[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.981 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Mirved schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:41:
[...]

ENIGE en "je ergert je ergens aan"

Daar kan ik nou niet tegen. Mensen met betogen die het allemaal beter menen te weten maar niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.
Mijn tip is om jezelf te dwingen je niet aan dit soort arbitraire zaken te storen. Word je een blijer mens van.

Beetje off topic: ik vraag me altijd af hoeveel slimme mensen met de beste intenties en een krachtig strijdplan niet in de politiek terecht komen, puur omdat ze af en toe spel- en grammaticafouten maken. Intussen luisteren we liever naar clowns die hun taal- en marketingskills meester zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
DW23 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:59:
[...]

Mijn tip is om jezelf te dwingen je niet aan dit soort arbitraire zaken te storen. Word je een blijer mens van.

Beetje off topic: ik vraag me altijd af hoeveel slimme mensen met de beste intenties en een krachtig strijdplan niet in de politiek terecht komen, puur omdat ze af en toe spel- en grammaticafouten maken. Intussen luisteren we liever naar clowns die hun taal- en marketingskills meester zijn.
Eensch

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

[...]

Daar kan ik nou niet tegen. Mensen met betogen die het allemaal beter menen te weten maar niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.
Jij mist leestekens. Daarnaast klopt je zinsconstructie niet.

En hij schrijft overigens prima Nederlands, alleen zijn grammatica klopt niet helemaal.

Als je dan toch andere mensen gaat corrigeren, zorg dan op zijn minst dat je zelf wel weet hoe het moet. :F

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Erg offtopic maar toch weer niet...
Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
spietie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:03:
[...]

Explain, iets goeds aan te komen dan? _/-\o_
De ETF van Bitwise is afgewezen doch over de VanEck ETF werd niks vermeld.
Morgen komt de "crypto mom" van de SEC met een toespraak over BTC ETS's.
Amerikaanse SEC komt met toespraak over Bitcoin ETF
Bron: https://crypto365.nl/amer...espraak-over-bitcoin-etf/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

RaptorXS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:21:
[...]

De ETF van Bitwise is afgewezen doch over de VanEck ETF werd niks vermeld.
Morgen komt de "crypto mom" van de SEC met een toespraak over BTC ETS's.
Hopelijk goed nieuws dan rammen we door de 8200/8400. Van Europa hoeven we het vandaag niet te hebben als ik de koers bekijk :+ Ik ga maar eens een stoploss inschieten want bij een afwijzing zullen we wel weer (tijdelijk) een dip zien ...

@Stokstaart Gefeliciteerd! Ik heb een dochter van 7 maand (en 1 van 7 jaar) dus ken de impact op cryptotrading en computergebruik haha. Moonboy modus: wie weet kunnen zij in de toekomst veel zo niet alles met crypto af.

[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 20-05-2019 10:53 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
sh4d0wman schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:28:
[...]

Hopelijk goed nieuws dan rammen we door de 8200/8400. Van Europa hoeven we het vandaag niet te hebben als ik de koers bekijk :+ Ik ga maar eens een stoploss inschieten want bij een afwijzing zullen we wel weer (tijdelijk) een dip zien ...
Daarnaast denkt Alessio (ook in een bullish scenario) dat we nog een correctie krijgen naar 6k levels. Lijkt me persoonlijk ook een prima manier om nieuwe stoom op te bouwen voor de bull market.

Edit: ik was trouwens wat minder actief afgelopen weekend, dat komt omdat zaterdagmiddag mijn zoon is geboren. Een heerlijk ventje en ook wel lekker om even helemaal niet met de koersen bezig te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 20-05-2019 10:33 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hahaha, wacht je nog op de <3k ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Ik heb geen idee waar je het over hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Stokstaart schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Daarnaast denkt Alessio (ook in een bullish scenario) dat we nog een correctie krijgen naar 6k levels. Lijkt me persoonlijk ook een prima manier om nieuwe stoom op te bouwen voor de bull market.

Edit: ik was trouwens wat minder actief afgelopen weekend, dat komt omdat zaterdagmiddag mijn zoon is geboren. Een heerlijk ventje en ook wel lekker om even helemaal niet met de koersen bezig te zijn.
Gefeliciteerd!!! Ik dacht er toevallig gisteren nog aan hoe blij ik met mijn kinderen ben, duizendmaal belangrijker dan crypto! Geniet er van!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Yep.. eenmaal bereikt stel ik m’n doel bij naar sub 2500. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Turbo-Puppy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:56:
[...]

Yep.. eenmaal bereikt stel ik m’n doel bij naar sub 2500. oOo
Aint gonna happen mate! Iedereen die nu niet z'n zakken heeft gevuld is te laat oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PHPResource schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Aint gonna happen mate! Iedereen die nu niet z'n zakken heeft gevuld is te laat oOo oOo
Zeker wel... zolang er geen enkele reden is te bedenken waarom BTC een waarde zou moeten vertegenwoordigen is alles mogelijk. ;)

It happend before, and it will happen again. *O*

Resultaten uit het verleden zijn garanties voor de toekomst... geduld is altijd lonend geweest, hodl’en so far nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Stokstaart schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Awesome, gefeliciteerd! Dan zijn crypto's opeens niet zo belangrijk meer :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Turbo-Puppy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:11:
[...]

Zeker wel... zolang er geen enkele reden is te bedenken waarom BTC een waarde zou moeten vertegenwoordigen is alles mogelijk. ;)

Resultaten uit het verleden zijn garanties voor de toekomst... geduld is altijd lonend geweest, hodl’en so far nog niet.
Haha gooi er anders nog een paar clichés in.
I beg to differ, mijns inziens zijn we de bearmarket wel zo'n beetje uit nu. Komende halvening en verbeteringen aan het BTC front gaan de markt stuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
wat is er bij HOT aan de gang? Daar worden nu even miljoenen tegelijk opgekocht.......misschien een start naar de moon ?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:23
Voor alle VET-hodlers en andere tracking/authenticity coins (en ook de XRP-hodlers die denken dat banken een third party coin gaan gebruiken voor betalingsverkeer, de core-business):

https://www.accountant.nl...n-blockchain-voor-handel/

Zoals verwacht zeggen de banken (en waarschijnlijk ook andere grote bedrijven): dank je wel voor het idee, maar kunnen we zelf ook opzetten.

Daarom gaat 99% van de altscoins het niet overleven, geen vraag naar de oplossing die ze zeggen te kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
cursquidHome schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:18:
wat is er bij HOT aan de gang? Daar worden nu even miljoenen tegelijk opgekocht.......misschien een start naar de moon ?? _/-\o_
Schaamteloze pump & dump natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
DW23 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:59:
[...]

offtopic:
Ik kan er ook slecht tegen. Ik laat het m'n dag niet verpesten natuurlijk maar het is wel een soort van dwangneurose. "Enigste" krijg ik gewoon jeuk van omdat het nergens op slaat. Ik vind best dat je er een keertje wat van mag zeggen anders leren ze het nooit. De uitdaging is vooral dat op zo'n manier te doen dat het gezellig blijft. Want we zitten hier natuurlijk niet om ons nederlands verbeterd te zien worden. That said; ik ken/kan -tot mijn grote schaamte als docent- nog steeds die d/t regeltjes niet..
TuutjDrie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:24:
Daarom gaat 99% van de altscoins het niet overleven, geen vraag naar de oplossing die ze zeggen te kunnen bieden.
Hear! hear! Maar wat blijft er over dan? Store of value (BTC)? Transfer of value(Nano)? Machine economy(Iota)? Ook hiervoor kan je gewoon banken gebruiken die hun eigen regeltjes zouden kunnen maken voor globale transacties of microtransacties zodat die sneller en goedkoper worden. Aan de andere kant, misschien kan je het een beetje met de formule 1 vergelijken: je kan zelf je motor ontwikkelen maar je kan dit ook door een externe partij laten doen die er al jaren ervaring mee heeft.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 19:19
DAMAGE schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:00:
Denk nog een dag syncen en dan is mijn fullnode voor bitcoin eindelijk een feit. Duurt wel erg lang zeg. 240GB aan blockchain data is dan ook wel erg veel. Dit zullen ze in de toekomst wel moeten verbeteren. Zijn daar eigenlijk nog plannen voor? Ik weet dat er light wallets zijn waarbij je die hele blockhain niet hoeft te downloaden maar goed; toch wel lekker dat er ook nog wat mensen zijn die wel gewoon een fullnode draaien, niet waar?
Wat voor type disk heb je in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

PHPResource schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:16:
[...]

Haha gooi er anders nog een paar clichés in.
I beg to differ, mijns inziens zijn we de bearmarket wel zo'n beetje uit nu. Komende halvening en verbeteringen aan het BTC front gaan de markt stuwen.
Maar die zgn berenmarkt zijn we naar iedere fluctuatie uit volgens iedereen. :? Zo zijn we in 2018 zeker een keer of 700 uit de berenmarkt geweest en was de stierenloop ca. 977 keer begonnen afgaand op de forum berichten.

We staan er echter nauwelijks of niet beter voor sinds toen, en evenmin zijn er vooruitzichten of redenen te bedenken waarom het nu anders zou gaan.

Snap derhalve ook niet helemaal waarom jij zo stellig overtuigd bent dat we nu even een nieuw ATH gaan zetten. (Begrijp uberhaupt niet waarom we denken dat er een ooit een nieuw ATH komt, maar dat is een andere kwestie) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Holy sheit wordt even 125mil verplaatst.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/TdYvDoL.png

[ Voor 33% gewijzigd door green-tea op 20-05-2019 12:21 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
green-tea schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:17:
Holy sheit wordt even 120mil verplaatst.

[Afbeelding]
ja sorry. ik ben even bezig met kopen van een huis in Turkije. Blijkbaar kan je daar met BTC betalen. :D

En wellicht is dit @Verwijderd die de andere helft aan het verplaatsen is :P

Ontopic: Hmmmm. misschien iets met ETF te maken? afwachting op nieuws?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
HaruHaru schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:21:
[...]
Ontopic: Hmmmm. misschien iets met ETF te maken? afwachting op nieuws?
Dat is morgen toch?

https://www.reddit.com/r/...orable_decision_tomorrow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Yes klopt. Hopelijk word ie goed gekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

HaruHaru schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:44:
[...]

Yes klopt. Hopelijk word ie goed gekeurd.
Waarschijnlijk niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Pkunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Hear! hear! Maar wat blijft er over dan? Store of value (BTC)? Transfer of value(Nano)? Machine economy(Iota)? Ook hiervoor kan je gewoon banken gebruiken die hun eigen regeltjes zouden kunnen maken voor globale transacties of microtransacties zodat die sneller en goedkoper worden. Aan de andere kant, misschien kan je het een beetje met de formule 1 vergelijken: je kan zelf je motor ontwikkelen maar je kan dit ook door een externe partij laten doen die er al jaren ervaring mee heeft.
Waarom zou je afhankelijk willen zijn van de wil of onwil van banken en diegenen die de spelregels maken? De regels worden regelmatig niet gevolgd of er worden ronduit kwalijke regels opgesteld die de gebruikers niet ten goede komt.

De Formule 1 vergelijking gaat niet echt op, eerder Grand Theft Auto of Armaggedon zijn van toepassing. Fijn dat je dan ook op de bestemming kan komen maar de slachtoffers die er onderweg gemaakt worden daar zitten sommigen van ons mee in hun maag. Vooral als dat ook nog rijkelijk beloond wordt. Ik heb het dan onder andere over de monetaire en militaire oorlogen die door de bankensector wordt gefaciliteerd en dat is lang niet alles wat er mis gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zijn er nog bulletjes hier ?

De magic 8-ball zegt namelijk dat de beertjes het weer gaan overnemen van de bulletjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Turbo-Puppy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:43:
[...]

Maar die zgn berenmarkt zijn we naar iedere fluctuatie uit volgens iedereen. :? Zo zijn we in 2018 zeker een keer of 700 uit de berenmarkt geweest en was de stierenloop ca. 977 keer begonnen afgaand op de forum berichten.

We staan er echter nauwelijks of niet beter voor sinds toen, en evenmin zijn er vooruitzichten of redenen te bedenken waarom het nu anders zou gaan.

Snap derhalve ook niet helemaal waarom jij zo stellig overtuigd bent dat we nu even een nieuw ATH gaan zetten. (Begrijp uberhaupt niet waarom we denken dat er een ooit een nieuw ATH komt, maar dat is een andere kwestie) :)
Ik ben net zo stellig in mijn beweringen als jij met de jouwe ;)
Als je de statistieken van dit jaar erbij pakt kan je toch niet ontkennen dat we een geweldige opmars aan het maken zijn?
Gevoelsmatig zeg ik dan dat de bullmarkt waarschijnlijker is dan een - al dan niet beeindigde - bearmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:41:
Ik ben in een constante staat van bullish zijn. :*)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru

De magic 8-ball zegt namelijk dat de beertjes het weer gaan overnemen van de bulletjes.
Im still here. Ik blijf kopen. Verkopen hou ik niet zo van :P tenzij ze mijn gewenste waardes gaan bereiken :P i need a new house :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik verwacht niet dat Bitcoin op korte termijn die 8-8.4k gaat breken.
Maar echt het gevoel dat we gaan dalen heb ik ook niet.

Zag wel weer wat over de CME gap die gevuld kan worden. (als we van deze theorie uitgaan is een daling naar ~7.2k mogelijk)

Al met al, lekker in de hodl-modus en even kijken wat ik met m'n nieuwe zakje fiat ga doen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon een platter schijf is dit van 1TB. Zat er al aan te denken om hem in te wisselen voor een SSD, maar het gaat geloof ik meer om het aantal ramgeheugen wat je hebt. Deze machine slechts 4GB. Had begrepen hoe meer je daar van hebt hoe sneller het gaat. Opzich als hij eenmaal gesynced is dan is het ook klaar, maar het duurt wel even :’)
DaCoTa schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:32:
[...]

Wat voor type disk heb je in gebruik?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Iemand ervaring met het automatische handelen van Crypto.com? (scam?)
https://crypto.com/en/invest.html

[ Voor 16% gewijzigd door Remko op 20-05-2019 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Remko schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:31:
Iemand ervaring met het automatische handelen van Crypto.com? (scam?)
https://crypto.com/en/invest.html
Geef ons gewoon je bitcoins en wij doen de rest, tsja... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
DAMAGE schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:10:
Gewoon een platter schijf is dit van 1TB. Zat er al aan te denken om hem in te wisselen voor een SSD, maar het gaat geloof ik meer om het aantal ramgeheugen wat je hebt. Deze machine slechts 4GB. Had begrepen hoe meer je daar van hebt hoe sneller het gaat. Opzich als hij eenmaal gesynced is dan is het ook klaar, maar het duurt wel even :’)
[...]
Voor een eenmaal draaiende node moet dat wel lukken, maar de initiële sync is erg disk-bound, daar helpt een SSD enorm mee. Bij mij duurde het dacht ik een dag of twee, met een SSD en een Odroid HC1 (Atom + 2GB ram).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Turbo-Puppy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:11:
[...]

Heel veel succes dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PHPResource schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:42:
[...]

Ik ben net zo stellig in mijn beweringen als jij met de jouwe ;)
Als je de statistieken van dit jaar erbij pakt kan je toch niet ontkennen dat we een geweldige opmars aan het maken zijn?
Gevoelsmatig zeg ik dan dat de bullmarkt waarschijnlijker is dan een - al dan niet beeindigde - bearmarkt
Mee eens. Ik zeg zelfs: Bearmarket eindigde op 16 december 2018. We gaan sindsdien alleen maar omhoog namelijk :P met dipjes enzo :P maar als jij had gekocht op 15-16 december, zit je alleen maar in de plus.

Edit: Sorry, Dubbele post :-( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@DaCoTa Hij is bijna klaar! Maar dan zou ik de schijf eens moeten clonen naar een SSDtje of zo. Het draait allemaal op Linux dus dat is zo gepiept. Al eens eerder gedaan met een Linux install, clonen naar een SSD. Duurt eventjes maar daarna kun je hetzelfde systeem gewoon weer booten :) Wel fijn ook als je een paar wallets hebt die constant naar de schijf wegschrijven om het dan op een SSDtje te draaien. Zal veel schelen.

Ik heb nog wel een SSD over maar die is te klein. Maar even een 1TB halen of zo, kost toch bijna niets meer.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:14:
Maar even een 1TB halen of zo, kost toch bijna niets meer.
Waar sommige amper voedselbonnetjes verdienen geven andere zo +/-50 Euro uit voor een HDD alsof het niks is, daar kan slux bijna een week van eten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dankjewel. :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:10:

[...]
Ik zou hier niet speciaal een ssd voor kopen, ram is idd belangrijker en je kunt dbcache wat hoger instellen zodat er nauwelijks naar de schijf geschreven wordt. Buiten een snellere sync in het begin zal je geen verschil merken, een bootstrap maakt ook dat heel snel dus dat lijkt me een beter idee. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Haha nou hij is eindelijk klaar! Alle blocks zijn binnen. Heeft vanaf vrijdag middag staan beuken tot nu net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
DAMAGE schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:59:
Haha nou hij is eindelijk klaar! Alle blocks zijn binnen. Heeft vanaf vrijdag middag staan beuken tot nu net.
Wat kun je er nu mee en wat levert het je op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@TuutjDrie Je krijgt er helaas niets voor om kort een antwoord te geven op je vraag. Je moet het puur zien als dat je een aandeel hebt in het behouden van de BTC blockchain zoals die is. Hoe meer mensen die originele blockchain hebben hoe beter. Ik had toch al een machine draaien waar enkele wallets op draaiden met een full node, dus ik dacht waarom niet ook voor BTC? ruimte zat. En het is wel een leuke bezigheid ipv altijd maar op die koers te letten even een beetje met de techniek zelf bezig zijn.

Zo heb ik een dedicated crypto machine. Op geen enkele andere computer doe ik er wat mee, behalve op die :)

Edit: Zodra die wallets volledig gesynct zijn is de load ook direct van die bak af. Dan vreten ze eigenlijk nog amper CPU :)

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 20-05-2019 16:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
TuutjDrie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:02:
[...]
Wat kun je er nu mee en wat levert het je op?
Het helpt het netwerk, je bent niet afhankelijk van andere dienstverleners, je hebt de meest accurate informatie in je eigen netwerk en je kan er meer privacy door krijgen.

En het is leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• green-tea
DaCoTa schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:20:
[...]

Het helpt het netwerk, je bent niet afhankelijk van andere dienstverleners, je hebt de meest accurate informatie in je eigen netwerk en je kan er meer privacy door krijgen.

En het is leuk.
Vergeet niet dat je compleet je eigen wallet kan beheren en dus beschermen zoals jij het wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nu ik m'n euro'tjes niet kan dumpen via Blockport heb ik maar een accountje gemaakt bij Bitvavo. :)F

Het duurt alleen vrij lang voordat een limit order gevuld wordt, dus misschien moet ik straks maar gewoon een market koopje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb nog ergens een stapeltje RDD in een wallet staan. Zie dat je die op Bitvavo ook kunt verpatsen. Mooi ook maar een accountje aangemaakt daar. Volume lijkt wel wat laag tho. Hoe lang zijn ze al bezig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:35:
Nu ik m'n euro'tjes niet kan dumpen via Blockport heb ik maar een accountje gemaakt bij Bitvavo. :)F

Het duurt alleen vrij lang voordat een limit order gevuld wordt, dus misschien moet ik straks maar gewoon een market koopje doen.
Je zat toch ook bij Kraken? Dat duurt zeker een dag voor het erop staat?

Had zelf ook nog een account bij Kraken. Deze maar eens lvl2 gemaakt en wat geld overgemaakt.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:18:
[...]

Je zat toch ook bij Kraken? Dat duurt zeker een dag voor het erop staat?

Had zelf ook nog een account bij Kraken. Deze maar eens lvl2 gemaakt en wat geld overgemaakt.
Yep, maar Kraken heeft geen iDeal en ik ben een beetje ongeduldig :+

Ik was tevreden bij Blockport maar die zijn door wanbeleid het schip in gegaan. Bitvavo hoorde ik al erg goede verhalen over, dus why not.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:21:
[...]

Yep, maar Kraken heeft geen iDeal en ik ben een beetje ongeduldig :+

Ik was tevreden bij Blockport maar die zijn door wanbeleid het schip in gegaan. Bitvavo hoorde ik al erg goede verhalen over, dus why not.... :)
Bitonic?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Litebit. :)

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
MATIC MOON express is vertrokken jongens. Geen tickets meer te krijgen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
Machlah schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:31:
MATIC MOON express is vertrokken jongens. Geen tickets meer te krijgen,
Retourtje retourtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MATIC zou ik nu niets meer mee doen, die smeekt om een 40% correctie binnenkort. CELR en FET zijn interessant op dit moment, helemaal mocht er geld uit MATIC daar heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat MATIC is wel insane gepumpt de laatste tijd man. Die komt vanaf 46 sats of zo? Bizar joh. Je zou er maar een paar miljoen van hebbe gekocht een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:43:
MATIC zou ik nu niets meer mee doen, die smeekt om een 40% correctie binnenkort. CELR en FET zijn interessant op dit moment, helemaal mocht er geld uit MATIC daar heen gaan.
Word nu wel steeds riskanter idd. CELR en FET weet ik ook niet hoor,.. viel me ook wel op dat al die binance launchpad tokentjes opeens flink aan het stijgen zijn de laatste dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:44:
Dat MATIC is wel insane gepumpt de laatste tijd man. Die komt vanaf 46 sats of zo? Bizar joh. Je zou er maar een paar miljoen van hebbe gekocht een tijdje terug.
Heb dat ding nog lopen scalpen op 500 in USDT, heeft net de 2500 aangetikt 8)7
Machlah schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:46:
[...]

Word nu wel steeds riskanter idd. CELR en FET weet ik ook niet hoor,.. viel me ook wel op dat al die binance launchpad tokentjes opeens flink aan het stijgen zijn de laatste dagen.
Het is ook erg tricky, maar ergens een dipje kopen en dan ritjes maken doe ik er wel mee. Zo enorm veel geld mee te pakken. Mocht CELR of FET door de weerstand komen dan laat ik het misschien wel een paar dagen lopen. Een run zoals MATIC van 500% zou leuk zijn :P Aan de andere kant zijn het ook gewoon smerige pump en dumps, meer niet. Zit je in de dump heb je een dik probleem.

Zowel CELR als FET lopen nu tegen weerstand aan dus eerst eens zien wat er nu gaat gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 20-05-2019 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:51:
[...]

Heb dat ding nog lopen scalpen op 500 in USDT, heeft net de 2500 aangetikt 8)7

[...]

Een run zoals MATIC van 500% zou leuk zijn :P Aan de andere kant zijn het ook gewoon smerige pump en dumps, meer niet. Zit je in de dump heb je een dik probleem.
Bull Market Confirmed. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
Toch nog even nieuws over morgen, de beslissing van de SEC over de VanEck ETF,
voor diegenen die er interesse bij hebben.
SEC moet morgen beslissing nemen over bitcoin ETF, wat gaat dat met de koers doen?
Bron: https://www.crypto-inside...at-dat-met-de-koers-doen/
En in Juni komt de G20 bij elkaar in Japan om over regulering van crypto;s te praten, niet geheel onbelangrijk.
Tot zover het nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Crypts schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:42:
[...]

Geef ons gewoon je bitcoins en wij doen de rest, tsja... :/
De bijbehorende token staat op plaats 26 momenteel, ben wat verder aan het kijken en het lijkt tot nu toe legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Remko schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:55:
[...]

De bijbehorende token staat op plaats 26 momenteel, ben wat verder aan het kijken en het lijkt tot nu toe legit.
Bitconnect heeft ook heel hoog gestaan en als we het daar dan toch over hebben? Ze schijnen in juli met Bitconnect 2.0 te komen. :+

Andere mensen die geld voor je verdienen zonder dat het jou moeite kost, als dat zo makkelijk was waren ze zelf al schathemeltje rijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://www.trustnodes.co...ave-not-moved-in-one-year
10.5 Million Bitcoin Have Not Moved in One Year
The above chart shows some 2.4 million bitcoin has not circulated since January 2012. So these can perhaps be considered as the lower end of the estimated amount of lost bitcoins.

About 5 million has not circulated in the past three years, with this being the higher end of lost bitcoin estimates.
:$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En d'r zijn al zo weinig bitcoins verdorie! Allemaal van die gasten die weet ik hoeveel bitcoin hebben gekocht vroegah voor een paar cent en toen hun wallet.dat zijn kwijt geraakt :+ Je zou maar zo iemand zijn en nu balen dat je anders miljoenen had gehad. Damn. Zwaar leven dan.

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 20-05-2019 19:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Jezus man die MATIC, 410 sats nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zekers. Maar 10.5 mln wat 1 jaar niet heeft bewogen ook.

We hoeven maar in een mini hype te komen waarbij 1 miljoen mensen graag 1 bitcoin willen kopen en we staan zo op $20.000. Het is zo schaars en wordt alleen maar schaarser. Het aantal holders zal toenemen, het aantal bitcoin in de zakken van holders ook. De interesse van traders/instituties/henk/ingrid etc......

Imo gaan we echt exploderen, misschien nu nog niet maar wanneer de halving nadert zou het me echt verbazen als we geen nieuw ATH neerzetten.

Het enige wat de prijs nog redelijk drukt is de inflatie van ~1800 BTC per dag, wat in 2020 al halveert na ~900 BTC.
Echt sick.

Moon, lambo.

#roadto$100K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik hoop dat HOT ook nog even een soort gelijke pomp krijgt als MATIC. Mag trouwens ook niet klagen. Er zit tenminste wat beweging in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
TuutjDrie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:24:
Jezus man die MATIC, 410 sats nu.
Was er niet iemand die laatst hier over matic had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
wehave schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:28:
[...]

Ja ik, dat het een shitcoin was toen ie van 49 naar 110 sats ging. :+

Wel zeer vreemd dat alle Binance ICO's ineens keihard pumpen. FET CELR MATIC. Alsof een pump bij het pakket zit dat Binance in de aanbieding heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-05-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:34
Zoooooo, in CELR gegaan voor 1735, nu 2210.

Gaat wel alle kanten op.

[ Voor 24% gewijzigd door mprkooij op 20-05-2019 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Tominatie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:25:
[...]

Zekers. Maar 10.5 mln wat 1 jaar niet heeft bewogen ook.

We hoeven maar in een mini hype te komen waarbij 1 miljoen mensen graag 1 bitcoin willen kopen en we staan zo op $20.000. Het is zo schaars en wordt alleen maar schaarser. Het aantal holders zal toenemen, het aantal bitcoin in de zakken van holders ook. De interesse van traders/instituties/henk/ingrid etc......

Imo gaan we echt exploderen, misschien nu nog niet maar wanneer de halving nadert zou het me echt verbazen als we geen nieuw ATH neerzetten.

Het enige wat de prijs nog redelijk drukt is de inflatie van ~1800 BTC per dag, wat in 2020 al halveert na ~900 BTC.
Echt sick.

Moon, lambo.

#roadto$100K
Er zijn ook helaas een paar super grote whales. Dat is niet anders dan de 1% rijken de helft van wereldvermogen bezitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Mijn BTC staat ook al een dik jaar 'stil' nu, er komt alleen meer bij :P

Niet dat ik een grote holder ben hoor, zeker niet. Maar ik bedoel maar: er zullen van die 10.5 miljoen BTC's vast een hoop mensen zijn die (net als ik) gewoon echt een jaar aan het holden zijn.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Wat de fuck Matic ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:28:
[...]
Klopt :)
TuutjDrie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:29:
[...]
Ja ik, dat het een shitcoin was toen ie van 49 naar 110 sats ging. :+
En klopt :)

Was dat ding aan het scalpen en nog steeds trouwens.

Dit plaatje heeft de tijd tussen het maken en nu niet goed doorstaan :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YjPP238Kn2NekxM3rSjhW84J/full.jpg

Volgende keer toch maar holden ? :D Die 3.3k was nu 12k geweest _O-

Het blijft lastig zulke dingen. Misschien doen ze 30% en zakken compleet terug naar een nieuwe low, maar in dit geval doen ze even 500% en nog gaan ze door.
Wel zeer vreemd dat alle Binance ICO's ineens keihard pumpen. FET CELR MATIC. Alsof een pump bij het pakket zit dat Binance in de aanbieding heeft.
Geen idee waarom, maar het bevalt mij wel. Bij deze coins ben ik nu trouwens hetzelfde aan het doen als bij MATIC toen, misschien heb ik daar over een week spijt van. Toch maar eens kijken om een klein bedrag eens een week te laten staan bij zoiets. Aan de andere kant, gaan CELR en FET nu exact hetzelfde doen als MATIC ? Kan het echt zo makkelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:55:
[...]

Klopt :)

[...]

En klopt :)

Was dat ding aan het scalpen en nog steeds trouwens.

Dit plaatje heeft de tijd tussen het maken en nu niet goed doorstaan :P

[Afbeelding]

Volgende keer toch maar holden ? :D

Het blijft lastig zulke dingen. Misschien doen ze 30% en zakken compleet terug naar een nieuwe low, maar in dit geval doen ze even 500% en nog gaan ze door.

[...]

Geen idee waarom, maar het bevalt mij wel. Bij deze coins ben ik nu trouwens hetzelfde aan het doen als bij MATIC toen, misschien heb ik daar over een week spijt van. Toch maar eens kijken om een klein bedrag eens een week te laten staan bij zoiets. Aan de andere kant, gaan CELR en FET nu exact hetzelfde doen als MATIC ? Kan het echt zo makkelijk zijn ?
Goed dat ik was ingestapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Het is dat ik geen fiat meer op Binance heb staan, anders zou ik alsnog een gokje hebben gewaagd :9

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Duurt de BTC transactie vandaag ook zo lang?
Na 2,5 uur nog geen een confirmed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
Taro schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Het is dat ik geen fiat meer op Binance heb staan, anders zou ik alsnog een gokje hebben gewaagd :9
Ik zit dus al een paar dagen te traden op MATIC/USDT, als gevolg op PilatuS :P Gaat prima, pak vaak genoeg +3 / +5 / +8 % in een paar minuten tot een <1 uur. Net even wezen sporten en heb toen de 10k MATIC die ik nog had staan (ja ik doe het nog niet met zulke gigantische bedragen) maar verkocht tegen een schamele +6% tegen iets van 0.02200 USDT, kom ik terug, staat ie op 0.03000 :+ 8)7

Achja, het kan niet altijd mee zitten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Moet je je voorstellen 11 dagen geleden had Matic haar alltime low ergens in de $0,003 regionen. Nu $0,03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Anotha one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ben benieuwd of CELR nog een keer naar de maan gaat zoals MATIC. CELR is nu al de hele tijd aan het schommelen tussen 2070-2180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:02:
Even kijken wat je fee is voor een schatting: https://bitcoinfees.earn.com/

Ik denk dat er transacties zijn die al 2 dagen onderweg zijn. Als het aantal transacties oploopt kan het weken duren voordat het weer normaal is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

lighting_ schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:02:
Die hypernode van @DAMAGE zuigt momenteel alle leven uit het netwerk denk ik .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:48

raq

mprkooij schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:05:
Ben benieuwd of CELR nog een keer naar de maan gaat zoals MATIC. CELR is nu al de hele tijd aan het schommelen tussen 2070-2180.
Ik wacht erop :9~

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:05:
Bitcoin gooit roet in het eten. Daarom kijk ik bij scalpen ook altijd wat Bitcoin doet. MATIC heeft er wat meer schijt aan, maar CELR en FET niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:05:
[...]

Even kijken wat je fee is voor een schatting: https://bitcoinfees.earn.com/

Ik denk dat er transacties zijn die al 2 dagen onderweg zijn. Als het aantal transacties oploopt kan het weken duren voordat het weer normaal is.
Ik heb het idd wel anders meegemaakt. Fee kon ik zelf niet bepalen. Afijn ik wacht wel af want staat op unconfirmed op de wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Slux schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:50:
[...]

Geen idee wat matic is maar toen ik de supply zag was ik er snel klaar mee :9

Circulating Supply
2,160,114,068 MATIC
Total Supply
10,000,000,000 MATIC
Slux was er iig snel klaar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:08:
[...]

Bitcoin gooit roet in het eten. Daarom kijk ik bij scalpen ook altijd wat Bitcoin doet. MATIC heeft er wat meer schijt aan, maar CELR en FET niet echt.
Bitcoin mannnnnnnnn wat doe je :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
Is het trouwens "Maa-tiK" of "Maa-tiesj" ? Of toch "Mehhhhh-tiK"?

:+

[ Voor 19% gewijzigd door Bobmeister op 20-05-2019 20:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:10:
[...]

Bitcoin is sowieso niet gezellig op feestjes. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:10:
[...]

Zowel CELR als FET hebben nu ook een double top gemaakt. Ik wacht het nu even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik had weer gekocht op 2055. We gaan het zien. Dik verlies of mooie winst. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Bobmeister schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:11:
Is het trouwens "Maa-tiK" of "Maa-tiesj" ? Of toch "Mehhhhh-tiK"?

:+
Wikipedia: Nemanja Matić zoiets denk ik :-p

[ Voor 3% gewijzigd door Machlah op 20-05-2019 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:13:
Ik had weer gekocht op 2055. We gaan het zien. Dik verlies of mooie winst. _/-\o_ _/-\o_
Prima kans dat ze nog gaan hoor en dat stap ik ook zo weer in. Alleen op dit moment nog even niet. Verder is het handig als MATIC een keer klaar is, dan kan dat geld naar CELR en FET toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:55:
[...]

Heb helaas al te vaak meegemaakt dat zo een coin opeens helemaal dipt en je maar blijft zitten, daarom toch steeds uitstappen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:15:
[...]
Heb helaas al te vaak meegemaakt dat zo een coin opeens helemaal dipt en je maar blijft zitten, daarom toch steeds uitstappen,
Ik ook hoor en het blijft inderdaad enorm risicovol. Soms mag je blij zijn met 5% en had je 20% verlies gepakt met blijven zitten. Alleen soms pak je 5% winst terwijl het 50% had kunnen zijn. Er vroeg bij zijn helpt want dan kan je zo'n trade gewoon dagen laten lopen en is de val omlaag alleen minder winst. Ben je wat later is het heel lastig om te kiezen tussen blijven zitten of winst pakken. Je weet het gewoon nooit met die dingen. Neem nou MATIC, 500% gedaan en nog even 50% op een dag er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:18:
[...]

gewoon dagen laten lopen en is de val omlaag alleen minder winst.
Zo zie ik het ook al is de FOMO wel sterk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:09:
[...]

Slux was er iig snel klaar mee ;)
Klopt geen munt voor mij, maar ik al eerder zij pas er mee op, jij doet het goed maar de meerderheid blijft als bagholder over met zulke munten.

Zo ie zo is dat hele binance niks voor mij, het begint een beetje een enge sekte te worden met al die pump en dump lottery coins van ze, als je in de flow zit kan je er goed aan verdienen dat dan weer wel ;)

Happy trading en ik hoop dat je op tijd je winst pakt ;)
Pagina: 1 ... 36 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!