Mezelf maar even kort voorstellen. Lees al een tijdje mee hier dus lijkt me wel zo netjes ;-)
Ik ben Jeroen en ben een paar maanden geleden voorzichtig in de crypto gestapt. Lees hier en daar wat, kijk wat filmpjes en volg dit topic dus ook met veel interesse.
Erg leerzaam voor een rookie als ik en ook het jargon is heel bijzonder
Ben bij Bitvavo ingestapt met 750 euries en wat leuke trades gedaan met VET, XLM, XRP en bij de lancering van HOLO op Bitvavo ook goede zaken gedaan.
Langzamerhand toch meer aanwezig op Binance en daar veel kleine trades gedaan en natuurlijk ook flink op m'n bek gegaan.
Probeer m'n portfolio langzaam uit te breiden en met al die kleine trades toch inmiddels al 0.27 btc van m'n 750 euries gemaakt dus ik ben niet geheel ontevreden.
Ook een account op Coinbase Pro maar daar verder nog niet veel gedaan.
Hoop hier nog veel te lezen/leren en bedankt voor jullie input!

- net trouwens op 5168 ingestapt op XRP..
Ik ben Jeroen en ben een paar maanden geleden voorzichtig in de crypto gestapt. Lees hier en daar wat, kijk wat filmpjes en volg dit topic dus ook met veel interesse.
Erg leerzaam voor een rookie als ik en ook het jargon is heel bijzonder
Ben bij Bitvavo ingestapt met 750 euries en wat leuke trades gedaan met VET, XLM, XRP en bij de lancering van HOLO op Bitvavo ook goede zaken gedaan.
Langzamerhand toch meer aanwezig op Binance en daar veel kleine trades gedaan en natuurlijk ook flink op m'n bek gegaan.
Probeer m'n portfolio langzaam uit te breiden en met al die kleine trades toch inmiddels al 0.27 btc van m'n 750 euries gemaakt dus ik ben niet geheel ontevreden.
Ook een account op Coinbase Pro maar daar verder nog niet veel gedaan.
Hoop hier nog veel te lezen/leren en bedankt voor jullie input!
- net trouwens op 5168 ingestapt op XRP..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *