[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:33

p0st

Dutch Reefer

/insertvegetameme

Yay! ITSOVERNINETHOUSAAAAANDDD!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypts schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:01:
[...]

Als je er dan ook even bij verteld dat je hem door de $9k aan het duwen bent? Oh dat was hem al, wat is je eindpunt? :P
Ergens in Juni 2021, 180K. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Over9000 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
BRING IN THE VEGETA MEMES!!

Afbeeldingslocatie: https://www.google.com/search?q=its+over+9000+crypto&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjQufHj0cPiAhVCKuwKHf37BoYQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=616#imgrc=2ZL-FSvu8XP8GM

[ Voor 81% gewijzigd door PHPResource op 30-05-2019 18:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/0x0/http://31.media.tumblr.com/tumblr_m96runst3c1r72ht7o7_r1_500.gif
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Moon 8)7 ?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
Op kraken is BTC er weer terug onder :P

[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 30-05-2019 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 23-09 22:38
Schuey schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:12:
Op kraken is BTC er weer terug onder :P
Niet alleen op Kraken :_).

Web Enrichment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat er nu aan de hand is geeft goed aan hoe crypto in elkaar zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 23-09 22:38
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:54:
Jongens wat een feest, m'n Blockfolio staat op ongekende hoogte. En dan te bedenken dat dit mogelijk slechts het begin is!
Wat zei je :O ?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:30
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:16:
Wat er nu aan de hand is geeft goed aan hoe crypto in elkaar zit 8)7
Dat Jan en Marieke nog niet mee doen met dit spel, en de gene die wel mee doet voor het geld mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
Ik ben slachtoffer van een shortsqueeze, waar kan ik aangiften doen? M'n short contract met liquidatieprijs op 9082 is geliquideerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 15:33

p0st

Dutch Reefer

p0st schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:03:
/insertvegetameme

Yay! ITSOVERNINETHOUSAAAAANDDD!
ITSUNDER8700!!11!!1

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
technoaddict schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:19:
[...]

Dat Jan en Marieke nog niet mee doen met dit spel, en de gene die wel mee doet voor het geld mee doet.
Voor btc is niet alleen voor het geld.
Btc is een middelvinger naar de banken en overheden. Je fiat wordt steeds minder waard en een kans dat het zelfs niks meer waard wordt bij een volgende valuta crisis

[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 30-05-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
technoaddict schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:19:
[...]

Het is Henk en Ingrid :+

Aan de andere kant maken zulke moves natuurlijk niet uit als je gaat holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Haha aardige short squeeze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:47
Wat is crypto toch ook een ongelooflijk frustrerende markt zeg... Ingestapt toen BTC op 17.000 Dollar stond. Daarmee VET, NEO en Ethereum gekocht. Daarna kwam de vrije val naar een ATL. Inmiddels nog steeds op 90% verlies. Benieuwd of ik ooit nog eens quitte zal komen te staan. Zijn er nog meer mensen hier die ook nog steeds op 90% verlies staan zodat we samen kunnen huilen? :'( :)

P.S. En natuurlijk niet weer in durven te stappen toen we nog op 3500 dollar stonden.. Alleen maar slechte beslissingen gemaakt. Is ook een prestatie natuurlijk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Ik ben gelijk helemaal klaar met BitMEX. In één keer genezen. Eigenlijk ben ik klaar met crypto, het is een en al manipulatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
BTC 9.000 MOOON :) Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lcxyE0D.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Op €8200 ook nog een plukje eruit gedaan ter waarde van een etentje, die gaat op deze manier wel smaken denk ik. :P
Die piemel omhoog was indrukwekkend maar de drop die volgde maakte nog het meeste indruk. Ik loop al even mee en soms denk ik dat eea heel voorzichtig wat meer volwassen begint te worden maar nee hoor. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou dat was dus de scheet van BTC! Maar we staan er nog lekker voor.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Holdem_NL schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:23:
Wat is crypto toch ook een ongelooflijk frustrerende markt zeg... Ingestapt toen BTC op 17.000 Dollar stond. Daarmee VET, NEO en Ethereum gekocht. Daarna kwam de vrije val naar een ATL. Inmiddels nog steeds op 90% verlies. Benieuwd of ik ooit nog eens quitte zal komen te staan. Zijn er nog meer mensen hier die ook nog steeds op 90% verlies staan zodat we samen kunnen huilen? :'( :)

P.S. En natuurlijk niet weer in durven te stappen toen we nog op 3500 dollar stonden.. Alleen maar slechte beslissingen gemaakt. Is ook een prestatie natuurlijk 8)7
Ik, maar ik heb de 17000 nooit gezien. Ben vorig jaar ingestapt, zo rond dit punt, ook 9000.
Maar toch 90% verlies.
Komt door de alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:24:
[...]

Ik ben gelijk helemaal klaar met BitMEX. In één keer genezen. Eigenlijk ben ik klaar met crypto, het is een en al manipulatie.
Daar kom je nu pas achter? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:27:
Nou dat was dus de scheet van BTC! Maar we staan er nog lekker voor.
Nou mijn BSV en IOTA zijn anders behoorlijk naar beneden geknald. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Ik ben ingestapt op 14k, toen hij van 20k af kwam. Maar ik heb gelukkig wel bijgekocht en sta inmiddels op zo'n 70% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Als ik niet had bijgekocht wel. Beetje hetzelfde gedaan als jij. BTC gekocht op 9000 en die op ten duur allemaal ingewisseld voor verschillende alts waar uiteindelijk bijna niks van over is gebleven. Maar ik heb flink bijgekocht vanaf maart dus het begint nu weer de goede kant op te gaan.

Hallo met Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
Luuk schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:28:
[...]

Daar kom je nu pas achter? :D
Haha dat niet, maar ik voel nu voor het eerst hoe het is om slachtoffer te zijn van een shortsqueeze en dat is weer een nieuwe ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:31:
[...]

Haha dat niet, maar ik voel nu voor het eerst hoe het is om slachtoffer te zijn van een shortsqueeze en dat is weer een nieuwe ervaring.
Ach aan de andere kant? Heb dit wel (nou ja veel) vaker gezien en het kan ook een test zijn om te zien tot waar er nu support is. Dat kan het volgende level worden, het gaat niet altijd in 1 dikke streep naar boven. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Crypts schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:34:
[...]

Ach aan de andere kant? Heb dit wel (nou ja veel) vaker gezien en het kan ook een test zijn om te zien tot waar er nu support is. Dat kan het volgende level worden, het gaat niet altijd in 1 dikke streep naar boven. :)
Naah, dit is zeker niet organisch. Uit alles blijkt dat dit een typische shortsqueeze is. Nou mijn contract met stoploss op 9082.5 mogen ze steken waar de zon niet schijnt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
Zo te zien kantelt het alweer. Moon. Lambo. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@outlandos Erg zuur voor je! Zonde van het geld.

Blijkt maar weer eens uit dat BitMEX niet zozeer gaat om de juiste trade te pakken, maar om risicomanagement. Als het de verkeerde kant op gaat direct uitstappen of een stop loss instellen.

Ik blijf er in ieder geval ver vandaan, hier kan je niet op anticiperen.
Crypts schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:34:
[...]

Grote kans dat we over een paar uurtjes weer gewoon >9000 aantikken. Heel gezond even een dipje, die goed opvangen en weer door!

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 30-05-2019 18:40 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:21:
[...]

Voor btc is niet alleen voor het geld.
Btc is een middelvinger naar de banken en overheden. Je fiat wordt steeds minder waard en een kans dat het zelfs niks meer waard wordt bij een volgende valuta crisis
Zoiets heet inflatie en ik heb nog steeds meer vertrouwen in euro's dan in btc.
Leuk om mee te gokken en dat is het dan ook wel.
Als je alle ins en outs wist van btc en de daar omheen liggende exchanges wordt daar een stuk harder gemanipuleerd dan in euroland.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Taro schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:39:
@outlandos Erg zuur voor je! Zonde van het geld.

Blijkt maar weer eens uit dat BitMEX niet zozeer gaat om de juiste trade te pakken, maar om risicomanagement. Als het de verkeerde kant op gaat direct uitstappen of een stop loss instellen.

Ik blijf er in ieder geval ver vandaan, hier kan je niet op anticiperen.

[...]

Grote kans dat we over een paar uurtjes weer gewoon >9000 aantikken. Heel gezond even een dipje, die goed opvangen en weer door!
Gelukkig ging het niet om veel geld. Ik had voor 15 euro aan bitcoin op Bitmex gezet om even te kijken hoe het werkt. Met wat traden had ik daar bijna 30 euro van gemaakt. Dat is nu dus pleite :+

Maar m'n Blockfolio is ook zo'n 800 dollar minder waard geworden het afgelopen uur, dus daar baal ik meer van ;)

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 30-05-2019 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Wat is een goed alternatief voor SATOS als je ETH wil verkopen ? (Satos doet dat op het moment niet meer)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 16:24
LockeJohn schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:44:
Wat is een goed alternatief voor SATOS als je ETH wil verkopen ? (Satos doet dat op het moment niet meer)
Bedankt!
Bitonic werkt precies hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:43:
[...]

Gelukkig ging het niet om veel geld. Ik had voor 15 euro aan bitcoin op Bitmex gezet om even te kijken hoe het werkt. Met wat traden had ik daar bijna 30 euro van gemaakt. Dat is nu dus pleite :+
Oh gelukkig, voor veel traders is dat bedrag alleen al de fee om een short/long positie in te nemen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:37:
[...]

Naah, dit is zeker niet organisch. Uit alles blijkt dat dit een typische shortsqueeze is. Nou mijn contract met stoploss op 9082.5 mogen ze steken waar de zon niet schijnt _O-
Ik zeg ook niet dat het organisch is, overigens is er helemaal nooit ook maar iets wat enigszins riekt naar organisch in crypto's maar dat is weer wat anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Mr_Ripple schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:41:
[...]

Zoiets heet inflatie en ik heb nog steeds meer vertrouwen in euro's dan in btc.
Leuk om mee te gokken en dat is het dan ook wel.
Als je alle ins en outs wist van btc en de daar omheen liggende exchanges wordt daar een stuk harder gemanipuleerd dan in euroland.
Inflatie wat de centrale banken bewust creeren zodat schulden weg geinflateerd worden.
Als jij alle in en outs leest over BTC kan moet je ook weten dat er serieuze hodlers zijn.
Rijken fondsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:37:
[...]
Uit alles blijkt dat dit een typische shortsqueeze is.
Weet je wel wat een short squeeze precies is ?

Wanneer de shorts enorm hoog zijn krijg je een pump om de shorts te liquideren. De shorts en longs waren vrijwel helemaal in balans en er waren zeker niet gigantisch veel shorts. De run van 4200 omhoog, dat was een short squeeze want juist toen dachten veel mensen dat het omlaag zou gaan, dus hadden ze shorts open en waren er belachelijk veel shorts.

Dit was gewoon een pump omhoog met een gigantische sellloff, de longs of shorts hebben er in dit geval niet echt wat mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik denk dat die wel meevallen, meestal is het openbaar wat ze bezitten en als daar BTC tussen zou zitten had je het wel gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:51:
[...]

Ik denk dat die wel meevallen, meestal is het openbaar wat ze bezitten en als daar BTC tussen zou zitten had je het wel gehoord.
Alleen de prive fondsen. De pensioen fondsen mogen daar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:49:
[...]

Weet je wel wat een short squeeze precies is ?

Wanneer de shorts enorm hoog zijn krijg je een pump om de shorts te liquideren. De shorts en longs waren vrijwel helemaal in balans en er waren zeker niet gigantisch veel shorts. De run van 4200 omhoog, dat was een short squeeze want juist toen dachten veel mensen dat het omlaag zou gaan, dus hadden ze shorts open en waren er belachelijk veel shorts.

Dit was gewoon een pump omhoog met een gigantische sellloff, de longs of shorts hebben er in dit geval niet echt wat mee te maken.
Dat ze in evenwicht zijn wil toch niet zeggen dat bepaalde partijen geen belang kunnen hebben bij een shortsqueeze? Daarnaast kan het ook gedaan zijn om short posities te openen rond die 9090.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op https://beta.binance.com/en/trade/BTC_USDT kan je de Bitcoin margin optie al bewonderen. Bij ETH vind ik hem ook, maar bij bijv. ADA niet. Persoonlijk denk ik niet dat het goed voor crypto is dat Binance dit nu gaat toevoegen en dan ook nog op zo'n toegankelijke plek als naast de normale exchange trade opties.

De koersen zullen er negatief onder lijden en daarnaast zullen erg veel users erg veel geld gaan verliezen. Dat is uiteraard hun eigen probleem, maar toch, als je naar BitMEX gaat doe je dat vrij bewust. Een Binance accountje aanmaken om wat cryptocurrency te traden is toch anders, toch even een keer die margin optie proberen en weg zijn je centen (of je hebt geluk en pakt een mooie winst mee).

Ik hoop in ieder geval dat je de margin optie in je profiel kunt uitvinken, anders weet ik niet of ik mijzelf kan tegenhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:54:
[...]

Alleen de prive fondsen. De pensioen fondsen mogen daar niet in.
Ook die hebben in de meeste landen een melding plicht in wat ze bezitten, pensioenfondsen zijn te verwaarlozen in de rest van de wereld tov de andere fondsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:55:
[...]
Dat ze in evenwicht zijn wil toch niet zeggen dat bepaalde partijen geen belang kunnen hebben bij een shortsqueeze? Daarnaast kan het ook gedaan zijn om short posities te openen rond die 9090.
Het heeft weinig nut om met groot geld te gaan gooien om shorts te liquideren die er niet zijn. Tuurlijk zijn er shorts geliquideerd, maar de grote jongens gaan niet met miljoenen smijten om dat handje vol shorts te liquideren. Een short squeeze zie je wanneer er belachelijk veel shorts zijn en waar iedereen dus denkt dat de boel omlaag gaat. Zelfde verhaal met een long squeeze waarbij iedereen denkt dat het omhoog gaat. Het heeft alleen zin om met heel veel geld aan de slag te gaan om zoiets te doen wanneer er ook daadwerkelijk heel veel shorts of heel veel longs zijn. Wanneer dit aardig in balans is zoals vandaag ga je er geen miljoenen tegenaan gooien. Niet iedere pump of dump is gelijk een squeeze, helemaal als er eigenlijk niets te squeezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
We zitten nu weer op de levels waar het elke keer werd opgevangen, en ik net te greedy was om in te stappen.

Zal die er nu dan toch doorheen gaan ?

Edit ja hoor Slux is weer te greedy weer LTC gemist :F
Edit 2 er is nog hoop *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 30-05-2019 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Soms denk ik dat ik beter maar gewoon alles kan verkopen omdat het de stress en ergenis niet waard is. Of 1 of 2 btc laten staan voor over 10 jaar... Ipv deze tijd en energieverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:08:
Soms denk ik dat ik beter maar gewoon alles kan verkopen omdat het de stress en ergenis niet waard is. Of 1 of 2 btc laten staan voor over 10 jaar... Ipv deze tijd en energieverspilling.
Stress van traden ? dit is toch juist het leukste van traden ? ok je bent 30 euro kwijt maar je staat op 70% winst toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Auw.. weer een stomp in mijn maag..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:47:
[...]

Inflatie wat de centrale banken bewust creeren zodat schulden weg geinflateerd worden.
Als jij alle in en outs leest over BTC kan moet je ook weten dat er serieuze hodlers zijn.
Rijken fondsen etc.
Zeker, nu wordt er weer flink opgespaard van al het minen, dat drijft ook de prijs op.
Wacht even tot dat laatje ineens wordt leeg gekieperd.
1800 per dag opsparen is leuk, dat zijn er toch 55800 per maand.
Logisch dat iedereen alles vasthoudt.
Aan de andere kant moet geld rollen binnen een gezonde economie en hier rolt niks.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Binance trekt het niet.. wat een chaos..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:08:
Als je het over traden hebt dan moet je deze dingen gewoon een paar keer mee maken om te weten dat het zo kan gaan. Dan kan je er rekening mee houden. Ik heb geen cent verloren op deze hele run, maar het is natuurlijk niet zo dat dit in het verleden niet wel het geval is geweest. Als je actief gaat traden moet je er heel veel tijd in stoppen en zal je in het begin altijd geld verliezen. Het is onmogelijk dat je begint met traden en geen geld verliest omdat er zo enorm veel is dat je moet leren. Iedere les gaat je gewoon geld kosten en alleen wanneer je van iedere les leert kom je na een tijd op een punt dat je geen geld meer verlies. Dan nog wat later kom je op een punt dat je geld gaat verdienen. Genoeg traders hebben jaren nodig om echt winst te gaan maken. Je kan niet gaan traden en verwachten dat je geld verdient zonder er 100'en uren in te stoppen. Of je gaat er heel veel tijd aan besteden, of je gaat lekker holden, zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Slux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:10:
[...]

Stress van traden ? dit is toch juist het leukste van traden ? ok je bent 30 euro kwijt maar je staat op 70% winst toch ?
Haha tsja die 30 euro boeit me niet, gaat me meer om het idee. En de 1200 dollar die m'n PF inmiddels lager sta dan pak hem beet voor die pump and dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Van mij mogen diegene die dit initiëren echt even een &^@# krijgen.. Moet je kijken wat voor effect dat heeft, al die alts ook gelijk in de stress met -3 a 5% .. Ik zie mijn PF gelijk al $150 minder zijn, in dagen opgebouwd en bam.. weg grrrr

Ok.. reset en weer verder, dit blijft crypto maar ik snap dat er nog steeds wantrouwend naar deze wereld wordt gekeken waar zulke acties kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
JoebarRC schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:14:
Van mij mogen diegene die dit initiëren echt even een &^@# krijgen.. Moet je kijken wat voor effect dat heeft, al die alts ook gelijk in de stress met -3 a 5% .. Ik zie mijn PF gelijk al $150 minder zijn, in dagen opgebouwd en bam.. weg grrrr

Ok.. reset en weer verder, dit blijft crypto maar ik snap dat er nog steeds wantrouwend naar deze wereld wordt gekeken waar zulke acties kunnen.
Wees blij dat het "maar" 150 is.. Ik verlies hier even een half salaris op een uur..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Pelox schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Wees blij dat het "maar" 150 is.. Ik verlies hier even een half salaris op een uur..
Idem hier, althans ongeveer 1/3 maand salaris, high five.

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 30-05-2019 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Gebeurt ook op de reguliere beurzen, hoort bij het spelletje, om te denken dat een koers alleen maar omhoog gaat is niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Mr_Ripple schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:12:
[...]

Zeker, nu wordt er weer flink opgespaard van al het minen, dat drijft ook de prijs op.
Wacht even tot dat laatje ineens wordt leeg gekieperd.
1800 per dag opsparen is leuk, dat zijn er toch 55800 per maand.
Logisch dat iedereen alles vasthoudt.
Aan de andere kant moet geld rollen binnen een gezonde economie en hier rolt niks.
Jij haalt alles door elkaar.
Alsof je met BTC overal kan betalen.
Als ik jou was zou ik een paar YT filmpjes kijken over hoe geld ontstaan is en hoe het gecreëerd en gecontroleerd wordt. De reden waarom BTC is ontstaan.
Maar goed. Gezien je naam is xrp waarschijnlijk overal de oplossing voor

[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 30-05-2019 19:18 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Haha mooi! 3% of 5% naar beneden en dan al de tering in hebben. Ben ik even blij dat ik die bearmarket mee gemaakt heb. dan is 3% of 5% echt niets.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:17:
Haha mooi! 3% of 5% naar beneden en dan al de tering in hebben. Ben ik even blij dat ik die bearmarket mee gemaakt heb. dan is 3% of 5% echt niets.
Nee precies.. toen was ik 90% kwijt, en die had ik net weer terug.. vandaar.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:17:
Ik heb die tijden ook meegemaakt. Stond -80% op m'n dieptepunt. Nu dus rond de +70%. Ding is wel dat -5% nu een stuk meer geld is dan toen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Weet je wat het is. Je weet gewoon dat die markt zich in waves beweegt. Een correctie is juist soms keihard nodig om weer de weg omhoog te kunnen vinden. Op een gegeven moment is de prijs actie gewoon even 'exhausted' en dan heeft het dit even nodig. En vergis je niet he, soms kan dat wel even een weekje duren zelfs voor alles weer op stoom komt. En dan gaat het gewoon even een weekje sideways.

Vaak is het gewoon een verwachtingspatroon van mensen op de markt wat gewoon totaal niet reeel is. Net als roepen dat het nu al de bullrun is. Tuurlijk. Het heeft sterke tekenen dat het een begin van een bullrun is. Maar het kan altijd nog naar 5K BTC he. Vergeet dat niet. Blijf gewoon rustig. Koppie d'r bij.

Edit: tuurlijk 5% is voor mij ook een boel geld. Maar door die bearmarket doet mij dat echt helemaal niets meer gek genoeg. Ik haal mijn schouders op en een paar dagen later is alles weer bijgetrokken. Ook heb ik een handelspot en een hodl pot. Welke waarde mijn hodl pot heeft maakt mij geen reet uit. Is toch voor de lange termijn. En mijn handelspot? Tsja. Dat is gewoon hier en daar wat eurotjes proberen te pakken. Soms win je wat. Soms verlies je wat.

[ Voor 24% gewijzigd door DAMAGE op 30-05-2019 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:17:
[...]
om te denken dat een koers alleen maar omhoog gaat is niet slim.
Heb het idee dat maar weinig mensen winst pakken en maar blijven zitten. Coins gaan met 30% tot 200% omhoog, hoe je dan niet geld er uit kan halen in die run omhoog snap ik niets van. Aan de andere kant, mijn grootste probleem is vaak dat ik 3% pak waar 15% had kunnen pakken, maar in een run als deze omlaag zitten is erg lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Taro schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:59:

Ik hoop in ieder geval dat je de margin optie in je profiel kunt uitvinken, anders weet ik niet of ik mijzelf kan tegenhouden :)
Hmmm, ja dit wordt te verleidelijk. Ik ben weggebleven van bitmex, omdat ik er nog gewoon te weinig van snap.
Net ingelogd om te kijken. Zolang ik me niet verifieer, mag ik niet. Dat kan dus ook de drempel zijn naast het vinkje ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS dat is precies de reden waarom ik een HODL pot heb. Ik zou het jammer vinden als de munten die ik daar in heb zitten kwijt raak. Ik heb een mooi aantal staan. Daar voel ik mij goed bij. Daar blijf ik mooi af. Op de Ledger en hop klaar.

Als je alleen een HODL pot hebt laat je wel erg veel value liggen in een eventuele bullrun. Dat is gewoon zonde. Dat realiseerde ik mij maar al te goed. Dus ik heb ook een handelspotje waar ik lekker mee aan het spelen ben. En dat is wel een bedrag waar je er ook daadwerkelijk wat aan hebt om mee te handelen. Ik zie dat als vermaak. En ik probeer mijn kennis uit te breiden van traden zodat ik er straks ook nog wat aan heb. Het is gewoon leuk om leveltjes te tekenen op charts en dan te zien dat de grafiek daar inderdaad binnen beweegt. Als je daar ook nog een paar leuke trades op kunt maken is dat letterlijk en figuurlijk pure winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

lighting_ schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:17:
[...]

Jij haalt alles door elkaar.
Alsof je met BTC overal kan betalen.
Als ik jou was zou ik een paar YT filmpjes kijken over hoe geld ontstaan is en hoe het gecreëerd en gecontroleerd wordt. De reden waarom BTC is ontstaan.
Maar goed. Gezien je naam is xrp waarschijnlijk overal de oplossing voor
Ik heb dat allemaal al gezien en ik kan je zeggen, als kleine speler fuck you naar een bank zeggen is niet verstandig.

Verder heb ik niets met xrp, daar bezit ik geen enkel exemplaar van.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Er heeft iemand zijn winst gepakt, net als jij dat ooit van plan bent. Je had echter een hoger koersdoel in gedachte en deze persoon of personen zijn je voor geweest. Zulke acties zijn normaal, jij wil immers ooit precies hetzelfde gaan doen, maar dan met een kleinere pf, waardoor je gewoon een limit order kunt uitvoeren.

Ga er niet vanuit dat we nu steady en snel een nieuwe ath gaan neerzetten. Dat traject gaat met ups en downs zoals deze, gewoon als een feit zien dat dit erbij hoort. Dat jouw alts mooi onderweg waren is geen reden voor iemand anders om zijn winst niet te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:24:
[...]

Heb het idee dat maar weinig mensen winst pakken en maar blijven zitten. Coins gaan met 30% tot 200% omhoog, hoe je dan niet geld er uit kan halen in die run omhoog snap ik niets van. Aan de andere kant, mijn grootste probleem is vaak dat ik 3% pak waar 15% had kunnen pakken, maar in een run als deze omlaag zitten is erg lang geleden.
Je hebt helemaal gelijk.. Ik ben in 2018 begonnen en eigenlijk alleen maar dalingen meegemaakt. Was het al snel zat, maar ok.. Heel veel kunnen goedmaken in 2019 en baal een beetje idd.. Ik denk dat ik jouw strategie maar eens gaat volgen, erin .. eruit.. kijken of dat rustiger is 🤣.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Dat maakt het verschil, ik snap het wel als longtime hodler die al een tijdje meespeelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 15:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
ohw dear, we gaan weer allemaal naar de klote :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ja precies, denk dat het bij de meeste FOMO is in de droom dat het x1000 gaat.
Ken het probleem pak zelf ook vaak maar een paar % en dan schiet ie door, maar winst is winst, zodra ik verkocht heb is het ook meteen uit mijn systeem, en kijk ik er niet meer naar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
Taro schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:27:
[...]

Er heeft iemand zijn winst gepakt, net als jij dat ooit van plan bent. Je had echter een hoger koersdoel in gedachte en deze persoon of personen zijn je voor geweest. Zulke acties zijn normaal, jij wil immers ooit precies hetzelfde gaan doen, maar dan met een kleinere pf, waardoor je gewoon een limit order kunt uitvoeren.

Ga er niet vanuit dat we nu steady en snel een nieuwe ath gaan neerzetten. Dat traject gaat met ups en downs zoals deze, gewoon als een feit zien dat dit erbij hoort. Dat jouw alts mooi onderweg waren is geen reden voor iemand anders om zijn winst niet te pakken.
Zeker, ook gelijk, alleen winst pakken en (short) squeezes die gelijk alles verstoren heb ik moeite mee als hetzelfde te zien..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mndgfhc7jsg01.jpg

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hey dat plaatje ken ik maar dan net anders :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zhzxd4OTpPiMVPBsIJZF7k9d/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Leuk om te lezen over de strategieën.
Alleen weet je nooit de perfecte strategie.
Verkoop je te vroeg
Koop je te laat
Ben je LT belegger had je in begin 2018 moeten verkopen.
Ik zou zeggen ieder kiest de strategie waarbij hij/zij het beste thuisvoelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
JoebarRC schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:28:
[...]
Ik denk dat ik jouw strategie maar eens gaat volgen, erin .. eruit.. kijken of dat rustiger is 🤣.
Mijn strategie is trouwens het volgende: Zolang ik nog niet denk dat we voor langere tijd echt blijven stijgen heb ik nog geen HOLD pot. Die wil ik wel gaan aanleggen, maar ik wil eerst nog een flinke correctie zien en het vertrouwen hebben dat de boel voor langere tijd blijft stijgen. Tot die tijd zit ik nergens voor langere tijd in. Wat voor mij prettig werkt is heel veel scalpen. Ritje na ritje pakken om op die manier geld te verdienen. Ga ik slapen zit ik nergens in. Dan wordt je vaak genoeg wel wakker met flinke percentages omhooog, maar dat hoort er bij. Ik kan uitslapen, uitgaan, werken of wat dat ook zonder zorgen. Ik kan gewoon geen geld verliezen als ik er niet bij ben. Tuurlijk is niet iedere scalp succesvol, maar dat hoeft ook niet. Ik moet er gewoon niet aan denken wakker te worden met dikke verliezen, dan pak ik liever iedere keer wat geld door te scalpen. De rust die deze manier geeft is voor mij dan ook erg belangrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:11
twain4me schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:29:
ohw dear, we gaan weer allemaal naar de klote :+
de dag dat we in crypto gingen waren we al naar de klote en nou komen we er niet meer uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@JoebarRC als je nog geen ervaren trader bent dan is dat absoluut niet rustiger :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:39:
@JoebarRC als je nog geen ervaren trader bent dan is dat absoluut niet rustiger :)
Dat is dan ook weer waar inderdaad. Eerst door die gigantsche learning curve heen komen.

Misschien een leuk plaatje voor in de TS trouwens ? Ook dit is crypto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WgaM638LMUIbhhpCqxTyEUuv/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

Grr net vandaag van btc naar wat alts gegaan.. naja paar stop losses getriggerd en dat maar weer in btc gestoken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

outlandos schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 18:24:
[...]

Klinkt zo lullig om te zeggen, maar dit hadden we kunnen verwachten. Zoveel mensen die op die 9k zaten te wachten en dan is die daar en drukken n hoop mensen op die sell knop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
Goh schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:50:
[...]

Klinkt zo lullig om te zeggen, maar dit hadden we kunnen verwachten. Zoveel mensen die op die 9k zaten te wachten en dan is die daar en drukken n hoop mensen op die sell knop.
Goh, achteraf is alles zogenaamd te verwachten. Maar heb je dit hier ook gemeld voordat het gebeurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:42:
[...]

Dat is dan ook weer waar inderdaad. Eerst door die gigantsche learning curve heen komen.

Misschien een leuk plaatje voor in de TS trouwens ? Ook dit is crypto:

[Afbeelding]
Dan kun je beter die druiper nemen van 7940 naar 6636 ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:22:
Edit: tuurlijk 5% is voor mij ook een boel geld. Maar door die bearmarket doet mij dat echt helemaal niets meer gek genoeg. Ik haal mijn schouders op en een paar dagen later is alles weer bijgetrokken. Ook heb ik een handelspot en een hodl pot. Welke waarde mijn hodl pot heeft maakt mij geen reet uit. Is toch voor de lange termijn. En mijn handelspot? Tsja. Dat is gewoon hier en daar wat eurotjes proberen te pakken. Soms win je wat. Soms verlies je wat.
Heb je voor jezelf al targets voor wanneer je bepaalde posities uit je hodlpot gaat omzetten in euro's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@outlandos Daarvoor wil ik eerst minimaal de ATH van Bitcoin getest zien worden wil ik daar uberhaupt over na gaan denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
M'n kooporder op 25 van HOT is al gefilled. Een klein pluspuntje op een verder snel te vergeten dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Dan kun je beter die druiper nemen van 7940 naar 6636 ;)
Die was nog leuker inderdaad. Alle shorts en alle longs met hefboom geliquideerd in minder dan een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Zijn er ook mensen die er wel van hebben kunnen profiteren? Durf het bijna niet te zeggen maar voor mij heeft dit grapje wel leuk uitgepakt. Geen maandsalaris maar wel een paar ltc en wat meer btc dan ik hiervoor had. :)

Om dit positieve nieuws dan alsnog van een zwart randje te voorzien, dacht dat ik een buy order op €98 op ltc had geplaatst voor het eten. Kom net terug, lol whut?!? Dat heeft hij gewoon aangetikt... :D Tsja, als je een order plaatst moet je wel op het 'place buy order' knopje drukken klapjosti. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:36
Nou, he he, eindelijk een correctie. Na weken lang moonen zat dit er ook wel een beetje aan te komen toch?
Laat maar lekker vallen. 8500 is nog altijd een correctie van niks :P

Dit geeft alleen maar meer kansen om goedkoop bij te kopen mensen ;) hodl hodl hodl. Mars komt vanzelf dichterbij.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Richh schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:14:
Nou, he he, eindelijk een correctie. Na weken lang moonen zat dit er ook wel een beetje aan te komen toch?
Laat maar lekker vallen. 8500 is nog altijd een correctie van niks :P

Dit geeft alleen maar meer kansen om goedkoop bij te kopen mensen ;) hodl hodl hodl. Mars komt vanzelf dichterbij.
eerder een failed rally dan een correctie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Bever! schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:14:
[...]

eerder een failed rally dan een correctie..
Mja, het maakt mij niet echt uit hoe we het noemen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Richh tuurlijk heel natuurlijke/gezonde correctie dit. Het scheelt op mijn PF behoorlijk wat centen maar als ik naar het % kijk dan valt het allemaal best mee. Is ook wel wennen; hoe hoger je PF in waarde staat hoe meer geld het natuurlijk ook is percentueel gezien.

Als BTC nu weer even rustig gaat doen kunnen de alts weer even bij trekken en dan mogen we niet klagen met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:13:
Zijn er ook mensen die er wel van hebben kunnen profiteren?
EOS verkocht op 8.448 met een top van 8.4942 en een huidge koers van 7.8 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Richh schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:15:
[...]

Mja, het maakt mij niet echt uit hoe we het noemen :P
maakt ook weinig uit idd..:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:15:
@Richh tuurlijk heel natuurlijke/gezonde correctie dit. Het scheelt op mijn PF behoorlijk wat centen maar als ik naar het % kijk dan valt het allemaal best mee. Is ook wel wennen; hoe hoger je PF in waarde staat hoe meer geld het natuurlijk ook is percentueel gezien.

Als BTC nu weer even rustig gaat doen kunnen de alts weer even bij trekken en dan mogen we niet klagen met z'n allen.
Nou precies dit dus. Ik sta dus voor mijn doen echt heel hoog, waardoor een paar procent opeens best serieus geld is. Maar ook dat zal op een gegeven moment wel wennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@outlandos went zeker. Sneller dan je denkt. Je moet er ook gewoon niet te veel bij stil staan. Dat geld heb je gewoon nodig om de gains te kunnen maken die je maakt. Als je dat geld er niet in hebt zitten maak je de gains ook niet. En dat beetje verlies hoort bij het grotere geheel.

Toch wel trots op mijn koop momentje HOT van gisteren. Staat ondanks deze drop van BTC slechts 3% in de min nu die positie. Dat heb ik dus van te voren best goed ingeschat. Soms moet je jezelf ook even een schouderklopje geven he :)

Oh ja en nu naar de sportschool. Ook belangrijk. Even die gedachten over crypto uit en gewoon even met die gewichten zwaaien. Belangrijk mensen niet vergeten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
DAMAGE schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:15:

Volgens cointrackr.com heb ik met mijn PF de afgelopen 7 dagen +12% gedaan en vandaag -1%. Of je er nou met heel veel geld in zit of heel weinig, als het goed is heb je nog altijd fors meer dan een week geleden toch ;) klagen hoeft van mij sowieso niet :+

Het zijn dit soort dips waarom ik (bijna) geen changes maak in mijn (saaie) portfolio en eigenlijk enkel hold, en niet day trade. Ja, het is vermakelijk. Ik heb er heel wat geld mee verdiend eind 2017, aan de andere kant ben ik dat net zo hard in 2018 weer kwijt geraakt later in de weg naar beneden :+

Ieder z'n eigen strategie natuurlijk, maar hier blijf ik lekker wachten tot BTC flink wat waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:13:
Zijn er ook mensen die er wel van hebben kunnen profiteren? Durf het bijna niet te zeggen maar voor mij heeft dit grapje wel leuk uitgepakt. Geen maandsalaris maar wel een paar ltc en wat meer btc dan ik hiervoor had. :)
ik heb laatst wat hot verkocht en met de winst ook een paar ltc gekocht :), vandaag enkel mijn ada nog kunnen verkopen, iets te laat helaas en daar heb ik 500 ada extra mee binnen gesprokkeld.. toch iets :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Heb via market orders vanmiddag tijdens de pump een shortpositie op precies 9000,22 ingenomen op BitMEX, helaas de short te vroeg al op 8700 teruggekocht. Maar je kan ook contra handelen i.p.v. long gaan tijdens zo'n pump om zodoende de top te shorten zoals ik deed.
Pagina: 1 ... 56 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!