[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:39

gws24

Thinking is hard!

Valt me nog mee dat het geen ref link is

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:49:
[...]

Geen idee wat het allemaal is dus ik sla het over, maar +1 voor deze mooie uitgebreide shill ;)
Misschien tijd om het een keertje te bekijken ;) Ik vind het een heel interessant concept, voornamelijk voor mensen die niet veel tijd hebben om te traden. Je investeert in een fonds bestaande uit meerdere coins die automatisch qua percentage aanpast worden.

Als Litecoin bijvoorbeeld ineens moon gaat en jij ligt te slapen en de beheerder is wel online en past gelijk het percentage van Litecoin in de asset van 5%, naar 70 %. Dan kan iedereen hier van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
nielsleeuw8 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:54:
[...]

Misschien tijd om het een keertje te bekijken ;) Ik vind het een heel interessant concept, voornamelijk voor mensen die niet veel tijd hebben om te traden. Je investeert in een fonds bestaande uit meerdere coins die automatisch qua percentage aanpast worden.

Als Litecoin bijvoorbeeld ineens moon gaat en jij ligt te slapen en de beheerder is wel online en past gelijk het percentage van Litecoin in de asset van 5%, naar 70 %. Dan kan iedereen hier van profiteren.
Heb liever niet iemand die aan m'n portfolio zit te tornen :D Dit is eigenlijk alles wat ingaat tegen DYOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:39

gws24

Thinking is hard!

[...]

Of heel veel verliezen ;) . Betekent dat je de persoon die de asset beheert wel erg moet vertrouwen en in crypto is vertrouwen meestal ver te zoeken.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Bovendien heb je bvb. GVT die wat dat betreft dan toch uitgebreider is.

Verschillende (professionele) managers op hun platform waarvan je de trading history, gains/losses etc. kan zien.
Jij investeert tokens in de manager, hij tradet naar hartelust op crypto/forex/..., neemt een fee en nadat de periode voorbij is heb je winst of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Malawolar schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:55:
[...]

Heb liever niet iemand die aan m'n portfolio zit te tornen :D Dit is eigenlijk alles wat ingaat tegen DYOR.
Alleen de beheerder van de Asset kan het portfolio aanpassen. Mensen kunnen investeren in jouw portfolio, maar kunnen niks aanpassen.

Ik dacht alleen gooi het hier even in omdat er volgens mij nog nooit over Iconomi gesproken is. En misschien voor mensen die niet veel tijd en verstand van crypto hebben een kijkje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Nee dank je het niks voor mij, vertrouw dat soort dingen nooit zo komt een beetje door bitconnect.

Maar ben het eens dat het voor andere die er geen tijd of verstand van hebben best wel iets kan zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:00:
[...]

Nee dank je het niks voor mij, vertrouw dat soort dingen nooit zo komt een beetje door bitconnect.

Maar ben het eens dat het voor andere die er geen tijd of verstand van hebben best wel iets kan zijn ;)
En toch..... mis ik het, Bitconneeeeeeeeeeeeect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 18:14:
[...]

Komtie ...

Periode 27-12-2017 t/m 19-02-2018 in beeld genomen .. de ATH periode

LTC bereikte ATH $360,66 op Maandag 18 december 2017 .. en dus niet op 12 december.

Op dat moment was de euro/dollar koers als volgt

1 euro was $1.172395 of 1 dollar die voor €0.852955 van hand wisselde.

Kom ik uit op ..

360,66 x 0.852955 = € 307,62

Laat dus een verschil van €41,93
Nou zal de prijs van exchange tot exchange altijd iets fluctueren ... maar dus geen 12% makker. ;)

Ik zet deze in het rijtje ... goed bedoeld, maar een behoorlijke berg bullshit. Wat ik feitelijk wel wist .. omdat ik toen mijn laatste bekeuring op liep ... nou zat ik er met de datum naast, maar dat doet weinig af aan de kern van deze vraagstelling.

LTC heeft nimmer de €349,55 noch op dat moment $409,81 bereikt.
Ik denk dat je dus zoals wel vaker ... en je deze week nog kritiek op uitte bij een ander zelf de dollars en euro's een beetje door elkaar hebt gehaald. :9

No offense, maar dan hebben we dat in ieder geval uitgesproken bij deze. :9B
Ik hoop echt dat ik niet zo vervelend wordt als jij als ik ouder word. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ny1Q9Ml.png

Nuff said. 12-12-17 Gdax €349,55. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:01:
[...]

Ik hoop echt dat ik niet zo vervelend wordt als jij als ik ouder wordt. :+

[Afbeelding]

Jamaar shadows :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Scherp d:)b

Kon het mij ook niet herinneren,mij stond +-319 bij als top op gdax, mooi was die tijd, de tijd dat je zelfs met arbitrage handel nog binnen liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

[Afbeelding]

Ik hoop van wel voor je want als dit jou perceptie van prijs is... een schamele 0,001LTC die heel misschien, en dat zeg ik bewust twijfelachtig... voor die prijs gegaan is, dan is het klaarblijkelijk ook reëel om aan te nemen dat BTC meerdere keren per jaar €8 bereikt omdat iemand een fout inschiet...

De afbeelding vind ik al twijfelachtig maar acht ik dan plausibel... uiteraard hoeven we niet inhoudelijk te discussiëren of deze piekprijs een daadwerkelijk verkoopprijs was. Hij staat met een reden nergens opgenomen, en als gemiddelde prijs is het natuurlijk volstrekt verwerpelijk. ;)

Een prijs meet je in ieder geval niet met die ene variabele die jij nu noemt. :)

Ik vind het nogal cliché om me nu te gaan verwoorden met voorbeelden, dus die ga ik je besparen... je bent -naar ik aanneem- voldoende intelligent om zelf ook te begrijpen dat dit een onjuiste benadering is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:13:
[...]

Ik hoop van wel voor je want als dit jou perceptie van prijs is... een schamele 0,001LTC die heel misschien, en dat zeg ik bewust twijfelachtig... voor die prijs gegaan is, dan is het klaarblijkelijk ook reëel om aan te nemen dat BTC meerdere keren per jaar €8 bereikt omdat iemand een fout inschiet...

De afbeelding vind ik al twijfelachtig maar acht ik dan plausibel... uiteraard hoeven we niet inhoudelijk te discussiëren of deze piekprijs een daadwerkelijk verkoopprijs was. Hij staat met een reden nergens opgenomen, en als gemiddelde prijs is het natuurlijk volstrekt verwerpelijk. ;)

Een prijs meet je in ieder geval niet met die ene variabele die jij nu noemt. :)

Ik vind het nogal cliché om me nu te gaan verwoorden met voorbeelden, dus die ga ik je besparen... je bent -naar ik aanneem- voldoende intelligent om zelf ook te begrijpen dat dit een onjuiste benadering is. :+
Moeilijk he toegeven dat je er naast zat nadat je er zoveel tijd hebt ingestopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:15:
[...]

Moeilijk he toegeven dat je er naast zat nadat je er zoveel tijd hebt ingestopt :+
Ja... vooral omdat ik met genoemde argumenten volledig in mijn gelijk sta, en dit bijdraagt aan mijn stelling. Dus ik ga niet mee in jou reactie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:15:
[...]

Het is hem vergeven. We moeten netjes, discreet en vooral met alle respect omgaan met onze augies. 8)

Het is ook heel makkelijk te controleren wat ik eerder al aangaf, zet tijdsframe op 1 uur en scroll dan even terug naar 12-12-17. Ik heb ook expliciet benoemd dat het om Gdax/Coinbase pro ging en zoals je in een andere post aangaf, heerlijke tijd! Bitstamp->LTC->Gdax->Euro... Rinse and repeat. :D

Dat dat toen kon kun je je vast nu ook bijna niet meer voorstellen he? Het is dat we het beiden meegemaakt hebben maar dat verschil was echt leip. :+

Edit: heb ik iets gemist mbt LTC? Snap de logica (zei ik dat nou echt?) van deze drops niet zo? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 12-06-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:21:
[...]

Het is hem vergeven. We moeten netjes, discreet en vooral met alle respect omgaan met onze augies. 8)

Het is ook heel makkelijk te controleren wat ik eerder al aangaf, zet tijdsframe op 1 uur en scroll dan even terug naar 12-12-17. Ik heb ook expliciet benoemd dat het om Gdax/Coinbase pro ging en zoals je in een andere post aangaf, heerlijke tijd! Bitstamp->LTC->Gdax->Euro... Rinse and repeat. :D

Dat dat toen kon kun je je vast nu ook bijna niet meer voorstellen he? Het is dat we het beiden meegemaakt hebben maar dat verschil was echt leip. :+

Edit: heb ik iets gemist mbt LTC? Snap de logica (zei ik dat nou echt?) van deze drops niet zo? :?
Koopmoment. LTC gaat zeker nog moonen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
LTC zakt behoorlijk door het ijs als je het mij vraagt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:29

Snippertje

Light up your life

Dacide schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:55:
Weet niet of het al voorbij gekomen is. Maar via Coinbase Earn kun je nu ook DAI en EOS verdienen (naast o.a. BAT en XML).
Ja super nice. Zelf 40 euro verdiend en voor mijn vriendin ook gedaan, ook weer 30 euro :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:19
Malawolar schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:52:
Want?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Azer schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:36:
[...]

No brainer dus heb er meteen een market buy tegenaan gegooid maar vroeg me gewoon af of ik iets gemist had? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Doet net even een spike van 15% naar beneden t.o.v. z'n high vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Vind je ? hoop zelf dat ie terug richting de 100 gaat, denk alleen dat de kans groter is dat ik weer vriendjes met A87 en dartvlek zal worden dan dat we die 100 euro op korte termijn gaan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Azer schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:36:
[...]

Tijd voor je om een dikke lening af te sluiten en all-in te gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Malawolar, zakt LTC behoorlijk door het ijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
En het volume van de spike naar beneden is even dubbel zo groot als de spikes omhoog, dat betekent dat iemand zojuist een gigantische hoeveelheid LTC heeft lopen cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:05:
En het volume van de spike naar beneden is even dubbel zo groot als de spikes omhoog, dat betekent dat iemand zojuist een gigantische hoeveelheid LTC heeft lopen cashen.
Turbo-Puppy natuurlijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:06:
[...]

Turbo-Puppy natuurlijk weer.
Snap wel dat hij pissig is maar het zou hem sieren als hij dat vantevoren even laat weten aan ons. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BNB gaat er toch ff lekker vandoor nu.

Is er weer een IEO ofzo? Halvening? Of is CZ aan de dinertafel geschoven met Soros oid?

Nee. Gewoon een dikke bullish pump, zonder bullshit reden.

Dat is hoe een shitcoin hoort te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:23:
BNB gaat er toch ff lekker vandoor nu.

Is er weer een IEO ofzo? Halvening? Of is CZ aan de dinertafel geschoven met Soros oid?

Nee. Gewoon een dikke bullish pump, zonder bullshit reden.

Dat is hoe een shitcoin hoort te rollen.
Na heel veel tijd eindelijk door de 4u 99MA gekomen. Sindsdien als een idioot omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:26:
[...]

Na heel veel tijd eindelijk door de 4u 99MA gekomen. Sindsdien als een idioot omhoog.
Ah, de 4u 99MA. Ik vermoedde het al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:27:
[...]

Ah, de 4u 99MA. Ik vermoedde het al.
Kijk maar eens op de 4u chart op Binance naar de rode lijn. Die was steeds weerstand en sinds ie er doorheen is gaat ie als een idioot omhoog. Die MA's werken belachelijk goed als support en resistance. Neem bijvoorbeeld ZIL op 4u. De 99MA houdt daar al een maand stand als support. Op de 1, 5 en 15 min werken ze trouwens ook erg goed. Handelen op basis daarvan werkt voor mij meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:32:
[...]

Kijk maar eens op de 4u chart op Binance naar de rode lijn. Die was steeds weerstand en sinds ie er doorheen is gaat ie als een idioot omhoog. Die MA's werken belachelijk goed als support en resistance. Neem bijvoorbeeld ZIL op 4u. De 99MA houdt daar al een maand stand als support. Op de 5 en 15 min werken ze trouwens ook erg goed. Handelen op basis daarvan werkt voor mij meer dan prima :)
Zal eens spieken, bedankt voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
LTC REKT!!!!!!!
ABANDON SHIP!!!!!!!!!!!

@Turbo-Puppy had gelijk. We gaan naar $20!

ik hodl de moeder

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 12-06-2019 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@PilatuS kijk je dan bij BNB/USDT? Bij BNB/BTC ligt die lijn weer heel anders.

Zit overigens mobiel, weet niet of we het over dezelfde lijnen hebben. Misschien in grote lijnen wel.

[Edit:] ik zie hem nu, de 99MA. Bij BNB/USDT inderdaad heel duidelijk. Grappig, bij BNB/BTC hangt ie maar wat vaag eronder op de 4h.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Tominatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:35:
LTC REKT!!!!!!!
ABANDON SHIP!!!!!!!!!!!

ik hodl de moeder
Litecoin moet je gewoon uit nu.
Draai je trade om in BNB, LTC/BNB was laatste tijd mooi opgelopen.

Beide shitcoins.
Dan liefst in een shitcoin waar je supply van opdroogt in plaats van waar je elke dag verwaterd.
Eigenlijk is het gek dat we blij zijn met een 'halvening', je verwaterd nog 'maar' 50% zo snel als voorheen. Nou reden voor een feestje.
Transacties per seconde, LTC real-world aantal transacties: onbruikbaar.
Meer gedecentraliseerd: LTC wss. Maar er gebeuren daarom ook minder spannender dingen mee. Changpeng kan doen wat die wil, tot nu toe pakt dat goed uit. Alleen bij mega-hack, SEC waakhond of andere onvoorziene zaken is een groot risico.

LAMBO van de ene naar de andere coin maakt het spannender!

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 12-06-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

LTC REKT!!!!!!!
ABANDON SHIP!!!!!!!!!!!

ik hodl de moeder
Volgens een maat van me .. John M .. hebben we nog alle tijd van de wereld. Ik hodl de moeder uit me euro's tot die tijd. Zo niet dan pech, want heb zojuist al m'n zakgeld weer op zitten maken. Weer geen LTC deze maand. -O-

Kunnen we niet crypto uitvinden die je 2 keer kunt uitgeven?
spoiler:
nano nano!!! , nee dat bedoel ik niet
Dat zou me prima passen ... 1 keer aanschaffen, 2 keer uitgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:39:
@PilatuS kijk je dan bij BNB/USDT? Bij BNB/BTC ligt die lijn weer heel anders.

Zit overigens mobiel, weet niet of we het over dezelfde lijnen hebben. Misschien in grote lijnen wel.
In USDT :)

Als je op de telefoon de SMA/MA aan hebt staan is het de roze lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:41:
[...]

Litecoin moet je gewoon uit nu.
Draai je trade om in BNB, LTC/BNB was laatste tijd mooi opgelopen.

Beide shitcoins.
Dan liefst in een shitcoin waar je supply van opdroogt in plaats van waar je elke dag verwaterd.
Eigenlijk is het gek dat we blij zijn met een 'halvening', je verwaterd nog 'maar' 50% zo snel als voorheen. Nou reden voor een feestje.
Transacties per seconde, LTC real-world aantal transacties: onbruikbaar.
Meer gedecentraliseerd: LTC wss. Maar er gebeuren daarom ook minder spannender dingen mee. Changpeng kan doen wat die wil, tot nu toe pakt dat goed uit. Alleen bij mega-hack, SEC waakhond of andere onvoorziene zaken is een groot risico.

LAMBO van de ene naar de andere coin maakt het spannender!
:?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Luister nou maar eens naar een ander joh ... ouwe bagholder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:42:
[...]

In USDT :)

Als je op de telefoon de SMA/MA aan hebt staan is het de roze lijn.
Ik zag het idd, zie edit vorige post. Leuk patroon om wat te volgen. Wellicht ooit een trade doen op basis hierop. Heb je tenminste een railing om vast te houden als je in het aardedonker de trap afstapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Ik heb besloten ook maar mee te gaan doen met ongefundeerd roepen, kan prima hier ;)
Het is jammer dat ik nog niet uit shitcoin GET kan stappen dankzij illiquiditeit. Anders was ik daar ook mooi mee gaan switchen.

EDIT: en inderdaad ik ga soms express tegen de richtingen in. Niemand heeft hier de waarheid in pacht, ook al preterenderen we dat vaak wel (en dan heb ik het ook tegen mezelf). Tegen-argumenten horen is voor eenieder goed.
EDIT2: en het wachten is weer op nieuwe BNB/ETH en BNB/BTC ATH's. Ben het wachten ondertussen zat, die gasten printen toch genoeg coins bij om snel genoeg een nieuwe ATH te creëren zou je denken!

[ Voor 39% gewijzigd door Timberly2 op 12-06-2019 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Timberly2 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:45:
[...]

Ik heb besloten ook maar mee te gaan doen met ongefundeerd roepen, kan prima hier ;)
Het is jammer dat ik nog niet uit shitcoin GET kan stappen dankzij illiquiditeit. Anders was ik daar ook mooi mee gaan switchen.
Slinger die Magiccoin fomo machine even aan hier dan ... heb er 4 tientjes in zitten, en dat ding holt achteruit zag ik. Zou graag vlees op m'n brood hebben .. al is het alleen maar in het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:43:
[...]

Luister nou maar eens naar een ander joh ... ouwe bagholder. ;)
Ik probeer echt te luisteren maar bij sommige komt het er gewoon onbegrijpbaar uit voor mij beetje van dat ze zelf niet echt weten waar ze het over hebben en dan op zo manier intelligent proberen te doen, of gewoon gefrustreerd zijn :P

jaja deze bagholder stapt zo uit die bcash meuk dus als je geld wilt verdienen moet je die zo kopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Timberly2 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:45:
[...]

EDIT: en inderdaad ik ga soms express tegen de richtingen in. Niemand heeft hier de waarheid in pacht, ook al preterenderen we dat vaak wel (en dan heb ik het ook tegen mezelf). Tegen-argumenten horen is voor eenieder goed.
EDIT2: en het wachten is weer op nieuwe BNB/ETH en BNB/BTC ATH's. Ben het wachten ondertussen zat, die gasten printen toch genoeg coins bij om snel genoeg een nieuwe ATH te creëren zou je denken!
shitcoin GET staat inmiddels wel mooi boven de 50 cent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:47:
[...]

Slinger die Magiccoin fomo machine even aan hier dan ... heb er 4 tientjes in zitten, en dat ding holt achteruit zag ik. Zou graag vlees op m'n brood hebben .. al is het alleen maar in het weekend.
De Magi coin (XMG)? Of de Maggi coin (MAG)?
Ik zet mijn shill-hoed eens opzetten en kijken of er wat argumenten te vinden is voor die coins. :+
Voor de Maggi coin genoeg voedingsbodem, al die ranzige macaroni's zijn niet te kauwen zonder Maggi. Worden ze ook nog 'geburned....'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:48:
[...]

Ik probeer echt te luisteren maar bij sommige komt het er gewoon onbegrijpbaar uit voor mij beetje van dat ze zelf niet echt weten waar ze het over hebben en dan op zo manier intelligent proberen te doen, of gewoon gefrustreerd zijn :P

jaja deze bagholder stapt zo uit die bcash meuk dus als je geld wilt verdienen moet je die zo kopen ;)
perceptie is a bitch ...

Log ondertussen wel even in op GDAX ... voel wat fomo opkomen.
Timberly2 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:49:
[...]

De Magi coin (XMG)? Of de Maggi coin (MAG)?
Ik zet mijn shill-hoed eens opzetten en kijken of er wat argumenten te vinden is voor die coins. :+
Voor de Maggi coin genoeg voedingsbodem, al die ranzige macaroni's zijn niet te kauwen zonder Maggi. Worden ze ook nog 'geburned....'
Excuus .. Matic heet dat ding. Je had hem evenwel herkend ... de enige die op -947% staat tussen alle groene cijfers. can't miss.

[ Voor 32% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-06-2019 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:45:
[...]

Ik zag het idd, zie edit vorige post. Leuk patroon om wat te volgen. Wellicht ooit een trade doen op basis hierop. Heb je tenminste een railing om vast te houden als je in het aardedonker de trap afstapt.
Ik vind ze erg handig om mee te werken. Zie bijvoorbeeld ook NEO en ADA, ook op de 4u :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Snippertje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:54:
[...]

Ja super nice. Zelf 40 euro verdiend en voor mijn vriendin ook gedaan, ook weer 30 euro :)
Hier $40,- snel omzetten naar LTC, om naar BNB en weer 100% in IOTA, toch 90 stuks erbij zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:48:
[...]

Alles behalve gefrustreerd. Soms wel, ik wacht nog op het moment dat m'n LTC/BNB weer boven de 9,0 komt zodat ik de trade kan reversen. Nu vooral melig. Want dat is waar dit forum op uitdraait.

Maar ik ben anders ook nog steeds oprecht op zoek naar dé argumenten om LTC/BTC/ETH/EOS whatever te holden tot in de eeuwigheid. Mijn argumenten zijn zo vreemd nog niet toch?
Shrinking supply versus toenemende circulating supply.
Ik geef nog even de hoge risico's aan van BNB in de centralisatie etc. etc.

Redelijk binair allemaal, zo slecht leesbaar komt het er niet uit lijkt mij. Leestekens probeer ik soms ook nog te gebruiken.
Soit, zal wel aan mij liggen. De neutrale lezer vormt zijn eigen mening wel. Ieder z'n eigen oogkleppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 12-06-2019 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:50:
[...]

Ik vind ze er handig om mee te werken. Zie bijvoorbeeld ook NEO en ADA, ook op de 4u :)
Ik zal me eens wat inlezen. Ook over die andere MA lijnen, wat het betekend enzo. Kan het ook hierbij laten en gewoon een roze lijn gaan volgen maar dat heb ik 15 jaar geleden ook zat gedaan, zonder verbluffend resultaat op de lange termijn.

Gebruik je alleen de 99MA of ook die andere rakkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:50:
[...]

Ik vind ze erg handig om mee te werken. Zie bijvoorbeeld ook NEO en ADA, ook op de 4u :)
Werk je er al lang mee of sinds kort ?zag dat pilemon in zijn laatste filmpjes er ook mee werkte.
Probeer me er af en toe in te verdiepen maar blijf er maar weinig van snappen, toen ik laatst bij een gewone broker op visite was snapte ik het een stuk beter maar met crypto werkt het toch op 1 of andere manier anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

LTC REKT!!!!!!!
ABANDON SHIP!!!!!!!!!!!

ik hodl de moeder
Je bent de eerste die de eer heeft hem te ontvangen zie ik ... ;) .. Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/44alp2q4g.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Toch ook maar even snel die 3 DAI vragen op Coinbase beantwoord, thx voor de melding. Dat samen met de ontvangen EOS en BAT gelijk omgezet in Bitcoin, want gratis BTC is altijd welkom 8)

Maandag all-in gegaan, gisteren de billen bij elkaar geknepen en toch wel even op behoorlijk wat verlies gestaan, maar vandaag gelukkig weer ruimschoots goedgemaakt.

De aangeschafte EOS gisteren ook maar omgezet in extra Bitcoin. Blijft over in de hodl pot: BTC, LTC, BCH, ONT, NEO, ETH, ADA en BNB. Past weer mooi op 1 scherm in Delta, dat houdt alles overzichtelijk.

BCH moet idd snel weer wat gaan doen, anders wissel ik die 50/50 om voor BTC en LTC.

Ook fijn om te zien dat het slowchat topic weer vervalt tot een niet-crypto topic zoals het tijdens de bullrun was, dat is een goed teken. Misschien het handelstopic maar weer nieuw leven inblazen? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
als je niks te doen hebt; hier een filmpje over de ECB/monetair beleid. Is wel alweer een paar jaar oud, maar toch blijft het interessant.

https://www.vpro.nl/speel...ers-vpro-tegenlicht~.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:54:
[...]

Alles behalve gefrustreerd. Soms wel, ik wacht nog op het moment dat m'n LTC/BNB weer boven de 9,0 komt zodat ik de trade kan reversen. Nu vooral melig. Want dat is waar dit forum op uitdraait.

Maar ik ben anders ook nog steeds oprecht op zoek naar dé argumenten om LTC/BTC/ETH/EOS whatever te holden tot in de eeuwigheid. Mijn argumenten zijn zo vreemd nog niet toch?
Shrinking supply versus toenemende circulating supply.
Ik geef nog even de hoge risico's aan van BNB in de centralisatie etc. etc.

Redelijk binair allemaal, zo slecht leesbaar komt het er niet uit lijkt mij. Leestekens probeer ik soms ook nog te gebruiken.
Soit, zal wel aan mij liggen. De neutrale lezer vormt zijn eigen mening wel. Ieder z'n eigen oogkleppen.
Denk eerder dat het aan mij ligt hoor ;)

Doe lekker je ding, zou zelf ook geen ltc te lang holden lekker traden ermee is beter dan holden het is maar net wat je strategie is.
Geen slechte keus om nu op bnb te stappen maar dan zal je net zien dat ltc weer gaat.

ik heb het zelf nu een paar keer gehad de laatste dagen, sprong van het ada treintje over naar dash en xmr om vervolgens ada er als een speer vandoor te zien gaan, of uit ltc stappen om op bcash te stappen om ltc weer te zien vertreken.
Soms werkt het swing traden en soms weer niet blijft een gok allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:58:
Misschien het handelstopic maar weer nieuw leven inblazen? :)
Eindelijk weer wat te lurken voor Jaapio. Ik verlang naar zo'n hoogstaand topic, waar ik veel lees maar niet post. Niet uit onzekerheid maar om het ongestoord te laten floreren, en zo enkele rijpe vruchten van de grond mee te kunnen rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

F*ck crypto .. TP zapt naar Nederland 3 ... allemaal mooie poppetjes aan het voetballen. De groeten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:55:
[...]

Ik zal me eens wat inlezen. Ook over die andere MA lijnen, wat het betekend enzo. Kan het ook hierbij laten en gewoon een roze lijn gaan volgen maar dat heb ik 15 jaar geleden ook zat gedaan, zonder verbluffend resultaat op de lange termijn.

Gebruik je alleen de 99MA of ook die andere rakkers?
Op Binance is de 99MA standaard en die werkt daar ook verassend goed op verschillende timeframes. Die is voor mij wel de meest belangrijke.
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:56:
[...]

Werk je er al lang mee of sinds kort ?zag dat pilemon in zijn laatste filmpjes er ook mee werkte.
Probeer me er af en toe in te verdiepen maar blijf er maar weinig van snappen, toen ik laatst bij een gewone broker op visite was snapte ik het een stuk beter maar met crypto werkt het toch op 1 of andere manier anders.
Ze geven gewoon support en resistance die lijnen en dat op verschillende timeframes. Deze die ik laatst had gepost is helemaal prachtig. Hoe meer ik er mee werk, hoe beter het gaat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uF9RISrXfw1omj6GQCYSy3Go/full.jpg

Iedere keer weer zie je ze werken als support of resistance. Zie de run omhoog naar de vorige ATH, iedere keer weer perfect een tik er op en door omhoog. De val vanuit de 6k is ook gelijk een stuk logischer als ziet dat die weerstand maanden lang niet gebroken kon worden.

Edit: Opzich is het een heel simpel iets: MA: Moving average. SMA: Simple moving average. EMA: Exponential moving average. Het is puur het gemiddelde van de prijs over een bepaalde tijd op een bepaalde manier berekend. Het is iets waar veel traders naar kijken en gebruik van maken.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 12-06-2019 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
MA staat overigens voor Moving Avarages, als je dat Googled kom je er wel uit. Genoeg over te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:03:
[...]

Eindelijk weer wat te lurken voor Jaapio. Ik verlang naar zo'n hoogstaand topic, waar ik veel lees maar niet post. Niet uit onzekerheid maar om het ongestoord te laten floreren, en zo enkele rijpe vruchten van de grond mee te kunnen rapen.
Als argeloze voorbijganger leest dit topic de laatste maanden toch al als een handelstopic (met wat neigingen naar een vrolijke P&D flirt zo af en toe)?

Ik heb mijn lesje wel weer geleerd met dat 'handel denken'.. Veel te onrustig allemaal :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
Oeps daar gaat de usecase van GET:

https://www.ad.nl/tech/re...-met-ticketswap~a5ba8735/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Zeker het grootste risico voor GET/GUTS. Dat alle artiesten weer terugdraaien naar ticketmaster als die de boel voor elkaar heeft.
Vooralsnog denk ik dat de combinatie van 1. huidige marketcap 5,5mln en 2. significante buybacks in nabije toekomst, ruim voldoende zijn voor een interessante return.
Guus Meeuwis en consorten gaan niet zomaar weer terug naar ticketmaster.

Ten tweede, ik vind dit nog steeds een beetje op symptoom bestrijding lijken, het is van ticketswap terug naar ticketmaster waarbij je met barcodes bezig blijft.

Ten derde, de volledige digitale tickets van GET maakt meer mogelijk dan alleen doorverkopen. Denk aan informatie over de beste entree, crowd control achtige aansturing, koppeling aan kortingen op muntjes, of een signaal of berichtje achteraf vanuit de artiest.
Overigens kan ook dat door een ticketmaster gekopieerd worden en is niet blockchain afhankelijk. First mover ligt nu bij GET.

Interessant, technisch, blog over laatste ontwikkelingen: https://medium.com/get-pr...r-the-masses-3dae7bf1ce5d

EDIT: Vooral dit triggert mij wel, privacy intact houdende, toch kunnen checken naar input van gebruikers. Daar is blockchain wel handig voor om privacy te garanderen right?

"2. Maximum data efficiency -> Privacy is a human right

We care about the privacy of our users. Due to the manner, transactions are hashed, it will be possible to prove very specific characteristics about the transactions initial input, without spilling the beans about all the inputs. For example, Statebox tooling would allow checking if the user-provided birth-date for a certain transaction computed to age above 18.

The result of this ‘inquiry’ from Statebox would then be binary(yes/no). Meaning that the question, if a user is above a certain age, can be assessed without exposing the birth data to the entity asking the question(note that a person date of birth is a quite identifying data point in the context of a single event). There are of course far more possibilities for this zero-knowledge-proof ability of Statebox."

[ Voor 43% gewijzigd door Timberly2 op 12-06-2019 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:03:
en zo enkele rijpe vruchten van de grond mee te kunnen rapen.
Je bedoelt onrijpe embryo's niet te bevruchten en daarmee heel veel kansen mis te lopen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Je bedoelt onrijpe embryo's niet te bevruchten en daarmee heel veel kansen mis te lopen? :P
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Geinig... zie net de discussie over VIDT n.a.v. mijn post :) In eerste instantie een legitieme vraag of iemand bekend was met het project, maar ik snap de scepsis over het shillen. Inmiddels wel een mooi ritje van 60% in 3 dagen te pakken. Voor het eerst in anderhalf jaar ben ik weer elke 2 minuten m'n Delta aan het refreshen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Waves lijkt nu ook echt op scherp te staan. Het patroon van de laatste 2 weken was wat aan de vreemde kant maar nu ziet het er naar uit dat het de moeite is om er een gokje op te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
yinx84 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:55:
Geinig... zie net de discussie over VIDT n.a.v. mijn post :) In eerste instantie een legitieme vraag of iemand bekend was met het project, maar ik snap de scepsis over het shillen. Inmiddels wel een mooi ritje van 60% in 3 dagen te pakken. Voor het eerst in anderhalf jaar ben ik weer elke 2 minuten m'n Delta aan het refreshen :P
Snap het gevoel ;)
Ben ook al de hele avond aan het denken om toch maar te verkopen met zoveel winst.

Maar dan zou een lowcap als deze ook nog wel eens compleet kunnen moonen...

Dilemma's, dilemma's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pap3rclip schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:00:
[...]

Snap het gevoel ;)
Ben ook al de hele avond aan het denken om toch maar te verkopen met zoveel winst.

Maar dan zou een lowcap als deze ook nog wel eens compleet kunnen moonen...

Dilemma's, dilemma's....
Het kan altijd omhoog maar ook omlaag, maar winst pakt niemand je meer af ;)

in mijn geval pakt meer winst willen pakken vaker slechter uit dan gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:07:
Maar jij bent dan ook wel een cryptojunk pur sang, erger komen ze niet. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
JoeriF84 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:00:
Waves lijkt nu ook echt op scherp te staan. Het patroon van de laatste 2 weken was wat aan de vreemde kant maar nu ziet het er naar uit dat het de moeite is om er een gokje op te wagen.
Hier zit ik al een weekje in Waves, gekocht op 0.0003 sat en hij staat daar nog steeds :+ *O*

Lijkt al héél lang op de bodem te vertoeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pap3rclip
Slux schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:07:
[...]

Het kan altijd omhoog maar ook omlaag, maar winst pakt niemand je meer af ;)

Punt is dat het zo extreem gaat met heel lage (veelbelovende) marketcap coins.

Mijn buys:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/glAHPet.png

Nu zit het op:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZYoUiBG.png

Het blijft zo moeilijk in te schatten. Deze zou maar eens x10 kunnen gaan in de komende maanden, of uitdoven naar een (bescheiden) winst/verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

ltc gaat nu weer slecht ja.. mmmz what to do instappen op 0145?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:17:
ltc gaat nu weer slecht ja.. mmmz what to do instappen op BNB?
FTFY.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bever! schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:17:
ltc gaat nu weer slecht ja.. mmmz what to do instappen op 0145?
Koop gewoon 0,1 LTC op GDAX op €350... hebben we gelijk een nieuw ath. :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Meer
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 18,900 #BTC (153,954,951 USD) transferred from unknown wallet to #Coinbase

dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pap3rclip schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:12:
[...]

Punt is dat het zo extreem gaat met heel lage (veelbelovende) marketcap coins.

Mijn buys:
[Afbeelding]

Nu zit het op:
[Afbeelding]

Het blijft zo moeilijk in te schatten. Deze zou maar eens x10 kunnen gaan in de komende maanden, of uitdoven naar een (bescheiden) winst/verlies...
Ook de top coins gaan extreem goed ;)

Mooie winst toch ? ik vind het wel mee vallen met die lage marketcap coins kijk naar een matic,one zakken ook in.

Geloof je erin lekker holden, bij twijfel zou ik zelf verkopen, maar zoals 1 of andere dodo zonder namen te noemen al zij, ik ben een crypto junk pur sang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Koop gewoon 0,1 LTC op GDAX op €350... hebben we gelijk een nieuw ath. :')
Ik hoop dat je een paar biertjes van je favoriete merk op hebt maar zo niet ben je wel een erg slechte verliezer he? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:24:
Meer
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 18,900 #BTC (153,954,951 USD) transferred from unknown wallet to #Coinbase

dag
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/MeanCriminalFowl-size_restricted.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:26:
[...]

Ik hoop dat je een paar biertjes van je favoriete merk op hebt maar zo niet ben je wel een erg slechte verliezer he? :D
Deze was flauw inderdaad... die situatie valt niet te bestempelen als ath. Sorry. :$

-edit- het begint me dwars te zitten... we doen het zo... als je het ermee eens bent. Pilatus lijkt me wat dat betreft hier de meest objectieve persoon aanwezig.

Dat gezegd hebbende.. we maken het een jury sport.

Is een ath een punt dat op een exchange bereikt is op een fractie van de eenheid... of is ath wat genoteerd en vastgelegd wordt als gemiddelde verkoopprijs op dat moment.

Ik ga me uitgebreid én openlijk verontschuldigen als ik hierin het ongelijk krijg toegewezen. Ik ben het namelijk volstrekt oneens met jou stelling... je zal best een aardige kerel zijn, maar ik ben het niet eens met je. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-06-2019 22:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Meer

dag
Misschien om de Litecoin dip te kopen? :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:30:
[...]

Deze was flauw inderdaad... die situatie valt niet te bestempelen als ath. Sorry. :$
No prob. Ik snap je persoonlijke vendetta niet helemaal?

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 12-06-2019 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:36:
[...]

No prob. Ik snap je persoonlijke vendetta niet helemaal?
Zie mijn edit... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik hou ermee op, zie hem niet en hou hier niet van. Had je hoger zitten maar helaas. Good luck. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 18,900 #BTC (153,954,951 USD) transferred from unknown wallet to Dogecoin address.
Rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
wat maakt het uit wat de ath prijs is van litecoin, dat is op verschillende exchanges gewoon net wat anders.

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:43:
[...]
Ik hou ermee op, zie hem niet en hou hier niet van. Had je hoger zitten maar helaas. Good luck. :)
Dan leg ik me er ook bij neer .. remise.

Even goede vrienden overigens. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Meer
Dat is toch pas over 1-2 uur 100% bevestigd :z en te market sellen, we hebben nog wel even tot de pleuris uitbreekt.

Wel een mooi moment om een mooie lage BTC/EUR phishing order te plaatsen als je nog wat fiat over hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 12-06-2019 22:47 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:44:
wat maakt het uit wat de ath prijs is van litecoin, dat is op verschillende exchanges gewoon net wat anders.

Moon, lambo.
Och mijn God! Als we niet dezelfde dealer hadden en je gewoon een lekker wijf was ipv een schurftige student zou ik je zo keihard doen he? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:49:
[...]

Och mijn God! Als we niet dezelfde dealer hadden en je gewoon een lekker wijf was ipv een schurftige student zou ik je zo keihard doen he? :+
Jaapio heeft dit gesprek verlaten.

Ah kak. Dit werkt alleen in WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:49:
[...]

Goed om te horen :+ _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:50:
[...]

Jaapio heeft dit gesprek verlaten.

Ah kak. Dit werkt alleen in WhatsApp.
Kan je wel van wat aanwijzingen voorzien hoe je dat hier ook bereikt hoor ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:50:
[...]

Been there, done that :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waar is A87 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:50:
[...]

Dunno maar moet jij je niet sowieso weerhouden van advies? :P

Pagina: 1 ... 84 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!