[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:52:
[...]

Laat me raden. Met stokslagen zeker.
Nee, een sessie accupunctuur met cocktailprikkers.

Ben er net succesvol in als m’n trading history.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:12:
Nog steeds in ZIL hier. Twijfelde wederom om een stoploss te zetten, maar weer niet gedaan. Uiteindelijk prima want ik zou er bij in geschoten zijn.
ZIL ziet er goed uit nog steeds. Die blijft wel doorbeuken de komende tijd denk ik. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RQgeIZt.png

eerdere weerstand -> wordt support -> bounce -> moon continues. Ziet er mooi uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 14:49
Zil moet even door de 300 gaan. Daarboven weinig weerstand volgens mij. :*)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daacuso schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:21:
Zil moet even door de 300 gaan. Daarboven weinig weerstand volgens mij. :*)
Klopt idd. Gisteren ging hij er doorheen, maar kaatste we direct weer terug. Daarboven zit namelijk lichte weerstand:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8uXhXCk.png

ZIL heeft nu al 2 keer een poging gedaan om die +300 sat te doorbreken. Wat mij opvalt:
1) de eerste poging had direct een flinke daling tot gevolg. Bij de meest recente poging is dat niet het geval.
Hebben de bulls controle?
2) dit zou ook héél bearish kunnen zijn; want wellicht is dit een double top. Maar dan moeten we echt wachten op confirmatie - een break < 270 sat zou voor mij uitstappen betekenen.
3) de stijging gaat tot nu toe erg mooi eigenlijk. Steeds stapje voor stapje met in de tussentijd accumulatie en re-tests van oude weerstanden.

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Crypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:06:
Even een vraagje over wat volgens mij een nogal grijs gebied is maar wellicht heeft iemand hier wel een idee over. Op dit moment proberen we 'personeel' te werven om onze coin te promoten, dit gaat met een soort van 'dienstverband' als in dat het idee is dat iemand voor een maand wordt aangesteld, aan het eind van de maand wordt bekeken of iemand voldaan heeft aan hetgeen bij de start overeen is gekomen. Voldoet het niet dan houdt het daar op, voldoet het wel dan gaat de volgende maand in en wordt de overeenkomst mogelijk uitgebreid.

Beloning gebeurt niet in fiat en niet in crypto maar in het toewijzen van 1 of meerdere blue boxes zoals we die noemen die 64 masternodes van onze eigen coin hosten. Per maand komt dit ongeveer overeen met €100~€120 per box en het maximum aantal boxes wat iemand kan 'verdienen' is 30. De beloning is dus het tijdelijk eigendom van deze box op colocation en deze box produceert masternode rewards die voor de eigenaar op dat moment zijn. Volgens de Duitse wetgeving (boxes worden daar gehost en bedrijf is in Duitsland ingeschreven) mag dit maar ik vraag me af of deze creatieve constructie hier ook toegestaan is. :)
Klinkt lastig. Zodra je over "dienstverband" begint te praten zit je sowieso aan die maximaal 3 contracten (dus 1e + 2e verlenging) en maximale periode van 2 jaar, daarna MOET je iemand een vast contract aanbieden.

Als iemand dit als ZZP'er zou willen doen zou dat nog kunnen. Maar, dan zit je weer met andere regelingen (het moet niet op een dienstverband lijken, iemand moet vrij zijn eigen werkzaamheden kunnen indelen en evt iemand anders kunnen sturen, en minimaal 3 opdrachtgevers per jaar hebben enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-09 20:42
Crypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:06:
Even een vraagje over wat volgens mij een nogal grijs gebied is maar wellicht heeft iemand hier wel een idee over. Op dit moment proberen we 'personeel' te werven om onze coin te promoten, dit gaat met een soort van 'dienstverband' als in dat het idee is dat iemand voor een maand wordt aangesteld, aan het eind van de maand wordt bekeken of iemand voldaan heeft aan hetgeen bij de start overeen is gekomen. Voldoet het niet dan houdt het daar op, voldoet het wel dan gaat de volgende maand in en wordt de overeenkomst mogelijk uitgebreid.

Beloning gebeurt niet in fiat en niet in crypto maar in het toewijzen van 1 of meerdere blue boxes zoals we die noemen die 64 masternodes van onze eigen coin hosten. Per maand komt dit ongeveer overeen met €100~€120 per box en het maximum aantal boxes wat iemand kan 'verdienen' is 30. De beloning is dus het tijdelijk eigendom van deze box op colocation en deze box produceert masternode rewards die voor de eigenaar op dat moment zijn. Volgens de Duitse wetgeving (boxes worden daar gehost en bedrijf is in Duitsland ingeschreven) mag dit maar ik vraag me af of deze creatieve constructie hier ook toegestaan is. :)
daar hebben we toch een uitzendbureau voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:03:
Zoals jij nu zegt dat mensen dom zijn of niks van snappen omdat ze geen TA gebruiken valt voor mij weer in de categorie anti vaccinactie of denken dat de wereld plat is ;)
Ik zeg niet dat ze dom zijn als ze het niet gebruiken, ik zeg dat het wegzetten als onzin nergens over gaat.
green-tea schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:16:
[...]
Wat een onzin zeg, daarbij is het toch jammer dat je meteen de non ta believers hersenloos noemt.
Als je zegt dat het nergens voor werkt en compleet onzin is, dan ja.
Een TA op basis van een langere periode is in de huidige crypto markt vrij nutteloos om een paar simpele redenen; nieuw terrein, super eenvoudig te manipuleren, komende regulatie, extreme fud, extreme fomo. Er hoeft maar iets aan het sentiment te veranderen (china bans??)en je complete TA is waardeloos. En dat is een simpel feit ;)
Dat zei ik ook al, dat lange termijn vaak genoeg niet klopt. Alleen een TA hoeft ook helemaal niet te voorspellen wat de koers gaat doen, ook dat is gewoon TA.
Het voordeel met TA op dit moment (short term) is dat veel bots er gebruik van maken en dat je dus op basis hiervan kan scalpen of wave traden. Tot het moment dat er iets afwijkends gebeurt offcourse

En als je toch wilt traden; Je kan naar mijn idee beter je posities baseren op short term support/resistance levels.
Precies, op korte termijn heeft het veel nut. Support en resistance is trouwens ook gewoon TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:28:
[...]

Klopt idd. Gisteren ging hij er doorheen, maar kaatste we direct weer terug. Daarboven zit namelijk lichte weerstand:

[Afbeelding]

ZIL heeft nu al 2 keer een poging gedaan om die +300 sat te doorbreken. Wat mij opvalt:
1) de eerste poging had direct een flinke daling tot gevolg. Bij de meest recente poging is dat niet het geval.
Hebben de bulls controle?
2) dit zou ook héél bearish kunnen zijn; want wellicht is dit een double top. Maar dan moeten we echt wachten op confirmatie - een break < 270 sat zou voor mij uitstappen betekenen.
3) de stijging gaat tot nu toe erg mooi eigenlijk. Steeds stapje voor stapje met in de tussentijd accumulatie en re-tests van oude weerstanden.

Moon, lambo.
En zet je dan een stoploss of zet je een alert en dan handmatig verkopen als die onder de 270 komt?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:40:
[...]

En zet je dan een stoploss of zet je een alert en dan handmatig verkopen als die onder de 270 komt?
alertje op tabtrader >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
Specy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:49:
[...]

Klinkt lastig. Zodra je over "dienstverband" begint te praten zit je sowieso aan die maximaal 3 contracten (dus 1e + 2e verlenging) en maximale periode van 2 jaar, daarna MOET je iemand een vast contract aanbieden.
Je moet niks. Kan ook gewoon niet verlengen na het 3e contract.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09 00:04
Ik volg dit topic nou al weer een aantal maanden en ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat betreft BTC aanschaffen in euro's. Ik zie hier de laatste tijd vaak Bitvavo langskomen, ik heb daar nog geen ervaringen mee. Ik heb voorheen altijd BL3P gebruikt. Nu wil ik weer actief BTC bijkopen via DCA, elke 2 weken een beetje. Is BL3P daar nog steeds een van de betere exchanges voor? Of kan ik beter overstappen op bijvoorbeeld Bitvavo / Coinbase Pro. Ik zou ook graag wat altcoins willen aanschaffen af en toe in plaats van BTC, dan lijkt iets als Bitvavo mij handiger. Dan kan ik daar direct alts kopen en dan hoef ik niet nog is een trade naar Binance te maken. In dit topic vind ik hier niet de juiste antwoorden op, tevens niet in exchanges topic. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Lunamous schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:00:
Ik volg dit topic nou al weer een aantal maanden en ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat betreft BTC aanschaffen in euro's. Ik zie hier de laatste tijd vaak Bitvavo langskomen, ik heb daar nog geen ervaringen mee. Ik heb voorheen altijd BL3P gebruikt. Nu wil ik weer actief BTC bijkopen via DCA, elke 2 weken een beetje. Is BL3P daar nog steeds een van de betere exchanges voor? Of kan ik beter overstappen op bijvoorbeeld Bitvavo / Coinbase Pro. Ik zou ook graag wat altcoins willen aanschaffen af en toe in plaats van BTC, dan lijkt iets als Bitvavo mij handiger. Dan kan ik daar direct alts kopen en dan hoef ik niet nog is een trade naar Binance te maken. In dit topic vind ik hier niet de juiste antwoorden op, tevens niet in exchanges topic. Iemand hier ervaring mee?
Ik gebruikte Blockport, maar blijf daar ver van weg. Nu vrijwel altijd Kraken.com. Staan ook een redelijk groot aantal altcoins op. En anders is het met litecoin versturen naar Binance o.i.d. snel gepiept. Kraken duurt ongeveer een dag voordat je euro's gestort zijn en ook een dag als je ze uit laat cashen. Vooral heel handig dat je constant tegen een hele lage fee terug kan gaan naar euro's als je even uit wil stappen. Ook krijg je waar voor je Bitcoin, waar brokers je nog wel eens een procent of 2 door de neus willen boren in je aankoop. Op 1000 euro is dat al snel 20 euro, mocht BTC keer 10 gaan is dat al snel 200 euro die je misgelopen bent :'( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Lunamous schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:00:
Geld overmaken naar Kraken - BTC of ETH kopen - Hodlen of overboeken naar Binance e.d. om daar alts te kopen. Goedkoper is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Rookert25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:17:
[...]

Geld overmaken naar Kraken - BTC of ETH kopen - Hodlen of overboeken naar Binance e.d. om daar alts te kopen. Goedkoper is er niet.
Heb het hier al eerder gepost, maar qua betrouwbaarheid/snelheid/prijs(zeer lage transactiefee) en aanbod op exchanges is LTC veruit het best van alle crypto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Malawolar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:24:
[...]

Heb het hier al eerder gepost, maar qua betrouwbaarheid/snelheid/prijs(zeer lage transactiefee) en aanbod op exchanges is LTC veruit het best van alle crypto's.
ik zet vaak dingen om in trx en stuur ze naar bitvavo als ik wil cashen :D trx super snel en gratis of soms 1 trx :D misschien niet het slimste, maar meehh it works for me

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 05-06-2019 15:27 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:57:
[...]

Je moet niks. Kan ook gewoon niet verlengen na het 3e contract.
Nou ja het is meer dat we het hele crypto idee ook hier een beetje op los willen laten, de community beslist of iemand goed werk heeft geleverd. Vandaar het idee om het op project/maand basis te doen en dus ook in een eigen product te belonen naar prestatie. :)

Waarom? Om de betrokkenheid te vergroten en om andere mensen te inspireren om ook betrokken te raken. Het is nu een klein clubje maar vooral een clubje welke met name op technisch vlak onderlegd is maar bijv. marketing/promotie is weinig vertegenwoordigd.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Malawolar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:24:
[...]

1 nadeel van LTC is dat bijvoorbeeld een Binance er niet zoveel pairs in heeft, dan moet je het alsnog omzetten naar een andere coin zoals ETH/BTC om er dan de juiste shitcoin voor te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
When moon? -O- Nu is het miljardje eraf. miljardje erbij..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:36:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/b8l4kxnt43r01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fo0
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-01-2023

fo0

Heb nog $2 op kraken staan, wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:36:
We zijn al aardig moon gegaan. Nu is het weer even correctie tijd, hoort er bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
fo0 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:49:
Heb nog $2 op kraken staan, wat te doen?
3 van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fo0

fo0

Hoe? Kan niks kopen, en heb geen zin om te valideren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Haha ik vond net deze.

"Logically, after a Lisa, followed by a Bart and an Abraham... We should get a Homer"

https://twitter.com/money_alotta/status/1136064490733232128

HomeRUN!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
fo0 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:51:
[...]

Hoe? Kan niks kopen, en heb geen zin om te valideren...
ow zo je wil helemaal niks meer doen op kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fo0

fo0

bie100 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:57:
[...]

ow zo je wil helemaal niks meer doen op kraken?
Nou, prima om die 2 dollar ergens in te steken maar je kan er niks voor kopen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Echt zo irritant dat one zo hoog blijft staan, ze dagen me uit om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
fo0 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:58:
[...]

Nou, prima om die 2 dollar ergens in te steken maar je kan er niks voor kopen volgens mij?
tja weinig ja :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

He? Wat zegt u Telegraaf? Gaan we weer allemaal deaud? Gaat Crypto naar nul? Wat? Bitcoin lijdt stevige verliezen? DIKKE RODE CIJFERS? Ok wacht even. Ik ga even naar de graph kijken. Momentje.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/DBZ3Y/698a7e9f40.png

8)7 Waar maken we ons druk om mensen!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Het word wel weer eens tijd voor een knotsgekke, onverwachte (al is dat te betwisten) XRP prijs boost. *O*
10..20..30%?

Maar dan daar ook eens blijven hangen. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 05-06-2019 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:05:
Het word wel weer eens tijd voor een knotsgekke, onverwachte (al is dat te betwisten) XRP prijs boost. *O*
10..20..30%?

30% er af voor XRP lijkt me een haalbaar plan.
Doen we!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:05:
10..20..30%?

Ik ben voor. Doe maar een stijging net als in december 2017 oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Grappig om te zien wat er aan (fake) walls wordt geplaatst bij een run omhoog bij ONE.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aYezB9LtQT0nc42UTtVi3y5z/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Laat eerst BTC maar even stabiliseren voor we dingen gaan wensen. Zonder op zn minst een stabiele BTC gaat er niet veel gebeuren de komende dagen. Afgezien van random shitcoin pumps hooguit.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
392 zou vandaag nog kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik ben er in gegaan, heb een stopp limit op mn aankoopprijs gedaan, als ie weer snel zakt, heb ik niks verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
Hopelijk hebben alle ZIL hodlers hier hun winst genomen en gisteren nog boven of rond de 300 sats verkocht. ZIL is being ZIL, dumpt weer, business as usual.

[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 05-06-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
https://twitter.com/harmo...tatus/1136244029958623232

Wellicht heeft het ermee te maken dat ze hebben aangekondigd om hun mainnet te launchen over 25 dagen. En geloof dat er wat partnerschappen bekend zijn gemaakt.

Of het is gewoon een dikke pump, weet ik veel.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Helaas niet, maar het gaat vast nog omhoog.
10 juni gaat er wat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ladonna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:29:
Helaas niet, maar het gaat vast nog omhoog.
10 juni gaat er wat gebeuren
Je gaat nog een keer 20k BTC aankopen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
25 dagen tot mainnet, als het daardoor zo stijgt, en blijft gaan tot dan, dan komt ie wel tot 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Sahara schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:26:
Hopelijk hebben alle ZIL hodlers hier hun winst genomen en gisteren nog boven de rond of boven de 300 sats verkocht. ZIL is being ZIL, dumpt weer, business as usual.
281 sats hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hopelijk hebben alle ZIL hodlers hier hun winst genomen en gisteren nog boven de rond of boven de 300 sats verkocht. ZIL is being ZIL, dumpt weer, business as usual.
Zit nu ook op belangrijke support. Goed te zien op de 4u aan de 99MA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Zil zakt gewoon met btc mee, 300 komt terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:34:
Zil zakt gewoon met btc mee, 300 komt terug
Standaard toch ? Vrijwel iedere munt zakt mee met BTC. Daarom handel ik ook in USDT coins als ZIL met de BTC chart open. Zelfs het kleinste dipje in BTC zie je direct terug bij iets als ZIL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb zo'n 150K ZIL op 283-291-295 sat gedumpt gisteren.

Derest nog steeds in de #hodl. Zolang ZIL die ~270 sat weten te houden hou ik vertrouwen. Als je van een gokje houdt is nu juist het moment om in te kopen. ;)

Ik denk dat ZIL de komende tijd echt wel vol door die 300 sat zal gaan. Alleen ja, die Bitcoin doet het ook maar heel matig. Dat zorgt voor extra onzekerheid bij alts. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat we komende dagen/weken weer even flink door t ijs gaan. De recente stijgingen zijn iets te hard gegaan vrees ik. Bijna al mn stop losses zijn nu afgegaan, blijf voorlopig ff lekker in usdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ladonna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:31:
25 dagen tot mainnet, als het daardoor zo stijgt, en blijft gaan tot dan, dan komt ie wel tot 700
Jammer, die jinx had je nou niet moeten doen. We gaan maar weer naar beneden dan :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Xamsix schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:41:
[...]

Jammer, die jinx had je nou niet moeten doen. We gaan maar weer naar beneden dan :)
Sjeeesssus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Al dagenlang koop ik Waves rond de ~30k sat. Ik vind dat zo'n bijzondere crypto. Heeft best veel volume maar beweegt al heel lang in een kleine range (seems like bot trading).

Ben benieuwd of die nog een break-out gaat krijgen hier. Zit al zolang rond dit niveau _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Uitstappen op 6900 ? Daarna 599x long

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 05-06-2019 18:18 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

A87 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:13:
[...]

Uitstappen op 6900 ? Daarna 599x long
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/h517duxw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Nog een tipje voor een lowcap:CHR op kucoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 13:42

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
en ik maar op de link "meer troep van a87" drukken :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
twain4me schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:05:
[...]

en ik maar op de link "meer troep van a87" drukken :(
Jij ook al? Ik was zo benieuwd wat er nog meer te koop was. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:05:
[...]

Jij ook al? Ik was zo benieuwd wat er nog meer te koop was. :+
Ik niet... heb ik straks weer m’n dm box vol met teksten uit de medische encyclopedie en ongevraagd berichten in m’n account. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:16:
[...]

Ik niet... heb ik straks weer m’n dm box vol met teksten uit de medische encyclopedie en ongevraagd berichten in m’n account. :+
:+

Hoe verzin je het, 10 ARK :') _O-

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Jaa nee jaa.. Dat waren rode candles. Dit is een groene. :P

Das anders. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:16:
[...]

:/ Ik krijg echt nooit fanmail, nooit. Wat doe ik dan verkeerd? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:54:
[...]
:/ Ik krijg echt nooit fanmail, nooit. Wat doe ik dan verkeerd? |:(
Plaats je mail adres even hier, dan zorg ik ervoor dat je fanmail krijgt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Unieke footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
T
Woop-tee-doo!! Real theoretical possibilities!!

Wordt altijd een beetje ontmoedigd door die filmpjes. Wat een ontzettend slap gelul is het ook. En geeft ook aan hoe vol gebakken lucht heel die cryptospace zit.

Maar ellek nadeel hep z’n voordeel; het heeft me wel weer een beetje aan het denken gezet. Hoewel, zo’n voordeel is dat helemaal niet. Zat net lekker rustig op de bank 🤔

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
SOLVE up 53% pfff Het kan dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pkunk schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:30:
T
[...]

Woop-tee-doo!! Real theoretical possibilities!!

Wordt altijd een beetje ontmoedigd door die filmpjes. Wat een ontzettend slap gelul is het ook. En geeft ook aan hoe vol gebakken lucht heel die cryptospace zit.

Maar ellek nadeel hep z’n voordeel; het heeft me wel weer een beetje aan het denken gezet. Hoewel, zo’n voordeel is dat helemaal niet. Zat net lekker rustig op de bank 🤔
Ik heb nog nooit bemoedigend in crypto gezeten ... zelfs toen LTC de €225 raakte vond ik het een prijs van niets .. (*kuch* ... op €6 gekocht, en op €200 gewoon stug bijkopen .. 8)7 ) . Mogelijk mijn hebzucht, maar al zou ik nu LTC op 9 tientjes kopen dan deed ik ze over 4 maanden ook niet van de hand al waren ze een rug waard. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Stilte voor de storm :) Ik denk/hoop dat we komende nacht weer 8500 regionen op gaan zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RelBel80 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:41:
Stilte voor de storm :) Ik denk/hoop dat we komende nacht weer 8500 regionen op gaan zoeken.
Zonder een gekke pump is 8500 erg optimistisch als we omhoog gaan. Eerst de 8k eens en dan de 8.2k nog. 700 omhoog in een enkele nacht zou zeer uitzonderlijk zijn gezien hoe moeilijk het nu gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RelBel80 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:41:
???

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/zvc8tnhqv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Zonder een gekke pump is 8500 erg optimistisch als we omhoog gaan. Eerst de 8k eens en dan de 8.2k nog. 600 omhoog in een enkele nacht zou zeer uitzonderlijk zijn gezien hoe moeilijk het nu gaat.
Verwacht jij al een stijging i.p.v. een verdere daling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
check 13 mei overdag en 18/19 mei 's nachts (edit) en 26/27 :)
PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Zonder een gekke pump is 8500 erg optimistisch als we omhoog gaan. Eerst de 8k eens en dan de 8.2k nog. 700 omhoog in een enkele nacht zou zeer uitzonderlijk zijn gezien hoe moeilijk het nu gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:47:
[...]

Verwacht jij al een stijging i.p.v. een verdere daling ?
Ik verwacht dat we nog wel lager zullen gaan, maar eerst wat omhoog voordat dit gebeurt kan prima.

Ik hou het op het verhaal hier: YouTube: Chart Vampire Live Stream

De support en resistance is vrij duidelijk nu we de 9k high hebben gehad. Zijn natuurlijk een hele zooi mogelijkheden, maar dat hou je altijd. Het gaat er om dat weet waar de belangrijke punten liggen. Zodra de prijs dan voorbij een bepaald punt komt weet je waar het volgende punt ligt. Zeg maar een if, then, else verhaal.
RelBel80 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:55:
check 13 mei overdag en 18/19 mei 's nachts

[...]
Ja, dat weet ik. Maar dat was in de uptrend met een hele zooi fomo en gigantisch volume. Je ziet dat daarna het steeds moeilijker omhoog gaat. Toen hebben we de 9k gehad en zit je in een tijdelijke downtrend. In een downtrend is de weg omhoog zwaar en langzaam. Dat is het grote verschil tussen toen en nu.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht de komende 15 jaar compleet sideways met 1 tot 1,5% swings, maximaal.

Dan plotseling een dip naar 3000 en vervolgens een bullrun naar 100k in 19 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:57:
Ik verwacht de komende 15 jaar compleet sideways met 1 tot 1,5% swings, maximaal.

Dan plotseling een dip naar 3000 en vervolgens een bullrun naar 100k in 19 uur.
Niets tegen in te brengen ..sowieso ... jij draagt 2 badges, wie ben ik om daar tegenin te gaan. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
En @Verwijderd zet zijn geld dan veilig bij de DSB bank. Jwz Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik verwacht volgende week woensdag weer een gehaktbal op m'n bord...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ivibes schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:05:
Ik verwacht volgende week woensdag weer een gehaktbal op m'n bord...
Hoop en verwachting zijn de snelste weg naar teleurstelling ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:07:
[...]

Hoop en verwachting zijn de snelste weg naar teleurstelling ....
De wens is de moeder van de teleurstelling.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:59:
[...]

Niets tegen in te brengen ..sowieso ... jij draagt 2 badges, wie ben ik om daar tegenin te gaan. O-)
2 badges alweer? Heb er zelfs 3 gehad ooit.

Mooi voorbeeld dat je die badges al kunt krijgen bij een pak cornflakes. Enkele jongens hier verdienen die badges echt, ik hoor daar niet bij. Ik weet niet eens hoe een blockchain werkt.

Misschien geeft @.oisyn ze mij uit medelijden vanwege mijn chronische high buys.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:09:
[...]
Ik weet niet eens hoe een blockchain werkt.
Als je eens wat tijd over hebt: YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?

De beste uitleg die ik kon vinden. Geeft ook aan hoe enorm geniaal het systeem is. Bitcoin heeft als eerste de oplossing voor een probleem gebracht dat tot toen niemand nog voor elkaar had gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:15:
[...]

Als je eens wat tijd over hebt: YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?

De beste uitleg die ik kon vinden. Geeft ook aan hoe enorm geniaal het systeem is. Bitcoin heeft als eerste de oplossing voor een probleem gebracht dat tot toen niemand nog voor elkaar had gekregen.
Ik weet wel een beetje hoe het werkt in het globaal enzo met nodes en miners maar als de koppelingsplaten van de blockchain versleten zijn, tja dan houdt het voor mij op zeg maar.

Breng het spul dan maar naar de gedecentraliseerde garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Had gister me KIN verkocht en nu terug +50%.

Wie denkt er hier dat KIN wel doorheen komt of af zal sterven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Malarky schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:34:
Zelf zit ik overigens in SOLVE. Ook al weken een prachtige lijn en nog steeds niet doorbroken. Draait sinds 17 april dus top.

Persoonlijk verwacht ik niet dat btc recht de afgrond ingaat, want de stijging heeft ook weken geduurd. Wel weet ik dat ik elk herstel gelijk afsell en dat de meeste whales hetzelfde zullen doen.

Daar ga ik dus zeker niet tegenin.
Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:26:
SOLVE up 53% pfff Het kan dus wel :)
Was +100%.. heb in het geweld verkocht.. en in de stilte (laag volume) vanavond terug verkocht. Ik verwacht nog wel een 2e pump, daar is SOLVE de coin wel naar. Zit er voor 60% van mijn stack in, dus kan alle kanten op met de pf zo. Nu is SOLVE wel een echte trend coin, dus als er binnen 12 uur geen nieuwe whale er een klap opgeeft dan ga ik weer op de trendlijn zitten met mijn kooporder.

Toch mijn beste ICO in crisistijd. Fixed ico prijs was 10ct en vandaag op 50ct kunnen verkopen.

Maar ook even dat andere: BTC trend is gebroken, dus als BTC 8100 is (lang plafond afgelopen weken) ga ik terug naar usdt. Tenzij ik nog heel even in SOLVE wil blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 05-06-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:19:
Wie denkt er hier dat KIN wel doorheen komt of af zal sterven
Tsja, dit geldt natuurlijk voor 100'en coins en dat is dan ook gelijk je antwoord. Statistisch gezien is de kans voor iedere alt klein. Hoe meer je richting lowcaps gaat hoe groter de kans dat het niet gaat lukken op de lange termijn denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:15:
[...]

Niet gewend dat jij onvolledige posts maak ... ;)

Blockchain heeft nog steeds een aan aantal zeer grote nadelen, en een blockchain in eigen beheer is feitelijk geen blockchain maar in beginsel een ketting van data zoals jij wenst dat ze geopenbaard worden.

Blockchain is een prima techniek ... maar het lost vooralsnog geen integriteitsproblemen op indien niet onafhankelijk beheert. Daarbij ... blockchain is vergeleken met conventionele DB oplossing pragmatisch gezien een draak een van een ding om te beheren.

IRL ... leuk dat het bestaat, maar niemand anders dan crypto zal dit op lange termijn (lees:veel data) kunnen gebruiken ... laten we als voorbeeld eens VET nemen .. stel .. hypothetisch, dat VET een doorbraak ondergaat.

voorbeeld:
Men gaat miljoenen al dan niet miljarden UID's opnemen in een blockchain ... dat moet onafhankelijk onderhouden worden ... en eigenlijk gaat het daar al mis .. wie is belanghebbend? .. Wie wil er een blockchain van 3TB gaan onderhouden .. en groeiende met de dag ... Wat is technisch gezien het voordeel van belachelijk veel oude data bewaren? .. zo maar wat voorbeelden.

Blockchain gaat in het bedrijfsleven echt geen oplossing zijn of voordelen bieden vooralsnog. In beginsel is dat systeem voor de lange termijn gewoonweg niet toereikend in meerdere opzichten. We lopen nu al tegen hekelpunten aan in de BTC blockchain ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
DLT > Blockchain. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:29:
[...]
Niet gewend dat jij onvolledige posts maak ... ;)
Heb eens geen zin een halve pagina te typen :P

En inderdaad, je hebt gelijk met wat je zegt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Komt binnenkort ook een nieuwe technologie; blockchain cash.

Eigenlijk een precieze kopie van blockchain maar dan met grotere blokken. En ook blauwe en gele blokken.

Het schijnt dat dit de echte blockchain gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Krijg nou wat! Heb ik gewoon effe $35 aan banano waar ik niks vanaf wist! Yay! *O*

Wie weet wordt het ooit de nieuwe dogecoin >:)

Hallo met Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:38:
Komt binnenkort ook een nieuwe technologie; blockchain cash.

Eigenlijk een precieze kopie van blockchain maar dan met grotere blokken. En ook blauwe en gele blokken.

Het schijnt dat dit de echte blockchain gaat zijn.
Ik heb alleen nog maar gelezen over CCC .. CircleColoredChain waarbij we alles in gekleurde rondjes gaan opslaan .. dat schijnt sneller te zijn. Ook ASIC's schijnen rondjes sneller te kunnen te uitrekenen dan blokjes .. geen idee wat daar van waar is.

Kwam dit voorbeeld tegen in het principeplan daarover.
Afbeeldingslocatie: https://zook.nl/sites/default/files/images/full18354797.jpg

Anyway ... voor wie wat wil weten over blockchain .. download eens een BTC node en de BTC blockchain op je hieper de pieper Core i7 met 32GB ram SSD en LED gekleurde fans machine die lachend Battle Field 9 in 8k draaid ... en wanneer je klaar bent begrijp je waarom blockchain geen oplossing is. ;)

Klinkt een beetje bot, maar dat is wel waar de tekortkomingen van blockchain al snel duidelijk worden ... en dat is nog maar 1 aspect ... laten we mempools en netwerk belasting gemakshalve nog even buiten beschouwing. Dat is een veel serieuzer probleem waar we geen oplossing voor hebben momenteel ... en dan zitten er niet de lulligste programmeurs dagelijks aan oplossingen te werken. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
Zo.. zware storm 2.0 hier. Straten blank, strik uitgevallen in de hele straat.. gaat weer lekker.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:44:
[...]
Anyway ... voor wie wat wil weten over blockchain .. download eens een BTC node en de BTC blockchain op je hieper de pieper Core i7 met 32GB ram SSD en LED gekleurde fans machine die lachend Battle Field 9 in 8k draaid ... en wanneer je klaar bent begrijp je waarom blockchain geen oplossing is. ;)

Klinkt een beetje bot, maar dat is wel waar de tekortkomingen van blockchain al snel duidelijk worden ... en dat is nog maar 1 aspect ... laten we mempools en netwerk belasting gemakshalve nog even buiten beschouwing. Dat is een veel serieuzer probleem waar we geen oplossing voor hebben momenteel ... en dan zitten er niet de lulligste programmeurs dagelijks aan oplossingen te werken. ;)
Heeft niets met blockchain te maken, dat is een toepassing draaiende op blockchain genaamd bitcoin. De blockchain is de infrastructuur, de bitcoin de applicatie. Die applicatie en de architectuur daarachter is niet optimaal, de blockchain infrastructuur heeft daar geen last van, die slaat alleen maar het op in een keten van blocks :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JoebarRC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:53:
[...]

Heeft niets met blockchain te maken, dat is een toepassing draaiende op blockchain genaamd bitcoin. De blockchain is de infrastructuur, de bitcoin de applicatie. Die applicatie en de architectuur daarachter is niet optimaal, de blockchain infrastructuur heeft daar geen last van, die slaat alleen maar het op in een keten van blocks :)
Ja @Turbo-Puppy, dus wat lul je nou. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

JoebarRC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:53:
[...]

True .. maar in jou voorbeeld doet dus iedereen vanaf het Genesis block mee, en wordt er nooit meer uitgebreid?
Los van de krankzinnige hoeveelheid data die een blockchain weet te genereren t.a.v. huidige DB oplossingen en los van het feit commercieel gezien maar uitzonderlijk weinig partijen belang hebben bij 10 jaar oude data ... of erger. ;)

Wederom .. laten we netwerk belasting en het ontstaan van mempools nog volledig buiten beschouwing.

FTR ... de BTC blockchain is in principe helemaal niet zo groot .. de hoeveelheid data is voor serieuze partijen een lachertje. Wanneer je echt grote hoeveelheden data begint op te slaan loop je opeens tegen heel veel andere problemen aan.
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:57:
[...]

Ja @Turbo-Puppy, dus wat lul je nou. :+
Afbeeldingslocatie: https://www.boek-en-steun.nl/wp-content/uploads/2015/11/spijt.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Pelox schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:51:
Zo.. zware storm 2.0 hier. Straten blank, strik uitgevallen in de hele straat.. gaat weer lekker.
Waar kom je vandaan als ik vragen mag ?

Ik woon in de regio Tilburg en ik zie de bliksem hier snel dichterbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

kevinoku schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:02:
[...]

Waar kom je vandaan als ik vragen mag ?

Ik woon in de regio Tilburg en ik zie de bliksem hier snel dichterbij komen.
Hij is een cryptotrader ... where else dan Zonnedael! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:44:

De enige reden waarom het signen van blokken zo zwaar is, is omdat de reward te hoog is.

De hoge reward maakt het mogelijk om meer hardware investeringen te doen. Als je voorop loopt met je hardware investeringen, dan haal je ook meer rewards op.

Als we nu zouden stoppen met mining farms en we laten mensen maximaal op een Raspberry Pi minen, dan zou de blockchain nog steeds behoorlijk houdbaar zijn. Echter, als 1 mining farm meer rekenkracht introduceert, brengt dat een race naar de top in beweging. Wat overigens ergens ook weer goed is want dat voorkomt een 50% attack.
Een andere sidenote is dat huis-tuin-en-keukencomputers veel slechter zijn in het maken van blockchain-berekeningen dan de speciale hardware die miners vaak gebruiken.

Maar het is geen zwakheid van blockchain, het is het gevolg van een designkeuze in het proof-of-work principe.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 70 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!