[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.006 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Haha jezus, die one/btc is net een gokkast :') no way dat ik daar mn geld in ga drukken :N

Succes allemaal, Jaapio gaat lekker pitten.

[EDIT]
Members only: leek toepasselijk
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2019 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Het ziet er weer goed uit vandaag 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En zo zijn er weer een paar miljonairs bij

https://twitter.com/harmo...tatus/1134668561287270400

Ziet er ook profie uit zo vanuit huis :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Toch een bizar fenomeen inderdaad.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
ik durf het hier bijna niet te zeggen maar ik heb toch maar weer wat extra ADA ingeslagen. Dus we zullen wel weer gaan zakken :+ . Ik voelde zoveel fomo nu het weer groen is vandaag :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 06:23:
Haha jezus, die one/btc is net een gokkast :') no way dat ik daar mn geld in ga drukken :N

Succes allemaal, Jaapio gaat lekker pitten.

[EDIT]
Members only: leek toepasselijk
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ja ik word nu net pas wakker en heb de helft gedumpt tegen 248 Sato. De andere helft hou ik geheel risicovrij nog even aan :+

Edit: wat is er met Blockfolio aan de hand, ben 15k kwijt vannacht maar gelukkig lijkt het een bug van BF _O-

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 01-06-2019 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wat een rust hier, had wel verwacht dat iedereen in dat one meuk was gestapt.

Vandaag maar eens wat zon opzoeken hier, een paar koop orders geplaatst en zie het wel voor de rest.

Happy trading everyone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Slux schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:05:
Wat een rust hier, had wel verwacht dat iedereen in dat one meuk was gestapt.

Vandaag maar eens wat zon opzoeken hier, een paar koop orders geplaatst en zie het wel voor de rest.

Happy trading everyone ;)
Misschien veel van lang weekend aan het genieten. Moet zeggen dat ik afgelopen dagen ook wat rustig ben geweest en genoten heb van wat vrije dagen. Long term mode on 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Slux Ik wilde het niet melden, maar vooruit, ik heb om 9:00 12.500 stuks gekocht voor 8 BNB in totaal.

Nu eerst even een lapje over de zonnepanelen halen en daarna lekker in de achtertuin zitten inderdaad. Geniet ervan allemaal! 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 01-06-2019 09:11 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:08:
@Slux Ik wilde het niet melden, maar vooruit, ik heb om 9:00 12.500 stuks gekocht voor 8 BNB in totaal.

Nu eerst even een lapje over de zonnepanelen halen en daarna lekker in de achtertuin zitten inderdaad. Geniet ervan allemaal! 8)
Don't let daddy know!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
outlandos schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 08:45:
[...]

Ja ik word nu net pas wakker en heb de helft gedumpt tegen 248 Sato. De andere helft hou ik geheel risicovrij nog even aan :+

Edit: wat is er met Blockfolio aan de hand, ben 15k kwijt vannacht maar gelukkig lijkt het een bug van BF _O-
De 500 euro investering is nu 3500 waard. Wordt net wakker. Twijfel beetje, waarschijnlijk is het het slimst om te verkopen mja...

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Xamsix Stop loss instellen voor een gedeelte ervan en een klein gedeelte of nog niets verkopen. Of stop losses ladderen naar beneden toe. Dan hoef je nu geen keuzes te maken, maar profiteer je ook nog mee van een stijging.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Xamsix schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:27:
[...]

De 500 euro investering is nu 3500 waard. Wordt net wakker. Twijfel beetje, waarschijnlijk is het het slimst om te verkopen mja...
Wie het weet mag het zeggen. Het is hoe dan ook heerlijk wakker worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
outlandos schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:37:
[...]

Wie het weet mag het zeggen. Het is hoe dan ook heerlijk wakker worden zo.
Was inderdaad toch een goed idee om gewoon voor een beperkt bedrag in te stappen. De volgende IEO ben ik sowieso weer bij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 20:11
Je kon one toch alleen inkopen als je aan vanalles voldeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
DJ-Promo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:10:
Je kon one toch alleen inkopen als je aan vanalles voldeed?
Dat klopt, was niet zo lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 20:11
Xamsix schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:12:
[...]

Dat klopt, was niet zo lastig.
Daarom heb ik het gelijk weg gestopt :( , volgende keer maar meedoen en na launch verkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• outlandos
Heb de rest ook maar verkocht voor 270 Sato. Schiet nu door maar ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:08:

Met al die winsten geen collector voor het zwembad? Dat valt me dan weer een beetje tegen van je. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:51:
[...]

Met al die winsten geen collector voor het zwembad? Dat valt me dan weer een beetje tegen van je. :9
Ik heb al enkele jaren meerdere van deze solar bollen staan bij het zwembad:
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/4/8/3/9200000024633849.jpg

Ik wilde deze er misschien ooit bij halen voor op het garagedak, maar in plaats daarvan komen er 4 extra panelen bij verwacht ik, dus die ruimte is er niet meer :)
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/2/5/3/9200000077153529.jpg

Edit: Oeh. ONE gaat toch wel lekker :)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 01-06-2019 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even stom vraagje maar ik kan het niet vinden. Ik heb ooit eens online een myetherwallet aangemaakt voor wat vage tokens, dacht ik kijk weer eens wat er nog staat maar ik heb geen idee meer welke tokens het om ging en de lijst is erg lang... Ik kan alleen geen overzicht van transacties vinden maar dat moet er toch wel zijn? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:59:
Even stom vraagje maar ik kan het niet vinden. Ik heb ooit eens online een myetherwallet aangemaakt voor wat vage tokens, dacht ik kijk weer eens wat er nog staat maar ik heb geen idee meer welke tokens het om ging en de lijst is erg lang... Ik kan alleen geen overzicht van transacties vinden maar dat moet er toch wel zijn? :?
Ga even naar https://etherscan.io, zoek je adres op en klik op Tokens, dan kan je zien welke het zijn en welk contract ID en aantal decimalen erbij hoort. Als je dat daarna in MEW invoert kan je ze weer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Net ingestapt op ONE, gaat als een raket, over enkele uren doe ik 'm weer van de hand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Nu nog instappen, na 125% stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:05:
Nu nog instappen, na 125% stijging?
Iemand moet toch bagholder worden.. om het buy low sell high principe mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Iemand een idee hoe laat de EOS announcement is? Aan die Harmony zooi ga ik me niet branden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Voor de duidelijkheid, ik ben maar met 2.5 BNB ingestapt op ONE. Valt dus allemaal reuze mee :P Met wat geluk straks een paar % nog erbij en dan doe ik 'm weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:00:
[...]

Ga even naar https://etherscan.io, zoek je adres op en klik op Tokens, dan kan je zien welke het zijn en welk contract ID en aantal decimalen erbij hoort. Als je dat daarna in MEW invoert kan je ze weer terugvinden.
Thanks, dat was hem idd! Nou enige wat nog over was was BCT (Blockchain terminal) en die is volgens mij redelijk dood. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
dylan_ schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:03:
Net ingestapt op ONE, gaat als een raket, over enkele uren doe ik 'm weer van de hand _/-\o_
Jij durft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 21:08

Bever!

3

Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:10:
Iemand een idee hoe laat de EOS announcement is? Aan die Harmony zooi ga ik me niet branden iig.
Is al geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Waar dan? kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Kun je kappen met dit soort dingen roepen hier op het forum? heb er even naar moeten zoeken maar het is dus 18.00u Nederlandse tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
We also need to give a special thank you to our community manager Brock Pierce. By building a sex cult through orgies and drugs, we were able to spark interest from the city of Los Angeles and famous celebrities including Harvey Weinstein and Bryan Singer who helped bring the message of EOS to the world.

Ik denk dat Bever en A87 het inderdaad zouden geloven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:26:
[...]

Kun je kappen met dit soort dingen roepen hier op het forum? heb er even naar moeten zoeken maar het is dus 18.00u Nederlandse tijd.
Volgens mij niet, volgens mij is het vanacht om 0:00 uur. het is namelijk om 6PM EST

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
HaruHaru schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:31:
[...]

Volgens mij niet, volgens mij is het vanacht om 0:00 uur. het is namelijk om 6PM EST
Je hebt gelijk, kleine miscalculatie. Gaat er in ieder geval om dat het nog niet geweest is en dat iemand hier roept dat dat wel zo is. Je kan er allemaal baat bij hebben hier, want de prijs gaat sowieso of keihard omhoog of keihard omlaag (verwacht het laatste), dus vind bewust complete onzin verspreiden wat sneu als forumleden onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
DJ-Promo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:17:
[...]

Daarom heb ik het gelijk weg gestopt :( , volgende keer maar meedoen en na launch verkopen.
In principe is het zo dat je ervoor moet zorgen dat je minimaal 50BNB op je account hebt staan geloof ik. Je krijgt vanzelf tickets toegewezen. Even in de gaten houden op welke datum je de tickets kan claimen, dat dan ook doen. Een dag later is de loterij waar je niks voor hoeft te doen, maar dan weet je hoeveel je gaat investeren.

Alleen nog even zorgen dat je account geverifieerd is met paspoort en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Er worden wat spelletjes gespeeld door individuen met diepe pockets op Binance met ONE. Op 300 sats stond een buywall van 149 BTC, plots weg, zonder dat ie ook maar een beetje gefilled werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:34:
[...]

Je hebt gelijk, kleine miscalculatie. Gaat er in ieder geval om dat het nog niet geweest is en dat iemand hier roept dat dat wel zo is. Je kan er allemaal baat bij hebben hier, want de prijs gaat sowieso of keihard omhoog of keihard omlaag (verwacht het laatste), dus vind bewust complete onzin verspreiden wat sneu als forumleden onder elkaar.
Geen idee of de prijs erdoor enorm omlaag zal gaan. Ze praten er enorm "goed" over. Ik ben zelf benieuwd en heb me sell order klaar staan mocht ie toch dalen. :)

let op: er komt geen live stream van dit event. Aangeraden is Twitter nauw te volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 01-06-2019 11:39 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• outlandos
Sahara schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:38:
Er worden wat spelletjes gespeeld door individuen met diepe pockets op Binance met ONE. Op 300 sats stond een buywall van 149 BTC, plots weg, zonder dat ie ook maar een beetje gefilled werd.
Het is één groot spel. Vandaar dat ik met 3500 euro winst genoegen heb genomen. Tuurlijk hij zal nog wel een stuk door gepumped worden, maar die grote rode cancle komt steeds dichterbij, dat is een gegeven in dit soort gevallen.

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 01-06-2019 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
Het is echt gewoon een gokkast. Zolang je je daar bewust van bent en speelt met geld dat je kan verliezen, is er niet zoveel mis mee. Maar probeer er geen logica achter te zoeken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
En ONE weer van de hand gedaan op 800 sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
dylan_ schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:56:
800? :? Welke ONE heb jij het over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
dylan_ schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:56:
Had em zelf vanochtend vroeg ingekocht en net verkocht op 840, toch zo'n 4 BNB aan verdiend.

Dit was mijn eerste keer "traden"(?) toch vind ik het allemaal maar spannend :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:01:
[...]

De BNB sats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
[...]

Moest ook ff zoeken, maar hij bedoelt ONE/BNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
[...]

Op Binance Harmony ONE
Timwap schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:02:
[...]

Had em zelf vanochtend vroeg ingekocht en net verkocht op 840, toch zo'n 4 BNB aan verdiend.

Dit was mijn eerste keer "traden"(?) toch vind ik het allemaal maar spannend :+ :D
Moet toegeven dat ik ook nog aan het verkennen ben op trade gebied :+ heb ~100 dollar op Binance om mee te oefenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik heb mijn $10,- aan XLM waarde op Coinbase maar eens omgezet naar EOS :+

Moon, Lambo etc. :9

Diegene die zich hebben gemeld via PM hebben de test nog niet gedaan. Meteen mijn laatste affiliatie poging geweest _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
D-Ed schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:11:
Diegene die zich hebben gemeld via PM hebben de test nog niet gedaan. Meteen mijn laatste affiliatie poging geweest _O-
Buiten dat het niet de bedoeling is het hier aan te bieden zou het ook handig zijn geweest om er bij aan te geven dat mensen zich volledig moeten verifiëren. Tijdje terug ook zo'n dode mus gehad met blockchain.com, werd hier aangegeven dat je een X aantal XLM kon krijgen, ja als gold member en dat stond er dan weer niet bij... :/

Nou snapt mijn neus ook wel dat gratis geld niet bestaat maar je mag op tweakers toch wel verwachten dat mensen volledige informatie delen en moeten verifiëren lijkt me toch wel het vermelden waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik ben echt zeer benieuwd naar de EOS announcement en het effect ervan op de koers...nog een halve dag en dan gaan we het meemaken!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:18:
[...]

Buiten dat het niet de bedoeling is het hier aan te bieden zou het ook handig zijn geweest om er bij aan te geven dat mensen zich volledig moeten verifiëren. Tijdje terug ook zo'n dode mus gehad met blockchain.com, werd hier aangegeven dat je een X aantal XLM kon krijgen, ja als gold member en dat stond er dan weer niet bij... :/

Nou snapt mijn neus ook wel dat gratis geld niet bestaat maar je mag op tweakers toch wel verwachten dat mensen volledige informatie delen en moeten verifiëren lijkt me toch wel het vermelden waard. ;)
Ah, Excuses. Volledig registreren is niet nodig dacht ik hoor.. Maar kan zijn dat ik dat twee jaar geleden al eens heb gedaan. Ik kreeg linkje door van vriend, logde in en kreeg die $10,- (na beantwoorden van een paar hele simpele vragen)

Zal het niet meer doen, ben meer van het delen zoals ik tijdje geleden heb gedaan met de IOTA Trinity wallet ‘Tweakers AirDrop game’ oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:23:
Ik ben echt zeer benieuwd naar de EOS announcement en het effect ervan op de koers...nog een halve dag en dan gaan we het meemaken!
Ik ook. Ik heb er gisteren al een aantal gekocht en heb deze de laatste 24 uur bijna 12 procent zien stijgen. Ik ben heel erg benieuwd wat ze vanavond nog gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
D-Ed schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:23:
[...]

Ah, Excuses. Volledig registreren is niet nodig dacht ik hoor.. Maar kan zijn dat ik dat twee jaar geleden al eens heb gedaan. Ik kreeg linkje door van vriend, logde in en kreeg die $10,- (na beantwoorden van een paar hele simpele vragen)

Zal het niet meer doen, ben meer van het delen zoals ik tijdje geleden heb gedaan met de IOTA Trinity wallet ‘Tweakers AirDrop game’ oOo
Ben ervan overtuigd dat je het goed bedoelt hoor, het is ook jammer dat het niet mag omdat je elkaar zo wel een beetje kan helpen maar misbruik en spam ligt dan ook direct weer op de loer. We zijn niet gebaat bij mensen die een enkel postje met een referal hier komen droppen en dat gebeurt als het wel toegestaan zou zijn. ;)

Dat EOS nieuws, zou dat niet gewoon dat Tether verhaaltje zijn en de aankondiging van een release datum van EOSfinex? :? Hou me er verder niet zo bezig maar dat is wat ik recent terug kan vinden en lijkt me redelijk aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:34:
[...]

Ben ervan overtuigd dat je het goed bedoelt hoor, het is ook jammer dat het niet mag omdat je elkaar zo wel een beetje kan helpen maar misbruik en spam ligt dan ook direct weer op de loer. We zijn niet gebaat bij mensen die een enkel postje met een referal hier komen droppen en dat gebeurt als het wel toegestaan zou zijn. ;)

Dat EOS nieuws, zou dat niet gewoon dat Tether verhaaltje zijn en de aankondiging van een release datum van EOSfinex? :? Hou me er verder niet zo bezig maar dat is wat ik recent terug kan vinden en lijkt me redelijk aannemelijk.
Helemaal gelijk, heb er ook een gruwelijke hekel aan eigenlijk -O-

Ik ga zo aan een natuurwatertje de walk of shame wandelen en kom vanavond weer als herboren (en met een verdubbeling van mijn EOS stack rijker) terug! :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen 2x de kans gehad om rond 220/230 sats in te stappen op ONE, heb het niet gedaan omdat ik het simpelweg niet aandurfde. Geen spijt ofzo, want rood/zwart werk dit.

@outlandos gefeliciteerd met je winst, prima rendement zo. Blijven zitten zou ik zelf ook niet gedaan hebben, heerlijke winst en dat zonder enige moeite.

Het is een kwestie van tijd totdat de boel in elkaar pleurt, het zou me niets verbazen als we eind van de dag nog onder de 100 zien.

Gaat weer lekker nergens over. Denk dat de volgende launchpad coin wel weer in de planning staat, want als er iemand lekker op verdient is het Binance.

Blijft een apart fenomeen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op 301 sats met 25.000 ONE uitgestapt, buy order rond de 281 ingesteld. Als hij nu naar 100 daalt dan is dat maar zo en als hij verder stijgt en ik de boot mis dan steek ik het weer in extra EOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:58:
Vanmorgen 2x de kans gehad om rond 220/230 sats in te stappen op ONE, heb het niet gedaan omdat ik het simpelweg niet aandurfde. Geen spijt ofzo, want rood/zwart werk dit.

@outlandos gefeliciteerd met je winst, prima rendement zo. Blijven zitten zou ik zelf ook niet gedaan hebben, heerlijke winst en dat zonder enige moeite.

Het is een kwestie van tijd totdat de boel in elkaar pleurt, het zou me niets verbazen als we eind van de dag nog onder de 100 zien.

Gaat weer lekker nergens over. Denk dat de volgende launchpad coin wel weer in de planning staat, want als er iemand lekker op verdient is het Binance.

Blijft een apart fenomeen.
Kan heel goed kloppen, ik zit er nog in. Omdat ik tijdens de IEO maar 600 dollar heb geinvesteerd, heb ik zoiets van; als het naar 0 gaat verlies ik 600. Maar volgens mij ligt de marketcap nog vrij laag. Dus ik gok erop dat het nog doorstijgt.

As said, tis een gok haha. Wellicht klaag ik morgen dat ik nu uit had moeten stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Xamsix schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:05:
[...]

Kan heel goed kloppen, ik zit er nog in. Omdat ik tijdens de IEO maar 600 dollar heb geinvesteerd, heb ik zoiets van; als het naar 0 gaat verlies ik 600. Maar volgens mij ligt de marketcap nog vrij laag. Dus ik gok erop dat het nog doorstijgt.

As said, tis een gok haha. Wellicht klaag ik morgen dat ik nu uit had moeten stappen.
Zonder risico is nog nooit iemand rijk geworden d:)b .
Trouwens waarom niet je 600 eruit halen en met de rest kijken waar het heen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:31:
[...]

We also need to give a special thank you to our community manager Brock Pierce. By building a sex cult through orgies and drugs, we were able to spark interest from the city of Los Angeles and famous celebrities including Harvey Weinstein and Bryan Singer who helped bring the message of EOS to the world.

Mwahaha die is goed :)

Voor wie 'm niet gezien heeft: De documentaire van een paar jaar terug over o.a. Brock Pierce is echt heel erg schokkend. De moeite om een keer te kijken. Weinstein is een engel vergeleken met wat die types uitgevoerd hebben (hint: filmbedrijf in Hollywood oprichten met als enige doel om minderjarige jongens op seksfeesten te krijgen, waar ze vervolgens onder de drugs misbruikt worden).

Toen dat geklapt is is hij de crypto ingegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
cursquidHome schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:10:
[...]

Trouwens waarom niet je 600 eruit halen en met de rest kijken waar het heen gaat?
Omdat ik eigenlijk al had besloten van, die 600 ben ik kwijt. Misschien goed om als achtergrond ook te vermelden dat al mijn eigen geld wat ik ooit in crypto heb gestoken er allang uit heb gehaald. Dus speel alleen met winst, geld dat niet de mijne is. Mocht het flink zakken nu, kan ik in principe nog snel eruit stappen. Als het terugvalt naar de IEO prijs is het sowieso voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
cursquidHome schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:10:
[...]

Dat vroeg ik me ook af? IEO prijs was 40 sat oid? Hij staat nu rond de 300. Dan sta je dus op 7,5x, trek op zijn minst 1x eruit en je hebt nog genoeg over om door te 'spelen'. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
Xamsix schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:19:
[...]

Omdat ik eigenlijk al had besloten van, die 600 ben ik kwijt. Misschien goed om als achtergrond ook te vermelden dat al mijn eigen geld wat ik ooit in crypto heb gestoken er allang uit heb gehaald. Dus speel alleen met winst, geld dat niet de mijne is. Mocht het flink zakken nu, kan ik in principe nog snel eruit stappen. Als het terugvalt naar de IEO prijs is het sowieso voorbij.
Dan is het inderdaad geen risico meer. Die luxe heb ik helaas niet anders kan ik begrijpen dat je op deze manier handelt. Toch logischerwijs als je naar fet/celr en al die andere kijkt dan zakken die toch echt flink door de grond na ruime +100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt Binance in iedergeval prima om in de spotlight te komen met dit soort acties :')

Gesprek van de dag die One.

Zodra die trading competitie eindigt zal het rap dalen.

Tot die tijd is een boel mogelijk, hoe hoger de prijs hoe beter voor de grote traders die meedoen, pakken ze veel volume en dus trading rank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
cursquidHome schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:27:
[...]

Dan is het inderdaad geen risico meer. Die luxe heb ik helaas niet anders kan ik begrijpen dat je op deze manier handelt. Toch logischerwijs als je naar fet/celr en al die andere kijkt dan zakken die toch echt flink door de grond na ruime +100%.
Ja agreed, ik wacht een beetje nog om te kijken of iets gebeurd als US wakker is. Dat begint rond dit tijdstip, dus even kijken wat er gebeurd. Kan zijn dat ik een deel eind van de dag weer omzet naar BNB.

Denk over niet dat er echt veel mensen in ONE geloven, het is puur om geld op te verdienen nu. Zag nergens echt een hype oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Xamsix schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:33:
Denk over niet dat er echt veel mensen in ONE geloven, het is puur om geld op te verdienen nu. Zag nergens echt een hype oid.
Dat vroeg ik me echt net af, is er hier iemand die zich verdiept heeft in One of is het puur de fomo en winst? Daar is niks mis mee overigens maar vroeg het me wel af. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:40:
[...]

Dat vroeg ik me echt net af, is er hier iemand die zich verdiept heeft in One of is het puur de fomo en winst? Daar is niks mis mee overigens maar vroeg het me wel af. :)
Ik heb de whitepaper gelezen, that's it. Zag hier en daar mensen er positief op reageren, maar het was echt heel summier. Enige artikel waar ik dan naar kan verwijzen gaat letterlijk alleen over een tweet;

https://todaysgazette.com...ony-one-is-the-real-deal/

Maar dat is meer haten op EOS, dan zeggen dat Harmony de shit is.

Voor mij is het dus puur proberen geld eruit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Xamsix schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:33:
[...]

Ja agreed, ik wacht een beetje nog om te kijken of iets gebeurd als US wakker is. Dat begint rond dit tijdstip, dus even kijken wat er gebeurd. Kan zijn dat ik een deel eind van de dag weer omzet naar BNB.

Respect kerel, jij hebt duidelijk meer guts dan ik :+ overigens zit ik er nog voor bijna 11k eigen middelen in, dus voor mij is het wel even een iets andere situatie.
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:40:
[...]

Ik weet niet eens wat ze doen (als in, letterlijk niet). Maar ging puur af op de track record van alle vorige Binance Launchpad ICO's. Sommige zullen dat veroordelen, maar dat kan me weinig schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
outlandos schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:44:
[...]

Respect kerel, jij hebt duidelijk meer guts dan ik :+ overigens zit ik er nog voor bijna 11k eigen middelen in, dus voor mij is het wel even een iets andere situatie.
Haha nou denk niet guts hoor, zoals je al aangeeft heb je er veel eigen geld in. Zoveel heb ik er überhaupt nooit ingestoken. Stel je had je 11k eruit gehaald met een mooie winst. Het geld dat dan overblijft kun je dan veel relaxter mee omgaan. Denk dat dat beetje het verschil is nu.

Besides, afromen is altijd slim. Dus van ons twee heb jij gewoon het beste gehandeld hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
outlandos schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:44:
Ik weet niet eens wat ze doen (als in, letterlijk niet). Maar ging puur af op de track record van alle vorige Binance Launchpad ICO's. Sommige zullen dat veroordelen, maar dat kan me weinig schelen.
Ik iig niet, als ik op tijd (dat was meer het issue) aan de voorwaarden had kunnen voldoen had ik wellicht ook wel meegedaan. Minimale inspanning en maximaal resultaat, dat ligt wel aardig in mijn straatje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:32:
Het lukt Binance in iedergeval prima om in de spotlight te komen met dit soort acties :')

Gesprek van de dag die One.

Zodra die trading competitie eindigt zal het rap dalen.

Tot die tijd is een boel mogelijk, hoe hoger de prijs hoe beter voor de grote traders die meedoen, pakken ze veel volume en dus trading rank.
Wanneer eindigd de competition?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:51:
[...]

Wanneer eindigd de competition?
2019/06/01 4:00 AM (UTC) to 2019/06/06 0:00 AM (UTC).

Iedere dag wordt de teller gereset en wordt er ONE en BNB verdeeld. Er is dus iedere dag een nieuwe ranking tot de competitie sluit.

Lage lows en hoge highs dus vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:31:
[...]

Ik geloof dat ik las over eosfinex en tether op EOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Mooi hoe alles weer met een boog naar het niveau van voor de drop en ook voor de kleine run up stijgt. En weer door :) When poging 2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Klaas25 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:26:
Mooi hoe alles weer met een boog naar het niveau van voor de drop en ook voor de kleine run up stijgt. En weer door :) When poging 2 :)
Volgens dit artikel: https://www.crypto-inside...on-te-volgen-naar-20-000/
Gaan we linea recta naar de 20.000 euro. Dus fasten your seatbelts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bever! schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:00:
[...]

Ik geloof dat ik las over eosfinex en tether op EOS.
Zonder Cash of Connect variant gewoon gedoemd te mislukken. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zo dagje zon ook wel weer gezien, kom maar weer op met die dip, ik heb weer wat voedselbonnekes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Niks niet. Door met die handel :P

Heel veel mensen zitten nu met winst in BTC maar ze verkopen niet. (Verzin ik niet, stond op twitter O-) )
Goed teken dat iedereen wel wat spektakel verwacht hoop k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik probeer iemand een beetje wegwijs te maken met masternodes maar toen kreeg ik de geheel legitieme vraag hoe je nou kan bijhouden wat er aan rewards e.d. er nou een beetje binnenkomt gemiddeld en of ik daar een grafiekje van kon laten zien. Natuurlijk kan ik dat want ik pleur de csv van mijn wallets in een Excel sheet maar die sheet staat ook bol van andere info dus kreeg ik de vraag of dat niet simpeler en misschien zelfs wel online kon?

Ik kan alleen gek genoeg niks vinden? Btc en veel andere coins worden wel ondersteund door cointracking en Delta bijv. maar deze coins net niet, handmatig importeren werkt ook niet en ik ben ook bang dat het aantal velden al snel teveel wordt, iedere reward is een transactie dus dat tikt nogal aan als je er zomaar 10~50 per uur hebt klokje rond. Weet iemand hier iets voor? :?

Coins waar het om gaat zijn geforked van PIVX mocht dat nog iets uitmaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Klaas25 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:19:
Heel veel mensen zitten nu met winst in BTC maar ze verkopen niet.
Ik verkoop pas als ik m'n moonshot geraakt heb. Ik heb een doel en tot ik dat dat bereikt heb doe ik niets anders dan bijkopen. Behalve nu dan want ik heb de zenuwen door gekut met m'n iota (wallet)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Pkunk schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:34:
[...]

Ik verkoop pas als ik m'n moonshot geraakt heb. Ik heb een doel en tot ik dat dat bereikt heb doe ik niets anders dan bijkopen. Behalve nu dan want ik heb de zenuwen door gekut met m'n iota (wallet)
Mijn Trinity wallet deed het ook maar steeds niet. Opnieuw gedownload en alles maar bleef maar blauwachtig scherm houden. Zonder info. Maargoed. Heb intussen geen IOTA meer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Klaas25 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:42:
[...]

Mijn Trinity wallet deed het ook maar steeds niet. Opnieuw gedownload en alles maar bleef maar blauwachtig scherm houden. Zonder info. Maargoed. Heb intussen geen IOTA meer ;p
Kennelijk had je dan de appcache ook goed moeten legen. Met wie weet nou hoe dat moet.. Aan de andere kant, het is niet voor niets een beta. Aan de andere kant, waarom hebben ze in godsnaam niet een fatsoenlijke, goed werkende wallet.

Als ze dit soort shit nou eens goed voor elkaar krijgen zou dat voor zoveel meer vertrouwen zorgen. Als je de iota discord in de gaten houd zie je bijna dagelijks mensen met ge-emmer over balansen die niet kloppen en transacties die niet aankomen. En dat komt denk ik allemaal door het quantum-poof mechanisme van ze.

Het is dat ik echt geloof dat het hele slimme mensen zijn daar en dat ik erin geloof dat ze op ten duur echt gaan waarmaken wat ze beloven, anders had ik m'n stack allang verkocht. M'n vriendin snapt echt niet dat ik geld stop in iets dat m'n geld kwijt kan raken (en dan bedoel ik niet de koers). Ik weet niet waarom ik er dan wel in geloof, maar het voelt allemaal zo logisch op de een of andere manier.

Hallo met Tim

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pkunk schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:18:
[...]
Het is dat ik echt geloof dat het hele slimme mensen zijn daar en dat ik erin geloof dat ze op ten duur echt gaan waarmaken wat ze beloven, anders had ik m'n stack allang verkocht. M'n vriendin snapt echt niet dat ik geld stop in iets dat m'n geld kwijt kan raken (en dan bedoel ik niet de koers). Ik weet niet waarom ik er dan wel in geloof, maar het voelt allemaal zo logisch op de een of andere manier.
Gewoon op goede dagen je Delta App laten zien, op All time zetten (Dus niet 1h/1d/1w) en dat iedere 20 minuten heel enthousiast herhalen. Dan wordt ze het zo zat, dat je het op slechte dagen kunt veroorloven om het saldo niet te laten zien. Heb je weer een goede dag, dan show je even snel die +20% en het totaalbedrag onthouden ze toch niet. Of je wisselt een keer tussen Euro's en Dollars als het tegenzit.

Alle cryptocurrency gaat echt niet ineens naar 0. En als ik fiat bijstort, dan zegt ze "Geef je daar nu weer geld aan uit?", maar dan leg ik uit dat het een investering betreft, oftewel ik krijg op termijn meer geld terug dan ik erin steek, net als eind 2017 weet je wel?

Wij weten allemaal dat wij slim en onverantwoord bezig zijn, en als we op de nieuwe ATH cashen dan zijn ze maar al te blij met het resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Klaas25 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:19:
Niks niet. Door met die handel :P

Heel veel mensen zitten nu met winst in BTC maar ze verkopen niet. (Verzin ik niet, stond op twitter O-) )
Goed teken dat iedereen wel wat spektakel verwacht hoop k :P
Als niemand verkoopt is dat ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Verrassend weinig actie nog bij EOS, gezien de announcement over een paar uur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Tron wtf... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
Die moet nog ff door, maar tot nu toe... prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ja kut Tron. Sun met zn tweet nu over June 3 wtf. Berichten dat je op 1 Juni een bericht uit stuurt wat dus over 3 Juni gaat. Mafkees. :|

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 01-06-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Malawolar schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:40:
Verrassend weinig actie nog bij EOS, gezien de announcement over een paar uur is.
https://twitter.com/bytemaster7/status/1134628955800113152

Genoeg actie in de zaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 01-06-2019 19:57 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:50:
Ja kut Tron. Sun met zn tweet nu over June 3 wtf. Berichten dat je op 1 Juni een bericht uit stuurt wat dus over 3 Juni gaat. Mafkees. :|
Hij doet niks anders, hij komt altijd met today i announce that tomorrow i make an announcement, en zo trappen er weer een hoop noobs in om vervolgens weer als bagholder achter te blijven, TRX, staat ook in het lijstje bcash en sv voor mij.

When dip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:12:
[...]

Hij doet niks anders, hij komt altijd met today i announce that tomorrow i make an announcement, en zo trappen er weer een hoop noobs in om vervolgens weer als bagholder achter te blijven, TRX, staat ook in het lijstje bcash en sv voor mij.

When dip ?
Maarre, heel eerlijk? Die gozer is echt geniaal. En maar harken en harken. :D Ondertussen presteert hij helemaal niks maar wel dik cashen. Dat is ook een talent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Maarre, heel eerlijk? Die gozer is echt geniaal. En maar harken en harken. :D Ondertussen presteert hij helemaal niks maar wel dik cashen. Dat is ook een talent. :P
Tja zit ook wat in :P

Dan moet Slux ook vast een talent in iets hebben, er is nog hoop *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Slux schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:21:
[...]

Heb je toch ook? Je bent er nog steeds met alle energie die we van je gewend zijn. Beetje de Verstappen van de crypto wereld. Doorzetten al zit alles tegen. (Bedoel dan Jos en niet Max) *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:56:
[...]
Lage lows en hoge highs dus vermoed ik.
Dat kan wel eens tegenvallen. Kijk maar naar de BTT competitie. Belachelijk veel volume, maar de prijs deed vrijwel niets. Enorm kleine swings toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:29:
[...]

Dat kan wel eens tegenvallen. Kijk maar naar de BTT competitie. Belachelijk veel volume, maar de prijs deed vrijwel niets. Enorm kleine swings toen.
Hadden ze toen ook een daily reset van de ranking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:45:
[...]

Hadden ze toen ook een daily reset van de ranking?
Geen idee hoe dat toen ging, maar kijk maar naar BTT van 12-04 tot 26-04. Belachelijk volume, maar de prijs deed vrijwel niets in die tijd en ging zelfs langzaam omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Wash trading competition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:40
EOS zakt even hard weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Voorspelbaar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:21:
[...]

Misschien moet je het merk Slux iets anders positioneren in de markt? Ipv die gozer die voedselbonnekes nodig heeft om te kunnen eten is Slux eigenlijk gewoon een briljante investeerder. Echt nog geen zak gepresteerd maar je advies is goud waard.

Het kan omhoog of omlaag, briljant! Misschien gaan we zelfs even sideways... Toppertje! Die Slux moet je te vriend houden, voor je het weet neemt ie je mee in de moonshot naar boven, zit je in dat karretje naast hem in die achtbaan omhoog, die privéjet is nog niet van hem op papier maar dat kan zomaar gebeuren en dan wil je de eerste vlucht toch wel naast hem zitten terwijl je je vermaakt met hele dure hoeren op 10 mile high en de coke van hun tepeltjes snuiven om daarna de peperdure champagne van hun borsten te likken. :+

Bovenstaande is maar een voorbeeldje, ik zit niet (meer) in de marketing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:40
Ik weet niet wat ze te melden hebben.....
Stond +10% maar dat was bijna weg

Toch wacht ik het nieuws nog af
Pagina: 1 ... 61 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!