[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.007 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Iemand nieuws over de TRX announcement? Waar te volgen, hoe laat, wat het eventueel kan zijn?

Verwacht weer net zo'n domper als gisteren bij EOS, mooie short mogelijkheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Malawolar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:23:
Iemand nieuws over de TRX announcement? Waar te volgen, hoe laat, wat het eventueel kan zijn?

Verwacht weer net zo'n domper als gisteren bij EOS, mooie short mogelijkheid dus.
Ruim 20% sinds de announcement van de announcement, lijkt me dat die weer een snoekduik gaat maken idd. :+

Blijft briljant dat deze markt zo overspannen reageert op eigenlijk niks. 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:23:

90% zeker dat het weer een onzin verhaal van hem is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:26:
[...]

90% zeker dat het weer een onzin verhaal van hem is.
Ik bied meer, 99%. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Gisteren iets te hebberig geweest met EOS. Eerst een short geclosed met 50% winst, toen weer gedaan en 40% op verloren omdat die terugbouncede. Bij TRX dus gewoon tevreden zijn met 50%. Verwacht dat die nipt de 500 sats aan gaat tikken en dan een duikvlucht gaat maken tot minimaal 450 sats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:36:

Tja 10% is toch een lekker rendement, het kan altijd een beetje meer maar vaak ik de kans groter dan het een beetje minder is, tenniste in mijn geval dan.
Ik stel een limiet voor mij zelf in gaat ie er boven pech ik heb wel winst die niemand mij meer kan afnemen. ;)
Je hebt gelijk moet blij zijn met mijn winsten. Sell order van 10%+ is geraakt en ik heb winst *O* .
Nu wachten tot hij weer zakt om buy low te doen 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alfredpot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 14:50
Beste mede tweakers, ik lees al twee jaar met veel plezier mee in dit forum. Even wat info (wel zo netjes).

Ik ben in januari 2018 ingestapt vanuit interesse in blockchain. Uiteraard ook om er iets aan te verdienen....mijn doel is een A4 i.p.v. een lambo😜.

Na de enorme dip in 2018 leek dat een schaalmodel te gaan worden aangezien ik op -90% stond. Ik zweef nu rond de eerste paar euro’s winst na begin 2019 langzaam bijgekocht te hebben. Me happy.......

Nu wil ik af en toe wat traden op Binance, maar welke “stable” coin gebruiken jullie nu om uit te stappen? USDT is niet handig meer volgens mij........

Portfolio:
BTC
ETH
LTC
ADA
TRX (ik weet het, gaat in de uitverkoop)
VET
XRP
IOTA
ICX
XLM
BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Als k dit dan weer zo lees twijfel k toch wel over adoptie van bitcoin.

https://www.telegraaf.nl/...anipuleren-prijs-bitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
alfredpot schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:47:
Beste mede tweakers, ik lees al twee jaar met veel plezier mee in dit forum. Even wat info (wel zo netjes).

Ik ben in januari 2018 ingestapt vanuit interesse in blockchain. Uiteraard ook om er iets aan te verdienen....mijn doel is een A4 i.p.v. een lambo😜.

Na de enorme dip in 2018 leek dat een schaalmodel te gaan worden aangezien ik op -90% stond. Ik zweef nu rond de eerste paar euro’s winst na begin 2019 langzaam bijgekocht te hebben. Me happy.......

Nu wil ik af en toe wat traden op Binance, maar welke “stable” coin gebruiken jullie nu om uit te stappen? USDT is niet handig meer volgens mij........

Portfolio:
BTC
ETH
LTC
ADA
TRX (ik weet het, gaat in de uitverkoop)
VET
XRP
IOTA
ICX
XLM
BNB
Ik gebruik gewoon euro's op Kraken als ik uit wil stappen voor langere tijd (een paar dagen/weken). Als je heel actief wil traden is USDT wel handiger (of gewoon BTC, ook aardig save). Leuke portfolio! De enigen die ik zelf nooit zou nemen zijn XRP en TRX. Die zijn echter wel leuk om ritjes mee te maken, maar uit principe gun ik die projecten het licht niet in de ogen. Manipulatie Sun en de 'anti-crypto' XRP.

De rest heeft veel potentie omhoog denk ik, met name ADA, IOTA, ICX en LTC kunnen binnen nu en een half jaar nog wel eens gaan moonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:00:

Dit gebeurt overal? Ook op de normale beurs.. Alleen daar is de marketcap aanzienlijk groter waardoor het lastig is. Hoe meer bitcoin matured hoe betere store of value het wordt en hoe lastiger prijs manipulatie. Conclusie dit zal niet zo snel veranderen...

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfredpot
Klopt, XRP en TRX waren beginnersfouten. Maar ik weiger met verlies te verkopen, dus ik wacht op het juiste moment😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:00:

Lekker gefundeerd ook. Daarbij; de hele essentie van kapitalisme is dat je met geld meer geld kan maken. Dat betekent dat de rijksten ook steeds rijker worden totdat ze aan vrije giften gaan doen of dat de overheid ingrijpt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Gaan we die 9K weer testen vandaag? :*)

Het gaat vrij makkelijk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• issari
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Het sterke aan Nano de afgelopen dagen is dat hij ook niet zo hard naar beneden gaat als dat andere coins dippen na hun stijging.
Edit: prijs voorspelling weggehaald.

[ Voor 14% gewijzigd door issari op 02-06-2019 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach als je gaat daytraden dan boeit het niks wat voor project het is. Daytraden is puur technisch en niks fundamenteels. Welkom btw!
alfredpot schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:06:
Klopt, XRP en TRX waren beginnersfouten. Maar ik weiger met verlies te verkopen, dus ik wacht op het juiste moment😜

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

DAMAGE schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:11:
Ach als je gaat daytraden dan boeit het niks wat voor project het is. Daytraden is puur technisch en niks fundamenteels. Welkom btw!

[...]
99% van de coins boeit niemand wat, het wilde westen gaat vrolijk door. kijk eens welke nieuwe coins erbij zijn gekomen op CMC.........

moeten hier serieuze partijen in meegaan doen ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

[...]
Eens, ik trade zelf alleen niet in TRX en zal het nooit doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfredpot
Ik betwijfel of BTC door gaat richting 9,5 of 10K. Momentum begint te verdwijnen en ik denk dat die grote pullback echt nog wel gaat komen.....daarmee bedoel ik die vlak voor een moonshot richting 20k. Twijfel of ik uit BTC zal stappen vanavond.

In het kader van manipulatie, als Bakkt live gaat in juli zou goedkoop inkopen ook niet zo gek zijn......

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]
Jammer dat je VeChain zo te kort doet... die hebben immers al een high tech productie faciliteit. :X

Recent werd ergens genoemd dat ze reeds 15 werkende tags hebben geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
alfredpot schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:29:
Ik betwijfel of BTC door gaat richting 9,5 of 10K. Momentum begint te verdwijnen en ik denk dat die grote pullback echt nog wel gaat komen.....daarmee bedoel ik die vlak voor een moonshot richting 20k. Twijfel of ik uit BTC zal stappen vanavond.

In het kader van manipulatie, als Bakkt live gaat in juli zou goedkoop inkopen ook niet zo gek zijn......
Alsof diegene die dat willen nog niet gedaan hebben. Zelfs 3K omlaag zit je nog op een bitcoin die zowat 50% duurder is dan afgelopen december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 08:01

raq

Net de helft van m'n TRX bag verkocht, verkooporder voor de andere helft bekijk ik morgenvroeg.

Niet verwacht dat ik zo makkelijk en zonder verlies van die troep af zou komen :)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:39:
[...]

Jammer dat je VeChain zo te kort doet... die hebben immers al een high tech productie faciliteit. :X

[YouTube: VeChain Smartchip Automation Workstation]

Ik dacht dat ze tegenwoordig alleen nog in de smartcontracts zitten, en een beetje thor genereren waar je echt van alles en nog wat mee kan, echt huge man, die moet je gewoon hebben.

Slux had er vroeger een paar van, meegesleept door alle fomo van o.a. onze vriend Facedown echt spijt van, dat ik ze niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Zou ICX nu eindelijk een keer goed doorbreken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Swaha schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:26:
Zou ICX nu eindelijk een keer goed doorbreken?
Goed dev team? Check!
Goed project? Check!
Goede PR man.. Check!
Inhoudelijk Twitter berichten die kan noch wal raken? Check!

Kannie misgaan. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:39:
[...]

[YouTube: VeChain Smartchip Automation Workstation]

Guttegut. Ik heb 2 jaar geleden nog hele epistels geschreven waarom VeChain echt totale meuk is.

En nu zijn we 2 jaar verder en oh jee, ze hebben zowaar een robot 8)7 8)7 man man man.

1 voordeel, die robot is een stuk waardevaster dan de cryptomunt zelf :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:36:
[...]

Guttegut. Ik heb 2 jaar geleden nog hele epistels geschreven waarom VeChain echt totale meuk is.

En nu zijn we 2 jaar verder en oh jee, ze hebben zowaar een robot 8)7 8)7 man man man.

Dat waren echt epic battles tussen jouw en facedoen toen _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:45:
[...]

Dat waren echt epic battles tussen jouw en facedoen toen _/-\o_
"Ja maar straks kan je alle onderdelen van een BMW tracken, oh oh oh, en je kan zien waar je melk geproduceerd is!"

"ooh ze hebben een app om je wijnfles mee te scannen blabla dApps blabla blockchain! Staat op reddit!!!"

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l0HlTcS3Pyat8fK5G/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
10 juni de smart contract release van Zilliqa.

when moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:47
VeChain als totale meuk afwaarderen is wel heel kortzichtig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
RedHat schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:16:
VeChain als totale meuk afwaarderen is wel heel kortzichtig.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f8UfEXf.jpg

Lekker mee pumpen en dumpen, maar nu na >2 jaar met zéér beperkte gebeurtenissen en innovaties, kunnen we toch wel concluderen dat niemand dit serieus zal gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:21:
[...]

[Afbeelding]

Lekker mee pumpen en dumpen, maar nu na >2 jaar met zéér beperkte gebeurtenissen en innovaties, kunnen we toch wel concluderen dat niemand dit serieus zal gaan gebruiken?
Heb je de dotcom bubble meegemaakt? Daar gebeurde eigenlijk op tech gebied precies hetzelfde. Goed, ik kan niet in de toekomst kijken maar in de dotcom bubble zijn vele "superieure" projecten ten onder gegaan terwijl minder goede projecten vandaag de dag nog steeds aan de top staan.

Ik zie dat bij VeChain ook maar zo gebeuren.

Kijk maar naar Amazon bijvoorbeeld en wat men toen die tijd van Amazon vond. Zo zijn er nog talloze voorbeelden.

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 02-06-2019 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:25:
[...]

Heb je de dotcom bubble meegemaakt? Daar gebeurde eigenlijk op tech gebied precies hetzelfde. Goed, ik kan niet in de toekomst kijken maar in de dotcom bubble zijn vele "superieure" projecten ten onder gegaan terwijl minder goede projecten vandaag de dag nog steeds aan de top staan.

Kijk maar naar Amazon bijvoorbeeld en wat men toen die tijd van Amazon vond. Zo zijn er nog talloze voorbeelden.
Gaat echt nooit gebeuren met een vechain.
Je kan je geld beter in een IBM stoppen voor de LT want coins op CMC zijn en zullen ook niks meer worden dan pump en dump coins, op een paar store of value coins na.

Pas als het een echt bedrijf is met bestaande locaties, voldoet aan de weten en regelgevingen kan je het pas een beetje serieus gaan nemen zoals een Amazon toen de tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 02-06-2019 17:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
RedHat schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:25:
[...]

De kern van het verhaal zit in de term "superieur".
Als je het mij vraagt zitten er nou eenmaal een paar 'nadelen' inherent aan blockchain. Ieder blockchainsysteem, hell, ieder systeem van dataopslag, valt ergens tussen deze 3 pijlers te plaatsen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e1mFWYa.jpg
Of vervang nog een van de peilers met 'energieverbruik' of iets dergelijks, you name it. Gaat om het idee.

Iedere cryptomunt is op grofweg dezelfde principes gebaseerd, maar maakt net iets andere keuzes in A of B. met als gevolg dat 'ie iets minder op gebied C is.
Het woord 'superieur' is daardoor eigenlijk niet juist. Als je PoW tegenover PoS zet, hebben beide hun voor- en nadelen om een voorbeeld te geven.

Anyhow; wat je stelt ben ik wel met je eens. Dit is #1 reden waarom ik heel dik in BTC zit en dit ook niet ga veranderen voorlopig. Zelfs een 'betere' munt (ergo, een andere techniekverdeling die beter aansluit op het doel) - zal de positie van BTC niet kunnen overnemen, simpelweg omdat de naam te groot is en er teveel vanaf hangt.
Ik geloof niet in een flippening. Tegen welke coin dan ook.

Edit: Amazon gaat Microsoft ook niet inhalen. En als je 20 jaar je geld in een 'bag' met Amazon-aandelen hebt gehad, heb je ook ontzettend veel kansen verloren. Daarbij zijn er ontzettend veel bedrijven in de dotcombubble daadwerkelijk gecrashed en niet meer teruggekomen; het risico is wel degelijk groot.
Ergo: de slimme investeerder zat tijdens de dotcombubble ook niet in Amazon.
Naja, bovenstaande geldt dus voor heel veel muntjes in de top 2000.
Maar niet voor VeChain :P
  • Het product wat het aanbiedt is weinig relevant; er is basically amper behoefte naar. Er is nog steeds niks wat dit serieus op grote schaal gebruikt na 2 jaar. (zie het robotfilmpje)
  • Het is niet bewezen schaalbaar op de schaal waarop het gewenste gebruik - en highly unlikely dat dat überhaupt op blockchaintechniek toepasbaar is.
  • Het economische systeem is onmogelijk in te richten zodat node houders een fatsoenlijke ROI hebben, terwijl de risico's groot zijn. Terwijl de hele investeringsdrang op de zogenaamd hoge ROI gebaseerd is. Het hele leven en de waarde van VeChain is volledig gebaseerd op speculatie op de waarde van het cryptomuntje en totaal niet op het product wat het moet worden. Laat staan dat er überhaupt een slimme relatie is gelegd tussen het cryptomuntje en het product.
  • Het hele project is omringt door gasten die creatief met cijfers omgaan om hype en fake news te creëren; de marketingafdeling is groter dan de dev-afdeling.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 02-06-2019 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:41:
[...]

De kern van het verhaal zit in de term "superieur".
Als je het mij vraagt zitten er nou eenmaal een paar 'nadelen' inherent aan blockchain. Ieder blockchainsysteem, hell, ieder systeem van dataopslag, valt ergens tussen deze 3 pijlers te plaatsen:

[Afbeelding]
Of vervang nog een van de peilers met 'energieverbruik' of iets dergelijks, you name it. Gaat om het idee.

Iedere cryptomunt is op grofweg dezelfde principes gebaseerd, maar maakt net iets andere keuzes in A of B. met als gevolg dat 'ie iets minder op gebied C is.
Het woord 'superieur' is daardoor eigenlijk niet juist. Als je PoW tegenover PoS zet, hebben beide hun voor- en nadelen om een voorbeeld te geven.

Anyhow; wat je stelt ben ik wel met je eens. Dit is #1 reden waarom ik heel dik in BTC zit en dit ook niet ga veranderen voorlopig. Zelfs een 'betere' munt (ergo, een andere techniekverdeling die beter aansluit op het doel) - zal de positie van BTC niet kunnen overnemen, simpelweg omdat de naam te groot is en er teveel vanaf hangt.
Ik geloof niet in een flippening. Tegen welke coin dan ook.

[...]

Naja, bovenstaande geldt dus voor heel veel muntjes in de top 2000.
Maar niet voor VeChain :P
  • Het product wat het aanbiedt is weinig relevant; er is basically amper behoefte naar. Er is nog steeds niks wat dit serieus op grote schaal gebruikt na 2 jaar. (zie het robotfilmpje)
  • Het is niet bewezen schaalbaar op de schaal waarop het gewenste gebruik - en highly unlikely dat dat überhaupt op blockchaintechniek toepasbaar is.
  • Het economische systeem is onmogelijk in te richten zodat node houders een fatsoenlijke ROI hebben, terwijl de risico's groot zijn. Terwijl de hele investeringsdrang op de zogenaamd hoge ROI gebaseerd is. Het hele leven en de waarde van VeChain is volledig gebaseerd op speculatie op de waarde van het cryptomuntje en totaal niet op het product wat het moet worden. Laat staan dat er überhaupt een slimme relatie is gelegd tussen het cryptomuntje en het product.
  • Het hele project is omringt door gasten die creatief met cijfers omgaan om hype en fake news te creëren; de marketingafdeling is groter dan de dev-afdeling.
Ik ben het met alle punten eens, ik beweer ook niet dat VeChain een goed investeringsdoel is. Ik bedoel meer als sidenode dat mensen die 'tech' najagen, met mijn referentiepunt aan de dotcom bubble, niet perszé als winnaar uit de strijd hoeven te komen. In de dotcom bubble was dat immers ook niet zo, maar in dit geval gebruik ik dotcom als 'referentie' wat uiteindelijk helemaal niet vergelijkbaar hoeft te zijn met de bitcoin bubble.

Persoonlijk zou ik nooit (of voorlopig) in VeChain stappen, het is ook helemaal niet dat ik hun 'tech' vergoeilijk op welke manier dan ook. Ik kijk alleen met een schuin oog naar VeChain en zie hun wel als een kandidaat die, mogelijk, bij een flinke tegenslag wel kan overleven. Maar dat heeft eigenlijk niets met crypto te maken of koersen, puur bedrijfsmatig kijk ik dan.

Lastig uit te leggen, maar tl;dr; ik blijf VeChain monitoren en hoe het bedrijf in elkaar zit buiten de tech om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Die robot is naar mijn weten niet eens nieuw en bestaat al minimaal 9-18 maanden. Daarna heb ik geen nieuwe ontwikkelingen gezien.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Maar hoe gaat blockchain authenciteit bewijzen van fysieke producten? Tenminste dat is toch het doel van supplychain. Zolang het product niet volledig digitaal is, kan je er altijd ergens in de keten mee rommelen.

Microsoft doet er ook wat mee:

https://www.microsoft.com...vetab=pillars%3aprimaryr4

[ Voor 103% gewijzigd door tias86 op 02-06-2019 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
alfredpot schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:29:

De logica volgend van de grafieken (blijft koffiedik kijken): dezelfde periode vóór dat er een halfing plaatsvind moet het over omstreeks ~2 weken hard gaan dalen. Wat een mooi instappunt zal zijn voor de stijging daarna.

Maar of die stijging weer zo 'legendarisch' wordt, ik vermoed van niet. De concurrentie van sommige altcoins heeft teveel te bieden qua kwalitatieve en praktische kanten betreft (bijvoorbeeld adoptie door de bankensector die zich afkeert van de tradiontionale, klassieke bitcoin).

Ik denk dat na die ene (grote maar niet legendarische) stijging er een grote schifting gaat plaatsvinden, hete lucht eruit, zoals we zagen met de dotcom bubbel. Dit gaat over ruwweg 2 jaar gebeuren, wss wat eerder.

[ Voor 10% gewijzigd door Ekstergroen op 02-06-2019 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De logica volgend van de grafieken (blijft koffiedik kijken):
Toen ben ik maar gestopt met lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 18:57:
[...]

Toen ben ik maar gestopt met lezen. ;)
Gooi d’r is even wat TA tegenaan. Zit me hier bloedchaggerijnig het apenzuur te zweten in de zon met half lauw bier. Kan wel wat gebruiken.

Van de koersen moet ik het al helemaal niet hebben. When LTC <75 :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:07:
[...]

Gooi d’r is even wat TA tegenaan. Zit me hier bloedchaggerijnig het apenzuur te zweten in de zon met half lauw bier. Kan wel wat gebruiken.

Niemand kan tippen aan die TA's van jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26

Bever!

3

tis weer ouderwetsch grote buywall spoofing op binance btc usdt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:07:
[...]

Mijn TA: buy low, sell high.
Meer stelt ook de cryptohandel niet voor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:26:
[...]

Mijn TA: buy low, sell high.
Zegt de dinosaurus onder ons die alleen maar hold tot het einde de tijden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Zegt de dinosaurus onder ons die alleen maar hold tot het einde de tijden ;)
Mijn laatste BTC verkoop transactie was jan. 2018, toen was de koers nog wat hoger als nu. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:36:
[...]

Mijn laatste BTC verkoop transactie was jan. 2018, toen was de koers nog wat hoger als nu. :)
In crypto termen dus een eeuwigheid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:39:
[...]

In crypto termen dus een eeuwigheid
Klopt, voor de meesten hier op dit forum wel.
Vooral de shill coin believers zijn nu al weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
De Tron short was weer gratis geld. Nu wel definitief uitgestapt en niet nog een short ritje maken. Weer 35% winst op de trade. Makkelijk geld verdienen met die announcements van shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malawolar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:42:
De Tron short was weer gratis geld. Nu wel definitief uitgestapt en niet nog een short ritje maken. Weer 35% winst op de trade. Makkelijk geld verdienen met die announcements van shitcoins.
Was er nou wel nieuws, of toch weer onzin zoals gebruikelijk met TRX ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:41:
[...]

Klopt, voor de meesten hier op dit forum wel.
Vooral de shill coin believers zijn nu al weg. ;)
Shill coin believers :(

LTC for life <3 zit er zelfs over te denken om een LTC tattoo te zetten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:00:
[...]

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn met zo enorm veel skills als hij. Een apart figuur is het zeker wel, maar damn wat heeft ie er verstand van en wat verdient ie er aan. Hij is van 2k naar miljonair gegaan in een paar jaar. Hij HOLD trouwens 122 BTC vertelde ie laatst :P
122 BTC, ik kan mij nog goed herinneren dat je daar vroeger nog geen pizza van kon kopen.
Afbeeldingslocatie: https://st.depositphotos.com/1742172/1356/v/950/depositphotos_13569262-stock-illustration-old-man-with-walking-stick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
8600 support en 8800 resistance?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:36:
[...]

Dikke kans dat ik dus jouw bitcoin kocht :+

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bartvandelaar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:04:
[...]

Dikke kans dat ik dus jouw bitcoin kocht :+
Ik zou dat ding RMA melden bij’m en je geld terug eisen. Deze BTC werkt niet na behoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:17:
[...]

Ik zou dat ding RMA melden bij’m en je geld terug eisen. Deze BTC werkt niet na behoren.
Ja, hij is traag he? Heb ik ook.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:18:
[...]

Ja, hij is traag he? Heb ik ook.
Yep... en hij vreet ook nog aan me bankrekening. Dat stond nergens in de omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
edit.

[ Voor 95% gewijzigd door Swaha op 02-06-2019 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Turbo-Puppy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:21:
[...]

Yep... en hij vreet ook nog aan me bankrekening. Dat stond nergens in de omschrijving.
Inderdaad, voor dat geld mag je wel iets meer verwachten.

Edit: Zal morgen wel balen dat ik niet meer geduld heb gehad, maar heb mijn HOT verwachtingen naar beneden bijgesteld. 50% nu op 28 sats en 50% op 29 sats te koop.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 02-06-2019 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoinschade.nl schijnt een goede legitime site te zijn voor voor alle door Bitcoin opgelopen schade. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:28:
Bitcoinschade.nl schijnt een goede legitime site te zijn voor voor alle door Bitcoin opgelopen schade. 8)7 8)7 8)7
Die is hier een tijdje terug voorbij gekomen. Smerige scammers zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:48:
[...]

Was er nou wel nieuws, of toch weer onzin zoals gebruikelijk met TRX ?
Nog niks, maar tegenwoordig beginnen de sell offs iets eerder, gisteren bij EOS was de sell off ook 1.5/2 uur van tevoren al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:34:
[...]

Tja. Ik vermoed een beetje het zelfde principe als loterijverlies van Freddy. Lekker veel mensen die geld betalen, en meneer heeft een paar nieuwe auto's en huizen.... Maar zolang dat nog niet is gebeurd vind ik het gewoon een dom achterbaks idee. Hoe verwacht je een rechtzaak te winnen op dit punt.... voor elk muntje een claim site maken om de Henk en Ingrid nog een keer rekt te nemen in hun blockchain :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Kwestie van tijd voordat ONE onder de enige nog niet gebroken steun valt rondom 217.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Hoe verwacht je een rechtzaak te winnen op dit punt....
Dat ze dit dondersgoed weten maken ze scammers. Ze weten dat ze niet gaan winnen, maar wel geld aannemen. Dan lekker jezelf dik betalen van dat geld, gewoon vieze scammers.
Sahara schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:42:
Kwestie van tijd voordat ONE onder de enige nog niet gebroken steun valt rondom 217.
En dan door naar de 1850-ish in USDT :)

Edit: Ik zie trouwens dat de FX scalper een long call heeft gegeven op de laatste low. Misschien even een kleine run ?

[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 02-06-2019 20:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:34:
[...]

Jullie hebben het niet van mij maar er gaat rond dat ze een IEO via Binance gaan doen. O-) Binance zoekt naar manieren om meer lokaal en gericht initiatieven te ondersteunen met hun launchpad na alle kritiek die ze hebben gekregen op voorgaande IEO's en het feit dat deze voornamelijk hun fundament in China hebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb m'n hoop gevestigd op ZIL aankomende week. Heb het gevoel dat die flink gaat pompen. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Tominatie schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:56:
Ik heb m'n hoop gevestigd op ZIL aankomende week. Heb het gevoel dat die flink gaat pompen. :)F
Die pump is nu al bezig! Hoe voorvoelde je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ekstergroen schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:02:
[...]

Die pump is nu al bezig! Hoe voorvoelde je dat?
Gezien de recente pumps van TRX en EOS om weinig noemenswaardigs lijkt het me logisch dat ZIL de volgende gaat zijn met hun smart contract release. })

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Iemand een idee hoe laat de TRX mededeling gedaan wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ja nee ik ben niet vaj de riddles en spreuken en XRP 589 maar dit vind k dan toch wel weer leuk. :+ Voornamelijk om feit dat Ripple wel degelijk tot in Witte Huis is binnengedrongen.

Kort stukje Trump en Brad (Ripple)

https://twitter.com/_Cryp.../1129837778190127104?s=01

[ Voor 15% gewijzigd door Klaas25 op 02-06-2019 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:16:
Ja nee ik ben niet vaj de riddles en spreuken en XRP 589 maar dit vind k dan toch wel weer leuk. :+ Voornamelijk om feit dat Ripple wel degelijk tot in Witte Huis is binnengedrongen.

Kort stukje Trump en Brad (Ripple)

https://twitter.com/_Cryp.../1129837778190127104?s=01
Ik weet niet of je zit te trollen.. maar dit slaat helemaal nergens op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Malawolar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:21:
[...]

Ik weet niet of je zit te trollen.. maar dit slaat helemaal nergens op 8)7
Het is zondagavond. Morgen weer werken. Je moet toch wat. 😆 En er gebeuren wel gekkere dingen in de wereld. :p En in cryptoland.

En Ripple is mij veel te stil. Misschien bereiden ze dan toch hun exitscam voor.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 02-06-2019 21:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Jeez als het nou grappig was kon ik het wel waarderen, gewoon weer een kansloze xrp shill

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Opzich snap ik het nog wel hoor. Trump heeft het IQ van een stoeptegel waarbij complexe zinnen vormen niet te doen is. Dus dat ie dan ergens eens een woordje hoort en dat gaat herhalen, net zoals een peuter dat doet, die redenering kan ik nog wel volgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:22:
[...]

En Ripple is mij veel te stil. Misschien bereiden ze dan toch hun exitscam voor.. :+
Jeuh.. XRP komt uit de kast. De eerste stap in de goede richting voor crypto. oOo Moon soon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:36:
Opzich snap ik het nog wel hoor. Trump heeft het IQ van een stoeptegel waarbij complexe zinnen vormen niet te doen is. Dus dat ie dan ergens eens een woordje hoort en dat gaat herhalen, net zoals een peuter dat doet, die redenering kan ik nog wel volgen :P
Toch wel knap dat iemand met het IQ van een stoeptegel miljarden heeft verdiend, nu president is, en ook nog van een land waar de economie goed draait.

De media zet hem neer als een domme lul maar de realiteit is imo toch wel anders.
En nee ik stem niet rechts en vind hem ook een lul, maar ik wou wel dat ik zijn iq had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
[...]

Ik zit vuistdiep in VET nadat Crypto Ed mij had overtuigd in te stappen :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:44:
[...]

KILL HIMM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
VET heeft gewoon de toekomst kijk alleen maar naar alle partnerships die ze hebben dat is echt ongekend binnen crypto.

Daarnaast is VET ook de meeste besproken coin na BTC dat zegt al genoeg.

Iedereen die de VET boot heeft gemist het is nog niet te laat, maar wacht niet te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Toch wel knap dat iemand met het IQ van een stoeptegel miljarden heeft verdiend, nu president is, en ook nog van een land waar de economie goed draait.

De media zet hem neer als een domme lul maar de realiteit is imo toch wel anders.
En nee ik stem niet rechts en vind hem ook een lul, maar ik wou wel dat ik zijn iq had :+
Ben wel benieuwd hoelang die "goed draaiende economie" nog stand houd. Niet dat het aan hem alleen ligt. Met een andere president zou het ook vast weer eens instorten.
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:49:
[...]

Iedereen die de VET boot heeft gemist het is nog niet te laat, maar wacht niet te lang.
En dan ben ik de shiller hiero.. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Klaas25 op 02-06-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
[...]

VET heeft gewoon de toekomst kijk alleen maar naar alle partnerships die ze hebben dat is echt ongekend binnen crypto.

Daarnaast VET ook de meeste besproken coin na BTC dat zegt al genoeg.

Aldus zelf uitgeroepen crypto goeroe ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Haha die gast heeft 't er nog steeds regelmatig over op Twitter :+ Lekker shillen zolang het kan... tot de daadwerkelijke aankondiging komt en hij weer oprecht teleurgesteld is :)

Sure _O-

Ach ja, hij speelt gewoon het spelletje. Shillen als een malle voor pumps and dumps. Hij weet prima wat 'ie doet en wat VET eigenlijk is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Sorry hoor, maar die gast is echt niet slim hoor. Die mijarden die hij heeft verdient, en trouwens net zo hard heeft verloren, is meer door het geld van pappa en de juiste mensen om hem heen. Verder klaagt ie zijn oude scholen aan als ze ooit maar iets van zijn testscore's bekend zouden maken. Voor iemand die altijd over alles en nog wat zo opschept, zou ie dat doen als de score's hoog waren ? Als ze hoog waren had ie ze zelf wel openbaar gemaakt.

Dat de economie goed draait zegt ook echt helemaal niets. De economie draait niet de ene maand goed en de andere maand slecht. Hij heeft een goed draaiende economie gekregen en geeft geld uit wat er niet is om het beter te laten draaien. Zijn beleid is op de lange termijn enorm slecht voor het land. Wie er nu ook president zou zijn, de economie had het toch wel goed gedaan. Denken dat het door hem komt klopt niet.

Zijn IQ is misschien niet heel erg laag hoor, dat is ook vast wel zo, maar het is ook zeker niet hoog, dat merk je aan alles bij hem. Verder is zijn ego 50x groter dan zijn IQ en dat zit hem ook nog eens flink in de weg. Zie bijvoorbeeld dit: YouTube: Trump's 'nobody knows better than me' moments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
tias86 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:51:
[...]

Aldus zelf uitgeroepen crypto goeroe ed?
Er zijn gewoon te veel haterzzz en in the game

Verwacht dat VET tegen het eind van het jaar de $1.50 zal aantikken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Haha. Na 2 jaar is dat hele BMW-verhaal nog altijd relevant :+ verder dan dat hebben we nog niet gekeken. Partnerships? Waarom moet een dus blijkbaar zakelijk product op zo'n publieke blockchain en wat heeft de particuliere investeerder daar dan aan? ;) Een goed cryptosysteem is voor en door dezelfde groep gebruikers.
De meest besproken coin? Dat klopt echt niet.

Zeggen dat je de VET boot nog kan halen is een beetje alsof je met een speedboot de Titanic achterna gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Niet IQ maar EQ op een heel select aantal vlakken. Hij is niet intelligent, hij is ook verre van sociaal of empathisch maar hij is wel direct en consequent. Hij is zich prima bewust van wie hij is en vooral wat hij niet is, dat probeert hij dan ook niet te zijn. ;)

Daar gaan de meeste mensen volledig de mist in maar mattie Don voelt dat feilloos aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Is dat een toekomst die ik (35) nog mee ga maken, of zo’n Palm Invest plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:55:
[...]

Haha. Na 2 jaar is dat hele BMW-verhaal nog altijd relevant :+ verder dan dat hebben we nog niet gekeken. Partnerships? Waarom moet een dus blijkbaar zakelijk product op zo'n publieke blockchain en wat heeft de particuliere investeerder daar dan aan? ;) Een goed cryptosysteem is voor en door dezelfde groep gebruikers.
De meest besproken coin? Dat klopt echt niet.
Zeggen dat je de VET boot nog kan halen is een beetje alsof je met een speedboot de Titanic achterna gaat.
Wat heeft een particuliere investeerder aan BTC?

Binnenkort rolt VET het raamovereenkomst uit met BMW AG, vanuit Apple en Amazon is er ook concrete interesse de eerste verkennende gesprekken hebben al plaatsgevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:01:
[...]

Daar kan 'ie zelf mee betalen. Dat is het hele systeem.
Of denk jij straks dat je ook met Thor bij Thuisbezorgd kan betalen? Thor kan je alleen kwijt aan precies dezelfde gebruikers die dingen op de blockchain gaan zetten: die partnership bedrijven. Als ze slim zijn zetten ze een eigen node op een private network op.
Die particuliere investeerders kosten alleen maar geld zonder enige toegevoegde waarde te leveren voor het bedrijfsleven.
Binnenkort rolt VET het raamovereenkomst uit met BMW AG, vanuit Apple en Amazon is er ook concrete interesse de eerste verkennende gesprekken hebben al plaatsgevonden.
2 jaar geleden was het al 'binnenkort' - exactly my point!

De gewone consument interesseert het geen hol waar component A precies vandaan komt in die dure iPhone. Die wil gewoon een iPhone omdat het een iPhone is, en omdat de buurman 'm ook heeft.

Meanwhile betaalt de consument zijn volgende iPhone gewoon met BTC d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Sommige dingen kun je beter niet zeggen....

Moment, m’n BS alarm ging zojuist af... ben zo terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:53:
[...]
Dat de economie goed draait zegt ook echt helemaal niets. De economie draait niet de ene maand goed en de andere maand slecht. Hij heeft een goed draaiende economie gekregen en geeft geld uit wat er niet is om het beter te laten draaien. Zijn beleid is op de lange termijn enorm slecht voor het land. Wie er nu ook president zou zijn, de economie had het toch wel goed gedaan. Denken dat het door hem komt klopt niet.
Dat is inderdaad correct, hij heeft de economie mee. De volgende president zal deze weer tegen hebben, die daarna ook en die daarna zit het weer mee.

Het is heel makkelijk om dit jezelf als president toe te eigenen en veel burgers trappen erin, vooral de aanhang van Trump, maar, op zo'n korte termijn kan je daar niet zoveel invloed op uitoefenen dat je het ook echt zult merken en daarnaast spelen er grotere invloeden mee zoals bijv. een crisis die net voorbij was, etc.
[...]

Een particuliere investeerder heeft heel veel aan Bitcoin.
* Taro kijkt naar de resultaten van de afgelopen jaren.

En ja, VET doet erg mooie dingen met die bedrijven, net als dat veel cryptocurrency bedrijven "partnerships" aankondigen met bijvoorbeeld Microsoft, maar, eigenlijk bedoelen: We hebben een zakelijk Azure abonnementje afgenomen. Kortom: Neem er een paar ton aan zout bij aub.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 02-06-2019 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 15:41

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Gesprek zegt helemaal niks. Ze kunnen ook gewoon een eigen variant maken. Jij als houder van vet hebt daar geen bal aan. Voor een hele hoop dingen voegt crypto muntjes niks toe. En als ze wel wat toevoegen dan maken ze een eigen variant ervan.
[...]

Usenet handleidingen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ben bang dat het echt niet gaat gebeuren, Apple en Amazon _/-\o_

Geloof je nou echt dat die met een vechain in zee gaan ? die maken wel hun eigen product dan die van 1 of andere vaag chinees bedrijfje die net komt kijken en nog niks heeft gepresteerd.

Je kijkt er echt te veel met oogkleppen op naar en laat je te veel meeslepen door de shillers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
Tominatie schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:06:
[...]

Gezien de recente pumps van TRX en EOS om weinig noemenswaardigs lijkt het me logisch dat ZIL de volgende gaat zijn met hun smart contract release. })

Moon, lambo.
Hier ook zojuist een bag Zil aangeschaft. Ook een vermoeden dat die komende tijd leuk verder stijgt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:05:
[...]

Daar kan 'ie zelf mee betalen. Dat is het hele systeem.
Of denk jij straks dat je ook met Thor bij Thuisbezorgd kan betalen? Thor kan je alleen kwijt aan precies dezelfde gebruikers die dingen op de blockchain gaan zetten: die partnership bedrijven. Als ze slim zijn zetten ze een eigen node op een private network op.
Die particuliere investeerders kosten alleen maar geld zonder enige toegevoegde waarde te leveren voor het bedrijfsleven.

[...]

2 jaar geleden was het al 'binnenkort' - exactly my point!

De gewone consument interesseert het geen hol waar component A precies vandaan komt in die dure iPhone. Die wil gewoon een iPhone omdat het een iPhone is, en omdat de buurman 'm ook heeft.

Meanwhile betaalt de consument zijn volgende iPhone gewoon met BTC d:)b
We wachten al 10 jaar op BTC zijn " mass adoption"

Inmiddels heeft VET in die kleine 2 jaar al meer klaar gespeeld dan BTC in de afgelopen 10 jaar.

Ik verwacht dat 2020 een groots jaar zal worden en het harde werken van het team eindelijk beloond zal worden.

Op naar de $1 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:08:
[...]

Inmiddels heeft VET in die kleine 2 jaar al meer klaar gespeeld dan BTC in de afgelopen 10 jaar.

Ik verwacht dat 2020 een groots jaar zal worden en het harde werken van het team eindelijk beloond zal worden.

Op naar de $1 8)
Volgens mij wachten weinig mensen hier op mass adoption van Bitcoin, de meerderheid wacht op een nieuwe ATH om dan te cashen. Mooier kunnen we het niet maken, hopelijk wel sneller :)

Maar als je daar zo van overtuigd bent, ga er 100% in, verkoop je huis, je inboedel, etc. en dan spreken we elkaar in 2021 weer op de Malediven, ok?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:05:
[...]

Dat is inderdaad correct, hij heeft de economie mee. De volgende president zal deze weer tegen hebben, die daarna ook en die daarna zit het weer mee.

Het is heel makkelijk om dit jezelf als president toe te eigenen en veel burgers trappen erin, vooral de aanhang van Trump, maar, op zo'n korte termijn kan je daar niet zoveel invloed op uitoefenen dat je het ook echt zult merken en daarnaast spelen er grotere invloeden mee zoals bijv. een crisis die net voorbij was, etc.
Precies. Voordat hij president werd was de vorige crisis zo'n beetje over en begon het herstel over de gehele wereld. En dan nu ook nog eens alle regels voor banken ingevoerd onder Obama ongedaan maken zodat de volgende crisis nog erger gaat worden dan de vorige. Die man zorgt voor zo enorm veel schade en dan vooral ook hoe hij er voor zorgt dat mensen nog meer als eerst tegenover elkaar komen te staan. Maarja, zijn ego is belangrijker dan wat dan ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Ik kan er toch echt niet overheen lezen... Het woord zelf of de verkrachting daarvan vind ik nog niet eens zo erg maar waarom een medeklinker (shit wat? ja dat dus) blijven herhalen? Waarom? :?

Lieve knul, als je morgen opstaat. Was gewoon je haartjes met peroxide, poets de tandjes met een chlooroplossing, ontbijt vooral thuis met een normale boterham ipv de meuk die je als chauffeur of anderzijds onderweg zijnde arbeider tegen kan komen en blijf weg crypto's. Die kunnen echt serieus je feestvakantie naar Ibiza verkloten als je het verkeerd aanpakt. ;)

Doe het gewoon niet. Snap dat het moeilijk is om te begrijpen maar zie crypto als het zusje van je beste mattie, daar kom je ook niet aan toch? Niet doen dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
locmorto schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:08:
[...]

Het gehele globale economische systeem op z'n kop zetten duurt langer dan 10 jaar. Hell: als het überhaupt mogelijk is.
Meanwhile doet "Bitcoin" bij heel West-Europa inmiddels wel een belletje rinkelen en heeft iedereen er wel een eigen idee over. Alle websites en kranten hebben het er wel eens over gehad.

Mijn kapper weet niet wat een Vechain is.
I beg to differ :)
Overheden hebben het maar druk met Bitcoin. Over VET moeten ze zich nog buigen -als die er uberhaupt komt-; die hele stap aan weerstand is groter dan je denkt.
Ik verwacht dat 2020 een groots jaar zal worden en het harde werken van het team eindelijk beloond zal worden. Op naar de $1 8)
We'll see :+ maar: ik hoop met je mee hoor d:)b Als het halve bedrijfsleven daadwerkelijk zo hard op de blockchain durft te vertrouwen, zal dat ook positief werken op de massa-adoptie van andere cryptoprojecten immers ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 02-06-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:07:
[...]

Ben bang dat het echt niet gaat gebeuren, Apple en Amazon _/-\o_

Geloof je nou echt dat die met een vechain in zee gaan ? die maken wel hun eigen product dan die van 1 of andere vaag chinees bedrijfje die net komt kijken en nog niks heeft gepresteerd.

Je kijkt er echt te veel met oogkleppen op naar en laat je te veel meeslepen door de shillers
VET biedt toegang tot Chinese markt dat is interessant voor de meeste bedrijven. Daarom willen bedrijven als Apple en Amazon graag zaken doen met VET directe toegang tot de Chinese markt dat is VET usp :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:16
Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:05:
[...]

]

En ja, VET doet erg mooie dingen met die bedrijven, net als dat veel cryptocurrency bedrijven "partnerships" aankondigen met bijvoorbeeld Microsoft, maar, eigenlijk bedoelen: We hebben een zakelijk Azure abonnementje afgenomen. Kortom: Neem er een paar ton aan zout bij aub.
Dat laatste moet maar blijken, op het moment dat bedrijven als BMW, BYD, DNV-GL publiek aankondigen met Vechain samen te werken is dat ietsie pietsie groter dan een azure abonnement afnemen

Verder amazon gaat samenwerken met VeT, dat zou ik wel met een korrel zout nemen. Ik volg alle VET kanalen, en dat is niet een gerucht dat breeduit door veel mensen als waarheid aangenomen wordt. Beetje vreemd dat het hier als waarheid verkondigd wordt door iemand
Pagina: 1 ... 63 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!