Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 120 Laatste
Acties:
  • 276.855 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:21:
[...]

Hahahaha ik kijk al die TA’ers niet meer. Ze lullen toch altijd maar wat, je hebt er naar mijn idee weinig aan.
Ik denk dat ze allemaal sensatie maken om meer kijkers te trekken. Je ziet ook bijna elke keer dat ze hun analyses wijzigen. Tijd verspilling als je kijkt. Vooral als je voor lange termijn koopt

lighting_ wijzigde deze reactie 07-05-2019 16:39 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12-07 11:50
Allemaal sell-orders geraakt rond de 6k, vandaar de sell plus wat stop losses denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:27:
[...]

Ik denk dat ze allemaal sensatie maken om meer kijkers te trekken. Je ziet ook bijna elke keer dat ze hun analyses wijzigen. Tijd verspilling als je kijkt. Vooral als je voor lange termijn koopt
Ze willen meer geld en gaan dan maar op youtube hun nasty persoonlijkheid te koop zetten. geen probleem mee als het straight up is, maar ze liegen en manipuleren de boel bij elkaar.
Kut amateurs zijn het.

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 16:50 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02:00
A87 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:49:
[...]

Kut amateurs zijn het.
Eerder paid shills ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 01:24
Ik ben mijn NANO kwijt op Kucoin, verkocht voor 3300 sat! Check de spike maar eens, had nog veel beter kunnen zijn! 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Gaat weer lekker met de ARK het hele schip blijft maar zinken.
Beste project maar meest KEK manier van bedrijfsvoering en community bouwen....

Wat een sukkels zijn het geworden, soms wordt er dagen lang niet gepost op hun reddit. Blijft weinig over.
Dit gaat helemaal mis! En het gelieg over Eindatums. Alles gedumpt, vertrouw het totaal niet meer.
Die coins van mijn ma maar omgezet in BTC voorlopig

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 18:25 (52%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 08:49
A87 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:22:

Wat een sukkels zijn het geworden, soms wordt er dagen lang niet gepost op hun reddit. Blijft weinig over.
Dit gaat helemaal mis! En het gelieg over Eindatums. Alles gedumpt, vertrouw het totaal niet meer.
Ik heb vorige maand mijn arkjes, xrp en xlm verkocht.. geen spijt van gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 04:00
Het gaat weer lekker, de aandelenbeursen op behoorlijk verlies, de turkse Lira flikkert in mekaar
en de BTC is stijgende d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
RaptorXS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:36:
Het gaat weer lekker, de aandelenbeursen op behoorlijk verlies, de turkse Lira flikkert in mekaar
laat buffet maar lekker lullen. Wanneer BTC 100k is dan stapt hij in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 08:49
RaptorXS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:36:
Ik weet niet waarom, maar als ik iets over holochain zoek krijg ik altijd een vreselijk hoeveelheid aan Turkse berichten te zien, HOT is hot in Turkije volgens mij..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• twain4me
Pelox2002 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:45:
[...]

Ik weet niet waarom, maar als ik iets over holochain zoek krijg ik altijd een vreselijk hoeveelheid aan Turkse berichten te zien, HOT is hot in Turkije volgens mij..
Met zoon regering zou ik ook HOLO omarmen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Swaha
A87 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:22:

Klinkt als de gemiddelde coin, zeker geen uitzondering :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15-07 18:45
Tijdens de drop van 16:00 is Bitcoin / USDT op Binance 188 gedaald en Bitcoin / PAX op Binance zelfs met 296 gedaald. De reden daarvoor lijkt mij het dunne PAX orderbook en dat vind ik wel verontrustend. Bij een grotere drop wordt het verschil dus nog groter. Je verliest extra fiat door dat dunne orderbook als je een market sell met lage limit uitvoert.

Gelukkig had ik vanochtend 50% alts gecashed en verder geen stop losses staan, we klimmen weer langzaam omhoog, maar, als ik vanaf nu stop losses instel denk ik dat ik dat 50/50 in USDT/PAX ga doen. Ja, risico ivm Tether/Bitfinex, maar dan krijgt Bitcoin ook een klap en die zal ook niet mals zijn. Eigenlijk moeten we met zijn allen afspreken om juist Bitcoin te kopen als Tether klapt, ik zie alleen maar voordelen :)

I‘m not buying $BTC, I‘m selling fiat | Bitcoin prijzen vergelijken | Domotica

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Na 1 zo'n grote drop komt er meestal geen 2e, direct, snel erna....
Was wel even schrikken ik dacht Godverdomme toch geen 15% omlaag heh.

Tering crypto nerveuse shit joh. 1x FUD en crash it.
Heb mijn tactiek er al op aangepast.
Lage/medium inzet, maar verhogen na crash.. Komt er geen crash niet verhogen. Wel rekening houden met een eventuele 2e opeenvolgende crash die ongeveer zelfde niveau uitkomt qua prijs.

Ging al een keer goed rekt op zon crash 8)7 Die stoplosses die allemaal omlaag worden geboord, vuile smeerlappen

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 19:11 (104%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• twain4me
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:03:
Tijdens de drop van 16:00 is Bitcoin / USDT op Binance 188 gedaald en Bitcoin / PAX op Binance zelfs met 296 gedaald. De reden daarvoor lijkt mij het dunne PAX orderbook en dat vind ik wel verontrustend. Bij een grotere drop wordt het verschil dus nog groter. Je verliest extra fiat door dat dunne orderbook als je een market sell met lage limit uitvoert.

Gelukkig had ik vanochtend 50% alts gecashed en verder geen stop losses staan, we klimmen weer langzaam omhoog, maar, als ik vanaf nu stop losses instel denk ik dat ik dat 50/50 in USDT/PAX ga doen. Ja, risico ivm Tether/Bitfinex, maar dan krijgt Bitcoin ook een klap en die zal ook niet mals zijn. Eigenlijk moeten we met zijn allen afspreken om juist Bitcoin te kopen als Tether klapt, ik zie alleen maar voordelen :)
Ik zoek mijn heil in de euro op bitvavo, ze zoeken het maar uit met al die vage stablemuntjes.
Dan maar iets meer fees.

moet alleen een dikker orderboek komen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
Weer 12.5k BTC uit de Biftinex coldwallet: https://bitinfocharts.com...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Bever!

Ondertitel

spelen met vuur als je het daar nog laat staan imo..

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:27

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mt. Gox 2.0 begint het op te lijken zo ja. Ai.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Als iedereen zich van Bitfinnex wat aantrekt krijg je weer fud. Niet naar kijken is ten dode opgeschreven.

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 19:41 (26%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:39:
Mt. Gox 2.0 begint het op te lijken zo ja. Ai.
Inderdaad.

Ze willen een miljard ophalen waarbij ze dat geld blijkbaar nodig hebben om verder te kunnen. Ik geloof er alleen weinig van dat ze dit gaan ophalen. Verder is iedereen die daar aan het handelen is/was aan het vertrekken waardoor de inkomsten alleen maar terug lopen. Iemand als Philakone geeft aan dat ie moeite heeft er weg te komen, geen idee hoe of wat precies, maar klinkt niet positief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 15-07 15:21
Iedereen met een beetje stack is daar inmiddels wel weg toch? Juist een goed teken dat er steeds meer BTC uit de coldwallet verdwijnt. Dat betekent dat iedereen zijn BTC ergens anders stalt en dat het omvallen van Bitfinex niet zoveel meer uitmaakt. Vroeg of laat is het ook wel lekker om van USDT af te zijn, liever nu dan wanneer alle Henk en Ingrids terug zijn en in paniek raken omdat ze denken dat je niet meer kan traden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik hoop zelf dat het met een sisser gaat aflopen. De val van Bitfinex en dan waarschijnlijk ook Tether lijkt me niet positief voor de markt :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!
Malawolar schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:49:
Iedereen met een beetje stack is daar inmiddels wel weg toch?
Mensen willen er weg, maar dat lukt dus niet helemaal. Sowieso is fiat opnemen al erg lang moeilijk daar.
Juist een goed teken dat er steeds meer BTC uit de coldwallet verdwijnt. Dat betekent dat iedereen zijn BTC ergens anders stalt en dat het omvallen van Bitfinex niet zoveel meer uitmaakt.
Hangt er vanaf of iedereen alles daar weg kan krijgen. Mocht de coldwallet straks leeg zijn en mensen hebben nog wat tegoed dan zal het vast weer wat doen, net zoals bij Mt.Gox. Los van dat en mocht dat goed gaan zal het sowieso nog wel wat doen met de koers. Terecht of niet, zulke dingen geven toch wat twijfel en dat kan genoeg zijn. Ik denk wel dat het lang niet in de buurt gaat komen van wat het Mt.Gox verhaal deed.
Vroeg of laat is het ook wel lekker om van USDT af te zijn
Dat sowieso :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:53:
Ik hoop zelf dat het met een sisser gaat aflopen. De val van Bitfinex en dan waarschijnlijk ook Tether lijkt me niet positief voor de markt :-(
De markt zal zich er wel op aan gaan passen. Daar maak ik mij niet druk om. Het is echt niet zo dat de hele markt om USDT draait. Dat lijkt nu wel zo en dat komt omdat het er is. Men maakt er gebruik van. Maar zodra het weg valt zal er iets anders zijn waar men op terug gaat vallen.

Edit: ook niet geheel toevallig is Binance allemaal andere trading pairs aan het toevoegen met stables coins bij bepaalde munten. Alsof ze zich er al op voorbereiden.

DAMAGE wijzigde deze reactie 07-05-2019 20:00 (13%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • 0Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:58:
[...]

De markt zal zich er wel op aan gaan passen. Daar maak ik mij niet druk om. Het is echt niet zo dat de hele markt om USDT draait. Dat lijkt nu wel zo en dat komt omdat het er is. Men maakt er gebruik van. Maar zodra het weg valt zal er iets anders zijn waar men op terug gaat vallen.
Op korte termijn zal het vooral veel impact hebben:
- tether bagholders/traders allemaal rekt
- opeens valt de stablecoin weg waar 70/80% van het totale crypto volume in omging.... Wat nu?
- veel paniek, fud, huilie huilie, drama....... etc.

hopelijk komt 't goed met bitfinex/tether. Ikzelf denk dat het allemaal wel losloopt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heel sneu voor mensen die rekt gaan met Tether maar hoe lang worden mensen nu al niet gewaarschuwd dat het niet verstandig is om ermee te traden? Het moest er bijna wel een keer van komen. Ik wens niemand verliezen toe uiteraard. Maar het heeft wel erg lang geduurd allemaal.

Laten we inderdaad hopen dat het eind goed al goed is, maar het begint er steeds donkerder uit te zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:31

Richh

HODL

Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:53:
De val van Bitfinex en dan waarschijnlijk ook Tether lijkt me niet positief voor de markt :-(
Zeker niet, maar dat het anders moet dan hoe het nu is, is overduidelijk.

Een falende USDT doet niks af aan de werking van BTC (of andere crypto). Vroeg of laat gaan mensen zich dat realiseren.
Dat is met MT Gox ook gebeurd.

Ja, mogelijk staan we aan de vooravond van een gigantische cryptocrash door USDT. Maar voor mij is dát het moment dat ik er meer geld in ga stoppen. Want dat BTC _ooit_ weer dit niveau (sterker nog, mogelijk ooit weer de laatste ATH) gaat halen, daar ben ik echt van overtuigd. Wellicht duurt het 5 jaar, ach ja.

Dan heb je wel al het goede van crypto PLUS verdere doorontwikkeling MIN Bitfinex/Tether.

Ja, of het loopt met een sisser af. Ook prima.

Mijn PC

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21:12

De shitcoin betaster.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaapio
Richh schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:21:
[...]

Zeker niet, maar dat het anders moet dan hoe het nu is, is overduidelijk.

Een falende USDT doet niks af aan de werking van BTC (of andere crypto). Vroeg of laat gaan mensen zich dat realiseren.
Dat is met MT Gox ook gebeurd.

Ja, mogelijk staan we aan de vooravond van een gigantische cryptocrash door USDT. Maar voor mij is dát het moment dat ik er meer geld in ga stoppen. Want dat BTC _ooit_ weer dit niveau (sterker nog, mogelijk ooit weer de laatste ATH) gaat halen, daar ben ik echt van overtuigd. Wellicht duurt het 5 jaar, ach ja.

Dan heb je wel al het goede van crypto PLUS verdere doorontwikkeling MIN Bitfinex/Tether.

Ja, of het loopt met een sisser af. Ook prima.
Wat ook nog kan is dat door een implosie van Tether, overheden nog sceptischer gaan kijken naar de markt en nog meer tegengas gaan geven aan adoptie van cryptocurrencies.

Niet dat het Bitcoin zal stoppen, maar het zal een herstel van de ATH prijs wel flink tegenwerken denk ik.

Er zijn gewoon zoveel scenario's in de toekomst mogelijk omtrent de prijs Bitcoin, afhankelijk van veel factoren en gebeurtenissen. Alleen dat is opzich best fascinerend.

De shitcoin betaster.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• A87
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:05:
Heel sneu voor mensen die rekt gaan met Tether maar hoe lang worden mensen nu al niet gewaarschuwd dat het niet verstandig is om ermee te traden?
Toen ik een paar keer snachts in tether zat oid.. Voelde dat al niet comfortabel _/-\o_
''ofso''

Ze gaan gewoon keihard op hun plaat, maar wanneer.... :+

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 20:34 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 29-06 18:56
"sell in May and go away" :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08:35
Hmm veel pressure down nu helaas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
PHPResource schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:22:
irritant is dat altijd van die beren ....
Daarom is een stop loss zo kut op deze momenten.

A87 wijzigde deze reactie 07-05-2019 21:29 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
PHPResource schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:22:
Er wordt hier en daar 4.700 als volgende support genoemd, van mij mag Bitcoin daar nog mooi eenmaal heen gaan om daarna aan de bullrun te beginnen, anders is het té makkelijk gegaan rondom de 6.000.

Zit nu met DGD en PAX in de pf, DGD doet het altijd prima als Bitcoin daalt.

Update van Binance:

No need for FUD, maar toch wel interessant :?

Taro wijzigde deze reactie 07-05-2019 21:33 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS
Nu op tv in : Opgelicht op NPO1
Belazerd met Bitcoins 8)

RaptorXS wijzigde deze reactie 07-05-2019 21:31 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• locmorto
A87 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:28:
[...]

irritant is dat altijd van die beren ....
Daarom is een stop loss zo kut op deze momenten.
Mama beer roept ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:29:
[...]

Er wordt hier en daar 4.700 als volgende support genoemd
@Taro Taro, 4700 in "gewone" dollars of Euro's?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taro
raceneus968 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:41:
[...]
4700 in "gewone" dollars of Euro's?
USD. Als er echt wat Bitcoins van Binance zijn verdwenen dan zijn we daar zo 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15-07 16:22
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:42:
[...]

Bitcoins van Binance verdwenen? Elaborate :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
[...]

Juist, dank je.

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

7000 BTC is voor Binance gelukkig geen probleem mocht het zo zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taro
Stokstaart schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:45:
[...]

Bitcoins van Binance verdwenen? Elaborate :?
Zie mijn post hierboven, even F5'en. Kunnen ook gewoon normale transacties zijn geweest, maar, ze lijken naar meerdere adressen van 1 eigenaar te zijn verstuurd en het is een grote hoeveelheid. Kan ook gewoon iemand zijn geweest die 7.000 Bitcoin heeft verstuurd, maar, die 7.000 stuks hebben dus voordat de withdrawals/deposits uitgeschakeld werden de Binance hotwallet verlaten.

Nogmaals: Geruchten, niet per se de waarheid, maarja, wel interessant om te volgen.
PilatuS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:47:
[...]

7000 BTC is voor Binance gelukkig geen probleem mocht het zo zijn.
Die 7.000 Bitcoin kunnen ze wel vergoeden, daar hebben ze ook een reserve voor opgebouwd, maar, de reputatie van Binance is dan natuurlijk wel down the drain en daarnaast tast dat het vertrouwen van de markt wel enorm aan.

Taro wijzigde deze reactie 07-05-2019 21:50 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:22
Wow! Interessant :)

ASRock B85MPro4, Intel i5 4590, Scythe Mugen 4 PCGH, 16GB DDR3, Club3D 290 royalAce, 2x Seagate 2TB (RAID0), 2x Crucial MX100 256GB, Seasonic G550, FractalDesign R5, 2x Dell U2412M, ESIO nEar05, Focusrite 2i2, Logitech G810 & G403, Steelseries Arctis 5

Acties:
  • 0Henk 'm!
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:48:
[...]
Die 7.000 Bitcoin kunnen ze wel vergoeden, daar hebben ze ook een reserve voor opgebouwd, maar, de reputatie van Binance is dan natuurlijk wel down the drain en daarnaast tast dat het vertrouwen van de markt wel enorm aan.
Het zal vast wel weer iets doen, maar denk dat het wel mee valt. Het is maar 7000 BTC en daar heb je hot en coldwallets voor. Ik verwacht geen enorme impact eigenlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 21:48:
[...]

Zie mijn post hierboven, even F5'en. Kunnen ook gewoon normale transacties zijn geweest, maar, ze lijken naar meerdere adressen van 1 eigenaar te zijn verstuurd en het is een grote hoeveelheid. Kan ook gewoon iemand zijn geweest die 7.000 Bitcoin heeft verstuurd, maar, die 7.000 stuks hebben dus voordat de withdrawals/deposits uitgeschakeld werden de Binance hotwallet verlaten.

Nogmaals: Geruchten, niet per se de waarheid, maarja, wel interessant om te volgen.
[Afbeelding]

[...]

Hmm verdacht.. Zeker gezien de (geringe) dump van zojuist..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• locmorto
Goed artikel (y)

Conclusion
“Blockchain, not Bitcoin” is not a new idea. The past five years have produced nothing with this so-called “blockchain” technology and we’re unlikely to see anything in the next five. The only thing that blockchain seems to be good at is promising to fix the biggest problems while delivering very little and consuming tremendous capital.

Blockchain is a solution looking for a problem. Too many people have been taken in by “blockchain” and pretend to see clothes on a naked emperor. The imaginary clothes may seem like perfect solutions to the biggest problems of their industry. Unfortunately, wishful thinking is not reality.

Sorry to be the bearer of bad news, but the emperor has no clothes. Blockchain without Bitcoin is a big nothing burger.

https://medium.com/@jimmy...t-the-answer-3b7d5f612d11

locmorto wijzigde deze reactie 07-05-2019 22:06 (96%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS
Binance is vreemd bezig de laatste tijd, zoals al eerder hier vermeld hebben ze
hun USDT ook al verhuisd.
Bron: https://ambcrypto.com/bit...turns-out-to-be-expensive
edit:
Deze dus: https://ambcrypto.com/bit...-new-cold-wallet-address/

RaptorXS wijzigde deze reactie 07-05-2019 22:08 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taro
PAX is vs USDT ook weer iets aan het stijgen het afgelopen uur. FUD kan je toch nooit helemaal tegenhouden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locmorto
Reactie van CZ op de 7000 BTC die zijn verplaatst

https://twitter.com/cz_binance/status/1125839310891053057

Have to perform some unscheduled server maintenance that will impact deposits and withdrawals for a couple hours. No need to FUD. Funds are #safu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 15-07 15:08
locmorto schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:11:

Have to perform some unscheduled server maintenance that will impact deposits and withdrawals for a couple hours. No need to FUD. Funds are #safu.
Het zal maar nodig lijkt het me niet. Wallets hebben weinig te maken met servers. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:09:
PAX is vs USDT ook weer iets aan het stijgen het afgelopen uur. FUD kan je toch nooit helemaal tegenhouden.
Op dit moment zegt het nog niets. PAX doet al een paar dagen ping pong tussen 1.014 en 1.0075.

Ik kijk ook liever hier omdat het een wat beter beeld geeft: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/30m

Dat is niet een reactie. Het 7k BTC verhaal is een reactie op deze tweet die jij post. Er is nog geen reactie op de 7k BTC vraag.

PilatuS wijzigde deze reactie 07-05-2019 22:17 (37%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS

En hier zijn reaktie op het verplaatsen van de USDT cold wallet:
CZ’s tweet read,

“We will be moving USDT funds to a new cold wallet address. One large transaction coming. Funds are #SAFU.”

However, the announcement was met with skepticism by many users. @Estato_Diritto asked,

“Can we know why?”

Zhao responded to a host of such comments by stating,

“No need to FUD.” and “We rotate/expire addresses as a SOP (standard operating procedure).”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taro
Op Reddit suggereert iemand:
Interesting. The majority of the coins in that transaction went to addresses starting with "bc1" which show as unparsed on: https://explorer.bitcoin....c39e89bb5fe23c5a554ab05ea

Further research shows those are addresses using the latest bech32 format which was introduced with the Segwit (Segregated Witness) soft fork upgrade https://www.quora.com/Wha...allet-address-is-unparsed

Could this be Binance is adding support for Segwit?
Dan begrijp ik alleen niet waarom ze het ontvangen/verzenden van alle coins uitschakelen en niet alleen van Bitcoin.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-07 17:00
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:23:
Op Reddit suggereert iemand:

[...]

Dan begrijp ik alleen niet waarom ze het ontvangen/verzenden van alle coins uitschakelen en niet alleen van Bitcoin.
Je moet ook een explorer gebruiken die bech32 gebruikt: https://blockchair.com/bi...c39e89bb5fe23c5a554ab05ea

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 23:21
Zucht, er is altijd wel iets in t cryptogebeuren wat kan zorgen voor een daling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locmorto
Goh schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:48:
Zucht, er is altijd wel iets in t cryptogebeuren wat kan zorgen voor een daling.
Scams, hacks en marktmanipulatie zover zijn we gekomen na 10 jaar "Blockchain" ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 00:45
Goh schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:48:
Daling? Waar? De waarde schommelt al de hele dag tussen 5800 en 6000...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

Ondertitel

anboni schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:52:
[...]

Daling? Waar? De waarde schommelt al de hele dag tussen 5800 en 6000...
Alles in dit topic moet gedeeld door 10 kwa real world impact

Signature

Acties:
  • +3Henk 'm!

• locmorto
Wat een wedstrijd hoor Liverpool - Barca _/-\o_

PS Binance al klaar met de maintenance >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!
locmorto schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:59:
Wat een wedstrijd hoor Liverpool - Barca _/-\o_

PS Binance al klaar met de maintenance >:)
kippenvel! Wat een team zeg. Wat een pot. _/-\o_

De alts toch weer flink in 't rood momenteel (t.o.v. btc). Ik vind het trouwens best bijzonder dat Bitcoin de 5.8k houdt als support, dit terwijl er toch behoorlijke onzekerheid heerst met al die FUD berichtjes. :>

Moon, lambo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stokstaart
Tominatie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:21:
[...]

kippenvel! Wat een team zeg. Wat een pot. _/-\o_

De alts toch weer flink in 't rood momenteel (t.o.v. btc). Ik vind het trouwens best bijzonder dat Bitcoin de 5.8k houdt als support, dit terwijl er toch behoorlijke onzekerheid heerst met al die FUD berichtjes. :>

Moon, lambo.
Wat verwachten jullie voor vannacht? Ik zat afgelopen nacht in fiat omdat ik het niet vertrouwde en daar baalde ik vanmorgen toch wel flink van..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Taro
@Stokstaart Je kunt ook voor 25% of 50% instappen, met of zonder stop loss. Risico loop je altijd, ook op het missen van een stijging. Perfect kan je het nooit doen.

Wat je ook kunt doen is een stop limit buy order instellen, om een stijging niet te missen. Nadeel is dat als een snelle pump wordt gevolgd door een snelle dump, dat je er het schip mee in gaat.

Ik ga de nacht in met 95% PAX, 5% DGD en een stop limit buy order op PAX/BTC ergens in de 6075 regionen voor 25-50% van mijn fiat.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Stokstaart schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:22:
[...]

Wat verwachten jullie voor vannacht? Ik zat afgelopen nacht in fiat omdat ik het niet vertrouwde en daar baalde ik vanmorgen toch wel flink van..
Ik durf geen voorspelling te maken nu. Ik blijf lekker holden en als die drop komt; binnenkort salaris dus dan maar weer goedkoper bijhalen hé. :Y)

Het daytraden is niks voor mij. Dan ben ik veel te veel bezig met koersen, zonde van de tijd.

Daarnaast: ik heb een prima buffertje waar ik op kan teren (qua € winst, dus dat maakt het allemaal nog een stuk makkelijker).

Ik wacht gewoon geduldig op die €100.000 per Bitcoin over een aantal jaar. Ik blijf me lekker richten op zoveel mogelijk Bitcoin verzamelen..... hopelijk gaat Litecoin nog eens goed naar de maan met de komende halvening. >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• locmorto
Taro schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:28:
@Stokstaart Je kunt ook voor 25% of 50% instappen, met of zonder stop loss. Risico loop je altijd, ook op het missen van een stijging. Perfect kan je het nooit doen.

Wat je ook kunt doen is een stop limit buy order instellen, om een stijging niet te missen. Nadeel is dat als een snelle pump wordt gevolgd door een snelle dump, dat je er het schip mee in gaat.

Ik ga de nacht in met 95% PAX, 5% DGD en een stop limit buy order op PAX/BTC ergens in de 6075 regionen voor 25-50% van mijn fiat.
Ik zou zowel stop limit order als stop-loss orders nooit gebruiken op een crypto exchange

Acties:
  • 0Henk 'm!
locmorto schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:40:
[...]
Ik zou zowel stop limit order als stop-loss orders nooit gebruiken op een crypto exchange
Ligt er aan hoe je ze gebruikt en wanneer wel en wanneer niet. Stel er komt een 1000 dollar candle omlaag zou ik toch erg blij zijn als mijn stop loss na bijvoorbeeld 150 dollar getriggert wordt. Een stop loss op 2 tientjes verschil zetten heeft geen zin nee, maar dat betekend niet dat het in alle gevallen nutteloos is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locmorto
PilatuS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:45:
[...]

Ligt er aan hoe je ze gebruikt en wanneer wel en wanneer niet. Stel er komt een 1000 dollar candle omlaag zou ik toch erg blij zijn als mijn stop loss na bijvoorbeeld 150 dollar getriggert wordt. Een stop loss op 2 tientjes verschil zetten heeft geen zin nee, maar dat betekend niet dat het in alle gevallen nutteloos is.
De risico van het gebruik van stop-loss op een crypto exchanges zijn de flash crashes.

Daarom zou ik het zelf nooit gebruiken

Maar sowieso je coins op een exchange laten staan :F

locmorto wijzigde deze reactie 07-05-2019 23:54 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
locmorto schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:50:
[...]

De risico van het gebruik van stop-loss op een crypto exchanges zijn de flash crashes.

Daarom zou ik het zelf nooit gebruiken
Ligt aan de exchange. Op Binance laatst gezien dat iemand 100 dollar betaalde voor LTC terwijl ie op 80 zat, maar dat was omdat het in PAX was met een dun orderboek. Nou kan het met lowcap alts ook prima, maar laat mij maar een flash crash zien op Binance bij BTC, ETH of LTC. Ik heb ze nog nooit gezien. Dus het hangt er echt vanaf. Vaak genoeg is het niet slim, maar vaak genoeg ook wel. Nooit gebruiken ben ik het persoonlijk niet mee eens.
Maar sowieso je coins op een exchange laten staan :F
Ook dit is weer niet zwart/wit.

Edit: Los van dat. Blijkbaar heb jij niets op een exchange staan en dan ga je mensen die dat wel hebben en handelen vertellen over risicomanagement ? Mensen die verstandig traden kiezen een koersdoel met een stop loss tegenover een bepaald risico. Stel je pakt een trade van support naar resistance dan koop je op de support zet een stop loss net onder die support met bijvoorbeeld een 1.5% verlies en verkoop je op 5% winst. Zo zorgt je er voor dat je niet rekt gaat en zo doen vrijwel alle traders het. Ik heb zelf ETH gekocht in de dip en mijn stop loss gaat daar net onder. Als die support het niet gaat houden zakt ie toch flink door. Zo zorg je er voor dat je bewust een maximaal risico neemt bij een trade.

PilatuS wijzigde deze reactie 08-05-2019 00:09 (36%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Richh

Richh

HODL

Jaapio schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:31:
[...]

Wat ook nog kan is dat door een implosie van Tether, overheden nog sceptischer gaan kijken naar de markt en nog meer tegengas gaan geven aan adoptie van cryptocurrencies.
Mogelijk, maar aan de andere kant: wat maakt overheden dat uit :P
Bij MT Gox hebben ze ook niet bijzonder veel ondernomen.
Niet dat het Bitcoin zal stoppen, maar het zal een herstel van de ATH prijs wel flink tegenwerken denk ik.
Het gaat jaren duren dan. Met als risico dat een ander decentraal geldsysteem de overmacht neemt :P
Er zijn gewoon zoveel scenario's in de toekomst mogelijk omtrent de prijs Bitcoin, afhankelijk van veel factoren en gebeurtenissen. Alleen dat is opzich best fascinerend.
Dat is ook een reden dat ik erin zit :) Tech + economie blijft super boeiend imho.

Mijn PC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 00:45
Richh schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:59:
[...]

Mogelijk, maar aan de andere kant: wat maakt overheden dat uit :P
Bij MT Gox hebben ze ook niet bijzonder veel ondernomen.
De cryptomarkt van toen is natuurlijk geheel niet te vergelijken met die van nu. Als er nu iets dergelijks gebeurt, waardoor duizenden mensen gedupeerd raken, heb je best kans dat er actie wordt ondernomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
anboni schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:09:
[...]

De cryptomarkt van toen is natuurlijk geheel niet te vergelijken met die van nu. Als er nu iets dergelijks gebeurt, waardoor duizenden mensen gedupeerd raken, heb je best kans dat er actie wordt ondernomen.
Er gaat nog eens iemand naar de gevangenis die iets doet met crypto wat eigenlijk niet kan. Misschien over een maand, misschien over een jaar of nog langer, het moet een keer gebeuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locmorto
PilatuS schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 23:54:
[...]

Ligt aan de exchange. Op Binance laatst gezien dat iemand 100 dollar betaalde voor LTC terwijl ie op 80 zat, maar dat was omdat het in PAX was met een dun orderboek. Nou kan het met lowcap alts ook prima, maar laat mij maar een flash crash zien op Binance bij BTC, ETH of LTC. Ik heb ze nog nooit gezien. Dus het hangt er echt vanaf. Vaak genoeg is het niet slim, maar vaak genoeg ook wel. Nooit gebruiken ben ik het persoonlijk niet mee eens.

[...]

Ook dit is weer niet zwart/wit.

Edit: Los van dat. Blijkbaar heb jij niets op een exchange staan en dan ga je mensen die dat wel hebben vertellen over risicomanagement ? Mensen die verstandig traden kiezen een koersdoel met een stop loss tegenover een bepaald risico. Stel je pakt een trade van support naar resistance dan koop je op de support zet een stop loss net onder die support met bijvoorbeeld een 1.5% verlies en verkoop je op 5% winst. Zo zorgt je er voor dat je niet rekt gaat en zo doen vrijwel alle traders het.
Volgens mij trade je pas sinds een maandje als ik het bovenstaande zo lees :D

Nooit flash crashes gezien :D

Coins laten staan op een exchange en ze niet kunnen withdrawn-en binance tweets van vandaag niet gezien :+

Hoe denk je dat Poloniex van nummer 1 exchange in 2017 naar plaats 20 ging in 3 maanden

MT Gox hack 2014 >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richh

Richh

HODL

anboni schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:09:
[...]

Er zijn maar weinig Nederlanders die met serieus geld in crypto zitten, en die groep weet donders goed dat er geen bankgaranties zijn. Ik zie onze overheid echt niks doen :P

In andere landen is het probleem wellicht groter, maar zal het procentueel ook niet zoveel voorstellen denk ik. Niet genoeg om serieus iets te doen. Daarnaast is het handelen in sommige landen al verboden; meer kan een land niet echt doen.

Mijn PC

Acties:
  • +6Henk 'm!
locmorto schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:11:
[...]

Volgens mij trade je pas sinds een maandje als ik het bovenstaande zo lees :D

Nooit flash crashes gezien :D

Coins laten staan op een exchange en ze niet kunnen withdrawn-en binance tweets van vandaag niet gezien :+

Hoe denk je dat Poloniex van nummer 1 exchange naar plaats 20 ging in 3 maanden

MT Gox hack 2014 >:)
Hier ga ik niet eens meer de moeite voor nemen om mijn tijd in te steken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locmorto
* Doe eens niet :Z .oisyn in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8" *

.oisyn wijzigde deze reactie 08-05-2019 02:21 (152%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Richh

Richh

HODL

Mijn PC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Swaha
Potverdikkie, wat bloeden de alts vandaag!
Mijn vriendin trouwens ook, daarom neem ik haar vandaag niet serieus.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locmorto
Richh schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:22:
[...]

Op een grote exchange? Met de bekendere munten?

Anyhow: je vriendin. Die moet je serieus nemen.
Komen voor op alle grote exchanges met bekende coins.

Op Binance is zowat elke bekende coin al eens geflashcrashed

Dan in het recente verleden nog Coinbase, Bittfinex en Bittrex waar flash crashes schering en inslag waren

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Jaapio
Om in de trend van Hans Teeuwen te blijven:

Flashcrash munt. Flascrash munt.
Veel geld en winst nee dat is me niet gegund.

Volatiele alt. Volatiele alt.
Beter had ik voor dat geld wat escort girls gebald.

Satoshi waarde. Satoshi waarde.
HODL je wat shitcoins nou dan zakt ie in de aarde.

Tether fud. Tether fud.
Bitfinex met ellende ja dat is best wel kut.

Lambo moon. Lambo moon.
Geen idee wanneer ie komt maar 't mag van mij wel soon.

Slowchat rant. Slowchat rant.
Doe maar even chill joh want straks wordt je nog gebanned.

Op de man. Op de man.
Spelen op de man nee daar houden mods niet van.

Oisen mad. Oisen mad.
Diep teleurgesteld in ons een slotje op die chat.

Dat is kut. Dat is kut.
Zonder crypto slowchat heeft het leven echt geen nut.

De shitcoin betaster.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Het is hier zo stil, ik hoor het koolzuur knetteren in mijn blikje Cola.
Vol verwachting pompt mijn...

A87 wijzigde deze reactie 08-05-2019 01:02 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15-07 16:44
A87 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 01:02:
...shitcoin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaapio
A87 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 01:02:
Het is hier zo stil, ik hoor het koolzuur knetteren in mijn blikje Cola.
Zet even een vette track op dan. Zoals deze van de levende legendes: voorste linie crew.

Zeer relevant aan crypto: de toekomst.

De shitcoin betaster.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08:35
Morgen staan we 6000+ ik voel het aan m'n (vrucht)water!

PHPResource wijzigde deze reactie 08-05-2019 01:17 (7%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TrasherNL
Jaapio schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:54:
Om in de trend van Hans Teeuwen te blijven:

Flashcrash munt. Flascrash munt.
Veel geld en winst nee dat is me niet gegund.

Volatiele alt. Volatiele alt.
Beter had ik voor dat geld wat escort girls gebald.

Satoshi waarde. Satoshi waarde.
HODL je wat shitcoins nou dan zakt ie in de aarde.

Tether fud. Tether fud.
Bitfinex met ellende ja dat is best wel kut.

Lambo moon. Lambo moon.
Geen idee wanneer ie komt maar 't mag van mij wel soon.

Slowchat rant. Slowchat rant.
Doe maar even chill joh want straks wordt je nog gebanned.

Op de man. Op de man.
Spelen op de man nee daar houden mods niet van.

Oisen mad. Oisen mad.
Diep teleurgesteld in ons een slotje op die chat.

Dat is kut. Dat is kut.
Zonder crypto slowchat heeft het leven echt geen nut.
Hey Hey Heeeey! Hey Hey Heeeey!
Whatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsa up Bitconneeeeeeeeeeeeeeect!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• locmorto
The biggest indicator the top was in at the end of 2017 was how much outright total garbage people were shilling and buying into wholesale with no product or MVP of any kind, just a "whitepaper" and a promise after they got $100 Million. Everyone just wanted to replicate becoming a Bitcoin millionaire. If anything it was quite sad to see how desperate so many of us younger folks are apparently.

Id like to think the next bull won't be the exact same shit, but I know better than that because the depths of Human stupidity and greed have no limit.

:+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TrasherNL
Kennelijk toch een binance security breach!
Brace, brace!

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/360028031711

BNB zal 't zwaar krijgen

TrasherNL wijzigde deze reactie 08-05-2019 01:47 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijkbaar dus via Phishing. Wel stom dat mensen daar nog steeds in trappen zeg. Je kunt zelfs een anti phising code instellen. Als je dan 'mail' van Binance krijgt en die mist weet je al genoeg...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Als het bericht zo lees is er weinig aan de hand. Blijkbaar hebben ze wat accounts onder controle gekregen op welke manier dan ook en na genoeg plannen gekozen om in 1x flink wat BTC te verzenden. Heb niet echt het idee dat er een probleem bij Binance is, meer dat sommige gebruikers getroffen zijn.

De reactie is echter wel weer heftig zeg. Alle munten omlaag, Tether omlaag en PAX omhoog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07-07 14:36
Au. Weer omlaag met de alts (BTC ook flink).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En alts bijkopen die ik wil is er ook niet bij want je kunt ook even tijdelijk niks depositen op Binance. Kak. Lekker weer.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik ben in ieder geval uit mijn ETH long nu :P _O-

Toch apart om te zien dat het zo'n extreme reactie geeft. Heeft ook wel te maken met de stop loss tsunami die in gang wordt gezet, maar man, als je het nieuws leest is het vrijwel niets. De gebruikers krijgen zelfs hun geld terug als ze getroffen zijn terwijl ze waarschijnlijk zelf fouten hebben gemaakt.

BNB krijgt ook gelijk een dikke klap zeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 08:46

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
.edit: oh wacht ik lees je post verkeerd, hier stond precies wat je bedoelde |:(

.oisyn wijzigde deze reactie 08-05-2019 02:28 (132%)

The key to victory is discipline, and that means a well-made bed. You'll practice until you can make them in your sleep.
- You mean while we're sleeping in it?
There's no time for sleeping, soldier! Not with all the bed-making you'll be doing…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mensen lezen alleen Binance hack, stoppen met lezen en gaan paniekeren/traden. Zal wel snel weer rechttrekken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Godverdomme fucking veel geld kwijt met stop loss godververdomme zooi....
Klote fud. Morgen weer opnieuw wat geld er in... :F .. Weer een weekje voor nix traden :+

:O

A87 wijzigde deze reactie 08-05-2019 02:49 (42%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 08:39
https://twitter.com/binance/status/1125959459782553600

Sahara wijzigde deze reactie 08-05-2019 06:35 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 01:55:
Als het bericht zo lees is er weinig aan de hand. Blijkbaar hebben ze wat accounts onder controle gekregen op welke manier dan ook en na genoeg plannen gekozen om in 1x flink wat BTC te verzenden. Heb niet echt het idee dat er een probleem bij Binance is, meer dat sommige gebruikers getroffen zijn.

De reactie is echter wel weer heftig zeg. Alle munten omlaag, Tether omlaag en PAX omhoog.
:?
Weinig aan de hand ? serieus ?

zal wel aan mij liggen maar ik vind het nogal wat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:42
2 maanden geleden bestond 33% van mijn pf uit BTC, inmiddels is dat gestegen naar maar liefst 50%! Ra ra hoe kan dit.

spoiler:
Alts die verdampen en niks meer waard zijn, ruim 2 btc aan alts verdampt, heerlijk *O*

B-Bandit wijzigde deze reactie 08-05-2019 07:51 (3%)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10-07 14:06
Slux schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:17:
[...]

:?
Weinig aan de hand ? serieus ?

zal wel aan mij liggen maar ik vind het nogal wat.
36mil EUR in een single transactie, ik moet me toch echt omscholen >:) (joke offcourse). Het nadeel van automatisering. Wel knap gedaan.

Zoals gezegd hun hot wallet is slechts 2% van de totale holdings, dus de schade valt mee. Zo zie je, al spendeer je tien duizende euros aan ontwikkeling en security, bij een dergelijk bedrijf zoals binance gaat het ook fout.

green-tea wijzigde deze reactie 08-05-2019 08:02 (32%)

Betaal je fiat rekening met Bitcoins | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nintendo69
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 08-07 10:00
TrasherNL schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 01:44:
Kennelijk toch een binance security breach!
Brace, brace!

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/360028031711

BNB zal 't zwaar krijgen
Geen paniek. ALL COINS ARE #SAFU !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Ik kan nou niet zeggen dat die man mij vertrouwen geeft om bij hem te traden, ook dat stukje dat hij zich niet uit laat of listings of delistings, kennelijk is hij het SV verhaal vergeten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 07:25
Zit eens naar VET te kijken. Staat op een schamele 104 sats. Moet je eens na gaan als BTC een flinke drop maakt. Dan wordt VET bijna even duur als HOT en krijg je HOT bij folders die elke middag door de brievenbus komen... wat een treurnis.

Rookworst zonder r is ook worst.

Pagina: 1 2 3 ... 120 Laatste

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True