[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Nee mja was in 2017 rond deze tijd ook weer rustig na die begin spurt. Toen begon het weer na de zomer met decembrr als klapperrrrr.

Maar komende maanden staat er wel wat op de planning.

En eind deze maand de G20 in Japan waar ook cryptoregulering onderwerp zal zijn. Erg benieuwd naar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is het ook, ik en een aantal anderen zeiden het al: Denk er om, de bullrun is er echt nog niet. Dit is nog niks. Wil helemaal niet zeggen dat we het nu niet goed doen hoor. Maar een bullrun dat is het pas echt als de 10K doorbroken kan worden. Dan verwacht ik idd ook dat er weer vuurwerk gaat zijn. Nu hebben we gewoon een periode van een beetje pullback. Wat ik een paar dagen terug al schetste met een beetje ironie in de post. We zijn 190% gestegen met BTC in een korte tijd. De pullback is iets van 15% geweest. Daar kun je moeilijk niet blij mee zijn. Zeker als je ziet waar we vandaan komen. Met een beetje geduld en tijd gaan we straks weer door die 8K heen. En dan kunnen we ook weer vrijsnel de 9K opzoeken. Als we daar doorheen komen dan is het nog maar een paar procent van de 10K verwijderd. Dan KAN het snel gaan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ja dat wordt crazy. 5% van 12K is al heel wat meer centjes dan van 8K. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De laatste tijd zie je op vrijdagmiddag regelmatig een positieve groene candle. Vandaag staan veel alts in het groen, maar, Bitcoin doet weinig sinds de pump eerder vandaag. Grote kans dat dit in een Bart eindigt als je wat uitzoomt op de grafiek en dan vallen de alts ook weer terug, mogelijk lager dan waar ze stonden.

Ik heb de gisteren aangekochte coins met positief resultaat verkocht, nu volledig in fiat en sta paraat om weer snel in te stappen, maar hou toch ook wel ernstig rekening met een verdere daling, anders had ik eigenlijk rond 15:00 al wel een verdere stijging verwacht om het weekend in te luiden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Taro schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:41:
De laatste tijd zie je op vrijdagmiddag regelmatig een positieve groene candle. Vandaag staan veel alts in het groen, maar, Bitcoin doet weinig sinds de pump eerder vandaag. Grote kans dat dit in een Bart eindigt als je wat uitzoomt op de grafiek en dan vallen de alts ook weer terug, mogelijk lager dan waar ze stonden.

Ik heb de gisteren aangekochte coins met positief resultaat verkocht, nu volledig in fiat en sta paraat om weer snel in te stappen, maar hou toch ook wel ernstig rekening met een verdere daling, anders had ik eigenlijk rond 15:00 al wel een verdere stijging verwacht om het weekend in te luiden.
Je stapt er ff overheen dat het maar in een klein deel van de wereld "bijna weekend" is... ;)
In een groot deel zijn de mensen pas net aan het ontbijt of werk, en in een nog groter deel liggen ze allang te pitten of gaan net naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Soeski schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:46:
[...]

Je stapt er ff overheen dat het maar in een klein deel van de wereld "bijna weekend" is... ;)
In een groot deel zijn de mensen pas net aan het ontbijt of werk, en in een nog groter deel liggen ze allang te pitten of gaan net naar bed.
Klopt, maar, vaak zie je op vrijdag rond 15:00 al wel enige beweging die later die avond wordt versterkt, al dan niet door het begin van het weekend hier, of het feit dat het ergens vrijdagochtend of zaterdagochtend is. Ik verwacht alsnog wel dat de Europese weekendtraders de komende uren weer in zullen stappen en dat de koers stijgt, maar, het wijkt vandaag af van de gemiddelde vrijdag.

Edit: Moon! Of fakeout? Of het meest rechtse plukje haar van Bart?

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 07-06-2019 18:18 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:13

Bever!

3

Short gaan vanaf 8100 ofzo. Overigens goede 45 procent al gepakt op CHR die ik paar dagen terug noemde :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:05
Helft van mijn LTC's weg, durfde niet langer te wachten..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Liberteh schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:53:
Ik kom hier nog geen enkel bericht over BOMB tegen. Misschien ook wel logisch want het begint net pas een beetje naamsbekendheid te krijgen. Ik heb mij ooit voor ingeschreven voor de airdrop, puur voor de lol, en was blij verrast toen ik zag dat mijn geairdropte tokens opeens 300 dollar waard waren toen ze eenmaal op CoinMarketCap te vinden waren.

BOMB is het eerste "zelf vernietigende valuta" experiment in de Crypto wereld. In plaats van inflatie is deflatie de norm bij BOMB. Bij iedere (Blockchain) transactie zal er 1% (minimaal 1) BOMB token vernietigd worden. Met een totale supply 977.527 betekent dit dat de munt snel schaars zou moeten worden. Vanwege de deflatie zou de prijs exponentieel omhoog moeten gaan. Vanuit de lage supply zou de prijs al veel hoger moeten zijn, echter zal hiervoor eerst volume moeten ontstaan. Ondanks de naam is het team zelf erg serieus ingesteld en nemen zij dit experiment ook serieus.

Ik verwijs graag door naar wat diepgang: https://medium.com/@zacha...ary-currency-f372b270469c

Website: https://bombtoken.com/
Telegram: https://t.me/bombtoken
Dus... als je de laatste BOMB hebt is 'ie net zoveel waard als de totale marketcap nu maar kun je 'm niet meer verkopen omdat 'ie tijdens de verkoop vernietigd wordt? Zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoe geweldig is GET protocol niet? En het blijft onder de radar, zelfs in de Nederlandse crypto community. Ze zullen stilletjes aan hun weg naar de top werken, want ze leveren echt wel blockchain adoptie als weinig anderen!

https://www.iq-mag.net/20...kchain-show/#.XPpz358a9Tb

https://twitter.com/GetPr.../1136648307852369921?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Adnanos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:07:
Hoe geweldig is GET protocol niet? En het blijft onder de radar, zelfs in de Nederlandse crypto community. Ze zullen stilletjes aan hun weg naar de top werken, want ze leveren echt wel blockchain adoptie als weinig anderen!

https://www.iq-mag.net/20...kchain-show/#.XPpz358a9Tb

https://twitter.com/GetPr.../1136648307852369921?s=19
Het zal ook niet verder dan NL komen omdat er al andere internationale partijen mee bezig zijn met veel meer centjes.

Je kan het zien als NLG veel verder zal het niet komen

Als voorbeeld ticketmaster
https://www.crypto-inside...ruiken-voor-kaartverkoop/

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 07-06-2019 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:10:
[...]

Het zal ook niet verder dan NL komen omdat er al andere internationale partijen mee bezig zijn met veel meer centjes.

Je kan het zien als NLG veel verder zal het niet komen

Als voorbeeld ticketmaster
https://www.crypto-inside...ruiken-voor-kaartverkoop/
Ticketmaster vertrouw ik voor geen haar. Google maar naar de BBC reportage waaruit blijkt dat ticketmaster zelf meewerkt met de zwarte handel in tickets omdat een grote deel van hun inkomsten daaruit komt.
Bovendien werken ze niet aan een openbare blockchain. Niets is dus traceerbaar en in feite veranderd er dus niets.

Bovendien hebben ze in het buitenland ook al tickets verkocht. Er wordt verwacht dat ze binnenkort gaan aankondigen dat een Zuid Koreaanse ticketing bedrijf op GET protocol overstapt (er zijn heel veel hints hiervoor gegeven).

EN ze hebben een samenwerkingsverband met Kakao (gigant in Zuid Korea) en zullen op hun nieuwe mainnet (Klaytn) overstappen. Het is dus enkel een vraag van tijd wanneer het internationaal helemaal doorbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Adnanos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:21:
[...]

Ticketmaster vertrouw ik voor geen haar. Google maar naar de BBC reportage waaruit blijkt dat ticketmaster zelf meewerkt met de zwarte handel in tickets omdat een grote deel van hun inkomsten daaruit komt.
Bovendien werken ze niet aan een openbare blockchain. Niets is dus traceerbaar en in feite veranderd er dus niets.

Bovendien hebben ze in het buitenland ook al tickets verkocht. Er wordt verwacht dat ze binnenkort gaan aankondigen dat een Zuid Koreaanse ticketing bedrijf op GET protocol overstapt (er zijn heel veel hints hiervoor gegeven).

EN ze hebben een samenwerkingsverband met Kakao (gigant in Zuid Korea) en zullen op hun nieuwe mainnet (Klaytn) overstappen. Het is dus enkel een vraag van tijd wanneer het internationaal helemaal doorbreekt.
Zo te zien ben je om en zal jij 1 van hun bagholders worden, sorry ik bedoel natuurlijk investeerders d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Whale Alert @Whalealert
4 #LTC (476.11 USD) transferred from unknown wallet to #Binance

:7

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 07-06-2019 19:27 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Adnanos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:07:
Hoe geweldig is GET protocol niet?
Sorry maar als ik dit zo lees dan is het net alsof ik het standaard praatje van een Jehova getuige hoor. :D

Iets doms als een eenmalig ticket voor een evenement op een vaste datum hoort helemaal niet op een blockchain thuis. |:( Dat kan prima in een normale database waar het prima schaalbaar en lokaal toepasbaar is. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:27:
[...]

Sorry maar als ik dit zo lees dan is het net alsof ik het standaard praatje van een Jehova getuige hoor. :D

Iets doms als een eenmalig ticket voor een evenement op een vaste datum hoort helemaal niet op een blockchain thuis. |:( Dat kan prima in een normale database waar het prima schaalbaar en lokaal toepasbaar is. ;)
Zulk soort zinnen kan ik ook echt niet tegen. Dan ook nog een uitroepteken aan het eind. Het is gewoon een schaamteloze shillpost, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
PilatuS schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Zulk soort zinnen kan ik ook echt niet tegen. Dan ook nog een uitroepteken aan het eind. Het is gewoon een schaamteloze shillpost, meer niet.
Het format is bekend, het werkt niet en toch blijven ze ermee doorgaan. Dat ene zieltje dat er wel in meegaat tsja, geen idee of ze daar zo trots op moeten zijn. Dat zijn meestal figuren die hun eigen moeder nog ruilen tegen een kameel als ze denken daar beter van te worden. 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Crypts schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:27:
[...]

https://blog.guts.tickets...7d9c2554f?gi=709bdd7c9bd5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zo te zien link je naar iets van de guts website zelf, niet echt betrouwbaar imo ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 07-06-2019 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Crypts schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:37:
[...]

Het format is bekend, het werkt niet en toch blijven ze ermee doorgaan. Dat ene zieltje dat er wel in meegaat tsja, geen idee of ze daar zo trots op moeten zijn. Dat zijn meestal figuren die hun eigen moeder nog ruilen tegen een kameel als ze denken daar beter van te worden. 8)7
Wat werkt niet? Het aantal tickets dat ze verkopen blijft stijgen. Fraude en zwarthandel in tickets is een gigantisch probleem in de industrie. Met GET protocol is dit letterlijk onmogelijk.

En ja ik ben een fan van GET. Omdat het adoptie heeft bereikt. Ze bereiken 100 duizenden mensen via blockchain zonder dat ze zelfs weten dat ze met blockchain bezig zijn. Feit is dat er weinig projecten zijn die hetzelfde kunnen zeggen.

Haters gonna hate :) Geen zorgen kerels: het is nog spoedgoedkoop en zeker niet te laat om in te stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:42:
[...]

Zo te zien link je naar iets van de guts website zelf, niet echt betrouwbaar imo ;)
Het is een link naar een blog waarin zijn vraag wordt beantwoord. Wat is er niet betrouwbaar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Na de Vet en TA discussie is nu Get aan de beurt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:21
Adnanos schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:44:
[...]

Wat werkt niet? Het aantal tickets dat ze verkopen blijft stijgen. Fraude en zwarthandel in tickets is een gigantisch probleem in de industrie. Met GET protocol is dit letterlijk onmogelijk.

En ja ik ben een fan van GET. Omdat het adoptie heeft bereikt. Ze bereiken 100 duizenden mensen via blockchain zonder dat ze zelfs weten dat ze met blockchain bezig zijn. Feit is dat er weinig projecten zijn die hetzelfde kunnen zeggen.

Haters gonna hate :) Geen zorgen kerels: het is nog spoedgoedkoop en zeker niet te laat om in te stappen ;)
bedankt voor de tip man d:)b ..................... maar ik doe het toch maar niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Malawolar schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:00:
LTC gaat XRP hopelijk voorbij op CMC! _/-\o_
Ho ho ho, Bitcoin Trash voorbij oke. Terecht. Bitcoin Trash moet ook de top 10 uit. Maar top 3 komt LTC niet in. Tenzij ETH gaat droppen :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Agendapunten en data voor het shillen van muntjes.
Ik heb gewoon een week per munt genomen, hebben we enorm veel tijd, kan iedereen zijn zegje doen. En hebben we daarna ook wat langer rust van dat muntje

3 t/m 9 Juni. Get en vet ( samen omdat we al begonnen zijn.)
10 t/m 16 juni Hot. De voor en nadelen en vooral je eigen mening.
17 t/m 23 Juni. One to rule them All
24 t/m 30 Juni BTT. Gaat het echt het illegaal downloaden uitroeien?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:56:
[...]

Ho ho ho, Bitcoin Trash voorbij oke. Terecht. Bitcoin Trash moet ook de top 10 uit. Maar top 3 komt LTC niet in. Tenzij ETH gaat droppen :P :+
Mooi moment om in dat bitcoin trash te stappen, die nare mannekes van bcash pumpen hem meestal zodat ie weer boven LTC komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:59:
[...]

Mooi moment om in dat bitcoin trash te stappen, die nare mannekes van bcash pumpen hem meestal zodat ie weer boven LTC komt
Klopt, Roger wil niet door Charlie ingehaald worden op de CMC ranking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Gaat LTC door de 120 usd grens? Yes pleaseee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Letten jullie ook op BTC futures die gaan verlopen?

Bitcoin Cboe Futures 06/19/19
Bitcoin CME Futures 06/28/19

Vorige keer dropte het ook toch op zulke datums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PHPResource schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:12:
Ja tot 121 dus en dat was hem voor nu.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
lekker hoor!!!! $8000 gebroken :)

$8200 zal wel weer een enorm obstakel worden, ja... of niet?

$9000 soon! De run wordt hervat!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! Ik haal de vegeta memes weer uit de prullenbak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:37:
Neee nog niet! Wacht tot 11k!

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
Grappig, BTC klimt weer rustig uit het dal en alle TA-ers met hun "BTC heeft één of andere lijn doorbroken en is nu niet meer bullish" zijn weer nergens te bekennen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Tominatie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:35:

$9000 soon! De run wordt hervat!!!
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/13rRD3eD8Epqpi/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:38:
Grappig, BTC klimt weer rustig uit het dal en alle TA-ers met hun "BTC heeft één of andere lijn doorbroken en is nu niet meer bullish" zijn weer nergens te bekennen. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Rt4J3KB.png

In mijn grafiekje is hij anders op een heel logisch punt gebounced.

Nu moet nog blijken: is dit een deadcat om toch weer terug te zakken en dan wellicht $7200-6800 levels op te zoeken, of gaan we zo direct vol door die $8200-8400 en daarna $8800 and beyond! oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:38:
Gelukkig zijn de TA afzeikers altijd aanwezig, houdt de boel een beetje in balans he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:37:
Volgend jaar de Frieza meme's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Moet je eens kijken dan hoe snel die uit het dal was op 17 May na flinke drop. Dat was 1 mega recover candle. Niets aan het handje. Kan elk moment van elke dag weer gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Zo. Net klaar met werken en ben nu officieel bagholder van one,
Wachten tot het weer een keer gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We gaan gewoon keihard naar de maan met z'n allen!!!! Of dat nou nu al is, of over een paar maanden - die nieuwe ATH's gaan bereikt worden!!!

Gewoon de dipjes bijhalen en HODL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BTC 25k EOY

Moon, lambo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:49:
Zo. Net klaar met werken en ben nu officieel bagholder van one,
Wachten tot het weer een keer gaat.
:( :(
Zo zonde! Is echt niet nodig namelijk... altijd met SL'jes werken op die shitcoins!
Dan pak je wat verlies maar dan blijf je niet zitten met waardeloze coins! :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Tominatie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:51:
We gaan gewoon keihard naar de maan met z'n allen!!!! Of dat nou nu al is, of over een paar maanden - die nieuwe ATH's gaan bereikt worden!!!

Gewoon de dipjes bijhalen en HODL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BTC 25k EOY

Moon, lambo d:)b
LTC 1k EOY

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
NPXS is ook zo'n shitcoin der shitcoins. Voegen echt gewoon niks toe en zijn vrijwel volumeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
KMD $100 EOY, NANO $20 EOY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bart incoming ? Ziet er best bagger uit nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:59:
[...]

HOLO $1 EOY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Voor de korte termijn is het nu een relatief leuke stijging.
Voor de langere termijn stelt het eigenlijk weinig voor t.o.v. veel hogere dagstijgingen in het verleden.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
TuutjDrie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:59:
[...]

XRP $5,89 EOY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
1e deel ltc verkocht voor 120 usd

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:05
Pelox schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:22:
1e deel ltc verkocht voor 120 usd
Vandaar die koersdrop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
My bad..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PHPResource schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:12:
Nou... vooruit dan maar... heel even, en daarna als een baksteen op water drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wow, ijzige stilte op Binance, de orderbooks/trades staan stil, maar de tijdslijn gaat wel verder. Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Hier ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:02:
Wow, ijzige stilte op Binance, de orderbooks/trades staan stil, maar de tijdslijn gaat wel verder. Bij jullie ook?
Ja, hier ook. 0 volume al 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

hier ook in de beta ook

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
PilatuS schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:03:
[...]

Ja, hier ook. 0 volume al 5 minuten.
Hier staat mijn IOTA ineens een heel stuk hoger maar ik krijg het niet verkocht. 8)7

Een of ander verhaal (Bitvavo) dat het alleen op het geavanceerde gedeelte kan worden verkocht omdat verschil tussen aan- en verkoop meer dan 5% blabla...

[ Voor 24% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 07-06-2019 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

is toch wel uniek dit, en fucked up also

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
sourcecode schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:09:
is toch wel uniek dit, en fucked up also
Ja heel maf:

Illiquide markt
Op dit moment kunt u deze valuta enkel op het geavanceerde gedeelte verhandelen, aangezien het verschil tussen de koop- en verkoopprijs meer dan 5% is.

[ Voor 33% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 07-06-2019 22:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

GVT $94k EOY! *O*

Tenzij die binance freeze een exitscam is.

Dan 0,0009 Indonesische Rupia. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:39
Don't worry, all funds are SAFU

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
wtf :o _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Crazy spike op Zcoin/XRP. Had ik maar uurtje eerder gekeken pff.
En ja bij mij is Binance ook dood. Niets beweegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zal je altijd zien dat Bitcoin nu heel diep gaat zakken en niemand op de verkoop knop kan rammen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nergens last van op Kraken, Coinbase huobi en Bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

gun die jongens ook ff pauze.... werken 20 uur per dag daar...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Klaas25 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:11:
Crazy spike op Zcoin/XRP. Had ik maar uurtje eerder gekeken pff.
En ja bij mij is Binance ook dood. Niets beweegt..
Het wemelt van de crazy spikes. Allemaal fake news vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

moey je de trollbox lezen op bitmex LOL |:( |:( |:(

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:12:
Dat zijn ook de betere exchanges, Binance is voor Henk en Ingrid.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:12:
Hier ook geen last.. de 3 pagina’s die ik open heb beweegt alles prima! (Deed ik ook toen ik begin 20 was overigens)

Internet is dus niet stuk. Don’t worrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Bij mij stopte alle orders precies om 22.00 uur.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke dump mejongeren.

Wat een spektakel. Een varken in een lift is er niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
HEY HEY HEY EVERYBODY MY NAME IS CZ_Binance

_O-

Na 20 minuten nog steeds geen enkele communicatie. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
De boel draait weer. Niks aan het handje. Toch even spanning en sensatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Dit is pas manipulatie van de prijs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:20:
?
Binance nog steeds stil bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ff mijn 9e biertje halen 8)7 8)7
maak me wel zorgen nu

[ Voor 25% gewijzigd door sourcecode op 07-06-2019 22:23 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Laatst online: 27-09 13:17
Same here, zowel de APP, API als de website
Tominatie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:23:
[...]

?
Binance nog steeds stil bij mij.

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

als ze maar een snapshot hebben........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:20:
pics or it didn't happen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Ach ze kunnen toch bitcoin transacties terugdraaien als ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

waarschijnlijk zijn dan de alarm bellen afgegaan dat er weer een Xxxx BTC verplaatst is ?...........
en daar door de trading engine is stilgelegd ?

anyway crash incomming ?

[ Voor 8% gewijzigd door sourcecode op 07-06-2019 22:27 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bizar dat er nog geen bericht is gekomen vanuit het Binance kamp.

BNB gaat hard dumpen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:23:
ff mijn 9e biertje halen 8)7 8)7
maak me wel zorgen nu
Ik doe mee!

Bij de 10e kiezen we allebei een shitcoin en kijken wie er het langst aan vast durft te houden. Aantal / prijs ... hoogste gemiddelde wint.

Dit heb ik eerder bijzonder onsuccesvol met Jaap gespeeld. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
ivibes schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:25:
[...]

pics or it didn't happen!
Ik kan mijn IOTA gewoon cashen als ik wil. De vraag is of dat verstandig is. Komt er een klap naar boven of naar beneden straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:25:
Ach ze kunnen toch bitcoin transacties terugdraaien als ze willen.
Ze kunnen toch gewoon de blockchain 300 blocken terugzetten bij Binance???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

tis wel een dikke flatline nu...........
ff serieus de scenarios.....

1 hacked ?
2 engine vatgelopen op de webserver LOL
3 api hacked again......
4 geen idee ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Laatst online: 27-09 13:17
Het gekke is dat het exact om 22:00 nederlandse tijd is gestopt... Misschien wel toeval. :|

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Ah ik krijg weer de illiquide markt melding. Verkopen gaat niet meer. Eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gewoon al een halfuur flatline zonder enige reacties vanuit Binance kamp, niet te geloven!

Al is het maar een simpel berichtje met:"We weten niet wat er aan de hand is, we proberen dit zo snel mogelijk te fiksen" _O-

Zo'n groot bedrijf jongens. Omaygoddd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:31:
Gewoon al een halfuur flatline zonder enige reacties vanuit Binance kamp, niet te geloven!

Al is het maar een simpel berichtje met:"We weten niet wat er aan de hand is, we proberen dit zo snel mogelijk te fiksen" _O-

Zo'n groot bedrijf jongens. Omaygoddd
Ik heb MtGox flashbacks momenteel... excuseer. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er is gewoon even geen handel jonguh!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:32:
[...]

Ik heb MtGox flashbacks momenteel... excuseer. O-)
Ik hoop het niet :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

toch maar even een screenshot gemaakt van mij balance

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Poloniex handel is ook opeens aan het stil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Yub schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:33:
Poloniex handel is ook opeens aan het stil vallen.
Geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Ben benieuwd wat voor effect dit zo heeft op de koersen. Ik gok naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Het loopt ook wel. maar niet meer zo snel. Het zullen wel bots zijn die elkaar in de gaten houden.
Pagina: 1 ... 73 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!