PilatuS schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 01:40:
[...]
Lekker laten lullen joh. Iedereen met een stel hersens kan met wat onderzoek zien dat het enorm nuttig is. Meer dan genoeg dingen kloppen keer op keer en daar kan je heel veel mee. Mensen die roepen dat het nutteloos is of niet werkt snappen er gewoon niets van. Die kijken dan naar een TA die de komende 8 weken voorspelt en wanneer dat niet klopt is alles gelijk onzin. Het is een gebrek aan kennis waarbij iets afgekraakt wordt wat ze niet eens snappen. Het valt in de zelfde catagorie als anti vaccinatie of mensen die denken dat de wereld plat is. Feiten veranderen er niets aan en dezelfde onzin blijft maar langs komen. Iedere vorm van discussie is nutteloos, dus gewoon negeren.
Wat een onzin zeg, daarbij is het toch jammer dat je meteen de non ta believers hersenloos noemt.
Een TA op basis van een langere periode is in de huidige crypto markt vrij nutteloos om een paar simpele redenen; nieuw terrein, super eenvoudig te manipuleren, komende regulatie, extreme fud, extreme fomo. Er hoeft maar iets aan het sentiment te veranderen (china bans??)en je complete TA is waardeloos. En dat is een simpel feit
Het voordeel met TA op dit moment (short term) is dat veel bots er gebruik van maken en dat je dus op basis hiervan kan scalpen of wave traden. Tot het moment dat er iets afwijkends gebeurt offcourse
En als je toch wilt traden; Je kan naar mijn idee beter je posities baseren op short term support/resistance levels.
Ps; ik ben geen anti-vaccin voorstander
Legenda : TA; met TA doel ik op bull flags, bear flags, barts, reversed van alles, channels en diverse indicatoren. Welke werken totdat het sentiment veranderd (wat bij crypto door de kleine marketcap enorm eenvoudig is).
[
Voor 14% gewijzigd door
green-tea op 05-06-2019 07:31
]