Lol jij weet wat ik wel en niet trade?
Geen idee wat matic is maar toen ik de supply zag was ik er snel klaar mee
Circulating Supply
2,160,114,068 MATIC
Total Supply
10,000,000,000 MATIC
Aan je zure reactie te lezen sta je nog op verlies. Of je hebt gewoon een kut weekend, kan ook.
Wat maakt de supply precies uit als een muntje +veel% gaat?Slux schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:50:
[...]
Geen idee wat matic is maar toen ik de supply zag was ik er snel klaar mee![]()
Circulating Supply
2,160,114,068 MATIC
Total Supply
10,000,000,000 MATIC
Nieuwe IEO op Binance
Harmony one
Our goal is to deliver scalability and decentralization. The promise of blockchain is to enable decentralized coordination at scale but no platform has yet been able to achieve both. Harmony aims to change that.
Goh nog NOOIT iets vergelijkbaars gelezen..
Harmony one
Our goal is to deliver scalability and decentralization. The promise of blockchain is to enable decentralized coordination at scale but no platform has yet been able to achieve both. Harmony aims to change that.
Goh nog NOOIT iets vergelijkbaars gelezen..

Haha, ok dus eerst heb ik hem gemist, en nu sta ik op verlies of heb ik een kutweekend.Machlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Aan je zure reactie te lezen sta je nog op verlies. Of je hebt gewoon een kut weekend, kan ook.
Thanks Machlah
Dat is een afstandsbediening toch?tias86 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:55:
Harmony one
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Beetje zoals jij weet dat ik de top koop en hold tot de bottom. Denk dat we een telepatische crypto link hebben.tias86 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:56:
[...]
Haha, ok dus eerst heb ik hem gemist, en nu sta ik op verlies of heb ik een kutweekend.
Thanks Machlah
Dat zijn meestel de pump en dump coins waar ik zelf ver vandaan blijf, maar dat ben ikMachlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:54:
[...]
Wat maakt de supply precies uit als een muntje +veel% gaat?
Die shitcoins onzin blijft maar doorgaan elke week is er weer een nieuwe die zegt beter te zijn maar als je terug kijkt zie je dat het toch de top coins over blijven.
Wel leuk om geld mee te verdienen als je er op tijd in en uit bent maar meestal blijf je toch als bagholder over met zulke coins.
Bitfinex heeft ook een nieuwtje, de LEO.tias86 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:55:
Nieuwe IEO op Binance
Harmony one
Goh nog NOOIT iets vergelijkbaars gelezen..![]()
Bron: https://cryptobenelux.com...handelbaar-vanaf-maandag/Nieuwe Bitfinex exchange token verhandelbaar vanaf maandag
Was niet perse voor jou bedoelt, maar iets wat vaak gebeurt. Oh groene cijfers KOPEN.. GREAT PROJECT.Machlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:59:
[...]
Beetje zoals jij weet dat ik de top koop en hold tot de bottom. Denk dat we een telepatische crypto link hebben.
2 weken later is het RIP-en HOLD!!!
Dus als je kritisch bent sta je op verlies of heb je een kutweekend.Machlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Dat klinkt bijna als het standaard antwoord van iemand die in de onecoin scam is getrapt, alleen zeggen die dat je een negatief mens bent waar ze niks mee te maken willen hebben.
Want onecoin wordt het helemaal.

XRP = trash
Of TRX.XVG, Vechain, XRP, en zo zijn er nog wel een paar, als je bagholder wilt zijn moet je die coins echt in je PF hebben want die zijn de toekomst en als je ze niet hebt ben je dom.Mr_Ripple schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Dus als je kritisch bent sta je op verlies of heb je een kutweekend.
Dat klinkt bijna als het standaard antwoord van iemand die in de onecoin scam is getrapt, alleen zeggen die dat je een negatief mens bent waar ze niks mee te maken willen hebben.
Vondt de onderbouwing en reden van kritiek niet helemaal aansluiten op de werkelijkheid. Er werd ook niet gereageerd op mijn onderbouwing van de stijging van MATIC.Mr_Ripple schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Dus als je kritisch bent sta je op verlies of heb je een kutweekend.
Maar goed, jullie zitten er natuurlijk allemaal in vanwege de techniek en om de wereld te verbeteren.
XVG, TRX heeft hier voor veel grote winsten gezorgd...Slux schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:37:
[...]
Of TRX.XVG, Vechain, XRP, en zo zijn er nog wel een paar, als je bagholder wilt zijn moet je die coins echt in je PF hebben want die zijn de toekomst en als je ze niet hebt ben je dom.
Beter, dan doe jij het goedMachlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:47:
[...]
XVG, TRX heeft hier voor veel grote winsten gezorgd...
Juist niet want er zijn andere die veel betere technieken hebben, en als je de wereld wilt verbeteren moet je zeker geen crypto kopen met al dat energie verbruikMachlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Maar goed, jullie zitten er natuurlijk allemaal in vanwege de techniek en om de wereld te verbeteren.
[ Voor 25% gewijzigd door Slux op 19-05-2019 11:50 ]
Zeker niet, alleen muntjes waar er heel veel van zijn blijf ik verre van.Machlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Vondt de onderbouwing en reden van kritiek niet helemaal aansluiten op de werkelijkheid. Er werd ook niet gereageerd op mijn onderbouwing van de stijging van MATIC.
Niet dat die niks doen of zo, daar zit regelmatig een stijging in van +400%, alleen ben ik dan net op vakantie of zo, in ieder geval niet ermee bezig. Heb ik er dus niks aan.
Maar ieder zijn ding, ik ben ik elk geval verheugd om je nieuwe avatar.
XRP = trash
Haha, avatar was al oud. Maar weer in het leven geroepen om hier wat vrolijkheid te brengen.Mr_Ripple schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:49:
[...]
Zeker niet, alleen muntjes waar er heel veel van zijn blijf ik verre van.
Niet dat die niks doen of zo, daar zit regelmatig een stijging in van +400%, alleen ben ik dan net op vakantie of zo, in ieder geval niet ermee bezig. Heb ik er dus niks aan.
Maar ieder zijn ding, ik ben ik elk geval verheugd om je nieuwe avatar.
Zulke candles zien we graag, benieuwd of deze niet weer naar beneden gaat afbuigen...
* Sell wall van 540 Bitcoin @ Binance -> USDT. Wordt wel redelijk rap opgegeten.
* Sell wall van 540 Bitcoin @ Binance -> USDT. Wordt wel redelijk rap opgegeten.
[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 19-05-2019 11:54 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Zo ben ik ooit ingestapt in GVT op 28 dollar nogwat. Pfoeh wat zag ik de toekomst van dat tradingplatform rooskleurig in!
Ik hodl ze nog steeds. Op naar de 25 cent en beyond!
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:53:
Zo ben ik ooit ingestapt in GVT op 28 dollar nogwat. Pfoeh wat zag ik de toekomst van dat tradingplatform rooskleurig in!

Zero.
Toch?Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:53:
Ik hodl ze nog steeds. Op naar de 25 cent en beyond below!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De grote mannen zijn bezig.
Rookworst zonder r is ook worst.
Slux grijpt weer naar de antidepressiva nu al zijn verkoop orders net zijn afgegaan en in fiat zit
Heb liever een trailing stop lossSlux schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:58:
Slux grijpt weer naar de antidepressiva nu al zijn verkoop orders zijn afgegaan en in fiat zit
Slux schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:58:
Slux grijpt weer naar de antidepressiva nu al zijn verkoop orders net zijn afgegaan en in fiat zit

Vrees niet, volgend jaar kun je nog instappen voor €2500
XRP = trash
ik heb liever helemaal geen vorm van stop loss, gewoon limit sell orders voor mij.
Wat een prachtige Bart en Inverse Bart zien we hier toch.
Moon soon!
Moon soon!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, wederom een saai dagje hier, koop of verkoop niks.New Yorker schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:00:
Just hodl it.
Zat net even wat nieuws bij te lezen en blijkbaar heeft de shit nu eindelijk de fan gehit bij Hitbtc aangezien ze blijkbaar alle btc uit hun wallets hebben getrokken. Ik ga ook maar eens kijken wat ik daar nu nog precies heb staan en het zal wel onmogelijk zijn om weg te krijgen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Heb ook weer even gekeken naar Coinbase earn en ik zal wel weer achter de feiten aanlopen maar blijkbaar is dat ongemerkt nu ook voor ons actief. Je kunt alleen xlm verdienen maar zo op een saaie zondagochtend filmpje open op de derde monitor en een simpel vraagje beantwoorden is ook de moeite niet. Toch weer 70 xlm erbij. (~€9) Mocht iemand nog geen Coinbase account hebben dan heb ik een referral voor je.
Zo kwam ik er ook (weer) achter dat ik nog een bsv heb staan alleen is die op geen enkele exchange verhandelbaar waar ik echt actief ben. Iemand een leuk idee wat ermee te doen? Misschien ergens waar ik wat met leverage kan doen? Het is geen wereldbedrag maar ik was het compleet vergeten dus het liefst zou ik er ergens een gokje mee doen oid.
Heb ook weer even gekeken naar Coinbase earn en ik zal wel weer achter de feiten aanlopen maar blijkbaar is dat ongemerkt nu ook voor ons actief. Je kunt alleen xlm verdienen maar zo op een saaie zondagochtend filmpje open op de derde monitor en een simpel vraagje beantwoorden is ook de moeite niet. Toch weer 70 xlm erbij. (~€9) Mocht iemand nog geen Coinbase account hebben dan heb ik een referral voor je.
Zo kwam ik er ook (weer) achter dat ik nog een bsv heb staan alleen is die op geen enkele exchange verhandelbaar waar ik echt actief ben. Iemand een leuk idee wat ermee te doen? Misschien ergens waar ik wat met leverage kan doen? Het is geen wereldbedrag maar ik was het compleet vergeten dus het liefst zou ik er ergens een gokje mee doen oid.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Op poloniex kan je BCHSV als onderpand voor leverage gebruiken
Je zit in een accumulatie fase. Je moet als een malle zooi bij kopen. Waarom uberhaupt in USDT zitten? Ga dan naar BTC...... IMO
Thanks! Daar moet ik alleen even induiken want met de uitleg van Poloniex zelf kom ik er niet. Sterker nog, de verwarring is alleen maar groter geworden.TrasherNL schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:12:
Op poloniex kan je BCHSV als onderpand voor leverage gebruiken
KMD to the moon: https://twitter.com/komodoregames/status/1129882585491017728
Binnen je account kun je coins van je spot trading wallet verplaatsen naar je margin wallet (of naar je lending wallet als je jouw coins voor rente wilt uitlenen). Als je dan long wilt gaan leen je automatisch BTC van andere gebruikers tegen een dagelijkse rente (nu 0.0081%). Als je short gaat leen je de altcoin die je wilt shorten voor de geldende rente.Crypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:35:
[...]
Thanks! Daar moet ik alleen even induiken want met de uitleg van Poloniex zelf kom ik er niet. Sterker nog, de verwarring is alleen maar groter geworden.
Maximale leverage is 2,5x de BTC waarde van de coins in je margin wallet. Let wel op dat wanneer je veel altcoins als onderpand houdt, dat wanneer de alts door het putje gaan (stel CSW verklaart een nieuwe crypto oorlog en iedereen dumpt BCHSV), jouw onderpand dan ook in waarde verminderd. Als je een positie met winst afsluit verschijnen er BTC in je margin wallet, maak je verlies, dan gaat dat eerst van evt. BTC in je margin account af, en vervolgens worden altcoins voor BTC verkocht om de lender zijn coins terug te betalen.
Ik zou het gewoon uittesten met een kleine positie. Zelfs op 2,5x ben je redelijk veilig. Als je nog specifieke vragen hebt kan ik je wel verder helpen.
Doe er normaal nooit aan mee, maar ik weet dat Komodo nooit dingen van de daken schreeuwt, en de prijs is altijd aardig stabiel. Mocht er dus een keer echt wat moois komen (wat hier wel uit blijkt), dan kan het wel eens leuk worden. Zodoende even enkele honderden KMD gekocht zojuist.
https://ibb.co/zfszSKk

Tot 9000 en weg. De 8400 was al aangetikt..
[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 19-05-2019 13:03 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Groene dagen zijn duidelijk niet meer dag gebonden. Zelfs de zondag is moon.
Verwijderd
Huh? Je was toch LTC holder. Door jouw geshill heb ik vorige week wat LTC gekocht om te holden.Slux schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:58:
thanks, nu nog even niet rekt gaan ''met te veel geld als inleg'' door slecht risk management.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 19-05-2019 13:08 ]
Ik ga het straks nog eens bekijken. Iets dergelijks is anders wel het plan ja. Thanks anyways.Taro schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:22:
[...]
Kan je niet direct van Euro naar USDT? Dan zou ik van Euro naar ETH gaan en ETH naar Binance sturen. Binance heeft ook een ETH handelspaar en scheelt je dus een keer de extra fee van Bitcoin naar USDT.
Kun je al een lambo kopen?A87 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:07:
[...]
thanks, nu nog even niet rekt gaan ''met te veel geld als inleg'' door slecht risk management.
Met hoeveel BTC zet je meestal in en hoeveel risk je dan? Ik durf Bitmex niet echt aan.

[ Voor 33% gewijzigd door Bobmeister op 19-05-2019 13:14 ]
Goeie call zeg! Gewoon nu je profit pakken, kan je ook niet rekt gaan. Greed pakt jeA87 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:07:
[...]
Je durft wel trouwens met 1200$ eigen inleg zo lang in je positie te blijven. Of ben je vakantie aan het boeken?
[ Voor 16% gewijzigd door green-tea op 19-05-2019 13:35 ]
Volgens mij snap ik het nog niet helemaal ook niet na het kijken van een YT video. Je maakt dus een X aantal coins over naar je margin account en wil je met leverage spelen dan moet je dus meer inzetten dan dat je eigenlijk totaal op je account hebt? Je kunt niet los een bedrag kiezen wat een deel van het totaal is? Is het dan niet handiger bijv. bsv eerst om te zetten naar btc ipv met bijv. bsv bch te willen verhandelen? Die zijn beiden behoorlijk volatiel of mis ik iets?TrasherNL schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:50:
Ik zou het gewoon uittesten met een kleine positie. Zelfs op 2,5x ben je redelijk veilig. Als je nog specifieke vragen hebt kan ik je wel verder helpen.
Het kwartje is er volgens mij wel maar vallen doet hij nog niet helemaal.
Zie je, 1 keer shill ik ltc en krijg meteen de schuldVerwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:07:
[...]
Huh? Je was toch LTC holder. Door jouw geshill heb ik vorige week wat LTC gekocht om te holden.
Dan had je de disclaimer moeten lezen garantie tot de deur en DYOR, maar LTC is zeker geen slechte keus voor LT, daar zal iedereen het wel met me eens zijn
Ik spring overal op en af maar voornamelijk LTC, BTC, bcash.
Je moet niks, maar je hebt de mogelijkheid om tot max 2,5x de waarde van jouw margin account uit te geven. Dit kun je ook over meerdere posities opdelen, bijv. 0.5x elk op XPR, ETH, ATOM, XMR en XLM, sommige long sommige short. Vaak kan het handig zijn om niet gelijk all in te gaan, maar wat achter de hand te houden.Crypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:40:
[...]
Volgens mij snap ik het nog niet helemaal ook niet na het kijken van een YT video. Je maakt dus een X aantal coins over naar je margin account en wil je met leverage spelen dan moet je dus meer inzetten dan dat je eigenlijk totaal op je account hebt? Je kunt niet los een bedrag kiezen wat een deel van het totaal is?
Dat is inderdaad een goed idee, zeker nu BTC weer omhoog gaat.Is het dan niet handiger bijv. bsv eerst om te zetten naar btc ipv met bijv. bsv bch te willen verhandelen? Die zijn beiden behoorlijk volatiel of mis ik iets?
Okee volgens mij ben ik er bijna. Leverage werkt dus alleen als je meer inzet dan de waarde in je margin account maar wat gebeurt er als je niet meer inzet maar het 1 op 1 houdt? Wat is dan het verschil met normaal traden op de exchange?TrasherNL schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:56:
[...]
Je moet niks, maar je hebt de mogelijkheid om tot max 2,5x de waarde van jouw margin account uit te geven. Dit kun je ook over meerdere posities opdelen, bijv. 0.5x elk op XPR, ETH, ATOM, XMR en XLM, sommige long sommige short. Vaak kan het handig zijn om niet gelijk all in te gaan, maar wat achter de hand te houden.
Niks. Dan kun je het beter gewoon laten staan. Als je 5x leverage doet betekent dat je 5x de waarde van je account kan traden.Crypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:04:
[...]
Okee volgens mij ben ik er bijna. Leverage werkt dus alleen als je meer inzet dan de waarde in je margin account maar wat gebeurt er als je niet meer inzet maar het 1 op 1 houdt? Wat is dan het verschil met normaal traden op de exchange?
Enige verschil is dan dat je rente betaalt, dus niet aan te radenCrypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:04:
[...]
Okee volgens mij ben ik er bijna. Leverage werkt dus alleen als je meer inzet dan de waarde in je margin account maar wat gebeurt er als je niet meer inzet maar het 1 op 1 houdt? Wat is dan het verschil met normaal traden op de exchange?
Edit: En in extreme gevallen zou je REKT kunnen gaan, als je onderpand een altcoin is die inzakt, waardoor je niet meer 1 op 1 zit.
[ Voor 13% gewijzigd door TrasherNL op 19-05-2019 14:10 ]
Vraag lijkt wellicht wat vreemd maar het videootje wat ik heb gekeken specifiek over Poloniex daarin bleef de maker ervan maar herhalen niet met leverage werken en ik dacht? Huh? Dat is toch het hele ding van margin traden dus dat was even heel erg verwarrend. Ik zag idd toen hij 1 btc inzette dat hij direct kosten ging maken, niet veel maar dus wel onnodig...TrasherNL schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:09:
[...]
Enige verschil is dan dat je rente betaalt, dus niet aan te raden
Edit: En in extreme gevallen zou je REKT kunnen gaan, als je onderpand een altcoin is die inzakt, waardoor je niet meer 1 op 1 zit.
Volgens mij snap ik nu hoe het werkt op Polo, ga het vanmiddag wel even proberen. Bedankt voor de antwoorden! En Malawolar ook natuurlijk.
Verwijderd
A87 dik in business...A87 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:57:
Lekker bezig man, pakken die winst!
Die grafiek van Matic is angstaanjagend. Soort stoelendans, wie blijft er met de bags zitten zodra de koers gaat imploderen?
Inderdaad... Ik kan de waarde van de hoogste koers op de Binance 1D chart nauwelijks zien, die valt buiten de grafiek...TuutjDrie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:55:
Die grafiek van Matic is angstaanjagend. Soort stoelendans, wie blijft er met de bags zitten zodra de koers gaat imploderen?
Edit: 2e x25 short lopen binnen 3 1 uur (De BitMEX tijd staat bij mij 2 uur eerder
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 19-05-2019 15:11 ]
Bullmarket is wel aanwezig zeg.
Als we de correctie nu al hebben gehad stelde het wel heel weinig voor. Doet me denken aan 2017.
$9000 soon. Kom maar door
Als we de correctie nu al hebben gehad stelde het wel heel weinig voor. Doet me denken aan 2017.
Hoe is dat van de week eigenlijk afgelopen toen de koers in een paar minuten ongeveer 1200$ naar beneden krakte? REKT of vooruitziende blik?A87 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:07:
[...]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heeft die al gepost, z'n 100.000 contract is rekt gegaan. Blijf het bijzonder vinden hoeveel geld deze man er tegenaan gooit op iets risicovols als Bitmex. Met zulke bedragen zou je toch denken dat je praktisch al financieel onafhankelijk ben.tp0st schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:15:
[...]
Hoe is dat van de week eigenlijk afgelopen toen de koers in een paar minuten ongeveer 1200$ naar beneden krakte? REKT of vooruitziende blik?
Part of the game. Sometimes you win, sometimes you lose..Malawolar schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:17:
[...]
Heeft die al gepost, z'n 100.000 contract is rekt gegaan. Blijf het bijzonder vinden hoeveel geld deze man er tegenaan gooit op iets risicovols als Bitmex. Met zulke bedragen zou je toch denken dat je praktisch al financieel onafhankelijk ben.t
Zag laatst leuk plaatje op Twitter over traders.
"Men stopt met werken voor de baas om te gaan traden als inkomen maar trade alsof hij morgen met pensioen wilt."
ps : Weer een exchange failliet?
https://zycrypto.com/hitb...to-withdraw-crypto-funds/
[ Voor 33% gewijzigd door green-tea op 19-05-2019 15:23 ]
100k contracten hoeft geen 100k dollar te zijn heMalawolar schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:17:
[...]
Heeft die al gepost, z'n 100.000 contract is rekt gegaan.
Het moeilijkste is om niet rekt te gaan...Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:23:
[...]
A87 dik in business...
Lekker bezig man, pakken die winst!

Paar dagen geleden (veel te veel inleg dom dom dom)
Hi
Your long XBTUSD position of 134000 contracts has been liquidated.
The Mark Price of XBTUSD recently dropped to 7595.5. Your position had a liquidation price of 7602.0. The position has been taken over by the Liquidation Engine.
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 19-05-2019 15:28 ]
Ik weet het niet hoor, dit alles komt grotendeels door dikke pumps en niks met normale groei.Tominatie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:12:
Bullmarket is wel aanwezig zeg.
bovendien is nu de right shoulder compleet.........
we gaan het zien.
Prepare for the next ATH
Ja, maar TA is onzin hé !!!1111sourcecode schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:28:
[...]
Ik weet het niet hoor, dit alles komt grotendeels door dikke pumps en niks met normale groei.
bovendien is nu de right shoulder compleet.........
we gaan het zien.

ik zet in met te veel risico. Ik denk dat je moet kijken hoe vaak je van de 10 keer gelijk hebtBobmeister schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:11:
[...]
Ik ga het straks nog eens bekijken. Iets dergelijks is anders wel het plan ja. Thanks anyways.
[...]
Met hoeveel BTC zet je meestal in en hoeveel risk je dan? Ik durf Bitmex niet echt aan.Vroeger (2017/2018) was ik meestal ook niet al te best met Kraken x5 leverage...
Heb het idee dat wat grote jongens heel veel lol hebben om zoveel mogelijk mensen te liquideren. Neem nou die pump van vannacht. Rond 03:00 onze tijd op een zaterdag even een dikke pump.sourcecode schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:28:
[...]
Ik weet het niet hoor, dit alles komt grotendeels door dikke pumps en niks met normale groei.
ach ja FOMO he
Prepare for the next ATH
Same thoughts here. Maar die gevechten soms pff.. Er moet toch altijd een verliezer zijn. Je zou zeggen dat dit toch niet lang goed kan gaan.PilatuS schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:33:
[...]
Heb het idee dat wat grote jongens heel veel lol hebben om zoveel mogelijk mensen te liquideren. Neem nou die pump van vannacht. Rond 03:00 onze tijd op een zaterdag even een dikke pump.
ik geloof ook niet dat we MOON richting BAKKT gaan............
de prijs is gewoon te hoog daarvoor.........
de prijs is gewoon te hoog daarvoor.........
Prepare for the next ATH
Als je genoeg geld hebt kan je alles voor elkaar krijgen. Zodra je met een paar 1000 BTC aan de slag kan gaan is dat op een zaterdag meer dan zat. Je ziet zulke gekke moves ook meestal in het weekend wanneer het volume lager is en je met minder geld en minder risico zulke dingen kan doen. Tijdje terug nog eens een plaatje van gepost dat we 4 fakeouts op zaterdag achter elkaar hadden gehad.green-tea schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:34:
[...]
Same thoughts here. Maar die gevechten soms pff.. Er moet toch altijd een verliezer zijn. Je zou zeggen dat dit toch niet lang goed kan gaan.
Neem nou de 20k BTC move rond de 4200. Even 20k BTC kopen op de 3 exchanges die de prijs van Bitmex bepalen. Even wat hele dikke longs met hefboom openen en dan die koop orders uitvoeren op de 3 exchanges. Iedereen die daar short was met hefboom is rekt gegaan terwijl die gasten miljoenen hebben verdient. Ik vind het verder allemaal wel best hoor, maar hefboom traden is op deze manier extreem risicovol.
Die grafiek van BTC lijkt anders ook wel op die van Matic, ook maar min of meer kaarsrecht omhoog. Je zou kunnen zeggen dat BTC ook wel kan imploderen, of nieTuutjDrie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:55:
Waarom loopt de koers op financiele pagina van De Telegraaf zo achter..
Omdat de koers in het weekend niet aangepast wordt.Klaas25 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:10:
Waarom loopt de koers op financiele pagina van De Telegraaf zo achter..
edit, na vrijdagnacht 00.00 uur blijkbaar niet meer dus
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 19-05-2019 17:00 ]
Nog maar een paar honderd euro en mijn berenmarkt loss is weg! Nu al zin an!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ik ben echt wel een mongool, er weer in geslaagd vandaag om uit te stappen op het laagste moment...
PSN - ps4 : sir_kowlier
xD. fouten moet je van lerenkowlier schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:43:
ik ben echt wel een mongool, er weer in geslaagd vandaag om uit te stappen op het laagste moment...
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 19-05-2019 17:56 ]
Verwijderd
Ik wou er niet over beginnen, maar nu je het toch zelf doet...kowlier schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:43:
ik maak ze jammer genoeg week na week
had ik gewoon blijven hodlen de laatste 2 weken had ik 300€ verdiend.
nu heb ik ongeveer 70 € verdiend en 1 ETH minder in mijn bag...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Het spelletje is ook niet voor iedereen, ook niet erg om dat te onderkennen.kowlier schreef op zondag 19 mei 2019 @ 17:43:
Bullish Pendant op de 1uur............. FF een tijdje wachten dan gaat bitcoin door naar 8800 of 9000+ daarna weer een achterlijk correctie. Kan tussendoor nog wel een dip komen naar 7500
Ik doe alles weg op 9000 rond
Ik doe alles weg op 9000 rond
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 19-05-2019 18:05 ]
Holy fuckzors... Vanmiddag om 13:45 een halve BSV van Coinbase naar Poloniex verstuurd die volgens Coinbase pas 14:42 is aangemeld, timestamp in de explorer staat op 15:26 en aantal confirmations op 21... Oftewel nog steeds niks op Poloniex. Ik heb geen ervaring met BSV versturen maar duurt dit niet heel erg lang?
Craig aka Satoshi doet de confirmations handmatig.Crypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:04:
Holy fuckzors... Vanmiddag om 13:45 een halve BSV van Coinbase naar Poloniex verstuurd die volgens Coinbase pas 14:42 is aangemeld, timestamp in de explorer staat op 15:26 en aantal confirmations op 21... Oftewel nog steeds niks op Poloniex. Ik heb geen ervaring met BSV versturen maar duurt dit niet heel erg lang?
Het zal me jeuken hoe ze het daar doen maar kan iemand die Craig dan even vragen om te stoppen met zijn piemel te spelen en weer iets te gaan doen?TuutjDrie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:06:
[...]
Craig aka Satoshi doet de confirmations handmatig.
Alvast bedankt.
Die kerel zit de hele dag al te fappen op je transactie.... eindelijk een transactie ...ik weet zeker dat ie nu denkt dat het huge gaat wordenCrypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:08:
[...]
Het zal me jeuken hoe ze het daar doen maar kan iemand die Craig dan even vragen om te stoppen met zijn piemel te spelen en weer iets te gaan doen?![]()
Alvast bedankt.
Dan doe je hem toch even een emailtje?Crypts schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:08:
[...]
Het zal me jeuken hoe ze het daar doen maar kan iemand die Craig dan even vragen om te stoppen met zijn piemel te spelen en weer iets te gaan doen?![]()
Alvast bedankt.
faketoshi@liar.org
Er lopen/liepen hier toch wat fanboys rond die er met beide armen tot aan bruine okseltjes in zitten?RaptorXS schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:13:
[...]
Dan doe je hem toch even een emailtje?
faketoshi@liar.org
Blij dat ik mijn AVA vrij snel na de ICO heb verkocht:
The first stage of our @BitcoinCom partnership is active. Users of the https://t.co/HssmCff3Tk wallet with over 4 million downloads can now access https://t.co/CL8FxAXFXS directly from the shop tab and save up to 40% off accommodation bookings. #Travala $AVA $BCH #Cryptoadoption https://t.co/hvJKCD4vip
— Travala.com 🏨 ✈️ (@travalacom) 19 mei 2019
Wat was de toegevoegde waarde van een blockchain voor het boeken van een vakantie?Taro schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:28:
Blij dat ik mijn AVA vrij snel na de ICO heb verkocht:
[Twitter]
Volgens mij doelt hij op de samenwerking met bch.Bever! schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:30:
[...]
Wat was de toegevoegde waarde van een blockchain voor het boeken van een vakantie?
In dit geval was het meer een crowdfunding actie. Ze hadden er wel een halve usecase bij voor korting of als je eigenaar bent van een object, maar, op een gegeven moment gingen ze ook andere crypto als betaalmiddel hanteren en toen ben ik afgehaakt.Bever! schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:30:
[...]
Wat was de toegevoegde waarde van een blockchain voor het boeken van een vakantie?
Ik heb er overigens een prima rendement aan overgehouden.
@Crypts Correct, er moet direct weer de naam Bitcoin.com bij genoemd worden ipv gewoon "We accepteren nu ook Bitcoin Cash".
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 19-05-2019 18:38 ]
Zo, eerste dip goed overleefd. We staan weer mooi in de plus, lekkerrrr
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
En er zullen nog meerdere dips volgen.Drardollan schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:42:
Zo, eerste dip goed overleefd. We staan weer mooi in de plus, lekkerrrr
What goes up go goes down....etc.
Ik had er geen problemen mee, heb 150% extra Bitcoins gekocht op ongeveer het laagste moment van de dip. Erg gunstig dusRaptorXS schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:44:
[...]
En er zullen nog meerdere dips volgen.
What goes up go goes down....etc.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Wat heb je nu verdient? Je bent 30.000 contracten aangegaan van $1 met een ROI van 164,93%? Dus je hebt 164,93% x $30.000 = $49.479 verdient of ben ik nu wat optimistisch?A87 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:57:
Voor $30.000 BTC op 7220.7 = 4.15 BTCsampoo schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:51:
[...]
Wat heb je nu verdient? Je bent 30.000 contracten aangegaan van $1 met een ROI van 164,93%? Dus je hebt 164,93% x $30.000 = $49.479 verdient of ben ik nu wat optimistisch?
Winst is 4.15 x (huidige koers - 7220.7), dus bij een koers in de afbeelding van $8120:
4.15 x $900 = $3735
Nee dat klopt niet maar ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg.sampoo schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:51:
[...]
Wat heb je nu verdient? Je bent 30.000 contracten aangegaan van $1 met een ROI van 164,93%? Dus je hebt 164,93% x $30.000 = $49.479 verdient of ben ik nu wat optimistisch?
Denk nog een dag syncen en dan is mijn fullnode voor bitcoin eindelijk een feit. Duurt wel erg lang zeg. 240GB aan blockchain data is dan ook wel erg veel. Dit zullen ze in de toekomst wel moeten verbeteren. Zijn daar eigenlijk nog plannen voor? Ik weet dat er light wallets zijn waarbij je die hele blockhain niet hoeft te downloaden maar goed; toch wel lekker dat er ook nog wat mensen zijn die wel gewoon een fullnode draaien, niet waar?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!