[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.002 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mezelf maar even kort voorstellen. Lees al een tijdje mee hier dus lijkt me wel zo netjes ;-)
Ik ben Jeroen en ben een paar maanden geleden voorzichtig in de crypto gestapt. Lees hier en daar wat, kijk wat filmpjes en volg dit topic dus ook met veel interesse.
Erg leerzaam voor een rookie als ik en ook het jargon is heel bijzonder ;)

Ben bij Bitvavo ingestapt met 750 euries en wat leuke trades gedaan met VET, XLM, XRP en bij de lancering van HOLO op Bitvavo ook goede zaken gedaan.
Langzamerhand toch meer aanwezig op Binance en daar veel kleine trades gedaan en natuurlijk ook flink op m'n bek gegaan.

Probeer m'n portfolio langzaam uit te breiden en met al die kleine trades toch inmiddels al 0.27 btc van m'n 750 euries gemaakt dus ik ben niet geheel ontevreden.
Ook een account op Coinbase Pro maar daar verder nog niet veel gedaan.

Hoop hier nog veel te lezen/leren en bedankt voor jullie input!
d:)b

- net trouwens op 5168 ingestapt op XRP..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:20:
@outlandos went zeker. Sneller dan je denkt. Je moet er ook gewoon niet te veel bij stil staan. Dat geld heb je gewoon nodig om de gains te kunnen maken die je maakt. Als je dat geld er niet in hebt zitten maak je de gains ook niet. En dat beetje verlies hoort bij het grotere geheel.

Toch wel trots op mijn koop momentje HOT van gisteren. Staat ondanks deze drop van BTC slechts 3% in de min nu die positie. Dat heb ik dus van te voren best goed ingeschat. Soms moet je jezelf ook even een schouderklopje geven he :)

Oh ja en nu naar de sportschool. Ook belangrijk. Even die gedachten over crypto uit en gewoon even met die gewichten zwaaien. Belangrijk mensen niet vergeten!
Gelijk heb je.

En ik ga er voor vanavond een punt achter zetten wat crypto betreft. Morgen is het voornemen er weinig mee bezig te zijn, maar dat was het plan vandaag ook.. jullie weten hoe dat gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Oepsje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:45:
[...]

Bitonic werkt precies hetzelfde
Hebben geen ETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krokos
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-07-2019
Litecoin is echt al flink omhoog gezet afgelopen maanden in aanleiding van de Halving over twee maanden. Denken jullie dat dit al in de prijs zit? OF kunnen we nog wat vuurwerk verwachten?? Spelen jullie erop in? https://biflatie.nl/litec...in-halving-augustus-2019/
Afbeeldingslocatie: https://biflatie.nl/wp-content/uploads/litecoin-koers-1280x614.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

ivibes schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:47:
Mezelf maar even kort voorstellen. Lees al een tijdje mee hier dus lijkt me wel zo netjes ;-)
Ik ben Jeroen en ben een paar maanden geleden voorzichtig in de crypto gestapt. Lees hier en daar wat, kijk wat filmpjes en volg dit topic dus ook met veel interesse.
Erg leerzaam voor een rookie als ik en ook het jargon is heel bijzonder ;)

Ben bij Bitvavo ingestapt met 750 euries en wat leuke trades gedaan met VET, XLM, XRP en bij de lancering van HOLO op Bitvavo ook goede zaken gedaan.
Langzamerhand toch meer aanwezig op Binance en daar veel kleine trades gedaan en natuurlijk ook flink op m'n bek gegaan.

Probeer m'n portfolio langzaam uit te breiden en met al die kleine trades toch inmiddels al 0.27 btc van m'n 750 euries gemaakt dus ik ben niet geheel ontevreden.
Ook een account op Coinbase Pro maar daar verder nog niet veel gedaan.

Hoop hier nog veel te lezen/leren en bedankt voor jullie input!
d:)b

- net trouwens op 5168 ingestapt op XRP..
Welkom Jeroen en veel succes in deze net zo bikkelharde als wonderschone wereld van speculatie, codering en memes.

Je bent goed bezig lees ik.

Zelf heb ik in zo'n 18 maanden tijd mijn investering weten te halveren door diverse succesvolle trades en het stug holden van absolute shitcoins.

When moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
krokos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:27:
Litecoin is echt al flink omhoog gezet afgelopen maanden in aanleiding van de Halving over twee maanden. Denken jullie dat dit al in de prijs zit? OF kunnen we nog wat vuurwerk verwachten?
Alles wat van de voren bekend is zit al in de prijs. Verder vergeet ook sell the news niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Litecoin is echt al flink omhoog gezet afgelopen maanden in aanleiding van de Halving over twee maanden. Denken jullie dat dit al in de prijs zit? OF kunnen we nog wat vuurwerk verwachten?? Spelen jullie erop in? https://biflatie.nl/litec...in-halving-augustus-2019/
[Afbeelding]
Kijk eens wat er bij de vorige halving gebeurd is ;)
Piek in juli om dan weer te dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:55
we gaan weer even :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[Afbeelding]
Meestal zit het wel in de prijs verwerkt, hij komt van de 20 euro en is daarmee 1 van de best presterende muntjes in de top coins.

Er zal vast nog wel wat vuurwerk komen maar het hangt ook veel af of bitcoin het goed blijft doen maar het meeste zit er denk ik wel in verwerkt.
Sell the news verhaaltje zoals met alle munten.

Ik ben weer te traag met antwoorden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
voor de verandering is niet zo lekker thuiskomen

#rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Er gebeurd echt niets nu op binance, zit iedereen te wachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:32:
[...]

Zelf heb ik in zo'n 18 maanden tijd mijn investering weten te halveren door diverse succesvolle trades en het stug holden van absolute shitcoins.

When moon?
_O- bijzondere strategie!

Dat stug holden terwijl je van de glijbaan naar beneden gaat heb ik helaas ook al ervaren. Zit daardoor nog met een bak van 10.000 AirSwaps die geen reet waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ladonna schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:48:
Na zoveel geweld zie je vaak een cool down. Iedereen komt even bij van de chaos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:32:
[...]

Welkom Jeroen en veel succes in deze net zo bikkelharde als wonderschone wereld van speculatie, codering en memes.

Je bent goed bezig lees ik.

When moon?
Damn... soms moet je gewoon erkenning geven aan hen die beter zijn. _/-\o_

Ik heb nog wat LCC liggen, dat zou je pf wel echt afmaken. Special price for you my friend! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Crypts schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:13:
Zijn er ook mensen die er wel van hebben kunnen profiteren? Durf het bijna niet te zeggen maar voor mij heeft dit grapje wel leuk uitgepakt. Geen maandsalaris maar wel een paar ltc en wat meer btc dan ik hiervoor had. :)
Ik heb op BitMEX om 18:00 geshort op 9075, om 18:01 m'n short gecoverd op 9005 en daarna maar van de knoppen afgebleven omdat ik al zag dat het alle kanten uitkon met de uitgedunde orderboeken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:54:
[...]

Damn... soms moet je gewoon erkenning geven aan hen die beter zijn. _/-\o_

Ik heb nog wat LCC liggen, dat zou je pf wel echt afmaken. Special price for you my friend! oOo
Eens een prutser... :+

Ik denk dat ik de volgende keer mijn 5 jarige zoontje laat spelen met lego op mijn toetsenbord terwijl Binance openstaat. Dan heb ik meer kans op succes dan wanneer ik zelf de pareltjes opzoek.

Litecoin Cash? Klinkt als een potentieel pareltje. Ik wil ze wel ruilen tegen 1000 Penguin coins, 500K HTMLcoin en 44k mooncoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:03:
[...]

Ik denk dat ik de volgende keer mijn 5 jarige zoontje laten spelen met lego op mijn toetsenbord terwijl Binance openstaat. Dan heb ik meer kans op succes dan wanneer ik zelf de pareltjes opzoek.

Litecoin Cash? Klinkt als een potentieel pareltje. Ik wil ze wel ruilen tegen 1000 Penguin coins, 500K HTMLcoin en 44k mooncoin.
HTMLcoin hahaha die heb ik ook nog even gehad, maar dat was toch echt één van de eerste die ik van de hand heb gedaan van alle wankercoins die ik ooit hebt gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Nou jongens laat hem maar even dippen richting 8400-8500 om daarna weer de weg omhoog in te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:05:
[...]

HTMLcoin hahaha die heb ik ook nog even gehad, maar dat was toch echt één van de eerste die ik van de hand heb gedaan van alle wankercoins die ik ooit hebt gehad :+
Smerige POMA team en die vieze omhooggevallen Armando. Mijzelf valt niets te verwijten :+

Ik had inmiddels al miljoinar moeten zijn.

Je hebt shitcoins en shitcoins. Maar HTML is toch wel echt een smerige shitcoin. Ik denk dat andere shitcoins en scam teams deze chain zelfs niet zouden willen aanraken omdat het teveel shit is.

Niet goed voor de sat waarde, zulke pareltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Ladonna schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:48:
Er zijn een paar perioden op een dag die voor actie kunnen zorgen, dat is tussen ca. 13:25 - 14:10 uur, en tussen ca. 21:25 - 22:10 uur en in de vroege ochtend tussen ca. 05:25 - 06:10 uur (maar dan slapen de meesten). Om 06:00 uur, 14:00 uur en 22:00 uur is er de funding van BitMEX, aangezien de funding de laatste tijd voor longs fors is, zie je dat er tussen die tijden die ik hiervoor noemde vaak een dump plaatsvindt omdat traders hun long posities dumpen om geen funding fee te moeten betalen, soms vindt er net na de funding een pumpje plaats en daarna weer een sell off. Zoals nu weer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

BTC (en daarmee de alts) blijven maar even dumpen. Ik vraag mij af wanneer die grote groene candle omhoog komt om weer een beetje rust in de tent te brengen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Net gehad toch haha. Alleen de cryptospace schrok zo gigantisch van Vegeta zn reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

Bever!

3

Onder 8400 betekent alles naar usdt voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:42:
[...]

Dat is dan ook weer waar inderdaad. Eerst door die gigantsche learning curve heen komen.

Misschien een leuk plaatje voor in de TS trouwens ? Ook dit is crypto:

[Afbeelding]
Staat erin, zie Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"

Misschien nog meer mooie voorbeelden? O.a. van een huge wick?
Bever! schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:12:
Ik ben @ 7757 Euro uit Bitcoin, LTC, ETH en BCH gestapt. De rest laat ik allemaal staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 30-05-2019 22:15 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Maar wat als die wigt op 8400 en van daar naar de moon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Usdt.., dus toch weer aan die Chinese goktafel geschoven ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Maakt niet gek veel uit. Er zijn maar twee dingen belangrijk, wanneer instappen en wanneer uitstappen. Als je dat goed doet is elke shitcoin een mooncoin. Lukt(e) mij ook niet altijd maar wel steeds vaker. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:03:
[...]

Ik denk dat ik de volgende keer mijn 5 jarige zoontje laat spelen met lego op mijn toetsenbord terwijl Binance openstaat. Dan heb ik meer kans op succes dan wanneer ik zelf de pareltjes opzoek.

Haha... nee sorry man. BitConnect or nothing at all. Ik wil alleen coins waar je op voorhand al moeilijk veel geld mee verliest. Ik wil de verlies cyclus niet doorbreken... alhoewel die penguin coin wel echt als trash van de bovenste plank klinkt... ik ben enigszins geintereseerd.

Welke shady zolderkamer exchange kun je die rommel kopen? Ik doe overigens alleen in cash per post vooruit sturen naar bij voorkeur Afrikaanse landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:14:
[...]

Staat erin, zie Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"

Misschien nog meer mooie voorbeelden? O.a. van een huge wick?

[...]

Ik ben @ 7757 Euro uit Bitcoin, LTC, ETH en BCH gestapt. De rest laat ik allemaal staan.
Arno had vanochtend een mooie van BSV op finex: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59000884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HOT zit nu angstig dichtbij een leveltje wat ik ingetekend had. Daar zou het support op moeten vinden. Als het er doorheen gaat (wat zo maar kan met die BTC) dan kan het wel eens janken worden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:16:
[...]

Haha... nee sorry man. BitConnect or nothing at all. Ik wil alleen coins waar je op voorhand al moeilijk geld mee verliest. Ik wil de verlies cyclus niet doorbreken... alhoewel die penguin coin wel echt als trash van de bovenste plank klinkt... ik ben enigszins geintereseerd.

Wel shady zolderkamer exchange kun je die rommel kopen? Ik doe overigens alleen in cash per post vooruit sturen naar bij voorkeur Afrikaanse landen.
Bleutrade is waar deze meuk over de balie gaat. Een prachtige old-school exchange gevestigd in Brazilië.

Alleen mooncoin is daar ook al de-listed. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Top :)

Wat dacht je van dit voorbeeld :P De BSV flashcrash.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G4PNd98yNnWghbF8IAiJEw0s/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Fascinerend crypto dagje. Mooie persoonlijke bevestiging dat zelfs op deze dag traden erg ruk kan gaan.
Nu nog aanhouden en weer ouderwets hodlen. :+

Edit: En bovenstaande post onderstreept het maar weer. Dank @PilatuS

Edit 2: Wel een reden waarom ik nog wel eens paar honderd euro op een paar cent XRP of paar euro LTC heb staan. Maar nooit voor lang want denk ik dat toch niet gebeurt zo'n flashcrash.

[ Voor 48% gewijzigd door Klaas25 op 30-05-2019 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:21
Vol spanning 😉 zit ik nog op het grote EOS nieuws te wachten...tot dusver alleen gezien dat EOS aan coinbase is toegevoegd

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:20:
HOT zit nu angstig dichtbij een leveltje wat ik ingetekend had. Daar zou het support op moeten vinden. Als het er doorheen gaat (wat zo maar kan met die BTC) dan kan het wel eens janken worden.
Waar zit t support.
Ik heb ze te pakken op 26 e een beetje op 25 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:21:
[...]

Top :)

Wat dacht je van dit voorbeeld :P De BSV flashcrash.

[Afbeelding]
Daar zijn veel leverage traders compleet rekt op gegaan. Ik hoorde vandaag een verhaal van iemand die 10k (!) had verloren door die debiele wick. _O-

Daarom zou ik persoonlijk alleen met "speelgeld" leverage trading doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd en @PilatuS mooie idd, die is toegevoegd, thx.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:24:
[...]

Daar zijn veel leverage traders compleet rekt op gegaan. Ik hoorde vandaag een verhaal van iemand die 10k (!) had verloren door die debiele wick. _O-

Philakone had er nog mooie uitleg over van hoe dit precies is gegaan. Geeft ook zeker aan dat je met een stop loss alles behalve altijd veilig bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ladonna schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:23:
[...]

Waar zit t support.
Ik heb ze te pakken op 26 e een beetje op 25 nu
Ik kijk naar de USDT chart. De support zit op het level waar we nu op zitten. 0.0021500 ong. Hier zou die toch wel omhoog moeten gaan weer. Doet ie dat niet dan kunnen we nog wel een stukkie verder omlaag. Heb daar verder geen levels meer ingetekend staan maar ik moet maar weer gaan tekenen denk ik als hij dit niet blijkt te houden :') 25 sats is keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
[...]

Wow, dat is pas zuur. Is er bekend geworden waardoor die flashcrash is veroorzaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Niet alleen leverage traders, mensen die een stoploss hadden zullen ook niet blij geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Oei, nu gaan we hard. Rond de 8385 USDT zit veel support, als we daar onder komen kunnen we zo nog een behoorlijk eindje verder doorzakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Overigens betekenen die leveltjes niet veel als BTC verder besluit te droppen he. Dat is altijd iets waar we rekening mee moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Niks aan het handje, een correctie'tje zat eraan te komen.

$8200-8400 mooi bounce level. (retest van oude weerstand) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:22
Tominatie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:28:
Niks aan het handje, een correctie'tje zat eraan te komen.

$8200-8400 mooi bounce level. (retest van oude weerstand) :)
En vanuit daar dit weekend 9K :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Erg nieuwschierig naar dit morgen.

https://www.cryptonewsz.c...kchain-on-31st-may/11781/

Of we gaan rekt of enkele gaan naar de moon. Of er gebeurt geen flikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
mprkooij schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:28:
[...]

En vanuit daar dit weekend 9K :D
zou kunnen, vandaag nog de 9.1k getest. Flinke weerstand natuurlijk daar, dat gaat niet zonder slag of stoot.

Hodl. Buy the dip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

mijn krabbeltje voor HOT met wat leveltjes:

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/Dztrr/808a81ad2b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja ik heb mn verlies op iets anders genomen.
Ff kijken of we doorzakken.
Als het gebeurt dan koop ik hot nog lager in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:20:
Mijn eerste buy-order is al gehit, straks de tweede. Dan moet hij echt wel weer omhoog anders heb ik idd een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Schuey lekker! Als mijn krabbeltjes goed blijken te zijn gaan we vanuit hier weer omhoog. Maar ja. Wat ik zei. Als BTC weer even de plee door trekt dan gaan we gewoon die orders van jou vullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Tominatie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:29:
[...]

zou kunnen, vandaag nog de 9.1k getest. Flinke weerstand natuurlijk daar, dat gaat niet zonder slag of stoot.

Hodl. Buy the dip :)
Oh dat had ik niet ééns gemerkt! Heel de dag bezig geweest. Zet wel in een 10x long position, had een alert moeten zetten of course.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:26:
[...]

Wow, dat is pas zuur. Is er bekend geworden waardoor die flashcrash is veroorzaakt?
Zie dit voor uitleg over hoe dat precies is gegaan: https://twitter.com/Phila...tatus/1134008969138188288

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:32:
@Schuey lekker! Als mijn krabbeltjes goed blijken te zijn gaan we vanuit hier weer omhoog. Maar ja. Wat ik zei. Als BTC weer even de plee door trekt dan gaan we gewoon die orders van jou vullen :+
Ik moet toegeven, die scheet van BTC had je echt briljant voorspeld, dat was een knap staaltje on the spot TA :D

[ Voor 58% gewijzigd door Schuey op 30-05-2019 22:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie 2018 flashbacks...

Gelukkig ben ik al zo doorgewinterd en rekt dat het me allemaal niets meer uitmaakt.

Ik Glenn Hodl die meuk tot de nul of de moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Klaas25 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:29:
Of we gaan rekt of enkele gaan naar de moon. Of er gebeurt geen flikker.
Mooie samenvatting. Mijn complimenten. We gaan naar beneden of naar boven of we blijven op dit nivo. Geniaal. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:35:
Ik zie 2018 flashbacks...

Gelukkig ben ik al zo doorgewinterd en rekt dat het me allemaal niets meer uitmaakt.

Ik Glenn Hodl die meuk tot de nul of de moon.
Kom op kerel, BTC staat -2% over 24h, wij zijn toch wel wat erger gewend :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:37:
[...]

Kom op kerel, BTC staat -2% over 24h, wij zijn toch wel wat erger gewend :D
Zekers zekers. Weet je nog die drop vanaf de 6k na 3 maanden sideways?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 21:30
Leuk dagje zo! Ben benieuwd of ETH nog op de €230 komt te liggen. Zou wel weer een mooie inkoopprijs zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@Taro
Bitcoin Cash SV (BSV) steeg tussen 21-5-2019 en 30-5-2019 van ongeveer 63 USD naar 242 USD, om in de loop van 30-5 ineens binnen 1 minuut via een market sell order naar 45 USD te dalen en daarna weer snel te stijgen naar 220 USD. Stop losses kunnen fijn zijn, maar soms kan je ze maar beter achterwege laten :)
Dit verhaal klopt alleen niet. Het waren geen market sells.

Zie dit: https://twitter.com/Phila...tatus/1134008969138188288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Schuey schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:33:
[...]

Ik moet toegeven, die scheet van BTC had je echt briljant voorspeld, dat was een knap staaltje on the spot TA :D
Haha, ik had mijn buyorder ook iets lager kunnen zetten. We logisch opzich dat HOT naar dit level kruipt, er zat verder op mijn chart ook niets meer tussen. Geen leveltjes waar support op zit of wat dan ook. Dus ja, dan kan het hard gaan. BTC werkt in dit geval wel mee. Daarom kun je ook alle TA van tafel flikkeren als BTC het laat af weten.

Maar hey, we mogen niet klagen. Deze hele week was een prima weekje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:38:
[...]

Zekers zekers. Weet je nog die drop vanaf de 6k na 3 maanden sideways?
Haha ja, ik weet zelfs nog waar ik toen was: bij de Subway in Utrecht _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
Yes heb redelijk kunnen profiteren. Steeds rond 2300 of 0800 uur ofzo waren er mooie punten en heb geloof ik 3 keer op dezelfde prijs kunnen inkopen en verkopen. Straks staan er 6 getrapte orders klaar om weer te verkopen dus zie het wel weer. Het heeft nu misschien wat meer tijd nodig dan 12 uur :P

Zelfde trucje herhaal ik nu weer met ZIL hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:40:
@Taro

[...]

Dit verhaal klopt alleen niet. Het waren geen market sells.

Zie dit: https://twitter.com/Phila...tatus/1134008969138188288
Kan het ook niet gewoon iemand zijn die per ongeluk zijn muntjes voor 40 USD per stuk verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

Bever!

3

Helemaal uitgestapt! Kijk het wel ff aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Waarom verkoopt er iemand tig keer 999699 stuks HOT? Is dat een bot en waarom zou de bot dat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Thx, aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Volgens iemand met een betaalde groep kunnen we naar 8200 of zelfs 8000 zakken.
Ik wacht nog ff met mn buyorders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Ladonna we kunnen ook naar 5K terug. No worries my friend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:45:
[...]

Kan het ook niet gewoon iemand zijn die per ongeluk zijn muntjes voor 40 USD per stuk verkoopt?
Dat denk ik niet eigenlijk. Het is wel echt een soort tsunami met een dun orderboek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Wat zijn die betaalde groepen dan?

Hallo met Tim

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jongens zal ik het even in het perspectief zetten dan?

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/DztSb/09023854ba.png

Zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pkunk schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:48:
Wat zijn die betaalde groepen dan?
Er zijn tal van betaalde groepen. Dit ook voor verschillende bedragen. Je kan hier bijvoorbeeld hulp krijgen om dingen te leren of om charts in te zien om zo beter te kunnen handelen. Veel hier van is echter ook gewoon gratis op Twitter te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:47:
@Ladonna we kunnen ook naar 5K terug. No worries my friend.
Graag!. Nog liever de 3000 weer, dan ga ik echt inslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:48:
Jongens zal ik het even in het perspectief zetten dan?

[Afbeelding]

Zo.
Dankje dit had ik even nodig. De bull in mij is ontwaakt en kan niet meer tegen deze rode pilaren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Ladonna ik zie het niet snel gebeuren maar, hey de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik mag die Philakone wel, gewoon relaxed al onderuit gezakt te vertellen over dat hij slechts 30 bucks heeft verloren in deze flash crash en dat vermoedelijk de rest allemaal naar de klote zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:50:
[...]

Er zijn tal van betaalde groepen. Dit ook voor verschillende bedragen. Je kan hier bijvoorbeeld hulp krijgen om dingen te leren of om charts in te zien om zo beter te kunnen handelen. Veel hier van is echter ook gewoon gratis op Twitter te vinden.
Ja, ik betaal ook niet, hij zet af en toe een call. Ik vind t knap dat het vroeg of laat wel steeds uitkomt.
Atom was ook voorspelt.
Ik denk dat het niet voor iedereen is weggelegd, anders waren we allemaal rijk.
Ik probeer een beetje op tradingvieuw mee te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:56:
[...]
Ik mag die Philakone wel, gewoon relaxed al onderuit gezakt te vertellen over dat hij slechts 30 bucks heeft verloren in deze flash crash en dat vermoedelijk de rest allemaal naar de klote zijn gegaan.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn met zo enorm veel skills als hij. Een apart figuur is het zeker wel, maar damn wat heeft ie er verstand van en wat verdient ie er aan. Hij is van 2k naar miljonair gegaan in een paar jaar. Hij HOLD trouwens 122 BTC vertelde ie laatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:56:
[...]

Ik ben blij voor hem dat hij van de drugs af is en die gold digger die zijn hart en PF brak heeft geditched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:01:
[...]

Ik ben blij voor hem dat hij van de drugs af is en die gold digger die zijn hart en PF brak heeft geditcht.
Nu alleen hopen dat ie er vanaf blijft. Als je eenmaal aan de coke of wat dan ook gaat ie de weg terug snel gevonden. Had hem voor dat hele verhaal ook best hoog zitten qua persoon, maar daar is nu flink weinig van over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:01:
[...]

Ik ben blij voor hem dat hij van de drugs af is en die gold digger die zijn hart en PF brak heeft geditched.
Je hebt gelijk, ik hoop ook dat hij ervan afblijft, maar zoals @PilatuS zegt, heeft Philakone buitengewone trading knowhow die hij wel met de buitenwereld deelt. Petje af alleen al daarom voor hem.

Overigens gaan IOTA, ZIL, ONT, NEO etc. mooi naar beneden, lekker weer goedkoop aan het worden. Hopelijk gaat er nog in de komende dagen nog een hoop procent af van de meeste alts en BTC.

[ Voor 18% gewijzigd door Sahara op 30-05-2019 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:53:
[...]

Goh, achteraf is alles zogenaamd te verwachten. Maar heb je dit hier ook gemeld voordat het gebeurde?
Nee. Want de meeste die hier zitten weten inmiddels wel hoe crypto werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd Achteraf bleek zij volgens mij niets met die pf problemen te maken te hebben.

Hij gaf overigens aan ook gestopt te zijn met drank, maar laatst zat ie toch weer aan de alcohol en dat zag je ook direct terug in zijn berichten.

Ik geef het een paar maanden, dan slaat hij weer door. Hij is overigens ook altijd verkouden, hij moet eens wat leuke andere dingen gaan doen en plezier maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:04:
[...]

Nu alleen hopen dat ie er vanaf blijft. Als je eenmaal aan de coke of wat dan ook gaat ie de weg terug snel gevonden. Had hem voor dat hele verhaal ook best hoog zitten qua persoon, maar daar is nu flink weinig van over.
Valt wel mee. Hangt van veel factoren af, o.a. je sociale kring en de lengte van je gebruiksperiode.

Volgens mij heeft hij een relatief korte periode flink gebinged, in een negatieve mindset. Daar kom je wel weer overheen, mits je niet te verslavingsgevoelig bent.

Ik ken jongens die al 17/18 jaar bezig zijn. Zulke jongens veranderen niet meer. Dan valt vroeg of laat de hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:11:
@Verwijderd Achteraf bleek zij volgens mij niets met die pf problemen te maken te hebben.

Hij gaf overigens aan ook gestopt te zijn met drank, maar laatst zat ie toch weer aan de alcohol en dat zag je ook direct terug in zijn berichten.

Ik geef het een paar maanden, dan slaat hij weer door. Hij is overigens ook altijd verkouden, hij moet eens wat leuke andere dingen gaan doen en plezier maken :)
Drank is altijd een trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:08:
[...]

Je hebt gelijk, ik hoop ook dat hij ervan afblijft, maar zoals @PilatuS zegt, heeft Philakone buitengewone trading knowhow die hij wel met de buitenwereld deelt. Petje af alleen al daarom voor hem.

Overigens gaan IOTA, ZIL, ONT, NEO etc. mooi naar beneden, lekker weer goedkoop aan het worden. Hopelijk gaat er nog in de komende dagen nog een hoop procent af van de meeste alts en BTC.
Waar zit die philakone? Twitter of YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:13:
[...]

De film Leaving Las Vegas doet mij altijd denken aan dat soort drank en drugs problemen. Heel triest als je zo diep in de put zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:13:
[...]

Waar zit die philakone? Twitter of YouTube?
Silkroad meestal. Installeer Tor maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:14:
[...]

De film Leaving Las Vegas doet mij altijd denken aan dat soort drank en drugs problemen. Heel triest als je zo diep in de put zit.
Tja, ik ken helaas heel wat vrienden van vroegah niet meer terug. Maargoed dat is allemaal een beetje off topic.

T leven, als je maar een beetje je weg kunt vinden ben je rijker dan je soms beseft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:13:
[...]

Ook wel the gateway drug genoemd.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Gaat hard nu. Mss klapt die 8k ook nog wel vandaag :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:12:
[...]

Valt wel mee. Hangt van veel factoren af, o.a. je sociale kring en de lengte van je gebruiksperiode.

Volgens mij heeft hij een relatief korte periode flink gebinged, in een negatieve mindset. Daar kom je wel weer overheen, mits je niet te verslavingsgevoelig bent.

Ik ken jongens die al 17/18 jaar bezig zijn. Zulke jongens veranderen niet meer. Dan valt vroeg of laat de hamer.
Hij zit wel in zo'n snelle wereld met veel feesten en dik geld uitgeven om gekke dingen te doen. Van wat ik weet was ie al eens gestopt en toch weer begonnen en dan niet alleen drank. Verder ook heel erg in de aandacht staan en dat willen. Ben er bang voor bij hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Had er al iemand een bounce besteld of moet ik het weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dwars door de 8385 heen, 8200 houdt hopelijk wel, anders snel door naar de 7800. Ik stel in ieder geval voor vannacht wat stop limit buy orders in, maar instappen durf ik nu nog niet aan.

Jammer dat het embedden van Twitter video's niet lukt, maar spot on ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 30-05-2019 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Bartvandelaar schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:17:
[...]

Ook wel the gateway drug genoemd.
En overal verkrijgbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:18:
Had er al iemand een bounce besteld of moet ik het weer doen.
Mag hopen van wel. 7947 aantikken en ik ben geliquideerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:04
Ik wil graag de dip kopen, maar de vraag is hoe laat die zit :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 57 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!