[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.006 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Appeltjeeitje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:51:
[...]

Ik weet niet wat ze te melden hebben.....
Stond +10% maar dat was bijna weg

Toch wacht ik het nieuws nog af
Misschien wel een nieuwe website. Sta je zo weer x10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:54:
[...]

Misschien wel een nieuwe website. Sta je zo weer x10.
Of misschien iets met apps?
Geen idee maar we gaan het meemaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Volgens Bloomberg:

Block One Releasing Social App "Voice"

Block.one, the startup that claims to have raised a record $4.2 billion in an Initial Coin Offering last year, launched a new social-media application Saturday.
Called Voice, it uses the EOS digital ledger that Block.one helped create to let users post, share and promote content. Every action is registered on the EOS blockchain.

https://www.bloomberg.com...s-facebook-preps-own-coin

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:50
RaptorXS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:06:
[...]

Of misschien iets met apps?
Geen idee maar we gaan het meemaken. ;)
ieder die [u]waarschuwt[/u] adviseert voor het sell the news heeft wel een punt,deze maand al 3 euro erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
ivibes schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:10:
Volgens Bloomberg:

Block One Releasing Social App "Voice"

Block.one, the startup that claims to have raised a record $4.2 billion in an Initial Coin Offering last year, launched a new social-media application Saturday.
Called Voice, it uses the EOS digital ledger that Block.one helped create to let users post, share and promote content. Every action is registered on the EOS blockchain.

https://www.bloomberg.com...s-facebook-preps-own-coin

[YouTube: Block One Releasing Social App "Voice" Says Bloomberg]
Das toch goed nieuws voor EOS en voor blockchain in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Appeltjeeitje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:12:
[...]

Das toch goed nieuws voor EOS en voor blockchain in het algemeen?
Als dit nieuws klopt dan wel lijkt mij...

Ben benieuwd, ben op 9305 toch maar ingestapt..

[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 01-06-2019 22:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Dat klinkt echt als een enorm goede toepassing van blockchain, want het is inderdaad fijn om dat in een blockchain op te nemen en ieder bericht van iedere gebruiker over alle EOS nodes ter wereld tot in de eeuwigheid op te gaan slaan. Schijfruimte is toch gratis en de AVG/GDPR zijn toch onzin.

Daarnaast is dit natuurlijk ook niet iets dat gewoon in een database zou kunnen worden opgeslagen.

:X :? 8)7 |:(

Edit: EOS verkocht en extra NEO voor gehaald, tot nu toe de beste performer in mijn pf.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 01-06-2019 22:34 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:23:
Dat klinkt echt als een enorm goede toepassing van blockchain, want het is inderdaad fijn om dat in een blockchain op te nemen en ieder bericht van iedere gebruiker over alle EOS nodes ter wereld tot in de eeuwigheid op te gaan slaan. Schijfruimte is toch gratis en de AVG/GDPR zijn toch onzin.

Daarnaast is dit natuurlijk ook niet iets dat gewoon in een database zou kunnen worden opgeslagen.

Je zou bijna denken dat de blockchain eigenlijk een uitvinding is van overheden toch? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Persoonlijk vind ik het jammer dat we het zo weinig hebben over blockchain in dit topic... wellicht dat een soort regel in moeten voeren dat iedere post tenminste 1 keer het woord “blockchain” bevat. ....is daar draagkracht voor te vinden?

-edit- ... we laten het wel wat ruimte voor interpretatie... zo kun je bijvoorbeeld prima jeuk hebben aan je blockchain wat mij betreft.

[ Voor 22% gewijzigd door Turbo-Puppy op 01-06-2019 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:31:
Persoonlijk vind ik het jammer dat we het zo weinig hebben over blockchain in dit topic... wellicht dat een soort regel in moeten voeren dat iedere post tenminste 1 keer het woord “blockchain” bevat. ....is daar draagkracht voor te vinden?

-edit- ... we laten het wel wat ruimte voor interpretatie... zo kun je bijvoorbeeld prima jeuk hebben aan je blockchain wat mij betreft.
Dat mag je vinden maar dan wordt het wel erg saai hier.
Een nee dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:23:

Edit: EOS verkocht en extra NEO voor gehaald, tot nu toe de beste performer in mijn pf.
ik kan me vinden in jouw argumenten, maar als het bovenstaande bericht juist is, zal er toch ook nog een goede reden zijn voor toepassing van de blockchain

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst had ik mijn blockchain op het werk laten staan, dus ik hem ophalen. Kom ik daar, zit er een collega (die ik toch al niet mocht) aan mijn blockchain. Ben naar hem toegelopen en heb hem een blockchain op zijn smerige blockchain gegeven. Hij viel met zijn blockchain op de grond en het bloed liep uit zijn blockchain.

Heb hem nog een keer tegen zijn blockchain getrapt terwijl hij al lag, niet echt blockchain maar ik was echt blockchain van woede.

Toen ik thuiskwam met m'n blockchain vroeg mijn vriendin 'heb je gevochten ofzo?' ik zei 'ja'. Door diepgaande oer insticten raakte ze opgewonden door mijn dominante rol in het gevecht, even later lag ik met mijn blockchain diep in haar blockchain te stoten.

Zoiets?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain blockchain.

Goed idee, hoeveel credits heb ik nu? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Appeltjeeitje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:38:
[...]
ik kan me vinden in jouw argumenten, maar als het bovenstaande bericht juist is, zal er toch ook nog een goede reden zijn voor toepassing van de blockchain
Ik verwacht dat die enige goede reden marketing is...

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*850OATxY25S23TGR.jpg

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Ik verwacht dat die enige goede reden marketing is...

[Afbeelding]
Fucking great! In welke blockchain gaan we dat vastleggen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:29:
[...]

Je zou bijna denken dat de blockchain eigenlijk een uitvinding is van overheden toch? :P
Was het maar zo! Hier in het goede westen staan overheden denk ik best wel open voor blockchain. Helaas zijn er genoeg landen die de regels liever wat vrijer interpreteren, voor die landen kan blockchain een nachtmerrie zijn. Die zullen niet vooraan staan om dit te gaan implementeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:46:
[...]

Fucking great! In welke blockchain gaan we dat vastleggen? 8)
https://www.iostabc.com/t...2eCJj8fLQd4S8iiSgtLdJoBNs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Flinke dip op ONE ineens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Daar gaat one!
Toch 20% erbij vandaag, wat een gok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Laatst online: 05-11-2021
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:12:
Daar gaat one!
Toch 20% erbij vandaag, wat een gok!
Is nog niet voorbij :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Rond de 2500 in USDT was de support. Heeft ie een aantal keren geraakt. Toen een ascending triangle, maar die faalde. Toen nog 1x een poging voorbij de 2600 te komen die ook faalde. Toen weer terug naar de 2500 en daar wou niemand meer echt kopen voor nog een poging. Dan zakt ie net iets te ver er onder en gaat de stop loss tsunami lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:14:
[...]

Rond de 2500 in USDT was de support. Heeft ie een aantal keren geraakt. Toen een ascending triangle, maar die faalde. Toen nog 1x een poging voorbij de 2600 te komen die ook faalde. Toen weer terug naar de 2500 en daar wou niemand meer echt kopen voor nog een poging. Dan zakt ie net iets te ver er onder en gaat de stop loss tsunami lopen.
HODL :9

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nee niet HOLD :P Ik heb mijn laatste scalp gemaakt rond 22:00. Moet er niet aan denken in zo'n dump te zitten. Misschien staat ie morgen 100% in de plus, misschien staat morgen 50% lager. Geen pijl op te trekken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:29:
[...]

Nee niet HOLD :P Ik heb mijn laatste scalp gemaakt rond 22:00. Moet er niet aan denken in zo'n dump te zitten. Misschien staat ie morgen 100% in de plus, misschien staat morgen 50% lager. Geen pijl op te trekken in het begin.
Haha, ja waarschijnlijk wel beter. Ik wist vanmiddag eigenlijk wel dat ik moest verkopen, maar goed, een mens is gierig. Zit nu dus een beetje de rollercoaster te volgen. Dadelijk naar bed en dan laat ik me morgenvroeg verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ondertussen staat BTC weer bijna op 8600usd en heeft het dipje weer bijna helemaal weggepoetst.
Elke dip wordt gewoon weer opgekocht alsof het niets is. Het is blijkbaar nog steeds geen tijd voor een serieuze correctie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het ONE geld vloeit richting Bitcoin, de daling en stijging vallen redelijk samen.

Gelukkig de ONE buy order @ 281 vanmiddag al verwijderd :Y en omgezet in BNB, BTC en HOT.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:37:
Het ONE geld vloeit richting Bitcoin, de daling en stijging vallen redelijk samen.

Gelukkig de ONE buy order @ 281 vanmiddag al verwijderd :Y en omgezet in BNB, BTC en HOT.
Bedoel je dat voor @Verwijderd en mij het ultieme moment is om ons in te kopen en op een munt die over 3 weken delisted is en binnen 2 maanden op deadcoins.com staat?

Jaap?.... ik zie het wel zitten. *O*

Btw, fijn om te zien dat “blockchain” nu lekker inburgert. Dat zal de community geen windeieren leggen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Kan de EOS announcement nog ergens live gevolgd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:52:
Kan de EOS announcement nog ergens live gevolgd worden?
https://block.one/june1/

hier dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Dankje, mooi volle bak short gaan op het moment dat het tegenvalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:54:
[...]

Dankje, mooi volle bak short gaan op het moment dat het tegenvalt
Sell (before) the news is al begonnen.

Edit: Wow, nice bounce! Klapt vast zo wel weer terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 02-06-2019 00:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 00:04:
[...]

Sell (before) the news is al begonnen.
Heerlijk, 50 procent gepakt met een 10x leverage in 3 minuten tijd.

Edit: ook echt precies op het goede moment uitgestapt want hij vliegt ineens omhoog

[ Voor 16% gewijzigd door Malawolar op 02-06-2019 00:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:45:
[...]

Bedoel je dat voor @Verwijderd en mij het ultieme moment is om ons in te kopen en op een munt die over 3 weken delisted is en binnen 2 maanden op deadcoins.com staat?

Jaap?.... ik zie het wel zitten. *O*

Btw, fijn om te zien dat “blockchain” nu lekker inburgert. Dat zal de community geen windeieren leggen. (y)
Where can I invest in this Ethereum killer?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Laten we dan maar wat gezegden gaan updaten.
Je moet je neus niet in andermans blockchain steken.
Je moet een gegeven blockchain niet in de bek kijken.
En ik laat me de blockchain niet van mijn brood eten.
Beter 1 blockchain in de hand dan 10 in de lucht.

Speciaal voor kain_naik: Beter 1 dollar in de hand dan 10 USDT in de blockchain.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 00:12:
Laten we dan maar wat gezegden gaan updaten.
Je moet je neus niet in andermans blockchain steken.
Je moet een gegeven blockchain niet in de bek kijken.
En ik laat me de blockchain niet van mijn brood eten.
Beter 1 blockchain in de hand dan 10 in de lucht.

Speciaal voor kain_naik: Beter 1 dollar in de hand dan 10 USDT in de blockchain.
Nu komt de aap uit de blockchain.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Oost west, thuis blockchain

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Saaie avond saaie nacht.
Ik kruip me blockchain in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Zelfs een ezel stoot zich niet tweemaan aan dezelfde blockchain.
Als twee honden vechten om een blockchain, loopt een derde ermee heen.

Volgens mij kan ik ook maar beter gaan slapen :)
(Zodat ik niet morgen met mijn verkeerde blockchain uit bed stap).

[ Voor 15% gewijzigd door Specy op 02-06-2019 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik lees hier allemaal berichten over dat ONE maar mensen in zulke pump coins wil je nooit te lang zitten. Gewoon pakken wat je pakken kan en weg wezen. Eventueel lager weer inkopen als je nog een run verwacht maar afgezien daar van: meeeeh!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 12:21

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Specy schreef op zondag 2 juni 2019 @ 02:13:
Zelfs een ezel stoot zich niet tweemaan aan dezelfde blockchain.
Als twee honden vechten om een blockchain, loopt een derde ermee heen.

Volgens mij kan ik ook maar beter gaan slapen :)
(Zodat ik niet morgen met mijn verkeerde blockchain uit bed stap).
beter 1 blockchain in de hand dan 10 decentraal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... Pump en dumps, kom maar gauw!

Wie gaat er vandaag een ritje op ONE pakken nu de koers wat rustiger vaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Laatst online: 18-09 18:07
Ik zie volgens mij een ascending triangle op de 1h op XBT (BitMEX), zou misschien een mooie lange groene candle kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat betreft EOS, ik begrijp dat uiteindelijk het nieuws inderdaad om een Voice social media app ging, maar, dat dit dan ook zal plaatsvinden met een nieuwe cryptocurrency genaamd Voice, een token op de EOS blockchain.

Zie voor meer info https://www.newsbtc.com/2...es-june-1st-announcement/.

Blij dat ik EOS heb weggedaan. Zoveel miljarden ophalen en dan deze richting kiezen...
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 07:38:
Wie gaat er vandaag een ritje op ONE pakken nu de koers wat rustiger vaart?
Als je de grafiek op >30 minuten tot 1d zet zie je hoeveel ruimte er nog naar beneden is zonder tussentijdse support. Kortom: Ik ga het vandaag wel even proberen met de helft van de inzet van gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 21:08

Bever!

3

Taro schreef op zondag 2 juni 2019 @ 08:47:
Wat betreft EOS, ik begrijp dat uiteindelijk het nieuws inderdaad om een Voice social media app ging, maar, dat dit dan ook zal plaatsvinden met een nieuwe cryptocurrency genaamd Voice, een token op de EOS blockchain.

Zie voor meer info https://www.newsbtc.com/2...es-june-1st-announcement/.

Blij dat ik EOS heb weggedaan. Zoveel miljarden ophalen en dan deze richting kiezen...

[...]

Als je de grafiek op >30 minuten tot 1d zet zie je hoeveel ruimte er nog naar beneden is zonder tussentijdse support. Kortom: Ik ga het vandaag wel even proberen met de helft van de inzet van gisteren :)
Idd wat een schaamteloze money grab, zelfde verhaal als tron met btt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Valt mij op dat ineens coins met niets zeggend nieuws uitkomen in een bullrun :F
Het spelletje wordt steeds duidelijker 8)

Eens kijken of we vandaag wat kunnen verdienen met BTC en LTC
Dash maakt ook leuke sprongetjes alleen jammer dat er vrij weinig volume is, 9/10 keer blijf ik met gedeeltelijk uitgevoerde orders zitten op kraken.

Edit
Ook met LTC op gdax, volume is echt behoorlijk ingezakt, voor mij nog steeds een teken dat we nog wel wat dipjes kunnen verwachten.

Edit 2
Zo de dag begint goed hier

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 02-06-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
pumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ja WTF is dit... het is zondag! Dit hoort niet te gebeuren, gemanipuleerd zooitje.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
green-tea schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:40:
[...]

Ja WTF is dit... het is zondag! Dit hoort niet te gebeuren, gemanipuleerd zooitje.
Zojuist snel mijn Okcash verkocht. Toch 50% winst gepakt _/-\o_

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Daacuso schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:43:
[...]

Zojuist snel mijn Okcash verkocht. Toch 50% winst gepakt _/-\o_
Gefeliciteerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wil je dat nooit meer doen als ik cryptowatch nog op 5 minuten interval heb staan? |:(

Lijkt heel wat op die manier maar we tikken nog niet eens een 24 uurs high aan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONE staat bijna rond de 24h low in sats. Maar wat gaat bitcoin doen?

Paaamp ieet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:27:
Valt mij op dat ineens coins met niets zeggend nieuws uitkomen in een bullrun :F
Het spelletje wordt steeds duidelijker 8)
Haha, valt inderdaad erg op. Er zijn ook weer klassieke announcement van een announcement over nieuws dat nog gaat komen. En volgens mij zitten we in de bullmarket als je kan zeggen dat er coins op reageren!
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:56:
ONE staat bijna rond de 24h low in sats. Maar wat gaat bitcoin doen?

Paaamp ieet
Wat denk je dat die gaat doen? Verwacht zelf een langzame dood tot aan het volgende nieuws/pump&dump spelletje.

[ Voor 25% gewijzigd door Machlah op 02-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Haha, valt inderdaad erg op. Er zijn ook weer klassieke announcement van een announcement over nieuws dat nog gaat komen. En volgens mij zitten we in de bullmarket als je kan zeggen dat er coins op reageren!
Nu alleen nog nog een paar berichten zoals:

'Hallo allemaal. Ik heb zojuist Bitcoin gekocht en heb ze verstuurd naar My Ether Wallet. Maar ze zijn nog niet aangekomen, inmiddels 3 uren verder. Weet iemand hier misschien hoelang zo'n transactie duurt?'

Bullrun confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat denk je dat die gaat doen? Verwacht zelf een langzame dood tot aan het volgende nieuws/pump&dump spelletje.
Werkelijk geen idee. Gister dacht ik ook dat rond 260 de rek eruit was maar schoot ie naar 336...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:00:
[...]

'Hallo allemaal. Ik heb zojuist Bitcoin gekocht en heb ze verstuurd naar My Ether Wallet. Maar ze zijn nog niet aangekomen, inmiddels 3 uren verder. Weet iemand hier misschien hoelang zo'n transactie duurt?'

Bullrun confirmed.
Een vriend van mij zegt dat ik WAVES moet kopen. Waar kan ik dit het goedkoopste doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:01:
[...]

Een vriend van mij zegt dat ik WAVES moet kopen. Waar kan ik dit het goedkoopste doen?
'Heeft iemand ervaring met Litebit?' :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Crypts schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:08:
[...]

'Heeft iemand ervaring met Litebit?' :P
Ikke, maar inmidels ook aangemeld bij Bitvavo. Deze heeft betere rates.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daacuso schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:09:
[...]

Ikke, maar inmidels ook aangemeld bij Bitvavo. Deze heeft betere rates.
Yup. Bullrun!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kan iemand mij helpen aub, ik heb deze wallet maar hoe krijg ik daar nu de blokchain op ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dhHaevoBbx61Fuh9nMznYxDw/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Mijn naam maar snel veranderen naar Henk :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Definately confirmed sir. 8)

Operation 'Moon soon' has launched. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Nederland met Portugal schijnen de enige EU landen te zijn die geen bezwaar aandient die Amerika heeft voorgesteld.
https://bitonic.nl/news/1...t-van-eu-persoonsgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
lighting_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:19:
Nederland met Portugal schijnen de enige EU landen te zijn die geen bezwaar aandient die Amerika heeft voorgesteld.
https://bitonic.nl/news/1...t-van-eu-persoonsgegevens
Heb je ook een bron dat overige EU landen wel bezwaar hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
[...]

[...]

Lastig te voorspellen. Een pump en dan direct naar niks zou ik wel erg kort vinden. Meestal is het toch een aantal dagen rollercoaster.

Maar je kan ook best gelijk hebben. Ik zit er nog in, maar cash wel uit als het een bepaalde low raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
green-tea schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:23:
[...]

Heb je ook een bron dat overige EU landen wel bezwaar hebben gemaakt?
Nee maar ik hoorde het ook op cryptocast van afgelopen donderdag.
Hij sprak er schande van dat Nederland een schoothondje is van Amerika. En kon dat alleen verklaren
omdat Nederland een goede relatie heeft en ook niet op een tax haven lijst wilt staan.
De wetgeving is zo vaag dat eigenlijk elke digitale asset transactie een ID achter zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
Machlah schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:01:
[...]

Ja, bij mij... ;w
Ik wil er best vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Definately confirmed sir. 8)

Operation 'Moon soon' has launched. :*)
Ready! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Goedemorgen bloksjeen piepels, dat rekt gaan op dat EOS nieuws is me niet echt gelukt. -O-
En hup hup BTC en LTC _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Breaking news from NASA: a live-view of the brave Bitcoinauts attempting to reach moon...

Afbeeldingslocatie: https://media.comicbook.com/2017/12/kerbal-space-program-1066576.png

:+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
lighting_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:29:
[...]

Nee maar ik hoorde het ook op cryptocast van afgelopen donderdag.
Hij sprak er schande van dat Nederland een schoothondje is van Amerika. En kon dat alleen verklaren
omdat Nederland een goede relatie heeft en ook niet op een tax haven lijst wilt staan.
De wetgeving is zo vaag dat eigenlijk elke digitale asset transactie een ID achter zit.
Ja ik heb alle gegeven gelezen maar nergens heb ik kunnen lezen dat enkel Nederland en Portugal niet in bezwaar gaan, vandaar.

Indien het door de FATF geschreven aanbeveling in huidige vorm wordt overgenomen gaat dit een enorme impact hebben. Ben benieuwd, zie het allemaal niet echt rooskleurig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
sh4d0wman schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:43:
Breaking news from NASA: a live-view of the brave Bitcoinauts attempting to reach moon...

Ladies and gentlemen... News just came in we lost contact with our brave Bitcoinauts. I repeat, we lost contact. ;(

Afbeeldingslocatie: https://619fd279c1205bfba4fc-fc9fb67cfe890e10529f4769f5f3ce49.ssl.cf2.rackcdn.com/featured_images/.490x326_BadPhoneCall.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
RaptorXS schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:42:
Goedemorgen bloksjeen piepels, dat rekt gaan op dat EOS nieuws is me niet echt gelukt. -O-
En hup hup BTC en LTC _/-\o_ *O*
REKT niet, maar sta wel -5% sinds het event. EOS krabbelt wel weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nu we het toch over de us en gegevens hebben, iemand ooit een brief van de ING gehad dat ze je ID willen voor de U.S. van je beleggings rekeningen ?

Als ik die gegevens niet voor 1 Juli in lever dan worden mijn beleggings rekeningen geblokkeerd.

We gaan het zien, ik heb al 30 jaar een rekening bij ze en ze weten precies wie ik ben waar ik woon en wat ik oplever maar toch is het niet genoeg voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:50:
Nu we het toch over de us en gegevens hebben, iemand ooit een brief van de ING gehad dat ze je ID willen voor de U.S. van je beleggings rekeningen ?
Die ken ik niet, maar is wel echt iets voor de ING. Begin me toch steeds meer af te vragen hoeveel invloed de USA op de EU heeft. Nadat de ING een dikke vette boete hebben gehad willen ze enkel nog maar dozen schuiven.

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 02-06-2019 10:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Goede morgen iedereen.
Zo ben ik even met een stijve blockchain wakker geworden...

Als dat een voorloper is voor de rest van de week, then it's gonna be biblical...

Happy blockchain games, and may the odds be ever in your favor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:50:

Als ik die gegevens niet voor 1 Juli in lever dan worden mijn beleggings rekeningen geblokkeerd.

We gaan het zien, ik heb al 30 jaar een rekening bij ze en ze weten precies wie ik ben waar ik woon en wat ik oplever maar toch is het niet genoeg voor ze.
dat was toch een aantal jaren geleden?
green-tea schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:44:
[...]

Ja ik heb alle gegeven gelezen maar nergens heb ik kunnen lezen dat enkel Nederland en Portugal niet in bezwaar gaan, vandaar.

Indien het door de FATF geschreven aanbeveling in huidige vorm wordt overgenomen gaat dit een enorme impact hebben. Ben benieuwd, zie het allemaal niet echt rooskleurig in.
Zover ik het begrepen heb is een naam intypen al voldoende. Als ze werkelijk alle ID's moeten ontvangen en checken is dat een ontzettend groot privacy risico. Ik snap ook niet dat de EU hier een bezwaar tegen maakt.
Het staat loodrecht tegen de privacy wetgeving van de EU.

[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 02-06-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
lighting_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Zover ik het begrepen heb is een naam intypen al voldoende.
Een naam intypen (waar?) voldoende voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
green-tea schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:54:
[...]

Een naam intypen (waar?) voldoende voor wat?
ik maak een digitale asset over aan jou. Wie ben jij? Pietje puk...klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:53:
[...]

dat was toch een aantal jaren geleden?
Zou wel kunnen ik heb ze altijd weggegooid die brieven omdat ik het vreemd vind dat een bank waar je al jaren klant bent ineens om je id gaat vragen, toen ik die beleggings rekeningen opende moest ik al van alles en nog wat opsturen naar ze.

Nu is het dus zover dat ze je gaan blokkeren, vraag me ook af of die AVG wet er toen al was, volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
lighting_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:55:
[...]

ik maak een digitale asset over aan jou. Wie ben jij? Pietje puk...klaar.
Je bedoelt gewoon dat de data welke de transactie moet bevatten alle gegevens van zowel verzender als ontvanger moet bevatten?

Sowieso wordt het een onmogelijke taak, ik bedoel kijk hoeveel bedrijven de AVG niet kunnen toepassen, daarbij wie gaat de handhaving betalen? wie gaat de handhaving doen? Het lijkt mij allemaal vrij lastig.

[ Voor 25% gewijzigd door green-tea op 02-06-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
green-tea schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:00:
[...]

Je bedoelt gewoon dat de data welke de transactie moet bevatten alle gegevens van zowel verzender als ontvanger moet bevatten?

Sowieso wordt het een onmogelijke taak, ik bedoel kijk hoeveel bedrijven de AVG niet kunnen toepassen, daarbij wie gaat de handhaving betalen? wie gaat de handhaving doen? Het lijkt mij allemaal vrij lastig.
Dat is juist de "grap" de industie mag de oplossing verzinnen
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Zou wel kunnen ik heb ze altijd weggegooid die brieven omdat ik het vreemd vind dat een bank waar je al jaren klant bent ineens om je id gaat vragen, toen ik die beleggings rekeningen opende moest ik al van alles en nog wat opsturen naar ze.

Nu is het dus zover dat ze je gaan blokkeren, vraag me ook af of die AVG wet er toen al was, volgens mij niet.
Het schijnt dat Amerika al volledige inzage heeft in EU bankdata.
Is alleen nooit bekend gemaakt
Die formele brief is echt een farce.
Hoe de EU zich in de luren heeft laten leggen. Ongelooflijk

Het gaat denk ik maar om 1 ding. Volledig controle over de transacties.
Je denkt toch niet dat bijv Bin Laden zijn werkelijk naam zou gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 02-06-2019 11:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:00:
[...]

Bullrun confirmed.
Aan de mining kant hetzelfde verhaal.

"ik heb mijn Acer aspire van 2013 al 4 uren lang x16r aan het minen. Wanneer krijg ik mijn eerste bitcoin?"

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:56:
[...]

De Wbp (voorganger van de AVG, maar dan op nationaal niveau) had praktisch dezelfde waarborgen als de AVG. Dat er nu een totale economie gebaseerd op privacy gecreëerd wordt is het mooiste stukje juridische marketing sinds de gouden eeuw. Er zijn wel een aantal aanpassingen hoor, maar iets wat eerder niet mocht, mag nu nog steeds niet en vice versa ;). Alleen de AP is wat strenger geworden en de boetes wat forser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Maan maan maan! Maaaan!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
lighting_ schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:10:
[...]

Het gaat denk ik maar om 1 ding. Volledig controle over de transacties.
Je denkt toch niet dat bijv Bin Laden zijn werkelijk naam zou gebruiken?
Offcourse, iets wat niet gereguleerd is, en helemaal iets financieel/economisch kan het huidige zwakke monetaire systeem weleens laten vallen. Dat moeten we tegenhouden/regulieren.

Ik had eerlijk verwacht dat het op een degelijke manier zou gaan in de vorm van Europese regelgeving welke met de jaren zou worden uitgebreid (helemaal omdat niemand weet wat voor impact regelgeving gaat hebben). Mijn verwachting was simpel; gewoon huidige beleid welke banken ook dienen te voeren echter in plaats een licentie simpele registratie. Dit beleid wordt al in extreme vorm toegepast door de meeste (Nederlandse) exchanges.

Wat is de noodzaak van een extreme regelgeving zoals geadviseerd is? Het kapot maken, zijn ze dan echt zo bang?
Malawolar schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:34:
[...]

De Wbp (voorganger van de AVG, maar dan op nationaal niveau) had praktisch dezelfde waarborgen als de AVG. Dat er nu een totale economie gebaseerd op privacy gecreëerd wordt is het mooiste stukje juridische marketing sinds de gouden eeuw. Er zijn wel een aantal aanpassingen hoor, maar iets wat eerder niet mocht, mag nu nog steeds niet en vice versa ;). Alleen de AP is wat strenger geworden en de boetes wat forser.
Wat je dus zegt is dat AVG vergelijkbaar is met wat er al bestond in NL echter nu op Europees niveau en er wordt daadwerkelijk iets gehandhaafd? Behalve bij de belastingdienst :+

[ Voor 26% gewijzigd door green-tea op 02-06-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik stap net weer uit, welke coins zit je in op het moment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:42:
[...]

Ik zit (zoals altijd) voor >50% in BTC en de rest verdeeld over LTC, ETH en XMR.
En dan heb ik wel een plukje XLM enzo op exchanges rondhangen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:53:
Goede morgen iedereen.
Zo ben ik even met een stijve blockchain wakker geworden...

Als dat een voorloper is voor de rest van de week, then it's gonna be biblical...

Happy blockchain games, and may the odds be ever in your favor.
Tijd voor een atomic swap met je vrouwelijke wederhelft dan : p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:46:
[...]

Kijk, dat zijn de betere ideeën welke ook prima vast te leggen zijn in een blockchain. Zo gebeurt het je nooit dat je per ongeluk 2 keer dezelfde in huis haalt. d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16
Dan rij je nietsvermoedend door Ierland, kom je dit bord ineens tegen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WWNcjK4.png

When lambo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:42:
[...]

Mmm ik zit dus ook te twijfelen om uit te stappen met mijn ADA. Zit nu op 10%+ maar hoop nog op klein beetje meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:45:
[...]

Ik zit (zoals altijd) voor >50% in BTC en de rest verdeeld over LTC, ETH en XMR.
En dan heb ik wel een plukje XLM enzo op exchanges rondhangen :P
Geen Dash ? Daar kan je leuke ritjes mee maken, beter dan XMR, die blijft mij tegen vallen trouwens net zoals NANO die coins blijven te ver achter imo.
cursquidHome schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Mmm ik zit dus ook te twijfelen om uit te stappen met mijn ADA. Zit nu op 10%+ maar hoop nog op klein beetje meer.
Tja 10% is toch een lekker rendement, het kan altijd een beetje meer maar vaak ik de kans groter dan het een beetje minder is, tenniste in mijn geval dan.
Ik stel een limiet voor mij zelf in gaat ie er boven pech ik heb wel winst die niemand mij meer kan afnemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
[...]

Ah mooi! $pussycoin ondersteunt nu ook atomic swaps voor inter-blockchain transacties?! MOON LAMBO!!!

En ga je ook voor de airdrop, @Emielvanputten ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:36:
Tja 10% is toch een lekker rendement, het kan altijd een beetje meer maar vaak ik de kans groter dan het een beetje minder is, tenniste in mijn geval dan.
Ik stel een limiet voor mij zelf in gaat ie er boven pech ik heb wel winst die niemand mij meer kan afnemen. ;)
Idd, vandaag ook ltc op €103,31 eruit gedaan, leuk dat ie dan nog 68 cent door stijgt maar op een gegeven moment gaat het voelen als gokken en ik kwam vanaf €98,02 dus dat is niet verkeerd. Als er geen gekke dingen gebeuren of er echt voortekenen zijn dat er een brute uitbraak naar boven aankomt pak ik rond de 5% mijn winst. Alles daarboven zie ik echt als extraatje en kost of veel tijd of gaat exponentieel een steeds groter risico vormen. :)

5% per trade maar zelfs per dag is prima. Na iets meer dan 14 dagen heb je je oorspronkelijke inleg namelijk al verdubbelt, dat vergeten mensen soms weleens. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
gaat weer lekker vandaag! Nog even accumuleren en daarna richting $10.000! :P :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:49:
gaat weer lekker vandaag! Nog even accumuleren en daarna richting $10.000! :P :D
Issie weer hoor! :D Met jouw aanwezigheid in dit topic heeft niemand meer anti depressiva nodig. :+ :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:36:
[...]

Geen Dash ? Daar kan je leuke ritjes mee maken, beter dan XMR, die blijft mij tegen vallen trouwens net zoals NANO die coins blijven te ver achter imo.
Yep daar heb ik ook wel iets van, maar dat stelt niks voor :P
Ik heb enkel coins waar ik achter sta en die ik ook daadwerkelijk een toekomst zie hebben. Met de rest doe ik eigenlijk niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Totale marketcap is 5B hoger maar k zie het nauwelijks terug in de top 50. Word weer hoop in shitter dan shitcoins gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Klaas25 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:56:
Totale marketcap is 5B hoger maar k zie het nauwelijks terug in de top 50. Word weer hoop in shitter dan shitcoins gestoken.
BTC 2% omhoog is al 3 miljard.. Dan ben je er al snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
[...]

Of forken >:) BTC ath is a wife changing experience?

Gisteren op tijd uit EOS gestapt en met wat winst meer ADA gehaald. Die zit ondertussen ook weer goed in de plus. Als dit een voorbode is voor de rest van de week.
Pagina: 1 ... 62 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!