Aha dus het is enkele korte termijn visie en heeft dus helemaal geen goeie toekomst enkel om te cashen op de korte termijn.Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:38:
[...]
ik had een edit toegevoegd.
Ik zeg helemaal niet dat LTC beter is dan BTC, BTC blijf imo king, maar vanwege de prijs van LTC kan je er beter aan verdienen.
Net als een bcash trouwens.
Juist. De echte pareltjes heb ik hierboven al genoemd.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:39:
[...]
Aha dus het is enkele korte termijn visie en heeft dus helemaal geen goeie toekomst enkel om te cashen op de korte termijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
FIAT systeem zal gaan samensmelten met cryptotech. Zoiets als een symbiose.Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:31:
[...]
LTC for payments zie ik zelf nooit gebeuren eerlijk gezegd, een Dash heeft daar imo meer potentie in.
Zo ie zo zie ik geen massale adoptie met crypto payments komen, het zal nooit het fiat systeem vervangen.
Bijvoorbeeld kijkend naar de ontwikkelingen van het Ripple ecosysteem, of een andere crypto-ecosystem zoals XLM. Ripple heeft, volgens mijn eerste indrukken, de meeste kans gezien aangeknoopte relaties, projecten e.d. met de bankenwereld.
Precies dat zal op de achtergrond allemaal worden geregeld door systemen. Niet dat mensen zelf actief coins gaan kopen en gebruiken om er mee te betalen. Dat zal enkel werken met smart contracts. Een coin die dat niet ondersteunt heeft dan ook weinig toekomst in de enorme blockchain techrevolutie die er gaat komen. Enkel misschien als een store of value (digitaal goud) maarja daar is bitcoin al voor.Ekstergroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:40:
[...]
FIAT systeem zal gaan samensmelten met cryptotech. Zoiets als een symbiose.
Bijvoorbeeld kijkend naar de ontwikkelingen van het Ripple ecosysteem, of een andere crypto-ecosystem zoals XLM. Ripple heeft, volgens mijn eerste indrukken, de meeste kans gezien aangeknoopte relaties, projecten e.d. met de bankenwereld.
Blijkbaar hebben wij een ander idee van wat bepaalde woorden betekenen.
Korte termijn ≠ toekomst
pro·ject (het; o; meervoud: projecten)
1
vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct.
Jammer dat nog niemand een uitspraak heeft willen doen over het vakantiegeld van Wall Street. Valt me behoorlijk tegen.
Logische gedachte. De coins zullen worden gebruikt als een omzet-middel voor liquiditeit.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:45:
[...]
Precies dat zal op de achtergrond allemaal worden geregeld door systemen. Niet dat mensen zelf actief coins gaan kopen en gebruiken om er mee te betalen. Dat zal enkel werken met smart contracts. Een coin die dat niet ondersteunt heeft dan ook weinig toekomst in de enorme blockchain techrevolutie die er gaat komen. Enkel misschien als een store of value (digitaal goud) maarja daar is bitcoin al voor.
Zoals hier wordt uitgelegd in punt 1:
https://www.forbes.com/si...ple-and-xrp/#6667974271d0
We zijn nog maar net bekomen van het chinees nieuwjaar, geef het nog een weekje of 2Turbo-Puppy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:56:
Jammer dat nog niemand een uitspraak heeft willen doen over het vakantiegeld van Wall Street. Valt me behoorlijk tegen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
https://www.liquid.com/gr...sendgrid&utm_medium=email
Hier een mooi project om wat geld in te pompen.
Hier een mooi project om wat geld in te pompen.
BTC vecht met de 200 uur MA, ben benieuwd of 'ie er door komt.

Watch BOLT
BOLT has a strong team with one of the founders being the former head of content Asia at Twitter before starting BOLT. It's a company which made 500,000 dollar profits in the first quarter of this year, making it one of the rare cryptocurrency projects which actually make profits instead of losing multi milion dollars of ico funds like most of the other projects. The're real partners with Binance which is a huge thing.
BOLT has a strong team with one of the founders being the former head of content Asia at Twitter before starting BOLT. It's a company which made 500,000 dollar profits in the first quarter of this year, making it one of the rare cryptocurrency projects which actually make profits instead of losing multi milion dollars of ico funds like most of the other projects. The're real partners with Binance which is a huge thing.
Verwijderd
Is dat een schaamteloze copy paste of ben je zelf niet in staat om there they're their enzovoorts uit elkaar te houden.Quxatrox schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:18:
Watch BOLT
schaamteloosVerwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:33:
[...]
Is dat een schaamteloze copy paste of ben je zelf niet in staat om there they're their enzovoorts uit elkaar te houden.
End wa finnu dr selv fan?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klop zo denk ik erover.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:39:
[...]
Aha dus het is enkele korte termijn visie en heeft dus helemaal geen goeie toekomst enkel om te cashen op de korte termijn.
Daar zit nou juist de grote beperking, 1, het kan het niet aan als er massa adoptie aan zou komen 2 waarom zou je alles in de blockchain willen hebben 3 je kan niet alles in een blockchain zetten ivm privacy en wet om vergeten te worden 4 veel oplossingen kunnen gewoon in een normale DB, 5 die techrevolutie is nu al gaande alleen zie je dat bedrijven hun eigen oplossingen gaan gebruiken, zoals de banken , IBM, supply chains enz.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:45:
[...]
Dat zal enkel werken met smart contracts. Een coin die dat niet ondersteunt heeft dan ook weinig toekomst in de enorme blockchain techrevolutie die er gaat komen. Enkel misschien als een store of value (digitaal goud) maarja daar is bitcoin al voor.
Cashen nu je nog kan imo, of koop BTC, LTC achtige coins in de hoop dat ze het goud echt gaan vervangen.
Stel onze Laroux zou echt de satoshi zijn en heeft 1 million BTC's dan kan dat nog voor de nodige ellende zorgen en blijft goud toch een veiligere haven voor de echte beleggers op de LT.
Edit
Die tech revolutie is al jaren gaande, en naast de blockhain is er niks meer revolutionairs meer aan vind ik zelf als het echt zo hot was dan hadden we al lang echte adoptie gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 11:53 ]
1: het kan het prima aan in de toekomst. Er wordt hard gewerkt aan scaling upgradesSlux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:44:
[...]
Klop zo denk ik erover.
[...]
Daar zit nou juist de grote beperking, 1, het kan het niet aan als er massa adoptie aan zou komen 2 waarom zou je alles in de blockchain willen hebben 3 je kan niet alles in een blockchain zetten ivm privacy en wet om vergeten te worden 4 veel oplossingen kunnen gewoon in een normale DB, 5 die techrevolutie is nu al gaande alleen zie je dat bedrijven hun eigen oplossingen gaan gebruiken, zoals de banken , IBM, supply chains enz.
2: Wie heeft het over alles? Natuurlijk moet de techniek enkel gebruikt worden daar waar hij nut heeft. Maar hele suply chains gaan hier grote voordelen van hebben of andere decentrale entiteiten die zelfsturend kunnen worden. Blockchain nu is net zoals internet begin jaren 90. We kunnen nog niet eens 1/10 van de potentiële gebruiksvormen nu bedenken.
3: privacy is gewoon inbouwbaar
4: zoals bij 2. Dingen waarvoor je een normale DB kunt gebruiken hoeft niet in de blockchain. Het gaat om toepassingen die de decentraal, trustless en niet te vervalsen moeten zijn. Een DB bij een organisatie heeft een zwakte punt en is aan te passen door die partij een blockchain kan men blind vertrouwen en altijd controleren. Notariaat, verzekeringen, maar ook hele inkoopafdelingen etc. kan allemaal opgedoekt worden door een goeie toepassing van blockchain.
5: Het is idd al gaande maar men zal toch naar een wereldwijd verbonden systeem willen. Het is niet handig als iedereen zijn ding doet en dit niet op elkaar aansluit.
Nee, ik investeer op de lange termijn in Coins met achterliggende technieken waarvan ik verwacht dat ze heel groot gaan worden. Ik probeer niet op hypes mee te springen zonder achterliggende waarde enkel om snel iets te verdienen. Dan doe je gewoon mee aan "the bigger fool". Er trekt altijd iemand aan het kortste eind in dat geval en dat kan net zo goed jij zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Mirved op 11-06-2019 11:59 ]
Kijk dit zijn berichten! Vanmiddag gelijk Becam bellen en eens uithoren of ik tot aan m’n ellebogen in dit project mag stappen.Quxatrox schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:18:
Watch BOLT
Hoe gaat het eigenlijk met GET? Dat was ook een en al wallhalla.
Groetjes,
Hmr, de VET, XRP, XVG bagholder
Groetjes,
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb het even in bold gezet, niet dat je denkt dat het is om je af te zeikenMirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:52:
[...]
1: het kan het prima aan in de toekomst. Er wordt hard gewerkt aan scaling upgrades
BTC was ook in deze run zo traag als je weet wel
2: Wie heeft het over alles? Natuurlijk moet de techniek enkel gebruikt worden daar waar hij nut heeft. Maar hele suply chains gaan hier grote voordelen van hebben. of andere decentrale entiteiten die zelfsturend kunnen worden. Blockchain nu is net zoals internet begin jaren 90. We kunnen nog niet eens 1/10 van de potentiële gebruiksvormen nu bedenken.
Supply chains kunnen prima op private blockhains en of ze er echt voordeel van zullen hebben ? wat is het nut om voor eeuwigheid supply chain data te bewaren ? het zal alleen maar vertragen.
3: privacy is gewoon inbouwbaar.
Inbouwbaar ? dus aanpasbaar ? was is dat het nut van een blockchain die je kan aanpassen ?
4: zoals bij 2. Dingen waarvoor je een normale DB kunt gebruiken hoeft niet in de blockchain. Het gaat om toepassingen die de decentraal, trustless en niet te vervalsen moeten zijn. Een DB bij een organisatie heeft een zwakte punt en is aan te passen door die partij een blockchain kan men blind vertrouwen en altijd controleren. Notariaat, verzekeringen, maar ook hele inkoopafdelingen etc. kan allemaal opgedoekt worden door een goeie toepassing van blockchain.
DB's zijn ook prima te maken zodat ze niet te vervalsen zijn, ik zie een notaris dat echt niet op een public blockhain koop aktes oid opmaken
Zo kan je ook DB's blind vertrouwen, kost een stuk minder ook waarschijnlijk, dat hele smartcontract gedoe moet betaald worden, nu gebruiken ze er crypto coins voor die weer dividend genereren, neem het VET/THOR verhaal, compleet verkeerde opzet imo
Inkoop afdelingen hebben juist veel meer nut aan een systeem dat aan te passen is en hoeven ook niet tot eeuwigheid opgeslagen te worden
5: Het is idd al gaande maar men zal toch naar een wereldwijd verbonden systeem willen. Het is niet handig als iedereen zijn ding doet en dit niet op elkaar aansluit.
blockbchain is een revolutionair systeem maar er zijn niet zoveel toepassingen als men allemaal denkt, ik geloof best dat een hoop bedrijven er gebruik van zullen maken maar ik denk dat de meerderheid gewoon oplossingen bij bijvoorbeeld een IBM zullen kopen dan een bedrijfje wat op CMC staat en niet eens een kantoor heeft
Ik heb al gecashed daar gaat het mij om, en daar draait ook het hele crypto systeem zoals die nu is om, natuurlijk kan het meer zijn maar ik heb nu iets dat pakt niemand meer van mij af en over 10 jaar zie ik wel weerMirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:52:
[...]
Nee, ik investeer op de lange termijn in Coins met achterliggende technieken waarvan ik verwacht dat ze heel groot gaan worden. Ik probeer niet op hypes mee te springen zonder achterliggende waarde enkel om snel iets te verdienen. Dan doe je gewoon mee aan "the bigger fool". Er trekt altijd iemand aan het kortste eind in dat geval en dat kan net zo goed jij zijn.
Kan je eens een voorbeeld geven van een LT coin die je hebt die het beter doet dan een BTC/LTC ?
Op het moment doet deze bigger fool het beter dan mensen die niet op de hypes in springen
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 12:16 ]
Nee dus, door het ijs gezaktCounter_culture schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:18:
BTC vecht met de 200 uur MA, ben benieuwd of 'ie er door komt.
[Afbeelding]
Wat vinden jullie de beste tools om de volumes bij te houden?
Ik gebruik zelf CMC en de links die ik al eerder poste, ik zou niet te veel waarde hechten aan volumes meeste klopt niet, of het is te veel of het is te weinig.Ekstergroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:20:
CMC /20Ekstergroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:20:
8100 inderdaad plafond en niet doorheen te komen... We gaan onheroepelijk deze week support zoeken op het niveau van 17-18 mei, want de sterke 7500 van afgelopen weken gaat er een keer aan.Malarky schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:27:
[...]
Maar ook even dat andere: BTC trend is gebroken, dus als BTC 8100 is (lang plafond afgelopen weken) ga ik terug naar usdt. Tenzij ik nog heel even in SOLVE wil blijven.
Dus ik sta geduldig in USDT op 7000 te wachten, daar moet het gaan gebeuren.
https://coinmarketcap.com/currencies/get-protocol/hmr schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:57:
Hoe gaat het eigenlijk met GET? Dat was ook een en al wallhalla.![]()
Groetjes,
Best prima gains de afgelopen tijd. 70% up.
https://messari.io/onchainfx
Hier heb je de volume die CMC laat zien, maar ook de 'real 10' exchange waarvan ze bijna zeker weten dat het volume die ze rapporteren, klopt.
Hier heb je de volume die CMC laat zien, maar ook de 'real 10' exchange waarvan ze bijna zeker weten dat het volume die ze rapporteren, klopt.
Ekstergroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:20:
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
Zoals ik al zei Bitcoin zie ik enkel nut hebben als digitaal goud waar transactie snelheden niet van belang zijn als er geen grote updates komen zie ik weinig toekomst voor deze coin binnen de blockchain revolutie die gaat komen (en dus al helemaal LTC waar het in eerste instantie over ging)
Ik heb ook niks tegen mensen die handelen of op hypes inspringen enkel om wat geld te verdienen. Dat moet iedereen zelf weten maar waar ik niet tegen kan als mensen hier zitten te verkondigen dat iets de toekomst wordt en als je dan doorvraagt blijkt dat ze geen enkele toekomst in crypto zien en enkel op korte termijn winst uit zijn. Dan ben je dus andere gewoon onzin aan het verkopen wetende dat het gaat instorten.[...]
Ik heb al gecashed daar gaat het mij om, en daar draait ook het hele crypto systeem zoals die nu is om, natuurlijk kan het meer zijn maar ik heb nu iets dat pakt niemand meer van mij af en over 10 jaar zie ik wel weer
Kan je eens een voorbeeld geven van een LT coin die je hebt die het beter doet dan een BTC/LTC ?
Ik ben ook niet vies van geld verdienen zit sinds 2013 al in de crypto wereld en heb ook wel wat winst gepakt maar ik heb nooit shitcoins zitten pushen op andere enkel voor eigen gewin. Altijd gekeken in wat voor een project investeer ik nu en wat zit er werkelijk achter. Ik heb altijd coins gekocht waarvan ik dacht dat er toekomst in zit. Had misschien veel meer kunnen verdienen als ik geluk had met hypecoins maar heb daardoor ook nog nooit verlies gemaakt doordat het nu een van de duizenden dooie coins zijn.
https://bittrex.zendesk.c...for-U-S-Customers-6-21-19
32 tokens die verwijderd gaan worden van Bittrex. Enigste die ik van dit rijtje op het oog had was PRO Propy.
Moet zeggen dat die eigenlijk alleen maar gestegen is. Meestal is het toch hard dumpen en dit nieuws is al 4 dagen oud..
Maar wellicht voor mensen die deze tokens hebben.
32 tokens die verwijderd gaan worden van Bittrex. Enigste die ik van dit rijtje op het oog had was PRO Propy.
Moet zeggen dat die eigenlijk alleen maar gestegen is. Meestal is het toch hard dumpen en dit nieuws is al 4 dagen oud..
alleen voor US citizens verwijderdKlaas25 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:44:
Alleen voor de US market van Bittrex. Waarom? Geen flauw idee..Klaas25 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:44:
Om preventief te voorkomen dat deze coins en tokens als security gezien zouden kunnen worden en ze mogelijkerwijs dus tegen een rechtszaak aanlopen omdat ze daarvoor geen toestemming hebben.PHPResource schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:48:
Waarom? Geen flauw idee..
allemachtig... na 10 sec heb ik al de neiging om een potlood in mijn oor te steken, daar is echt niet naar de luisteren.
De ene shillcrap copy paste opgevolgd met de volgende.twain4me schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:09:
[...]
allemachtig... na 10 sec heb ik al de neiging om een potlood in mijn oor te steken, daar is echt niet naar de luisteren.
We zijn weer ouderwets Bartjes aan het maken de laatste weken

Uggggh lijkt wel een nigeriaanse spamscam maar dan op z'n hyper-Westers.
Binance DEX en Bitmax, nee niet op Binance en Bitmex. Je leest het goed, op Binance DEX en Bitmax.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:57:
[...]
Dit lijkt me wel wat. Waar kan ik BOLT aanschaffen?
@Slux heb jij ff geluk, Bentley komt met een nieuw bootschappen autotje voor je voedselbank boodschappen: https://www.nu.nl/auto/59...vorm-van-flying-spur.html. De prijzen zijn heel bood"schappelijk"
.
Verwijderd
Daar past wel een kratje Damburger en een pak spaghetti in de kofferbak.Sahara schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:18:
@Slux heb jij ff geluk, Bentley komt met een nieuw bootschappen autotje voor je voedselbank boodschappen: https://www.nu.nl/auto/59...vorm-van-flying-spur.html. De prijzen zijn heel bood"schappelijk".
Kan er ook een trekhaak onder voor de sleurhut?Sahara schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:18:
@Slux heb jij ff geluk, Bentley komt met een nieuw bootschappen autotje voor je voedselbank boodschappen: https://www.nu.nl/auto/59...vorm-van-flying-spur.html. De prijzen zijn heel bood"schappelijk".
Vraag dit voor een vriend
heb je vrienden ja?RaptorXS schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:26:
[...]
Kan er ook een trekhaak onder voor de sleurhut?
Vraag dit voor een vriend

Iemand die nog interessante AIRDROPS weet of is die term not-done anymore 
SPiET
Onzin aan het verkopen ? Wat is dit nou weer voor onzin.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:32:
[...]
Ik heb ook niks tegen mensen die handelen of op hypes inspringen enkel om wat geld te verdienen. Dat moet iedereen zelf weten maar waar ik niet tegen kan als mensen hier zitten te verkondigen dat iets de toekomst wordt en als je dan doorvraagt blijkt dat ze geen enkele toekomst in crypto zien en enkel op korte termijn winst uit zijn. Dan ben je dus andere gewoon onzin aan het verkopen wetende dat het gaat instorten.
ik heb nog nooit gezegd dat ik toekomst zie in crypto, ben ik altijd heel duidelijk in geweest.
Iedereen zit in crypto voor de winst, 1 hoopt dat zijn muntje miljoenen gaat opleveren de andere verdiend ze door op de hype mee te liften.
Als je voor andere redenen in crypto zit dan moet je zelf een blockhain gaan maken. want het holden van een coin tot eeuwigheid is echt kansloos.
Wie pushed hier shitcoins dan ? volgens mij zijn de meeste shillers al snel klaar hier.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:32:
[...]
ik heb nooit shitcoins zitten pushen op andere enkel voor eigen gewin. Altijd gekeken in wat voor een project investeer ik nu en wat zit er werkelijk achter. Ik heb altijd coins gekocht waarvan ik dacht dat er toekomst in zit. Had misschien veel meer kunnen verdienen als ik geluk had met hypecoins maar heb daardoor ook nog nooit verlies gemaakt doordat het nu een van de duizenden dooie coins zijn.
En BTW om te denken dat door hier je coins te pushen voor je eigen gewin enig nut heeft, dan ben je wel heel kortzichtig.
[ Voor 27% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 14:41 ]
ik zeg niks gewoon een vraag sinds ik met crypto bezig ben zijn al mijn vrienden verdwenen nou mijn vrouw nog
Zijn er nog nieuwtjes over aanstaande announcements, lanceringen, adoptie etc. etc. van coins in de top 50? Dat is iets waar de afgelopen tijd goed geld mee te verdienen valt. Dankzij tips hier over KMD, TRX, EOS en ZIL per coin zonder al teveel risico makkelijk 20% kunnen pakken. Bij TRX en EOS ook nog heel winstgevend kunnen shorten op Bitmex dankzij de standaard sell the news praktijken.
Maar behalve de LTC halvening (waar ik steeds huiveriger voor wordt qua prijs nu, wordt iets te gevaarlijk nu), heb ik de afgelopen week weinig vernomen. Hier is in ieder geval 90% een discussie over VET en de fundamenten van LTC bezig geweest
Overigens ga ik me niet meer wagen aan die BNB listings van vreemde shitcoins met loterijen, hou wel van een risicotje, maar dit gaat natuurlijk nergens over eigenlijk
. Ieder zijn ding hoor en ik hoop dat je er wat mee verdient, maar tot nu toe hoor ik alleen positieve verhalen over gigantische winsten, terwijl ze regelmatig in elkaar ploffen qua koers, de bagholders kruipen niet uit hun holletje. En zo'n coin holden is gewoon vragen om moeilijkheden. Daarom hou ik me alleen nog maar bezig met top 50 coins. (ja ik weet dat BTT daar ook in staat, uitzondering)
Maar behalve de LTC halvening (waar ik steeds huiveriger voor wordt qua prijs nu, wordt iets te gevaarlijk nu), heb ik de afgelopen week weinig vernomen. Hier is in ieder geval 90% een discussie over VET en de fundamenten van LTC bezig geweest

Overigens ga ik me niet meer wagen aan die BNB listings van vreemde shitcoins met loterijen, hou wel van een risicotje, maar dit gaat natuurlijk nergens over eigenlijk
[ Voor 30% gewijzigd door Malawolar op 11-06-2019 14:39 ]
Het niveau van dit topic is net zo hard aan het dalen als de bitcoin koers in 2018.. Laatste tijd zie ik alleen maar verhitte discussies of humoristische posts.. Waar blijven de serieuze analyses en de beslissingen die mensen maken (in-/uitstappen, waar en waarom etc..)
Begin maar zou ik zeggenPHPResource schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:37:
Het niveau van dit topic is net zo hard aan het dalen als de bitcoin koers in 2018.. Laatste tijd zie ik alleen maar verhitte discussies of humoristische posts.. Waar blijven de serieuze analyses en de beslissingen die mensen maken (in-/uitstappen, waar en waarom etc..)
Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:35:
[...]
Onzin aan het verkopen ? Wat is dit nou weer voor onzin.
ik heb nog nooit gezegd dat ik toekomst zie in crypto, ben ik altijd heel duidelijk in geweest.
Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:04:
Over echte projecten gesproken ...Litecoin
Nog 55 Dagen
https://www.litecoinblockhalf.com/
Fine..
Eerder deze week deel uit laten betalen. Nu met deze daling deel van btc omgezet naar ltc en eth. Heb het idee dat deze harder bouncen waardoor ik meer sats pak.
Misschien moet je de rest even lezen dan alleen maar 1 post eruit halen.
Oh nu is het opeens sarcasme en humor. Paar posts daaronder was je Litecoin nog flink aan het verdedigen en alle voordelen aan het opsommen. Toen had je het niet erover dat het sarcasme was en niet serieus toen ik vroeg om verduidelijking. Nu zoveel posts later heb je je compleet vast geluld en praat je jezelf tegen en is opeens allemaal een grapje. Laat me raden je reageert niet meer of "het heeft toch geen zin om hier verder op in te gaan".Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:43:
[...]
Misschien moet je de rest even lezen dan alleen maar 1 post eruit halen.
Echt waar als jij het verschil tussen sarcasme en serieuze posts niet snapt dan houdt het voor mij op.
[ Voor 20% gewijzigd door Mirved op 11-06-2019 14:47 ]
Dude was is nou je probleem.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Oh nu is het opeens sarcasme en humor. Paar posts daaronder was je Litecoin nog flink aan het verdedigen en alle voordelen aan het opsommen. Toen had je het niet erover dat het sarcasme was.
lees even vanaf dit punt,
Henk en Ingrid in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"
Ik verdedig helemaal geen litecoin, ik gaf antwoord op je vragen o,.a de verschillen en waarom LTC en BTC meer toekomst hebben dat de meeste shitcoins.
Je bent er alleen maar op uit te jennen zonder verder iets te lezen.
ik en mezelf vastgeluld ? Nu ben ik idd wel klaar met je onzin.
succes ermee, ik hoop niet dat je ook zo in het echte leven bent want met zo houding ga je niet ver komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 14:50 ]
Ik uit kritiek over Litecoin en dit is jouw exacte reply:Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:48:
[...]
Dude was is nou je probleem.
lees even vanaf dit punt,
Henk en Ingrid in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"
Ik verdedig helemaal geen litecoin, ik gaf antwoord op je vragen o,.a de verschillen en waarom LTC en BTC meer toekomst hebben dat de meeste shitcoins.
.
Dus ga nu niet doen alsof je het niet aan het verdedigen was.
[ Voor 4% gewijzigd door Mirved op 11-06-2019 14:51 ]
Je komt met een bewering dat het al in de prijs is ingecalculeerd, heb je daar een bron van ? want anders praat je gewoon weer onzin.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:50:
[...]
Ik uit kritiek over Litecoin en dit is jouw exacte reply:
[...]
Dus ga nu niet doen alsof je het niet aan het verdedigen was.
niet zo gek dat je zulke reacties krijgt toch ?
Was jij niet die gene die ook beweerde dat BMW VET betaalde zonder verder een bron te vermelden ?
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 14:55 ]
Kinders, hou eens even op svp.
Anders ga ik maar weer eens verder om TA'ers boos te maken hier.

Bij mij zijn op 3 juni al mijn stop-losses afgegaan toen de boel sterk daalde, BTC stond toen op 8.300. Ik was van plan om terug te kopen rond 7.300, dus ik ben nu al een week de koers omlaag aan het schreeuwen. Gisteren zachtjes gevloekt toen BTC naar 8.000 sprong. Vervolgens een FOMO-buy order op 8.100 gezet voor als de stijging door zou gaan. Maar nu toch weer aan het wachten op 7.300-7.500 om in te stappenPHPResource schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:40:
[...]
Fine..
Eerder deze week deel uit laten betalen. Nu met deze daling deel van btc omgezet naar ltc en eth. Heb het idee dat deze harder bouncen waardoor ik meer sats pak.
Voorheen altijd zonder stop-losses gewerkt maar had het idee dat ik daardoor toch veel misliep. Nu dus een beetje aan het experimenteren en hopen dat het goed uitpakt
Nou en jij kwam toch niet op voor Litecoin? waarom zou ik dat nu opeens moeten onderbouwen? of kom je nu toch wel opeens op voor LTC?Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:53:
[...]
Je komt met een bewering dat het al in de prijs is ingecalculeerd, heb je daar een bron van ? want anders praat je gewoon weer onzin.
niet zo gek dat je zulke reacties krijgt toch ?
Was jij niet die gene die ook beweerde dat BMW VET betaalde zonder verder een bron te vermelden ?
Nee dat was ik niet. Maar wat boeit jou dat ? Je gelooft toch niet in de toekomst van crypto dus wat maakt het uit als ik dat zou zeggen. Je mag toch blijkbaar alles zeggen om je muntje hier te pushen?
Omdat ik dat even geleden heb gezegd
janvanduschoten in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"
Prima om een discussie te voeren, maar kom dan wel met wat onderbouwing. Anders lijkt het sterk op "gewoon wat roepen" en dat is vast niet je bedoeling.
[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 11-06-2019 17:09 ]
Het maakt niet uit welke coin het is als iemand dingen zegt die niet kloppen krijg je van mij een reactie, ik heb genoeg onderbouwende posts geplaatst waarom en hoe het met LTC zit, maar dat wil je blijkbaar niet lezen want je probeert ergens je gelijkt te halen lijkt wel.Mirved schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:05:
[...]
Nou en jij kwam toch niet op voor Litecoin? waarom zou ik dat nu opeens moeten onderbouwen? of kom je nu toch wel opeens op voor LTC?
Nee dat was ik niet. Maar wat boeit jou dat ? Je gelooft toch niet in de toekomst van crypto dus wat maakt het uit als ik dat zou zeggen. Je mag toch blijkbaar alles zeggen om je muntje hier te pushen?
Iedereen mag pushen wat ze willen als ze het maar onderbouwen en duidelijk uitleggen waarom en met bron vermeldingen maar als er beweringen worden gedaan die kant nog wal slaan zoals dat het al in de prijs in is gecalculeerd praat je gewoon onzin, jij weet het niet ik niet niemand niet.
En dan begin je tegen mij dat ik niks onderbouw en alleen maar wat roep
Maar goed hoor als jij je nu beter voelt bij deze
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 15:20 ]
Yay, eindelijk wat beweging bij Liquid/QASH nu ze de Telegram Token Sale gaan doen 
Hopelijk stap 1 van hun marketing offensief, wordt nu wel eens tijd
Hopelijk stap 1 van hun marketing offensief, wordt nu wel eens tijd
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Het was maar een grapje, herken je geen sarcasme?Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Het maakt niet uit welke coin het is als iemand dingen zegt die niet kloppen krijg je van mij een reactie, ik heb genoeg onderbouwende posts geplaatst waarom en hoe het met LTC zit, maar dat wil je blijkbaar niet lezen want je probeert ergens je gelijkt te halen lijkt wel.
Iedereen mag pushen wat ze willen als ze het maar onderbouwen en duidelijk uitleggen waarom en met bron vermeldingen maar als er beweringen worden gedaan die kant nog wal slaan zoals dat het al in de prijs in is gecalculeerd praat je gewoon onzin, jij weet het niet ik niet niemand niet.
En dan begin je tegen mij dat ik niks onderbouw en alleen maar wat roep![]()
Maar goed hoor als jij je nu beter voelt bij deze
Zo wat een rust
div[data-owner-id="322076"]{ display:none; }
div[data-owner-id="322076"]{ display:none; }
Hope for the best mate!Counter_culture schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:56:
[...]
Bij mij zijn op 3 juni al mijn stop-losses afgegaan toen de boel sterk daalde, BTC stond toen op 8.300. Ik was van plan om terug te kopen rond 7.300, dus ik ben nu al een week de koers omlaag aan het schreeuwen. Gisteren zachtjes gevloekt toen BTC naar 8.000 sprong. Vervolgens een FOMO-buy order op 8.100 gezet voor als de stijging door zou gaan. Maar nu toch weer aan het wachten op 7.300-7.500 om in te stappen
Voorheen altijd zonder stop-losses gewerkt maar had het idee dat ik daardoor toch veel misliep. Nu dus een beetje aan het experimenteren en hopen dat het goed uitpakt
Was wel een risicootje want als de 200ma was doorbroken hadden we misschien verder gaan moonen. De 7600/7700 lijkt voor nu even de support te zijn
Het is niet eens onzinpraat, het is gewoon onzin en dat heb ik eerder ook al uitgelegd. LTC zit tov BTC nog steeds niet op zijn oude nivo dus er zit nog voldoende rek naar boven in. Of dat gaat gebeuren is een tweede maar feit is gewoon dat LTC hoger heeft gestaan dan dat het nu staat en dat was nog zonder halving in zicht.Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:53:
[...]
Je komt met een bewering dat het al in de prijs is ingecalculeerd, heb je daar een bron van ? want anders praat je gewoon weer onzin.
Echt he, ik zou er bijna naar verlangen.RaptorXS schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:53:
Kinders, hou eens even op svp.

Valt toch wel prima mee allemaal? De laatste 5 launchpad coins van Binance;Malawolar schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:36:
Zijn er nog nieuwtjes over aanstaande announcements, lanceringen, adoptie etc. etc. van coins in de top 50? Dat is iets waar de afgelopen tijd goed geld mee te verdienen valt. Dankzij tips hier over KMD, TRX, EOS en ZIL per coin zonder al teveel risico makkelijk 20% kunnen pakken. Bij TRX en EOS ook nog heel winstgevend kunnen shorten op Bitmex dankzij de standaard sell the news praktijken.
Overigens ga ik me niet meer wagen aan die BNB listings van vreemde shitcoins met loterijen, hou wel van een risicotje, maar dit gaat natuurlijk nergens over eigenlijk. Ieder zijn ding hoor en ik hoop dat je er wat mee verdient, maar tot nu toe hoor ik alleen positieve verhalen over gigantische winsten, terwijl ze regelmatig in elkaar ploffen qua koers, de bagholders kruipen niet uit hun holletje. En zo'n coin holden is gewoon vragen om moeilijkheden. Daarom hou ik me alleen nog maar bezig met top 50 coins. (ja ik weet dat BTT daar ook in staat, uitzondering)
1. Harmony.
Huidige waarde; 0.023419 USD
IEO waarde; 0.003175 USD
2. Matic
Hudige waarde; 0.024757 USD
IEO waarde; 0.00263 USD
3. Celer
Huidige waarde; 0.019461 USD
IEO waarde; 0.015 USD
4. Fetch
Huidige waarde; 0.241482 USD
IEO waarde; 0.05267 USD
5. Bittorrent
Huidige waarde; 0.001181 USD
IEO waarde; 0.000177 USD
Dusja, de laatste 5 projecten zijn allemaal winstgevend tov van de IEO. Voorlopig. Maar dat lijkt me in ieder geval juist aan te geven dat dit behoorlijk safe bets zijn. Je mag er het jouwe van vinden hoor, maar onderbouw het wel wat beter dan.
PSN/Steam: Xamsix
Nou eigenlijk...Crypts schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:46:
[...]
Het is niet eens onzinpraat, het is gewoon onzin en dat heb ik eerder ook al uitgelegd. LTC zit tov BTC nog steeds niet op zijn oude nivo dus er zit nog voldoende rek naar boven in. Of dat gaat gebeuren is een tweede maar feit is gewoon dat LTC hoger heeft gestaan dan dat het nu staat en dat was nog zonder halving in zicht.
Met ingecalculeerd in de prijs denk ik dat er bedoeld wordt dat er nu al wordt ingespeeld op de komende halvening. We weten het immers al dus waarom zou je wachten met LTC kopen tot het moment daar is. Waarom zou je daar niet nu al op inspelen? Dat doen jullie toch ook? Volgens dit artikel van Bloomberg gebeurt dat nu al voor BTC:
https://www.bloomberg.com...ext-year-s-drop-in-supply
That said; je kan het onzin vinden maar je kan niet stellen dat het onzin is. Sowieso is heel deze markt gebakken lucht en niemand weet wat er gaat gebeuren. Dus als jij denkt dat er nog veel rek in zit omdat de prijs nog zo laag is is dat wellicht allemaal heel logisch en aannemelijk. Maar je kan het niet empirisch vaststellen en dus is het tegenovergestelde ook geen onzin.
[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 11-06-2019 16:37 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
Ik vind die spectaculaire verwachtingen van de halvings maar behoorlijk overdreven. Coins zat te koop, met of zonder halving. Ja, er worden minder block rewards gedumpt op dagelijkse basis door miners, maar wie zegt dat alle miners instant marktdumpen? Zullen ook wel zat holders tussen zitten die verkopen op gunstige momenten, die niet direct de kosten eruit hoeven te halen. Alsof alle miners krampachtig op hun coins zitten te wachten om rond te komen.
Opgeblazen psychische hopium.
De prijs van de LTC is dit jaar al een keer of 4 over de kop gegaan dus een stukje inprijzing op de halving zal er wel zijn. Heb @Tominatie al een paar keer gemeld dat ik er persoonlijk op korte termijn na de halving geen prijsexplosie in zie. Maar een half jaar of een jaartje verder, dan komt het goed.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:47:
Ik vind die spectaculaire verwachtingen van de halvings maar behoorlijk overdreven. Coins zat te koop, met of zonder halving. Ja, er worden minder block rewards gedumpt op dagelijkse basis door miners, maar wie zegt dat alle miners instant marktdumpen? Zullen ook wel zat holders tussen zitten die verkopen op gunstige momenten, die niet direct de kosten eruit hoeven te halen. Alsof alle miners krampachtig op hun coins zitten te wachten om rond te komen.
Ik heb empirisch vastgesteld dat de huidige koers van LTC as we speak 0.016468 is en dat was op 3 april dit jaar 0.018916. Dat is een verschil van bijna 12,5% dus ja ik durf gerust te stellen dat er nog best wat rek in zit. Kijk je nog verder terug dan heeft LTC zelfs op bijna 0.025 gestaan...Pkunk schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:37:
[...]
Nou eigenlijk...
Met ingecalculeerd in de prijs denk ik dat er bedoeld wordt dat er nu al wordt ingespeeld op de komende halvening. We weten het immers al dus waarom zou je wachten met LTC kopen tot het moment daar is. Waarom zou je daar niet nu al op inspelen? Dat doen jullie toch ook? Volgens dit artikel van Bloomberg gebeurt dat nu al voor BTC:
https://www.bloomberg.com...ext-year-s-drop-in-supply
That said; je kan het onzin vinden maar je kan niet stellen dat het onzin is. Sowieso is heel deze markt gebakken lucht en niemand weet wat er gaat gebeuren. Dus als jij denkt dat er nog veel rek in zit omdat de prijs nog zo laag is is dat wellicht allemaal heel logisch en aannemelijk. Maar je kan het niet empirisch vaststellen en dus is het tegenovergestelde ook geen onzin.
Dat hodlers misschien al hebben ingekocht kan maar het duurt nog wel even he? Als trader daarentegen kan ik het me niet veroorloven om me nu al in te kopen en braaf te gaan zitten wachten. Het levert simpelweg meer op om mijn centjes in beweging te houden en ik ben echt de enige niet. Wat heel erg logisch lijkt voor de een hoeft dat niet voor de ander te zijn, het is maar net door welk brilletje je de wereld in kijkt.
Ik neig er als oud Litecoin miner wel naar om deels mee te gaan met jou stelling. Allereerst denk ik sowieso al niet dat miners massaal LTC op de markt dumpen .. om de simpele reden dat minen van LTC momenteel helemaal niet uit kan. Ze zullen links of rechtsom moeten wachten met cashen om het kostendekkend te houden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:47:
2, Er zijn heel veel meer Litecoins in omloop, en actieve omloop dan Bitcoins, dus dat verband tussen beide halvings zie ik persoonlijk niet. Er zijn simpelweg ruim voldoende Litecoins beschikbaar. De prijs bepaald de populariteit en niet de beschikbaarheid.
3, Ik geloof persoonlijk niet in sudden prijsexplosies .. zo'n halving doet wel wat en veel speculanten spelen daar al lang van te voren op in ... zoiets gebeurt doorgaans niet net voor het moment. Potentieel gevaar vind ik wel dat naar een beetje tegenvallende resultaten men direct begint te dumpen ...het resultaat daarvan behoeft geen uitleg.
4, Halvings zijn gewoon kut .. als je opeens als miner de helft gaat verdienen dan moet de diff. wel krankzinnig ver teruglopen wil je een gelijk rendement behalen. Het gevaar is dus dat fee's enorm gaan stijgen en/of miners gewoon weglopen en voor wat anders gaan. LTC verkeert momenteel in de rottige positie dat het minen er van nauwelijks of zelfs niet lonend is. In beide gevallen doet het de populariteit in ieder geval geen goed. (lees: dagelijks volume zal ongetwijfeld terug gaan lopen)
Al met al zie ik LTC liever een mooie vloeiende prijsstijging maken dan een gefingeerde stijging door hard core handelaren. Het mooiste zou zijn als een significant deel van de LTC'ers Hodler's waren ... dan creëer je schaarste, en verloopt het iets natuurlijker dan bovengenoemde situatie.
Anyway ... ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Wellicht een prijsexplosie nog? ... met de pest dat er ook een dump volgt? .. geen idee, zoals gezegd, liever zag ik helemaal geen halvings en fomo rond LTC .. laat hem maar lekker rustig stijgen zonder al die crypto cowboys.
Mocht je het nog niet doorhebben ... ik ben een absolute long-term liefhebber van LTC.
Las laatst nog ergens dat ze de fee's x10 gaan minderen, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken dan.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:54:
[...]
Ik neig er als oud Litecoin miner wel naar om deels mee te gaan met jou stelling. Allereerst denk ik sowieso al niet dat miners massaal LTC op de markt dumpen .. om de simpele reden dat minen van LTC momenteel helemaal niet uit kan. Ze zullen links of rechtsom moeten wachten met cashen om het kostendekkend te houden.
2, Er zijn heel veel meer Litecoins in omloop, en actieve omloop dan Bitcoins, dus dat verband tussen beide halvings zie ik persoonlijk niet. Er zijn simpelweg ruim voldoende Litecoins beschikbaar. De prijs bepaald de populariteit en niet de beschikbaarheid.
3, Ik geloof persoonlijk niet in sudden prijsexplosies .. zo'n halving doet wel wat en veel speculanten spelen daar al lang van te voren op in ... zoiets gebeurt doorgaans niet net voor het moment. Potentieel gevaar vind ik wel dat naar een beetje tegenvallende resultaten men direct begint te dumpen ...het resultaat daarvan behoeft geen uitleg.
4, Halvings zijn gewoon kut .. als je opeens als miner de helft gaat verdienen dan moet de diff. wel krankzinnig ver teruglopen wil je een gelijk rendement behalen. Het gevaar is dus dat fee's enorm gaan stijgen en/of miners gewoon weglopen en voor wat anders gaan. LTC verkeert momenteel in de rottige positie dat het minen er van nauwelijks of zelfs niet lonend is. In beide gevallen doet het de populariteit in ieder geval geen goed. (lees: dagelijks volume zal ongetwijfeld terug gaan lopen)
Al met al zie ik LTC liever een mooie vloeiende prijsstijging maken dan een gefingeerde stijging door hard core handelaren. Het mooiste zou zijn als een significant deel van de LTC'ers Hodler's waren ... dan creëer je schaarste, en verloopt het iets natuurlijker dan bovengenoemde situatie.
Anyway ... ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Wellicht een prijsexplosie nog? ... met de pest dat er ook een dump volgt? .. geen idee, zoals gezegd, liever zag ik helemaal geen halvings en fomo rond LTC .. laat hem maar lekker rustig stijgen zonder al die crypto cowboys.
Mocht je het nog niet doorhebben ... ik ben een absolute long-term liefhebber van LTC.
Denk zelf dat LTC gewoon aan een herstel bezig is net als BTC, hij zal BTC gewoon volgen, als je het vergelijkt met andere cions doet nieuws weinig meer voor coins, zou niet weten waarom het anders zou zijn voor LTC
We weten hoe het long term holden heeft uitgepakt voor je

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 18:14 ]
Punt 1 weet ik niets van ,maar dat zou mooi zijn.Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:09:
[...]
Las laatst nog ergens dat ze de fee's x10 gaan minderen, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken dan.
punt 2 begrijp ik niet helemaal ... ik zat er grotendeels in vanaf de €6 ... echt handig was het bijkopen op €200 niet, maar door het midden genomen was het rendement uitstekend. Waar zat jij aan te denken als ik vragen mag?
Heb je het niet over EOS?Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:09:
[...]
Las laatst nog ergens dat ze de fee's x10 gaan minderen, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken dan.
Denk zelf dat LTC gewoon aan een herstel bezig is net als BTC, hij zal BTC gewoon volgen, als je het vergelijkt met andere cions doet nieuws weinig meer voor coins, zou niet weten waarom het anders zou zijn voor LTC
Bron: https://cointelegraph.com...ual-inflation-from-5-to-1EOS Holders Vote to Reduce the Annual Inflation From 5% to 1%
Hier staat er iets overTurbo-Puppy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:14:
[...]
Punt 1 weet ik niets van ,maar dat zou mooi zijn.
punt 2 begrijp ik niet helemaal ... ik zat er grotendeels in vanaf de €6 ... echt handig was het bijkopen op €200 niet, maar door het midden genomen was het rendement uitstekend. Waar zat jij aan te denken als ik vragen mag?
https://blockchainreporte...-10-times-latest-upgrade/
Dus je was niet echt een long term holder ? dacht dat je uiteindelijk met verlies uit LTC was gestapt ?
Lower Fees and Lightning Network
Once the 0.17.1 Litecoin Core update is adopted by most of the nodes, writing your transaction in a full block is expected to cost a paltry $0.15, which is ten times lower than the 2017 Bull Run amount. This means therefore that under the normal circumstances of low demand, a user’s average fee will be less than a cent.
[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 11-06-2019 18:22 ]
thx, ben nooit te oud om te lerenSlux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:19:
[...]
Hier staat er iets over
Dus je was niet echt een long term holder ? dacht dat je uiteindelijk met verlies uit LTC was gestapt ?
Lower Fees and Lightning Network
Once the 0.17.1 Litecoin Core update is adopted by most of the nodes, writing your transaction in a full block is expected to cost a paltry $0.15, which is ten times lower than the 2017 Bull Run amount. This means therefore that under the normal circumstances of low demand, a user’s average fee will be less than a cent.
De definitie van "long term" laat in crypto vaak voldoende ruimte voor interpretatie nu velen 3 dagen als "long" beschouwen, maar gezien de genoemde prijs van €6 .. en het bijkopen op €200 moet jij toch redelijk een inschatting kunnen maken van hoe lang ik er op dat moment inzat. Los daarvan heb ik nooit verkocht omdat ik het wilde, maar omdat het ...in zekere zin een "moetje" was.Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:19:
[...]
Hier staat er iets over
resumé ... ik heb een deel van de winst verkloot ... een kleine 100 stuks door de tijd verloren op GDAX .. en eind van de rit ...als we dat allemaal op de grote hoop gooien nog steeds met heel erg veel winst verkocht ... maar dan heb je geen LTC meer nu .. klopt, maar ik heb de investering kunnen doen die nodig was, en ik kan ze nu gewoon weer terugkopen ... alleen nog niet helemaal het aantal van vorig jaar. Kwestie van tijd tot dat wel kan, of de prijs moet een flinke duik maken eventjes.
Volgens mij had ik dit overigens al 2 keer eerder genoemd ook .. in ieder geval 1 keer, 1 keer op dat Whatsapp kanaal van deze chat.
Verwijderd
Wat RaptorXS ook al aangaf: vooral op de langere termijn kan een halving voordelig uitpakken voor de prijs, er vanuit gaande dat de adoptie van Litecoin groeit en er dus meer schaarste ontstaat.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:54:
[...]
Ik neig er als oud Litecoin miner wel naar om deels mee te gaan met jou stelling. Allereerst denk ik sowieso al niet dat miners massaal LTC op de markt dumpen .. om de simpele reden dat minen van LTC momenteel helemaal niet uit kan. Ze zullen links of rechtsom moeten wachten met cashen om het kostendekkend te houden.
Maar zoals met alles is het in crypto vooral gigantisch opblazen van gebeurtenissen voor de korte termijn.
Op de korte termijn zie ik zo'n halvening gewoon weinig toevoegen, afgezien dan van het psychische aspect van moon verwachtingen.
okay, maand of 6 dan, zat er zelf ook in zo rond de 6Turbo-Puppy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:27:
[...]
De definitie van "long term" laat in crypto vaak voldoende ruimte voor interpretatie nu velen 3 dagen als "long" beschouwen, maar gezien de genoemde prijs van €6 .. en het bijkopen op €200 moet jij toch redelijk een inschatting kunnen maken van hoe lang ik er op dat moment inzat. Los daarvan heb ik nooit verkocht omdat ik het wilde, maar omdat het ...in zekere zin een "moetje" was.
resumé ... ik heb een deel van de winst verkloot ... een kleine 100 stuks door de tijd verloren op GDAX .. en eind van de rit ...als we dat allemaal op de grote hoop gooien nog steeds met heel erg veel winst verkocht ... maar dan heb je geen LTC meer nu .. klopt, maar ik heb de investering kunnen doen die nodig was, en ik kan ze nu gewoon weer terugkopen ... alleen nog niet helemaal het aantal van vorig jaar. Kwestie van tijd tot dat wel kan, of de prijs moet een flinke duik maken eventjes.
Volgens mij had ik dit overigens al 2 keer eerder genoemd ook .. in ieder geval 1 keer, 1 keer op dat Whatsapp kanaal van deze chat.
Komt vast wel weer terug die winst
Ik heb geen whatsapp, alleen telegram, waarom had je eigenlijk die ban gehad ? heb ik ook even gemist.
Telegram .. ook goed..Slux schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:32:
[...]
okay, maand of 6 dan, zat er zelf ook in zo rond de 6![]()
Komt vast wel weer terug die winst![]()
Ik heb geen whatsapp, alleen telegram, waarom had je eigenlijk die ban gehad ? heb ik ook even gemist.
Geen idee ... volgens mij A87 de huid vol zitten kafferen ... kan ook wat anders zijn geweest. Heb wel vaker mijn ongenoegen geuit hier met bijbehorende consequentie.
Offtopic, dus weg.
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 11-06-2019 19:23 ]
Ik begin toch bijna op het punt te komen de LTC’s te verkopen. Nog heel ff meeliften met de hype, hodl!😁
Pelox schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:59:
Ik klik op sell (ltc) en hoppekee.. daar gaat ie weer. Graag gedaan.

Gaat wel hard trouwens MC staat inmiddels al over de 8 miljard van LTC

Zit zelf nu nog met een bag in dat bmeuk cash, schiet niet op met die crap.
Echt traders zijn jullie. Ik ben toch iemand die iets koopt en het vaak een tijdlang vasthou(soms met hier en daar een swingtrade)
Die litecoin hou ik bijv. al 3 maandjes vast. Heb misschien in die tijd 3x een trade gemaakt.
Persoonlijk zie ik dat constante in en uitstappen echt als geldverneukend, want je betaalt telkens fee’s. Ik ben daar gewoon veel te gierig voor. Ik blijf liever zitten.
Die litecoin hou ik bijv. al 3 maandjes vast. Heb misschien in die tijd 3x een trade gemaakt.
Persoonlijk zie ik dat constante in en uitstappen echt als geldverneukend, want je betaalt telkens fee’s. Ik ben daar gewoon veel te gierig voor. Ik blijf liever zitten.
7 juni weggedaan voor 104,19Bever! schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:20:
Ltc gaat echt los nu
Was ik blij mee
Mn portfolio bereikt ook elke dag weer een ATHBever! schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:20:
Ltc gaat echt los nu

Ik heb nu al twee keer uitgelegd dat er nog genoeg rek in zit... Van jou had ik toch wel beter verwacht hoor. Is er een reden dat je me nu ineens niet meer serieus neemt?Pelox schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:59:
Ik klik op sell (ltc) en hoppekee.. daar gaat ie weer. Graag gedaan.
Did the same, sold at 116Crypts schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:26:
[...]
Ik heb nu al twee keer uitgelegd dat er nog genoeg rek in zit... Van jou had ik toch wel beter verwacht hoor. Is er een reden dat je me nu ineens niet meer serieus neemt?

Je koopt iedere dag iets meer bij dan je verlies van die dag?Tominatie schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:24:
[...]
Mn portfolio bereikt ook elke dag weer een ATH![]()
Geeft niks al zie ik hem niet direct weer terugvallen naar €115 of lager. Gewoon bij een drop weer instappen toch? Uiteindelijk gaat het om de eurootjes en niet de denkbeeldige winsten die je misschien had kunnen behalen.
haha nee. Is alweer een tijdje geleden dat ik heb bijgekocht. Zit zelf nog steeds te wachten op een Bitcoin van $7200-6000. In die range ga ik zeker weer met geld smijten.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:28:
[...]
Je koopt iedere dag iets meer bij dan je verlies van die dag?![]()
(tevens ben ik ook gewoon erg blij met wat ik heb nu. Hoef niet persee bij te kopen, maar ben toch wel een rupsje nooit genoeg dus als het dan toch weer daalt.... ik koop de dip sowieso)
[ Voor 20% gewijzigd door Tominatie op 11-06-2019 19:37 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!