[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

Bever!

3

Juni wordt in ieder geval de maand van de parabolische correctie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Bever! schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:28:
Juni wordt in ieder geval de maand van de parabolische correctie
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/A5httjkWJr4E8/giphy.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
wehave schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:27:
Dit ga je de hele weg naar boven krijgen.
Hoort er gewoon bij hé.
Zou me er niet te druk om maken.
Ik maak me niet druk hoor ;)
De vraag is alleen waarom de whales uitgerekend op dit moment zo'n majeure move doen. Omdat stilaan het vet van de soep (stijging) is? Het is gissen, maar veel vertrouwen geeft het mij niet...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Bever! dat soort posts heb je echt niks aan zonder onderbouwing. Waarom denk je dat?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:52:
@Bever! dat soort posts heb je echt niks aan zonder onderbouwing. Waarom denk je dat?
Omdat al zulke stijgingen worden gevolgd door een zo (40-50%)grote daling, altijd zo geweest bij btc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:15:
[...]

Dit zijn nou juist de filmpjes die je niet moet kijken.

Wat een onzin verhaal, die kerel probeert BTC alleen maar te pushen en FOMO te creëren.
Niet helemaal mee eens, als de piepelzz van Moneyland hun zin willen hebben kan zoiets zomaar gebeuren.
;)
edit:
Moneyland
Een zoektocht naar het verborgen geld van de superrijken en de multinationals
Samenvatting:
Fout geld. Vroeger kon je dat uitgeven aan een auto, een vakantie of een bontjas. Veel meer zat er niet in. Tot een paar bankiers in Londen op een briljant idee kwamen. Zou het niet mogelijk zijn om een plek te creëren waar de belastingdienst je kapitaal nooit zou kunnen vinden? Neem bijvoorbeeld het Kanaaleiland Jersey, waar je al je geld kunt verstoppen in een mooie trust. Of denk eens aan Nevis, een Caribisch vulkaaneilandje dat zich ontwikkelde tot een onweerstaanbaar belastingparadijs dat inmiddels al meer bedrijven dan inwoners telt. In Moneyland laat Oliver Bullough ons zien hoe de superrijken, de criminelen en de multinationals erin slagen hun geld uit handen van de belastingdienst te houden. Bullough legt uit hoe onze banken witwassen en hoe sommige westerse landen tot het uiterste gaan om grote bedrijven binnen te halen, zodat uiteindelijk alleen de gewone man nog zijn belastingen betaalt. Moneyland vertelt het verbijsterende verhaal van rijkdom en macht in de eenentwintigste eeuw.
;)

[ Voor 60% gewijzigd door RaptorXS op 31-05-2019 17:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Leuke mindfuck. Marketcap en prijzen stijgen weer maar in percentages niet. Markt stond gister op gegeven moment nog op 286B dus word nog even erger.

Of ben ik de enige die daar last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:30:
[...]

Ik maak me niet druk hoor ;)
De vraag is alleen waarom de whales uitgerekend op dit moment zo'n majeure move doen. Omdat stilaan het vet van de soep (stijging) is? Het is gissen, maar veel vertrouwen geeft het mij niet...
volgens jou zijn de whales verantwoordelijk voor elke move die BTC maakt en is de markt alleen maar manipulatief bezig. Als dat zo zou zijn waarom staat de koers dan op bijna 9000 dollar?
Waarom zou een whale met 1000 of meer btc de markt willen manipuleren?
Voor die paar extra btc?
Heb je deze man gecheckt? Hoe vaak had hij het goed de laatste jaren?
Van de honderden TA die op internet hun visie op loslaten is er altijd eentje bij die jouw mening bevestigd.

[ Voor 24% gewijzigd door lighting_ op 31-05-2019 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Alleen omdat het op elkaar lijkt was dit het weer? Er lijkt zoveel op elkaar. Het lijkt allemaal op elkaar. Zijn allemaal groene en rode candles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
lighting_ schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:59:
Volgens jou zijn de whales verantwoordelijk voor elke move die BTC maakt
Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik nooit heb gezegd.
Verder geef ik de link van hierboven alleen maar ter info, als je het er niet mee eens bent: heel fijn, geen enkel probleem mee. Maar ik ga niet (opnieuw) beginnen discussiëren over het nut van TA, dat heeft geen enkele zin. En ik heb wel wat beters te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:07:
[...]

Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik nooit heb gezegd.
Verder geef ik de link van hierboven alleen maar ter info, als je het er niet mee eens bent: heel fijn, geen enkel probleem mee. Maar ik ga niet (opnieuw) beginnen discussiëren over het nut van TA, dat heeft geen enkele zin. En ik heb wel wat beters te doen.
Ik geef alleen je quote weer
TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:18:
[...]

Die spike van gisteren was gewoon pure manipulatie. De whales weten ook dat $8800 een psychologisch level is en ze hebben even lekker massa's retailers geflikt door de prijs er kort doorheen te jagen. Lekker op $9050 massaal je longs deponeren en laten invullen door nietsvermoedende FOMO'ers en katschiiiing!
Verder ieder zijn mening. Maar je zoekt elke move de oorzaak bij een whale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
lighting_ schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:09:
Verder ieder zijn mening. Maar je zoekt elke move de oorzaak bij een whale.
Ik spreek over één specifieke move, en jij stelt dat ik in elke move een whale aan het werk zie. Tja, whatever :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Tominatie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:01:
[Afbeelding]

De gemaakte daling van Bitcoin is bij mij niks anders dan een re-test van eerdere weerstand wat nu support is geworden. Is alleen maar gezond ;)

Nu alweer boven de $8400, tijdje sideways en daarna weer richting de $8800-9200 voor een volgende test van die weerstand. Gisteren een flinke rejectie op $9100, het zal mij benieuwen.
Ik kijk vaak op tradingview en daar werd al door sommige voorspelt dat als de 8000-8200 getest zouden worden dat juist goed is. Idd om support te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:57:
[...]

Niet helemaal mee eens, als de piepelzz van Moneyland hun zin willen hebben kan zoiets zomaar gebeuren.
;)
edit:

[...]

Samenvatting:

[...]

;)
1 persoon 25% van alle bitcoin, jij loopt zeker vaak in het sprookjesbos :+
Ik had toch wel wat meer van je verwacht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:24:
[...]

1 persoon 25% van alle bitcoin, jij loopt zeker vaak in het sprookjesbos :+
Ik had toch wel wat meer van je verwacht :X
No problem mate, maar ik kijk er anders naar:
Bitcoin ‘whales’ hebben flink bijgekocht tijdens cryptowinter
1,2 miljoen BTC erbij voor de Bitcoin whales
Bron: https://crypto365.nl/bitc...cht-tijdens-cryptowinter/
En die whales kunnen dus ook nieuwe zijn, bijv. die van Moneyland en kopen het liefst OTC om de markt
niet verstoren, :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:54:
Hallooo dan. Iemand verplaatst even zn spaarcentjes.

[Afbeelding]
aafbeeldingen
Jaja, bedankt voor het delen. Onbekende wallets gaan nog groot worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:30:
[...]

No problem mate, maar ik kijk er anders naar:

[...]

Bron: https://crypto365.nl/bitc...cht-tijdens-cryptowinter/
En die whales kunnen dus ook nieuwe zijn, bijv. die van Moneyland en kopen het liefst OTC om de markt
niet verstoren, :)
Dat geloof ik ook wel, maar dat filmpje is echt over te top en onzin, er is echt niet 1 persoon in de wereld die 25% van alle bitcoin zal kopen.

Whales waren ze ook aan het sparen voor de run 2017 dat zal altijd zo gaan, tot de tijd dat er geen bitcoins meer over zijn en de prijs omhoog zal gaan.
Maar ik denk niet dat de whales blijven holden, op nieuwe ATH worden ze weer gedumpt om weer lager in te kopen net zoals in 2018, daar verdienen ze veel meer mee dan alleen maar te holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Zie het linkje van Klaas25 van vanochtend, grote hoeveelheden btc naar onbekende wallets en desnoods
gaat men rechtstreeks bij de miners kopen want die kunnen zeker niet alles hodlen ivm de maandelijkse kosten.
En deze reaktie is eigenlijk voor @Slux bedoeld.

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 31-05-2019 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wanneer kunnen we one kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Binance will also open trading for ONE/BNB, ONE/BTC, ONE/USDT, ONE/TUSD, ONE/PAX and ONE/USDC trading pairs at 2019/06/01 04:00 AM (UTC).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:25
PilatuS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:07:
[...]

Binance will also open trading for ONE/BNB, ONE/BTC, ONE/USDT, ONE/TUSD, ONE/PAX and ONE/USDC trading pairs at 2019/06/01 04:00 AM (UTC).
Morgenochtend om 6 uur dus.

Ik heb mijn 190k ONE inmiddels binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 31-05-2019 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:25:
@Crypts thanks voor je waardevolle input! Heb je eventueel een linkje naar zo'n sheet voor mij zodat ik een beetje een idee heb hoe die eruit moet zien? Ga ik mij daar eens in verdiepen _/-\o_
Euhm da's heel simpel:

- cel A type je een positieve waarde. (de waarde die het nu heeft)
- cel B = cel A * cel C
- cel C type je de vermenigvuldigingsfactor. (dus 1.05 voor 5%, 1.015 voor 1,5%)
- kopieer cellen B en C in de hoeveelheid rijen daaronder die je nodig hebt.

Sowieso ga je Excel veel nodig hebben als je wat serieuzer met coins/traden bezig gaat, soms om snel dingen door te rekenen zoals bovenstaand of voor (snelle) overzichten. Hoe gelikt sommige financiële pakketten ook zijn verslaat niks Excel tot nu toe. Noem me old school of simpelweg ouwe lul maar het werkt gewoon het snelst, fijnst en is het meest flexibel. Dus? Oefenen mijn vriend. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:19:
[...]

Morgenochtend om 6 uur dus.

Ik heb mijn 190k ONE inmiddels binnen.
Hoop dat de markt een beetje meewerkt voor je, succes! :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:36:
[...]

Ben benieuwd hoe het met deze gaat. Bij vrijwel alle vorige was het een dikke dump en pas na een bodem te hebben gevonden weer als een idioot omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:36:
[...]

Dank u beleefd. Ik heb geen haast met verkopen dus kijk het rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ik had op twitter al gezien dat die grote hoeveelheden BTC intern binnen Binance was. Van hot naar cold ofzo weet ik het.

Of ze doen ons dat laten denken nu... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:15:
Ik had op twitter al gezien dat die grote hoeveelheden BTC intern binnen Binance was. Van hot naar cold ofzo weet ik het.

Of ze doen ons dat laten denken nu... :+
CZ meldt dat doorgaans netjes vooraf, dat heb ik hem niet zien doen, dus betwijfel of dat waar is.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Na de ellende van gisteren vandaag lekker een dagje gewerkt en het ziet er weer iets beter uit. Nu weekend dus moon, lambo en muntexplosie!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
EOSDac plus 35%, was vergeten dat ik er daar nog 1000 van heb (vraag me niet naar de aankoopprijs bitte danke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 17:21
Pelox schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:29:
Na de ellende van gisteren vandaag lekker een dagje gewerkt en het ziet er weer iets beter uit. Nu weekend dus moon, lambo en muntexplosie!
Ennnn de grote (?) EOS aankondiging morgen oOo

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
kernie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:08:
[...]

Ennnn de grote (?) EOS aankondiging morgen oOo
De aankondiging dat ze ondanks de 2 miljard ICO-funds nog steeds een platform bieden dat op geen enkel vlak de concurrentie outperformed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
TuutjDrie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:12:
[...]

De aankondiging dat ze ondanks de 2 miljard ICO-funds nog steeds een platform bieden dat op geen enkel vlak de concurrentie outperformed? :+
4 miljard zelfs toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:14
Walton nieuws:
It's no wonder that they hid the code for so long. I compared several files side by side. Walton is unequivocally a copy and paste of the Go version of Ethereum WITH THE ORIGINAL CREATORS REMOVED.

That last part is what makes it fraudulent as hell. If there was any question whether they are disingenuous before, this should cement their place in the fraudsters hall of fame.

Example:

Original Ethereum:

https://github.com/ethere...m/blob/master/p2p/rlpx.go

Walton Copy with reference to Ethereum removed:

https://github.com/Walton...c/blob/master/p2p/rlpx.go

The specific ways in which they renamed everything(and removed copyrights) offers no technical advantages or return. It is clearly an attempt to make it look less like a copy/clone and violates the open source licenses under which Go-Ethereum was originally released. This is amateurish, misleading and amounts to nothing less than plagiarism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Sinds die twitter scam eind 2017 wist ik al genoeg (weet niet meer precies wat het was, maar ze hadden een giveaway en die kwam toevallig terecht bij een teammember die vervolgens ook nog eens met de Walton twitter reageerde o.i.d.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:17:
[...]

CZ meldt dat doorgaans netjes vooraf, dat heb ik hem niet zien doen, dus betwijfel of dat waar is.
Heeft ie ook gedaan, maar is al weer even terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt een drukke dag morgen.

Eos.
BTT.
Trx.

Benieuwd hoeveel aankondigingen van aankondigingen over aankondigingen er nog aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:30:
[...]

Heeft ie ook gedaan, maar is al weer even terug.

[Twitter]
Pff, dat was nog tijdens de bearmarket :) In cryptocurrency land zijn we nu toch wel echt enkele lightning jaren verder...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:34:
[...]

Pff, dat was nog tijdens de bearmarket :) In cryptocurrency land zijn we nu toch wel echt enkele lightning jaren verder...
Gaat om deze post: https://twitter.com/cz_binance/status/1133659325669318658

Van de 29ste dus.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 31-05-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:34:
Wordt een drukke dag morgen.

Eos.
BTT.
Trx.

Benieuwd hoeveel aankondigingen van aankondigingen over aankondigingen er nog aangekondigd worden.
Niet te vergeten de aankondiging van GET van vandaag ;)
Een tweede ticketing bedrijf, ITIX (jaarlijks 2mln tickets) gaat in fases over op GET Protocol. Wat mij betreft enorm bullish nieuws. Stel voor dat ze over 2 jaar helemaal over zijn, heb je 2mln * 0,50 = 1mln buying power erbij naast dat van GUTS (wss blijven die rond de 1mln hangen). En een heleboel GET dat in gebruik is, roulatie, dus echte circulating supply in trading zal kleiner worden.
https://medium.com/get-pr...rotocol-itix-1be7d19f2916

Helaas tegelijkertijd ook aangekondigd dat ze de 1mln dit jaar niet gaan halen o.a. door lange doorlooptijd en artiesten/theaters die vast zitten aan contracten met bestaande ticketing bedrijven.

https://medium.com/get-protocol/update-may-19-6b2053098d8c

Dat volume in de GET Token is wel absurd laag, grote spread. Maargoed, voorlopig prima zolang ze onder de 0,36 blijven lijkt het gegarandeerd haast alsof je €0,50 terug gaat krijgen. Van mij mag deze coin lang onder de €0,50 blijven, dan burnen ze mooi nog wat porties. Hele spel draait om creëren van schaarste. Is het niet via de vraag, dan via aanbod (burn, zie ook BNB effect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Emielvanputten dat soort crap heb ik echt al zo vaak gehoord dat ik er eigenlijk al niet eens meer benieuwd naar ben. Is allemaal al bij de prijs in gecalculeerd en wordt morgen waarschijnlijk gewoon een grote sell the news show.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:17:
@Emielvanputten dat soort crap heb ik echt al zo vaak gehoord dat ik er eigenlijk al niet eens meer benieuwd naar ben. Is allemaal al bij de prijs in gecalculeerd en wordt morgen waarschijnlijk gewoon een grote sell the news show.
Mee eens. Het enige nieuws wat kan zorgen voor een pump die doorzet is wanneer een munt echt gebruikt kan worden bij een groot bedrijf. Bijvoorbeeld Stabucks die munt X gaat accepteren. 9 van de 10x is het nieuws een domper en worden de munten juist gedumped want de pump is al geweest. Sell the news is vrijwel altijd het juiste bij crypto. Uitzonderingen zullen er vast eens zijn, maar dat is zelden en dan moeten ze wel met iets heel goeds komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Prima short mogelijk toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Exact, BTT is al van 9 sats naar 22 (nu nog 18 van over) gegaan na de aankondiging van de aankondiging door onze vriend Justin.

Wat ik niet snap zijn die overvolle orderboeken bij HOT/BTT etc. Kennelijk valt er veel geld te verdienen (ik snap dat 1 sat verschil gelijk een mooi % is). Maar daar waar iemand geld heeft verdiend, verliest er iemand anders. Met de volumes die ze daar draaien vraag je je toch waar al die verliezen vandaan komen.

Worden Henk en Ingrid stelselmatig genaaid?

[ Voor 29% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-05-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb het nu al zo vaak gezien het is ALTIJD sell the news. Als het deze keer niet zo is dan is dat denk ik de eerste keer. Je bent altijd geneigd te denken dat het zo iets vets is dat het nu wel door het dak moet gaan. Maar het is echt nooit zo.

Gewoon verkopen en lager terug kopen. Maar ja dan zit je met die BTT troep. Je kunt het ook gewoon nu verkopen, of morgen ergens en dan ergens anders in drukken.

@TuutjDrie ik zit vuistdiep in HOT en verdien er prima mee. Maar met die lage sat coins is het idd oppassen geblazen. Het kunnen mooie winsten betekenen maar als het een sat naar beneden gaat is het gelijk 8% he.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 31-05-2019 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Wat ik niet snap zijn die overvolle orderboeken bij HOT/BTT etc. Kennelijk valt er veel geld te verdienen (ik snap dat 1 sat verschil gelijk een mooi % is). Maar daar waar iemand geld heeft verdiend, verliest er iemand anders. Met de volumes die ze daar draaien vraag je je toch waar al die verliezen vandaan komen.
HOT en BTT hebben ook USDT pairs. Lowsat coins handelen waarbij 1 sat meerdere procenten is zou ik nooit doen. Als je koopt sta je gelijk op een paar procent verlies terwijl je via de USDT pairs gewoon met 0% verlies kan kopen. Geen idee hoe het precies zit met die orders in BTC, misschien bots die proberen die 1 sat te pakken ?
Worden Henk en Ingrid stelselmatig genaaid?
Dat sowieso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Dat is al vanaf heel lage sat waardes het geval geweest bij HOT. Mensen (of bots idd) die kopen en verkopen om steeds een sat te snoepen. Tsja als dat steeds 8% is dan is dat wel lekker. Het ding is wel dat die orderboeken belachelijk vol staan dus ik weet het niet man. Kans dat je dat lukt lijkt mij erg klein.

Ik handel met HOT ook gewoon op het USDT pair en dat is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:39:
@PilatuS Dat is al vanaf heel lage sat waardes het geval geweest bij HOT. Mensen (of bots idd) die kopen en verkopen om steeds een sat te snoepen. Tsja als dat steeds 8% is dan is dat wel lekker. Het ding is wel dat die orderboeken belachelijk vol staan dus ik weet het niet man. Kans dat je dat lukt lijkt mij erg klein.
Klopt ook zeker :) Misschien kopen in USDT en weer verkopen in sat's ofzo ? Eigenlijk ook geen idee waarom die orderboeken zo extreem vol zitten, maar er zal wel iets te halen zijn door de bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:39:

Ik handel met HOT ook gewoon op het USDT pair en dat is top.
HOT via ETH handelen heeft me ook al veel extra HOT opgeleverd.
IK weet niet hoe het komt, maar handelen via USDT heeft zo iets tastbaar. Echt geld dat ik niet graag zie verloren gaan. Handelen via ETH of BTC is veel meer abstract en doet me precies minder pijn als ik verlies maak op een trade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Borealis Ja wat voor jou het beste werkt natuurlijk! Ik laat het allemaal los. Als ik eens een trade maak die minder uitpakt dan denk ik gewoon 'Als ik nu met wat verlies verkoop pak ik dat makkelijk (en meer) op een andere trade terug'. Je moet ook gewoon begrijpen (en ECHT begrijpen) dat het het belangrijkst is om je verlies te beperken. Dus er een beetje een goed gevoel bij krijgen dat je iets met verlies verkoopt om erger te voorkomen. Is een bepaalde mindset die je jezelf moet aan zien te leren.

@PilatuS daar zeg je wat inderdaad. Zou maar zo kunnen dat veel mensen dat doen. Op USDT weer verkopen en dan weer een order inschieten via BTC en dan wachten tot het gehit wordt. Maar dan nog idd met die overvolle boeken kun je daar vrij lang op wachten. En dan is het bijna niet meer lonend om je munten zo lang te laten staan. Dan mis je heel veel andere mogelijke trades denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:42:
[...]

Klopt ook zeker :) Misschien kopen in USDT en weer verkopen in sat's ofzo ? Eigenlijk ook geen idee waarom die orderboeken zo extreem vol zitten, maar er zal wel iets te halen zijn door de bots.
Hot is redelijk voorspelbaar en (getrapt) prima als melkkoe in te zetten, enige dat je nodig hebt is een beetje geduld en het kan handig zijn om te spreiden. Zelf zit ik er niet in maar wel in soortgelijke coins en ja geduld want orderboeken zitten vol maar neem die 8% en misschien maak je geen sell and buy op een dag maar iedere andere dag? Dan is het alsnog 4% en dat is niks om je voor te schamen toch? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts true. Ik probeer nu ook weer een sell te hitten op HOT/USDT maar moet er geduld voor hebben. Zou ongeveer 12% zijn maar verwacht wel dat ie daar weer heen gaat binnen afzienbare tijd. En dan duurt het idd maar wat langer. Is het enige leveltje waar ik verwacht dat er weer een pullback komt dus geduld is een schone zaak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
HOT via BTC verhandelen dwingt je om direct na de aankoop weer een verkoop in te stellen ivm de volle orderboeken en het is erg makkelijk om een positie te kiezen, fire and forget en een paar dagen later word je wakker met extra Bitcoin in je pf. Weer op 23-24 sats een kooporder inschieten en weer op 29-30 sats verkopen. Ik blijf dit gewoon nog een tijdje herhalen, totdat HOT ineens echt vertrekt en je niet meer goedkoop kunt inkopen, dan kijk ik verder naar andere low cap coins.

HOT/BTC staat bij mij nu op 31 sats te koop, hopelijk duurt het deze keer niet zo lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro zelfde level als mij dan denk ik? laatste ATH daar gaat ie sws op af ketsen straks. En als hij dat gedaan heeft gaat hij weer een nieuwe ATH zoeken. Als ik naar de oude data kijk iig.

[ Voor 35% gewijzigd door DAMAGE op 31-05-2019 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:06:
@Taro zelfde level als mij dan denk ik? laatste ATH daar gaat ie sws op af ketsen straks. En als hij dat gedaan heeft gaat hij weer een nieuwe ATH zoeken. Als ik naar de oude data kijk iig.
Met ATH bedoel je meest recente high? Dat is 31 ja, maar de echte ATH was 46 sats.

31 is in ieder geval zijn meest recente top. De vorige keer had ik hem volgens mij eerst op 32 staan en toen naar 29 verplaatst. Nu zit ik ongeveer in het midden van de sell orders op 31, hopelijk kom ik aan de beurt voordat hij afketst en ik misgrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro ja dat bedoelde ik idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:01:
@Crypts true. Ik probeer nu ook weer een sell te hitten op HOT/USDT maar moet er geduld voor hebben. Zou ongeveer 12% zijn maar verwacht wel dat ie daar weer heen gaat binnen afzienbare tijd. En dan duurt het idd maar wat langer. Is het enige leveltje waar ik verwacht dat er weer een pullback komt dus geduld is een schone zaak!
Idd, zoals Taro zegt fire and forget. Heb niet gek veel in dit soort potjes zitten maar keer op keer blijkt het best rendabel en dat al een paar jaar. Grootste probleem blijft volume, niet alleen de orderboeken maar ook wat je erin kunt stoppen. Blijft wel dat het een constante bron van btc is die je weer ergens anders in kunt stoppen of gewoon kunt hodlen. :)

Hou je van een gokje dan kun je ook prima buys of sells op 20% of meer van de huidige koers zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
En langzaam kruipen we weer naar de 8.5K.BTC?
Valt me niks tegen na de chaos van gisteren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Spannend wakker worden morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:09:
Valt mee toch?
Heb vandaag even een plukje XRP omgezet naar EOS, gewoon even lachen of ik in de FOMO getrapt ben.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Als je in XRP zit is elke dag een billenknijper, het is namelijk niks waard. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:22
Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:09:
9.2k morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypts schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:37:
[...]

Als je in XRP zit is elke dag een billenknijper, het is namelijk niks waard. :o
Die discussie ga ik niet oprakelen.
Met BTC en LTC handel ik nauwelijks maar vindt het wel leuk om soms te spelen met de altcoins,
gewoon omdat het kan. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 23:23:
[...]

Valt mee toch?
Heb vandaag even een plukje XRP omgezet naar EOS, gewoon even lachen of ik in de FOMO getrapt ben.. ;)
RaptorXS aan de altcoins. Nu heb ik heb alles gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik zit in hot en ada nu.
Hot krijg je idd niet snel verkocht
Ik heb nu een sell en een buy tegelijk ingesteld.
Dus blij als het zakt en blij als het stijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ohja, en ik ben benieuwd naar one, daar ga ik mn wekker voor zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:21:
Ohja, en ik ben benieuwd naar one, daar ga ik mn wekker voor zetten
Wordt sowieso interessant. Een nieuwe munt die in USDT voor het eerst te handelen is. 10% omhoog of omlaag is niets :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:16:
[...]

RaptorXS aan de altcoins. Nu heb ik heb alles gezien.
Get rekt, misschien de eerste keer dat ik dat mee maak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:27:
[...]

Get rekt, misschien de eerste keer dat ik dat mee maak. ;)
Dat lijkt me stug met jouw instappositie in bitcoin :')

Tenzij je natuurlijk je hodlpot in EOS hebt zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:26:
[...]

Wordt sowieso interessant. Een nieuwe munt die in USDT voor het eerst te handelen is. 10% omhoog of omlaag is niets :P
Ga je ook je wekker zetten? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:44:
[...]
Nee, ik niet. Ik trade alleen coins met wat historie, daar kan ik wat mee. Een nieuwe coin zonder support of resistance kan ik niets mee. Er is voor mij niets mee om mee te werken bij zoiets. Pas wanneer de eerste dagen voorbij zijn en er iets van een range is zal ik er iets mee doen. Los van dat zet ik nergens de wekker voor op wat extreme dingen na waar ik alerts voor zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:44:
[...]

Hoe laat is dat dan? Misschien klap ik mijn BNB er even in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Zou wel lachen zijn als morgen EOS de BCH voorbij gaat op de CMC lijst, wie het weet mag het zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 00:53:
[...]

Hoe laat is dat dan? Misschien klap ik mijn BNB er even in.
6 uur.
Ik had matic voor heel weinig toen die gelist werd en heb m met 5 % meteen verkocht, had meer dan 100 kunnen zijn.

Ik ga een klein beetje kopen van one

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:51:
En langzaam kruipen we weer naar de 8.5K.BTC?
Valt me niks tegen na de chaos van gisteren. ;)
Short-squeeze + traders die bullish zijn maar 9k een mooi moment vonden om uit te stappen + Long-squeeze + paniek bij weak hands = Profit

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/iFVyea18iCw/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:14:
[...]

6 uur.
Ik had matic voor heel weinig toen die gelist werd en heb m met 5 % meteen verkocht, had meer dan 100 kunnen zijn.

Ik ga een klein beetje kopen van one
Toevallig net aan het eind van mn nachtdienst. Ff kijken op binance voor de grap, wie weet een handje vol BNB erin om eens te proberen.

Wellicht leuk, toch blijf ik erbij dat het stuk voor stuk ordinaire shitcoins zijn, wegwerp pumps.

Zal mij benieuwen wat er over een jaartje van die launchpad coins over is.

Maar hey, winst is winst. Ik denk dat ze dit blijven herhalen totdat het publiek er geen interesse meer in toont.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Mijn gevoel zegt dat je BNB deze nacht juist even vast moet houden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:22:
Mijn gevoel zegt dat je BNB deze nacht juist even vast moet houden. :)
BNB is eindelijk weer eens iets aan het doen na bijna een week te hebben stil gestaan. Als BTC zich weet te gedragen zit er zeker nog meer in :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ladonna
Ik ga zoiezo nergens meer in om te holden.
90% verlies daardoor, omdat vechain zo'n mooi verhaal had.
Ik ga voor bitcoin. Tot nu toe heb ik niks gezien waardoor het lijkt alsof een alt meer waard zou worden dan bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:26:
Ik ga voor bitcoin. Tot nu toe heb ik niks gezien waardoor het lijkt alsof een alt meer waard zou worden dan bitcoin
Waarom dan ONE kopen ? Gezien de historie van zulke listings is het een coinflip om dat te kopen, meer niet. Misschien pumpt ie, misschien dumpt ie, 0,0 zekerheid bij zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:25:
[...]

BNB is eindelijk weer eens iets aan het doen na bijna een week te hebben stil gestaan. Als BTC zich weet te gedragen zit er zeker nog meer in :)
Bnb heb ik ook. Vooral voor fee.
De voorspeller die ik volg op fb zegt binnen een week op 42§ . Iets met margin trading op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
PilatuS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:28:
[...]

Waarom dan ONE kopen ? Gezien de historie van zulke listings is het een coinflip om dat te kopen, meer niet. Misschien pumpt ie, misschien dumpt ie, 0,0 zekerheid bij zoiets.
Omdat alles nu omhoog gaat, dus ik denk one daarom harder. De negene die gelist worden schieten eerst omhoog en dan ineens omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:26:
De meeste coins hebben bijna een 80 to 90% verlies gehad sinds begin 2018.. Het gaat er dus meer om om op tijd uit/over te stappen naar een andere coin of fiat..

Ik zit nog steeds (met omwegen) in een alt die tov zijn ATH nog ruim keer 10 kan doen in tegenstelling tot BTC..

Dus tja.. Perspectief en ervaringen kunnen wisselen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:31:
[...]

Omdat alles nu omhoog gaat, dus ik denk one daarom harder. De negene die gelist worden schieten eerst omhoog en dan ineens omlaag.
Kijk eens naar de vorige listings. 9 van de 10 hebben gepumped en gingen daarna weken compleet kapot. Pas wanneer er voor langere tijd een bodem werd gevonden gingen ze weer pumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:28:
[...]

Bnb heb ik ook. Vooral voor fee.
De voorspeller die ik volg op fb zegt binnen een week op 42§ . Iets met margin trading op binance
Ohnee toch niet binnen een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:32:
[...]

Ohnee toch niet binnen een week
"De voorspeller"...? -O-

Uuh.. DYOR aub oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
D-Ed schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:32:
[...]

De meeste coins hebben bijna een 80 to 90% verlies gehad sinds begin 2018.. Het gaat er dus meer om om op tijd uit/over te stappen naar een andere coin of fiat..

Ik zit nog steeds (met omwegen) in een alt die tov zijn ATH nog ruim keer 10 kan doen in tegenstelling tot BTC..

Dus tja.. Perspectief en ervaringen kunnen wisselen ;)
Ja, keer 10, maar hoe dan. Ze zakken steeds harder terug als btc zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
D-Ed schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:34:
[...]

"De voorspeller"...? -O-

Uuh.. DYOR aub oOo
Jaa dat doe ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:34:
[...]

Ja, keer 10, maar hoe dan. Ze zakken steeds harder terug als btc zakt.
Ik bedoel meer x tien tov de eigen ATH van die coin (IOTA)..

Ook al doet die dat niet dan blijf ik er sowieso nog langere tijd in zitten aangezien ik wel in het project geloof.. Desalniettemin stap ik af en toe ook met zo'n 15% van mijn pf in bij verschillende andere coins om meer van van favoriete coin terug te kunnen kopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
D-Ed schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:37:
[...]

Ik bedoel meer x tien tov de eigen ATH van die coin (IOTA)..

Ook al doet die dat niet dan blijf ik er sowieso nog langere tijd in zitten aangezien ik wel in het project geloof.. Desalniettemin stap ik af en toe ook met zo'n 15% van mijn pf in bij verschillende andere coins om meer van van favoriete coin terug te kunnen kopen ;)
In Bitcoin we believe en hier ook nog een beetje in de Litecoin.
En de rest, ach... who cares. ;)
edit: Behalve dat je er soms snel geld mee kan verdienen, voor de fun.

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 01-06-2019 01:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:43:
[...]

In Bitcoin we believe en hier ook nog een beetje in de Litecoin.
En de rest, ach... who cares. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VysFn5OudLhnvIuf0M1t3XrX/full.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al blij dat ik vanmiddag nog een plukje BTC heb gehaald :+

Zou ik dan toch een keer 'de dip' hebben gekocht???

Zonder 90% daling in de week erna?

Wow. :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:55:

Zo voelt het voor mij wel.. Mijn eerste post aan jou vanmiddag heb ik nog aangepast om niet als een fanboy van Jaapio over te komen maar ging een beetje in deze trant:

"Whow! Zijn wij nu getuige van je eerste succesvolle aankoop in deze cryptomarkt!!?? d:)b "

Kan er wat karakters naast zitten maar dit was mijn eerste draft _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:55:

We zijn allemaal trots op je , het is je van harte gegund. _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zit de hele tijd te gamen/genieten op mijn 2080ti. Enige wat ik nu nog boeiend vind xD met die kiezelstenen
https://nl.imgbb.com/

[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 01-06-2019 02:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Ik heb de afgelopen maand, voor het eerst in een jaar tijd, 2x bijgekocht... En tot nu toe gaat dat eigenlijk wel heel erg lekker :+

Kom maar door met die mini-dipjes op weg naar de maan!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 02:18:
Ik zit de hele tijd te gamen/genieten op mijn 2080ti. Enige wat ik nu nog boeiend vind xD met die kiezelstenen
https://nl.imgbb.com/
Was je al uit die long? Of ben je rekt gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Nog 15 minuten en ik heb weekend. Straks nog even snel langs de Texaco voor een zak popcorn, en dan uitgebreid de Harmony One trading launch op Binance ervoor.

4k 3d met Dolby 7.1 digital surround. Zeer benieuwd naar de hoofdrol van CZ in deze kaskraker.

Ik geloof dat het iets wordt van een space avontuur waarin er een raket naar de moon vertrekt, met CZ als stoere astronaut en een handvol halfnaake chicks die besmet raken door een ruimtevirus waardoor ze alleen nog maar willen paren.

18+ natuurlijk.
Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!