermogen in, dit is leergeld..
Wacht maar, op een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:43:
[...]

Ik heb die kikkers ook ... ik begrijp het. Heb zelf 1 of 2 padden in de vijver begreep ik van de buurman. |:(
Was ik zo blij dat mijn anusje persoontje weer even aandacht kreeg gaat het weer over geile kikkers, nee padden. Nog erger. |:(

Gofferdo zeg... Die cryptovriendjes die je denkt te maken? Is dat dan net als een Tron? Veel gelul maar oneindige leegte daarna? ;(

Ik voel me verdrietig... Daar helpt geen tittie- of cannacoin meer aan op het moment. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

gws24 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:50:
[...]
FYI, ik zit sinds begin 2013 in crypto, niet dat dat er toe doet maar goed. Heb je het hier over coinbase of Coinbase pro (toen nog Gdax)? Er is namelijk een groot verschil, coinbase is een broker en coinbase pro een exchange. Als je dus probeerde te verkopen op coinbase dan ja, dan trade je direct met coinbase en dan moeten zij het geld zelf hebben maar probeerde je het op coinbase pro dan nee, want dan trade je met andere mensen.

[...]
Echte exchanges zoals Kraken, bitstamp en Coinbase pro zijn puur een middle man die verkopers en kopers bij elkaar brengen via het orderboek. Bij elke trade is er dus een afzet van munten tegen fiat tussen twee handelaren. Het enige wat de exchange doet is de trade faciliteren en een fee rekenen.

Volgens mij probeerde jij toen via coinbase te verkopen en niet coinbase pro. Heb ik gelijk?
Beetje verwarrend inderdaad, maar ik zit dus al vanaf het begin op beide ... kopen op CB en traden op GDAX (destijds) ..inmiddels dus Coinbase Pro.

Op GDAX / CBP krijg je er dus echt geen order tussen op piekmomenten .. heel, dat lukt me al nauwelijk als we stijgen momenteel. :/ Je wordt eigenlijk verplicht om een MO te doen als je een redelijke hoeveelheid kwijt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

De GRNDR tokens worden hier steeds populairder volgens mij.... verwacht wel een pumpje binnenkort...
8)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik van daytraden moest leven was ik 7 maanden geleden al gestorven van de honger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:21

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:40:
Als ik van daytraden moest leven was ik 7 maanden geleden al gestorven van de honger.
Jij hebt vast weer andere kwaliteiten (;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kap eens met dit kinderachtige gedrag.

[ Voor 98% gewijzigd door janvanduschoten op 15-06-2019 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
ScreamGT schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:46:
Stel seksueel gefrustreerde hooligans hier :+

Wanneer maan? Ik zie LTC overigens nog wel een flinke duik maken.
LTC nog een duik maken? Is nog maar 20% up t.o.v. BTC nu in de afgelopen 3 weken, niet heel denderend voor een halvening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:46:
Wanneer maan? Ik zie XRP overigens nog wel een flinke duik maken.
Ja ik ook, je kan better LTC lopen heb je veel meer aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:40:
Elke dag minimaal 1% maken op m'n pf en voor je het weet kan je er wel van leven....
Zelfdiscipline en doorzettingsvermogen is veel belangrijker in het traden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:48:
[...]

Doen we het per DM ook goed ... met de afspraak .. in alle eerlijkheid noemen we dan wie er gelijk had. Zo niet, dan staat het vrij het beeldmateriaal wat aangeleverd is te posten indien de andere partij het tij lijkt te willen keren.

Openbaar maken lijkt me namelijk niet handig nee.

@Crypts per DM? ik ga eerst .. dat geeft jou alle kans. :) ik delf dat onderspit wel.
Wat willen jullie nou van elkaar zien ? nude pics van elkaar ? serieus ? :?
ivibes schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:51:
[...]
Elke dag minimaal 1% maken op m'n pf en voor je het weet kan je er wel van leven....
Zelfdiscipline en doorzettingsvermogen is veel belangrijker in het traden...
1 probleem je maakt niet elke dag 1%

[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 14-06-2019 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:43:
[...]

ALLES !!!!

Inmiddels 3 keer genoemd .. ik zal tegen je op kijken als ik er naast zit. En ik zal oprecht mezelf excuseren als ik er volledig naast zit ... in dit geval is volledig ... zelfs een klein beetje.

Als ik jou verhaal moet geloven dan zitten we namelijk redelijk equal ... en ik kan (bij lange na) niet wat jij kan ... zelfs niet op goede dagen.
:)
Prima, wie dient er als ledger? Ik ken niemand hier persoonlijk maar mocht Slux zich geroepen voelen dan heb ik daar vrede mee. Als je het daarmee eens bent kunnen we beiden €1000 naar een wallet overmaken die hij in beheer heeft.

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met mijn verhaal. Misschien moet je hier nog eens over nadenken. Ik doe dit professioneel. Ik heb bij bijna elke bank gewerkt in Nederland. Ik investeer al heel lang en heb heel veel fouten gemaakt maar ik heb dus ook heel veel ervaring. Goed en slecht. Ik heb huizen in waarde verloren en villa's gewonnen. Ik snap niet zo goed waarom je een dick pic met mij wil maken? Ik heb mijn verhaal, jij het jouwe. Mijne is echt niet heel fijn hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:54:
Je bent dan echt op het verkeerde forum hoor, hier doen we niks anders dan buy high sell low en investeren altijd meer dan we kunnen missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BTC gaat wel lekker zo, gestaag omhoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:52:

1 probleem je maakt niet elke dag 1%
Met genoeg tijd, trades en een vaste tactiek maak je zelfs meer dan 1% per dag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:32:
[...]

Het zou kunnen dat ze op de nieuwe site gewoon weer te koop zijn, maar dat weten we nog niet. De andere Binance site's die er nu zijn hebben ook minder pairs.
Je kan ook ff met een schuin oog kijken naar Binance Jersey.. dan zul je zien hoe kut het volume daar is. Ik denk dat de problemen die Bitfinex ondervindt met de aanklager een rede is waarom Binance geen gelazer wil met de lange arm van de Amerikaanse wet. Maar dit betekent ook dat zodra die Amerikaanse Binance site online komt, dat de Amerikanen enkel met elkaar kunnen handelen en het algehele volume op Binance stukken lager wordt. Dus het maakt geen zak uit hoe mooi CZ deze clusterfuck probeert te verkopen, het is gewoon stukken minder volume op Binance.com, Amerikaanse volume die startend vanaf vandaag tot september niet meer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:58:
[...]

Je kan ook ff met een schuin oog kijken naar Binance Jersey.. dan zul je zien hoe kut het volume daar is. Ik denk dat de problemen die Bitfinex ondervindt met de aanklager een rede is waarom Binance geen gelazer wil met de lange arm van de Amerikaanse wet. Maar dit betekent ook dat zodra die Amerikaanse Binance site online komt, dat de Amerikanen enkel met elkaar kunnen handelen en het algehele volume op Binance stukken lager wordt. Dus het maakt geen zak uit hoe mooi CZ deze clusterfuck probeert te verkopen, het is gewoon stukken minder volume op Binance.com, Amerikaanse volume die startend vanaf vandaag tot september niet meer terugkomt.
BNB doe eens flashcrashen, jaapio raapt gretig de scherfjes wel op :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:49:
[...]

LTC nog een duik maken? Is nog maar 20% up t.o.v. BTC nu in de afgelopen 3 weken, niet heel denderend voor een halvening.
Als ik de graphs van BTC en LTC vergelijk met hetzelfde timeframe, zou ik concluderen dat de halvening al een periode in de huidige koers zit. Ik zit verder niet in LTC.. dus hou me er niet aan vast :p :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:58:
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik denk niet dat het voor de Binance die wij nu allemaal gebruiken echt veel uit gaat maken. De wereld van crypto is buiten de USA groot genoeg om voor genoeg volume te zorgen dat wij er niets of weinig van zullen gaan merken. Stel 20% van het volume valt weg, dan blijft er nog steeds zat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ivibes schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:57:
[...]
Met genoeg tijd, trades en een vaste tactiek maak je zelfs meer dan 1% per dag...
365% op jaar basis haal je niet in crypto, alleen als de markt is zoals die de laatste 2/3 maanden is geweest, en helaas is dat voor de meeste van de tijd niet het geval.

Ik ben een slechte amateur met genoeg tijd en met een vaste techniek kom je er echt niet, je moet mee bewegen met de markt, wat vandaag goed werkt is morgen weer anders, belangrijkste is je niet mee laten sleepen in de fomo, traden zonder emotie en limieten instellen op wanneer je winst en verlies pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:01:
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik denk niet dat het voor de Binance die wij nu allemaal gebruiken echt veel uit gaat maken. De wereld van crypto is buiten de USA groot genoeg om voor genoeg volume te zorgen dat wij er niets of weinig van zullen gaan merken. Stel 20% van het volume valt weg, dan blijft er nog steeds zat over.
Dat is wel waar, maar die Binance.us speciaal voor usa zal wel een beetje zo'n wild west casino worden met een paar mensen die zitten te kaarten terwijl de stofballen door de klapdeurtjes waaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kom op 8.5k. BTC en dan dit weekend doorstoten naar pak hem beet, 9.8k. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:04:
[...]

365% op jaar basis haal je niet in crypto, alleen als de markt is zoals die de laatste 2/3 maanden is geweest, en helaas is dat voor de meeste van de tijd niet het geval.

Ik ben een slechte amateur met genoeg tijd en met een vaste techniek kom je er echt niet, je moet mee bewegen met de markt, wat vandaag goed werkt is morgen weer anders, belangrijkste is je niet mee laten sleepen in de fomo, traden zonder emotie en limieten instellen op wanneer je winst en verlies pakt.
Ben ik niet met je eens. Het is niet zo bijzonder om 1% per dag te pakken.. mits je de juiste strategie hanteert op het juiste moment. Veel mensen laten zich te makkelijk beinvloeden door hun emoties tijdens het traden, wat natuurlijk volkomen logisch is.. het gaat om geld.

Waar jij volgens mij op doelt, is dat het in sommige maanden in jouw perceptie beter is om te holden, dan om te traden. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
https://blog.liquid.com/liquid-announces-us-market-expansion TOKYO, 29th April 2019

binance is naast de gevesti9gde orde niet de enige die expansie plannen heeft

Liquid USA’s offices are located in New York, NY, and Atlanta, GA.

The Beast From the East is Headed West!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

Het valt me op dat geregeld rond vrijdagmiddag 1700 hier de stemming omslaat en mensen alpha gedrag vertonen, proost boys! Drinken met

Buy dbc, weer terug op zn laagste punt na een run van 250%. Ik zit er weer in, tegen beter weten in misschien. Mooi project, goed team, mainnet soon, masternodes, partnerships met asus, robotfilmpjes.

BTC Moont!

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

xd
https://ibb.co/K78vrcF

UNLEASH THE KRAKEN

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 14-06-2019 23:29 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ben nou wel benieuwd of die 1000€ al zijn overgeboekt, waar staat het met de pikkies meten? (,:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
raq schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:13:
Het valt me op dat geregeld rond vrijdagmiddag 1700 hier de stemming omslaat en mensen alpha gedrag vertonen, proost boys! Drinken met
Je weet dat het inmiddels 23:15 is en je dus als volslagen idioot overkomt met deze opmerking? Proost jongen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Nou het enige wat vandaag nog ontbreekt is een rode paal de andere kant op, het lijkt er weer op dat vandaag de liquidatie van massa's shorts op het menu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Jij leert het ook nooit. 100 x leverage..

[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 14-06-2019 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:15:
Ben nou wel benieuwd of die 1000€ al zijn overgeboekt, waar staat het met de pikkies meten? (,:
Bemoei jij je vooral met je eigen zaken ... laat dit tussen Crypts en mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:15:
Slux blijft stil en Turbo dingie ook dus ik ga slapen. Ik ga met alle liefde de uitdaging aan maar dan moeten mensen wel onder de levenden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Sahara schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:16:
Nou het enige wat vandaag nog ontbreekt is een rode paal de andere kant op, het lijkt er weer op dat vandaag de liquidatie van massa's shorts op het menu staat.
Nou roepen we allemaal Bitcoin doe wat.. moon... en nou gaat die gestaag en normaal en roepen we alweer om rood.

Kom op 9K!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Bemoei jij je vooral met je eigen zaken ... laat dit tussen Crypts en mij. :)
Het is mijn zaak geworden toen jij het op dit openbare forum postte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:18:
[...]

Slux blijft stil en Turbo dingie ook dus ik ga slapen. Ik ga met alle liefde de uitdaging aan maar dan moeten mensen wel onder de levenden zijn.
Je hebt allang een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:18:
[...]

Funds are safu bij Sluxie, laat maar weten ;)
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:11:
[...]

Ben ik niet met je eens. Het is niet zo bijzonder om 1% per dag te pakken.. mits je de juiste strategie hanteert op het juiste moment. Veel mensen laten zich te makkelijk beinvloeden door hun emoties tijdens het traden, wat natuurlijk volkomen logisch is.. het gaat om geld.

Waar jij volgens mij op doelt, is dat het in sommige maanden in jouw perceptie beter is om te holden, dan om te traden. Klopt dat?
Niemand pakt alleen maar winst, dat is onmogelijk, ook al handel je zonder emotie.
Als je tussen de 8 a 12 % pakt op jaar basis ben je al een goede trader in de gewone wereld, rendementen van 365% haalt niemand jaar in jaar uit.

Crypto is anders en kan je makkelijk 500% of het veel fout daarvan per jaar pakken als de markt is zoals die in 2017 was maar is de markt zoals 2018 mag je blij zijn met 20% en dan doe je het goed.

Soms is het beter te holden en soms is het beter om te traden, als voorbeeld in 2018 had je echt niet moeten holden, in 2019 wel.

Er zullen vast een paar elite traders zijn die meer halen maar die zijn echt een uitzondering.

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 14-06-2019 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:18:
[...]

Niemand pakt alleen maar winst, dat is onmogelijk, ook al handel je zonder emotie.
Als je tussen de 8 a 12 % pakt op jaar basis ben je al een goede trader in de gewone wereld, rendementen van 365% haalt niemand jaar in jaar uit.

Crypto is anders en kan je makkelijk 500% of het veel fout daarvan per jaar pakken als de markt is zoals die in 2017 was maar is de markt zoals 2018 mag je blij zijn met 20% en dan doe je het goed.

Soms is het beter te holden en soms is het beter om te traden, als voorbeeld in 2018 had je echt niet moeten holden, in 2019 wel.

Er zullen vast een paar elite traders zijn die meer halen maar die zijn echt een uitzondering.
In 2017 heb ik 2900% gepakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:18:
[...]

Het is mijn zaak geworden toen jij het op dit openbare forum postte. ;)
Dan laat je het los ... ;)

Vanaf hier kunnen we het zelf wel afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
I know maar als je het in het openbaar wil uitvechten moeten we dat ook echt openbaar doen. €1000 wil ik inzetten en ik heb je aangegeven op welke voorwaarden ik dat doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:18:
[...]
maar is de markt zoals 2018 mag je blij zijn met 20% en dan doe je het goed.
Vergeet niet de mogelijkheid tot shorten. Mensen die de drop vanuit de 6.4k hebben geshort hebben bakken met geld verdient. Vaak genoeg is geld verdienen aan shorten makkelijker dan geld verdienen aan bewegingen omhoog. Heb je de mogelijkheid tot shorten maakt het weinig uit of het een bull of bearmarket is. Het enige wat je nodig hebt om geld te verdienen is dat er flinke beweging in zit, omhoog of omlaag maakt niet uit. Het enige waar niets te verdienen valt is sideways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:20:
[...]

In 2017 heb ik 2900% gepakt xD
Ja dat was goed mogelijk, ik zat maar op een schamele 500% ;( Kwam ook door de hoogte van het bedrag waar ik mee speelde en risico die ik er mee wou nemen.

Maar wat pakte je in 2018?

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 14-06-2019 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:21:
[...]

I know maar als je het in het openbaar wil uitvechten moeten we dat ook echt openbaar doen. €1000 wil ik inzetten en ik heb je aangegeven op welke voorwaarden ik dat doe.
Nee .per DM .. dit is belachelijk om openbaar uit te vechten .. en gezien mijn betuig .. en jou overtuiging hier n.b. overheen te gaan is het belachelijk dit zo te posten .. kom op, dat begrijp jij ook wel. :/

Jij begrijpt de nevenbelangen van het posten van deze info ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:23:
[...]

Ja dat was goed mogelijk, ik zat maar op een schamele 500% ;(

Maar wat pakte je in 2018?
Heel 2018 niet getrade, eind 2017 ben ik volledig in Fiat gegaan. Sinds begin dit jaar heb ik weer wat getrade.

Ben in fiat gegaan omdat ik het einde van de hype cycle aan zag komen. Heb het idee dat deze nu weer op gang komt (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Sahara schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Jij leert het ook nooit. 100 x leverage..
mijn naam is John Silver LONG
https://i.pinimg.com/orig...76476e5e29fb2c71fda3f.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 14-06-2019 23:29 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:22:
[...]

Vergeet niet de mogelijkheid tot shorten. Mensen die de drop vanuit de 6.4k hebben geshort hebben bakken met geld verdient. Vaak genoeg is geld verdienen aan shorten makkelijker dan geld verdienen aan bewegingen omhoog. Heb je de mogelijkheid tot shorten maakt het weinig uit of het een bull of bearmarket is. Het enige wat je nodig hebt om geld te verdienen is dat er flinke beweging in zit, omhoog of omlaag maakt niet uit. Het enige waar niets te verdienen valt is sideways.
Is ook zo, 2018 kon je goed verdienen aan shorts maar ook toen waren er maar korte tijden waar er flinke bewegingen in zaten.
Mensen halen maar een paar positieve puntjes uit een jaar en vergeten hoe de rest van het jaar was.

Jij weet ook wel dat we lang genoeg sideways zijn gegaan en het bijna nog stabieler was dan de EUR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

A87 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:28:
[...]

mijn naam is John Silver LONG
[Afbeelding]
@Ladonna your BF is in th@ house !! <3

anyway ... wanker of niet ... wel de ballen of 30k contracten te openen op een kansloze short. :F
Geen idee of er aan verdiend is of niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Turbo-Puppy op 14-06-2019 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:51

Bever!

3

haha .66 btc gepakt op long x25 @ 8450 :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg het nu maar vast, heb nog geen 1k in crypto zitten. Daar maak ik geen geheimen van, je hebt whales, dolphins, fishes, en shrimps. En laat ik nu die zandvlo zijn ergens tussen de staartvinnen van de shrimp.

Dus, als de pot gevuld is, en de winnaar bekend, zet hem om in LTC en stuur hem naar Jaapio :Y

Ik beloof ik dat ik hem binnen een jaar in fiat waarde weet te halveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:28:
[...]

Is ook zo, 2018 kon je goed verdienen aan shorts maar ook toen waren er maar korte tijden waar er flinke bewegingen in zaten.
Mensen halen maar een paar positieve puntjes uit een jaar en vergeten hoe de rest van het jaar was.

Jij weet ook wel dat we lang genoeg sideways zijn gegaan en het bijna nog stabieler was dan de EUR ;)
Toen we rond de 6k zaten was het een tijd helemaal niets nee. Alleen om nou te zeggen dat 20% per jaar pakken de max was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:25:
[...]

Heel 2018 niet getrade, eind 2017 ben ik volledig in Fiat gegaan. Sinds begin dit jaar heb ik weer wat getrade.

Ben in fiat gegaan omdat ik het einde van de hype cycle aan zag komen. Heb het idee dat deze nu weer op gang komt (:
Dat was een slimme zet van je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:23:
[...]

Nee .per DM .. dit is belachelijk om openbaar uit te vechten .. en gezien mijn betuig .. en jou overtuiging hier n.b. overheen te gaan is het belachelijk dit zo te posten .. kom op, dat begrijp jij ook wel. :/

Jij begrijpt de nevenbelangen van het posten van deze info ook prima.
Ik heb hier nooit om gevraagd dus als je het goed vindt de inzet te verhogen tot 20k ben ik daar ook okee mee. In dat geval zou ik wel graag zien dat dat gedekt is. En ja openbaar uitvechten lijkt me niet meer dan redelijk. Je valt me in het openbaar aan dus waarom moeilijk doen? Als je echt zeker van je zaak bent kan ik nog veel hoger gaan met onze lieve tweakers als getuige. 200k? Mag hoor. ;)

Pagina: 1 ... 88 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)