[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.004 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
green-tea schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:15:
[...]

Dit is niet margin trading in a nutshell. Margin traden wordt overal gebruikt. Zijn verhaal getuigd namelijk niet van jaren lange trade ervaring.

Dit is gewoon het niet kunnen beheersen van emoties in a nutshell, waarschijnlijk ook onverantwoordelijk hoge leverage i.c.m. overload systeem van BitMex.

Stick to a working plan, leer het uitschakelen van je emoties mbt trades en stop op het moment dat er greed komt.

Er is een reden waarom 95% van de traders faalt.
Het is een feit dat veel traders in algemene zin geen flauw benul hebben over risico management. Dat in combinatie met leverage trading is een 100% garantie voor failure. Jij geeft terecht aan dat emoties beheersen belangrijk is, maar margin trading is voor iemand die een beginner is absoluut niet geschikt. Iedereen krijgt met traden vroeg of laat een groot verlies te verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:38:
[...]

Het was een drama gisteren.. als er echt een bullrun komt of een enorme dip weet ik niet of dat goed gaat komen...
Coinbase ging ook niet echt denderend tijdens de piek, dramatisch wil ik het niet noemen maar frustrerend wel. Kwam er uiteindelijk wel door maar het is geen pretje om minutenlang naar een ladend en leeg scherm te kijken terwijl je op je andere scherm de flipperkast op Bitmex ziet gaan... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
-7% op m'n PF wat gelijk staat aan zo'n $1500, en toch voel ik me nog het meest genaaid door m'n liquidatie gister van m'n short contract twv 25 euro op 9082.50 met hefboom 25. Toch apart hoe dat emotioneel gezien werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

Bever!

3

outlandos schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:02:
-7% op m'n PF wat gelijk staat aan zo'n $1500, en toch voel ik me nog het meest genaaid door m'n liquidatie gister van m'n short contract twv 25 euro op 9082.50 met hefboom 25. Toch apart hoe dat emotioneel gezien werkt.
huh waarom ben je geliquideerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bever! schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:02:
[...]

huh waarom ben je geliquideerd dan?
Omdat een of andere onverlaat 9090 als high had uitgekozen gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

outlandos schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:03:
[...]

Omdat een of andere onverlaat 9090 als high had uitgekozen gister.
serieus een 8 dollar stijging en je bent afgeknald? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Bever! schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:05:
[...]

serieus een 8 dollar stijging en je bent afgeknald? lol
Nee, m'n liquidatie prijs stond op 9082.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

outlandos schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:06:
[...]

Nee, m'n liquidatie prijs stond op 9082.50
ok zuur ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:49

Snippertje

Light up your life

Ah ik vond het al zo raar dat m'n SL niet was afgegaan. Heeft me toch flink wat gekost met die dip van gisteren...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Is de Bitrue (BTR) iets, om mee te doen? (pre-sale op het moment).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 12:56

ScreamGT

joejoe

dCY schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:26:
Goed Dev team, mooie plannen en een ijzersterke usecase!

Nee, geen flauw idee. Het zoveelste project wat de lucht wordt ingeschoten. Gok je goed, dan zit je lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

dCY schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:26:
De geschiedenis leert je dat grootschalig inkopen op een ico bijna altijd resulteert in grote successen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:23:
[...]

Tot nu toe -800+ vanaf de top mag best pittig worden genoemt toch ?
procentueel valt t mee. en als ik op de grafiek kijk zie ik regelmatig zulke correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Gaan er nog mensen hier wat met EOS doen vandaag? Ivm het "grote" nieuws van morgen... Ik heb niet echt goede ervaringen met grote aankondigingen en aangezien de markt zeer onzeker is nu durf ik dit gokje niet goed aan op dit moment.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:28:
[...]

De geschiedenis leert je dat grootschalig inkopen op een ico bijna altijd resulteert in grote successen. *O*
Ik en zo'n vijf vrienden van mij zijn nog erg content met de Legolas Exchange ICO :X :X

De kerel via wie ik de invite ontving heb ik hier nooit meer teruggezien overigens _O-

Niet dat ik hem iets kwalijk neem, als je wat gains hebt wil je nog wel eens 'omdat het kan' ergens instappen toch :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Voor 99 dollar zou ik de gok heus weleens willen nemen hoor. Maar ergens gun ik het die mensen niet die hier zo verschrikkelijk veel geld aan verdienen. Wie zegt dat dit project wel succesvol is? Wie zegt dat de pre-sale legit is, en het team zelf niet op de launch dag 50 miljoen direct in de verkoop gooit. Het is tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 23:35
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:28:
[...]

Behalve Envion... daar zijn ze gaan lopen met het geld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Biture was afgelopen zaterdag nog in Nederland. Had je bij kunnen zijn. (Niet dat ik er was)

Iemamd ook al dit artikel even aangehaald hier? Wereldwijde recessie aanstaande. En de handelsoorlog is slechts 1 van de redenen..

Wat zou dit voor crypto doen?

https://www.telegraaf.nl/...nomie-belandt-in-recessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
Ik heb gisteren lekker geFOMOd. Ben vandaag weer gerekt. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Xeros schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:05:
Ik heb gisteren lekker geFOMOd. Ben vandaag weer gerekt. -O-
Join the club, iedereen heeft dit (meerdere keren!!) meegemaakt :Y :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:01:
Biture was afgelopen zaterdag nog in Nederland. Had je bij kunnen zijn. (Niet dat ik er was)

Iemamd ook al dit artikel even aangehaald hier? Wereldwijde recessie aanstaande. En de handelsoorlog is slechts 1 van de redenen..

Sterker nog, dat gaat nog vooral over de westerse economie.

Ik heb onlangs nog ergens gelezen dat de nationale munt van Argentinië zo hard in waarde is gedaald, dat Bitcoin op dit moment een ATH heeft in dat land :+

Als starter op de woningmarkt zal ik wel zeggen: laat de boel maar instorten _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xeros
D-Ed schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Join the club, iedereen heeft dit (meerdere keren!!) meegemaakt :Y :(:)
Heb mijn alts op een mooie prijs kunnen kopen vind ik zelf (USD en BTC waarde) en het gaat mij toch meer om langere termijn dan traden. Maar goed 10% meer kunnen kopen was wel mooi geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xeros
Richh schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:13:
[...]

Sterker nog, dat gaat nog vooral over de westerse economie.

Ik heb onlangs nog ergens gelezen dat de nationale munt van Argentinië zo hard in waarde is gedaald, dat Bitcoin op dit moment een ATH heeft in dat land :+

Als starter op de woningmarkt zal ik wel zeggen: laat de boel maar instorten _/-\o_
Als mede starter ben ik het helemaal met je eens. Hopen op een klein zak centje van crypto en dan een cheap huisje op de kop kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:01:

Hier nog een artikel:

https://www.theguardian.c...s-likely-economist-buiter

Van 2015 weliswaar :9

Recessie komen altijd onverwacht ondanks het feit dat ze ieder jaar aangekondigd worden.

Wat wel interessant gaat zijn als er een recessie komt is dat dat de eerste gaat zijn waar crypto een optie is. Mijn stiekeme hoop is dat een typische run rondom de halvening, in combinatie met een aandelen crash Bitcoin naar belachelijke hoogten gaat stouwen. O-) Maar dat is wishful thinking. Voor hetzelfde geld worden alle economische zorgen ontnomen door de supermachten en verdwijnt crypto in vergetelheid, je weet het nooit, dat maakt het zo interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

D-Ed schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Ik en zo'n vijf vrienden van mij zijn nog erg content met de Legolas Exchange ICO :X :X

De kerel via wie ik de invite ontving heb ik hier nooit meer teruggezien overigens _O-

Niet dat ik hem iets kwalijk neem, als je wat gains hebt wil je nog wel eens 'omdat het kan' ergens instappen toch :)F
Ik heb nog een paar duizend CAPX liggen .. zou van $0,25 gegarandeerd $25 worden binnen 4 maanden. *O*
Meest veelbelovende whitepaper ooit ... Toen ze de hele kolere zooi verkocht hadden gingen ze na 1 dag strek. :+

Ik ben dus zelf geen haar beter .. en om eerlijk te zijn heb ik best wel eens overwogen om hetzelfde te doen. Begin een coin, schrijf wat whitepapers .. roggel een (fake) samenwerking, start de ico verkoop ... en een dag nadat je de bende verkocht hebt, jammer maar helaas. Als ik daar 3 miljoen mee op weet te halen, dan prima. :Y .. mijn moraal is nou eenmaal niet zo hoog wanneer het crypto betreft. ;)

Aangezien het zo'n beetje iedere ICO zo verloopt, kan ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeros schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:15:
[...]

Als mede starter ben ik het helemaal met je eens. Hopen op een klein zak centje van crypto en dan een cheap huisje op de kop kunnen tikken.
Of de rente gaat weer terug naar oude niveaus waardoor je goedkope huis nog steeds even dure maandlasten heeft.Of menigeen die nu verplicht wordt te huren ziet de goedkope huizen en gaat weer kopen, waardoor de vraagprijs niet zo diep zakt als je zou hopen. Niks is een garantie he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:26:
[...]

Of de rente gaat weer terug naar oude niveaus waardoor je goedkope huis nog steeds even dure maandlasten heeft.Of menigeen die nu verplicht wordt te huren ziet de goedkope huizen en gaat weer kopen, waardoor de vraagprijs niet zo diep zakt als je zou hopen. Niks is een garantie he.
de rente gaat voor 99% niet meer naar oude niveau.
Daarvoor hebben sommige euro landen te hoge schuld. Italië bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Nog iemand hier die hoopt op een huizencrash. :p In combinatie met cryptoboom ga ik voor een halvering op me hypotheek ipv bitcoin blocks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:26:
[...]

De maandlasten zijn geen probleem (je moest eens weten wat mijn huur nu is). Het aanbod, of het gebrek daarvan, dát is het probleem. In combinatie met leennormen.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 31-05-2019 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Xeros schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:13:
[...]

Heb mijn alts op een mooie prijs kunnen kopen vind ik zelf (USD en BTC waarde) en het gaat mij toch meer om langere termijn dan traden. Maar goed 10% meer kunnen kopen was wel mooi geweest.
Ook dát is me meerdere keren gelukt. En eigenlijk had ik met mijzelf afgesproken nooit meer nieuw geld in te leggen maar tja.. Fomo is een bitch :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Ik dacht gister zo slim te zijn om me wachtwoord eens aan te passen. Is het gevolg dat ik mijn funds niet kan moven voor de daarop volgende 24 uur. Stom. :F Wel goeie instelling denk ik.

Beter dat ik er nu achter kom dan wanneer het weer knotsgek gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:32:
Gaan er nog mensen hier wat met EOS doen vandaag? Ivm het "grote" nieuws van morgen... Ik heb niet echt goede ervaringen met grote aankondigingen en aangezien de markt zeer onzeker is nu durf ik dit gokje niet goed aan op dit moment.
Ik heb er voor de vorm 15 in de pf, meer stop ik er niet in ten koste van de andere coins waar ik meer mee heb.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Hallooo dan. Iemand verplaatst even zn spaarcentjes.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LkBv2CC/Naamloos.jpg
aafbeeldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
@Klaas25 Morgen eerste van de maand he? Moeten de rekeningen weer betaald worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 16:55
Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:54:

<knip>
Iemand verplaatst even zn mijn spaarcentjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:54:

[Afbeelding]
aafbeeldingen
Exit scammetje Binance... niets om ons zorgen over te maken. Gewoon doorlopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Ik zou me toch een partijtje zenuwachtig zijn om op de verzendknop te drukken.. pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:08:
Ik zou me toch een partijtje zenuwachtig zijn om op de verzendknop te drukken.. pfff.
Hoevaak ik wel niet het rekeningnummer van het CJIB check voor ik op valideren druk :+ Laat staan een wallet nummer met 30 verschillende tekens + zo een bedrag 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Meestal kijkt er bij zulke bedragen wel even iemand mee om het adres letter voor letter en getal voor getal te controleren :) Daarnaast vermoed ik dat er wel sprake is van een whitelist en gaan er doorgaans een paar kleine aantallen aan vooraf ter controle. En als je een foutje maakt, dan is de kans groot dat de transactie niet goedgekeurd wordt.

Ik zou wel zweet in de handen krijgen als die transactie vele uren/dagen duurt omdat de blockchain nog veel openstaande transacties moet afhandelen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Het is maar een nummer. Nou is dit bedrag wel heel groot maar als je voor een financiële dienstverlener hebt gewerkt dan zeggen bedragen je na een tijdje niet zoveel meer, het proces komt ongeacht het bedrag toch op min of meer hetzelfde neer. :)

Vraag me meer af waarom de adressen niet bekend zijn, gaat dus niet om een exchange in dat geval? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik blij dat ik gisteren vol in Monacoin ben gestapt.. o'nee dat had ik toch niet gedaan..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Pelox EOS lijkt nu wel een mooie beweging te maken...

Zit je er zelf ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Why not een reversed bart. Paar weken geleden ook gedaan. Vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Taro schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:36:

Zit je er zelf ook in?
Ik heb er vanmorgen ook een aantal gekocht. Ik ben benieuwd wat het nieuws wat morgen komt met de prijs gaat doen. Mogelijk denken meer mensen dit en gaan we vandaag al een stijging zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 09:35

Liberteh

All your base belong to me

Zit je er zelf ook in?
Kijk ook goed naar de actuele shorts en longs op EOS (BitMex), dit vertelt je vaak wat komen gaat.
Ik heb mijn long dan ook gesloten op 9360 sats

Edit: nu met link...
https://datamish.com/d/cn...osusd?refresh=30s&orgId=1

Edit edit:
Vergeet in dit geval ook niet (1 juni): buy the rumor, sell the news.
It's coming ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Liberteh op 31-05-2019 12:52 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ik kan deze shit ook.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/87Lm1H7/Naamloos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zit je er zelf ook in?
Nope.. durf het niet aan..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stop losses van Bitcoin, LTC, BCH en ETH aangetikt die ik gisteravond had ingesteld. Gaan we verder dalen of mis ik de boot? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Taro schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:15:
Stop losses van Bitcoin, LTC, BCH en ETH aangetikt die ik gisteravond had ingesteld. Gaan we verder dalen of mis ik de boot? :)
Je mist de boot, het stijgt alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:31
Iemand USDC/PAX gezien deze morgen?
Iemand moet daar een foutje gemaakt hebben... :-)

2019-05-31 04:54:14:651 USDCPAX 1,93100000 2938,39000000 buy
2019-05-31 04:54:14:653 USDCPAX 2,16200000 3998,14000000 buy
2019-05-31 04:54:14:654 USDCPAX 2,39410000 4181,46000000 buy
2019-05-31 04:54:14:655 USDCPAX 2,64010000 3059,80000000 buy
2019-05-31 04:54:14:655 USDCPAX 2,81980000 4192,41000000 buy
2019-05-31 04:54:14:656 USDCPAX 3,00000000 30,00000000 buy
2019-05-31 04:54:14:656 USDCPAX 3,08160000 5814,49000000 buy
2019-05-31 04:54:14:656 USDCPAX 3,29120000 4324,17000000 buy
2019-05-31 04:54:14:656 USDCPAX 3,49080000 3891,61000000 buy
2019-05-31 04:54:14:656 USDCPAX 3,80000000 100,00000000 buy
2019-05-31 04:54:14:658 USDCPAX 4,99960000 70,69000000 buy
2019-05-31 04:54:14:658 USDCPAX 5,00000000 300,00000000 buy
2019-05-31 04:54:14:659 USDCPAX 6,70000000 100,00000000 buy
2019-05-31 04:54:14:659 USDCPAX 9,21000000 100,00000000 buy
2019-05-31 04:54:14:662 USDCPAX 1000,00000000 200,00000000 buy

Gisterenavond was er trouwens ook een bot aanwezig in AMB/BNB. Deze bot kocht verschillende keren het volledige orderbook op tot een +300% .

heb mij enkele keren tussen die AMB bot kunnen smijten. Makkelijk geld zo :-)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/461124487119765505/583986391378165760/unknown.png

[ Voor 3% gewijzigd door argon007 op 31-05-2019 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Als je naar de 1m chart keek wel, maar dan kan je wel per minuut je richting gaan bijstellen :) Ik kijk naar het grotere plaatje en dan heb ik hoger verkocht dan de koers nu staat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Gelukkig is het een rondvaartboot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:37:
[...]

Die kapseist met 26 doden tot gevolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:39:
[...]

Die kapseist met 26 doden tot gevolg?
Ik sta onder streng toezicht op Tweakers dus ik maak er even een Corsa Concordia van... kapseizen en buitengewoon veel gedupeerde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:37:
[...]

een duikboot :O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb zojuist een plukje bitcoin bijgekocht. We zullen wel naar 5k zakken oid, maar prima. Koop ik dan weer wat bij.

Alleen nog Bitcoin voor LT hold vanaf nu, mijn pf blijft wat ie is, maar alts voor de hodl komen er niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
We gaan weer de 8400 kant op mensen, instappen maar! Dit weekend wordt tropisch heet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:23:
Nou ik heb zojuist een plukje bitcoin bijgekocht. We zullen wel naar 5k zakken oid, maar prima. Koop ik dan weer wat bij.

Alleen nog Bitcoin voor LT hold vanaf nu, mijn pf blijft wat ie is, maar alts voor de hodl komen er niet meer bij.
Mooie aankoop, begint nu lekker omhoog te kruipen _/-\o_

Edit: -O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou hier erg oppassen, dit kan een hele lelijke bulltrap zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 15:39
PilatuS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:14:
Ik zou hier erg oppassen, dit kan een hele lelijke bulltrap zijn.
Alts beginnen weer rustig aan te stijgen, meestal een goed teken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:14:
[...]

Alts beginnen weer rustig aan te stijgen, meestal een goed teken.
Als BTC stijgt gaan de alts sowieso mee. Je ziet bij zulke runs omlaag wel vaker dat er een low wordt gemaakt, dan even een kleine run omhoog en dan weer verder zakken. Hoeft niet, maar is prima mogelijk. Voor mij is het gewoon extra goed opletten nu. We zouden terug naar de 9k kunnen gaan, maar niet verder komen dan 8.5k en dan de 7.2k opzoeken kan meer dan prima. Juist wanneer de boel weer gaat stijgen na zo'n dikke run omlaag is opletten niet gelijk te denken dat het over is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
PilatuS schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:20:
[...]

Als BTC stijgt gaan de alts sowieso mee. Je ziet bij zulke runs omlaag wel vaker dat er een low wordt gemaakt, dan even een kleine run omhoog en dan weer verder zakken. Hoeft niet, maar is prima mogelijk. Voor mij is het gewoon extra goed opletten nu. We zouden terug naar de 9k kunnen gaan, maar niet verder komen dan 8.5k en dan de 7.2k opzoeken kan meer dan prima. Juist wanneer de boel weer gaat stijgen na zo'n dikke run omlaag is opletten niet gelijk te denken dat het over is.
Ik weet niet welke alts jij dan hebt, maar als BTC +10 doen, gaan mijn alts -10. Dus de alts gaan mee, alleen de verkeerde kant op :)
Gister de stijging naar de 9100 was natuurlijk killing voor de alts. De daling naar <8000 ook trouwens. Duurt even voor de alts hersteld zijn daarvan (is nu nog niet het geval).

[ Voor 10% gewijzigd door Soeski op 31-05-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:21:
[...]
Ik weet niet welke alts jij dan hebt, maar als BTC +10 doen, gaan mijn alts -10. Dus de alts gaan mee, alleen de verkeerde kant op :)
Dan zit je waarschijnlijk in kleine lowcap alts. De grotere als LTC, BCH en ETH gaan gewoon mee omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HOT al bijna terug op het niveau van gister. En dat met een lagere BTC. Mij hoor je niet klagen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:13:
[...]

Mooie aankoop, begint nu lekker omhoog te kruipen _/-\o_

Edit: -O-
Maakt niet uit, tientjes op de marge. Heb met mezelf afgesproken om met wat kleingeld langzaam in te ladderen voor lange termijn.

Van mij mogen we ook naar 2k zakken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Yes up up up up!!

Moet je eens naar deze gast luisteren. Hij is zo allemachtige bullish op bitcoin.

https://www.youtube.com/watch?v=yTMFbL48Ge8

Hij spreekt ook over 1 iemand die 25% van alle BTC wil kopen? WTF

[ Voor 17% gewijzigd door Klaas25 op 31-05-2019 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:38:
[...]

Maakt niet uit, tientjes op de marge. Heb met mezelf afgesproken om met wat kleingeld langzaam in te ladderen voor lange termijn.

Van mij mogen we ook naar 2k zakken :Y
Goed bezig! Ik heb mijn Delta overzicht weer op een week staan +23% _/-\o_

Moet wel met een goed gevoel het weekend in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vraag mij af he, zou je voor de echte knal omhoog komt nog op 1 BTC uit kunnen komen door simpelweg een beetje te traden? Ik heb mij dat als doel gesteld om te halen. Ik ben begonnen met 1K EUR en zit nu op 1.3K. Nog een lange weg te gaan.

Wie denkt dat je zoiets nog kunt redden door slim met wat muntjes te schuiven?

Ik had wat RDD staan te verstoffen en het kleine beetje BTC wat ik had heb ik er bij gegooid. Je kunt het wel passief laten staan maar je kunt er ook nog wat van proberen te maken denk ik dan. Zonde om extra geld te laten liggen. Dat RDD heeft mij alleen maar verlies gebracht lmao.

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 31-05-2019 15:41 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:40:
Ik vraag mij af he, zou je voor de echte knal omhoog komt nog op 1 BTC uit kunnen komen door simpelweg een beetje te traden? Ik heb mij dat als doel gesteld om te halen. Ik ben begonnen met 1K EUR en zit nu op 1.3K. Nog een lange weg te gaan.

Ik had wat RDD staan te verstoffen en het kleine beetje BTC wat ik had heb ik er bij gegooid. Je kunt het wel passief laten staan maar je kunt er ook nog wat van proberen te maken denk ik dan. Zonde om extra geld te laten liggen. Dat RDD heeft mij alleen maar verlies gebracht lmao.
Tuurlijk kan dat, als je MATIC had opgepikt voor 50sats en had verkocht op 500 sats dan was je er al. Moet je wel ballen hebben en een hele berg geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat

Dat kan zeker, alleen moet je wel flink mazzel en (zoals hierboven gezegd) ballen als kokosnoten hebben, zoals met BSV laatst. Als je op dat soort momenten all-in gaat en het loopt goed, dan is het haalbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh

Volgens mij is het allemaal afhankelijk van hoeveel risico je wil nemen en hoeveel tijd je erin wil investeren. Enkele tientallen procenten per week zijn in een bullmarket mogelijk als je goed bent en vooral heel veel geluk hebt.

Ik denk dat je als verstandige, relatief onervaren investeerder niet al te hoog in moet zetten ;)
Je kunt het wel passief laten staan maar je kunt er ook nog wat van proberen te maken denk ik dan.
Hoewel dat waar is, hoeven niet alle investeringen goed uit te pakken. Ik heb op Ripple eind 2017 300% gedaan ofzoiets, dat was een hoop geld. Dat geld ben ik begin 2018 met dezelfde instappers en stoplosses weer kwijt geraakt :X

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 31-05-2019 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kunt redden, zeker, hoe realistisch het is? Weinig hebben de kennis/tijd/zin om meer goede dan slechte trades te maken.

10 keer 7% pakken is een verdubbeling, dus als je zo'n 25 keer 7% pakt heb je je hele BTC te pakken. Nu nog 25 keer de juiste trade maken. Zijn er mensen die het lukt? Vast en zeker. Maar reken er maar niet op dat jij bij dat exclusieve clubje hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik draai al een tijdje mee en weet wel het e.e.a. van traden af. Heb de laatste jaren eigenlijk alleen maar gehodlt. Maar altijd wel geintresseerd geweest in traden en steeds videos er over blijven bekijken. Voelde mij er nooit helemaal happy bij maar sinds een korte tijd ben ik maar gewoon aan de slag gegaan en hier en daar pik ik mijn procentjes mee. Gaat mij niet heel onaardig af moet ik zeggen. Ik probeer voornamelijk mijn verliezen te beperken en ik zet kooporders op pullbacks. Laat gewoon de muntjes naar mij toe komen ipv achter candles aan te jagen.

Lijkt mij wel een leuke uitdaging voor mezelf om te kijken of ik rustig aan richting die 1 BTC kan komen. Hoe snel of hoe langzaam dat gaat maakt mij niet uit. Ben alleen bang dat op een gegeven moment die BTC raket aan gaat en dan is hij nog lastig in te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Voor de geintresseerden: Live stream SEC.

https://www.sec.gov/fintech-forum/index.html

[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 31-05-2019 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
prima koersverloop, niks aan t handje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Waar gaan ze het over hebben dan?

Edit: ze hebben in het inleiding over het belang van innovation in het verleden en in de toekomst: daar komt de BTC ETF heren :D.

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-05-2019 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Je kunt het toch in een schema gooien? Afgezien van de tijdsspanne zijn de andere variabelen bekend. Als je een einddatum bepaald dan kun je zo uitrekenen hoelang het duurt met de huidige prijs. ;)

Heb eea even snel in een sheet gegooid en als je 5% per dag maakt, die er ook weer instort en dat consequent volhoudt 36 dagen om van 1300 naar 7530 te gaan. Met 2% is dat 89 dagen, aan jou om te bepalen of dat haalbaar is of niet. Tussentijdse potentiële verliezen zijn hierin niet meegenomen en het gaat je best nog wat tijd kosten om een stabiel rendement te halen dus deze prognoses zijn aan de optimistische kant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
TuutjDrie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:48:
[...]

Waar gaan ze het over hebben dan?

Edit: ze hebben in het inleiding over het belang van innovation in het verleden en in de toekomst: daar komt de BTC ETF heren :D.
Distributed Ledger Technology :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:46:
Ik draai al een tijdje mee en weet wel het e.e.a. van traden af. Heb de laatste jaren eigenlijk alleen maar gehodlt. Maar altijd wel geintresseerd geweest in traden en steeds videos er over blijven bekijken. Voelde mij er nooit helemaal happy bij maar sinds een korte tijd ben ik maar gewoon aan de slag gegaan en hier en daar pik ik mijn procentjes mee. Gaat mij niet heel onaardig af moet ik zeggen. Ik probeer voornamelijk mijn verliezen te beperken en ik zet kooporders op pullbacks. Laat gewoon de muntjes naar mij toe komen ipv achter candles aan te jagen.

Lijkt mij wel een leuke uitdaging voor mezelf om te kijken of ik rustig aan richting die 1 BTC kan komen. Hoe snel of hoe langzaam dat gaat maakt mij niet uit. Ben alleen bang dat op een gegeven moment die BTC raket aan gaat en dan is hij nog lastig in te halen :P
Trade je vanuit BTC of een stable?

Lastig idd wanneer je in een trade zit en BTC even een mooncandle van 1k doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Klaas25 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:40:

Die wil heb ik ook.... toch bekruipt me het gevoel dat me dit niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn BTC was trouwens binnen 40 minuten aanwezig in de wallet. Dat gaat toch nog best redelijk.

Niet instant zoals NANO oid, maar prima zat.

Nu 33% BTC in de PF. Jottum.

Hopenlijk laat dat oude stuk roest me niet in de steek. To the moon, gentlemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VWIMlg2.png

De gemaakte daling van Bitcoin is bij mij niks anders dan een re-test van eerdere weerstand wat nu support is geworden. Is alleen maar gezond ;)

Nu alweer boven de $8400, tijdje sideways en daarna weer richting de $8800-9200 voor een volgende test van die weerstand. Gisteren een flinke rejectie op $9100, het zal mij benieuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Trade vanuit USDT. Gevaarlijk ja zeker. I know :P Je weet het maar nooit met die Tether.

@Crypts Thanks! Je hebt gelijk, thanks voor het in het perspectief plaatsen. Ik blijf idd het geld wat ik qua winst pak gewoon in mijn pot houden om te handelen. Dus die percentages worden steeds meer geld waard op die manier :)

Ik wil er verder geen tijdsdruk op zetten. Gewoon rustig aan wat percentages pakken als dat kan. Uiteraard maak je soms ook een mindere trade en verlies je weer wat. Maar wel mooi om door via jouw berekening te zien waar je rekening mee kunt houden als je van al het beste uit gaat.

Edit: wat het ook is: voor mijn werk zit ik dagelijks achter een computer. Dus ik kan prima af en toe een paar cijfertjes inkloppen en op die manier wat extra geld verdienen. Ik ben echt dom als ik het niet doe gewoon. Ondertussen blijf ik lekker door leren om er beter en beter in te worden. Ik ben ook niet bang om mijn geld er eens helemaal uit te halen en in USDT te laten staan als ik gewoon van het leven wil genieten 8)

[ Voor 25% gewijzigd door DAMAGE op 31-05-2019 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 15:58:
[...]

Die wil heb ik ook.... toch bekruipt me het gevoel dat me dit niet gaat lukken.
Even 100 euries naar Binance, Turbo ;)

Beetje traden, heb jij dat binnen een week bij elkaar.

Zolang je hier maar even een heads-up geeft wanneer je begint met marketdumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Naast GUTS tickets gaat nog een 2de ticketing bedrijf het GET protocol beginnen gebruiken (ITIX). Mass adoption!

https://medium.com/get-protocol/update-may-19-6b2053098d8c

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd BTC gaat ook prima, als je maar een goede fee mee geeft. Mensen die klagen dat BTC traag is geven gewoon een vet skeer feetje mee. Ja dan pakt niemand die transactie op om te confirmen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:01:
[Afbeelding]

De gemaakte daling van Bitcoin is bij mij niks anders dan een re-test van eerdere weerstand wat nu support is geworden. Is alleen maar gezond ;)

Nu alweer boven de $8400, tijdje sideways en daarna weer richting de $8800-9200 voor een volgende test van die weerstand. Gisteren een flinke rejectie op $9100, het zal mij benieuwen.
'Dit is gezond voor Bitcoin.' :+

Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die stelling las op Reddit zat ik nu al coctails te drinken op de veranda van mijn villa op Bonaire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:05:
[...]

Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die stelling las op Reddit zat ik nu al coctails te drinken op de veranda van mijn villa op Bonaire.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:05:
[...]

haha true. Maar door re-tests leg je gewoon fundament. Dat heb ik liever dan dat extreme parabolische. Af'n toe pullbacks zijn ook gewoon gezond... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Die fake-out op $9000 vond ik anders niet zo gezond...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:07:
Hoezo is dat niet gezond? $8800-9200 is gewoon een historische weerstandszone. Daar kom je meestal niet de 1e keer al doorheen.

Dat hadden we toch ook met $8000-8400, daar zijn we ook meerdere keren tegenaan gebotst met een flinke daling tot gevolg. Totdat we uiteindelijk genoeg power hadden om door te beuken.

Traders bepalen de prijs en die vinden het gewoon heerlijk om tussen ranges te traden. Op support kopen, op weerstand verkopen. Zo gaat dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:07:
Vooral niet voor de arme zielen die nog snel een plukje kochten op 9090 :+

Nog beter dan mijn 2 december 2017 buy, dat wel.

Alles is relatief |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:01:
@Verwijderd Trade vanuit USDT. Gevaarlijk ja zeker. I know :P Je weet het maar nooit met die Tether.
Weet niet, lijkt me een prima optie. Tenzij tether natuurlijk flash crasht, maargoed dan maakt het denk ik ook niet meer uit waar je geld in staat.

Wanneer je het uiteindelijke doel van 1 BTC weet te halen, zet je het dan om in BTC?

Sowieso succes gewenst en ik hoop dat het je lukt!

Zou een mooie buy in zijn vanuit 1000 en wat tijd d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Yes up up up up!!

Moet je eens naar deze gast luisteren. Hij is zo allemachtige bullish op bitcoin.

Dit zijn nou juist de filmpjes die je niet moet kijken.

Wat een onzin verhaal, die kerel probeert BTC alleen maar te pushen en FOMO te creëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:01:
Thanks! Je hebt gelijk, thanks voor het in het perspectief plaatsen. Ik blijf idd het geld wat ik qua winst pak gewoon in mijn pot houden om te handelen. Dus die percentages worden steeds meer geld waard op die manier :)

Ik wil er verder geen tijdsdruk op zetten. Gewoon rustig aan wat percentages pakken als dat kan. Uiteraard maak je soms ook een mindere trade en verlies je weer wat. Maar wel mooi om door via jouw berekening te zien waar je rekening mee kunt houden als je van al het beste uit gaat.
Tsja ik doe het als 'werk' he? :) Hoe je eea aan wil/gaat pakken is helemaal aan jou maar ik kan je wel meegeven wat ik een beetje doe, waarom en welke waarde ik daaraan hecht.
- pf is (meestal) verdeelt in 33% btc en de rest ltc omdat ltc over de dag (wederom meestal) wat meer fluctueert en dus meer oplevert.
- als ik zin in een gokje heb vervang ltc door bch, die kan het zelfs nog iets beter doen.
- ik verdeel mijn pf bij zo'n grapje als gister meestal 50/50 btc/ltc tijdelijk omdat btc meestal eerder terugbounced.

Bovenstaande is voor mijn 'werkvoorraad' op Coinbase, daar waag ik me verder ook niet aan andere coins. Ik weet een beetje wat ik met deze 3 kan en wanneer. Daarnaast heb ik her en der nog wat 'gokpotjes' die net zo vaak wel als niet een tijdje in de min staan. Soms maakt een shitcoin ineens een moonshot dus overall neemt het aantal btc wel toe maar daar kan wat tijd tussen zitten. :P

Misschien belangrijkste tip wel, gooi het even in een sheet. Als je het visualiseert voor jezelf is het veel makkelijker te overzien en ga je ook 'verstandigere' beslissingen nemen. Ook werkt het voor mij om doelen te stellen en dus tevreden te zijn als die gehaald worden, ook als de boel daarna nog door mooned. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:09:
Hoezo is dat niet gezond? $8800-9200 is gewoon een historische weerstandszone. Daar kom je meestal niet de 1e keer al doorheen
Die spike van gisteren was gewoon pure manipulatie. De whales weten ook dat $8800 een psychologisch level is en ze hebben even lekker massa's retailers geflikt door de prijs er kort doorheen te jagen. Lekker op $9050 massaal je longs deponeren en laten invullen door nietsvermoedende FOMO'ers en katschiiiing!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts thanks voor je waardevolle input! Heb je eventueel een linkje naar zo'n sheet voor mij zodat ik een beetje een idee heb hoe die eruit moet zien? Ga ik mij daar eens in verdiepen _/-\o_

@Verwijderd Thanks man ik zal af en toe wel even een klein updatje posten of het nog een beetje goed gaat (of niet:P)

[ Voor 23% gewijzigd door DAMAGE op 31-05-2019 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Yes up up up up!!

Alleen zijn manier van praten zint mij al niet.
Na 10 seconden neem ik het al niet serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 16:18:
[...]

Die spike van gisteren was gewoon pure manipulatie. De whales weten ook dat $8800 een psychologisch level is en ze hebben even lekker massa's retailers geflikt door de prijs er kort doorheen te jagen. Lekker op $9050 massaal je longs deponeren en laten invullen door nietsvermoedende FOMO'ers en katschiiiing!
Dit ga je de hele weg naar boven krijgen.
Hoort er gewoon bij hé.
Zou me er niet te druk om maken.
Pagina: 1 ... 59 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!