Crypts schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:46:
[...]
Blijft toch een gekke gedachtengang van CZ die hij beter niet via twitter de wereld in had kunnen sturen... Ik begin steeds meer te twijfelen aan dit heerschap, eerst dat SV verhaal, vervolgens Tether en nu dit. Ik snap dat Binance/hij veel invloed heeft, misschien ook wel teveel...
Dat afschuiven op de eindgebruikers vind ik ook wat makkelijk, hoewel hij schuift het niet direct af maar hint er wel op en vergoed gewoon alles. Mooie manier om snel speculatie op te starten en de aandacht af te leiden.
Ik denk persoonlijk dat er veel meer speelt dan wij weten. Volledige transparantie zullen we denk ik niet krijgen. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar het blijkt weer eens bevestigd:
Not your keys, not your coins.
Als ik nu een flink bedrag om mee te traden op Binance had staan zou ik niet happy zijn. Je bent gewoon de controle kwijt zodra je je coins erop zet.
Maar wel heel apart dat een rollback überhaupt werdt geopperd; had ik niet verwacht van CZ. Hij zou beter moeten weten dat zoiets te belachelijk voor woorden is en ook absoluut funest voor Bitcoin en daarmee de complete markt.
Ik geloof niet dat het 'slechts' om 40 miljoen gaat. Echt aparte situaties weer. Zoals je al zegt misschien een manier om de aandacht van de echte problemen af te leiden?