Het ligt niet aan de gebruikers, waarom zouden ze het anders vergoeden. Dit moet gewoon inside job of een security protocol failure zijn of iets dergelijks. Wel weer wat bijzonders om te volgenTominatie schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:03:
Wat ik me vooral afvraag: is het volledig te wijten aan Binance zelf (dat de beveiliging niet deugde), of zijn meerdere gebruikers gewoon dom geweest met hun gegevens. (phishing/social hacking).
Hopelijk binnenkort meer details/duidelijkheid. Als het trouwens vooral aan de gebruikers zelf ligt snap ik niet waarom de #SAFU funds worden aangesproken ter vergoeding.
Ik denk 2 dingen. Ten eerste omdat de beveiliging van Binance dit had moeten voorkomen. Ten tweede omdat Binance het relatief weinig kost en zo de gebruikers tevreden houdt en voorkomt dat mensen weglopen. Het zou zelfs kunnen dat ze dit nieuwe gebruikers gaat opleveren en dus meer inkomsten. Het niet vergoeden kan ze op termijn meer kosten.Tominatie schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:03:
Als het trouwens vooral aan de gebruikers zelf ligt snap ik niet waarom de #SAFU funds worden aangesproken ter vergoeding.
Wat je zegt is op dit moment pure speculatie zonder enig bewijs. Het moet geen inside job zijn geweest.green-tea schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:04:
[...]
Het ligt niet aan de gebruikers, waarom zouden ze het anders vergoeden. Dit moet gewoon inside job of een security protocol failure zijn of iets dergelijks. Wel weer wat bijzonders om te volgen
Als jij bij een Nederlandse bank slachtoffer wordt van phishing, wordt de schade ook voor je vergoed. Binance kan het zich veroorloven, dus uit PR/goodwill oogpunt is het heel logisch dat ze de schade vergoeden.green-tea schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:04:
[...]
Het ligt niet aan de gebruikers, waarom zouden ze het anders vergoeden. Dit moet gewoon inside job of een security protocol failure zijn of iets dergelijks. Wel weer wat bijzonders om te volgen
Is dat zo, ? het is niet altijd even makkelijk om het te bewijzen.anboni schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:08:
[...]
Als jij bij een Nederlandse bank slachtoffer wordt van phishing, wordt de schade ook voor je vergoed. Binance kan het zich veroorloven, dus uit PR/goodwill oogpunt is het heel logisch dat ze de schade vergoeden.
Ik geloof er niks van dat een binance je schade vergoed na phishing omdat users zelf hun beveiliging niet op orde hadden.
Nee, dat is niet zo. Net als dat mensen konden fluiten naar hun geld als ze geskimmed werden paar jaar terug. Had je toen maar een credit card...Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:16:
[...]
Is dat zo, ? het is niet altijd even makkelijk om het te bewijzen.
Ik geloof er niks van dat een binance je schade vergoed na phishing omdat users zelf hun beveiliging niet op orde hadden.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dat is een andere taktiek, gewoon geduld hebben. Met een beetje mazzel is het zometeen ook nog eens een veelvoud waard van wat het nu is.lighting_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:50:
Ze hebben er nog niks mee gedaan
https://www.blockchain.co...c39e89bb5fe23c5a554ab05ea
Ik weet eigenlijk niet wat er met coins van eerdere hacks gebeurt is maar ik verwacht zomaar dat deze coins voorlopig even nergens naartoe gaan, waarom zouden ze ook? De hele wereld kijkt mee maar die aandacht is met een paar maanden compleet verdwenen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vind het sowieso vreemd dat je via een API kan withdrawen. Tenminste, ik neem aan dat het probleem weer met API's te maken had gezien de email van vanmiddag..Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:16:
[...]
Is dat zo, ? het is niet altijd even makkelijk om het te bewijzen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Even goed lezen, inside job of failure in protocol. Ik vermoed het laatste. 7000 BTC.. Het is niet niets.PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:07:
[...]
Wat je zegt is op dit moment pure speculatie zonder enig bewijs. Het moet geen inside job zijn geweest.
Denk aan diensten welke gebruik maken van diverse exchanges, helemaal om crypto heen en weer te verschuiven, te stallen of om te wisselen. Zonder withdrawal in api geen geautomatiseerde dienst.Stokstaart schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:34:
[...]
Vind het sowieso vreemd dat je via een API kan withdrawen. Tenminste, ik neem aan dat het probleem weer met API's te maken had gezien de email van vanmiddag..
Mocht dit daadwerkelijk door phising zijn gebeurt dan ben ik enorm benieuwd naar de statistieken. Ik bedoel standaard staat (volgens mij) bij binance withdrawal in de API uit. Dus het moeten al accounts zijn welke deze bewust hebben geactiveerd.
Ben benieuwd of er deze week nog meerdere bedrijven/diensten naar buiten komen waarvan er iets gehackt is.
[ Voor 58% gewijzigd door green-tea op 08-05-2019 16:39 ]
Van wat ik er zo nu van weet zijn er van verschillende gebruikers de accounts overgenomen. Of in ieder geval hebben ze toegang gekregen tot verschillende accounts. Toen was het wachten tot er een redelijk aantal accounts overgenomen waren om dan in 1x de boel te verzenden. Ze hebben blijkbaar een hoop geduld gehad en hebben alles goed van te voren bedacht hoe het uit te voeren. Prima kans dat de account van gebruiker X al een maand of langer onder controle is geweest. Toen was het genoeg accounts verzamelen om van al die accounts een grote hoeveelheid BTC te kunnen stelen. Ik vermoed dat het te maken heeft gehad met de API keys, maar dat weet ik niet zeker. De boel verzenden hebben ze lang mee gewacht om alles in 1x te kunnen doen zonder dat er na zeg 100 BTC een melding bij Binance afging.green-tea schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:36:
[...]
Even goed lezen, inside job of failure in protocol. Ik vermoed het laatste. 7000 BTC.. Het is niet niets.
Mocht dit door phising zijn gebeurt dan ben ik enorm benieuwd naar de statistieken.
Voor geautomatiseerd handelen is een withdrawal/deposit API super handig, en voor sommige strategieën noodzakelijk. Maar de meeste beurzen die dit hebben (ook Binance), hebben een ip-lock, dus je kan alleen vanaf een bekend ip adres een withdrawal starten. Vaak kan je ook het adres waar je naartoe mag withdrawen vooraf instellen en vastzetten en kan je dus niet zomaar naar alle adressen withdrawen. Maar het feit dat er maar 1 transactie is gedaan om die 7000BTC weg te sluizen betekend dat ze meer toegang hadden dan alleen API keys.Stokstaart schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:34:
[...]
Vind het sowieso vreemd dat je via een API kan withdrawen. Tenminste, ik neem aan dat het probleem weer met API's te maken had gezien de email van vanmiddag..
Als je een ip adres moet toevoegen om gebruik te kunnen maken van de API dan kan het bijna niet anders dan dat ze toegang hebben gekregen tot een aanbieder van tradingbots?
Zodra ze daar toegang toe hebben, hebben ze alles wat ze nodig hebben. API keys. Het juiste IP adres dat ingesteld staat in de Binance accounts, etc.
Edit: Sowieso is het ook heel raar want volgens mij moet je om in te kunnen loggen in een Binance account ook altijd toestemming geven via een mailtje die je krijgt. Dit omdat Binance ziet dat er vanaf een niet bekend apparaat wordt ingelogd. Je moet wel heel dom zijn om na Phising ook nog op akkoord te klikken in een mailtje dat je krijgt voor een ip adres dat je niet kent.
Je zou dan haast zeggen dat het wel via de bots moet zijn gebeurd want dan omzeil je dat natuurlijk allemaal. Makes sense als je het mij vraagt.
Zodra ze daar toegang toe hebben, hebben ze alles wat ze nodig hebben. API keys. Het juiste IP adres dat ingesteld staat in de Binance accounts, etc.
Edit: Sowieso is het ook heel raar want volgens mij moet je om in te kunnen loggen in een Binance account ook altijd toestemming geven via een mailtje die je krijgt. Dit omdat Binance ziet dat er vanaf een niet bekend apparaat wordt ingelogd. Je moet wel heel dom zijn om na Phising ook nog op akkoord te klikken in een mailtje dat je krijgt voor een ip adres dat je niet kent.
Je zou dan haast zeggen dat het wel via de bots moet zijn gebeurd want dan omzeil je dat natuurlijk allemaal. Makes sense als je het mij vraagt.
[ Voor 44% gewijzigd door DAMAGE op 08-05-2019 17:25 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mocht je je afvragen waarom TRX en BTT omhoog gaan. Galbak Justin Sun heeft er ook een Twitterberichtje tegenaan gegooid;
''To support Binance, I will personally deposit 7000 BTC worth USDT (40 million USDT) into Binance to buy BNB, BTC, TRX, & BTT if CZ agrees. No need to FUD! Funds are #SAFU.”
https://twitter.com/justi.../1125932499761225728?s=19
''To support Binance, I will personally deposit 7000 BTC worth USDT (40 million USDT) into Binance to buy BNB, BTC, TRX, & BTT if CZ agrees. No need to FUD! Funds are #SAFU.”
Ik neem aan dat ze deze btc makkelijk door een coinjoin wallet als Wasabi kunnen halen en dat niemand dan enig idee meer heeft van wie ze zijn?lighting_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:50:
Ze hebben er nog niks mee gedaan
https://www.blockchain.co...c39e89bb5fe23c5a554ab05ea
Er gaat ook een theorie rond dat Binance zelf een foutje gemaakt heeft tijdens een migratie naar segwit adressen waardoor de 7000 coins nu niet meer uit te geven zijn.
https://www.finder.com.au...llion-in-segwit-migration
Klinkt ook plausibel, ik heb mezelf nog niet genoeg verdiept in de Segwit/Bech32 materie, maar wat me wel opvalt: Is er eigenlijk al melding geweest van mensen wiens account gehackt is? Meestal schreeuwen dit soort mensen gelijk op twitter waar hun coins zijn (nemen toch niet de moeite om te lezen dat ze uit het SAFU fund gecompenseerd worden) en dat ze Binance aanklagen...
Is er hier iemand die coins mist, of ineens in een API-bot trade een absurde piek van een shitcoin gekocht heeft?
Klinkt ook plausibel, ik heb mezelf nog niet genoeg verdiept in de Segwit/Bech32 materie, maar wat me wel opvalt: Is er eigenlijk al melding geweest van mensen wiens account gehackt is? Meestal schreeuwen dit soort mensen gelijk op twitter waar hun coins zijn (nemen toch niet de moeite om te lezen dat ze uit het SAFU fund gecompenseerd worden) en dat ze Binance aanklagen...
Is er hier iemand die coins mist, of ineens in een API-bot trade een absurde piek van een shitcoin gekocht heeft?
Hij zal wel weer met een nieuwe scam komen zoals toen.blabla1986 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:18:
Mocht je je afvragen waarom TRX en BTT omhoog gaan. Galbak Justin Sun heeft er ook een Twitterberichtje tegenaan gegooid;

Gaat weer lekker in cryptoland.
@TrasherNL daar zit ook nog wat in inderdaad.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Denk dat ze zo iets eerder zouden toegeven dan nu te zeggen dat ze gehackt zijn.TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:28:
Er gaat ook een theorie rond dat Binance zelf een foutje gemaakt heeft tijdens een migratie naar segwit adressen waardoor de 7000 coins nu niet meer uit te geven zijn.
Dat denk ik ook. Stel het komt uit dat ze liegen over wat er precies aan de hand is dan kost dat ze veel meer dan die 7000 BTC. Er loopt altijd wel iemand rond bij zo'n bedrijf die de boel naar buiten kan brengen met bewijs en dan hebben ze een veel groter probleem dan dat ze nu hebben. Niet eerlijk zijn over zulke dingen kan enorm veel schade veroorzaken.Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:36:
[...]
Denk dat ze zo iets eerder zouden toegeven dan nu te zeggen dat ze gehackt zijn.
Verwijderd
Ja want zo zijn ze wel. Net zoals er eerst opeens een 'server update' was.Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:36:
[...]
Denk dat ze zo iets eerder zouden toegeven dan nu te zeggen dat ze gehackt zijn.
Hoe kom je als leiding van een exchange over op cryptowarriors wanneer je 7000 bitcoins in een eeuwige limbo tussen blockchain en aarde stuurt...
Lekker pro.
Andere kant: kan je ook testen met 10 BTC trouwens. Waarom 7000?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2019 17:45 ]
Dat leek mij ook inderdaad, dat dit is iets wat niet klopt aan deze theorie. Goed de werknemer of afdeling die dan de fout zou hebben gemaakt kan uit paniek claimen dat het een hack was, maar ik geloof niet dat zo'n leugen stand zou houden tussen de tijd dat de transactie plaatsvond en toen het bericht over de hack door Binance geplaatst was.Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:36:
[...]
Ik heb de transactie gezien en dat ging om enkele 100'en BTC's per account. Wanneer mensen gaan posten dat ze hun coins kwijt zijn heb je het meestal over heel veel accounts en relatief kleine bedragen. Mensen die 100'en BTC's hebben zijn over het algemeen niet de mensen die op Twitter gaan zeggen dat ze hun coins kwijt zijn en het gaat ook maar over een klein aantal accounts.TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:28:
maar wat me wel opvalt: Is er eigenlijk al melding geweest van mensen wiens account gehackt is? Meestal schreeuwen dit soort mensen gelijk op twitter waar hun coins zijn (nemen toch niet de moeite om te lezen dat ze uit het SAFU fund gecompenseerd worden) en dat ze Binance aanklagen...
Zat ik ook aan te denken idd, ergens is het niet helemaal logisch dat er een hack zou zijn geweest en er daarna maar vanaf 1 adres alle coins verstuurd zijn? Hoeveel users zijn er die dergelijke bedragen in 1 keer zonder overleg weg kunnen sluizen? Accumuleren van adressen zou kunnen aangezien het dan ook vanuit 1 wallet verstuurd wordt maar niemand die zich online meldt terwijl dat doorgaans wel zo zou zijn. Geen idee wat nu de limiet per account voor withdrawals is maar er moeten toch echt wel tientallen accounts gehacked zijn om die ruim 7000btc bij elkaar te krijgen?Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:41:
[...]
Ja want zo zijn ze wel. Net zoals er eerst opeens een 'server update' was.
Er klopt iets niet helemaal.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kan me niet voorstellen dat er een dusdanig aantal BTC kan worden “verzameld” door het hacken van gebruikersaccounts.
Zeggen dat je gehackt bent is toch wel het ergste wat een Excahnge kan overkomen, een ''foutje'' kan iedereen overkomen.Crypts schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:53:
[...]
Zat ik ook aan te denken idd, ergens is het niet helemaal logisch dat er een hack zou zijn geweest en er daarna maar vanaf 1 adres alle coins verstuurd zijn? Hoeveel users zijn er die dergelijke bedragen in 1 keer zonder overleg weg kunnen sluizen? Accumuleren van adressen zou kunnen aangezien het dan ook vanuit 1 wallet verstuurd wordt maar niemand die zich online meldt terwijl dat doorgaans wel zo zou zijn. Geen idee wat nu de limiet per account voor withdrawals is maar er moeten toch echt wel tientallen accounts gehacked zijn om die ruim 7000btc bij elkaar te krijgen?![]()
Er klopt iets niet helemaal.
Dat er iets niet klopt met Binance, TRX en consorten was mij al een tijdje duidelijk
Het zou mij ook niks verbazen dat deze hack veel groter is dan ze tot nu toe toegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 08-05-2019 17:58 ]
Mwah ligt eraan, als je gehacked zou zijn dan is er nog kans dat er iets terugkomt, als je een foutje hebt gemaakt en coins (voorgoed) verloren zijn dan niet. Het is ook 'makkelijker' om het af te schuiven op een externe factor dan je fout erkennen en toegeven dat je zelf een droppie bent.Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:57:
[...]
Zeggen dat je gehackt bent is toch wel het ergste wat een Excahnge kan overkomen, een ''foutje'' kan iedereen overkomen.
Heb eerder die AMA even bekeken maar op het moment is eigenlijk het enige dat ik ervan geloof dat CZ er niet van heeft kunnen slapen.
Als het inderdaad echt een hack is, zou het 1 van deze scenario's kunnen zijn:PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:49:
[...]
Ik heb de transactie gezien en dat ging om enkele 100'en BTC's per account. Wanneer mensen gaan posten dat ze hun coins kwijt zijn heb je het meestal over heel veel accounts en relatief kleine bedragen. Mensen die 100'en BTC's hebben zijn over het algemeen niet de mensen die op Twitter gaan zeggen dat ze hun coins kwijt zijn en het gaat ook maar over een klein aantal accounts.
1. Mensen met heel veel geld die totaal geen idee hebben over beveiliging. Kan ik mij nauwelijks voorstellen.
2. De accounts die de BTC withdrawen zijn van de hackers en ze hebben shitcoins op de piek verkocht via API keys van duizenden slachtoffers. Dan zouden er extreme wicks en rare activiteit te zien zijn. Ik heb niet alle Binance pairs in de gaten gehouden, maar nog rare wicks? Misschien die massale dump op WAVES. Maar Binance kan dit volgens mij geautomatiseerd detecteren en de profiterende accounts blokkeren totdat het uitgezocht is.
De oude keys op Binance zijn inmiddels gedisabled.
Het kan van alles zijn, ik las op r/cryptocurrency ook dat er hypotheses zijn dat de lockdown van geen deposits/withdrawals mogelijk met Tether te maken zouden kunnen hebben, zie: https://www.reddit.com/r/..._withdrawals_closed_what/. Velen speculeren er op los nu over verbanden die er wel of niet zijn.TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:05:
[...]
Als het inderdaad echt een hack is, zou het 1 van deze scenario's kunnen zijn:
1. Mensen met heel veel geld die totaal geen idee hebben over beveiliging. Kan ik mij nauwelijks voorstellen.
2. De accounts die de BTC withdrawen zijn van de hackers en ze hebben shitcoins op de piek verkocht via API keys van duizenden slachtoffers. Dan zouden er extreme wicks en rare activiteit te zien zijn. Ik heb niet alle Binance pairs in de gaten gehouden, maar nog rare wicks? Misschien die massale dump op WAVES. Maar volgens mij kan Binance volgens mij geautomatiseerd detecteren en de profiterende accounts blokkeren totdat het uitgezocht is.
Ik zit in PAX (Binance).. en zolang er geen deposits/withdrawals mogelijk zijn is het volgens mij een beetje een no trade zone, het kan imho binnen de kortste keren zowel hard omhoog als hard omlaag.
Hoeft niet, de transactie is verspreid over diverse wallets. Dit hoeft niets te maken te hebben met de hoeveelheid klanten van Binance welke gehackt zouden zijn, dit weet immers niemand op dit moment. Dit kan een tiental, hondertal maar ook duizendtal zijn.PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:49:
[...]
Ik heb de transactie gezien en dat ging om enkele 100'en BTC's per account. Wanneer mensen gaan posten dat ze hun coins kwijt zijn heb je het meestal over heel veel accounts en relatief kleine bedragen. Mensen die 100'en BTC's hebben zijn over het algemeen niet de mensen die op Twitter gaan zeggen dat ze hun coins kwijt zijn en het gaat ook maar over een klein aantal accounts.
Een wallet is niet persee gekoppeld aan een account, voor ontvangsten misschien maar voor uitgave niet persee.
[ Voor 25% gewijzigd door green-tea op 08-05-2019 18:25 ]
Ik weet niet of de mensen die gehacked zijn de boel wel slecht op orde hadden. Dat hangt af van hoe het precies is gegaan wat we nu nog niet weten.TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:05:
[...]
Als het inderdaad echt een hack is, zou het 1 van deze scenario's kunnen zijn:
2. De accounts die de BTC withdrawen zijn van de hackers en ze hebben shitcoins op de piek verkocht via API keys van duizenden slachtoffers. Dan zouden er extreme wicks en rare activiteit te zien zijn. Ik heb niet alle Binance pairs in de gaten gehouden, maar nog rare wicks? Misschien die massale dump op WAVES. Maar Binance kan dit volgens mij geautomatiseerd detecteren en de profiterende accounts blokkeren totdat het uitgezocht is.
Heb trouwens niet het idee dat het wat te maken heeft gehad met het verkopen van coins. Van wat ik nu gelezen heb is het puur het overmaken van BTC geweest van de getroffen accounts.
Ik had het idee dat het om een klein aantal accounts ging met grote bedragen aan BTC, maar dat weet ik niet zeker. Mochten het 1000'en accounts zijn geweest dan hadden we er denk ik wel wat van gezien op Twitter of Reddit. Om die reden denk ik dat het maar weinig accounts zijn geweest met relatief grote bedragen waarbij die mensen dat niet zomaar online gaan vertellen. Of Binance liegt, maar die kans acht ik klein gezien de problemen die ze dan kunnen krijgen en wat het ze op lange termijn zal kosten.green-tea schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:22:
[...]
Hoeft niet, de transactie is verspreid over diverse wallets. Dit hoeft niets te maken te hebben met de hoeveelheid klanten van Binance welke gehackt zouden zijn, dit weet immers niemand op dit moment. Dit kan een tiental, hondertal maar ook duizendtal zijn.
Een wallet is niet persee gekoppeld aan een account, voor ontvangsten misschien maar voor uitgave niet persee.
Heb er al een paar keer iets over geplaatst hier, dat schuiven met enorme hoeveelheden USDT door Binance een paar dagen geleden.Sahara schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:18:
[...]
Het kan van alles zijn, ik las op r/cryptocurrency ook dat er hypotheses zijn dat de lockdown van geen deposits/withdrawals mogelijk met Tether te maken zouden kunnen hebben, zie: https://www.reddit.com/r/..._withdrawals_closed_what/. Velen speculeren er op los nu over verbanden die er wel of niet zijn.
Ik zit in PAX (Binance).. en zolang er geen deposits/withdrawals mogelijk zijn is het volgens mij een beetje een no trade zone, het kan imho binnen de kortste keren zowel hard omhoog als hard omlaag.
Daarbij vergeleken is de huidige BTC hack klein bier.
*zet aluhoedje weer af*

Hoe dan ook alles bij elkaar is het weer een behoorlijke flut periode. Verbaast mij nog dat er niet nog meer actie omlaag is tot op heden wat betreft de prijs van BTC. Mijn alts zijn wel naar een dieptepunt gegaan. Zou graag nog wat bij kopen maar helaas niet mogelijk. Dan maar even afwachten weer.
Het alternatief is om dalingen van 5-95% mee te pakken, nee dank je. Alleen als ik weet dat er een 12 maanden bullmarket aan zit te komen haal ik alles eraf, dat zal dus waarschijnlijk nooit gebeuren. Wel heb ik het verspreid staan en een deel lokaal.locmorto schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:50:
[...]
Maar sowieso je coins op een exchange laten staan
Prachtig, dat zeg je over het fossiel van dit topic (Met alle respect hoor @PilatuSlocmorto schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:11:
[...]
Volgens mij trade je pas sinds een maandje als ik het bovenstaande zo lees
En DGD ook mooi omhoog, gisteravond gelukkig de goede keuze gemaakt. Vannacht zal ik die winst wel weer verspelenPilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 01:55:
De reactie is echter wel weer heftig zeg. Alle munten omlaag, Tether omlaag en PAX omhoog.
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 08-05-2019 19:38 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De coins (o.a. de 555,9 coins uit het eerste adres) in de hack transactie zijn in beweging.TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:28:
...
Wel is er eerst nog een klein bedrag bijgeschreven, wellicht om het adres alsnog SegWit compatible te maken.
[ Voor 7% gewijzigd door TrasherNL op 08-05-2019 19:49 ]
Het stink ernom, maar hoe en waarom zou je zon bedrag in een keer willen migreren naar Segwit, zoeits doe je toch in delen? Ik kan niks bedenken.TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:39:
[...]
De coins (o.a. de 555,9 coins uit het eerste adres) in de hack transactie zijn in beweging.
Wel is er eerst nog een klein bedrag bijgeschreven, wellicht om het adres alsnog SegWit compatible te maken.
De genoemde feiten in het artikel maken het allemaal nog vreemder. Hack or fail...
“On the bright side of things, 7,000 Bitcoin just got burnt. Theoretically that means the rest just got a little bit more valuable.”
[ Voor 15% gewijzigd door green-tea op 08-05-2019 19:59 ]
Zuur deze hack voor Binance.green-tea schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 19:57:
[...]
Het stink ernom, maar hoe en waarom zou je zon bedrag in een keer willen migreren naar Segwit, zoeits doe je toch in delen?
Geeft wel duidelijk aan waar het risico zich ook bevindt met investeren in de BNB coin. Single point of failure is nog steeds van toepassing. Valt me nog mee dat de koers >20$ blijft.
Lange termijn blijft mijn case om in BNB te investeren ook ongewijzigd.
Gelukkig betrof het 'slechts' 40mln dollar. Dat is op de jaarwinst van Binance te overzien. Hopelijk leren ze hiervan.
Deze bitcoins zullen voorlopig wel gevolgd worden, ook door de andere grote exchanges. Dus snel verzilveren zal de hackers niet lukken (ten minste niet in een normaal westers land via fatsoenlijke exchanges).
De theorie van dat artikel "mislukte SegWit migratie" is nu uiteraard weerlegd. Maar voor ons interessant (en misschien jammer) dat de coins dus toch niet voorgoed verloren zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door TrasherNL op 08-05-2019 20:03 ]
Er zijn sowieso minimaal 1 miljoen BTC's verloren gegaan, dus dat scheeltTrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:02:
Maar voor ons interessant (en misschien jammer) dat de coins dus toch niet voorgoed verloren zijn.
De schattingen lopen uiteen van zo'n 1 miljoen BTC tot 4 miljoen BTC. Dus die 21 miljoen BTC max zullen we nooit halen in de praktijk. Verder neemt het verlies alleen maar meer toe wanneer mensen fouten maken en geen toegang meer hebben tot hun coins. Wat betreft dat BTC schaars is zitten we wel goed
Tegenwoordig staat het gewoon insta op je bankrekening via coinbase. Zelfs buiten kantoor uren om. Is toch wel heel chill.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Instagram gaat crypto implenteren maak ik hieruit op?Bartvandelaar schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:11:
Tegenwoordig staat het gewoon insta op je bankrekening via coinbase. Zelfs buiten kantoor uren om. Is toch wel heel chill.
Buy the rumor!!!
Zowel Coinbase als Coinbase-pro?Bartvandelaar schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:11:
edit: mmm, bedenk me net dat storten/uitbetalen fiat via Coinbase gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door raceneus968 op 08-05-2019 20:18 ]
Was via coinbase app. Geen idee of coinbase pro ook zo is. Lijkt mij van wel toch dan?
Edit: het kan dus alleen via coinbase. Opgelost.
Edit: het kan dus alleen via coinbase. Opgelost.
[ Voor 25% gewijzigd door Bartvandelaar op 08-05-2019 20:21 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
When moon! When Facebook! When Koenigsegg instead of lambo!Verwijderd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:13:
[...]
Instagram gaat crypto implenteren maak ik hieruit op?
Buy the rumor!!!
Jaah jah... dat is wel een erg spannende stelling zonder ooit de jaarrekening gezien te hebben. “maar 40 miljoen”.Timberly2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:01:
Gelukkig betrof het 'slechts' 40mln dollar. Dat is op de jaarwinst van Binance te overzien.

Geloof me, dit doet zelfs de allergrootste bedrijven wankelen... het is niet zo dat een onderneming met een netto resultaat van 100 miljoen zo maar even bij machte is om 40 miljoen aan vrij besteedbaar vermogen ergens te parkeren.
Ook Binance gaat ergens nu reserves aan moeten spreken... vooral bij exchanges en crypto algemeen is het vaak al erg vaag waar dat geld dan vandaan komt.
Nee dat klopt. Grootste risico wat je kunt oplopen als exchange is overigens het 'vertrouwen'.Turbo-Puppy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:41:
[...]
Jaah jah... dat is wel een erg spannende stelling zonder ooit de jaarrekening gezien te hebben. “maar 40 miljoen”.![]()
Geloof me, dit doet zelfs de allergrootste bedrijven wankelen... het is niet zo dat een onderneming met een netto resultaat van 100 miljoen zo maar even bij machte is om 40 miljoen aan vrij besteedbaar vermogen ergens te parkeren.![]()
Ook Binance gaat ergens nu reserves aan moeten spreken... vooral bij exchanges en crypto algemeen is het vaak al erg vaag waar dat geld dan vandaan komt.
Dit is niet anders dan in de gewone economie, geld is volledig gebaseerd op vertrouwen.
Overigens kan je makkelijk uitrekenen wat Binance verdient aan de handel.
Dagelijks volume 700mln$. Transactie-fee 0,15% = ~1mln dagelijkse omzet.
CZ van Binance is binnen 1 jaar tijd miljardair geworden. Het bedrijf Binance is ook miljarden waard en er worden belachelijke bedragen verdient aan fee's. Het is geen Google of Apple, maar 40 miljoen is niets voor zulke bedrijven en ook voor Binance is het geen groot probleem.Turbo-Puppy schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:41:
[...]
Jaah jah... dat is wel een erg spannende stelling zonder ooit de jaarrekening gezien te hebben. “maar 40 miljoen”.![]()
Geloof me, dit doet zelfs de allergrootste bedrijven wankelen... het is niet zo dat een onderneming met een netto resultaat van 100 miljoen zo maar even bij machte is om 40 miljoen aan vrij besteedbaar vermogen ergens te parkeren.![]()
Dat is leuk maar dat is bruto, geen idee wat de kosten zijn. Wat ik wel weet is dat je een shitload aan geld kwijt bent aan beveiliging, iets waar het nu dus ook mis mee ging blijkbaar.Timberly2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:43:
Overigens kan je makkelijk uitrekenen wat Binance verdient aan de handel.
Dagelijks volume 700mln$. Transactie-fee 0,15% = ~1mln dagelijkse omzet.
Maar dat is inderdaad wel miljardair op papier op basis van een bedrijfswaardering van Binance. Changpeng heeft niet persoonlijk 1 miljard in cash liggen ga ik vanuit. Zoveel cash heeft Binance als exchange ook nog niet als pure winst gegenereerd.PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:47:
[...]
CZ van Binance is binnen 1 jaar tijd miljardair geworden. Het bedrijf Binance is ook miljarden waard en er worden belachelijke bedragen verdient aan fee's. Het is geen Google of Apple, maar 40 miljoen is niets voor zulke bedrijven en ook voor Binance is het geen groot probleem.
Apple is op de beurs 940miljard waard. Maar heeft natuurlijk ook geen 940 miljard liggen.
Die 40 miljoen is bij huidige volumes dus wel even ~40 dagen aan omzet (let wel, omzet inderdaad, ik weet niet wat de kosten zijn na omzet). Niet mis.
[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 08-05-2019 20:52 ]
Heb het maar even opgezochtTimberly2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:51:
[...]
Maar dat is inderdaad wel miljardair op papier op basis van een bedrijfswaardering van Binance. Changpeng heeft niet persoonlijk 1 miljard in cash liggen ga ik vanuit. Zoveel cash heeft Binance als exchange ook nog niet als pure winst gegenereerd.
Apple is op de beurs 940miljard waard. Maar heeft natuurlijk ook geen 940 miljard liggen.
Die 40 miljoen is bij huidige volumes dus wel even ~40 dagen aan omzet (let wel, omzet inderdaad, ik weet niet wat de kosten zijn na omzet). Niet mis.
https://www.theblockcrypt...-despite-the-bear-market/
446 miljoen winst vorig jaar. Dus nog geen 10% van de netto winst door deze hack. Ze zitten wel goed dus
Edit: Winst van Q1 2019 is trouwens 78 miljoen. Maal 4 zou dat 312 milljoen zijn voor dit jaar, maar ik denk dat het wel wat hoger uitkomt.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 08-05-2019 20:57 ]
Kraken verwijst zojuist naar een eigen artikel over het gebruik van bijv. SMS voor 2FA, waarschijnlijk omdat 2FA nu hot
is bij Binance. Goed dat ze dit zo uitgebreid behandelen: https://blog.kraken.com/p...y-advisory-mobile-phones/.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Het gaat om de nett profit, daarnaast verbranden ze daarvan 20% voor bnb. Heb ik nog steeds geen medelijden met ze hoor maar je moet het wel in perspectief zien.PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:53:
446 miljoen winst vorig jaar. Dus nog geen 10% van de netto winst door deze hack. Ze zitten wel goed dus
Als je naar dat andere sommetje kijkt, 1 miljoen in fees per dag is dat bruto 40 dagen inkomsten terwijl uitgaven wel doorlopen en er ook nog eea afgedragen moet worden. Dat zal best een beetje zeer doen.
Ik vind t toch heel bijzonder dat de Bitcoin koers na het bitfinex/tether nieuws en nu de binance hack eigenlijk helemaal niet inzakt.
Wijst dit op vertrouwen in de toekomst van Bitcoin? Zijn de weak hands ondertussen uit de markt? Is het dieptepunt gepasseerd?
Wijst dit op vertrouwen in de toekomst van Bitcoin? Zijn de weak hands ondertussen uit de markt? Is het dieptepunt gepasseerd?
Ik lul ook zomaar wat
Vergeet niet dat Bitfinex BTC omhoog ramt. Mensen kunnen daar niet naar fiat, dus kopen ze BTC wat de prijs van BTC op andere plekken ook omhoog stuwt. Eigenlijk is er dus wat negatiefs aan de hand, maar het heeft een positief effect op de koers van BTC. De alts daar in tegen doen het erg slecht op een random pump na.shovelhead1340 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:22:
Ik vind t toch heel bijzonder dat de Bitcoin koers na het bitfinex/tether nieuws en nu de binance hack eigenlijk helemaal niet inzakt.
Dat gebeurde tijdens MTgox ookPilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:32:
[...]
Vergeet niet dat Bitfinex BTC omhoog ramt. Mensen kunnen daar niet naar fiat, dus kopen ze BTC wat de prijs van BTC op andere plekken ook omhoog stuwt. Eigenlijk is er dus wat negatiefs aan de hand, maar het heeft een positief effect op de koers van BTC. De alts daar in tegen doen het erg slecht op een random pump na.
XRP = trash
Zou dat nog steeds gaande zijn dan?PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:32:
[...]
Vergeet niet dat Bitfinex BTC omhoog ramt. Mensen kunnen daar niet naar fiat, dus kopen ze BTC wat de prijs van BTC op andere plekken ook omhoog stuwt. Eigenlijk is er dus wat negatiefs aan de hand, maar het heeft een positief effect op de koers van BTC. De alts daar in tegen doen het erg slecht op een random pump na.
Je kunt dan toch ook in ETH of EOS gaan op bitfinex? En dat vervolgens naar Kraken of Coinbase sturen om in fiat te gaan?
Of voor mijn part naar een Bibox, Binance (nu dan ff niet), Okex, etc. etc. om in USDT/PAX/TUSD whatever te gaan? Dat zou dan weer de prijs evenredig omlaag moeten 'drukken'.
Crypto's zijn bijzonder, wen er maar aan.shovelhead1340 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:22:
Ik vind t toch heel bijzonder
JazekerTimberly2 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:
[...]
Zou dat nog steeds gaande zijn dan?
Je kunt dan toch ook in ETH of EOS gaan op bitfinex? En dat vervolgens naar Kraken of Coinbase sturen om in fiat te gaan?
Of voor mijn part naar een Bibox, Binance (nu dan ff niet), Okex, etc. etc. om in USDT/PAX/TUSD whatever te gaan? Dat zou dan weer de prijs evenredig omlaag moeten 'drukken'.
6165 tegenover 5950 op andere exchanges die met USDT werken. De PAX prijs is 5900. Bitfinex heeft zelfs de 6.3k aangetikt.
Je kan inderdaad ook andere alts kiezen, maar BTC is blijkbaar de keuze hier. Hoe dan ook, deze stijging kan je niet echt gezond noemen.
Ik hoop toch dat we nu snel eens die 6000 voorbij gaan. Zodat we in ieder geval weer in het gebied zitten van voor november vorig jaar.
Geloof maar dat ik daar al lang aan gewend ben dus ik wordt er niet zo warm of koud van.
Maar de rest vd de markt dus blijkbaar ook niet.
Ik vind die paar procent meer in usdt tov usd niet echt bijzonder en al helemaal niet vergelijkbaar met mtgox.
Een Gox btc was toen al snel 0,2 echte btc waard.
Zelfs op het veel kleinere Btc-e was n Bitcoin al snel véél duurder toen er problemen ontstonden.
Ik had iets meer paniek verwacht maar tot nu toe vind ik t best rustig.
Ik lul ook zomaar wat
Mis alleen nog de mail trail vol beloftes dat m’n account uit voorzorg is bevroren en m’n wallet echt 100% zeker geen gevaar loopt....terwijl het management de hele boekhouding stond te verbranden.
Btw, zag pas een mailtje dat ze toch nog wel wat munten hebben kunnen confisqueren van het oude MTgox die terug moeten naar de eigenaar.
Ik liep toen ook al mee maar de markt divergeert gewoon meer aangezien er meer mensen in zitten, dat is redelijk normaal toch? Daarnaast is het ipv 'oh jezus we zijn gehacked, vrouwen en kinderen eerst!' nu meer een 'we hebben een hack ontdekt en er is 7000btc weg maar no worries, je tegoeden zijn safu.'shovelhead1340 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:02:
Ik had iets meer paniek verwacht maar tot nu toe vind ik t best rustig.
iExec (RLC) lanceert over een week V3 en kondigt een en ander aan. De afgelopen weken is de koers al mooi gestegen. Destijds een keer een aantal VM's gestart om hun product te proberen, daarna eigenlijk een beetje op de achtergrond geraakt.
Ik koop er toch een aantal, ondanks dat het waarschijnlijk al sell the news tijd aan het worden is... Past samen met DGD en PAX mooi in de pf op het moment.
Edit: Op Binance staat er een 73 ETH buy order op RLC, hopelijk komt er nog wat vuurwerk.
Ik koop er toch een aantal, ondanks dat het waarschijnlijk al sell the news tijd aan het worden is... Past samen met DGD en PAX mooi in de pf op het moment.
iExec V3: one week to go!
— iExec RLC - Official (@iEx_ec) 8 mei 2019
Everything will be revealed on launch day.
🔴 Watch the release video live on YouTube
May 15, 16:00 UTC (18:00 GMT+2 Paris Time) $RLC $ETH #Ethereum pic.twitter.com/kndrQDVF5M
Edit: Op Binance staat er een 73 ETH buy order op RLC, hopelijk komt er nog wat vuurwerk.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 08-05-2019 23:28 ]
Prachtig trouwens die PAX orderbooks, je kunt het als probleem zien (Zoals ik gisteren) of als voordeel. Als je kijkt naar bijv. NEO of ADA, dan kan je erg goedkope fishing buy orders plaatsen. Als er nu bijv. 1000 NEO wordt verkocht zit je al op 8.1 Dollar/stuk ipv tov 8.890 Dollar huidige waarde. De dunne orderbooks zorgen bij verkopen voor extra verlies, maar bij kopen kan het een voordeel zijn. Problemen moet je altijd omdraaien in kansen...
Ik heb bij o.a. ADA, NEO, EOS en BNB relatief lage buy orders geplaatst voor vannacht. Eens kijken of we extra goedkoop kunnen inkopen. ONT heeft helaas geen PAX pair, maar daar heb ik er al voldoende van.
Ik heb bij o.a. ADA, NEO, EOS en BNB relatief lage buy orders geplaatst voor vannacht. Eens kijken of we extra goedkoop kunnen inkopen. ONT heeft helaas geen PAX pair, maar daar heb ik er al voldoende van.
Ik denk persoonlijk dat Bitcoin door de 6k gaat binnenkort.
Het valt me op dat de sell pressure helemaal niet zo groot is. (zelfs met al dit slechte nieuws houdt het keurig stand).
Daarnaast: een market maker zal toch kansen ruiken met al die openstaande shorts. Even die 6k breken en hatseflats: je hebt enorm veel buy pressure van geliquideerde shorts.
Rond de 6.2k zal die naar m'n mening dan weer naar beneden kaatsen; voor een retest van 6k.
We zullen het zien.
/glazenbol.
Het valt me op dat de sell pressure helemaal niet zo groot is. (zelfs met al dit slechte nieuws houdt het keurig stand).
Daarnaast: een market maker zal toch kansen ruiken met al die openstaande shorts. Even die 6k breken en hatseflats: je hebt enorm veel buy pressure van geliquideerde shorts.
Rond de 6.2k zal die naar m'n mening dan weer naar beneden kaatsen; voor een retest van 6k.
We zullen het zien.
/glazenbol.
Het valt mij op dat de spread bij BTC/PAX op Binance voor een beetje volume van bijv. 1 BTC best fors is (nu $ 12,00) in vergelijking met bijv. Coinbase Pro. Nodigt niet echt uit om in te stappen op deze manier.
Als de 6k de bodem wordt. Wordt het lachen met turbo's op je long zetten....... mischien nog een spastische beweging naar 5.9K, mits 6.3k is behaald.. maar daarna kan je makkelijk 10x long gaan op 6k.Tominatie schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:50:
![]()
We zullen het zien.
/glazenbol.
5k was ook abnormaal verdedigt. Vooral die miners willen bitcoin hoger...............
Alleen die flash crashes van 4% zijn gevaarlijk maar die komen bijna altijd van hoge pieken
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 00:09 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
10x maar? Wat is dat voor laffe mentaliteit met zo’n overtuiging... x50 en een screenshot.A87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:06:
[...]
Als de 6k de bodem wordt. Wordt het lachen met turbo's op je long zetten....... mischien nog een spastische beweging naar 5.9K, mits 6.3k is behaald.. maar daarna kan je makkelijk 10x long gaan op 6k.
5k was ook abnormaal verdedigt.

heb al te vaak op 50x gezeten veel te veel mentale stressTurbo-Puppy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:08:
[...]
10x maar? Wat is dat voor laffe mentaliteit met zo’n overtuiging... x50 en een screenshot.
Ik maak me allang geen zorgen meer om jou mentaal welzijn. You go girl.A87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:09:
[...]
heb al te vaak op 50x gezeten veel te veel mentale stress

had je een +1 nodig van Swaha?Turbo-Puppy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:10:
[...]
Ik maak me allang geen zorgen meer om jou mentaal welzijn. You go girl.
Nee, doorgaans ben jij wel de eerste die hem uitdeelt.
Tsja andere alts kiezen zullen ze niet rap doen, die zijn de afgelopen dagen al aardig rood met nog kans op extra rood wat mij betreft.
We kunnen nog niet depositen denk ik op Binance? Wel balen. Hele week uitzitten om wat meuk bij te kunnen kopen :’)
We kunnen nog niet depositen denk ik op Binance? Wel balen. Hele week uitzitten om wat meuk bij te kunnen kopen :’)
PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:51:
[...]
JazekerKijk zelf maar: https://cryptowat.ch/markets/bitfinex/btc/usd
6165 tegenover 5950 op andere exchanges die met USDT werken. De PAX prijs is 5900. Bitfinex heeft zelfs de 6.3k aangetikt.
Je kan inderdaad ook andere alts kiezen, maar BTC is blijkbaar de keuze hier. Hoe dan ook, deze stijging kan je niet echt gezond noemen.
Persoonlijk vertrouw ik het grote plaatje en de iets langere termijn nog voor geen meter. De manier waar op we omhoog zijn gegaan samen met steeds lager volume en het hele Bitfinex verhaal geeft mij weinig vertrouwen dat we iets als 6.5k gaan zien en kunnen behouden. Nog wat verder omhoog zie ik wel gebeuren, maar echt verder komen vanuit hier naar een nieuwe bullmarket, ik weet het niet hoor. Het zou mij niets verbazen als we binnenkort nog ergens een hele dikke dump krijgen en iets als 4.2k gaan hertesten. De alts gaan naar de klote de laatste tijd of BTC nou stijgt of daalt. Al het geld dat er is gaat naar BTC door het Bitfinex verhaal en het gezeur met USDT heb ik het idee. Dit voelt voor mij niet als de disbelief fase, maar meer als een grote bulltrap waarbij er straks een hele dikke dump komt. Vind het niet erg om hier fout te zitten, graag zelfs, maar ik vind het allemaal maar link op dit moment.
Ben het met je eens.. Van alle kanten komen signalen dat het allemaal niet in de haak is.PilatuS schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:23:
Persoonlijk vertrouw ik het grote plaatje en de iets langere termijn nog voor geen meter. De manier waar op we omhoog zijn gegaan samen met steeds lager volume en het hele Bitfinex verhaal geeft mij weinig vertrouwen dat we iets als 6.5k gaan zien en kunnen behouden. Nog wat verder omhoog zie ik wel gebeuren, maar echt verder komen vanuit hier naar een nieuwe bullmarket, ik weet het niet hoor. Het zou mij niets verbazen als we binnenkort nog ergens een hele dikke dump krijgen en iets als 4.2k gaan hertesten. De alts gaan naar de klote de laatste tijd of BTC nou stijgt of daalt. Al het geld dat er is gaat naar BTC door het Bitfinex verhaal en het gezeur met USDT heb ik het idee. Dit voelt voor mij niet als de disbelief fase, maar meer als een grote bulltrap waarbij er straks een hele dikke dump komt. Vind het niet erg om hier fout te zitten, graag zelfs, maar ik vind het allemaal maar link op dit moment.
Ook de continue bloedende Alts vind ik heel typerend bij een goed presterende bitcoin. It feels kinda fishy.. Klein gedeelte in PAX voor de nacht gedaan voor de zekerheid
De Aziaten gaan de 6000 waar maken, let maar op.
Ik heb hetzelfde gevoel @PilatuS, het gaat gewoon te gemakkelijk omhoog vanaf de 4200. Amper weerstand, geen dumps... Als een paar bears gas gaan geven kan het verdomde hard gaan naar beneden. Er moet een keer een bodem getest gaan worden, gevoelsmatig zeg ik dat dat 5200 of 4200 zal zijn. Als we onder de 4200 gaan, dan kan het zomaar <3200 worden.
We gaan naar 2000. paniekzaaiersSwaha schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:40:
Ik heb hetzelfde gevoel @PilatuS, het gaat gewoon te gemakkelijk omhoog vanaf de 4200. Amper weerstand, geen dumps... Als een paar bears gas gaan geven kan het verdomde hard gaan naar beneden. Er moet een keer een bodem getest gaan worden, gevoelsmatig zeg ik dat dat 5200 of 4200 zal zijn. Als we onder de 4200 gaan, dan kan het zomaar <3200 worden.
Als je dat zeker weet, zou ik nu een short openen. Hoeft niet x50, x5 levert je dan ook genoeg op.
Wow die weekly chart is echt smerig. Next stop, de 4k support.ggj87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:44:
XRP/BTC breekt bijna de 5k support.
Beter BLUT zonder Lambo dan niet geprobeerd

6,2k als top of zelfs 6.4k zou mij ook nog niets verbazen. Maar vanuit hier naar 7k en blijven gaan naar een nieuwe ATH, dat zou mij wel verbazen met alles wat we zien bij het grote plaatje.Swaha schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:40:
Niet paniekzaaiers, maar net wat verder kijken dan de chart op 1 minuut of 1 uur of zelfs de daily en naar het grote geheel kijken. Er is gewoon genoeg reden om voorzichtig te zijn en niet te euforisch te worden.
Is meer omdat BTC stijgt. Kijk je naar de XRP/USDT chart staat XRP eigenlijk al 5 maanden stil. Heb zelf ook de XRP/BTC charts gepost, maar die geven een wat slechter beeld omdat BTC stijgt terwijl het in USDT eigenlijk wel mee valt.ggj87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:44:
XRP/BTC breekt bijna de 5k support.
Ik hoef ook geen Lambo, een Maserati over 5 jaar is ook goed hoor
Bitmex GAAT NU GOED LOS!!
G R O E N !
G R O E N !
G R O E N !
G R O E N !
G R O E N !
G R O E N !
G R O E N !
G R O E N !
[ Voor 56% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 00:51 ]
XRP lijkt een beetje op Nano een tijdje terug. Zag ook bijna geen beweging in op enkele fake outs na. Uiteindelijk een daling van nog eens dik 10% en vervolgens een run van dik 50% omhoog.
Zou inderdaad kunnen dat ie zoiets doet. Aan de andere kant zijn meer dan genoeg mensen wel klaar XRP en is het vertrouwen erg laag geworden in die munt. Ripple moet wel met iets heel goeds komen wil XRP zijn vorige ATH nog halen heb ik het idee.ggj87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:52:
XRP lijkt een beetje op Nano een tijdje terug. Zag ook bijna geen beweging in op enkele fake outs na. Uiteindelijk een daling van nog eens dik 10% en vervolgens een run van dik 50% omhoog.
In principe allemaal redenen om het juist wél te kopen dus
XRP gaat echt nog wel een keer flink knallen, daar ben ik van overtuigd. Maar dan moet Henk eerst van Ingrid toestemming hebben om geld in crypto te mogen steken. In die fase zitten we nog niet.ggj87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:52:
XRP heeft zeker de mogelijkheid om eens flink te gaan, maar dit hangt wel af van BTC. Er zal ergens weer een alt seizoen moeten komen zoals de vorige waarbij iets als ADA het heel goed deed. Stel BTC gaat even voor een aantal weken dik omlaag dan zal ook XRP in USDT verder kapot gaan. Wat betreft scalpen of swings traden wel een munt om in de gaten te houden, wat je mening er over ook is
Tijd voor Lambo's en Moons!

6000 here we go!

6000 here we go!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vooralsnog rejected!Richh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 01:04:
Tijd voor Lambo's en Moons!
[Afbeelding]
6000 here we go!

Zo kan het dus ook nog
https://www.reddit.com/r/..._trading_this_past_month/
Wat een verhaal over iemand die van 3BTC naar 200 gaat en dan naar NUL!!
Weggetraded

Weggetraded
Die heb ik al eens eerder gelezen. Geeft ook perfect het verschil aan tussen bullmarket en bearmarket. Met dikke risico's nemen wanneer alles omhoog gaat kan je belachelijk veel verdienen. Neem je die zelfde risico's in de bearmarket ga je compleet rekt.A87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 01:23:
Zo kan het dus ook nog![]()
Weggetraded
XBTUSD Bitmex exact 6k aangetikt... Toch ff 'n momentje hoor. Ik pak er 'n biertje op. Ging vervolgens ff terug naar 5815 maar kruipt alweer omhoog.
Alle 100x posities rekt in 5 minuten tijd met die movetoilet_paper schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 02:00:
XBTUSD Bitmex exact 6k aangetikt... Toch ff 'n momentje hoor. Ik pak er 'n biertje op. Ging vervolgens ff terug naar 5815 maar kruipt alweer omhoog.
Het is Coinmarketcap official 
Anderhalf jaar geleden dat we op dit niveau zaten. Long time no see
Anderhalf jaar geleden dat we op dit niveau zaten. Long time no see
Hoop dat we snel meer nieuws krijgen omtrent dat Binance verhaal. Heb al allemaal spookscenarios gelezen dat krijg je dan toch op dat internet. Met al die onzekerheid kan ik nu ook geen euforie voelen voor die 6K. Wel bizar dat die prijs nog zo hard omhoog kan op Binance ondanks dat er geen nieuw geld bij kan komen. Best wat mensen met hun geld aan het schuiven dus. Mochten we nog een bezoekje brengen aan de crypto abyss dan koop ik wel bij. Tot die tijd doe ik even helemaal niets. Als we wederom naar beneden gaan dan kon het nog wel weer eens een lang jaar gaan worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!