[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.939 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
A87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:37:
De Aziaten gaan de 6000 waar maken, let maar op.
En daar ging de 6k net en met overtuiging mag ik wel zeggen...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Richh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 02:15:
Het is Coinmarketcap official :+

Anderhalf jaar geleden dat we op dit niveau zaten. Long time no see :)
Heb ik een jaar gemist? :o (half jaar of mis ik echt iets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39

Bever!

3

Zo btc stoomt hard door, jammer dat de alts sterven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
En weer honderdeden miljoenen XRP's erbij *O*

42,133,310,721 XRP *

En dan vragen mensen zich af waarom XRP niet moont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
x50 short @ 6400?

Dit gaat allemaal toch wel makkelijk...

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

green-tea schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:06:
x50 short @ 6400?

Dit gaat allemaal toch wel makkelijk...
Voelt allemaal zo kunstmatig zoals het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Bever! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:06:
[...]

Voelt allemaal zo kunstmatig zoals het nu gaat.
Laat maar lekker hard kunstmatig stijgen. Dan is de klap voor de hodlers minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Tja wat moet je hier nu mee ? Rond december had ik het gevoel dat de bullmarket misschien al gestart was...We zijn nu 5 maand later...En infeite zijn we nog aan het stijgen. Ik kan gewoon niet geloven dat een bullmarket gewoon NU al gestart is. Langs de andere kant...Waarom zou het niet kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18
Nu graag nog wat beweging in de alts :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:59
sjorremans schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:58:
Nu graag nog wat beweging in de alts :+
Bewegen doen ze, alleen in de verkeerde richting! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
LTC going down is geen goed teken, meestal loopt die net iets vooruit op de rest.

Op naar bcash dan maar

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 09-05-2019 08:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Alts hebben hun beste tijd gehad.
Zijn er teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
lighting_ schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:16:
Alts hebben hun beste tijd gehad.
Zijn er teveel van.
Vraag me af wat daar achterzit... Het is toch niet dat AL die alts rommel zijn, toch ?! Ik verwacht dat binnenkort er een paar wel enorm gaan stijgen, maar eerder de top coins. Bearmarket heeft toch echt zijn tol geeist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Vraag me af wat daar achterzit... Het is toch niet dat AL die alts rommel zijn, toch ?! Ik verwacht dat binnenkort er een paar wel enorm gaan stijgen, maar eerder de top coins. Bearmarket heeft toch echt zijn tol geeist
Hoeveel altcoins ken je die de 2013-2015 bear market overleefd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
Slux schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:09:
LTC going down is geen goed teken, meestal loopt die net iets vooruit op de rest.

Op naar bcash dan maar
Dominance erg hoog. bijna niks loopt mee met de stijgen.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Ik heb hier maar 1 gevoel bij: manipulatie van A tot Z. 100% zeker dat Bitfinex middels een kartel met de andere grote exchanges hier aan het manipuleren is, eerst heeft Bitfinex een verlies van 850 miljoen, dan de grootste Bitcoin exchange Binance gehacked en BTC stijgt gewoon door, normaal zou een enorme sell off volgen. Ik denk dat Bitfinex gewoon insolvabel is, Tether at best voor 74% gedekt is en dat Binance voor 1 week alle withdrawals/deposits heeft afgesloten is ook wel erg convenient.

Ik ben een sukkel dat ik niet mee (durf) te profiteren van deze gratis stijgingen, maar ik denk dat deze stijging enkel en alleen wordt mogelijk gemaakt doordat grote hoeveelheden BTC door de exchanges zelf worden opgekocht om zodoende in het geval van Bitfinex en vermoedelijk ook door BitMEX de shorters te liquideren. Maar vergis je niet zodra de longs weer torenhoog zijn, zullen die bandieten bij Bitfinex geen moment aarzelen om alle longs te liquideren. Want Bitfinex e.d. zitten hiervoor hun eigen gewin en wij zijn de schapen die geslacht moeten worden, short of long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:54
Sahara schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:48:
Ik heb hier maar 1 gevoel bij: manipulatie van A tot Z. 100% zeker dat Bitfinex middels een kartel met de andere grote exchanges hier aan het manipuleren is, eerst heeft Bitfinex een verlies van 850 miljoen, dan de grootste Bitcoin exchange Binance gehacked en BTC stijgt gewoon door, normaal zou een enorme sell off volgen. Ik denk dat Bitfinex gewoon insolvabel is, Tether at best voor 74% gedekt is en dat Binance voor 1 week alle withdrawals/deposits heeft afgesloten is ook wel erg convenient.

Ik ben een sukkel dat ik niet mee (durf) te profiteren van deze gratis stijgingen, maar ik denk dat deze stijging enkel en alleen wordt mogelijk gemaakt doordat grote hoeveelheden BTC door de exchanges zelf worden opgekocht om zodoende in het geval van Bitfinex en vermoedelijk ook door BitMEX de shorters te liquideren. Maar vergis je niet zodra de longs weer torenhoog zijn, zullen die bandieten bij Bitfinex geen moment aarzelen om alle longs te liquideren. Want Bitfinex e.d. zitten hiervoor hun eigen gewin en wij zijn de schapen die geslacht moeten worden, short of long.
Wat een hoop frustratie spreekt er uit deze post zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:55:
Tja wat moet je hier nu mee ? Rond december had ik het gevoel dat de bullmarket misschien al gestart was...We zijn nu 5 maand later...En infeite zijn we nog aan het stijgen. Ik kan gewoon niet geloven dat een bullmarket gewoon NU al gestart is. Langs de andere kant...Waarom zou het niet kunnen ?
Nu geloof ik niet dat je op basis van vroegere gegevens precies kan voorspellen wat er gebeurd maar zaken doen zich wel vaak herhalen omdat mensen voor een deel gewoon voorspelbaar reageren. Kijk eens naar de periode 2015-2016. Toen had je ook een heel lange periode van langzame prijsstijging voordat het echt los ging. Ik denk dat we gewoon weer in een zelfde periode zitten. Prijs zal mogelijk "rustig" tot 10.000 stijgen de komende maanden dan komt het weer volop in de media en begint de hype weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Oepsje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:04:
[...]

niet zo zeer. Ik begrijp wel wat @Sahara bedoeld, echter deel ik het niet 100%. Cryptomarkt is hoe dan ook weer in aantrek, of nou bitfinex manipuleert of niet, we zullen dat ook wel gauw merken. Straks raken we de 6.4K aan, waar heel veel trading plaats vind, heel veel resistance. Als Sahara gelijk heeft, dalen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Haha, nu al door de 6k. Had het al wel verwacht maar toch wel heel bijzonder. Het valt mij nog steeds op dat het volume/sell pressure vrij laag is. Iedereen hodl lekker door. Weakhands/traders zullen flink in disbelief zitten.

Wat ik wel bijzonder vind: echt alleen Bitcoin stijgt. Derest is eng stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Oepsje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:04:
[...]

Mwaw frustratie, het is eerder een verhaal van Don Quichot en de windmolens, een realisatie dat je zo'n gevecht niet kan winnen. Paar mogelijkheden hier:
- Het is ofwel in BTC zitten en steeds een beetje rijker te worden, tot het moment, dat er een enorme rode candle komt en je dan alsnog genaaid wordt.
- Of in een stable coin zitten en niet rijk worden en later alsnog instappen als het kaartenhuis in elkaar is gestort.
- Of in een altcoin zitten, wat door de stijging van BTC nagenoeg helemaal leegloopt in sats en dat je dan letterlijk arm wordt op korte en lange termijn.
- Of het stijgt van hier tot $ 1.000.000 door en mensen zoals jij zullen vermoedelijk denken dat mensen zoals ik gefrustreerd zijn en dat zo een megalomane stijging gewoon de normaalste zaak van de wereld is en er geen vuiltje aan de lucht is.

[ Voor 8% gewijzigd door Sahara op 09-05-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:49
Wat is de goedkoopste manier die jullie gebruiken om BTC uit te laten betalen in €?
Coinbase, Localbitcion, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:19:
Wat is de goedkoopste manier die jullie gebruiken om BTC uit te laten betalen in €?
Coinbase Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:
iExec (RLC) lanceert over een week V3 en kondigt een en ander aan. De afgelopen weken is de koers al mooi gestegen. Destijds een keer een aantal VM's gestart om hun product te proberen, daarna eigenlijk een beetje op de achtergrond geraakt.

Ik koop er toch een aantal, ondanks dat het waarschijnlijk al sell the news tijd aan het worden is... Past samen met DGD en PAX mooi in de pf op het moment.

[Twitter]

Edit: Op Binance staat er een 73 ETH buy order op RLC, hopelijk komt er nog wat vuurwerk.
Lekkere pump, RLC. Goeie call dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:19:
Niet laten uitbetalen we gaan naar de 1.000.000, dat is het domste wat je kan doen :+ })

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• argon007
Ik ben de laatste 4 maanden x 3.5 gegaan en zou er toch graag mijn uitleg uithalen zodat ik enkel nog met winst speel. Vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:22:
Ik ben de laatste 4 maanden x 3.5 gegaan en zou er toch graag mijn uitleg uithalen zodat ik enkel nog met winst speel. Vandaar...
Dan nog zet die x3.5 in BTC op een offline wallet en wacht op de volgende bullrun. Als je echt vertrouwen hebt in de BTC zal blijven bestaan en weer zal stijgen naar grote hoogte. Dan zou ik zeggen offline halen en hodl tot de volgende moon en dan laten uitbetalen. Of heb je geen vertrouwen in de toekomst ?? :+

edit: wat ga je anders met dat geld doen??

[ Voor 3% gewijzigd door cursquidHome op 09-05-2019 09:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
cursquidHome schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:26:
[...]

Dan nog zet die x3.5 in BTC op een offline wallet en wacht op de volgende bullrun. Als je echt vertrouwen hebt in de BTC zal blijven bestaan en weer zal stijgen naar grote hoogte. Dan zou ik zeggen offline halen en hodl tot de volgende moon en dan laten uitbetalen. Of heb je geen vertrouwen in de toekomst ?? :+

edit: wat ga je anders met dat geld doen??
Iemand ontmoedigen om zijn inleg eruit te halen en met winst door te handelen vind ik wel een beetje verkeerd.

Het is imo een hele verstandige keuze. Had ik dat maar gedaan in Dec 2017 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Als je kijkt naar de weekgrafiek: er ligt vanaf hier tot 6500 zware weerstand, als je het mij vraagt.

Aan de andere kant: RSI op dag, uur en week zit in bullish gebied. Ik zie het wel positief in, eigenlijk

edit: gaat over BTC, in USD

[ Voor 7% gewijzigd door hansdegit op 09-05-2019 09:33 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cursquidHome
Rrehorst schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Iemand ontmoedigen om zijn inleg eruit te halen en met winst door te handelen vind ik wel een beetje verkeerd.

Het is imo een hele verstandige keuze. Had ik dat maar gedaan in Dec 2017 8)7
dat is waar.....garantie tot de deur. Je moet het inderdaad zelf weten. @argon007 je kan dan in ieder geval tegen iedereen zeggen dat je winst/gelijk hebt gehaald uit crypto.
Je moet het idd helemaal zelf weten echter als je vertrouwen hebt in crypto op lange termijn dan zou ik hodl in BTC. Heb je geen vetrouwen of beter slapen met de gedachten dat je niks verloren hebt dan moet je het er zeker uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Ik haal er sowieso mijn inleg uit. Gaat over een 2k€ die ik heb gekocht in December 2017 (jaaa, de top :-( ).
Dus na een jaar en half ben ik eindelijk vertrokken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

In het geval van Binance heel simpel; men kan geen nieuwe fiat erbij gooien dus dat BTC daar stijgt betekent dat er geschoven wordt met geld. Dus alle andere coins lopen leeg en BTC stijgt. Daarom kan ik er nu ook niet echt blij mee zijn. Dit krijgt sowieso nog een staartje.
Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:50:
Ik haal er sowieso mijn inleg uit. Gaat over een 2k€ die ik heb gekocht in December 2017 (jaaa, de top :-( ).
Dus na een jaar en half ben ik eindelijk vertrokken :-)
dat heb je dan best goed gedaan om het verlies weer helemaal recht te trekken. Dat is mij nog niet gelukt, maarja misschien ben ik meer een hodl dan de waves goed volgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 19:38

ScreamGT

joejoe

Ik weet wel waarom het even niet zo lekker gaat met XRP:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mhj3WWB/IMG-20190509-WA0003.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waar sommigen al denken aan uitcashen, denk ik alleen aan bijkopen.

En dat zal de komende tijd niet veranderen denk ik B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:25:

Dat is ook goed, anders kunnen anderen niet uitcashen. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:27:
[...]

Dat is ook goed, anders kunnen anderen niet uitcashen. ;)
Zekers. Ik doe het met alle liefde elke maand. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:25:

Snap ik ook niet goed...Wat mij betreft moet het echte geweld nog komen de komende maanden en jaren...Waarom men nu al zou uitcashen is me ook een mysterie ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:30:
[...]

Zekers. Ik doe het met alle liefde elke maand. 8)
Bikkel! :)F

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Sodeju, Holo/HOT gaat enorm door het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:35
PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:33:
[...]

Klein gedeelte in PAX voor de nacht gedaan voor de zekerheid
Goede call van mij! *NOT* -O-

Edit; niet alleen HOT. Elke alt wordt verlaten als een zinkend schip

[ Voor 45% gewijzigd door PHPResource op 09-05-2019 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Goede call van mij! *NOT* -O-
Ben gisteren ook gedeeltelijk uitgestapt naar PAX, je bent niet de enige. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:28
Dacide schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:40:
Sodeju, Holo/HOT gaat enorm door het potje.
Logisch toch na die pump van 6 sats naar 47 sats, dat soort stijgingen zijn niet houdbaar. Daling gaat alleen langzaam vanwege het orderboek. Terugzakken naar 10 sats zie ik wel gebeuren komende weken, zeker als BTC blijft doorstijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
TuutjDrie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:04:
[...]

Logisch toch na die pump van 6 sats naar 47 sats, dat soort stijgingen zijn niet houdbaar. Daling gaat alleen langzaam vanwege het orderboek. Terugzakken naar 10 sats zie ik wel gebeuren komende weken, zeker als BTC blijft doorstijgen.
10 lijkt me wat laag. Maar zo rond de 12-16 lijkt me zeer aannemelijk ja. Jammer dat Holo (voor nu) niet de hype kon waarmaken voor het 'grote' publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:36:
[...]

.Waarom men nu al zou uitcashen is me ook een mysterie ?!
Niet zo heel moeilijk te begrijpen toch? Als je op de top hebt gekocht of in ieder geval veel verlies hebt
geleden en op dit moment quitte staa is het niet zo heel gek dat je je geld terug wilt.

Wachten op nog hogere BTC waardes is voor sommige een te grote gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Dus mensen die reeds geld hebben uitgehaald maakten gebruiken van Coinbase. Iemand die nog iets anders heeft gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:28
Machlah schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:52:
[...]

Niet zo heel moeilijk te begrijpen toch? Als je op de top hebt gekocht of in ieder geval veel verlies hebt
geleden en op dit moment quitte staa is het niet zo heel gek dat je je geld terug wilt.

Wachten op nog hogere BTC waardes is voor sommige een te grote gok.
Als je er nu breakeven uitstapt heb je in eerste instantie meer geld geïnvesteerd dan voor die persoon verantwoord is, maar dat is mijn mening. Tenzij je denkt dat BTC naar 0 gaat, maar dan zou je in eerste instantie niet eens zijn ingestapt lijkt me.

Wat wel kan is dat je nu gedeeltelijk uitstapt zodat een bedrag over blijft waar je je prettig bij voelt als je in eerste instantie inderdaad met een te groot bedrag hebt geFOMO'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:54
cursquidHome schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:21:
[...]

Niet laten uitbetalen we gaan naar de 1.000.000, dat is het domste wat je kan doen :+ })
Satos, Bitonic, Litebit, CoinBase, Kraken, Bitstamp. De eerste 3 hebben hoge transactie kosten / betalen een lagere waarde uit.
Ik heb overigens met alle partijen goede ervaringen. Overboeking vanuit Bitstamp duurde een paar dagen de overige allemaal de volgende dag op de rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
TuutjDrie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:59:
[...]

Als je er nu breakeven uitstapt heb je in eerste instantie meer geld geïnvesteerd dan voor die persoon verantwoord is, maar dat is mijn mening. Tenzij je denkt dat BTC naar 0 gaat, maar dan zou je in eerste instantie niet eens zijn ingestapt lijkt me.

Wat wel kan is dat je nu gedeeltelijk uitstapt zodat een bedrag over blijft waar je je prettig bij voelt als je in eerste instantie inderdaad met een te groot bedrag hebt geFOMO'ed.
Iemand kan zich ook bedenken. Misschien kon de persoon het geld wel missen maar is er nu toch wel klaar mee. Dat iemand break-even uit stapt betekent niet dat die persoon het geld niet kon missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:03:
[...]

Iemand kan zich ook bedenken. Misschien kon de persoon het geld wel missen maar is er nu toch wel klaar mee. Dat iemand break-even uit stapt betekent niet dat die persoon het geld niet kon missen.
Hij geeft aan na anderhalf jaar zijn initiële inleg eruit te willen halen en door te willen gaan met de winst, dat lijkt me een redelijk rationele overweging? :? Buiten dat moet ieder dat lekker voor zich weten, ik snap hem wel iig. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:10:
[...]

Hij geeft aan na anderhalf jaar zijn initiële inleg eruit te willen halen en door te willen gaan met de winst, dat lijkt me een redelijk rationele overweging? :? Buiten dat moet ieder dat lekker voor zich weten, ik snap hem wel iig. :)
Ik ben het met je eens he ;) Quote je wel het juiste bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Oepsje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:00:
[...]

Satos, Bitonic, Litebit, CoinBase, Kraken, Bitstamp. De eerste 3 hebben hoge transactie kosten / betalen een lagere waarde uit.
Ik heb overigens met alle partijen goede ervaringen. Overboeking vanuit Bitstamp duurde een paar dagen de overige allemaal de volgende dag op de rekening
Heb alleen ervaring met Kraken maar dat was in het verleden één werkdag of korter. In de ochtend overgeboekt en in de middag was het binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Hebben we nou echt geen verklaring waarom die alts zo tering hard door het putje gaan afgelopen weken (inmiddels?) ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 09:58
argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:56:
Dus mensen die reeds geld hebben uitgehaald maakten gebruiken van Coinbase. Iemand die nog iets anders heeft gebruikt?
ik heb al een flink aantal keer Kraken gebruikt. Na verificatie tot max $25k per dag (en ik geloof dat er ook nog 'n maandlimiet is, maar die heb ik helaas nog nooit bereikt). Geld stond eigenlijk iedere keer in het volgende (werk)dagdeel op m'n ABN rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:22:
Hebben we nou echt geen verklaring waarom die alts zo tering hard door het putje gaan afgelopen weken (inmiddels?) ? :?
Denk dat veel mensen alts omzetten naar btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Denk dat je dan precies in de verkeerde zit, er zijn er ook enkele die stijgingen laten zien, dgd bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Crypts schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:30:
[...]

Denk dat je dan precies in de verkeerde zit, er zijn er ook enkele die stijgingen laten zien, dgd bijv. :)
Ja klopt, er zijn maar 3 altcoins die rode cijfers laten zien en die heb ik toevallig. De rest stijgt allemaal heel mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
:P :P Aangezien er toch weinig zinnigs uit jullie komt zo zonder mij hier :P :P

***HYBERNATE MODUS OFF***
Een grote zeer vermogende partij heeft veel Alts en wilde er vanaf:
Grote voorraad Alts --> Koop flink BTC, stuw alts omhoog --> Verkoop de Alts voor BTC --> BTC Stijgt verder --> Verkoop je BTC stapsgewijs --> Laatste "beetje" gebruik je voor een flinke knal naar beneden --> Koop je weer in op Alts
Laatste twee stappen gaan snel gebeuren.

En tadaa je was al rijk, maar nu ben je schat hemeltje rijk.
***HYBERNATE MODUS ON***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Thommie.nl schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:35:
[...]

:P :P Aangezien er toch weinig zinnigs uit jullie komt zo zonder mij hier :P :P

***HYBERNATE MODUS OFF***
Een grote zeer vermogende partij heeft veel Alts en wilde er vanaf:
Grote voorraad Alts --> Koop flink BTC, stuw alts omhoog --> Verkoop de Alts voor BTC --> BTC Stijgt verder --> Verkoop je BTC stapsgewijs --> Laatste "beetje" gebruik je voor een flinke knal naar beneden --> Koop je weer in op Alts
Laatste twee stappen gaan snel gebeuren.

En tadaa je was al rijk, maar nu ben je schat hemeltje rijk.
***HYBERNATE MODUS ON***
Alleen de alts stuwen niet omhoog als bitcoin stijgt, dus die vlieger gaat niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:38:
[...]

Alleen de alts stuwen niet omhoog als bitcoin stijgt, dus die vlieger gaat niet op :P
In euro's wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Maar als de alts tov bitcoin harder dalen dan de waarde van bitcoin in euro's stijgt, houd je netto minder over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:55:
[...]

Maar als de alts tov bitcoin harder dalen dan de waarde van bitcoin in euro's stijgt, houd je netto minder over
Niet als je zelf als eerst hebt verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Een wat oudere(70+) kennis van me, die al 40 jaar een zeer actief belegger is gaf altijd enorm af op de bitcoin en crypto.
Is niks en wordt niks. Tulpenbollen, enz. enz. Het bekende verhaal.

Deze week belde ie me: "uh, wil jij mij helpen om een aantal Bitcoins te kopen?"

Kijk, dat is volgens mij een signaal dat de conventionele beleggingswereld toch ook langzamerhand interesse gaat tonen.
Door de dip en het nu weer terugkomen krijgen ze er toch vertrouwen erin. Of, het is op z'n minst een gokje waard. Of noem het Fomo
En, als dat doorzet, is de sky-the-limit.

Imho wel met name Bitcoin.
De rest(zonder 1 uitzondering) zie ik zelf ook geen heil (meer) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
Het bloed zo erg dat ik een zakje NEO heb gekocht.
Heb wat op een verlanglijst staan wat ik graag nog in mijn PF wil voor het echt los gaat.
Dit was er 1 van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
DJ-Promo schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:15:
never try to catch a falling knife

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Heb wat op een verlanglijst staan wat ik graag nog in mijn PF wil voor het echt los gaat.
Dit was er 1 van.
Nog ff en ADA staat onder de 1000 sats weer. Wat zou het een slachting worden als BTC misschien ooit een correctie doet.. maar het lijkt wel of "daling van BTC" is geschrapt uit het woordenboek of in elk geval geen sprake van daling meer mag zijn, enkel stijging. Het lijkt wel een verkiezing waarbij 1 partij 98% van de stemmen krijgt.. BTC that is. Alle alts gaan heel diep het putje in mocht BTC toch nu een paar honderd punten dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Sahara schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:26:
[...]

Nog ff en ADA staat onder de 1000 sats weer. Wat zou het een slachting worden als BTC misschien ooit een correctie doet.. maar het lijkt wel of "daling van BTC" is geschrapt uit het woordenboek of in elk geval geen sprake van daling meer mag zijn, enkel stijging. Het lijkt wel een verkiezing waarbij 1 partij 98% van de stemmen krijgt.. BTC that is. Alle alts gaan heel diep het putje in mocht BTC toch nu een paar honderd punten dalen.
We testen nu steeds die 6100 usd grens... Denk als we er niet doorheen gaan, er sowieso wel iets van een correctie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
toineneman schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:24:
[...]

never try to catch a falling knife
Iemand moet het doen :P .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

toineneman schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:09:
Een wat oudere(70+) kennis van me, die al 40 jaar een zeer actief belegger is gaf altijd enorm af op de bitcoin en crypto.
Is niks en wordt niks. Tulpenbollen, enz. enz. Het bekende verhaal.

Deze week belde ie me: "uh, wil jij mij helpen om een aantal Bitcoins te kopen?"

Kijk, dat is volgens mij een signaal dat de conventionele beleggingswereld toch ook langzamerhand interesse gaat tonen.
Een kennis (65+) van mij .. al 40 jaar zeer actief én succesvol investeerder .. die alles wat hij aanraakte in goud deed laten veranderen belde mij van de week om te vragen hoe hij van z'n crypto af kon komen zonder heel z'n vermogen en pensioen in rook op te zien gaan.

Kijk, dat is volgens mij het signaal dat we allemaal nog steeds klappen meer geld kwijt zijn, dan er uiteindelijk mee gewonnen hebben. :Y

Bizar verhaal heh? ... B) ..en dan nog zijn er mensen die beweren dat "toeval" niet bestaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Turbo-Puppy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:16:
[...]

Een kennis (65+) van mij .. al 40 jaar zeer actief én succesvol investeerder .. die alles wat hij aanraakte in goud deed laten veranderen belde mij van de week om te vragen hoe hij van z'n crypto af kon komen zonder heel z'n vermogen en pensioen in rook op te zien gaan.

Kijk, dat is volgens mij het signaal dat we allemaal nog steeds klappen meer geld kwijt zijn, dan er uiteindelijk mee gewonnen hebben. :Y

Bizar verhaal heh? ... B) ..en dan nog zijn er mensen die beweren dat "toeval" niet bestaat. :+
Wat een idioot als hij al zijn vermogen en pensioen in crypto heeft gestoken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Dit was er 1 van.
Dapper hoor om nu te kopen, ik wacht nog wel ff tot we flink lager staan..........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Op bitmex wordt de 6000 zeer goed verdedigd..
Perfect moment om dit weekend long te gaan bijv... na een paar correcties

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 14:46 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@TomTorquay je btc waarde is weer terug.

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
A87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:46:
Op bitmex wordt de 6000 zeer goed verdedigd..
Perfect moment om dit weekend long te gaan bijv... na een paar correcties
Doe wat je niet laten kunt, long gaan dus, wel met bij voorkeur 50-100x leverage he :(:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:55:
[...]

Doe wat je niet laten kunt, long gaan dus, wel met bij voorkeur 50-100x leverage he :(:).
level 9000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
BTC sloopt echt alles, ICX duikt nu ook onder de 500 sat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin wrecking ball

Afbeeldingslocatie: https://previews.123rf.com/images/lightwise/lightwise1711/lightwise171100077/90855451-bitcoin-disruptive-new-economic-and-financial-currency-technology-as-a-wrecking-ball-destroying-a-wa.jpg

Alle alts kapot! Slopen is kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ik denk dat 100% alt-holders zelfs in fiat lager staan sinds de bitcoin stijging vanaf 4200. Ongelooflijk.

Sinds April is het echt hard gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

nu nog tether naar de klote en dan een drop van 2K graag :)

Go PAX >:)

[ Voor 11% gewijzigd door sourcecode op 09-05-2019 15:17 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Freefall incoming!

Mn nacht order : x50 short gemist op 40 USD, he wat jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:07:
Bitcoin wrecking ball

Alle alts kapot! Slopen is kopen.
ik wil meer geld verdomme 3dubbeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Je kan een hoog order plaatsen in de NXS/BNB markt... Have a look ;-)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/461124487119765505/576039964320596015/unknown.png

[ Voor 44% gewijzigd door argon007 op 09-05-2019 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De dumps zijn telkens zo krachteloos. Het gaat zo makkelijk weer terug omhoog.

[ Voor 68% gewijzigd door Tominatie op 09-05-2019 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:13:
ik denk dat 100% alt-holders zelfs in fiat lager staan sinds de bitcoin stijging vanaf 4200. Ongelooflijk.

Sinds April is het echt hard gegaan.
Dat kan ik beamen ja.

Alles is vies het ravijn in gepleurd behalve mijn plukje bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:56:
Zie de openingspost :) Ik zou je Coinbase Pro of Kraken aanraden, geen broker.
Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:12:
Wat ik wel bijzonder vind: echt alleen Bitcoin stijgt. Derest is eng stabiel.
Nee hoor, RLC en DGD blijven toppertjes in de pf de laatste dagen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Taro schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:46:
[...]

Zie de openingspost :) Ik zou je Coinbase Pro of Kraken aanraden, geen broker.

[...]

Nee hoor, RLC en DGD blijven toppertjes in de pf de laatste dagen :)
RLC, klein plukje van gekocht in Januari. Toch 200% in EUR en bijna 100% in BTC. Hoop dat RLC bij release van V3 nog een boost krijgt. Als die nou ooit een paar EUR ps waard wordt :D

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 09-05-2019 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20
Zijn hier nog mensen die sinds gisteren continu spam mail krijgen met als onderwerp

"Stellar airdrop for BTC and BCH owners."

deel van de mail:
BTC and BCH owners will receive an equivalent amount of XLM coins in the ration of 1:10000 for BTC and 1:1000 for BCH. If you have 1 BTC you will receive 10000 XLM valued at $ 900 (usd) and 1000 for 1 BHC valued at $ 90 (usd). The coins will be transferred automatic to your wallet after the claim has been made. The snapshot was made at block 575091 (Main Chain), 2019-05-08 07:11:47.
Ik heb sinds gisteren al bijna 200 mails gehad hiervan en telkens van een ander mail adres dus kan het ook niet blokkeren.

Vind er niet meteen veel over terug op internet.

De links voor te claimen verwijzen naar claim.stelarblockchain.com (note: stelar ipv stellar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Rakward schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:23:
Zijn hier nog mensen die sinds gisteren continu spam mail krijgen met als onderwerp
Helaas heb ik er ook al honderden ontvangen. Wordt je toch moedeloos van.

[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 09-05-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
green-tea schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:24:
[...]

Helaas heb ik er ook al honderden ontvangen. Wordt je toch moedeloos van.
ik zat op 183 mailtjes, gelukkig wel in mn spam box....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Rakward schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:23:

"Stellar airdrop for BTC and BCH owners."

deel van de mail:

[...]

Ik heb sinds gisteren al bijna 200 mails gehad hiervan en telkens van een ander mail adres dus kan het ook niet blokkeren.

Vind er niet meteen veel over terug op internet.

De links voor te claimen verwijzen naar claim.stelarblockchain.com (note: stelar ipv stellar)
Toevallig ergens mee gedaan met een giveaway van XLM ? Zulke mail krijg je niet zomaar zou je zeggen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20
jasper7878 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:25:
[...]

ik zat op 183 mailtjes, gelukkig wel in mn spam box....
Ja bij mij ook in spam maar krijg soms ook nog belangrijke dingen in men spam(die zelfs na 20 ker aan te klikken dan het geen ongewenste mail is toch in spam blijven komen) dus dan mis je makkelijker zoiets.
PilatuS schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:29:
[...]

Toevallig ergens mee gedaan met een giveaway van XLM ? Zulke mail krijg je niet zomaar zou je zeggen toch ?
Lang geleden mss, ben al even niet meer actief bezig met crypto. De occasionele spam mail begrijp ik mar 200 mails op 2 dagen? Dat is toch zinloos ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Ben benieuwd wat BNB zo gaat doen bij 20usdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Las gisteren dit:
Scam Coin?: Single Address Behind 50% of Bitcoin Cash Transactions
Heb er geen mening over maar misschien een ander hier wel.
Hierbij het betreffende BCH adres:
https://explorer.bitcoin....KYEKhdcthUSnNJ47Fx2U8Zwwn
Bron: https://www.zerohedge.com...bitcoin-cash-transactions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Swaha schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:33:
Ben benieuwd wat BNB zo gaat doen bij 20usdt. :)
20 usdt kosten ;) ,, flauw :D sorry. ik denk dat ie nog wel een stukje verder zakt als de rest van de alts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Is jullie ook al opgevallen dat de Bitfinex premium enorm snel aan het aflopen de afgelopen 24u.

Bitfinex BTC USDT : $6186
Binance BTC USDT : $6046

Verschil is nog maar een dikke $100 waar dit eerst rond de $300 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
RVE_NL schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:14:
Is jullie ook al opgevallen dat de Bitfinex premium enorm snel aan het aflopen de afgelopen 24u.

Bitfinex BTC USDT : $6186
Binance BTC USDT : $6046

Verschil is nog maar een dikke $100 waar dit eerst rond de $300 was.
Nog mensen hier die aan Margin Trading doen?

Binnenkort ook beschikbaar op Binance Margin Trading ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Weer wat mooie berichten door het doorbreken van 6000 nieuws.

''Een mooi middel en instrument voor al het zwarte geld in de wereld. Drugsdealers zijn er blij mee. Perfect voor de onderwereld en een goed instrument om nog meer van de legale bovenwereld op te kopen. Bitcoin is een maffia betaalmiddel en de jacht erop zal zeker worden gaan geopend en niets is veilig.''

''Bitcoins worden in de praktijk vaak gebruikt voor criminele transacties. Het zou dan ook moeten worden verboden!!!''

Van dat volk wat met de lotterijen meespeelt :9 En denken Lambo te rijden door even 1 lot te kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 17:28 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!