Niet op vakantie gaan? Straks kan je eindloos op vakantie.Pelox schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:41:
[...]
Dan ben ik op vakantie.. niet handig. Wacht dan nog even een paar dagen.
[ Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 28-05-2019 23:59 ]
Weg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet op vakantie gaan? Straks kan je eindloos op vakantie.Pelox schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:41:
[...]
Dan ben ik op vakantie.. niet handig. Wacht dan nog even een paar dagen.
[ Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 28-05-2019 23:59 ]
Weg
Of met een gehuurde prive jet onverwachts terugvliegen en na de handel bij thuiskomst je eigen prive jet kopen.New Yorker schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:58:
[...]
Niet op vakantie gaan? Straks kan je eindloos op vakantie.
Ho ho wacht even. We zitten nog maar in de start van een bullrun. Dit jaar nog gewoon even gierig met de Lambo met caravan op vakantie.RaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:04:
[...]
Of met een prive jet onverwachts terugvliegen en na de handel bij thuiskomst je eigen prive jet kopen.
Dan moet je wel aardig wat bitcoins hebben..RaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:04:
[...]
Of met een gehuurde prive jet onverwachts terugvliegen en na de handel bij thuiskomst je eigen prive jet kopen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Tegen die tijd heeft iedereen hier al een Lambo toch.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:13:
[...]
Dan moet je wel aardig wat bitcoins hebben..
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 29-05-2019 00:31 . Reden: typo ]
Mercedes S63 AMG 4matic Cabrio. Mijn rug is niet meer zo geschikt voor zo'n stiertjeRaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:21:
[...]
Tegen die tijd heeft iedereen hier al een Lambo toch.
Ik heb liever een 20 jaar oude Nissan of Toyota met 60k aan upgradesDanster schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 00:36:
[...]
Mercedes S63 AMG 4matic Cabrio. Mijn rug is niet meer zo geschikt voor zo'n stiertje
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Je avatar zegt genoegDAMAGE schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 01:05:
Ik heb al zo'n oude Nissan. Ik wil best nog eentje hebben. Blijft toch wel lekker. Oh ja en een toko met garage waar die in kan staan.
Zal er wel doorheen gaan vandaag.Bever! schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 06:37:
Weer support testen... Uch
je lijkt je zin te krijgen.....Slux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 07:05:
[...]
Zal er wel doorheen gaan vandaag.
Tenminste dat hoop ik
Rookworst zonder r is ook worst.
Trekking is pas de tiende.........
Geen slechte keus denk ik, hoop weerstand, ik heb ook wat koop orders staan maar ik zal wel te greedy zijn as usual.Appeltjeeitje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 07:51:
[...]
Ik ben voorzichtig ingestapt, jaja, falling knife..
Verwijderd
Ja kak, helemaal niet lekkeroutlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 13:13:
HOT is trouwens lekker bezig. Verwacht wel een resistance op 28 of 29. Zelf lig ik al sinds zaterdag met een sell order op 28, maar die is tot op heden nog niet verkocht.
Greedy is good zei the Wolf tochSlux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:02:
[...]
Geen slechte keus denk ik, hoop weerstand, ik heb ook wat koop orders staan maar ik zal wel te greedy zijn as usual.
[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 29-05-2019 08:19 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zeker liever oud en Japans, dan nieuw en Frans 😂PilatuS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 01:02:
[...]
Ik heb liever een 20 jaar oude Nissan of Toyota met 60k aan upgrades
PSN/Steam: Xamsix
Zero.
FOMO!Pelox schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:44:
Was vanmorgen uitgestapt met een heel klein deel, toch maar weer snel ingestapt.. denk dat we toch nog even gaan stijgen.
Tuurlijk. Aankoopprijs incl fee, verkoopprijs incl. fee. Verschil is resultaat.Klaas25 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:19:
Houden de traders hier ook nog rekening mee met hoeveel fee ze betaald hebben na elk gemaakte trade?
Om eerst van de winst af te trekken? Of is dat verwaarloosbaar
Tsja altijd wat he. Ik heb 1/6 deel van mijn HOT holding verkocht op 24 en 1/6 op 28. Zal je altijd zien dat hij nu weer 30+ gaatSchuey schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:10:
[...]
Ja kak, helemaal niet lekker
Mijn laatste 2 aankoop orders waren op een paar sats na niet geraakt. Vervolgens is hij heel de week nog niet zo hoog geweest...
Tis wat
Ik heb vorige week 20% verkocht en omgeruild voor een deel btc en ltc. De rest laat ik lekker staan tot 0.10 dollaroutlandos schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:57:
[...]
Tsja altijd wat he. Ik heb 1/6 deel van mijn HOT holding verkocht op 24 en 1/6 op 28. Zal je altijd zien dat hij nu weer 30+ gaat
Zero.
Lijkt juist nu wat te haperen.....Swaha schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:53:
BTC herstelt weer behoorlijk goed..
Zoeken kan altijd he. Even afwachten of we de 10k vinden.mprkooij schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:09:
Ik hoor hier meerdere personen zeggen dat we de 10k gaan opzoeken. Hoe komen jullie hierbij? Glazenbol?
Zero.
ik hoop voor je dat het stuks zijnAli Baba 1001 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:33:
Zo, heb nu de helft van mijn cryptovermogen in een wallet in BTC, ETH en LTC (50-25-25).
En in een andere wallet de andere helft: EOS, IOTA en XRP (40-30-30).
En nu raak ik voorlopig niks meer aan.
Misschien bijkopen![]()
BTC niet helaas...:( ETH en LTC komt in de buurt
[ Voor 42% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-05-2019 12:34 ]
Bitcoin in de laatste maand 60%+ omhoog. Dat is toch je antwoord?mugenmarco schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:20:
Ik zie dat meerdere mensen het over een bullrun hebben, iets wat eigenlijk om de week word genoemd.
in hoeverre is er echt een bullrun gaande of een bullrun die gaat komen?
Wilde altijd al iets over computers weten
Dat zou je wel denken inderdaad, maar kan ook tijdelijk zijn en dat de koers ineens mega erg zakt...SirDarkAngel schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:26:
[...]
Bitcoin in de laatste maand 60%+ omhoog. Dat is toch je antwoord?
Eigenlijk alles buiten btc is toch een fork?Klaas25 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:34:
Dat die klote forks moonen slaat ook op drek.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Er bestaan ook groepjes die moon/Lambo over bitcoin SV roepenKlaas25 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:34:
Dat die klote forks moonen slaat ook op drek.
XRP = trash
Het is nog op zich een heel klein miezerig beetje geloofwaardig (i guess). maar laatst zei iemand dat Lambo naar de MOOOOOOOOOOOOOOOOON gaat.Mr_Ripple schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:39:
[...]
Er bestaan ook groepjes die moon/Lambo over bitcoin SV roepen
Tsja.. aangezien ze nu de heilige DLT trinity hebben opgelost zou je denken dat ze nog wel even flink gaan doorstijgen. Maarja.. het is wel iota en die doen meestal niet zo aan de goed nieuws show.TuutjDrie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:21:
Bedankt voor de persoon die IOTA tipte eergisteren, toch een mooie 10+% op kunnen pakken. Nu weer terug naar mijn "eigen" coins.
Dit zijn de lastige momenten, reeds voor 50% uit IOTA gestapt om winst te pakken. De vraag is nu: laat je de overige 50% staan of pak ik die nu ook nog (weer een paar % gestegen intussen).
Hallo met Tim
XRP = trash
Verwijderd
Denk dat ze de exchanges die de coin hebben verwijderd een beetje gek willen maken.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:59:
Hahaha die BSV is toch echt bizar hard aan het knallen. Die had je moeten kopen op 60 dollar.
Gekte
XRP = trash
Verwijderd
Het zou me niets verbazen als CW zelf een beetje vermogen erin pompt. Als voorzetje.Mr_Ripple schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:01:
[...]
Denk dat ze de exchanges die de coin hebben verwijderd een beetje gek willen maken.
Zou toch lache zijn als ie ineens naar 500 gaat.
Hopelijk houd HOT zijn momentum en kunnen we de resistance op 34 sats breken.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Als 28/29 niet houdt is de volgende resistance inderdaad rond 34, dat is wel een flink stevige ook die daar wordt verwacht.HaruHaru schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:36:
[...]
Hopelijk houd HOT zijn momentum en kunnen we de resistance op 34 sats breken.
https://bitcoinmagazine.n...rijke-upgrade-coordicide/TuutjDrie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:48:
Hoe speciaal is dat nieuws nu dat IOTA brengt? Als niet-techneut kan ik moeilijk de impact inschatten (dan bedoel ik niet de verwachte impact op de koers maar de technische impact).
Volgens mij was het grootste probleem dat mensen met Iota hebben/hadden dat het niet decentraal is. Vanwege de coordinator. Maar misschien belangrijker nog wel, dat je per definitie geen decentralisatie kan krijgen bij een gratis schaalbare ledger. En al helemaal niet op "die wazig tangle". Dit hebben ze dus nu opgelost. D.w.z. ze hebben de theorie, ze hoeven het alleen nog even te bouwen.TuutjDrie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:48:
Hoe speciaal is dat nieuws nu dat IOTA brengt? Als niet-techneut kan ik moeilijk de impact inschatten (dan bedoel ik niet de verwachte impact op de koers maar de technische impact).
Hallo met Tim
Uit IOTA stappen...?TuutjDrie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:21:
Bedankt voor de persoon die IOTA tipte eergisteren, toch een mooie 10+% op kunnen pakken. Nu weer terug naar mijn "eigen" coins.
Dit zijn de lastige momenten, reeds voor 50% uit IOTA gestapt om winst te pakken. De vraag is nu: laat je de overige 50% staan of pak ik die nu ook nog (weer een paar % gestegen intussen).
BTC - GoudPkunk schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:59:
[...]
Volgens mij was het grootste probleem dat mensen met Iota hebben/hadden dat het niet decentraal is. Vanwege de coordinator. Maar misschien belangrijker nog wel, dat je per definitie geen decentralisatie kan krijgen bij een gratis schaalbare ledger. En al helemaal niet op "die wazig tangle". Dit hebben ze dus nu opgelost. D.w.z. ze hebben de theorie, ze hoeven het alleen nog even te bouwen.
Wat ik zelf nog niet zo goed begrijp is op welk vlak Nano dit niet ook al voor elkaar heeft. Nano is gratis. Schaalt ook oneindig en is ook decentraal. Nu nog niet zo heel erg, maar hoe meer nodes hoe beter. Ik weet ook dat Nano nog bezig is met het optimaliseren tegen spam attacks. Dat is iets wat Iota nu ook opgelost heeft.
Maar als zodra de coordicide live staat betekend dat dat er eigenlijk dat alle andere coins zo'n beetje overbodig worden want je kan alles met iota doen. En gratis. En oneindig schaalbaar. En quantumproof.
Haha hier precies hetzelfdeD-Ed schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:08:
[...]
Uit IOTA stappen...?
![]()
Zit op -90% van ATH en het goede nieuws blijft nog wel ff binnenkomen (denk ik)
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:14:
[...]
BTC - Goud
ETH - Platina
LTC - Zilver
IOTA - Tarwe
XRP - Olie
EOS - Stront
Ik zie toch eerder een BTC platina zijn dan een ETH hoor
Omdat je denkt dat platina duurder is dan goud?Slux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:16:
[...]
Ik zie toch eerder een BTC platina zijn dan een ETH hoor
Naja de kleur is hetzelfde
Platina is veel duurder dan goud zo ver ik weet.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:19:
[...]
Omdat je denkt dat platina duurder is dan goud?
Of omdat je denkt dat ETH meer waard gaat worden dan BTC?
https://coincheckup.com/coins/bitcoin-sv/newsMalawolar schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:26:
Waarom knalt dat BSV ineens zo?
Ok, dan zijn we het eens wat BTC betreftSlux schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:28:
[...]
Platina is veel duurder dan goud zo ver ik weet.
ETH zie ik zeker niet meer waard worden dan een BTC, zie zelf ook niet zoveel in ETH als store of value munt.
Zo die is opgelopen, las laatst dat Rusland en China een het hamsteren waren maar dat het platina voorbij zou gaan niet verwacht, meestal geen goed teken toch ?Ali Baba 1001 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:31:
[...]
Ok, dan zijn we het eens wat BTC betreft
Check eens https://www.finanzen.nl/grondstoffen
Eens een keer wat anders dan cryptokoersen
Gevalletje van "waarom zou je dat doen".D-Ed schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:08:
[...]
Uit IOTA stappen...?
![]()
Zit op -90% van ATH en het goede nieuws blijft nog wel ff binnenkomen (denk ik)
Ter aanvulling op mijn vorige antwoord. Hier een prachtige bijen-zwerm analogie. Geeft een heel helder beeld van wat een prachtig stukje elegante efficiente software iota ontworpen heeft.TuutjDrie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:48:
[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 29-05-2019 14:55 ]
Hallo met Tim
Naja voor mijn gevoel is die ook gewoon een jaar lang aan het dalen geweest, dus zo gek vind ik het niet dat hij nu ook stijgt heheRaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:20:
En de XRP blijft ook maar doorgaan??
Dat vinden wij niet vreemd maar heel bijzonder!
Mehhhh...wanneer 1 dollar?RaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:20:
En de XRP blijft ook maar doorgaan??
Dat vinden wij niet vreemd maar heel bijzonder!
Geen idee, ik volg het XRP nieuws niet maar heb er wel een *zakje* van.
moon lambo?Tominatie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:26:
Het zou me niks verbazen als we gewoon nog een tijdje lekker in deze zone bewegen.
[Afbeelding]
De groei van Bitcoin gaat echt mooi, zie dat we vanochtend nog een retest hadden van $8400 gevolgd door een ijzersterke bounce.
$8200 was wel de pittigste weerstand, dus een retest van dit level lijkt me best wel aannemelijk.
Maar uiteindelijk gaan we gewoon to the moon and beyond. +$9000 kwestie van tijd.
In de huidige markt vallen op alts leuke ritjes te maken, laat bitcoin maar een tijdje sideways gaan.![]()
Buy the dip, hodl de moeder. Make yourself ready for 2020 boys and girls. New ATH comin'
Yeahh voor de funRaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:30:
[...]
Geen idee, ik volg het XRP nieuws niet maar heb er wel een *zakje* van.
Gewoon voor de fun.
De firma Ripple doet het goed maar de XRP? Heb er zelf weinig mee.Klaas25 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:38:
[...]
Yeahh voor de funNiet voor alle fundementals toch
Dan moet je Ripple shares gaan kopen. Kan ook nog echt. En geen XRP.RaptorXS schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:45:
[...]
De firma Ripple doet het goed maar de XRP? Heb er zelf weinig mee.
Verwijderd
Echt sick. Zo'n pump op deze coin had ik echt niet verwacht. Zeker niet na al die delistings.
its coming broVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:59:
[...]
Echt sick. Zo'n pump op deze coin had ik echt niet verwacht. Zeker niet na al die delistings.
When flippening.
Verwijderd
Bitcoin SV on top met 80% marktdominatie.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2019 16:04 ]
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 29-05-2019 16:17 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als je de bodem had gekochtg had je nu heel veel meer organische ripples kunnen kopen
Verwijderd
Serieus, x100 met 2k?A87 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:05:
.... (foto Bitmex positie)
https://ibb.co/svPkQYp.
Wat een heerlijke dag voor groene torens, lekker in het zonnetje zitten en dan het mogen aanschouwen van prachtige groene wolkenkrabbers.![]()
4h crossed, dit gaat knallen komende 12 uur!! Dus vannacht kans op een terugkrabbeling van koers. Goede sell order plaatsen dus..9300/9500 levels ofseuw
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq