ZIL ging toch moon? Of toch nie.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:17:
wel weer een beetje rekt vandaag.
mijn portfolio is al een tijdje behoorlijk saai; bewegend in een vrij kleine range. Toch ff wennen na al die volatiliteit.
Hopelijk tegen 10 juni ivm Smart Contract... hopelijk....
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
jahoor, die gaat wel aardig. Zit er al in sinds 227 sat. Die hodl ik lekker.
Wat is je target als ik vragen mag? of ga je blijven hodlen tot new ATH's?Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:22:
[...]
jahoor, die gaat wel aardig. Zit er al in sinds 227 sat. Die hodl ik lekker.
Een run naar 300+ sat moet toch kunnen zou ik zeggen. Vooral als je ziet waar EOS en TRX al om pumpenHaruHaru schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:23:
[...]
Wat is je target als ik vragen mag? of ga je blijven hodlen tot new ATH's?
~250-260 sat is wel flinke weerstand, dus die moeten we eerst maar ff breken. Rond de 230-240 sat koop ik telkens weer wat bij.
Met een komst van Smart Contract kan het er zo doorheen blazen. Ik heb mijn target op 420. Ja klinkt hoog, maar niet onrealistisch.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:25:
[...]
Een run naar 300+ sat moet toch kunnen zou ik zeggen. Vooral als je ziet waar EOS en TRX al om pumpen![]()
~250-260 sat is wel flinke weerstand, dus die moeten we eerst maar ff breken. Rond de 230-240 sat koop ik telkens weer wat bij.
@Malawolar Not yet.
ZIL, die hele Binance Zilliqa Mainnet token swap die maar voort blijft duren, elk normale coin is al lang klaar met tokenswap, ZIL nog steeds niet, de miners hebben nog steeds niet de kans gehad om hun mainnet coins die ze hebben gemined sinds het begin te dumpen, dat moet nog komen, pfff het is gewoon een project geworden zonder einde wat het Mainnet betreft. En dan die 10 juni, wordt vast een sell the news evenement.HaruHaru schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:22:
[...]
Hopelijk tegen 10 juni ivm Smart Contract... hopelijk....
Ik vind WAVES/BTC trouwens ook vrij interessant. Staat al een tijdje op m'n watchlist.
Klopt ja, duurt eeuwen lijkt het. Op aantal andere exchanges zijn ze wel al klaar. ze kunnen dus wel ergens iets kwijtSahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:30:
[...]
ZIL, die hele Binance Zilliqa Mainnet token swap die maar voort blijft duren, elk normale coin is al lang klaar met tokenswap, ZIL nog steeds niet, de miners hebben nog steeds niet de kans gehad om hun mainnet coins die ze hebben gemined sinds het begin te dumpen, dat moet nog komen, pfff het is gewoon een project geworden zonder einde wat het Mainnet betreft. En dan die 10 juni, wordt vast een sell the news evenement.
Maar degenen die op binance zijn zitten wel vast ja., maar goed. we wachten af.
VET is minder dan 10% van mijn long tern HODL. Dus zo gelieerd aan Vechain ben ik niet. Of het wat gaat worden weet ik niet, maar direct alles keihard afschrijven zoals je hier doet zonder daarbij de feiten te kennen, enkel en alleen omdat het VET is lijkt me ook iets te kort door de bocht. Als BMW zelf op een summit gaat staan om meer informatie te geven over wat ze samen aan het doen zijn is het wel iets meer dan jij hier als complete outsider probeert weg te zetten.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:31:
[...]
Serieus denk je nou echt dat het wat gaat worden ? verdiep je eens in de andere kant dan het alleen met een vet brilletje te zien.
Ik weet dat het moeilijk is maar je laat je echt teveel mee slepen in het vet verhaal zonder tegen argumenten te horen.
Edit, in je vorige bericht had je het duidelijk over dat BMW samen gaat werken, het zou al heel anders geweest zijn als je had gezegd dat er een vestiging ergens in azie waar 3 man werkt iets gaat proberen met een app.
En dat bedoel ik nu met die VET crap ze maken het groter dan het allemaal is met hun leugens en bedrog.
Het is allemaal speculatie, wat het gaat worden zien we de komende jaren wel. Maar ik vind het wel een beetje schrijnend dat echte shitcoins die via binance gepumpt worden hier alle aandacht krijgen. Maar dat op het moment dat Vechain genoemd wordt er opeens alle alarmbellen bij sommige users hier afgaan en dat Vechain tot de grond toe afgebrand dient te worden.
Het is voor het eerst in een maand tijd dat de 'last 7 days' op Cointrackr negatief uitslaat bij mij 
Al sta ik het laatste uur weer in de plus
Al sta ik het laatste uur weer in de plus
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit is nog tamelijk mild hoor... moet je het topic deel 5 en 6 eens doorlezen.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:51:
[...]
VET is minder dan 10% van mijn long tern HODL. Dus zo gelieerd aan Vechain ben ik niet. Of het wat gaat worden weet ik niet, maar direct alles keihard afschrijven zoals je hier doet zonder daarbij de feiten te kennen, enkel en alleen omdat het VET is lijkt me ook iets te kort door de bocht. Als BMW zelf op een summit gaat staan om meer informatie te geven over wat ze samen aan het doen zijn is het wel iets meer dan jij hier als complete outsider probeert weg te zetten.
Het is allemaal speculatie, wat het gaat worden zien we de komende jaren wel. Maar ik vind het wel een beetje schrijnend dat echte shitcoins die via binance gepumpt worden hier alle aandacht krijgen. Maar dat op het moment dat Vechain genoemd wordt er opeens alle alarmbellen bij sommige users hier afgaan en dat Vechain tot de grond toe afgebrand dient te worden.
Er zijn sowieso helemaal niet veel coins waar de totale supply al wel van helemaal op de markt is.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:04:
[...]
Pas als XRP verdwijnt van CMC heeft het kans van slagen.
Aandelen Ripple kopen en dan hopen dat de finaciele markt echt XRP gaat gebruiken.
Lees ook even hoe IBM inmiddels bezig is op die markt en hoe swift ook bezig is, dat zijn bedrijven die al echt gevestigd zijn in die markt, het is moeilijk om daar tussen te komen maar het kan, Ripple heeft echt een mooi systeem maar zoals je met andere coins ziet partnerships zeggen niks, het gaat om echte user cases en hoe langer het allemaal duurt hoe kleiner de kans van slagen is imo.
Mijn mening over XRP leuke coin voor korte ritjes maar niet voor de LT, dat komt omdat de totale supply nog niet op de markt is en je last zal krijgen van verwatering, pas als alles op de markt is kan het een muntje voor de LT zijn maar dan kan je beter aandelen Ripple kopen imo want XRP heeft geen kans van slagen zoals het nu in de markt staat.
Ik weet dat er een hoop niet mee eens zijn, het is puur mijn mening net zoals zij die hebben.
Koude rillingen lopen over mijn rug.. Brrrr..Turbo-Puppy schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:11:
[...]
Dit is nog tamelijk mild hoor... moet je het topic deel 5 en 6 eens doorlezen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen bij de ONE koers. Kleine swings, volg de koers een beetje omdat ik hoopte op lekkere hoge highs en diepe lows om simpel wat procentjes te pakken in BTC.PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:29:
[...]
Dat kan wel eens tegenvallen. Kijk maar naar de BTT competitie. Belachelijk veel volume, maar de prijs deed vrijwel niets. Enorm kleine swings toen.
Helaas kleine schommelingen, wat het in mijn geval niet waard maakt om op te traden. Komt die drop wel ineens, zit je met een 200+ sats ONE bag.
Jammer.
Heb je een PB vanuit de BMW groep zelf dat ze samen gaan werken met vechain ?Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:51:
[...]
VET is minder dan 10% van mijn long tern HODL. Dus zo gelieerd aan Vechain ben ik niet. Of het wat gaat worden weet ik niet, maar direct alles keihard afschrijven zoals je hier doet zonder daarbij de feiten te kennen, enkel en alleen omdat het VET is lijkt me ook iets te kort door de bocht. Als BMW zelf op een summit gaat staan om meer informatie te geven over wat ze samen aan het doen zijn is het wel iets meer dan jij hier als complete outsider probeert weg te zetten.
Als ik even google kom ik hier op uit, kijk naar de datums
https://www.press.bmwgrou...on-in-the-mobility-sector
https://www.forbes.com/si...irst-european-colloquium/
En hier vermelden ze dat het DOVU is.
https://www.bmwblog.com/2...for-car-mileage-tracking/
Als een bedrijf zich voordoet als state of the art in supply chain en laat een hobby bob apparaat zien die rfid tags maakt, een cocacola kid gebruikt om onzin de wereld in te brengen, geen duidelijke adres gegevens heeft, dan gaan bij elk bedrijf wel de alarm bellen af.
En nu 2 jaar later nog niks laat zien zegt het wel genoeg toch ?
Kijk voor de gein maar eens op deadcoins.com daar staan ook die state of the art bedrijven tussen die de wereld zouden verbeteren.
Er is ook geen enkel bedrijf geweest wat op CMC staat dat echt een succes is geworden het zijn allemaal speculatie, pump en dump scam coins, waar er een paar een goede store of value bieden zoals een BTC en natuurlijk the king of all coins LTC
Alle meuk van binance is ook bende pur sang dat er een paar in geloven is omdat ze in de FOMO wereld hangen en er met oogkleppen naar kijken, crypto is wat het is en zal ook nooit anders worden of een reguliere beurs 2.0 worden, als je er zo naar kijkt en op trade kan je er best leuk aan verdienen.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 13:51 ]
VET moon please. Kan ik een BMW kopen i.p.v. naar dit gezeik over al dan niet bestaande partnerships luisteren.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt en dat zijn ook de coins die je niet moet holden imo, tenzij het minable coins zoals een BTC of LTC zijn.Klaas25 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:42:
[...]
Er zijn sowieso helemaal niet veel coins waar de totale supply al wel van helemaal op de markt is.
Die zijn leuk voor de korte ritjes, maar emissies zijn funest voor de holders zeker als ze niet transparant zijn in wat en wanneer ze wat gaan dumpen.
Maar dat is mijn mening hoor en ik zeik XRP niet af, verdien er ook leuk aan met korte ritjes, ik heb het over alle coins met een miljarden supply
Ja stel je voor dat het over iets anders gaat dan alleen maar moon te roepenhmr schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:51:
VET moon please. Kan ik een BMW kopen i.p.v. naar dit gezeik over al dan niet bestaande partnerships luisteren.

uh moon?Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:08:
[...]
Ja stel je voor dat het over iets anders gaat dan alleen maar moon te roepen
Om 02:00 nog even een pumpje, maar die haalde het niet. Sowieso is het volume flink laag, heb niet het idee dat er veel mensen mee bezig zijn. Met BTT toen was het volume gigantisch en nu is het vrijwel niets. Deze coins hebben ook wel vaak de neiging volledig te retracen naar de bodem en vanuit daar weer wat te gaan doen.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:45:
[...]
Lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen bij de ONE koers. Kleine swings, volg de koers een beetje omdat ik hoopte op lekkere hoge highs en diepe lows om simpel wat procentjes te pakken in BTC.
Helaas kleine schommelingen, wat het in mijn geval niet waard maakt om op te traden. Komt die drop wel ineens, zit je met een 200+ sats ONE bag.
Jammer.
Kijkend naar de prijs, is ONE aan de dure kant, hij is te hoog gebleven na zoveel x over de kop te zijn gegaan. MATIC was op een bepaald moment ook plusminus ongeveer zoveel waard als ONE. Maar MATIC kwam van veel lager, terwijl ONE al bijna instantly hoog begon. Dus ik denk dat ONE best kan halveren waarna het weer een run kan maken. Totdan afblijven denk ik.PilatuS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:16:
[...]
Om 02:00 nog even een pumpje, maar die haalde het niet. Sowieso is het volume flink laag, heb niet het idee dat er veel mensen mee bezig zijn. Met BTT toen was het volume gigantisch en nu is het vrijwel niets. Deze coins hebben ook wel vaak de neiging volledig te retracen naar de bodem en vanuit daar weer wat te gaan doen.
Het gaat wel heel gemoedelijk sideways he. Je zou denken met het afnemende bullish momentum/volume, dat er een paar bear whales zullen zijn die denken "lets drop it!"
Twijfels bij mij. Al heb ik sowieso veel longterm vertrouwen in BTC waardoor ik niet zo heel snel op de verkoopknop zal drukken.
Twijfels bij mij. Al heb ik sowieso veel longterm vertrouwen in BTC waardoor ik niet zo heel snel op de verkoopknop zal drukken.
Mee eensSahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:19:
[...]
Kijkend naar de prijs, is ONE aan de dure kant, hij is te hoog gebleven na zoveel x over de kop te zijn gegaan. MATIC was op een bepaald moment ook plusminus ongeveer zoveel waard als ONE. Maar MATIC kwam van veel lager, terwijl ONE al bijna instantly hoog begon. Dus ik denk dat ONE best kan halveren waarna het weer een run kan maken. Totdan afblijven denk ik.
Laat maar droppen. Koop je bijTominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:22:
Het gaat wel heel gemoedelijk sideways he. Je zou denken met het afnemende bullish momentum/volume, dat er een paar bear whales zullen zijn die denken "lets drop it!"
Dat doe ik sowieso elke maand.
Maar ik zit toch liever aan de zijlijn als er echt een drop gaat komen. Na zo'n parabolische move omhoog is het lastig inschatten hoever we dan terug kunnen zakken als het momentum wegvalt

Nou, je kan er vergif op innemen dat mocht BTC onder de 8200 en lager droppen, dat de alts weer een mini-slachting meemaken.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:33:
[...]
Dat doe ik sowieso elke maand.
Maar ik zit toch liever aan de zijlijn als er echt een drop gaat komen. Na zo'n parabolische move omhoog is het lastig inschatten hoever we dan terug kunnen zakken als het momentum wegvalt
Ow, absoluut eens hoor. Maar af en toe lijkt het wel Groundhogday hier..Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:08:
[...]
Ja stel je voor dat het over iets anders gaat dan alleen maar moon te roepen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb er geen goed gevoel bijTominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:22:
Met dat verschil dat 1/2 jaar terug er nog een kansje was dat bepaalde coins iets gingen brengen, twijfel alom maar we zijn nu die 1/2 jaar verder en nog steeds niks... Wat wel is gebleven zijn de fanboys die shillen alsof dezelfde plaat diezelfde tijd is blijven hangen.hmr schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:54:
[...]
Ow, absoluut eens hoor. Maar af en toe lijkt het wel Groundhogday hier..
Vraag me dan toch echt af hoelang een Vechain dan nog door moet prutsen zonder iets anders op te leveren dan mooie praatjes voordat de die hard fanboys ook het vertrouwen verliezen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
"INSERT COIN" EOY $1!, zoiets? Je moet pakken wat je pakken kunt, maar het is heus niet zo dat veel coins nog van een paar tienden van een cent of een paar cent zomaar $1 of meer waard worden. Het klinkt beetje als een Fata morgana dat voor velen de droom levendig houdt, gelijkstaand aan de droom wat je gaat doen mocht je de staatsloterij winnen. Maar BTC kan best wel naar heel veel dollar gaan op termijn, maar dat geldt denk ik niet voor de meeste alts.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:35:
[...]
Met dat verschil dat 1/2 jaar terug er nog een kansje was dat bepaalde coins iets gingen brengen, twijfel alom maar we zijn nu die 1/2 jaar verder en nog steeds niks... Wat wel is gebleven zijn de fanboys die shillen alsof dezelfde plaat diezelfde tijd is blijven hangen.![]()
Vraag me dan toch echt af hoelang een Vechain dan nog door moet prutsen zonder iets anders op te leveren dan mooie praatjes voordat de die hard fanboys ook het vertrouwen verliezen.
Ik herinner mij nog levendig, december 2017, XVG gaat soon naar 1 dollar
Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:43:
[...]
"INSERT COIN" EOY $1!, zoiets? Je moet pakken wat je pakken kunt, maar het is heus niet zo dat veel coins nog van een paar tienden van een cent of een paar cent zomaar $1 of meer waard worden. Het klinkt beetje als een Fata morgana dat voor velen de droom levendig houdt, gelijkstaand aan de droom wat je gaat doen mocht je de staatsloterij winnen. Maar BTC kan best wel naar heel veel dollar gaan op termijn, maar dat geldt denk ik niet voor de meeste alts.
Ik herinner mij nog levendig, december 2017, XVG gaat soon naar 1 dollar.
Buying bitcoin is betting on other people being smart.
— Caesar (e/acc) (@BitcoinCaesar) 2 juni 2019
Buying altcoins is betting on other people being dumb.
Choose wisely.
En hoewel er vast een paar alts zijn die het wel gaan redden, of in ieder geval dikke runs gaan maken, is het nogal wat om te denken dat van de honderden alts juist coin X de gene gaat zijn die het gaat redden.
Sommigen denken dat de alts weer ath gaan. Das te makkelijkSahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:43:
[...]
"INSERT COIN" EOY $1!, zoiets? Je moet pakken wat je pakken kunt, maar het is heus niet zo dat veel coins nog van een paar tienden van een cent of een paar cent zomaar $1 of meer waard worden. Het klinkt beetje als een Fata morgana dat voor velen de droom levendig houdt, gelijkstaand aan de droom wat je gaat doen mocht je de staatsloterij winnen. Maar BTC kan best wel naar heel veel dollar gaan op termijn, maar dat geldt denk ik niet voor de meeste alts.
Dit is wel de waarheid. Maar altcoins blijven natuurlijk super leuk, omdat ze nog een stuk volatieler zijn.PilatuS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:47:
[...]
[Twitter]
En hoewel er vast een paar alts zijn die het wel gaan redden, of in ieder geval dikke runs gaan maken, is het nogal wat om te denken dat van de honderden alts juist coin X de gene gaat zijn die het gaat redden.
Alts traden is heelijk. Dat BTC 10% op een dag doet komt wel eens voor, maar iedere dag is er wel een alt die dat doet. Het is de makkelijkste manier om meer BTC te vergaren, alleen kopen en holden is nogal een gok.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:52:
[...]
Dit is wel de waarheid. Maar altcoins blijven natuurlijk super leuk, omdat ze nog een stuk volatieler zijn.
Hij begint aan een nieuwe run lijkt wel.PilatuS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Mee eensErg veel hype met deze coin. Ik zie nog wel een mogelijk tot een nieuwe run, maar dan moet ie die 2000 blijven vasthouden en goed door de 2300 gaan, maar historisch gezien bloeden deze coins wel enige tijd. Vannacht nog wel een ritje gepakt, maar de laatste uren heb je er weer niets aan.
Ik sta er echt van te kijken dat je zo makkelijk geld kan verdienen aan zulke coins, ik hou het wel op de manier hoe ik nu trade, maar je zou bijna weer wat storten naar dat binance

Tot nu toe is het meer een kleine pump en dump net zoals vannacht. Even flink pompen met wat fake walls van 100k dollar of meer, daarna weer vlak en langzaam zakken. Misschien zet ie door hoor, maar tot nu toe zie ik hetzelfde als vannacht.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:02:
[...]
Hij begint aan een nieuwe run lijkt wel.
Ik sta er echt van te kijken dat je zo makkelijk geld kan verdienen aan zulke coins, ik hou het wel op de manier hoe ik nu trade, maar je zou bijna weer wat storten naar dat binance
Er zijn zeker heerlijke ritjes te maken op zulke coins, je moet er alleen voor de pump bij zijn als ie op support zit, of anders instappen wanneer de eerste golf begint. Later instappen is vragen om problemen.
Anderhalve maand oud: https://bitcoinmagazine.n...chain-vet-over-verifycar/Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:50:
[...]
Heb je een PB vanuit de BMW groep zelf dat ze samen gaan werken met vechain ?
Als ik even google kom ik hier op uit, kijk naar de datums![]()
Als een bedrijf zich voordoet als state of the art in supply chain en laat een hobby bob apparaat zien die rfid tags maakt, een cocacola kid gebruikt om onzin de wereld in te brengen, geen duidelijke adres gegevens heeft, dan gaan bij elk bedrijf wel de alarm bellen af.
Kijk voor de gein maar eens op deadcoins.com daar staan ook die state of the art bedrijven tussen die de wereld zouden verbeteren.
Er is ook geen enkel bedrijf geweest wat op CMC staat dat echt een succes is geworden het zijn allemaal speculatie, pump en dump scam coins, waar er een paar een goede store of value bieden zoals een BTC en natuurlijk the king of all coins LTC![]()
Alle meuk van binance is ook bende pur sang dat er een paar in geloven is omdat ze in de FOMO wereld hangen en er met oogkleppen naar kijken, crypto is wat het is en zal ook nooit anders worden of een reguliere beurs 2.0 worden, als je er zo naar kijkt en op trade kan je er best leuk aan verdienen.
Inclusief linkje naar de youtube film met de presentatie op de vechain summit. Die presentatie die overigens gegeven werd door BMW, en niet door een vertegenwoordiger van Vechain.
Huh ? ik post net linkjes van BMW zelf die zijn al een stuk ouder en daar hebben ze het ook over een ander bedrijf.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:14:
[...]
Anderhalve maand oud: https://bitcoinmagazine.n...chain-vet-over-verifycar/
Inclusief linkje naar de youtube film met de presentatie op de vechain summit. Die presentatie die overigens gegeven werd door BMW, en niet door een vertegenwoordiger van Vechain.
Linkjes van crypto sites is net zoiets als facebook nieuws.
DOVU
https://www.google.nl/sea......0..0i131j0.0Cdikg1TWos
[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 16:19 ]
Ik hecht het meeste waarde aan woorden van BMW zelf, vandaar de link naar het filmpje waarin BMW zelf aan het woord is.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:18:
[...]
Huh ? ik post net linkjes van BMW zelf die zijn al een stuk ouder en daar hebben ze het ook over een ander bedrijf.
Linkjes van crypto sites is net zoiets als facebook nieuws.
DOVU
https://www.google.nl/sea......0..0i131j0.0Cdikg1TWos
Want de officiële website van BMW is natuurlijk onjuistBlik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:24:
[...]
Ik hecht het meeste waarde aan woorden van BMW zelf, vandaar de link naar het filmpje waarin BMW zelf aan het woord is.

Vechain is onderdeel van MOBI...Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:26:
[...]
Want de officiële website van BMW is natuurlijk onjuist![]()
Net als 100 andere bedrijven die daar in zitten
Maar ik ben er klaar mee, ik hoop voor je dat Vchain naar de moon gaat
Spreek je over een jaartje wel weer
Edit 6 maanden in mijn geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 16:33 ]
Je kan niet begrijpen dat als er in feb een bericht is van BMW dat ze samen werken met MOBI consortium, en vervolgens een paar maanden later op de Vechain summit waarin ze expliciet Vechain noemen en er dan optelsom volgt?Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:32:
[...]
Maar ik ben er klaar mee, ik hoop voor je dat Vchain naar de moon gaat![]()
En dan heb ik eem bord voor mijn hoofd zeker?
Niets voor jou zo’n VeChain Masternode? Slapende rijk worden... leek me wel iets voor.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:32:
[...]
Maar ik ben er klaar mee, ik hoop voor je dat Vchain naar de moon gaat![]()
Vanaf welke dikte is het een bord of een plaat? Dan kunnen we iets nauwkeuriger antwoord geven.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:36:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-06-2019 16:39 ]
Idd heb je al naar DOVU gezocht en wat zij doen en hebben met BMW ?Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:36:
[...]
nog een linkje dan
https://www.coindesk.com/...-vehicle-mileage-with-bmw
Edit en in de praktijk heb je er niks aan want niemand zal het gebruiken BMW weet precies hoeveel km een auto heeft gereden wordt gelogd in verschillende modules van de autos.
Nah ik sla hem over bedanktTurbo-Puppy schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:37:
[...]
Niets voor jou zo’n VeChain Masternode? Slapende rijk worden... leek me wel iets voor.
[ Voor 40% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 16:43 ]
Coindesk, de meest onbetrouwbare bron in crypto space...
Van de BMW site zelfBlik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:43:
Coindesk, de meest onbetrouwbare bron in crypto space...
https://www.press.bmwgrou...vation-lab?language=en_GB
En nog 1
[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 16:47 ]
Mjah ik heb bijna dagelijks een gesprek met een teamlid over de waarde van 'onze' coin. Het ding is as we speak €0,002349 ofwel 31 sat waard. Met de release in juli 2018 kwam hij redelijk snel stabiel op 50 sat waarna een langzame stijging volgde naar 80~100 waarna hij maandenlang stabiel op 100 is blijven staan. Toen btc ineens een spurt nam begin dit jaar zakte hij vrij snel terug naar 50 om nu dus redelijk stabiel op 30 te hooveren.Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:43:
[...]
Toegegeven, in het begin zaten we rond een €0,004/5 cent maar dat is geweest. Al sinds hij van 100 naar beneden ging is de waarde €0,0023/25 maar hij is er echt van overtuigd dat we minstens naar +125 sats moeten gaan ofwel €0,01 en ik krijg hem niet aan zijn verstand gepeutert dat we dat (buiten een pumpje af en toe) gewoon niet gaan halen. Zou mooi zijn want ik zit er zelf ook okseldiep in maar op een of andere manier willen sommigen de werkelijkheid gewoon niet aanvaarden en houden vast aan de meest onmogelijk danwel onlogische gedachtes als het om coins/aandelen/etc. gaat...
Die Fata morgana dus die jij beschrijft en waarom de ene persoon daar wel last van heeft en de ander niet is me echt een compleet raadsel. Beetje het idee van 'als ik er maar hard genoeg ik blijf geloven dan gebeurt het vanzelf'.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
En toch staat bmw een maand geleden te verkondigen dat ze het met Vechain gaan doen...Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:45:
[...]
Van de BMW site zelf
https://www.press.bmwgrou...vation-lab?language=en_GB
En nog 1
Letten we even op? Het is niet onbelangrijk wat BTC de komende uren gaat doen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik doe het ook weleens met iemand en meestal is het niet echt of zelfs echt niet de bedoeling dat daar een langdurige relatie uit komt.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:53:
[...]
En toch staat bmw een maand geleden te verkondigen dat ze het met Vechain gaan doen...
@TomTorquay Ben weer bij de les, toevallig net weer 10 ltc rijker geworden op €98,03 dus het zou leuk zijn als hij afketst naar boven. Was vergeten order te verplaatsen.

[ Voor 17% gewijzigd door Crypts op 03-06-2019 17:00 ]
Hoe groot het is moet natuurlijk maar blijken, helemaal mee eens.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:57:
[...]
Ik doe het ook weleens met iemand en meestal is het niet echt of zelfs echt niet de bedoeling dat daar een langdurige relatie uit komt.Sterker nog, soms is dat ene moment van intimiteit ook meteen de eerste en laatste keer.
Heb je je niet van forum vergist? Zal je even helpen:Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:57:
Ik doe het ook weleens met iemand en meestal is het niet echt of zelfs echt niet de bedoeling dat daar een langdurige relatie uit komt.Sterker nog, soms is dat ene moment van intimiteit ook meteen de eerste en laatste keer.
www.hookers.nl
Wat ik al eerder zij, zie het zo bij BMW drinken ze allemaal espresso, nu is er een filiaal in Singapore die over is gestapt naar koffie van koffie dik, dat betekend niet dat alle filialen ineens overstappen op koffiedik.Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:53:
[...]
En toch staat bmw een maand geleden te verkondigen dat ze het met Vechain gaan doen...
PB moet je van de klant in dit geval BMW lezen niet van de leverancier die maken het altijd mooier dan het is.
In de EU waar BMW is gevestigd hebben ze het over DOVU
[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 17:07 ]
Neuh en het zal je verbazen maar er lopen best wel wat leuke vrouwen rond die ook zonder gedoe gewoon af en toe een horizontaal dansje willen doen. Niks mis mee, we zijn allemaal mensen en als het op basis van een dergelijke verstandhouding kan dan is dat alleen maar mooi.TomTorquay schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:00:
[...]
Heb je je niet van forum vergist? Zal je even helpen:
www.hookers.nl

Toch grappig hoe we van Vechain via BWM bij hoeren uitkomen, ik zie wel een gelijkenisje of wat.
Zolang we rond dit niveau blijven hangen is er vrij weinig aan het handje, als we echter door de $8100 heen vallen...
BTC hovert telkens net boven of op de 61,8% fib level bij 8333. Spannend of ie daar doorheen zakt of naar boven bounced. https://www.tradingview.com/x/b8xwNhtS/TomTorquay schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:55:
Letten we even op? Het is niet onbelangrijk wat BTC de komende uren gaat doen.
Noooooooooooooooooo ...
Zal je zien dat ik weer te gierig ben en de bounce mis met mijn koop orders.
Door de 8000 dollar grens. Dan pas interessant
Geduld.. komt vast nog wel deze week.lighting_ schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:19:
Doe es ff gezellie? Vertel net dat ik (onbedoeld) weer wat heb ingekocht.lighting_ schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:19:

Opwaarts momentum lijkt inderdaad volledig weg te vallen op de daily schaal, maar anderzijds lijkt er (voorlopig?) ook weinig animo voor een serieuze terugval. Afwachten dan maar.
wees gerust. Mijn voorspellende gave zijn net zo goed als vinger in de lucht.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:24:
[...]
Doe es ff gezellie? Vertel net dat ik (onbedoeld) weer wat heb ingekocht.
Alts presteren eigenlijk nog best aardig ondanks de BTC movement.
Ligt het aan mij of trek je die fib tool niet goed?Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:08:
[...]
BTC hovert telkens net boven of op de 61,8% fib level bij 8333. Spannend of ie daar doorheen zakt of naar boven bounced. https://www.tradingview.com/x/b8xwNhtS/
Muntexplosie soon.Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:34:
Alts presteren eigenlijk nog best aardig ondanks de BTC movement.
Zero.
Waves heb ik zojuist gekocht, dit waren mijn beweegredenen:

btc-support
usdt-(trendlijn) support.
Ben benieuwd of 't goed zal uitpakken.
En heb natuurlijk m'n zak ZIL nog die het prima doet. Die gaat sowieso vlammen de komende tijd, ik voel et!
& ik weet niet precies wat er met Nano is, die doet echt helemaal niks noppes nada.

btc-support
usdt-(trendlijn) support.
Ben benieuwd of 't goed zal uitpakken.
En heb natuurlijk m'n zak ZIL nog die het prima doet. Die gaat sowieso vlammen de komende tijd, ik voel et!
& ik weet niet precies wat er met Nano is, die doet echt helemaal niks noppes nada.
Nano wordt over 't hoofd gezien vrees ik...
See what I did there?
See what I did there?
Het ligt denk ik aan de verkeerde coin realiseerde ik mij achteraf, ik had de XBT (Bitcoin / US Dollar Index) genomen terwijl BitMEX de XBTUSD coin is met de hele en halve getallen. Voor die XBTUSD (BitMEX) heb ik op de 1 uurs chart de swing low van 30 mei 23:00 (7945,1) genomen en de swing high van 2 juni 14:00 (8859,1): https://www.tradingview.com/x/ISOGBrDz/ , dan ligt de 61,8% iets lager dan die van XBT (gewogen gemiddelde). Is deze Fib retracement fout?Bever! schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:39:
[...]
Ligt het aan mij of trek je die fib tool niet goed?
Je moet de toppen en de dalen pakken van de volledige swing. Als er ergens een candle uitsteekt klopt het niet.Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:53:
[...]
Het ligt denk ik aan de verkeerde coin realiseerde ik mij achteraf, ik had de XBT (Bitcoin / US Dollar Index) genomen terwijl BitMEX de XBTUSD coin is met de hele en halve getallen. Voor die XBTUSD (BitMEX) heb ik op de 1 uurs chart de swing low van 30 mei 23:00 (7945,1) genomen en de swing high van 2 juni 14:00 (8859,1): https://www.tradingview.com/x/ISOGBrDz/ , dan ligt de 61,8% iets lager dan die van XBT (gewogen gemiddelde). Is deze Fib retracement fout?
Die Justin Sun mag wel gauw gaan announcen, in China is het inmiddels al 4 juni.
Kan jij misschien jouw Tradingview versie van de Fib retracement tonen die wel goed is in deze context? Dan zie ik concreet waar ik de mist in ga.PilatuS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:56:
[...]
Je moet de toppen en de dalen pakken van de volledige swing. Als er ergens een candle uitsteekt klopt het niet.
Die hoor je niet meer te druk met geld tellen of hij komt morgen met de melding dat ie over een tijdje weer met een melding komt dat er nieuws is over een tijdje.Malawolar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:58:
Die Justin Sun mag wel gauw gaan announcen, in China is het inmiddels al 4 juni.
Zolang er meelopers zijn gaat hij gewoon mee door.Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:01:
[...]
Die hoor je niet meer te druk met geld tellen of hij komt morgen met de melding dat ie over een tijdje weer met een melding komt dat er nieuws is over een tijdje.
Justin Sun
Geverifieerd account
@justinsuntron
2 min.2 minuten geleden
Meer
I officially announce I’ve won the record-setting 20th-anniversary charity lunch hosted by @WarrenBuffett. I’ll also invite #blockchain industry leaders to meet with a titan of investment. I hope this benefits everyone. #TRON #TRX #BTT #BitTorrent
hahahahahahahahaha
Wat een kut announcement
Geverifieerd account
@justinsuntron
2 min.2 minuten geleden
Meer
I officially announce I’ve won the record-setting 20th-anniversary charity lunch hosted by @WarrenBuffett. I’ll also invite #blockchain industry leaders to meet with a titan of investment. I hope this benefits everyone. #TRON #TRX #BTT #BitTorrent
hahahahahahahahaha
Wat een kut announcement

REKT?
Edit: Dit is precies waarom ik nooit meer met die kut Tron wil traden. @Tominatie herinner je nog die spike up van een paar maanden terug toen we short zaten met TRX op BitMEX? Gelukkig had ik toen een SL gezet anders was ik pretty REKT myself. Long/Short maakt niet uit met TRX, elke keer een verrassing in negatieve zin

[ Voor 47% gewijzigd door Sahara op 03-06-2019 18:12 ]
Hoe verklaar je dat beursgenoteerde bedrijven samenwerken met VeChain en dat een megabedrijf zoals DNV GL aandelen in hen heeft gekocht, volop op partnership duikt, ondanks hun 1000x betere due diligence dan wij internethelden kunnen doen?Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:50:
[...]
Heb je een PB vanuit de BMW groep zelf dat ze samen gaan werken met vechain ?
Als ik even google kom ik hier op uit, kijk naar de datums![]()
Er is ook geen enkel bedrijf geweest wat op CMC staat dat echt een succes is geworden het zijn allemaal speculatie, pump en dump scam coins, waar er een paar een goede store of value bieden zoals een BTC en natuurlijk the king of all coins LTC![]()
Het is vrijwel onmogelijk dat zulke grote bedrijven in de luren worden gelegd door een start-upje

Ik leg de 61% retracement op dezelfde plaats als jou, Sahara. Ik zie niet in wat er verkeerd zou kunnen aan zijn. Kan helaas nu geen plaatje uploaden.Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:58:
Kan jij misschien jouw Tradingview versie van de Fib retracement tonen die wel goed is in deze context? Dan zie ik concreet waar ik de mist in ga.
.
[ Voor 12% gewijzigd door TomTorquay op 03-06-2019 18:11 ]
Wat een clown.Malawolar schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:04:
Justin Sun
Geverifieerd account
@justinsuntron
2 min.2 minuten geleden
Meer
hahahahahahahahaha
Wat een kut announcement
Hoeveel poen heeft ie eigenlijk al binnen dat ie hiermee weg denkt te komen
Bizar hoe die TRX fanboys dit als goed nieuws kunnen opvatten haha. Iedereen had dit kunnen winnen en dit zegt totaal niks over het feit dat Warren Buffet crypto nog steeds totale onzin vindt. Heb gelukkig met 20% verlies m'n trade kunnen sluiten en zit nu weer vanaf 460 sats in een 15x short. Dit moet op lange termijn toch wel naar beneden klappen, wat een totale kul. Alleen de fomo fanboys zaten hier vol in waarschijnlijk, daarom die pump.

Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant.Rookert25 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Hoe verklaar je dat beursgenoteerde bedrijven samenwerken met VeChain en dat een megabedrijf zoals DNV GL aandelen in hen heeft gekocht, volop op partnership duikt, ondanks hun 1000x betere due diligence dan wij internethelden kunnen doen?
Het is vrijwel onmogelijk dat zulke grote bedrijven in de luren worden gelegd door een start-upje

Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie medewerking.
Waarschijnlijk zit Justin Sun zelf de boel te pumpen...

Sahara schreef op maandag 3 juni 2019 @ 17:58:
[...]
Kan jij misschien jouw Tradingview versie van de Fib retracement tonen die wel goed is in deze context? Dan zie ik concreet waar ik de mist in ga.
Dan ligt het misschien aan hoe het te zien is op het plaatje. Ik zie alleen een candle uitsteken, vandaar mijn reactieTomTorquay schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:09:
[...]
Ik leg de 61% retracement op dezelfde plaats als jou, Sahara. Ik zie niet in wat er verkeerd zou kunnen aan zijn. Kan helaas nu geen plaatje uploaden.
.
Als TRX en MATIC postwaardig zijn, dan is dit het ook. Meningen kunnen verschillen, maar bedrijven in twijfel trekken waar hoogwaardige multinationals aandeelhouder van zijn als scamproject is wel een opmerking waard.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant.![]()
Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie samenwerking.

Goed idee.Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:21:
[...]
Kunnen we misschien weer even ophouden over Vechain? Het is duidelijk dat beide kanten nieuws van/over Vechain anders interpreteren, het maakt ook niet zo gek veel uit wie er nu precies gelijk of de langste heeft, het is gewoon bloedirritant.![]()
Er is weinig tot niks echt tastbaars nog wat niet in een testfase zit, daar kunnen we het toch wel over eens zijn? Ja? Mooi. Bedankt voor jullie medewerking.
Wat vind jij van de Dogecoin ?
Ik denk dat TRON echt 5x op een dag zou doen als ze een daadwerkelijke goede aankondiging zouden doen, haha wat een onzin dit.
Ik gooi nog ff wat blockchainballen in de airfryer...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!