We hebben toch al een bounce op 8.6k gehad. Net ook nog op 8.4k, wat wil je nouVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:18:
Had er al iemand een bounce besteld of moet ik het weer doen.
Pittig dipje.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Een hogere bouncePilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:19:
[...]
We hebben toch al een bounce op 8.6k gehad. Net ook nog op 8.4k, wat wil je nou
Zeker.. de afroep staat op $3000. Don’t you worrie Jaap.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:18:
Had er al iemand een bounce besteld of moet ik het weer doen.
valt nog meeTomTorquay schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:20:
Pittig dipje.
Tot nu toe -800+ vanaf de top mag best pittig worden genoemt toch ?
Het zijn nog geen Q4 2017 dips. Vergeleken daarmee is dit niks..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tuurlijk, maar altijd intrigerend als BTC zo van een klif duikt.superpolm schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:22:
valt nog mee
Blijven nu wel even hangen, denk ik. Maar of de support het uiteindelijk houdt?
Verwijderd
Ik vond het leuker toen jij op het veld stond ipv langs de zijlijnTurbo-Puppy schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:20:
[...]
Zeker.. de afroep staat op $3000. Don’t you worrie Jaap.
Dat wou ik net zeggen, toen werd 2500 een gezonde correctie genoemdStokstaart schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:24:
[...]
Het zijn nog geen Q4 2017 dips. Vergeleken daarmee is dit niks..

XRP = trash
De 8.2k er aan binnen 3 minuten.
Vind BNB trouwens wel sterk nog, hoewel die ook flink daalt. Toch iemand die op 31 dollar zegt, doe mij er maar 10.000 stuks.
Vind BNB trouwens wel sterk nog, hoewel die ook flink daalt. Toch iemand die op 31 dollar zegt, doe mij er maar 10.000 stuks.
Meneer 20K verkoopt ook weer wat.
XRP = trash
Support waar ik over sprak is al gebroken...
Gaat wel heel hard nu. Maar daar is niks mis mee, maar waar o waar ligt de bodem.
ETH zegt nu ook *knak*
ETH zegt nu ook *knak*
[ Voor 12% gewijzigd door Swaha op 30-05-2019 23:28 ]
Wat is het woord van vandaag trouwens ? Ah, ik weet het: Liquidatie
Verwijderd
Geen wonder dat Philakone aan de coke en drank is geraakt.
Dit is nuchter niet te behappen.
Dit is nuchter niet te behappen.
Die 325 Bitcoin buy wall op Binance wordt ook vrij snel opgegeten. Ik stel de buy orders weer wat lager in.
Edit: HOT buy order @ 23 sats aangetikt. Hopelijk ben ik daar over een aantal dagen ook nog blij mee. Sell order weer op 29 sats gezet.
Edit: HOT buy order @ 23 sats aangetikt. Hopelijk ben ik daar over een aantal dagen ook nog blij mee. Sell order weer op 29 sats gezet.
[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 30-05-2019 23:29 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Damnnnnn dit gaat wel erg hard zo! Ben zelf pas rond 8350 uitgestapt, meestal stap ik op het laagste punt uit, maar not today blijkbaar.... van 9000 naar 8000 binnen een paar uurtjes (!)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
7800 zie ik wel als een mooi resistance niveau.Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:26:
Die 7k komt er wel vandaag.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi om te zien dat coins als XLM gas terug geven en in BTC stijgen en in ETH dus helemaal pompen.
8k en op de 99 MA op de 4u, als we dit niet houden......
Paniek. Zelf heb ik nog steeds verlies 30% op btc, gekocht op 10.5k euro. Maar als btc straks 6500 aantikt koop ik zeker bij! Geen trollpost
we gaan echt nog veel hoger zitten!
Liquidatie van de heer Kooij incoming, vrees ik.
Behoorlijk wat steun op $7800 (USDT), dat level zou toch moeten, minstens in eerste instantie. Op middelkorte termijn zou zomaar 7000 weer in zicht kunnen komen...
Behoorlijk wat steun op $7800 (USDT), dat level zou toch moeten, minstens in eerste instantie. Op middelkorte termijn zou zomaar 7000 weer in zicht kunnen komen...
Verwijderd
Wie heeft mijn halve btc verlies gevonden?
Weer niet verkocht ook al.wist ik dat het stom was om niet te doen.
Iets met ezel en steen. En 82x stoten tot nu toen..
Weer niet verkocht ook al.wist ik dat het stom was om niet te doen.
Iets met ezel en steen. En 82x stoten tot nu toen..
Iemand die wat wil zeggen over Wall Street en vakantiegeld wellicht?
50% Litecoin en 100% ETH weer teruggekocht op -11% en -10%. Met BCH en Bitcoin wacht ik nog maar even op meer zekerheid.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik hoop het. Heb mijn huis en mijn grootmoeder verkocht en alles in Tether gepompt! Het voorschot op mijn eigen tropisch eiland is al gegeven. Nu nog wachten tot USDT 90% marktaandeel haalt en naar $100 gaat!Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:33:
Tether gaat lekker. Flippening?
Verwijderd
Ja dat ik hoop dat ze genieten van hun vakantie met mijn geld😀😀Turbo-Puppy schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:33:
Iemand die wat wil zeggen over Wall Street en vakantiegeld wellicht?
Ik gun het ze, ze houden de spanning er tenminste goed in voor vanavond.
Bedoel je mijTomTorquay schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:31:
Liquidatie van de heer Kooij incoming, vrees ik.
Binance ligt eruit hier.. Alleen maar oude saldo´s en geen orders kunnen inschieten. Kost me heel wat sats zo ben ik bang, bij een bounce
Geen PAX .. geen LCC .. geen Pinguin coins ... not a change mate!TomTorquay schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:35:
[...]
Ik hoop het. Heb mijn huis en mijn grootmoeder verkocht en alles in Tether gepompt! Het voorschot op mijn eigen tropisch eiland is al gegeven. Nu nog wachten tot USDT 90% marktaandeel haalt en naar $100 gaat!

Hier werkt alles prima, vreemd genoeg.PHPResource schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:36:
Binance ligt eruit hier.. Alleen maar oude saldo´s en geen orders kunnen inschieten. Kost me heel wat sats zo ben ik bang, bij een bounce
Via API ook behoorlijke vertraging soms. Servers staan op full load.
Hoe pijnlijk is het trouwens om te zien dat één of andere onverlaat BTC over $9000 doet stijgen om iedere retail-trader te laten inFOMO'en en er vervolgens lekker de stekker uittrekt, waarna de boel bijna $1000 inzakt
Redelijke bounce wel, op dit moment.
Inmiddels weer helemaal ingestapt. Vertrouw het nog niet helemaal, maar, de stop losses staan ingesteld. Hopelijk zien de heren uit Azië dit als een mooi koopmomentje
Net wat BNB gekocht en verkocht, gewoon handmatig op de desktop, geen enkel probleem. Heb af en toe wel eens dat ik moet refreshen om wat ik net heb gekocht weer te kunnen verkopen. Dan blijft er bij markersell 0 staan ook al druk ik op 100%, maar nu in 1x zonder refresh gewoon werken. De order history loopt wel wat achter, maar dat is het dan ook. Het werkt hier nu voor net zo goed zoals altijd, misschien zelfs wat beter dan normaal gezien het niet hoeven refreshen.Malarky schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:39:
[...]
Via API ook behoorlijke vertraging soms. Servers staan op full load.
Ach zoals eerder gezegd de 20k meneer kan ook zijn grapje de andere kant toe uit uitvoeren, of anders kunnen zijn vrienden dat wel, paar miljoen aan shorts op BitMEX en ze lopen binnen. De moonboys zijn immers alleen maar bezig met de kleur van hun toekomstige Lamboo aan het uitzoeken..TomTorquay schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:41:
Hoe pijnlijk is het trouwens om te zien dat één of andere onverlaat BTC over $9000 doet stijgen om iedere retail-trader te laten inFOMO'en en er vervolgens lekker de stekker uittrekt, waarna de boel bijna $1000 inzakt![]()
Ik denk niet dat 20k meneer hier iets heeft gedaan tot nu toe. In ieder geval niet door in 1x te verkopen. Dit zijn van wat ik denk gewoon mensen die uitstappen en stop losses die stop losses triggeren. Als iemand echt 5k BTC of meer verkoopt was het niet zo langzaam gezakt.Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:46:
[...]
Ach zoals eerder gezegd de 20k meneer kan ook zijn grapje de andere kant toe uit uitvoeren, of anders kunnen zijn vrienden dat wel, paar miljoen aan shorts op BitMEX en ze lopen binnen. De moonboys zijn immers alleen maar bezig met de kleur van hun toekomstige Lamboo aan het uitzoeken..
Het pump before dump hebben we al wel heel vaak op de BTC gezien. Dat is het spel van de shorts en longs die dubbel profiteren.TomTorquay schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:41:
Hoe pijnlijk is het trouwens om te zien dat één of andere onverlaat BTC over $9000 doet stijgen om iedere retail-trader te laten inFOMO'en en er vervolgens lekker de stekker uittrekt, waarna de boel bijna $1000 inzakt![]()
Absoluut. Het enige waar ik wou op attenderen is dat je voortdurend dreigt geflikt te worden in dit wereldje. Je moet heel erg hard opletten met hoe de markt gemanipuleerd wordt, en dan nog. Dat we net over die $9000 gingen is geen toeval. Noch dat meneer Philakone de FOMO op dat moment bij zijn nietsvermoedende publiek nog een beetje aanjaagt op zijn Twitter...Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:46:
Ach zoals eerder gezegd de 20k meneer kan ook zijn grapje de andere kant toe uit uitvoeren
Ik ga slapen met een klein stukje meer btc in mijn pf. Dat is het positieve van vandaag... Hopelijk is het morgen hetzelfde of meer waard in euro's.
Zero.
Denk niet dat de kat komende dagen nog op gaat staan ook ... lijkt me vrij definitief dood nu.Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:53:
Denk dat dit de dead cat bounce was.
Kolere, ik kan ook niet even weg gaan of de blagen verprutsen het weer.
Foei!
Foei!
Verwijderd
SorryRaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:55:
Foei!
Verwijderd
RaptorXS, maatje, koop even wat BTC bij, zodat we weer door de 9k gaan.RaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:55:
Foei!
Alvast bedankt.
Ik kijk overigens wel uit naar dat Binance marging/leverage trading gaat introduceren. Want dan kan je wel uitstappen naar een stable coin en dan bij een dalende BTC toch meer BTC value pakken zonder in een short te zitten. Ik denk dat ik dan wel een apart account ga gebruiken voor Binance Margin, gewoon om niet in de verleiding te komen om m'n main account op te blazen.
Ik heb net mijn best gedaan met 0.024 btc..Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:57:
[...]
RaptorXS, maatje, koop even wat BTC bij, zodat we weer door de 9k gaan.
Alvast bedankt.
Zero.
en ... GDAX is down.
-edit- .. werk weer, al loopt het orderbook niet gelijk met de sale/buy's

-edit- .. werk weer, al loopt het orderbook niet gelijk met de sale/buy's

[ Voor 50% gewijzigd door Turbo-Puppy op 31-05-2019 00:05 ]
Is het al ééns gebeurt dat je na een aantal uur weer naar dezelfde prijs als voor de daling terugschiet? Heb er nog niets over kunnen vinden.
Niet dat ik weet. Dalingen gaan altijd harder dan stijgingen. Het heeft weken gekost om er 2k bij te krijgen, maar 800 er af kan binnen een paar uur.mprkooij schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:09:
Is het al ééns gebeurt dat je na een aantal uur weer naar dezelfde prijs als voor de daling terugschiet? Heb er nog niets over kunnen vinden.
Verwijderd
Hoe zou het nu met de 'dikke groenen kaarsen' longpositie van @A87 gaan?
Ik mag hopen dat je er al een tijdje uit bent?
Ja .. de alive cat bounce .. je gooit een springlevende kat volgas op de grond, en loopt vervolgens weg.mprkooij schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:09:

Zover mij bekend komt het alleen voor bij fluctuaties tot 5% .. meer dan dat heb ik het nog niet gezien. Meestal is het dan wel de berg helemaal af.
Niet binnen de paar uur, wel binnen een dag of twee. Al is het meestal een prijs die omhoog schiet en vervolgens terug van z'n plateau naar hetzelfde niveau als ervoor terugvalt, de typische 'barts'. Omgekeerd komt eerder zelden voor, maar ik herinner me minstens één dergelijk geval van vorig jaar.mprkooij schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:09:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.Ladonna schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:10:
We gaan 9200 zien
Ik doe mee

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zijn laatste bericht ...Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:12:
Hoe zou het nu met de 'dikke groenen kaarsen' longpositie van @A87 gaan?

Het lijkt me juist zeer onwaarschijnlijk dat we niet voorbij 9200 gaan komen. De vraag is alleen wanneer.. volgende week, volgende maand, volgend jaar.....
Zekers weten, alleen vandaag niet meer. Maar het is nog geen juni 2021.Ladonna schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:10:
We gaan 9200 zien
Positief denken jongens, het zou zo maar kunnen, alles wat omlaag gaat, kan ook omhoog
Wanneer je de 65 passeert, dan ga je daar vanzelf anders over denken.Ladonna schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:24:
Positief denken jongens, het zou zo maar kunnen, alles wat omlaag gaat, kan ook omhoog
Als het niet meer omhoog gaat als je de 65 passeert, kan je altijd naar de huisarts voor die blauwe pilTurbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:24:
[...]
Wanneer je de 65 passeert, dan ga je daar vanzelf anders over denken.
Verwijderd
Ook dat kan kunstmatig omhoog gemanipuleerd worden.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:24:
[...]
Wanneer je de 65 passeert, dan ga je daar vanzelf anders over denken.
Geef mij 1 voorbeeld van de afgelopen 2 jaar dat een daling als deze op BTC goedgemaakt is binnen 1 dag. Ik heb het nog nooit gezien sinds 2016 dat ik met BTC bezig ben. Tuurlijk gaan we de 9.2k weer zien, maar niet binnen een paar uur. Ja, ok, als meneer 20k BTC er nog eens 20k koopt, dan wel. Alleen los van dat gaat het gewoon niet gebeuren.Ladonna schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:24:
Letterlijk nog steeds organische groei.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:26:
[...]
Ook dat kan kunstmatig omhoog gemanipuleerd worden.
Nee maar, wat vertel je me nu?Swaha schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:21:
Het lijkt me juist zeer onwaarschijnlijk dat we niet voorbij 9200 gaan komen. De vraag is alleen wanneer.. volgende week, volgende maand, volgend jaar.....

TP gaat slapen mensen ... dacht vanavond een mooi inkoopmomentje te vinden, helaas nog niet het geval ... het zal echt een -20% moeten zijn. Had er 1 staan op €75.06 ... wellicht morgenvroeg. 
Laat hem gewoon tegen beter weten in staan ...

Laat hem gewoon tegen beter weten in staan ...
Sorry, beetje ongelukkig gequote. Jij zegt dat het je zeer onwaarschijnlijk lijkt dat we 9200 voorbij gaan, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat we daar nooit meer voorbij gaan.
Man man.. Slechts twee dagen geleden stuurde ik nog screenshots rond van wéér een flinke piek in mij pf.. Nu zit mijn pf daar nog ruim boven maar toch voelt het treurig aan..
En gewoon voor het eerst sinds tijden weer wat Euro’s ingelegd net voor de drop
Afijn, alles in perspectief!
En gewoon voor het eerst sinds tijden weer wat Euro’s ingelegd net voor de drop
Afijn, alles in perspectief!
Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat BTC binnen enkele jaren wel eens richting 50k zou kunnen gaan. Op dit moment zie ik echter eerder neerwaarts potentieel dan opwaarts potentieel, en dus lijkt $9200 op korte termijn mij zeer ver weg. Al moet ik zeggen dat de bulls stevig weerwerk bieden. Als we dit niveau de komende 24 uren kunnen vasthouden, dan zit er misschien toch nog wat (stijgends) in.Swaha schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:37:
Sorry, beetje ongelukkig gequote. Jij zegt dat het je zeer onwaarschijnlijk lijkt dat we 9200 voorbij gaan, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat we daar nooit meer voorbij gaan.
Dan zitten we aardig op 1 lijn, en had ik je bericht verkeerd begrepen.TomTorquay schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:41:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat BTC binnen enkele jaren wel eens richting 50k zou kunnen gaan. Op dit moment zie ik echter eerder neerwaarts potentieel dan opwaarts potentieel, en dus lijkt $9200 op korte termijn mij zeer ver weg. Al moet ik zeggen dat de bulls stevig weerwerk bieden. Als we dit niveau de komende 24 uren kunnen vasthouden, dan zit er misschien toch nog wat (stijgends) in.
Wat maakt het uit wat btc doet. De alts kruipen weer omhoog, die hebben in verhouding van btc nog wat in te halen.
Als we nog een daling krijgen zou die nu zo'n beetje moeten gaan komen.
BTC kruipt langzaam weer omhoog. Zou mooi zijn als we iig dit level even vast kunnen houden en langzaam weer naar boven kruipen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Toch niet. Gaan we weer onder die 8k..... Mn pf -7%, daar gaat mn carport.DAMAGE schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 01:40:
BTC kruipt langzaam weer omhoog. Zou mooi zijn als we iig dit level even vast kunnen houden en langzaam weer naar boven kruipen.
[ Voor 15% gewijzigd door green-tea op 31-05-2019 06:31 ]
Hier in -9.8%..green-tea schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 06:28:
[...]
Toch niet. Gaan we weer onder die 8k..... Mn pf -7%, daar gaat mn carport.

Zero.
Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:08:
Hopelijk heeft hij gelijk, voor de periode van 1 jaar. Nooit verkeerd om over 12 maanden op een ATH te verkopen en anderhalf jaar later weer erg laag in te kopen
[Twitter]

Helaesch had deze twitteraar het niet bij het juiste eind:p
Let wel, margin trading bij BitMEX betekent dat de wicks aan beide kanten hoger zijn dan bij Binance. Dit impliceert gelijk dat zodra margin trading bij Binance fully live gaat, je ervanuit kan gaan dat de bewegingen beide kanten uit op Binance net als bij BitMEX heftiger zullen worden.JoebarRC schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 07:31:
Misschien was de drop wel een stunt van binance om te laten zien dat je ook kan spelen met marge trading![]()
Zojuist geopend op beta.binance.com
Er staat nu een ‘M’ naast de pairs, Marge trading dus..
[Afbeelding]
Aangezien de meesten (hier) een account bij Binance hebben zal deze Margin trading er zeker toe leiden dat veel traders met weinig ervaring met margin trading heel hard op hun bek zullen gaan i.v.m. hebzucht en al je middelen ter beschikking te hebben daartoe.
Absoluut.. heel gevaarlijk.. denk dat als ik verleid wordt dit doe met een apart account met zeer beperkte resourcesSahara schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 07:41:
[...]
Let wel, margin trading bij BitMEX betekent dat de wicks aan beide kanten hoger zijn dan bij Binance. Dit impliceert gelijk dat zodra margin trading bij Binance fully live gaat, je ervanuit kan gaan dat de bewegingen beide kanten uit op Binance net als bij BitMEX heftiger zullen worden.
Aangezien de meesten (hier) een account bij Binance hebben zal deze Margin trading er zeker toe leiden dat veel traders met weinig ervaring met margin trading heel hard op hun bek zullen gaan i.v.m. hebzucht en al je middelen ter beschikking te hebben daartoe.
Ik zag dat op Binance margin trading in beginsel alleen 2x wordt en nog niet hoger. Dat zou een goede zet zijn en op termijn kunnen ze daar natuurlijk altijd de hogere leverages aan gaan toevoegen.Sahara schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 07:41:
[...]
Let wel, margin trading bij BitMEX betekent dat de wicks aan beide kanten hoger zijn dan bij Binance. Dit impliceert gelijk dat zodra margin trading bij Binance fully live gaat, je ervanuit kan gaan dat de bewegingen beide kanten uit op Binance net als bij BitMEX heftiger zullen worden.
Bitcoin stijgt overigens redelijk steady het afgelopen uur! Vooralsnog geen spijt van het weer instappen gisteravond.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 31-05-2019 08:15 ]
Zal door de trouwe binance traders wel weer als FUD of onzin gezien worden want binance is de king al kost het hun geld

Gister ook zowel op btc en ltc weer ingestapt, die laatste blijft nog een beetje achter maar btc zorgt ervoor dat de euro waarde weer gelijk is aan gister maar nu met meer van beiden.Taro schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:14:
Bitcoin stijgt overigens redelijk steady het afgelopen uur! Vooralsnog geen spijt van het weer instappen gisteravond.
Achteraf gezien had ik nog veel beter weer kunnen instappen maar ik ben tevreden. Als we nu weer langzaam omhoog kruipen komt die winst vanzelf.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier lukt het maar niet om weer in te stappen, LTC op 95euro gezet komt ie in de buurt verlaag ik de order weer,Crypts schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:38:
[...]
Gister ook zowel op btc en ltc weer ingestapt, die laatste blijft nog een beetje achter maar btc zorgt ervoor dat de euro waarde weer gelijk is aan gister maar nu met meer van beiden.![]()
Achteraf gezien had ik nog veel beter weer kunnen instappen maar ik ben tevreden. Als we nu weer langzaam omhoog kruipen komt die winst vanzelf.

Slux is hem even kwijt de laatste dagen.
Komt wel weer. Had hem gister op €98 gezet alsnog en daar loopt hij nu wel onder maar dat komt wel weer goed. Dat eindeloze geschuif probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen, op een gegeven moment ga je echt schuiven met centen en afgezet tegen de tijd die je er dan instopt is dat nog niet eens minimumloon werk. Dan ga ik liever met iets minder van het zonnetje genieten.Slux schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:40:
[...]
Hier lukt het maar niet om weer in te stappen, LTC op 95euro gezet komt ie in de buurt verlaag ik de order weer,zo stap ik nooit in
![]()
Slux is hem even kwijt de laatste dagen.
Ik vind het ook belangrijker om elke keer op die bolderkar te zitten met een beetje winst dan telkens net het bootje te missen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Margin trading in a nutshell: https://www.reddit.com/r/...bv1kj7/i_lost_everything/ leerzaam verhaal vers van de 9k drop van gisteren. @A87 Hopelijk heb jij wel je long positie op tijd met veel winst verkocht.
Dit is niet margin trading in a nutshell. Margin traden wordt overal gebruikt. Zijn verhaal getuigd namelijk niet van jaren lange trade ervaring.Sahara schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:04:
Margin trading in a nutshell: https://www.reddit.com/r/...bv1kj7/i_lost_everything/ leerzaam verhaal vers van de 9k drop van gisteren. @A87 Hopelijk heb jij wel je long positie op tijd met veel winst verkocht.
Dit is gewoon het niet kunnen beheersen van emoties in a nutshell, waarschijnlijk ook onverantwoordelijk hoge leverage i.c.m. overload systeem van BitMex.
Stick to a working plan, leer het uitschakelen van je emoties mbt trades en stop op het moment dat er greed komt.
Er is een reden waarom 95% van de traders faalt.
[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 31-05-2019 09:19 ]
Het was een drama gisteren.. als er echt een bullrun komt of een enorme dip weet ik niet of dat goed gaat komen...Slux schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:37:
Zal door de trouwe binance traders wel weer als FUD of onzin gezien worden want binance is de king al kost het hun geld
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!