https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ben er ook mee bezig, ben nu ook 3 keer short gegaan margin x10 x 25 en x100 futures op liquid.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:17:
[...]
Serieus, x100 met 2k?
Succes ouwe. Maar dit is geen investeren of traden meer he. Je zit gewoon zwart/rood nu.
Lange tijd geleden had je het eens over gokken, coinflips etc. en dat je niet snapte dat mensen zulke dingen deden met hun geld.
Alleen met vrij kleine bedragen, kijken hoe het gaat. : p
Verwijderd
X10 met 20k, x25 met 8k of x50 met 4k dan.
Ok. Ik neem mijn woorden terug en erken dat je verantwoord bezig bent
Niet gokverslaafd raken ouwe. Straks eindig je met een bakje vol 2 euro muntjes achter de madtimer.
Je hebt gelijk gewoon veel risico. Maar geen 100x of 50x oid, bij lange na nietVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:22:
[...]
X10 met 20k, x25 met 8k of x50 met 4k dan.
Ok. Ik neem mijn woorden terug en erken dat je verantwoord bezig bent
Niet gokverslaafd raken ouwe. Straks eindig je met een bakje vol 2 euro muntjes achter de madtimer.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-05-2019 16:25 ]
Verwijderd
Hoe dan ook succes. Van mij mag die candle door de 10k schieten ineens.A87 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:25:
[...]
Je hebt gelijk gewoon veel risico. Maar geen 100x of 50x oid, bij lange na niet
Als ik wat succesvolle trades heb gedaan ga ik waarschijnlijk allin, en dan gaat het fout.
Voel het al aankomen.
als de koers stabiel is na 12 uur weer wegwezen, is weer een topjeVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:28:
[...]
Hoe dan ook succes. Van mij mag die candle door de 10k schieten ineens.
Ik grind het liever wat langzamer op met wat meer veiligheid. Vaak ben je te greedy.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Haha wie weet. Wellicht haal je een tiental k's eruit.tias86 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:29:
Je kan er echt veel mee verdienen, maar ook heeel snel rekt zijn : p
Als ik wat succesvolle trades heb gedaan ga ik waarschijnlijk allin, en dan gaat het fout.
Voel het al aankomen.
Veranderd allemaal wel een beetje. Waar we eind 2017/begin 2018 nog allemaal 'dat succesvolle project' aan het zoeken waren om in te investeren is het nu gewoon short/long met leverage.
Maar misschien is dat ook wel waar crypto naar toe aan het groeien is.
Achja hodl.
Stap een uur voor funding uit. Kost je 1. heel erg veel geld en 2. de rest ook dus die sluiten hun posities ook daarvoor (waardoor die vaak omlaag gaat).tias86 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:29:
Je kan er echt veel mee verdienen, maar ook heeel snel rekt zijn : p
Voel het al aankomen.
Just my 2 cts (ongeveer wat ik nog op BitMex heb staan
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
In onzekere tijden stapt men terug op goud...is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. Enige vraag is, wordt/blijft BTC forever het cryptogoud en zo ja, dan is het plafond ontzettend hoog...Slux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:40:
[...]
Zo die is opgelopen, las laatst dat Rusland en China een het hamsteren waren maar dat het platina voorbij zou gaan niet verwacht, meestal geen goed teken toch ?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Ik FOMO er wel in
Teveel onzekerheden, wat als, satoshi iets heeft ingebouwd, gehackt wordt, miners niet meer kunnen minen, quantom computing, ander alternatief dan BTC of het hele blockchian enz enz.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:42:
[...]
In onzekere tijden stapt men terug op goud...is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. Enige vraag is, wordt/blijft BTC forever het cryptogoud en zo ja, dan is het plafond ontzettend hoog...
Ik zit ook nog steeds in get, dat is een van mijn long term holds. (waar ik nog steeds veel vertrouwen in heb)Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:35:
[...]
Haha wie weet. Wellicht haal je een tiental k's eruit.
Veranderd allemaal wel een beetje. Waar we eind 2017/begin 2018 nog allemaal 'dat succesvolle project' aan het zoeken waren om in te investeren is het nu gewoon short/long met leverage.
Maar misschien is dat ook wel waar crypto naar toe aan het groeien is.
Achja hodl.
Traden doe ik erbij, en gedeelte van de enorme 100x to the moon (hypothetische) winst naar bank, en BTC / GET
Maar in de praktijk zal het fiat bij storten worden
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 29-05-2019 17:01 ]

Ik waardeer je vasthoudendheid met betrekking tot GET, maar zijn er nog objectieve redenen om GET te blijven holden? Volume is om te janken (2K dollar vandaag) en technisch gezien is het een simpele blockchain met een leuke ticketsite er omheen gebouwd (wat dus met iedere chain/side chain vrij eenvoudig is na te bouwen).tias86 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:59:
[...]
Ik zit ook nog steeds in get, dat is een van mijn long term holds. (waar ik nog steeds veel vertrouwen in heb)
Traden doe ik erbij, en gedeelte van de enorme 100x to the moon (hypothetische) winst naar bank, en BTC / GET
Maar in de praktijk zal het fiat bij storten worden
Blijft over: de cool-factor omdat er een Nederlands tintje aan zit. Dat is toch wel erg mager.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-05-2019 17:11 ]
Is er een reden te melden voor deze pump?Xeros schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:53:
NEO is lekker aan het pompen, wilde net vanavond klein beetje bijkopen![]()
Ik FOMO er wel in
Voor mij genoeg redenen. En bedankt voor je waardering.TuutjDrie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:06:
[...]
Ik waardeer je vasthoudendheid met betrekking tot GET, maar zijn er nog objectieve reden om GET te blijven holden (behalve het uitstellen van de realisatie van je verlies?). Volume is om te janken (2K dollar vandaag) en technisch gezien is het een simpele blockchain met een leuke ticketsite er omheen gebouwd (wat dus met iedere chain/side chain vrij eenvoudig is na te bouwen).
Blijft over: de cool-factor omdat er een Nederlands tintje aan zit. Dat is toch wel erg mager.
Ik heb hier wel is vaker beredeneerd waarom ik het interessant vind. En dat is niet veranderd.
Ze hebben geen eigen blockchain gebouwd overigens. Het is een protocol dat er gebruik van maakt. (en ook niet afhankelijk is van eth, het is blockchain agnostisch zoals ze dat noemen)
GUTS de ticketsite waar naar je refereert waarschijnlijk, is een voorbeeld van wat er met het protocol kan.
https://satoshiradio.nl/2...arten-bloemers-over-guts/
[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 29-05-2019 17:21 ]
Mooi, portefeuille nog maar 20% in de min
PilatuS in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"DJ-Promo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:31:
RVN en BAT staan aardig laag, Denken jullie dat die binnenkort wat gaan doen?
Beter koop je UBIQDJ-Promo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:31:
RVN en BAT staan aardig laag, Denken jullie dat die binnenkort wat gaan doen?
$100+ soonXeros schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:54:
[...]
https://neo.org/blog/details/4148
nieuwe dbft 2.0 wordt gelaunched op mainnet
https://medium.com/@solar...-malpractice-da48e918765c
Voor de liefhebber
"Monday email process to let us know of our average volume, and that 5 BTC / Day is required. We don’t have the resources to wash trade just so we could pay their salaries, and eventually XLR got delisted, which brings is to the current moment. "keesdewit schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:14:
Spicy nieuws over de wanpraktijken van KuCoin exchange:
https://medium.com/@solar...-malpractice-da48e918765c
Voor de liefhebber
Bizar eigenlijk.. coins (eigenaren) behouden hun positie op de verschillende exchanges door zelf te traden om een minimum tradevolume te krijgen..

Wel zonde.. Kucoin is een fijne exchange vind ik.
Én je hoort nu 1 kant van het verhaal natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 29-05-2019 18:19 ]
Mjah even doorgelezen en het begint met een wallet update vanuit XLR waarna er ineens tegoeden vanuit het niets op accounts gestort worden. Volgens het verhaal gebeurt het daarna nog een keer maar zonder dat er iets van een update is geweest. Vervolgens krijgen ze een vlaggetje met de voorwaarde dat er een X bedrag aan trades per dag gedaan wordt, dat is op bijna elke exchange een van de voorwaarden.PHPResource schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:18:
Volgens mij ligt dit verhaal wel iets genuanceerder en zijn ze vanuit XLR gewoon boos, dat mag overigens.
Ik zie er niet direct iets heel erg shady in zonder meer details te weten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ze zijn vaker in het nieuws geweest met vergelijkbare wanpraktijken:PHPResource schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:18:
[...]
"Monday email process to let us know of our average volume, and that 5 BTC / Day is required. We don’t have the resources to wash trade just so we could pay their salaries, and eventually XLR got delisted, which brings is to the current moment. "
Bizar eigenlijk.. coins (eigenaren) behouden hun positie op de verschillende exchanges door zelf te traden om een minimum tradevolume te krijgen..
https://www.chepicap.com/...lume-boosting-offers.html
https://www.theblockcrypt...usations-of-wash-trading/
Ik zie nog steeds geen direct bewijs dat ze iets 'verkeerd' doen. Verkeerd kan sowieso al niet want er is geen regulatie, dat willen we met zijn allen ook niet dus op die strepen gaan staan is een beetje sullig.keesdewit schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:42:
[...]
Ze zijn vaker in het nieuws geweest met vergelijkbare wanpraktijken:
https://www.chepicap.com/...lume-boosting-offers.html
https://www.theblockcrypt...usations-of-wash-trading/
XLR/Solaris is een PoS coin en als een wallet niet lekker werkt kan dat idd misgaan met de rewards. Ik snap ook niet zo goed waarom er zo gepushed is op staken via een exchange danwel dat een exchange hierin mee is gegaan. Dat is sowieso niet handig, staken moeten mensen maar lekker met een eigen wallet doen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Iemand nog een impuls aankoop gedaan een van deze dagen? Ben benieuwd
IOTA met 3% van m'n portfolio, verder niet. Dat was wel met winst van de KMD tip die ik hier vorige week kreeg, dank nog daarvoor! toch een procent of 35 op gepakt.dylan_ schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:16:
Kon het niet laten heb voor 150 euro aan Neo gekocht, denk echt dat die nog een paar keer over de kop gaat komende maanden![]()
Ik wil dus wat BNB naar mijn Nexo account sturen (nexo.io)
Echter vraagt hij om een Memo? waar vind ik deze Memo, want in Nexo staat deze niet?
Lijkt me een soort bevestiging zoals je bij bijv. de rabobank bijv.' T. Jansen'' invoert of niet?
Ook het deposit adres werkt niet, en de memo die bij deposit staat werkt ook niet.
Volgens mij heb je het artikel niet helemaal begrepen. Het gaat niet over staken op een exchange, maar over het feit dat de exchange het staken niet had uitgezet in de configuratie van hun wallet waardoor er onterecht saldo werd bijgeschreven. Op die manier zijn er per ongeluk tienduizenden munten bij gebruikers terecht gekomen waardoor de koers van Solaris een enorme dip heeft ondervonden. Lijkt mij toch een grove fout? En dan achteraf het probleem bij het team neerleggen door 70% vergoeding te eisen.Crypts schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:13:
[...]
Ik zie nog steeds geen direct bewijs dat ze iets 'verkeerd' doen. Verkeerd kan sowieso al niet want er is geen regulatie, dat willen we met zijn allen ook niet dus op die strepen gaan staan is een beetje sullig.![]()
XLR/Solaris is een PoS coin en als een wallet niet lekker werkt kan dat idd misgaan met de rewards. Ik snap ook niet zo goed waarom er zo gepushed is op staken via een exchange danwel dat een exchange hierin mee is gegaan. Dat is sowieso niet handig, staken moeten mensen maar lekker met een eigen wallet doen.
Het gaat niet om iets volgens de regeltjes wel of niet fout te doen. Waar het om gaat is moreel correct handelen.
De concurrentie van iota is nu nog groter dus ben benieuwd hoe dat van invloed is. Denk dat Nano het niet gaat redden eigenlijk. Ze missen het (marketing) team er voor. Colin een echt reteslim maar ik zie het niet gebeuren. Hoop het wel want ik heb een zwak voor Nano. Klein en sterk.
Hallo met Tim
Laat maar ben er al uit.rvT schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:21:
Kan iemand mij helpen? ik kom er niet uit, en google geeft mij ook het antwoord niet..
Ik wil dus wat BNB naar mijn Nexo account sturen (nexo.io)
Echter vraagt hij om een Memo? waar vind ik deze Memo, want in Nexo staat deze niet?
Lijkt me een soort bevestiging zoals je bij bijv. de rabobank bijv.' T. Jansen'' invoert of niet?
Ook het deposit adres werkt niet, en de memo die bij deposit staat werkt ook niet.
BNB is dus op Binance geswapt naar een nieuwe chain maar Nexo ondersteunt dit niet

De community is belangrijker dan een marketings team, een BTC/LTC doet ook weinig aan marketing, en laat nano dat nou net hebben.Pkunk schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:28:
[...]
De concurrentie van iota is nu nog groter dus ben benieuwd hoe dat van invloed is. Denk dat Nano het niet gaat redden eigenlijk. Ze missen het (marketing) team er voor. Colin een echt reteslim maar ik zie het niet gebeuren. Hoop het wel want ik heb een zwak voor Nano. Klein en sterk.
Het maakt ook niet meer uit of je het mooiste en beste product hebt in crypto, het is allemaal waardeloos wat er op CMC staat en zal nooit mainstream worden, denk ik.
Verwijderd
Pkunk schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:28:
[...]

NANOOOoooooo...
Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met niet snappen maar meer met selectief lezen, de relevante stukjes uit je eigen link:keesdewit schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:26:
[...]
Volgens mij heb je het artikel niet helemaal begrepen. Het gaat niet over staken op een exchange, maar over het feit dat de exchange het staken niet had uitgezet in de configuratie van hun wallet waardoor er onterecht saldo werd bijgeschreven. Op die manier zijn er per ongeluk tienduizenden munten bij gebruikers terecht gekomen waardoor de koers van Solaris een enorme dip heeft ondervonden. Lijkt mij toch een grove fout? En dan achteraf het probleem bij het team neerleggen door 70% vergoeding te eisen.
Het gaat niet om iets volgens de regeltjes wel of niet fout te doen. Waar het om gaat is moreel correct handelen.
Solaris was coming up to a major change, moving from Proof-of-Work to a Proof-of-Stake consensus mechanism, which was slated for April 16th. As the Solaris blockchain moved to the new consensus protocol, due to unforeseen technical issues the blockchain stopped producing new blocks, causing the team to instantly work on an emergency wallet release to fix the issue, released on 17th of April. After the release of the new wallet, we contacted KuCoin informing them of the Proof-of-Stake change and sending them the wallet to update on their platform.
This is where the problem starts. KuCoin were clearly not familiar how Proof-of-Stake wallets work and their engineers were not familiar with the implementations of the wallets. After updating the wallet on their platform, they allowed it to stake causing issues with their internal database. This issue cause “imaginary” deposits to arrive to users wallets that previously held XLR. Some users reported that as much as 6k XLR (43k USD at the time of writing) got credited to their accounts out of of the blue. Subsequently, a lot of these people just started dumping their newly created balances straight into the market.
Mjah gek he? Je gooit een patched versie op van een nieuwe release met fundamentele problemen en wijzigingen waar de exchange niet mee bekend is. Vervolgens misdraagt de boel zich en krijg je 'onverwachte' dingen zoals rewards die at random en verkeerd worden uitgekeerd. Ik vind ze beiden fout, de schuld ligt in dit verhaal niet alleen bij Kucoin.
Ter geruststelling: ik had BSV er gisteren al uitgegooid. Gelukkig mijn IOTA wel gehouden.DJ-Promo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:36:
Had IOTA gisteren er al uit gegooid maar die blijft gewoon gaan joh.
Ik ga niet liggen ik heb gister NEO aangeschaft inruil voor IOTARechtzodiegaat schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:44:
[...]
Ter geruststelling: ik had BSV er gisteren al uitgegooid. Gelukkig mijn IOTA wel gehouden.
atomic swap
Vroegah was dat misschien belangrijk, maar nu er steeds meer institutionele inbreng is denk ik dat je op die manier de beste naamsbekendheid gaat krijgen. Nano is al heel lang een lieveling op het internet maar daar is aan de prijs iig weinig van te merken.Slux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:36:
[...]
De community is belangrijker dan een marketings team, een BTC/LTC doet ook weinig aan marketing, en laat nano dat nou net hebben.
Hallo met Tim
institutionele belegers stappen in een IBM of Ripple maar niet in een coin wat op CMC staat.Pkunk schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:56:
[...]
Vroegah was dat misschien belangrijk, maar nu er steeds meer institutionele inbreng is denk ik dat je op die manier de beste naamsbekendheid gaat krijgen. Nano is al heel lang een lieveling op het internet maar daar is aan de prijs iig weinig van te merken.
Dat heeft de run van 2017 wel laten zien, het blijft een speculatief gok spelletje dat crypto.
Als een IOTA kans van slagen heeft zal het naar de beurs gaan maar op deze manier geloof ik er niks van.
Nano komt nog wel, let maar op
Om de pijn te verzachten ik heb nog NEO. Wat leren we alts spreiden is niet zo gek.Rechtzodiegaat schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:44:
[...]
Ter geruststelling: ik had BSV er gisteren al uitgegooid. Gelukkig mijn IOTA wel gehouden.
Verwijderd
NANO gaat vlammen. Maar pas als de tijd rijp is.Slux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:02:
[...]
institutionele belegers stappen in een IBM of Ripple maar niet in een coin wat op CMC staat.
Dat heeft de run van 2017 wel laten zien, het blijft een speculatief gok spelletje dat crypto.
Als een IOTA kans van slagen heeft zal het naar de beurs gaan maar op deze manier geloof ik er niks van.
Nano komt nog wel, let maar op
NANO

Ik ga m'n NANO binnenkort maar eens mee uit eten nemen.
Voor de NANO fans: https://twitter.com/TraderX0X0/status/1133770862572855296Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:06:
[...]
NANO gaat vlammen. Maar pas als de tijd rijp is.
NANO![]()
![]()
Ik ga m'n NANO binnenkort maar eens mee uit eten nemen.
Zodra die weerstand weer support is komt het vast wel goed
Ik heb NEO en ONT bewust in een wallet staan, omdat ik er anders mee ga daytraden: 21.1% op NEO in 1 week (+57% sinds de aanschaf enkele maanden geleden) en 16.72% op ONT in 1 week (+43% sinds de aanschaf enkele maanden geleden), heel tevreden. Wat dat betreft heb ik wel geleerd van de vorige bullrun, gewoon wegzetten en afblijven.dylan_ schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:16:
Kon het niet laten heb voor 150 euro aan Neo gekocht, denk echt dat die nog een paar keer over de kop gaat komende maanden![]()
Alleen Litecoin en HOT stijgen daar ruim bovenuit in de pf, ADA, BCH, BTC,BAT, ENJ en ETH zitten eronder.
Ja, gisteren nog een impulsaankoop gedaan: XRP, ook voor de hold. Nou mis ik alleen nog EOS, maar ik wacht eerst een verdere stijging af voordat ik fiat bijstort.
Ik gebruik O3, maar is er een specifieke reden om nu een trade te maken als zijnde een reward of iets dergelijks? Of meer in het algemeen dat het kan?DeeSung schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:09:
Voor de mensen die NEO hebben. Download O3 wallet voor je mobiel en maak is een trade een trade op de Switcheo Dex.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 29-05-2019 20:38 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Mooi om te zien dat dit topic deze keer wel actief gebleven is tijdens de bearmarket. In 2014-2015 was het gewoon stil op crypto gebied. Nu bleef iedereen wel wat actief. Props!
ADA op de daily ziet er meer dan prima uit. Even voorbij de vorige highs zien te komen en dan wil ie wel.Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:33:
[...]
Alleen Litecoin en HOT stijgen daar ruim bovenuit in de pf, ADA, BCH, BTC,BAT, ENJ en ETH zitten eronder.
Zelfde verhaal met ICX trouwens, die staat ook klaar om te gaan. Kwam net nog even een order voor 234k stuks langs. Iemand die er even een ton in stopt
ik heb jou hier anders nog nooit gezienDennahz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:37:
Holo ziet er goed uitTijdje geleden eens gekocht onder de 20 sats. Dat gaat een knaller worden.
Mooi om te zien dat dit topic deze keer wel actief gebleven is tijdens de bearmarket. In 2014-2015 was het gewoon stil op crypto gebied. Nu bleef iedereen wel wat actief. Props!
Grapje!
ps. vanaf vandaag +100% op mijn NEO

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 29-05-2019 20:44 ]
Zero.
Leuk voor een T-shirt. I survived the 2018 bearmarketDennahz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:37:
ADA heb ik ook mooi offline staan, alle vertrouwen in en onder de 0,06 USDT gekocht, dus ook al een mooi rendement.PilatuS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:39:
[...]
ADA op de daily ziet er meer dan prima uit. Even voorbij de vorige highs zien te komen en dan wil ie wel.
Zelfde verhaal met ICX trouwens, die staat ook klaar om te gaan. Kwam net nog even een order voor 234k stuks langs. Iemand die er even een ton in stoptOok iets als TFUEL lijkt zin de hebben om nog een run te gaan doen. Als BTC zich een beetje kan gedragen kunnen de komende dagen erg mooi worden voor een hoop coins.
Je hebt mij enthousiast gemaakt, ik ga nu direct ICX en EOS halen
Trouwens paar uurtjes geleden ook maar IOTA toegevoegd (jaja, net grote stijging gehad, jammer dan, al wel weer 450 sats erbij per stuk), maar, mijzelf beloofd die op de exchange te laten staan ivm aanhoudend gezeik met de IOTA wallet.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Pelox schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:39:
[...]
ik heb jou hier anders nog nooit gezien
Grapje!
Niet zo heel actief meer op GoT eigenlijk. Wel mooi om te zien dat crypto zo groot geworden / aan het worden is. Jammer dat die groei ook weer met allerlei saaie regeltjes en restricties komt, maar dat hoort erbij I guess.
Jullie daytraden voornamelijk? Ik ben van de oude garde, dus buy cheap (tijdens de bear) and sell high (tijdens de bull / altseason / hype cycle) is m'n motto
Al met al een leuk jaar tot nu toe!
Hier doen we alleen aan buy high, sell lowDennahz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:45:
[...]
![]()
Niet zo heel actief meer op GoT eigenlijk. Wel mooi om te zien dat crypto zo groot geworden / aan het worden is. Jammer dat die groei ook weer met allerlei saaie regeltjes en restricties komt, maar dat hoort erbij I guess.
Jullie daytraden voornamelijk? Ik ben van de oude garde, dus buy cheap (tijdens de bear) and sell high (tijdens de bull / altseason / hype cycle) is m'n mottoTussendoor natuurlijk wel wat trades en flips maken.

Even kijken voor ICX wanneer is instap.Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:44:
[...]
ADA heb ik ook mooi offline staan, alle vertrouwen in en onder de 0,06 USDT gekocht, dus ook al een mooi rendement.
Trouwens paar uurtjes geleden ook maar IOTA toegevoegd (jaja, net grote stijging gehad, jammer dan, al wel weer 450 sats erbij per stuk), maar, mijzelf beloofd die op de exchange te laten staan ivm aanhoudend gezeik met de IOTA wallet.
Genoeg hodlers hierDennahz schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:45:
[...]
![]()
Jullie daytraden voornamelijk? Ik ben van de oude garde, dus buy cheap (tijdens de bear) and sell high (tijdens de bull / altseason / hype cycle) is m'n mottoTussendoor natuurlijk wel wat trades en flips maken.
Weg
volgens mij is dat +533%.. klopt dat?

Zero.
Ook om te ervaren wat blockchain nu is geworden.Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:33:
[...]
Ik gebruik O3, maar is er een specifieke reden om nu een trade te maken als zijnde een reward of iets dergelijks? Of meer in het algemeen dat het kan?
Trade fees op switcheo zijn 0,15% per trade.
Als je de fees betaald met swth krijg je 50% korting. 0,075%. Per trade
Deposit & Withdraw is gratis natuurlijk.
De trading fees die betaald zijn met swth worden geburned.
Je kan je swth in een chest locken om aan het einde van de periode meer swth te krijgen.
It reads “CSW transferred 50k BTC from the biggest BTC wallet to Binance, which confirmed he is the real Satoshi. As such CZ will re-list BSV and make an official apology on Twitter”
— Dovey "Rug the fiat" Wan (hiring) (@DoveyWan) 29 mei 2019
it’s fake af but many retail will believe it for a while before they figure out it’s fake
Chinezen aan het scammen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[Twitter: https://twitter.com/AskMeHowLongIAm/status/1133810106674634755]
Ook vanuit IOTA nu in ICX gestapt, zou leuk zijn om wederom precies op tijd te zijn voor een klein ritje opwaarts.Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:44:
[...]
ADA heb ik ook mooi offline staan, alle vertrouwen in en onder de 0,06 USDT gekocht, dus ook al een mooi rendement.
En heb je stop loss ingesteld?
Voor het geval btc zakt?
Ik heb nu 22% winst op ada,
Weet niet of je de vraag aan mij of TuutjDrie stelde, maar ik heb ICX op Bitvavo gekocht, geen idee hoeveel sats, zonder stop loss. Ik doe niet meer aan stop losses, tenzij ik een daling verwacht zoals gisteren bij Bitcoin. Vanochtend vroeg daardoor gelukkig weer goedkoper BTC, BCH, LTC en ETH terug kunnen kopen.Ladonna schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:29:
Op hoeveel sat heb je icx gekocht?
En heb je stop loss ingesteld?
Voor het geval btc zakt?
Ik heb nu 22% winst op ada,
ADA heb ik te laat aan Delta toegevoegd, dat ben ik pas sinds kort weer gaan gebruiken, maar, via order history op Binance: 0.05866 USDT, nu 0.09241367 = 57,5%
Edit: Mooie sellwall bij ADA, verwacht dat die daar zo wel doorheen zal knallen.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 29-05-2019 21:51 ]
Ik gebruik alleen binance.
Ik heb icx op 470 gekocht,
Geen idee of het hoog is, maar er wordt wat van verwacht. Dus je kan er maar beter inzitten
En wabi verwacht ik ook wel weer iets geks van
dat is een aardige pump geweest
[ Voor 39% gewijzigd door twain4me op 29-05-2019 21:53 ]
Alts zijn lekker aan 't pompen, zat er ook wel aan te komen.
Relax, gewoon je BTC en evt. (gedeeltelijk) LTC hodlen en met de andere coins tradenTominatie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:57:
icx'jes gaan wel aardig moet ik zeggen. De zil'tjes mogen nog wel wat gas bij geven.
Alts zijn lekker aan 't pompen, zat er ook wel aan te komen.
Ik verwacht persoonlijk wel een flinke breakout op korte termijn, dus heb even flink ingeslagen, de ETH/BTC koers maakt een bullish falling wedge en staat precies op een cruciaal punt. Wat denken jullie hiervan?
Bitcoin is al weer relatief dichtbij zijn ATH, maar de alts nog lang niet. Benieuwd of die een inhaalslag gaan maken, of dat Bitcoin leading is/wordt/blijft.Pelox schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:03:
Er is nog meer dan genoeg beweegruimte voor de alts..
https://www.coingecko.com/en/coins/ath
Het mooie is dat ONT nog geen ATH tijdens een Bitcoin bullrun heeft gehad, dus dat percentage kan maar zo eens heel anders uitpakken.
Op Twitter verwacht men het volgende:

Ja toch @Klaas25?
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 29-05-2019 22:07 ]

ADA tot nu toe 142% up. BTC 115% Vet 57% XRP 2% die blijft wat achter. En naar mijn gevoel nog maar het begin van de bull markt.
Yess!!! Sooner rather than later. HopiumTaro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:06:
[...]
Bitcoin is al weer relatief dichtbij zijn ATH, maar de alts nog lang niet. Benieuwd of die een inhaalslag gaan maken, of dat Bitcoin leading is/wordt/blijft.
Het mooie is dat ONT nog geen ATH tijdens een Bitcoin bullrun heeft gehad, dus dat percentage kan maar zo eens heel anders uitpakken.
Op Twitter verwacht men het volgende:
[Afbeelding]
Ja toch @Klaas25?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Er hoef maar iets qua stijging te gebeuren met BTC en iedereen haalt het weer uit de alts en stopt het in btcDaacuso schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:24:
Bitcoin dominantie neemt langzaam af, goed teken voor de alts
ik zeg niks..DJ-Promo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:36:

Een Toyota laat je nooit in de steek.DJ-Promo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:36:
Dat zal Iota ook niet doen!
(Alsof ik er verstand van heb - klinkt gewoon goed en ik hodl ze to the moon)
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ah nee..Chris.nl schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:35:
[...]
Ik zeg maar niets omdat er niets te zeggen valt

@Slux Verslavend he
Ik had zelfs gisteren een probleem met de trending hashtag op Twitter #ovstaking, ik las dat eerst als het Engelse OV "Steking" en vroeg mij af welke cryptocurrency OV was, ik moest het 3x lezen en toen had ik door dat het het Nederlandse "staking" was en dat het over het openbaar vervoer ging... Pfoe, ben ik verslaafd ofzo?

Zero.
Hahaha hier ook jaPelox schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:42:
Schrik me kapot! Delta slaat op hol en geeft ineens aan dat BTC op 11k staat! Ik gok dat het een foutje is..
Ik kreeg die melding ook, 5 minuten nadat ik uitgestapt wasPelox schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:42:
Schrik me kapot! Delta slaat op hol en geeft ineens aan dat BTC op 11k staat! Ik gok dat het een foutje is..
Gelukkig lijkt dat ergens bij Grayscale Bitcoin te zijn, een Amerikaans investeringsfonds.
Zie ook https://bitcoinmagazine.n...p-11-600-grayscale-fonds/.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 29-05-2019 22:44 ]
Verwijderd
#OVstaking.Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:37:
Ik kan het traden toch niet laten. Op 7828 Euro uit Bitcoin gestapt, vanochtend op 7618 ingestapt en gisteren voor de drop uitgestapt.
@Slux Verslavend he
Ik had zelfs gisteren een probleem met de trending hashtag op Twitter #ovstaking, ik las dat eerst als het Engelse OV "Steking" en vroeg mij af welke cryptocurrency OV was, ik moest het 3x lezen en toen had ik door dat het het Nederlandse "staking" was en dat het over het openbaar vervoer ging... Pfoe, ben ik verslaafd ofzo?
WHERE CAN I INVEST? SHUT UP AND TAKE MY MONEY SIR!
Is al gehit weer. Free IOTA Jeej.
mislukte trades - 9
succesvolle trades - 1
Werd tijd.
Dit is toch wel La dolce vita voor mij ja,Taro schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:37:
Ik kan het traden toch niet laten. Op 7828 Euro uit Bitcoin gestapt, vanochtend op 7618 ingestapt en gisteren voor de drop uitgestapt.
@Slux Verslavend he
Ook als heb ik een boze heks op de bank heb zitten

Slux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:51:
[...]
Dit is toch wel La dolce vita voor mij ja,![]()
Ook als heb ik een boze heks op de bank zitten
Wij hebben laatst in het kasteel van de Harry Potter films (Alnwick Castle aka Zweinstein) een "echte" Harry Potter bezem gekocht. Bij thuiskomst bleek er Made in China op te staan en viel hij direct uit elkaar. Maar gelukkig kon mijn vrouw er niet op vliegen. Nu staat hij in de hoek van de kamer verder uit elkaar te vallen.
Maar even een open en eerlijke vraag, als cryptovrienden zijnde, als je vrouw een heks is en je vraagt om te stoppen met fulltime traden, moet je dan niet gewoon doorgaan met traden en haar lekker laten barsten?

Laat je vrouw en evt. kinderen mee delen in je genomen winst.Swaha schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:07:
Ik heb laatst een stofzuiger gekocht voor mijn wederhelft. Had ik veel eerder moeten doen, nu is ze ook nog veel makkelijker op stang te jagen!
Dan is er wel begrip.
Edit, was eigenlijk voor @slux bedoeld maar geldt eigenlijk voor iedereen.
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 30-05-2019 00:10 ]
Ons hondje is net één jaar geworden! Gekocht met de winst uit (begin) 2018RaptorXS schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:01:
[...]
Laat je vrouw en evt. kinderen mee delen in je genomen winst.
Dan is er wel begrip.
Edit, was eigenlijk voor @slux bedoeld maar geldt eigenlijk voor iedereen.
Vrouw, dochter en ik genieten er iedere dag van trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 30-05-2019 00:14 ]
Je hebt hem/haar wel naar een crypto vernoemt toch? DOGED-Ed schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 00:13:
[...]
Ons hondje is net één jaar geworden! Gekocht met de winst uit (begin) 2018
Vrouw, dochter en ik genieten er iedere dag van trouwens
Dat is geen goed teken voor de alts, dat betekent dat de alts het al goed doen t.o.v. BTC.Daacuso schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 22:24:
Bitcoin dominantie neemt langzaam af, goed teken voor de alts
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!