[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
kevinoku schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:02:
[...]

Waar kom je vandaan als ik vragen mag ?

Ik woon in de regio Tilburg en ik zie de bliksem hier snel dichterbij komen.
Uiterste puntje van zuidwest-brabant, 30 min boven Antwerpen. Wij zijn hier eigenlijk altijd de sigaar.. iedere storm begint hier.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 05-06-2019 23:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:07:
[...]

De enige reden waarom het signen van blokken zo zwaar is, is omdat de reward te hoog is.

De hoge reward maakt het mogelijk om meer hardware investeringen te doen. Als je voorop loopt met je hardware investeringen, dan haal je ook meer rewards op.

Als we nu zouden stoppen met mining farms en we laten mensen maximaal op een Raspberry Pi minen, dan zou de blockchain nog steeds behoorlijk houdbaar zijn. Echter, als 1 mining farm meer rekenkracht introduceert, brengt dat een race naar de top in beweging. Wat overigens ergens ook weer goed is want dat voorkomt een 50% attack.
Een andere sidenote is dat huis-tuin-en-keukencomputers veel slechter zijn in het maken van blockchain-berekeningen dan de speciale hardware die miners vaak gebruiken.

Maar het is geen zwakheid van blockchain, het is het gevolg van een designkeuze in het proof-of-work principe.
Dat probleem schaarde ik vrij generaal onder de noemer .. onafhankelijk beheer en 1 alinea verder als een wedloop naar macht over de blockchain ... wat mij betreft een zwakte indien de onafhankelijkheid niet gewaarborgd kan worden. Zolang men belang heeft bij het veranderen van data ... en dat zal links of rechtsom altijd iemand bevoordelen ... zolang zal die strijd nooit gestreden zijn.

Het beste voorbeeld daarvan is momenteel de Antpool ... die bijna zelfstandig aanvallen kan/kon? uitvoeren op de integriteit van de LTC en BTC blockchain ... zelfs al zou dat een fractie van een seconde zo zijn, dan is wat mij betreft de blockchain waardloos, en klaar.

-edit-

ik leg het onvolledig uit denk ik ..

Stel .. jij hebt alle geld van de wereld, en je wilt morgen de BTC blockchain overnemen .. je koopt 3 miljoen miners, forked de bestaande blockchain, en gaat daar op minen ... wanneer jij 50+% bereikt ... op dat moment is jou blockchain legitiem, en zal de rest dat overnemen. (het gaat iets gecompliceerder, maar in principe ben je dan in staat tot een overname .. alles wat jij daarin verandert hebt, dat is op dat moment vastgelegd.)

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:17:
[...]
Stel .. jij hebt alle geld van de wereld, en je wilt morgen de BTC blockchain overnemen .. je koopt 3 miljoen miners, forked de bestaande blockchain, en gaat daar op minen ... wanneer jij 50+% bereikt ... op dat moment is jou blockchain legitiem, en zal de rest dat overnemen. (het gaat iets gecompliceerder, maar in principe ben je dan in staat tot een overname .. alles wat jij daarin verandert hebt, dat is op dat moment vastgelegd.)
Het voordeel en gelijk ook nadeel daarvan is wel dat zodra bekend is dat de blockchain van Bitcoin te maken heeft met een 51% attack de waarde van Bitcoin extreem zal zakken. Dus de blockchain overnemen met een 51% attack zorgt er alleen maar voor dat je met heel veel geld uitgeven zit met Bitcoins die extreem in waarde zullen dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:17:
[...]

Dat probleem schaarde ik vrij generaal onder de noemer .. onafhankelijk beheer en 1 alinea verder als een wedloop naar macht over de blockchain ... wat mij betreft een zwakte indien de onafhankelijkheid niet gewaarborgd kan worden. Zolang men belang heeft bij het veranderen van data ... en dat zal links of rechtsom altijd iemand bevoordelen ... zolang zal die strijd nooit gestreden zijn.

Het beste voorbeeld daarvan is momenteel de Antpool ... die bijna zelfstandig aanvallen kan/kon? uitvoeren op de integriteit van de LTC en BTC blockchain ... zelfs al zou dat een fractie van een seconde zo zijn, dan is wat mij betreft de blockchain waardloos, en klaar.
Een paar redenen waarom dit praktisch niet kan gebeuren.

De belangrijkste reden: waarom?
Je zegt het zelf al. Als iemand een 50% attack succesvol uitvoert, en dit komt uit (en omdat de ledger openbaar is, komt het gegarandeerd uit!) betekent dat: over en uit.
Nou, daar zit je dan met je handje vol aangepaste blokken. Van een munt die geen drol meer waard is...
Je hebt nooit genoeg tijd om je winst te verpatsen tegen een serieus goede winst, tegen die tijd is de waarde gekelderd. Oh, en whatabout die peperdure mining hardware? Is ook in 1 klap waardeloos.

Miners hebben totaal geen belang bij het verneuken van de blockchain. En miners zijn de enige die het kunnen doen.

En meer praktisch dan. Een pool bestaat nog altijd uit verschillende miners, de pool kan niet (zonder dat de miners het weten) andere blokken afdwingen. Iedere miner zal moeten instemmen met een attack en daar heeft niemand behoefte aan.

En daarnaast dan nog: op de BTC blockchain is er geen enkele pool die daadwerkelijk dicht bij de 50% komt: https://btc.com/stats/pool en edit: die van litecoin ziet er hetzelfde uit https://www.litecoinpool.org/pools

(dit soort attacks zijn veel waarschijnlijker bij kleine muntjes en dan vooral PoS coins)

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 05-06-2019 23:28 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
We gaan weer een stukje omlaag. Benieuwd hoeveel buy orders er vannacht worden geraakt... Hopelijk even goed DCA'en met daarna een mega moonshot ergens de komende tijd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:24:
[...]

Het voordeel en gelijk ook nadeel daarvan is wel dat zodra bekend is dat de blockchain van Bitcoin te maken heeft met een 51% attack de waarde van Bitcoin extreem zal zakken. Dus de blockchain overnemen met een 51% attack zorgt er alleen maar voor dat je met heel veel geld uitgeven zit met Bitcoins die extreem in waarde zullen dalen.
Yep .. en vertaald in een commerciële applicatie betekend het dat dus al je werk .. opeens niets meer waard is. Je kunt immers de integriteit noch entiteit niet meer garanderen.

Dat risico is dus te groot ... en zeker in commerciële omgevingen. ( ik kan me zo 3 redenen bedenken waarom ze liever niet met een blockchain werken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:28:
[...]

Yep .. en vertaald in een commerciële applicatie betekend het dat dus al je werk .. opeens niets meer waard is. Je kunt immers de integriteit noch entiteit niet meer garanderen.

Dat risico is dus te groot ... en zeker in commerciële omgevingen. ( ik kan me zo 3 redenen bedenken waarom ze liever niet met een blockchain werken...)
Sttttt, dat klinkt net als teveel onderzoek doen bij Loch Ness. Soms kan je beter je mond houden en tijdig stoppen, dan kan de Bitcoin / cryptocurrency / blockchain hype blijven voortbestaan O-)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:26:
[...]

Een paar redenen waarom dit praktisch niet kan gebeuren.

De belangrijkste reden: waarom?
Je zegt het zelf al. Als iemand een 50% attack succesvol uitvoert, en dit komt uit (en omdat de ledger openbaar is, komt het gegarandeerd uit!) betekent dat: over en uit.
Nou, daar zit je dan met je handje vol aangepaste blokken. Van een munt die geen drol meer waard is...
Je hebt nooit genoeg tijd om je winst te verpatsen tegen een serieus goede winst, tegen die tijd is de waarde gekelderd. Oh, en whatabout die peperdure mining hardware? Is ook in 1 klap waardeloos.

Miners hebben totaal geen belang bij het verneuken van de blockchain. En miners zijn de enige die het kunnen doen.

En meer praktisch dan. Een pool bestaat nog altijd uit verschillende miners, de pool kan niet (zonder dat de miners het weten) andere blokken afdwingen. Iedere miner zal moeten instemmen met een attack en daar heeft niemand behoefte aan.

En daarnaast dan nog: op de BTC blockchain is er geen enkele pool die daadwerkelijk dicht bij de 50% komt: https://btc.com/stats/pool en edit: die van litecoin ziet er hetzelfde uit https://www.litecoinpool.org/pools

(dit soort attacks zijn veel waarschijnlijker bij kleine muntjes en dan vooral PoS coins)
Ik begin moet te worden ,dus ik ga hem kort beantwoorden met mijn visie ..

1, grotendeels heb je gelijk ... maar verander miners die iets verpatsen, in een commercieel belanghebbende partij die niet direct nadeel daarvan ondervinden .. dat is feitelijk het onderwerp ook ... hoe kan blockchain een voordeel bieden in andere toepassingen dan crypto. In jou toepassing heb je inderdaad gelijk.

2, een pool kan dat zeker wel. Zodra jij je aansluit bij die pool, dan heb jij geen controle over de blocken die je mined. Een prima voorbeeld daarvan is de fork van XVG en Aikapool bijvoorbeeld. Jij kunt als poolminer onder geen beding kiezen .. noch weten aan weten welke chain je mined ... de blocknummers worden immers niet gereset, dat ze orphanded zijn, kom je nadien dan achter. Het zou ook raar zijn als je daar controle over zou hebben ... dan gaat er al van alles mis. Er bestaat immer maar 1 valide chain. (soms dus niet)
Taro schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:31:
[...]

Sttttt, dat klinkt net als teveel onderzoek doen bij Loch Ness.
Neem mijn vrouw maar eens mee op vakantie naar Lochness en duw d'r dat water in ....dan ga je de voorpagina wel halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Men kan gewoon bitcoin transacties terugdraaien. :Y Fucked up..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:33:
[...]

Ik begin moet te worden ,dus ik ga hem kort beantwoorden met mijn visie ..

1, grotendeels heb je gelijk ... maar verander miners die iets verpatsen, in een commercieel belanghebbende partij die niet direct nadeel daarvan ondervinden .. dat is feitelijk het onderwerp ook ... hoe kan blockchain een voordeel bieden in andere toepassingen dan crypto. In jou toepassing heb je inderdaad gelijk.
Ja, daar heb je gelijk in.
(dit is ook een reden waarom blockchain naar mijn mening enkel bruikbaar is voor currencies die door particulieren zelf gebruikt kunnen worden)
Ik acht attacks op de grotere coins (BTC/BCH/LTC/ETH/XMR etc etc) met véél miners en het PoW principe, echt nihil.

Commerciële partijen zelf onderdeel maken van verificatie van een blockchain is een slecht plan en bovendien ook best onnozel volgens mij; als je denkt dat die commerciële partij te vertrouwen is kan je ook gewoon een trusted server opzetten. En als je denkt van niet, dan voegt blockchain inderdaad niks toe.
2, een pool kan dat zeker wel. Zodra jij je aansluit bij die pool, dan heb jij geen controle over de blocken die je mined. Een prima voorbeeld daarvan is de fork van XVG en Aikapool bijvoorbeeld. Jij kunt als poolminer onder geen beding kiezen .. noch weten aan weten aan welke chain je mined ... de blocknummers worden immers niet gereset, dat ze orphanded zijn, kom je nadien dan achter. Het zou ook raar zijn als je daar controle over zou hebben ... dan gaat er al van alles mis. Er bestaat immer maar 1 valide chain. (soms dus niet)
Dat is nieuw voor mij; ik heb een tijdje gemined op de ETH chain en dacht altijd dat ik zelf de blokken signed daar (maar correct me if I'm wrong!). Het kan heel goed dat het bij andere pools en andere coins, anders gaat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:38:
Men kan gewoon bitcoin transacties terugdraaien. :Y Fucked up..
EGG NIE :+

Binance en Bitfinex doen dat wel eens binnen hun eigen eco systeempje .. dat staat geheel los van de blockchain. ...want, beurs ... :)

[ Voor 26% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mja, dat ligt wat genuanceerder tho :P

Ik kan me nog herinneren dat er voor dat balkje enorme FUD was. BTC zou vastlopen en BCH zou een flippening doen ofzo, ik weet het allemaal niet meer precies :P maar na een tijdje bleek indd dat het onzin was.

Ik heb wel in dat dipje toen gekocht!!! :+

En ook op 19k trouwens, waardoor alle winst is verdampt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks... anders worden de *experts* hier weer boos O-)

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 06-06-2019 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Het is rustig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Lekker houden zo, dit level sideways voor enkele weken zou niet verkeerd zijn.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Komend weekend zal het wel weer sneller reageren door lager trade volume.
Hopelijk omhoog zoals voorgaande keren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
green-tea schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 07:47:
[...]

Lekker houden zo, dit level sideways voor enkele weken zou niet verkeerd zijn.
Voor wie? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
Voor mij, want ik ga op vakantie.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kan iemand er voor zorgen dat we een dipje krijgen ?

Probeer wat te kopen maar vind het te duur.

Bedankt alvast groetjes Henk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Voor mij :) kan ik lekker rustig verhuizen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:48:

Er was 25% van BTC af. Nu nog 21%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Haha, nog een keer one naar de 300.
Gaat het vandaag 450 worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:48:

Alles in de Binance tent met 50% ... morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:17
Ladonna schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:01:
Haha, nog een keer one naar de 300.
Gaat het vandaag 450 worden?
Hoeveel ONE en BNB hebben diegenen gekregen die via de Binance DEX 100k ONE als trading value hebben gemaakt via een airdrop ontvangen elke dag? Iemand hier? Ben benieuwd.
Denk wel dat zodra deze actie vandaag afloopt, dat ONE als een kaartenhuis instort en wellicht een hoop mensen als bagholder achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Sahara schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:15:
[...]

Hoeveel ONE en BNB hebben diegenen gekregen die via de Binance DEX 100k ONE als trading value hebben gemaakt via een airdrop ontvangen elke dag? Iemand hier? Ben benieuwd.
Denk wel dat zodra deze actie vandaag afloopt, dat ONE als een kaartenhuis instort en wellicht een hoop mensen als bagholder achterblijven.
Die actie zorgde ervoor dat een gebruiker, voor zover ik heb gelezen, gemiddeld 25 dollar aan ONE kreeg als airdrop. Ik vraag me af of dat echt de prijs heeft gestuwd.

Ik denk niet dat One als een kaartenhuis in elkaar valt na vandaag. Wellicht heeft het wat invloed op de koers, maar over 3 weken komt mainnet eraan. Dat is toch wat belangrijker dan een airdrop actie van een paar dollar.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
GET Protocol / GUTS gaat Groots met een zachte G 2020 (Guus Meeuwis concerten) in PSV stadion volgend jaar verzorgen. 5 shows á 34.000 kaarten en hun eerste stadion-case, mooi bezig :9

https://www.grootsmeteenz...oots-met-een-zachte-G-aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Xamsix schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:26:
[...]

Die actie zorgde ervoor dat een gebruiker, voor zover ik heb gelezen, gemiddeld 25 dollar aan ONE kreeg als airdrop. Ik vraag me af of dat echt de prijs heeft gestuwd.

Ik denk niet dat One als een kaartenhuis in elkaar valt na vandaag. Wellicht heeft het wat invloed op de koers, maar over 3 weken komt mainnet eraan. Dat is toch wat belangrijker dan een airdrop actie van een paar dollar.
Waarom is mainnet zo belangrijk dan volgens jou? Ik denk eerder dat het andersom is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Machlah schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:39:
[...]

Waarom is mainnet zo belangrijk dan volgens jou? Ik denk eerder dat het andersom is...
het is vaak de hype waardoor coins paar dagen van te voren enorm ingekocht worden, vervolgens ook weer gedumpt. Hype... thats it. tenzij je er in bent voor de tech...... 8)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
HaruHaru schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:44:
[...]

het is vaak de hype waardoor coins paar dagen van te voren enorm ingekocht worden, vervolgens ook weer gedumpt. Hype... thats it. tenzij je er in bent voor de tech...... 8)
Altijd in for the tech haha. Maaruh dat zeg ik ook, in dit geval dus dubbel door een mainnet wat komt en een lopende airdrop promo (op handelsvolume).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Machlah schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:58:
[...]

Altijd in for the tech haha. Maaruh dat zeg ik ook, in dit geval dus dubbel door een mainnet wat komt en een lopende airdrop promo (op handelsvolume).
yes, zo wacht ik ook op 10 juni met ZIL en hun smart contract. wanneer zil pompt gooi ik mijn bags leeg :P
ADA is de enige munt die ik nooit verkocht heb. Op 1 of andere manier geloof ik er toch wel in :P misschien zit ik bij ada toch wel in voor de tech :P ...... :*) 8)

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 06-06-2019 12:02 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Rookert25 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:29:
GET Protocol / GUTS gaat Groots met een zachte G 2020 (Guus Meeuwis concerten) in PSV stadion volgend jaar verzorgen. 5 shows á 34.000 kaarten en hun eerste stadion-case, mooi bezig :9

https://www.grootsmeteenz...oots-met-een-zachte-G-aan
Eindelijk weer wat mooi nieuws! Zit al een jaar op GET die ergens tussen de 25 en 40 cent beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Foutje.

[ Voor 97% gewijzigd door Machlah op 06-06-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Voor de gokkers onder ons, met ITC is het weer feest de laatste weken *O*

Ik had ze een maandje terug voor +/- 13 cent opgepakt.

[ Voor 28% gewijzigd door Slux op 06-06-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Machlah schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:58:
[...]

Ja, maar dat is dus wat ik bedoel. Dat ONE niet gaat crashen puur omdat de airdrop van een paar dollar wegvalt. De hype vlak voor mainnet trekt de coin waarschijnlijk hoger dan de eventuele drop na deze actieweek. Dus daarom houd ik vast, tot de hype het hoogtepunt heeft, en dan verkoop ik.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Slux schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:27:
Voor de gokkers onder ons, met ITC is het weer feest de laatste weken *O*

Ik had ze een maandje terug voor +/- 13 cent opgepakt.
Zegt degene met een LTC profielfoto.... Haha maar je hebt gelijk, LTC doet vrijwel dagelijks een plusje t.o.v. BTC. Halving hype incoming! :D _/-\o_ . Ergens in de archieven van topic 7 heb ik een berekening staan van de LTC halvening t.o.v. de BTC halvening. Die kwam er op neer dat de LTC halvening ongeveer een keer zoveel impact zou moeten hebben op de prijs dan de prijs van BTC en diens halvening. Bij BTC speelt dan echter een fomo'run denk ik een grotere rol. Echter, cijfers liegen nooit _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-09 13:17
Kwam toevallig dit net tegen: https://coinfarm.online/

Goeie site om de bitmex stats te zien:

- Live aantal Shorts/longs, liquidations enz.

_/-\o_

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Xamsix schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:42:
[...]

Ja, maar dat is dus wat ik bedoel. Dat ONE niet gaat crashen puur omdat de airdrop van een paar dollar wegvalt. De hype vlak voor mainnet trekt de coin waarschijnlijk hoger dan de eventuele drop na deze actieweek. Dus daarom houd ik vast, tot de hype het hoogtepunt heeft, en dan verkoop ik.
Ja dan snap ik wat je bedoelt, alleen vraag ik me toch af of mainnet release echt hype gaat maken, maar we gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Heeft iemand Christine Lagarde (IMF) gehoord over cryptocurrency?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:49
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:44:
[...]
Anyway ... voor wie wat wil weten over blockchain .. download eens een BTC node en de BTC blockchain op je hieper de pieper Core i7 met 32GB ram SSD en LED gekleurde fans machine die lachend Battle Field 9 in 8k draaid ... en wanneer je klaar bent begrijp je waarom blockchain geen oplossing is. ;)
Dat begrijp ik niet:
Op een Odroid HC1 met een Samsung 512GB SSD. Daar draait zowel een full Bitcoin node op als ook LND. De hele node heeft ongeveer €100,- gekost en draait nu ongeveer een half jaar.
Ik weet niet waarom je een game-pc nodig hebt, als het ook op €100,- hardware draait? Zelfs met een Raspberry Pi moet het nog lukken.

Grappig genoeg is dat ook precies de reden dat BTC behapbaar is op redelijk eenvoudige hardware en waarom de mempool af en toe vol loopt en de fees hoog kunnen zijn, en toch het meest veilige netwerk is.

[ Voor 7% gewijzigd door DaCoTa op 06-06-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DaCoTa schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:19:
[...]

Dat begrijp ik niet:

[...]

Ik weet niet waarom je een game-pc nodig hebt, als het ook op €100,- hardware draait? Zelfs met een Raspberry Pi moet het nog lukken.

Grappig genoeg is dat ook precies de reden dat BTC behapbaar is op redelijk eenvoudige hardware en waarom de mempool af en toe vol loopt en de fees hoog kunnen zijn, en toch het meest veilige netwerk is.
Het draait zelfs op een Pi maar is dat niet wat hij juist bedoelt? Dat het synchroniseren van de chain zelf retetraag gaat dat het ook op snelle hardware geen doen en dus in de huidige vorm geen oplossing is? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 14:49
Go Zil oOo

En nu door die 300 beuken.

[ Voor 57% gewijzigd door Daacuso op 06-06-2019 17:30 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Daacuso schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:29:
Go Zil oOo

Zil heeft toch al een paar mooie dagen gehad ?
Ik hoop voor je dat ie doorzet maar meestal komt er wel een dipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:31:
[...]

Zil heeft toch al een paar mooie dagen gehad ?
Ik hoop voor je dat ie doorzet maar meestal komt er wel een dipje
ZIL lijkt wel zin te hebben om omhoog te breken. Enorm volume de laatste tijd op de daily. Zojuist even een enorm herstel nadat Bitcoin de low heeft geraakt. Mocht Bitcoin zich gedragen dan denk ik dat er meer in zit voor ZIL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 14:49
PilatuS schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:34:
[...]

ZIL lijkt wel zin te hebben om omhoog te breken. Enorm volume de laatste tijd op de daily. Zojuist even een enorm herstel nadat Bitcoin de low heeft geraakt. Mocht Bitcoin zich gedragen dan denk ik dat er meer in zit voor ZIL.
Inderdaad, vandaar dat ik ze ook nog even hodl. Denk ook dat er meer in zit,

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
okay eens kijken of ik een beetje mee kan liften.
Malawolar schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:06:
[...]
Zegt degene met een LTC profielfoto.... Haha maar je hebt gelijk, LTC doet vrijwel dagelijks een plusje t.o.v. BTC. Halving hype incoming! :D _/-\o_ . Ergens in de archieven van topic 7 heb ik een berekening staan van de LTC halvening t.o.v. de BTC halvening. Die kwam er op neer dat de LTC halvening ongeveer een keer zoveel impact zou moeten hebben op de prijs dan de prijs van BTC en diens halvening. Bij BTC speelt dan echter een fomo'run denk ik een grotere rol. Echter, cijfers liegen nooit _/-\o_
LTC is geen highrisk gok muntje imo, redelijk voorspelbaar.

Ik had het over ITC ;)
Speel er al een aantal jaar mee, wel met kleine bedragen omdat het alleen op vage exchanges staat maar het is toch een leuk rendement zo, coin is verder helemaal niks en de ontwikkelaar heeft echt een rot kop die nog erger is dan al die andere scam pump en dump ceo's

[ Voor 94% gewijzigd door Slux op 06-06-2019 17:43 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ben door tweaker @phakhee geinterviewd geweest over cryptocurrency. Voor een school project. Hij studeert Software Engineering.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik lees veel liever verhalen over TA's en VET dan deze onzin te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53
Je hoeft het niet te zien, heb ik ook niet gedaan maar het is leuk voor hem dus een +1 van mij.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gondor schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:05:
Je hoeft het niet te zien, heb ik ook niet gedaan maar het is leuk voor hem dus een +1 van mij.
Ik was ook niet van plan om het te zien, ook hier zal die zijn theter fud, bcash crap en BTC verwarring zaaien dus een dikke -1 van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Gondor schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:05:
Als je dit soort dingen van jezelf post kan je verwachten dat mensen er commentaar op gaan geven. Dus om mij aan te sluiten bij @Slux : Ik lees veel liever verhalen over TA's en VET dan deze onzin te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53
Snap ik, zou ik niet regelmatig dit soort dingen willen zien.

Edit: misschien komt het omdat ik niet zo lang hier ben en dus niet veel shil posts van hem heb meegemaakt en dat ik daarom niet meteen in trauma afweer mode kom, vroeg de kop inslaan :+

[ Voor 61% gewijzigd door Gondor op 06-06-2019 19:26 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 22:04
Gondor schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:20:
Snap ik, zou ik niet regelmatig dit soort dingen willen zien.
Precies, lekker negeren als je het niks vind. Ik skip het bericht ook lekker maar misschien vinden anderen het wel leuk om te zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Slux schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:53:
Ik lees veel liever verhalen over TA's en VET dan deze onzin te zien.
Geen tieten -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Daacuso schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:29:
Go Zil oOo

Lekker zeg! Zat gisteren nog te twijfelen of ik m'n positie moest aanhouden: gelukkig gedaan!

Er zit naar mijn idee nog genoeg rek in deze maand. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:29:
[...]

Lekker zeg! Zat gisteren nog te twijfelen of ik m'n positie moest aanhouden: gelukkig gedaan!

Er zit naar mijn idee nog genoeg rek in deze maand. :)
Kutwoordspeling hah. Rek of RekT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:40
Oepsje schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:23:
[...]

Precies, lekker negeren als je het niks vind. Ik skip het bericht ook lekker maar misschien vinden anderen het wel leuk om te zien :)
ik ben er blij mee heb in geen tijden zo goed geslapen :O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
hebben jullie nog interessante alts op 't oog voor een instap? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:40:
jazeker Pirate Chain

https://coinmarketcap.com/currencies/pirate-chain/

success :+

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dit zijn die gouden tips! daar kan ik wat mee >:) :P :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:01:
Ben door tweaker @phakhee geinterviewd geweest over cryptocurrency. Voor een school project. Hij studeert Software Engineering.

[YouTube: Geinterviewd door schoolier over cryptocurrency.]
Nou ik vond het een leuk stuk en tof dat je een student op deze manier helpt met een studieproject d:)b :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:45:
[...]

Nou ik vond het een leuk stuk en tof dat je een student op deze manier helpt met een studieproject d:)b :Y
Bedankt voor het kijken. Leuk om eens een keer iets in het Nederlands te doen. Maar man mijn Nederlands begint echt slecht te worden, :F

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:46:
[...]

Bedankt voor het kijken. Leuk om eens een keer iets in het Nederlands te doen. Maar man mijn Nederlands begint echt slecht te worden, :F
Haha ja veel engelse Engelse spraakval, maar boeiend het was prima verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Je handelt ook op Graviex? :D

Overigens was er goed met ARRR te verdienen, misschien nog wel maar voor mij is het even leuk geweest. Ben bezig met schrijven van een white paper voor een eigen muntje (ja ja nog eentje :+ ) omdat ik denk dat (ja komt ie :P ) ik binnen de kleurrijke wereld der shitcoins een idee heb wat er nog niet is (die hebben jullie vast nog nooit gehoord }:O ) maar fuck it, ik ga het gewoon proberen. Mooie oefening en je weet nooit. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
ADA
Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:40:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inmiddels de hoogste ADA & BNB & BCH buy orders aangetikt, verder wil het nog niet echt lukken want de orders die veel lager staan moeten natuurlijk ook nog ingevuld worden. Van mij mag er nog wel 450-1.150 USDT van de Bitcoin koers af, zodat de alts nog een paar mooie klappen krijgen.

@Verwijderd heb je overigens bewust @Slux' zijn badge weer afgepakt? Voelt alsof jullie elkaars emmertjes in de zandbak aan het afpakken zijn, beetje sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
d:)b

Thanks. Is idd een vrij interessante entry. Mooie falling wedge + horizontale support zie ik. *O*

Eerst maar eens zien waar Zilliqa heen gaat de komende tijd :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:55:

@Verwijderd heb je overigens bewust @Slux' zijn badge weer afgepakt? Voelt alsof jullie elkaars emmertjes in de zandbak aan het afpakken zijn, beetje sneu.
Ik had nog 5 voedselbank bonnen uit een grijs verleden en heb die geruild tegen zijn badge.

Zo helpen we elkaar een beetje. Hij wat energie om door te kunnen traden, en ik wat status zodat ik straks de nieuwkomers prachtige high buys op de grootste shitcoins kan laten doen en mijn diepe bags kan dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:59:
[...]

Ik had nog 5 voedselbank bonnen uit een grijs verleden en heb die geruild tegen zijn badge.

Zo helpen we elkaar een beetje. Hij wat energie om door te kunnen traden, en ik wat status zodat ik straks de nieuwkomers prachtige high buys op de grootste shitcoins kan laten doen en mijn diepe bags kan dumpen.
Weet je... Ik ga het gewoon zeggen. Loop er al een tijdje mee rond maar na deze post kan ik het niet langer meer voor me houden. :+

Jaapio, eigenlijk ben je best een hele lieve en zorgzame jongen. Je blijft dicht bij jezelf, klein maar krachtig en je gunt eenieder, zonder enig onderscheid te maken, wat je zelf ook ten deel is gevallen. Moet er bijna een traantje om wegpinken. Bijna. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GsSaPYt.png

ZIL gaat bijna door die weerstand heen! MUNTEXPLOSIE SOON! (wellicht) :P

En uhhh.. is dat nou een C&H patroon? @PilatuS

[BTC is trouwens uiterst twijfelachtig nu......]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

het is weer donderdag he :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jammer van BTC ja, die gooit weer roet in het eten. :Z :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prachtig, net alsof iemand mijn gebeden heeft gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:17
Wat een flipperkast is BitMEX zeg, heb geen positie, niet eens ingelogged, maar het gaat 50 punten omlaag, omhoog, omlaag, alle kanten op, en vermoedelijk vliegen de system overloaded melding over en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:14:
Prachtig, net alsof iemand mijn gebeden heeft gehoord...
buyordertjes gehit? _/-\o_

Nice man, erg mooie trade. Je was vrij vroeg tijdens de BTC daling uitgestapt toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:59:
[...]

En dat was meteen de mooiste trade ever voor mij d:)b

Eeuwig dankbaar om verlost te worden van iets dat ik niet wil hebben, en er dan ook nog voedselbonnetjes voor terug te krijgen *O*

Slux hoopt stiekem dat er in zijn pakket van morgen weer een pak blanke vla tussen zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Slux schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:21:
[...]

En dat was meteen de mooiste trade ever voor mij d:)b

Eeuwig dankbaar om verlost te worden van iets dat ik niet wil hebben, en er dan ook nog voedselbonnetjes voor terug te krijgen *O*

Slux hoopt stiekem dat er in zijn pakket van morgen weer een pak blanke vla tussen zit
'Blanke vla'? Thats it, i am calling Sylvana Simons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:23:
[...]

'Blanke vla'? Thats it, i am calling Sylvana Simons!
-O- ;(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Als iemand nou met een beetje veel geld deze hele kaolo daling ongedaan maakt met een buy order van 1000 btc, that would be great :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:15:
[...]

buyordertjes gehit? _/-\o_

Nice man, erg mooie trade. Je was vrij vroeg tijdens de BTC daling uitgestapt toch? :)
20% nu ingevuld, we moeten echt nog wel even een stukje lager voor 100%. NEO heb ik zelfs t/m iets boven de 9 USDT staan. ONT rond de 1.05 USDT, ADA bovenin de 6 cent regionen, Bitcoin in 5 stappen van ieder steeds 100 Euro lager. En van ETH, LTC en BCH kan ook nog wel wat af, bij die 1e en 3e nog wel wat tientjes.

Ik ben op 6959 Euro uitgestapt (ter referentie: Koers nu 6686 Euro) en op 7800 USDT (ook op 7640 zoals hier gemeld, maar daarna weer een ritje gemaakt naar 7800). Ik heb dus echt wel flink verloren voor die tijd, ik had eerder uit moeten stappen.

Mijn koersdoelen zijn wat optimistisch (of pessimistisch), maar ik verwacht echt nog wel een flinke daling, ik weet ook eigenlijk wel zeker dat ik de kans niet krijg voor 100%, maar dan koop ik de rest wel hoger in als de run weer verder gaat. Ik heb mijzelf voorgenomen om nooit meer (behalve dan direct na het eind van de bullrun) weer een 100% instapmoment te plannen, maar gaandeweg te dca'en. Dat voelt wel kl*te als het nog verder daalt, maar, je mist de boot niet volledig bij een stijging. Want we kunnen morgen immers maar zo weer 1.500 Dollar in de plus staan bij Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Sahara schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:15:
Wat een flipperkast is BitMEX zeg, heb geen positie, niet eens ingelogged, maar het gaat 50 punten omlaag, omhoog, omlaag, alle kanten op, en vermoedelijk vliegen de system overloaded melding over en weer.
Ja echt lame, ik close net mn short op 7538 vliegt hij echt een seconde daarna 60 dollar omlaag ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ik ga alles verkopen.... Wat is dit voor markt. :|

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

goed volume :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Van $15 naar $25 en nu $35...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Grote kans dat men bij BTC2 al erg veel gepremined heeft, nu een paar munten voor dat bedrag heeft verkocht, daardoor die enorm snel opgebouwde marketcap heeft (die dus maar voor een enorm klein deel gedekt en echt is!) en dus de top 25 binnen heeft kunnen komen. Daardoor krijgt men weer extra aandacht, iedereen wil meedoen et voila, een nieuwe "topcoin" is geboren met als CEO Roger Ver 2. Daarnaast zou een exit scam mij niet verbazen.

Maarja, wat voor risico kun je lopen voor 28 Dollar 8) Je zou er bijna een aantal van kopen als je er geen account op een vage exchange voor moest aanmaken.

Bitcoin: 7225-7250 next stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Eigenlijk wel een interessant verhaal. Meer over blockchain infra waar ze gecharmeerd van is (distributed ledgers) en niet perse BTC/ETH maar ik kreeg de indruk dat dat meer was omdat ze niet een nieuwe goud standaard wilde. Ze stond wel open voor alternatieve en snellere betaal mechanismes zoals crypto dat kan geven..
Best positief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:10:
[Afbeelding]

ZIL gaat bijna door die weerstand heen! MUNTEXPLOSIE SOON! (wellicht) :P

En uhhh.. is dat nou een C&H patroon? @PilatuS

[BTC is trouwens uiterst twijfelachtig nu......]
Is inderdaad een mooie cup and handle. Die zien we wel bij meer munten de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas25 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:54:
[...]

Van $15 naar $25 en nu $35...
Vorige week toen alle btc forks aan het pumpen waren heb ik die nog zien staan voor 36 cent ofzo |:(

Ik dacht toen nog: deze pumpt nog niet echt, letterlijk.

Na een blik op de exchanges die hem aanbieden niks meer mee gedaan.

Ik walg van mezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:31:
[...]

Vorige week toen alle btc forks aan het pumpen waren heb ik die nog zien staan voor 36 cent ofzo |:(

Ik dacht toen nog: deze pumpt nog niet echt, letterlijk.

Na een blik op de exchanges die hem aanbieden niks meer mee gedaan.

Ik walg van mezelf.
Its coming down

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[b]Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"als je er geen account op een vage exchange voor moest aanmaken.
Beide exchanges werken prima en zijn betrouwbaar, geen advies maar gewoon als gebruiker. Escodex wisselt het volume alleen heel sterk dus daar zou ik niet meer dan een tientje of wat naar overzetten. Crex kan iets meer aan maar hou het ook daar beperkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Wie is hier geintresseerd en geinvesteerd in LINK? (Chainlink)

Voor de HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONE door de 24h low. Zijn er nog mensen hier die daarop traden/gokje wagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zag de daling van BTC en dacht:

...nu terug van de sportschool en we zijn gewoon weer terug naar het niveau van voor de daling. :D

Hopelijk: moon, lambo soon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:13:
Ik zag de daling van BTC en dacht:

...

...nu terug van de sportschool en we zijn gewoon weer terug naar het niveau van voor de daling. :D
Afbeeldingslocatie: https://s3.gifyu.com/images/0E0053DD-1F25-4B36-8E3C-6F18C719C821.gif

[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 06-06-2019 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zo'n uitbraak hebben we de afgelopen weken wel vaker gezien, grote kans dat die inderdaad weer net zo hard, of harder omlaag gaat. Herhaal dat 3x en hij zakt weer door de weerstand heen. De fomo is waarschijnlijk te klein om dit door te laten zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ZIL heeft wel echt enorme weerstand hier :Y
Heb zelf weer wat profit genomen, maar verwacht/hoop toch nog echt die enorme muntexplosie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Malawolar schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:03:
[...]

Eindelijk weer wat mooi nieuws! Zit al een jaar op GET die ergens tussen de 25 en 40 cent beweegt.
1. Kijk eens in IDEX orderboek qua depth (of beter gezegd gebrek daaraan).
1a. Orderboek t/m een hoogte van €0,50 kost ~200 ETH = ~0,0023 ETH/GET. Dit kost cumulatief ~200 ETH om op te kopen grofweg. Ofwel 200 * ~€215 = €43.000,- euro om in IDEX orderboek de prijs te tillen naar €0,50 ($0,56).

2. Combineer dat met informatie m.b.t. nieuwste manier van buyback (c.q. kopen op open market inclusief burn voor porties opgekocht onder €0,50 om minimumprijs van €0,50 te garanderen).

3. Nieuwste ticket sale Guus Meeuwis morgenvroeg, klopt het dat dit 5x 34.000 tickets zijn? In theorie dus een buyback hieruit voortkomend van 5 * 34.000 * 0.5 = €85.000,-

4. Dit is ruim meer dan benodigd om bij huidige orderboek naar €0,50/$0,56 te gaan.

Ik zal wel iets missen, maar dit is toch een mooi NL project, met dáádwerkelijk use case. Daadwerkelijk omzet van een product wat ondertussen toch een significante schaal mag heten. Tokenomics die interessant zijn, geen dagelijkse verwatering als coin/tokenholder door mining. Maar burn wanneer ze onder de €0,50 moeten opkopen?

Qua kritiek: natuurlijk kan iedereen dit zomaar kopiëren, (zal niet zomaar gaan, er zit ondertussen best wat development in). Maar ticketmaster die op de blockchain gaat, denk je dat artiesten nog blij zijn met ticketmaster? Guts heeft de naam mee, lost het probleem op, en gaat voor volle transparantie door alle tickets op de blockchain te zetten.

Uiteraard, een Stratos, een Fetch.AI, cardano, NEO, Golem, KOMODO, etc etc kunnen allemaal veel meer, maar missen veelal de reallife gebruikers laat staan omzet generatie. Vooral uitgedrukt in de verhouding marketcap / actual users zal dit enorm tegenvallen. In mijn ogen zijn deze projecten daarom in deze fase vele malen risicovoller dan een GET dat ondertussen een tweede partij gebonden heeft.

Ik zal wel iets missen, ik blijf kopen ondertussen tot iemand mij aantoont waarom vanuit vraag/aanbod perspectief GET niet interessant is. Oja, ze gaan ook over op Klaytn/Kakao's blockchain. Straks dus ook geen legacy ETH netwerk meer die de volumes van tickets van GET niet aan kan.

Obvious disclaimer: long GET.

[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 06-06-2019 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:30:
ZIL heeft wel echt enorme weerstand hier :Y
Heb zelf weer wat profit genomen, maar verwacht/hoop toch nog echt die enorme muntexplosie.
Echt een bazen weerstand. Maar die gaat er wel doorheen vroeg of laat toch?

Hoe zit het met je waves accumulatie?

Edit: voor de TA-ers. Hoe onderscheid je een cup and handle van een double top? Lijkt mij moeilijk onderscheid er tussen te maken?

[ Voor 15% gewijzigd door Bartvandelaar op 06-06-2019 22:38 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 ... 71 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!