[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.008 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:14:
[...]

VET biedt toegang tot Chinese markt dat is interessant voor de meeste bedrijven. Daarom willen bedrijven als Apple en Amazon graag zaken doen met VET directe toegang tot de Chinese markt dat is VET usp :Y
Alsof ome Donald dat zou willen, die denk groter zoals de ruzie met Huawei, dus VET is 1 handtekening. :)
edit: ps, ontopic, bloksjeen is running in my breen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 02-06-2019 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:11:
[...]

zie crypto als het zusje van je beste mattie, daar kom je ook niet aan toch? Niet doen dus. :P
Die heeft echt meer toelichting nodig want juist dat scenario triggert me meer dan alles.

Voor de rest gewoon een uitstekende post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:05:
[...]

Dat is inderdaad correct, hij heeft de economie mee. De volgende president zal deze weer tegen hebben, die daarna ook en die daarna zit het weer mee.

Het is heel makkelijk om dit jezelf als president toe te eigenen en veel burgers trappen erin, vooral de aanhang van Trump, maar, op zo'n korte termijn kan je daar niet zoveel invloed op uitoefenen dat je het ook echt zult merken en daarnaast spelen er grotere invloeden mee zoals bijv. een crisis die net voorbij was, etc.
Hij heeft toch echt wel een punt met een hoop dingen hoor, kijk alleen maar naar een China, de US moet 25%(fictief ik weet de exacte % niet) belasting betalen terwijl een China maar 5% betaald.

Hij zal ook de volgende 4 jaar gewoon weer op de stoel zitten let maar op, en nogmaals mij valt op dat hij door de media echt als mongool wordt neergezet en lees vaak argumenten van mensen die totaal niet onderbouwd zijn, veel roepen maar wat en hebben echt geen flauw idee wat er speelt en zien alles maar van 1 kant.

Zakelijk ben ik het op veel punten met hem eens, voor de rest totaal niet en ben ook erg blij dat ie niet in NL zit en begrijp ook waarom mensen hem haten maar de meerderheid daar denkt daar toch anders over, let maar op met de verkiezingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

VET biedt toegang tot Chinese markt dat is interessant voor de meeste bedrijven. Daarom willen bedrijven als Apple en Amazon graag zaken doen met VET directe toegang tot de Chinese markt dat is VET usp :Y
Bedrijven als Apple en Amazon zitten daar helemaal niet op te wachten op het moment. Ome Donnie is namelijk een nieuwe handelsoorlog begonnen met China. Buiten dat hebben beide bedrijven en alle anderen genoeg contacten lokaal om deze partij daar niet voor nodig te hebben. (kijk eens wie ze in dienst hebben voor de grap?)
Wat denk je? Dat Chinezen gek zijn en met kraaltjes boten met westerlingen ontvangen zoals de Indianen in de VS een tijdje geleden? 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Blik1984 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Dat laatste moet maar blijken, op het moment dat bedrijven als BMW, BYD, DNV-GL publiek aankondigen met Vechain samen te werken is dat ietsie pietsie groter dan een azure abonnement afnemen
BMW heeft er weleens een statement over gemaakt en dat is hier destijds uitgebreid besproken.

Mijn mening: Als het bedrijf achter VET iets voor een grote multinational neer kan zetten, waarom zouden ze dan geen kopie maken van de software die ze nu gebruiken en deze dedicated voor de betreffende partij inzetten. = 0% toegevoegde waarde voor VET holders, 100% toegevoegde waarde voor het bedrijf achter VET.

Dit gaat overigens ook op voor >90% van alle andere cryptocurrency, het is geen aanval op VET, maar, dat je een x aantal VET in een wallet hebt zitten maakt je nog geen aandeelhouder van het bedrijf erachter.

VET heeft een mooie schare aanhangers, prima, erg goed gedaan, maar, hecht er niet per se waarde aan als zijnde een stijgende waarde van je pf. Misschien wel virtueel, als zijnde een bubbel, net als andere coins, maar in de praktijk ben je geen aandeelhouder met rechten. Ga er dus niet te snel in mee, pas op met wat je verkondigt, etc.
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:23:
[...]

Hij heeft toch echt wel een punt met een hoop dingen hoor, kijk alleen maar naar een China, de US moet 25%(fictief ik weet de exacte % niet) belasting betalen terwijl een China maar 5% betaald.

Hij zal ook de volgende 4 jaar gewoon weer op de stoel zitten let maar op, en nogmaals mij valt op dat hij door de media echt als mongool wordt neergezet en lees vaak argumenten van mensen die totaal niet onderbouwd zijn, veel roepen maar wat en hebben echt geen flauw idee wat er speelt en zien alles maar van 1 kant.

Zakelijk ben ik het op veel punten met hem eens, voor de rest totaal niet en ben ook erg blij dat ie niet in NL zit en begrijp ook waarom mensen hem haten maar de meerderheid daar denkt daar toch anders over, let maar op met de verkiezingen.
Voor de volledigheid: Wat Trump met bijv. Noord Korea heeft bereikt en hoe hij de USA weer omhoog probeert te krikken met bepaalde maatregelen vind ik op zich wel mooi. Een Rutte kan daar wat van leren, gewoon lef en ballen tonen in plaats van meepraten met de rest en de veilige opties kiezen. In Trump kan ik wel waarderen hoe anders hij naar bepaalde zaken kijkt. Maar hoe het nu met de economie gaat is niet per se zijn verdienste.

Obama was veel meer iemand waar ik echt naar op keek, maar, die was misschien wel weer teveel verbindend en té bemiddelend ipv de Kim Jong Unnetjes op hun plek te zetten zoals het hoort. Die moet je gewoon hard behandelen en dat kan niet iedereen.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 02-06-2019 22:29 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
VET heeft afgelopen jaar alleen aankondigingen gedaan maar heb alleen van H&M alleen een trial gezien. Maar zit ze consument op te wachten hoe de waardeketen van een kledingstuk of voedsel is gegaan?
Zelfs de etiketten van pakken leest de consument niet eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:19:
[...]

Die heeft echt meer toelichting nodig want juist dat scenario triggert me meer dan alles.

Voor de rest gewoon een uitstekende post.
Het bolt mij ook een beetje in de broek als ik daaraan denk maar helaas. No go. Al visualiseer ik wel elk weekend hoe het eruit zou zien als het langs die volle lippen naar beneden zou drup..... :+

Deze post is volledig fictief en niet op waarheid gebaseerd. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Echt tof voor Apple dat ze eindelijk toegang krijgen tot de Chinese markt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ach die wereldeconomie.. Maar weer terug naar crypto wel. :+ Ons wereldje. (Waarin we puppets zijn van de grote whales)

Oja, leuk feitje is, is dat de XRPLedger afgelopen week weer jaja.. meer gedecentralizerender is geworden dan dat het al was! 8) (Spelfouten daar gelaten)

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 02-06-2019 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:33:
Ach die wereldeconomie.. Maar weer terug naar crypto wel. :+ Ons wereldje. (Waarin we puppets zijn van de grote whales)

Oja, leuk feitje is, is dat de XRPLedger afgelopen week weer jaja.. meer gedecentralizerender is geworden dan dat het al was! 8) (Spelfouten daar gelaten)
Leuk en XRP in 1 zin? Snap dat jij dat vindt maar we zijn niet allemaal fanboy he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Vanmiddag, wel leuk, bij de familie op bezoek en ze vroegen toch wel hoe het met de Bitcoin gaat.
Als straks de kapper en bakker er ook over beginnen dan weet ik genoeg. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:38:
Vanmiddag, wel leuk, bij de familie op bezoek en ze vroegen toch wel hoe het met de Bitcoin gaat.
Jammer, ik hoopte op een nieuwe ATH, maar als dat nu al gaande is komen we niet eens voorbij de 12k -O-

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Wacht maar tot ze straks beginnen te vragen naar VET 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dan duurt het niet lang meer voor een knipbeurt 7 tientjes kost en een brood €34?

Ben amper over m’n eigen verliezen heen man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:33:
Ach die wereldeconomie.. Maar weer terug naar crypto wel. :
Naja; het mogelijk falen van de wereldeconomie gaat wel tot gevolg hebben dat financiële keuzes anders gemaakt gaan worden. Ik denk dat het aannemelijk is dat de Chinezen dan de rol in de economie gaat spelen die de USA nu speelt. Maar desalniettemin zijn dat soort verschuivingen een perfect moment voor cryptomunten om impact te maken op de wereldeconomie.

Het zijn ook vaak externe onzekerheden die óók invloed hebben gehad op de koers van BTC.

Ik zie BTC zelf als een vervanger voor contant geld, en als de 'vakantiemunt' die je op alle toeristische trekpleisters kan gebruiken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tis net of ik in slowchat deel 2 van begin 2018 aan het lezen ben met die VeChain discussie.

FaceDown... Is that you?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Dat gaat dan rap. Maargoed zo ging de spurt van 10K naar 20K ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:41:
[...]

Dat gaat dan rap. Maargoed zo ging de spurt van 10K naar 20K ook.
De kapper en bakker zijn er nog niet over begonnen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:39:
[...]

Wacht maar tot ze straks beginnen te vragen naar VET 8)
Wat gebruik je eigenlijk om die kuif te maken? Is Brylcreem al volledig vervangen door VET?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:41:
[...]
Ik zie BTC zelf als een vervanger voor contant geld, en als de 'vakantiemunt' die je op alle toeristische trekpleisters kan gebruiken.
Waarbij je minimaal 20 minuten moet wachten voor 2 confirmations en 20 dollar fee moet gebruiken om iets van 50 euro te kopen waarbij het met een fee van 1 dollar 8 uur gaat kosten ? BTC is voorlopig nog compleet ongeschikt als betaalmiddel. Misschien in de toekomst met lightning, maar voorlopig is BTC niets meer dan kopen en weer verkopen voor winst.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 02-06-2019 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Mij is ooit eens vertelt dat ik moet wachten tot het buurmeisje naakt voor mijn raam staat te kloppen. Tot die tijd blijf ik rustig wachten in mijn woonkamer tot de volgende bullrun.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
[...]

Naja; het mogelijk falen van de wereldeconomie gaat wel tot gevolg hebben dat financiële keuzes anders gemaakt gaan worden. Ik denk dat het aannemelijk is dat de Chinezen dan de rol in de economie gaat spelen die de USA nu speelt. Maar desalniettemin zijn dat soort verschuivingen een perfect moment voor cryptomunten om impact te maken op de wereldeconomie.

Het zijn ook vaak externe onzekerheden die óók invloed hebben gehad op de koers van BTC.

De wereldeconomie is aan het veranderen, de grote landen kopen massaal goud in.
Misschien dat eindelijk de petrodollar gaat vallen als wereldmunt.
Crypto's kunnen dan ook wel eens interessant worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:43:
[...]

Waarbij je minimaal 20 minuten moet wachten voor 2 confirmations en 20 dollar fee moet gebruiken om iets van 50 euro te kopen waarbij het met een fee van 1 dollar 8 uur gaat kosten ? BTC is voorlopig nog compleet ongeschikt als betaalmiddel.
Met Lightning enabled is het meer dan snel en goedkoop genoeg - tegen die tijd zal dat gemeengoed zijn d:)b
maar voorlopig is BTC niets meer dan kopen en weer verkopen voor winst.
Net als alle andere cryptomuntjes :+

Naja; ik blijf er bij, als je slecht bent in daytraden is BTC een prima verstandige HODL ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 02-06-2019 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bartvandelaar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Mij is ooit eens vertelt dat ik moet wachten tot het buurmeisje naakt voor mijn raam staat te kloppen. Tot die tijd blijf ik rustig wachten in mijn woonkamer tot de volgende bullrun.
Wellicht dat ik maar eens een bijzonder eigenzinnig Twitter en Youtube kanaal moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Crypts schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:42:
[...]

Wat gebruik je eigenlijk om die kuif te maken? Is Brylcreem al volledig vervangen door VET?
Kruidvat gel die gele je weet wel kan ik goede spikes meedraaien (y)

En om het geheel af te toppen natuurlijk een busje haarlak eroverheen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]
Dat zie ik zelf nooit gebeuren, ik zie het wel als een store of value net als goud, maar als een vervanger van een betaald middel, zie ik helaas echt niet gebeuren.

ik denk ook dat het als store of value ook veel beter is dan een valuta, alleen al vanwege de schaarste iets wat als valuta al snel op raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:43:
[...]
Waarbij je minimaal 20 minuten moet wachten voor 2 confirmations en 20 dollar fee moet gebruiken om iets van 50 euro te kopen waarbij het met een fee van 1 dollar 8 uur gaat kosten ? BTC is voorlopig nog compleet ongeschikt als betaalmiddel. Misschien in de toekomst met lightning, maar voorlopig is BTC niets meer dan kopen en weer verkopen voor winst.
Doe het nou... Niet miepen, maar tweaken.
PilatuS schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 01:03:
[...]
Heb ik niet draaien, toch maar eens uitzoeken en doen, is wel zo leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:46:
[...]

Wellicht dat ik maar eens een bijzonder eigenzinnig Twitter en Youtube kanaal moet beginnen.
Ik zou gewoon je achterdeur (en welke andere deur dan ook die je hebt) van het slot afhalen? Ligt er een beetje aan hoe je tegen je buurmeisje aankijkt maar hey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:48:
[...]

Dat zie ik zelf nooit gebeuren, ik zie het wel als een store of value net als goud, maar als een vervanger van een betaald middel, zie ik helaas echt niet gebeuren.

ik denk ook dat het als store of value ook veel beter is dan een valuta, alleen al vanwege de schaarste iets wat als valuta al snel op raakt.
Voor Litecoin doe ik het ook hoor :+

Ik denk iig dat crypto een grote impact gaat hebben op internationale toeristische betalingen, in welke cryptomunt dan ook. Laat ik het zo verwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 19:16
Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:24:
[...]

BMW heeft er weleens een statement over gemaakt en dat is hier destijds uitgebreid besproken.
Dan heb je blijkbaar gemist dat BMW zelf op een uur lang de Vechain Summit heeft gesproken over de gezamenlijke app die ze gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Blik1984 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:50:
[...]

Dan heb je blijkbaar gemist dat BMW zelf op een uur lang de Vechain Summit heeft gesproken over de gezamenlijke app die ze gaan uitbrengen.
Land/Rangerover had toch ook zoiets maar dan met een andere coin?
Who cares. :)
edit: Al gevonden, IOTA : https://www.coindesk.com/...-in-return-for-their-data

[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 02-06-2019 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:49:
[...]

Doe het nou... Niet miepen, maar tweaken.

[...]
Dan toch even de vraag: Kan lightning werken als je op vakantie gaat en daar wil betalen ? En nog een andere vraag: Hoe gaat lightning werken op grote schaal als transacties nog steeds op de mainchain met de max 7 TPS gesettled moet worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Nee, maar, ik zie de VerifyCar App nog niet (hoog) in de iOS en Google Play store staan. Tot die tijd blijf ik sceptisch (lees: realistisch). Misschien maken ze iets geweldigs, dan ga ik de polonaise hier op de tafels doen, maar anders zie ik het als een leuke aankondiging, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:55:
[...]

Dan toch even de vraag: Kan lightning werken als je op vakantie gaat en daar wil betalen ? En nog een andere vraag: Hoe gaat lightning werken op grote schaal als transacties nog steeds op de mainchain met de max 7 TPS gesettled moet worden ?
1. Ja, je kan een Lightning wallet via TOR naar je node thuis laten verbinden.
2. Je hoeft alleen maar een on-chain tx te doen als je channel moet bijvullen. Zie het als geld van je spaarrekening naar de betaalrekening overmaken, dat doe je misschien 1x per maand. En later komen daar nog channel factories bij, dan kun je dus met een grote groep mensen gezamelijk channel management doen in 1 on-chain tx.

Alternatief is als je iets van inkomsten hebt die binnenkomen via LN, dan zou je in principe nooit on-chain tx meer hoeven te doen.

Daarom is het belangrijk om nu mee te draaien met Lightning, dan zie je wat werkt en wat nog niet en wat er dus nog gemaakt moet worden. Het is zeker nog niet perfect, nog lang, lang niet, maar de ontwikkelingen gaan wel snel en er worden heel veel dingen gebouwd, dus het gaat er allemaal echt wel komen.

[ Voor 14% gewijzigd door DaCoTa op 02-06-2019 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
da's een best pomp op SNM _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:59:
[...]

1. Ja, je kan een Lightning wallet via TOR naar je node thuis laten verbinden.
2. Je hoeft alleen maar een on-chain tx te doen als je channel moet bijvullen. Zie het als geld van je spaarrekening naar de betaalrekening overmaken, dat doe je misschien 1x per maand. En later komen daar nog channel factories bij, dan kun je dus met een grote groep mensen gezamelijk channel management doen in 1 on-chain tx.

Alternatief is als je iets van inkomsten hebt die binnenkomen via LN, dan zou je in principe nooit on-chain tx meer hoeven te doen.
Maar dan heb je op grote schaal toch nog steeds een enorm probleem met de max aan onchain transacties ? Ik bedoel tijdens de run omhoog van de laatste tijd loopt het netwerk al aardig in de soep en dat is zonder dat er veel mensen zijn die het gebruiken om te betalen. Ik vind lightning helemaal mooi hoor, maar ik zie het helaas niet op grote schaal werken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:48:
[...]

Kruidvat gel die gele je weet wel kan ik goede spikes meedraaien (y)

En om het geheel af te toppen natuurlijk een busje haarlak eroverheen (8>
Gebruik nu zelfs niets anders meer dan die groene.. category strong #5.
In een klein kwartiertje heb ik 4 candles op m’n hoofd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
[...]

Ik zou ff je lachgas gebruik mindere man :')

Vakantiemunt _O-

Vervanger van contant geld dat hebben we al hoor pinpas of creditcard anders betaal je ff met je telefoon ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• locmorto
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:04:
[...]

Gebruik nu zelfs niets anders meer dan die groene.. category strong #5.
In een klein kwartiertje heb ik 4 candles op m’n hoofd staan.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZQ1oTYVMAA_-bs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:05:
[...]

Voor jou zou ik een cursusje Nederlands voorschrijven. Doe ermee wat je wil maar het zou je echt niet mistaan. ;)

Beetje respect voor je medetweaker zou ook fijn zijn maar daar heb ik momenteel geen cursussen voor helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Dit is nou precies waar een vechain goed in is.

Jij laat het nu overkomen dat BMW zelf een app gaat uitbrengen in samen werking met vehain,

Dat is niet het geval.

Je moet het zo zien, wereldwijd drinken ze allemaal espresso bij BMW, maar nu is er 1 filiaaltje die overstapt naar koffie van de 2de draai koffiedik.

Of ze gebruiken allemaal de zelfde glazenwasser en 1 filiaaltje stapt over naar osmose reiniging van riool water om hun ramen te lapen.

Dat betekend niet dat BMW nu over over is, en alle filialen incl het hoofdkantoor overstappen, die kans is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:05:
[...]

Vakantiemunt _O-

Vervanger van contant geld dat hebben we al hoor pinpas of creditcard anders betaal je ff met je telefoon ;)
Geld wisselen is tijdrovend en bovenal: het kost geld. Ook is het plastic pasje uit land A soms niet compatible met land B.

Juist dat met de telefoon betalen is in Europa behoorlijk vanzelfsprekend (en is het probleem van verschillende munten 'opgelost' met alle gevolgen van dien), maar op de rest van deze aardkloot is het bij lange na niet zo geaccepteerd. Juist crypto kan daar een grote rol in spelen.
1 valuta biedt voor een eindgebruiker ontzettend veel voordelen.

Maar hey, laten we het er maar op houden dat je succesvol het gespreksonderwerp van VET hebt afgebracht 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Crypts schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:08:
[...]

Voor jou zou ik een cursusje Nederlands voorschrijven. Doe ermee wat je wil maar het zou je echt niet mistaan. ;)

Beetje respect voor je medetweaker zou ook fijn zijn maar daar heb ik momenteel geen cursussen voor helaas.
Na de zomervakantie begin ik met mijn inburgeringsexamen wens me succes 8)

Ondertussen ff mijn Pools ophalen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:10:
[...]

Geld wisselen is tijdrovend en bovenal: het kost geld. Ook is het plastic pasje uit land A soms niet compatible met land B.

Juist dat met de telefoon betalen is in Europa behoorlijk vanzelfsprekend (en is het probleem van verschillende munten 'opgelost' met alle gevolgen van dien), maar op de rest van deze aardkloot is het bij lange na niet zo geaccepteerd. Juist crypto kan daar een grote rol in spelen.
1 valuta biedt voor een eindgebruiker ontzettend veel voordelen.

Maar hey, laten we het er maar op houden dat je succesvol het gespreksonderwerp van VET hebt afgebracht 7(8)7
In China zit iedereen op WeChat als buitenlander hebben je zo'n account aangemaakt en ben je ready to go zelfs de bedelaars lopen er mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:03:
[...]

Maar dan heb je op grote schaal toch nog steeds een enorm probleem met de max aan onchain transacties ? Ik bedoel tijdens de run omhoog van de laatste tijd loopt het netwerk al aardig in de soep en dat is zonder dat er veel mensen zijn die het gebruiken om te betalen. Ik vind lightning helemaal mooi hoor, maar ik zie het helaas niet op grote schaal werken nog.
Een channel factory voor 10 mensen heeft al 90% besparing. Dus als dan een enkele on-chain tx $50 kost, kost het openen van een buts channels maar een paar dubbeltjes per persoon. Zie ook hier.

En: "If that is the price for sound money, then that's the price for sound money." Je mag ook funny money blijven gebruiken, maar dat wordt ieder jaar minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
HarmonyOne zoals verwacht, gaat richting putje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yo4SzvgV2Gj5GoJUVvEgonBC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:14:
[...]

In China zit iedereen op WeChat als buitenlander hebben je zo'n account aangemaakt en ben je ready to go zelfs de bedelaars lopen er mee rond.
Yep.
En in de EU doen we dat niet. Daar betaal je bij de grote banken gewoon een paar euro als je eens euro's opneemt in Duitsland.
En in de VS doen we dat ook niet. Daar kom je nergens zonder creditcard.
En in Brazilië wil je geen peso want die verdampt waar je bij staat :+
Hell, zelfs voor Cairibisch Nederland moest ik langs de bank en allemaal fees betalen per transactie :+

Onze globaliserende planeet heeft behoefte aan 1 slim betaalmiddel waar iedereen wat mee kan en wat aan heeft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:17:
[...]
Onze globaliserende planeet heeft behoefte aan 1 slim betaalmiddel waar iedereen wat mee kan en wat aan heeft ;)
Die mastercard doet het aardig goed bij mij moet ik zeggen, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik vaak niet verder kom dan villa balkonia 4 hoog achter voor vakanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:14:
[...]

Een channel factory voor 10 mensen heeft al 90% besparing. Dus als dan een enkele on-chain tx $50 kost, kost het openen van een buts channels maar een paar dubbeltjes per persoon. Zie ook hier.

En: "If that is the price for sound money, then that's the price for sound money." Je mag ook funny money blijven gebruiken, maar dat wordt ieder jaar minder waard.
Die 50 dollar is opzich het probleem natuurlijk niet, maar je mag toch verwachten dat wanneer paar een 100k mensen dit zouden gaan gebruiken het aantal onchain transacties moet toenemen. Laat staan dat miljoenen mensen het zouden gaan gebruiken. Die 50 dollar kan dan maar zo 5000 dollar worden. Tijdens de vorige bullrun ging het netwerk aardig naar de klote. Gigantische bedragen betalen om er door te komen is 1 ding, maar wat wanneer iedereen zulke bedragen gaat betalen, dan gaat het niet meer om die bedragen, maar puur om de hoeveelheid transacties. Het heeft maanden gekost om de backlog van de bullmarket weg te krijgen, alleen wanneer het blijft toenemen krijg je die backlog nooit meer weg en lost zelfs die 5000 dollar fee het niet meer op. Zolang je de mainchain nog nodig hebt zal dit een enorme bottleneck vormen waar nu nog geen oplossing voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:20:
[...]

Die mastercard doet het aardig goed bij mij moet ik zeggen, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik vaak niet verder kom dan villa balkoina 4 hoog achter voor vakanties.
Je zit me aardig over te halen om m'n principes los te laten... en ook maar gewoon te daytraden voor de monies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
[...]

Yep.
En in de EU doen we dat niet. Daar betaal je bij de grote banken gewoon een paar euro als je eens euro's opneemt in Duitsland.
En in de VS doen we dat ook niet. Daar kom je nergens zonder creditcard.
En in Brazilië wil je geen peso want die verdampt waar je bij staat :+
Hell, zelfs voor Cairibisch Nederland moest ik langs de bank en allemaal fees betalen per transactie :+

Misschien over 200 jaar iedereen massaal aan de USDT :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:21:
[...]

Misschien over 200 jaar iedereen massaal aan de USDT :7
Zullen we asjeblieft niet over USDT beginnen :+ ik wil ook zo gaan slapen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• locmorto
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:22:
[...]

Zullen we asjeblieft niet over USDT beginnen :+ ik wil ook zo gaan slapen :+
Cryptopianen doen niet aan slapen swa ;)

Afbeeldingslocatie: https://howardlindzon.com/wp-content/uploads/2017/08/Crypto-Before-and-After.png

[ Voor 14% gewijzigd door locmorto op 02-06-2019 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
De Bitcoin is a store of value, denk dat die discussie al achter de rug is of het ook als betalingsmiddel
voor dagelijks gebruik kan dienen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:21:
[...]

Je zit me aardig over te halen om m'n principes los te laten... en ook maar gewoon te daytraden voor de monies :(
Sorry O-) Principes zijn er ook om los te laten, zo handelde ik ook nooit in bcash maar sinds ik het los liet, heb er ik er flink aan verdiend.

Maar je weet dat je Slux nooit serieus moet nemen toch ;)

Ik ga maar naar bed :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• locmorto
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:25:
[...]

Sorry O-) Principes zijn er ook om los te laten, zo handelde ik ook nooit in bcash maar sinds ik het los liet, heb er ik er flink aan verdiend.

Maar je weet dat je Slux nooit serieus moet nemen toch ;)

Ik ga maar naar bed :z
Het is dat slavernij verboden is anders had ik gewoon in mensen gehandeld, alles voor een goede ROI :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:25:
De Bitcoin is a store of value, denk dat die discussie al achter de rug is of het ook als betalingsmiddel
voor dagelijks gebruik kan dienen. :)
Ja, dat internet is ook nooit wat geworden. Zet maar weer uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
DaCoTa schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:30:
[...]

Ja, dat internet is ook nooit wat geworden. Zet maar weer uit. :+
Hier een posting erover:
HODL! Maar 1,3% van de bitcoin (BTC) transacties zijn betalingen
Bron:
https://www.crypto-inside...nsacties-zijn-betalingen/
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 07:40

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:29:
[...]

Het is dat slavernij verboden is anders had ik gewoon in mensen gehandeld, alles voor een goede ROI :+
of lekker legaal woekerwinsten pakken met verdovende middelen ;)

https://historiek.net/ned...tschappij-nhm-1824/83034/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
*@D-Ed zoekt die ‘ignore’ custom css maar weer eens op..*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

D-Ed schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:33:
*@D-Ed zoekt die ‘ignore’ custom css maar weer eens op..*
.page.main {
display:none;
}

Werkt doorgaans uitstekend. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• locmorto
twain4me schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:33:
[...]

of lekker legaal woekerwinsten pakken met verdovende middelen ;)

https://historiek.net/ned...tschappij-nhm-1824/83034/
Toen China een verbod instelde op de handel en gebruik van opium kwamen de Engelse in verzet. Het gevolg meerdere (handels) oorlogen tussen China en England uiteindelijk verloor China de strijd met de Engelsen. Zo kregen de Engelsen Hong Kong in hun bezit, dat wordt gezien als een van de grootste vernederingen in de Chinese geschiedenis.

Wikipedia: Opiumoorlogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:10:
[...]

Dit is nou precies waar een vechain goed in is.

Jij laat het nu overkomen dat BMW zelf een app gaat uitbrengen in samen werking met vehain,

Dat is niet het geval.

Je moet het zo zien, wereldwijd drinken ze allemaal espresso bij BMW, maar nu is er 1 filiaaltje die overstapt naar koffie van de 2de draai koffiedik.

Of ze gebruiken allemaal de zelfde glazenwasser en 1 filiaaltje stapt over naar osmose reiniging van riool water om hun ramen te lapen.

Dat betekend niet dat BMW nu over over is, en alle filialen incl het hoofdkantoor overstappen, die kans is nihil.
Je hoort mij niet zeggen dat geheel bmw nu opeens vechain gaat gebruiken, dat verzin je er nu zelf bij. Ik zeg dat bmw en vechain een app aan het ontwikkelen zijn die Verifycar gaat heten. Niks meer en niks minder, wat je er zelf bij verzint moet je zelf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Tja, ik geef mijn bitcoin liever ook niet uit. Lower time preference.

Maar even serieus: dat er nu nog weinig betalingen mee gedaan worden vind ik niet raar. Het is nu inderdaad voornamelijk store of value, en het betalingssysteem is nog niet volwassen genoeg. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het dat nooit zal gaan worden of dat het dat niet kan worden. Het is alleen super logisch dat dat wel gaat gebeuren, omdat bitcoin uiteindelijk de beste vorm van geld is die ooit uitgevonden is. Beter dan goud (want beter verplaatsbaar en beter deelbaar) en beter dan fiat (want veiliger en niet door overheden of centrale banken te beïnvloeden). En mensen kiezen uiteindelijk vrijwillig de beste vorm van geld, omdat ze daarmee iets op kunnen bouwen.

[ Voor 50% gewijzigd door DaCoTa op 02-06-2019 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Gaarne wat koersbeweging om de week goed in te zetten!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blik1984 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:41:
[...]

Je hoort mij niet zeggen dat geheel bmw nu opeens vechain gaat gebruiken, dat verzin je er nu zelf bij. Ik zeg dat bmw en vechain een app aan het ontwikkelen zijn die Verifycar gaat heten. Niks meer en niks minder, wat je er zelf bij verzint moet je zelf weten
Wat is de meerwaarde van blockchain over een (eenvoudige) sql wanneer het voor verificatie van eigen gefabriceerde materialen gebruikt gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Waarom heeft iedereen het opeens weer over vechain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:47:
[...]

Wat is de meerwaarde van blockchain over een (eenvoudige) sql wanneer het voor verificatie van eigen gefabriceerde materialen gebruikt gaat worden?
Daarom Corda R3 :7

https://www.r3.com/corda-platform/

Niemand zit te wachten op die p2p crypto fork masternode bullshit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ladonna schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:48:
Nieuwe user + nieuwe (soort van) bullrun + shitcoin.. Do the math _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat voor de de ene persoon een shitcoin is, is voor de andere persoon de toekomst, dan krijg je van die discussies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik zal er maar weer over ophouden voordat ik in een display:none verdwijn :)

Tijd voor gifjes dus.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/1AjFk7MzJBT2UPYKLB/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Heb weer even de nieuwe Youtube video van Madelon Vos aka Misss Bitcoin bekeken.
Het beginstukje is reclame voor Satos, aan het einde de TA die me niks doet.
Maar de rest vond ik wel interessant.
⚡️ Bitcoin koers toch omlaag?! | Deutsche bank, Trump, FATF & Technische Analyse - Misss Bitcoin
Voor de liefhebbers: YouTube: ⚡️ Bitcoin koers toch omlaag?! | Deutsche bank, Trump, FATF & Techni...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• locmorto
RaptorXS schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:13:
Heb weer even de nieuwe Youtube video van Madelon Vos aka Misss Bitcoin bekeken.
Het beginstukje is reclame voor Satos, aan het einde de TA die me niks doet.
Maar de rest vond ik wel interessant.

[...]

Voor de liefhebbers: YouTube: ⚡️ Bitcoin koers toch omlaag?! | Deutsche bank, Trump, FATF & Techni...
Schud ze met haar bil anders vind ik het kijken niet waar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
locmorto schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:17:
Schud ze met haar bil anders vind ik het kijken niet waard
Op het eind laat ze zelfs haar twee bitcoins zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
TomTorquay schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:43:
[...]

Op het eind laat ze zelfs haar twee bitcoins zien!
Nog ff snel pagga slaan voor het slapen gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik heb als Belg al geld afgehaald in Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Portugal, Luxemburg, Litouwen, Oostenrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Malta, Kroatië, Zwitserland, Noorwegen en Duitsland en nooit iets van transactiekosten moeten betalen. De wisselkoersen waren trouwens iedere keer conform de internationale koers, geen bizar hoge ratio's om alzo de onkosten terug te verdienen. Maar goed, als je natuurlijk duizenden euro's wilt afhalen is 1% in de wisselkoers verrekende transactiekost misschien al wat belangrijker dan als je eens sporadisch €150 afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Raar fenomeen.. om 4:10 schiet de btc-usdt van 8661usd naar 8800usd om binnen de minuut weer terug te knallen naar de mean. Grote market order gevolgd door een shitload aan buy-limit orders? En dan grote sell off met stoplimits?

[ Voor 9% gewijzigd door PHPResource op 03-06-2019 05:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

PHPResource schreef op maandag 3 juni 2019 @ 05:27:
Raar fenomeen.. om 4:10 schiet de btc-usdt van 8661usd naar 8800usd om binnen de minuut weer terug te knallen naar de mean. Grote market order gevolgd door een shitload aan buy-limit orders? En dan grote sell off met stoplimits?
Bitmexxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:47:
[...]

Assumpties, wie zegt dat het voor nieuwe auto’s is? Juist bij tweedehands auto’s wil je een nauwkeurige geschiedenis hebben, inclusief informatie van derden zoals ook verzekeraars (daarvoor ook de samenwerking met PICC, China’s grootste verzekeraar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Excuus, we mogen het hier alleen over btc, shillcoins van de regulars en binance shitcoins hebben...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:27:
[...]

Assumpties, wie zegt dat het voor nieuwe auto’s is? Juist bij tweedehands auto’s wil je een nauwkeurige geschiedenis hebben, inclusief informatie van derden zoals ook verzekeraars (daarvoor ook de samenwerking met PICC, China’s grootste verzekeraar
Serieus denk je nou echt dat het wat gaat worden ? verdiep je eens in de andere kant dan het alleen met een vet brilletje te zien.

Ik weet dat het moeilijk is maar je laat je echt teveel mee slepen in het vet verhaal zonder tegen argumenten te horen.

Edit, in je vorige bericht had je het duidelijk over dat BMW samen gaat werken, het zou al heel anders geweest zijn als je had gezegd dat er een vestiging ergens in azie waar 3 man werkt iets gaat proberen met een app.
En dat bedoel ik nu met die VET crap ze maken het groter dan het allemaal is met hun leugens en bedrog.

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik dacht gisteren echt een déjà vu gevoel te hebben maar we gaan vandaag gewoon weer door? :? De tijd lijkt echt bijna 2 jaar stilgestaan te hebben met deze 'discussie'. :/

Aan de andere kant, dat waren toen wel de woorden die de bullrun domineerden: VET, TRX, BMW. Niet noodzakelijk in die volgorde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 11:50
Mogguh!

Aankooporders geplaatst, 3% onder huidige nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blik1984 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:27:
[...]

Ik acht de kans van slagen ongeveer net zo groot als sneeuw tijdens een hittegolf. :+

Flauwekul allemaal. Niemand gaat dat opslaan in een blockchain ... en zowel, dan hebben we daar geen munten voor nodig. Desbetreffende kan dat waarschijnlijk uitstekend zelf exploiteren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Leuk artikel; The Mystery Continues

https://www.investinblock...re-e4m-and-truecrypt/amp/

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 03-06-2019 09:20 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Zag een mooie bullflag ontstaan bij qtum vanmorgen, gelijk ingestapt.. bleek het weer een Bart te zijn... :F

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Luuk schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:42:
[...]

*mind blown :o Wat een verhaal _/-\o_
Pablo is er niks bij! 8)7

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Luuk schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:42:
[...]

*mind blown :o Wat een verhaal _/-\o_
En dan te bedenken dat de werkelijkheid vaak nog iets vreemder is. :P Tot wanneer zit die Le Roux eigenlijk nog opgesloten? Wellicht handig om op de kalender te zetten en even uit btc te stappen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:56:
[...]

En dan te bedenken dat de werkelijkheid vaak nog iets vreemder is. :P Tot wanneer zit die Le Roux eigenlijk nog opgesloten? Wellicht handig om op de kalender te zetten en even uit btc te stappen. :+
Volgens mij moet ie nog veroordeeld worden, ze zeggen minimaal 10/20 jaar maar de kans is groter op levenslang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Volgens mij moet ie nog veroordeeld worden, ze zeggen minimaal 10/20 jaar maar de kans is groter op levenslang.
Vandaar dat ik daar niks over kan vinden maar dan zit die knakker dus al bijna 7 jaar in voorarrest? :o
Nou ja voorlopig geen kans op een dump vanuit die hoek dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:02:
[...]

Vandaar dat ik daar niks over kan vinden maar dan zit die knakker dus al bijna 7 jaar in voorarrest? :o
Nou ja voorlopig geen kans op een dump vanuit die hoek dus. :P
Het is allemaal vrij vaag ja, hij zou ook de fbi geholpen hebben in sommige zaken en andere beweren weer dat ie vrij is, maar een agent verzekerd dat hij vast zit op een geheime locatie, er is ook een boek over hem geschreven. Hunting Le Roux

Gaat niet eens over BTC meer over hoe geniaal hij is.

Wat meer info
YouTube: Michael Mann, Elaine Shannon, Lou Milione & Tommy Cindric Speak On "...

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 03-06-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Moet je nagaan. Craig Wright die al jaren een gigantisch datacenter heeft draaien om de TrueCrypt encrypted drive met 1 miljoen BTC te bruteforcen. Fantastisch verhaal. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
Slux schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:31:
[...]

Serieus denk je nou echt dat het wat gaat worden ? verdiep je eens in de andere kant dan het alleen met een vet brilletje te zien.

Ik weet dat het moeilijk is maar je laat je echt teveel mee slepen in het vet verhaal zonder tegen argumenten te horen.

Edit, in je vorige bericht had je het duidelijk over dat BMW samen gaat werken, het zou al heel anders geweest zijn als je had gezegd dat er een vestiging ergens in azie waar 3 man werkt iets gaat proberen met een app.
En dat bedoel ik nu met die VET crap ze maken het groter dan het allemaal is met hun leugens en bedrog.
Dit is standaard in dit topic. Iedere zoveel tijd is er weer een ander muntje dat hier flink gehyped wordt zonder enige realiteitsbesef. Ik heb deze discussies al zo vaak gevoerd. XRP die voor het eind van het jaar op 10+ dollar zou staan, NEO dat zeker groter ging worden dan Ethereum of de nog grotere grap Gulden dat zeker een top 5 coin ging worden.

Eerlijk gezegd denk ik dat er maar 3-4 coins in de toekomst echt daadwerkelijk zullen overblijven. Bitcoin mogelijk als digitaal goud, een smart chain zoals ethereum voor smart contracts. XRP voor goedkope transacties en iets als Monero ofzo voor geheel anonieme transacties. Misschien dat dit ook andere coins worden maar kijkend naar het netwerk effect, de aantallen developers, bedrijven en de achterliggende bestaande ecosystemen is het gewoon het meest realistisch dat het deze worden. Tevens omdat alle mogelijke innovaties van andere coins ook gewoon in deze premium coins ingebouwd kan worden in toekomstige updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Mirved schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:22:
[...]

NEO dat zeker groter ging worden dan Ethereum
Groter dan ETH hoeft niet, met 25 dollar ben ik al heel tevreden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
XRP ziet er veelbelovend uit voor de komende jaren qua technologische ontwikkeling en afgesloten contracten met de fintech sector.

Hodling? Hodling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ekstergroen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:49:
XRP ziet er veelbelovend uit voor de komende jaren qua technologische ontwikkeling en afgesloten contracten met de fintech sector.

Hodling? Hodling.
Pas als XRP verdwijnt van CMC heeft het kans van slagen.
Aandelen Ripple kopen en dan hopen dat de finaciele markt echt XRP gaat gebruiken.

Lees ook even hoe IBM inmiddels bezig is op die markt en hoe swift ook bezig is, dat zijn bedrijven die al echt gevestigd zijn in die markt, het is moeilijk om daar tussen te komen maar het kan, Ripple heeft echt een mooi systeem maar zoals je met andere coins ziet partnerships zeggen niks, het gaat om echte user cases en hoe langer het allemaal duurt hoe kleiner de kans van slagen is imo.

Mijn mening over XRP leuke coin voor korte ritjes maar niet voor de LT, dat komt omdat de totale supply nog niet op de markt is en je last zal krijgen van verwatering, pas als alles op de markt is kan het een muntje voor de LT zijn maar dan kan je beter aandelen Ripple kopen imo want XRP heeft geen kans van slagen zoals het nu in de markt staat.
Ik weet dat er een hoop niet mee eens zijn, het is puur mijn mening net zoals zij die hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
wel weer een beetje rekt vandaag.

mijn portfolio is al een tijdje behoorlijk saai; bewegend in een vrij kleine range. Toch ff wennen na al die volatiliteit. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Tominatie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:17:
wel weer een beetje rekt vandaag.

mijn portfolio is al een tijdje behoorlijk saai; bewegend in een vrij kleine range. Toch ff wennen na al die volatiliteit. :O
Mooi tijd om te accumuleren
Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!