[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.987 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Eerlijk is eerlijk, vanochtend dacht ik wel even 'oh shit here we go, hier start de correctie op de afgelopen weken'...

Maar BTC blijft voorlopig een sterke resistance vasthouden :) nog een paar dagen sideways straks voordat we onze koers naar de maan door kunnen zetten hoop ik ;)

Monero wordt echt zwaar ondergewaardeerd op dit moment als je het mij vraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 23-05-2019 17:26 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:23:

Monero wordt echt zwaar ondergewaardeerd op dit moment als je het mij vraagt.
Klopt die is maar een paar tientjes gestegen de laatste tijd terwijl een dash al meer dan 50/60% heeft gedaan.

Voor de LT leuk maar voor daytraden is een XMR maar niks.

ik blijf zelf zitten op
BTC
LTC
Bcash
XMR
Dash

De rest van de coins heb ik niet eens meer aangeraakt deze run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Slux schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:45:
[...]

Klopt die is maar een paar tientjes gestegen de laatste tijd terwijl een dash al meer dan 50/60% heeft gedaan.

Voor de LT leuk maar voor daytraden is een XMR maar niks.

ik blijf zelf zitten op
BTC
LTC
Bcash
XMR
Dash

De rest van de coins heb ik niet eens meer aangeraakt deze run.
Mijn PF is vrijwel gelijk op aardig wat SINS na voor mn masternode. (Lekker dagelijks cashen naar BTC)

Ik ben benieuwd wat ETH gaat doen richting ETH 2.0 op en of LTC nog wat bijzonders gaat meemaken.

Van mij mag de bull/hype market nog wel even op zich laten wachten.

In de tussentijd lekker verder met diverse crypto projecten (zo veel ideen zo weinig tijd) want oh wat is dit een fantastisch wereldje.

Edit; hoe volgen jullie al het nieuws? (handig tijdens daytraden). Ik zit in discord van cryptognome alleen heb het idee dat de news channel soms wat achterloopt.

[ Voor 14% gewijzigd door green-tea op 23-05-2019 17:57 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
green-tea schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:54:
[...]
hoe volgen jullie al het nieuws? (handig tijdens daytraden). Ik zit in discord van cryptognome alleen heb het idee dat de news channel soms wat achterloopt.
Ik volg een hele zooi mensen op Twitter die met crypto bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
green-tea schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:54:
Edit; hoe volgen jullie al het nieuws? (handig tijdens daytraden). Ik zit in discord van cryptognome alleen heb het idee dat de news channel soms wat achterloopt.
Niet. Zeker met daytraden is er veel fud en fomo en dat werkt manipulatie in de hand. Kijk gewoon naar prijs + volume, als dat ineens toe- of afneemt gebeurt er 'iets'. Dat is prima en vrij simpel te automatiseren via diverse api's. :)

Volgens mij heeft een tweaker hier zelfs een website op basis van dit idee opgezet maar ik kan maar niet op het adres of naam komen...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor de Ledger Nano S gebruikers die ook MyEtherwallet gebruiken:

Misschien een hele stomme vraag maar als ik via myetherwallet.com naar mijn Ledger wil connecten om bijvoorbeeld wat ERC20 tokens te storen op een address, dan heb ik de keuze uit een hele lijst aan addresses. Waarom is dat? Hoe weet ik nu welke ik wil gaan gebruiken? Ik kan letterlijk een hele tijd door de lijst heen klikken door op prev of next te klikken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
DAMAGE schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 18:57:

Misschien een hele stomme vraag maar als ik via myetherwallet.com naar mijn Ledger wil connecten om bijvoorbeeld wat ERC20 tokens te storen op een address, dan heb ik de keuze uit een hele lijst aan addresses. Waarom is dat? Hoe weet ik nu welke ik wil gaan gebruiken? Ik kan letterlijk een hele tijd door de lijst heen klikken door op prev of next te klikken.
Ik heb destijds gewoon de eerste gepakt :P

ps. morgen vakantiegeld! en dat gaat linea recta naar mijn vakantie! :+

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 23-05-2019 19:23 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 18:57:

Ik gebruik de eerste.

De Ledger blijft gewoon nieuwe adressen genereren op basis van de vorige. Daarom kun je met een private key "oneindig" aantal adressen genereren. Dat is heel fijn want zoveel geheugen heeft de Ledger niet.

Dus adres 1 met key 642dea wordt gehashed naar 3db483 die wordt gehashed naar etc etc.

Oftewel, in theorie kun je het vijfduizendste adres gebruiken want die is net zoals je eerste adres op je private key gebaseerd. Eerste adres gebruiken is wel makkelijker, hoef je minder op next te drukken.

Echte, echte good practice is overigens niet aan hergebruik te doen betreft adressen ivm met name privacy, maar daar ben ik te lui voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:25:
[...]

Ik gebruik de eerste.

De Ledger blijft gewoon nieuwe adressen genereren op basis van de vorige. Daarom kun je met een private key "oneindig" aantal adressen genereren. Dat is heel fijn want zoveel geheugen heeft de Ledger niet.

Dus adres 1 met key 642dea wordt gehashed naar 3db483 die wordt gehashed naar etc etc.

Oftewel, in theorie kun je het vijfduizendste adres gebruiken want die is net zoals je eerste adres op je private key gebaseerd. Eerste adres gebruiken is wel makkelijker, hoef je minder op next te drukken.

Echte, echte good practice is overigens niet aan hergebruik te doen betreft adressen ivm met name privacy, maar daar ben ik te lui voor.
Nadeel van allemaal adressen dat je wel ETH erop moet zetten anders kun je niet verzenden is je tenminste niet alles hold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
Even een algemene vraag als ik btc wil kopen waar kan ik dat het beste doen, wat betreft snelheid lage fee dus euro storten en dan gelijk btc kopen, tot nu toe alles via Blockport gedaan ging perfect jammer dat ze stoppen :'( via coinbase duurt het altijd ff voor de euro' s er op staan heb met de meeste brokers al gewerkt. Wat is op dit moment de beste optie wat gebruiken jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:43:
Even een algemene vraag als ik btc wil kopen waar kan ik dat het beste doen, wat betreft snelheid lage fee dus euro storten en dan gelijk btc kopen, tot nu toe alles via Blockport gedaan ging perfect jammer dat ze stoppen :'( via coinbase duurt het altijd ff voor de euro' s er op staan heb met de meeste brokers al gewerkt. Wat is op dit moment de beste optie wat gebruiken jullie ;)
Bitonic is het snelst. Kraken redelijk goedkoop maar de Sepa overschrijving kan even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Thanks mannen! Duidelijk!

@dimdam Bitvavo al een account op? Je kunt na registratie en verificatie + storting van bank de eerste 24 uur niet versturen, tenminste, dan wordt het handmatig gecheckt maar daarna gaat alles vrij vlot. Litebit werkt ook prima maar is vaak wat duurder.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:55:
[...]

Bitonic is het snelst. Kraken redelijk goedkoop maar de Sepa overschrijving kan even duren.
Oké dus de meeste heb ik al gehad litebit ben ik mee begonnen ja is inderdaad duur ik moet zeggen dat Blockport altijd wel goede koersen had maar nu ff kijken wat daar in de buurt komt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
Wat vinden jullie van Coinmerce wat betreft aanschaf btc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
dimdam schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:11:
Wat vinden jullie van Coinmerce wat betreft aanschaf btc ?
Wel eens vaker voorbij gekomen volgens mij zijn ze wel ok, ik zou alleen goed de prijzen vergelijken met de andere bekende brokers voordat ik iets zou kopen bij een broker,

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 23-05-2019 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox Nou ik heb even kunnen testen met mijn Ledger Nano S en MEW om er wat HOT op te zetten en om het vervolgens weer te versturen naar Binance met wat kleine bedragen. Werkt allemaal hartstikke prima :) Vrij rap ook nog wel moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Was fake :/

[ Voor 91% gewijzigd door Xamsix op 23-05-2019 21:17 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
Xamsix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:03:
Binance kondigt net samenwerking met Tesla aan. To the moooon.
Oh nice, welke coin kunnen we even moonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Xamsix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:03:
Binance kondigt net samenwerking met Tesla aan. To the moooon.
Bron? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Shit never mind, was een troll op hun FB. My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 19:55:
[...]

Gisteravond geld overgemaakt naar mijn kraken account, vanochtend om 10:44 email van Kraken dat het verwerkt en beschikbaar is op mijn account. Deposit is gratis.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Xamsix schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:13:
[...]

Shit never mind, was een troll op hun FB. My bad.
Afbeeldingslocatie: https://studentmind.nl/wp-content/uploads/2017/04/PR-bureaus-als-factcheckers-afbeelding-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hot.... 8)7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 18:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Het ergste is, ze hep zich ook voortgeplant. :/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox lekker he? mijn hodl pot blijft mooi staan. Met de handelspot nog 6% kunnen pakken er op. Komt een belangrijk level aan. Daar kunnen we of heel hard doorheen beuken of weer er op af ketsen. Ik ben nu aan het sporten dus vond het wel ff mooi, ff die 6% veilig stellen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
DAMAGE schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:52:
@Pelox lekker he? mijn hodl pot blijft mooi staan. Met de handelspot nog 6% kunnen pakken er op. Komt een belangrijk level aan. Daar kunnen we of heel hard doorheen beuken of weer er op af ketsen. Ik ben nu aan het sporten dus vond het wel ff mooi, ff die 6% veilig stellen :+
Heb mijn 20% verkocht en niet teruggekocht.. weet niet goed of ik blij moet zijn of niet.. heb er nog genoeg maar toch voelt het niet lekker.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Ziet er naar uit dat iemand ook weer iets bij CELR probeert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bitcoin heeft zich toch echt ijzersterk herstelt.

Dit begint bijna te voelen als een nieuwe accumulatie zone before take-off.. :*)
Vraag me af of er nog een noemenswaardige correctie gaat komen. Wordt imo steeds onwaarschijnlijker.

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Oke, dus mijn profit ging van 200% naar 0% ofso en toen weer dik omhoog.. ;w :F ;( _/-\o_ :+ :+ :+

Lekkere vage trade, zit er al een paar dagen in. long. Wat een markt

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 23-05-2019 22:08 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die Aziaten die gooien straks nog wat piek in de pot @Tominatie dan gaan we los.

Edit: we zouden nog best wel eens naar de $8200 kunnen gaan strakkies. Dat we weer in dat leveltje terecht komen.

[ Voor 41% gewijzigd door DAMAGE op 23-05-2019 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik ben weer wat plukjes van die CELR shitcoin aan het halen... I Gotta feeling :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Terwijl in de loop van de dag de crypto's weer wat herstelden gingen de aandelenbeursen door
het putje. Shit happens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
lekker man die bitcoin. Hup hup Litecoin, jij mag ook wel weer eens wat laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Mr_Ripple schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:52:
[...]

Het ergste is, ze hep zich ook voortgeplant. :/
maar niet via feestboek denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 09:38
Goedenavond Tweakers,

Ergens eind 2017 heb ik wat bitcoins, ripple en ether gekocht via Kraken. Dat ging prima...Netjes euro's overmaken naar Kraken en dan kopen wat je wilt 8)

Nu vereist Kraken sinds April meer legitimatie voor Fiat tradingen. Ik moet dus iets van een paspoort of rijbewijs uploaden om mijzelf te verifiëren. Nu begint bij mij hier de schoen een beetje te wringen. Heeft iemand ervaringen met verificatie op Kraken?

Ik dacht dat kopieën van dergelijke documenten niet toegestaan zijn? Ik vind het prima om iets van legitimatie te uploaden, maar dan wel met een geblurde foto/BSN nummer, watermerk en niet in kleur....dat alles mag dus niet volgens de Kraken website.

Wat zijn jullie meningen hierin? Gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52
DedSec85 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:12:
Goedenavond Tweakers,

Ergens eind 2017 heb ik wat bitcoins, ripple en ether gekocht via Kraken. Dat ging prima...Netjes euro's overmaken naar Kraken en dan kopen wat je wilt 8)

Nu vereist Kraken sinds April meer legitimatie voor Fiat tradingen. Ik moet dus iets van een paspoort of rijbewijs uploaden om mijzelf te verifiëren. Nu begint bij mij hier de schoen een beetje te wringen. Heeft iemand ervaringen met verificatie op Kraken?

Ik dacht dat kopieën van dergelijke documenten niet toegestaan zijn? Ik vind het prima om iets van legitimatie te uploaden, maar dan wel met een geblurde foto/BSN nummer, watermerk en niet in kleur....dat alles mag dus niet volgens de Kraken website.

Gewoon doen, welkom in 2019. Kraken is wel een partij die te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Jup gewoon doen. Ik had nog getracht met afgeschermde foto en/of BSN maar nee niets mocht ik bedekken. Nou dan toch niet..

Ben nu wel ready voor bull gekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Klaas25 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:18:
Jup gewoon doen. Ik had nog getracht met afgeschermde foto en/of BSN maar nee niets mocht ik bedekken. Nou dan toch niet..

Ben nu wel ready voor bull gekte.
Ik heb wel mijn bsn geblurred en het is goedgekeurd een aantal maanden geleden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40
Pelox schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:33:
[...]

Ik heb wel mijn bsn geblurred en het is goedgekeurd een aantal maanden geleden.
Volgens Nederlandse AVG zouden dergelijke gegevens ook inderdaad niet afgegeven hoeven worden.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 22:05:
Bitcoin heeft zich toch echt ijzersterk herstelt.

Dit begint bijna te voelen als een nieuwe accumulatie zone before take-off.. :*)
Vraag me af of er nog een noemenswaardige correctie gaat komen. Wordt imo steeds onwaarschijnlijker.

Moon, lambo.
BTC blijft zich echt kranig weren, zou zomaar kunnen dat ie morgen gewoon weer rond 8000usd staat. Voelt soms inderdaad wel een beetje alsof we in de 4000-4200 zone zitten, alleen dan x2. :)
Daacuso schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:37:
[...]

Volgens Nederlandse AVG zouden dergelijke gegevens ook inderdaad niet afgegeven hoeven worden.
Allemaal leuk en aardig, maar daar hebben hun geen boodschap aan. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

m0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000n

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
rustaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Droppen de USDT alts vaak ook zodra BTC stijgt? Of alleen de BTC/Alt pairs?

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 24-05-2019 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 00:02:
Ligt er aan welke precies. Iets als ETH gaat wel mee met BTC, net zoals BCH en LTC. De wat meer lowcaps kunnen wel zakken. Je ziet toch geld van lowcaps en midcaps naar BTC gaan zodra die stijgt. Gaat BTC dan sideways gaat het geld weer terug.

Arme ZIL trouwens zeg. Mooie run gemaak, maar heeft nu zware moeite de 2000 in USDT vast te houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Afbeeldingslocatie: https://www.dingenvoorvrouwen.nl/wp-content/uploads/2018/02/Maan.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
De Bitcoin Maan komt pas in juni 2021, 180K. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Ik heb vandaag toch maar eens een plukje GVT ingeslagen, ziet er wel interessant uit op de 1H chart. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Swaha op 24-05-2019 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

mprkooij schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 00:02:
Nou BTC stijgt nu iets en HOT stijgt gelijk mee op de USDT. En met de rode candle gaat HOT ook weer direct mee. Interessant wel. Dat doet denken aan 2017 dat alles als een gek mee ging met BTC en alle charts bijna hetzelfde leken.

Edit: mijn handelspot gaat vanavond/vannacht in BTC. Hopelijk kunnen we daar nog iets op pakken. Kan maar zo zijn dat we morgen weer op de 8200 levels zitten. De weg ligt redelijk open als je het mij vraagt. Geen gekke levels meer tussen. Nu alleen het volume nog. Voelt ook wel veilig om in BTC te zitten.

[ Voor 50% gewijzigd door DAMAGE op 24-05-2019 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
RaptorXS schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 00:16:
[...]

De Bitcoin Maan komt pas in juni 2021, 180K. :)
En de halving maan mei 2020 toch? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Swaha schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 00:38:
[...]

En de halving maan mei 2020 toch? :P
Ongeveer ja, https://www.bitcoinblockhalf.com/
Jaartje daarna gaat die pieken. :)
Edit: de vorige halving was zo gaaf om te volgen, live op youtube!
Alleen vloog soms dat kanaal eruit door overweldigende belangstelling worldwide. :P

[ Voor 24% gewijzigd door RaptorXS op 24-05-2019 00:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
RaptorXS schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 00:42:
[...]

Ongeveer ja, https://www.bitcoinblockhalf.com/
Jaartje daarna gaat die pieken. :)
Edit: de vorige halving was zo gaaf om te volgen, live op youtube!
Alleen vloog soms dat kanaal eruit door overweldigende belangstelling worldwide. :P
Bizar eigenlijk, 50 jaar eerder was de wereld in de ban van de eerste echte maanreis. :P nu zitten we naar schermpjes te kijken of er iets digitaals to the moon gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Klopt, veranderende tijden en ben blij als wat oudere hier dat ik dat mee mag maken. _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Swaha schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:40:
[...]

BTC blijft zich echt kranig weren, zou zomaar kunnen dat ie morgen gewoon weer rond 8000usd staat. Voelt soms inderdaad wel een beetje alsof we in de 4000-4200 zone zitten, alleen dan x2. :)

[...]

Allemaal leuk en aardig, maar daar hebben hun geen boodschap aan. ;)
Ja daar hebben ze wel een boodschap aan, als je diensten aan betrokkenen in de EER zone aanbied (en dat doen ze) val je automatisch onder de GDPR regels.
Als zij een doel hebben met de ID gegevens inclusief de BSN gegevens en daar een grondslag aan kunnen koppelen (bv wettelijke verplichting) dan mogen ze het verwerken.

De vraag is echter wat het doel is, ze kunnen het waarschijnlijk niet verifiëren dus blijft er een wettelijke verplichting over?, is het opgelegd.. dat is de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gondor schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:39:
[...]

Gisteravond geld overgemaakt naar mijn kraken account, vanochtend om 10:44 email van Kraken dat het verwerkt en beschikbaar is op mijn account. Deposit is gratis.
In de crypto wereld versta ik zo'n twaalf uur wachten als "kan even duren".

Misschien dat met PSD2 invoering er bij Kraken ook sneller gestort kan worden, als in, binnen enkele seconden. Totdan is Kraken relatief traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:42
DedSec85 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:12:
Goedenavond Tweakers,

Ik heb deze week mij nog geverifieerd bij kraken, daarbij ook mijn BSN afgeschermd en dat was geen enkel probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:23:
[...]

Misschien dat met PSD2 invoering er bij Kraken ook sneller gestort kan worden, als in, binnen enkele seconden. Totdan is Kraken relatief traag.
Maak 's morgens wel eens om 7 uur geld over, staat er na 12 uur 's middags al op.
Prima exchange!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

bie100 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:03:
[...]

maar niet via feestboek denk ik? :)
Dat denk ik wel, hoe komt ze anders hier terecht. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:36:
[...]

Maak 's morgens wel eens om 7 uur geld over, staat er na 12 uur 's middags al op.
Prima exchange!
Absoluut, ook mijn favoriet en het is jammer dat hij niet zo populair is als andere. Misschien door de interface die om te huilen is.

Maar PSD2 moet het mogelijk maken binnen de EU transacties te doen zonder enige delay, ook in de nacht en weekenden. Dan wordt Kraken echt intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:23:
[...]

Sepa is max halve werkdag. Ik heb 2 werkuren gewacht.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:38:
[...]
Absoluut, ook mijn favoriet en het is jammer dat hij niet zo populair is als andere. Misschien door de interface die om te huilen is.

Maar PSD2 moet het mogelijk maken binnen de EU transacties te doen zonder enige delay, ook in de nacht en weekenden. Dan wordt Kraken echt intressant.
Ja, max halve dag sepa. Ochtend vroeg overmaken en je hebt het net zo snel op kraken als bij je favoriet.

Anders kun je cc gebruiken op coinbase of Ideal op een NL broker.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gondor schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:17:
Ja, max halve dag sepa. Ochtend vroeg overmaken en je hebt het net zo snel op kraken als bij je favoriet.
Kraken is mijn favoriet zeg ik net 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:19:
[...]

Kraken is mijn favoriet zeg ik net 8)7
Oops, te snel gelezen/gescand en had het idee dat mijn beide quotes van hetzelfde persoon was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
En dat was Waves met een sprint.
Who is next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 11:07
Mr_Ripple schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:36:
[...]

Prima exchange!
Behalve in het weekend....... (althans bij mij)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nu al een paar keer dat ie met een goed verhaal komt

geen filmpje voor de binance believers ;)

Het maakt tegenwoordig niet meer uit wat voor innovatieve munt je uit brengt of hoe goed de techniek wel niet is in crytptoland, het draait al maanden niet meer om crypto, het is een puur pump en dump gok paleis geworden.

Ik blijf zelf in de valuta coins, al die andere zie ik zelf echt niks meer toevoegen, mijn LT bag laat dat ook zien alleen de valuta coins zijn omhoog gegaan, de rest of omlaag of hetzelfde waardoor het gelijk blijft, had ik geen valuta coins dan was mijn LT PF alleen maar omlaag gegaan.

Er zijn volgens mij ook maar weinig mensen waarbij hun LT PF met shitcoins omhoog is gegaan, en dan heb ik het over echt holden dus niet tussendoor traden en muntjes hoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Appeltjeeitje schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:25:
[...]

Behalve in het weekend....... (althans bij mij)
Dat is logisch, de centrale verwerking in Utrecht werkt (nog) niet in het weekend.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:31:

[YouTube: Coordinated Pump & Dump Scandal You Won’t Believe! Sneaky Sneaky CZ]

Het maakt tegenwoordig niet meer uit wat voor innovatieve munt je uit brengt of hoe goed de techniek wel niet is in crytptoland, het draait al maanden niet meer om crypto, het is een puur pump en dump gok paleis geworden.

Ik blijf zelf in de valuta coins, al die andere zie ik zelf echt niks meer toevoegen, mijn LT bag laat dat ook zien alleen de valuta coins zijn omhoog gegaan, de rest of omlaag of hetzelfde waardoor het gelijk blijft, had ik geen valuta coins dan was mijn LT PF alleen maar omlaag gegaan.

Er zijn volgens mij ook maar weinig mensen waarbij hun LT PF met shitcoins omhoog is gegaan, en dan heb ik het over echt holden dus niet tussendoor traden en muntjes hoppen.
Kapot moet ie, zodra dat gebeurd komt ook de echte waarde van BTC naar boven.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Potverdikkie, koers van HOT moet nu toch weer terug naar beneden anders gaat mijn kooporder er niet door vandaag :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11

Volgens mij zijn de meeste coins dit jaar toch echt wel omhoog gegaan.
Niet alleen de valuta coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
wehave schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:54:
[...]

Volgens mij zijn de meeste coins dit jaar toch echt wel omhoog gegaan.
Niet alleen de valuta coins.
In verhouding met de nieuwe shitcoins en valuta coins niet echt, zie als voorbeeld een VET, NEO, RDD, en een hoop hype coins uit 2017/18 ze blijven allemaal een beetje rond hetzelfde niveau hangen.

Zo lees ik hier ook regelmatig verhalen van LT holders waarbij hun PF vrijwel niks doet met deze run.
Je kan het ook zien aan de marketcap rating, een VET stond op +/-18 geloof ik ? nu 27

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 24-05-2019 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
LTC *O* oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
Hij gaat lekker! Alles weer in het groen! Zouden we vandaag dan ook eindelijk een keer boven die 8k eindigen... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

oNo

Ik heb aardig wat LTC (te veel eigenlijk }:O ) en BNB (te veel, ik hoop het niet }:O )
En het is niet de eerste keer dat eerst BNB (een beetje) gaat en dan LTC er achteraan. :9

Het daytraden is niet meer bij mij maar een keer een correctie niet meemaken zou wel leuk zijn. Dus wellicht een keer een traden voor het weekend eindigt.

[ Voor 20% gewijzigd door oNo op 24-05-2019 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
oNo schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:18:
[...]

Ik heb aardig wat LTC (te veel eigenlijk }:O ) en BNB (te veel, ik hoop het niet }:O )
En het is niet de eerste keer dat eerst BNB (een beetje) gaat en dan LTC er achteraan. :9

Het daytraden is niet meer bij mij maar een keer een correctie niet meemaken zou wel leuk zijn. Dus wellicht een keer een traden voor het weekend eindigt.
Het is toch juist anders om ? vaak is het LTC die als eerste gaat, aan het begin van de run was het ook een LTC die als eerst ging en de rest volgde zelfs een BTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
oNo schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:18:
[...]

Lekker! De helft van mijn portfolio is LTC en het mooie is.. ik doe af en toe een daytrade en eergisteren had ik mijn complete bag verkocht op $90 en teruggekocht op $86.80. Heerlijk om ‘m dan direct te zien vlammen!

Helaas gister wel 12 LTC verkocht omdat ik het 1 en ander moet betalen. Niet heel goed getimed. Agja. Je kan niet alles hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 18:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Lekker! De helft van mijn portfolio is LTC en het mooie is.. ik doe af en toe een daytrade en eergisteren had ik mijn complete bag verkocht op $90 en teruggekocht op $86.80. Heerlijk om ‘m dan direct te zien vlammen!

Helaas gister wel 12 LTC verkocht omdat ik het 1 en ander moet betalen. Niet heel goed getimed. Agja. Je kan niet alles hebben
Dat was dan oprecht all-in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

MATIC ook flinke drop gehad zie ik. Nieuwe kans voor een klein ritje? Wel enorm vervelend niveau dit nu. De koers wil maar moeilijk omhoog van wege de dikke sellwall. Die koperts moeten gewoon niet zo gierig zijn en gewoon die meuk op kopen :+

Heb er een stop loss opgezet, maar kijken of die de komende uren wat wil stijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door DAMAGE op 24-05-2019 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:31:
[...]

Dat was dan oprecht all-in :D
Ja zeker. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:40
ELF gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Hij gaat in zn geheel wel weer lekker of niet.
Ik bedoel het is geen nieuwe winst want ik zag het eerst verdampen maar het feit dat weer zo hersteld is toch allemaal positief.

Hopelijk morgen weer dikke groene candle :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Klaas25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:27:
Hij gaat in zn geheel wel weer lekker of niet.
Ik bedoel het is geen nieuwe winst want ik zag het eerst verdampen maar het feit dat weer zo hersteld is toch allemaal positief.

Hopelijk morgen weer dikke groene candle :P
Inderdaad, de dipjes weer goedgemaakt maar nog geen nieuwe winst. Nu is de vraag, knallen we dik door de 8k of zakken we weer weg richting 7 zoals de afgelopen dagen. Wel positief dat we nu het weekend in zicht hebben.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ben benieuwd of we de $8000 nu wel kunnen breken & vasthouden >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 24-05-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:38:
Ben benieuwd of we de $8000 nu wel kunnen breken & vasthouden >:)
Gaan we doen, werken jullie ook een beetje mee? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Toch wel weer een paar leuke maanden voor Slux

Ik hoop niet dat ze van de voedselbank mee lezen anders schoppen ze me eruit.

Van 10 Euro naar 66 euro gegaan in een kleine 2 maanden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Inmiddels heb ik 5 tickets verzameld op Binance voor de Harmony One IEO. Ben benieuwd of ik ook winnende tickets heb dinsdag.

Ben het wel eens met het YT filmpje hierboven over de laatste IEO's. Dat waren uiteindelijk allemaal pump & dumps. Wat me wel geruststelt is dat bij de meeste van deze coins, bij de dump de waarde niet direct onder de IEO waarde valt. Dus wellicht kan ik voor een beperkt bedrag mee op de rollercoaster en kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:52:
Toch wel weer een paar leuke maanden voor Slux

Ik hoop niet dat ze van de voedselbank mee lezen anders schoppen ze me eruit.

Van 10 Euro naar 66 euro gegaan in een kleine 2 maanden *O*
Lekker!

p.s. in mijn vorige post doelde ik op Binance hè. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:53
Oh, -100% is het laagste wat je op Binance kan? _O-

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09

Nou ja, we moeten natuurlijk ook niet naief doen en het gek vinden dat een bedrijf (zoals Binance) aan winstmaximalisatie doet binnen geldende wet-en regelgeving (daarvan is er niet zoveel). Ik denk dat ik hetzelfde zou aanpakken als Cz. Bovendien klaagt niemand over het volume en liquiditeit dat Binance gebruikers aanbiedt. Mensen moeten bij de community klagen als ze Binance een probleem vinden; DEX's zijn er genoeg, mensen willen ze gewoon niet gebruiken.

De hoeveelheid pure cash die Binance binnenharkt zullen ze de komende jaren gebruiken om flink wat acquisities te doen; ben heel benieuwd wat voor conglomeraat het gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
Wat vinden jullie van NEM? Moet zelf nog goed inlezen, maar misschien zien hier nog wat fanboys die mij belangrijke speerpunten kunnen vertellen. Is wel hard gecrashed in 2018 tav de ATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:21
De pump van ELF komt door het nieuws van Amazon AWS.
Onze "News Bot" melde het nieuws in minuut 49. Jammer dat ik net even van mijn bureau was of dit kon een prachtige trade worden ! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

argon007 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:52:
De pump van ELF komt door het nieuws van Amazon AWS.
Onze "News Bot" melde het nieuws in minuut 49. Jammer dat ik net even van mijn bureau was of dit kon een prachtige trade worden ! :-)
welke news bot gebruik je dan ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:49

HaTe

haat niet

Heeft iemand ideeën over hoe veilig het is om geld uit te lenen aan Nexo, welke verzekerd is door BitGo?
De rente daar is erg aantrekkelijk, namelijk 6,5%.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

MATIC lijkt ook eindelijk iets te gaan doen maar heeft het wel moeilijk zeg. Hopen dat mijn geduld beloond gaat worden met een nice trade :+

edit: ik stapte 08:30 in (met stoploss uiteraard want blijft toch een pump/dump munt), en bouncede de hele tijd rond mijn instap punt. Nu eindelijk wat actie. Heeft wel potentie denk ik voor wat leuke procenten.

[ Voor 44% gewijzigd door DAMAGE op 24-05-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Hmmm, vindt het toch wel lastig in- en uitstappen, voor mijn gevoel kan het net zo makkelijk omhoog als naar beneden. Zijn er mensen hier die wat meer richtingsgevoel hebben op dit moment? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waarom kun je eigenlijk tradingview niet betalen met crypto?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gondor
Deze kwam ik op een discrod channel tegen _O-

"Successful trading is like getting pregnant. Everyone congratulates you when you manage it but no one asks how many times you got fucked first."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Iemand een glazen bol? O+

Benieuwd wat BTC nu gaat doen.

Zit al een paar dagen te wachten op een groot deel BTC te verkopen voor wat serieuze winst. Moest dit dan gedaan hebben een week of twee geleden als ie aan 7500 Euro stond maar jammer genoeg gewacht, dan ging ie natuurlijk een heel pak naar beneden.

Nu terug aan 7100+. Kriebelt wel om de winst te pakken maar kriebelt ook om nog te wachten in de hoop dat ie nog klimt , al komt er wel een correctie/sale denk ik dan ?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik denk dat er geen grote correcties meer komen voor bitcoin.
Sideways of kleine correcties zoals afgelopen dagen. Maar dat is ook goed voor de markt.

Bitcoin zal ik sowieso niet verkopen, holden tot 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
wb 8K., na het weekend gaarne 10K.
Alvast dank, ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
RaptorXS schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:33:
wb 8K., na het weekend gaarne 10K.
Alvast dank, ;)
:w bye bye 8k was nice seeing you AGAIN!
HaTe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:02:
Heeft iemand ideeën over hoe veilig het is om geld uit te lenen aan Nexo, welke verzekerd is door BitGo?
De rente daar is erg aantrekkelijk, namelijk 6,5%.
Heb erover zitten te denken om daar 2.5 miljoen $ te stallen, het probleem is alleen dat ik geen 2.5 miljoen $ heb... :|

Zonder gein zag dat Coinlend NEXO supporten echter was op dat moment EUR bij bitfinex aantrekkelijker. 6.5% is niet gek. Zie steeds meer van dit soort diensten en vraag me af hoe lang dit blijft leven.

[ Voor 60% gewijzigd door green-tea op 24-05-2019 12:38 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!