[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.016 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
2x OCE instap gemist :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:54:
XRP is echter helemaal niks waard.... :+ Een totaal inwisselbare coin, die zo gekopieerd kan worden, bijgedrukt kan worden door het bedrijf, 0 decentraliteit, geen reden voor banken om een volatiele munt te gebruiken. Daarbij als je enige bestaansrecht als munt het zijn van medium of exchange is, dan gaat bijvoorbeeld een JPMcoin of FBcoin ze de das om doen.
Dat kunnen we blijven roeptoeteren maar feit blijft dat ze nog steeds in de top 5 staan er dus vraag naar is. Waarom maakt niet gek veel uit, als er maar op te verdienen is. Het is ook het enige 'goedkope' muntje in de top 10 dus die gaat wel moonen hoor als de massa weer instapt. ;)

En nee ik zie het bestaansrecht ook niet. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ripple is inderdaad een topbedrijf, wat de waarde meer dan waard is als je het afzet tegen de huidige marketcap. Ik zou er zelfs 25x long op durven gaan als het de aandelen van het bedrijf zelf waren.

XRP is echter helemaal niks waard.... :+ Een totaal inwisselbare coin, ja een ander kan het ook doen maar trager en duurder die zo gekopieerd kan worden, een nieuwe coin maken met zelfde eigenschappen ja vast. Zie CSC. bijgedrukt kan worden door het bedrijf, FUD 0 decentraliteit FUD, geen reden voor banken om een volatiele munt te gebruiken. Transactie snelheid van 3-4 sec. dus nauwelijks tot geen volaliteit En enkele banken gebruiken het al. Daarbij als je enige bestaansrecht als munt het zijn van medium of exchange is, dan gaat bijvoorbeeld een JPMcoin of FBcoin ze de das om doen. Niemand moet JPMcoin behalve JPM zelf intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Iets afdoen als FUD is gewoon omdat er geen tegenargument is |:( Het staat het bedrijf er niets aan in de weg om even 10 miljard ripple extra de markt op te flikkeren. Het is leuk dat het nu nog wat waard is, en gefeliciteerd met je gains als je er al lange tijd in zit, maar als iets in de top 10 een neerwaarts potentieel heeft is het XRP wel (en EOS en BSV).

Ik wil het ook heel graag shorten, maar het enige waar ik mee zit is de liquidatiegrens. Mocht er een fomo-run komen, zie ik hem nog wel 2 of 3 dollar waard worden. Voor mij is het niet een kwestie van 'of' hij naar beneden vliegt, maar 'wanneer' hij naar beneden vliegt. Als BTC tot aan de halvening niks heeft laten zien (wat me onwaarschijnlijk lijkt), is het eerste wat ik doe XRP shorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ik geloof niet dat de 8300 beslecht gaat worden vandaag. Deels uitgestapt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
PHPResource schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:48:
Ik geloof niet dat de 8300 beslecht gaat worden vandaag. Deels uitgestapt nu
De alts bloeden behoorlijk over de hele linie, geen idee wat er gaat gebeuren. Pompje naar 9100 zou leuk zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:43:
[...]

Iets afdoen als FUD is gewoon omdat er geen tegenargument is |:(
Zijn er wel hoor. Stukje onderzoek doen en kom je er achter.

Decentraal
https://ripple.com/insigh...zed-nature-of-xrp-ledger/

Meer XRP "printen"
https://fudbingo.com/ripple-can-create-more-xrp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Gaan we weer met die XRP discussie.

😂

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
hmr schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:06:

😂
Yup. Niet lullen maar traden jongens. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
hmr schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:06:

😂
Vertel mij wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Toch mooi hoe die discussies totaal 'organisch' ontstaan. :+

XRP doet wel iets met mensen of je nu voor of tegen bent, dat dan weer wel. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Volledig organisch ontstaan door Klaas XRP "who runs on ripple" die het zon 3 per dag shillt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
tias86 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:45:
Volledig organisch ontstaan door Klaas XRP "who runs on ripple" die het zon 3 per dag shillt idd
Nou ja hand in eigen boezem, ik vroeg er gisteren zelf naar. Dat hij meteen leegloopt mag dan ook enkel mij verweten worden, ik weet hoe fanatiek hij over zijn ripletjes is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:48:
[...]

Nou ja hand in eigen boezem, ik vroeg er gisteren zelf naar. Dat hij meteen leegloopt mag dan ook enkel mij verweten worden, ik weet hoe fanatiek hij over zijn ripletjes is. ;)
Ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tering wat een bloedbad bij de alts.
Reeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Laatst online: 29-09 21:10
Tominatie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:18:
Reeeee
Funds are SAFU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
Tominatie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:18:
Reeeee
ach die paar tientjes :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Ripple is inderdaad een topbedrijf, wat de waarde meer dan waard is als je het afzet tegen de huidige marketcap. Ik zou er zelfs 25x long op durven gaan als het de aandelen van het bedrijf zelf waren.

XRP is echter helemaal niks waard.... :+ Een totaal inwisselbare coin, die zo gekopieerd kan worden, bijgedrukt kan worden door het bedrijf, 0 decentraliteit, geen reden voor banken om een volatiele munt te gebruiken. Daarbij als je enige bestaansrecht als munt het zijn van medium of exchange is, dan gaat bijvoorbeeld een JPMcoin of FBcoin ze de das om doen.
Dat denk ik niet, gezien de inherente voordelen van het XRP ecosysteem vergeleken met de BTC.

De nadelen die de BTC heeft, heeft XRP in het totaal niet: afhankelijkheid van van mijnen, energie-inefficiëntie, kosten, risico op 51% aanvallen, gebrek aan schaalbaarheid, snelheid.

XRP is inherent aan het Ripple (xCurrent) netwerk om FIAT valuta om te vormen en te verplaatsen. Ik weet dat ik nu erg vaag klink.

In den beginne zal XRP proberen liquiditeit te verwerven. En op het eind zal XRP liquiditeit zelf zijn.

- signed,

een Ripple/XRP discipel ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
Hey XRP versterking :P

Nee gekkigheid. Er is gewoon veel onjuiste informatie dat rondslingert maar zal in elke sector zo zijn. Hoort er denk ik gewoon bij.

En in geval van Ripple en of XRP is het niet eens zo gek. Alleen de juiste naam hanteren al.. XRP word niet voor niks nog steeds bewust of onbewust Ripple genoemd. :+ Had Ripple vast ook anders willlen zien verlopen. Maar er wordt hard aan gewerkt.

Bitcoin laat ondertussen even spierballen zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 14-06-2019 14:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Oh nee niet nog een xrp believer erbij :F

Jullie weten toch wel dat BTC en LTC de enigste echte munten zijn he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Ekstergroen schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:41:
[...]

Dat denk ik niet, gezien de inherente voordelen van het XRP ecosysteem vergeleken met de BTC.

De nadelen die de BTC heeft, heeft XRP in het totaal niet: afhankelijkheid van van mijnen, energie-inefficiëntie, kosten, risico op 51% aanvallen, gebrek aan schaalbaarheid, snelheid.

XRP is inherent aan het Ripple (xCurrent) netwerk om FIAT valuta om te vormen en te verplaatsen. Ik weet dat ik nu erg vaag klink.

In den beginne zal XRP proberen liquiditeit te verwerven. En op het eind zal XRP liquiditeit zelf zijn.

- signed,

een Ripple/XRP discipel ;)
BTC met Ripple vergelijken 8)7 ?

Hét punt van BTC is dat niemand er aan kan tornen (of er moet een soort grootschalige massa aanval op het netwerk van alle overheden tegelijk komen, dan kon het nog wel eens lukken), het geniale er aan is dat het de eerste echt decentrale store of value is ooit. Als de dollar slecht gaat, kunnen mensen vluchten in BTC, idem met de Yen, de Euro of de Turkse Lira. Het feit dat het decentraal is, betekent ook dat iedereen precies weet waar men aan toe is, geen ongein met extra BTC. Er komen er ooit 21 miljoen, de snelheid waarmee ze erbij worden gemined is exact bekend. Daarbij geldt ook nog dat BTC veel minder gevoelig is voor een aanval die het systeem platlegt dan XRP, ook juist omdat het decentraal is. Bij XRP hoeft alleen maar ingelogd te worden op de systemen van Ripple. En een hele knappe jongen die een 51%'s aanval wil creëeren op BTC. Dat is in theorie al moeilijk, en in de praktijk praktisch onhaalbaar. Daarbij kost het zo ontzettend veel geld om het merendeel van BTC te controleren, dat er praktisch niemand in staat is om alles op te kopen.

Ja je hebt gelijk dat XRP sneller is, net als Litecoin en NANO en Zil..... Maar die twee met elkaar vergelijken is echt appels met peren vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Op dit soort momenten altijd blij dat er altijd gewoon 60/70% van m'n portfolio in BTC zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:21:
Op dit soort momenten altijd blij dat er altijd gewoon 60/70% van m'n portfolio in BTC zit.
Ook naar BTC gegaan vanmorgen (en een klein deel in BNB gestopt hopende op een bounce terug naar boven, dat is nog niet echt een succes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
TuutjDrie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:23:
[...]

Ook naar BTC gegaan vanmorgen (en een klein deel in BNB gestopt hopende op een bounce terug naar boven, dat is nog niet echt een succes).
Komt nog wel. Zit er zelf niet in, maar door dat Amerika verhaal vers in het geheugen bij iedereen daalt het nog flink. Bij de eerstkomende IEO ben je weer blij dat je nu in bent gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:25:
[...]

Komt nog wel. Zit er zelf niet in, maar door dat Amerika verhaal vers in het geheugen bij iedereen daalt het nog flink. Bij de eerstkomende IEO ben je weer blij dat je nu in bent gestapt.
Moeilijkste vind ik nu om ook even in BTC te blijven, er zijn zoveel alts die nu erg aantrekkelijk lijken (NANO bijvoorbeeld, weer gezakt tot onder de 19K sats). Lijkt easy profit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:10:
[...]

BTC met Ripple vergelijken 8)7 ?

Hét punt van BTC is dat niemand er aan kan tornen....
Euhhh paar weken terug toen Binance gehackt was en bestolen van 7000 BTC hadden CZ en nog wat grote jongens na groot overleg besloten om toch maar de blockchain/transacties van de gestolen BTC niet terug te draaien..

Met andere woorden je kan er wel degelijk mee kloten. En genoeg mensen met zakgeld om dat te bekostigen.
Hetzelfde geld voor een 51% attack.

Alleen al het idee dat dat een mogelijkheid is om transacties omkeerbaar te maken deugt van geen kant. Eng..

https://twitter.com/cz_binance/status/1125996194734399488?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1125996194734399488&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.coindesk.com%2Fbinance-may-consider-bitcoin-rollback-following-40-million-hack

[ Voor 26% gewijzigd door Klaas25 op 14-06-2019 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
TuutjDrie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:28:
[...]

Moeilijkste vind ik nu om ook even in BTC te blijven, er zijn zoveel alts die nu erg aantrekkelijk lijken (NANO bijvoorbeeld, weer gezakt tot onder de 19K sats). Lijkt easy profit te zijn.
Ook weer waar. Ik hou altijd minimaal 60% in BTC. Ik denk ook zo'n 20% longterm in ADA, en nog wat plukjes IOTA, ETH en LTC voor de hodl. De laatste 10/15% is altijd wat shorten/longen op Bitmex of leuke ritjes meepakken met een gehypete coin (behalve de IEO's, daar waag ik me niet aan). Maar bijvoorbeeld een ZIL, tijd terug IOST, BNB, BAT, KMD hebben allemaal wel wat leuke profits gebracht. Echter nooit met meer dan 10% van m'n portfolio in zo'n trade, want met die alts weet je maar nooit, voor hetzelfde geldt overlijdt de hamster van de neef van de marketeer van een project en de koers vliegt 30% omlaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Klaas25 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:33:
[...]

Euhhh paar weken terug toen Binance gehackt was en bestolen van 7000 BTC hadden CZ en nog wat grote jongens na groot overleg besloten om toch maar de blockchain/transacties van de gestolen BTC niet terug te draaien..

Met andere woorden je kan er wel degelijk mee kloten. En genoeg mensen met zakgeld om dat te bekostigen.

Alleen al het idee dat dat een mogelijkheid is om transacties omkeerbaar te maken deugt van geen kant. Eng..

https://twitter.com/cz_binance/status/1125996194734399488?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1125996194734399488&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.coindesk.com%2Fbinance-may-consider-bitcoin-rollback-following-40-million-hack
van gesprek

Nieuw gesprek

Melik Manukyan ⚡️ ⚡️ ⚡️ ⚡️ ⚡️‏ @melikmanukyan · 8 mei

 Meer

Als antwoord op @cz_binance @JeremyRubin en 4 anderen

You didn't decide not to, you realized you cannot.

11 antwoorden 55 retweets 856 vind-ik-leuks

 Beantwoorden
11

 Retweeten
55

Leuk 856

CZ Binance‏Geverifieerd account @cz_binance · 8 mei

 Meer

true that too, that's what Jihan advised/educated me on too. I trust his advice.

44 antwoorden 23 retweets 444 vind-ik-leuks

 Beantwoorden
44

 Retweeten
23

Leuk 444

Dit ligt allemaal echt wat ingewikkelder dan je denkt. Ook meerdere malen uitgelegd zowel hier, als op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:52
btc dominance zal wel behoorlijk omhoog gaan na het binance nieuws.
Wat denken jullie wat er met de alts gebeurt die hoofdzakelijk op binance verhandeld worden? lijkt erop dat deze het meeste zullen gaan bloeden, mocht er nog bloed zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Deze stijging van BTC is nu exact waarom het holden van Alts KUT is, ze bloeden als de tyfus, het lijkt wel dat het holden bijna welke Alts dan ook 1 stap naar voren en 4 stappen naar achteren betekent als blijft BTC stijgen. Denk dat het holden van Altcoins alleen op korte termijn waardevol is en daarna meteen bij een beetje winst ze verkopen naar BTC en dan weer van voor af aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:49
[...]

Dat rollback verhaal is totaal uit z'n verband getrokken. In deze link geeft CZ 'n overzicht wat er allemaal gebeurde, inclusief 'n uitleg van die als rollback misgeinterpreteerde uitspraak uit de AMA:
https://www.binance.com/e...4/Security-Incident-Recap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Go BTC go, vrijwel geen weerstand tussen 8400 en 9000 _/-\o_ >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
[...]

I couldn't agree more. Sorry...ik ben ook een early xrp hodler. Waarom? Zo'n twee jaar geleden sprak ik op een feestje van de basisschool van mijn oudste met een andere vader. Hij vertelde dat hij docent cryptografie was op de uni in Delft en ook af en toe in Adam. Toen we wat aan het babbelen waren over cryptografie en ik vertelde dat ik ooit btc had maar uit de cryptowereld was gestapt, zei hij tegen mij 'Als je er over nadenkt om weer te investeren, kijk dan eens naar het bedrijf Ripple'. Zodoende ben ik ingestapt op ongeveer 0.14 cent. Ik had de beste man een half jaar eerder moeten ontmoeten, dan was ik binnen geweest maar ach, zo loopt het soms.

Daarna mezelf helemaal ingelezen en ik geloof er nog steeds in. Duurt alleen soms iets langer dan gehoopt. :)

Was getekend,

Nog een XRP holdler ;)

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
lentheman1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:47:
[...]

I couldn't agree more. Sorry...ik ben ook een early xrp hodler. Waarom? Zo'n twee jaar geleden sprak ik op een feestje van de basisschool van mijn oudste met een andere vader. Hij vertelde dat hij docent cryptografie was op de uni in Delft en ook af en toe in Adam. Toen we wat aan het babbelen waren over cryptografie en ik vertelde dat ik ooit btc had maar uit de cryptowereld was gestapt, zei hij tegen mij 'Als je er over nadenkt om weer te investeren, kijk dan eens naar het bedrijf Ripple'. Zodoende ben ik ingestapt op ongeveer 0.14 cent. Ik had de beste man een half jaar eerder moeten ontmoeten, dan was ik binnen geweest maar ach, zo loopt het soms.

Daarna mezelf helemaal ingelezen en ik geloof er nog steeds in. Duurt alleen soms iets langer dan gehoopt. :)

Was getekend,

Nog een XRP holdler ;)
Met wat voor doel ben je ingestapt dan? toen xrp rond de €2 stond, niet gedacht om die 14x te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Berry powel schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:40:
btc dominance zal wel behoorlijk omhoog gaan na het binance nieuws.
Wat denken jullie wat er met de alts gebeurt die hoofdzakelijk op binance verhandeld worden? lijkt erop dat deze het meeste zullen gaan bloeden, mocht er nog bloed zijn...
heb ik wat gemist, wat was het binance nieuws dan ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 14:49
[...]

net alsof zij de mogelijkheid hadden. De mogelijkheid voor een rollback is door iemand geopperd en meteen naar het land der fabelen gewezen. Het is niet zo dat als een paar mensen roepen "rollback" dat dit ook kan. Je kan de coin dan afsplitsen (zie ETH/ ETC) maar dan heeft de rest nog altijd de keuze om op de oude chain verder te gaan en die keuze te verwerpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Zit net 5 min in de zon aan het zwembad te genieten en dan zie ik Hot crashen... Lekker begin van de vakantie.

Ik spring het zwembad weer in.. Zie het over een weekje wel.

:w

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Pelox schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:05:
Zit net 5 min in de zon aan het zwembad te genieten en dan zie ik Hot crashen... Lekker begin van de vakantie.

Ik spring het zwembad weer in.. Zie het over een weekje wel.

:w
Rust even lekker uit, Weekje geen Crypto. even mentale rust :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Berry powel schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:49:
[...]

Met wat voor doel ben je ingestapt dan? toen xrp rond de €2 stond, niet gedacht om die 14x te pakken?
Ik heb een deel verkocht en op een later moment weer meer terug gekocht omdat ik net als vele met mij FOMO had. Ik geloof nog steeds dat XRP voorbij de ATH kan, mits de XRP token als 'bridge' wordt gebruikt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Toch al wat blijer met mijn BNB dump van vanmorgen.

Wat mij betreft zakt die vuile vieze kut kermis munt compleet de afgrond in.

Koopt Jaapio een boel meer terug met zijn Bitcoin.

Fucking irritante kut USA. Overal een vinger in de pap willen hebben. Blech. Schijthekel aan die Amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
lentheman1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:07:
[...]

Ik heb een deel verkocht en op een later moment weer meer terug gekocht omdat ik net als vele met mij FOMO had. Ik geloof nog steeds dat XRP voorbij de ATH kan, mits de XRP token als 'bridge' wordt gebruikt.
Als iemand Ripple kan laten conformeren om vast te leggen dat ze altijd aan de coin vast zullen houden, ook bij het faciliteren van transacties met derden, dan is het een moonshot. Maar ik denk niet dat ze dat ooit zullen doen. Ik ben een jurist, dus wellicht dat ik er daarom zo naar kijk, maar het ziet er naar uit dat ze alle opties voor zichzelf open houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Binance gaat dicht voor mensen uit de USA. Iedereen uit de USA verkoopt zijn of haar alts en koopt er BTC van om die BTC te verzenden naar een andere exchange of om uit te cashen. Alts gaan kapot en BTC kirjgt een tijdelijke boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:15:
Toch al wat blijer met mijn BNB dump van vanmorgen.

Wat mij betreft zakt die vuile vieze kut kermis munt compleet de afgrond in.

Koopt Jaapio een boel meer terug met zijn Bitcoin.

Fucking irritante kut USA. Overal een vinger in de pap willen hebben. Blech. Schijthekel aan die Amerikanen.
_O- Alsof ik net uit een tijdmachine stap!

Pas maar op heh.. “Bitfuck” gaat ook naar 0. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:16:
Binance gaat dicht voor mensen uit de USA. Iedereen uit de USA verkoopt zijn of haar alts en koopt er BTC van om die BTC te verzenden naar een andere exchange of om uit te cashen. Alts gaan kapot en BTC kirjgt een tijdelijke boost.
Mensen hebben tot september tijd om dit te doen, denk niet dat men massaal de eerste dag aan de slag gaat. Gewoon een vrijdagmiddag pump.

Alts lijken de bodem te hebben gezien, op naar wat herstel. Gratis procenten oppakken.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-06-2019 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TuutjDrie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:18:
Alts lijken de bodem te hebben gezien, op naar wat herstel. Gratis procenten oppakken.
Niks herstel en niks bodems... met de bodem gelijk bedoel je! Compleet naar de klote moet het en dikke rooie puup’n wil ik zien.

Tijd om in te stappen... en ik heb nog nooit zo’n zin gehad om veel geld te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:18:
[...]
Mensen hebben tot september tijd om dit te doen, denk niet dat men massaal de eerste dag aan de slag gaat. Gewoon een vrijdagmiddag pump.
Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ik zie geen bloed hoor. Ja nee stijgen doet het ook niet.

Was getekend: Iemand die alleen naar fiat pairs kijkt. :+

Edit: klopt af* je zal zien dat zo in elkaar zakt als pudding. :F
ADA wel weer jammer.

[ Voor 27% gewijzigd door Klaas25 op 14-06-2019 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
En als de alts morgen stijgen hebben ze toch alles terug gestort? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:41:
[...]

En als de alts morgen stijgen hebben ze toch alles terug gestort? :+
Iedere vorm van goed nieuws geeft direct een pump. Iedere vorm van slecht nieuws geeft direct een dump. Behalve bij dit zeer slechte nieuws dat Binance stopt voor de USA, de dump die exact na dat nieuws volgt is een vrijdagmiddag dip. Onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Nou deze zag ik vanmiddag niet aankomen. Bitcoin pump door de bloedende alts denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lentheman1
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:16:
[...]

Als iemand Ripple kan laten conformeren om vast te leggen dat ze altijd aan de coin vast zullen houden, ook bij het faciliteren van transacties met derden, dan is het een moonshot. Maar ik denk niet dat ze dat ooit zullen doen. Ik ben een jurist, dus wellicht dat ik er daarom zo naar kijk, maar het ziet er naar uit dat ze alle opties voor zichzelf open houden.
Dat zal Ripple nooit doen want de XRP token is van niemand. Zij hebben ooit van de makers van XRP een significant deel gekregen zodat zij het konden gebruiken voor hun software maar er zijn naast Ripple ook andere partijen zoals Coil (web monetization) en onze Nederlandse XRPlabs die gebruik maken van XRP.

Je ziet dat ze XRP ook steeds meer in het centrum van hun software plaatsen en als een soort van olie gebruiken voor internationale betalingen.

Ik zie er zeker heil in. Een Noorse vriend importeert groenten uit landen die eindigen op ije of an en loopt steeds tegen het feit aan dat die veel fee moet betalen en dat het geld lastig die landen invloeit. Wellicht dat XRP daar een oplossing voor biedt. Zo zullen er wel meer usecase te verzinnen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50

gws24

Thinking is hard!

lentheman1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:49:
[...]

Dat zal Ripple nooit doen want de XRP token is van niemand. Zij hebben ooit van de makers van XRP een significant deel gekregen zodat zij het konden gebruiken voor hun software maar er zijn naast Ripple ook andere partijen zoals Coil (web monetization) en onze Nederlandse XRPlabs die gebruik maken van XRP.
Lol, de makers van xrp zijn ook de oprichters van Ripple. Vanwege wet technische redenen proberen ze uit alle macht die koppeling te verdoezelen en net te doen alsof ze niet zichzelf een shit lading aan xrp hebben gegeven.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:43:
[...]

Iedere vorm van goed nieuws geeft direct een pump. Iedere vorm van slecht nieuws geeft direct een dump. Behalve bij dit zeer slechte nieuws dat Binance stopt voor de USA, de dump die exact na dat nieuws volgt is een vrijdagmiddag dip. Onzin dus.
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:16:
Denk meer dat iedereen die denkt dat er een dump aankomt gelijk verkoopt(wat dan ook gebeurd)
Mensen in de USA hebben zat tijd om het naar een andere exchange over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lentheman1 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:49:
[...]
Ik zie er zeker heil in. Een Noorse vriend importeert groenten uit landen die eindigen op ije of an en loopt steeds tegen het feit aan dat die veel fee moet betalen en dat het geld lastig die landen invloeit. Wellicht dat XRP daar een oplossing voor biedt. Zo zullen er wel meer usecase te verzinnen zijn.
Leuk bedacht maar de wereld is gemaakt om geld te verdienen, pakken ze het niet bij fee's pakken ze het wel op belasting.
Ben ook wel benieuwd wat voor echte usecases een XRP zou kunnen bieden verder, iemand nog ideeën ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:08

ScreamGT

joejoe

XRP is gewoon de toekomst. Punt.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:04:
[...]
Denk meer dat iedereen die denkt dat er een dump aankomt gelijk verkoopt(wat dan ook gebeurd)
Mensen in de USA hebben zat tijd om het naar een andere exchange over te maken.
De dump is sowieso door het nieuws veroorzaakt, die vrijdagmiddag dip is onzin.

Wat betreft het stijgen van BTC. Er is geen andere manier om geld vanuit Binance ergens anders te krijgen dan via crypto, er is geen fiat dus moet het wel via crypto. De mensen die hun alts dumpen moeten dus wel naar een andere crypto toe, dat wordt BTC dus BTC stijgt. Nou hoeven ze het inderdaad niet direct over te maken naar een andere plek, maar de meeste mensen zullen bij zulk nieuws toch graag zo snel mogelijk weg willen. Ze kunnen inderdaad nog lang genoeg wachten, maar waarom zou je dat doen ?
ScreamGT schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:07:
XRP is gewoon de toekomst. Punt.
_O-

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 14-06-2019 17:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:07:
LTC is gewoon de toekomst. Punt.
Eindelijk ben ik het een keer met je eens d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
BTC laat maar weer eens zien dat het de ultieme store of value is dus. Paniek bij alts? --> BTC, Paniek bij inflaterende valuta's --> BTC, politiek onrust? --> BTC. Aandelenkoersen storten in elkaar? --> BTC _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Malawolar op 14-06-2019 17:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Iets om rekening mee te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zIXpBIQB6KOrV02pTmwfufAM/full.jpg

Tuurlijk zullen de alts weer herstellen, maar welke puur op Binance staan of op weinig andere exchanges kunnen het wel eens anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:20:
Iets om rekening mee te houden.

[Afbeelding]

Tuurlijk zullen de alts weer herstellen, maar welke puur op Binance staan of op weinig andere exchanges kunnen het wel eens anders gaan doen.
Welke kleur is er nu niet compliant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:23:
[...]

Alles wat wit is pleurt in elkaar, daar komt het op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:23:
[...]

Alles in het wit staat alleen op Binance en niet op de andere exchanges. In het paars staat op Binance en andere exchanges waarbij de kruisjes aangeven welke. Je ziet nu ook de alts die alleen op Binance staan dieper in het rood gaan dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:24:
[...]

Alles in het wit staat alleen op Binance en niet op de andere exchanges. In het paars staat op Binance en andere exchanges waarbij de kruisjes aangeven welke. Je ziet nu ook de alts die alleen op Binance staan dieper in het rood gaan dan de rest.
Hm ok, waarom zijn alts die alleen op Binance verhandeld worden dan gelijk non US compliant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:08

ScreamGT

joejoe

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:15:
[...]

Eindelijk ben ik het een keer met je eens d:)b
You're a fast learner, young grasshopper.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:24:
[...]

Alles in het wit staat alleen op Binance en niet op de andere exchanges.
Bijna, op GNT na. Mooi overzicht trouwens van de hoeveelheid shit(coins) die Binance aanbiedt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:26:
[...]

Hm ok, waarom zijn alts die alleen op Binance verhandeld worden dan gelijk non US compliant?
Omdat deze Binance dus dicht gaat voor klanten in de USA. Dus iedereen in de USA heeft straks geen toegang meer tot deze alts via Binance. Nou komt er wel een andere Binance die wel voor de USA is, maar we moeten maar zien welke daar wel of niet gelist gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Crypts schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:27:
[...]

Bijna, op GNT na. Mooi overzicht trouwens van de hoeveelheid shit(coins) die Binance aanbied. :+
De VS is gewoon een conservatief butland geworden :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:28:
[...]

Omdat deze Binance dus dicht gaat voor klanten in de USA. Dus iedereen in de USA heeft straks geen toegang meer tot deze alts via Binance. Nou komt er wel een andere Binance die wel voor de USA is, maar we moeten maar zien welke daar wel of niet gelist gaan worden.
Ok ok, word iets duidelijk maar waarom worden deze coins dan niet meer toegankelijk voor US Binance denk je? (Sorry, vandaag weinig crypto gevolgd)

[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 14-06-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:28:
[...]

Idd met die achterlijke regeltjes van ze die de wereld over dicteren, en dan zeggen dat andere landen een dictatuur hebben, hypocriete bende daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:40
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:30:
[...]

Ok ok, word iets duidelijk maar waarom worden deze coins dan niet meer toegankelijk voor US Binance denk je? (Sorry, vandaag weinig crypto gevolgd)
Omdat Amerika loopt te klieren met regeltjes..
https://cointelegraph.com...-of-us-dedicated-platform

[ Voor 8% gewijzigd door Acidrain op 14-06-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

De VS is gewoon een conservatief kbutland geworden :*) ;)
Het is overigens iets genuanceerder, de VS is nogal groot en in bijna geen enkele staat zijn cryptos een probleem. Het is de SEC in New York die hiervoor verantwoordelijk is. Dat exchanges dan preventief zeggen weet je wat? Fuck it, dan maar helemaal niet snap ik wel. Die gok en dus kans op een peperdure rechtsgang is het gewoon niet waard. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:30:
[...]

Het zou kunnen dat ze op de nieuwe site gewoon weer te koop zijn, maar dat weten we nog niet. De andere Binance site's die er nu zijn hebben ook minder pairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Bever!

3

Alle alts afgezworen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:32
voor hoelang een dagje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:32:
[...]

Het zou kunnen dat ze op de nieuwe site gewoon weer te koop zijn, maar dat weten we nog niet. De andere Binance site's die er nu zijn hebben ook minder pairs.
Duidelijk. Maaruh, Bittrex en Poloniex dus ook:

The news comes two weeks after the main client of Binance DEX also announced it would start geo-blocking U.S. customers and 28 other countries in July. Bittrex announced last week they would be geo-fencing 32 cryptocurrencies from the U.S. clients, following the same move by Poloniex a couple of weeks ago.

Ik lees nergens wat nou precies de regels in the USA zijn die het voor binance niet meer mogelijk te maken om normaal te opereren? En waarom geld dit niet voor bijvoorbeeld een BTC exchange? Iemand meer info hierover?

[ Voor 14% gewijzigd door Machlah op 14-06-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:34:
[...]

The news comes two weeks after the main client of Binance DEX also announced it would start geo-blocking U.S. customers and 28 other countries in July. Bittrex announced last week they would be geo-fencing 32 cryptocurrencies from the U.S. clients, following the same move by Poloniex a couple of weeks ago.

Ik lees nergens wat nou precies de regels in the USA zijn die het voor binance niet meer mogelijk te maken om normaal te opereren? En waarom geld dit niet voor bijvoorbeeld een BTC exchange? Iemand meer info hierover?
Ik weet ook niet hoe het precies met die regels zit, maar heb het idee dat margin trading er wel iets mee te maken heeft. Binance gaat ook margin trading invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:40:
[...]

Ik weet ook niet hoe het precies met die regels zit, maar heb het idee dat margin trading er wel iets mee te maken heeft. Binance gaat ook margin trading invoeren.
Ah ja dat zou het kunnen zijn. We wachten het af...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:34:
[...]

Daarom kijken een aantal US based exchanges dus ook naar mogelijkheden om naar Europa uit te wijken. De SEC daar wil basicly van exchange eigenaren alles weten en ze moeten overal volledige openheid over geven. Hoe logisch dat misschien ook klinkt is dat voor sommige partijen gewoon niet haalbaar en voor andere naast een kosten/baten dingetje ook een afweging over wat ze al dan niet met de overheid daar willen delen. Ze willen gewoon veel weten, echt heel veel en zo betrouwbaar is ook de overheid daar niet met vertrouwelijk behandelen van gegevens. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lees net dat bij Binance het aandeel van klanten in de USA maar 15% is van het totaal. Dan kan je je als bedrijf afvragen waar je meer aan hebt. Hoeveel geld kost het om aan de regels te voldoen en hoeveel gaat dat opleren, eventueel ook met het margin trading verhaal. 15% is vrij weinig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Laat ze maar doen. Als ze opeens merken dat ze op blockchain achter gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Het schijnt dat in Zuid korea de term bitcoin afgelopen week mega is opgelopen. Heb zo even geen link maar dat zijn wel de intressante nieuwsberichten.

Woont 50M man :P Waren ze in de 2017 bullrun niet het land dat toen al juist mega inkocht?

Moon soon? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:40:
[...]

Nee het toverwoord is securities. ;) Die moeten aan veel strengere eisen voldoen dan andere financiële producten dus je hebt liever niet dat jouw muntje zo gezien kan worden en exchanges gaan deze munten dus ook uit het aanbod halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Klaas25 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:05:
Het schijnt dat in Zuid korea de term bitcoin afgelopen week mega is opgelopen. Heb zo even geen link maar dat zijn wel de intressante nieuwsberichten.

Woont 50M man :P Waren ze in de 2017 bullrun niet het land dat toen al juist mega inkocht?

Moon soon? :D
Zag hem ook voorbij komen....

GOOGLE TRENDS SHOWS BITCOIN IS ABOUT TO EXPLODE IN SOUTH KOREA
https://bitcoinist.com/google-trends-bitcoin-south-korea/

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Moon Jae-In en die vetklep uit het noorden zijn het met je eens! :D

Afbeeldingslocatie: https://foreignpolicy.com/wp-content/uploads/2018/05/all-about-moon.jpg?w=800&h=533&quality=90

Moon says moon! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:55:
Lees net dat bij Binance het aandeel van klanten in de USA maar 15% is van het totaal. Dan kan je je als bedrijf afvragen waar je meer aan hebt. Hoeveel geld kost het om aan de regels te voldoen en hoeveel gaat dat opleren, eventueel ook met het margin trading verhaal. 15% is vrij weinig natuurlijk.
Dubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
En en zuid koreaanse banken gaan nu ook crypto houden (Iets wat Brad Garlinghouse al voorspelde maar dat terzij)

Echt zulke andere tijden dan 2017!! :D Spannund!!!

Die gek van Noord korea mag omvallen lol. Beetje mensen voeren aan de pirhanas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

15% .. jij doet er nogal makkelijk over. :P Als ik dat moet inleveren kan ik de deuren wel sluiten. 15% is in realiteit noodzaak voor de meeste bedrijven om te blijven bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:27
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:19:
[...]

15% .. jij doet er nogal makkelijk over. :P Als ik dat moet inleveren kan ik de deuren wel sluiten. 15% is in realiteit noodzaak voor de meeste bedrijven om te blijven bestaan.
Dit slaat nergens op. Als die 15% je 100% meer moeite kost dan de resterende 85%, dan ben je die liever kwijt dan rijk ;) Sowieso zijn de capex/opex kosten voor een exchange peanuts met wat ze verdienen.

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 14-06-2019 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

[...]

Maar Binance is geen normaal bedrijf :P . Dat bedrijf verdient bakken met geld.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Junia schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:20:
[...]

Dit slaat nergens op. Als die 15% je 100% meer moeite kost dan de resterende 85%, dan ben je die liever kwijt dan rijk ;) Sowieso zijn de capex/opex kosten voor een exchange peanuts met wat ze verdienen.
Helemaal waar, maar doorgaans neemt een management dat niet als uitgangspunt. Investeringen moeten in ieder lonend zijn, en derhalve die 15% noodzaak is. Daar zit de financiële pijn dan al bij in.

Overigens moet 15% gewoon pijn doen... ook voor Binance. Je wilt immers altijd vooruit boeren en nooit die stap terug maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:24:
[...]

Helemaal waar, maar doorgaans neemt een management dat niet als uitgangspunt. Investeringen moeten in ieder lonend zijn, en derhalve die 15% noodzaak is. Daar zit de financiële pijn dan al bij in.

Overigens moet 15% gewoon pijn doen... ook voor Binance. Je wilt immer altijd vooruit boeren en nooit die stap terug maken.
True, echter zullen ze in dit geval die 15% gewoon blijven bedienen, echter niet via de normale route. Ik zie meer paniek in de markt dan dat er legitieme reden is voor deze alt dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:24:
[...]
Overigens moet 15% gewoon pijn doen... ook voor Binance. Je wilt immer altijd vooruit boeren en nooit die stap terug maken.
Als ik er hoofdpijn van krijg, dan heb ik er graag 15% voor over om je niet meer als klant te hebben ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:35

Secsytime

Automagisch

Het gaat natuurlijk niet om het percentage klanten dat in een land zit, maar om het trading volume wat die klanten met zich meebrengen.. Misschien hebben ze wel 85% van de klanten elders in de wereld, maar verdienen ze absoluut gezien minder aan deze klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:35:
[...]

Het gaat natuurlijk niet om het percentage klanten dat in een land zit, maar om het trading volume wat die klanten met zich meebrengen.. Misschien hebben ze wel 85% van de klanten elders in de wereld, maar verdienen ze absoluut gezien minder aan deze klanten.
In USA (geen idee of het alle staten betreft) is het zo dat je per trade die je maakt tax moet betalen, dus je zult hier voornamelijk hodlers en geen traders treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:25:
[...]

Als ik er hoofdpijn van krijg, dan heb ik er graag 15% voor over om je niet meer als klant te hebben ;)
Dan komt de accountant je graag vertellen dat jou hoofdpijn vooral jou probleem is, is mijn ervaring.

Die wil die 15% nog liever dan wereldvrede. :)

Zonder gekkigheid... reken het naar jezelf. 15% aan netto inkomen inleveren heeft ook gewoon een impact. Je wilt in beginsel al nooit die kant op... en dat is heel begrijpelijk.

Dat zou exact hetzelfde zijn als het kabinet over 3 maanden aankondigt dat we er 15% in koopkracht op achteruit gaan... dat is geen achteruitgang maar een ramp die heel de economie gaat voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:35

Secsytime

Automagisch

Junia schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:39:
[...]

In USA (geen idee of het alle staten betreft) is het zo dat je per trade die je maakt tax moet betalen, dus je zult hier voornamelijk hodlers en geen traders treffen.
Dat iets moet, betekent niet dat het gebeurt.. Waarom denk je dat die regelgeving er gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Voor een bedrijf als Binance valt dat wel mee hoor :)
Secsytime schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:35:
[...]
Nee ok, maar de kans dat die 15% voor 50% van het volume zorgt is gewoon extreem klein. Los van dat kost het Binance blijkbaar meer geld om aan de eisen te voldoen voor die 15% dan dat die 15% opleverd voor ze. Dus wat die 15% binnen brengt zal wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Junia schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:39:
[...]

Volgens mij niet per trade maar per jaar moet je belasting betalen over je gerealiseerde winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Zal het ook iets te maken hebben met die trade-war tussen de VS en China? Of moet ik maar gewoon mijn klep weer dichthouden?

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 87 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!