Hoe snel alles ook weer is herstelt
Zilliqa gaat echt heeel lekker
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ben een echt hondenmens en hou niet zo van katten dus tsja, het is en blijft een poepcoin maar ja, heb er toch een zwak voor.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ach ja het is ook weer een teken dat we in de bullmarket zitten met zulke believers, zo ging het ook met XVG, NLG. NEO, TRX,Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant.![]()
Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie medewerking.
Nog 5 maandjes Sluxie, stoppen met crypto's heeft niet alleen maar nadelen. Even stomme vraag he? Wat nu als de echte bull run net start voor jouw einddatum zogezegd, heb je daar nog een clausule voor ingebouwd of is het zelfs dan ook echt einde verhaal?Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Ach ja het is ook weer een teken dat we in de bullmarket zitten met zulke believers, zo ging het ook met XVG, NLG. NEO, TRX,
Ben er wel achter dat het gewoon geen zin heeft om er op in te gaan, en toch trap ik er elke keer weer in
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee nee nog 6 maandenCrypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:39:
[...]
Nog 5 maandjes Sluxie, stoppen met crypto's heeft niet alleen maar nadelen. Even stomme vraag he? Wat nu als de echte bull run net start voor jouw einddatum zogezegd, heb je daar nog een clausule voor ingebouwd of is het zelfs dan ook echt einde verhaal?
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 18:51 ]
Omdat die er zelf een shitload aan geld tegenaan heeft gegooid, niet omdat Buffet dat nou perse leuk vindt. (het was voor het goede doel)Machlah schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:43:
One small step for men... one giant leap for blockchain-kind !
Justin Sun gaat lunchen met Warren Buffet !!!!!!!!!
Waarom niet gewoon minderen met traden. Je kan ook gewoon lekker BTC holden en zo nu en dan een trade doen.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:51:
[...]
Nee nee nog 6 maanden![]()
Nope geen clausule ingebouwd het is echt einde verhaal voor mij, kijk er ook wel een beetje naar uit, weer wat nieuwe uitdagingen op mijn pad gekomen ook, die zonder crpyto nooit mogelijk waren geweest.
Mijn post was dan ook sarcastischMalawolar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:52:
[...]
Omdat die er zelf een shitload aan geld tegenaan heeft gegooid, niet omdat Buffet dat nou perse leuk vindt. (het was voor het goede doel)
[ Voor 4% gewijzigd door Machlah op 03-06-2019 18:54 ]
Geen goedkope lunchMalawolar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:52:
[...]
Omdat die er zelf een shitload aan geld tegenaan heeft gegooid, niet omdat Buffet dat nou perse leuk vindt. (het was voor het goede doel)
Dus een paar posts over Vechain kan niet, maar de volgende shitreeks over Binance shitcoins is wel postwaardig...Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant.![]()
Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie medewerking.
Misschien wel een goede investering, die gast ontvoeren tijdens de lunch en 4,5 biljoen vragenSlux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:55:
[...]
Geen goedkope lunch
https://www.forbes.com/si...ow-much-it-will-cost-you/
Zoals al eerder gezegd is VET minder dan 10% van mijn pf dus zo’n believer ben ik niet. Maar jij bent duidelijk een disbeliever, dat is duidelijkSlux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:33:
[...]
Ach ja het is ook weer een teken dat we in de bullmarket zitten met zulke believers, zo ging het ook met XVG, NLG. NEO, TRX,
Ben er wel achter dat het gewoon geen zin heeft om er op in te gaan, en toch trap ik er elke keer weer in
Gewoon rond de 250 sats. Lijkt wel een beetje weerstand te zitten daar. Ik doe trouwens met je mee met ZIL de komende 2 weken. Gisteren 18k ZIL gekocht. To(minatie) da Moon!Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:31:
Hoe snel alles ook weer is herstelt![]()
Rookworst zonder r is ook worst.
Haha ja idd, irritant weerstandje daar.Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:02:
[...]
Gewoon rond de 250 sats. Lijkt wel een beetje weerstand te zitten daar. Ik doe trouwens met je mee met ZIL de komende 2 weken. Gisteren 18k ZIL gekocht. To(minatie) da Moon!
Dat is een beetje mijn probleem het lukt mij niet om te minderen, al een paar keer geprobeerd maar ik wordt er elke keer weer ingezogen zodat ik er dagen mee bezig ben, met gewone aandelen of andere dingen in het leven hen ik er totaal geen probleem mee maar crypto is als nicotine of heroïne voor mij het is alles of niets.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:53:
[...]
Waarom niet gewoon minderen met traden. Je kan ook gewoon lekker BTC holden en zo nu en dan een trade doen.
Of gewoon helemaal niet traden maar gewoon lekker een zakje btc holden. 100k per bitcoin is het over een aantal jaartjes![]()
Zeg je Warren Buffet denk ik aan:Machlah schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:43:
One small step for men... one giant leap for blockchain-kind !
Justin Sun gaat lunchen met Warren Buffet !!!!!!!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Sahara op 03-06-2019 19:13 ]
Verschil is dat exact dezelfde discussie pak em beet 1,5 jaar geleden ook al heeft plaatsgevonden, er sinds die tijd geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn en men echt straal langs elkaar praat omdat men nieuws anders interpreteert. Is dat vervelend? Ja. Zijn die shitlaunchcoins vervelend? Op dit moment was daar leuk aan te verdienen, hebben we het er over 1,5 jaar nog steeds of weer over ja, dan is dat net zo irritant.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:58:
[...]
Dus een paar posts over Vechain kan niet, maar de volgende shitreeks over Binance shitcoins is wel postwaardig...
Achteraf toch heel jammer dat ik zelf niet ben ingestapt. Tering wat is die hard gegaan zeg. In een paar dagen tijd meer dan +50% kunnen hebben.Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:09:
Ravencoin kan een interessant koopje worden.
[Afbeelding]
Sorry was/is niet een persoonlijke aanval dat je een believer bent, bedoelde het meer in het algemeen.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:01:
[...]
Zoals al eerder gezegd is VET minder dan 10% van mijn pf dus zo’n believer ben ik niet. Maar jij bent duidelijk een disbeliever, dat is duidelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 19:22 ]
*** he dat achterafTominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:18:
[...]
Achteraf toch heel jammer dat ik zelf niet ben ingestapt. Tering wat is die hard gegaan zeg. In een paar dagen tijd meer dan +50% kunnen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Bizarre stijging.... of hebben die ook een Partnership met BMW aangekodigd?Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:18:
[...]
Achteraf toch heel jammer dat ik zelf niet ben ingestapt. Tering wat is die hard gegaan zeg. In een paar dagen tijd meer dan +50% kunnen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, klinkt echt als een next-level shitcoin maar wel met enorme bewegingen.Turbo-Puppy schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:23:
[...]
Bizarre stijging.... of hebben die ook een Partnership met BMW aangekodigd?
Knap dat de discussie al gevoerd is, als de laatste bronnen slechts maximaal 3 maanden oud zijn. Je zou denken dat met nieuwe informatie er best ruimte mag zijn voor een nieuwe discussie.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:13:
[...]
Verschil is dat exact dezelfde discussie pak em beet 1,5 jaar geleden ook al heeft plaatsgevonden, er sinds die tijd geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn en men echt straal langs elkaar praat omdat men nieuws anders interpreteert. Is dat vervelend? Ja. Zijn die shitlaunchcoins vervelend? Op dit moment was daar leuk aan te verdienen, hebben we het er over 1,5 jaar nog steeds of weer over ja, dan is dat net zo irritant.![]()
Het hele punt is gewoon dat er geen noemenswaardige ontwikkelingen zijn dus er is niet echt iets om over te praten. Dat men elkaar een beetje wederzijds besnuffelt? Dat deden ze 1,5 jaar geleden ook al, blijkbaar was het geen liefde op het eerste gezicht.
Gelukkig ... eindelijk wat projecten die echt de wereld gaan veranderen .. jammer dat je het WRAITH protocol vergeet te noemen, maar voor de rest zijn dit wel projecten die de nieuwe Bitcoin zouden kunnen worden.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:28:
[...]
Maar laten we terug gaan naar wat er echt toe doet, nl. MATIC, FET en ONE...
Kijk eindelijk snap je hem, je bent alleen BTC en LTC vergeten te vermeldenBlik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:28:
[...]
Maar laten we terug gaan naar wat er echt toe doet, nl. MATIC, FET en ONE...
En mijn punt is juist dat de laatste mededeling op dit vlak niet eens van Vechain zelf is, maar gepresenteerd door BMW op de Vechain Summit. BMW laat zich echt niet zomaar voor het karretje spannen neem ik aan.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:19:
[...]
Sorry was/is niet een persoonlijke aanval dat je een believer bent, bedoelde het meer in het algemeen.
Zo zou je het misschien kunnen zien een disbeliver, ik bekijk het altijd van de andere kant want dan krijg je er een wat objectiever beeld van dan dat je het van 1 kant bekijkt en in geval met crypto is dat toch wel het slimst imo, voor je het weet wordt je in de FOMO meegezogen.
Ik lees een PB van de bmw website zelf, met de datum 13.02.2019 dit;
'' Last year, the company conducted a proof of concept that demonstrated how customers can use the VerifyCar app to keep track of their vehicle’s mileage, for example, verify it and share it with third parties – all driven by blockchain technology.''
https://www.press.bmwgrou...on-in-the-mobility-sector
Dan lees ik wat verder en zie ik dat DOVU in 2017/18 eraan heeft gewerkt, nu komt een vechain een jaar later met diezelfde melding, voor mij klopt er dan iets niet.
https://news.bmw.co.uk/ar...t-ups-for-innovation-lab/
Wel graag met de punt naar beneden dan ... het komt nog niet echt in de buurt van m'n buy order momenteel.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:43:
Ik denk dat Litecoin binnenkort weer een gekke mooncandle gaat doen. Zo eentje waarbij die Bitcoin compleet outperformed.
63 daagjes nog maar voor de block halving, komt wel heel dichtbij zeg!
Je was zo goed bezigBlik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:34:
[...]
En mijn punt is juist dat de laatste mededeling op dit vlak niet eens van Vechain zelf is, maar gepresenteerd door BMW op de Vechain Summit. BMW laat zich echt niet zomaar voor het karretje spannen neem ik aan.
Dus eerst DOVU, daarna MOBI (waarvan Vechain onderdeel is, beiden ook volgens jouw eigen bronnen), en de laatste bron geeft aan dat het Vechain geworden is.
lekker he. Daar zitten echt wat mensen te accumuleren. (steeds meer volume ook). Nu wel in pittig weerstandsgebied, maar het is gewoon een kwestie van tijd.......Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:51:
ZIL gestaag omhoog... Hup, hup, door die weerstand.
hoppa, mooooooooooooooooooooooon. We gaan ervoorBartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:05:
Komen dikke buy-orders voorbij ja. Alleen die bitcoin he. Die moet zich wel gedragen.
Je hoort mij toch verder niet zeggen dat ze de wereld er mee veroveren of dat er nu opeens op iedere BMW een "Powered by VeThor" logo komt te staan? Ik reageer op de opmerkingen dat de samenwerking er niet is en op de negatieve sfeer die er hier hangt over Vechain. We kunnen nu wel gewoon tot de conclusie komen dat het dus absoluut geen totale onzin is wat Vechain verkondigde. En dat mag gewoon gezegd worden.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:47:
[...]
Je was zo goed bezig![]()
MOBI is niks meer dan een consortium van +/-100 bedrijven, je kan jezelf ook inschrijven als glazenwasser als je wilt.
Er wordt op de BMW website zelf vermeld dat ze vorig jaar al een werkend concept hebben dat door DOVO is gemaakt.
Je blijft dat filmpje er maar bij halen, daar staat alleen een persoon die daar net werkt van een IT afdeling iets uit te leggen terwijl op de BMW website iets anders staat, daar staat letterlijk dit
Last year, the company conducted a proof of concept that demonstrated how customers can use the VerifyCar app to keep track of their vehicle’s mileage, for example, verify it and share it with third parties – all driven by blockchain technology
Dus in Singapore mag vechain werken aan de app die al lang op de markt is in de EU door DOVU, beetje vreemd verhaal niet ?
Jij klinkt wel nuchter maar grotendeels van die vechain cult brengt het NET wat anders. Top op de dag van vandaag. Vandaar het negatieve sentiment denk ik dan.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:11:
[...]
Je hoort mij toch verder niet zeggen dat ze de wereld er mee veroveren of dat er nu opeens op iedere BMW een "Powered by VeThor" logo komt te staan? Ik reageer op de opmerkingen dat de samenwerking er niet is en op de negatieve sfeer die er hier hangt over Vechain. We kunnen nu wel gewoon tot de conclusie komen dat het dus absoluut geen totale onzin is wat Vechain verkondigde. En dat mag gewoon gezegd worden.
(overigens denk ik dat de scope wel iets groter is dan Singapore, maar dat moet nog blijken)
Dat er direct een stel idioten zijn die denken dat een multinational meteen huge instapt in crypto, daar kan ik verder niks aan doen. Ik geloof dat dit in kleine stapjes gaat en niet opeens met een monster van een samenwerking. Daarvoor moet er eerst nog teveel ontwikkeld worden rondom crypto.
Laat hem er maar lekker tegenaan beuken. Breekt vanzelf een keer. Vandaar uit verder.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:22:
@Bartvandelaar die ~260 blijft pittig.
[Afbeelding]
Welke nieuwe informatie? Dat er een paar aandeeltjes Vechain gekocht zijn door een multinational? Of dat diezelfde multinational een van de 101 authority nodes in gebruik neemt om te testen? Oh wacht dat automerk welke een 'next top talent' programma heeft waar ze toevallig in mee doen als een van de velen?Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:28:
[...]
Knap dat de discussie al gevoerd is, als de laatste bronnen slechts maximaal 3 maanden oud zijn. Je zou denken dat met nieuwe informatie er best ruimte mag zijn voor een nieuwe discussie.
*Kuch*Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:11:
[...]
Dat er direct een stel idioten zijn die denken dat een multinational meteen huge instapt in crypto, daar kan ik verder niks aan doen. Ik geloof dat dit in kleine stapjes gaat en niet opeens met een monster van een samenwerking. Daarvoor moet er eerst nog teveel ontwikkeld worden rondom crypto.
[ Voor 40% gewijzigd door D-Ed op 03-06-2019 20:53 ]
oke, en wat nu dan?Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:53:
Sorry voor de mogelijke mosterd na de maaltijd, maar ik heb wat Fibonacci retracements XBT/USD getrokken beide kanten uit:
- retracement van de drop van 9110 naar 7945 en de andere kant uit:
- retracement van de bodem van 7945 naar de top afgelopen zondag op 8861,5.
Wat blijkt die top van gisteren op 8861,50 was precies de retracement terug naar het Fibonacci level 0,786! Dat was nog eens een mooie short geweest als je die in het orderboek had gelegd, klopte precies.
https://www.tradingview.com/x/8cSmRahV/
Zero.
Aan range low en range high is niets veranderd, dus deze levels gelden nog steeds.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nou, dat je redelijk nauwkeurig short en long posities van te voren in het orderboek kan leggen omdat die fib niveaus vaak uitkomen. Het is meer theorie, maar het blijkt in de praktijk wel toevalligerwijs uit te komen. Ik deel het omdat ik het nuttige / interessante knowhow vind. That's all.
Gaat lekker door ja. Twijfel om er nog wat bij te halen
[ Voor 10% gewijzigd door Daacuso op 03-06-2019 21:11 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik snap niks van die fib levels.. die kan je toch altijd overal zetten? Ik weet nooit waar je moet beginnen..Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:02:
[...]
Nou, dat je redelijk nauwkeurig short en long posities van te voren in het orderboek kan leggen omdat die fib niveaus vaak uitkomen. Het is meer theorie, maar het blijkt in de praktijk wel toevalligerwijs uit te komen. Ik deel het omdat ik het nuttige / interessante knowhow vind. That's all.
Zero.
Ik hodl gewoon lekker door. Al m'n entry's liggen onder de 240 sat met als beste buy 227 sat.Daacuso schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:10:
[...]
Gaat lekker door ja. Twijfel om er nog wat bij te halen
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
En 18 juni hebben ze een summit ofzo. Wel een ‘sell the news’ momentje om in de gaten te houden ja.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:20:
[...]
Ik hodl gewoon lekker door. Al m'n entry's liggen onder de 240 sat met als beste buy 227 sat.
Ik zou nu niet bijkopen, maar als ik een bijkoop zou doen was dat bij een retest van 260 sat.![]()
Moon, lambo.
Trouwens, sowieso smart contract release 10 jun in de gaten houden voor een "sell the news"; tot die tijd zie ik eigenlijk geen reden om te verkopen.
Google: How to draw fibonacci retracement.Pelox schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:18:
[...]
Ik snap niks van die fib levels.. die kan je toch altijd overal zetten? Ik weet nooit waar je moet beginnen..
Ik weet niet of het fout is, maar ik meen dat ik ze altijd teken van bodem tot hoogste puntSahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:53:
[...]
Het ligt denk ik aan de verkeerde coin realiseerde ik mij achteraf, ik had de XBT (Bitcoin / US Dollar Index) genomen terwijl BitMEX de XBTUSD coin is met de hele en halve getallen. Voor die XBTUSD (BitMEX) heb ik op de 1 uurs chart de swing low van 30 mei 23:00 (7945,1) genomen en de swing high van 2 juni 14:00 (8859,1): https://www.tradingview.com/x/ISOGBrDz/ , dan ligt de 61,8% iets lager dan die van XBT (gewogen gemiddelde). Is deze Fib retracement fout?
Sowieso zijn het al compleet andere dingen. Maart 2018 was het "nieuws" dat Vechain aan de Start up Garage meedeed. Nu hebben ze samen een app ontwikkeld waarin o.a. km-standen en onderhoud geverifieerd kunnen worden als je een 2dehands BMW wilt kopen. Dit terwijl de samenwerking altijd lachwekkend door alle disbelievers werd weggewoven, blijkt BMW toch opeens een betalende klant te zijn...Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:31:
[...]
Welke nieuwe informatie? Dat er een paar aandeeltjes Vechain gekocht zijn door een multinational? Of dat diezelfde multinational een van de 101 authority nodes in gebruik neemt om te testen? Oh wacht dat automerk welke een 'next top talent' programma heeft waar ze toevallig in mee doen als een van de velen?![]()
Wat is het nieuws? Serieus, ik zie het niet. Leuke weetjes maar ondertussen zijn we nog niks verder dan 1,5 jaar geleden en dat is een eeuwigheid, niet alleen in crypto's maar ook voor een startup van het toegedichte kaliber.
Grappig wat deze post zegt over je eigen post er bovenBlik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:04:
[...]
Ja, de miljarden stromen aan die kant binnen, maar toch een mooie -90% t.o.v. all time high. Blijkt nogmaals dat samenwerkingen nog weinig voorstellen als er niet echt iets uit voortvloeit.
Misschien even reageren op het punt waar ik op reageer? Er zijn dus blijkbaar wél multinationals die flink investeren in crypto projecten en die dat ook nog eens trots op de beurs van één van de grootste toeleveranciers van de automotive industrie staan te presenteren..Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:04:
[...]
Ja, de miljarden stromen aan die kant binnen, maar toch een mooie -90% t.o.v. all time high. Blijkt nogmaals dat samenwerkingen nog weinig voorstellen als er niet echt iets uit voortvloeit.
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:00:
[...]
Sowieso zijn het al compleet andere dingen. Maart 2018 was het "nieuws" dat Vechain aan de Start up Garage meedeed. Nu hebben ze samen een app ontwikkeld waarin o.a. km-standen en onderhoud geverifieerd kunnen worden als je een 2dehands BMW wilt kopen. Dit terwijl de samenwerking altijd lachwekkend door alle disbelievers werd weggewoven, blijkt BMW toch opeens een betalende klant te zijn...
En 1 jaar en 3 maanden is in crypto misschien een eeuwigheid, maar als je met grote bedrijven te maken hebt en IT Innovatie dan is het opeens helemaal zo raar niet dat het lang duurt voordat er iets up and running is. Ik werk zelf bij een groot bedrijf en we doen er al meer dan 9 maanden over om een compleet uitontwikkeld product te implementeren...
Sta je verlies van de vorige pump of heb je laag ingekocht?
We zijn er nog niet. Eerst door de vorige weerstand heen rond de 2300.
Ik word hier echt zo moe van he? Maart 2018 is nu ineens nieuws maar toch ook weer niet terwijl de Vechain boys zich compleet kapot rukten op elke letter van whatever welke announcement. Goed, het zal. Nu heeft Vechain ineens samen met ... een app ontwikkeld die al doet wat het moederbedrijf waarover in de samenwerking gesproken wordt al jaren doet, gewoon met een database. Maar goed, ze betalen daar volgens jou ook nog eens voor, voor iets dat ze zelf al hebben.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:00:
Sowieso zijn het al compleet andere dingen. Maart 2018 was het "nieuws" dat Vechain aan de Start up Garage meedeed. Nu hebben ze samen een app ontwikkeld waarin o.a. km-standen en onderhoud geverifieerd kunnen worden als je een 2dehands BMW wilt kopen. Dit terwijl de samenwerking altijd lachwekkend door alle disbelievers werd weggewoven, blijkt BMW toch opeens een betalende klant te zijn...
En 1 jaar en 3 maanden is in crypto misschien een eeuwigheid, maar als je met grote bedrijven te maken hebt en IT Innovatie dan is het opeens helemaal zo raar niet dat het lang duurt voordat er iets up and running is. Ik werk zelf bij een groot bedrijf en we doen er al meer dan 9 maanden over om een compleet uitontwikkeld product te implementeren...
2300 usd, hoeveel is dat op btc?PilatuS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:11:
[...]
We zijn er nog niet. Eerst door de vorige weerstand heen rond de 2300.
https://coinmarketcap.com/currencies/jesus-coin/Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Misschien handig om wat sintcoins of kersttokens in te slaan? Je weet maar nooit.
Geen idee, doe alleen USDT trades.
Ik neem aan dat jij je ook kunt voorstellen dat de situatie in NL ietwat anders is dan in bijvoorbeeld China?Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:10:
[...]
ik laat je zien dat BMW dat al lang heeft en toch blijf je maar door gaan dat vechain het ontwikkeld heeft
![]()
Graag een bron dat BMW een betalende klant is en hoeveel want anders is het onzin.
En btw nu kan iedereen met bijvoorbeeld de NAP ook al de KM stand checken, plus onderhoud is ook gewoon bekend, ik zou niet eens een auto kopen zonder onderhouds history
Wat is het 24h trading volume van de ZIL ?Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:20:
[...]
Ik hodl gewoon lekker door. Al m'n entry's liggen onder de 240 sat met als beste buy 227 sat.
Ik zou nu niet bijkopen, maar als ik een bijkoop zou doen was dat bij een retest van 260 sat.![]()
Moon, lambo.
Trouwens, sowieso smart contract release 10 jun in de gaten houden voor een "sell the news"; tot die tijd zie ik eigenlijk geen reden om te verkopen.
Het onderhoud verhaal klopt voor geen meter, zie jij al een beunhaas de onderhoud van elk merk apart invullen ? en als die bij BMW zelf in onderhoud is staat het al lang in het systeem wat er aan gedaan is.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Ik word hier echt zo moe van he? Maart 2018 is nu ineens nieuws maar toch ook weer niet terwijl de Vechain boys zich compleet kapot rukten op elke letter van whatever welke announcement. Goed, het zal. Nu heeft Vechain ineens samen met ... een app ontwikkeld die al doet wat het moederbedrijf waarover in de samenwerking gesproken wordt al jaren doet, gewoon met een database. Maar goed, ze betalen daar volgens jou ook nog eens voor, voor iets dat ze zelf al hebben.Ja het zal en een automerk maakt zich ineens druk om tweedehands modellen terwijl die handel helemaal niet in hun handen is laat staan dat daar op enige manier aan te verdienen is...
Geloof je ook nog in Sinterklaas? Nog maar een paar maanden en het is weer zover. Misschien handig om wat sintcoins of kersttokens in te slaan? Je weet maar nooit.
Hoe een aantal VET moonboys in het verleden hebben gereageerd hoef je niet op mij af te reageren... Reageer gewoon even normaalCrypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:12:
[...]
Ik word hier echt zo moe van he? Maart 2018 is nu ineens nieuws maar toch ook weer niet terwijl de Vechain boys zich compleet kapot rukten op elke letter van whatever welke announcement. Goed, het zal. Nu heeft Vechain ineens samen met ... een app ontwikkeld die al doet wat het moederbedrijf waarover in de samenwerking gesproken wordt al jaren doet, gewoon met een database. Maar goed, ze betalen daar volgens jou ook nog eens voor, voor iets dat ze zelf al hebben.Ja het zal en een automerk maakt zich ineens druk om tweedehands modellen terwijl die handel helemaal niet in hun handen is laat staan dat daar op enige manier aan te verdienen is...
Geloof je ook nog in Sinterklaas? Nog maar een paar maanden en het is weer zover. Misschien handig om wat sintcoins of kersttokens in te slaan? Je weet maar nooit.
Ah. U woont daar, is kenner en ook nog eens op de hoogte van hoe het in het hele land gaat. Dat je uberhaubt nog tijd kunt vinden om hier nog te reageren...Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:18:
[...]
Ik neem aan dat jij je ook kunt voorstellen dat de situatie in NL ietwat anders is dan in bijvoorbeeld China?
Ik heb nog niets gedaanLadonna schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:11:
[...]
Sta je verlies van de vorige pump of heb je laag ingekocht?
Oh ja vertel ? Wat is daar dan anders ? een BMW is voor de gemiddelde chinees niet eens te betalen plus ze hebben het over Singapore geen China gehoord.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:18:
[...]
Ik neem aan dat jij je ook kunt voorstellen dat de situatie in NL ietwat anders is dan in bijvoorbeeld China?
Beredeneren vanuit een situatie die in Nederland geldt, en die dan maar geldig maken voor de hele wereld is anders een aardig bekrompen gedachte.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:24:
[...]
Ah. U woont daar, is kenner en ook nog eens op de hoogte van hoe het in het hele land gaat. Dat je uberhaubt nog tijd kunt vinden om hier nog te reageren...![]()
Wat een held!
Lekker makkelijk ik zeg iets dat de geschiedenis gewoon bekend is van alle landen maar daar hoor ik je niet over, en de vraag of je een bron hebt dat BMW een betaalde klant is negeer je....Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:27:
[...]
Beredeneren vanuit een situatie die in Nederland geldt, en die dan maar geldig maken voor de hele wereld is anders een aardig bekrompen gedachte.
Maar goed, ik heb geen zin om op deze manier een discussie met je aan te gaan. Dus die is wat mij betreft bij deze klaar
Als je op een normale manier je auto's en motoren koopt is de hele historie gewoon bekend. Dat is niet nieuw, dat is al bijna 30 jaar zo en dat werkt prima. Ik weet prima waar een motor die ik in '96 nieuw gekocht heb vandaan komt. Niet alleen de verkoper maar zelfs importeur. Gewoon in Nederland. Met import heb ik niet gek veel andere ervaringen.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:23:
[...]
Het onderhoud verhaal klopt voor geen meter, zie jij al een beunhaas de onderhoud van elk merk apart invullen ? en als die bij BMW zelf in onderhoud is staat het al lang in het systeem wat er aan gedaan is.
Ik heb mij auto uit Duitsland gehaald en de dealer hier in NL weet er alles van KM stand onderhoud, defecten, terug roep acties enz enz.
Er zijn de te veel partijen die er allemaal gebruik van moeten maken om het te laten werken, en dat gaat never nooit niet gebeuren dus als een BMW bij een no brand garage komt moet de monteur straks voor elk merk auto een aparte registratie gaan invullen. ja mooi verhaal.
KM registratie gaat gewoon via RDW en dat systeem werkt goed.
Factuur Dé BMW Beunhaas.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:23:
[...]
Het onderhoud verhaal klopt voor geen meter, zie jij al een beunhaas de onderhoud van elk merk apart invullen ? en als die bij BMW zelf in onderhoud is staat het al lang in het systeem wat er aan gedaan is.
Ik heb mij auto uit Duitsland gehaald en de dealer hier in NL weet er alles van KM stand onderhoud, defecten, terug roep acties enz enz.
Er zijn de te veel partijen die er allemaal gebruik van moeten maken om het te laten werken, en dat gaat never nooit niet gebeuren dus als een BMW bij een no brand garage komt moet de monteur straks voor elk merk auto een aparte registratie gaan invullen. ja mooi verhaal.
KM registratie gaat gewoon via RDW en dat systeem werkt goed.
Weet je wat het is met die coins, iedere coin. Het is maar de vraag of een coin echt wat gaat worden. Dat wil zeggen dat er enorm veel mensen die de coin willen kopen en dan ook nog eens gebruiken. Partnerships of wat dan ook, het zegt allemaal niets in crypto. Hell, BTC doet het goed omdat maar genoeg mensen geloven die coin op een later moment voor meer geld te kunnen verkopen, de mensen die het daadwerkelijk zien als de toekomst, dat zijn er maar weinig en de kans is prima aanwezig dat BTC daar nooit op grote schaal zal komen.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:18:
[...]
Volgens je profiel woon je in Oudewater, nuff said.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:27:
[...]
Beredeneren vanuit een situatie die in Nederland geldt, en die dan maar geldig maken voor de hele wereld is anders een aardig bekrompen gedachte.
Maar goed, ik heb geen zin om op deze manier een discussie met je aan te gaan. Dus die is wat mij betreft bij deze klaar
nee, ik heb geen bron dat BMW een betalende klant is (al heb ik ooit wel gelezen dat er Purchase Order is geweest van BMW, maar daarvoor zou ik in de krochten van telegram op zoek moeten gaan). Maar goed, ga jij er maar vanuit dat Vechain alles lekker zelf betaald. Ik heb ook geen bewijzen dat Ahold een betalende klant van Unilever is, maar aangezien er toch echt een product wordt afgenomen is dat een aanname waar ik vanuit ga. Het dan meteen als onzin bestempelen dat BMW een betalende klant zou zijn is weer het complete andere spectrum van negatief denkenSlux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:26:
[...]
Oh ja vertel ? Wat is daar dan anders ? een BMW is voor de gemiddelde chinees niet eens te betalen plus ze hebben het over Singapore geen China gehoord.
Maar heb je een bron dat BMW een betalende klant is ?
[ Voor 12% gewijzigd door Blik1984 op 03-06-2019 22:42 ]
Nope, ik wacht het nog wel even af. Sta zowiezo even grotendeels langs de zijlijn, wil eerst even wat meer duidelijkheid zien van BTC.
Leg eens uit?Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:33:
[...]
Volgens je profiel woon je in Oudewater, nuff said.
Waarom zou ik? Oudewater is een leuk stadje, kom er geregeld. Snap ook niet goed wat ik zou moeten uitleggen? Ik moet niks, geef alleen aan dat een van uw inwoners blatante nonsens uitbraakt en dat mag toch? Hoop ik? Of riskeer ik daarmee pek en veren op het centrale plein als ik uw gemeente nog eens in rijdt?
Als het DEV team net zo eigenwijs en standvastig is als jij bent, dan ga je het toch haast een kans geven ...Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:34:
[...]
nee, ik heb geen bron dat BMW een betalende klant is (al heb ik ooit wel gelezen dat er Purchase Order is geweest van BMW, maar daarvoor zou ik in de krochten van telegram op zoek moeten gaan). Maar goed, ga jij er maar vanuit dat Vechain alles lekker zelf betaald.
En ben je wel eens in China geweest? Ooit in Europa een rij zien staan voor een Fendi, Burberry, Louis Vuitton winkel? Ik alleen in landen als Singapore, HongKong en in steden als Shanghai en Beijing. Meer dan genoeg geld voorhanden in dergelijke landen.
Dit bericht van nu.nl bewijst dat ook: https://www.nu.nl/overig/...goede-zaken-in-china.html. China is het grootste afzetland qua absolute cijfers, en groeide in 2016 met 12%, waar de Europese markt slechts 1% groei had.
Ja en je praat poep.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:34:
En ben je wel eens in China geweest?
Ik vind het nogal denigrerend overkomen zo’n opmerking, vandaar. Je moet niks inderdaad, je had het dus ook weg kunnen laten.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Waarom zou ik? Oudewater is een leuk stadje, kom er geregeld. Snap ook niet goed wat ik zou moeten uitleggen? Ik moet niks, geef alleen aan dat een van uw inwoners blatante nonsens uitbraakt en dat mag toch? Hoop ik? Of riskeer ik daarmee pek en veren op het centrale plein als ik uw gemeente nog eens in rijdt?
Hmm, ik reageer op de opmerking dat Chinezen geen geld genoeg hebben voor een BMW met het bewijs dat China de grootste afzetmarkt is van BMW en veel hogere groeicijfers heeft dan Europa, en dan ben ik opeens te standvastig en eigenwijs. Hell, BMW heeft zelfs de BMW 7-serie aangepast aan de wensen van de Chinese klanten...Turbo-Puppy schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Als het DEV team net zo eigenwijs en standvastig is als jij bent, dan ga je het toch haast een kans geven ...
Zelfs de paus is minder overtuigd van zijn geloof.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Haha. De beste!ivibes schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:47:
Iemand nog een kaasstengel?
Lijst van Chinese talen
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik kom namelijk helemaal niet uit OudewaterBartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:45:
[...]
Ik vind het nogal denigrerend overkomen zo’n opmerking, vandaar. Je moet niks inderdaad, je had het dus ook weg kunnen laten.
Voor pek en veren moet je in Bodegraven zijno
Daar had je dan 5 pagina's voor nodig?Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:49:
[...]
Wist niet dat er zo'n ontzettende Vechain haat hier was en dat ik een bak met stront over me heen zou krijgen. Ben verre van een fanboy, dus het zal me verder aan mijn reet roesten
Nah pek en veren is echt iets voor Oudewater, sorry. Bodegraven is iets waar je heel snel doorheen moet rijden.Bartvandelaar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:45:
[...]
Ik vind het nogal denigrerend overkomen zo’n opmerking, vandaar. Je moet niks inderdaad, je had het dus ook weg kunnen laten.
Voor pek en veren moet je in Bodegraven zijno
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq