[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:12:
Misschien een leuk tippie voor de speculerenden onder ons: WAX komt eind deze maand met hun mainnet en zijn momenteel op de E3. Er wordt gehint naar een partnership met een grote naam, wellicht Fortnite. Beetje zelfde idee als Enjin, dus traden van collectibles/cards/stickers met Blockchain integratie maar dan met een eigen blockchain oplossing i.p.v. Ethereum. Ik heb zelf een klein zakje gekocht met een redelijk strakke stop-loss mocht het toch gebakken lucht blijken :)
Gaat er wel redelijk vandoor.

WAX 9k EOY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:39

gws24

Thinking is hard!

Coinbase komt met een betaalpas voor Crypto:

https://www.rtlz.nl/crypt...ethereum-bitcoin-coinbase

In de uk was die al beschikbaar maar nu ook in een aantal andere landen waaronder Nederland.
Kosten kaart

In zowel je eigen land als andere landen is het opnemen van geld met de kaart tot 200 pond of euro gratis. Ga je daarboven, dan kost een geldopname of betaling 1 procent van het bedrag in je eigen land en 2 procent in het buitenland.
Er word niks vermeld over de koers btc/eur die gehanteerd wordt maar die zal ook wel niet mals zijn.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
gws24 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:52:

In de uk was die al beschikbaar maar nu ook in een aantal andere landen waaronder Nederland.

[...]
Er word niks vermeld over de koers btc/eur die gehanteerd wordt maar die zal ook wel niet mals zijn.
Eerste gedachte? Hebbe! :D :+ :o

Tweede gedachte, dan gaan ze nu vast ook alle saldo gegevens delen met de BD? :? :/ |:(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58

[...]
Grappig, maar heb ik al een lange tijd met een veel handiger pass: revolut.. Enige daar is dat je geen crypto wallet heb met een persoonlijk adres, maar je kan wel wallets hebben met BTC, BHC, ETH, LTC, XRP. Omrekenkoers is 1.5%

Nog nooit gebruikt overigens, wel de revolut zelf, reis ik de hele wereld mee over en is mijn vaste betaalpas zonder enige kosten of koers kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]
Goed dat CB zoiets op de markt brengt... al heb ik al zo’n VISA 2 jaar in bezit die uitstekend werkt overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:34:
[...]

"hint" https://www.reddit.com/r/...hinting_on_a_partnership/

Zoals gezegd, het is een long shot, daarom ook de stop-loss :9 maar als het wel zo blijkt te zijn dan gaat het dak eraf (gok ik)

[...]

Mwah, Bittrex en Huobi zijn toch redelijk toegankelijk :+
Thanks voor de tip! Had nog 130 dollar op Bittrex, dus maar 1136 van die gekke dingen gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wanneer komt die WAX aankondiging eigenlijk? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:10:
[...]

Gekke onduidelijke melding wel maar thanks. Zie dat het om $6 in DAI gaat en $10 in EOS, toch leuk. Wat doen jullie er eigenlijk mee? Zet je het meteen om of laat je het juist staan? :)

Oi, BTC gaat er weer voor. 8)

Edit: en dat was hem weer, weer mislukt...
Ze willen dat je Niveau 2 invult in je coinbase account settings. Oftewel, waarom zit je op coinbase, waar komt je geld vandaan en voor welk bedrijf werk je etc..

Zodra je dat hebt ingevuld en je staat niet meer op de wachtlijst (meestal krijg je na een dag een mailtje dat je mee mag doen) kun je beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Ik zie overal head en shoulders patronen ontstaan.. 4h ltc/usdt, daily ada/usdt.. heb geen verstand van ta dus grote kans dat ik totaal fout zit..

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 12-06-2019 13:22 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Acidrain schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:19:
[...]

Ze willen dat je Niveau 2 invult in je coinbase account settings. Oftewel, waarom zit je op coinbase, waar komt je geld vandaan en voor welk bedrijf werk je etc..
Weet je dat zeker of is het een aanname? Vorige keren hoefde dat namelijk niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:22:
[...]

Weet je dat zeker of is het een aanname? Vorige keren hoefde dat namelijk niet? :?
Tot en met XLM kon ik zo doen, vanaf EOS kreeg ik de vraag om dat in te vullen en DAI kon ik daarna weer zo doen.

Edit:
Ik heb trouwens zo wat gekozen, uit mijn hoofd Trading, Loan en als werkgever me oid.

[ Voor 13% gewijzigd door Acidrain op 12-06-2019 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:19:
Wanneer komt die WAX aankondiging eigenlijk? :)
De E3 duurt tot vrijdag, dus waarschijnlijk.. vrijdag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:52:
[...]

Gaat er wel redelijk vandoor.

WAX 9k EOY.
Ik ben te lui om funds naar kucoin over te maken en wat te kopen (dit idee heb ik op +12% naast me neer gelegt, staat nu op +19 haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:25

Liberteh

All your base belong to me

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Tweede gedachte, dan gaan ze nu vast ook alle saldo gegevens delen met de BD? :? :/ |:(
Jij koopt je BTC met contant geld? De BD weet allang dat je in Crypto zit. Dat baseren ze echt niet op het vinkje waarin jij aangeeft of je vermogen hebt (waaronder Crypto). Of ze er wat mee gaan doen is een 2e. Vast niet voordat jij je miljoenen hebt en jij hoeft je ook geen zorgen te maken over het betalen van belasting wanneer je vermogen onder de 35k (of 70k indien partner) zit. En dan nog is het 1.2% op jaarbasis, dat wat wij veelvuldig in een dag aan winst maken.

Maar als jij lekker een misdrijf wil blijven plegen, dan moet je dat zelf weten. Ik heb altijd geleerd: don't fuck with the BD. Die krijgen altijd als eerste waar ze recht op hebben.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:38
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Mcafee komt ook met zon kaart maar dan anoniem. Geen registratie nodig ;) Dus onzichtbaar voor BD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Cardano sprintje :) Welkom terug in de top 10! En blijf er nu pls. _/-\o_ Daar hoor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Klaas25 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:54:
Cardano sprintje :) Welkom terug in de top 10! En blijf er nu pls. _/-\o_ Daar hoor je.
Zou een keer door de 10 cent moeten breken, dan kan het leuk worden. Zit er zelf in vanaf 6 en 8 cent, maar eigenlijk is dit samen met BTC de enige die ik wel een aantal jaar durf vast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:28:
[...]

Ik ben te lui om funds naar kucoin over te maken en wat te kopen (dit idee heb ik op +12% naast me neer gelegt, staat nu op +19 haha)
Ik heb een buy order staan op 1246.

Bankje bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Liberteh schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:29:

Maar als jij lekker een misdrijf wil blijven plegen, dan moet je dat zelf weten. Ik heb altijd geleerd: don't fuck with the BD. Die krijgen altijd als eerste waar ze recht op hebben.
Ik zie d'r gewoon virtueel bijna een wijzend vingertje bij. :D

Wat een aanname maar goed... :/ Het gaat mij er ook niet om dat ik iets te verbergen heb oid maar dat 'niets te verbergen hebben' wordt dikwijls verward met maar alles van je mogen weten en dat vind ik niet okee. Als CB die kaart aanbiedt hier (kon het in de app niet vinden overigens) dan zullen ze zich aan dezelfde regels moeten houden als banken en die klappen tegenwoordig ook geheel automagisch je saldo gegevens door. Dat vind ik niet zo nodig eigenlijk. :X

Ander punt is dat op deze manier crypto's misschien niet gereguleerd kunnen worden maar dat maakt weinig uit als ze exact weten wie wat uitspookt en wanneer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Interviews over Bitcoin Cash gebruik in Venezuela.

In Venezuela word DASH het meeste gebruikt. Bitcoin en Bitcoin Cash gebruik is laag.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
yinx84 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:57:
Iemand bekend met VIDT? Nederlands project... zag het vandaag ergens geshilled worden. Validatie/anti-fraude van digitale en fysieke documenten. Hebben als ludieke actie een Rembrandt gevalideert op de blockchain: https://about.v-id.org/rembrandt/

Op de website worden Airbus en Khrone als clients genoemd, maar nergens vinden of het legit is. Heb een klein zakje gekocht om te vergeten en hopelijk verrast te worden :)
Ik zit er in vanaf 0.000125 eth en heb er al een bak winst mee gemaakt (en uitgehaald).
Staat nu op plaats 2 in mijn portfolio daardoor :9.
Gaat ook weer erg lekker de laatste dagen.

Voor ik kocht had ik wat onderzoek gedaan met Graydon etc. en blijkt effectief een legit bedrijf met goede cijfers achter te zitten: Wididi BV.
Dat in combinatie met paar mill mcap, grote partners, een simpel/werkend product en enkel nog maar IDEX achtige level exchanges zorgt voor nog een enorm toekomstig groeipotentieel lijkt me.

Te pas en te onpas wordt het ook redelijk hard geshilled op /biz/, en in mindere mate op /r/cryptomoonshots en /r/cryptocurrency.

Feelscomfy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Pap3rclip schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:55:
[...]

Ik zit er in vanaf 0.000125 eth en heb er al een bak winst mee gemaakt (en uitgehaald).
Staat nu op plaats 2 in mijn portfolio daardoor :9.
Gaat ook weer erg lekker de laatste dagen.

Voor ik kocht had ik wat onderzoek gedaan met Graydon etc. en blijkt effectief een legit bedrijf met goede cijfers achter te zitten: Wididi BV.
Dat in combinatie met paar mill mcap, grote partners, een simpel/werkend product en enkel nog maar IDEX achtige level exchanges zorgt voor nog een enorm toekomstig groeipotentieel lijkt me.

Te pas en te onpas wordt het ook redelijk hard geshilled op /biz/, en in mindere mate op /r/cryptomoonshots en /r/cryptocurrency.

Feelscomfy ;)
Leuk verhaal, ware het niet dat winst pakken hier vrijwel niet te doen was (hooguit 40%) als je vandaag en gisteren niet meerekent, want hij doet ineens een moonshot vandaag.

Waarschijnlijk ben je een insider in het project, want op cmc staat het pas twee maandjes en in die tussentijd heeft de prijs nauwelijks wat gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:25

Liberteh

All your base belong to me

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:19:
[...]

Ik zie d'r gewoon virtueel bijna een wijzend vingertje bij. :D

Wat een aanname maar goed... :/ Het gaat mij er ook niet om dat ik iets te verbergen heb oid maar dat 'niets te verbergen hebben' wordt dikwijls verward met maar alles van je mogen weten en dat vind ik niet okee. Als CB die kaart aanbiedt hier (kon het in de app niet vinden overigens) dan zullen ze zich aan dezelfde regels moeten houden als banken en die klappen tegenwoordig ook geheel automagisch je saldo gegevens door. Dat vind ik niet zo nodig eigenlijk. :X

Ander punt is dat op deze manier crypto's misschien niet gereguleerd kunnen worden maar dat maakt weinig uit als ze exact weten wie wat uitspookt en wanneer.
Uiteraard wijs ik met mijn vingertje. Wij betalen EXTRA belasting omdat mensen zoals jij dat niet nodig vinden. Ondertussen wel lekker gebruik maken van de infrastructuur om zsm je order er door heen te kunnen jassen terwijl je in de trein zit gebruik makend van 4G of WiFi in de trein. Of op een weg die betaald is met... juist ja. Denk je dat het uit de lucht komt vallen? Het echte leven is geen crypto, dude.

Zelfs criminele wietkwekers weten dat ze gewoon beter belasting kunnen betalen onder de "overige inkomsten" anders komt die BD alsnog hun handje ophouden als ze een ruwe schatting gemaakt hebben hoevaak men wel niet heeft kunnen oogsten. En dan hebben we het over een illegale bezigheid hé. Crypto is dat niet en de BD heeft je al meerdermaals duidelijk gemaakt dat dit gewoon onder vermogen valt en dat je hier dus vermogensbelasting over dient te betalen boven een bepaald bedrag.

Je PF is misschien nu peanuts maar als jij straks 10 miljoen hebt vergaard en zegt: dat heb ik zelf verdiend, daar hoef en ga ik geen belasting over te betalen. Dan steek je feitelijk een dikke vette middelvinger op naar de rest van de Nederlanders.

Aan je uitspraken heb ik al volledig door dat ik vol in de roos schiet met mijn preek.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pap3rclip
Malawolar schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:04:
[...]

Leuk verhaal, ware het niet dat winst pakken hier vrijwel niet te doen was (hooguit 40%) als je vandaag en gisteren niet meerekent, want hij doet ineens een moonshot vandaag.

Waarschijnlijk ben je een insider in het project, want op cmc staat het pas twee maandjes en in die tussentijd heeft de prijs nauwelijks wat gedaan.
Dat hij pas 2 maanden op cmc staat is irrelevant, de coin bestaat al een heel stuk langer. Voor cmc moet je op meerdere exchanges staan met een bepaald volume etc. Van 0.000125 eth naar 0.0008 eth heb ik meegelift (en toen natuurlijk te laat verkocht, ergens in ~00050 range). Kijk maar naar de chart op IDEX als je denkt dat dit pumpje de "moonshot" is.

De naam oorspronkelijk ergens op Reddit gezien en daarna aantal keer op /biz/. Toen onderzoek beginnen doen of het legit was en paar uur erna ingekocht. Als je daarom denk dat ik een insider ben (wat ik dus niet ben), ga je gang. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
Valt wel op dat hier de laatste tijd een nieuwe tactiek wordt gebruikt:

Onbekende user #1 komt met een "tip" over een geweldige nieuwe coin (die vaak ook nog eens op het punt staat om te gaan moonen, ook "Nederlandse coin" doet het erg goed altijd), onbekende user #2 komt direct daarna met een enorm succesverhaal.

Dit soort praktijken zit niet ver van oplichting af. 8)7 Op een vrij doortrapte wijze je bags proberen te dumpen aan anderen door op deze manier te shillen.

Hoop dat iedereen zo verstandig is om zijn eigen research te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-06-2019 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Liberteh schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:12:
Aan je uitspraken heb ik al volledig door dat ik vol in de roos schiet met mijn preek.
Dan snap ik niet helemaal waarom je een verhaal hebt getypt en hoop ik van harte dat wat je ook dwars zit snel opgelost wordt. ;)

Ik heb hier al meermalen verteld dat ik met crypto's mijn geld verdien en dientengevolge betaal ik dus ook gewoon belasting daarover. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uiteraard wijs ik met mijn vingertje. Wij betalen EXTRA belasting omdat mensen zoals jij dat niet nodig vinden. Ondertussen wel lekker gebruik maken van de infrastructuur om zsm je order er door heen te kunnen jassen terwijl je in de trein zit gebruik makend van 4G of WiFi in de trein. Of op een weg die betaald is met... juist ja. Denk je dat het uit de lucht komt vallen? Het echte leven is geen crypto, dude.

Zelfs criminele wietkwekers weten dat ze gewoon beter belasting kunnen betalen onder de "overige inkomsten" anders komt die BD alsnog hun handje ophouden als ze een ruwe schatting gemaakt hebben hoevaak men wel niet heeft kunnen oogsten. En dan hebben we het over een illegale bezigheid hé. Crypto is dat niet en de BD heeft je al meerdermaals duidelijk gemaakt dat dit gewoon onder vermogen valt en dat je hier dus vermogensbelasting over dient te betalen boven een bepaald bedrag.

Je PF is misschien nu peanuts maar als jij straks 10 miljoen hebt vergaard en zegt: dat heb ik zelf verdiend, daar hoef en ga ik geen belasting over te betalen. Dan steek je feitelijk een dikke vette middelvinger op naar de rest van de Nederlanders.

Ja @Crypts wel even lappen jonge. Sta ik 36 uur per week in een fabriek netjes de burger uit te hangen, zit jij wat kaviaar te vreten en de parasiet uit te hangen met je zwarte crypto vermogen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pap3rclip
TuutjDrie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:15:

Onbekende user #1 komt met een "tip" over een geweldige nieuwe coin (die vaak ook nog eens op het punt staat om te gaan moonen, ook "Nederlandse coin" doet het erg goed altijd), onbekende user #2 komt direct daarna met een enorm succesverhaal.

Dit soort praktijken zit niet ver van oplichting af. 8)7

Wat een alu-hoedjes gedrag hier zeg.
Kijk gerust naar mijn history als je zo paranoïde bent. Een hele tijd geleden ben ik hier even actief geweest maar verkoos dan toch Reddit/4chan/Telegram als mijn primaire crypto-fix. Geen idee waarom, het forum-formaat van GoT is minder aangenaam dan het threads formaat van de rest I guess.

Nu mijn VIDT weer een paar dagen lekker aan het pumpen is dacht ik, ga eens zoeken op "VIDT" op GoT. Hé kijk... één post van een paar dagen geleden gevonden! Dan reply ik er wel ff op met mijn ervaring, wie weet wilt er nog iemand nu onderzoek naar doen/kopen. Alsof niet iedereen zijn bags wilt shillen in crypto.

Bovendien had ik wel verwacht dat DYOR, bij Tweakers al helemaal, voor zich spreekt. Vooral bij dit soort lowcaps. Koop het, koop het niet, shill het, fud het, ik ga er niet wakker van liggen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
TuutjDrie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:15:

Dit soort praktijken zit niet ver van oplichting af. 8)7 Op een vrij doortrapte wijze je bags proberen te dumpen aan anderen door op deze manier te shillen.

Eens, heb het V-ID stelsel even doorgenomen, maar de token lijkt mij vrij overbodig in het geheel, met name omdat ze in andere filmpjes laten zien dat ze de validatie/fingerprints op publieke chains als BTC en ETH vastleggen. Op de website worden gewoon standaardpakketten aangeboden zonder ook maar enigszins verwijzingen naar de token. Over de token zelf wordt een wazig verhaal over burnen gebruikt en over een algemene wallet, niks over kosten qua euro's o.i.d.

Met name het feit dat het erg onervaren gebruikers zijn zegt mij dat er iets niet in de haak is, op het moment dat er zo'n shillpost is, blijkt de coin vanuit het niets ook altijd een gigantische sprong te hebben gemaakt. Bij één van de namen die hier vaker wat posten en niet louter positief zijn, maar ook soms kritisch, zou ik het in ieder geval een stuk eerder aannemen. De rest van de cryptowereld zwerft nog steeds vol met boeven van de bovenste plank. Het enkele feit dat er nog geen wetten gelden, wil niet zeggen dat zulk gedrag wenselijk en moreel is. Dan denk ik ook vooral aan de schimmige STO van Blockport (waar ze ondertussen op de x2 / x3 winsten van ETH en BTC zitten en de STO dus niet meer nodig hadden, en aan die ene snuiter die z'n exchange hier kwam shillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Pap3rclip schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:23:
[...]

Wat een alu-hoedjes gedrag hier zeg.
Kijk gerust naar mijn history als je zo paranoïde bent. Een hele tijd geleden ben ik hier even actief geweest maar verkoos dan toch Reddit/4chan/Telegram als mijn primaire crypto-fix. Geen idee waarom, het forum-formaat van GoT is minder aangenaam dan het threads formaat van de rest I guess.

Nu mijn VIDT weer een paar dagen lekker aan het pumpen is dacht ik, ga eens zoeken op "VIDT" op GoT. Hé kijk... één post van een paar dagen geleden gevonden! Dan reply ik er wel ff op met mijn ervaring, wie weet wilt er nog iemand nu onderzoek naar doen/kopen. Alsof niet iedereen zijn bags wilt shillen in crypto.

Bovendien had ik wel verwacht dat DYOR, bij Tweakers al helemaal, voor zich spreekt. Vooral bij dit soort lowcaps. Koop het, koop het niet, shill het, fud het, ik ga er niet wakker van liggen hoor. :)
Dat alu-hoedjes gedrag valt wel mee, als je iets langer in de cryptowereld rondloopt zul je begrijpen dat een enorm deel van de ICO's crimineel waren dan wel tegen het criminele aan zaten (wel een leuk verhaal maar vervolgens gewoon geen ruk uitvoeren, enkel marketen en zelf je bags verkopen). Men probeert hier elkaar juist te helpen over het algemeen, en iemand die zelden wat zegt, en dan met een vrij onbekende coin komt is gewoon opmerkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
An sich gaat het goed met het collectieve bewustzijn in dit topic. Shills en scams komen hier amper (scams niet?) voor. Op Telegram is dat wel andere koek in dit wereldje, ik ban er makkelijk 20 per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
We lijken die $8000 wel te respecteren nu, ben benieuwd of we weer terug gaan zaken naar $7500-7700.

of.... maken we ons klaar voor een muntexplosie? *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pap3rclip
Malawolar schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:32:
[...]

Dat alu-hoedjes gedrag valt wel mee, als je iets langer in de cryptowereld rondloopt zul je begrijpen dat een enorm deel van de ICO's crimineel waren dan wel tegen het criminele aan zaten (wel een leuk verhaal maar vervolgens gewoon geen ruk uitvoeren, enkel marketen en zelf je bags verkopen). Men probeert hier elkaar juist te helpen over het algemeen, en iemand die zelden wat zegt, en dan met een vrij onbekende coin komt is gewoon opmerkelijk.
Klopt, al moest ik bij 'insider' wel ff lachen.
Zit nu een tweetal jaar actief in crypto en gelukkig maar met 1 ICO meegedaan en niet al te veel verloren.
Op Tweakers zal ik nu wel een jaartje of 10-15 zitten volgens mij, maar 99% lurkend dus ik begrijp wel dat er met achterdocht gereageerd wordt hoor.

Wat ik vind op Tweakers is dat er veel naar het technische aspect van coins gekeken wordt. Dit vind ik persoonlijk veruit de minst interessante, ik schaam me er dan ook niet voor dat ik nog nooit een whitepaper gelezen heb, en geen bal van al die details snap. Volgens mij het overgrote deel van mensen in crypto niet denk ik eigenlijk. Overigens, over dat klanten van VIDT in euro kopen: achter de schermen wordt dat omgezet in een VIDT buy van dezelfde waarde (ofzoiets).

Wat ik persoonlijk veel interessanter vind bij coins is het Trend Analysis en in iets minder mate Technical Analysis (het grafiekjes lezen ding). Zo heb ik al aardig wat geld verdiend met coins als Nano (XRB toen nog), IOTA, VET etc. Kijk maar naar Tron, het technische/whitepaper gedeelte zegt iedereen dat het garbage is en toch had je er stinkend rijk mee kunnen worden.

Mijn nieuwste strategie in de laatste maanden was dus een super lowcap op IDEX vinden door shills en hopelijk veel winst maken. Wat gelukt is met VIDT (en ik denk niet dat hij klaar is met hoe het er nu uitziet op de grafiek).
Daarmee dat ik er even op zocht en mijn ervaring dan maar deelde. Ieder zijn strategie natuurlijk. Zolang we maar allen uiteindelijk moonen en op de Bahamas zitten zeker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Tominatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:45:
We lijken die $8000 wel te respecteren nu, ben benieuwd of we weer terug gaan zaken naar $7500-7700.

of.... maken we ons klaar voor een muntexplosie? *O*
Ik blijf optimistisch. Morgen zitten we op 49K.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Vermogens belasting is echt een lachertje in NL stelt echt helemaal niks voor, en vind het ook geen probleem om die paar k per jaar te betalen over mijn crypto winst.

Waar ik mezelf wel aan irriteer is dat ik ook vermogens belasting moet betalen over mij normale spaarcentjes waar ik al dik belasting over heb betaald in box 4.

Beetje krom vind ik zelf en ze zouden het eigenlijk moeten afschaffen, maar een belasting heffen op crypto winsten is wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:36
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:54:
[...]

Vermogens belasting is echt een lachertje in NL stelt echt helemaal niks voor, en vind het ook geen probleem om die paar k per jaar te betalen over mijn crypto winst.

Waar ik mezelf wel aan irriteer is dat ik ook vermogens belasting moet betalen over mij normale spaarcentjes waar ik al dik belasting over heb betaald in box 4.

Beetje krom vind ik zelf en ze zouden het eigenlijk moeten afschaffen, maar een belasting heffen op crypto winsten is wel zo eerlijk.
Box 4 is dat nieuw? Ken alleen box 1 t/m 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Box 1: inkomen uit werk en woning
Box 2: aanmerkelijk belang
Box 3: sparen en beleggen
Box 4: speciale box om Slux te pesten? :+ Gewoon alles uit de eerste drie boxen nogmaals belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

Klaas25 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:54:
Ja netjes en tegen de verwachting in, grafiek zag er echt ruk uit. Short uitgestopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Mirved schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:58:
[...]

Box 4 is dat nieuw? Ken alleen box 1 t/m 3
mag ik dan mn verliezen ook van mn inkomstenbelasting afrekken? nee, dus waarom over winsten wel betalen. ik loop /neem het risico, dus vind niet dat de belastingdienst daar mee van hoeft te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jasper7878 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:12:
[...]

mag ik dan mn verliezen ook van mn inkomstenbelasting afrekken? nee, dus waarom over winsten wel betalen. ik loop /neem het risico, dus vind niet dat de belastingdienst daar mee van hoeft te profiteren.
ik dacht dat je niet betaalde over de winsten maar over je vermogen als dat boven een bepaald bedrag zat.

ik weet niet of dit klopt, want zelf heb ik er ook maar weinig verstand van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geld weten ze altijd wel te vinden, smerige bloedzuigers.

En ondertussen krijgt de Shell mooie belasting voordeeltjes. Tijd voor hooivorken en fakkels.

Je mag vermogen hebben, natuurlijk jochie. Maar wel een beetje delen met ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:00:
[...]

Box 1: inkomen uit werk en woning
Box 2: aanmerkelijk belang
Box 3: sparen en beleggen
Box 4: speciale box om Slux te pesten? :+ Gewoon alles uit de eerste drie boxen nogmaals belasten.
Ja blijkbaar, maar dat is nog niet genoeg want je moet ook nog eens vermogens belasting betalen.
Ik zal verder maar niet beginnen over ervenisen, dat is nog erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Interessant artikel om onze LAMBO-verwachtingen iets te temperen:
https://medium.com/@David...g-as-a-hobby-8d048d5d98bd

Hoewel crypto natuurlijk op sommige vlakken afwijkt blijft de kern van het artikel overeind. Ook in crypto zijn er een momenteel een aantal winnaars (de befaamde whales), een tussengroep en vervolgens veel verliezers (de hobbyisten die gedurende of zelfs na de piek in 2017 met veelal kleinere bedragen zijn ingestapt, een groep waartoe ik zelf ook behoor).

Met BTC veelal als gemene deler heeft iedereen hier zijn favoriete munten, slechts een handvol zal op lange termijn minstens zo winstgevend als het risico dat je nu loopt.

[ Voor 29% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-06-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mij benieuwen, zie CL zelf niet aanschuiven samen met hem, maar je weet het nooit.

https://litecoin.com/en/n...-lunch-with-warren-buffet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

vermogensbelasting is in NL heel hoog.
Ten eerste is het meer dan je op je spaar rek zou krijgen
Ten tweede kan na 10 jaar zo gemiddeld 10% van je vermogen aan de overheid overgemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
TuutjDrie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:37:
Interessant artikel om onze LAMBO-verwachtingen iets te temperen:
https://medium.com/@David...g-as-a-hobby-8d048d5d98bd

Hoewel crypto natuurlijk op sommige vlakken afwijkt blijft de kern van het artikel overeind. Ook in crypto zijn er een momenteel een aantal winnaars (de befaamde whales), een tussengroep en vervolgens veel verliezers (de hobbyisten die gedurende of zelfs na de piek in 2017 met veelal kleinere bedragen zijn ingestapt, een groep waartoe ik zelf ook behoor).

Met BTC veelal als gemene deler heeft iedereen hier zijn favoriete munten, slechts een handvol zal op lange termijn minstens zo winstgevend als het risico dat je nu loopt.
goed artikel!
"“Your money is like a bar of soap. The more you handle it, the less you’ll have.”

Hodl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:18:
[...]

Ja blijkbaar, maar dat is nog niet genoeg want je moet ook nog eens vermogens belasting betalen.
Ik zal verder maar niet beginnen over ervenisen, dat is nog erger.
Erfenissen.

Vermogensbelasting is box 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirved
lighting_ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:47:
[...]

vermogensbelasting is in NL heel hoog.
Ten eerste is het meer dan je op je spaar rek zou krijgen
Ten tweede kan na 10 jaar zo gemiddeld 10% van je vermogen aan de overheid overgemaakt zijn.
Nederland is een van de weinige landen die vermogensbelasting rekent. Het heeft zijn voor en nadelen. Zo moet je bijvoorbeeld in de VS belasting betalen over je beleggingsrendement en in NL niet. Als je in de VS 100.000 verdient had met crypto kon je daar tot 37% over betalen als je het in een jaar gekocht/verkocht had. In Nederland betaal je dan er 1200 euro over (even zonder drempel gerekend en met het oude 1,2% tarief dus eigenlijk nog minder).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pap3rclip schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:49:
[...]

Klopt, al moest ik bij 'insider' wel ff lachen.
Zit nu een tweetal jaar actief in crypto en gelukkig maar met 1 ICO meegedaan en niet al te veel verloren.
Op Tweakers zal ik nu wel een jaartje of 10-15 zitten volgens mij, maar 99% lurkend dus ik begrijp wel dat er met achterdocht gereageerd wordt hoor.

Wat ik vind op Tweakers is dat er veel naar het technische aspect van coins gekeken wordt. Dit vind ik persoonlijk veruit de minst interessante, ik schaam me er dan ook niet voor dat ik nog nooit een whitepaper gelezen heb, en geen bal van al die details snap. Volgens mij het overgrote deel van mensen in crypto niet denk ik eigenlijk. Overigens, over dat klanten van VIDT in euro kopen: achter de schermen wordt dat omgezet in een VIDT buy van dezelfde waarde (ofzoiets).

Wat ik persoonlijk veel interessanter vind bij coins is het Trend Analysis en in iets minder mate Technical Analysis (het grafiekjes lezen ding). Zo heb ik al aardig wat geld verdiend met coins als Nano (XRB toen nog), IOTA, VET etc. Kijk maar naar Tron, het technische/whitepaper gedeelte zegt iedereen dat het garbage is en toch had je er stinkend rijk mee kunnen worden.

Mijn nieuwste strategie in de laatste maanden was dus een super lowcap op IDEX vinden door shills en hopelijk veel winst maken. Wat gelukt is met VIDT (en ik denk niet dat hij klaar is met hoe het er nu uitziet op de grafiek).
Daarmee dat ik er even op zocht en mijn ervaring dan maar deelde. Ieder zijn strategie natuurlijk. Zolang we maar allen uiteindelijk moonen en op de Bahamas zitten zeker?
Die ene ICO, dat was kryll of niet _O-

Ik zit nog steeds met een bag van die rotzooi _O-

When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Mirved schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:55:
[...]

Nederland is een van de weinige landen die vermogensbelasting rekent. Het heeft zijn voor en nadelen. Zo moet je bijvoorbeeld in de VS belasting betalen over je beleggingsrendement en in NL niet. Als je in de VS 100.000 verdient had met crypto kon je daar tot 37% over betalen als je het in een jaar gekocht/verkocht had. In Nederland betaal je dan er 1200 euro over (even zonder drempel gerekend en met het oude 1,2% tarief dus eigenlijk nog minder).
ik heb geen probleem als je winst maakt.
Zoals NL het nu rekent is je vermogen op termijn overgemaakt. En ontmoedigen de spaarders.
Moet je dan maar beleggen? risico nemen?
NL heeft het de belasting nooit aanpast. Ja sinds vorig jaar maar per saldo leveren ze niks op in.
Ik weet wel waarom. Want ze graaien hiermee 4 tot 5 mld per jaar binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:56:
[...]

Die ene ICO, dat was kryll of niet _O-

Ik zit nog steeds met een bag van die rotzooi _O-

When moon?
Hahaha klopt >:)
To be fair heeft die het niet al te slecht gedaan om net voor/in de 2018 crash verkocht te zijn vind ik.
In Ethereum waarde zit ik op +34.29% door gewoon to holden. Helaas was 1 ETH in die tijd iets heel anders dan het nu is... :/
Nee dat ICO's heb ik daar ook wel mee afgeleerd. Er is genoeg te winnen (en verliezen) met coins die al tradebaar zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:02:
[...]

Zoals NL het nu rekent is je vermogen op termijn overgemaakt. En ontmoedigen de spaarders.
NL heeft het de belasting nooit aanpast. Ja sinds vorig jaar maar per saldo leveren ze niks op in.
Voor crypto zijn de regels hier zo'n beetje het beste wat je kan hebben. Voor vermogen als spaargeld is het dan wel niet zo gunstig, maar dat crypto wordt gezien als vermogen is juist enorm gunstig. Genoeg verhalen gelezen over mensen in de USA die even meer mochten betalen dan wat ze nog aan crypto hadden. Belasting betalen over de winst en dan die winst lager zien worden dan de belasting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Einde van de middag, eens kijken of er zo of vanavond nog wat positief vuurwerk komt.
Hoe dan ook, we gaan het meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:19:
Interviews over Bitcoin Cash gebruik in Venezuela.

In Venezuela word DASH het meeste gebruikt. Bitcoin en Bitcoin Cash gebruik is laag.

[YouTube: Bitcoin Cash in Mérida Venezuela]
Klopt en ook echt gebruikt, ze zijn ook flink bezig met die krip toestellen
Ik begreep dat ze al meer dan 100.000 krip toestel hebben verkocht daar, kan de link alleen niet meer vinden.

In dec 2018 waren het er al 66.000

Columbia is ook hot met Dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hoppa, daar gaat Bitcoin!

Die zat eraan te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
RaptorXS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:07:
Einde van de middag, eens kijken of er zo of vanavond nog wat positief vuurwerk komt.
Hoe dan ook, we gaan het meemaken ;)
Dikke grijns en dat zonder werkende glazen bol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

PilatuS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:07:
[...]

Voor crypto zijn de regels hier zo'n beetje het beste wat je kan hebben. Voor vermogen als spaargeld is het dan wel niet zo gunstig, maar dat crypto wordt gezien als vermogen is juist enorm gunstig. Genoeg verhalen gelezen over mensen in de USA die even meer mochten betalen dan wat ze nog aan crypto hadden. Belasting betalen over de winst en dan die winst lager zien worden dan de belasting.
Daarnaast een hel bij je aangifte het usa systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:14:
[...]

Dikke grijns en dat zonder werkende glazen bol 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MIoRnI7Jivb2ugXyLzw21JWV/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Dat gaat lekker zeg...
Moon, Mars, Jupiter
:D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb trouwens met interesse dit project lopen volgen: https://www.radixdlt.com/
Today we replayed the entire 10 years of Bitcoin’s transaction history on the Radix ledger, with full transaction and signature validation, on a network of over 1,000 Nodes distributed evenly throughout the world.

For the first time since the creation of public, trustless networks, we have demonstrated a technology that can truly support even the world's most demanding transactional applications.
The Result?

The Radix ledger peaked at over 1 million transactions per second, a record for decentralized ledgers. It is even faster than other centralized and established payment processors like Alipay, WeChat and PayPal to name a few. The whole dataset was processed in under 30 minutes.

We were able to achieve this due to Radix’s unique design. Instead of using Blockchains or DAGs, we started from scratch, building a new database and consensus mechanism called Tempo that can scale to support 7.5 billion people and 500 billion devices, simultaneously.

After 7 years of research and development, many dead ends and sleepless nights, today represents a significant milestone in the Radix journey. We can proudly say we’ve built a full state-sharded decentralized ledger that is massively scalable without compromising on security.

To validate our engineering we have decided to run a series of public network throughput tests in an open, transparent manner, that anyone can verify and see happen live.

We decided to use Bitcoin as our data source because it has processed a large number of transactions over the last decade (over 400 million transactions and 460 million addresses) and is an open, fair and transparent data set.

As a comparison, you could run applications like VISA, PayPal, WhatsApp, WeChat and more, simultaneously on the Radix ledger, without breaking a sweat.

The first public test happened today 14.30 London time.

The time and date of our next live test can be seen on our explorer. Make sure you also have your bitcoin addresses ready, as when the test is running you will be able to add in your address and see your transaction history replayed in real time.

These tests will run approximately every week from now! Feel free to join our newsletter and get notified.
Wel gaaf :o

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Ik word altijd wel een beetje moe van dit soort kortzichtige klaagzangen. Ten eerste: je hebt om te beginnen nog de heffingsvrije drempel (x2 als je een partner hebt) in box III.

In Nederland hebben we bepaalde kosten (infrastructuur, defensie, zorg, onderwijs) die moeten linksom of rechtsom worden betaald door het volk. Sinds jaar en dag wordt het grootste deel van deze rekening neergelegd bij de mensen waar wat te halen valt (via box 1, 2 of 3). Of alle uitgaven op een juiste manier tot stand komen daar is discussie over mogelijk maar het leeuwendeel van de overheidsuitgaven zou ik toch als nuttig en in het landsbelang bestempelen.

Veel box 3 heffing betalen houdt automatisch in dat je dus ook veel vermogen hebt. Is dat zuur? Ja, uiteraard is belasting betalen voor weinigen een hobby.

Als ik ziek zou worden, ben ik erg blij dat ik in een Nederlands ziekenhuis kan liggen. Daar zit een prijskaartje aan.

Voor wat betreft de vermogensrendementsheffing in relatie tot crypto: de mensen met een serieuze hoeveelheid crypto lukt het waarschijnlijk vrij gemakkelijk om een rendement te behalen die de box III heffing overstijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
TuutjDrie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:20:
[...]

Ik word altijd wel een beetje moe van dit soort kortzichtige klaagzangen. Ten eerste: je hebt om te beginnen nog de heffingsvrije drempel (x2 als je een partner hebt) in box III.

In Nederland hebben we bepaalde kosten (infrastructuur, defensie, zorg, onderwijs) die moeten linksom of rechtsom worden betaald door het volk. Sinds jaar en dag wordt het grootste deel van deze rekening neergelegd bij de mensen waar wat te halen valt (via box 1, 2 of 3). Of alle uitgaven op een juiste manier tot stand komen daar is discussie over mogelijk maar het leeuwendeel van de overheidsuitgaven zou ik toch als nuttig en in het landsbelang bestempelen.

Veel box 3 heffing betalen houdt automatisch in dat je dus ook veel vermogen hebt. Is dat zuur? Ja, uiteraard is belasting betalen voor weinigen een hobby.

Als ik ziek zou worden, ben ik erg blij dat ik in een Nederlands ziekenhuis kan liggen. Daar zit een prijskaartje aan.

Voor wat betreft de vermogensrendementsheffing in relatie tot crypto: de mensen met een serieuze hoeveelheid crypto lukt het waarschijnlijk vrij gemakkelijk om een rendement te behalen die de box III heffing overstijgt.
Inderdaad, we wonen in het fucking gaafste land ter wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zo hehe eindelijk bmuek over de 400 usd :F
en nu op naar de 360 Euro, maar dat gaat hij niet halen zolang ik erin zit.

Was niet zo slimme trade van slux, stond weer veel te lang vast, gister ook met ADA ;(
Maar ik ben blij dat o.a. @Klaas25 er van heeft kunnen profiteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:25:

Was niet zo slimme trade van slux, stond weer veel te lang vast, gister ook met ADA ;(
Dacht dat je ging stoppen met crypto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:25:

Wil je niet gewoon teveel? :P Keertje tevreden zijn als je op winst he Sluxie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nsf6eqc.png

Eerst maar eens die verdomde $8200 breken, die heeft ons een tijdje terug ook al veel moeilijkheden bezorgt :X

Maar dit keer verwacht ik daar toch een stuk minder weerstand. When moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:29:
[...]

Dacht dat je ging stoppen met crypto?
Dat klopt maar ik heb nog ruim 5 maanden te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:25:
[...]

Inderdaad, we wonen in het fucking gaafste land ter wereld!
Hoewel ik alle voordelen ook zie zou ik dit nog niet zo willen stellen, ligt er maar net in wat voor omstandigheden je zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:32:
[...]

Wil je niet gewoon teveel? :P Keertje tevreden zijn als je op winst he Sluxie? :+
Ja dit was echt weer een domme zet had al lang winst kunnen pakken, zelfs 3 a 4 keer als ik gewoon verkocht had.

Soms komt er een 2de stemmetje in me die dan ineens de baas over me is, en een 3de en zelfs een 4de :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:33:
[...]

Hoewel ik alle voordelen ook zie zou ik dit nog niet zo willen stellen, ligt er maar net in wat voor omstandigheden je zit. ;)
De Noorse fjorden en de Zwitserse alpen zijn ook gaaf ja. Het Costaricaanse strand, de Afrikaanse jungle en de Aziatische eilanden ook. Maar NL altijd nummer 1 (zegt een ‘Turk’:))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Terug naar crypto:
alle LTC geruild voor BTC
Zou eigenlijk niet traden maar hodlen, maar ja, wie luistert er nou naar zichzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Ja dit was echt weer een domme zet had al lang winst kunnen pakken, zelfs 3 a 4 keer als ik gewoon verkocht had.

Soms komt er een 2de stemmetje in me die dan ineens de baas over me is, en een 3de en zelfs een 4de :+
Ik ken die buien wel idd. Zelf laatste tijd niet zo'n last van maar wel dat ik vergeet 's avonds, als ik crypto's heb that is, de boel in de etalage te zetten. Keer op keer zie ik dan de volgende ochtend dat een of andere Aziaat er dan toch het gewenste bedrag voor over heeft gehad en de prijs inmiddels weer een stukje lager ligt. |:(

Dat terwijl ik heel goed met mezelf had afgesproken dacht ik of er uit, of de boel in de verkoop zetten. Kennelijk lukt dat afspraken met mezelf maken, welliswaar op een heel ander vlak, ook niet zo heel goed. :+

Edit: en as we speak meldt zich nog iemand die hier last van heeft: :D
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:41:
Terug naar crypto:
alle LTC geruild voor BTC
Zou eigenlijk niet traden maar hodlen, maar ja, wie luistert er nou naar zichzelf :)

[ Voor 15% gewijzigd door Crypts op 12-06-2019 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Tominatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:19:
Ik heb trouwens met interesse dit project lopen volgen: https://www.radixdlt.com/

[...]

[...]

Wel gaaf :o
En dit blijft ook live? Zie niet ergens waar je de coin kan kopen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:42:
[...]

Edit: en as we speak meldt zich nog iemand die hier last van heeft: :D

[...]
Hahaha ja moest ook al lachen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:46:
[...]

Hahaha ja moest ook al lachen :))
Maarre lijkt je dat nou wel zo verstandig om echt alle LTC eruit te trappen? Ondanks dat ik dagelijks handel heb ik er 4 apart waar ik echt niet aan kom. Ik zie LTC namelijk nog wel een moonshotje maken tov BTC. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mirved
[...]

Ja en waar wordt die 4-5 miljard aan besteed? Aan snelwegen, politie, sociale voorzieningen etc. etc.

Blijkbaar snappen mensen niet dat een groot deel van onze welvaart, geluk en veiligheid voortkomt uit belastingen. Heb je al eens op Amerikaanse wegen gereden? Die zitten vol met gaten omdat er geen belastinggeld aan uitgegeven wordt. Uitkeringen en WW is daar verre van zo goed geregeld als bij ons. Criminaliteit is daarom ook veel hoger. Allemaal zaken die direct gevolg zijn van andere belasting keuzes. In Scandinavië betaal je nog meer belasting en laat het daar nou juist op veel vlakken nog beter geregeld zijn. Als je zo anti belasting bent kun je misschien naar azerbeidjan verhuizen en bekijken hoe het je daar bevalt met slechts 14% belasting.

Overigens is de eerste 30.000 (60.000 als je met zijn 2e bent) onbelast. Dus je vermogen kan helemaal niet opgaan aan belastingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mirved op 12-06-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:18:
Dat gaat lekker zeg...
Moon, Mars, Jupiter
:D
Zeker ... ondanks ik er niet in zit wordt ik hier wel blij van. *O* Hoge prijzen .. en alts met veelbelovende projecten die niet kunnen volgen. Hopelijk zijn er snel zo'n 2550 van de 2600 volstrekt doodgebloed, projecten die stoppen .. flauwekul devs zonder visie in de bijstand .. en behoren VET, XVG, en al die smerige met scam bedropen rotzooi tot een definitief verleden.

Gelijk een crypto toezichthouder aanstellen die iedere project toetst op solvabiliteit en liquiditeit .. niet bij machten .. geen munt, opsodemieteren met je plan ... daar hebben we kickstarter voor. Tal van mensen daar die willen investeren in projecten die op voorhand verloren zijn. oOo

Mijn grootste cryptodroom ... Binance die 90% al die onder druk delist ... Coinbase terug na LTC, BTC en ETH ... en bij voorkeur ook nog 80% van de scam exchanges die over de kop gaan. Als we toch bezig zijn ... stable coins verbieden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:48:
[...]

Maarre lijkt je dat nou wel zo verstandig om echt alle LTC eruit te trappen? Ondanks dat ik dagelijks handel heb ik er 4 apart waar ik echt niet aan kom. Ik zie LTC namelijk nog wel een moonshotje maken tov BTC. :)
Verstandig...haha...dat is altijd de vraag he...
LTC is best flink gegaan en ik heb het gevoel dat het nu weer ff de beurt is aan BTC...
Ik zie morgenvroeg wel of het verstandig is geweest en dan kan ik nog altijd weer switchen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:54:
[...]

Zeker ... ondanks ik er niet in zit wordt ik hier wel blij van. *O* Hoge prijzen .. en alts met veelbelovende projecten die niet kunnen volgen. Hopelijk zijn er snel zo'n 2550 van de 2600 volstrekt doodgebloed, projecten die stoppen .. flauwekul devs zonder visie in de bijstand .. en behoren VET, XVG, en al die smerige met scam bedropen rotzooi tot een definitief verleden.

Gelijk een crypto toezichthouder aanstellen die iedere project toetst op solvabiliteit en liquiditeit .. niet bij machten .. geen munt, opsodemieteren met je plan ... daar hebben we kickstarter voor. Tal van mensen daar die willen investeren in projecten die op voorhand verloren zijn. oOo

Mijn grootste cryptodroom ... Binance die 90% al die onder druk delist ... Coinbase terug na LTC, BTC en ETH ... en bij voorkeur ook nog 80% van de scam exchanges die over de kop gaan. Als we toch bezig zijn ... stable coins verbieden. *O*
Dude? Kun je misschien je poedertjes en pilletjes weer gaan halen waar @Tominatie en ik ze ook van betrekken? Ondanks de juich smilies bespeur ik namelijk toch nog wat negatieve waas in je post en dat maakt de rit naar de maan niet plezanter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:56:
[...]

Dude? Kun je misschien je poedertjes en pilletjes weer gaan halen waar @Tominatie en ik ze ook van betrekken? Ondanks de juich smilies bespeur ik namelijk toch nog wat negatieve waas in je post en dat maakt de rit naar de maan niet plezanter. :+
Ik controleer eerst even die vanmorgen genoemde LTC prijs van €342 alvorens ik medische adviezen aanneem van een cryptohandelaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Malawolar ik weet verder niks over Radix. Het lijkt er niet op dat ze nu een openbaar te halen token hebben.
Vond het alleen wel een bijzondere achievement. Ik blijf het in de gaten houden.

@Crypts idd. Maar ik denk echt dat we binnenkort op $10.000 staan met de Bitcoin. Duurt niet lang meer. Laat die @Turbo-Puppy maar wachten op een $20 LTC. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:54:
[...]

Zo verlang ik ook nog naar telefoons met draaischijven, en dat je 002/003 moest bellen voor te tijd en het weer, en er geen internet was, mooi was die tijd, maar helaas komt die tijd nooit meer terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
TuutjDrie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:20:
[...]

ik wordt een beetje moe van jou.
Je kan een heel betoog houden maar ik weet precies hoe het werkt.
De vermogenrendements heffing is ALTIJD hoger dan je spaar rente en dat is de crux
Dat je dan belegt en meer uit haalt is JOUW risico. Maar de overheid zou ALTIJD moeten uitgaan van spaarrente. Of belasten naar winst. Indien je alles op spaarrek heb dan betaal je meer belasting dan je ontvangt. Je kan die methode ook prima vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 12-06-2019 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:59:
[...]

Ik controleer eerst even die vanmorgen genoemde LTC prijs van €342 alvorens ik medische adviezen aanneem van een cryptohandelaar. ;)
€349,55 op 12-12-17 op Gdax/Coinbase pro en misschien heeft onze vaste dealert ook wel iets tegen Alzheimer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:04:
[...]

ik wordt een beetje moe van jou.
Je kan een heel betoog houden maar ik weet precies hoe het werkt.
De vermogenrendements heffing is ALTIJD hoger dan je spaar rente en dat is de crux
Dat je dan belegt en meer uit haalt is JOUW risico. Maar de overheid moet ALTIJD uitgaan van spaarrente.
Of belasten naar winst. Ik ga niet uitrekenen hoe het allemaal werkt ben je slim genoeg voor.
Sorry hoor maar als je jezelf hier druk overmaakt kan je beter emigreren, slecht voor je gezondheid, in elk land is er wel iets het het is nooit allemaal eerlijk.

Dan kan je beter naar internationale wateren gaan en daar je eigen regels opstellen,maar ik denk dat je snel weer terug bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:22:
[...]

Ath was €349,55 dus tsja, kan zomaar. Aan de andere kant was dat voor ETH €1183 en die staat nu nog maar op €218. :P
Komtie ...

Periode 27-12-2017 t/m 19-02-2018 in beeld genomen .. de ATH periode

LTC bereikte ATH $360,66 op Maandag 18 december 2017 .. en dus niet op 12 december.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/d30m9lc5o5.png

Op dat moment was de euro/dollar koers als volgt

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/z8xtrkrv.png

1 euro was $1.172395 of 1 dollar die voor €0.852955 van hand wisselde.

Kom ik uit op ..

360,66 x 0.852955 = € 307,62

Laat dus een verschil van €41,93
Nou zal de prijs van exchange tot exchange altijd iets fluctueren ... maar dus geen 12% makker. ;)

Ik zet deze in het rijtje ... goed bedoeld, maar een behoorlijke berg bullshit. Wat ik feitelijk wel wist .. omdat ik toen mijn laatste bekeuring op liep ... nou zat ik er met de datum naast, maar dat doet weinig af aan de kern van deze vraagstelling.

LTC heeft nimmer de €349,55 noch op dat moment $409,81 bereikt.
Ik denk dat je dus zoals wel vaker ... en je deze week nog kritiek op uitte bij een ander zelf de dollars en euro's een beetje door elkaar hebt gehaald. :9

No offense, maar dan hebben we dat in ieder geval uitgesproken bij deze. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:11:
[...]

€349,55 op 12-12-17 op Gdax/Coinbase pro en misschien heeft onze vaste dealert ook wel iets tegen Alzheimer. :+
https://athcoinindex.com/coin/litecoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:12:
[...]

Sorry hoor maar als je jezelf hier druk overmaakt kan je beter emigreren, slecht voor je gezondheid, in elk land is er wel iets het het is nooit allemaal eerlijk.

Dan kan je beter naar internationale wateren gaan en daar je eigen regels opstellen,maar ik denk dat je snel weer terug bent :P
Is prima hoor. Ieder zijn idee.
Maar als je ineens over je hele crypto vermogen een paar K belasting betaalt en de dag erop niks meer waard zijn mag je ook niet klagen 8).

Denk ook niet dat je het erg vind dat je erfgenamen 10/15% aftikken

[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 12-06-2019 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:00:
@Malawolar ik weet verder niks over Radix. Het lijkt er niet op dat ze nu een openbaar te halen token hebben.
Vond het alleen wel een bijzondere achievement. Ik blijf het in de gaten houden.

@Crypts idd. Maar ik denk echt dat we binnenkort op $10.000 staan met de Bitcoin. Duurt niet lang meer. Laat die @Turbo-Puppy maar wachten op een $20 LTC. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Blijft gewoon wachten hoor. Heb op zich geen hekel aan de spaarrekening of andere vormen van fiat accumulatie. ;) Had overigens al genoemd dat ik het totaal niet bezwaar om hoog in te stappen, als de markt maar goede wil toont en er wat te verdienen is. Ben persoonlijk nog niet echt overtuigd op dit moment ... paar dagen knallen en veel sideways wordt ik nou niet bepaald cryptogeil van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar verschil in cryptoland tussen nu en begin 2017. En dan vooral de toegankelijlheid. Volgens mij een wereld van verschil. Hoe aan crypto te komen. Heb k het niet eens over allerlei partijen en bedrijven die er nu in bij in willen en graan meepikken.

Volgens mij kunnen we nog wel eens versteld staan van de aankomende gekte. De vraag is slechts; wanneer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:18:
[...]

Blijft gewoon wachten hoor. Heb op zich geen hekel aan de spaarrekening of andere vormen van fiat accumulatie. ;) Had overigens al genoemd dat ik het totaal niet bezwaar om hoog in te stappen, als de markt maar goede wil toont en er wat te verdienen is. Ben persoonlijk nog niet echt overtuigd op dit moment ... paar dagen knallen en veel sideways wordt ik nou niet bepaald cryptogeil van.
Ja maar de echte ‘explosie’ komt pas nádat mensen ‘geil’ zijn geworden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:22:
[...]

Voor de duidelijkheid:
Muntexplosie en Cryptogeil he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Dit zou zomaar eens weer een enge enge Bart kunnen worden.. Ik twijfel om deels in usdt te parkeren voor de time being, maarja FOMO he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:22:
[...]

Let me know ... wacht ik tot ze crypto-klaar zijn. Die fomo vibes en vreemde marktbewegingen hebben me al vaker te pakken gehad. Daar doe ik maar even niet meer aan mee. Als je er nu in zit is het natuurlijk prachtig, maar om nu in te stappen lijkt me niet het allerbeste moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:15:
[...]

Is prima hoor. Ieder zijn idee.
Maar als je ineens over je hele crypto vermogen een paar K belasting betaalt en de dag erop niks meer waard zijn mag je ook niet klagen 8).

Denk ook niet dat je het erg vind dat je erfgenamen 10/15% aftikken
Deed ik vroeger wel maar heb het opgegeven om mezelf daar nog druk over te maken is echt slecht voor mijn gezondheid.

ik zou het niet erg vinden om een vorm van belasting over crpypto te betalen ook al zou ik het verliezen, risico van het vak.

ik irriteer mij alleen aan de vorm vermogensbelasting want ik betaal al genoeg aan IB belasting, maar het is zo als het is, ik probeer het nu positief te zien dat ik nu maar een paar k belasting over mijn crypto winst moet betalen, dat is als ik het vergelijk met andere inkomsten en het totale plaatje echt een lachertje.

Dus die irritatie is ook wel weer een lachertje geworden voor mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Beste mede(crypto)tweakers,

Ik ben al een tijdje aandachtig dit forum aan het bekijken en door aan het lezen en heb al veel van jullie tips geleerd. Ik heb 2 jaar terug ook wel eens gereageerd op het oude forum, maar er een hele tijd tussenuit geweest.

Nu ik terug ben is mij opgevallen dat er nooit meer over Iconomi gepraat wordt. Dit is een website waar je kan investeren in verschillende Assets. Een Asset bestaat vervolgens weer uit verschillende crypto(een soort fonds) met verschillende percentages die makkelijk aangepast kunnen worden. De meest bekende is Blockchain Index. In deze asset zitten 30 verschillende coins met verschillende hoeveelheden percentages. De percentages worden door de beheerder van het de asset telkens opnieuw aangepast, zodat je zelf helemaal niks hoeft te doen. Heel makkelijk voor mensen die niet heel veel verstand van de cryptowereld hebben, of niet veel tijd hebben om te traden.

Sinds vandaag hebben ze iets nieuws geïntroduceerd, namelijk crypto funds. Je kan je eigen portfolio samen stellen en delen met kennissen/vrienden en familie. Iemand kan investeren in jouw portfolio waar jij vervolgens een bepaald percentage van krijgt. Nu vroeg ik mij af of er mensen geïnteresseerd zijn om een soort tweakers asset te maken. Iemand die erg actief is in de cryptowereld maakt zijn of haar portfolio op Iconomi en deelt deze vervolgens. Andere leden hierzo die minder actief zijn of mensen die niet zoveel tijd hebben om te traden(waaronder ik) kunnen hier vervolgens in investeren, en de persoon die hier wel veel tijd en energie in steekt kan een extra zakcentje verdienen door zijn asset/portfolio te delen.

Hoor graag van jullie of er mensen geïnteresseerd in zijn :) Hierbij de link van Iconomi crypto funds.
https://www.iconomi.com/create-your-own-crypto-fund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
nielsleeuw8 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:42:
Beste mede(crypto)tweakers,

Ik ben al een tijdje aandachtig dit forum aan het bekijken en door aan het lezen en heb al veel van jullie tips geleerd. Ik heb 2 jaar terug ook wel eens gereageerd op het oude forum, maar er een hele tijd tussenuit geweest.

Nu ik terug ben is mij opgevallen dat er nooit meer over Iconomi gepraat wordt. Dit is een website waar je kan investeren in verschillende Assets. Een Asset bestaat vervolgens weer uit verschillende crypto(een soort fonds) met verschillende percentages die makkelijk aangepast kunnen worden. De meest bekende is Blockchain Index. In deze asset zitten 30 verschillende coins met verschillende hoeveelheden percentages. De percentages worden door de beheerder van het de asset telkens opnieuw aangepast, zodat je zelf helemaal niks hoeft te doen. Heel makkelijk voor mensen die niet heel veel verstand van de cryptowereld hebben, of niet veel tijd hebben om te traden.

Sinds vandaag hebben ze iets nieuws geïntroduceerd, namelijk crypto funds. Je kan je eigen portfolio samen stellen en delen met kennissen/vrienden en familie. Iemand kan investeren in jouw portfolio waar jij vervolgens een bepaald percentage van krijgt. Nu vroeg ik mij af of er mensen geïnteresseerd zijn om een soort tweakers asset te maken. Iemand die erg actief is in de cryptowereld maakt zijn of haar portfolio op Iconomi en deelt deze vervolgens. Andere leden hierzo die minder actief zijn of mensen die niet zoveel tijd hebben om te traden(waaronder ik) kunnen hier vervolgens in investeren, en de persoon die hier wel veel tijd en energie in steekt kan een extra zakcentje verdienen door zijn asset/portfolio te delen.

Hoor graag van jullie of er mensen geïnteresseerd in zijn :) Hierbij de link van Iconomi crypto funds.
https://www.iconomi.com/create-your-own-crypto-fund
Afbeeldingslocatie: https://www.marketingtribune.nl/media/nieuws/2017/08/paul-romer-schaf-ster-reclame-af/STER-Loeki-vintage-400px.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PHPResource schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:24:
Dit zou zomaar eens weer een enge enge Bart kunnen worden.. Ik twijfel om deels in usdt te parkeren voor de time being, maarja FOMO he :+
Die kans zit er zeker in,het zou mij in ieder geval niet verbazen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Geen idee wat het allemaal is dus ik sla het over, maar +1 voor deze mooie uitgebreide shill ;)
Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!