[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Heb het idee dat de geschiedenis met ZIL zich weer gaat herhalen. Voor de mainnet launch in januari/februari werd ZIL enorm gepumped in de dagen/weken ervoor, en dan 2 a 3 dagen voor de mainnet launch date werd ZIL hard gedumpt. Nu gebeurt ongeveer hetzelfde, alleen heet het event nu de Smartcontract launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sahara schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:30:
[...]

Maar ja je hebt niet echt een keuze aan andere exchanges naast Binance als je primair kijkt naar kosten, Kraken is veel duurder, Coinbase ook, Bitfinex is the mother of the Tether shit, Kucoin heeft weinig volume, en dan zijn er nog een stel andere exchanges met washtrading. Eigenlijk is BitMEX nog het beste, daar je er gratis kan handelen, maar je geen fiat pairs hebt en een heel beperkte shitcoin menu.
Coinbase valt toch wel mee .. dat heb je zelf in de hand .. als jij graag market sells en buys doet , ja dan is het duur. Maar gewone maker/taker orders zijn in lijn met de rest naar mijn idee.

Bitmex is idd .. de mother of all shit. Bitfinex is geen haar beter ... als je echt graag van je geld af wilt, dan kun je daar verder prima terecht. Kucoin ken ik (gelukkig) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:17
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:35:
[...]

Dat zeg ik ook niet .. maar je kunt niet even afstorten en be done with it ... een week of 2 ben je wel bezig.
Dan begreep ik je misschien verkeerd.
Als je er nog géén account hebt is het idd niet even snel cashen.
Met account wél.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Sahara schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:39:
Heb het idee dat de geschiedenis met ZIL zich weer gaat herhalen. Voor de mainnet launch in januari/februari werd ZIL enorm gepumped in de dagen/weken ervoor, en dan 2 a 3 dagen voor de mainnet launch date werd ZIL hard gedumpt. Nu gebeurt ongeveer hetzelfde, alleen heet het event nu de Smartcontract launch.
ZIL? Beter koop je ARK of PIVX :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

locmorto schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:44:
[...]

ZIL? Beter koop je ARK of PIVX :*)
@A87 zoek je nog vriendjes ?? Got one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:46:
[...]

@A87 zoek je nog vriendjes ?? Got one!
Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

locmorto schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:48:
[...]

Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Zie eerst maar eens van die vriendschap af te komen nu ik je heb voorgesteld ... dan praten we verder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:29:
[...]

Ik wel. Laats 0.6 nog wat BNB. Was ook niet de eerste keer. Enige wat nodig was is 1 BTC handel binnen een bepaalde tijd.
Same here en daarnaast 20 Euro voor de Binance.je aanmelding. CZ is zeer vrijgevig :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:12:
[...]
Wat dacht je van een loting .. een door Max Verstappen gedragen horloge ... ;)
@Verwijderd Zullen we hiervoor onze Penguin coins bij elkaar leggen? Kunnen we hem daarna veilen en er ieder een mooie kweektent van kopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:19:
[...]

@Verwijderd Zullen we hiervoor onze Penguin coins bij elkaar leggen? Kunnen we hem daarna veilen en er ieder een mooie kweektent van kopen.
_O- ik denk niet dat Turbo akkoord gaat.

Mijn kweektent overigens net afgebroken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:19:
[...]

Prima ... ik heb hem ook maar gewonnen op het RB 2017 Charity Gala ... Hoeveel van die pinguïns heb je? :P
(heb overigens al de car2a1n (model 2018) ... dus zo wild van deze ben ik allang niet meer hoor. ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-06-2019 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:26:
[...]

Prima ... ik heb hem ook maar gewonnen op het RB 2017 Charity Gala ... Hoeveel van die pinguïns heb je? :P
(heb overigens al de car2a1n (model 2018) ... dus zo wild van deze ben ik allang niet meer hoor. ;) )
Gast serieus? Klokje van een rug of 4 toch _O-

Maarja PENG is natuurlijk wel een potentiële mooncoin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:36:
[...]

Gast serieus? Klokje van een rug of 4 toch _O-

Maarja PENG is natuurlijk wel een potentiële mooncoin :+
Ik zie die coin wel zitten ... zolang er VET en GET believers zijn, ga ik voor die pinguïn!

btw .. die CAZ1014/18x was veel kostbaarder want, charity ... dat 2018 model is heel erg veel mooier. Ga voor die. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
FF via Kazaa Lite wat muziek gedownload :7 geen spotify meer voor mij :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

locmorto schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:51:
FF via Kazaa Lite wat muziek gedownload :7 geen spotify meer voor mij :w
Hier ook opgezegd .. had bij kpn alles in .. 1 ? thuis? spotify, maar zefs voor die €8 kreeg ik er reclame bij. :/ Dat kan nooit de bedoeling zijn. Heb nu (tijdelijk) youtube betaald ... tegen alle verwachting in werkt dat eigenlijk heel prima. (op de telefoon hoef je video niet te streamen als je het op de achtergrond zet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:18:
[...]

Je moet een ken-je-klant procedure door als je grote bedragen wilt afstorten ... dat is best wel een dingetje. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar het is een noemenswaardige procedure. Daarna weten ze net zoveel van je als de fiscus , je bank en gemeente bij elkaar.
Ik heb geen problemen met coinbase en grotere bedragen, staat er met een paar uur op en visa versa.

Ze weten net zoveel als elk andere exchange of broker of bank waar je handelt. ik heb dan toch liever mijn gegevens in handen van een coinbase dan een binance.
Die trouwens ook mijn gegevens hebben, ik kan beter zegen welke exchange heeft niet mijn gegevens.

Moet je voor de gein eens een rekening openen bij binck of de giro, daar moest ik bellen, post tekenen en terug sturen, vervolgens ik weet niet hoeveel documenten aanleveren enz, dan is het nog niet zo slecht met crypto exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:03:
Moet je voor de gein eens een rekening openen bij binck of de giro, daar moest ik bellen, post tekenen en terug sturen, vervolgens ik weet niet hoeveel documenten aanleveren enz, dan is het nog niet zo slecht met crypto exchanges.
Binck ook eens proefpakket aangevraagd maar toen ik zag wat ik er allemaal voor moest doen en aanleveren... En als je dan kijkt naar wat ze aanbieden? Nee dank u maar een gewone rekening is ook al een dingetje en vervolgens schuif je wat bedragen heen en weer waar je nog niet eens een beetje occasion van kan kopen, bellen ze je op en mag je alsof je een klein kind bent het hoe, wanneer en waarom gaan uitleggen. :X

Oftewel, die exchanges zijn nog zo slecht niet en het is handig bedragen een beetje beperkt te houden. Veel kleintjes maken ook een grote. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Kennen jullie deze tool: https://tools.tradingroom.io/#/ ? Kan nuttig zijn om trending coins te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:51:
Kennen jullie deze tool: https://tools.tradingroom.io/#/ ? Kan nuttig zijn om trending coins te vinden.
Ah leuk! De shitcoin top 100! :D Zelfs XRP staat erin. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:58:
[...]

Ah leuk! De shitcoin top 100! :D Zelfs XRP staat erin. :+
Je had ook gewoon op binance in kunnen loggen natuurlijk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Die litecoin toch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KIGkomx3ylfKsKf4ubbzHCoX/full.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:24:
[...]

Je had ook gewoon op binance in kunnen loggen natuurlijk. :+
Waren we het er niet over eens dat Binance het Sodom en Gomorra is binnen de exchange wereld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Vanaf ath gezien heeft die een mooie inhaalslag gemaakt t.o.v. ETH, BTC en mijn graadmeter DGD. Ik krijg steeds meer zin om wat hoger dan me lief is in te stappen op LTC. Zelfs een duik van 25% nadien zou me eigenlijk niet eens wat kunnen interesseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
10 Miljoen aan XRP gestolen bij gatehub
https://finance.yahoo.com...10m-ripple-161432970.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:54:
[...]

Ik krijg steeds meer zin om wat hoger dan me lief is in te stappen op LTC. Zelfs een duik van 25% nadien zou me eigenlijk niet eens wat kunnen interesseren. :)
FOMO ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Is dat niet hetzelfde als een bank overvallen en dan alleen de vloerbedekking stelen? :+
Yep :Y

[ Voor 18% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou eens kijken of dat wat met de koers doet

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Nou eens kijken of dat wat met de koers doet
Het is al 2 dagen terug, zal wel in de prijs zitten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gelukkig zijn er momenteel maar 974638miljard in omloop, en indien nodig printen we gewoon nog een bootlading vol bij.

Slim bedacht, want al die banken bij elkaar hebben er best wel wat nodig. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Straks maar even wat bijkopen van mijn favoriete shitcoin die alles HEEL ingewikkeld maakt, GEEN toekomst in zit, en dat al helemaal NIET werkt, ook al hebben er al een paar honderd duizend mensen gebruik van gemaakt maar dat terzijde :p,op Nocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:07:
Straks maar even wat bijkopen van mijn favoriete shitcoin die alles HEEL ingewikkeld maakt, GEEN toekomst in zit, en dat al helemaal NIET werkt, ook al hebben er al een paar honderd duizend mensen gebruik van gemaakt maar dat terzijde :p,op Nocks.
LTC ?

Of 1 van de andere 2223 shitcoins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zou zelf nu geen LTC kopen, heb zelfs net de boel weer verkocht :P

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 09-06-2019 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:07:
Verkoop je huis, je auto, je vrouw, gewoon ALL IN op jouw favoriete shitcoin. Kan niet mis gaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Sahara schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:16:
[...]

Verkoop je huis, je auto, je vrouw, gewoon ALL IN op jouw favoriete shitcoin. Kan niet mis gaan, toch?
Yep fanboy, tunnelvisie, compleet blind voor de gedachte dat het wat anders zou kunnen uitpakken dan wat ik denk/hoop hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Er wordt een spelletje gespeeld door een whale van 30.000.000 dollar op BitMEX, plaatst z'n wall zowel in de bid of ask zijde. Het zou mooi zijn als de vorige zondag zich herhaalt, mooie pump en dan de top shorten. Want het momentum is ver te zoeken imho. Elke pump van BTC wordt telkens gedumped. Hopelijk brengt een whale BTC boven de 8k vandaag, dan een mooie short kans :9~.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Je vergeet het belangrijkste je organen, briljante tip geweest van @Verwijderd ik loop nu rond met een rollator na het doneren van mijn rechter bal die rappert sjorz die hij voor 10 voedselbonnetjes heeft overgenomen. *O*

Volgende week de opties voor de longen bekijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Huis is van de bank
Auto van de leasemaatschappij
Vrouw... biedt eens geld dan? Bezorgen is gratis... same day delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:11:
[...]

LTC ?

Of 1 van de andere 2223 shitcoins ?
Nee die shitcoin zonder volume, maar waar ik toch op miraculeuze wijze een flinke bag van van heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:24:
[...]
Vrouw... biedt eens geld dan? Bezorgen is gratis... same day delivery.
Die vrouw van jouw is al over datum las ik gister dus niet echt een aanradertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:25:
[...]

Die vrouw van jouw is al over datum las ik gister dus niet echt een aanradertje
Aah ben je er zo 1 ...type “weggooimaatschappij” ?
Recyclen is trending hoor. Ga eens met je tijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:24:
[...]

Nee die shitcoin zonder volume, maar waar ik toch op miraculeuze wijze een flinke bag van van heb.
Ik hoop niet dat het die NLG, CSC of GET meuk is, want dan kan je beter direct de lokale voedselbank steunen dan komt het tenniste nog bij mensen terecht die het echt nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:27:
[...]

Ik hoop niet dat het die NLG, CSC of GET meuk is, want dan kan je beter direct de lokale voedselbank steunen dan komt het tenniste nog bij mensen terecht die het echt nodig hebben ;)
Het is die GET meuk, en de voedselbank heb ik gister gesteund door de statiegeld bonnetjes van twee kratten bier te deponeren in dat bakkie de AH. (y) Het is niet veel, maar je kan het ook niet doen denk ik dan maar.

[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 09-06-2019 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:30:
[...]

Het is die GET meuk, en de voedselbank heb ik gister gesteund door de statiegeld bonnetjes van twee kratten bier te deponeren in dat bakkie de AH. (y)
Dan hoop ik echt oprecht voor je dat get gaan moonen d:)b

Zaken gaan wel goed bij je als je bij de elite supermarkt AH kan shoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• locmorto
Net mijn vingerafdrukken en DNA afgestaan aan Binance toch mooi ff 0.5 BNB ontvangen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:11:
[...]

Zou zelf nu geen LTC kopen, heb zelfs net de boel weer verkocht :P
Jij ook al? 8)

Blijft een leuk muntje dat LTC. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

locmorto schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:38:
Net mijn vingerafdrukken en DNA afgestaan aan Binance toch mooi ff 0.5 BNB ontvangen :7
Als je je medisch dossier upload ontvang je nog eens 0,2 BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Jij ook al? 8)

Blijft een leuk muntje dat LTC. O+
op 104.51 verkocht, ga het weer even met dat bcash meuk proberen, verwacht toch wel dat die 1 deze dagen een runetje gaat maken, mits BTC omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:45:
[...]

op 104.51 verkocht, ga het weer even met dat bcash meuk proberen, verwacht toch wel dat die 1 deze dagen een runetje gaat maken, mits BTC omhoog gaat.
€104,82 hier, meestal zit ik niet zo dichtbij de 'top'. :)

Zat er zelf ook aan te denken weer eens een ritje shitcoin cash te maken, zit er vanaf gisteren al naar te loeren. Die zal, mits BTC stabiel blijft of stijgt, idd wel weer een schopje naar boven maken. Hij kabbelt al iets te lang, 343/344 is wel een leuk instapmoment denk ik zoals zaken er nu voor staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 09-06-2019 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:29

ScreamGT

joejoe

Het wordt oprecht tijd om weer een nieuwe shitcoin toe te voegen aan mijn pf. Iemand tips over een bepaalde crypto? Momenteel heb ik:

DOGE
XLM
OST
HOT
XRP
BTC
VET
ZIL
ADA

let op, geld investeren in crypto kost vaak geld. Investeer alleen geld wat je sowieso door de wc bedoelde te spoelen. Tips die hier worden gegeven zijn vrijblijvend en de tipgever is op geen enkele manier verantwoordelijk voor eventuele scheidingen, verkopen van persoonlijke bezittingen en depressiviteit van de tipnemer

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ScreamGT schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:11:
Het wordt oprecht tijd om weer een nieuwe shitcoin toe te voegen aan mijn pf. Iemand tips over een bepaalde crypto? Momenteel heb ik:

DOGE
XLM
OST
HOT
XRP
BTC
VET
ZIL
ADA

let op, geld investeren in crypto kost vaak geld. Investeer alleen geld wat je sowieso door de wc bedoelde te spoelen. Tips die hier worden gegeven zijn vrijblijvend en de tipgever is op geen enkele manier verantwoordelijk voor eventuele scheidingen, verkopen van persoonlijke bezittingen en depressiviteit van de tipnemer
GET, NLG, CSC zijn toch wel de pareltjes die je ook moet hebben hoor.

Zou zelf wat XMR, Dash, bcash, ltc bij doen om de eventuele verliezen van je PF op te vangen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 09-06-2019 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik weet wel wat maar op welke vage exchanges kun je kopen momenteel? Als je echt voor een duistere shitcoin wil gaan dan is dat wel makkelijk om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DOGE
XLM
OST
HOT
XRP
BTC
VET
ZIL
ADA

BTC omzetten in GET... voor de rest is wel een fraaie verzameling troep.

Professioneel bagholder of enthousiast amateur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:14:
[...]

LTC is dus geen pareltje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DOGE
XLM
OST
HOT
XRP
BTC
VET
ZIL
ADA

Ik mis:

NANO
GVT

Verder een mooie collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:15:
[...]

LTC is dus geen pareltje?
Sorry helemaal vergeten, die hoort er ook bij natuurlijk.
Post aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:40
Snap er niks van.

Om koersen te volgen gebruik ik Cryptocompare. Ook Worldcoinindex.

Nu log ik in op Kraken en zie ook daar de koersen.

CCompare BTC € 7035
WCindex BTC € 7075
Kraken BTC € 6997

Voorheen waren die verschillen er niet. Ik zoek een site waar ik gewoon op de telefoon betrouwbaar de koersen (€) kan zien. Iemand een goede tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:19:
Snap er niks van.

CCompare BTC € 7035
WCindex BTC € 7075
Kraken BTC € 6997

Voorheen waren die verschillen er niet. Ik zoek een site waar ik gewoon op de telefoon betrouwbaar de koersen (€) kan zien. Iemand een goede tip?
Tabtrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:17:
[...]

Ik mis:

NANO
GVT

Grote afwezige is TRX zie ik, die hoort toch wel bij de basic shitcoin bag. Zeker als je ook VET hebt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:21:
[...]

Grote afwezige is TRX zie ik, die hoort toch wel bij de basic shitcoin bag. Zeker als je ook VET hebt. :)
Je vergeet XVG

@ScreamGT Mooie collectie krijg je aangeboden hoor, dat wordt binnenkort dagelijks shoppen bij de AH voor je ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 09-06-2019 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Appeltjeeitje schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:19:
Snap er niks van.

CCompare BTC € 7035
WCindex BTC € 7075
Kraken BTC € 6997

Als je een iPhone hebt, download dan the Tradingview app. Heb je geen iPhone? Koop dan een iPhone ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sahara schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:23:
[...]

Als je een iPhone hebt, download dan the Tradingview app. Heb je geen iPhone? Koop dan een iPhone ;)
Wat mankeert mensen hier?

De 1 doet boodschappen bij de AH, een ander denkt dat iedereen een Iphone heeft... 2 kisten bier kopen alsof het niets is. :?

Denken jullie ook even aan de minderbedeelde hier? Ik vind dit tamelijk kwetsend zo. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Je vergeet XVG

@ScreamGT Mooie collectie krijg je aangeboden hoor, dat wordt binnenkort dagelijks shoppen bij de AH voor je ;)
Ik mis YOYO, FUN en WTC nog in het rijtje :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:28:
[...]

De 1 doet boodschappen bij de AH, een ander denkt dat iedereen een Iphone heeft... 2 kisten bier kopen alsof het niets is. :?

Denken jullie ook even aan de minderbedeelde hier? Ik vind dit tamelijk kwetsend zo. -O-
Zegt de man die een klokje van minimaal 4 ruggen draagt en wegdoet voor een nieuwer model _O-

Zitten jij en @Slux toevallig vanuit hetzelfde penthouse de troll uit te hangen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:28:
[...]

Nouja als jij je 90% belang in Litecoin Cash (LCC) verkoopt dan kan jij toch voor ons allen wel 2 kisten bier en de nieuwste iPhone kopen? Nouja, ok hoeft niet de nieuwste iPhone te zijn, die 2 kisten bier per persoon kun je ook bij nader inzien aan de voedselbank schenken.. dan heeft @Slux tenminste nog waar voor zijn voedselbonnetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
[...]

Zou zelf wat XMR, Dash, bcash, ltc bij doen om de eventuele verliezen van je PF op te vangen ;)
One of matic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:17:
[...]

Ik mis:

NANO
GVT

Nano is in ieder geval wel een degelijke stable-coin. Die doet nu echt eens niets!

Linda mag natuurlijk ook niet ontbreken in je PF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:33:
[...]

Nouja als jij je 90% belang in Litecoin Cash (LCC) verkoopt dan kan jij toch voor ons allen wel 2 kisten bier en de nieuwste iPhone kopen? Nouja, ok hoeft niet de nieuwste iPhone te zijn, die 2 kisten bier per persoon kun je ook bij nader inzien aan de voedselbank schenken.. dan heeft @Slux tenminste nog waar voor zijn voedselbonnetjes.
Dat zal ik waarderen 8)

Ben wel toe aan iets anders dan dat Damburger bier de hele tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:36:
[...]

Dat zal ik waarderen 8)

Ben wel toe aan iets anders dan dat Damburger bier de hele tijd.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRlk-YD1kOPinbYtpDpTCIovfOqZZyTl237Pj1kO5JQE2x2eNf6

Lekker zomers. Kan natuurlijk ook gewoon met komkommer of appel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:32:
[...]

Zegt de man die een klokje van minimaal 4 ruggen draagt en wegdoet voor een nieuwer model _O-

Zitten jij en @Slux toevallig vanuit hetzelfde penthouse de troll uit te hangen? :+
Ik heb me lening overgesloten naar Becam. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:23:
[...]

Eensch, is ook een stukje veiliger dan een Android toestel als je er ook authy e.d. op hebt. Niet voor niks lopen bankmedewerkers vrijwel uitsluitend met Iphone's rond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Dash, NANO en Trx gaan de komende weken toegevoegd worden! Zijn wel leuke pareltjes.

@Turbo-Puppy Ik ben professioneel amateur.

@Crypts iedere exchange waarbij de eerste Google hit "scam" voorbij komt ben ik te vinden. Nee, tot nu toe zit ik op 4 die wel redelijk stabiel zijn.

Thanks voor de tips!

[ Voor 3% gewijzigd door ScreamGT op 09-06-2019 11:47 ]

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

DOGE
XLM
OST
HOT
XRP
BTC
VET
ZIL
ADA

Wabi. Nouja, Tael. Hoor je weinig over buiten Azië. Lijkt op eerste gezicht weer de zoveelste supplychain shitcoin. Maar ze hebben al een flinke tijd een werkend product. Best leuk. Kijk maar:

https://www.reddit.com/r/...ld_consumer_transactions/
https://rock.tech/
https://i.redd.it/f5xy1jnp3lz21.jpg

Aan de andere kant, misschien is het wel allemaal opgeblazen marketing en is het wel weer de zoveelste shitcoin. Des te meer reden om em toe te voegen aan je shitcoin lijstje :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Wabi gebruik ik ook wel s voor een paar %. Ik heb niets meer voor lang.
Ik wacht op een laatste ritje met one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pkunk schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:48:
[...]

Wabi. Nouja, Tael. Hoor je weinig over buiten Azië. Lijkt op eerste gezicht weer de zoveelste supplychain shitcoin. Maar ze hebben al een flinke tijd een werkend product. Best leuk. Kijk maar:

https://www.reddit.com/r/...ld_consumer_transactions/
https://rock.tech/
https://i.redd.it/f5xy1jnp3lz21.jpg

Aan de andere kant, misschien is het wel allemaal opgeblazen marketing en is het wel weer de zoveelste shitcoin. Des te meer reden om em toe te voegen aan je shitcoin lijstje :p
Wabi en WTC en speel ik ook wel eens mee.
ITC ook zo muntje, daar speel ik ook regelmatig mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
[...]

Want die meuk gaat niet naar beneden als btc dipt _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door tias86 op 09-06-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik heb mn bnb verkocht voor btc toen one op 318 was, met die btc toen one gekocht.
Nu wil ik mn stoploss zetten op 329, maar dat wil ik niet eerst naar btc doen, maar gelijk naar bnb. Op welk getal moet ik het dan in stellen.

Dus 329 btc op one, is hoeveel bnb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:02:
[...]

Want die meuk gaat niet naar beneden als btc dipt _/-\o_
Minder snel dan de rest van zijn pf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Minder snel dan de rest van zijn pf ;)
Zet er een pallettje DGD bij. Die rotzooi is zo tegendraads dat je of echt rekt gaat, of lachend je collectie LTC -10% ziet doen.

Dgd is digitaal goud weet je wel... gekoppeld aan de goudprijs. Kannie misgaan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:20:
[...]

Zet er een pallettje DGD bij. Die rotzooi is zo tegendraads dat je of echt rekt gaat, of lachend je collectie LTC -10% ziet doen.

Dgd is digitaal goud weet je wel... gekoppeld aan de goudprijs. Kannie misgaan. :+
Klinkt al net zo goed als Litecoin Crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:32:
[...]

Zit je nou gewoon litecoin te bashen hier :(
:+

Even serieus, we hebben het wel over pareltjes die waarschijnlijk niks gaan worden (niemand weet het zeker) maar je kan er door op mee te liften toch wel lekker aan verdienen, net zoals het met alle crypto is, ik zou ze zelf alleen nooit holden ;)

Hold coins zijn voor mij alleen BTC,LTC,XMR,Dash en Nano omdat ik daar bagholder van ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Slux schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:43:
[...]

Hold coins zijn voor mij alleen BTC,LTC,XMR,Dash en Nano omdat ik daar bagholder van ben.
:+

Hold coins zijn ook voor mij degene waarvan ik er veel heb :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ScreamGT schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:47:
@Crypts iedere exchange waarbij de eerste Google hit "scam" voorbij komt ben ik te vinden. Nee, tot nu toe zit ik op 4 die wel redelijk stabiel zijn.
In dat geval ARRR, is al eerder getipt hier en de scamchange waar deze te vinden is is en Russisch en mocht je een keer toch met een bag zitten dan is er de Graviex dumper zodat je geheel automagisch ook weer van je bag(s) af komt, kan niet misgaan toch? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:32:
[...]

Beetje rare opmerking. Iedereen weet dat Litecoin Trash de nieuwe bitcoin is.

Partnership met Bmw... overeenkomsten met Guus, aan de goudprijs gekoppeld.. als trading fee te gebruiken, op PH kun je ermee betalen, geintergreerd Wraith protocol, atomic swaps, lightning... alles is aanwezig.

Paypal, Amazon en Apple support... wat wil je nog meer? Zelfs banken gaan in de toekomst over op LCC en volgens horen zeggen heeft NASA een pilot lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:10:
[...]

Partnership met Bmw... overeenkomsten met Guus, aan de goudprijs gekoppeld.. als trading fee te gebruiken, op PH kun je ermee betalen, geintergreerd Wraith protocol, atomic swaps, lightning... alles is aanwezig.

Paypal, Amazon en Apple support... wat wil je nog meer? Zelfs banken gaan in de toekomst over op LCC en volgens horen zeggen heeft NASA een pilot lopen.
Ik ga vanavond naar Guus, dus ik zal je beweringen eens verifieren bij de beste man. Het zal toch niet zo zijn dat je hier fake partnerships zit te promoten he?! Voor de rest een uitermate solide allesomvattende shitcoin moet ik eerlijk toegeven. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
[...]

Kan bijna niet verkeerd gaat, het grote geld is al bijna aan het instappen, volgens mij hoorde ik ook al iets over een lunch met Buffet (of was het nou een buffet met Lee? Zal in ieder geval een koud buffet zijn..)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
... en volgens horen zeggen heeft NASA een pilot lopen.
Dat noem je toch een astronaut?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:17:
[...]

Nee die lopen niet, die springen alleen, zag ik laatst op tv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:17:
[...]

Yep, en zelfs die heeft zakken vol LCC. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:22:
[...]

Yep, en zelfs die heeft zakken vol LCC. :Y
Eerste crypto die (letterlijk) naar de maan gaat, daar gaat ome Elon persoonlijk voor zorgen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:37:
[...]

Eerste crypto die (letterlijk) naar de maan gaat, daar gaat ome Elon persoonlijk voor zorgen. :+
Daar lijkt het wel op ... ik vond elders deze TA die er alle schijn van heeft dat we binnenkort een grote hoeveelheid LCC miljonairs erbij gaan krijgen .. MOON LAMBO!!

Interessant detail is dat LCC dus zelfs stijgt als de prijs daalt .. daarin weet LCC zich te excelleren en dat maakt het eigenlijk een non-risk crypto belegging.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/356662ws1zn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Turbo-Puppy schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:42:
[...]

Ik heb me lening overgesloten naar Becam. ...
YouTube: SwishFund Commercial

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Litecoin: nu kopen of niet? Aan de grafiek te zien staat ie veel te hoog nu, maar je weetnooit... jullie mening?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ekstergroen schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:18:
Litecoin: nu kopen of niet? Aan de grafiek te zien staat ie veel te hoog nu, maar je weetnooit... jullie mening?
https://www.crystalballfree.com/
http://www.ask8ball.net/

Ik zou hem zelf nu niet kopen maar ik zit er vaker naast dan dat ik het juist heb ;)
Mijn koop orders staan onder de 100 Euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Mijn mening is niet doen duurt nog 57 dagen , er kan nog zoveel gebeuren

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

BAT is toch wel een heerlijk swing muntje hoor laatste weken, had voor de fun een bag gekocht en deze is bijna verdubbeld in aantal :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
sourcecode schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:25:
BAT is toch wel een heerlijk swing muntje hoor laatste weken, had voor de fun een bag gekocht en deze is bijna verdubbeld in aantal :)
Moet telkens denken aan de Thaise BAHT 8)7
Die zullen binnen 15 jaar wel aan de Ripple zijn daar (Thailand).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Ik heb 30% verkocht hopend op een daling zodat ik er nog wat bij kan halen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Kunnen de crypto beurzen niet gewoon dicht gaan tijdens weekenden? Net als aandelenmarkten... Scheelt een hoop tijd en vooral verkoop momenten :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Volumes erg laag, marktje erg saai.

Ik ben bang voor een rode maandag.
Achja, hodl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Tominatie schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:43:
Volumes erg laag, marktje erg saai.

Ik ben bang voor een rode maandag.
Achja, hodl. :P
Kijk SINS. Ik huil al een paar dagen, het houdt maar niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 09-06-2019 15:48 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Pagina: 1 ... 77 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!