Nee, een sessie accupunctuur met cocktailprikkers.
Ben er net succesvol in als m’n trading history.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee, een sessie accupunctuur met cocktailprikkers.
ZIL ziet er goed uit nog steeds. Die blijft wel doorbeuken de komende tijd denk ik.Bartvandelaar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:12:
Nog steeds in ZIL hier. Twijfelde wederom om een stoploss te zetten, maar weer niet gedaan. Uiteindelijk prima want ik zou er bij in geschoten zijn.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Klopt idd. Gisteren ging hij er doorheen, maar kaatste we direct weer terug. Daarboven zit namelijk lichte weerstand:Daacuso schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:21:
Zil moet even door de 300 gaan. Daarboven weinig weerstand volgens mij.
Klinkt lastig. Zodra je over "dienstverband" begint te praten zit je sowieso aan die maximaal 3 contracten (dus 1e + 2e verlenging) en maximale periode van 2 jaar, daarna MOET je iemand een vast contract aanbieden.Crypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:06:
Even een vraagje over wat volgens mij een nogal grijs gebied is maar wellicht heeft iemand hier wel een idee over. Op dit moment proberen we 'personeel' te werven om onze coin te promoten, dit gaat met een soort van 'dienstverband' als in dat het idee is dat iemand voor een maand wordt aangesteld, aan het eind van de maand wordt bekeken of iemand voldaan heeft aan hetgeen bij de start overeen is gekomen. Voldoet het niet dan houdt het daar op, voldoet het wel dan gaat de volgende maand in en wordt de overeenkomst mogelijk uitgebreid.
Beloning gebeurt niet in fiat en niet in crypto maar in het toewijzen van 1 of meerdere blue boxes zoals we die noemen die 64 masternodes van onze eigen coin hosten. Per maand komt dit ongeveer overeen met €100~€120 per box en het maximum aantal boxes wat iemand kan 'verdienen' is 30. De beloning is dus het tijdelijk eigendom van deze box op colocation en deze box produceert masternode rewards die voor de eigenaar op dat moment zijn. Volgens de Duitse wetgeving (boxes worden daar gehost en bedrijf is in Duitsland ingeschreven) mag dit maar ik vraag me af of deze creatieve constructie hier ook toegestaan is.
daar hebben we toch een uitzendbureau voorCrypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:06:
Even een vraagje over wat volgens mij een nogal grijs gebied is maar wellicht heeft iemand hier wel een idee over. Op dit moment proberen we 'personeel' te werven om onze coin te promoten, dit gaat met een soort van 'dienstverband' als in dat het idee is dat iemand voor een maand wordt aangesteld, aan het eind van de maand wordt bekeken of iemand voldaan heeft aan hetgeen bij de start overeen is gekomen. Voldoet het niet dan houdt het daar op, voldoet het wel dan gaat de volgende maand in en wordt de overeenkomst mogelijk uitgebreid.
Beloning gebeurt niet in fiat en niet in crypto maar in het toewijzen van 1 of meerdere blue boxes zoals we die noemen die 64 masternodes van onze eigen coin hosten. Per maand komt dit ongeveer overeen met €100~€120 per box en het maximum aantal boxes wat iemand kan 'verdienen' is 30. De beloning is dus het tijdelijk eigendom van deze box op colocation en deze box produceert masternode rewards die voor de eigenaar op dat moment zijn. Volgens de Duitse wetgeving (boxes worden daar gehost en bedrijf is in Duitsland ingeschreven) mag dit maar ik vraag me af of deze creatieve constructie hier ook toegestaan is.
Ik zeg niet dat ze dom zijn als ze het niet gebruiken, ik zeg dat het wegzetten als onzin nergens over gaat.Slux schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:03:
Zoals jij nu zegt dat mensen dom zijn of niks van snappen omdat ze geen TA gebruiken valt voor mij weer in de categorie anti vaccinactie of denken dat de wereld plat is
Als je zegt dat het nergens voor werkt en compleet onzin is, dan ja.green-tea schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:16:
[...]
Wat een onzin zeg, daarbij is het toch jammer dat je meteen de non ta believers hersenloos noemt.
Dat zei ik ook al, dat lange termijn vaak genoeg niet klopt. Alleen een TA hoeft ook helemaal niet te voorspellen wat de koers gaat doen, ook dat is gewoon TA.Een TA op basis van een langere periode is in de huidige crypto markt vrij nutteloos om een paar simpele redenen; nieuw terrein, super eenvoudig te manipuleren, komende regulatie, extreme fud, extreme fomo. Er hoeft maar iets aan het sentiment te veranderen (china bans??)en je complete TA is waardeloos. En dat is een simpel feit
Precies, op korte termijn heeft het veel nut. Support en resistance is trouwens ook gewoon TA.Het voordeel met TA op dit moment (short term) is dat veel bots er gebruik van maken en dat je dus op basis hiervan kan scalpen of wave traden. Tot het moment dat er iets afwijkends gebeurt offcourse
En als je toch wilt traden; Je kan naar mijn idee beter je posities baseren op short term support/resistance levels.
En zet je dan een stoploss of zet je een alert en dan handmatig verkopen als die onder de 270 komt?Tominatie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:28:
[...]
Klopt idd. Gisteren ging hij er doorheen, maar kaatste we direct weer terug. Daarboven zit namelijk lichte weerstand:
[Afbeelding]
ZIL heeft nu al 2 keer een poging gedaan om die +300 sat te doorbreken. Wat mij opvalt:
1) de eerste poging had direct een flinke daling tot gevolg. Bij de meest recente poging is dat niet het geval.
Hebben de bulls controle?
2) dit zou ook héél bearish kunnen zijn; want wellicht is dit een double top. Maar dan moeten we echt wachten op confirmatie - een break < 270 sat zou voor mij uitstappen betekenen.
3) de stijging gaat tot nu toe erg mooi eigenlijk. Steeds stapje voor stapje met in de tussentijd accumulatie en re-tests van oude weerstanden.
Moon, lambo.
Rookworst zonder r is ook worst.
alertje op tabtraderBartvandelaar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:40:
[...]
En zet je dan een stoploss of zet je een alert en dan handmatig verkopen als die onder de 270 komt?
Je moet niks. Kan ook gewoon niet verlengen na het 3e contract.Specy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:49:
[...]
Klinkt lastig. Zodra je over "dienstverband" begint te praten zit je sowieso aan die maximaal 3 contracten (dus 1e + 2e verlenging) en maximale periode van 2 jaar, daarna MOET je iemand een vast contract aanbieden.
Zero.
Ik gebruikte Blockport, maar blijf daar ver van weg. Nu vrijwel altijd Kraken.com. Staan ook een redelijk groot aantal altcoins op. En anders is het met litecoin versturen naar Binance o.i.d. snel gepiept. Kraken duurt ongeveer een dag voordat je euro's gestort zijn en ook een dag als je ze uit laat cashen. Vooral heel handig dat je constant tegen een hele lage fee terug kan gaan naar euro's als je even uit wil stappen. Ook krijg je waar voor je Bitcoin, waar brokers je nog wel eens een procent of 2 door de neus willen boren in je aankoop. Op 1000 euro is dat al snel 20 euro, mocht BTC keer 10 gaan is dat al snel 200 euro die je misgelopen bentLunamous schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:00:
Ik volg dit topic nou al weer een aantal maanden en ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat betreft BTC aanschaffen in euro's. Ik zie hier de laatste tijd vaak Bitvavo langskomen, ik heb daar nog geen ervaringen mee. Ik heb voorheen altijd BL3P gebruikt. Nu wil ik weer actief BTC bijkopen via DCA, elke 2 weken een beetje. Is BL3P daar nog steeds een van de betere exchanges voor? Of kan ik beter overstappen op bijvoorbeeld Bitvavo / Coinbase Pro. Ik zou ook graag wat altcoins willen aanschaffen af en toe in plaats van BTC, dan lijkt iets als Bitvavo mij handiger. Dan kan ik daar direct alts kopen en dan hoef ik niet nog is een trade naar Binance te maken. In dit topic vind ik hier niet de juiste antwoorden op, tevens niet in exchanges topic. Iemand hier ervaring mee?
Geld overmaken naar Kraken - BTC of ETH kopen - Hodlen of overboeken naar Binance e.d. om daar alts te kopen. Goedkoper is er niet.Lunamous schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:00:
Ik volg dit topic nou al weer een aantal maanden en ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat betreft BTC aanschaffen in euro's. Ik zie hier de laatste tijd vaak Bitvavo langskomen, ik heb daar nog geen ervaringen mee. Ik heb voorheen altijd BL3P gebruikt. Nu wil ik weer actief BTC bijkopen via DCA, elke 2 weken een beetje. Is BL3P daar nog steeds een van de betere exchanges voor? Of kan ik beter overstappen op bijvoorbeeld Bitvavo / Coinbase Pro. Ik zou ook graag wat altcoins willen aanschaffen af en toe in plaats van BTC, dan lijkt iets als Bitvavo mij handiger. Dan kan ik daar direct alts kopen en dan hoef ik niet nog is een trade naar Binance te maken. In dit topic vind ik hier niet de juiste antwoorden op, tevens niet in exchanges topic. Iemand hier ervaring mee?
Heb het hier al eerder gepost, maar qua betrouwbaarheid/snelheid/prijs(zeer lage transactiefee) en aanbod op exchanges is LTC veruit het best van alle crypto's.Rookert25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:17:
[...]
Geld overmaken naar Kraken - BTC of ETH kopen - Hodlen of overboeken naar Binance e.d. om daar alts te kopen. Goedkoper is er niet.
ik zet vaak dingen om in trx en stuur ze naar bitvavo als ik wil cashenMalawolar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:24:
[...]
Heb het hier al eerder gepost, maar qua betrouwbaarheid/snelheid/prijs(zeer lage transactiefee) en aanbod op exchanges is LTC veruit het best van alle crypto's.
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 05-06-2019 15:27 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Nou ja het is meer dat we het hele crypto idee ook hier een beetje op los willen laten, de community beslist of iemand goed werk heeft geleverd. Vandaar het idee om het op project/maand basis te doen en dus ook in een eigen product te belonen naar prestatie.Pelox schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:57:
[...]
Je moet niks. Kan ook gewoon niet verlengen na het 3e contract.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
1 nadeel van LTC is dat bijvoorbeeld een Binance er niet zoveel pairs in heeft, dan moet je het alsnog omzetten naar een andere coin zoals ETH/BTC om er dan de juiste shitcoin voor te kopen.Malawolar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:24:
[...]
Heb het hier al eerder gepost, maar qua betrouwbaarheid/snelheid/prijs(zeer lage transactiefee) en aanbod op exchanges is LTC veruit het best van alle crypto's.
Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:36:
When moon?Nu is het miljardje eraf. miljardje erbij..
We zijn al aardig moon gegaan. Nu is het weer even correctie tijd, hoort er bijKlaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:36:
When moon?Nu is het miljardje eraf. miljardje erbij..
3 van maken?fo0 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:49:
Heb nog $2 op kraken staan, wat te doen?
ow zo je wil helemaal niks meer doen op kraken?fo0 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:51:
[...]
Hoe? Kan niks kopen, en heb geen zin om te valideren...
Nou, prima om die 2 dollar ergens in te steken maar je kan er niks voor kopen volgens mij?bie100 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:57:
[...]
ow zo je wil helemaal niks meer doen op kraken?
tja weinig jafo0 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:58:
[...]
Nou, prima om die 2 dollar ergens in te steken maar je kan er niks voor kopen volgens mij?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 05-06-2019 16:05 ]
30% er af voor XRP lijkt me een haalbaar plan.Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:05:
Het word wel weer eens tijd voor een knotsgekke, onverwachte (al is dat te betwisten) XRP prijs boost.![]()
10..20..30%?
Maar dan daar ook eens blijven hangen.
Ik ben voor. Doe maar een stijging net als in december 2017Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:05:
Het word wel weer eens tijd voor een knotsgekke, onverwachte (al is dat te betwisten) XRP prijs boost.![]()
10..20..30%?
Maar dan daar ook eens blijven hangen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 05-06-2019 17:36 ]
PSN/Steam: Xamsix
Je gaat nog een keer 20k BTC aankopen?Ladonna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:29:
Helaas niet, maar het gaat vast nog omhoog.
10 juni gaat er wat gebeuren
281 sats hiero...Sahara schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:26:
Hopelijk hebben alle ZIL hodlers hier hun winst genomen en gisteren nog boven de rond of boven de 300 sats verkocht. ZIL is being ZIL, dumpt weer, business as usual.
Zit nu ook op belangrijke support. Goed te zien op de 4u aan de 99MA.Sahara schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:26:
Hopelijk hebben alle ZIL hodlers hier hun winst genomen en gisteren nog boven de rond of boven de 300 sats verkocht. ZIL is being ZIL, dumpt weer, business as usual.
Standaard toch ? Vrijwel iedere munt zakt mee met BTC. Daarom handel ik ook in USDT coins als ZIL met de BTC chart open. Zelfs het kleinste dipje in BTC zie je direct terug bij iets als ZIL.Ladonna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:34:
Zil zakt gewoon met btc mee, 300 komt terug
Ik heb zo'n 150K ZIL op 283-291-295 sat gedumpt gisteren.Sahara schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:26:
Verwijderd
Jammer, die jinx had je nou niet moeten doen. We gaan maar weer naar beneden danLadonna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:31:
25 dagen tot mainnet, als het daardoor zo stijgt, en blijft gaan tot dan, dan komt ie wel tot 700
PSN/Steam: Xamsix
SjeeesssusXamsix schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:41:
[...]
Jammer, die jinx had je nou niet moeten doen. We gaan maar weer naar beneden dan
Uitstappen op 6900 ? Daarna 599x long
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 05-06-2019 18:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
en ik maar op de link "meer troep van a87" drukken
Jij ook al? Ik was zo benieuwd wat er nog meer te koop was.twain4me schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:05:
[...]
en ik maar op de link "meer troep van a87" drukken
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik niet... heb ik straks weer m’n dm box vol met teksten uit de medische encyclopedie en ongevraagd berichten in m’n account.Crypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:05:
[...]
Jij ook al? Ik was zo benieuwd wat er nog meer te koop was.
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:16:
[...]
Ik niet... heb ik straks weer m’n dm box vol met teksten uit de medische encyclopedie en ongevraagd berichten in m’n account.
XRP = trash
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:16:
[...]
Ik niet... heb ik straks weer m’n dm box vol met teksten uit de medische encyclopedie en ongevraagd berichten in m’n account.
Plaats je mail adres even hier, dan zorg ik ervoor dat je fanmail krijgtCrypts schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 19:54:
[...]
Ik krijg echt nooit fanmail, nooit. Wat doe ik dan verkeerd?
Woop-tee-doo!! Real theoretical possibilities!!
Hallo met Tim
Ik heb nog nooit bemoedigend in crypto gezeten ... zelfs toen LTC de €225 raakte vond ik het een prijs van niets .. (*kuch* ... op €6 gekocht, en op €200 gewoon stug bijkopen ..Pkunk schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:30:
T
[...]
Woop-tee-doo!! Real theoretical possibilities!!
Wordt altijd een beetje ontmoedigd door die filmpjes. Wat een ontzettend slap gelul is het ook. En geeft ook aan hoe vol gebakken lucht heel die cryptospace zit.
Maar ellek nadeel hep z’n voordeel; het heeft me wel weer een beetje aan het denken gezet. Hoewel, zo’n voordeel is dat helemaal niet. Zat net lekker rustig op de bank 🤔
Zonder een gekke pump is 8500 erg optimistisch als we omhoog gaan. Eerst de 8k eens en dan de 8.2k nog. 700 omhoog in een enkele nacht zou zeer uitzonderlijk zijn gezien hoe moeilijk het nu gaat.RelBel80 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:41:
Stilte voor de stormIk denk/hoop dat we komende nacht weer 8500 regionen op gaan zoeken.
???RelBel80 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:41:
Stilte voor de stormIk denk/hoop dat we komende nacht weer 8500 regionen op gaan zoeken.
Verwacht jij al een stijging i.p.v. een verdere daling ?PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:44:
[...]
Zonder een gekke pump is 8500 erg optimistisch als we omhoog gaan. Eerst de 8k eens en dan de 8.2k nog. 600 omhoog in een enkele nacht zou zeer uitzonderlijk zijn gezien hoe moeilijk het nu gaat.
PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:44:
[...]
Zonder een gekke pump is 8500 erg optimistisch als we omhoog gaan. Eerst de 8k eens en dan de 8.2k nog. 700 omhoog in een enkele nacht zou zeer uitzonderlijk zijn gezien hoe moeilijk het nu gaat.
Ik verwacht dat we nog wel lager zullen gaan, maar eerst wat omhoog voordat dit gebeurt kan prima.Slux schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:47:
[...]
Verwacht jij al een stijging i.p.v. een verdere daling ?
Ja, dat weet ik. Maar dat was in de uptrend met een hele zooi fomo en gigantisch volume. Je ziet dat daarna het steeds moeilijker omhoog gaat. Toen hebben we de 9k gehad en zit je in een tijdelijke downtrend. In een downtrend is de weg omhoog zwaar en langzaam. Dat is het grote verschil tussen toen en nu.
Verwijderd
Niets tegen in te brengen ..sowieso ... jij draagt 2 badges, wie ben ik om daar tegenin te gaan.Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:57:
Ik verwacht de komende 15 jaar compleet sideways met 1 tot 1,5% swings, maximaal.
Dan plotseling een dip naar 3000 en vervolgens een bullrun naar 100k in 19 uur.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hoop en verwachting zijn de snelste weg naar teleurstelling ....ivibes schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:05:
Ik verwacht volgende week woensdag weer een gehaktbal op m'n bord...
De wens is de moeder van de teleurstelling.Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:07:
[...]
Hoop en verwachting zijn de snelste weg naar teleurstelling ....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
2 badges alweer? Heb er zelfs 3 gehad ooit.Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:59:
[...]
Niets tegen in te brengen ..sowieso ... jij draagt 2 badges, wie ben ik om daar tegenin te gaan.
Als je eens wat tijd over hebt: YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:09:
[...]
Ik weet niet eens hoe een blockchain werkt.
Verwijderd
Ik weet wel een beetje hoe het werkt in het globaal enzo met nodes en miners maar als de koppelingsplaten van de blockchain versleten zijn, tja dan houdt het voor mij op zeg maar.PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:15:
[...]
Als je eens wat tijd over hebt: YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?
De beste uitleg die ik kon vinden. Geeft ook aan hoe enorm geniaal het systeem is. Bitcoin heeft als eerste de oplossing voor een probleem gebracht dat tot toen niemand nog voor elkaar had gekregen.
Malarky schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:34:
Zelf zit ik overigens in SOLVE. Ook al weken een prachtige lijn en nog steeds niet doorbroken. Draait sinds 17 april dus top.
Persoonlijk verwacht ik niet dat btc recht de afgrond ingaat, want de stijging heeft ook weken geduurd. Wel weet ik dat ik elk herstel gelijk afsell en dat de meeste whales hetzelfde zullen doen.
Daar ga ik dus zeker niet tegenin.
Was +100%.. heb in het geweld verkocht.. en in de stilte (laag volume) vanavond terug verkocht. Ik verwacht nog wel een 2e pump, daar is SOLVE de coin wel naar. Zit er voor 60% van mijn stack in, dus kan alle kanten op met de pf zo. Nu is SOLVE wel een echte trend coin, dus als er binnen 12 uur geen nieuwe whale er een klap opgeeft dan ga ik weer op de trendlijn zitten met mijn kooporder.
[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 05-06-2019 22:29 ]
Tsja, dit geldt natuurlijk voor 100'en coins en dat is dan ook gelijk je antwoord. Statistisch gezien is de kans voor iedere alt klein. Hoe meer je richting lowcaps gaat hoe groter de kans dat het niet gaat lukken op de lange termijn denk ik.Klaas25 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:19:
Wie denkt er hier dat KIN wel doorheen komt of af zal sterven
Niet gewend dat jij onvolledige posts maak ...PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:15:
[...]
Als je eens wat tijd over hebt: YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?
De beste uitleg die ik kon vinden. Geeft ook aan hoe enorm geniaal het systeem is. Bitcoin heeft als eerste de oplossing voor een probleem gebracht dat tot toen niemand nog voor elkaar had gekregen.
Heb eens geen zin een halve pagina te typenTurbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:29:
[...]
Niet gewend dat jij onvolledige posts maak ...
Verwijderd
Hallo met Tim
Ik heb alleen nog maar gelezen over CCC .. CircleColoredChain waarbij we alles in gekleurde rondjes gaan opslaan .. dat schijnt sneller te zijn. Ook ASIC's schijnen rondjes sneller te kunnen te uitrekenen dan blokjes .. geen idee wat daar van waar is.Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:38:
Komt binnenkort ook een nieuwe technologie; blockchain cash.
Eigenlijk een precieze kopie van blockchain maar dan met grotere blokken. En ook blauwe en gele blokken.
Het schijnt dat dit de echte blockchain gaat zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 22:48 ]
Zero.
Heeft niets met blockchain te maken, dat is een toepassing draaiende op blockchain genaamd bitcoin. De blockchain is de infrastructuur, de bitcoin de applicatie. Die applicatie en de architectuur daarachter is niet optimaal, de blockchain infrastructuur heeft daar geen last van, die slaat alleen maar het op in een keten van blocksTurbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:44:
[...]
Anyway ... voor wie wat wil weten over blockchain .. download eens een BTC node en de BTC blockchain op je hieper de pieper Core i7 met 32GB ram SSD en LED gekleurde fans machine die lachend Battle Field 9 in 8k draaid ... en wanneer je klaar bent begrijp je waarom blockchain geen oplossing is.![]()
Klinkt een beetje bot, maar dat is wel waar de tekortkomingen van blockchain al snel duidelijk worden ... en dat is nog maar 1 aspect ... laten we mempools en netwerk belasting gemakshalve nog even buiten beschouwing. Dat is een veel serieuzer probleem waar we geen oplossing voor hebben momenteel ... en dan zitten er niet de lulligste programmeurs dagelijks aan oplossingen te werken.
Verwijderd
Ja @Turbo-Puppy, dus wat lul je nou.JoebarRC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:53:
[...]
Heeft niets met blockchain te maken, dat is een toepassing draaiende op blockchain genaamd bitcoin. De blockchain is de infrastructuur, de bitcoin de applicatie. Die applicatie en de architectuur daarachter is niet optimaal, de blockchain infrastructuur heeft daar geen last van, die slaat alleen maar het op in een keten van blocks
True .. maar in jou voorbeeld doet dus iedereen vanaf het Genesis block mee, en wordt er nooit meer uitgebreid?JoebarRC schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:53:
[...]
Heeft niets met blockchain te maken, dat is een toepassing draaiende op blockchain genaamd bitcoin. De blockchain is de infrastructuur, de bitcoin de applicatie. Die applicatie en de architectuur daarachter is niet optimaal, de blockchain infrastructuur heeft daar geen last van, die slaat alleen maar het op in een keten van blocks
[ Voor 9% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-06-2019 23:01 ]
Waar kom je vandaan als ik vragen mag ?Pelox schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:51:
Zo.. zware storm 2.0 hier. Straten blank, strik uitgevallen in de hele straat.. gaat weer lekker.
Hij is een cryptotrader ... where else dan Zonnedael!kevinoku schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:02:
[...]
Waar kom je vandaan als ik vragen mag ?
Ik woon in de regio Tilburg en ik zie de bliksem hier snel dichterbij komen.
De enige reden waarom het signen van blokken zo zwaar is, is omdat de reward te hoog is.Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:44:
Anyway ... voor wie wat wil weten over blockchain .. download eens een BTC node en de BTC blockchain op je hieper de pieper Core i7 met 32GB ram SSD en LED gekleurde fans machine die lachend Battle Field 9 in 8k draaid ... en wanneer je klaar bent begrijp je waarom blockchain geen oplossing is.![]()
Klinkt een beetje bot, maar dat is wel waar de tekortkomingen van blockchain al snel duidelijk worden ... en dat is nog maar 1 aspect ... laten we mempools en netwerk belasting gemakshalve nog even buiten beschouwing. Dat is een veel serieuzer probleem waar we geen oplossing voor hebben momenteel ... en dan zitten er niet de lulligste programmeurs dagelijks aan oplossingen te werken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq