[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hoe snel alles ook weer is herstelt :o

Zilliqa gaat echt heeel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
kevinoku schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:26:
[...]

Goed idee.

Wat vind jij van de Dogecoin ?
Ik ben een echt hondenmens en hou niet zo van katten dus tsja, het is en blijft een poepcoin maar ja, heb er toch een zwak voor. :)
Overigens is er met doge prima te verdienen, heb een klein zakje wat ik in twee delen een beetje heen en weer bounce en als hij weer eens pumpt kan ik de helft meestal wel net onder de top kwijt. Je kunt er geen hele grote bedragen in kwijt maar toch leuk en eea laat zich redelijk makkelijk voorspellen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
[...]

Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant. :/

Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie medewerking. :+
Ach ja het is ook weer een teken dat we in de bullmarket zitten met zulke believers, zo ging het ook met XVG, NLG. NEO, TRX,

Ben er wel achter dat het gewoon geen zin heeft om er op in te gaan, en toch trap ik er elke keer weer in :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:33:
[...]

Ach ja het is ook weer een teken dat we in de bullmarket zitten met zulke believers, zo ging het ook met XVG, NLG. NEO, TRX,

Ben er wel achter dat het gewoon geen zin heeft om er op in te gaan, en toch trap ik er elke keer weer in :F
Nog 5 maandjes Sluxie, stoppen met crypto's heeft niet alleen maar nadelen. Even stomme vraag he? Wat nu als de echte bull run net start voor jouw einddatum zogezegd, heb je daar nog een clausule voor ingebouwd of is het zelfs dan ook echt einde verhaal? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
One small step for men... one giant leap for blockchain-kind !

Justin Sun gaat lunchen met Warren Buffet !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:39:
[...]

Nog 5 maandjes Sluxie, stoppen met crypto's heeft niet alleen maar nadelen. Even stomme vraag he? Wat nu als de echte bull run net start voor jouw einddatum zogezegd, heb je daar nog een clausule voor ingebouwd of is het zelfs dan ook echt einde verhaal? :?
Nee nee nog 6 maanden ;)

Nope geen clausule ingebouwd het is echt einde verhaal voor mij, kijk er ook wel een beetje naar uit, weer wat nieuwe uitdagingen op mijn pad gekomen ook, die zonder crpyto nooit mogelijk waren geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Machlah schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:43:

Omdat die er zelf een shitload aan geld tegenaan heeft gegooid, niet omdat Buffet dat nou perse leuk vindt. (het was voor het goede doel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:51:
[...]

Nee nee nog 6 maanden ;)

Nope geen clausule ingebouwd het is echt einde verhaal voor mij, kijk er ook wel een beetje naar uit, weer wat nieuwe uitdagingen op mijn pad gekomen ook, die zonder crpyto nooit mogelijk waren geweest.
Waarom niet gewoon minderen met traden. Je kan ook gewoon lekker BTC holden en zo nu en dan een trade doen.

Of gewoon helemaal niet traden maar gewoon lekker een zakje btc holden. 100k per bitcoin is het over een aantal jaartjes ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Malawolar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:52:
[...]

Omdat die er zelf een shitload aan geld tegenaan heeft gegooid, niet omdat Buffet dat nou perse leuk vindt. (het was voor het goede doel)
Mijn post was dan ook sarcastisch >:) Slaat helemaal nergens op dit!

[ Voor 4% gewijzigd door Machlah op 03-06-2019 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:52:
[...]

Geen goedkope lunch
https://www.forbes.com/si...ow-much-it-will-cost-you/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
4.5 miljoen neertikken voor een lunch met iemand die anti-crypto is en stervende....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:51
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
[...]

Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant. :/

Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie medewerking. :+
Dus een paar posts over Vechain kan niet, maar de volgende shitreeks over Binance shitcoins is wel postwaardig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:50

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Misschien wel een goede investering, die gast ontvoeren tijdens de lunch en 4,5 biljoen vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:33:
[...]

Zoals al eerder gezegd is VET minder dan 10% van mijn pf dus zo’n believer ben ik niet. Maar jij bent duidelijk een disbeliever, dat is duidelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:31:
Hoe snel alles ook weer is herstelt :o

Zilliqa gaat echt heeel lekker
Gewoon rond de 250 sats. Lijkt wel een beetje weerstand te zitten daar. Ik doe trouwens met je mee met ZIL de komende 2 weken. Gisteren 18k ZIL gekocht. To(minatie) da Moon! :+

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:02:
[...]

Gewoon rond de 250 sats. Lijkt wel een beetje weerstand te zitten daar. Ik doe trouwens met je mee met ZIL de komende 2 weken. Gisteren 18k ZIL gekocht. To(minatie) da Moon! :+
Haha ja idd, irritant weerstandje daar. :(

Heb wel het idee dat die op breken staat trouwens.... kwestie van tijd.
(of is dat hopium?)
Gezellig dat we samen naar de moon, lambo gaan. oOo d:)b :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:53:
[...]

Waarom niet gewoon minderen met traden. Je kan ook gewoon lekker BTC holden en zo nu en dan een trade doen.

Of gewoon helemaal niet traden maar gewoon lekker een zakje btc holden. 100k per bitcoin is het over een aantal jaartjes ;) >:)
Dat is een beetje mijn probleem het lukt mij niet om te minderen, al een paar keer geprobeerd maar ik wordt er elke keer weer ingezogen zodat ik er dagen mee bezig ben, met gewone aandelen of andere dingen in het leven hen ik er totaal geen probleem mee maar crypto is als nicotine of heroïne voor mij het is alles of niets.

ik vind het gewoon leuk om te doen maar het iets te extreem in mijn geval en een tussenweg lukt mij niet dus is er maar 1 ding over stoppen, klinkt heel kinderachtig van iemand die 42 is maar het is helaas niet anders.
ik doe het nu full time +/-16 uur per dag maar ik heb er ook nog een bedrijfje met personeel naast, dat heeft het de laatste jaren goed zonder mij gedaan, maar ik zie dat ik daar nu wat moet bij springen dus ik moet ook keuzes maken.

Ik hold al crpyto soort van, omgezet naar steentjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:22
Machlah schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:43:

Zeg je Warren Buffet denk ik aan:

[ Voor 22% gewijzigd door Sahara op 03-06-2019 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:58:
[...]

Dus een paar posts over Vechain kan niet, maar de volgende shitreeks over Binance shitcoins is wel postwaardig...
Verschil is dat exact dezelfde discussie pak em beet 1,5 jaar geleden ook al heeft plaatsgevonden, er sinds die tijd geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn en men echt straal langs elkaar praat omdat men nieuws anders interpreteert. Is dat vervelend? Ja. Zijn die shitlaunchcoins vervelend? Op dit moment was daar leuk aan te verdienen, hebben we het er over 1,5 jaar nog steeds of weer over ja, dan is dat net zo irritant. :)

Het hele punt is gewoon dat er geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn dus er is niet echt iets om over te praten. Dat men elkaar een beetje wederzijds besnuffelt? Dat deden ze 1,5 jaar geleden ook al, blijkbaar was het geen liefde op het eerste gezicht. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:09:
Ravencoin kan een interessant koopje worden.

[Afbeelding]
Achteraf toch heel jammer dat ik zelf niet ben ingestapt. Tering wat is die hard gegaan zeg. In een paar dagen tijd meer dan +50% kunnen hebben. _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:01:
[...]

Zoals al eerder gezegd is VET minder dan 10% van mijn pf dus zo’n believer ben ik niet. Maar jij bent duidelijk een disbeliever, dat is duidelijk
Sorry was/is niet een persoonlijke aanval dat je een believer bent, bedoelde het meer in het algemeen.
Zo zou je het misschien kunnen zien een disbeliver, ik bekijk het altijd van de andere kant want dan krijg je er een wat objectiever beeld van dan dat je het van 1 kant bekijkt en in geval met crypto is dat toch wel het slimst imo, voor je het weet wordt je in de FOMO meegezogen.

Ik lees een PB van de bmw website zelf, met de datum 13.02.2019 dit;

'' Last year, the company conducted a proof of concept that demonstrated how customers can use the VerifyCar app to keep track of their vehicle’s mileage, for example, verify it and share it with third parties – all driven by blockchain technology.''

https://www.press.bmwgrou...on-in-the-mobility-sector

Dan lees ik wat verder en zie ik dat DOVU in 2017/18 eraan heeft gewerkt, nu komt een vechain een jaar later met diezelfde melding, voor mij klopt er dan iets niet.
https://news.bmw.co.uk/ar...t-ups-for-innovation-lab/

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:18:
[...]

Achteraf toch heel jammer dat ik zelf niet ben ingestapt. Tering wat is die hard gegaan zeg. In een paar dagen tijd meer dan +50% kunnen hebben. _O- _O- _O- _O- _O-
*** he dat achteraf :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:18:
[...]

Bizarre stijging.... of hebben die ook een Partnership met BMW aangekodigd? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:23:
[...]

Bizarre stijging.... of hebben die ook een Partnership met BMW aangekodigd? oOo
Geen idee, klinkt echt als een next-level shitcoin maar wel met enorme bewegingen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:13:
[...]

Verschil is dat exact dezelfde discussie pak em beet 1,5 jaar geleden ook al heeft plaatsgevonden, er sinds die tijd geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn en men echt straal langs elkaar praat omdat men nieuws anders interpreteert. Is dat vervelend? Ja. Zijn die shitlaunchcoins vervelend? Op dit moment was daar leuk aan te verdienen, hebben we het er over 1,5 jaar nog steeds of weer over ja, dan is dat net zo irritant. :)

Het hele punt is gewoon dat er geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn dus er is niet echt iets om over te praten. Dat men elkaar een beetje wederzijds besnuffelt? Dat deden ze 1,5 jaar geleden ook al, blijkbaar was het geen liefde op het eerste gezicht. :+
Knap dat de discussie al gevoerd is, als de laatste bronnen slechts maximaal 3 maanden oud zijn. Je zou denken dat met nieuwe informatie er best ruimte mag zijn voor een nieuwe discussie.

Maar laten we terug gaan naar wat er echt toe doet, nl. MATIC, FET en ONE...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:28:
[...]

Gelukkig ... eindelijk wat projecten die echt de wereld gaan veranderen .. jammer dat je het WRAITH protocol vergeet te noemen, maar voor de rest zijn dit wel projecten die de nieuwe Bitcoin zouden kunnen worden. (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Kijk eindelijk snap je hem, je bent alleen BTC en LTC vergeten te vermelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Sorry was/is niet een persoonlijke aanval dat je een believer bent, bedoelde het meer in het algemeen.
Zo zou je het misschien kunnen zien een disbeliver, ik bekijk het altijd van de andere kant want dan krijg je er een wat objectiever beeld van dan dat je het van 1 kant bekijkt en in geval met crypto is dat toch wel het slimst imo, voor je het weet wordt je in de FOMO meegezogen.

Ik lees een PB van de bmw website zelf, met de datum 13.02.2019 dit;

'' Last year, the company conducted a proof of concept that demonstrated how customers can use the VerifyCar app to keep track of their vehicle’s mileage, for example, verify it and share it with third parties – all driven by blockchain technology.''

https://www.press.bmwgrou...on-in-the-mobility-sector

Dan lees ik wat verder en zie ik dat DOVU in 2017/18 eraan heeft gewerkt, nu komt een vechain een jaar later met diezelfde melding, voor mij klopt er dan iets niet.
https://news.bmw.co.uk/ar...t-ups-for-innovation-lab/
En mijn punt is juist dat de laatste mededeling op dit vlak niet eens van Vechain zelf is, maar gepresenteerd door BMW op de Vechain Summit. BMW laat zich echt niet zomaar voor het karretje spannen neem ik aan.

Dus eerst DOVU, daarna MOBI (waarvan Vechain onderdeel is, beiden ook volgens jouw eigen bronnen), en de laatste bron geeft aan dat het Vechain geworden is.

Geloof me, ik was eerst ook echt wel sceptisch over die StartUp Garage waaraan ze meededen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat Litecoin binnenkort weer een gekke mooncandle gaat doen. Zo eentje waarbij die Bitcoin compleet outperformed.

63 daagjes nog maar voor de block halving, komt wel heel dichtbij zeg! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:43:
Ik denk dat Litecoin binnenkort weer een gekke mooncandle gaat doen. Zo eentje waarbij die Bitcoin compleet outperformed.

63 daagjes nog maar voor de block halving, komt wel heel dichtbij zeg! :P
Wel graag met de punt naar beneden dan ... het komt nog niet echt in de buurt van m'n buy order momenteel.
Zo'n gruwelijk implosie van -60% zou op dit moment wel even wenselijk zijn.

Daarna vind ik alles prima .. BTC naar de 50k .. Zil na de 7 euro .. Vechain naar de 1,5 cent ... doe is gek. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:34:
[...]

En mijn punt is juist dat de laatste mededeling op dit vlak niet eens van Vechain zelf is, maar gepresenteerd door BMW op de Vechain Summit. BMW laat zich echt niet zomaar voor het karretje spannen neem ik aan.

Dus eerst DOVU, daarna MOBI (waarvan Vechain onderdeel is, beiden ook volgens jouw eigen bronnen), en de laatste bron geeft aan dat het Vechain geworden is.
Je was zo goed bezig :9

MOBI is niks meer dan een consortium van +/-100 bedrijven, je kan jezelf ook inschrijven als glazenwasser als je wilt.

Er wordt op de BMW website zelf vermeld dat ze vorig jaar al een werkend concept hebben dat door DOVO is gemaakt.

Je blijft dat filmpje er maar bij halen, daar staat alleen een persoon die daar net werkt van een IT afdeling iets uit te leggen terwijl op de BMW website iets anders staat, daar staat letterlijk dit

Last year, the company conducted a proof of concept that demonstrated how customers can use the VerifyCar app to keep track of their vehicle’s mileage, for example, verify it and share it with third parties – all driven by blockchain technology

Dus in Singapore mag vechain werken aan de app die al lang op de markt is in de EU door DOVU, beetje vreemd verhaal niet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
ZIL gestaag omhoog... Hup, hup, door die weerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:51:
ZIL gestaag omhoog... Hup, hup, door die weerstand.
lekker he. Daar zitten echt wat mensen te accumuleren. (steeds meer volume ook). Nu wel in pittig weerstandsgebied, maar het is gewoon een kwestie van tijd.......

Moonshot coming oOo oOo oOo oOo oOo

BODEM IS IN!

hopium hopium hopium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Komen dikke buy-orders voorbij ja. Alleen die bitcoin he. Die moet zich wel gedragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:05:
Komen dikke buy-orders voorbij ja. Alleen die bitcoin he. Die moet zich wel gedragen.
hoppa, mooooooooooooooooooooooon. We gaan ervoor

hehe. Idd, zolang Bitcoin zich blijft gedragen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:47:
[...]

Je was zo goed bezig :9

MOBI is niks meer dan een consortium van +/-100 bedrijven, je kan jezelf ook inschrijven als glazenwasser als je wilt.

Er wordt op de BMW website zelf vermeld dat ze vorig jaar al een werkend concept hebben dat door DOVO is gemaakt.

Je blijft dat filmpje er maar bij halen, daar staat alleen een persoon die daar net werkt van een IT afdeling iets uit te leggen terwijl op de BMW website iets anders staat, daar staat letterlijk dit

Last year, the company conducted a proof of concept that demonstrated how customers can use the VerifyCar app to keep track of their vehicle’s mileage, for example, verify it and share it with third parties – all driven by blockchain technology

Dus in Singapore mag vechain werken aan de app die al lang op de markt is in de EU door DOVU, beetje vreemd verhaal niet ?
Je hoort mij toch verder niet zeggen dat ze de wereld er mee veroveren of dat er nu opeens op iedere BMW een "Powered by VeThor" logo komt te staan? Ik reageer op de opmerkingen dat de samenwerking er niet is en op de negatieve sfeer die er hier hangt over Vechain. We kunnen nu wel gewoon tot de conclusie komen dat het dus absoluut geen totale onzin is wat Vechain verkondigde. En dat mag gewoon gezegd worden.

(overigens denk ik dat de scope wel iets groter is dan Singapore, maar dat moet nog blijken)

Dat er direct een stel idioten zijn die denken dat een multinational meteen huge instapt in crypto, daar kan ik verder niks aan doen. Ik geloof dat dit in kleine stapjes gaat en niet opeens met een monster van een samenwerking. Daarvoor moet er eerst nog teveel ontwikkeld worden rondom crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:11:
[...]

Je hoort mij toch verder niet zeggen dat ze de wereld er mee veroveren of dat er nu opeens op iedere BMW een "Powered by VeThor" logo komt te staan? Ik reageer op de opmerkingen dat de samenwerking er niet is en op de negatieve sfeer die er hier hangt over Vechain. We kunnen nu wel gewoon tot de conclusie komen dat het dus absoluut geen totale onzin is wat Vechain verkondigde. En dat mag gewoon gezegd worden.

(overigens denk ik dat de scope wel iets groter is dan Singapore, maar dat moet nog blijken)

Dat er direct een stel idioten zijn die denken dat een multinational meteen huge instapt in crypto, daar kan ik verder niks aan doen. Ik geloof dat dit in kleine stapjes gaat en niet opeens met een monster van een samenwerking. Daarvoor moet er eerst nog teveel ontwikkeld worden rondom crypto.
Jij klinkt wel nuchter maar grotendeels van die vechain cult brengt het NET wat anders. Top op de dag van vandaag. Vandaar het negatieve sentiment denk ik dan.

Maar ik leef met je mee, ik zie in get nog steeds een groot potencieel. Maar aantal mensen doet er maar lacherig over. Wat mij aan de ene kant juist wel weer een goed gevoel geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Bartvandelaar die ~260 blijft pittig.

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/hSCzwx7ffsbCM/giphy.gif?cid=790b76115cf564157a7a533559a7cf7c&rid=giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Laat hem er maar lekker tegenaan beuken. Breekt vanzelf een keer. Vandaar uit verder. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Knap dat de discussie al gevoerd is, als de laatste bronnen slechts maximaal 3 maanden oud zijn. Je zou denken dat met nieuwe informatie er best ruimte mag zijn voor een nieuwe discussie.
Welke nieuwe informatie? Dat er een paar aandeeltjes Vechain gekocht zijn door een multinational? Of dat diezelfde multinational een van de 101 authority nodes in gebruik neemt om te testen? Oh wacht dat automerk welke een 'next top talent' programma heeft waar ze toevallig in mee doen als een van de velen? :/

Wat is het nieuws? Serieus, ik zie het niet. Leuke weetjes maar ondertussen zijn we nog niks verder dan 1,5 jaar geleden en dat is een eeuwigheid, niet alleen in crypto's maar ook voor een startup van het toegedichte kaliber. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:11:
[...]

*Kuch*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QpVK2PcdlJvqt970tJbPdnmM/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HKobVMUNAV6fmivv8ZPkxiik/full.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door D-Ed op 03-06-2019 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Sorry voor de mogelijke mosterd na de maaltijd, maar ik heb wat Fibonacci retracements XBT/USD getrokken beide kanten uit:
- retracement van de drop van 9110 naar 7945 en de andere kant uit:
- retracement van de bodem van 7945 naar de top afgelopen zondag op 8861,5.

Wat blijkt die top van gisteren op 8861,50 was precies de retracement terug naar het Fibonacci level 0,786! Dat was nog eens een mooie short geweest als je die in het orderboek had gelegd, klopte precies.

https://www.tradingview.com/x/8cSmRahV/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:53:
Sorry voor de mogelijke mosterd na de maaltijd, maar ik heb wat Fibonacci retracements XBT/USD getrokken beide kanten uit:
- retracement van de drop van 9110 naar 7945 en de andere kant uit:
- retracement van de bodem van 7945 naar de top afgelopen zondag op 8861,5.

Wat blijkt die top van gisteren op 8861,50 was precies de retracement terug naar het Fibonacci level 0,786! Dat was nog eens een mooie short geweest als je die in het orderboek had gelegd, klopte precies.

https://www.tradingview.com/x/8cSmRahV/
oke, en wat nu dan?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Aan range low en range high is niets veranderd, dus deze levels gelden nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

ZIL gaat nog een treetje hoger...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Nou, dat je redelijk nauwkeurig short en long posities van te voren in het orderboek kan leggen omdat die fib niveaus vaak uitkomen. Het is meer theorie, maar het blijkt in de praktijk wel toevalligerwijs uit te komen. Ik deel het omdat ik het nuttige / interessante knowhow vind. That's all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
haha, die Zilliqa! HUTSE FLUTS! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 14:49
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:02:
haha, die Zilliqa! HUTSE FLUTS! :D
Gaat lekker door ja. Twijfel om er nog wat bij te halen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Daacuso op 03-06-2019 21:11 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:02:
[...]

Nou, dat je redelijk nauwkeurig short en long posities van te voren in het orderboek kan leggen omdat die fib niveaus vaak uitkomen. Het is meer theorie, maar het blijkt in de praktijk wel toevalligerwijs uit te komen. Ik deel het omdat ik het nuttige / interessante knowhow vind. That's all.
Ik snap niks van die fib levels.. die kan je toch altijd overal zetten? Ik weet nooit waar je moet beginnen..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daacuso schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:10:
[...]

Gaat lekker door ja. Twijfel om er nog wat bij te halen 8)
Ik hodl gewoon lekker door. Al m'n entry's liggen onder de 240 sat met als beste buy 227 sat.
Ik zou nu niet bijkopen, maar als ik een bijkoop zou doen was dat bij een retest van 260 sat. :)

Moon, lambo.

Trouwens, sowieso smart contract release 10 jun in de gaten houden voor een "sell the news"; tot die tijd zie ik eigenlijk geen reden om te verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 15:30

Snippertje

Light up your life

ADA begint ook omhoog te gaan.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:20:
[...]

Ik hodl gewoon lekker door. Al m'n entry's liggen onder de 240 sat met als beste buy 227 sat.
Ik zou nu niet bijkopen, maar als ik een bijkoop zou doen was dat bij een retest van 260 sat. :)

Moon, lambo.

Trouwens, sowieso smart contract release 10 jun in de gaten houden voor een "sell the news"; tot die tijd zie ik eigenlijk geen reden om te verkopen.
En 18 juni hebben ze een summit ofzo. Wel een ‘sell the news’ momentje om in de gaten te houden ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:18:
[...]

Ik snap niks van die fib levels.. die kan je toch altijd overal zetten? Ik weet nooit waar je moet beginnen..
Google: How to draw fibonacci retracement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 07:38

Bever!

3

Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:53:
[...]

Het ligt denk ik aan de verkeerde coin realiseerde ik mij achteraf, ik had de XBT (Bitcoin / US Dollar Index) genomen terwijl BitMEX de XBTUSD coin is met de hele en halve getallen. Voor die XBTUSD (BitMEX) heb ik op de 1 uurs chart de swing low van 30 mei 23:00 (7945,1) genomen en de swing high van 2 juni 14:00 (8859,1): https://www.tradingview.com/x/ISOGBrDz/ , dan ligt de 61,8% iets lager dan die van XBT (gewogen gemiddelde). Is deze Fib retracement fout?
Ik weet niet of het fout is, maar ik meen dat ik ze altijd teken van bodem tot hoogste punt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ada. Zil. Zrx en bnb. Daar ga ik zo weer winst op pakken :)
Vanmiddag op atom. Ik zat er op te wachten tot die zou gaan.

Soms zit t mee en soms zit het tegen :p
Nog 80% te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:31:
[...]

Welke nieuwe informatie? Dat er een paar aandeeltjes Vechain gekocht zijn door een multinational? Of dat diezelfde multinational een van de 101 authority nodes in gebruik neemt om te testen? Oh wacht dat automerk welke een 'next top talent' programma heeft waar ze toevallig in mee doen als een van de velen? :/

Wat is het nieuws? Serieus, ik zie het niet. Leuke weetjes maar ondertussen zijn we nog niks verder dan 1,5 jaar geleden en dat is een eeuwigheid, niet alleen in crypto's maar ook voor een startup van het toegedichte kaliber. 8)7
Sowieso zijn het al compleet andere dingen. Maart 2018 was het "nieuws" dat Vechain aan de Start up Garage meedeed. Nu hebben ze samen een app ontwikkeld waarin o.a. km-standen en onderhoud geverifieerd kunnen worden als je een 2dehands BMW wilt kopen. Dit terwijl de samenwerking altijd lachwekkend door alle disbelievers werd weggewoven, blijkt BMW toch opeens een betalende klant te zijn...

En 1 jaar en 3 maanden is in crypto misschien een eeuwigheid, maar als je met grote bedrijven te maken hebt en IT Innovatie dan is het opeens helemaal zo raar niet dat het lang duurt voordat er iets up and running is. Ik werk zelf bij een groot bedrijf en we doen er al meer dan 9 maanden over om een compleet uitontwikkeld product te implementeren... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Ja, de miljarden stromen aan die kant binnen, maar toch een mooie -90% t.o.v. all time high. Blijkt nogmaals dat samenwerkingen nog weinig voorstellen als er niet echt iets uit voortvloeit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:04:
[...]

Ja, de miljarden stromen aan die kant binnen, maar toch een mooie -90% t.o.v. all time high. Blijkt nogmaals dat samenwerkingen nog weinig voorstellen als er niet echt iets uit voortvloeit.
Grappig wat deze post zegt over je eigen post er boven :P Iets als IOTA of VET, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:04:
[...]

Misschien even reageren op het punt waar ik op reageer? Er zijn dus blijkbaar wél multinationals die flink investeren in crypto projecten en die dat ook nog eens trots op de beurs van één van de grootste toeleveranciers van de automotive industrie staan te presenteren..

Samengevat.. DYOR voordat je een claim maakt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
One is ook eindelijk los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:00:
[...]

Sowieso zijn het al compleet andere dingen. Maart 2018 was het "nieuws" dat Vechain aan de Start up Garage meedeed. Nu hebben ze samen een app ontwikkeld waarin o.a. km-standen en onderhoud geverifieerd kunnen worden als je een 2dehands BMW wilt kopen. Dit terwijl de samenwerking altijd lachwekkend door alle disbelievers werd weggewoven, blijkt BMW toch opeens een betalende klant te zijn...

En 1 jaar en 3 maanden is in crypto misschien een eeuwigheid, maar als je met grote bedrijven te maken hebt en IT Innovatie dan is het opeens helemaal zo raar niet dat het lang duurt voordat er iets up and running is. Ik werk zelf bij een groot bedrijf en we doen er al meer dan 9 maanden over om een compleet uitontwikkeld product te implementeren... |:(
:? ik laat je zien dat BMW dat al lang heeft en toch blijf je maar door gaan dat vechain het ontwikkeld heeft :F

Graag een bron dat BMW een betalende klant is en hoeveel want anders is het onzin.

En btw nu kan iedereen met bijvoorbeeld de NAP ook al de KM stand checken, plus onderhoud is ook gewoon bekend, ik zou niet eens een auto kopen zonder onderhouds history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Sta je verlies van de vorige pump of heb je laag ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
We zijn er nog niet. Eerst door de vorige weerstand heen rond de 2300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik durf niet meer in one te gaan, ben blij met mn 20% van de vorige keer.
Tweede keer gaat meestal mis bin mij, ik word hebberig dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:00:

Ik word hier echt zo moe van he? Maart 2018 is nu ineens nieuws maar toch ook weer niet terwijl de Vechain boys zich compleet kapot rukten op elke letter van whatever welke announcement. Goed, het zal. Nu heeft Vechain ineens samen met ... een app ontwikkeld die al doet wat het moederbedrijf waarover in de samenwerking gesproken wordt al jaren doet, gewoon met een database. Maar goed, ze betalen daar volgens jou ook nog eens voor, voor iets dat ze zelf al hebben. |:( Ja het zal en een automerk maakt zich ineens druk om tweedehands modellen terwijl die handel helemaal niet in hun handen is laat staan dat daar op enige manier aan te verdienen is... :/

Geloof je ook nog in Sinterklaas? Nog maar een paar maanden en het is weer zover. Misschien handig om wat sintcoins of kersttokens in te slaan? Je weet maar nooit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
PilatuS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:11:
[...]

We zijn er nog niet. Eerst door de vorige weerstand heen rond de 2300.
2300 usd, hoeveel is dat op btc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Oh, oeps.. ik zie het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Misschien handig om wat sintcoins of kersttokens in te slaan? Je weet maar nooit. 8)7
https://coinmarketcap.com/currencies/jesus-coin/
Ladonna schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:13:
[...]

2300 usd, hoeveel is dat op btc?
Geen idee, doe alleen USDT trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:10:
[...]

:? ik laat je zien dat BMW dat al lang heeft en toch blijf je maar door gaan dat vechain het ontwikkeld heeft :F

Graag een bron dat BMW een betalende klant is en hoeveel want anders is het onzin.

En btw nu kan iedereen met bijvoorbeeld de NAP ook al de KM stand checken, plus onderhoud is ook gewoon bekend, ik zou niet eens een auto kopen zonder onderhouds history
Ik neem aan dat jij je ook kunt voorstellen dat de situatie in NL ietwat anders is dan in bijvoorbeeld China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:20:
[...]

Moon, lambo.

Wat is het 24h trading volume van de ZIL ?

Ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ik word hier echt zo moe van he? Maart 2018 is nu ineens nieuws maar toch ook weer niet terwijl de Vechain boys zich compleet kapot rukten op elke letter van whatever welke announcement. Goed, het zal. Nu heeft Vechain ineens samen met ... een app ontwikkeld die al doet wat het moederbedrijf waarover in de samenwerking gesproken wordt al jaren doet, gewoon met een database. Maar goed, ze betalen daar volgens jou ook nog eens voor, voor iets dat ze zelf al hebben. |:( Ja het zal en een automerk maakt zich ineens druk om tweedehands modellen terwijl die handel helemaal niet in hun handen is laat staan dat daar op enige manier aan te verdienen is... :/

Geloof je ook nog in Sinterklaas? Nog maar een paar maanden en het is weer zover. Misschien handig om wat sintcoins of kersttokens in te slaan? Je weet maar nooit. 8)7
Het onderhoud verhaal klopt voor geen meter, zie jij al een beunhaas de onderhoud van elk merk apart invullen ? en als die bij BMW zelf in onderhoud is staat het al lang in het systeem wat er aan gedaan is.

Ik heb mij auto uit Duitsland gehaald en de dealer hier in NL weet er alles van KM stand onderhoud, defecten, terug roep acties enz enz.

Er zijn de te veel partijen die er allemaal gebruik van moeten maken om het te laten werken, en dat gaat never nooit niet gebeuren dus als een BMW bij een no brand garage komt moet de monteur straks voor elk merk auto een aparte registratie gaan invullen. ja mooi verhaal.
KM registratie gaat gewoon via RDW en dat systeem werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
[...]

Hoe een aantal VET moonboys in het verleden hebben gereageerd hoef je niet op mij af te reageren... Reageer gewoon even normaal

BMW maakt zich zeker druk over de verkoop van tweedehands modellen, het staat notabene direct op www.bmw.nl (https://www.bmw.nl/conten...election/introductie.html). En de wereld is iets breder dan alleen NL, juist in het buitenland wordt volop gefraudeerd met dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:18:
[...]

Ik neem aan dat jij je ook kunt voorstellen dat de situatie in NL ietwat anders is dan in bijvoorbeeld China?
Ah. U woont daar, is kenner en ook nog eens op de hoogte van hoe het in het hele land gaat. Dat je uberhaubt nog tijd kunt vinden om hier nog te reageren... :D

Wat een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Ladonna schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:11:
[...]

Sta je verlies van de vorige pump of heb je laag ingekocht?
Ik heb nog niets gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Oh ja vertel ? Wat is daar dan anders ? een BMW is voor de gemiddelde chinees niet eens te betalen plus ze hebben het over Singapore geen China gehoord.

Maar heb je een bron dat BMW een betalende klant is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Swaha schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:25:
[...]

Ik heb nog niets gedaan :)
Je zit er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:24:
[...]

Ah. U woont daar, is kenner en ook nog eens op de hoogte van hoe het in het hele land gaat. Dat je uberhaubt nog tijd kunt vinden om hier nog te reageren... :D

Wat een held!
Beredeneren vanuit een situatie die in Nederland geldt, en die dan maar geldig maken voor de hele wereld is anders een aardig bekrompen gedachte.

Maar goed, ik heb geen zin om op deze manier een discussie met je aan te gaan. Dus die is wat mij betreft bij deze klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:27:
[...]

Beredeneren vanuit een situatie die in Nederland geldt, en die dan maar geldig maken voor de hele wereld is anders een aardig bekrompen gedachte.

Maar goed, ik heb geen zin om op deze manier een discussie met je aan te gaan. Dus die is wat mij betreft bij deze klaar
Lekker makkelijk ik zeg iets dat de geschiedenis gewoon bekend is van alle landen maar daar hoor ik je niet over, en de vraag of je een bron hebt dat BMW een betaalde klant is negeer je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Het onderhoud verhaal klopt voor geen meter, zie jij al een beunhaas de onderhoud van elk merk apart invullen ? en als die bij BMW zelf in onderhoud is staat het al lang in het systeem wat er aan gedaan is.

Ik heb mij auto uit Duitsland gehaald en de dealer hier in NL weet er alles van KM stand onderhoud, defecten, terug roep acties enz enz.

Er zijn de te veel partijen die er allemaal gebruik van moeten maken om het te laten werken, en dat gaat never nooit niet gebeuren dus als een BMW bij een no brand garage komt moet de monteur straks voor elk merk auto een aparte registratie gaan invullen. ja mooi verhaal.
Als je op een normale manier je auto's en motoren koopt is de hele historie gewoon bekend. Dat is niet nieuw, dat is al bijna 30 jaar zo en dat werkt prima. Ik weet prima waar een motor die ik in '96 nieuw gekocht heb vandaan komt. Niet alleen de verkoper maar zelfs importeur. Gewoon in Nederland. Met import heb ik niet gek veel andere ervaringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Factuur Dé BMW Beunhaas.

Ruitenwisservloeistof vervangen €12
Olie vervangen €45
Oliefilter €18
Banden oppompen € 12
Downloaden VeChain Blocksjeen t.b.v. registratie .. €917,45
Koplampen afstellen €31
Flauwekul opslagen .. €200 .. want .. BMW

Sure .. keihandig om dit allemaal voor 1 merk op te slaan voor de gebruikte ellende van een ander terwijl we hier al een systeem voor hebben. Wereld's .... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Weet je wat het is met die coins, iedere coin. Het is maar de vraag of een coin echt wat gaat worden. Dat wil zeggen dat er enorm veel mensen die de coin willen kopen en dan ook nog eens gebruiken. Partnerships of wat dan ook, het zegt allemaal niets in crypto. Hell, BTC doet het goed omdat maar genoeg mensen geloven die coin op een later moment voor meer geld te kunnen verkopen, de mensen die het daadwerkelijk zien als de toekomst, dat zijn er maar weinig en de kans is prima aanwezig dat BTC daar nooit op grote schaal zal komen.

Er zijn te veel coins met te veel mooie verhalen. Die verhalen zorgen voor leuke pumps waardoor traders meer BTC kunnen krijgen en dan gaan ze door naar de volgende pump waarbij coin X maar blijft zakken. Even los van VET of welke coin dan ook, het is heel link te geloven in de mooie verhalen en om te denken dat welke coin dan ook over 10 jaar nog iets waard is of echt gebruikt gaat worden. Genoeg teams zijn heel goed in mooie dingen verzinnen om de koers te boosten op korte termijn waar de traders heel graag gebruik van maken. Man wat heb ik hier een shillers voorbij zien komen de afgelopen jaren. De Gulden gasten waren misschien nog wel het ergste van iedereen. Absoluut niet persoonlijk bedoelt dit, maar wat voor de een een shitcoin is, is voor de ander een mooi project, maar zo zijn er 100'en projecten. De kans dat welke munt daar van over 10 jaar nog iets waard is, die is gewoon heel klein. Voor meer dan genoeg mensen zijn alts gemaakt om geld te verdienen, als bagholder achterblijven door de mooie verhalen die nergens heen gaan in de toekomst is een slecht plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:27:
[...]

Volgens je profiel woon je in Oudewater, nuff said. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:26:
[...]

Oh ja vertel ? Wat is daar dan anders ? een BMW is voor de gemiddelde chinees niet eens te betalen plus ze hebben het over Singapore geen China gehoord.

Maar heb je een bron dat BMW een betalende klant is ?
nee, ik heb geen bron dat BMW een betalende klant is (al heb ik ooit wel gelezen dat er Purchase Order is geweest van BMW, maar daarvoor zou ik in de krochten van telegram op zoek moeten gaan). Maar goed, ga jij er maar vanuit dat Vechain alles lekker zelf betaald. Ik heb ook geen bewijzen dat Ahold een betalende klant van Unilever is, maar aangezien er toch echt een product wordt afgenomen is dat een aanname waar ik vanuit ga. Het dan meteen als onzin bestempelen dat BMW een betalende klant zou zijn is weer het complete andere spectrum van negatief denken

En ben je wel eens in China geweest? Ooit in Europa een rij zien staan voor een Fendi, Burberry, Louis Vuitton winkel? Ik alleen in landen als Singapore, HongKong en in steden als Shanghai en Beijing. Meer dan genoeg geld voorhanden in dergelijke landen.

Dit bericht van nu.nl bewijst dat ook: https://www.nu.nl/overig/...goede-zaken-in-china.html. China is het grootste afzetland qua absolute cijfers, en groeide in 2016 met 12%, waar de Europese markt slechts 1% groei had.

[ Voor 12% gewijzigd door Blik1984 op 03-06-2019 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Nope, ik wacht het nog wel even af. Sta zowiezo even grotendeels langs de zijlijn, wil eerst even wat meer duidelijkheid zien van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:33:
[...]

Volgens je profiel woon je in Oudewater, nuff said. :/
Leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Waarom zou ik? Oudewater is een leuk stadje, kom er geregeld. Snap ook niet goed wat ik zou moeten uitleggen? Ik moet niks, geef alleen aan dat een van uw inwoners blatante nonsens uitbraakt en dat mag toch? Hoop ik? Of riskeer ik daarmee pek en veren op het centrale plein als ik uw gemeente nog eens in rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:34:
[...]

nee, ik heb geen bron dat BMW een betalende klant is (al heb ik ooit wel gelezen dat er Purchase Order is geweest van BMW, maar daarvoor zou ik in de krochten van telegram op zoek moeten gaan). Maar goed, ga jij er maar vanuit dat Vechain alles lekker zelf betaald.

En ben je wel eens in China geweest? Ooit in Europa een rij zien staan voor een Fendi, Burberry, Louis Vuitton winkel? Ik alleen in landen als Singapore, HongKong en in steden als Shanghai en Beijing. Meer dan genoeg geld voorhanden in dergelijke landen.

Dit bericht van nu.nl bewijst dat ook: https://www.nu.nl/overig/...goede-zaken-in-china.html. China is het grootste afzetland qua absolute cijfers, en groeide in 2016 met 12%, waar de Europese markt slechts 1% groei had.
Als het DEV team net zo eigenwijs en standvastig is als jij bent, dan ga je het toch haast een kans geven ...
Zelfs de paus is minder overtuigd van zijn geloof. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:34:
En ben je wel eens in China geweest?
Ja en je praat poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:40:
[...]

Waarom zou ik? Oudewater is een leuk stadje, kom er geregeld. Snap ook niet goed wat ik zou moeten uitleggen? Ik moet niks, geef alleen aan dat een van uw inwoners blatante nonsens uitbraakt en dat mag toch? Hoop ik? Of riskeer ik daarmee pek en veren op het centrale plein als ik uw gemeente nog eens in rijdt?
Ik vind het nogal denigrerend overkomen zo’n opmerking, vandaar. Je moet niks inderdaad, je had het dus ook weg kunnen laten.

Voor pek en veren moet je in Bodegraven zijn :+ o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Turbo-Puppy schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:40:
[...]

Als het DEV team net zo eigenwijs en standvastig is als jij bent, dan ga je het toch haast een kans geven ...
Zelfs de paus is minder overtuigd van zijn geloof. 8)7
Hmm, ik reageer op de opmerking dat Chinezen geen geld genoeg hebben voor een BMW met het bewijs dat China de grootste afzetmarkt is van BMW en veel hogere groeicijfers heeft dan Europa, en dan ben ik opeens te standvastig en eigenwijs. Hell, BMW heeft zelfs de BMW 7-serie aangepast aan de wensen van de Chinese klanten...

Doe aub niet alsof ik poep aan het verkondigen ben, dit zijn gewoon feiten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Iemand nog een kaasstengel?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Oké even deze bovenstaande impasse doorbreken. Discussie over VET afgelopen.

-------

XEM een loop instapmoment, staat erg laag momenteel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Haha. De beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Lijst van Chinese talen
Sino-Tibetaanse talen
Chinese talen
Er zijn tien Chinese talen die onderdeel zijn van de Chinese macrotaal:

Mandarijn (Chinees)
Wu 吴语
Ke (Hakka) 客家话
Min 闽语
Yue (Kantonees) 粤语
Xiang 湘语
Poep 北💩
Gan 赣语
Jin 晋语
Pinghua 平话
Hui
Verder zijn er nog vijf Chinese talen die nog niet door linguïsten zijn ingedeeld:

Waxianghua 瓦乡话
Xiangnantuhua 湘南土话
Yuebeituhua 粤北土话
Danzhouhua 儋州话
Junhua 军话
Deze talen kunnen worden geschreven met behulp van Chinese karakters, Hanzi. Daarnaast zijn er talen zoals het Yi die ook in China gesproken worden.

Lijstje van rang van de talen die in de wereld worden gesproken:

Beifanghua (Mandarijn) 北方话: 1 (De meeste sprekers ter wereld)
Wuyu 吴语: 12
Yueyu (Kantonees) 粤语: 18
Minyu 闽语: 22
Kejiahua (Hakka) 客家话: 33

-------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Jongens rustig, als iemand in zijn muntje wil geloven heeft die daar het volste recht toe. Ik was in 2017 ook wel een Vechain prediker, maar ben daar inmiddels van afgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:45:
[...]

Ik vind het nogal denigrerend overkomen zo’n opmerking, vandaar. Je moet niks inderdaad, je had het dus ook weg kunnen laten.

Ik voel me niet aangesproken hoor, ik kom namelijk helemaal niet uit Oudewater :+

Anyway, I am out. Wist niet dat er zo'n ontzettende Vechain haat hier was en dat ik een bak met stront over me heen zou krijgen. Ben verre van een fanboy, dus het zal me verder aan mijn reet roesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:49:
[...]

Wist niet dat er zo'n ontzettende Vechain haat hier was en dat ik een bak met stront over me heen zou krijgen. Ben verre van een fanboy, dus het zal me verder aan mijn reet roesten
Daar had je dan 5 pagina's voor nodig? :?
Na 3 berichten leek het me al tamelijk duidelijk welke kant dit gesprek op zou gaan eerlijk gezegd. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:45:
[...]

Nah pek en veren is echt iets voor Oudewater, sorry. Bodegraven is iets waar je heel snel doorheen moet rijden. :P

Pagina: 1 ... 66 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!