1. Kijk eens in IDEX orderboek qua depth (of beter gezegd gebrek daaraan).
1a. Orderboek t/m een hoogte van €0,50 kost ~200 ETH = ~0,0023 ETH/GET. Dit kost cumulatief ~200 ETH om op te kopen grofweg. Ofwel 200 * ~€215 = €43.000,- euro om in IDEX orderboek de prijs te tillen naar €0,50 ($0,56).
2. Combineer dat met informatie m.b.t. nieuwste manier van buyback (c.q. kopen op open market inclusief burn voor porties opgekocht onder €0,50 om minimumprijs van €0,50 te garanderen).
3. Nieuwste ticket sale Guus Meeuwis morgenvroeg, klopt het dat dit 5x 34.000 tickets zijn? In theorie dus een buyback hieruit voortkomend van 5 * 34.000 * 0.5 = €85.000,-
4. Dit is ruim meer dan benodigd om bij huidige orderboek naar €0,50/$0,56 te gaan.
Ik zal wel iets missen, maar dit is toch een mooi NL project, met dáádwerkelijk use case. Daadwerkelijk omzet van een product wat ondertussen toch een significante schaal mag heten. Tokenomics die interessant zijn, geen dagelijkse verwatering als coin/tokenholder door mining. Maar burn wanneer ze onder de €0,50 moeten opkopen?
Qua kritiek: natuurlijk kan iedereen dit zomaar kopiëren, (zal niet zomaar gaan, er zit ondertussen best wat development in). Maar ticketmaster die op de blockchain gaat, denk je dat artiesten nog blij zijn met ticketmaster? Guts heeft de naam mee, lost het probleem op, en gaat voor volle transparantie door alle tickets op de blockchain te zetten.
Uiteraard, een Stratos, een Fetch.AI, cardano, NEO, Golem, KOMODO, etc etc kunnen allemaal veel meer, maar missen veelal de reallife gebruikers laat staan omzet generatie. Vooral uitgedrukt in de verhouding marketcap / actual users zal dit enorm tegenvallen. In mijn ogen zijn deze projecten daarom in deze fase vele malen risicovoller dan een GET dat ondertussen een tweede partij gebonden heeft.
Ik zal wel iets missen, ik blijf kopen ondertussen tot iemand mij aantoont waarom vanuit vraag/aanbod perspectief GET niet interessant is. Oja, ze gaan ook over op Klaytn/Kakao's blockchain. Straks dus ook geen legacy ETH netwerk meer die de volumes van tickets van GET niet aan kan.
Obvious disclaimer: long GET.
[
Voor 8% gewijzigd door
Timberly2 op 06-06-2019 22:34
]