Blik1984 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Dat laatste moet maar blijken, op het moment dat bedrijven als BMW, BYD, DNV-GL publiek aankondigen met Vechain samen te werken is dat ietsie pietsie groter dan een azure abonnement afnemen
BMW heeft er weleens een statement over gemaakt en dat is hier destijds uitgebreid besproken.
Mijn mening: Als het bedrijf achter VET iets voor een grote multinational neer kan zetten, waarom zouden ze dan geen kopie maken van de software die ze nu gebruiken en deze dedicated voor de betreffende partij inzetten. = 0% toegevoegde waarde voor VET holders, 100% toegevoegde waarde voor het bedrijf achter VET.
Dit gaat overigens ook op voor >90% van alle andere cryptocurrency, het is geen aanval op VET, maar, dat je een x aantal VET in een wallet hebt zitten maakt je nog geen aandeelhouder van het bedrijf erachter.
VET heeft een mooie schare aanhangers, prima, erg goed gedaan, maar, hecht er niet per se waarde aan als zijnde een stijgende waarde van je pf. Misschien wel virtueel, als zijnde een bubbel, net als andere coins, maar in de praktijk ben je geen aandeelhouder met rechten. Ga er dus niet te snel in mee, pas op met wat je verkondigt, etc.
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:23:
[...]
Hij heeft toch echt wel een punt met een hoop dingen hoor, kijk alleen maar naar een China, de US moet 25%(fictief ik weet de exacte % niet) belasting betalen terwijl een China maar 5% betaald.
Hij zal ook de volgende 4 jaar gewoon weer op de stoel zitten let maar op, en nogmaals mij valt op dat hij door de media echt als mongool wordt neergezet en lees vaak argumenten van mensen die totaal niet onderbouwd zijn, veel roepen maar wat en hebben echt geen flauw idee wat er speelt en zien alles maar van 1 kant.
Zakelijk ben ik het op veel punten met hem eens, voor de rest totaal niet en ben ook erg blij dat ie niet in NL zit en begrijp ook waarom mensen hem haten maar de meerderheid daar denkt daar toch anders over, let maar op met de verkiezingen.
Voor de volledigheid: Wat Trump met bijv. Noord Korea heeft bereikt en hoe hij de USA weer omhoog probeert te krikken met bepaalde maatregelen vind ik op zich wel mooi. Een Rutte kan daar wat van leren, gewoon lef en ballen tonen in plaats van meepraten met de rest en de veilige opties kiezen. In Trump kan ik wel waarderen hoe anders hij naar bepaalde zaken kijkt. Maar hoe het nu met de economie gaat is niet per se zijn verdienste.
Obama was veel meer iemand waar ik echt naar op keek, maar, die was misschien wel weer teveel verbindend en té bemiddelend ipv de Kim Jong Unnetjes op hun plek te zetten zoals het hoort. Die moet je gewoon hard behandelen en dat kan niet iedereen.
[
Voor 38% gewijzigd door
Taro op 02-06-2019 22:29
]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP