Ja westworld is best okéCrypts schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:30:
[...]
Bedankt voor de tip! Eerste seizoen gezien en daarna eigenlijk vergeten. Kan ik mooi het tweede seizoen bingen voor ik aan Chernobyl begin.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja westworld is best okéCrypts schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:30:
[...]
Bedankt voor de tip! Eerste seizoen gezien en daarna eigenlijk vergeten. Kan ik mooi het tweede seizoen bingen voor ik aan Chernobyl begin.
Zero.
Was ook aan The Rain begonnen maar die kan mijn aandacht niet vasthouden, geen idee waarom niet want het is best een degelijke serie en het onderwerp spreekt me ook aan. Okee crypto's.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Persoonlijk denk ik dat ik tot een select groepje mensen behoor dat nog nooit één aflevering van Games of Thrones, Harry Potter of the Lord of the Rings heb gezien.Taro schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:11:
[...]
Wat vond je nou van de laatste aflevering? Een 6.5 of een 10? Of ben je er nog steeds niet aan toegekomen?
Harry potter hoort echt niet in dit rijtje thuis..Sahara schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:37:
[...]
Persoonlijk denk ik dat ik tot een select groepje mensen behoor dat nog nooit één aflevering van Games of Thrones, Harry Potter of the Lord of the Rings heb gezien.
Zero.
Pelox schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:44:
[...]
Harry potter hoort echt niet in dit rijtje thuis..
Of gebruik Authywalletje-w schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:47:
Even een algemene tip voor iedereen die two factor authorization aan heeft staan en daar de Google authenticator app voor gebruikt.
Deze codes zijn namelijk enkel lokaal te verkrijgen. Zodra je telefoon kapot gaat, gestolen word of je simpelweg een nieuwe telefoon koopt werken je codes niet meer en kun je er ook niet meer bij.
Daarom kun je het beste een password manager gebruiken voor het aanmaken van die codes. Zo kun je er altijd bij en kan dit in de toekomst een heleboel problemen voorkomen!
Same here. Heb wel wat beters te doen dan kijken naar vliegende draken enzo. Ik trek die fantasy shit niet.Sahara schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:37:
[...]
Persoonlijk denk ik dat ik tot een select groepje mensen behoor dat nog nooit één aflevering van Games of Thrones, Harry Potter of the Lord of the Rings heb gezien.
Wat is het voordeel van Authy boven een goede password manager? Ik zie dat dit wel de problemen oplost van Google authenticator maar met een password manager kun je ook gelijk je wachtwoorden beheren. Je kunt ze natuurlijk ook beide gebruiken maar ik vind zelf de integratie van een authenticator in een password manager erg fijn.
Ieder zijn ding toch.Luuk schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:05:
[...]
Same here. Heb wel wat beters te doen dan kijken naar vliegende draken enzo. Ik trek die fantasy shit niet.
Want?Machlah schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:31:
Moggeh Crypto-Vrienden: TFUEL misschien de moeite waard om in te stappen. DYOR
Vanochtend in te kopen op 200 sats, stond net op 270.
Je kan ook Google authenicator gebruiken via je Google account, dus zonder telefoon.walletje-w schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:47:
Even een algemene tip voor iedereen die two factor authorization aan heeft staan en daar de Google authenticator app voor gebruikt.
Deze codes zijn namelijk enkel lokaal te verkrijgen. Zodra je telefoon kapot gaat, gestolen word of je simpelweg een nieuwe telefoon koopt werken je codes niet meer en kun je er ook niet meer bij.
Daarom kun je het beste een password manager gebruiken voor het aanmaken van die codes. Zo kun je er altijd bij en kan dit in de toekomst een heleboel problemen voorkomen!
Zero.
Je kan natuurlijk ook een copy maken van je key en deze ergens bewaren. Dan kan je dat zo opnieuw installeren op een andere telefoon.walletje-w schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:47:
Verwijderd
Um, ja. Daarom geeft elke pagina waar je 2fa activeert aan dat je de backup code op een veilige plek moet bewaren.walletje-w schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:47:
Je zou een oude telefoon kunnen aanhouden waarin je de codes zou kunnen dupliceren en die vervolgens op een veilige plek op kunnen bergen.walletje-w schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:47:
[ Voor 9% gewijzigd door sampoo op 25-05-2019 12:59 ]
Zero.
Zo ver ik weet zijn ze enkel lokaal op je telefoon opgeslagen. Had mijn mijn overstap naar mijn nieuwe Iphone ook "gewoon" Google Authenticator opnieuw geïnstalleerd (uiteraard met dezelfde Google Account). Mijn zelf toegevoegde keys voor verschillende exchanges werden niet automatisch toegevoegd.. Gevolg: ik heb voor elke exchange mijn 2FA moeten resetten...Pelox schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 13:08:
De codes zijn toch gewoon gekoppeld aan je Google account? Ik snap het probleem niet zo eigenlijk.. Ik heb laatst mijn telefoon vervangen, niks aan het handje.
[ Voor 3% gewijzigd door frank131331 op 25-05-2019 13:16 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Die is inderdaad wel aan het gaan, en ook geen tradingsfee op moment dus ideaal zeg maar!Machlah schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 10:31:
Moggeh Crypto-Vrienden: TFUEL misschien de moeite waard om in te stappen. DYOR
too many wieners!!Luuk schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:05:
[...]
Same here. Heb wel wat beters te doen dan kijken naar vliegende draken enzo. Ik trek die fantasy shit niet.
Staat nu +88% bij mij. Stond op mijn te kopen list maar helaas te laat.mprkooij schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 13:43:
Ben in TFUEL gestapt, houd hem wel continu in de gaten, kan zo maar eens naar de +100% gaan maar ook ver naar beneden.
[ Voor 13% gewijzigd door green-tea op 25-05-2019 14:05 ]
Yup. Is de fuel van Theta (straks gebruikt voor Binance margin trading). Wellicht nog een mooie pump later vandaag of morgen571Pro schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 13:30:
[...]
Die is inderdaad wel aan het gaan, en ook geen tradingsfee op moment dus ideaal zeg maar!
In mijn ogen is het pas "veilig" tegen de diefstal en hacks waar jij naar refereerd als het ook echt niet in crypto (stable) zit, maar bv op de derde rekening van bitvavo. (als echte euro)Appeltjeeitje schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 14:11:
Vraagje over FIAT.
Er zijn enkele hacks/diefstallen geweest van crypto's.
Werden er op zulke momenten ook euro's gestolen?
Zijn mijn euro's "veilig" bij Kraken etc?
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 25-05-2019 14:58 ]
Hmmm, even snel gezocht op Kraken maar nog geen bevestiging gevonden dat ze het op derden-rekening zetten. Echter, er is veel documentatie dus mss kom ik nog iets tegen.twain4me schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 14:57:
[...]
In mijn ogen is het pas "veilig" tegen de diefstal en hacks waar jij naar refereerd als het ook echt niet in crypto (stable) zit, maar bv op de derde rekening van bitvavo. (als echte euro)
Geen geld of crypto op de exchange laten staan is eigenlijk de meeste nuttige zet die je kan doen, verreweg het meest wordt daar gestolen/kwijt geraakt etc.
En welke muntje als volgende aan de beurt is weet je nooit, het kan gewoon USDT zijn of een andere stable.
nu kan iemand ook de derde rekening van bitvavo leeg trekken (in theorie) maar omdat ze onder het nederlandse recht vallen is het niet zomaar "jouw" probleem dat de muntjes weg zijn zoals bij veel van de fraude en diefstal gevallen op exchanges wel het geval is.
hoe en of ze met een derde rekening werken bij kraken weet ik eigenlijk niet, dus tot zover mijn nuttige bijdrage
Niet alleen ETH.. wellicht een voorteken?Swaha schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:13:
Eth verliest ineens 5 dollar aan waarde, dump incoming?
We zitten nog steeds in de mooie ascending triangle. Zolang we daar nog inzitten is verder omhoog prima mogelijk. Aan de andere kant heb ik het idee dat de enige mensen die nu kopen traders zijn die op de top van de driehoek weer verkopen wanneer uitbreken weer niet lukt. Heel erg bullmarket en fomo voelt het niet aan nu we zo'n 10 dagen stil staan. Maar goed, zolang de driehoek nog in het spel is kunnen we prima omhoog uitbreken richting de 9k. Mocht die driehoek falen dan wordt het wat support testen een stuk lager. Gezien deze driehoek ook zo enorm mooi werkt de laatste tijd geeft dit voor mij ook wel aan dat het voornamelijk traders zijn die nu met BTC bezig zijn. De support wordt gekocht en de resistance weer verkocht.
Dat idee heb ik ook, het blijft er heel netjes binnen. Te netjes. Marges zijn niet zo groot maar wel redelijk constant. Met een beetje hoeveelheid kun je heel leuk verdienen en wellicht ontstaat hiermee een mooie springplank richting hogere regionen.PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:18:
[...]
We zitten nog steeds in de mooie ascending triangle. Zolang we daar nog inzitten is verder omhoog prima mogelijk. Aan de andere kant heb ik het idee dat de enige mensen die nu kopen traders zijn die op de top van de driehoek weer verkopen wanneer uitbreken weer niet lukt. Heel erg bullmarket en fomo voelt het niet aan nu we zo'n 10 dagen stil staan. Maar goed, zolang de driehoek nog in het spel is kunnen we prima omhoog uitbreken richting de 9k. Mocht die driehoek falen dan wordt het wat support testen een stuk lager. Gezien deze driehoek ook zo enorm mooi werkt de laatste tijd geeft dit voor mij ook wel aan dat het voornamelijk traders zijn die nu met BTC bezig zijn. De support wordt gekocht en de resistance weer verkocht.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier wat nieuws over die 51% attack, en waarom die plaats vond:Taro schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:27:
Ik heb afgelopen week weinig tijd gehad en las zojuist pas dat BCH een 51% attack/reorg heeft ondergaan. In de huidige prijs vind ik er weinig van terug, gelukkig maar, maar ik heb wel besloten om de helft ervan om te zetten naar Bitcoin. Je wilt voorkomen dat je ineens het putje in gaat net als een tijd geleden even kortstondig met ETC is gebeurd.
Je ziet nu in de praktijk dat het Bitcoin netwerk toch het lastigst aan te vallen is door de hoeveelheid aan hashing power die ervoor wordt ingezet. Nou kunnen een aantal grote spelers vrij snel wisselen tussen verschillende cryptocurrency en ook Bitcoin aanvallen, maar, die kans acht ik vrij klein.
Op termijn zullen miners eieren voor hun geld kiezen en overstappen op cryptocurrency met een lagere kans om aangevallen te worden. Daardoor zullen een aantal coins zo onstabiel worden dat niemand ze meer durft te holden en dus zullen die waarschijnlijk snel afsterven. Met een beetje geluk vloeit dat geld naar Bitcoin, een erg gezonde marktwerking lijkt me...
Bron: https://bitcoinmagazine.nl/2019/05/bitcoin-cash-51-aanval/Bitcoin Cash (BCH): twee mining pools beschermen netwerk met 51% aanval
Heb je hierbij alleen op de support gelet?Tominatie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:40:
[Afbeelding]
Ik stap trouwens in op ZIL, lijkt me wel een gokje waard nu.![]()
Nu snel naar werk voordat ik te laat kom, tot vanavond.
Moon, lambo.
Net zo decentraal als BTCRaptorXS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:12:
[...]
Hier wat nieuws over die 51% attack, en waarom die plaats vond:
En de reden waarom volgens mijn bescheiden mening, BCH eigenlijk geen crypto is... niet decentraal.
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.nl/2019/05/bitcoin-cash-51-aanval/
Yes.. ik ben een simpele trader. Ik kijk naar de weerstandjes en supports en dan maak ik m'n keuze. (het is iedergeval beter dan random instappen/uitstappen).
helaas niet via Kraken in te kopenTominatie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:40:
[Afbeelding]
Ik stap trouwens in op ZIL, lijkt me wel een gokje waard nu.![]()
Nu snel naar werk voordat ik te laat kom, tot vanavond.
Moon, lambo.
Alles wat geen BTC is shit.Slux schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:28:
[...]
Net zo decentraal als BTC![]()
bcash is ook nog eens de grootse shitcoin die er is, met een nog groter shit team.
Je kan er alleen extreem goed aan verdienen, en daar gaat het om
Weg
Dit forum is een mustmarco4all schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:48:
Hallo ik begin net een beetje met traden en ben opzoek / benieuwd wat voor tools / websites / excel sheets jullie gebruiken om de trades bij te houden.
tips zijn welkom (kon zo geen posts vinden met de search in dit topic)
alvast bedankt
Wat een shitcoin is dat.PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:56:
Prachtig die PHB met een klassieke move. Ascending triangle gevormt. Breakout, restest en gaan.
Zou kunnen, heb geen idee wat het is
Klein ritje gemaakt. Deze was gewoon te makkelijk met die standaard move die volledig logisch was. Breakout op 385 sats. Kleine run naar 397. Terug naar 385 voor de restest en vanuit daar gaan. Helaas wel vrij snel dalent volume en BTC die begon te dalen. Misschien straks nog een ritjeNog wat kunnen pakken?
thnx ga me is verdiepen in de linksSlux schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:57:
[...]
Dit forum is een must
En dit zijn de belangrijkste tools die je nodig hebt
https://www.crystalballfree.com/
http://www.ask8ball.net/
Zelf kijk ik hier ook nog wel eens op
https://multicharts.netli...base:LTCEUR,KRAKEN:xmrEUR
https://fiatleak.com/
https://bitcoinity.org/markets/bitfinex/USD
https://bitcointalk.org/index.php?board=57.0
https://cointracking.info/
https://coinmarketcal.com/en/
https://tradeblock.com/bitcoin/
https://www.cryptocompare.com/
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
https://fork.lol/reward/blocks
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Zit ik ook naar te kijken na eerder een ritje gedaan te hebben. Zou die niet onder de 225 sats willen zien, maar de chart is nu al alles behalve mooi. Flink veel bullback om nog te verwachten dat ie nog eens goed gaat. De run rond de 255 sats had moeten slagen heb ik het idee om nog een nieuwe high te maken.Swaha schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:17:
Ben benieuwd of TFUEL zo ook nog een ritje naar boven gaat maken.
Ik zie zelf meer een gefaalde breakout op de 4u. Op de 21e had ie door moeten zetten vind ik. Net daar voor zag je ook toenemend volume. Toen is de driehoek omhoog gebroken, maar ver is ie niet gekomen. Nog een poging 2 op de 23e die niet gelukt is en nu omlaag met afnemend volume. Zou kunnen dat ie nog gaat hoor, maar vind de chart niet geweldig op dit moment. De bullish divergence is ook gebroken op de chart die je laat zien.Tominatie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:37:
[Afbeelding]
@PilatuS #GO ook in een ascending triangle.![]()
heb 'm maar even op de watchlist gezet.
[ Voor 20% gewijzigd door Tominatie op 25-05-2019 21:50 ]
BTC.com: "hey man, zullen we de chain overnemen?"outlandos schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:52:
Waarom is BCH nou weer een shitcoin jongens.
Er komt nu wat beweging in, ben ingestapt op 0,02045usdPilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:24:
[...]
Zit ik ook naar te kijken na eerder een ritje gedaan te hebben. Zou die niet onder de 225 sats willen zien, maar de chart is nu al alles behalve mooi. Flink veel bullback om nog te verwachten dat ie nog eens goed gaat. De run rond de 255 sats had moeten slagen heb ik het idee om nog een nieuwe high te maken.
Ik zie het ja, eens kijken of ie verder wilSwaha schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:04:
[...]
Er komt nu wat beweging in, ben ingestapt op 0,02045usd
Dat kan toch ook bij BTC gebeuren?Tominatie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:56:
[...]
BTC.com: "hey man, zullen we de chain overnemen?"
BTC.top: "ja isgoed, geef me 10 minuutjes"
BTC.com:"ah netjes, laten we wat transacties terugdraaien"
![]()
Dan hodl ik toch echt liever euro'tjes.
Ligt aan hoe de hashingpower is verdeelt. Tuurlijk als alle miners afspreken zoiets te doen kan het, maar los van dat is BTC veel meer gedecentraliseerd waardoor dit niet zomaar kan. Los van dat ben je als miner gek als je dat doet. Zodra bekend wordt dat het netwerk niet veilig is kan BTC enorm zakken waardoor de miners dus ook minder inkomsten hebben. Als miner wil je alles behalve een 51% attack.
Dat weten we toch pas wanneer het gebeurt? Ik weet het namelijk niet.
Hou op schei uit. Ik heb dat klereding maanden gehad en er gebeurde geen reet. Dus maar ingewisseld voor wat anders haha!Tominatie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:36:
Stratis heeft ook weer eens een groen dagje. (eindelijk)
Helaas heb ik het bootje gemist.
[ Voor 3% gewijzigd door dylanvana op 25-05-2019 22:53 ]
Verwacht je een dump na het weekend?dylanvana schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:52:
Net wat BCH omgeruild voor BNB, na het weekend omzetten naar USDT en dan weer instappen op BNB of BCH.
Wat denken jullie ervan?
Toen ETC,XVG,NANO werden gehackt kregen ze een paar dagen later een pumpje, ik denk dat het met bcash ook zal gebeuren, mits een BTC boven die 8k en up blijft.dylanvana schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:52:
Net wat BCH omgeruild voor BNB, na het weekend omzetten naar USDT en dan weer instappen op BNB of BCH.
Wat denken jullie ervan?
Dit al eens gelezen ?PilatuS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:19:
[...]
Ligt aan hoe de hashingpower is verdeelt. Tuurlijk als alle miners afspreken zoiets te doen kan het, maar los van dat is BTC veel meer gedecentraliseerd waardoor dit niet zomaar kan. Los van dat ben je als miner gek als je dat doet. Zodra bekend wordt dat het netwerk niet veilig is kan BTC enorm zakken waardoor de miners dus ook minder inkomsten hebben. Als miner wil je alles behalve een 51% attack.
En dat door alleen maar naar support te kijkenTominatie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:24:
Heerlijk![]()
Lekker die ZIL. Ben benieuwd of hij de 250 sat gaat breken. Mijn eerste take profit is iedergeval gehit.
Met enig geluk, discipline & vaardigheid kan je echt veel verdienen met crypto.
Haha idd. Toch een mooie 5% in een paar uurtjes wat je erbij vangt.mprkooij schreef op zondag 26 mei 2019 @ 00:05:
[...]
En dat door alleen maar naar support te kijken
Waarom zouden ze? Laatste tijd halen wij het iedere keer omlaag als zij weer omhoog gaan.mprkooij schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:20:
Ben benieuwd of de vrienden uit het verre Azië straks wat olie op het vuur gooien voor TFUEL.
[ Voor 24% gewijzigd door New Yorker op 26-05-2019 03:39 ]
Weg
Geen idee waar dit heengaat, maar het lage volume bevalt me niks.Bever! schreef op zondag 26 mei 2019 @ 06:10:
Btc nadert einde van de driehoek, wat denken jullie dat gaat gebeuren?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
heb er ook een hard hoofd in maar goed we zien wel .............. zo koffieDaacuso schreef op zondag 26 mei 2019 @ 07:29:
[...]
Geen idee waar dit heengaat, maar het lage volume bevalt me niks.
En waarom is laag volume een slecht teken?Daacuso schreef op zondag 26 mei 2019 @ 07:29:
[...]
Geen idee waar dit heengaat, maar het lage volume bevalt me niks.
[ Voor 12% gewijzigd door lighting_ op 26-05-2019 10:56 ]
Jij denkt elke dag/nacht/uur dat bitcoin flink gaat pumpen. Op die manier heb je vanzelf een keer gelijk natuurlijk.Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 00:22:
Denk dat Bitcoin (misschien) wel vannacht al flink gaat pumpen. Bulls zijn sterk.. $8000 houdt al veel te lang stand, dit moet toch een koop signaal zijn voor "groot" geld.![]()
When vegeta?
Hoop ”holders" die ongeduldig of zenuwachtig worden en gaan verkopen en met een laag volume heeft dat doorgaans meer effect op de prijs.lighting_ schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:53:
[...]
En waarom is laag volume een slecht teken?
De meeste BTC eigenaren zijn holders. En dat is een goed teken.
Ik heb nou niet het idee dat hij zijn gelijk wil halen hier..Bobmeister schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:25:
[...]
Jij denkt elke dag/nacht/uur dat bitcoin flink gaat pumpen. Op die manier heb je vanzelf een keer gelijk natuurlijk.
Ik weet niet waar die aanname vandaan komt dat hodlers ongeduldig of zenuwachtig zijn?T-mo-T schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:26:
[...]
Hoop ”holders" die ongeduldig of zenuwachtig worden en gaan verkopen en met een laag volume heeft dat doorgaans meer effect op de prijs.
Daarbij geeft een hoog volume aan dat er een hoop mensen willen handelen op die prijs wat automatisch een betere prijs support oplevert.
Denk dat komende weken doorslaggevend gaan worden of we in bull of bear market zitten... Ben benieuwd.
[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 26-05-2019 11:39 ]
Big if trueVerwijderd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:35:
Moon soon.
Ik zit hier niet voor mijn gelijkBobmeister schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:25:
[...]
Jij denkt elke dag/nacht/uur dat bitcoin flink gaat pumpen. Op die manier heb je vanzelf een keer gelijk natuurlijk.
Als je Bitmex als referentie aanhoudt dan wordt de boel mooi kunstmatig op dit nivo gehouden met kleine (bewuste) schommelingen. Dit is een aanname hoor maar wel eentje die ik gezien de aantallen aannemelijk acht. Het begint een beetje op de gewone beurs te lijken.Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:08:
Het marktje is nu toch vrij saai.. moet toch weer wat actie inkomen zou je denken
Zelfde gevoel hier. Ook omdat we nu al meerdere keren gezakt zijn gevolgd door een sterk herstel. Maar elke keer boven die $8000 hebben we het weer heel moeilijk.Crypts schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:20:
[...]
Als je Bitmex als referentie aanhoudt dan wordt de boel mooi kunstmatig op dit nivo gehouden met kleine (bewuste) schommelingen. Dit is een aanname hoor maar wel eentje die ik gezien de aantallen aannemelijk acht. Het begint een beetje op de gewone beurs te lijken.![]()
Persoonlijk denk ik dat dit nog wel een tijdje zo door moddert maar uiteindelijk verwacht ik wel dat we verder omhoog gaan en als dat gebeurt dit nog weleens vrij hard zou kunnen gaan.
Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:28:
[...]
Zelfde gevoel hier. Ook omdat we nu al meerdere keren gezakt zijn gevolgd door een sterk herstel. Maar elke keer boven die $8000 hebben we het weer heel moeilijk.
Het komt wel.![]()
Soon, lada.
XRP = trash
Heb geduld, het is nog geen zomer 2021Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:28:
[...]
Zelfde gevoel hier. Ook omdat we nu al meerdere keren gezakt zijn gevolgd door een sterk herstel. Maar elke keer boven die $8000 hebben we het weer heel moeilijk.
Het komt wel.![]()
Moon, lambo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq