Lees mijn post hieronder. De stability fund koopt dit op omdat er voor elke verkochte ticket 1€ aan GET nodig is.Crypts schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:33:
[...]
Wie gaat dat kopen dan? Volgens mij staat er in die blog dat ze zelf niets kopen dus moet er een partij zijn die ook daadwerkelijk zoveel nodig heeft?
Adnanos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:34:
[...]
Je zit er helemaal naast. Voor ELKE verkochte ticket door GUTS, ITIX of andere toekomstige ticketing bedrijven hebben ze GET nodig. Dit is meegerekend in de ticketprijs. De stability fund koopt dit GET dan op van de markt. In tegenstelling tot de meeste projecten zijn de tokenomics van GET dus geweldig. En geloof me: de buying pressure die er aan zit te komen is gigantisch groot. We hebben het over enkeke miljoenen euro's die de stability fund binnenkort zal moeten opkopen, voor enkel de gekende deals.

Mooie argument. Lees de whitepaper als je mij niet gelooft. Dat is hoe het GET protocol nu eenmaal werkt. Volgende week begint het opkopen voor de verkochte tickets van dit kwartaal. Gelukkig is GET hier heel transparant over dus ik zal je de tx's delen zodra het gebeurd is
GET... VET...Zal ik ook nog weer eens beginnen dan?
Ik zal het er maar bij laten dat ik mijn favo asset van 60% van mijn PF naar 75% heb doen stijgen.
Het is wel weer mooi rood allemaal
Ik zal het er maar bij laten dat ik mijn favo asset van 60% van mijn PF naar 75% heb doen stijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 08-06-2019 17:44 ]
Als iemand dit zegt zonder bron of onderbouwing en puur uit zijn duim zuigt hier iets neer kwakt, dan kan je van mij ook geen normaal antwoord krijgenAdnanos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:41:
[...]
Mooie argument. Lees de whitepaper als je mij niet gelooft. Dat is hoe het GET protocol nu eenmaal werkt. Volgende week begint het opkopen voor de verkochte tickets van dit kwartaal. Gelukkig is GET hier heel transparant over dus ik zal je de tx's delen zodra het gebeurd is
in tegenstelling tot de meeste projecten zijn de tokenomics van GET dus geweldig. En geloof me: de buying pressure die er aan zit te komen is gigantisch groot.
Zitten hier blijkbaar veel mensen die het idee achter GUTS en het GET protocol niet echt snappen of niet willen snappen... Vooral met inhoudsloze gifs blijven strooien en niet ff de witte papier doorlezen
Vind dat ze leuk bezig zijn, was vorig jaar bij hun Community meetup en leuk team ook
Project begint nu eindelijk wat meer zichtbaarheid te krijgen.

Vind dat ze leuk bezig zijn, was vorig jaar bij hun Community meetup en leuk team ook
Alleen als het rijmt en dat doet het niet dus jammer joh.Klaas25 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:41:
GET... VET...Zal ik ook nog weer eens beginnen dan?
Wat betreft GET, het zal wel. Ik geloof niet dat dit gaat werken en het blijft voor mij in de categorie 'waarom makkelijk doen als het ook heul heul heul moeilijk kan?'
Als je naar de blogs kijkt en met name het aantal woorden wat nodig is om uit te leggen hoe het werkt steekt het bijna de bijbel naar de kroon...

Ik zie het niet en ik zie al helemaal niet hoe ik hier een beetje leuk en op een regelmatige basis wat mee kan verdienen. Dit is echt blockchain omdat... Ja blockchain.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je ziet het verkeerd, er zitten hier veel mensen die er met oogkleppen naar kijken en niet zelf niet snappen waar ze instappen, en het ergste is dat ze nog zieltjes proberen te winnen op deze manier ook.T-mo-T schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:46:
Zitten hier blijkbaar veel mensen die het idee achter GUTS en het GET protocol niet echt snappen of niet willen snappen... Vooral met inhoudsloze gifs blijven strooien en niet ff de witte papier doorlezen![]()
Vind dat ze leuk bezig zijn, was vorig jaar bij hun Community meetup en leuk team ookProject begint nu eindelijk wat meer zichtbaarheid te krijgen.
Kerel wat verwacht je van me? Ik verwijs naar de whitepaper en het is niet goed genoeg. Is een blog goed genoeg?Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:45:
[...]
Als iemand dit zegt zonder bron of onderbouwing en puur uit zijn duim zuigt hier iets neer kwakt, dan kan je van mij ook geen normaal antwoord krijgen![]()
[...]
https://medium.com/get-pr...ous-buybacks-92ef682f6825
Als ik je volgende week de tx's deel zal je me beloven in de toekomst beter onderzoek te doen alvorens onzin uit te kramen?
Nope .. maar ergens anders die troep chillen zou wel voldoende moeten zijn.Adnanos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:49:
[...]
Kerel wat verwacht je van me? Ik verwijs naar de whitepaper en het is niet goed genoeg. Is een blog goed genoeg?

Het word wel weer tijd voor een pump out of nowhere. Te lang geleden
Schijnt dat GET een moonshotje gaat doen ... heb jij ze nog niet dan?Klaas25 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:53:
Het word wel weer tijd voor een pump out of nowhere. Te lang geleden
Idd doe een market buy van 1BTC en hij gaat 100% upTurbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:55:
[...]
Schijnt dat GET een moonshotje gaat doen ... heb jij ze nog niet dan?
Wat zullen een paar bagholders dankbaar zijn met een market buy ter waarde van 1BTC om eindelijk van die shit af te komen.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:55:
[...]
Idd doe een market buy van 1BTC en hij gaat 100% up
Nee dankje ... ik ben al 90% eigenaar van LCC volgens mij .. biggest bagholder out there. Met 1 BTC zou ik een gelijke situatie creëren voor GET.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:55:
[...]
Idd doe een market buy van 1BTC en hij gaat 100% up
Heb zo onderhand al zoveel shitcoins dat zelfs het huis er regelmatig naar stinkt.
Ik kan me nog herinneren toen je ze kreeg, volgens mij had je echt mega winst erop kunnen pakket toen, youre a greedy boy.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:58:
[...]
Nee dankje ... ik ben al 90% eigenaar van LCC volgens mij .. biggest bagholder out there. Met 1 BTC zou ik een gelijke situatie creëren voor GET.![]()
Heb zo onderhand al zoveel shitcoins dat zelfs het huis er regelmatig naar stinkt.
Ik ook, hij wilde zelfs mijn LCC wel verkopen op een shady exchange (ik had ze niet gekocht, maar als fork gekregen van LTC), de fee betalen en dat weer als een andere coin terugstorten.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:04:
[...]
Ik kan me nog herinneren toen je ze kreeg, volgens mij had je echt mega winst erop kunnen pakket toen, youre a greedy boy.
Uiteindelijk heb ik dit zelf gedaan, kon de transactie fee er niet eens van betalen en nu staat dat nog als USDT te verstoffen op een exchange waarvan ik de naam niet eens meer ken.
Mooie tijden waren dat, toen voerden we geen discussies over TA of shitcoins, alles veranderde toen gewoon in goud en de megawinsten klotsten tegen de plinten op...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
way .. way worse!Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:04:
[...]
Ik kan me nog herinneren toen je ze kreeg, volgens mij had je echt mega winst erop kunnen pakket toen, youre a greedy boy.
Ik kreeg er een significant aantal .. daarvan +/- eerst 10000 verkocht ... toen kreeg ik spijt, dus voor dubbel de prijs teruggekocht. (tussen de $0.80 en $1) ... nu waard, $0.01 .. afgerond naar boven.
spoiler:
ik weet dus best wel hoe de meeste get bagholders zich voelen
Maar ... ik heb het verlies uitpoetsen ontdekt, dus ik heb er gewoon nog maar eens 30000 bijgekocht afgelopen jaar. steeds een beetje .. dus het verlies per lcc is nu in ieder geval minder pijnlijk. Hij hoeft alleen nog maar even x 15000 te gaan, en dan ben ik redelijk uit de kosten.

Feit? Een aantal miljoen euro? Volgens de laatste blog gaan zij de target van 1 miljoen tickets die ze voor 2019 op de planning hadden niet halen. Dat zou een bedrag van 500-600k geweest zijn en dat is nu minder.Adnanos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:29:
[...]
Feit is dat er binnenkort voor een aantal miljoen euro aan GET gekocht zal moeten worden van de markt.
Super mooi toch. Beetje flamen met z'n allen, iedereen verdedigd zijn eigen project.Klaas25 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:41:
GET... VET...Zal ik ook nog weer eens beginnen dan?![]()
Laten we het in ieder geval leuk houden en wel proberen met feiten iets te onderbouwen.
Ik vind de inhoudelijke discussies / moddergooierij in ieder geval leuker om te lezen dan die TA-shit. Dat is pas mensen om de tuin leiden met kwakzalverij. Gebaseerd op lijntjes mensen ergens in laten geloven dat het gaat stijgen. En dat op projecten met honderden miljoenen marketcaps waar de downside dus vele malen groter is dan de upside.
In bullmarket 2017 was het ook veel meer shillen van je projecten waar je zelf al in zat dan lijntjes tekenen met TA. Op gegeven moment was TA enige om op terug te vallen in 2018 en dat is echt enorm kansloos als dat de enige redenen zijn waarom coins stijgen, fundamenteel moet er toch iets toe te voegen zijn aan de samenleving met blockchain.
Mijn BNB shill van december 2017 maar ook december 2018 is iig goed uitgepakt. Mijn EOS shill op 10$ niet, maar die is alweer een jaar terug, sta ik niet meer achter ook. Altijd goed om fouten durven toe te geven.
BNB nu fair gewaardeerd imho, 2% van supply geburnt per jaar bij huidige transactievolumes (gem. 2mrd per dag de afgelopen 30 dagen). Mooie reductie van uitstaande coins.
Nu shilll ik dus GET en hopelijk hoef ik daar niet op terug te komen dat ik fout zat
Laten we dan ook zoveel mogelijk bij de feiten houden, dus inderdaad het zijn geen miljoenen euro's aan buyback binnenkort zoals @tias86 aangeeft. Dat is pas mogelijk over een paar jaar als ze alles waarmaken, voor nu is het inderdaad nog geloven in het feit dat ze die ticket aantallen waar gaan maken.
Zo, nu zuipen. YOOO!
[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 08-06-2019 19:24 ]
Kijk .. dat zijn de betere ideeën! Kwalificatie F1 begint, dus dan moet er bier bij betrokken zijn.
Eerste deel van je tekst over het pareltje enzo, helemaal mee eens.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:40:
[...]
Een beetje in navolging van wat Slux al poste.
Niet lullig bedoeld, maar in alle eerlijkheid.
Dit is het zoveel pareltje dat een project van de grond probeert te krijgen waarbij blockchain als oplossing voor alle problemen wordt gebracht. Blockchain is hier geen antwoord op de problematiek maar een hippe fancy manier om zoiets aan de man te brengen .. want blockchain is een hype. Het hele protocol noch project voegt niets toe .. althans, niets wat op conventionele manieren niet kan worden tegengegaan.
Het is een stereotype crypto waarvan je nu al weet dat het over 2 jaar voor dood is achtergelaten omdat de hype voorbij is, en er tal van andere partijen met betere oplossingen zijn gekomen en jou als bagholder en believer achterlaten met een berg van die next gen lambo munten.
GET .. GUTS .. het is niets anders dan alle andere troep die er te koop is, en profileert zich ook nog eens hetzelfde als de rest. Trap er gewoon niet in. Dit soort hoop en verwachting gaat 1 grote teleurstelling worden.
Ik zit hier zelf om wat verdienen en of LTC wel of niet van de grond komt .. en welk verhaal of project ze er aan hangen .. het zal me een worst wezen. Ik wil er aan verdienen. En de enige reden dat ik die dingen kies is omdat ze er al een tijdje zijn, een grote aanhang kennen die er nog harder in geloven dan ik ooit deed, en derhalve dus een redelijk veilige korte termijn investering zijn. Voor de rest heb ik er niets mee.
Dat hele verhaal met projecten en steunbetuiging heb ik al lang geleden achter me gelaten ... iedereen probeert zo snel mogelijk, zoveel mogelijk geld binnen te harken ... net als ik. Prima voorbeeld hiervan zijn de VET aanhangers (sorry) ... gigantische groep bagholders met een ditto verliezen.
Maar ik heb het zeer recent al eerder gepost, Blockchain is NIET crypto. Blockchain is de infrastructuur, crypto is EEN toepassing op blockchain. Ik heb de indruk dat je niet het verschil ziet.
Blockchain is niet een oplossing voor een niet bestaand probleem, blockchain op zich kwa techniek is niet de holy grail, het is niets anders dan een gedecentraliseerde database oplossing (soort van).
Maar... waar de blockchain voor staat, de publieke en zelfs de private is een hele makkelijke manier om je informatie beschikbaar the stellen aan iedereen die zich aansluit.
Daarbovenop draai je een toepassing, bv een smart contract.
Voorbeeld: (waar ik aan gewerkt heb): decentrale opwek op wijkniveau (zonnepanelen, wind).
Dat stuur je normaal het netwerk op, nu blijft het in de wijk, maar nu het gebruik en kosten berekenen gaat via smart contracts. Je buurman neemt een deel van jouw energie, een deel van 2 huizen verder enz enz.
Het smart contract zweeft door de blockchain en registreert waar de energie vandaan komt, uiteindelijk heeft de buurman geen idee waar hij het vanaf neemt, of aan wie hety betaald wordt, het smart contract verwerkt dat en de blockchain bevat alle energie gegevens..
Dus.... Crypto gebruikt de blockchain, maar is NIET de blockchain
Ik begrijp hoe het werkt ... dank voor de uitleg.JoebarRC schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:25:
[...]
Eerste deel van je tekst over het pareltje enzo, helemaal mee eens.
Maar ik heb het zeer recent al eerder gepost, Blockchain is NIET crypto. Blockchain is de infrastructuur, crypto is EEN toepassing op blockchain. Ik heb de indruk dat je niet het verschil ziet.
Blockchain is niet een oplossing voor een niet bestaand probleem, blockchain op zich kwa techniek is niet de holy grail, het is niets anders dan een gedecentraliseerde database oplossing (soort van).
Maar... waar de blockchain voor staat, de publieke en zelfs de private is een hele makkelijke manier om je informatie beschikbaar the stellen aan iedereen die zich aansluit.
Daarbovenop draai je een toepassing, bv een smart contract.
Voorbeeld: (waar ik aan gewerkt heb): decentrale opwek op wijkniveau (zonnepanelen, wind).
Dat stuur je normaal het netwerk op, nu blijft het in de wijk, maar nu het gebruik en kosten berekenen gaat via smart contracts. Je buurman neemt een deel van jouw energie, een deel van 2 huizen verder enz enz.
Het smart contract zweeft door de blockchain en registreert waar de energie vandaan komt, uiteindelijk heeft de buurman geen idee waar hij het vanaf neemt, of aan wie hety betaald wordt, het smart contract verwerkt dat en de blockchain bevat alle energie gegevens..
Dus.... Crypto gebruikt de blockchain, maar is NIET de blockchain
Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Super mooi toch. Beetje flamen met z'n allen, iedereen verdedigd zijn eigen project.
Laten we het in ieder geval leuk houden en wel proberen met feiten iets te onderbouwen.
Ik vind de inhoudelijke discussies / moddergooierij in ieder geval leuker om te lezen dan die TA-shit. Dat is pas mensen om de tuin leiden met kwakzalverij. Gebaseerd op lijntjes mensen ergens in laten geloven dat het gaat stijgen. En dat op projecten met honderden miljoenen marketcaps waar de downside dus vele malen groter is dan de upside.
In bullmarket 2017 was het ook veel meer shillen van je projecten waar je zelf al in zat dan lijntjes tekenen met TA. Op gegeven moment was TA enige om op terug te vallen in 2018 en dat is echt enorm kansloos als dat de enige redenen zijn waarom coins stijgen, fundamenteel moet er toch iets toe te voegen zijn aan de samenleving met blockchain.
Mijn BNB shill van december 2017 maar ook december 2018 is iig goed uitgepakt. Mijn EOS shill op 10$ niet, maar die is alweer een jaar terug, sta ik niet meer achter ook. Altijd goed om fouten durven toe te geven.
BNB nu fair gewaardeerd imho, 2% van supply geburnt per jaar bij huidige transactievolumes (gem. 2mrd per dag de afgelopen 30 dagen). Mooie reductie van uitstaande coins.
Nu shilll ik dus GET en hopelijk hoef ik daar niet op terug te komen dat ik fout zat. Mijn koersdoel is ook niet zo extreem als 'x100' maar meer 1,5$ op basis van aantal tickets sales, coins in omloop, event cycles (doorlooptijd) en aantal tickets.
Laten we dan ook zoveel mogelijk bij de feiten houden, dus inderdaad het zijn geen miljoenen euro's aan buyback binnenkort zoals @tias86 aangeeft. Dat is pas mogelijk over een paar jaar als ze alles waarmaken, voor nu is het inderdaad nog geloven in het feit dat ze die ticket aantallen waar gaan maken.
Zo, nu zuipen. YOOO!
Zit iedereen nu aan het bier? .. opeens zo stil hier.
Druk bezig ordertjes plaatsen hier.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:41:
Zit iedereen nu aan het bier? .. opeens zo stil hier.
Bier is niks voor mij, zit zelf soms aan de speciale rum soortjes, of Japanse whisky's.
Jij voor €7,50 aan LCC gekocht? .. Kleine maanexpeditie zie ik opeens.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:44:
[...]
Druk bezig ordertjes plaatsen hier.
Bier is niks voor mij, zit zelf soms aan de speciale rum soortjes, of Japanse whisky's.

Het zal net iets minder dan 1 miljoen zijn. Maar volgend jaar komt ITIX er ook bij en zij verkopen 2 miljoen tickets per jaar. Dus ja, een feit dat ze tussen dit en volgend jaar aan een paar miljoen euro aan GET zullen aankopen.tias86 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:09:
[...]
Feit? Een aantal miljoen euro? Volgens de laatste blog gaan zij de target van 1 miljoen tickets die ze voor 2019 op de planning hadden niet halen. Dat zou een bedrag van 500-600k geweest zijn en dat is nu minder.
Mooi .. Goedzo, ram er nog een paar mijer aan GET orders doorheen dan kunnen we er over ophouden.Adnanos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:52:
[...]
Het zal net iets minder dan 1 miljoen zijn. Maar volgend jaar komt ITIX er ook bij en zij verkopen 2 miljoen tickets per jaar. Dus ja, een feit dat ze tussen dit en volgend jaar aan een paar miljoen euro aan GET zullen aankopen.
Moon Lambo soon heh..

Helaas ... was ik maar zo grote whale, om voor €7,50 crypto te kunnen kopen moet ik eerst toestemming vragen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:52:
[...]
Jij voor €7,50 aan LCC gekocht? .. Kleine maanexpeditie zie ik opeens.
[Afbeelding]
Zo eerste order XRP is binnen

Moon

[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 08-06-2019 20:01 ]
https://coinbase.com/earn krijg $50,- XLM (Stellar) maar ook EOS en BAT als je via Coinbase aanmeldt en de vragen beantwoord. Paar minuten max. Meteen bijgeschreven. Alles bij elkaar $80,-
[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 08-06-2019 20:16 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Volgens mij zijn die links niet echt gewenst hier, maar ik heb hem voor je aangekliktNeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:03:
krijg $50,- XLM (Stellar) maar ook EOS en BAT als je via Coinbase aanmeldt en de vragen beantwoord. Paar minuten max. Meteen bijgeschreven. Alles bij elkaar $80,-
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 08-06-2019 20:06 ]
Meier. Verder helemaal eens.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:55:
[...]
Mooi .. Goedzo, ram er nog een paar mijer aan GET orders doorheen dan kunnen we er over ophouden.
Moon Lambo soon heh..
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Iemand al ervaring met deze exchange? https://www.nocks.com/nl
Redelijk nieuw, uit Nederland ook. Ziet er wel aardig uit. De nationalist in mij vindt het wel mooi om BTC aankopen in eigen land te houden, zoek nog een vervanger na de Blockport ellende.
Redelijk nieuw, uit Nederland ook. Ziet er wel aardig uit. De nationalist in mij vindt het wel mooi om BTC aankopen in eigen land te houden, zoek nog een vervanger na de Blockport ellende.
Paar vragen?..NeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:03:
https://coinbase.com/earn/ krijg $50,- XLM (Stellar) maar ook EOS en BAT als je via Coinbase aanmeldt en de vragen beantwoord. Paar minuten max. Meteen bijgeschreven. Alles bij elkaar $80,-
Ze vragen naar je bron van inkomsten, werkgever, adresgegeven etc etc
Gaat ver hoor....
Daar ben ik toch echt op afgeknapt, dan maar geen gratis 80 dollar
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 09-06-2019 16:47 ]
Ja, 2 jaar geleden mijn eerste NLG gekocht. Verder nooit meer iets mee gedaan.Malawolar schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:14:
Iemand al ervaring met deze exchange? https://www.nocks.com/nl
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Link aangepast, zat refferal bij zie ik nu inderdaad.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:06:
[...]
Volgens mij zijn die links niet echt gewenst hier, maar ik heb hem voor je aangeklikt
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ze komen niet controleren dus vul gewoon iets in.PHPResource schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:16:
[...]
Paar vragen?..
Gaat ver hoor....
Goh, dat zag/wist je pas achteraf?NeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Link aangepast, zat refferal bij zie ik nu inderdaad.
Dat hoef je niet exact in te vullenPHPResource schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:16:
[...]
Paar vragen?..
Gaat ver hoor....
Hij verdiend er zelf aan door die link te delen, paar vragen invullen je je krijgt gratis coins
Ik deelde vanuit de app via mobiel, was iets te snel met kopiëren plakken. Heb het al aangepast.
[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 08-06-2019 20:20 ]
Maar dan wel m'n idkaart uploaden? :-)NeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Ze komen niet controleren dus vul gewoon iets in.
Almost done.. wat is UWV en Wajong in het engels?PHPResource schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:16:
[...]
Paar vragen?..
Gaat ver hoor....
Meeste van ons zijn er al klant, anders iets meer werk ivm opzettrn account. Ieder z'n ding, Blockchain.com geeft ook $50 XLM weg, heb alleen zo geen link. Kun je ook meteen verzilveren.
Edit link: https://www.blockchain.com/nl/getcrypto
Alles bij elkaar toch $120
[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 08-06-2019 20:25 ]
Mja je foto-id kan je niet fakenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:23:
[...]
Almost done.. wat is UWV en Wajong in het engels?
Ik heb deze al ingeleverd bij bittrex en binance. En dan nu tegen betaling bij coinbase? It smells fishy.. Heb altijd geleerd, als iets te goed klinkt om waar te zijn dan is dat het vaak ook
Je mag vinger het op bsn houden, wordt toch goedgekeurd als het je daar om te doen is.PHPResource schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:26:
[...]
Mja je foto-id kan je niet faken
Ik heb deze al ingeleverd bij bittrex en binance. En dan nu tegen betaling bij coinbase? It smells fishy.. Heb altijd geleerd, als iets te goed klinkt om waar te zijn dan is dat het vaak ook
Twee (grote) betrouwbare partijen. Google ze maar anders.
Het gaat toch maar om $10? De andere 40 krijg je via referrals... je invite link zal ook geen toeval zijn geweestNeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:23:
[...]
Meeste van ons zijn er al klant, anders iets meer werk ivm opzettrn account. Ieder z'n ding, Blockchain.com geeft ook $50 XLM weg, heb alleen zo geen link. Kun je ook meteen verzilveren.
Edit link: https://www.blockchain.com/nl/getcrypto
Alles bij elkaar toch $120
Coinbase is wel te vertrouwen hoor, beter dan een binance imo.PHPResource schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:26:
[...]
Mja je foto-id kan je niet faken
Zo ie zo een handige exchange om te gebruiken voor fiat, net als kraken en bitstamp
Je kunt die andere crypto ook nog doen, BAT en EOS. Die andere twee zijn helaas al op. Plus Blockchain.com ook 50,- zie link hierbovenLunamous schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:29:
[...]
Het gaat toch maar om $10? De andere 40 krijg je via referrals... je invite link zal ook geen toeval zijn geweest
Heb ik erna meteen aangepast.
[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 08-06-2019 20:32 ]
Mag wel op geel starten. 10 rondjes power mode aan, op naar p5 en dan een safety car?Pelox schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:41:
Verstappen genaaid..
Maakt niet uit ook. De Ferrari’s en Mercedessen rijden evenwel wel weg op dit circuit. RB heeft weer eens een kansloos slecht product geleverd.
Beetje als VET... veel poeha, en geen klote waarmaken.

Honda trouwens niet veel beter.. ja hij is beter... beter dan wat? Een 2016 Renault motor. Ding is gewoon te langzaam. Ze kwamen 75pk of iets te kort, en nog steeds. Ik ben geen Renault fan, maar volgens mij had je net zo goed kunnen blijven. Zie die Honda evenmin snel zo’n gat goedmaken.
[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 08-06-2019 20:50 ]
Speciaal voor jou deze TATimberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:20:
[...]
die TA-shit. Dat is pas mensen om de tuin leiden met kwakzalverij. Gebaseerd op lijntjes mensen ergens in laten geloven dat het gaat stijgen.

Als ik zo naar jou tijdslijn kijk, dan zou ik je aanraden een arts te bezoeken.

Een toeval, ook wel convulsie of stuip genoemd, is een periode van onvrijwillig, afwisselend samentrekken en ontspannen van spieren, gepaard gaande met bewustzijnsverlies. Epileptische toevallen zijn wellicht de meest vertrouwde vorm van toevallen, maar ze kunnen ook door verschillende andere aandoeningen worden veroorzaakt. Deze zijn nierinsufficiëntie, hersenvliesontsteking, zwangerschapsvergiftiging, onttrekking van benzodiazepinen (zoals valium), barbituraten of alcohol; of inname van bepaalde vergiften en drugs. In zeldzame gevallen komt het voor dat een toeval de eerste manifestatie is van een hersentumor.
Goeie tip, heb maar weer eens ingelogd, wat vraagjes beantwoord en m'n CB portfolio is ineens 27x zo veel waardNeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:03:
https://coinbase.com/earn krijg $50,- XLM (Stellar) maar ook EOS en BAT als je via Coinbase aanmeldt en de vragen beantwoord. Paar minuten max. Meteen bijgeschreven. Alles bij elkaar $80,-

Ik lul ook zomaar wat
Voordat BTC als een idioot ging stijgen waren de EMA's support. Toen het stijgen zo enorm hard ging bleef ie er boven hangen. Toen de boel omlaag ging werd het weer weerstand.
Zie bijvoorbeeld dit op de langere termijn.

Voor holders kan dit ook een prima tactiek zijn. Kopen zodra de EMA's support zijn en verkopen zodra ze weer weerstand zijn. Dit plaatje is wat ouder, inmiddels zijn ze weer support geworden.
Da's het verschil
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 08-06-2019 21:00 ]
Hou het in de gaten, wel vaker dit soort dingen. Telt toch allemaal bij elkaar op.shovelhead1340 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:56:
[...]
Goeie tip, heb maar weer eens ingelogd, wat vraagjes beantwoord en m'n CB portfolio is ineens 27x zo veel waard![]()
![]()
Blijft wel een beetje bizar ''gratis'' geld terwijl ze in andere landen hier een week voor moeten werken.NeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:00:
[...]
Hou het in de gaten, wel vaker dit soort dingen. Telt toch allemaal bij elkaar op.
Mee eens, maar het is ook meteen uit te betalen. Maar wel krom, leven ze daar een week van alleen hebben geen mobiel om het te regelen.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:09:
[...]
Blijft wel een beetje bizar ''gratis'' geld terwijl ze in andere landen hier een week voor moeten werken.
[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 08-06-2019 21:14 ]
Hoezo?Pelox schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:41:
Verstappen genaaid..
Waarom steeds wachten op laatste seconde?
Vorig keer kon hij niet eens de start streep halen. Je neemt een risico en voor wat? Was maar Q2
Ja je hebt gelijk, ik bedoel ook niet dat iemand anders hem genaaid heeft.. Gewoon zeer slecht gedaan van hem en het team.lighting_ schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:33:
[...]
Hoezo?
Waarom steeds wachten op laatste seconde?
Vorig keer kon hij niet eens de start streep halen. Je neemt een risico en voor wat? Was maar Q2
Zero.
Een week? Een maand eerder.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:09:
[...]
Blijft wel een beetje bizar ''gratis'' geld terwijl ze in andere landen hier een week voor moeten werken.
Zero.
Wow, die shit zit diepTurbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:47:
[...]
Beetje als VET... veel poeha, en geen klote waarmaken.

Wat een goede serie is dit, geen wonder dat we seizoen 8 hebben. Echt ik lees alles ademloos, wat zal hij daarop schrijven en hoe reageert hij dan daar op?
Is echt spannend, wat if iemand een TA van VETe GET XRP's doet posten, oeee dat wordt echt spannend. Zou dat in het script staan, misschien als laatste post voordat deze seizoen eindigt.
Is echt spannend, wat if iemand een TA van VETe GET XRP's doet posten, oeee dat wordt echt spannend. Zou dat in het script staan, misschien als laatste post voordat deze seizoen eindigt.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Klopt .. nu met een paar pilsjes op heb ik wel weer zin om de discussie opnieuw in te starten ... het is immers alweer 4 dagen terug.

KansloosTimberly2 in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"
Ik vind de inhoudelijke discussies / moddergooierij in ieder geval leuker om te lezen dan die TA-shit. Dat is pas mensen om de tuin leiden met kwakzalverij.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hoeft van mij niet, maar dat je het opeens in een willekeurige post die over F1 gaat benoemt getuigd wel van enige frustratieTurbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:01:
[...]
Klopt .. nu met een paar pilsjes op heb ik wel weer zin om de discussie opnieuw in te starten ... het is immers alweer 4 dagen terug.
Ganz Löss ??
sorry ... ik kan daar niet aan doen snap je ..Blik1984 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:06:
[...]
Hoeft van mij niet, maar dat je het opeens in een willekeurige post die over F1 gaat benoemt getuigd wel van enige frustratie
Dat is de Gilles de la tou Vet ...

[ Voor 42% gewijzigd door Turbo-Puppy op 08-06-2019 22:10 ]
Daag me niet uit, jij was toch niet voor niks een tijd afwezig hier, door je "goede" resultaten met je PF met gebruikmaking van je onverwoestbare geloof in TA?
Over kansloos gesproken
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 08-06-2019 22:11 ]
ANTON ANTON!Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:07:
Ganz Löss ??
[YouTube: Dj Otzi - Anton Aus Tirol]
[...]
sorry ... ik kan daar niet aan doen snap je ..
Dat is de Gilles de la tou Vet ...
Mijn hond moest net kotsen toen dacht ik direct aan VET/GET niet echt een frustratie meer een associatieBlik1984 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:06:
[...]
Hoeft van mij niet, maar dat je het opeens in een willekeurige post die over F1 gaat benoemt getuigd wel van enige frustratie
Mijn vrouw werd spontaan ongesteld toen ik per ongeluk je post hardop zat te lezen ... en die is de overgang al voorbij.Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Mijn hond moest net kotsen toen dacht ik direct aan VET/GET niet echt een frustratie meer een associatie
Er is een verschil tussen theorie en uitvoering. Als je ondanks alle signalen toch op emotie instapt, zoals ik toen deed, dan kan je beter wat gas terugnemen. Verder is elke discissie met jou per definitie kansloos, dus veel plezier er nog mee, maar ik reageer niet meer op jouRaptorXS schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:08:
Daag me niet uit, jij was toch niet voor niks een tijd afwezig hier, door je "goede" resultaten met je PF met gebruikmaking van je onverwoestbare geloof in TA?
Over kansloos gesproken
Haha braveheart op Veronica.. #hodl
Zero.
Veronica special voor onze VET bagholders ??Pelox schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:17:
Haha braveheart op Veronica.. #hodl
(... ik drink echt te veel .. lig hier helemaal in een deuk van m'n eigen grapjes ... sorry)
[ Voor 20% gewijzigd door Turbo-Puppy op 08-06-2019 22:21 ]
alleen met mijn pijn,
steken in mijn hart,
niets is wat het moet zijn.
de tranen lopen uit mijn ogen,
de pijn die overwint,
ze hebben me allemaal bedrogen
steken in mijn hart,
niets is wat het moet zijn.
de pijn die overwint,
ze hebben me allemaal bedrogen
Kleine edit toegepast ...locmorto schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:36:
alleen met bagholder pijn,
steken in mijn hart,
niets van VET is wat het moet zijn.
de Litecoin die overwint,
want die heeft niet gelogen.
Verwijderd
Ik weet niet wat dieper is gezakt; de koers van BPT of het niveau van dit topic. 
We zitten op een all time low jongens
Moon?
Moon?
Zit je daar nou gewoon onbeschaamd 1 van de pareltjes af te zeiken?Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:02:
Ik weet niet wat dieper is gezakt; de koers van BPT of het niveau van dit topic.
Moon?
Thanks voor de tip! Vorige keer dat ik keek op Coinbase stond er nog geen EOS lessons bij, nu wel, gelijk die video's bekeken en BAM weer $10 gratis erbijNeoMe schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:03:
Echt diep gewoon..
Bitcoin moet maar eens bewegen en niet sideways, want dat schaadt ook deze forum zo te zien.
Bitcoin moet maar eens bewegen en niet sideways, want dat schaadt ook deze forum zo te zien.
Dit forum raakt inderdaad beschadigd.mengenli schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:07:
Echt diep gewoon..
Zero.
Is het erg als ik 1 van mijn zoontjes die van EOS en BAT heb laten invullen en hem er 4 Euro voor heb gegeven?Sahara schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:07:
[...]
Thanks voor de tip! Vorige keer dat ik keek op Coinbase stond er nog geen EOS lessons bij, nu wel, gelijk die video's bekeken en BAM weer $10 gratis erbij. Dat soort gratis weggeef money doet die mighty god CZ niet, heb nog nooit iets gratis gekregen via CZ na alle bullshit van de afgelopen tijd, variërend van een "security breach, yeah right" tot een afgebrande harddisk.. Bij Binance is het altijd dat je iets moet kopen met (veel) BNB om ergens kans op te maken.
True .. trekt ook allemaal nieuwe mensen aan die geen klote toevoegen aan zo'n topic.mengenli schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:07:
Echt diep gewoon..

Haha, Binance geeft geen gratis geld weg. Dat is zeker schandalig. Dinsdag even naar de bakker om een gratis brood te eisen, daarna door naar de groenteboer voor een kilo gratis bananen?Sahara schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:07:
[...]
Thanks voor de tip! Vorige keer dat ik keek op Coinbase stond er nog geen EOS lessons bij, nu wel, gelijk die video's bekeken en BAM weer $10 gratis erbij. Dat soort gratis weggeef money doet die mighty god CZ niet, heb nog nooit iets gratis gekregen via CZ na alle bullshit van de afgelopen tijd, variërend van een "security breach, yeah right" tot een afgebrande harddisk.. Bij Binance is het altijd dat je iets moet kopen met (veel) BNB om ergens kans op te maken.
Er zijn hier mensen de realiteit aan het verliezen. Coinbase geeft geen gratis geld weg, ze krijgen er iets voor terug (data? persoonsgegevens? het helpen van coin waarin ze zelf belang hebben? klantwerving? naamsbekendheid?)
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-06-2019 23:12 ]
Verwijderd
Crypto investors in de maak. Hebben ze al HODL petjes?Taro schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:09:
[...]
Is het erg als ik 1 van mijn zoontjes die van EOS en BAT heb laten invullen en hem er 4 Euro voor heb gegeven?
Ze hebben allebei 1 NEO en ieder een door Max Verstappen persoonlijk gesigneerd petjeVerwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:11:
[...]
Crypto investors in de maak. Hebben ze al HODL petjes?

Probeer maar eens een significant bedrag op GDAX te liquideren ... zelfs de regelmatigheid van je stoelgang is bekend daar.TuutjDrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:10:
[...]
Haha, Binance geeft geen gratis geld weg. Dat is zeker schandalig. Dinsdag even naar de bakker om een gratis brood te eisen, daarna door naar de groenteboer voor een kilo gratis bananen?
Er zijn hier mensen de realiteit aan het verliezen. Coinbase geeft geen gratis geld weg, ze krijgen er vast iets voor terug (data? persoonsgegevens?).
Wat dacht je van een loting .. een door Max Verstappen gedragen horloge ...Taro schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:12:
[...]
Ze hebben allebei 1 NEO en ieder een door Max Verstappen persoonlijk gesigneerd petje

[ Voor 26% gewijzigd door Turbo-Puppy op 08-06-2019 23:32 ]
Ondertussen gaat KMD er rustig weer vandoor. Ik kijk uit naar de dag dat alle NEO/EOS/ONT etc. fanboys schoorvoetend peperdure KMD moeten aanschaffen om mee te kunnen liften.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:12:
[...]
Probeer maar eens een significant bedrag op GDAX te liquideren ... zelfs de regelmatigheid van je stoelgang is bekend daar.
Dat CB geen gratis geld weggeeft ben ik met je eens maar ik heb al jaren een account dus de enige extra data die ze nu van mij hebben is dat ikTuutjDrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:10:
[...]
Er zijn hier mensen de realiteit aan het verliezen. Coinbase geeft geen gratis geld weg, ze krijgen er iets voor terug (data? persoonsgegevens? het helpen van coin waarin ze zelf belang hebben? klantwerving? naamsbekendheid?)
1) video's kan bekijken
2) meer Bat, Xlm en Eos heb dan vanmorgen
Kan ik mee leven
Ik lul ook zomaar wat
Je moet een ken-je-klant procedure door als je grote bedragen wilt afstorten ... dat is best wel een dingetje. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar het is een noemenswaardige procedure. Daarna weten ze net zoveel van je als de fiscus , je bank en gemeente bij elkaar.shovelhead1340 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:15:
[...]
Dat CB geen gratis geld weggeeft ben ik met je eens maar ik heb al jaren een account dus de enige extra data die ze nu van mij hebben is dat ik
Verwijderd
Wat denken jullie gasten, (en dan bedoel ik natuurlijk een beetje serieus
) zouden we een groene cryptozomer krijgen?
Ik denk persoonlijk niet dat we heel erg veel actie gaan zien aankomend seizoen. Waarom weet ik niet, geen onderbouwing. Gewoon een voorgevoel. Ik denk dat we een tijd lang binnen de range van 7k tot 9k blijven, wellicht iets erboven om weer wat terug te zakken etc.
Wel een boel mooie altcoin pumps (en dumps). Wat is jullie gedachtengang hierover?
Ik denk persoonlijk niet dat we heel erg veel actie gaan zien aankomend seizoen. Waarom weet ik niet, geen onderbouwing. Gewoon een voorgevoel. Ik denk dat we een tijd lang binnen de range van 7k tot 9k blijven, wellicht iets erboven om weer wat terug te zakken etc.
Wel een boel mooie altcoin pumps (en dumps). Wat is jullie gedachtengang hierover?
Regulering, klopt.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:18:
[...]
Je moet een ken-je-klant procedure door als je grote bedragen wilt afstorten ... dat is best wel een dingetje. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar het is een noemenswaardige procedure. Daarna weten ze net zoveel van je als de fiscus , je bank en gemeente bij elkaar.
Heb er niks op tegen.
Hebben we wel eens een jun-oct. periode gehad die goed was dan??? .. meestal begint het juist daarna een toevlucht te nemen .. richting eind van het jaar veel geweld. Vanaf 2013 heb ik gedurende deze periode geen noemenswaardige zaken meegemaakt eigenlijk. (niet in de top 10 tenminste)Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:19:
Wat denken jullie gasten, (en dan bedoel ik natuurlijk een beetje serieus) zouden we een groene cryptozomer krijgen?
Die procedures heb ik al op meerdere exchanges doorlopen en daar heb ik geen enkel probleem mee.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:18:
[...]
Je moet een ken-je-klant procedure door als je grote bedragen wilt afstorten ... dat is best wel een dingetje. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar het is een noemenswaardige procedure. Daarna weten ze net zoveel van je als de fiscus , je bank en gemeente bij elkaar.
Ik lul ook zomaar wat
Ik wel. Laats 0.6 nog wat BNB. Was ook niet de eerste keer. Enige wat nodig was is 1 BTC handel binnen een bepaalde tijd.
Enige wat Coinbase vroeg is je adresgegevens indien dat correct is, nouja half Nederland weet de adresgegevens wel te vinden van elkaar, met sites als www.spyderweb.eu kan je immers omgekeerd en whatnot zoeken, dus die info mag Coinbase wel weten. En het is natuurlijk EOS, BAT, XLM die betaalt en niet Coinbase. Maar zelfs dat maakt Binance niet mogelijk.TuutjDrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:10:
[...]
Haha, Binance geeft geen gratis geld weg. Dat is zeker schandalig. Dinsdag even naar de bakker om een gratis brood te eisen, daarna door naar de groenteboer voor een kilo gratis bananen?
Nee Binance wordt gerunned door een slimme CEO, die voor maximaal rendement gaat, gewoon een slimme bakker of groenteboer, maar die wel aan glans aan het verliezen is door af en toe verrot brood of groenten te verkopen, zoals toen dat je 1 weekje geen withdrawals kon doen vanwege een "security breach", geloof er geen zak van. Kwam allemaal te goed uit voor de Tether maffia dat weekje toen Binance op slot zat, daar het verschil tussen Tether exchanges voor die week heel fors was en er na die week weer praktisch nul verschil zat tussen alle exchanges.
Maar ja je hebt niet echt een keuze aan andere exchanges naast Binance als je primair kijkt naar kosten, Kraken is veel duurder, Coinbase ook, Bitfinex is the mother of the Tether shit, Kucoin heeft weinig volume, en dan zijn er nog een stel andere exchanges met washtrading. Eigenlijk is BitMEX nog het beste, daar je er gratis kan handelen, maar je geen fiat pairs hebt en een heel beperkte shitcoin menu.
Dat zeg ik ook niet .. maar je kunt niet even afstorten en be done with it ... een week of 2 ben je wel bezig.shovelhead1340 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:25:
[...]
Die procedures heb ik al op meerdere exchanges doorlopen en daar heb ik geen enkel probleem mee.
Ik wacht nog steeds op het grote succes van de DICO die met veel bombarie werd aangekondigd halverwege 2017TuutjDrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:15:
[...]
Ondertussen gaat KMD er rustig weer vandoor. Ik kijk uit naar de dag dat alle NEO/EOS/ONT etc. fanboys schoorvoetend peperdure KMD moeten aanschaffen om mee te kunnen liften.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!