Dope crypto music.
Waves doet heel weinig. Beweegt zich al tijdenlang in een beperkte range, daarmee wacht ik gewoon geduldig af.Bartvandelaar schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:34:
[...]
Echt een bazen weerstand. Maar die gaat er wel doorheen vroeg of laat toch?
Hoe zit het met je waves accumulatie?
Waves is op 't moment mijn grootste bag; daarna volgt ZIL en sinds vandaag ben ik ADA weer aan het inslaan (met de BTC die ik uit ZIL trek)
Uiteindelijk is het plan om ZIL helemaal v/d hand te doen, maar wacht toch echt nog op die BOOM door de weerstand. Die zal er toch wel komen 1 deze dagen denk ik.. ik loer zelf om ZIL te verkopen rond de 330 sat. (maar als 't heel hard gaat hodl ik gewoon door natuurlijk)
Daarna stop ik die vrijgemaakte BTC volledig in ADA en zal ik weer op 2 bags broeden tot er eentje naar de maan vliegt (of m'n SL-prijs hit)
Hier ook paar dagen geleden een bag Ada gekochtTominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:45:
[...]
Waves doet heel weinig. Beweegt zich al tijdenlang in een beperkte range, daarmee wacht ik gewoon geduldig af.![]()
Waves is op 't moment mijn grootste bag; daarna volgt ZIL en sinds vandaag ben ik ADA weer aan het inslaan (met de BTC die ik uit ZIL trek)
Uiteindelijk is het plan om ZIL helemaal v/d hand te doen, maar wacht toch echt nog op die BOOM door de weerstand. Die zal er toch wel komen 1 deze dagen denk ik.. ik loer zelf om ZIL te verkopen rond de 330 sat. (maar als 't heel hard gaat hodl ik gewoon door natuurlijk)
Daarna stop ik die vrijgemaakte BTC volledig in ADA en zal ik weer op 2 bags broeden tot er eentje naar de maan vliegt (of m'n SL-prijs hit)
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Bij een cup and handle heb je de double top al gehad. Verder zit ie nu zo dicht bij de weerstand dat als je er nog niet in zit je beter een dip kan kopen of wachten tot de breakout en dan het liefst met retest waarbij resistance support wordt. Verder natuurlijk afhankelijk van BTC.Bartvandelaar schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:34:
[...]
Echt een bazen weerstand. Maar die gaat er wel doorheen vroeg of laat toch?
Hoe zit het met je waves accumulatie?
Edit: voor de TA-ers. Hoe onderscheid je een cup and handle van een double top? Lijkt mij moeilijk onderscheid er tussen te maken?
gezellig.Daacuso schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:50:
[...]
Hier ook paar dagen geleden een bag Ada gekocht
samen moon, samen rekt.
Liever dat eerste
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Oeffff. Ik vind BAT ook steeds interessanter worden voor 'n short term gokje. Rond die 4000 sat zou 'ie toch support moeten hebben/evt. bounce area.

Ik neig ernaar HOT naar ADA om te zetten. HOT zakt aardig weg en regelmatig stel ik mijn sell orders weer lager in. Is dit dan het einde van het iedere keer laag buyen en hoog sellen van HOT? Het was ook te makkelijk. Of direct na verkoop stijgt het weer en dus heb ik gewoon te weinig geduld gehad...
Inmiddels heb ik dus ook alweer aardig wat ADA, heb het vermoeden dat dat vannacht nog meer gaat worden
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Interessant moment nu, ik zie diverse alts omhoog kruipen en een BTC die niet echt meer omhoog wil. Meestal komt er dan wel wat actie aan.
Hoe kijken jullie tegen Stratis aan? Die moet toch ook een keer wat gaan doen?
Klopt inderdaad! Maar normaal gesproken is deze situatie geen goed teken.. en is voor mij een duidelijk signaal om te verkopen. Ben daar gek genoeg nu iets minder zeker van... Sta nog steeds voor 80% langs de zijlijn, dus ik vind alles best.
Stratis.... daar heb ik een zwak voor..... maar is echt geen interessante coin nu (volumeloos)Daacuso schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:32:
Hoe kijken jullie tegen Stratis aan? Die moet toch ook een keer wat gaan doen?

Als er weer releases komen wordt 'ie weer interessant denk ik, voor nu laat ik 'm links liggen..

ZIL test ondertussen de weerstand. Ben benieuwd!
Pijnlijk om te zien dat dit soort pump en dump shitcoins nog steeds beet hebben.
Het is wachten op Bitcoin 3, 4 en 5.
Het is wachten op Bitcoin 3, 4 en 5.

Ik hou 'm ook in de gaten. Veel potentie.Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:59:
Oeffff. Ik vind BAT ook steeds interessanter worden voor 'n short term gokje. Rond die 4000 sat zou 'ie toch support moeten hebben/evt. bounce area.
[Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
28.000 euro steken in 1000 shitcoins a $28 per stuk is net zo risicovol als 28.000 euro steken in 100 shitcoins a $280 per stuk. BTC2 staat overigens weer rond de $5. Pijnlijk als je voor $28 hebt ingekocht.Taro schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:58:
Grote kans dat men bij BTC2 al erg veel gepremined heeft, nu een paar munten voor dat bedrag heeft verkocht, daardoor die enorm snel opgebouwde marketcap heeft (die dus maar voor een enorm klein deel gedekt en echt is!) en dus de top 25 binnen heeft kunnen komen. Daardoor krijgt men weer extra aandacht, iedereen wil meedoen et voila, een nieuwe "topcoin" is geboren met als CEO Roger Ver 2. Daarnaast zou een exit scam mij niet verbazen.
Maarja, wat voor risico kun je lopen voor 28 DollarJe zou er bijna een aantal van kopen als je er geen account op een vage exchange voor moest aanmaken.
Bitcoin: 7225-7250 next stop?
Op de hardware van €100,- duurde het een dag of 3. Dat is op zich niet slecht voor 10 jaar aan transacties.Crypts schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:25:
[...]
Het draait zelfs op een Pi maar is dat niet wat hij juist bedoelt? Dat het synchroniseren van de chain zelf retetraag gaat dat het ook op snelle hardware geen doen en dus in de huidige vorm geen oplossing is?
Ik hodl nog, in principe ook een gokjeVerwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:05:
ONE door de 24h low. Zijn er nog mensen hier die daarop traden/gokje wagen?
PSN/Steam: Xamsix
Edit: voor de TA-ers. Hoe onderscheid je een cup and handle van een double top? Lijkt mij moeilijk onderscheid er tussen te maken?
[/quote]
Dat kun je pas nadat je bevestiging hebt van welke kant dat de koers opgaat. In dat voorbeeld van @Tominatie zou volgens een 'standaard' voltooiing van een cup/handle de koers uitkomen op 360 tot 380 ergens. Zelf zou ik wachten totdat de koers door die blauwe zone breekt (zie afbeelding Tominatie), dan instappen op 320-ish en uitstappen rond 360, of koers laten gaan en stoploss plaatsen net boven entry en meeschuiven omhoog zodra de koers daadwerkelijk verder omhoog gaat.
Kans op beweging naar onder is nu echter net zo groot.
http://prntscr.com/nylvkn
Op dit moment kun je er dus nog niet veel mee zou ik zeggen. Ik wacht altijd rustig op confirmation, en als ik te laat ben, too bad, pak ik het volgende patroon wel weer.
[/quote]
Dat kun je pas nadat je bevestiging hebt van welke kant dat de koers opgaat. In dat voorbeeld van @Tominatie zou volgens een 'standaard' voltooiing van een cup/handle de koers uitkomen op 360 tot 380 ergens. Zelf zou ik wachten totdat de koers door die blauwe zone breekt (zie afbeelding Tominatie), dan instappen op 320-ish en uitstappen rond 360, of koers laten gaan en stoploss plaatsen net boven entry en meeschuiven omhoog zodra de koers daadwerkelijk verder omhoog gaat.
Kans op beweging naar onder is nu echter net zo groot.
http://prntscr.com/nylvkn
Op dit moment kun je er dus nog niet veel mee zou ik zeggen. Ik wacht altijd rustig op confirmation, en als ik te laat ben, too bad, pak ik het volgende patroon wel weer.
Zo zat ik bij XRPBTC ook te wachten op een uitbraak, wist uiteraard niet welke kant op, maar die ging vanavond naar boven. Alleen lang niet zover als ik verwacht had (kan nog).
http://prntscr.com/nyly2t
Mooie symmetrical triangle, gewoon wachten wat 'ie gaat doen. Ben nu long gegaan, stoploss net boven enrty geplaats, zie wel wattie gaat doen. Mooi laten sudderen, als 'ie verder omhoog gaat, schuif ik de stop erachteraan.
http://prntscr.com/nyly2t
Mooie symmetrical triangle, gewoon wachten wat 'ie gaat doen. Ben nu long gegaan, stoploss net boven enrty geplaats, zie wel wattie gaat doen. Mooi laten sudderen, als 'ie verder omhoog gaat, schuif ik de stop erachteraan.
Pijnlijk wel... Nadat mijn koop net gemist is net boven de €90 gister.

Nee geintje hoor, zie het liever stijgen dan dalen zelfs als ik er even niet in zit.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Krijg je ervan als je te gierig bentCrypts schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:38:
[...]
Pijnlijk wel... Nadat mijn koop net gemist is net boven de €90 gister.![]()
Nee geintje hoor, zie het liever stijgen dan dalen zelfs als ik er even niet in zit.
Meestal ben ik het, ik had nu echt geluk, vol ingegaan op 88 Euro en een paar dagen laten staan, iets wat ik meestal nooit doe met grotere bedragen, geen slechte keus geweest.
Daarvoor was ik elke keer te gierig en stelde mijn koop orders elke keer mee naar beneden waardoor ik het treintje steeds miste.
Ik ben nu ook te gierig om ZIL te verkopen. Blijf het hopium houden dat ie nog hoger zal gaan.Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:00:
[...]
Krijg je ervan als je te gierig bent![]()
Meestal ben ik het, ik had nu echt geluk, vol ingegaan op 88 Euro en een paar dagen laten staan, iets wat ik meestal nooit doe met grotere bedragen, geen slechte keus geweest.
Daarvoor was ik elke keer te gierig en stelde mijn koop orders elke keer mee naar beneden waardoor ik het treintje steeds miste.
LTC HODL ik tot end of times
Voor mij is LTC vervanging voor zilver en ik blijf er in geloven dat LTC en BTC op lange termijn samen zullen gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 07-06-2019 08:03 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Zil had ik gister ook gekocht na, nog bedankt voor de tip @PilatuSHaruHaru schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:02:
[...]
Ik ben nu ook te gierig om ZIL te verkopen. Blijf het hopium houden dat ie nog hoger zal gaan.
LTC HODL ik tot end of times
Denk wel dat ik hem er zo weer uitgooi, beter te gierig met koop orders dan verkoop orders, winst is winst
Ja daar heb je gelijk in. Winst is winst, maar ik trap even in, in die Smart Contracts hype. Forgive me ppl.Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:05:
[...]
Zil had ik gister ook gekocht na, nog bedankt voor de tip @PilatuS![]()
Denk wel dat ik hem er zo weer uitgooi, beter te gierig met koop orders dan verkoop orders, winst is winst
Misschien het begin van een maantje, met het weekend voor de deur.
Ik verwacht veel van LTC want over een paar weken is de halving van litecoin.
Dat zit nu al in de prijs lijkt me.mengenli schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:16:
Verwacht er op korte termijn niet teveel van, denk dat de halving al behoorlijk in de koers ingeprijsd is.mengenli schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:16:
Gedeeltelijk denk ik, verwacht zelf ook nog wel wat actie met LTC, maja ik kijk er echt met oogkleppen naar, als heavy fanboy zijnde

Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:19:
[...]
Gedeeltelijk denk ik, verwacht zelf ook nog wel wat actie met LTC, maja ik kijk er echt met oogkleppen naar als heavy fanboy zijnde
ik sinds vanmorgen ook
Hopen dat ik het kan blijven.
Keuzes maak je zelf en ik ben van een ander tijdperk, qua instapmoment en leeftijd wss.Appeltjeeitje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:24:
[...]
ik sinds vanmorgen ook
Hopen dat ik het kan blijven.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 07-06-2019 08:32 ]
Ik weet zo langzaam aan niet meer wat ik moet doen.....
Mijn "verliezen" zijn inmiddels flink weggewerkt maar zal ik nou wel/niet deels winst nemen. De coins waarin ik zit vliegen omhoog de laatste uren.
Lastig.
Mijn "verliezen" zijn inmiddels flink weggewerkt maar zal ik nou wel/niet deels winst nemen. De coins waarin ik zit vliegen omhoog de laatste uren.
Lastig.
Ja de vraag is; komt er nog een zomer dip aan?
Aan de ene kant staat er best veel te gebeuren in algemeen cryptoland maar aan de andere kant ga je richting de rustigere periode waar iedereen wat afwezig is toch. Vakantie!
Krijgen we een zomer dip? Zoals ook te zien was in 2017.
En een dip is er zomaar. Begin deze week wel weer gezien.
Aan de ene kant staat er best veel te gebeuren in algemeen cryptoland maar aan de andere kant ga je richting de rustigere periode waar iedereen wat afwezig is toch. Vakantie!
[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 07-06-2019 09:19 ]
En herstel is er ook zomaar...Klaas25 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:18:
Ik ben net enkele maanden bezig dus kan ook niet putten uit eerdere ervaringen. Wel heb ik (puur geluk) een buffertje omdat ik tussen 3 en 4 K gestaffeld wat BTC heb gekocht.
Een tip; wees niet te inhalig. Stel gewoon een doel op en wijk hier enkel vanaf op het moment dat je er van overtuigd bent dat nog iets verder stijgt.
Overigens heb ik dat nu met Zil. Staat voor mij op 12% winst, maar kan naar mijn idee nog verder, dus ik laat hem nog even staan.
Overigens heb ik dat nu met Zil. Staat voor mij op 12% winst, maar kan naar mijn idee nog verder, dus ik laat hem nog even staan.
ZIL is los. Succes ermee mensen. Ik ben er al uit. Prima winst opgemaakt de laatste dagen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Met een verouderde use-case en bijna geen implementatie voor het gewone volk van hedendaags verwacht ik ook nog wel wat downwards actie!Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:19:
[...]
Gedeeltelijk denk ik, verwacht zelf ook nog wel wat actie met LTC, maja ik kijk er echt met oogkleppen naar, als heavy fanboy zijnde
hap dan
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
8000 gebroken, ben benieuwd of we de 8000 kunnen vasthouden deze keer of toch weer terugzakken.
PSN/Steam: Xamsix
En ook jij hebt er duidelijk geen verstand van.ScreamGT schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:23:
[...]
Met een verouderde use-case en bijna geen implementatie voor het gewone volk van hedendaags verwacht ik ook nog wel wat downwards actie!
hap dan

Het wordt al bijna meer gebruikt dan de euro, ik weet niet hoeveel winkels het gebruiken het en trump is al aan het kijken of ze LTC als vervanger voor hun goud reserves kunnen gebruiken

Moon LTC
Slux is net uitgestapt op 101 euro
Lekker groen dagje zeg. ADA laat ook eindelijk weer wat zien.
Alles komt goed
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hey mede-tweakers,
Ik lees hier al een tijdje mee en dacht ik ga ook maar eens wat posten.
Ik ben in de grote big bang in 2017 in gestapt in de crypto en ben te eigenwijs geweest om m'n bags te lozen in tijdens grote pump.(geen grote bedragen maar het was een leuk zakcentje geweest)
Vorige week heb ik voor 50e ETH gekocht om daarmee te gaan traden en er 1 ETH van te gaan maken.
Nu ben ik heel wat filmpjes aan het kijken over hoe je het beste zo'n chart kan uitlezen om zo een soort trend te ontdekken.
Hebben jullie nog een paar basic tips of andere handige informatie puntjes waar ik nog verder in kan lezen/kijken.
En hoe doen jullie dit doorgaans?
Ik ben erg benieuwd
Ik ben in de grote big bang in 2017 in gestapt in de crypto en ben te eigenwijs geweest om m'n bags te lozen in tijdens grote pump.(geen grote bedragen maar het was een leuk zakcentje geweest)
Vorige week heb ik voor 50e ETH gekocht om daarmee te gaan traden en er 1 ETH van te gaan maken.
Nu ben ik heel wat filmpjes aan het kijken over hoe je het beste zo'n chart kan uitlezen om zo een soort trend te ontdekken.
Hebben jullie nog een paar basic tips of andere handige informatie puntjes waar ik nog verder in kan lezen/kijken.
Ik ben erg benieuwd
Persoonlijk kijk ik zelf dikwijls op https://tradingview.com. Staan ook diverse uitleg op als het gaat om technische analyses en technieken.appelmoes18 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:28:
Hey mede-tweakers,
Ik ben erg benieuwd
100x long gaan en hopen op een 5% stijging (dan ben je er).appelmoes18 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:28:
Hey mede-tweakers,
Ik ben erg benieuwd
Ik kom hier nog geen enkel bericht over BOMB tegen. Misschien ook wel logisch want het begint net pas een beetje naamsbekendheid te krijgen. Ik heb mij ooit voor ingeschreven voor de airdrop, puur voor de lol, en was blij verrast toen ik zag dat mijn geairdropte tokens opeens 300 dollar waard waren toen ze eenmaal op CoinMarketCap te vinden waren.
BOMB is het eerste "zelf vernietigende valuta" experiment in de Crypto wereld. In plaats van inflatie is deflatie de norm bij BOMB. Bij iedere (Blockchain) transactie zal er 1% (minimaal 1) BOMB token vernietigd worden. Met een totale supply 977.527 betekent dit dat de munt snel schaars zou moeten worden. Vanwege de deflatie zou de prijs exponentieel omhoog moeten gaan. Vanuit de lage supply zou de prijs al veel hoger moeten zijn, echter zal hiervoor eerst volume moeten ontstaan. Ondanks de naam is het team zelf erg serieus ingesteld en nemen zij dit experiment ook serieus.
Ik verwijs graag door naar wat diepgang: https://medium.com/@zacha...ary-currency-f372b270469c
Website: https://bombtoken.com/
Telegram: https://t.me/bombtoken
BOMB is het eerste "zelf vernietigende valuta" experiment in de Crypto wereld. In plaats van inflatie is deflatie de norm bij BOMB. Bij iedere (Blockchain) transactie zal er 1% (minimaal 1) BOMB token vernietigd worden. Met een totale supply 977.527 betekent dit dat de munt snel schaars zou moeten worden. Vanwege de deflatie zou de prijs exponentieel omhoog moeten gaan. Vanuit de lage supply zou de prijs al veel hoger moeten zijn, echter zal hiervoor eerst volume moeten ontstaan. Ondanks de naam is het team zelf erg serieus ingesteld en nemen zij dit experiment ook serieus.
Ik verwijs graag door naar wat diepgang: https://medium.com/@zacha...ary-currency-f372b270469c
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dus na 977K transacties is het klaar? Dit soort prijsopdrijvende kenmerken slaan natuurlijk nergens op behalve dan het aantrekken van MOONBOYS die denken dat ze geld kunnen verdienen.Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:53:
Ik kom hier nog geen enkel bericht over BOMB tegen. Misschien ook wel logisch want het begint net pas een beetje naamsbekendheid te krijgen. Ik heb mij ooit voor ingeschreven voor de airdrop, puur voor de lol, en was blij verrast toen ik zag dat mijn geairdropte tokens opeens 300 dollar waard waren toen ze eenmaal op CoinMarketCap te vinden waren.
Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:34:
[...]
En ook jij hebt er duidelijk geen verstand van.![]()
![]()
Het wordt al bijna meer gebruikt dan de euro, ik weet niet hoeveel winkels het gebruiken het en trump is al aan het kijken of ze LTC als vervanger voor hun goud reserves kunnen gebruiken![]()
Moon LTC
Slux is net uitgestapt op 101 euro

gehapt
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Heeft iemand een leuk gifje als reactie op dit onzin verhaal?Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:53:
Voor de blockchain-gebaseerde transacties wel. Trades op exchanges zijn niet van toepassing op de burn.TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Dus na 977K transacties is het klaar? Dit soort prijsopdrijvende kenmerken slaan natuurlijk nergens op behalve dan het aantrekken van MOONBOYS die denken dat ze geld kunnen verdienen.
Er zijn over een hele boel aspecten nagedacht bij dit experiment (ik herhaal nog maar even wat het is), ik kan je mijn visie wel geven maar dat is mijn interpretatie. Ik heb liever dat je zelf verder leest en een mening vormt.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Machlah schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:05:
[...]
Heeft iemand een leuk gifje als reactie op dit onzin verhaal?

De grafieken van vorige jaren gelovend...Klaas25 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:18:
Nee, daar kun je niet op sturen. Ik denk dat we een woelige zomer krijgen op de bit en altcoin markten met de grote corporate jongens erbij die zich met cryptotech bemoeien (Facebook, Microsoft, etc). En dan de whales niet te vergeten. Maar da's eigenlijk altijd al jarenlang een constante volatiele factor geweest.
Deze doet iets extremer wat bij heel veel currencies al gewoon is, deels worden fees of meer verbrand om verschillende achterliggende redenen. Ik zie niet zozeer in wat er daar nieuw aan is.TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Dus na 977K transacties is het klaar? Dit soort prijsopdrijvende kenmerken slaan natuurlijk nergens op behalve dan het aantrekken van MOONBOYS die denken dat ze geld kunnen verdienen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Traders zijn eerder geneigd om 100 euro winst te pakken dan dat ze 100 euro verlies accepteren. Als je denkt dat we in een bearmarkt zitten kun je beter verkopen, denk je dat we in een bullmarkt zitten dan hoef je niets te doen of kun je ervoor kiezen om bij te kopen.Appeltjeeitje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:13:
Ik weet zo langzaam aan niet meer wat ik moet doen.....
Lastig.
Verwijderd
Blij dat ik een mede bommer aantref hier.Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:53:
Ik kom hier nog geen enkel bericht over BOMB tegen.
Ik heb een vraag waar ik niet uitkomt, en ook de mensen van bomb reageren niet of kunnen dat niet.
De vraag. Stel ik heb een crypto wallet op mijn telefoon of laptop met daarin het muntje bomb... Kan ik dan problemen krijgen bij de veiligheids controle op luchthavens.? En wat ga moet ik zeggen als ze de laptop willen controleren.. bomb roepen geeft denk ik niet het gewenste resultaat
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:39:
[...]
Blij dat ik een mede bommer aantref hier.
Ik heb een vraag waar ik niet uitkomt, en ook de mensen van bomb reageren niet of kunnen dat niet.
De vraag. Stel ik heb een crypto wallet op mijn telefoon of laptop met daarin het muntje bomb... Kan ik dan problemen krijgen bij de veiligheids controle op luchthavens.? En wat ga moet ik zeggen als ze de laptop willen controleren.. bomb roepen geeft denk ik niet het gewenste resultaat
Ik dacht precies hetzelfde, maar durfde het niet te zeggen. Aangezien mijn IQ wat lager ligt dan de gemiddelde tweaker hiero. Ik zou wel wat over het hoofd zien, dacht ik. Wel mooi. De nummer laatst is dan wel echt een bagholder op dat moment.TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:39:
[...]
Blij dat ik een mede bommer aantref hier.

De consensus wat betreft de laatste BOMB zit moment hier op:
Ik denk dat de kans dat je problemen krijgt met BOMB als crypto net zo groot is al de andere crypto's. De coins staan nooit op je telefoon dus in dat opzichte hoef je ze daar ook niet op te laten staan. Ze staan op de blockchain. Als jij bang bent bij het vliegveld omdat hier gewoon weg nog geen regulatie voor is dan neem je toch gewoon het zekere voor het onzekere? De-installeer de app nadat je de juiste gegevens veilig gesteld hebt.
@EmielvanputtenIts important to know that the likelihood of there being a "last bomb" is extremely low, if not impossible. For us to get down to one BOMB, that means literally 0 BOMB could have ever been lost (because you have to send them to burn them).
Also, the general premise as that the more tokens burned, the more scarce they get, the less likely people are to transfer/burn their tokens. This will give a natural ease to a never-ending zero (much like how Bitcoin eases inflation towards 21M until the year 2041.
Last point, even if we get an extremely low supply, people have discussed alternative ways to exchange without exploding BOMB. For example using ParJar right now, people managed to do some OTC deals without blowing up BOMB (because its off-chain). In addition, people discussed attempting to wrap BOMB or trade wallets instead.
Many ways people are playing with this and we aren't trying to control exploitation, just along for the ride.
Ik denk dat de kans dat je problemen krijgt met BOMB als crypto net zo groot is al de andere crypto's. De coins staan nooit op je telefoon dus in dat opzichte hoef je ze daar ook niet op te laten staan. Ze staan op de blockchain. Als jij bang bent bij het vliegveld omdat hier gewoon weg nog geen regulatie voor is dan neem je toch gewoon het zekere voor het onzekere? De-installeer de app nadat je de juiste gegevens veilig gesteld hebt.
Een door mij 6 dagen gedragen sok is ook zeer schaars, maar geen hol waard.Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:53:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Kijk daar ben ik blij mee, anderen zouden erg nerveus worden als ik met een laptopbomb of gsmbomb door de veiligheids controle loop.
Om er een visueel beeld bij te vormen.
1 persoon op de grond, een beveiliger of 4 er boven op.
Kmar die aankomen rennen met mp5's op de borst.
Hondje er bij. Vertrek 3 ontruimd... Etc.
Blij dat dat niet het geval is met bomb.
Stel ik wil een parkeerboete betalen met bomb,
Wanner zou dit mogelijk zijn?
En wat zou de beste manier zijn. Gewoon bij de balie "met bomb" zeggen wanneer de agent vraagd hoe ik wil betalen?
(Dit was mijn laatste bomb grapje voor vandaag
)
En wat zou de beste manier zijn. Gewoon bij de balie "met bomb" zeggen wanneer de agent vraagd hoe ik wil betalen?
(Dit was mijn laatste bomb grapje voor vandaag
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 23-03-2020 15:50 ]
Vergeet niet de rubberen handschoentjes en het inwendige "onderzoekje" wat je daarna nog krijgtVerwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:59:
Kijk daar ben ik blij mee, mijn ex collega's zouden erg nerveus worden als ik met een laptopbomb of gsmbomb door de veiligheids controle loop.
(Dit was mijn laatste bomb grapje voor vandaag![]()
![]()
)

Degene die zich puur voor de lol hadden ingeschreven voor de airdrop voordat het experiment van start gingen kijken momenteel tegen bijna $400 aan tenzij ze hun BOMBS al verkocht hadden.hmr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Een door mij 6 dagen gedragen sok is ook zeer schaars, maar geen hol waard.
In jou redenatie is Bitcoin ook geen hol waard, want ook dat is enkel schaars.
Ik zeg niet: KOPEN!
Ik zeg: interessant experiment, bekijk het eens.
Het potentiële uitgangspunt wordt "store of value", niet het betalen van alledaagse dingen. Nogmaals: het is een experiement. Wat er gaat gebeuren weet niemand en degene die het wel claimt (zoals als de meeste andere reaguurders hier die niet eens verder gekeken hebben dan mijn bericht) moet je gewoon niet serieus nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:59:
Kijk daar ben ik blij mee, mijn ex collega's zouden erg nerveus worden als ik met een laptopbomb of gsmbomb door de veiligheids controle loop.
(Dit was mijn laatste bomb grapje voor vandaag![]()
![]()
)
Het project schreeuwt mijns inziens Piramideconstructie.Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:05:
[...]
Degene die zich puur voor de lol hadden ingeschreven voor de airdrop voordat het experiment van start gingen kijken momenteel tegen bijna $400 aan tenzij ze hun BOMBS al verkocht hadden.![]()
In jou redenatie is Bitcoin ook geen hol waard, want ook dat is enkel schaars.
Ik zeg niet: KOPEN!
Ik zeg: interessant experiment, bekijk het eens.
En in mijn redenatie is Bitcoin niet geen hol waard. Ik zeg alleen dat schaarste niet per definitie tot waarde leidt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hier heb ik al een account opgemaakt, ik zal eens verder rond neuzen dan alleen de charts bekijken hahaDaacuso schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:39:
[...]
Persoonlijk kijk ik zelf dikwijls op https://tradingview.com. Staan ook diverse uitleg op als het gaat om technische analyses en technieken.
Het short en long gaan, houd ik mij niet mee bezig. Ik denk dat dat niets voor mij is.Malawolar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:46:
[...]
100x long gaan en hopen op een 5% stijging (dan ben je er).
Iemand die hier nooit wat typt schrijft ineens in foutloos Nederlands meerdere alinea's over een coin waar nog nooit iemand over heeft gehoord, de betreffende indringer sluit af met twee links van de "community" van de betreffende coin.
Totaal geen marketingstuntje van een insider hoor.......
Totaal geen marketingstuntje van een insider hoor.......

Waarom schreeuwt het piramideconstructie? En opnieuw: dan is Bitcoin dat ook. De eerste hebben honderdduizenden bitcoins gemined met een CPU...........hmr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:08:
[...]
Het project schreeuwt mijns inziens Piramideconstructie.
En in mijn redenatie is Bitcoin niet geen hol waard. Ik zeg alleen dat schaarste niet per definitie tot waarde leidt.
Ook BTC is volledig transparant dus om een beetje waarde te hechten aan mijn uitspraak:
https://bitinfocharts.com...5y-bitcoin-addresses.html
Bij dat laatste heb je een punt, dat claimt ook niemand. Het is een experiment. De verwachting is er wel.
Controleer je uitspraken voordat je ze doet. Daar heb je in dit geval alle mogelijkheid toe.Malawolar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:12:
Iemand die hier nooit wat typt schrijft ineens in foutloos Nederlands meerdere alinea's over een coin waar nog nooit iemand over heeft gehoord, de betreffende indringer sluit af met twee links van de "community" van de betreffende coin.
Totaal geen marketingstuntje van een insider hoor.......![]()

Lesje voor je: je mag er van uit gaan dat iedereen hier een zakje heeft van dat wat hij of zij in de positieve zin aandraagt. Het enige wat ik feitelijk doe is je verwijzen naar een uniek en nieuw experiment, niet alleen binnen de crypto wereld, maar in de gehele financiële sector. Niemand kan vertellen wat er gaat gebeuren.
Ik ben geen onderdeel van het project. Ik zit er niet dieper in dan dat jij ook zou kunnen zitten.
Wat natuurlijk een belangrijke vraag is, is: Kunnen we er als maatschappij uiteindelijk conclusies uit trekken? Wie zal het zeggen, ga er maar niet vanuit.
[ Voor 36% gewijzigd door Liberteh op 07-06-2019 13:26 ]
Bomb --> Mercatox en DDEX.... ik stuur liever direct m'n BTC naar een BCH adres

Verwijderd
Kan ik investeren in jouw IQ? 68 lijkt me een prachtig instapmoment.Bartvandelaar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:41:
[...]
Ik dacht precies hetzelfde, maar durfde het niet te zeggen. Aangezien mijn IQ wat lager ligt dan de gemiddelde tweaker hiero. Ik zou wel wat over het hoofd zien, dacht ik. Wel mooi. De nummer laatst is dan wel echt een bagholder op dat moment.
Ik voorzie een verdere dalingVerwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:32:
[...]
Kan ik investeren in jouw IQ? 68 lijkt me een prachtig instapmoment.

Dat is een gevalletje; buy high, sell low danVerwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:32:
[...]
Kan ik investeren in jouw IQ? 68 lijkt me een prachtig instapmoment.
Dat maakt bitcoin toch geen piramide? Enfin, geen zin in een dergelijke discussie. Dank voor het delen, maar zoals reeds opgemerkt wekte de manier waarop je het deelde meteen de aandacht.Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:16:
[...]
Waarom schreeuwt het piramideconstructie? En opnieuw: dan is Bitcoin dat ook. De eerste hebben honderdduizenden bitcoins gemined met een CPU...........
Ook BTC is volledig transparant dus om een beetje waarde te hechten aan mijn uitspraak:
https://bitinfocharts.com...5y-bitcoin-addresses.html
Bij dat laatste heb je een punt, dat claimt ook niemand. Het is een experiment. De verwachting is er wel.
Dergelijk posts kwamen er namelijk in 2017 dagelijks voorbij inclusief de gebruikelijke referal-link erbij (wat jij niet deed overigens).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Geintje hoor @Bartvandelaar. Mijn eigen IQ zit al jaren in een bearmarket.
Ik heb een pump en dump IQ.
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:55:
Geintje hoor @Bartvandelaar. Mijn eigen IQ zit al jaren in een bearmarket.

Laatste keer dat iemand hier een coin kwam shillen ging die 3 weken later door het putje (blockport)...

Rapapa...
Wat is dit lekker zeg.. Zilliqa, ik wist het jonge!!! Heerlijke break-out.
Gisteren voor het slapen gaan, een sell order gezet op 329 sat (rond de 330 was mijn target) en hoppa!!!! ik zie dat hij gehit is
Verder is de hele markt weer groen! Prachtig!!!!!!!! LAMBOOOOO

Gisteren voor het slapen gaan, een sell order gezet op 329 sat (rond de 330 was mijn target) en hoppa!!!! ik zie dat hij gehit is

Tominatie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:27:
Wat is dit lekker zeg.. Zilliqa, ik wist het jonge!!! Heerlijke break-out.![]()
![]()
Gisteren voor het slapen gaan, een sell order gezet op 329 sat (rond de 330 was mijn target) en hoppa!!!! ik zie dat hij gehit is![]()
![]()

Is al een paar keer gepost, aan deze heb je ook niet veel omdat ze huobi, okex, bithumb enz gewoon helemaal niet vermelden, terwijl ondanks dat ze wel aan washtrading doen, het toch behoorlijke exchanges zijn.Klaas25 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:41:
Kom net deze tegen. Verfrissend zo zonder wash-trading.
https://openmarketcap.com/
Plus er staan ook een paar dubieuze exchanges tussen die ook bekend staan om washtrading, dus nog slechter dan een CMC
LTC
ben die aan het holden vanaf 33/34 dollar. Target is eigenlijk 150 dollar tot de halving.
ik zou ze lekker langer vasthoudenDJ-Promo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:57:
LTCben die aan het holden vanaf 33/34 dollar. Target is eigenlijk 150 dollar tot de halving.
Daar geloof ik ook in. Zal over een paar jaar $ 500 per stuk opleveren.
Ik zie Slux en Turbo Puppy altijd LTC shillen, ben er zelf ook wel fan van, maar ben wel benieuwd naar hun redenen om dit echt als nummer 1 coin te zien?
Ik vind het voornamelijk de beste coin om mee van exchanges te wisselen (goedkope fees, overal toegangkelijk, snel)
Ik vind het voornamelijk de beste coin om mee van exchanges te wisselen (goedkope fees, overal toegangkelijk, snel)
Na de laatste flinke dip was ik er voor mezelf klaar mee en wilde ik een deel gaan cashen (niet gedaan overigens). Dat ben ik nog steeds wel van plan maar de FOMO is real met al dat groene geweld weer!
ja zal mooi zijn als LTC hogere marketcap heeft
[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 07-06-2019 16:04 ]
Zo veel shill ik LTC toch niet ?Malawolar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:49:
Ik zie Slux en Turbo Puppy altijd LTC shillen, ben er zelf ook wel fan van, maar ben wel benieuwd naar hun redenen om dit echt als nummer 1 coin te zien?

Voor mij is het de eerste crypto waar ik mee in aanraking kwam en waar ik echt ongelooflijk veel geld aan heb verdiend, hij is redelijk voorspelbaar, grote community en is crypto zoals crypto zou moeten zijn, die onzin met smartcontracts, supply chain enz wat in de praktijk nooit zal gaan werken heb je niet met o.a. LTC.
Daar valt ook BTC, XMR en Dash onder bij mij.
Gaat LTC in praktijk ook echt werken, ik zeg nee, maar het is wel een coin met store of value en een munt die zich al bewezen heeft.
Als het aan de alts ligt wel ja! Kijk ADA, LTC ns gaan
ik kan niet wachten tot de bitcoin halvening hype. Nog paar maandjes dan gaat het echt beginnen denk ik.PHPResource schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:33:
[...]
Als het aan de alts ligt wel ja! Kijk ADA, LTC ns gaan
Moon, lambo. ATH soon.
Dat is ook de bedoeling.PHPResource schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:01:
Na de laatste flinke dip was ik er voor mezelf klaar mee en wilde ik een deel gaan cashen (niet gedaan overigens). Dat ben ik nog steeds wel van plan maar de FOMO is real met al dat groene geweld weer!
XRP = trash
Mehh we missen nog steeds meer dan 10% van marketcap sind vorige week. Waar is die 25MILJARD. POMP ERIN.
Zal nog wel meer uit gaan de komende weken, kan nou niet echt zeggen dat FOMO 2017 terug is als ik zo om me heen lees en hoor.
Denk dat de FOMO pas echt komt wanneer BTC de 10k weer breekt.Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:09:
Zal nog wel meer uit gaan de komende weken, kan nou niet echt zeggen dat FOMO 2017 terug is als ik zo om me heen lees en hoor.
Hier bedoel je de Henk en Ingrid fomo, die is er nog niet inderdaad.Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:09:
Maar het vertrouwen bij de vroege instappers is wel aan het terugkeren heb ik het idee
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!