[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.982 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:22:
[...]

Klopt geen munt voor mij, maar ik al eerder zij pas er mee op, jij doet het goed maar de meerderheid blijft als bagholder over met zulke munten.

Zo ie zo is dat hele binance niks voor mij, het begint een beetje een enge sekte te worden met al die pump en dump lottery coins van ze, als je in de flow zit kan je er goed aan verdienen dat dan weer wel ;)

Happy trading en ik hoop dat je op tijd je winst pakt ;)
Haha thanks, was ook maar een grapje hoor. Risico is groot idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Hoe doe je nou mee aan zo'n token sale op binance? Moet je gewoon een zootje BNB in je wallet hebben?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pkunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:26:
Hoe doe je nou mee aan zo'n token sale op binance? Moet je gewoon een zootje BNB in je wallet hebben?
Klopt zie hier
https://www.binance.com/e...unchpad-Token-Sale-Format

Ik heb hier nog niemand gezien die gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:29:
[...]

Klopt zie hier
https://www.binance.com/e...unchpad-Token-Sale-Format

Ik heb hier nog niemand gezien die gewonnen heeft.
Hmmm.. kweenie.. dat harmony ziet er ook wel weer uit alsof het potten gaat breken. Mooi team en serieuze samenwerkingen. Maarja.. om daarvoor nou een paar honderd of duizend euro aan BNB te kopen om überhaupt kans te maken..

Mensen hier die dat wel doen? Of al een zak BNB hebben liggen?

Hallo met Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pkunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:32:
[...]

Hmmm.. kweenie.. dat harmony ziet er ook wel weer uit alsof het potten gaat breken. Mooi team en serieuze samenwerkingen. Maarja.. om daarvoor nou een paar honderd of duizend euro aan BNB te kopen om überhaupt kans te maken..

Mensen hier die dat wel doen? Of al een zak BNB hebben liggen?
Volgens mij is het vrij kansloos om mee te doen, ik zou lekker wachten tot iedereen op het treintje stapt zoals nu met Matic.

Allu hoedje op
Slux denkt dat het alleen voor de inner circle van binance is die verdienen er dik aan, zorgen dat de trein goed op gang komt en dan dumpen ze de boel.
Allu hoedje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:35:
[...]

Volgens mij is het vrij kansloos om mee te doen, ik zou lekker wachten tot iedereen op het treintje stapt zoals nu met Matic.

Allu hoedje op
Slux denkt dat het alleen voor de inner circle van binance is die verdienen er dik aan, zorgen dat de trein goed op gang komt en dan dumpen ze de boel.
Allu hoedje af
Dat denk ik bij wel meerdere coins.
Ikzelf ben geen haar beter natuurlijk, heb alleen geen miljoenen op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
[...]

Allu hoedje op
Allu hoedje af
Denk zelf niet dat ze het op die manier doen, omdat ze er toch al meer dan genoeg aan verdienen. Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk, wie controleert het?

Heb 1 keer geprobeerd mee te doen, geloof dat het met FET was. Dit was ook de laatste keer zonder loterij. Ik kwam er in tot aankoop, die bleef vervolgens heel lang hangen om uiteindelijk te mislukken,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Allu hoedje op
Allu hoedje af
Alu, sorry. Kon het niet laten. :+ Ben het helemaal eens overigens, volgens mij zitten deze coins voor veel geld in een soort van launch dingetje van Binance waarbij de koers kunstmatig omhoog getrapt wordt en met name de oprichters van de coin (en Binance zelf naast de fee die ze vragen) er beter van worden. Die paar mensen buiten het project die leuk in- en uitstappen maken wel gratis reclame zodat er genoeg mensen zijn met dollartekens in de ogen om de boel te financieren. :)

Je kunt er leuk op verdienen, dat zeker maar zo'n one shot met zoveel risico is het mij niet waard. Voor je het weet zakt de waarde of nog veel erger, de waarde en het volume in en zit je met die meuk die je never nooit niet meer kwijtraakt of met veel verlies.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik laat het allemaal ook langs me heen gaan die pump cointjes. Wacht gewoon rustig af tot mijn eigen coins aan de beurt komen. Komt vast nog wel. Maar wel lekker voor de genen die er nu een lekker bakje winst uit trekken :) _/-\o_

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Crypts schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:54:
[...]

Alu, sorry. Kon het niet laten. :+ Ben het helemaal eens overigens, volgens mij zitten deze coins voor veel geld in een soort van launch dingetje van Binance waarbij de koers kunstmatig omhoog getrapt wordt en met name de oprichters van de coin (en Binance zelf naast de fee die ze vragen) er beter van worden. Die paar mensen buiten het project die leuk in- en uitstappen maken wel gratis reclame zodat er genoeg mensen zijn met dollartekens in de ogen om de boel te financieren. :)

Je kunt er leuk op verdienen, dat zeker maar zo'n one shot met zoveel risico is het mij niet waard. Voor je het weet zakt de waarde of nog veel erger, de waarde en het volume in en zit je met die meuk die je never nooit niet meer kwijtraakt of met veel verlies.
Precies de reden dat je mij niet snel zal zien op Binance .. the mothership for all shitcoins and scams ... ok, HitBTC, Mercatox & TradeSatoshi zijn nog erger... maar precies wat hierboven al genoemd is, is mijn gedachte.

Ben zelf een groot fan van Gdax (Coinbase Pro inmiddels) .. al begint dat ook zo langzamerhand een collectie van shitcoins te worden. Wat mij betreft waren BTC, ETH en LTC voldoende toereikend, maar goed. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:54:
[...]
Voor je het weet zakt de waarde of nog veel erger, de waarde en het volume in en zit je met die meuk die je never nooit niet meer kwijtraakt of met veel verlies.
Daarom is het voor mij 9 van de 10x ook een ritje maken en weg er mee. Zo dus ook met MATIC die daarna nog x5 is gegaan, maar inderdaad liever een paar procent pakken en klaar zijn dan blijven zitten met die meuk mocht het toch naar de bodem gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Ik weet niet of het hier al gestaan heeft, maar
https://www.hln.be/geld/o...-aan-luxeleven~a9c2ba33e/
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
Bitcoins werken met een soort collectief logboek. Daarin worden alle transacties bijgehouden. Het register van de bitcoin wordt om de tien minuten aangevuld met een nieuwe ‘bladzijde’ met de laatste veranderingen. Om elke aanvulling veilig te verwerken, moet een complexe wiskundige formule worden opgelost. Dat heet minen of delven. Wie als eerste de oplossing vindt, krijgt een beloning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bobmeister schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:02:
Bitcoins werken met een soort collectief logboek. Daarin worden alle transacties bijgehouden. Het register van de bitcoin wordt om de tien minuten aangevuld met een nieuwe ‘bladzijde’ met de laatste veranderingen. Om elke aanvulling veilig te verwerken, moet een complexe wiskundige formule worden opgelost. Dat heet minen of delven. Wie als eerste de oplossing vindt, krijgt een beloning.
Nooit geweten .. thnx man! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:59:
[...]

Daarom is het voor mij 9 van de 10x ook een ritje maken en weg er mee. Zo dus ook met MATIC die daarna nog x5 is gegaan, maar inderdaad liever een paar procent pakken en klaar zijn dan blijven zitten met die meuk mocht het toch naar de bodem gaan.
Nou ja dat een coin na een pump in waarde keldert is vaak niet eens zo het probleem, wat mensen vaak vergeten is dat je naast prijs ook nog zoiets als volume hebt. Geen vraag = geen verkoop. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:04:
[...]

Nou ja dat een coin na een pump in waarde keldert is vaak niet eens zo het probleem, wat mensen vaak vergeten is dat je naast prijs ook nog zoiets als volume hebt. Geen vraag = geen verkoop. :)
o.a. CSC is daar een mooi voorbeeld van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:04:
[...]

Volume is op Binance alleen met lowsat coins in BTC soms een probleem. Ik trade vrijwel alleen met USDT en daar kan je altijd met minimale slippage kopen of verkopen. Op de meeste gekke levels staan altijd genoeg walls op te kopen of verkopen, dat is op Binance nooit een probleem.

Edit: Er zijn maar 3 USDT coins met een 24u volume van minder dan een miljoen waarbij de laagste op 670k zit.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 20-05-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Interessant stukje over hoe iemand 100k is kwijt geraakt.

https://medium.com/@coonc...bacb2eff038ec8fe4d40cd615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Beetje dom, helemaal omdat coinbase whitelisting heeft om o.a. dit tegen te gaan, het is nog makkelijker om je bank te hacken dan coinsbase op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Geen verrassing. No need to sell. No panic people!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
De prijs pumpt zelfs een beetje.. alle panicboys durven langzaam weer vanaf de zijlijn in te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47

p0st

Dutch Reefer

Ik hodl mijn usual coins (IOTA, BCH, NANO, IOST, LTC, QASH) om te kijken waar het heen gaat de komende periode. Het is best verleidelijk om in een MATIC treintje te stappen, dat werkte bij ENJ destijds prima, maar ik heb de verleiding tot nu toe kunnen weerstaan (for better or worse).

Oh en wat een kak-einde had GoT zeg, daar kan even geen BTC dipje van $1000 tegenop.... :X

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 21-05-2019 06:14 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Ah, dan kan Peking mooi meeloeren in je wallet. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:31:
[...]

Beetje dom, helemaal omdat coinbase whitelisting heeft om o.a. dit tegen te gaan, het is nog makkelijker om je bank te hacken dan coinsbase op die manier
Whitelisting voor wat ? Als iemand controle heeft over je email en telefoon is alles mogelijk toch ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Malawolar schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:34:
De prijs pumpt zelfs een beetje.. alle panicboys durven langzaam weer vanaf de zijlijn in te stappen.
Confirmed!

Voor de vorm heb ik er wat golfen (waves) bij getekend omdat ik echt geen idee heb wat dat betekend.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/0mvl5h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:50:
[...]

Whitelisting voor wat ? Als iemand controle heeft over je email en telefoon is alles mogelijk toch ?
IP whitelisting maar die kan je weghalen dmv 2fa vaak dus heeft totaal geen zin meer in het geval van die dude.

Krijg leuk mailtje van kraken
On May 20th, Bnk to the Future will offer preferred shares of Kraken stock to registered users on their platform. Preferred shares of Kraken stock can be purchased until June 20th, with a minimum investment of only $1,000.

[ Voor 33% gewijzigd door green-tea op 20-05-2019 21:55 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ik bezit nu BTC, LTC, Nano.

Zit zelf te twijfelen om m'n zak ADA weer rustig aan in te kopen. Zag vandaag dat begin Juni het test-net live gaat. Maar het daadwerkelijk kunnen staken zal pas in Q4 mogelijk worden.
Het duurt allemaal wel lang daarzo. :+
@Taro gaan we nog steeds staken met z'n allen, als het zover is?

Ik weet nog dat ICX echt een enorme hype was in 2017. Leeft het nog? Aan de prijs te zien is het wel in een treurig dalletje beland. Aanrader om wat van te halen of lekker links laten liggen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
green-tea schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:53:
[...]
IP whitelisting maar die kan je weghalen dmv 2fa vaak dus heeft totaal geen zin meer in het geval van die dude.
Dat bedoel ik inderdaad :) Zodra je toegang hebt tot mail, telefoon en alles is het alsof de hacker volledig jou is en dus kan ie alles doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:50:
[...]

Klopt maar als je whitelisting aan hebt staan duurt het 8 dagen voodat je iets kan toevoegen of verwijderen, je krijgt in de tussen tijd mails van wijzigingen, dan zou je er met die 8 dagen toch wel achter moeten komen dat er iets niet klopt.

Maar het is wel weer een voorbeeld wat er kan gebeuren als je niet goed oplet tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:56:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad :) Zodra je toegang hebt tot mail, telefoon en alles is het alsof de hacker volledig jou is en dus kan ie alles doen.
Jup daar is weinig aan te doen, enkel delisten vanaf een reeds gewhiteliste IP. Weet niet in hoevere dat bij de exchanges zit. Maar dat brengt een hoop manual werk mee bij dynamische ips/vpn/4g indien toegang tot het account verloren is.

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 20-05-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:57:
[...]

Klopt maar als je whitelisting aan hebt staan duurt het 8 dagen voodat je iets kan toevoegen of verwijderen, je krijgt in de tussen tijd mails van wijzigingen, dan zou je er met die 8 dagen toch wel achter moeten komen dat er iets niet klopt.

Maar het is wel weer een voorbeeld wat er kan gebeuren als je niet goed oplet tegenwoordig.
Die 8 dagen is wel slim inderdaad, dat zou moeten helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
green-tea schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:57:
[...]

Jup daar is weinig aan te doen. Ja enkel delisten vanaf een reeds gewhiteliste IP. Weet niet in hoevere dat bij de exchanges zit.
Het is geen IP whitelisting maar wallet whitelisting.

edit sorry het is 8 uur geen 8 dagen

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 20-05-2019 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:59:
[...]

Het is geen IP whitelisting maar wallet whitelisting
Is dat weer nieuw? Die kon ik nog niet. Ga maar eens koekeloeren doen.

Edit; je bedoelt withdrawal address whitelisting. Dit heeft kraken ook (standaard, kan je niet uitschakelen) loei irritant met automatiseren.

Maar zoals begrijp heeft coinbase het net iets beter gedaan. 8 uur wachttijd na aanmelden nieuwe adres. Je zal maar net aan het slapen zijn.

Edit; het is 8 uur + 48 uur.
After the initial 8 hour window:
Any new address you want to add to your Address Book must go through a 48 hour hold period for security before it is fully whitelisted and available for withdrawals

[ Voor 55% gewijzigd door green-tea op 20-05-2019 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
green-tea schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:00:
[...]

het is er al een tijdje, links boven zie je als het goed is een melding staan om het aan te zetten.

ik zeg het verkeerd want het is maar 8 uur geen 8 dagen

https://support.pro.coinb...in-the-address-book-work-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Go to the Address Book
Click the Add New Address button, top right of the page
Enter the information for the address you want to whitelist
If you wish to add multiple new addresses, click + Address Row as needed
Click Save Addresses to save
You will see new addresses listed in gray in your Address Book with a count of hours and minutes in the “Date Added” column.
For the next 48 hours, new addresses will be on hold and shown in gray with the ‘Date Added’ column showing progress.
During this hold period it is possible to remove the address from your Address book by hovering over the address and clicking the trash icon.
After the 48 hour hold period ends you will be able to withdraw crypto to new addresses. As this is a security feature, you may not withdraw crypto to this address during the 48 hour hold period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
green-tea schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:00:
[...]

Edit; je bedoelt withdrawal address whitelisting. Dit heeft kraken ook (standaard, kan je niet uitschakelen) loei irritant met automatiseren.

Maar zoals begrijp heeft coinbase het net iets beter gedaan. 8 uur wachttijd na aanmelden nieuwe adres. Je zal maar net aan het slapen zijn.

Edit; het is 8 uur + 48 uur.
Maar ook dat, de aanvaller had complete controle over zijn email. Als je iemands slaappatroon kent, kun je alles wijzigen, alle confirmation mails wissen en zo langzaam alle whitelistings/ip locks en dergelijk aanpassen, ongeacht tijdslot.

De enige manier om het dan te zien is als je toevallig op die pagina van de website komt.

Moraal van het verhaal is meer dat je niet alles met je primary email moet doen. In theorie, maar dat is natuurlijk omslachtig, zou je een aparte email-adres per instantie moeten hebben, vergelijkbaar dat je iedere onchain transactie met een nieuw adres moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Iemand deze al gehad ?

Hi Slux,
We have partnered with Bnk to the Future to create a rare, but limited opportunity for both large and small investors to own shares of Kraken stock. On May 20th, Bnk to the Future will offer preferred shares of Kraken stock to registered users on their platform. Preferred shares of Kraken stock can be purchased until June 20th, with a minimum investment of only $1,000.
Interested clients should register an account (If you do not have one already) with Bnk to the Future at https://bnktothefuture.com. If you already have an account with Bnk to the Future, please visit the offering page at: https://bnktothefuture.com/pitches/kraken/landing. Once registered, the Bnk to the Future platform will guide you through the investment process, including steps for compliance verification and accreditation. Any questions on the registration process can be answered at https://bnktothefuture.com/support.
We will continue to look for ways to democratize access to our equity, allowing more of our valued clients to become valued investors.
Thank you for choosing Kraken, the most trusted and secure digital asset exchange.
The Kraken Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Op kraken heb je de Global Settings Lock, die heb ik zelf altijd aan staan.

Ook al dringt een aanvaller binnen kan die nog steeds niks. Hij kan die lock wel de-activeren, alleen duurt dat 3(!) dagen bij mij.

Dat heb ik dan allang al gezien voordat 'ie ook maar iets kan uitvoeren. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:09:
Iemand deze al gehad ?

Hi Slux,
We have partnered with Bnk to the Future to create a rare, but limited opportunity for both large and small investors to own shares of Kraken stock. On May 20th, Bnk to the Future will offer preferred shares of Kraken stock to registered users on their platform. Preferred shares of Kraken stock can be purchased until June 20th, with a minimum investment of only $1,000.
Interested clients should register an account (If you do not have one already) with Bnk to the Future at https://bnktothefuture.com. If you already have an account with Bnk to the Future, please visit the offering page at: https://bnktothefuture.com/pitches/kraken/landing. Once registered, the Bnk to the Future platform will guide you through the investment process, including steps for compliance verification and accreditation. Any questions on the registration process can be answered at https://bnktothefuture.com/support.
We will continue to look for ways to democratize access to our equity, allowing more of our valued clients to become valued investors.
Thank you for choosing Kraken, the most trusted and secure digital asset exchange.
The Kraken Team
Ja ik ook. Ga je het doen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Iemand deze al gehad ?

Hi Slux,
The Kraken Team
Ziet er leuk uit, maar ik heb geen idee wat voor shares je nou precies koopt. Gaan ze naar de beurs binnenkort dan?

Voor zover ik begrijp koop je dus shares en kun je ze op het platform zelf verhandelen. Beetje raar dat ze in het introfilmpje dan blaten over 'new generation banking and monetary system' en dat het handelen in de shares in USD gaat en niet in BTC?

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 20-05-2019 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Snippertje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:17:
[...]

Ja ik ook. Ga je het doen?
ik neem het morgen nog even goed door, ik denk wel dat ik er aan mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 11:07
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:16:
Op kraken heb je de Global Settings Lock, die heb ik zelf altijd aan staan.

Ook al dringt een aanvaller binnen kan die nog steeds niks. Hij kan die lock wel de-activeren, alleen duurt dat 3(!) dagen bij mij.

Dat heb ik dan allang al gezien voordat 'ie ook maar iets kan uitvoeren. :P
Wat is dan de gevraagde masterkey? (bij direct unlocken)
Is dat je normale login password? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Appeltjeeitje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:27:
[...]

Wat is dan de gevraagde masterkey? (bij direct unlocken)
Is dat je normale login password? 8)7
Master code is een aparte fta code, zo heb je er 1 voor trading, funing, master, login

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:09
Kijk uit voor die popo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.erikjan.com/Kijk%20uit%20voor%20die%20popo.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 11:07
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:30:
[...]

Master code is een aparte fta code, zo heb je er 1 voor trading, funing, master, login
hmm, ik heb het aangezet maar wat m'n masterkey is.... geen idee

edit: trading,funding en login heb ik allemaal wel

PS Heb het al gevonden in de FAQ

[ Voor 14% gewijzigd door Appeltjeeitje op 20-05-2019 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
Nou toch weer eens wat leuk nieuws van een van m’n “guilty pleasures”
https://www.reddit.com/r/...ld_consumer_transactions/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Slux Het klinkt wel leuk om een aandeel te hebben in Kraken.

Maar ik vraag me af waarom ze dit doen? Ik heb ook geen account bij bnktothefuture en kan de "investor page" niet bekijken. Iemand die dit wel kan & zo ja; wat maakt het aantrekkelijk als investeerder?

Waarom zou ik de enorme Bitcoin gains laten lopen in de komende bullmarket voor een aandeel in Kraken? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Heeft er iemand ervaring met deze exchange:crypto-bridge.org ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:45:
@Slux Het klinkt wel leuk om een aandeel te hebben in Kraken.

Maar ik vraag me af waarom ze dit doen? Ik heb ook geen account bij bnktothefuture en kan de "investor page" niet bekijken. Iemand die dit wel kan & zo ja; wat maakt het aantrekkelijk als investeerder?

Waarom zou ik de enorme Bitcoin gains laten lopen in de komende bullmarket voor een aandeel in Kraken? >:) :P
Ik heb een account aangemaakt, maar je moet een NDA tekenen om de page te kunnen bekijken. Hier zul je dus zelf naar moeten kijken.

Ik ga er nog even over nadenken of ik het ga doen, lijkt me wel cool om shares te hebben, al is het voor 'maar' 1000dollar.

[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 20-05-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Bitcoin heeft er weer zin in. Let nu op dat het waarschijnlijke weer in waves omhoog gaat, totdat er weer winstnemingen komen en dan omlaag.. hopelijk een mooie short kans. Of het wordt een Bart :+.

[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 20-05-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartske schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:47:
[...]

Ik heb een account aangemaakt, maar je moet een NDA tekenen om de page te kunnen bekijken. Hier zul je dus zelf naar moeten kijken.

Ik ga er nog even over nadenken of ik het ga doen, lijkt me wel cool om shares te hebben, al is het voor 'maar' 1000dollar.
Ah okay!

Ik ga er ook wel over denken. Morgen maar even een accountje aanmaken en eens zien of het interessant genoeg is.

Wat mij wel opvalt: "EQUITY 0.255%"
Dus ~10 miljoen voor maar 0.255% van de aandelen. Is dat niet wat overgewaardeerd? :S

Heb er niet heel veel verstand van, correct me if wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:56:
Zit zelf te twijfelen om m'n zak ADA weer rustig aan in te kopen. Zag vandaag dat begin Juni het test-net live gaat. Maar het daadwerkelijk kunnen staken zal pas in Q4 mogelijk worden.
Het duurt allemaal wel lang daarzo. :+
@Taro gaan we nog steeds staken met z'n allen, als het zover is?
Ik wil nog wel staken, maar kan die kar niet meer trekken, heb er ivm positieve ontwikkelingen op mijn werk eigenlijk geen tijd meer voor. Ik heb nog wel tig mooie ADA staking domeinnamen om hiervoor te gebruiken. Er was ook iemand die de servers wilde opzetten. Alles is dus op zich geregeld en meedenken/helpen wanneer ik tijd heb is altijd prima.

De hoeveelheid ADA in mijn pf is overigens nu veel kleiner dan eerder (maar wel veel meer dan waar ik de vorige bullrun mee in ging :)). De verhouding BTC, ONT, NEO, BCH, LTH en ETH is veel groter, dus geen idee wat het op gaat leveren, maar bij ADA zit ik er ook in voor de tech, niet alleen het rendement.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin en derest gaan er weer voor hoor! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:53:
[...]

Ah okay!

Ik ga er ook wel over denken. Morgen maar even een accountje aanmaken en eens zien of het interessant genoeg is.

Dus ~10 miljoen voor maar 0.255% van de aandelen. Is dat niet wat overgewaardeerd? :S

https://cointelegraph.com...after-4-billion-valuation

Kraken is blijkbaar op 4 miljard gewaardeerd, en 0.255% van 4 miljard is...

Of dat overgewaardeerd is mag je zelf uitmaken natuurlijk ;) Zelfde vraag of Apple met 1 biljoen overgewaardeerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Sahara schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:51:
Bitcoin heeft er weer zin in. Let nu op dat het waarschijnlijke weer in waves omhoog gaat, totdat er weer winstnemingen komen en dan omlaag.. hopelijk een mooie short kans. Of het wordt een Bart :+.
Haha ja idd, maar de vraag is wanneer komen die lows opnieuw :) , best ervoor verkopen natuurlijk.

Ik zit met nog wat in te lezen in stop losses orders ipv limit sell te plaatsen maar raak er niet echt wijzer uit 8)7

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
spietie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:59:
[...]
Ik zit met nog wat in te lezen in stop losses orders ipv limit sell te plaatsen maar raak er niet echt wijzer uit 8)7
Het verschil is dat het ene een limit en het ander een market order is. Maar, als je de limit dusdanig laag plaatst, wordt dit ook uitgevoerd als een market order. Doorgaans dus geen verschil, totdat je de limit niet laag genoeg zet, dan wordt de één wel uitgevoerd, de ander niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gaan we nu eindelijk doorknallen?

Fuck die 8000 mannen.
9000 soon! :+ :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:53:
[...]

Ah okay!

Dat is dus een marketcap van ~5miljard.
Om te bepalen of dat overgewaardeerd is moet je de winst gaan benaderen van Kraken.

Kraken 24hour volume op basis van 30 dagen gemiddelde: 6mrd / 30 = 200mln per dag.
Hun fee is 0,15% ofzo gemiddelde? Dus 0,30% pakken ze per trade (koper & verkoper).

Dus omzet per dag = 600.000$ (0,30% * 200mln)
In ieder geval de afgelopen 30 dagen, volume zal Q3-Q4 2018 lager hebben gelegen.

Per jaar dus 220mln omzet (600k * 365).
50% winstmarge? 110mlln kosten 110mln winst?
Dus als jij 45x de jaarwinst wilt betalen dan is je marketcap 5miljard.

Niet heel gek, je kunt op de aandelenmarkten ook zien hoe die waarderingen van aannames en groeiverwachtingen aan elkaar hangen.
Als je verwacht dat de omzet / volume gaat toenemen door welke reden dan ook ,dan wil jij meer betalen voor een aandeel dan wanneer je verwacht dat het daalt.

EDIT: Ook ff ondertussen afgeleidt door de BTC koers, volume op Binance is ook absurd.
Mijn mening ken je wat betreft de BNB coin >:)
EDIT2: bij een betaalbedrijf als Adyen wordt er 159x de jaarwinst betaald. Maar daar weet men al dat de winst komende jaren flink zal stijgen. Bij Unilever betaald men 15x de jaarwinst, waarom dat is kan je ondertussen zelf invullen ;)

Upsides: niet meegenomen margin trading inkomsten, ETF's die zorgen voor stijging volume ook op traditionele exchanges, etc etc

[ Voor 13% gewijzigd door Timberly2 op 20-05-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Taro schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:01:
[...]

Het verschil is dat het ene een limit en het ander een market order is. Maar, als je de limit dusdanig laag plaatst, wordt dit ook uitgevoerd als een market order. Doorgaans dus geen verschil, totdat je de limit niet laag genoeg zet, dan wordt de één wel uitgevoerd, de ander niet.
Bedankt Taro voor de info, misschien kan je dit effe verduidelijken in een voorbeeldje?

Stel ik heb x BTC gekocht aan 6000 euro per BTC, wil die verkopen als ie bijv de 7500 aantikt , zet ik dan best een limit order op xxxx of een stop loss op xxxx?

Infeite is een stop loss goed als je er niet bent om t live te bekijken niet?

[ Voor 5% gewijzigd door spietie op 20-05-2019 23:10 ]

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Timberly2 Ik denk dat ik 't niet ga doen. Opzich lijkt het me wel leuk, maar met de komende bullmarket en de moonshot van Bitcoin is veel meer rendement te behalen joh. >:)

Na de bullmarket ga ik is kijken wat ik ga doen met m'n geld, zat vandaag toevallig nog te kijken naar Tesla aandelen, die zijn flink gedaald zeg.

Maarja, Bitcoin is nu veel interessanter! :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
spietie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:08:
[...]

Bedankt Taro voor de info, misschien kan je dit effe verduidelijken in een voorbeeldje?

Stel ik heb x BTC gekocht aan 6000 euro per BTC, wil die verkopen als ie bijv de 7500 aantikt , zet ik dan best een limit order op xxxx of een stop loss op xxxx?
Ik handel alleen op exchanges met limit/market orders, niet met stop loss orders, dus ik gebruik altijd stop limit orders, in dit geval bijv:
Stop: 7500
Limit: 6000
Aantal 100%

Een stop loss moet denk ik een stop profit zijn omdat je doel hoger is dan de aankoop koers? Bij een stop loss moet de stop lager zijn dan de huidige koers, bij een stop profit moet deze hoger zijn dan de huidige koers.

Het makkelijkste is denk ik gewoon de stop market variant te gebruiken, dan hoef je niet na te denken over welk bedrag je invoert en heb je 100% zekerheid. Maar met bijv. 1500 verschil tussen stop en limit heb je voor 99.99% zeker dezelfde zekerheid. En voor de volledigheid: Je verkoopt altijd voor de beste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Taro schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:13:
[...]

Ik handel alleen op exchanges met limit/market orders, niet met stop loss orders, dus ik gebruik altijd stop limit orders, in dit geval bijv:
Stop: 7500
Limit: 6000
Aantal 100%

Een stop loss moet denk ik een stop profit zijn omdat je doel hoger is dan de aankoop koers? Bij een stop loss moet de stop lager zijn dan de huidige koers, bij een stop profit moet deze hoger zijn dan de huidige koers.

Het makkelijkste is denk ik gewoon de stop market variant te gebruiken, dan hoef je niet na te denken over welk bedrag je invoert en heb je 100% zekerheid. Maar met bijv. 1500 verschil tussen stop en limit heb je voor 99.99% zeker dezelfde zekerheid. En voor de volledigheid: Je verkoopt altijd voor de beste prijs.
Ok dus bijv op GDAX

Stop op 7200

Limit op 7100

Dus van zodra de koers zakt naar 7200 word mijn order aangetikt en direct verkocht voor 7100?

Gelden die stop limits ook dan als je een hogere koers invult (bij stop & limit) als de koers lager zit op dat moment?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
*ETF delayed*

Bitcoin: pomp itttttttttttttttttt.

})

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:47:

Oh en wat een kak-einde had GoT zeg, daar kan even geen BTC dipje van $1000 tegenop.... :X
Noooooh zelfs in mijn crypto topic spoilers!

Heb expres gewacht zodat ik het laatste seizoen kan bingen, maar x1000 pakken op Bitcoin is makkelijker dan GoT spoilers dodgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
spietie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:21:
[...]

Ok dus bijv op GDAX

Stop op 7200

Limit op 7100

Dus van zodra de koers zakt naar 7200 word mijn order aangetikt en direct verkocht voor 7100?

Gelden die stop limits ook dan als je een hogere koers invult (bij stop & limit) als de koers lager zit op dat moment?
Dat is een optie, MAAR, als iemand vlak voor jou 500 Bitcoin via een market sell verkoopt (kan tegenwoordig niet meer op Coinbase Pro, maar als voorbeeld), dan is bijv. de koers al op 7098 aangekomen, voordat jouw sell order wordt aangetikt. Dat betekent dat je met een niet ingevulde sell order op 7100 blijft zitten...

Daarom altijd een groot verschil tussen stop en limit. En het levert je doorgaans exact hetzelfde op, omdat je altijd als eerste de hoogste buy orders zult opeten.

Dus nee, hij wordt niet verkocht voor 7100, maar tegen de hoogste buy orders van dat moment. Daarom kan je prima 6000 invullen ipv 7100.

Als je een stop limit order gebruikt wordt die pas getriggerd als de Last price dat bedrag aantikt. De ene exchange gaat hier wel anders mee om dan de andere. Dus zorg altijd dat je de limit hoger (buy) of lager (sell) dan de stop plaatst om ongewenste verkopen te voorkomen. De enige fout die je echt kunt maken is dat je een limit ipv stop limit order inschiet, dan verkoop je direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
spietie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:21:
[...]

Ok dus bijv op GDAX

Stop op 7200

Limit op 7100

7100 is de laagste koers waartegen je order wordt verkocht, het wordt altijd verkocht voor de beste prijs beschikbaar.. dus als er bid voor 7200 in het orderboek ligt, dan wordt jouw BTC verkocht voor 7200. Als er niks in het orderboek aan bids ligt tot 7100.. dan voor 7100. Maar als je een mega dump krijgt met BTC, dan is misschien die 100 dollar verschil aan de kleine kant. Zet die Limit dan op 6800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:23:
[...]

Heb expres gewacht zodat ik het laatste seizoen kan bingen, maar x1000 pakken op Bitcoin is makkelijker dan GoT spoilers dodgen.
Dat het einde kak was is niet echt een spoiler toch ?

Ik had op YouTube een kanaal dat ik volgde waarbij die sukkels in de thumbnail en titel spoilers hadden van Avengers Endgame, dat was dus gelijk het einde van hun in de subscriptions hebben staan. Dan ben je als kanaal toch wel compleet achterlijk bezig.

Edit: Om het even ontopic te houden: MATIC heeft vanaf bodem tot top 788% gedaan _/-\o_ 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 20-05-2019 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:30:
[...]

Dat het einde kak was is niet echt een spoiler toch ?

Ik had op YouTube een kanaal dat ik volgde waarbij die sukkels in de thumbnail en titel spoilers hadden van Avengers Endgame, dat was dus gelijk het einde van hun in de subscriptions hebben staan. Dan ben je als kanaal toch wel compleet achterlijk bezig.
Nee idd niet echt een spoiler. Al mijn social media feeds staan er vol mee, dat wel.

Ik wordt er schuchter van.

Maar toch uitzonderlijk dat er zelfs hier nog over gesproken wordt.

Nog 2 nachtjes dan heb ik weekend, even een binge dag plannen. Ben ik er maar vanaf.

De peer pressure is real.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
Bedankt @Taro en @Sahara , alweer wat wijzer geworden _/-\o_

Dus best een groter verschil plaatsen tussen stop & limit dus en geen 100.

Maar kan je dan ook een stop & limit plaatsen op een koers zelfs als die er nog niet is of heeft dit geen zin?

Bijv BTC staat nu op 7200 ... ik ga slapen en wil mijn BTC verkopen aan een koers van 7800.

Gaat dit ook met stop & limit of stel je dan gewoon een limit order in? Alhoewel als de koers dan bijv zou dalen ipv stijgen , tja ,dan heb je ook weer niets he.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders:

Weet iemand toevallig een online crypto casino? Ik zou laatst even een potje pokeren en rouletten maar Pokerstars heeft geen ideal betaling meer.

Geen zin om 1 of andere betaaldienst in te schakelen.

Leek me wel leuk om met 50 euro Bitcoin een gokje te wagen. Maar zoveel aanbieders, ik zoek toch wel een beetje een site met een goede reputatie. (Voor zover mogelijk binnen dit genre.)

Iemand een tip misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:23:
[...]

Ik kijk de laatste aflevering ook gewoon niet uit principe.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:39:
Even iets anders:

Weet iemand toevallig een online crypto casino? Ik zou laatst even een potje pokeren en rouletten maar Pokerstars heeft geen ideal betaling meer.

Geen zin om 1 of andere betaaldienst in te schakelen.

Leek me wel leuk om met 50 euro Bitcoin een gokje te wagen. Maar zoveel aanbieders, ik zoek toch wel een beetje een site met een goede reputatie. (Voor zover mogelijk binnen dit genre.)

Iemand een tip misschien?
Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
spietie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:35:
Bedankt @Taro en @Sahara , alweer wat wijzer geworden _/-\o_

Dus best een groter verschil plaatsen tussen stop & limit dus en geen 100.

Maar kan je dan ook een stop & limit plaatsen op een koers zelfs als die er nog niet is of heeft dit geen zin?

Bijv BTC staat nu op 7200 ... ik ga slapen en wil mijn BTC verkopen aan een koers van 7800.

Gaat dit ook met stop & limit of stel je dan gewoon een limit order in? Alhoewel als de koers dan bijv zou dalen ipv stijgen , tja ,dan heb je ook weer niets he.
De rede waarom het handig is een grote marge aan te houden met BTC is dat als er een mega dip komt, dat je verschil tussen je Stop --> Limit groot genoeg is om sowieso je BTC te dumpen. Als je bijv. 100 dollar verschil er tussen hebt zitten en BTC gapt down met 150 dollar in 1 keer dan schiet ie langs jouw maximale limit en dan daalt ie vrolijk verder terwijl jij niet van je BTC afkomt.

>Bijv BTC staat nu op 7200 ... ik ga slapen en wil mijn BTC verkopen aan een koers van 7800.

Dan zet je een Sell order met een limiet van 7800, die komt dan in het orderboek te liggen en wanneer de koers 7800 aantikt dan wordt je order verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:58
CELR gaat weer iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij HOT werd er ook even een mega sellwall opgekocht en daarna werd deze hoger geplaatst. Hmmm.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hier net ook weer een ritje gemaakt :)

Het zijn wel vreemde pumps vind ik. Er worden ook echt bags gedumpt die opgekocht worden door de FOMO crew, niet normaal. Net met FET, maar ook met CELR, sellwalls van 100k tot 250k dollar die opgegeten worden. De mensen achter die walls zijn de mensen die zich kapot lachen.

Edit: Ik zie dat MITH zich toevoegt bij deze pumps. Wel grappig om te zien dat we eerst dikke BTC pair pumps hadden en het nu de USDT pairs zijn terwijl de BTC pairs compleet kapot gaan. Lijkt wel een nieuw tijdperk wat betreft pumps. Neem bijvoorbeeld iets als WAN, die werd nog wel eens gepumped, maar gaat nu compleet kapot.

Edit2: Ander ding is ENJ. Op de daily enorm volume wat lijkt op accumulatie. Niets is zeker, maar dat die binnenkort ook eens even dik gaat lijkt wel waarschijnlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 21-05-2019 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:58
PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 00:06:
[...]

Hier net ook weer een ritje gemaakt :)

Het zijn wel vreemde pumps vind ik. Er worden ook echt bags gedumpt die opgekocht worden door de FOMO crew, niet normaal. Net met FET, maar ook met CELR, sellwalls van 100k tot 250k dollar die opgegeten worden. De mensen achter die walls zijn de mensen die zich kapot lachen.

Edit: Ik zie dat MITH zich toevoegt bij deze pumps. Wel grappig om te zien dat we eerst dikke BTC pair pumps hadden en het nu de USDT pairs zijn terwijl de BTC pairs compleet kapot gaan. Lijkt wel een nieuw tijdperk wat betreft pumps. Neem bijvoorbeeld iets als WAN, die werd nog wel eens gepumped, maar gaat nu compleet kapot.

Edit2: Ander ding is ENJ. Op de daily enorm volume wat lijkt op accumulatie. Niets is zeker, maar dat die binnenkort ook eens even dik gaat lijkt wel waarschijnlijk.
Precies. Ben benieuwd of er nog meer uit gehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik vraag mij af wat er in het hoofd van CELR buyers omgaat die op de intraday high kopen. De verkopers zijn happy met zo'n idioot die op de nieuwe top kopen. Hebben jullie het lef om zo hoog te kopen, of wachten jullie op een terugval naar support om opnieuw een ritje te maken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 00:31:
Ik vraag mij af wat er in het hoofd van CELR buyers omgaat die op de intraday high kopen. De verkopers zijn happy met zo'n idioot die op de nieuwe top kopen. Hebben jullie het lef om zo hoog te kopen, of wachten jullie op een terugval naar support om opnieuw een ritje te maken?
Ik scalp die dingen puur op basis van de chart en pak dan de dipjes om ritjes te maken. Mocht ik een dipje kopen en zakt ie eens ipv te stijgen pak ik iets verlies.

Kopen na of tijdens de groene candles is vragen om problemen, juist het kopen na wat rood als de chart er goed uitziet is wat voor mij werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 21-05-2019 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Iemand deze al gehad ?

Hi Slux,
The Kraken Team
Hier dezelfde mail ontvangen maar denk niet dat ik er wat mee ga doen.
Oja, hier een artikeltje erover:
Cryptobeurs Kraken wil ruim €9 miljoen met aandelenuitgifte ophalen
Bron: https://bitcoinmagazine.n...-kraken-aandelenuitgifte/
:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Holo is echt los, sta weer in de plus sinds lange tijd, heb de berenmarkt overleefd! Mensen kopen nu ala FOMO gewoon de laagste bieders op lmao

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
DAMAGE schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 02:45:
Holo is echt los, sta weer in de plus sinds lange tijd, heb de berenmarkt overleefd! Mensen kopen nu ala FOMO gewoon de laagste bieders op lmao
Nice! Laat de lambo maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
radem205 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:27:
[...]

Nice! Laat de lambo maar komen.
de lamboo is er toch al van 20 sat naar 28 sat is niet weinig *O* :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
DAMAGE schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 02:45:
Maar waar houdt het op is natuurlijk de vraag. Ik sta op bijna 50% met dat ding. Hodlen maar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
De weerstand van HOT/BTC zit rond de 30/31. Als die daardoor heen gaat wordt het gezellig.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:43:
[...]

Maar waar houdt het op is natuurlijk de vraag. Ik sta op bijna 50% met dat ding. Hodlen maar?
Nee niet hodlen, gewoon verkopen met een goede winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
inkoop was 21 sat verkocht op 29 sat.......nu wachten op de dip. En hopelijk gaat het nu niet ineens +100% of meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 00:33:
[...]

Ik scalp die dingen puur op basis van de chart en pak dan de dipjes om ritjes te maken. Mocht ik een dipje kopen en zakt ie eens ipv te stijgen pak ik iets verlies.

Kopen na of tijdens de groene candles is vragen om problemen, juist het kopen na wat rood als de chart er goed uitziet is wat voor mij werkt.
Matic overnight ff de maan aangeraakt. |:( Word me nu te risky

CELR / ENJ next?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Pelox schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:03:
Zojuist een klein deel van mijn Hot naar binance gestuurd om te verkopen, maar toen ik de grafieken nog even goed had bestudeerd besloten om het op dit moment nog niet te doen. Alles staat echt zo laag, vooral in sats. Ik zou wel gek zijn om nu te verkopen..

Ik hou het vandaag wel goed in de gaten en mochten we droppen dan doe ik het alsnog natuurlijk. Voor nu #hodl.
Goede keuze geweest!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Machlah schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:49:
[...]

Matic overnight ff de maan aangeraakt. |:( Word me nu te risky

CELR / ENJ next?
Ik vermoed dat het de low market cap coins zijn die het hardst stijgen.. dan zou ik denken aan CELR volgens Binance: Market Cap $46,611,335. Matic staat al op $123,628,000 aan market cap. FET is ook laag met $24,307,758 , maar ik denk eerder aan CELR omdat die ook een lage prijs heeft. Vooralsnog heb ik mijzelf niet gewaagd aan dit soort Binance kansspelen, but it's tempting as fuck :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Sahara schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:17:
[...]

Ik vermoed dat het de low market cap coins zijn die het hardst stijgen.. dan zou ik denken aan CELR volgens Binance: Market Cap $46,611,335. Matic staat al op $123,628,000 aan market cap. FET is ook laag met $24,307,758 , maar ik denk eerder aan CELR omdat die ook een lage prijs heeft. Vooralsnog heb ik mijzelf niet gewaagd aan dit soort Binance kansspelen, but it's tempting as fuck :).
Kan je niet beter naar circ supply kijken?

Ik ga iig wat euries alle kanten opsturen om wat extra alts te kopen. Vind het zonde om mijn huidige alts (90% van mn pf) te verkopen voor andere alts.

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 21-05-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een kort nachtje.. of een nacht met holo onderbrekingen...
Ik heb ze nog wel, twijfel over uitstappen, en zoja waar naar toe.
Btc bnb usdt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
green-tea schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:17:
[...]

Kan je niet beter naar circ supply kijken?

Ik ga iig wat euries alle kanten opsturen om wat extra alts te kopen. Vind het zonde om mijn huidige alts (90% van mn pf) te verkopen voor andere alts.
De circ supply heeft toch met de market cap te maken of iets goedkoop of niet is. ZIL stijgt nu ook opeens met 10%, maar ik heb geen idee wat daar de rede van is, maar misschien is het omdat het qua prijs ook een lagertje is, maar qua market cap staat ZIL op $165,059,841.. dus allesbehalve goedkoop in vergelijking met die andere top stijgende shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Sahara schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:21:
[...]

De circ supply heeft toch met de market cap te maken of iets goedkoop of niet is. ZIL stijgt nu ook opeens met 10%, maar ik heb geen idee wat daar de rede van is, maar misschien is het omdat het qua prijs ook een lagertje is, maar qua market cap staat ZIL op $165,059,841.. dus allesbehalve goedkoop in vergelijking met die andere top stijgende shitcoins.
Jij baseert het nu op een low marketcap maar wat is (vind jij) een low marketcap? 25mil 50mil 100mil 500mil?.. Als een coin nieuw is heeft een circ supply van 1000 van de 100mil maar de marketcap is 25mil dan is dit een dure coin... (Extreem slecht voorbeeld maar je snapt me). Ik doelde tevens meer dat je beter kan kijken naar de totale supply i.c.m. marketcap/huidige prijs.

Het lijkt mij wijs om te kijken naar combinatie van prijs, circ supply, total supply en of de prijs rond de ATL ligt?

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 21-05-2019 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Matic Network gelijk op nr 72 in de top 100. Man man wat een geld er opeens in gepompt wordt.
En je weet er nauwelijks iets van.

Dat laat maar zien dat het verd*** snel kan gaan als een coin eenmaal gaat. Je zal er maar net uit zijn dat moment. Sta je te kijken... Net zo lang tot je inFOMO'd.

Nee ik hodl wel. Zou gek worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
nu wel wat verkocht? Ik ben wel blij dat mijn 29 sat sell order een hit had. Nu even aankijken. Ik verwacht toch weer een daling aangezien ik geen bijzonder nieuws omtrent HOT gevonden heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
cursquidHome schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:33:
[...]

nu wel wat verkocht? Ik ben wel blij dat mijn 29 sat sell order een hit had. Nu even aankijken. Ik verwacht toch weer een daling aangezien ik geen bijzonder nieuws omtrent HOT gevonden heb
Ja stiekem 20% verkocht ;)

Zero.

Pagina: 1 ... 37 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!