Zero.
Je kan ook sellen en wat lager terug inkopen, en dan terug sellen hemengenli schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:19:
Ik denk dat er geen grote correcties meer komen voor bitcoin.
Sideways of kleine correcties zoals afgelopen dagen. Maar dat is ook goed voor de markt.
Bitcoin zal ik sowieso niet verkopen, holden tot 2021.
SPiET
Ben benieuwd wat voor soort News Bot je dan gebruikt.argon007 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:52:
De pump van ELF komt door het nieuws van Amazon AWS.
Onze "News Bot" melde het nieuws in minuut 49. Jammer dat ik net even van mijn bureau was of dit kon een prachtige trade worden ! :-)
Wat is te vroeg? Ik op 41700 maar stond lekker op winst dus geen spijt van.571Pro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:37:
Die BNB is wel ongeloofelijk aan het gaan, te vroeg eruit gegaan
Als je verwacht dat hij nog hoger gaat kun je toch ook weer instappen? Ja je mist wat potentiële winst cq bent potentieel verlies voorkomen, is maar net hoe je er naar kijkt.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja zeker ik die ik nu gebruik is echt helemaal top

Een must have voor elke trader
https://www.crystalballfree.com/crystal-ball
Dat heeft iedereen of je bent te vroeg of te laat ik zou er niet teveel bij stil staan, slecht voor je gezondheid.571Pro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:37:
Die BNB is wel ongeloofelijk aan het gaan, te vroeg eruit gegaan
Nu heb je winst
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zet in op er doorheenCrypts schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:03:
Wat is er ineens met ltc?Ik moet helaas even weg en geen mogelijkheden om onderweg te handelen maar ik wil ook geen winst missen, wat is voor nu de prognose denken jullie? Afketsen op $100 of er doorheen?
dus dan kan je beter het tegenovergestelde doen
+ 15% zegt mn appCrypts schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:03:
Wat is er ineens met ltc?Ik moet helaas even weg en geen mogelijkheden om onderweg te handelen maar ik wil ook geen winst missen, wat is voor nu de prognose denken jullie? Afketsen op $100 of er doorheen?
Juist door je laatste zin moet je daar weer het tegenovergestelde van doen.Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:08:
[...]
Ik zet in op er doorheen![]()
dus dan kan je beter het tegenovergestelde doen
Precies, en dan daar het tegenovergestelde van.wehave schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:16:
[...]
Juist door je laatste zin moet je daar weer het tegenovergestelde van doen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoe moet een normale sterveling anders zoiets kunnen bekostigen

[ Voor 56% gewijzigd door A87 op 24-05-2019 13:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Kan je mooi mee minen voor nog meer winstA87 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:39:
Straks even mijn 2080TI ophalen in postkantoor die ik heb van winst JOngeeee

Zo lekker mijn week winst opmaken en naar de Mac !
Verschil moet er zijnMachlah schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:45:
[Afbeelding]
Ik moet het hier mee doen

https://medium.com/mycryp...ly-malicious-3d8936485961
Wel geinig op zich, alsof ltc denkt 'mjah, als mijn grote broer het niet doet dan ga ik zelf wel'.Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:58:
Wat een gekkie die Litecoin! Heerlijk
Wel jammer dat er nog steeds niet echt richting gekozen wordt. Het blijft maar rond die 8k hangen...
Nederlandse Energie Maatschapij, niet aan beginnenXeros schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:38:
Wat vinden jullie van NEM? Nog wat fanboys die mij kunnen shillen? Ik moet mij er nog goed in verdiepen, maar altijd benieuwd wat de tweakers hiervan vinden.
echt een heerlijke shitcoin, met XEM ben ik in '17 nog wel een keer over de kop gegaan geloof ik. Kan me nog iets herinneren over een partnership met WeChat destijds, al die Aziaatjes kochten dat hele orderbook leeg toen. Mooi man.Xeros schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:38:
Wat vinden jullie van NEM? Nog wat fanboys die mij kunnen shillen? Ik moet mij er nog goed in verdiepen, maar altijd benieuwd wat de tweakers hiervan vinden.
Verder heb ik er inhoudelijk weinig over te vertellen. Tijdje terug las ik wel dat het geld op was en daarmee de ontwikkeling van het project in gevaar kwam. Geen idee hoe dat nu is.
Zie geen reden om die shit te kopen of holden.
hopen dat die van jou wel gedekt zijn danSlux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:54:
[...]
Verschil moet er zijn
Ik moet het hier mee doen![]()
[Afbeelding]
https://wo2verzameling.nl...de-wereldoorlog-1944-wo2/
Meestal wel maar ik zie dat mijn hond ook nog wat op kan leverentwain4me schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:43:
[...]
hopen dat die van jou wel gedekt zijn dan
https://wo2verzameling.nl...de-wereldoorlog-1944-wo2/
Je weet dat je geen bonnetjes meer nodig hebt bij de voedselbank? Ook daar is men inmiddels in 2019 aanbeland.Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:46:
[...]
Meestal wel maar ik zie dat mijn hond ook nog wat op kan leveren
Voor je daar overigens terecht komt ben je al bij heel wat loketjes bekend: sociaal team, schuldhulpverlening en wat anderen, zeker als je ook kinderen hebt.
Crypts doet eea aan vrijwilligerswerk binnen deze doelgroep.
Gofferdo zeg... Hoevaak kan btc op een dag door de 8k terugzakken? Djezus, kies... eens... Dit is zo fucking irritant.
[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 24-05-2019 15:59 ]
Klinkt al positief haha. NEM is een van die coins die altijd in de top 15 heeft gestaan alleen waarbij ik nooit heb onderzocht waar het zich nu onderscheid van bijvoorbeeld een ethereum. Zag dat die wel hard was gecrashed en een return naar ATH zou een mooie winst opleveren.Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:42:
[...]
echt een heerlijke shitcoin, met XEM ben ik in '17 nog wel een keer over de kop gegaan geloof ik. Kan me nog iets herinneren over een partnership met WeChat destijds, al die Aziaatjes kochten dat hele orderbook leeg toen. Mooi man.
Verder heb ik er inhoudelijk weinig over te vertellen. Tijdje terug las ik wel dat het geld op was en daarmee de ontwikkeling van het project in gevaar kwam. Geen idee hoe dat nu is.
Zie geen reden om die shit te kopen of holden.
Tsssss jij hebt er duidelijk geen verstand van..Crypts schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:53:
[...]
Je weet dat je geen bonnetjes meer nodig hebt bij de voedselbank? Ook daar is men inmiddels in 2019 aanbeland.![]()
Voor je daar overigens terecht komt ben je al bij heel wat loketjes bekend: sociaal team, schuldhulpverlening en wat anderen, zeker als je ook kinderen hebt.![]()
Crypts doet eea aan vrijwilligerswerk binnen deze doelgroep.![]()
Gofferdo zeg... Hoevaak kan btc op een dag door de 8k terugzakken? Djezus, kies... eens... Dit is zo fucking irritant.

Iku dageluks van mijn dukies bonnekes copen, gen bonnekes... geen vodsel.
en ik loop elke dag langs die instanties, ze laten me alleen niet altijd binnen

Heeft niet met jou te maken hoor, daar werken mensen schuwe mensen.Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:07:
[...]
Tsssss jij hebt er duidelijk geen verstand van..![]()
![]()
Iku dageluks van mijn dukies bonnekes copen, gen bonnekes... geen vodsel.
en ik loop elke dag langs die instanties, ze laten me alleen niet altijd binnen

Geniet van je bakje frietsaus!Machlah schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:45:
[Afbeelding]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
beetje kak dat ik net het sell momentje gemist heb, maar goed, hodlen dan maar.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Sowieso!Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:14:
Zal XRP dan nu eindelijk de stap naar de 589 zijn ingezet ?
Ik zou het nu verkopen en pas weer op 580 kopen om dan een leuk ritje naar de 589 te maken.
Ik begin me alweer zorgen te maken ...
[ Voor 15% gewijzigd door outlandos op 24-05-2019 17:36 ]
Ik duim met je meeSlux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:14:
Zal dan nu eindelijk de stap naar de 9k zijn ingezet ?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
"Bitcoin Network Degraded Performance"outlandos schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:35:
Hebben jullie weleens een BTC withdrawal op Coinbase Pro gedaan en dat er zelfs na 2 uur nog geen Transaction Hash beschikbaar is?
Ik begin me alweer zorgen te maken ...
staat er vermeld op statuspagina van CoinbasePro
https://status.pro.coinbase.com/
edit: link bijgevoegd.
[ Voor 8% gewijzigd door raceneus968 op 24-05-2019 17:49 ]
Ik zit er echt net naar te kijkenKlaas25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:51:
Op rtl z hebben ze het zowaar even gehad over de facebook coin
nieuws: BBC: Facebook wil GlobalCoin-cryptovaluta volgend jaar uitbrengen
Een coin die misschien de adoptie krijgt en niet op een CMC staat of zal komen vermoed ik.
Bij de issues zie ik geen BTC vermeld staan.raceneus968 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:48:
[...]
"Bitcoin Network Degraded Performance"
staat er vermeld op statuspagina van CoinbasePro
https://status.pro.coinbase.com/
edit: link bijgevoegd.
Ik heb CB gemaild, maar kan 3 dagen duren voordat ik antwoord krijg...
Edit: oh ja nu zie ik het ook. Nou ja even afwachten dan maar!
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 24-05-2019 17:55 ]
Ik: 'ho ho... en XRP voor banken'
menu uitklappen; onder transfers..outlandos schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:54:
[...]
Bij de issues zie ik geen BTC vermeld staan.
Ik heb CB gemaild, maar kan 3 dagen duren voordat ik antwoord krijg...
Edit: oh ja nu zie ik het ook. Nou ja even afwachten dan maar!
Sell, sell, sell of nog effe hodlen .... twijfels
SPiET
Het is nu nog centen werk, de grote stijging moet nog komen: HODL!spietie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:03:
Gaat die BTC nog hoger gaan vandaag of juist niet?
Sell, sell, sell of nog effe hodlen .... twijfels
Dat verlies ga ik niet nemen nu.
Bijna 1K winstoutlandos schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:05:
[...]
Het is nu nog centen werk, de grote stijging moet nog komen: HODL!

Best ergens een stop limit plaatsen zeker dat als ie opeens snel daalt ik toch nog wat winst meepak of niet?
[ Voor 12% gewijzigd door spietie op 24-05-2019 18:09 ]
SPiET
Als het wat veranderd zal het niet voor de meuk zijn die op CMC staan.Klaas25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:56:
'Voor nu is crypto alleen nog voor liefhebbers maar wellict dat de facebook coin dit gaat veranderen?'
Ik: 'ho ho... en XRP voor banken'![]()
![]()
Het is wel de way to, een crypto door een beursgenoteerd bedrijf de markt op brengen.
XRP zal nu dat de banken ook hebben aangegeven eigen systemen te ontwikkelen en een IBM die zich op de markt heeft gestort alleen maar moeilijker krijgen.
Maar ik hoop voor je dat ie eind van het jaar op 589 staat.
Ik denk zelf van niet maar dat is mijn mening, ik merk zelf dat als je veel op xrp zoekt of op youtube zoekt dat je er helemaal in mee getrokken wordt FOMO is strong.
XRP is leuk voor korte ritjes dan kan je er echt lekker aan verdienen maar door te holden mis je een hoop winst imo, je ziet nu ook dat ie niet echt mee lift met de rest.
Oh maar ik denk ook niet dat die EOY 589 is lol. Ja ik heb al heel wat gemist. Al sta ik nu in groen maar had veel meer kunnen zijn. Durf niet te traden. Maar genoeg nemen met wat de toekomst brengt.Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:10:
[...]
Als het wat veranderd zal het niet voor de meuk zijn die op CMC staan.
Het is wel de way to, een crypto door een beursgenoteerd bedrijf de markt op brengen.
XRP zal nu dat de banken ook hebben aangegeven eigen systemen te ontwikkelen en een IBM die zich op de markt heeft gestort alleen maar moeilijker krijgen.
Maar ik hoop voor je dat ie eind van het jaar op 589 staat.
Ik denk zelf van niet maar dat is mijn mening, ik merk zelf dat als je veel op xrp zoekt of op youtube zoekt dat je er helemaal in mee getrokken wordt FOMO is strong.
XRP is leuk voor korte ritjes dan kan je er echt lekker aan verdienen maar door te holden mis je een hoop winst imo, je ziet nu ook dat ie niet echt mee lift met de rest.
Je kunt ook in delen verkopen he?spietie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:09:
[...]
Bijna 1K winstdus weet t effe niet meer. Twee weken geleden als ie bijna aan 7500 zat ging ik verkopen, dan niet gedaan, ging ie wel terug naar 6500 of lager zeker , had spijt
Best ergens een stop limit plaatsen zeker dat als ie opeens snel daalt ik toch nog wat winst meepak of niet?
Als je al op winst staat is dat een prima optie dunkt me? Meer winst willen is menselijk maar van (een deel van) je winst iets leuks doen of kopen priceless.
Geen idee of er een mevrouw spietie is maar zo ja, koop ook iets leuks voor haar. Maakt de 'onderhandelingen' over je volgende investeringsronde een stuk makkelijker en plezanter.
in dat geval kan je beter hodlen of switchen naar een andere coin, daar heb je geen toestemming voor nodigCrypts schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:48:
[...]
Je kunt ook in delen verkopen he?![]()
Als je al op winst staat is dat een prima optie dunkt me? Meer winst willen is menselijk maar van (een deel van) je winst iets leuks doen of kopen priceless.![]()
Geen idee of er een mevrouw spietie is maar zo ja, koop ook iets leuks voor haar. Maakt de 'onderhandelingen' over je volgende investeringsronde een stuk makkelijker en plezanter.![]()
Je mist het punt, lees het nog eens.twain4me schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:54:
[...]
in dat geval kan je beter hodlen of switchen naar een andere coin, daar heb je geen toestemming voor nodig
Durft niet te traden ? misschien een tip, probeer het eens bij bitstamp met bijvoorbeeld 100 euro daar kan je heel makkelijk traden en krijg je er een feeling bij, dan hou je een potje XRP LT en probeer je met een klein bedrag bij te traden, kleine bedragen kunnen snel groeien in crypto.Klaas25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:31:
[...]
Oh maar ik denk ook niet dat die EOY 589 is lol. Ja ik heb al heel wat gemist. Al sta ik nu in groen maar had veel meer kunnen zijn. Durf niet te traden. Maar genoeg nemen met wat de toekomst brengt.
Als je er echt LT inzit en bewust niet trade dan vind ik het heel knap van je dat je op het forum zit, ik zou gek worden als ik alle verhalen voorbij zie komen van alle traders en in XRP zou zitten.
Ja het kan altijd veel meer zijn maar dat weet niemand, zolang je maar op winst staat, in je muntje gelooft en het niet erg is als je alles kwijt raakt
Check, check en euhhh altijd zondeSlux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:11:
[...]
... zolang je maar op winst staat, in je muntje gelooft en het niet erg is als je alles kwijt raakt
[ Voor 51% gewijzigd door Klaas25 op 24-05-2019 19:38 ]
2 maand salarisjes rijker vandaag. (ik spreek dan wel over een studentenmaandsalaris van 400 eu)
Die Litecoin jonge. Heerlijk dat gozertje. Verkopen op $90, een dag later terugkopen op $86 en de volgende dag HUTSSSSS naar de $100.
Niet te geloven!
Daar drink ik een lekker biertje op vanavond!
BBQ-en (2e ronde)Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:39:
Maareh, voordat ik vertrek vraag ik me af wat jullie nu doen?
14% up vergeleken met 7 dagen geleden, 4% ten opzichte van gisteren. Natuurlijk vooral even sideways de laatste tijd maar gezien de rally van 4000 naar 8000 is dit erg sterk!Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:39:
Gewoon hodl?![]()
Bitcoin blijft maar een beetje aankakken bij die $8000, weet nou niet wat ik daarvan moet vinden.
Bier. Het is vrijdagavond, er is meer in het leven dan alleen crypto's.
Ik ga wel m'n LTC omzetten in ETH. Gezien de enorme gain van LTC lijkt me dat wel zo veilig.
(al zou 't me echt niet verbazen als LTC naar $150 gaat de komende tijd, zeker met de halving zo dichtbij is het de enige top 10/20 coin die echt wat heeft om naar uit te kijken)
Fijne avond gasten! Moon, lambo.
Vrijdag -> zaterdag doorgaans groen, ik hodlTominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:39:
Gewoon hodl?![]()
Bitcoin blijft maar een beetje aankakken bij die $8000, weet nou niet wat ik daarvan moet vinden.
Heb helaas wel 7 LTC minder dan een week geleden in de pf, toch zonde, ik moet gewoon helemaal niet meer uitstappen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dan moet je dat doen? Zou leuk zijn als je de resultaten laat weten.RelBel80 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:10:
Ik denk dat ik m'n BNB/BTC botje maar weer eens aan ga zetten, die negative correlatie tussen die 2 lijkt me terug te zijn
Ltc is nu meer waard in $, maar het sat is niet erg veel hoger. Dat is ook zo met bnb gegaan.
Hoe komt t dat t dan hoger is in $ waarde
Omdat BTC ook omhoog is gegaan. Iedere sat wordt meer waard in dollars wanneer BTC stijgt.Ladonna schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:35:
Ik snap het niet.
Ltc is nu meer waard in $, maar het sat is niet erg veel hoger. Dat is ook zo met bnb gegaan.
Edit: BTC is 1000 dollar en LTC is 500 sat, ik noem maar wat. Zodra BTC dan 2000 dollar is en LTC blijft 500 sat is LTC 2x zoveel waard geworden in dollar maar gelijk in sats.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 24-05-2019 21:40 ]
Ik durfde niet serieus te reageren omdat ik dacht dat het een vrijdagavond geintje was.PilatuS schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:38:
[...]
Omdat BTC ook omhoog is gegaan. Iedere sat wordt meer waard in dollars wanneer BTC stijgt.

als alles zo bullish was dan waren we allang doorheem geknald......
Prepare for the next ATH
Het kwam op mij over als een serieuze vraag, vandaar het serieuze antwoord.Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:40:
[...]
Ik durfde niet serieus te reageren omdat ik dacht dat het een vrijdagavond geintje was.
Af en toe is het ook gewoon lastig met waarde in dollars tegenover sats met BTC die stijgt of daalt. Gaat Tether dan ook nog eens een paar procent omhoog of omlaag wordt het helemaal leuk
Ik durf te vragen
Verwijderd
Hodl en Game of thrones kijken.Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:39:
Gewoon hodl?![]()
Wat vond je nou van de laatste aflevering? Een 6.5 of een 10? Of ben je er nog steeds niet aan toegekomen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Ik ben bij episode 5 nu, denk dat ik 6 voor morgen bewaar.Taro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:11:
[...]
Wat vond je nou van de laatste aflevering? Een 6.5 of een 10? Of ben je er nog steeds niet aan toegekomen?
Gekkeboel. Ik heb meerdere shows die ik steengoed vind maar GoT is toch wel een serie die iets in me losmaakt wat andere series niet lukt. Emoties ofzo, of hoe ze het ook noemen.
Lijkt een beetje op het gevoel van bitcoin die van 18k naar 3k zakt maar dan in ongeveer 6 uren tijd met giga bounces daartussen.
Oke, dan ga ik daar ff nakijken , wat zijn de kosten van storingen op een externe wallet ?DAMAGE schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:55:
Thanks mannen! Duidelijk!
@dimdam Bitvavo al een account op? Je kunt na registratie en verificatie + storting van bank de eerste 24 uur niet versturen, tenminste, dan wordt het handmatig gecheckt maar daarna gaat alles vrij vlot. Litebit werkt ook prima maar is vaak wat duurder.
Gewoon een 7 voor mij.Taro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:11:
[...]
Zero.
Hopelijk is er een mooie fundering gelegd voor wat er vannacht gaat gebeuren :-) het houd nog best goed stand rond dit niveau..sourcecode schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:41:
de rek is er uit..........
Er is een nieuwe pair toegevoegd Neo/Eth.
Op switcheo exchange kan je vanaf nu op ieder moment je NEO omzetten in ETH en andersom.
Even als toevoeging hier op een mini lesje TAsourcecode schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:41:
de rek is er uit..........
https://twitter.com/Crypt0Entropy/status/1132018482709749760
Succes met de laatste aflevering.. Ik zit er ook tussen in qua mening.. Snap de sentimenten wel maar wil het ook wel afsluiten met een goed gevoel..Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:21:
[...]
Ik ben bij episode 5 nu, denk dat ik 6 voor morgen bewaar.
Gekkeboel. Ik heb meerdere shows die ik steengoed vind maar GoT is toch wel een serie die iets in me losmaakt wat andere series niet lukt. Emoties ofzo, of hoe ze het ook noemen.
Lijkt een beetje op het gevoel van bitcoin die van 18k naar 3k zakt maar dan in ongeveer 6 uren tijd met giga bounces daartussen.
Wat een serie
Lekker bezig pik!Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:28:
Heerlijk zeg.
2 maand salarisjes rijker vandaag. (ik spreek dan wel over een studentenmaandsalaris van 400 eu)![]()
Die Litecoin jonge. Heerlijk dat gozertje. Verkopen op $90, een dag later terugkopen op $86 en de volgende dag HUTSSSSS naar de $100.
Niet te geloven!
Daar drink ik een lekker biertje op vanavond!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Allemaal procurate feelers van exchanges om te toetsen hoe ze jou geld afhandig kunnen maken ... dit hebben we al 900x gezien ... geloof het nu wel. De bull flag gaat hier voor LTC niet meer uit. Als je echt graag van je geld af wil, dan koop je je nu in op LTC.Ladonna schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:35:
Ik snap het niet.

Dat is gewoon 1 iemand die een hogere prijs betaald heeft dan market price?PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 00:19:
[...]
Even als toevoeging hier op een mini lesje TA
https://twitter.com/Crypt0Entropy/status/1132018482709749760
Dat snap ik even niet ? Het is puur een stukje over wat volume aangeeft over de kans op slagen van een run omhoog. Het gaat niet over wie wat heeft gekocht voor welke prijs.DAMAGE schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 01:54:
[...]
Dat is gewoon 1 iemand die een hogere prijs betaald heeft dan market price?
nee hoor ... gewoon een market buy, niet meer dan dat. Op GDAX zie je dit voortdurend in zulke tijden. Je kunt er het orderbook op naslaan. Wellicht dat het met een Binance volume anders werkt, maar op Bitmex en GDAX in ieder geval niet.PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 01:58:
[...]
Dat snap ik even niet ? Het is puur een stukje over wat volume aangeeft over de kans op slagen van een run omhoog. Het gaat niet over wie wat heeft gekocht voor welke prijs.
--edit- -
heeft niets te maken met wel of niet een run bewerkstelligen! (doorgaans gewoon een noemenswaardige order die handmatig wordt ingeschoten)
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 25-05-2019 02:03 ]
Verwijderd
Toch maar even alles uitgekeken. Cijfer... Tja ik vind het wat lastig in cijfers uit te drukken. Dit is het verhaal, ik heb er vrede mee.Taro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:11:
[...]
When spin-off?
Die charts van Twitter gaan over meerdere dagen, hoe kan je daar iets zien van een marketbuy ? De run omhoog ging ook zeker niet in een uurtje, laat staan een dikke spike.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 02:01:
[...]
nee hoor ... gewoon een market buy, niet meer dan dat.
ja, als je je chart op 6 uur zet dan is dit het beeld ja .. log eens in en bekijk de chart op 1 uur over die dagen .. van enige consistentie is geen enkele sprake,PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 02:07:
[...]
Die charts van Twitter gaan over meerdere dagen, hoe kan je daar iets zien van een marketbuy ? De run omhoog ging ook zeker niet in een uurtje, laat staan een dikke spike.
Je hebt uiteindelijk wel gelijk hoor daar gaat het niet om,, maar 2 dagen terug kon jij deze voorspelling niet maken op de 1 hour chart.
Het op die uren laten zien is inderdaad niet het handigste als die uren nog niet volledig zijn voltooid. Dan geeft het een vertekend beeld. Ga je echter kijken op de lagere timeframe is het ook te zien. Het ging ook meer om de run omhoog tot de top van net waarbij dat met laag volume ging. Die voorspelling ga je zeker niet 2 dagen terug maken maar tijdens dat de run loopt.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 02:12:
[...]
ja, als je je chart op 6 uur zet dan is dit het beeld ja .. log eens in en bekijk de chart op 1 uur over die dagen .. van enige consistentie is geen enkele sprake,![]()
Je hebt uiteindelijk wel gelijk hoor daar gaat het niet om,, maar 2 dagen terug kon jij deze voorspelling niet maken op de 1 hour chart.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2019 02:16 ]
Oh, ja, je geeft in andere posts al iets meer info over een timeframe. Maar die info heb je niet op basis van de screenshot. Dan lijkt het net of iemand gewoon een buy doet uit het boek wat hoger ligt. De informatie is niet compleet. Was geen aanval op jou hoor. Maar zoals hij het tweet ook, er zit geen informatie verder bij dus lastig hoe je dat moet interpreteren.PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 01:58:
[...]
Dat snap ik even niet ? Het is puur een stukje over wat volume aangeeft over de kans op slagen van een run omhoog. Het gaat niet over wie wat heeft gekocht voor welke prijs.
Is opzich vrij logisch dat als er geen volume is, dat het dan naar beneden gaat. Hoe dik de candle (wick for that matter!) ook is.
Sowieso steeds kleiner wordende candles geven vaak een trend omkeer weer. Beide kanten op.
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 25-05-2019 03:51 ]
2021 toch, opnamens zijn begonnen!
Wat is dit toch met die 8k grens. Zitten we er weer onder...
Mager 6je voor mij. Zoveel opgebouwde verhaallijnen van personen die totaal worden weggegooid ... tja.. de schrijvers hebben het echt moeten afraffelen in dit seizoen...Taro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:11:
[...]
Op naar westworld !!
Mooi positief verhaal dit. Maar tegenover dit staat de HODL van 90 naar onder de 70...

Wel weer terug, maar toch. Verkopen vind ik het moeilijkst. Nu levert het wat op. Wellicht ben ik het volgende week weer kwijt...
Je ziet nu in de praktijk dat het Bitcoin netwerk toch het lastigst aan te vallen is door de hoeveelheid aan hashing power die ervoor wordt ingezet. Nou kunnen een aantal grote spelers vrij snel wisselen tussen verschillende cryptocurrency en ook Bitcoin aanvallen, maar, die kans acht ik vrij klein.
Op termijn zullen miners eieren voor hun geld kiezen en overstappen op cryptocurrency met een lagere kans om aangevallen te worden. Daardoor zullen een aantal coins zo onstabiel worden dat niemand ze meer durft te holden en dus zullen die waarschijnlijk snel afsterven. Met een beetje geluk vloeit dat geld naar Bitcoin, een erg gezonde marktwerking lijkt me...
Bedankt voor de tip! Eerste seizoen gezien en daarna eigenlijk vergeten. Kan ik mooi het tweede seizoen bingen voor ik aan Chernobyl begin.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!