Haha! Nee, hebben we het hier ongeveer een jaar geleden al eens over gehadmprkooij schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:16:
[...]
Je hebt hem/haar wel naar een crypto vernoemt toch? DOGE?
Mooi man, en idd. was het leuk toen dat je het melde hier!D-Ed schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:13:
[...]
Ons hondje is net één jaar geworden! Gekocht met de winst uit (begin) 2018
Vrouw, dochter en ik genieten er iedere dag van trouwens
Ligt hier lekker op de bank compleet in z'n element te chillen tegen mij aan, beste crypto move ever mag ik wel stellen (tot IOTA echt door het dak schietRaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:21:
[...]
Mooi man, en idd. was het leuk toen dat je het melde hier!
Geen slecht woord over mijn vriendin overigens, ik heb een toppertje!! Met crypto heeft ze helemaal niets, maar laat mij wel een Italiaanse V6 rijden die qua running costs bepaald geen Toyota is. De auto staat nu te koop, en nu begint ze zich af te vragen of we dat wel moeten doen. En die crypto.....als we gaan stoppen met roken....kunnen we dan niet een gedeelte van de besparing daarin stoppen?? Verdomme, dat is een lekkere stok achter de deur om te gaan stoppen.RaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:01:
[...]
Laat je vrouw en evt. kinderen mee delen in je genomen winst.
Dan is er wel begrip.
Edit, was eigenlijk voor @slux bedoeld maar geldt eigenlijk voor iedereen.
IOTA met Coordicide... ben er nog niet uit of het wel klopt.D-Ed schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:23:
[...]
Ligt hier lekker op de bank compleet in z'n element te chillen tegen mij aan, beste crypto move ever mag ik wel stellen (tot IOTA echt door het dak schiet)
Had er anders al een bag van gekocht.
De verrassing voor morgen, 1 juni, kan EOS wel eens worden.
Die schijnen dan iets belangrijks te melden hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 30-05-2019 01:16 ]
Dat komt vanzelf wel een keer, die staat echt zo enorm laag tov. ATH. Als ICX echt een keer momentum gaat krijgen, dan kan het best wel eens leuk gaan worden.
Ach joh, zo heeft iedereen "z'n ding" in deze vreemde cryptowereld.. Ik ben gewoon niet zo van handelen, sinds een paar maanden weer wat actiever aan het inlezen en bijhouden allemaal maar ik kom toch iedere keer weer op mijn vaste honk uit. Als het iets gaat worden zit ik goed, zo niet. Dan heel veel lol, ervaring én een hondje er aan over gehoudenRaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:38:
[...]
IOTA met Coordicide... ben er nog niet uit of het wel klopt.
Had er anders al een bag van gekocht.
i know. heb een zak icx gekocht op 437 laatst. Best dichtbij de ATL, dus ik kan nu lekker het ritje uitzitten.Swaha schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:49:
[...]
Dat komt vanzelf wel een keer, die staat echt zo enorm laag tov. ATH. Als ICX echt een keer momentum gaat krijgen, dan kan het best wel eens leuk gaan worden.
Heb ook Zilliqa en Nano gehaald maar die doen weinig tot op heden. Al doet Nano 't vandaag wel leuk!
Zit nog steeds vooral in BTC en LTC, die doen het ook top.
Hodl.
Sell the newsRaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:48:
De verrassing van morgen, kan EOS wel eens worden.
Weg
Vergis je niet in EOS en wel hierom:
En er zijn nogal veel Chinezen..Chinese crypto ranglijst update: EOS op nummer 1 , Bitcoin buiten top 10
Bron:
https://crypto365.nl/chin...er-bitcoin-buiten-top-10/
Je gelooft serieus dat deze lijsten legitiem zijn?RaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 01:30:
[...]
Vergis je niet in EOS en wel hierom:
[...]
En er zijn nogal veel Chinezen..
Bron:
https://crypto365.nl/chin...er-bitcoin-buiten-top-10/
Ja die lijsten zijn bs. Want XRP staat me te ver weg. Grins.
Also WTF SV??? Die gast gaat al zn bags straks hard dumpen.
Ja zou wel een goed idee zijn, na 25 jaar heb ik het ook wel gezienTaro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:59:
[...]
![]()
Wij hebben laatst in het kasteel van de Harry Potter films (Alnwick Castle aka Zweinstein) een "echte" Harry Potter bezem gekocht. Bij thuiskomst bleek er Made in China op te staan en viel hij direct uit elkaar. Maar gelukkig kon mijn vrouw er niet op vliegen. Nu staat hij in de hoek van de kamer verder uit elkaar te vallen.
Maar even een open en eerlijke vraag, als cryptovrienden zijnde, als je vrouw een heks is en je vraagt om te stoppen met fulltime traden, moet je dan niet gewoon doorgaan met traden en haar lekker laten barsten?
Je hebt me wel aan het denken gezet
Ik denk niet dat hij gaat dumpen, die zit er niet in voor de centjes.Klaas25 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 07:39:
De ochtend dip was vroeg vandaag.
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 30-05-2019 08:06 ]
Dat is wel heel frappantDJ-Promo schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 08:48:
Scroll door de top100 overal wat begint met Bitcoin ... staat aardig in de plus. Nieuw geld?
Coinbase is op dit moment de makkelijkste manier om in te stappen als ´´ groentje ´´ in de crypto.
Helaas heeft Coinbase maar een beperkt aantal muntjes. Ik zoek een exchange waar ik een breder aanbod van cryptovaluta kan vinden maar met hetzelfde gemak als Coinbase kan kopen.
Welke exchange raden jullie aan ?
- Ik ben kevin, een nieuw gezicht hier. Ik lees al een tijd mee in dit topic en heb besloten nu ook maar eens mee te gaan praten. Veel nuttige dingen al gelezen in dit topic, ik hoop nog veel meer te gaan leren.
Hodl tot de muntexplosie
Helaas heeft Coinbase maar een beperkt aantal muntjes. Ik zoek een exchange waar ik een breder aanbod van cryptovaluta kan vinden maar met hetzelfde gemak als Coinbase kan kopen.
- Ik ben kevin, een nieuw gezicht hier. Ik lees al een tijd mee in dit topic en heb besloten nu ook maar eens mee te gaan praten. Veel nuttige dingen al gelezen in dit topic, ik hoop nog veel meer te gaan leren.
Hodl tot de muntexplosie
Coinbase makkelijkste manier? Niet persee. Heb je al naar Bitvavo (Nederlands bedrijf) gekeken? En anders bittrex/poloniex.kevinoku schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:13:
Coinbase is op dit moment de makkelijkste manier om in te stappen als ´´ groentje ´´ in de crypto.
Hodl tot de muntexplosie
Hoi Kevin
Hoi!
kopen op coinbase en naar binance om om te zetten in gewenste munt?
hoi kevin welkom hou er rekening mee he tis verslavend cryptokevinoku schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:13:
Hodl tot de muntexplosie

Ik weet het.. Ik volg de crypto al sinds begin 2017. Destijds vond ik met name de techniek en het idee wat er achter zit erg interessant maar liet mijn financiele situatie het niet toe om er in te investeren. Nu wel.bie100 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:24:
[...]
hoi kevin welkom hou er rekening mee he tis verslavend crypto![]()
Bitvavo is een goede tip, geen idee waarom ik daar nog niet ben gaan kijken.. Bedankt.
Ik kreeg een affiliatie linkje door om tot $50,- aan XLM te verdienen via Coinbase door het invullen van paar vraagjes. Als iemand interesse heeft. PM aub 👍
Ontopic, brandstof weer gevuld en take of
Edit. Gaat om $10,- na invullen vraagjes en eventueel $40,- als vier anderen ook de vraagjes invullen. Dus sowieso $10,-
Ontopic, brandstof weer gevuld en take of
Edit. Gaat om $10,- na invullen vraagjes en eventueel $40,- als vier anderen ook de vraagjes invullen. Dus sowieso $10,-
[ Voor 24% gewijzigd door D-Ed op 30-05-2019 10:31 ]
Verwijderd
Holy crap, BSV... Wat een zieke pump...
Verder stijgt hier sat waarde en fiatwaarde PF, Jaapio blij, leuke dag.
Welkom bij de elite rekt plebskevinoku schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:13:
Hodl tot de muntexplosie
Misschien is het doel nog steeds om bch voorbij te gaan in waarde en cap?Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:46:
Voor de mensen die op Cryptopia zaten: https://www.bexstreet.com...om-impending-liquidation/
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Welkom énnuh... succes!kevinoku schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:13:
Hodl tot de muntexplosie
Persoonlijk houd het simpel door BTC te kopen bij Bitonic, BTC doorsturen naar wallet bij Binance, daar koop ik wat ik denk dat goed is
Overigens werkt Coinbase ook fijn maar gebruik ik veel minder..
REEEEEKTVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:46:

nee is prima heb je iig gewaarschuwdkevinoku schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:32:
[...]
Ik weet het.. Ik volg de crypto al sinds begin 2017. Destijds vond ik met name de techniek en het idee wat er achter zit erg interessant maar liet mijn financiele situatie het niet toe om er in te investeren. Nu wel.
Bitvavo is een goede tip, geen idee waarom ik daar nog niet ben gaan kijken.. Bedankt.
Jaaaa, XRP POWERRR! Lekker wakker worden zo.
IOTA gaat erg hard deze maand door de lancering van Coordicide ( https://coordicide.iota.org/ ). Denk toch wel een goede stap in de richting, om als verbeterde consensus mechanisme te gebruik. De kans op meer usecases vanuit bedrijven e.d. neemt hierdoor denk ik wel toe.
Volatiele coin? Ik zou eerder zeggen een shitcoin zonder liquidation.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:23:
[...]
Haha wow.
Gelukkig heb ik geen BSV.
Redelijk volatiele coin
Zeker als iemand met 25k coins (het was een 25k coin market sale op finex) zoiets kan veroorzaken
Binance (BNB) en Harmony (ONE) pump te verwachten vanaf zaterdagochtend;
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/360028960251
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Je zou op dat moment maar een x100 short hebben op BSVArmo schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:06:
[...]
Volatiele coin? Ik zou eerder zeggen een shitcoin zonder liquidation.
Zeker als iemand met 25k coins (het was een 25k coin market sale op finex) zoiets kan veroorzaken
Snel cashen
Waar kan het? Op Bitmex kan ik alleen BCH shorten.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:25:
[...]
Je zou op dat moment maar een x100 short hebben op BSV
Snel cashen
Die Graig Wright gaat zo gigantisch op z'n bek in die rechtszaak, ik ben werkzaam in het intellectuele eigendomsrecht en ik weet niet op welk recht hij zich precies wil gaan beroepen (auteursrecht, merk, octrooi?), maar uit de Satoshi Whitepaper blijkt in ieder geval dat een merk en octrooirecht per definitie niet kunnen. Dit vanwege het feit dat hij met een merk te laat is omdat iedereen het al gebruikt en je dan een naam niet meer kan toe-eigenen, en een octrooi kan alleen gevestigd worden indien de techniek nog niet openbaar is (plus dat een octrooi op software ontzettend moeilijk is). Nou heeft hij met die twee dingen zijn eigen glazen al ingegooid mocht hij Satoshi zijn. Blijft over het auteursrecht, om dat (in Amerika) wettelijk vast te laten leggen is een optie. Dat kan op 2 manieren. De eerste is door het voor je het openbaar maakt naar de wereld toe vast te leggen (dat is niet gebeurd dus die kan die vergeten). De tweede is het achteraf claimen. Let wel; jij, ik, iedereen kan dit doen, dat zegt niets over je daadwerkelijke recht daarop. Het moet onomstotelijk vast komen te staan dat je de bedenker bent, ieder ander tegenbewijs maakt in beginsel je claim op het auteursrecht nietig. Ook het versturen van BTC van een van de eerdere adressen gaat bij lange na niet genoeg zijn. Mocht het echt zo ver komen dat de rechtbank hem zal geloven, dan zullen er hoe dan ook vanuit het BTC kamp tientallen mensen dezelfde claim indienen of zal zelfs wel de echte Satoshi opstaan om met tegenbewijs te komen dat het niet zo kan zijn dat hij het is. Er zijn een heleboel FOMO'boys denk ik nu die echt met vuur zitten te spelen door BSV te kopen, want degene die het leidt is een megalomane gek (anderen bedreigen met rechtszaken en zelf denken dat je Bitcoin kan claimen).
Verwijderd
Geen idee waar dat zou kunnen, hou me niet bezig met short/long posities.Malawolar schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Waar kan het? Op Bitmex kan ik alleen BCH shorten.
Die Graig Wright gaat zo gigantisch op z'n bek in die rechtszaak, ik ben werkzaam in het intellectuele eigendomsrecht en ik weet niet op welk recht hij zich precies wil gaan beroepen (auteursrecht, merk, octrooi?), maar uit de Satoshi Whitepaper blijkt in ieder geval dat een merk en octrooirecht per definitie niet kunnen. Dit vanwege het feit dat hij met een merk te laat is omdat iedereen het al gebruikt en je dan een naam niet meer kan toe-eigenen, en een octrooi kan alleen gevestigd worden indien de techniek nog niet openbaar is (plus dat een octrooi op software ontzettend moeilijk is). Nou heeft hij met die twee dingen zijn eigen glazen al ingegooid mocht hij Satoshi zijn. Blijft over het auteursrecht, om dat (in Amerika) wettelijk vast te laten leggen is een optie. Dat kan op 2 manieren. De eerste is door het voor je het openbaar maakt naar de wereld toe vast te leggen (dat is niet gebeurd dus die kan die vergeten). De tweede is het achteraf claimen. Let wel; jij, ik, iedereen kan dit doen, dat zegt niets over je daadwerkelijke recht daarop. Het moet onomstotelijk vast komen te staan dat je de bedenker bent, ieder ander tegenbewijs maakt in beginsel je claim op het auteursrecht nietig. Ook het versturen van BTC van een van de eerdere adressen gaat bij lange na niet genoeg zijn. Mocht het echt zo ver komen dat de rechtbank hem zal geloven, dan zullen er hoe dan ook vanuit het BTC kamp tientallen mensen dezelfde claim indienen of zal zelfs wel de echte Satoshi opstaan om met tegenbewijs te komen dat het niet zo kan zijn dat hij het is. Er zijn een heleboel FOMO'boys denk ik nu die echt met vuur zitten te spelen door BSV te kopen, want degene die het leidt is een megalomane gek (anderen bedreigen met rechtszaken en zelf denken dat je Bitcoin kan claimen).
Verder met je eens dat het een kansloze missie is.
Die dude weet wel hoe die herrie moet schoppen in cryptoland ingeval
Wat zou de reden zijn voor Satoshi om zijn identiteit niet te openbaren, vraag ik mij af. Misschien leeft hij niet meer?
Misschien zittie in de gevangenis:PHPResource schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:52:
Wat zou de reden zijn voor Satoshi om zijn identiteit niet te openbaren, vraag ik mij af. Misschien leeft hij niet meer?
https://news.bitcoin.com/...l-mastermind-paul-le-roux
Hallo met Tim
Wat een mafkezen lopen er ook rond in deze wereld..Malawolar schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Waar kan het? Op Bitmex kan ik alleen BCH shorten.
Die Graig Wright gaat zo gigantisch op z'n bek in die rechtszaak... etc.

Verwijderd
Als hij zich bekend maakt reken er dan maar op dat hij direct ingerekend wordt ala Julian Assange.PHPResource schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:52:
Niet veel overheden zijn erg blij met Bitcoin, laat staan de financiële wereld.
Die verdwijnt binnen een half jaar ergens diep in een doofpotje.
Hal fanny oid was de eerste die gezien was met BTC is later ook overleden.PHPResource schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:52:
Die komt voor mij het meest in de buurt.
FinneySlux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:01:
[...]
Hal fanny oid was de eerste die gezien was met BTC is later ook overleden.
Die komt voor mij het meest in de buurt.
Iemand die een nieuw betaalmiddel introduceert zonder overleg met overheden kan maar beter niet bestaan.PHPResource schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:52:
En natuurlijk bestaat degene wel, alleen onder de pseudoniem Satoshi Nakamoto.
Zo kan deze bedenker niet worden ondervraagt/aangeklaagd.
XRP = trash
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:23:
[...]
Haha wow.
Gelukkig heb ik geen BSV.
Redelijk volatiele coin

Zoiets is met ETH ook wel eens gebeurd aan de dollarkant.

XRP = trash
Thanks! Ik laat mijn beetje BNB nog staan =)Xamsix schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:08:
Binance (BNB) en Harmony (ONE) pump te verwachten vanaf zaterdagochtend;
Vanaf de bodem 170% stijgen met nauwelijks noemenswaardige dipjes.
De hodl-mentaliteit is wel aanwezig bij Bitcoin
De halving is ook nog eens vrij ver weg en nu al bijna $9000 per Bitcoin. Waar gaat dit heen jongens
Lambo soon.
De hodl-mentaliteit is wel aanwezig bij Bitcoin
De halving is ook nog eens vrij ver weg en nu al bijna $9000 per Bitcoin. Waar gaat dit heen jongens
Lambo soon.
@PHPResource
Ik denk eigenlijk dat het nooit iets was geworden als bekend zou zijn wie hij is. Het feit dat hij anoniem is en alles uit handen heeft gegeven, heeft het vertrouwen gegeven, een soort van open source muntje waar iedereen iets over te zeggen heeft en tegelijk niemand iets aan veranderen kan. power tot the people en niet aan een bedenker of overheid. Bekend maken wie hij is kan dit ondermijnen doordat mensen gaan kijken wat hij wil doen. En bij elke dwarse scheet gaan vragen wat te doen.
Op deze manier zal (hopelijk) de markt dicteren wat er met bitcoin moet gebeuren.
Ik denk eigenlijk dat het nooit iets was geworden als bekend zou zijn wie hij is. Het feit dat hij anoniem is en alles uit handen heeft gegeven, heeft het vertrouwen gegeven, een soort van open source muntje waar iedereen iets over te zeggen heeft en tegelijk niemand iets aan veranderen kan. power tot the people en niet aan een bedenker of overheid. Bekend maken wie hij is kan dit ondermijnen doordat mensen gaan kijken wat hij wil doen. En bij elke dwarse scheet gaan vragen wat te doen.
Op deze manier zal (hopelijk) de markt dicteren wat er met bitcoin moet gebeuren.
Ben maar weer uit ICX gestapt met iets meer dan 1 % winst, heeft weinig gedaan op de berichten afgelopen nacht. Kans op daling (al dan niet door beweging btc) lijkt me groter als een kans op een flinke stijging.
Iedere dag een procent pakken teken ik voor.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-05-2019 12:26 ]
Welk nieuws voor ICX?TuutjDrie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:26:
Ben maar weer uit ICX gestapt met iets meer dan 1 % winst, heeft weinig gedaan op de berichten afgelopen nacht. Kans op daling (al dan niet door beweging btc) lijkt me groter als een kans op een flinke stijging.
https://lekkercryptisch.n...lden-recordaantal-Bitcoin
Moon, lambo.De motor van de bullmarkt: grote beleggers verzamelden recordaantal Bitcoin
Van alle mogelijkheden vind ik dit nog altijd de meest waarschijnlijke. Hij is imho ook de enige die de benodigde kennis in huis heeft/had als iemand dit in zijn eentje heeft bedacht.Pkunk schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:54:
[...]
Misschien zittie in de gevangenis:
https://news.bitcoin.com/...l-mastermind-paul-le-roux
Een team of meerdere mensen lijkt me minder waarschijnlijk, dan was er ongetwijfeld al wel iemand geweest die zijn mond voorbij had gepraat.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Alles gaat wel heel lekker zeg!
ICX richting de 500 sat nu.
ZIL over de 250 sat
Nano blijf ook lekker bezig
Nu LTC nog
(en BTC, maar ff sideways is ook dik prima)
ICX richting de 500 sat nu.
ZIL over de 250 sat
Nano blijf ook lekker bezig

Nu LTC nog
(en BTC, maar ff sideways is ook dik prima)
Kijk je wel bij de juiste coin??TuutjDrie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:26:
De nieuwe versie van de Delta App geeft nu ook aan of het wisselen tussen cryptocurrency een good of een bad decision is geweest. Heel erg benieuwd hoeveel traders daar meer goede dan slechte keuzes hebben gemaakt.
Ik ben bewust gestopt met wisselen en koop alleen maar bij, juist omdat wisselen vaak verkeerd uitpakt. Je wil doorgaans meeliften op een cryptocurrency die net is gestegen en dus pas je daardoor vaak buy high sell low toe.
Ik ben bewust gestopt met wisselen en koop alleen maar bij, juist omdat wisselen vaak verkeerd uitpakt. Je wil doorgaans meeliften op een cryptocurrency die net is gestegen en dus pas je daardoor vaak buy high sell low toe.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Tering dit voelt als 2017. Ik zit weer echt non stop naar Binance te loeren. Blijft leuk
ZIL ging ook al leuk vandaag, 7% gepakt toch maar weer 
Heb, naar aanleiding van mijn post laatst, nu ook ADA en ZIL verkocht. Ik stond daar zo slecht mee
dat ik mijn verlies heb gepakt op beiden. Nu met beiden maar %tjes pakken om de 'pijn' nog iets te verzachten. De overblijfselen van ADA staan nu als buy orders in HOT en heb straks hopelijk 5 sell orders daarop staan, want die blijft eventjes zakken vandaag denk ik. Als ide orders pas in het weekend weer aangetikt worden, prima, ben er toch niet dan
Heb, naar aanleiding van mijn post laatst, nu ook ADA en ZIL verkocht. Ik stond daar zo slecht mee
dat ik mijn verlies heb gepakt op beiden. Nu met beiden maar %tjes pakken om de 'pijn' nog iets te verzachten. De overblijfselen van ADA staan nu als buy orders in HOT en heb straks hopelijk 5 sell orders daarop staan, want die blijft eventjes zakken vandaag denk ik. Als ide orders pas in het weekend weer aangetikt worden, prima, ben er toch niet dan
Waar kijk je en wat zie jeSlux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:26:
Het bubbeltje loopt weer langzaam leeg zo te zien.
Terug lopende volumes en marketcap
Nee juist anders om voor een keer.
[ Voor 32% gewijzigd door Slux op 30-05-2019 14:32 ]
Ik heb mijn ada verkocht maar deze blijft toch stijgen..
Zero.
Pelox schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:32:
[...]
Ik heb mijn ada verkocht maar deze blijft toch stijgen..

Als ik iets niet ga verkopen voor de 50 cent is het ADA wel.
Dan kan je heel lang wachten.Malawolar schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:35:
Als ik iets niet ga verkopen voor de 50 cent is het ADA wel.
Ik gok er op dat ADA de eerste is die volledig interoperable smart contracts kan bieden. Groot fan van Charles Hoskinson.
ik was ook fan van ADA maar ze blijven maar uitstellen en hebben tot de dag vandaag nog niks laten zien.Malawolar schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:38:
[...]
Ik gok er op dat ADA de eerste is die volledig interoperable smart contracts kan bieden. Groot fan van Charles Hoskinson.
NEO is vandaag heerlijk aan het dauwtrappen. Go go to the hemel(vaartdag)

Volume klopt wel maar marketcap?Slux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:32:
[...]
Terug lopende volumes en marketcap
[...]
Nee juist anders om voor een keer.
Weg
Die loopt iets terug ja, het is voor mij een indactor waar ik verder niet veel waarde aan hecht hoor, maar neem hem wel mee in het totale plaatje.
Ook de order boekjes staan zowat stil van coinbase, als voorbeeld LTC, ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag die stroperig aan het worden is maar het is het order boekje wat zowat stil staat.
Ik had vanochtend wat koop orders geplaatst omdat ik de laatste dagen iets te gierig was, dus was wel te verwachten
dacht dat je er helemaal uit was @Slux of was dat iemand anders?Slux schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:07:
[...]
Die loopt iets terug ja, het is voor mij een indactor waar ik verder niet veel waarde aan hecht hoor, maar neem hem wel mee in het totale plaatje.
Ook de order boekjes staan zowat stil van coinbase, als voorbeeld LTC, ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag die stroperig aan het worden is maar het is het order boekje wat zowat stil staat.
Ik had vanochtend wat koop orders geplaatst omdat ik de laatste dagen iets te gierig was, dus was wel te verwachten
Ik was er laatst even helemaal uit dat ik alleen nog in fiat zat ja, nu nog 6 maandjes dan ben ik er definitief uit en zijn jullie helemaal van mij verlostbie100 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:39:
[...]
dacht dat je er helemaal uit was @Slux of was dat iemand anders?
Jongens wat een feest, m'n Blockfolio staat op ongekende hoogte. En dan te bedenken dat dit mogelijk slechts het begin is!
Ongekende hoogte for sure! HOT heeft al twee dagen even een gezonde cooldown periode. Beweegt een beetje in dezefde range. Ben benieuwd wanneer de trein weer verder knalt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vermoed dat mensen hem willen laten zakken. Zie af en toe orders van 4 miljoen HOT langskomen om te kopen maar die cancellen ze zodra de koers daarvan in de buurt komt..
Heb nog op 0.00006700 en 0.00006800 buy orders staan en denk wel dat die geraakt worden.
De 0.00007 is nu wel een flinke stabiele support, benieuwd
Heb nog op 0.00006700 en 0.00006800 buy orders staan en denk wel dat die geraakt worden.
De 0.00007 is nu wel een flinke stabiele support, benieuwd
[ Voor 32% gewijzigd door Schuey op 30-05-2019 17:13 ]
Van mij mag HOT idd zakken, nu meerdere keren ritjes van 23 naar 29-30 sats gemaakt, de buy order staat weer klaar, dus aub niet door stijgen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
The trend is your friend, qua trendline denk ik niet dat HOT nog heel veel verder gaat zakken eigenlijk. Maar goed kan natuurlijk altijd gebeuren. Mijn kooporder is gister alweer gehit op een pullback en zitten nu rond die prijs. Tuurlijk kan het nog een stukje zakken maar verwacht zelf niet heel veel. Tenzij BTC weer een ruft gaat laten natuurlijk.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Met het BNB pair is een dalende trend te zien, en de 3 MA indicators in de binance graph (15m) doen dat ook 
Nu 4 sell orders en 2 buy orders, stijgen of dalen is allebei wel goed, morgen weer een dag anders!
Nu 4 sell orders en 2 buy orders, stijgen of dalen is allebei wel goed, morgen weer een dag anders!
[ Voor 33% gewijzigd door Schuey op 30-05-2019 17:28 ]
Ik kijk op het moment alleen naar de USDT charts eigenlijk.
Ik verwacht zelf dat we eerst weer een kleine pullback krijgen bij de vorige ATH en dan daarna daar doorheen knallen. Dus daar bovenin ergens verkopen, dan lager terug kopen en dan er door.
Puur op basis van de afgelopen periode btw.
Puur op basis van de afgelopen periode btw.
[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 30-05-2019 17:42 ]
Mooi, hoop dat het doorzet en ik niet weer achter blijf met een moonfartSchuey schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:36:
Ineens een pompje!
Mooi man! Kreeg ineens notificatie dat mijn order op €7975 gehit was, die zag ik even niet aankomen.Schuey schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:36:
Ineens een pompje!
Heb nog een ander plukje wat ik nog even vasthoudt, je weet nooit.
Edit: blijkbaar ook nog een mini order ergens op €7999,99 en die ging net ook af. Het gaat ineens hard?
[ Voor 15% gewijzigd door Crypts op 30-05-2019 17:58 ]
wow k zag heel even 200 BTC buy order op BInance. Hij gaat weer Over 9000 bijna
Sorry voor het ongemakKlaas25 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:57:
wow k zag heel even 200 BTC buy order op BInance. Hij gaat weer Over 9000 bijna
Als je er dan ook even bij verteld dat je hem door de $9k aan het duwen bent? Oh dat was hem al, wat is je eindpunt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!