CZ heeft wel wat beters te doen dan die gast proberen te overtuigen. Buffet was echt een buitgewoon goede investeerder, maar hij heeft de laatste 10 jaar praktisch elke boot gemist. Dat zijn vermogen nog gegroeid is is ook niet zo raar gezien de bullmarkt op de aandelenmarkten de laatste jaren. Elke hansworst had daar 2/3x gedaan. Buffet heeft de technologieboom gemist, de cryptoboom gemist en zit al jaren veilig op zijn opgebouwde vermogen uit de jaren 80 en 90. Ik doe het hem niet na hoor, maar dat mensen nog steeds heilig geloven in wat hij heden ten dage over investeren in nieuwe technologieën roept, neem het met een korreltje zout.Crypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:24:
[...]
Crypto's vertegenwoordigen alles waar die ouwe knar niet in geloofd dus dat zie ik ook niet gebeuren. Daarnaast doet hij het puur voor de donatie, met wie zijn steak gaat eten zal hem jeuken. Voor Sun en crypto's wel leuk natuurlijk, de publiciteit is zeker niet negatief te noemen. Wel jammer dat CZ al meteen heeft bedankt voor de eer, dacht dat die twee vriendjes waren?
Tja elke boot gemist het is maar net hoe je het bekijkt 2,472,627% rendement sinds 1965 tot 2018Malawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:35:
[...]
CZ heeft wel wat beters te doen dan die gast proberen te overtuigen. Buffet was echt een buitgewoon goede investeerder, maar hij heeft de laatste 10 jaar praktisch elke boot gemist. Dat zijn vermogen nog gegroeid is is ook niet zo raar gezien de bullmarkt op de aandelenmarkten de laatste jaren. Elke hansworst had daar 2/3x gedaan. Buffet heeft de technologieboom gemist, de cryptoboom gemist en zit al jaren veilig op zijn opgebouwde vermogen uit de jaren 80 en 90. Ik doe het hem niet na hoor, maar dat mensen nog steeds heilig geloven in wat hij heden ten dage over investeren in nieuwe technologieën roept, neem het met een korreltje zout.
https://www.investopedia.com/terms/b/berkshire-hathaway.asp
Het kan altijd meer natuurlijk, maar er zijn er niet veel die het hem na doen.
Boot gemist vind ik ook wat raar omschreven. Het is meer dat bijna elke andere investering waarbij hij van zijn eigen pad en visie afstapte mislukt is (IBM, Apple) en dit dus in zijn geval zijn gelijk onderstreepte. Investeer alleen in grote bedrijven met een bewezen langdurige omzet en groeipotentieel. Geloof dat het 'modernste' nu wat in zijn PF zit American express is. Hij bekijkt dingen ook alleen long term en daar kunnen mensen van vinden wat ze willen maar het is tot nu toe wel de meest succesvolle strategie gebleken.Slux schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:40:
[...]
Tja elke boot gemist het is maar net hoe je het bekijkt 2,472,627% rendement sinds 1965 tot 2018
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het is iig raar om vrij hoog in Apple in te stappen met als reden hun producten zijn op 1 tafel te zetten. Apple doet niet veel anders dan pakweg 15 jaar geleden. Toen apple vorig keer hard daalde zei Buffet dat mensen niet snappen dat het niet alleen om producten gaat. Toen was ik het kwijt.Slux schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:40:
[...]
Tja elke boot gemist het is maar net hoe je het bekijkt 2,472,627% rendement sinds 1965 tot 2018
Als hij maar op 300k per stuk instapt 😆
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 04-06-2019 13:06 ]
Verwijderd
Jawel, ik zie een taartje! Van harte met je verjaardag @Taro!Taro schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Het probleem is dat hij nu doorheeft dat dit werkt en het daardoor mogelijk vaker gaat doen. Hopelijk dumpt hij dan volgens een redelijk vast patroon zijn Bitcoin, dan kunnen we er vooraf rekening mee houden
Even een dikke moonpump lijkt me toepasselijk.
When 40? When Taarto?
Die taart is niet echt goed zichtbaar? Aan mijn ogen ligt het niet, dat weet ik zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:20:
[...]
Jawel, ik zie een taartje! Van harte met je verjaardag @Taro!
Even een dikke moonpump lijkt me toepasselijk.
When 40? When Taarto?
Feli Taro!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ik zit mobiel, misschien is dat het.Crypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:25:
[...]
Die taart is niet echt goed zichtbaar? Aan mijn ogen ligt het niet, dat weet ik zeker.
Feli Taro!
Gefeliciteerd @Taro
Rookworst zonder r is ook worst.
@Taro CONGRATSSS broeder!
@Bartvandelaar Ik moet zeggen.... die Zilliqa houdt erg mooi stand. Verwacht na deze pauze eigenlijk wel verdere moonshots omhoog, wat jij?
Moon, lambo.
@Bartvandelaar Ik moet zeggen.... die Zilliqa houdt erg mooi stand. Verwacht na deze pauze eigenlijk wel verdere moonshots omhoog, wat jij?
Moon, lambo.
Kan je ons aub een taart met hele lange groene kaarsen trakteren?
Van harte!
Van harte!
We zullen het zien de komende dagen. Ben benieuwd.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:00:
@Taro CONGRATSSS broeder!![]()
@Bartvandelaar Ik moet zeggen.... die Zilliqa houdt erg mooi stand. Verwacht na deze pauze eigenlijk wel verdere moonshots omhoog, wat jij?![]()
Moon, lambo.
Wat ik al zei, een buitengewoon goede investeerder gebleken. Nog steeds vrij aardig. Maar op het moment is het niet meer de goeroe die die ooit was. Sinds de vorige crisis heeft hij gewoon niet heel bijzonder gepresteerd. Maar op die leeftijd is het misschien gewoon beter om te kappen? Iemand van 90 (in de crisis rond de 80) begrijpt veel minder van de huidige tijd. Hij heeft daarom ook nooit aan zien komen wat een succes zou kunnen worden en wat niet, iets wat hem in zijn jongere jaren keer op keer lukte. Daarvoor petje af, maar er zijn nog een hoop mensen die blind zijn uitspraken volgen (waaronder dat BTC onzin is), iets wat m.i. je alles behalve een 2,472,627% gaat opleveren.Slux schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:40:
[...]
De afgelopen 10 jaar (heb het even gechecked) staat BH op 300% winst. Als je in Shell had gezeten (een van de veiligste beleggingen ever), had je inclusief dividend nog meer gehad.... Oftewel, grandioze investeerder geweest, maar zijn tijd is echt wel over.
Daarentegen, had je 10 jaar geleden BTC gekocht voor 10.000 euro, was je nu de rijkste man van Nederland geweest
[ Voor 4% gewijzigd door Malawolar op 04-06-2019 14:50 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Wat zit deze chart er raar uit dan. Dan bedoel ik 2e helft van Mei. Steeds hetzelfde patroon. Ook niet echt last gehad van de dump van vanacht.
https://coinmarketcap.com/currencies/aurora/
[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 04-06-2019 15:38 ]
WTF. Dit is wel heel bizar p&dKlaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:37:
Wat zit deze chart er raar uit dan. Dan bedoel ik 2e helft van Mei. Steeds hetzelfde patroon. Ook niet echt last gehad van de dump van vanacht.
Ben benieuwd of dit de correctie al was, ergens denk je dan toch dat we nog wel iets verder kunnen. $6800-7200 zou imo een lekker bijkoopmoment zijn.
Nu heb ik nog niet echt 't gevoel "laat ik er weer wat geld tegenaan smijten". Ik blijf met wat ik heb wel lekker in de hodl-modus.. maar bijkopen doe ik toch echt pas weer wat lager.
Nu heb ik nog niet echt 't gevoel "laat ik er weer wat geld tegenaan smijten". Ik blijf met wat ik heb wel lekker in de hodl-modus.. maar bijkopen doe ik toch echt pas weer wat lager.
hij zakt niet in een keer naar 5500 he, duurt even.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:10:
Ben benieuwd of dit de correctie al was, ergens denk je dan toch dat we nog wel iets verder kunnen. $6800-7200 zou imo een lekker bijkoopmoment zijn.
Gaan we voor de 300 satsTominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:10:
To(mooooooon)
Edit: in usdt zitten we nu tegen flinke weerstand als ik het goed heb.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartvandelaar op 04-06-2019 16:42 ]
Haha, daar lijkt het wel op! Bull momentum is echt aan op ZILLIQABartvandelaar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:37:
[...]
Gaan we voor de 300 sats To(mooooooon)inatie?

Fuck die 300 sats, daar gaan we EZ overheen. Huts in 1 keer naar de 500 sats s.v.p.
Hoop het voor jullie. Ik ben ZILloos, maar ZIL heeft er een handje van om na een pump weer de volgende dag in te zakken.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:39:
[...]
Haha, daar lijkt het wel op! Bull momentum is echt aan op ZILLIQA![]()
![]()
Fuck die 300 sats, daar gaan we EZ overheen. Huts in 1 keer naar de 500 sats s.v.p.
Ik inmiddels ook weer, 278 in, 295 uit. Vond het wel weer leuk geweest want ik heb geen idee of en wat deze nog wel en niet kan gaan doen.Sahara schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:42:
[...]
Hoop het voor jullie. Ik ben ZILloos, maar ZIL heeft er een handje van om na een pump weer de volgende dag in te zakken.
De reden dat Buffet niet in crypto gelooft is dezelfde dat de meeste mensen hier (hoop ik) maar een klein deel van hun vrije vermogen in crypto hebben zitten.Malawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:35:
[...]
CZ heeft wel wat beters te doen dan die gast proberen te overtuigen. Buffet was echt een buitgewoon goede investeerder, maar hij heeft de laatste 10 jaar praktisch elke boot gemist. Dat zijn vermogen nog gegroeid is is ook niet zo raar gezien de bullmarkt op de aandelenmarkten de laatste jaren. Elke hansworst had daar 2/3x gedaan. Buffet heeft de technologieboom gemist, de cryptoboom gemist en zit al jaren veilig op zijn opgebouwde vermogen uit de jaren 80 en 90. Ik doe het hem niet na hoor, maar dat mensen nog steeds heilig geloven in wat hij heden ten dage over investeren in nieuwe technologieën roept, neem het met een korreltje zout.
Het is en blijft een hoog volatiel product waarbij je in het geval van de tokens slechts een waardebon koopt voor het gebruik van een chain. In geval van de currency's koop je een eenheid waarvan het onduidelijk is of deze op grote schaal gebruikt gaat worden en hoe hoog de tegenprestatie is die je kan krijgen voor die eenheid. Een vergelijking voor de 30+ ers onder ons: hoeveel verschillende munten van discotheken heb je nog liggen en hoeveel discotheken zijn daarvan nog open en accepteren de munt nog? Dat gaat ook gebeuren in crypto, een deel (of groot deel of misschien alle huidige) van de currency's zullen waardeloos worden.
Buffet investeert enkel in winstgevende bedrijven waarvan de intrinsieke waarde en toekomstige kasstromen gunstig zijn (ten opzichte van de koers). Geen enkele crypto voldoet aan zijn eis. Stel nou dat je met BNB naast goedkopere transactiekosten ook een aandeel met winstdeling in Binance zou krijgen, dan wordt het interessant.
Ik ben het tot slot eens met de constatering dat Buffet de techbedrijven heeft onderschat, waarschijnlijk mede vanwege zijn leeftijd en beperkte affiniteit met tech.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-06-2019 17:09 ]
Verder kun je als je zoveel geld hebt als Buffet je niet in deze markt begeven met een "interessant" bedrag zonder dat je de markt compleet beinvloedt - en dus na een stijging nooit alles voor een goede prijs verkocht krijgt.
Volgens mij hoorde ik net de naam sun en buffet op rtlz ....
Buffet komt volgens mij anderzijds ook wel op een leeftijd (al 88) waarbij je niet oneindig zin hebt om nog meer geld te verdienen, al dan niet met crypto. Hij heeft immers al veel te veel geld om dat in de jaren die hem nog resten ooit nog uit te geven. En bovendien hij krijgt van Justin Sun nu $ 4,X miljoen er gratis bij voor een lunch, dat is makkelijk binnenharken.Specy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:08:
Verder kun je als je zoveel geld hebt als Buffet je niet in deze markt begeven met een "interessant" bedrag zonder dat je de markt compleet beinvloedt - en dus na een stijging nooit alles voor een goede prijs verkocht krijgt.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
De stagiair heeft weer wat mogen typen, wat een brakke zin is dit zeg:
Het grote platform Binance zou aan een eigen munt werken, net als Facebook plannen daartoe heeft. Dat beperkt de macht van bitcoin, waarvan er door het elektronisch ’mijnen’ van de munt 21 miljoen in totaal op de markt kunnen komen.
Ik weet het niet hoor. bijna 190% stijging voor BTC de afgelopen periode vanaf ongeveer het laagste punt gerekend. Daarna 13, oke laten we zeggen 15% rood en de Telegraaf kopt: BITCOIN HEEFT VEEL VERLIES. Godverdomme. Die mensen snappen het ook echt niet.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit vond ik persoonlijk een totaal niets zeggende zin.Rookert25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:30:
[...]
De stagiair heeft weer wat mogen typen, wat een brakke zin is dit zeg:
[...]
"Op de achtergrond maken investeerders zich op voor stappen in de markt die na de start tien jaar geleden en de opmars van de prijs van bitcoin naar $20.000 sinds de prijsdaling tot $3156 in de rui is gegaan".
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Tijd om naar huis te gaan, morgen mag die stagiair weer schrijven over honden die een nest kitten opvoedenDaacuso schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:35:
[...]
Dit vond ik persoonlijk een totaal niets zeggende zin.
"Op de achtergrond maken investeerders zich op voor stappen in de markt die na de start tien jaar geleden en de opmars van de prijs van bitcoin naar $20.000 sinds de prijsdaling tot $3156 in de rui is gegaan".
Lol, dit was nu eens helemaal geen manipulatie. Als je zoiets roept moet je ook argumenteren waarom.Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:31:
Waarom spreekt iedereen over een "gezonde terugval" als het duidelijk weer een dump van een whale was. Dat is toch niet een gezonde terugval? Maar dezelfde manupulatie.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat geld gaat in zijn geheel naar een goed doel.Sahara schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:12:
En bovendien hij krijgt van Justin Sun nu $ 4,X miljoen er gratis bij voor een lunch, dat is makkelijk binnenharken.
Het is niet zo dat een lunch met hem zoveel geld waard is, anderzijds zou dat ook nooit geboden worden als het niet een verkapte donatie zou zijn.
Als het omhoog gaat hoor je bijna niemand over manipulatie, maar wanneer het omlaag gaatTomTorquay schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:50:
[...]
Lol, dit was nu eens helemaal geen manipulatie. Als je zoiets roept moet je ook argumenteren waarom.
Nja ... ligt een beetje aan de shorts en long posities heh of we stijgen of dalen. Manipulatie is een groot woord, maar zie het als een weegschaal .. als we allemaal op 1 kant gaan staan...... dan weet je in ieder geval welke kant het op gaat vallen.PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:58:
[...]
Als het omhoog gaat hoor je bijna niemand over manipulatie, maar wanneer het omlaag gaat
Vaak is Bitmex wel een aardige indicatie van wat er ongeveer gaat gebeuren ... die zijn in ieder geval niet van plan om het die kant op te werken waarbij hun er geld op toe gaan leggen.
Vraag me af hoe gewichtig partijen als Bitmex en Bitfinex zijn in hun posities of hoe zoiets de markt beïnvloed. Gering zal het in ieder geval niet zijn.
Waar gaat one toch heen. Verwachten we nog een terugval van one?
Beetje stom om nu nog in te stappen zeker
Moeilijk te zeggen van een coin met zo weinig geschiedenis, maar nu instappen lijkt me idd wat tricky (potentie op double top). Maar zoals gezegd, allemaal zeer tentatief met dit soort coins.Ladonna schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:17:
Waar gaat one toch heen. Verwachten we nog een terugval van one?
Naja, ben blij met zil, dat hou ik nog een paar dagen. Op naar 400.
Wel leuk dat zil en one gelijk lopen
Waarom zou zil naar de 400 gaan? Dat is nog een ruime 33% stijging?Ladonna schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:26:
Naja, ben blij met zil, dat hou ik nog een paar dagen. Op naar 400.
Mochten er mensen nog iets hebben staan op blockport.io....dan zou ik het er snel afhalen...
https://blog.blockport.io/blockport-sto-results/
Dat is toch al oud nieuws ?Kruitdamp schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:38:
Mochten er mensen nog iets hebben staan op blockport.io....dan zou ik het er snel afhalen...
Toen de STO bleek te falen direct alles er afgehaald. Anders krijg je zo'n Cryptopia/Bitfinex verhaal. Jammer, was wel een handige exchange om coins aan te kopen. Iets zegt me dat dit gewoon een exitscam is. Ik moest namelijk begin maart 500 euro aan ETH inleggen, die is vervolgens keer 2 gegaan, maar ik kreeg maar 500 euro aan ETH terug (de helft van mijn initiële ETH inleg dus).Kruitdamp schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:38:
Die moet je even uitleggen, je moest? Waarvoor? Dan snap ik deze ook niet, je legt €500 in, die gaat keer twee dus €1000 totale waarde en je krijgt €500 terug dus je hele initiële inleg en niet de helft?Malawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:41:
Ik moest namelijk begin maart 500 euro aan ETH inleggen, die is vervolgens keer 2 gegaan, maar ik kreeg maar 500 euro aan ETH terug (de helft van mijn initiële ETH inleg dus).
Ik zag het pas net...maar inderdaad het is al oud nieuws....
Is toch gewoon het nieuws van vandaag?TomTorquay schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:50:
[...]
Lol, dit was nu eens helemaal geen manipulatie. Als je zoiets roept moet je ook argumenteren waarom.
https://www.bitcoininside...-dump-accumulate-more-btc
Pfff gaan we weer... weet dat er veel wachten op dalen.. ik niet
Gast
Als mijn scherm dode pixels had waren ze nu gefixed. En als ik epilepsie had lag ik nu op de grond
Het wil niet echt hé. Ik juich een tijdje sideways eigenlijk wel toe; tussen de $7700 en 8000 lekker range traden. (hebben we een tijdje terug before de uitbraak naar $9000 ook gedaan)
Maar mochten we dan toch dalen is $7500 een interessant level, daarna $7200, $7000, $6800, $6200 - $6000.
Ik begin bij $7200 weer wat bijkoop buys in het orderbook te pleuren.
Verder gewoon hodl & geen stress hier. ZIL doet het lekker
Maar mochten we dan toch dalen is $7500 een interessant level, daarna $7200, $7000, $6800, $6200 - $6000.
Ik begin bij $7200 weer wat bijkoop buys in het orderbook te pleuren.
Verder gewoon hodl & geen stress hier. ZIL doet het lekker
Ja, dat is duidelijk.. ik ook helaas.. Dus als de BTC markt nu eens juist het tegenovergestelde doet zou het leuk zijnlighting_ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:25:
Iedereen verwacht een dieper daling
Al een paar weken gedaanJoebarRC schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:27:
[...]
Ja, dat is duidelijk.. ik ook helaas.. Dus als de BTC markt nu eens juist het tegenovergestelde doet zou het leuk zijn
Rapapa...
Ik heb een short geopend (15x leverage) geopend met een gemiddelde prijs van 7.966usdt, die gaat wel lekker! Heb er maar 80 dollar in gestoken, dus heel rijk word ik er ook niet van.
Ik verwacht toch wel een bounce op 7500. Misschien op dat level dan toch weer een plukje bijkopen. De alts reageren nog niet al te heftig.
Excuus .. ik zocht eigen die legendarische post van user No-fear ofzo .. die helemaal koek koek ging tijdens de crash dat die al ze geld kwijt was ... kon hem helaas niet meer vinden.PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:23:
[...]
Gast
Als mijn scherm dode pixels had waren ze nu gefixed. En als ik epilepsie had lag ik nu op de grond
Oeps.....
Niet goed voor mij, zit inmiddels 85% van mn budget in coins
Niet goed voor mij, zit inmiddels 85% van mn budget in coins
Waarom niet! nog 6 dagenCrypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:37:
[...]
Waarom zou zil naar de 400 gaan? Dat is nog een ruime 33% stijging?
Echt niet best de boel is wel aardig aan het verdampen inderdaad. Best wel zuur.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zijn er hier mensen die volgens het principe van DCA bijvb. iedere maand BTC kopen? Zo ja, sat zijn jullie ervaringen?
Die $7500 gaat er sowieso niet in 1 klap aan denk ik.
Begin nu toch te twijfelen om wat bij te halen ook. Of moet ik gewoon aan mijn plan van $7200 blijven houden. Lastig
Begin nu toch te twijfelen om wat bij te halen ook. Of moet ik gewoon aan mijn plan van $7200 blijven houden. Lastig
En nu accumuleert hij gewoon nog wat verder zeker? Al van het begrip fakenews gehoord?Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:07:
Is toch gewoon het nieuws van vandaag?
https://www.bitcoininside...-dump-accumulate-more-btc

Die 7.2 komt er wel, denk ik. Of het vanavond al gebeurt is een andere zaak.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:44:
Ik koop al sinds begin 2018 elke maand bij en dat bevalt me goed. Moet er wel bij zeggen: ik bén niet echt een holder, maar doe geregeld trades om ook zo meer BTC bij elkaar te vergaren. Dus DCA'en kan je het bij mij niet noemen.Jackssonss schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:44:
Zijn er hier mensen die volgens het principe van DCA bijvb. iedere maand BTC kopen? Zo ja, sat zijn jullie ervaringen?
Ik zit nu op een fantastisch aantal BTC en op een enorme winst sinds begin 2019 tot nu. Ik blijf zelf ook elke maand bijkopen no matter what, bitcoin is voor mij een meerjaren plan. Ik zie dit als een waanzinnig goede lange termijn investering.
Ben me er niks gerust op maar als het dan toch moet dan gaarne binnen nu en een half uur, gaat alles even in fiat en kan ik gewoon ontspannen Love Island kijken.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:44:
Die $7500 gaat er sowieso niet in 1 klap aan denk ik.
Zat zelf aan 7k morgenochtend te denken ... gevolgd door een grote hoeveelheid wanhoopsverkopen en emotionele dumppartijen.TomTorquay schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:52:
[...]
Die 7.2 komt er wel, denk ik. Of het vanavond al gebeurt is een andere zaak.

Haha, we zullen echt niet meer lager gaan dan $6k denk ik. De block halving komt daar gewoon te dichtbij voor. Mensen accumuleren de moeder.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:54:
[...]
Zat zelf aan 7k morgenochtend te denken ... gevolgd door een grote hoeveelheid wanhoopsverkopen en emotionele dumppartijen... ergens rond die 3k uitkomen zo tegen juli is goed genoeg.
dit is hoe ik het zie he, korreltje zout svp
Moon, lambo. ATH eoy.
3k???? Op je muil, gauw!Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:54:
[...]
Zat zelf aan 7k morgenochtend te denken ... gevolgd door een grote hoeveelheid wanhoopsverkopen en emotionele dumppartijen... ergens rond die 3k uitkomen zo tegen juli is goed genoeg.
Stiekem zou ik het ergens ook wel prima vinden. Ergens diep weggestopt...
Dat geloof ik. Ik DCA in ETF’s en heb voorheen wat crypto’s gekocht maar dat was rond de ATH, begin 2018. Nu wil ik het weer oppakken, maar dan op een wat meer ‘doordachte’ manier.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:52:
[...]
Ik koop al sinds begin 2018 elke maand bij en dat bevalt me goed. Moet er wel bij zeggen: ik bén niet echt een holder, maar doe geregeld trades om ook zo meer BTC bij elkaar te vergaren. Dus DCA'en kan je het bij mij niet noemen.
Ik zit nu op een fantastisch aantal BTC en op een enorme winst sinds begin 2019 tot nu. Ik blijf zelf ook elke maand bijkopen no matter what, bitcoin is voor mij een meerjaren plan. Ik zie dit als een waanzinnig goede lange termijn investering.
@Bartvandelaar die ZIL houdt echt netjes staande hé. Sta er echt van te kijken.. normaal reageren alts met een bloedbad op deze beweginkjes van Bitcoin. Snap er niks van
Moon, lambo?
Bitcoin heeft zijn run gehad, is alt season gestart?
Moon, lambo?
De alts hebben nog wat in te halen. Toen btc vorig jaar tegen de 9000 zat, waren de alts heel wat hoger.
Zil volgens mij op 10 ct
Zil volgens mij op 10 ct
Als redelijk die-hard miner weet ik je dan wel te vertellen dat het ook minder begint te lonen om nog te minen .. het voordeel heeft ook een nadeel, die dit keer wel erg ongelegen komt. Je verdiensten hard achteruit zien lopen in tijden dat er toch al enorme mempools zijn die nauwelijks weg te werken zijn is niet bepaald handig te noemen. Ik heb nog even gemined na de halving van LTC maar je opbrengst gaat ook snel gehalveerd worden omdat de stijging niet direct plaatsvind.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Haha, we zullen echt niet meer lager gaan dan $6k denk ik. De block halving komt daar gewoon te dichtbij voor. Mensen accumuleren de moeder.
dit is hoe ik het zie he, korreltje zout svp
Moon, lambo. ATH eoy.
** ter indicatie .. van $21 per miner ging ik in 3 weken terug naar $11/12 per miner. (en dat was soms dus meer dan 1 ltc per dag!!)
Alleen begin 2018 ben ik daar nog boven gekomen toen LTC rond de $200 zat en 500MH per minder heel kort eventjes $20 p/d genereerde. Toen dat zakte na $4 zo rond ...pfff, april 2018? ben ik ermee gestopt. (De energiekosten zijn dan daadwerkelijk stukken hoger dan de opbrengst)
Ofwel .. degene die doorgaan zijn wel echt keiharde >$50k believers, want na de halving kan het simpelweg niet meer uit al zou je energie voor een fractie van de prijs hebben. Zoveel sterker zijn de miners overigens ook niet geworden ... een simpele S9 bijvoorbeeld kan nog steeds redelijk meekomen.
En wan dan. Ik was zo blij dat ik die heel laag ingekocht had, 3,30..
Verwijderd
*Jaapio kijkt sinds vanochtend naar PF en verslikt zich bijna in zijn biertje*
Hodl dan maar. Teringbende.
Hodl dan maar. Teringbende.
Ik ben er inderdaad wel content mee ja. Je ziet wel steeds een kort dipje, waarschijnlijk bots die reageren, maar hij herstelt snel en prima elke keer.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:59:
@Bartvandelaar die ZIL houdt echt netjes staande hé. Sta er echt van te kijken.. normaal reageren alts met een bloedbad op deze beweginkjes van Bitcoin. Snap er niks van![]()
Moon, lambo?
Wat bedoelen jullie met de halvering.
Wat gaat er gebeuren?
Wat gaat er gebeuren?
Dat is de dag dat al je crypto opeens nog maar de helft waard is .. het beste kun je 1 dag daarvoor alles verkopen.Ladonna schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:08:
Wat gaat er gebeuren?

https://nieuws.btcdirect....block-halving-koers-2020/Ladonna schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:08:
Wat gaat er gebeuren?
@Turbo-Puppy

Alweer...Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:08:
[...]
Dat is de dag dat al je crypto opeens nog maar de helft waard is .. het beste kun je 1 dag daarvoor alles verkopen.
Zero.
Tijd om niet meer naar de kaarsjes te kijken eventjes maar gewoon even de sportschool in te gaan jongens!
#zilliqa $Zil FA calendar for month June:
— Domen T. (@DomOnChain) 3 juni 2019
- 10.6.2019 - Smart contracts enabled #Scilla
- 18.6.2019 - #ZilliqaDay2019 (Partnerships)
- @unstoppableweb , @Bolt , @myetheremon launch
- @Ledger Nano S support (already submited)
- #hgexchange STO built on $Zil (decision from MAS) https://t.co/gDputVaiRf
Vraag me af of ik ZIL moet verkopen voor 't sell the news bij de smart contract release gezien de 18e partnerships announced worden. Lastig lastig
Heb nu ook geen meer zin om naar biceps te kijken..DAMAGE schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:11:
Tijd om niet meer naar de kaarsjes te kijken eventjes maar gewoon even de sportschool in te gaan jongens!
Zero.
Jij snapt er ook niks van... Het is niet de helft maar twee keer de helft waard en dat is knap kut... Moet je ineens alles in decimalen gaan berekenen en laat ik daar nou heel slecht in zijn. Het lijkt dan ook net alsof je overal twee keer zoveel van hebt maar als je het dan in euro's omzet is het gewoon hetzelfde bedrag.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:08:
[...]
Dat is de dag dat al je crypto opeens nog maar de helft waard is .. het beste kun je 1 dag daarvoor alles verkopen.

Ladonna schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:08:
Wat gaat er gebeuren?
Nah .. flauw, hij stelt gewoon een keurige vraag .. die overigens prima te Google'n was.
Dat is dus de dag dat de rewards die je krijgt voor het minen gehalveerd worden .. eigenlijk inherent aan je inkomsten als er geen stijging gaat plaatsvinden.
Stel je mined .. en je vind nu een block .. dan krijg je (hypothetisch) 12,5 BTC daarvoor. op die dag .. bij blocknummer 74734879848984637432 o.i.d. weten we al dat de reward moet worden gehalveerd om de blockchain in stand te houden ... grofweg, mensen moeten harder gaan rekenen aan dat ding, krijgen daar minder voor .. maar door de schaarste zou de prijs moeten stijgen. (eigenlijk niet anders dan in loondienst zijn
kortweg ... hoe langer een blockchain bestaat, hoe meer er gerekend moet worden, hoe meer lonend het moet zijn, dat bereiken we met schaarste in munten te creëren, wat we doen doen de beloning steeds te halveren.
Dat is halving in een notendop.
Ge kreg de helft van de helft en dat voor een fractie van de prijs. Hoppekee hatseflats.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:16:
[...]
![]()
Nah .. flauw, hij stelt gewoon een keurige vraag .. die overigens prima te Google'n was.
Dat is dus de dag dat de rewards die je krijgt voor het minen gehalveerd worden .. eigenlijk inherent aan je inkomsten als er geen stijging gaat plaatsvinden.
Stel je mined .. en je vind nu een block .. dan krijg je (hypothetisch) 12,5 BTC daarvoor. op die dag .. bij blocknummer 74734879848984637432 o.i.d. weten we al dat de reward moet worden gehalveerd om de blockchain in stand te houden ... grofweg, mensen moeten harder gaan rekenen aan dat ding, krijgen daar minder voor .. maar door de schaarste zou de prijs moeten stijgen. (eigenlijk niet anders dan in loondienst zijn)
kortweg ... hoe langer een blockchain bestaat, hoe meer er gerekend moet worden, hoe meer lonend het moet zijn, dat bereiken we met schaarste in munten te creëren, wat we doen doen de beloning steeds te halveren.
Zero.
True .. en zeggen dat ik er niets van snap is een behoorlijk understatement ook nog ... Ik zit hier nog altijd met 17 volstrekt waardeloze Litecoin's die ik @Verwijderd beloofd heb te hodl'en destijds.Crypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:14:
[...]
Jij snapt er ook niks van... Het is niet de helft maar twee keer de helft waard en dat is knap kut... Moet je ineens alles in decimalen gaan berekenen en laat ik daar nou heel slecht in zijn. Het lijkt dan ook net alsof je overal twee keer zoveel van hebt maar als je het dan in euro's omzet is het gewoon hetzelfde bedrag.Wie die halving verzonnen heeft mag echt een nekschot krijgen.

Hiermee kunnen we dan gelijk vaststellen dat eerlijkheid en oprechtheid in ieder geval niet lonend is ....
Scilla, daar waren Micheal Scofield en zijn vrienden ook naar op zoek toch in Prison BreakTominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:13:
[Embed]
Vraag me af of ik ZIL moet verkopen voor 't sell the news bij de smart contract release gezien de 18e partnerships announced worden. Lastig lastig
Ik ga het maar wel even doen nu. Die deprimerende charts ben ik wel ff zat van
Komt allemaal wel weer goed, maar heeft weer even tijd nodig. Hoop wel dat we het ergste nu een beetje gehad hebben hoor.
Pelox schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:14:
[...]
Heb nu ook geen meer zin om naar biceps te kijken..
En hoeveel heb je gemaakt? ;-)Swaha schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:32:
Ik heb een short geopend (15x leverage) geopend met een gemiddelde prijs van 7.966usdt, die gaat wel lekker! Heb er maar 80 dollar in gestoken, dus heel rijk word ik er ook niet van.
3 dagen bonje als z'n vrouw dit hoort.
Dankje!Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:16:
[...]
![]()
Stel je mined .. en je vind nu een block .. dan krijg je (hypothetisch) 12,5 BTC daarvoor. op die dag .. bij blocknummer 74734879848984637432 o.i.d. weten we al dat de reward moet worden gehalveerd om de blockchain in stand te houden ... grofweg, mensen moeten harder gaan rekenen aan dat ding, krijgen daar minder voor .. maar door de schaarste zou de prijs moeten stijgen. (eigenlijk niet anders dan in loondienst zijn)
Ja ik kan googlen, maar dan krijg ik lappen tekst in het Engels,
Ik hou meer van uitleg in een notendop.
Tis overigens, zij, maar dat maakt niet uit
Verwijderd
Aangezien het mijn schuld is dat je opgescheept zit met deze meuk neem ik mijn verantwoording en zal ik deze last van je schouders nemen door ze voor niets van je te krijgen. Mijn PF uit het rood, jij geen last meer van deze ondragelijke pijn. Een schone lei.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:19:
[...]
True .. en zeggen dat ik er niets van snap is een behoorlijk understatement ook nog ... Ik zit hier nog altijd met 17 volstrekt waardeloze Litecoin's die ik @Verwijderd beloofd heb te hodl'en destijds.![]()
Hiermee kunnen we dan gelijk vaststellen dat eerlijkheid en oprechtheid in ieder geval niet lonend is ....
Zo ben ik dan ook wel weer.
LXf3x2zPuSJ8YpjAoeqYr8brvLBwDQtg1V
Al geweest, arme Barbell, staat voor eeuwig licht gebogenDAMAGE schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:11:
Ik zet ze even om naar VET voor je ... dan heb je ze wat sneller ... JWZ!Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:30:
[...]
Aangezien het mijn schuld is dat je opgescheept zit met deze meuk neem ik mijn verantwoording en zal ik deze last van je schouders nemen door ze voor niets van je te krijgen. Mijn PF uit het rood, jij geen last meer van deze ondragelijke pijn. Een schone lei.
Zo ben ik dan ook wel weer.
LXf3x2zPuSJ8YpjAoeqYr8brvLBwDQtg1V

Zo dat is lekker binnenharken. Stop direct maar met werken en koop een jacht of twee...
[ Voor 22% gewijzigd door iVibes op 04-06-2019 20:33 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!