Hier wel hoor.
Wat voor de LT holders hier bijna een decennia is, is voor de normale mensen een paar uurtjes.

Turbo-Puppy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:50:
[...]
Het meebuigen op BTC is een fenomeen dat voor normale koersstijgingen en dalingen zeker van toepassing is. In tijden van hypes gaat dat niet helemaal op.
Enkele voorbeelden:
DGD support Mexicaanse telecom boer
ZEC aankondiging CB
ETC aankondiging CB
XVG 31-12 deadline
STORM listing Binance
Zo zijn er nog tal van voorbeelden van op zich zelf prima coins die verrot gehypt zijn en nadien volledig los van BTC de afgrond in rolde.
Nogmaals, LTC verdient een hogere waardering, maar ik vind dit niet de manier om dat te bereiken. Een volledig functioneel lightning netwerk bijvoorbeeld zou ik een betere aanleiding vinden of lang besproken integratie middels 3e partij door VISA. (Hun netwerk bedoel ik dan)
Je noemt nou wel een paar coins op om te vergelijken.
Pak dan een ETH of een bcash, die munten zijn van ver gekomen en zijn ook langzaam met herstel bezig.
LTC loopt altijd wat achter is is nu ook met normaal herstel bezig, denk dat er een paar weken voor de halvering wat extra vuurwerk is.
Maar nu is het gewoon herstel imo, ander nieuws is ook altijd maar een maandje of een paar weken van te voren te zien in de prijs, LTC is al maanden bezig, ik kan mij echt niet voorstellen dat dit nieuws de reden is voor de koers van LTC, maar we zullen zien, niemand weet het uiteindelijk alleen als ik naar de markt kijk zie ik daar wat anders.
[
Voor 71% gewijzigd door
Slux op 12-06-2019 08:00
]