[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maar @Turbo-Puppy. Destijds stapte je met een hoop bravoure uit Litecoin en verdween je ook een tijd uit het topic. Tot op de dag van vandaag blijft deze brandende vraag in mijn hoofd spoken:

Wat was die geheimzinnige investering waar je het toen over had?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:33:
Maar @Turbo-Puppy. Destijds stapte je met een hoop bravoure uit Litecoin en verdween je ook een tijd uit het topic. Tot op de dag van vandaag blijft deze brandende vraag in mijn hoofd spoken:

Wat was die geheimzinnige investering waar je het toen over had?
Dat had ik al eens gedeeld op Whatsapp Telegram dus.. ;) .. of .. in ieder geval iets wat daarop leek.

Ik had het geld nodig om een deel van de onderneming over te nemen ... niet gepland, het kwam ook niet op het beste moment, maar achteraf (koe in de kont kijken uitspraak .. i know) wel een goede keuze geweest.

Neemt overigens niet weg dat ik graag weer instap ... alleen lijkt het nu allemaal een stuk lastiger dan toen der tijd. :/
In Venezuela had je met zo'n vermogen morgen president kunnen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-06-2019 20:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:37:
[...]

Dat had ik al eens gedeeld op Whatsapp Telegram dus.. ;) .. of .. in ieder geval iets wat daarop leek.

Ik had het geld nodig om een deel van de onderneming over te nemen ... niet gepland, het kwam ook niet op het beste moment, maar achteraf (koe in de kont kijken uitspraak .. i know) wel een goede keuze geweest.

Neemt overigens niet weg dat ik graag weer instap ... alleen lijkt het nu allemaal een stuk lastiger dan toen der tijd. :/
Owja dat is ook zo.

En het is heel simpel hoor, je gaat naar Litebit.eu en koopt gewoon een hele sloot van die hoerenmeuk voor 5% boven de koers.

Sta je meteen al in de min en kunnen we lekker samen klagen over hoe kut het is met manipulatie en whales enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Die 300 grens is wel een dingetje bij ZIL.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Het kan morgen weer heel anders zijn. 14, 15 en 16 Mei waren ook dump dagen en 17 Mei was het volledig hersteld. ($1000) Lol. Makkelijk geld verdienen voor die grote jongens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:42:
[...]

Owja dat is ook zo.

En het is heel simpel hoor, je gaat naar Litebit.eu en koopt gewoon een hele sloot van die hoerenmeuk voor 5% boven de koers.

Sta je meteen al in de min en kunnen we lekker samen klagen over hoe kut het is met manipulatie en whales enzo.
Litebit heeft geen Safemail Emailadres, en neemt nog steeds geen cash up front in enveloppen aan ... ik vertrouw ze dus voor geen meter. :N

Maare ... ik wacht nog even. Ik wil geen walvisvoer zijn maar de walvis zelf, al is het maar een "Kogia breviceps" ... (heb dat even opgezocht, en dat is klaarblijkelijk de kleinste potvis soort) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:19:

Hiermee kunnen we dan gelijk vaststellen dat eerlijkheid en oprechtheid in ieder geval niet lonend is ....
Je hebt gelijk. Ik dacht even ontspannen Love Island te gaan kijken maar het is net crypto... Niks is wat het lijkt. Alexandra kwijlt na de recoupling met een andere gozer en die Matthy waar ze zo dik mee leek bekt Melany om vervolgens in bed te kruipen met Rowena om haar te beloven dat zij echt de enige is die hij wil. Oppersloerie Sebastiana is eindelijk alleen met die stille rasta maar het slipje blijft aan, waar gaat het heen met de wereld? :(

Wat een bende maken we er met zijn allen van zeg... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ivibes schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:33:
[...]

Zo dat is lekker binnenharken. Stop direct maar met werken en koop een jacht of twee...
Dat gaat niet lukken gok ik zo. :) Ik ga gewoon niet teveel gokken met margin trading, daar ben ik nog te onervaren, maar vooral te ongeduldig voor. Maar met 80usd zijn de risico's gewoon erg klein, kan er ook weinig fout gaan. Grootste winst die ik heb behaald is door gisteren grotendeels uit crypto te zijn gestapt, dat is de makkelijkste winst! Daar heb ik wel iets meer door bespaard dan 36 usd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
Load the dip. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ik kijk even een week niet naar de koers en we staan $1500 lager :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54
Dit is gewoon een hele flinke correctie/dip.. het is wel goed geweest zo dacht ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:10:
Ik kijk even een week niet naar de koers en we staan $1500 lager :')
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-NW1pDWuhPbw/V_qvigHdgNI/AAAAAAAAfvE/tnLGBds_KIsevqK2dq-anBTSbTkYdrqSgCLcB/s1600/ShitShowGIF.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Lang leve leverage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Meneer 20k zal nu wel onderhand klaar zijn met verkopen.

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:25:
Meneer 20k zal nu wel onderhand klaar zijn met verkopen.
Alsof meneer 20k ook maar 1 BTC hoeft te verkopen om voor een daling als deze te zorgen na een parabolische stijging. Van 4.2k naar 9k in vrij korte tijd, no shit dat er een flinke correctie komt, daar hebben we meneer 20k echt niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zijn stop-loss orders soms helemaal uit de mode? Normaliter zie je op GDAX bij grote fluctuaties nog wel eens dat er van alles getriggert wordt, maar ik zit nu al een uur of 2 te kijken ....en kom het niet meer tegen. Her en der een val van 2 tietjes, maar die die enorme doorzakkers gevolgd door een piek waar je u tegen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:27:
[...]

Alsof meneer 20k ook maar 1 BTC hoeft te verkopen om voor een daling als deze te zorgen na een parabolische stijging. Van 4.2k naar 9k in vrij korte tijd, no shit dat er een flinke correctie komt, daar hebben we meneer 20k echt niet voor nodig.
Meneer K is ook niet alleen. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Matic weer aan de beurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:31:
[...]

Meneer K is ook niet alleen. ;)
Alle kleine visjes bij elkaar zijn groter dan meneer 20k. Los van dat, als meneer 20k zou gaan dumpen zoals ie heeft gepumped dan gaat er 1k vanaf in 10 minuten, niet langzaam een paar 100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:06:
*Jaapio kijkt sinds vanochtend naar PF en verslikt zich bijna in zijn biertje*

Hodl dan maar. Teringbende.
En het ging net zo lekker -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Mensuh... in zei het vanmorgen al: ruim 4 weken konden we allemaal onze rechte lineaal leggen onder btc/usdt. Elke BTC daling ketste exact af op uw lineaal, kijk zelf maar. Week in week uit.

Vanmorgen vroeg ging die er doorheen en niet twijfelachtig maar met volle overtuiging. Dat betekend niets anders dan dat de opgaande trend gebroken is en er een nieuwe trend moet worden gezocht.

Ik zeg er gelijk bij dat ik geen idee heb waar bitcoin nu heengaat maar wel dat ik direct enorm veel minder vertrouwen erin heb.

Want niets is zo simpel en heerlijk dan op een lineaal lijn te traden. Vooral als het zolang duurt.

Zelf zit ik overigens in SOLVE. Ook al weken een prachtige lijn en nog steeds niet doorbroken. Draait sinds 17 april dus top.

Persoonlijk verwacht ik niet dat btc recht de afgrond ingaat, want de stijging heeft ook weken geduurd. Wel weet ik dat ik elk herstel gelijk afsell en dat de meeste whales hetzelfde zullen doen.

Daar ga ik dus zeker niet tegenin.

[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 04-06-2019 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:04
Malarky schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:34:
Mensuh... in zei het vanmorgen al: ruim 4 weken konden we allemaal onze rechte lineaal leggen onder btc/usdt. Elke BTC daling ketste exact af op uw lineaal, kijk zelf maar. Week in week uit.

Vanmorgen vroeg ging die er doorheen en niet twijfelachtig maar met volle overtuiging. Dat betekend niets anders dan dat de opgaande trend gebroken is en er een nieuwe trend moet worden gezocht.

Ik zeg er gelijk bij dat ik geen idee heb waar bitcoin nu heengaat maar wel dat ik direct enorm veel minder vertrouwen erin heb.

Want niets is zo simpel en heerlijk dan op een lineaal lijn te traden. Vooral als het zolang duurt.

Zelf zit ik overigens in SOLVE. Ook al weken een prachtige lijn en nog steeds niet doorbroken.
Mijn geld staat op een support van de weekly ema ribbon en vervolgens een voortzetting van de bull trend stuiterend op de 20 moving average. Net als voorgaande bull markets, deze correctie hoort gewoon bij het spelletje.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Stokstaart schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:36:
[...]

Mijn geld staat op een support van de weekly ema ribbon en vervolgens een voortzetting van de bull trend stuiterend op de 20 moving average. Net als voorgaande bull markets, deze correctie hoort gewoon bij het spelletje.
20 ema is doorbroken op 8500. En 18 uur later nu we zoveel lager zijn zeker een hardclose.

De lineaal theorie die mijn eigen moeder nog in de coins maar ook zeker stocks ziet is meestal inderdaad gewoon de 20 ema, maar die is wel heel obvious doorbroken.

Weet niet met welke tool jij hem tekent??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:33:
[...]

Alle kleine visjes bij elkaar zijn groter dan meneer 20k. Los van dat, als meneer 20k zou gaan dumpen zoals ie heeft gepumped dan gaat er 1k vanaf in 10 minuten, niet langzaam een paar 100.
Een dump van iemand die zoveel heeft gekocht gaat niet in een keer, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen. :?

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:42:
[...]

Een dump van iemand die zoveel heeft gekocht gaat niet in een keer, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen. :?
Ik denk gewoon niet dat deze meneer hier ook maar 1 BTC heeft gedumped. Dat is voor deze daling nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Malarky schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:40:
[...]

20 ema is doorbroken op 8500. En 18 uur later nu we zoveel lager zijn zeker een hardclose.

De lineaal theorie die mijn eigen moeder nog in de coins maar ook zeker stocks ziet is meestal inderdaad gewoon de 20 ema, maar die is wel heel obvious doorbroken.

Weet niet met welke tool jij hem tekent??
Ik weet niet welke 20 MA jij pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:31:
Zijn stop-loss orders soms helemaal uit de mode? Normaliter zie je op GDAX bij grote fluctuaties nog wel eens dat er van alles getriggert wordt, maar ik zit nu al een uur of 2 te kijken ....en kom het niet meer tegen. Her en der een val van 2 tietjes, maar die die enorme doorzakkers gevolgd door een piek waar je u tegen zegt.
Op binance zie je ze wel als hij door een honderdtal zakt

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bedankt voor de felicitaties heren :)

Wat een mooi cadeau voor mijn verjaardag, een paar k in de min, wat wil je nog meer. Gelukkig vlak voor de meest recente daling van rond 18:45 uitgestapt, dus kan nu wel weer meer terugkopen.

Gelukkig valt er ook nog iets te lachen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8NhOpzWwAA3uoC.jpg

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:45:
[...]

Ik denk gewoon niet dat deze meneer hier ook maar 1 BTC heeft gedumped. Dat is voor deze daling nergens voor nodig.
Ok, dus die komt nog :P

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
Ergens wel opmerkelijk dat wij hier lijdzaam toezien hoe we naar de slachtbanken worden geleid.

Samen zouden we met 1 grote PF een vuist kunnen maken tegen de andere whales.

Wat nou als we een tweakers fund maken dat onder beheer komt te staan van een aantal ervaren rotten in dit topic. Malarky en nog een aantal anderen, Jaapio erin die 2 shitcoins mag selecteren omdat het kan. Als beheersfee een paar procent van de winst (alleen bij winst) als bonus of iets dergelijks.

Een soort Evi Van Lanschot maar dan in crypto. Het GVT-platform zou daarvoor wel geschikt zijn, maar weet niet of dat veilig en gunstig is qua fee? Zou wel willen instappen voor +- 0.1BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:57
het onweert hier flink........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Heerlijk deze dump!!

Buy Buy!! Nee serieus, ik vind het niet raar als deze corectie tot 6300 dollar gaat. Voor alsnog hou ik mn volgende instap moment op 6800! Van mij mag hij dus blijven dalen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:53:
Bedankt voor de felicitaties heren :)

Wat een mooi cadeau voor mijn verjaardag, een paar k in de min, wat wil je nog meer. Gelukkig vlak voor de meest recente daling van rond 18:45 uitgestapt, dus kan nu wel weer meer terugkopen.

Gelukkig valt er ook nog iets te lachen:
[Afbeelding]
Ah, van harte nog!! (Met je verjaardag bedoel ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Hoe zullen de Aziaten wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Not yet.. schuifpui open, kijkend naar de Heuvelrug zie ik het wel onweren, maar zit nog half buiten met een pilsje. :9B

Prachtig gezicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Pelox schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:14:
Dit is gewoon een hele flinke correctie/dip.. het is wel goed geweest zo dacht ik.
NOPE

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan wel, hoeft niet. Misschien hold ie de boel wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
#rekt -O-

when moon? :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Laat die moon maar.. doe mij gewoon een muntexplosie.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
We zitten nu op de 200 EMA (4h), zou wel eens kunnen dat we hier steun vinden.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Ik mag deze beer (no pun intended) wel. Het kan zo weer in groen omslaan.

HODLL!!

[ Voor 23% gewijzigd door Klaas25 op 04-06-2019 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
"Altcorn rally" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:28:

HODLL!!

[YouTube: Bitcoin Price - Will be dump to $6,000? What am I doing?]
$6000 ?? ... Beste ..weledelgestrenge @Klaas25 .. ik heb geen geldboom!

Make it 3 and we have a deal! d:)b

geen zorgen ... "geduld" is m'n 2e naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:28:

HODLL!!

[YouTube: Bitcoin Price - Will be dump to $6,000? What am I doing?]
Ik mag hem ook altijd wel, hopelijk zit er wat in.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:41:
[...]

$6000 ?? ... Beste ..weledelgestrenge @Klaas25 .. ik heb geen geldboom!

Make it 3 and we have a deal! d:)b

geen zorgen ... "geduld" is m'n 2e naam.
Hij zegt direct dat hij 6000 niet meer ziet zitten. Hoop ik en vele andere ook niet. Zou wel heel fors zijn maargoed alles kan.

Ging me even om laatste stukje van zn video vanaf minuut 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:43:
[...]

Hij zegt direct dat hij 6000 niet meer ziet zitten. Hoop ik en vele andere ook niet. Zou wel heel fors zijn maargoed alles kan.

Ging me even om laatste stukje van zn video vanaf minuut 10.
Precies, gewoon weer omhoog vanaf hier.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
'..im their greedy greedy fcking hands.' _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mmmm, erg slecht weer nu en de crypto's zakken, logisch toch?
Binnenkort komt er weer zonneschijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:52:
Mmmm, erg slecht weer nu en de crypto's zakken, logisch toch?
Binnenkort komt er weer zonneschijn ;)
De inwoners van Venezuela hebben een denkwijze die grote overeenkomstigheid heeft met de jouwe ... morgen kan het maar zo anders zijn, immers ... hoeveel beroerder kan het worden?

nou .. om precies te zijn, het papieren geld vertegenwoordigt meer waarde in papier dan als geld, en een brood ruilen voor Aston Martin, is een wereld deal! Een beker schoon water voor 1 BTC zou op zich zelf geen gelijkenis vertonen met verhaal BTCpizza. ;)

sub 3k it is .. if you like it or not! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:59:
[...]

sub 3k it is .. if you like it or not! >:)
Blijkbaar heb jij de glazen bol die alles weet dus.
Vertel verder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De holdings (ADA, NEO, ONT) staan nu ook op de exchanges met stop losses want meer dan -14% wil ik niet riskeren. Voor ETH, BCH, LTC en Bitcoin staan er weer limit buy orders, maar daar zit ik dus inmiddels in fiat.

Wat mij betreft is een verdere dip vanaf hier prima, vlak boven de 7k ga ik weer deels inkopen. Stijgt het vanaf hier toch weer, dan is dat ook prima want dan heb ik iets meer van de Euro pairs / cryptocurrency die ik hiervoor had.

Heel erg benieuwd waar dit vannacht heen gaat.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:22:
[...]

Blijkbaar heb jij de glazen bol die alles weet dus.
Vertel verder... :)
Gewoon bij de Action vandaan hoor... 3e rij, halfweg aan je linker hand. Geen idee of het glas is... naar mijn idee relatief goedkoop plexiglas.

Als je schudt, dan sneeuwt hij over de in de bol aanwezige kabouters. Prima ding voor het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30
+8% in sats, ik klaag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:34:
[...]

Gewoon bij de Action vandaan hoor... 3e rij, halfweg aan je linker hand. Geen idee of het glas is... naar mijn idee relatief goedkoop plexiglas.

Als je schudt, dan sneeuwt hij over de in de bol aanwezige kabouters. Prima ding voor het geld.
Heb je er nog garantie op? Want heb weinig met de 3K. BTC voorspelling.
Denk dat die bol kapot/stuk is. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Waarbij die sats 10% omlaag zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@A87 leef je nog? when x50 long?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:43:
[...]

REEEEEEEEEEEEE

Ja daar heb je idd wel gelijk, je kon beter in USDT zitten eigenlijk. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Welke coin? GXS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:43:
[...]

Maakt wat mij betreft wat uit als ik ga uitcashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:43

oNo

Iemand ervaring met de deposit via Coinbase Pro, dat het wel erg lang duurt?

Afgelopen donderdag gestort, nu nog steeds niets te zien in m'n wallet. Tig keer checken of alles klopt en net zoals de afgelopen 3 stortingen niets anders behalve het bedrag.

Aan de ene kant wellicht geluk dat ik nog niet heb kunnen bijkopen, maar ik vind de verwerkingstijd belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:48:
[...]

Maakt wat mij betreft wat uit als ik ga uitcashen
Da's prima, maar het niet alsof je winst hebt vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
En ZIL, VET, OCE, BNB (laatste maar beperkte stijging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:50:
[...]

Da's prima, maar het niet alsof je winst hebt vandaag.
Eens, maar datzelfde geldt ook voor iedereen die in mineurstemming is wegens de daling van btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Zijn we er al? Kan ik er weer wat centjes in pompen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:51:
[...]

Eens, maar datzelfde geldt ook voor iedereen die in mineurstemming is wegens de daling van btc
Niet hier hoor :) Kan nu 10% meer BTC kopen dan een paar uur terug, dus ik vind het prima hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Weinig TA analyse's meer hier, best wel grappig maar zo voorspelbaar. :)
Of wil iemand nog een TA analyse plaatsen met gebruikmaking van aandelen-tooltjes ter onderbouwing? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
*zucht*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
RaptorXS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 00:37:
Of wil iemand nog een TA analyse plaatsen met gebruikmaking van aandelen-tooltjes ter onderbouwing? ;)
Je selectieve blindheid is precies nog steeds niet opgelost, Raptor.
Ik, en ik was helemaal niet alleen, voorspelde dit al dagen geleden. Moet ik echt mezelf gaan quoten voor je? Ik ben echt niet zo voor die borstklopperij achteraf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
RaptorXS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 00:37:
sell in may and go away?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Swaha schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 00:55:
[...]

sell in may and go away?
Buy low, sell high, that's all. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hVOYm7U.png

Bitcoin is echt helemaal gedaald naar 't level waar hij zijn run richting $9000 begon. Opzich wel een lekker bijkoopmomentje daarzo, alleen zelf nog geen extra fiat erin gepompt.

Maarja, durf nou nog niet echt te zeggen of dit de correctie al was... een iets verdere daling lijkt me gezien de enorme koersstijging niet heel gek.

Zelf blijf ik lekker in de #hodl, want ben buitengewoon tevreden met m'n bags. Daarnaast: m'n buffer is alleen al in 2019 zo enorm groot geworden, dus kan echt wel wat klapjes hebben. (sta nu al zo'n +180% sinds begin '19)

Geen stress hier. Zit zelf gewoon nog gretig met wat euro'tjes langs de zijlijn kijkend wanneer die erin gepleurd gaan worden. :)

Moon, lambo. Hodl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:05:
Maarja, durf nou nog niet echt te zeggen of dit de correctie al was... een iets verdere daling lijkt me gezien de enorme koersstijging niet heel gek.
Precies een week terug had ik deze gepost:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/94g9ttBZfunpBcKfNIuF5QCi/full.jpg

Nou denk ik dat we niet zo enorm zullen zakken als toen, maar dat dit het is lijkt mij ook sterk. In de tussentijd kunnen we natuurlijk sideways gaan of even wat omhoog.

Edit: Die EMA's weer raken moet sowieso gebeuren, dat is nog nooit anders gegaan en moet ook nu zo gaan. Het is wel zo dat de EMA's mee omhoog gaan wanneer de daling niet heel hard gaat. Waar ze dus precies uit gaan komen hangt af van de snelheid van de daling.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 05-06-2019 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
VET gaat ook wel lekker. Helaas compleet gemist. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:17:
VET gaat ook wel lekker. Helaas compleet gemist. :X
Hier ook gemist. Helaas het nadeel van bepaalde coins uitkiezen om in de gaten te houden. Ik heb er meestal zo'n max 8 open. Heb gemerkt dat wanneer ik er meer open heb staan dat niet meer goed werkt. Ik moet toch altijd een keuze maken met welke coins ik wel en niet aan de slag ga. Hoe meer ik er in de gaten moet houden hoe slechter het werkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomTorquay
Denk dat we sowieso nog wel richting 7.2-7.3k zakken. Niet noodzakelijk binnen de 24 uur.
Daarna splitsen een paar mogelijke wegen: ofwel richting 6k (80 dagen SMA), ofwel terug richting 8.2-8.4k, ofwel voor een behoorlijk tijdje zwabberend rond de 7.3k. Ik neig naar het laatste, maar dat is natuurlijk erg ver vooruit kijken.

Bepaalde individuen zullen uit bovenstaande weer afleiden dat ik alle mogelijke opties heb besproken en dus niks heb voorspeld, maar die weigeren blijkbaar te begrijpen dat TA geen glazen bol is, maar enkel een tool om de eventuele weg uit te stippelen en de mogelijke scenario's uit te zetten. Je moet met TA dan wel wachten op welke weg er uiteindelijk gekozen wordt bij het kruispunt, maar eens die richting is gekozen weet je dan ook meteen waar je naartoe gaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ben content dat ik ong +30% waarde geleden, 75% van mijn coins heb laten uitbetalen in euro's. De inleg van 2018 + winst is eruit, en nog altijd een grappig aantal coins in de portfolio. Was eigenlijk toeval omdat ik ga verhuizen, en bla bla nieuwe meubeltjes.

Ik zou het geen ramp vinden als ik straks voor een habbekrats hetzelfde aantal coins weer kan terugkopen. Eerder riep ik 'dood of de gladiolen' nu wil ik ze allebei wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:26:
Bepaalde individuen zullen uit bovenstaande weer afleiden dat ik alle mogelijke opties heb besproken en dus niks heb voorspeld, maar die weigeren blijkbaar te begrijpen dat TA geen glazen bol is, maar enkel een tool om de eventuele weg uit te stippelen en de mogelijke scenario's uit te zetten. Je moet met TA dan wel wachten op welke weg er uiteindelijk gekozen wordt bij het kruispunt, maar eens die richting is gekozen weet je dan ook meteen waar je naartoe gaat.
Lekker laten lullen joh. Iedereen met een stel hersens kan met wat onderzoek zien dat het enorm nuttig is. Meer dan genoeg dingen kloppen keer op keer en daar kan je heel veel mee. Mensen die roepen dat het nutteloos is of niet werkt snappen er gewoon niets van. Die kijken dan naar een TA die de komende 8 weken voorspelt en wanneer dat niet klopt is alles gelijk onzin. Het is een gebrek aan kennis waarbij iets afgekraakt wordt wat ze niet eens snappen. Het valt in de zelfde catagorie als anti vaccinatie of mensen die denken dat de wereld plat is. Feiten veranderen er niets aan en dezelfde onzin blijft maar langs komen. Iedere vorm van discussie is nutteloos, dus gewoon negeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
Voor de TA bashers, eat this. Gisteren ochtend om 07:28 uur de volgende TA gemaakt met de Trend-Based Fib Extension tool in Tradingview:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/6kuHAFfc/

De 24 uurs low op BitMEX was 7435, op 15 dollar na die 1.236 Fibonacci Extension aangetikt. Dat bots gebruik maken van TA wisten de meesten al, maar er zijn zeker overeenkomsten waar BTC beweegt t.o.v. zowel de Fibonacci retracements als extensions levels. Die kan je bij benadering vooraf al zien aankomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kunnen we het weer gewoon over VET hebben dan over die TA meuk :+ :X
PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:40:
[...]
Lekker laten lullen joh. Iedereen met een stel hersens kan met wat onderzoek zien dat het enorm nuttig is. Meer dan genoeg dingen kloppen keer op keer en daar kan je heel veel mee. Mensen die roepen dat het nutteloos is of niet werkt snappen er gewoon niets van. Die kijken dan naar een TA die de komende 8 weken voorspelt en wanneer dat niet klopt is alles gelijk onzin. Het is een gebrek aan kennis waarbij iets afgekraakt wordt wat ze niet eens snappen. Het valt in de zelfde catagorie als anti vaccinatie of mensen die denken dat de wereld plat is. Feiten veranderen er niets aan en dezelfde onzin blijft maar langs komen. Iedere vorm van discussie is nutteloos, dus gewoon negeren.
Er zijn genoeg traders die het beter doen dan de TA'rs. laat iedereen lekker ze ding doen.

Zoals jij nu zegt dat mensen dom zijn of niks van snappen omdat ze geen TA gebruiken valt voor mij weer in de categorie anti vaccinactie of denken dat de wereld plat is ;)

No hard feelings, slux staat neutraal in dit verhaal ben niet voor ben niet tegen ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Slux op 05-06-2019 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Sahara schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 06:58:
Voor de TA bashers, eat this. Gisteren ochtend om 07:28 uur de volgende TA gemaakt met de Trend-Based Fib Extension tool in Tradingview:

[Afbeelding]

De 24 uurs low op BitMEX was 7435, op 15 dollar na die 1.236 Fibonacci Extension aangetikt. Dat bots gebruik maken van TA wisten de meesten al, maar er zijn zeker overeenkomsten waar BTC beweegt t.o.v. zowel de Fibonacci retracements als extensions levels. Die kan je bij benadering vooraf al zien aankomen.
Interessant zeker, geloof zeker in TA. Enige is dat TA werkt zolang er geen grote verstorende factoren zijn zoals Wales die een bepaald doel in beeld hebben.
Bedankt, nu de andere kant op, kijken waar bots in de uptrend hun punten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Nog steeds in ZIL hier. Twijfelde wederom om een stoploss te zetten, maar weer niet gedaan. Uiteindelijk prima want ik zou er bij in geschoten zijn.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:40:
[...]

Wat een onzin zeg, daarbij is het toch jammer dat je meteen de non ta believers hersenloos noemt.

Een TA op basis van een langere periode is in de huidige crypto markt vrij nutteloos om een paar simpele redenen; nieuw terrein, super eenvoudig te manipuleren, komende regulatie, extreme fud, extreme fomo. Er hoeft maar iets aan het sentiment te veranderen (china bans??)en je complete TA is waardeloos. En dat is een simpel feit ;)

Het voordeel met TA op dit moment (short term) is dat veel bots er gebruik van maken en dat je dus op basis hiervan kan scalpen of wave traden. Tot het moment dat er iets afwijkends gebeurt offcourse

En als je toch wilt traden; Je kan naar mijn idee beter je posities baseren op short term support/resistance levels.

Ps; ik ben geen anti-vaccin voorstander :)

Legenda : TA; met TA doel ik op bull flags, bear flags, barts, reversed van alles, channels en diverse indicatoren. Welke werken totdat het sentiment veranderd (wat bij crypto door de kleine marketcap enorm eenvoudig is).

[ Voor 14% gewijzigd door green-tea op 05-06-2019 07:31 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
green-tea schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:16:
Er hoeft maar iets aan het sentiment te veranderen (china bans??)en je complete TA is waardeloos. En dat is een simpel feit ;)

Je kan naar mijn idee beter je posities baseren op support/resistance levels.
Alsof extreme FUD zoals een China ban zo vaak voorkomen? :/
Verder: support en resistance levels zijn schoolvoorbeeld-TA... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
TomTorquay schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:21:
[...]

Alsof extreme FUD zoals een China ban zo vaak voorkomen? :/
Verder: support en resistance levels zijn schoolvoorbeeld-TA... :')
Dit waren slechts voorbeelden, er zijn zoveel factoren die je TA (long term) kunnen kapot maken.

Heb me bericht iets aangepast om het geen over sup/res levels duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
green-tea schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:25:
Dit waren slechts voorbeelden, er zijn zoveel factoren die je TA (long term) kunnen kapot maken.
Wat is dat, long term TA? Een voorspelling voor eind 2019?
Ik ga hier verder geen tijd aan vergooien: als je niet in TA 'gelooft', dan is dat even goed voor mij. Laat de mensen die wel in TA geloven lekker hun ding doen hier en scroll gewoon over die berichten heen. Dat doe ik ook met de VET-discussies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
TomTorquay schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:30:
[...]

Ik ga hier verder geen tijd aan vergooien: als je niet in TA 'gelooft', dan is dat even goed voor mij. Laat de mensen die wel in TA geloven lekker hun ding doen hier en scroll gewoon over die berichten heen. Dat doe ik ook met de VET-discussies...
Afhankelijk van de markt, langer dan een week in de huidige markt. Iedereen zn ding maar als je mensen gaat beledigen kan ik me niet meer inhouden.

Wat is er mis met VET? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Chainlink nog rapper hersteld maar die ging zowieso al weer omlaag na zijn nieuw ATH ook voor de dump van eergister.

Maar Monacoin dan.. Alles ging mee omlaag behalve Monacoin. Die ging/gaat zelfs omhoog. Tegen de stroom ingaan kan dus wel. Ipv. "maar alles is gelinkt aan moeder Bitcoin.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:30:
[...]

Klopt laat iedereen zijn ding doen d:)b

Maar wat @green-tea ook zegt om de non TA'rs op zo manier te beledigen is ook net even een stapje te ver. Dan weet je dat je reacties los maakt bij de ''domme antivaccinatie plate wereld believers'' en we weer pagina's TA verhalen gaan krijgen ipv VET :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-09 20:42
green-tea schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:32:
[...]

Afhankelijk van de markt, langer dan een week in de huidige markt. Iedereen zn ding maar als je mensen gaat beledigen kan ik me niet meer inhouden.

Wat is er mis met VET? :+
mensen beledigen is een teken van zwakte :O ow wanneer moon? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 18:22

p0st

Dutch Reefer

Chris.nl schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:37:
Ik ben content dat ik ong +30% waarde geleden, 75% van mijn coins heb laten uitbetalen in euro's. De inleg van 2018 + winst is eruit, en nog altijd een grappig aantal coins in de portfolio. Was eigenlijk toeval omdat ik ga verhuizen, en bla bla nieuwe meubeltjes.

Ik zou het geen ramp vinden als ik straks voor een habbekrats hetzelfde aantal coins weer kan terugkopen. Eerder riep ik 'dood of de gladiolen' nu wil ik ze allebei wel.
Ah, vandaar dat IOST zo'n harde dip had, jij bent uitgestapt met 75%! :+

On a serious note: Goede beslissing! Eerst gladiolen en dan na de dood weer inkopen zou een mooi scenario zijn :9... Al hoop ik natuurlijk niet dat we weer naar "habbekrats" niveau gaan :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Monacoin to the Moon(acoin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

We staan weer in het groen... -O-

Iemand die wat wil zeggen over mapunilatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:00:
We staan weer in het groen... -O-

Iemand die wat wil zeggen over mapunilatie?
Mapunilatie is dierenmishandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Bob Loukas merkte op dat een correctie van 30% van de ATH een goed bijkoopmoment zou kunnen zijn. Ik heb een order erin gezet, en verder ga ik door met DCA'en.

Ik geloof dat TA werkt en heb bewondering voor succesvolle daytraders, maar ik ben zó blij dat ik niet constant de prijs in de gaten hoef te houden :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Stokstaart schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:02:
[...]

Mapunilatie is dierenmishandeling.
Correct.. ik reageer iedere groene beweging af op mijn roedel stokstaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Turbo-Puppy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:12:
[...]

Correct.. ik reageer iedere groene beweging af op mijn roedel stokstaarten.
Laat me raden. Met stokslagen zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DW23 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:04:
Bob Loukas merkte op dat een correctie van 30% van de ATH een goed bijkoopmoment zou kunnen zijn. Ik heb een order erin gezet, en verder ga ik door met DCA'en.

Ik geloof dat TA werkt en heb bewondering voor succesvolle daytraders, maar ik ben zó blij dat ik niet constant de prijs in de gaten hoef te houden :')
Je hebt hopelijk zelf toch ook wel door gehad dat er na zo stijging altijd een daling komt ?
Je koop momenten plaatsen op advies van andere is nooit slim imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even een vraagje over wat volgens mij een nogal grijs gebied is maar wellicht heeft iemand hier wel een idee over. Op dit moment proberen we 'personeel' te werven om onze coin te promoten, dit gaat met een soort van 'dienstverband' als in dat het idee is dat iemand voor een maand wordt aangesteld, aan het eind van de maand wordt bekeken of iemand voldaan heeft aan hetgeen bij de start overeen is gekomen. Voldoet het niet dan houdt het daar op, voldoet het wel dan gaat de volgende maand in en wordt de overeenkomst mogelijk uitgebreid.

Beloning gebeurt niet in fiat en niet in crypto maar in het toewijzen van 1 of meerdere blue boxes zoals we die noemen die 64 masternodes van onze eigen coin hosten. Per maand komt dit ongeveer overeen met €100~€120 per box en het maximum aantal boxes wat iemand kan 'verdienen' is 30. De beloning is dus het tijdelijk eigendom van deze box op colocation en deze box produceert masternode rewards die voor de eigenaar op dat moment zijn. Volgens de Duitse wetgeving (boxes worden daar gehost en bedrijf is in Duitsland ingeschreven) mag dit maar ik vraag me af of deze creatieve constructie hier ook toegestaan is. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Pagina: 1 ... 69 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!