If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heb ik een jaar gemist?Richh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 02:15:
Het is Coinmarketcap official
Anderhalf jaar geleden dat we op dit niveau zaten. Long time no see

42,133,310,721 XRP *
En dan vragen mensen zich af waarom XRP niet moont.
Dit gaat allemaal toch wel makkelijk...
Voelt allemaal zo kunstmatig zoals het nu gaat.green-tea schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:06:
x50 short @ 6400?
Dit gaat allemaal toch wel makkelijk...
Laat maar lekker hard kunstmatig stijgen. Dan is de klap voor de hodlers minder erg.Bever! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:06:
[...]
Voelt allemaal zo kunstmatig zoals het nu gaat.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bewegen doen ze, alleen in de verkeerde richting!
Op naar bcash dan maar
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 09-05-2019 08:09 ]
Zijn er teveel van.
Vraag me af wat daar achterzit... Het is toch niet dat AL die alts rommel zijn, toch ?! Ik verwacht dat binnenkort er een paar wel enorm gaan stijgen, maar eerder de top coins. Bearmarket heeft toch echt zijn tol geeistlighting_ schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:16:
Alts hebben hun beste tijd gehad.
Zijn er teveel van.
Verwijderd
Hoeveel altcoins ken je die de 2013-2015 bear market overleefd hebben?Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:27:
[...]
Vraag me af wat daar achterzit... Het is toch niet dat AL die alts rommel zijn, toch ?! Ik verwacht dat binnenkort er een paar wel enorm gaan stijgen, maar eerder de top coins. Bearmarket heeft toch echt zijn tol geeist
Dominance erg hoog. bijna niks loopt mee met de stijgen.Slux schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:09:
LTC going down is geen goed teken, meestal loopt die net iets vooruit op de rest.
Op naar bcash dan maar
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ik ben een sukkel dat ik niet mee (durf) te profiteren van deze gratis stijgingen, maar ik denk dat deze stijging enkel en alleen wordt mogelijk gemaakt doordat grote hoeveelheden BTC door de exchanges zelf worden opgekocht om zodoende in het geval van Bitfinex en vermoedelijk ook door BitMEX de shorters te liquideren. Maar vergis je niet zodra de longs weer torenhoog zijn, zullen die bandieten bij Bitfinex geen moment aarzelen om alle longs te liquideren. Want Bitfinex e.d. zitten hiervoor hun eigen gewin en wij zijn de schapen die geslacht moeten worden, short of long.
Wat een hoop frustratie spreekt er uit deze post zegSahara schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:48:
Ik heb hier maar 1 gevoel bij: manipulatie van A tot Z. 100% zeker dat Bitfinex middels een kartel met de andere grote exchanges hier aan het manipuleren is, eerst heeft Bitfinex een verlies van 850 miljoen, dan de grootste Bitcoin exchange Binance gehacked en BTC stijgt gewoon door, normaal zou een enorme sell off volgen. Ik denk dat Bitfinex gewoon insolvabel is, Tether at best voor 74% gedekt is en dat Binance voor 1 week alle withdrawals/deposits heeft afgesloten is ook wel erg convenient.
Ik ben een sukkel dat ik niet mee (durf) te profiteren van deze gratis stijgingen, maar ik denk dat deze stijging enkel en alleen wordt mogelijk gemaakt doordat grote hoeveelheden BTC door de exchanges zelf worden opgekocht om zodoende in het geval van Bitfinex en vermoedelijk ook door BitMEX de shorters te liquideren. Maar vergis je niet zodra de longs weer torenhoog zijn, zullen die bandieten bij Bitfinex geen moment aarzelen om alle longs te liquideren. Want Bitfinex e.d. zitten hiervoor hun eigen gewin en wij zijn de schapen die geslacht moeten worden, short of long.
Nu geloof ik niet dat je op basis van vroegere gegevens precies kan voorspellen wat er gebeurd maar zaken doen zich wel vaak herhalen omdat mensen voor een deel gewoon voorspelbaar reageren. Kijk eens naar de periode 2015-2016. Toen had je ook een heel lange periode van langzame prijsstijging voordat het echt los ging. Ik denk dat we gewoon weer in een zelfde periode zitten. Prijs zal mogelijk "rustig" tot 10.000 stijgen de komende maanden dan komt het weer volop in de media en begint de hype weer.Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:55:
Tja wat moet je hier nu mee ? Rond december had ik het gevoel dat de bullmarket misschien al gestart was...We zijn nu 5 maand later...En infeite zijn we nog aan het stijgen. Ik kan gewoon niet geloven dat een bullmarket gewoon NU al gestart is. Langs de andere kant...Waarom zou het niet kunnen ?
niet zo zeer. Ik begrijp wel wat @Sahara bedoeld, echter deel ik het niet 100%. Cryptomarkt is hoe dan ook weer in aantrek, of nou bitfinex manipuleert of niet, we zullen dat ook wel gauw merken. Straks raken we de 6.4K aan, waar heel veel trading plaats vind, heel veel resistance. Als Sahara gelijk heeft, dalen we niet.Oepsje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:04:
[...]
Wat een hoop frustratie spreekt er uit deze post zeg
Wat ik wel bijzonder vind: echt alleen Bitcoin stijgt. Derest is eng stabiel.
Mwaw frustratie, het is eerder een verhaal van Don Quichot en de windmolens, een realisatie dat je zo'n gevecht niet kan winnen. Paar mogelijkheden hier:Oepsje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:04:
[...]
Wat een hoop frustratie spreekt er uit deze post zeg
- Het is ofwel in BTC zitten en steeds een beetje rijker te worden, tot het moment, dat er een enorme rode candle komt en je dan alsnog genaaid wordt.
- Of in een stable coin zitten en niet rijk worden en later alsnog instappen als het kaartenhuis in elkaar is gestort.
- Of in een altcoin zitten, wat door de stijging van BTC nagenoeg helemaal leegloopt in sats en dat je dan letterlijk arm wordt op korte en lange termijn.
- Of het stijgt van hier tot $ 1.000.000 door en mensen zoals jij zullen vermoedelijk denken dat mensen zoals ik gefrustreerd zijn en dat zo een megalomane stijging gewoon de normaalste zaak van de wereld is en er geen vuiltje aan de lucht is.
[ Voor 8% gewijzigd door Sahara op 09-05-2019 09:18 ]
Coinbase, Localbitcion, ...?
Coinbase Pro.argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:19:
Wat is de goedkoopste manier die jullie gebruiken om BTC uit te laten betalen in €?
Verwijderd
Lekkere pump, RLC. Goeie call dit!Taro schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:
iExec (RLC) lanceert over een week V3 en kondigt een en ander aan. De afgelopen weken is de koers al mooi gestegen. Destijds een keer een aantal VM's gestart om hun product te proberen, daarna eigenlijk een beetje op de achtergrond geraakt.
Ik koop er toch een aantal, ondanks dat het waarschijnlijk al sell the news tijd aan het worden is... Past samen met DGD en PAX mooi in de pf op het moment.
[Twitter]
Edit: Op Binance staat er een 73 ETH buy order op RLC, hopelijk komt er nog wat vuurwerk.
Niet laten uitbetalen we gaan naar de 1.000.000, dat is het domste wat je kan doenargon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:19:
Wat is de goedkoopste manier die jullie gebruiken om BTC uit te laten betalen in €?
Dan nog zet die x3.5 in BTC op een offline wallet en wacht op de volgende bullrun. Als je echt vertrouwen hebt in de BTC zal blijven bestaan en weer zal stijgen naar grote hoogte. Dan zou ik zeggen offline halen en hodl tot de volgende moon en dan laten uitbetalen. Of heb je geen vertrouwen in de toekomst ??argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:22:
Ik ben de laatste 4 maanden x 3.5 gegaan en zou er toch graag mijn uitleg uithalen zodat ik enkel nog met winst speel. Vandaar...
edit: wat ga je anders met dat geld doen??
[ Voor 3% gewijzigd door cursquidHome op 09-05-2019 09:27 ]
Iemand ontmoedigen om zijn inleg eruit te halen en met winst door te handelen vind ik wel een beetje verkeerd.cursquidHome schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:26:
[...]
Dan nog zet die x3.5 in BTC op een offline wallet en wacht op de volgende bullrun. Als je echt vertrouwen hebt in de BTC zal blijven bestaan en weer zal stijgen naar grote hoogte. Dan zou ik zeggen offline halen en hodl tot de volgende moon en dan laten uitbetalen. Of heb je geen vertrouwen in de toekomst ??
edit: wat ga je anders met dat geld doen??
Het is imo een hele verstandige keuze. Had ik dat maar gedaan in Dec 2017

Aan de andere kant: RSI op dag, uur en week zit in bullish gebied. Ik zie het wel positief in, eigenlijk
edit: gaat over BTC, in USD
[ Voor 7% gewijzigd door hansdegit op 09-05-2019 09:33 ]
dat is waar.....garantie tot de deur. Je moet het inderdaad zelf weten. @argon007 je kan dan in ieder geval tegen iedereen zeggen dat je winst/gelijk hebt gehaald uit crypto.Rrehorst schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:32:
[...]
Iemand ontmoedigen om zijn inleg eruit te halen en met winst door te handelen vind ik wel een beetje verkeerd.
Het is imo een hele verstandige keuze. Had ik dat maar gedaan in Dec 2017
Je moet het idd helemaal zelf weten echter als je vertrouwen hebt in crypto op lange termijn dan zou ik hodl in BTC. Heb je geen vetrouwen of beter slapen met de gedachten dat je niks verloren hebt dan moet je het er zeker uithalen.
Dus na een jaar en half ben ik eindelijk vertrokken :-)
Rebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 08:27:
[...]
Vraag me af wat daar achterzit... Het is toch niet dat AL die alts rommel zijn, toch ?! Ik verwacht dat binnenkort er een paar wel enorm gaan stijgen, maar eerder de top coins. Bearmarket heeft toch echt zijn tol geeist
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
dat heb je dan best goed gedaan om het verlies weer helemaal recht te trekken. Dat is mij nog niet gelukt, maarja misschien ben ik meer een hodl dan de waves goed volgen.argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:50:
Ik haal er sowieso mijn inleg uit. Gaat over een 2k€ die ik heb gekocht in December 2017 (jaaa, de top).
Dus na een jaar en half ben ik eindelijk vertrokken :-)
En dat zal de komende tijd niet veranderen denk ik
Dat is ook goed, anders kunnen anderen niet uitcashen.Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:25:
Waar sommigen al denken aan uitcashen, denk ik alleen aan bijkopen.
XRP = trash
Zekers. Ik doe het met alle liefde elke maand.Mr_Ripple schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:27:
[...]
Dat is ook goed, anders kunnen anderen niet uitcashen.
Snap ik ook niet goed...Wat mij betreft moet het echte geweld nog komen de komende maanden en jaren...Waarom men nu al zou uitcashen is me ook een mysterie ?!Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:25:
Waar sommigen al denken aan uitcashen, denk ik alleen aan bijkopen.
Bikkel!Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:30:
[...]
Zekers. Ik doe het met alle liefde elke maand.

XRP = trash
Goede call van mij! *NOT*PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:33:
[...]
Klein gedeelte in PAX voor de nacht gedaan voor de zekerheid

Edit; niet alleen HOT. Elke alt wordt verlaten als een zinkend schip
[ Voor 45% gewijzigd door PHPResource op 09-05-2019 10:44 ]
Ben gisteren ook gedeeltelijk uitgestapt naar PAX, je bent niet de enige.
Logisch toch na die pump van 6 sats naar 47 sats, dat soort stijgingen zijn niet houdbaar. Daling gaat alleen langzaam vanwege het orderboek. Terugzakken naar 10 sats zie ik wel gebeuren komende weken, zeker als BTC blijft doorstijgen.Dacide schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:40:
Sodeju, Holo/HOT gaat enorm door het potje.
10 lijkt me wat laag. Maar zo rond de 12-16 lijkt me zeer aannemelijk ja. Jammer dat Holo (voor nu) niet de hype kon waarmaken voor het 'grote' publiek.TuutjDrie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:04:
[...]
Logisch toch na die pump van 6 sats naar 47 sats, dat soort stijgingen zijn niet houdbaar. Daling gaat alleen langzaam vanwege het orderboek. Terugzakken naar 10 sats zie ik wel gebeuren komende weken, zeker als BTC blijft doorstijgen.
Niet zo heel moeilijk te begrijpen toch? Als je op de top hebt gekocht of in ieder geval veel verlies hebtRebbelx schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:36:
[...]
.Waarom men nu al zou uitcashen is me ook een mysterie ?!
geleden en op dit moment quitte staa is het niet zo heel gek dat je je geld terug wilt.
Wachten op nog hogere BTC waardes is voor sommige een te grote gok.
Als je er nu breakeven uitstapt heb je in eerste instantie meer geld geïnvesteerd dan voor die persoon verantwoord is, maar dat is mijn mening. Tenzij je denkt dat BTC naar 0 gaat, maar dan zou je in eerste instantie niet eens zijn ingestapt lijkt me.Machlah schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:52:
[...]
Niet zo heel moeilijk te begrijpen toch? Als je op de top hebt gekocht of in ieder geval veel verlies hebt
geleden en op dit moment quitte staa is het niet zo heel gek dat je je geld terug wilt.
Wachten op nog hogere BTC waardes is voor sommige een te grote gok.
Wat wel kan is dat je nu gedeeltelijk uitstapt zodat een bedrag over blijft waar je je prettig bij voelt als je in eerste instantie inderdaad met een te groot bedrag hebt geFOMO'ed.
Satos, Bitonic, Litebit, CoinBase, Kraken, Bitstamp. De eerste 3 hebben hoge transactie kosten / betalen een lagere waarde uit.cursquidHome schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:21:
[...]
Niet laten uitbetalen we gaan naar de 1.000.000, dat is het domste wat je kan doen![]()
Ik heb overigens met alle partijen goede ervaringen. Overboeking vanuit Bitstamp duurde een paar dagen de overige allemaal de volgende dag op de rekening
Iemand kan zich ook bedenken. Misschien kon de persoon het geld wel missen maar is er nu toch wel klaar mee. Dat iemand break-even uit stapt betekent niet dat die persoon het geld niet kon missen.TuutjDrie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:59:
[...]
Als je er nu breakeven uitstapt heb je in eerste instantie meer geld geïnvesteerd dan voor die persoon verantwoord is, maar dat is mijn mening. Tenzij je denkt dat BTC naar 0 gaat, maar dan zou je in eerste instantie niet eens zijn ingestapt lijkt me.
Wat wel kan is dat je nu gedeeltelijk uitstapt zodat een bedrag over blijft waar je je prettig bij voelt als je in eerste instantie inderdaad met een te groot bedrag hebt geFOMO'ed.
Hij geeft aan na anderhalf jaar zijn initiële inleg eruit te willen halen en door te willen gaan met de winst, dat lijkt me een redelijk rationele overweging?Machlah schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Iemand kan zich ook bedenken. Misschien kon de persoon het geld wel missen maar is er nu toch wel klaar mee. Dat iemand break-even uit stapt betekent niet dat die persoon het geld niet kon missen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ben het met je eens heCrypts schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:10:
[...]
Hij geeft aan na anderhalf jaar zijn initiële inleg eruit te willen halen en door te willen gaan met de winst, dat lijkt me een redelijk rationele overweging?Buiten dat moet ieder dat lekker voor zich weten, ik snap hem wel iig.
Heb alleen ervaring met Kraken maar dat was in het verleden één werkdag of korter. In de ochtend overgeboekt en in de middag was het binnen.Oepsje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:00:
[...]
Satos, Bitonic, Litebit, CoinBase, Kraken, Bitstamp. De eerste 3 hebben hoge transactie kosten / betalen een lagere waarde uit.
Ik heb overigens met alle partijen goede ervaringen. Overboeking vanuit Bitstamp duurde een paar dagen de overige allemaal de volgende dag op de rekening
ik heb al een flink aantal keer Kraken gebruikt. Na verificatie tot max $25k per dag (en ik geloof dat er ook nog 'n maandlimiet is, maar die heb ik helaas nog nooit bereikt). Geld stond eigenlijk iedere keer in het volgende (werk)dagdeel op m'n ABN rekening.argon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:56:
Dus mensen die reeds geld hebben uitgehaald maakten gebruiken van Coinbase. Iemand die nog iets anders heeft gebruikt?
Denk dat veel mensen alts omzetten naar btc.PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:22:
Hebben we nou echt geen verklaring waarom die alts zo tering hard door het putje gaan afgelopen weken (inmiddels?) ?
Denk dat je dan precies in de verkeerde zit, er zijn er ook enkele die stijgingen laten zien, dgd bijv.PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:22:
Hebben we nou echt geen verklaring waarom die alts zo tering hard door het putje gaan afgelopen weken (inmiddels?) ?
Ja klopt, er zijn maar 3 altcoins die rode cijfers laten zien en die heb ik toevallig. De rest stijgt allemaal heel mooi!Crypts schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:30:
[...]
Denk dat je dan precies in de verkeerde zit, er zijn er ook enkele die stijgingen laten zien, dgd bijv.
PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:22:
***HYBERNATE MODUS OFF***
Een grote zeer vermogende partij heeft veel Alts en wilde er vanaf:
Grote voorraad Alts --> Koop flink BTC, stuw alts omhoog --> Verkoop de Alts voor BTC --> BTC Stijgt verder --> Verkoop je BTC stapsgewijs --> Laatste "beetje" gebruik je voor een flinke knal naar beneden --> Koop je weer in op Alts
Laatste twee stappen gaan snel gebeuren.
En tadaa je was al rijk, maar nu ben je schat hemeltje rijk.
***HYBERNATE MODUS ON***
Alleen de alts stuwen niet omhoog als bitcoin stijgt, dus die vlieger gaat niet opThommie.nl schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:35:
[...]
![]()
Aangezien er toch weinig zinnigs uit jullie komt zo zonder mij hier
![]()
![]()
***HYBERNATE MODUS OFF***
Een grote zeer vermogende partij heeft veel Alts en wilde er vanaf:
Grote voorraad Alts --> Koop flink BTC, stuw alts omhoog --> Verkoop de Alts voor BTC --> BTC Stijgt verder --> Verkoop je BTC stapsgewijs --> Laatste "beetje" gebruik je voor een flinke knal naar beneden --> Koop je weer in op Alts
Laatste twee stappen gaan snel gebeuren.
En tadaa je was al rijk, maar nu ben je schat hemeltje rijk.
***HYBERNATE MODUS ON***
In euro's wel.....PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:38:
[...]
Alleen de alts stuwen niet omhoog als bitcoin stijgt, dus die vlieger gaat niet op
Maar als de alts tov bitcoin harder dalen dan de waarde van bitcoin in euro's stijgt, houd je netto minder over
Niet als je zelf als eerst hebt verkocht.PHPResource schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:55:
[...]
Maar als de alts tov bitcoin harder dalen dan de waarde van bitcoin in euro's stijgt, houd je netto minder over
Is niks en wordt niks. Tulpenbollen, enz. enz. Het bekende verhaal.
Deze week belde ie me: "uh, wil jij mij helpen om een aantal Bitcoins te kopen?"
Kijk, dat is volgens mij een signaal dat de conventionele beleggingswereld toch ook langzamerhand interesse gaat tonen.
Door de dip en het nu weer terugkomen krijgen ze er toch vertrouwen erin. Of, het is op z'n minst een gokje waard. Of noem het Fomo
En, als dat doorzet, is de sky-the-limit.
Imho wel met name Bitcoin.
De rest(zonder 1 uitzondering) zie ik zelf ook geen heil (meer) in.
Heb wat op een verlanglijst staan wat ik graag nog in mijn PF wil voor het echt los gaat.
Dit was er 1 van.
never try to catch a falling knifeDJ-Promo schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:15:
Het bloed zo erg dat ik een zakje NEO heb gekocht.
Nog ff en ADA staat onder de 1000 sats weer. Wat zou het een slachting worden als BTC misschien ooit een correctie doet.. maar het lijkt wel of "daling van BTC" is geschrapt uit het woordenboek of in elk geval geen sprake van daling meer mag zijn, enkel stijging. Het lijkt wel een verkiezing waarbij 1 partij 98% van de stemmen krijgt.. BTC that is. Alle alts gaan heel diep het putje in mocht BTC toch nu een paar honderd punten dalen.DJ-Promo schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:15:
Heb wat op een verlanglijst staan wat ik graag nog in mijn PF wil voor het echt los gaat.
Dit was er 1 van.
We testen nu steeds die 6100 usd grens... Denk als we er niet doorheen gaan, er sowieso wel iets van een correctie komt.Sahara schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:26:
[...]
Nog ff en ADA staat onder de 1000 sats weer. Wat zou het een slachting worden als BTC misschien ooit een correctie doet.. maar het lijkt wel of "daling van BTC" is geschrapt uit het woordenboek of in elk geval geen sprake van daling meer mag zijn, enkel stijging. Het lijkt wel een verkiezing waarbij 1 partij 98% van de stemmen krijgt.. BTC that is. Alle alts gaan heel diep het putje in mocht BTC toch nu een paar honderd punten dalen.
Een kennis (65+) van mij .. al 40 jaar zeer actief én succesvol investeerder .. die alles wat hij aanraakte in goud deed laten veranderen belde mij van de week om te vragen hoe hij van z'n crypto af kon komen zonder heel z'n vermogen en pensioen in rook op te zien gaan.toineneman schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:09:
Een wat oudere(70+) kennis van me, die al 40 jaar een zeer actief belegger is gaf altijd enorm af op de bitcoin en crypto.
Is niks en wordt niks. Tulpenbollen, enz. enz. Het bekende verhaal.
Deze week belde ie me: "uh, wil jij mij helpen om een aantal Bitcoins te kopen?"
Kijk, dat is volgens mij een signaal dat de conventionele beleggingswereld toch ook langzamerhand interesse gaat tonen.
Kijk, dat is volgens mij het signaal dat we allemaal nog steeds klappen meer geld kwijt zijn, dan er uiteindelijk mee gewonnen hebben.

Bizar verhaal heh? ...
Wat een idioot als hij al zijn vermogen en pensioen in crypto heeft gestoken.Turbo-Puppy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:16:
[...]
Een kennis (65+) van mij .. al 40 jaar zeer actief én succesvol investeerder .. die alles wat hij aanraakte in goud deed laten veranderen belde mij van de week om te vragen hoe hij van z'n crypto af kon komen zonder heel z'n vermogen en pensioen in rook op te zien gaan.
Kijk, dat is volgens mij het signaal dat we allemaal nog steeds klappen meer geld kwijt zijn, dan er uiteindelijk mee gewonnen hebben.![]()
Bizar verhaal heh? .....en dan nog zijn er mensen die beweren dat "toeval" niet bestaat.
Dapper hoor om nu te kopen, ik wacht nog wel ff tot we flink lager staan..........DJ-Promo schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:15:
Dit was er 1 van.
Prepare for the next ATH
Perfect moment om dit weekend long te gaan bijv... na een paar correcties
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 14:46 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Doe wat je niet laten kunt, long gaan dus, wel met bij voorkeur 50-100x leverage heA87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:46:
Op bitmex wordt de 6000 zeer goed verdedigd..
Perfect moment om dit weekend long te gaan bijv... na een paar correcties

level 9000Sahara schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:55:
[...]
Doe wat je niet laten kunt, long gaan dus, wel met bij voorkeur 50-100x leverage he.
Sinds April is het echt hard gegaan.
Go PAX
[ Voor 11% gewijzigd door sourcecode op 09-05-2019 15:17 ]
Prepare for the next ATH
Mn nacht order : x50 short gemist op 40 USD, he wat jammer!
ik wil meer geld verdomme 3dubbeltjesVerwijderd schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:07:
Bitcoin wrecking ball
Alle alts kapot! Slopen is kopen.

[ Voor 44% gewijzigd door argon007 op 09-05-2019 15:37 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Tominatie op 09-05-2019 22:15 ]
Verwijderd
Dat kan ik beamen ja.Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:13:
ik denk dat 100% alt-holders zelfs in fiat lager staan sinds de bitcoin stijging vanaf 4200. Ongelooflijk.
Sinds April is het echt hard gegaan.
Alles is vies het ravijn in gepleurd behalve mijn plukje bitcoin.
Zie de openingspostargon007 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:56:
Dus mensen die reeds geld hebben uitgehaald maakten gebruiken van Coinbase. Iemand die nog iets anders heeft gebruikt?
Nee hoor, RLC en DGD blijven toppertjes in de pf de laatste dagenTominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:12:
Wat ik wel bijzonder vind: echt alleen Bitcoin stijgt. Derest is eng stabiel.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
RLC, klein plukje van gekocht in Januari. Toch 200% in EUR en bijna 100% in BTC. Hoop dat RLC bij release van V3 nog een boost krijgt. Als die nou ooit een paar EUR ps waard wordtTaro schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:46:
[...]
Zie de openingspostIk zou je Coinbase Pro of Kraken aanraden, geen broker.
[...]
Nee hoor, RLC en DGD blijven toppertjes in de pf de laatste dagen
[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 09-05-2019 15:57 ]
"Stellar airdrop for BTC and BCH owners."
deel van de mail:
Ik heb sinds gisteren al bijna 200 mails gehad hiervan en telkens van een ander mail adres dus kan het ook niet blokkeren.BTC and BCH owners will receive an equivalent amount of XLM coins in the ration of 1:10000 for BTC and 1:1000 for BCH. If you have 1 BTC you will receive 10000 XLM valued at $ 900 (usd) and 1000 for 1 BHC valued at $ 90 (usd). The coins will be transferred automatic to your wallet after the claim has been made. The snapshot was made at block 575091 (Main Chain), 2019-05-08 07:11:47.
Vind er niet meteen veel over terug op internet.
De links voor te claimen verwijzen naar claim.stelarblockchain.com (note: stelar ipv stellar)
Helaas heb ik er ook al honderden ontvangen. Wordt je toch moedeloos van.Rakward schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:23:
Zijn hier nog mensen die sinds gisteren continu spam mail krijgen met als onderwerp
[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 09-05-2019 16:25 ]
ik zat op 183 mailtjes, gelukkig wel in mn spam box....green-tea schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:24:
[...]
Helaas heb ik er ook al honderden ontvangen. Wordt je toch moedeloos van.
Toevallig ergens mee gedaan met een giveaway van XLM ? Zulke mail krijg je niet zomaar zou je zeggen toch ?Rakward schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:23:
Zijn hier nog mensen die sinds gisteren continu spam mail krijgen met als onderwerp
"Stellar airdrop for BTC and BCH owners."
deel van de mail:
[...]
Ik heb sinds gisteren al bijna 200 mails gehad hiervan en telkens van een ander mail adres dus kan het ook niet blokkeren.
Vind er niet meteen veel over terug op internet.
De links voor te claimen verwijzen naar claim.stelarblockchain.com (note: stelar ipv stellar)
Ja bij mij ook in spam maar krijg soms ook nog belangrijke dingen in men spam(die zelfs na 20 ker aan te klikken dan het geen ongewenste mail is toch in spam blijven komen) dus dan mis je makkelijker zoiets.jasper7878 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:25:
[...]
ik zat op 183 mailtjes, gelukkig wel in mn spam box....
Lang geleden mss, ben al even niet meer actief bezig met crypto. De occasionele spam mail begrijp ik mar 200 mails op 2 dagen? Dat is toch zinloos ....PilatuS schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:29:
[...]
Toevallig ergens mee gedaan met een giveaway van XLM ? Zulke mail krijg je niet zomaar zou je zeggen toch ?
Heb er geen mening over maar misschien een ander hier wel.Scam Coin?: Single Address Behind 50% of Bitcoin Cash Transactions
Hierbij het betreffende BCH adres:
https://explorer.bitcoin....KYEKhdcthUSnNJ47Fx2U8Zwwn
Bron: https://www.zerohedge.com...bitcoin-cash-transactions
20 usdt kosten
Bitfinex BTC USDT : $6186
Binance BTC USDT : $6046
Verschil is nog maar een dikke $100 waar dit eerst rond de $300 was.
Nog mensen hier die aan Margin Trading doen?RVE_NL schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 17:14:
Is jullie ook al opgevallen dat de Bitfinex premium enorm snel aan het aflopen de afgelopen 24u.
Bitfinex BTC USDT : $6186
Binance BTC USDT : $6046
Verschil is nog maar een dikke $100 waar dit eerst rond de $300 was.
Binnenkort ook beschikbaar op Binance Margin Trading
''Een mooi middel en instrument voor al het zwarte geld in de wereld. Drugsdealers zijn er blij mee. Perfect voor de onderwereld en een goed instrument om nog meer van de legale bovenwereld op te kopen. Bitcoin is een maffia betaalmiddel en de jacht erop zal zeker worden gaan geopend en niets is veilig.''
''Bitcoins worden in de praktijk vaak gebruikt voor criminele transacties. Het zou dan ook moeten worden verboden!!!''
Van dat volk wat met de lotterijen meespeelt
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 17:28 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!