[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:53:
[...]

nja .. redundantie is wel een dingetje kennelijk.
Ik vermoed overigens dat Binance er wel een serieus netwerkbeheer op naslaat, maar een falende schijf kan geen aanleiding zijn tot uitval ... dan moeten er toch wel hele racks uitvallen ... en dan nog. Een beetje kundig systeembeheerder hier van Tweakers gaat dat kunnen behappen volgens mij. (ben geen systeembeheerder .. dus praat graag voor een ander)
Dat klopt. Je hebt bijvoorbeeld een server waarbij de disks bv in RAID5 staan. Als er dan 1 disk kapot gaat,is er geen enkel probleem want de andere disks kunnen dit gewoon overnemen. Je neemt de kapotte disk er uit en vervangt deze door een nieuwe (hot swappable).
Niemand die iets merkt en je kunt gewoon doorwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:55:
@Taro De BTC koers zit nu rond je inkoop, nog 20 minuten :)
Ik heb 20 minuten geleden aan de Euro kant vol ingekocht om het verlies goed te maken en dat lijkt te gaan werken :)

Nu met 100% Bitcoin de nacht in, alleen aan de Euro kant een stop loss. Ik neem de gok deze keer wel, welterusten!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Borealis schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Dat klopt. Je hebt bijvoorbeeld een server waarbij de disks bv in RAID5 staan. Als er dan 1 disk kapot gaat,is er geen enkel probleem want de andere disks kunnen dit gewoon overnemen. Je neemt de kapotte disk er uit en vervangt deze door een nieuwe (hot swappable).
Ik zit altijd altijd aan de andere kant heh .. >setup:compile ... en dan een paar GB wegschrijven... meerdere keren per dag. Ik vind dat tamelijk vreemd allemaal, maar ik snap .. en wil ook eigenlijk niet snappen wat ik die dingen aandoe. Het moet gebeuren, en vooral blijven werken. Een systeembeheerder begrijpt doorgaans al 3 weken van te voren waarom er dan iets uitvalt. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Kain_niaK schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:51:
I am livestreaming again with Beats, Bible&Bitcoin. Watch me at https://dlive.tv/Kain_niaK and if you want to join for a chat --> https://hangouts.google.c...enaxnjindwtim7fws2lofvrue
Hoi,

Ben jij diezelfde meneer die mij ook steeds mailtjes stuurt dat ik weer eens 23 miljoen ga erven van een oude afrikaanse koning? Heb ik je dan eindelijk gevonden?
Ik zal je direct ff m'n telefoonnummer en m'n private keys sturen!

Helemaal in m'n sas!
*O*

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ivibes schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:05:
[...]

Hoi,

Ben jij diezelfde meneer die mij ook steeds mailtjes stuurt dat ik weer eens 23 miljoen ga erven van een oude afrikaanse koning? Heb ik je dan eindelijk gevonden?

Helemal in m'n sas!
*O*
not sure... die van mij van zijn altijd "omgekoomt bij Helikoptur accident" en "bekendste Nigirian koningen" ... jouwe ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
dus.... when moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:43
Borealis schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Behalve dat Raid 5 tamelijk ongeschikt is voor high performance databases. Daar zul je voor redundantie eigenlijk raid 1 willen toepassen. En hoe dan ook geldt: als een disk in een willekeurige variant raid set stuk is, zal er tijdens het rebuilden zeer intensief gebruik gemaakt worden van de overige disks, die daardoor op hun beurt weer een grotere kans hebben om de geest te geven, waardoor je ineens helemaal niets meer hebt. Daar zijn dan ook wel weer oplossingen en workarounds voor, maar die voegen ook weer extra complexiteit toe (en kosten daardoor weer performance).

Ik kan me best wel scenarios indenken waarbij een dooie disk in een raidset er alsnog voor zorgt dat een service wordt gestopt terwijl de set aan het rebuilden is. Dan is de raidset ingericht om data integriteit te bewaren, niet om uptime te garanderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:08:
[...]

not sure... die van mij van zijn altijd "omgekoomt bij Helikoptur accident" en "bekendste Nigirian koningen" ... jouwe ook?
Volgens mij een Nigeriaan die helemaal naar Canada is afgedreven met z'n bootje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:00

Malarky

Wils voor wat ieder

Nog coins die op andere exchanges totaal anders er voor staan ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Changpeng is de machines weer aan het aanslingeren, hoor ik net bij de plaatselijke friettent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Malarky schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:13:
Nog coins die op andere exchanges totaal anders er voor staan ondertussen?
Ik heb nog wat LCC in de aanbieding ... in de boeken voor $1 / stuk en op de shady beurzen zeker $0.0.12 waard. Kun je daar wat mee? Volgens mij kan je er wel wat aan verdienen ..gewoon ondergewaardeerd momenteel. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:55
anboni schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:09:
[...]

Behalve dat Raid 5 tamelijk ongeschikt is voor high performance databases. Daar zul je voor redundantie eigenlijk raid 1 willen toepassen. En hoe dan ook geldt: als een disk in een willekeurige variant raid set stuk is, zal er tijdens het rebuilden zeer intensief gebruik gemaakt worden van de overige disks, die daardoor op hun beurt weer een grotere kans hebben om de geest te geven, waardoor je ineens helemaal niets meer hebt. Daar zijn dan ook wel weer oplossingen en workarounds voor, maar die voegen ook weer extra complexiteit toe (en kosten daardoor weer performance).

Ik kan me best wel scenarios indenken waarbij een dooie disk in een raidset er alsnog voor zorgt dat een service wordt gestopt terwijl de set aan het rebuilden is. Dan is de raidset ingericht om data integriteit te bewaren, niet om uptime te garanderen.
beter kijken ze bij binance eens naar purestorage en een oplossing zoals zerto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Een procent dat is het wel zo'n beetje op alle coins. De spread om 00:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Hij doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

hier ook! *O*

Binance helaas nog niet. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:45

oNo

Ja, en hier is het weer rustig... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Onnodige market orders op trx/eth weer. Bij mij alles up and running sinds precies 00:15 via de API terminal trading.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Begon net wat woorden te wisselen met die vrouw die hier op de bank zit...
Maar genoeg weer, binance is weer up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik vind de nieuwe binance interface trouwens een stuk minder fijn. Ben ik daar de enige in? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:25:
Ik vind de nieuwe binance interface trouwens een stuk minder fijn. Ben ik daar de enige in? :$
Daarom gebruik ik de oude nog. Zie wel dat ze de kleuren hebben aangepast naar wat het oude ook is, dat scheelt al weer wat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:25:
Ik zie geen verschil? Moet ik iets updaten?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:29:
[...]

Ik zie geen verschil? Moet ik iets updaten?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aDN3drx.png

Kan je aanklikken, dan kom je in de nieuwe interface. Ben zelf gelijk maar weer terug gegaan :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Hi all, terug van Manilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Fijn binance.. Niet op mij wachten hoor.. nee dat hoeft niet, vertrek maar weer gewoon. :F

Valt mee gelukkig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 08-06-2019 08:15 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
En weer verder alsof er niks is gebeurd..
Ik heb zojuist wel 0.15 btc verkocht via btcdirect.eu. Even wat winstneming na dit vage Binance voorval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
anboni schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:09:
[...]

Behalve dat Raid 5 tamelijk ongeschikt is voor high performance databases. Daar zul je voor redundantie eigenlijk raid 1 willen toepassen.
RAID 1+0 is het beste in zulke situaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

ivibes schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:05:
[...]

Hoi,

Helemaal in m'n sas!
*O*
Och jong ik swing gewoon lekker de pan uit. Heb vanavond 10 eur bijna 20 eur in BCH aan tips gekregen.
Kijk zelf. Toch leuke toepassing van de technologie of ben ik nu gek? 20 euro op 10 kijkers. Als ik er 100 heb zal het al een stuk meer zijn. Gewoon lekker blijven door streamen en mijn lawaai maken en dat gebeurt vanzelf.

[YouTube: Song Request on D.live.]

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 08-06-2019 09:32 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wat een timing gisteren, dacht ik duik er eens vroeg in en heb dus die hele Binance fuck up gemist. :P

Beetje vreemd alleen dat er vanaf 23:13 tot 00:15 een hap uit de tijdslijn is? Dat deel is gewoon helemaal weg? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:57:
Wat een timing gisteren, dacht ik duik er eens vroeg in en heb dus die hele Binance fuck up gemist. :P

Beetje vreemd alleen dat er vanaf 23:13 tot 00:15 een hap uit de tijdslijn is? Dat deel is gewoon helemaal weg? :?
Wat bedoel je hap uit de tijdlijn ? bedoel je op dat binance ? daar was vanaf 22 geen handel dus dan kan het wel kloppen dat je niks ziet, alleen je tijd van 23:13 tot 00:15 komt niet overeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kain_niaK schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 08:26:
[...]

Och jong ik swing gewoon lekker de pan uit. Heb vanavond 10 eur in BCH aan tips gekregen.
Kijk zelf. Toch leuke toepassing van de technologie of ben ik nu gek? 10 euro op 10 kijkers. Als ik er 100 heb zal het al een stuk meer zijn. Gewoon lekker blijven door streamen en mijn lawaai maken en dat gebeurt vanzelf.

Geen idee wat Lino is, maar heb het toch maar gekocht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:43
Gisteravond om negen uur 26 neo overgemaakt van Blockport naar Binance.
Nu 12 uur later staat ie nog steeds als Pending bij Blockport.

Op Neoscan.io vind ie de transactie niet.

Kan ik nog iets doen of alleen duimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hertog_Martin schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:20:
Gisteravond om negen uur 26 neo overgemaakt van Blockport naar Binance.
Nu 12 uur later staat ie nog steeds als Pending bij Blockport.

Op Neoscan.io vind ie de transactie niet.

Kan ik nog iets doen of alleen duimen?
Ik zou alle adressen nog even goed nalopen, als dat goed staat komt het wel in orde verwacht ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:07:
[...]

Wat bedoel je hap uit de tijdlijn ? bedoel je op dat binance ? daar was vanaf 22 geen handel dus dan kan het wel kloppen dat je niks ziet, alleen je tijd van 23:13 tot 00:15 komt niet overeen
Precies wat ik zeg, vanaf 22:00 was er geen handel maar liep de tijdslijn dus wel gewoon door op 0 volume. Om 23:13 stopt dat en is er letterlijk een gat tot 00:15. Er is letterlijk meer dan een uur weg, gewoon weg. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Pelox schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:22:
[...]

Ik zou alle adressen nog even goed nalopen, als dat goed staat komt het wel in orde verwacht ik.
Gaat om één adres die ik invoer bij withdrawal bij Blockport. Het adres dat Binance aangeeft voor Neo deposits. Op zelfde adres vind neoscan wel een eerdere transactie van mij, wanneer ik die copy/paste vanuit de transactie info op Blockport. Moet dus juiste adres zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:52
Was er geen gezeik met Blockport? Dat was eerder in dit topic volgens mij al langs gekomen dat ze financieel niet lekker zitten.

(Ik ken Blockport verder niet alleen van dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:31:
[...]

Precies wat ik zeg, vanaf 22:00 was er geen handel maar liep de tijdslijn dus wel gewoon door op 0 volume. Om 23:13 stopt dat en is er letterlijk een gat tot 00:15. Er is letterlijk meer dan een uur weg, gewoon weg. ;)
Je moet ook niet op dat binance traden waardeloze exchange :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Och jong ik swing gewoon lekker de pan uit. Heb vanavond 10 eur bijna 20 eur in BCH aan tips gekregen.
Kijk zelf. Toch leuke toepassing van de technologie of ben ik nu gek? 20 euro op 10 kijkers. Als ik er 100 heb zal het al een stuk meer zijn. Gewoon lekker blijven door streamen en mijn lawaai maken en dat gebeurt vanzelf.
Noem je de enige echte Bitcoin nou "legacy" op dat betaalscherm? :N

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Taro schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:54:
[...]

Ben meer verbaasd dat mensen hier geld voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:54:
[...]

Nee er worden binnen Bitcoin Cash twee adres formaten gebruikt. Cashaddr en het ouwe wat legacy genoemd word. Ik hou niet van cashaddr want ik heb een zooi vanity adressen en die werken niet meer op cashadr.

Zoals je kunt zien zit er zowel Niak als Verheijen in mijn adres. En dat krijg ik nooit meer op cashadr voor elkaar, veel te moeilijk adres om te brute forcen.

@Machlah Ik moet mijn chat scherm de volgende keer opnemen. Mensen vragen nummertjes aan. 1 dollar per nummertje. Ik speel dan over de muziek heen die zij leuk vinden, of zing mee of maak er een remix van. Alles kan. :)

Iedereen is welkom in de chat, ik zal het laten weten wanneer ik weer stream. Of via google hangouts kun je over crypto praten. Of mij voor scammer uitmaken, dat vind ik helemaal mooi.

[ Voor 27% gewijzigd door Kain_niaK op 08-06-2019 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Machlah schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:56:
[...]

Ben meer verbaasd dat mensen hier geld voor geven.
Ik heb ooit geleerd dat als je je keer op keer verbaast over zaken, dat je ze beter als een feit kunt gaan zien. Inmiddels zie ik het als een feit dat men in de BCH wereld een andere muzieksmaak heeft dan in de rest van de wereld en het is mooi dat men daarvan kan leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:02:
[...]

Ik heb ooit geleerd dat als je je keer op keer verbaast over zaken, dat je ze beter als een feit kunt gaan zien. Inmiddels zie ik het als een feit dat men in de BCH wereld een andere muzieksmaak heeft dan in de rest van de wereld en het is mooi dat men daarvan kan leven :D
Wat voor muziek hoor jij dan graag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kain_niaK schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:03:
[...]

Wat voor muziek hoor jij dan graag?
Dat is hier nu niet relevant, net als discussies over TA, of een bepaalde cryptocurrency wel of niet goed is en welke voetbalclub beter is, ga ik geen discussies voeren over muzieksmaken. Daar is geen goed of fout in, iedereen heeft zo zijn voorkeur en dat is prima. Anders zou het ook maar saai zijn op de wereld.

Het punt dat werd gemaakt is dat men ziet dat je dit met heel veel passie en bevlogenheid doet, maar dat de uitvoering misschien nog iets beter kan voordat je de Spotify hitlijsten zult bestormen. En dat is prima, want ik kies er bijvoorbeeld zelf voor om helemaal geen muziek te maken, want jij kunt dat zo te zien al beter dan ik en ik wil er de wereld niet mee opzadelen.

En thanks voor de toelichting over dat legacy adres, weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Acidrain schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:41:
Was er geen gezeik met Blockport? Dat was eerder in dit topic volgens mij al langs gekomen dat ze financieel niet lekker zitten.

(Ik ken Blockport verder niet alleen van dit topic)
Ja en na mail van Blockport dat ze stoppen ben ik m'n coins naar Binance gaan overzetten. Is voor 3 andere coins goed gegaan maar vrees nu voor m'n neo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:51:
[...]

Je moet ook niet op dat binance traden waardeloze exchange :X
Buiten dat is het wel een grote speler en blijf ik deze dus kritisch volgen. Ik vind het echt heel vreemd dat Binance een uur weggemaakt heeft... Wat ik ook vreemd vind is dat er net voor het onderhoud een (kleine) drop plaatsvond terwijl dit onderhoud pas achteraf is aangekondigd.

Ik impliceer hier niks mee maar ik blijf voorzichtig met Binance. Hoe vaker ze roepen dat funds #SAFU zijn des te argwanender ik word. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kain_niaK kunnen we niet een soort cryptocurrency slowchat gangsta rap maken?

Ik kan wel eens een leuk beatje maken in fruityloops.

Moet ik wel even een avondje voor zitten, als jij dan een leuke melodie met een old-school piano key verzint, dan bestormen we spotify.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:34:

Moet ik wel even een avondje voor zitten, als jij dan een leuke melodie met een old-school piano key verzint, dan bestormen we spotify.
Ik heb er meteen al een beeld bij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 14:23

ScreamGT

joejoe

[...]Gewoon lekker blijven door streamen en mijn lawaai maken en dat gebeurt vanzelf.

Afbeeldingslocatie: http://replygif.net/i/131.gif

doe maar niet

[ Voor 4% gewijzigd door ScreamGT op 08-06-2019 11:04 ]

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15

Ik stort wel een dollar tip dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Zo, de alts doen het lekker. Op het deel van mijn potje dat niet in Cryptopia zat inmiddels in sats weer terug op waar ik zat voor de Bitcoin-stijging vanaf de 3000-regio begon. En ik had in sats toch best wel een behoorlijk verlies gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Crypts schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:20:
[...]

Buiten dat is het wel een grote speler en blijf ik deze dus kritisch volgen. Ik vind het echt heel vreemd dat Binance een uur weggemaakt heeft... Wat ik ook vreemd vind is dat er net voor het onderhoud een (kleine) drop plaatsvond terwijl dit onderhoud pas achteraf is aangekondigd.

Ik impliceer hier niks mee maar ik blijf voorzichtig met Binance. Hoe vaker ze roepen dat funds #SAFU zijn des te argwanender ik word. ;)
Een uur weggemaakt? Systeem stond toch gewoon stil, dus geen handel, dus laatste koers was actual koers een uur of hoelang dan ook zonder volume? Normaliter corrigeren ze dat door laatste trade en eerstvolgende in de grafiek op elkaar aan te sluiten, dit x niet blijkbaar. Niet zo spannend imho.

EDIT: en wat betreft de drop, die zie je wel vaker gebeuren, kan net zo goed toeval zijn, dit soort drops heb je continue als je op de 30m of 1h candles kijkt.

Overigens altijd goed om scherp en kritisch te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Timberly2 op 08-06-2019 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hebben we al gedaan hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:45:
[...]

Een uur weggemaakt? Systeem stond toch gewoon stil, dus geen handel, dus laatste koers was actual koers een uur of hoelang dan ook zonder volume? Normaliter corrigeren ze dat door laatste trade en eerstvolgende in de grafiek op elkaar aan te sluiten, dit x niet blijkbaar. Niet zo spannend imho.

EDIT: en wat betreft de drop, die zie je wel vaker gebeuren, kan net zo goed toeval zijn, dit soort drops heb je continue als je op de 30m of 1h candles kijkt.

Overigens altijd goed om scherp en kritisch te zijn.
Moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe ze het andere keren opgelost hebben maar het lijkt me toch handig als een front end gewoon in de lucht blijft ook al rapporteerd deze 0 volume? Scheelt ook een hoop api calls en dus dataverkeer.

De drop is niet zo heel spannend en zal best toeval zijn maar ik ben/blijf kritisch mbt Binance, misschien iets te kritisch maar dit soort dingen verwacht je niet bij zo'n grote speler op de markt. Bij een Yobit/Cryptopia ja maar niet bij een Binance. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Over muziek gesproken. Bertje zit lekker op Pinkpop. Nog meer crypto gangsters aanwezig?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Adnanos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:44:
[...]

Wat werkt niet? Het aantal tickets dat ze verkopen blijft stijgen. Fraude en zwarthandel in tickets is een gigantisch probleem in de industrie. Met GET protocol is dit letterlijk onmogelijk.

En ja ik ben een fan van GET. Omdat het adoptie heeft bereikt. Ze bereiken 100 duizenden mensen via blockchain zonder dat ze zelfs weten dat ze met blockchain bezig zijn. Feit is dat er weinig projecten zijn die hetzelfde kunnen zeggen.

Haters gonna hate :) Geen zorgen kerels: het is nog spoedgoedkoop en zeker niet te laat om in te stappen ;)
Zeker spotgoedkoop. En wat betreft de kritieken over "niet-blockchain-waardig":
Uiteraard kan dit allemaal via een centrale database, dat doen ze zelfs in grote delen van het proces ook omdat blockchain te traag is om zulke aantallen tickets ineens te verwerken.
Maar, belangrijkste aan dit alles, is dat zij transparantie in de hele keten willen waarborgen. Hiervoor is de blockchain uitermate geschikt. Ik zou niet weten waarom je dit bij je tickets ook niet zou willen, dat jij 100% zeker weet dat jij de rechtmatige eigenaar bent bij de ingang. Dat kan ook met een digitale oplossing van een centrale base, okay, maar dat kan met alle blockchain oplossingen.

Ticketmaster en andere partijen hebben belang bij vaagheid en black boxes rondom ticket sales omdat ze zelf ook vaak genoeg eigenaar zijn van de doorverkoop sites.

Als je ziet hoeveel échte gebruikers ze hebben, mensen die tickets van Jochem Meyer of Guus Meeuwis kopen, en straks de 2mln tickets van ITIX. Dan is de verhouding Marketcap/omzet of marketcap/gebruikers echt enorm veel interessanter dan de hele top 100 (buiten de top 10 om).

Honderden miljoenen marketcap (veel top 100 coins) zonder ook maar echt omzet te draaien, je moet er maar in willen 'investeren'. Tuurlijk kunnen die blockchains meer dan een GET token, maar dat wil niet zeggen dat ze adoptatie bereiken.

Succes met een Ziliqa, Golem en Stratis (ik noem wat random voorbeelden). Welk bedrijf betaald echt al grof voor hun diensten? Ik ken ze niet. Dus vooralsnog is het kopen van die coins hopen op een 'greater fool'. Ondertussen zijn die coins veelal afhankelijk van het minen/staken van coins (en daarmee verwatering bestaande coinholders) om te overleven of R&D te doen.

Mijn mening is dat veel coins/tokens in de huidige top 100 nog steeds extreem overgewaardeerd zijn (altijd uitzonderingen daargelaten). Een 4mln marketcap GET is dan qua risk/reward interessanter. Ook al kan een ticketmaster direct over op blockchain, bij GET/GUTS/ITIX hebben ze ondertussen de partijen al gebonden en willen ze niet terug naar ticketmaster.

EDIT: Store of value zal het nooit worden, puur utility, maar dat is het gros in de top 100 ook. Alleen weggelegd voor wat top10 coins is het store of value concept. Voor nu genoeg geshilled ;), obvious disclaimer is: long GET. Tijd voor weekend!

[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 08-06-2019 12:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:57:
Over muziek gesproken. Bertje zit lekker op Pinkpop. Nog meer crypto gangsters aanwezig?
Natuurlijk niet!

Diverse shitcoins die mainnet gaan, coin halvings in aantocht en BMW gaat naar verluid nog enkele partnerships met one-man-show zolderkamer projecten aankondigen...en natuurlijk staat de lang uitgebleven moon run van BTC te gebeuren dit weekend.

Nee, ik denk niet dat crypto gangstah’s tijd hebben om naar de onorthodoxe vibes van een hippie festival te luisteren. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 14:23

ScreamGT

joejoe

Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:57:
Het is ieder jaar wel weer raak met het weer op Pinkpop hea :+ Toch wel ietsje anders dan bij Intents vorig weekend >:) :9

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:10:
[...]

Natuurlijk niet!

Diverse shitcoins die mainnet gaan, coin halvings in aantocht en BMW gaat naar verluid nog enkele partnerships met one-man-show zolderkamer projecten aankondigen...en natuurlijk staat de lang uitgebleven moon run van BTC te gebeuren dit weekend.

Nee, ik denk niet dat crypto gangstah’s tijd hebben om naar de onorthodoxe vibes van een hippie festival te luisteren. :N
Akkoord. Ben ook geen ekte ekte. Ben meer zo’n type die 50x per dag Binance checkt om te kijken wat mijn munten doen. ADA en BAT. Kan prima op het gras met een fleppie in de hand. Next time Turbo... next time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:05:
Maar, belangrijkste aan dit alles, is dat zij transparantie in de hele keten willen waarborgen. Hiervoor is de blockchain uitermate geschikt. Ik zou niet weten waarom je dit bij je tickets ook niet zou willen, dat jij 100% zeker weet dat jij de rechtmatige eigenaar bent bij de ingang. Dat kan ook met een digitale oplossing van een centrale base, okay, maar dat kan met alle blockchain oplossingen.
Ik heb gister die faq die gelinkt werd doorgenomen over het hoe en waarom moet dat op een blockchain en die faq is langer dan een gemiddelde white paper... Ik snap ook nog steeds niet welk probleem hiermee precies aangepakt wordt, het tegengaan van doorverkoop of het proberen te voorkomen van nepkaartjes? Wat verandert een project nu precies aan hoe eea nu werkt? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:54:
[...]

waarom moet dat op een blockchain en ... Ik snap ook nog steeds niet welk probleem hiermee precies aangepakt wordt.
En zie hier ... het Genesis van blockchain!

- Wat is de zin van het leven?
- Hoe is het universum ontstaan?
- Waarom moet dat op blockchain?
- Wie was er eerder ... de kip of het ei?
spoiler:
je kunt je ook nog afvragen waarom er mensen zijn die geld in VET stoppen, maar dat is heel andere discussie :X

De 4 grote vragen van het leven waar legio knappe koppen zich over gebogen hebben, maar nooit een passend antwoord op vonden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
De kip of het ei is wel beantwoord. Een ei was er namelijk al ten tijde van de dinosauriërs. Kan trouwens prima op de blockchain. Of het nu heeft is een tweede.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bartvandelaar schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:06:
De kip of het ei is wel beantwoord. Een ei was er namelijk al ten tijde van de dinosauriërs. Kan trouwens prima op de blockchain. Of het nu heeft is een tweede.
Dat hadden we inderdaad prima vast kunnen leggen in blockchain ... dan had nu iedereen terug kunnen vinden dat het ei eerst was, en kippen klaarblijkelijk uit eieren ontstaan die door dinosaurussen gelegd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 11:02

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:01:
[...]

De 4 grote vragen van het leven waar legio knappe koppen zich over gebogen hebben, maar nooit een passend antwoord op vonden.
echt wel... dat is 42

https://www.google.com/search?q=the+answer+to+life+the+universe+and+everything

[ Voor 18% gewijzigd door twain4me op 08-06-2019 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:01:
[...]

En zie hier ... het Genesis van blockchain!

- Wat is de zin van het leven?
- Hoe is het universum ontstaan?
- Waarom moet dat op blockchain?
- Kun je vanwege quantum entanglement en het feit dat je de tijd in 2 richtingen kunt volgen het hele universum beschouwen als één grote blockchain?

En als het hele universum 1 blockchain is, zijn wij dan blockchains aan het bouwen in een blockchain?

[ Voor 10% gewijzigd door Specy op 08-06-2019 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hoe gaat het met THOR trouwens accepteert de macdonalds ze al ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Specy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:15:
[...]

- Kun je vanwege quantum entanglement en het feit dat je de tijd in 2 richtingen kunt volgen het hele universum beschouwen als één grote blockchain?

En als het hele universum 1 blockchain is, zijn wij dan blockchains aan het bouwen in een blockchain?
Ja .. dat had je overigens prima terug kunnen vinden in het GET Whitepaper. Net na het hoofdstuk over de oplossing voor wereldvrede en het definitief uitroeien van hongersnood met blockchain.

**We willen deze discussie graag op hoog niveau voortzetten, dus ik zou graag zien dat je je voortaan eerst even inleest voordat je dit soort basale vragen inschiet. :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:20:
Hoe gaat het met THOR trouwens accepteert de macdonalds ze al ?
zo te zien wel

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/FjDcztyjTaI/hqdefault.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Crypts schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:54:
[...]

Ik heb gister die faq die gelinkt werd doorgenomen over het hoe en waarom moet dat op een blockchain en die faq is langer dan een gemiddelde white paper... Ik snap ook nog steeds niet welk probleem hiermee precies aangepakt wordt, het tegengaan van doorverkoop of het proberen te voorkomen van nepkaartjes? Wat verandert een project nu precies aan hoe eea nu werkt? :?
Wat proberen ze te voorkomen. Lijkt me toch overduidelijk Google Nieuws 'zwarthandel kaartverkoop':
https://www.google.com/se...AUIECgB&biw=2048&bih=1018

Hele batterij aan zwarthandelaren is er actief omdat je kaarten (PDF) gewoon kunt kopiëren. Met de blockchain/digitale tickets only voorkom je double spend. Ticketswap is een oplossing hiervoor, maar is mijn insziens symptoom bestrijding en geen échte oplossing omdat eromheen nog steeds verhandeld kan worden.

Nu kan je de double spend oplossen met een centrale database, maar waarom doen ticketmaster en consorten dat nog niet? Onwil? Belang bij doorverkoopwebsites? Zeg het maar. GET/GUTS gaat ineens all the way en doet het digitaal én op de blockchain zodat iedereen ze kan controleren/vertrouwen.

Elke oplossing is te kopiëren, ook die van GET/GUTS. Maar dat wil nog niet zeggen dat het business model niet valide is. Je kopieert namelijk niet zomaar de klanten en ervaring die ze ondertussen hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Timberly2 op 08-06-2019 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:54
Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:43:
[...]

Wat proberen ze te voorkomen. Lijkt me toch overduidelijk Google Nieuws 'zwarthandel kaartverkoop':

Hele batterij aan zwarthandelaren is er actief omdat je kaarten (PDF) gewoon kunt kopiëren. Met de blockchain/digitale tickets only voorkom je double spend. Ticketswap is een oplossing hiervoor, maar is mijn insziens symptoom bestrijding en geen échte oplossing omdat eromheen nog steeds verhandeld kan worden.

Nu kan je de double spend oplossen met een centrale database, maar waarom doen ticketmaster en consorten dat nog niet? Onwil? Belang bij doorverkoopwebsites? Zeg het maar. GET/GUTS gaat ineens all the way en doet het digitaal én op de blockchain zodat iedereen ze kan controleren/vertrouwen.

Elke oplossing is te kopiëren, ook die van GET/GUTS. Maar dat wil nog niet zeggen dat het business model niet valide is. Je kopieert namelijk niet zomaar de klanten en ervaring die ze ondertussen hebben.
In hoeverre vind je dit beter dan Aventus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Oepsje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:54:
[...]

In hoeverre vind je dit beter dan Aventus?
In zoverre dat er bij GET al een tweede partij tickets verkoopt. Bij Aventus nog 0?
Hoeveel zicht hebben ze bij Aventus op ticket sales, aantallen, ik kan ze niet 123 vinden?

Het gaat niet alleen om de blockchain techniek, het gaat om implementatie en daarmee succesvolle adoptatie. Een ITIX zou niet met GET/GUTS in zee gaan als ze nog niet zoveel ervaring hadden met daadwerkelijke uitvoering of geen helpdesk zouden hebben. Er is zoveel meer nodig dan alleen de techniek.

Qua manier van werken weet ik niet wat Aventus anders doet, maar zo moeilijk hoeft het ook niet te zijn. Belangrijkste is dat je ticket op de blockchain staat met wat meta-data, that's all. Niet spannender maken dan dat het is. Dus dan kijk ik vervolgens naar waardering om mijn investering te baseren.

Stel 2021 doet GUTS 1mln tickets per jaar en ITIX 2mln tickets via GET. Dan heb je 3mln tickets * €0,50 = 1,5mln buyback power. Op marketcap van 4,4mln huidig is dat waanzin.
Vervolgens beb je nog als upside option de mogelijkheid dat buitenlandse partijen gebruik gaan maken van GET. Dit is totaal nog niet ingeprijst.

Blijkbaar nog wel een Ierse concurrent en ook wat anderen worden nog genoemd: https://www.iq-mag.net/20...-investment/#.XPujIf7gqyo

[ Voor 7% gewijzigd door Timberly2 op 08-06-2019 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Afgaand op ondergaand overzicht staan ze in 2021 waarschijnlijk op deadcoins.com

De top 10 staat op 50% ath .. GET op ...ergens richting de afgrond.
Ik kijk nou eenmaal liever naar cijfers en resultaten dan mooie verhalen. :$

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kpgtzq.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Alleen het volume al van dat GET

$29,950 USD
3.75 BTC
119.78 ETH

_/-\o_

Ja dat gaat echt een toppertje worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 11:02

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:43:
[...]

Door de extra druk sneller uitverkocht ;) Daarna zijn de centjes binnen en kan het ze geen klote schelen.
als er in de krant staat dat kaarten voor 1500 euro worden verkocht is dat alleen maar een extra run op het volgende event. (het daar moet ik echt bij zijn effect)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:07:
[...]

Afgaand op ondergaand overzicht staan ze in 2021 waarschijnlijk op deadcoins.com

De top 10 staat op 50% ath .. GET op ...ergens richting de afgrond.
Ik kijk nou eenmaal liever naar cijfers en resultaten dan mooie verhalen. :$

[Afbeelding]
Maar dit is toch alleen maar de prijs van de GET token? Dat staat toch verder los van wat GUTS allemaal aan het doen is?

Niet dat ik er belangen in heb ofzo maar de prijs van vele coins/tokens staat nog -70 tot -99%.

Dat zegt niets over de prijs die het over 2 jaar kan zijn, kan nog prima naar een nieuwe ATH gaan maar ook prima nog een keer 99% eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:13:

$29,950 USD
3.75 BTC
119.78 ETH

_/-\o_

En alleen op de betere exchanges te verkrijgen!

Een moonshot van van x200 lijkt me wel denkbaar voor dit muntje met internationale allure.

Moon Lambo soon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
Sinds wanneer zijn 24hr volumes en % verwijderd van je ATH de maatstaven van onderliggend fundamentele waarde?
Ik zoek naar onderwaardering, en dat kan dus best zijn dat dat 90% v/d ATH af is. Die ATH van GET was compleet irrationeel en overgewaardeerd.

Volume is inderdaad laag, maar die 1mln tickets komen er wel, allicht niet allemaal in 2019. Dus je krijgt sws 500k€ in de bied.
Genoeg voor mij, moet zeggen dat ik op deze koersen ook niet direct meer koop, wel alles onder de $0,35.

Als Golem 10mln 24 hour volume heeft, en een marketcap van 100mln, maar 0,0 omzet en volgens mij ook weinig zicht erop, dan is dat toch enorm veel risicovoller dan een project met 4,4mln marketcap maar met zicht op minimaal 500k buypower op de utility token?
*Voorbeeld Golem is te vervangen voor veel top 100 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:13:

$29,950 USD
3.75 BTC
119.78 ETH

_/-\o_

Was nog veel lager, vaak soms 2000$. Nou prima, ik koop ze wel op de 25 cent en de 30 cent en 35 cent en nu nog steeds op 40 cent (en een aantal maanden geleden ook nog op 0,65$ xD) ongeacht volume, gaat me om de waardering.
Jou litecoin begon ook met een paar dollar transactievolume? Veel coins hebben wellicht volume, maar dat is onder andere omdat miners er vanaf moeten voor inkomsten, en je dus als coinholder nog verwaterd ook. Nou poe poe, wat ben ik blij met dat volume, dat volume is negatief voor je business case zelfs.

EDIT: En ik stop er mee voor vandaag met reageren, ondertussen standpunt wel duidelijk. Doe ermee wat je wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door Timberly2 op 08-06-2019 14:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon het eeuwenoude spelletje van vraag en aanbod.

Als iederen GET wil hebben (of moet hebben voor een kaartje van zijn fafo concert) gaat de prijs van de token vanzelf moon.

Blijkbaar wil iedereen nu gewoon bitcoin en litecoin hebben. Is ook maar de vraag of dat over 5 jaar nog zo is.

Ik hoop dat iedereen ook NANO wil hebben tussen nu en een jaar of 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:15:
[...]

Maar dit is toch alleen maar de prijs van de GET token? Dat staat toch verder los van wat GUTS allemaal aan het doen is?

Niet dat ik er belangen in heb ofzo maar de prijs van vele coins/tokens staat nog -70 tot -99%.

Dat zegt niets over de prijs die het over 2 jaar kan zijn, kan nog prima naar een nieuwe ATH gaan maar ook prima nog een keer 99% eraf.
Geen idee ...

Zal even mijn interpretatie van crypto toelichten.

- staat het niet op Coinbase pro .. GDAX .. dan is het sowieso een shitcoin.
- staat het wel op GDAX, en heb ik de boot gemist --> shitcoin
- staat het op GDAX en heb ik er aan verdient .. --> moon lambo
- zit er een project achter een token of coin --> shitcoin
- zijn er chillers van een bepaalde coin of token te vinden -- > shitcoin
- vind ik iets een shitcoin --> tot de grond toe afbranden
- ben ik een shitcoin onheus aan het afbranden en blijkt dat ik aan kennis te kort schoot en totaal geen gelijk heb in wat ik zei .. --> shitcoin .. gewoon stug volhouden.
- is iedereen het met je oneens --> shitcoin, door blijven zeiken.
- wanneer moet je pas stoppen met dit wangedrag? --> als al je 7 accounts een permaban hebben
- hoe overtuig je mensen van jou onkunde? --> plaats vooral veel plaatjes met weinig tekst .. daar kun je weinig aan verkeerd doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:18:
[...]

Was nog veel lager, vaak soms 2000$. Nou prima, ik koop ze wel op de 25 cent en de 30 cent en 35 cent en nu nog steeds op 40 cent (en een aantal maanden geleden ook nog op 0,65$ xD) ongeacht volume, gaat me om de waardering.
Jou litecoin begon ook met een paar dollar transactievolume? Veel coins hebben wellicht volume, maar dat is onder andere omdat miners er vanaf moeten voor inkomsten, en je dus als coinholder nog verwaterd ook. Nou poe poe, wat ben ik blij met dat volume, dat volume is negatief voor je business case zelfs.
Was het maar mijn litecoin.

1 groot verschil Litecoin is alleen maar omhoog gegaan qua volume, GET alleen maar omlaag, dat is een slecht teken, als jij dat niet wilt inzien en jezelf allemaal mooie verhalen verteld komt het vast ooit goed met GET.

Maar om dat GET hier elke keer zo te shillen is wel een beetje triest, straks zijn er weer een hoop bagholders bij omdat jij het zo mooi doet voorkomen, terwijl de markt toch echt het tegenoverstelde zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timberly2
Slux schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:26:
[...]

1 groot verschil Litecoin is alleen maar omhoog gegaan qua volume, GET alleen maar omlaag, dat is een slecht teken, als jij dat niet wilt inzien en jezelf allemaal mooie verhalen verteld komt het vast ooit goed met GET.

Maar om dat GET hier elke keer zo te shillen is wel een beetje triest, straks zijn er weer een hoop bagholders bij omdat jij het zo mooi doet voorkomen, terwijl de markt toch echt het tegenoverstelde zegt.
Oke, niet jouw litecoin haha, zou mooi zijn. Maar je snapt wat ik bedoel.
Maar eens, ik zou graag ook zien dat er meer volume is. Maar volume is voor mij geen parameter van de toegevoegde real-life waarde van een project of potentiële marketcap benadering.

Akkoord m.b.t. shillen, ik stop ermee. Ik probeer alleen, met in mijn ogen, redelijk steekhoudende argumenten te onderbouwen waarom een coin interessant is op een bepaalde marketcap. Het is altijd DYOR, mensen kunnen zelf de argumenten afwegen en klikken zelf op koop/verkoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Timberly2 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:31:
[...]

Oke, niet jouw litecoin haha, zou mooi zijn. Maar je snapt wat ik bedoel.
Maar eens, ik zou graag zien dat er meer volume is, maar is voor mij geen parameter van de toegevoegde waarde van een project.

Akkoord m.b.t. shillen, ik stop ermee. Ik probeer alleen, met in mijn ogen, redelijk steekhoudende argumenten te onderbouwen waarom een coin interessant is op een bepaalde marketcap. Het is altijd DYOR, mensen kunnen zelf de argumenten afwegen en klikken zelf op koop/verkoop.
Een beetje in navolging van wat Slux al poste.

Niet lullig bedoeld, maar in alle eerlijkheid.
Dit is het zoveel pareltje dat een project van de grond probeert te krijgen waarbij blockchain als oplossing voor alle problemen wordt gebracht. Blockchain is hier geen antwoord op de problematiek maar een hippe fancy manier om zoiets aan de man te brengen .. want blockchain is een hype. Het hele protocol noch project voegt niets toe .. althans, niets wat op conventionele manieren niet kan worden tegengegaan.

Het is een stereotype crypto waarvan je nu al weet dat het over 2 jaar voor dood is achtergelaten omdat de hype voorbij is, en er tal van andere partijen met betere oplossingen zijn gekomen en jou als bagholder en believer achterlaten met een berg van die next gen lambo munten.

GET .. GUTS .. het is niets anders dan alle andere troep die er te koop is, en profileert zich ook nog eens hetzelfde als de rest. Trap er gewoon niet in. Dit soort hoop en verwachting gaat 1 grote teleurstelling worden.

Ik zit hier zelf om wat verdienen en of LTC wel of niet van de grond komt .. en welk verhaal of project ze er aan hangen .. het zal me een worst wezen. Ik wil er aan verdienen. En de enige reden dat ik die dingen kies is omdat ze er al een tijdje zijn, een grote aanhang kennen die er nog harder in geloven dan ik ooit deed, en derhalve dus een redelijk veilige korte termijn investering zijn. Voor de rest heb ik er niets mee.

Dat hele verhaal met projecten en steunbetuiging heb ik al lang geleden achter me gelaten ... iedereen probeert zo snel mogelijk, zoveel mogelijk geld binnen te harken ... net als ik. Prima voorbeeld hiervan zijn de VET aanhangers (sorry) ... gigantische groep bagholders met een ditto verliezen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:23:
[...]

Geen idee ...

Zal even mijn interpretatie van crypto toelichten.

- staat het niet op Coinbase pro .. GDAX .. dan is het sowieso een shitcoin.
- staat het wel op GDAX, en heb ik de boot gemist --> shitcoin
- staat het op GDAX en heb ik er aan verdient .. --> moon lambo
- zit er een project achter een token of coin --> shitcoin
- zijn er chillers van een bepaalde coin of token te vinden -- > shitcoin
- vind ik iets een shitcoin --> tot de grond toe afbranden
- ben ik een shitcoin onheus aan het afbranden en blijkt dat ik aan kennis te kort schoot en totaal geen gelijk heb in wat ik zei .. --> shitcoin .. gewoon stug volhouden.
- is iedereen het met je oneens --> shitcoin, door blijven zeiken.
- wanneer moet je pas stoppen met dit wangedrag? --> als al je 7 accounts een permaban hebben
- hoe overtuig je mensen van jou onkunde? --> plaats vooral veel plaatjes met weinig tekst .. daar kun je weinig aan verkeerd doen.
Haha daar heb ik weinig tegen in te brengen.

Ik heb ook nog een mooie bag GVT, Genesis Vision Tokens, van het trading platform. Gaat echt lekker. Ik heb veel vertrouwen in de toekomst en de koers van deze coin gaat bepalen of mijn kinderen wel of niet gaan studeren.

Hoe denk jij over deze token? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
[...]

Please ELI5: Waar staat GET voor en waarom is het een slecht teken als dat omlaag gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:40:
[...]

Een beetje in navolging van wat Slux al poste.

Niet lullig bedoeld, maar in alle eerlijkheid.
Dit is het zoveel pareltje dat een project van de grond probeert te krijgen waarbij blockchain als oplossing voor alle problemen wordt gebracht. Blockchain is hier geen antwoord op de problematiek maar een hippe fancy manier om zoiets aan de man te brengen .. want blockchain is een hype. Het hele protocol noch project voegt niets toe .. althans, niets wat op conventionele manieren niet kan worden tegengegaan.

Het is een stereotype crypto waarvan je nu al weet dat het over 2 jaar voor dood is achtergelaten omdat de hype voorbij is, en er tal van andere partijen met betere oplossingen zijn gekomen en jou als bagholder en believer achterlaten met een berg van die next gen lambo munten.

GET .. GUTS .. het is niets anders dan alle andere troep die er te koop is, en profileert zich ook nog eens hetzelfde als de rest. Trap er gewoon niet in. Dit soort hoop en verwachting gaat 1 grote teleurstelling worden.

Ik zit hier zelf om wat verdienen en of LTC wel of niet van de grond komt .. en welk verhaal of project ze er aan hangen .. het zal me een worst wezen. Ik wil er aan verdienen. En de enige reden dat ik die dingen kies is omdat ze er al een tijdje zijn, een grote aanhang kennen die er nog harder in geloven dan ik ooit deed, en derhalve dus een redelijk veilige korte termijn investering zijn. Voor de rest heb ik er niets mee.

Dat hele verhaal met projecten en steunbetuiging heb ik al lang geleden achter me gelaten ... iedereen probeert zo snel mogelijk, zoveel mogelijk geld binnen te harken ... net als ik. Prima voorbeeld hiervan zijn de VET aanhangers (sorry) ... gigantische groep bagholders met een ditto verliezen. :/
Het punt is ook vooral dat 99% van zulke coins het niet gaan redden. Toch zie je verschillende mensen geloven in coins waarbij ze denken dat juist die ene coin bij de 1% gaat zitten. Misschien is dat zo, maar de kans is helaas heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Zijn er hier mensen met banano? Zo ja, ben je blij met je aapje? 🐵

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Heb zelf ook maximaal ingeslagen op 25 cent bij GET. Voornaamste reden is inderdaad dat het gebruikt wordt. Blijkbaar doen die jongens daar iets goed, want toch gerenommeerde en in mijn ogen intelligente artiesten als Guus Meeuwis, Youp van t Hek en Jochem Meijer gebruiken echt niet zomaar dit protocol. Misschien kun je er over discussiëren of er echt een blockchain voor nodig is, maar feit is dat de coin gebruikt wordt en dat alles er omheen werkt. De app werkt uitstekend, en de verhalen over het gebruik zijn gunstig, zowel bij de klanten als bij artiesten. Met de aankoop van GET zet je dus eigenlijk in op het hele bedrijf, omdat bij het goed lopen van het bedrijf ook automatisch meer coins teruggekocht gaan worden.

Het blijft een groot risico natuurlijk wat het gaat doen, maar inmiddels zit ik op 50% winst en vestig ik mijn hoop op het binnenhalen van een internationaal grote artiest, of wellicht de eredivisie o.i.d. Dit is ook niet perse een munt die het moet hebben van exchanges, het is zelfs best wel lastig te krijgen als je niet vuistdiep in crypto zit om er aan te komen. Het grote verschil met andere coins die denken een moonshot te doen vind ik ook juist dat de bedenkers niet inzetten op het marketen van hun coin om mee te gaan handelen, maar dat geld investeren voor het ontwikkelen van klanttevredenheid en service.

En wat hier ook gezegd wordt, het is nu godsgruwelijk goedkoop nog. In het hypothetische geval dat er een paar mega grote artiesten met het protocol gaan werken, is een 100x niet onwerkelijk. Blijft nog steeds een groot risico natuurlijk, maar wel eentje die ik graag neem met een paar honderd euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Zil

Toch leuke ritjes gemaakt met Zil _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Haha daar heb ik weinig tegen in te brengen.

Ik heb ook nog een mooie bag GVT, Genesis Vision Tokens, van het trading platform. Gaat echt lekker. Ik heb veel vertrouwen in de toekomst en de koers van deze coin gaat bepalen of mijn kinderen wel of niet gaan studeren.

Hoe denk jij over deze token? oOo
Soms moet je tegen beter weten in gewoon instemmen ... ik heb er ook gewoon vertrouwen in Jaap!

Maar ...stel je voor dat studiekosten harder stijgen dan je munten ... volstrekt ondenkbaar, maar je moet altijd een back-up plan hebben. Dan zou je ze in ieder geval alvast de doorgroei mogelijkheden binnen het McDonalds concern kunnen presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:06
Malawolar schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:12:
Heb zelf ook maximaal ingeslagen op 25 cent bij GET. Voornaamste reden is inderdaad dat het gebruikt wordt. Blijkbaar doen die jongens daar iets goed, want toch gerenommeerde en in mijn ogen intelligente artiesten als Guus Meeuwis, Youp van t Hek en Jochem Meijer gebruiken echt niet zomaar dit protocol. Misschien kun je er over discussiëren of er echt een blockchain voor nodig is, maar feit is dat de coin gebruikt wordt en dat alles er omheen werkt. De app werkt uitstekend, en de verhalen over het gebruik zijn gunstig, zowel bij de klanten als bij artiesten. Met de aankoop van GET zet je dus eigenlijk in op het hele bedrijf, omdat bij het goed lopen van het bedrijf ook automatisch meer coins teruggekocht gaan worden.

Het blijft een groot risico natuurlijk wat het gaat doen, maar inmiddels zit ik op 50% winst en vestig ik mijn hoop op het binnenhalen van een internationaal grote artiest, of wellicht de eredivisie o.i.d. Dit is ook niet perse een munt die het moet hebben van exchanges, het is zelfs best wel lastig te krijgen als je niet vuistdiep in crypto zit om er aan te komen. Het grote verschil met andere coins die denken een moonshot te doen vind ik ook juist dat de bedenkers niet inzetten op het marketen van hun coin om mee te gaan handelen, maar dat geld investeren voor het ontwikkelen van klanttevredenheid en service.

En wat hier ook gezegd wordt, het is nu godsgruwelijk goedkoop nog. In het hypothetische geval dat er een paar mega grote artiesten met het protocol gaan werken, is een 100x niet onwerkelijk. Blijft nog steeds een groot risico natuurlijk, maar wel eentje die ik graag neem met een paar honderd euro.
Zolang je tickets niet aankoopt met GET of GUTS heeft de hele waarde van de crypto munt totaal geen impact op de waarde van het bedrijfsmodel.

Als alle internationale artiesten nu gebruik gaan maken van GUTS, wat dan? Waarom zou jouw muntje meer waard worden? Er komt niet meer vraag naar jouw muntje. Er komt meer vraag aan het bedrijfsmodel en gek genoeg staat die, zoals bij zoveel crypto projecten, los van de waarde van het muntje zelf.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:24:
[...]

Soms moet je tegen beter weten in gewoon instemmen ... ik heb er ook gewoon vertrouwen in Jaap!

Maar ...stel je voor dat studiekosten harder stijgen dan je munten ... volstrekt ondenkbaar, maar je moet altijd een back-up plan hebben. Dan zou je ze in ieder geval alvast de doorgroei mogelijkheden binnen het McDonalds concern kunnen presenteren.
Zolang papa korting krijgt zal ik altijd een carrière binnen McDonald's ambiëren voor mijn kroost.

'Pssst, gooi maar een extra Maestro burger voor papa in de zak.'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:30:
[...]

Zolang papa korting krijgt zal ik altijd een carrière binnen McDonald's ambiëren voor mijn kroost.

'Pssst, gooi maar een extra Maestro burger voor papa in de zak.'
Zo is dat ... en zoals bij een sterk PF moet je je kansen altijd spreiden natuurlijk. Zo zou ik sterk overwegen om alle grote fastfoodconcerns te coveren. 1 bij de Mac, 1 bij de Burgerking, 1 bij Domino's .. 1 bij KFC .. zo dek je de verschillende mogelijkheden strategisch gezien goed af.

Persoonlijk zou ik daar ook gelijk werk van maken :Y .. vanavond maar eens met vrouw om de tafel om wat oefensessies voor gezinsuitbreiding in te plannen! Het examineren en evalueren van sessies zou ik verder uitsluitend mondeling afwerken, en verder niet al te formeel afhandelen vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Richh schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Zolang je tickets niet aankoopt met GET of GUTS heeft de hele waarde van de crypto munt totaal geen impact op de waarde van het bedrijfsmodel.

Als alle internationale artiesten nu gebruik gaan maken van GUTS, wat dan? Waarom zou jouw muntje meer waard worden? Er komt niet meer vraag naar jouw muntje. Er komt meer vraag aan het bedrijfsmodel en gek genoeg staat die, zoals bij zoveel crypto projecten, los van de waarde van het muntje zelf.
https://blog.guts.tickets...ings-straigt-986d8b31e7d5

Dat staat hier uitgelegd. Prima te begrijpen, het komt er op neer dat de terugkoopprijs altijd minimaal 50 cent is. Als ze dus maximaal terug gaan kopen, zou de prijs al hoger moeten liggen dan dat die nu is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:36:
[...]

Zo is dat ... en zoals bij een sterk PF moet je je kansen altijd spreiden natuurlijk. Zo zou ik sterk overwegen om alle grote fastfoodconcerns te coveren. 1 bij de Mac, 1 bij de Burgerking, 1 bij Domino's .. 1 bij KFC .. zo dek je de verschillende mogelijkheden strategisch gezien goed af.

Persoonlijk zou ik daar ook gelijk werk van maken :Y .. vanavond maar eens met vrouw om de tafel om wat oefensessies voor gezinsuitbreiding in te plannen! Het examineren en evalueren van sessies zou ik verder uitsluitend mondeling afwerken, en verder niet al te formeel afhandelen vooralsnog.
Pfoe... Een baby erbij. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Ik heb ontdekt na 2 exemplaren dat ik helemaal niet zo'n kindermens ben. Ik zal de huidige exemplaren voorzien van benodigdheden tot ze zichzelf redden binnen deze maatschappij, maar uitbreiding?

Ik steek nog liever een miljoen geleend geld in Bitconnect eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Malawolar schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:46:
[...]

https://blog.guts.tickets...ings-straigt-986d8b31e7d5

Dat staat hier uitgelegd. Prima te begrijpen, het komt er op neer dat de terugkoopprijs altijd minimaal 50 cent is. Als ze dus maximaal terug gaan kopen, zou de prijs al hoger moeten liggen dan dat die nu is.
Weer zo'n heel verhaal om een vrij simpele vraag te beantwoorden... Nou ja als de holders er blij mee zijn ben ik blij voor de holders. Ik laat het maar fijntjes aan me voorbij gaan. :)
Dit valt voor mij echt onder 'hoe maak ik iets vrij simpels ontzettend ingewikkeld maar het klinkt zo wel heel intelligent'. 8) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Waarom er niet snel een tweet van CZ kwam gisteren.

[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1137361118316310528]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:34:
Waarom er niet snel een tweet van CZ kwam gisteren.

[Twitter]
Gewoon aan het tukken dus zoals ik al vermoedde. Jammer dat veel mensen direct fud gingen verspreiden :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
[...]

Het volume is omlaag gegaan omdat GET na overleg besloten heeft om te stoppen met market making. Dit kost minstens €30000 per maand, afhankelijk van exchange.
Alle andere projecten doen dit, betalen zich blauw aan listing en market making tot hun funds op zijn (kijk bvb naar Blocktix een paar dagen geleden). 95% van alle volume op exchanges is fake en wash trading (Google het maar).
GET weigert dit te doen en steekt al hun geld in development. Ze zijn ook heel transparant over hun funds en kunnen gewoon blijven doorgaan zonder zich hier zorgen over te maken. Veel andere kleine projecten zullen binnenkort failliet gaan omdat ze zich blauw betalen om een fake beeld te geven.

Feit is dat er binnenkort voor een aantal miljoen euro aan GET gekocht zal moeten worden van de markt. Maak maar de rekensom wat dit zal doen met zo'n lage volume en lage market cap coin. De waarde van de token zal dus omhoog schieten ongeacht of whales, andere speculanten of fomo boys het kopen of niet. BTC en de hele crypto markt mag crashen, maar de waarde van GET zal blijven stijgen en dit enkel rekening houdende met de gekende deals. Er zijn er nog veel deals die er aan zitten te komen waar we nog niks over weten. GET is uniek wat dat betreft: ze doen niks aan marketing en kondigen deals pas aan als deze effectief getekend zijn. Er is geen fomo nodig, de prijs zal stijgen omdat ticketing bedrijven GET nodig hebben en de vraag naar GET zal alleen maar stijgen. We're just getting started :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Adnanos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:29:
Feit is dat er binnenkort voor een aantal miljoen euro aan GET gekocht zal moeten worden van de markt.
Wie gaat dat kopen dan? Volgens mij staat er in die blog dat ze zelf niets kopen dus moet er een partij zijn die ook daadwerkelijk zoveel nodig heeft? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Richh schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Je zit er helemaal naast. Voor ELKE verkochte ticket door GUTS, ITIX of andere toekomstige ticketing bedrijven hebben ze GET nodig. Dit is meegerekend in de ticketprijs. De stability fund koopt dit GET dan op van de markt. In tegenstelling tot de meeste projecten zijn de tokenomics van GET dus geweldig. En geloof me: de buying pressure die er aan zit te komen is gigantisch groot. We hebben het over enkeke miljoenen euro's die de stability fund binnenkort zal moeten opkopen, voor enkel de gekende deals.
Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!