Ik zat ook vol in vet. Holden tot t bijna weg was, die gaat zo langzaam , dat je het best even kan gebruiken om met andere muntjes wat extra' sats te verdienen. Tijd zat om nog laag terug te kopen.
Ja ik ben in China geweest, en heb er ook vrienden wonen, en de kloof tussen arm en rijk is denk ik nergens groter dan in China of je hebt geld of je hebt niks.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:46:
[...]
Hmm, ik reageer op de opmerking dat Chinezen geen geld genoeg hebben voor een BMW met het bewijs dat China de grootste afzetmarkt is van BMW en veel hogere groeicijfers heeft dan Europa, en dan ben ik opeens te standvastig en eigenwijs. Hell, BMW heeft zelfs de BMW 7-serie aangepast aan de wensen van de Chinese klanten...
Doe aub niet alsof ik poep aan het verkondigen ben, dit zijn gewoon feiten.
China is 10 keer groter en heeft 10x meer mensen waarvan de meerderheid geen eens een auto kan kopen
ik volg deze gast op youtube geeft een redelijk goed beeld ook.
hij heeft ook een filmpje over autos en waarom de meeste geen auto hebben
YouTube: serpentza
Als je geen bron kan aangeven dat bmw een betalende klant is wat je wel beweert is, het voor mij poep praten, ik kom nog met argumenten en bronnen maar jij blijft maar terug vallen op hetzelfde.
Ik haat VET niet het is de manier hoe je het brengt een aantal posts terug leg je het 1 keer goed uit dat geen multinationals vol in zee gaan met een startup vervolgens beweer je weer anders en aan je reacties te lezen ben je echt een fanboy en totaal niet openstaat om het ook van de andere kant te zien.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:49:
[...]
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik kom namelijk helemaal niet uit Oudewater![]()
Anyway, I am out. Wist niet dat er zo'n ontzettende Vechain haat hier was en dat ik een bak met stront over me heen zou krijgen. Ben verre van een fanboy, dus het zal me verder aan mijn reet roesten
VET verhalen zijn altijd mooier dan het in werkelijk is dat is hun marketing strategie zodat jij hun muntjes koopt en als bagholder achter blijft.
[ Voor 26% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 23:02 ]
Moet je voor de grap de dag-chart van WAVES-BTC eens bekijken. Staat een mooie flash crash tot 1 sat..
Wat wel vreemd is, is dat Binance een buy order lager dan 0.0000604. Hoe heeft het dan toch onder die prijs kunnen komen?
@Slux laat jij het dan ook rusten nu AUB?
Wat wel vreemd is, is dat Binance een buy order lager dan 0.0000604. Hoe heeft het dan toch onder die prijs kunnen komen?
@Slux laat jij het dan ook rusten nu AUB?
[ Voor 9% gewijzigd door PHPResource op 03-06-2019 22:56 ]
* Kap eens met dat gewauwel *Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:49:
[...]
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik kom namelijk helemaal niet uit Oudewater
[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 04-06-2019 02:51 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kijk ONE een coin met echte toekomst is aan het moonen, succes voor de mensen die erin traden
Net weer verkocht. Ben eruit gestapt en stap niet meer inSlux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:05:
Kijk ONE een coin met echte toekomst is aan het moonen, succes voor de mensen die erin traden
Het was al duidelijk dat je ferm tegenstander bent, which is fine. Als ik iets niet kan bewijzen (hoe kan ik bewijzen dat BMW betaald, ik kan ook niet bewijzen dat Ahold iets aan Unilever betaald) dan is het direct het extreme tegenovergestelde. Als ik aantoon dat China de grootste afzetmarkt is voor BMW en tevens de grootste groeimarkt dan rijden er opeens maar heel weinig mensen een auto in China. enzovoort enzovoortsSlux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:54:
[...]
Ja ik ben in China geweest, en heb er ook vrienden wonen, en de kloof tussen arm en rijk is denk ik nergens groter dan in China of je hebt geld of je hebt niks.
China is 10 keer groter en heeft 10x meer mensen waarvan de meerderheid geen eens een auto kan kopen
ik volg deze gast op youtube geeft een redelijk goed beeld ook.
hij heeft ook een filmpje over autos en waarom de meeste geen auto hebben
YouTube: serpentza
Als je geen bron kan aangeven dat bmw een betalende klant is het voor mij poep praten, ik kom nog met argumenten en bronnen maar jij blijft maar terug vallen op hetzelfde.
[...]
Ik haat VET niet het is de manier hoe je het brengt een aantal posts terug leg je het 1 keer goed uit dat geen multinationals vol in zee gaan met een startup vervolgens beweer je weer anders en aan je reacties te lezen ben je echt een fanboy en totaal niet openstaat om het ook van de andere kant te zien.
VET verhalen zijn altijd mooier dan het in werkelijk is dat is hun marketing strategie zodat jij hun muntjes koopt en als bagholder achter blijft.
Ik heb nergens gezegd dat dit een match made in heaven is, dat dit de grootste partnership ooit is en zelfs nooit gezegd dat dit waarde toevoegt aan de keten. BMW is ook gewoon wat tests aan het doen op het gebied van blockchain, en dit is er daar één van. Maar het is wel een mooie naam om aan je gelinkt te hebben
Ik niet.. Bootje gemistSlux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:05:

Verkocht op 2371 met een top van 2372Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:16:
[...]
Je bent niet alleen, al zakt ie nu wel zie ik, pilatus zal zijn coins wel gedumpt hebben dat ie nu dipt
Hij heeft net wel de 2300 getest als support, mocht dat zo blijven dan pak ik wel weer een rit.
Is dat geëmmer over VET nu nog niet voorbij?
NEO staat intussen zoals vanmiddag alweer op -7%. Nog een geluk dat ik altijd kan rekenen op alweer een nieuwe wanprestatie van mijn favoriete shitcoin...
NEO staat intussen zoals vanmiddag alweer op -7%. Nog een geluk dat ik altijd kan rekenen op alweer een nieuwe wanprestatie van mijn favoriete shitcoin...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
NEO is een beetje als ETH. Wel wat herstel, maar echt een feest is het niet.TomTorquay schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:39:
Twijfel wel echt over of ik vannacht niet stiekem in usdt zou moeten gaan. Vertrouw BTC voor geen ene meter op dit moment.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik twijfel of ik hier XBT moet shorten.. maar ik doe het maar niet, morgen ochtend om 06:00 sta ik wel op en dan zie ik wat de Aziaten hebben gedaan.. mss net als afgelopen nacht de boel hoog houden en dan geleidelijk BTC vanaf 06:30 - 07:15 alsnog laten wegzakken. Immers de richting van de dag wordt bijna altijd tussen 06:00 - 07:15 uur bepaald.Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:48:
Twijfel wel echt over of ik vannacht niet stiekem in usdt zou moeten gaan. Vertrouw BTC voor geen ene meter op dit moment.
[ Voor 8% gewijzigd door Sahara op 03-06-2019 23:54 ]
Wat een twijfel, hier niet zo'n last van
Bitcoin toont wel wat zwakte, maarja hier ook idd gewoon lekker hodl.
Ja fuck, heb ik nou helemaal de discussie over VeChain gemist? 
En dan zakt de hele markt ook nog eens door z'n poten. Man man man. Wat een kut avond.
Uitstappen? Aanstellers! Hodl hodl hodl hodl. Moon soon. Lambo, Tesla, BMW.
En dan zakt de hele markt ook nog eens door z'n poten. Man man man. Wat een kut avond.
[ Voor 60% gewijzigd door Richh op 04-06-2019 00:49 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het verschil tussen hodlers en daytraders was me al een tijdje duidelijk op dit forum.Richh schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 00:43:
Ja fuck, heb ik nou helemaal de discussie over VeChain gemist?
RaptorXS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 00:56:
[...]
Het verschil tussen hodlers en daytraders was me al een tijdje duidelijk op dit forum.

Kom op BTC, volgende spurt omhoog! Ik moet mijn verlies van Cryptopia nog goedmaken...
Alts mogen ook. Die zijn inmiddels behoorlijk hersteld (3/4e van de drop van de alts tijdens de BTC-stijging is in mijn portfolio weer goed gemaakt, maar de laatste dagen staat het een beetje stil).
Portfolio-update: Ik *had* dus zo'n 260 shitcoins, na Cryptopia zijn dat er nog zo'n 180 denk ik.
Alts mogen ook. Die zijn inmiddels behoorlijk hersteld (3/4e van de drop van de alts tijdens de BTC-stijging is in mijn portfolio weer goed gemaakt, maar de laatste dagen staat het een beetje stil).
Portfolio-update: Ik *had* dus zo'n 260 shitcoins, na Cryptopia zijn dat er nog zo'n 180 denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Specy op 04-06-2019 01:15 ]
Ehhhh, let je een minuutje niet op: BAM!
Jah. Alts reageren overigens vrijwel niet tot nu toe. Best vreemd.
Ligt aan welke alts. Ik heb ONE, ZIL, BAT, BNB en CELR openstaan voor scalps en die reageren nogal.Specy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:32:
Jah. Alts reageren overigens vrijwel niet tot nu toe. Best vreemd.
Ok. Ik heb dus een berg shitcoins en ik zie een 0.2% daling. Da's nauwelijks een reactie. Meestal dalen de alts eerst, maar dat was ook niet het geval (vanmiddag stonden ze lager).PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:33:
[...]
Ligt aan welke alts. Ik heb ONE, ZIL, BAT, BNB en CELR openstaan voor scalps en die reageren nogal.
Ik kijk naar USDT alts. Alts in BTC dalen natuurlijk sowieso wanneer BTC daalt, ook al dalen ze niet echt.Specy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:35:
[...]
Ok. Ik heb dus een berg shitcoins en ik zie een 0.2% daling. Da's nauwelijks een reactie. Meestal dalen de alts eerst, maar dat was ook niet het geval (vanmiddag stonden ze lager).
Ah, ja dan wel natuurlijk. Ik kijk bij alts alleen naar BTC-waarde, omdat mijn doel met alts is om meer BTC's te verzamelen. Als ik met mijn alt-portfolio in BTC stijg doe ik het goed, als ik daal zou ik beter in BTC kunnen gaan zitten.PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:36:
[...]
Ik kijk naar USDT alts. Alts in BTC dalen natuurlijk sowieso wanneer BTC daalt, ook al dalen ze niet echt.
[ Voor 13% gewijzigd door Specy op 04-06-2019 01:39 ]
Mijn doel is ook meer BTC vergaren, maar dan met USDT alts. Hetzelde doel, maar op een andere manierSpecy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:38:
[...]
Ah, ja dan wel natuurlijk. Ik kijk bij alts alleen naar BTC-waarde, omdat mijn doel met alts is om meer BTC's te verzamelen.
Je wist ergens wel dat ie zou komen, maar als het dan gebeurd is het toch jammer
Wel echt een flinke daling tho.

Het nadeel van parbolische stijgingen. Leuk zolang het omhoog gaat, maar als het dan omlaag gaat dan wil het ook wel.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 02:06:
Je wist ergens wel dat ie zou komen, maar als het dan gebeurd is het toch jammer![]()
![]()
Aan de andere kant op de lange termijn gezien ook alleen maar goed dit. Even flink zakken en wat goede support vinden zorgt er voor dat de weg omhoog verder kan gaan. Correcties zijn gezond en nodig
Lekkere duik, mooi hernieuwd inslaan binnenkort
Zekers. Was te verwachten en op lange termijn natuurlijk goed. Die ~$7700 zal ons denk wel even wat support bieden. In m'n ideale scenario gaan we nog even een tijd terug naar de $6000 zone voor een korte accumulatie om daarna weer door te zetten.PilatuS schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 02:09:
[...]
Het nadeel van parbolische stijgingen. Leuk zolang het omhoog gaat, maar als het dan omlaag gaat dan wil het ook wel.
Aan de andere kant op de lange termijn gezien ook alleen maar goed dit. Even flink zakken en wat goede support vinden zorgt er voor dat de weg omhoog verder kan gaan. Correcties zijn gezond en nodig
Iets met karma. Denk ik.Richh schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 00:43:
Er zullen een aantal met een kater wakker worden en ontdekken dat hun stoploss is geraakt of hun positie is geliquideerd. Het is een manier om goedkoper bitcoins in te slaan terwijl de achteloze traders letterlijk en figuurlijk slapen. Ik waag me er niet aan, gewoon hodlen en als het mee zit af en toe wat bijkopen.Tominatie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 02:06:
Je wist ergens wel dat ie zou komen, maar als het dan gebeurd is het toch jammer![]()
![]()
Lol. Had ik toch maar moeten shorten voordat ik ging slapen. Jammer. Mooi te zien ook dat usdt op 0,9969 staat. Hopelijk een nieuw begin van the downfall of Tether. ZIL is wel sterk, mooi @Tominatie!
Dit doet wel zeer hoor. Zitmaaier besteld alleen mn btc nog niet gecasht. En hij was al niet goedkoop.
Edit : https://whale-alert.io/tr...02037f187d4fe6e6443daead3
Edit : https://whale-alert.io/tr...02037f187d4fe6e6443daead3
[ Voor 36% gewijzigd door green-tea op 04-06-2019 07:23 ]
Paar pumps omhoog gehad de laatste maand. Eentje naar beneden hoort bij deze ongereguleerde markt waar men kan klooien.
Mwah vind deze dip al 'lekker' genoeg.Slux schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:10:
Lekkere dip soon 6k ?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Geduld gaat lonen... die buy order op @75 gaat geraakt worden deze week.
Kom op met die dip! All time low-tje graag.

Kom op met die dip! All time low-tje graag.

Welke tether fud heeft dit dip veroorzaakt?
Weg
Het is de schuld van VETNew Yorker schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:35:

Tether is zo 2018... geen partnership met BMW etc.... dan doe je gewoon niet meer mee.New Yorker schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:35:
LOL markt moet gewoon een keer corrigeren na zo een lange stijgingNew Yorker schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:35:
hashtag alt season ?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
@Tominatie ZIL nu toch echt door die 260 heen
Tijd voor een muntexplosie! Weten we al wie er met wie gaan lunchen vandaag?
Ik kijk een weekendje niet en ik zit met HOT op een new 7-day low 
Gelukkig wel met ZIL een ritje gepakt terwijl ik weg was, achja. Geef het maar
weer de tijd..
Gelukkig wel met ZIL een ritje gepakt terwijl ik weg was, achja. Geef het maar
weer de tijd..
Waarom spreekt iedereen over een "gezonde terugval" als het duidelijk weer een dump van een whale was. Dat is toch niet een gezonde terugval? Maar dezelfde manupulatie.
En als diegene het alweer heeft terug gekocht, duidelijk goedkoper dan zou de prijs toch alweer moeten pumpen?
En als diegene het alweer heeft terug gekocht, duidelijk goedkoper dan zou de prijs toch alweer moeten pumpen?
klopt, dus ik twijfel of die dat laatste daadwerkelijk gedaan heeft.Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:31:
Waarom spreekt iedereen over een "gezonde terugval" als het duidelijk weer een dump van een whale was. Dat is toch niet een gezonde terugval? Maar dezelfde manupulatie.

gaan we vandaag nog de 310 raken?Bartvandelaar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:38:
![]()
ZIL
![]()
Gek genoeg is mijn pf waarde wel een beetje hetzelfde. Alleen mijn BTC waarde is omhoog. Lijkt wel een stable coin die gekke ZIL.
De prachtige trend/lineaal die je onder bitcoin/usdt kon leggen sinds notabene 30 april is helaas vannacht toch echt overtuigend voor het eerst doorbroken.
Een mooie btc run van ruim een maand is nu voorbij. Ook al krabbelt btc nog een keer terug, we zullen nu onherhoepelijk support veel lager gaan zoeken.
Niks “gezond herstel” als een trend van 4+ weken eraan gaat.
Een mooie btc run van ruim een maand is nu voorbij. Ook al krabbelt btc nog een keer terug, we zullen nu onherhoepelijk support veel lager gaan zoeken.
Waarschijnlijk met mijn vrouw... Moon?Machlah schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:18:
[...]
Tijd voor een muntexplosie! Weten we al wie er met wie gaan lunchen vandaag?
Omdat ze altijd hopen dat de stijging doorzet.Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:31:
Iemand die WHEN tokens heeft en die via een eigen expert heeft unlocked?
Ik heb dit gedaan met een tweede toestel , verbinding gemaakt met een zogezegde expert, kosten ingebracht (bijv 25 WHEN tokens), alles goed maar er staat "payment pending". Na 5 dagen al.
Zou het kunnen dat ik op mijn eerste account wat ETH moet opzetten zodat deze de WHEN tokens kan versturen naar de andere wallet (van het tweede toestel)?
Ik heb dit gedaan met een tweede toestel , verbinding gemaakt met een zogezegde expert, kosten ingebracht (bijv 25 WHEN tokens), alles goed maar er staat "payment pending". Na 5 dagen al.
Zou het kunnen dat ik op mijn eerste account wat ETH moet opzetten zodat deze de WHEN tokens kan versturen naar de andere wallet (van het tweede toestel)?
SPiET
Er zitten checks bijv of de expert niet alleen aangemaakt is om te cashen, het tarief niet absurd hoog is etc.spietie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:48:
Iemand die WHEN tokens heeft en die via een eigen expert heeft unlocked?
Was maar 25 tokens dus peanutslighting_ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:58:
[...]
Er zitten checks bijv of de expert niet alleen aangemaakt is om te cashen, het tarief niet absurd hoog is etc.
SPiET
Sowieso vind ik het woord gezond niks van doen hebben met crypto's, het klinkt wel semi intelligent. Dat wel.Malarky schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:47:
Zijn er al signalen van (zelfbenoemde) experts over wat er de komende tijd gaat gebeuren?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik mis "" tussen experts.Crypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:29:
[...]
Sowieso vind ik het woord gezond niks van doen hebben met crypto's, het klinkt wel semi intelligent. Dat wel.![]()
Zijn er al signalen van (zelfbenoemde) experts over wat er de komende tijd gaat gebeuren?
Weg
Wauw, voor het eerst sinds ik ben ingestapt in de cryptocurrency wereld heb ik 25% verkocht net VOOR de mega drop
Maakt niks uit, we zijn nu onderweg terug naar de 8k!Crypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:29:
[...]
Sowieso vind ik het woord gezond niks van doen hebben met crypto's, het klinkt wel semi intelligent. Dat wel.![]()
Mijn idee is dat Bitcoin support gaat vinden op 7600 dollar. Vervolgens vanuit daar in juli weer omhoog.Crypts schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:29:
[...]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Mijn glazen bol zegt $ 6k - 6.2kDaacuso schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:34:
[...]
Mijn idee is dat Bitcoin support gaat vinden op 7600 dollar. Vervolgens vanuit daar in juli weer omhoog.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je bent in 2012 ingestapt?mugenmarco schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:31:
Wauw, voor het eerst sinds ik ben ingestapt in de cryptocurrency wereld heb ik 25% verkocht net VOOR de mega drop
≈ 7700
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Pure manupilatie weer zie hier op reddit:Klaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:31:
https://www.reddit.com/r/..._pure_whale_manipulation/
Voor het eerst dat ik dit tegenkom in crypto.alki schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:50:
[...]
Pure manupilatie weer zie hier op reddit:
Kom maar op met die 4k of lager... duurt te lang zo.
Die eerste reactie er ook onder...
Ja die moet je nog even uitleggen wat marktwerking is. LOL! Van mij mag het wel weer rap omhoog hoor. Zal het ook wel weer doen. Heeft alleen weer even tijd nodig. Jammer dat mijn handelspot zo wel een tik heeft gehad maar goed. Met een beetje geduld komt alles wel weer in orde.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Well I have zero fucks to give. Het is altijd hetzelfde liedje, als het omhoog gaat is iedereen happy dat de shorters REKT gaan, maar ho ho BTC naar beneden is viessssss en oneerlijk en whatnot.alki schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:50:
[...]
DAMAGE schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:11:
Ja die moet je nog even uitleggen wat marktwerking is. LOL!

[ Voor 30% gewijzigd door twain4me op 04-06-2019 10:19 ]
Op 7910 werd een 120 BTC sellwall best redelijk opgegeten. Nu staat er wéér 1 op 7920 usd.
Bahbah, men wil de koers omlaag!
Mag ik vragen waar en hoe je dat kan zien?PHPResource schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:22:
Op 7910 werd een 120 BTC sellwall best redelijk opgegeten. Nu staat er wéér 1 op 7920 usd.
In het orderbook van Binance BTC-USDT
Wtf dat zijn dikke bedragen. Even 15 miljoen in 3 kwartier verdienen..alki schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:50:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik was natuurlijk weer te laatDAMAGE schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:11:
Ja die moet je nog even uitleggen wat marktwerking is. LOL! Van mij mag het wel weer rap omhoog hoor. Zal het ook wel weer doen. Heeft alleen weer even tijd nodig. Jammer dat mijn handelspot zo wel een tik heeft gehad maar goed. Met een beetje geduld komt alles wel weer in orde.
Het probleem is dat hij nu doorheeft dat dit werkt en het daardoor mogelijk vaker gaat doen. Hopelijk dumpt hij dan volgens een redelijk vast patroon zijn Bitcoin, dan kunnen we er vooraf rekening mee houdenAtlAntA schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:42:
[...]
Wtf dat zijn dikke bedragen. Even 15 miljoen in 3 kwartier verdienen..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Lekker man die ZIL. Die red mijn portfolio echt, ben nauwelijks rekt op deze manier. Toppertje
Even ander gedachtensprongetje. Er is onlangs een mixer uit de lucht gehaald door onze fijne FIOD en er wordt in het algemeen nogal geschud aan de anonimiteit die crypto's bieden de laatste tijd... Kan het niet zijn dat dit (deels) een reactie hierop is? Er is namelijk ruim 7% af van de totale marketcap maar het handelsvolume is met ruim 6% toegenomen sinds de drop.Taro schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Het probleem is dat hij nu doorheeft dat dit werkt en het daardoor mogelijk vaker gaat doen. Hopelijk dumpt hij dan volgens een redelijk vast patroon zijn Bitcoin, dan kunnen we er vooraf rekening mee houden
Zomaar een gedachtengangetje.
Let's hope. Veel mensen denken dat "institutions" alleen maar een goed nieuws show is met grote bedragen. Werkelijkheid is dat zij maximaal "vuil" spelen voor max gains.Taro schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Het probleem is dat hij nu doorheeft dat dit werkt en het daardoor mogelijk vaker gaat doen. Hopelijk dumpt hij dan volgens een redelijk vast patroon zijn Bitcoin, dan kunnen we er vooraf rekening mee houden
buy buy buy! Mijn glazen bol zegt dat we naar de 9000 gaan
Weet iemand wanneer Justin Sun met Warren zijn lunch gaat hebben?
Zo staat er nu een buy wall op 7968 van 240 BTC. Dit zie je continu.PHPResource schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:22:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wat een showtje gisteren, ik ging short vanaf 434, toen kwam de (in mijn ogen droevige) announcement. Toen zakte die snel 3% om vervolgens keihard omhoog te schieten naar 470. Daar heb ik met 40% verlies op m'n trade m'n short geclosed. Toen dacht ik, nee nee, dit kan gewoon niet dat zo'n achterlijke announcement stand gaat houden, toen ben ik vanaf 460 met een 20x leverage short gegaan en die heb ik met een limit op 420 (hehe) geclosed. Hij zakte zelfs nog verder naar 400, waar ik hem eerst op wilde zetten, maar ik was bang dat die dat net niet zou halen. Toch 200% profit op die laatste trade gepakt (40 punten gedaald van de 460 = ongeveer 10%, en dat maal 20)HaruHaru schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:52:
Weet iemand wanneer Justin Sun met Warren zijn lunch gaat hebben?
Shitcoin SV en Monacoin hebben niet eens een deukje in de chart. Hoe kan dat dan?
Alles zit toch zogenaamd aan elkaar vast?
Zouden alts met tig veel meer afzonderlijke pairs het dan niet beter moeten doen?
Zouden alts met tig veel meer afzonderlijke pairs het dan niet beter moeten doen?
ohhh netjes dan hahaha. Ik doe je niet na.Malawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:00:
[...]
Wat een showtje gisteren, ik ging short vanaf 434, toen kwam de (in mijn ogen droevige) announcement. Toen zakte die snel 3% om vervolgens keihard omhoog te schieten naar 470. Daar heb ik met 40% verlies op m'n trade m'n short geclosed. Toen dacht ik, nee nee, dit kan gewoon niet dat zo'n achterlijke announcement stand gaat houden, toen ben ik vanaf 460 met een 20x leverage short gegaan en die heb ik met een limit op 420 (hehe) geclosed. Hij zakte zelfs nog verder naar 400, waar ik hem eerst op wilde zetten, maar ik was bang dat die dat net niet zou halen. Toch 200% profit op die laatste trade gepakt (40 punten gedaald van de 460 = ongeveer 10%, en dat maal 20). Ik gok dat de Tron pump kwam door mensen die of alle shorts wilde liquideren, of definitief aangeeft dat mensen die in TRX zitten niet nadenken en bij het horen van de naam Buffet direct FOMO'en zonder in te zien dat iedereen op de wereld deze lunch had kunnen winnen, maar niemand zo gek is om er 4.5 miljoen voor te betalen.
Toch maar Buy The News gevalletje. Ik ben benieuwd wat het kan opleveren na de lunch
@Klaas25 Ik denk dat Craig zelf zijn eigen munt op pompt en btc voor inruilt. Of er zijn veel nieuwe scamnieuws gekomen waarbij BSV pompt. Ik vertrouw het voor geen cent.
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 04-06-2019 12:04 ]
Ja, maar stel dat ik er met 1 BTC in zat (het was aardig wat minder). Dan zou ik dus op 0.6 staan bij het closen. Daarna met 1 BTC, 200% wordt 3 BTC. 1,4 BTC winst dus. Maar je vreet jezelf wel op ondertussen hoor. Ik dacht ik doe lekker een limit order met een redelijk zekere grens waar hij heen zou kunnen zakken, en dan kijk ik niet meer naar het scherm. De procenten vliegen je om de oren namelijk. Merk sowieso dat ik vrijwel van tevoren bijna altijd goed aan weet te geven waar de prijs zal bouncen, maar doordat ik te emotioneel naar m'n percentages kijk vaak te vroeg of te laat een trade doe. Dus voortaan maar lekker limit orders zetten en ondertussen wat leuks doenHaruHaru schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:03:
[...]
ohhh netjes dan hahaha. Ik doe je niet na.
Toch maar Buy The News gevalletje. Ik ben benieuwd wat het kan opleveren na de lunchIk denk dat Justin, Buffet in crypto wilt slepen. Proberen te overtuigen. Smart move
Overigens; die Justin Sun zal die lunch wel weer vreselijk gaan hypen, ook als Buffet de hele tijd nors gaat doen over BTC en crypto. Die man begrijpt echt geen snars van technologie, en dat gaat Sun hem niet in een uurtje uit kunnen leggen. Buffet heeft niet eens een smartphone

Te veel stress voor mij. Ik raak dat soort dingen niet aanMalawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:09:
[...]
Ja, maar stel dat ik er met 1 BTC in zat (het was aardig wat minder). Dan zou ik dus op 0.6 staan bij het closen. Daarna met 1 BTC, 200% wordt 3 BTC. 1,4 BTC winst dus. Maar je vreet jezelf wel op ondertussen hoor. Ik dacht ik doe lekker een limit order met een redelijk zekere grens waar hij heen zou kunnen zakken, en dan kijk ik niet meer naar het scherm. De procenten vliegen je om de oren namelijk. Merk sowieso dat ik vrijwel van tevoren bijna altijd goed aan weet te geven waar de prijs zal bouncen, maar doordat ik te emotioneel naar m'n percentages kijk vaak te vroeg of te laat een trade doe. Dus voortaan maar lekker limit orders zetten en ondertussen wat leuks doen![]()
Overigens; die Justin Sun zal die lunch wel weer vreselijk gaan hypen, ook als Buffet de hele tijd nors gaat doen over BTC en crypto. Die man begrijpt echt geen snars van technologie, en dat gaat Sun hem niet in een uurtje uit kunnen leggen. Buffet heeft niet eens een smartphoneDie laat zich echt niet in met een cryptoproject, die leest al z'n stukken nog op papier, en zo'n whitepaper snapt die al helemaal de ballen van. Zo vaak van hem voorbij zien komen dat die enkel en alleen investeert in bedrijven met keiharde afzet, productie en omzet (Coca Cola, Kraft Heinz, Apple etc).
Ja klopt wel wat je zegt. Maar als er in de wereld van Warren toch het woord crypto wat harder valt en met TRX , dus ja wie weet. Ik had ook begrepen dat zijn medewerkers niet aan crypto mochten zitten ofzo. geen idee of dat waar is
Gisteren een DEX dapp (aphelion) op Neo blockchain heeft aangekondigd dat ze funds tekort hebben en dat ze binnen drie maanden de deur moeten sluiten als er geen extra inkomsten zijn. Wat doet de koers, nou -1% maarKlaas25 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:02:
Shitcoin SV en Monacoin hebben niet eens een deukje in de chart. Hoe kan dat dan?

Edit: ok zie dat het inmiddels -19% is geworden, toch niet veel, kan zomaar een dump-pump geweest kunnen zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Gondor op 04-06-2019 12:21 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Achja het zou mooi zijn als hij Buffet een positieve uitspraak over crypto zou kunnen laten doen, maar verwacht van niet. Voor de bühne zou het leuk zijn en ik hoop dat het hem lukt, ik raak TRX in ieder geval voorlopig niet meer aan. Op naar de volgende announcement hahaHaruHaru schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:13:
[...]
Te veel stress voor mij. Ik raak dat soort dingen niet aanik zit al hele dag naar me scherm te kijken of ZIL met paar SATS omhoog gaat
nee, ik sla over
Ja klopt wel wat je zegt. Maar als er in de wereld van Warren toch het woord crypto wat harder valt en met TRX , dus ja wie weet. Ik had ook begrepen dat zijn medewerkers niet aan crypto mochten zitten ofzo. geen idee of dat waar ismaar goed. Let the hype begin.

Zil gaat inderdaad lekker! Bedankt voor degene die het hier postte een paar dagen terug! Toen goed ingeslagen en inmiddels zijn al m'n sell orders tot een 290 al geraakt (zat er in vanaf 245).
ik heb mijn target op 309 sats. hevige resistance op 310. daarna weer inkopen als 310 geraakt word. Zal wel weer een stukje dalen daardoor.Malawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:17:
[...]
Achja het zou mooi zijn als hij Buffet een positieve uitspraak over crypto zou kunnen laten doen, maar verwacht van niet. Voor de bühne zou het leuk zijn en ik hoop dat het hem lukt, ik raak TRX in ieder geval voorlopig niet meer aan. Op naar de volgende announcement haha. Alleen jammer dat Bitmex maar een paar alts heeft.
Zil gaat inderdaad lekker! Bedankt voor degene die het hier postte een paar dagen terug! Toen goed ingeslagen en inmiddels zijn al m'n sell orders tot een 290 al geraakt (zat er in vanaf 245).
Crypto's vertegenwoordigen alles waar die ouwe knar niet in geloofd dus dat zie ik ook niet gebeuren. Daarnaast doet hij het puur voor de donatie, met wie hij zijn steak gaat eten zal hem jeuken. Voor Sun en crypto's wel leuk natuurlijk, de publiciteit is zeker niet negatief te noemen. Wel jammer dat CZ al meteen heeft bedankt voor de eer, dacht dat die twee vriendjes waren?Malawolar schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:17:
[...]
Achja het zou mooi zijn als hij Buffet een positieve uitspraak over crypto zou kunnen laten doen, maar verwacht van niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!