If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ik ben gewoon aan het werk, keihard. Straks even een dikke bag shoarma's met de jongens.Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:55:
Jeetje wat een rust hier... Iedereen naar Titanium festival?![]()
En verder is de markt ook vrij rustig dusja dan krijg je dat
Daar is een collega van mij op dit moment. Kreeg een filmpje doorgestuurd. Ik zelf ben aan het koken en de kids in de tuin.Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:55:
Jeetje wat een rust hier... Iedereen naar Titanium festival?![]()
@Verwijderd zag dat je favoriete onderdeel van Yobit weg is. Je kunt de site weer bezoeken.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik woon er vlakbij, ga zo nog even kijken maar het is niet helemaal mijn smaak zeg maar.Bartvandelaar schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:05:
[...]
Daar is een collega van mij op dit moment. Kreeg een filmpje doorgestuurd. Ik zelf ben aan het koken en de kids in de tuin.
Oh ja crypto's. Ik zit maar een beetje aan te pielen met wat shitcoins en dat gaat wel lekker. Elke keer als btc niet helemaal weet welke kant deze op wil is de spread ook lekker groot, op dit moment zit er tussen elke buy en sell zomaar een 10% en dat is best lekker. Volume is niet zo gek groot maar toch lekker btc sprokkelen. Ik zie ook dat zo goed als alles wel weer grasgroen gekleurd is, inmiddels toch weer ruim €300 erbij op btc als ik het goed zie sinds vanmorgen?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Ik was eigenlijk van plan om de dicegame weer eens te bezoeken met een klein plukje Bitcoin.Bartvandelaar schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:05:
[...]
Daar is een collega van mij op dit moment. Kreeg een filmpje doorgestuurd. Ik zelf ben aan het koken en de kids in de tuin.
@Verwijderd zag dat je favoriete onderdeel van Yobit weg is. Je kunt de site weer bezoeken.
Iets met zelfde handeling ander resultaat.
Wellicht maar beter dat het weg is dan.

MoiTurbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:59:
hoeveel van jullie gooide gelijk alle coin indexen open?
Was er inderdaad enthousiast over , werd minder na al die exchanges die als paddestoelen uit de grond schoten, token voor 0.10 verkocht tijd terug. De wel bekende buy high sell low strategie hier bijzonder goed kunnen toepassen. Had nog een stuk lager gekund zo te zien oh oh. het wel jammer, want het was mijn favo ideal platform goedkoop en heel gebruiksvriendelijke website.Acidrain schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:21:
[...]
Als ik in het vorig topic terug zoek op blockport kom ik @tias86 en @kbloem tegen die het aanprezen, ik hoop dat ze geluk hebben gehad.
Er is het een ander misgegaan met de ico gelden, veel te weinig gecasht. Jammer en niet zakelijk/professioneel mee omgesprongen imo.
Was ook pro Blockport, maar inmiddels al m'n funds er af gehaald, wil niet het risico lopen dat ze zometeen withdrawals suspenden. Gelukkig had ik maar voor 100 euro aan BPTS, dus het verlies is te lijden. Er stond wel voor een aanzienlijk bedrag aan BTC op de exchange. Was een erg fijne exchange om te kopen, alles was instant en makkelijk te gebruiken, dat zie je niet op veel plekken (of je moet er behoorlijke fees voor betalen). Dat was ook de reden dat ik in de STO heb geïnvesteerd. Helaas is het minimumbedrag van 1 miljoen niet gehaald en worden de funds teruggestort. Weer eens wat anders dan een exitscamtias86 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:42:
[...]
Was er inderdaad enthousiast over , werd minder na al die exchanges die als paddestoelen uit de grond schoten, token voor 0.10 verkocht tijd terug. De wel bekende buy high sell low strategie hier bijzonder goed kunnen toepassen. Had nog een stuk lager gekund zo te zien oh oh. het wel jammer, want het was mijn favo ideal platform goedkoop en heel gebruiksvriendelijke website.
Er is het een ander misgegaan met de ico gelden, veel te weinig gecasht. Jammer en niet zakelijk/professioneel mee omgesprongen imo.

Hoeveel hier hebben niet standaard een of andere koers ticker open staan, denk je?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:59:
We zijn gekke Henkie (die van Ingrid) niet...Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:59:

Je zag waarschijnlijk de euro koers voor die van de dollar aan, postte in de haast een holy fuck en probeert er nu met een flauw grapje onderuit te komen?
Dat je rekt bent.Ladonna schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:59:
Wat betekent insufficient balance?
Onvoldoende saldo. Google translate is goed met dit soort dingen.Ladonna schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:59:
Je kunt niet meer versturen dan wat je hebt
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Mijn moerstaal is Engels en onvoldoende saldo lijkt me een redelijk correcte vertaling, zou zelf ook niet weten wat ik er anders van zou moeten maken.Ladonna schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:03:
Huh, klopt echt niet
Wat context kan helpen: welke exchange heb je dit op? Heb je toevallig nog orders open staan? Dat gaat gewoon van je beschikbare saldo af.Ladonna schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:03:
Huh, klopt echt niet
Verwijderd
Nuff said.Ladonna schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:59:
Verwijderd
Umm omdat jij hem leeg gekocht hebt...rvT schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:16:
waarom is bitonic leeg, fuck deze shit
rvT schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:08:
Zo. Even Bitonic leeggekocht.
''schaarste''rvT schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:16:
waarom is bitonic leeg, fuck deze shit
Weg
owjaVerwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:20:
[...]
Umm omdat jij hem leeg gekocht hebt...
[...]
hamsteren
Nou ik heb gewoon een ledger, maar om de tokens te verplaatsen heb ik mijn mew nodig.. dat is het eigenlijk. De tokens staan niet in ledger live zeg maar. Ik weet niet hoe ik het anders zou moeten doen.DAMAGE schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:02:
Hoe doe je dat met je Ledger @Pelox Gewoon in My Etherwallet? Ik vertrouw dat niet, die zijn toch ooit eens gehacked geweest?
Ik ga mijn munten ook niet verpatsen nu. Laat die dingen maar mooi schuiven 😂
Zero.
Eerst gelijk betalen en dan vervolgens pas mega veel gegevens aan moeten leveren nadat je betaald hebt, kopie ID, kopie bankpas, selfie met ID, paspoort document met woonadres om bij je btc te kunnen
Eerste en laatste keer
[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 18-05-2019 19:40 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:40:
[...]
Je kan weer kopen hoor. Bitconic heeft weer muntjes
Geduld is geen karaktereigenschap van je?rvT schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:40:
Puhpuh, ik denk ik koop mijn coins dan maar bij Knaken, wat kut zeg.
Eerst gelijk betalen en dan vervolgens pas mega veel gegevens aan moeten leveren nadat je betaald hebt, kopie ID, kopie bankpas, selfie met ID, paspoort document met woonadres
Eerste en laatste keer
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2019 19:42 ]
Nee ik moet zo weer weg.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:41:
[...]
[...]
Geduld is geen karaktereigenschap van je?
[ Voor 9% gewijzigd door rvT op 18-05-2019 19:43 ]
Nouja, als je eenmaal die verificatie door bent, was het inderdaad de laatste keer, en kun je Kraken gewoon blijven gebruiken.rvT schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:40:
Puhpuh, ik denk ik koop mijn coins dan maar bij Knaken, wat kut zeg.
Eerst gelijk betalen en dan vervolgens pas mega veel gegevens aan moeten leveren nadat je betaald hebt, kopie ID, kopie bankpas, selfie met ID, paspoort document met woonadres om bij je btc te kunnen
Eerste en laatste keer
Ik vond Knaken beter klinken. Dekt de actie ook goed.anboni schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:44:
[...]
Nouja, als je eenmaal die verificatie door bent, was het inderdaad de laatste keer, en kun je Kraken gewoon blijven gebruiken.
Kan je niet direct van Euro naar USDT? Dan zou ik van Euro naar ETH gaan en ETH naar Binance sturen. Binance heeft ook een ETH handelspaar en scheelt je dus een keer de extra fee van Bitcoin naar USDT.Bobmeister schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:11:
[...]
Ja
Even wat anders: hoe krijg ik het makkelijkst (goedkoopst) geld van Kraken naar Binance? euro -> btc -> usdt -----> Binance usdt ? Of moet daar een wallet tussen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Ps. Zie je die laagstaande maan? Zijn allemaal verborgen berichten!
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 18-05-2019 20:37 ]
Zero.
Dit is echt de start van de bullrun, dat kan gewoon niet anders.
Ik heb echt een heel stevig déjà vu gevoel.
Hoe registreer ik mij op Litebit nu ze een ledenstop hebben?Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:22:
Och mijn God, we krijgen het hele Bitonic is geweldig (als de crypto's eens niet op zijn op kritieke momenten) en meer betalen is niet erg want dat ga ik (n)ooit terugverdienen + plus Kraken/Bitstamp/Coinbase is k#t want ik moet me verifiëren om van veel betere koersen en voorwaarden gebruik te kunnen maken weer.![]()
Dit is echt de start van de bullrun, dat kan gewoon niet anders.![]()
Ik heb echt een heel stevig déjà vu gevoel.![]()
Go go Duncan!
Kan gewoon via mij. Maak maar wat geld over. Zo ben ik ook wel weer.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:27:
[...]
Hoe registreer ik mij op Litebit nu ze een ledenstop hebben?
Ik ben volledig te vertrouwen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartvandelaar op 18-05-2019 21:29 ]
Thnx man... ik wil graag m’n pensioen afkopen en alles in XVG stoppen. Wraith protocol gaat het helemaal worden! M’n overige tegoeden wil ik in VeChain stoppen. Heb ergens horen vallen dat die een partnership met BMW aan gaan.Bartvandelaar schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:28:
[...]
Kan gewoon via mij. Maak maar wat geld over. Zo ben ik ook wel weer.

Ze hebben een knopje/linkje contact. Je zou ze een berichtje kunnen sturen dat je echt nu doodgaat als je geen lid meer kunt worden en ze een oneerbaar voorstel doen, desnoods biedt je ze je vriendin aan voor een nachtje of beiden natuurlijk, samen 'dingen' doen schept een band zegt men.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:27:
[...]
Hoe registreer ik mij op Litebit nu ze een ledenstop hebben?
Ik zou wel zo snel mogelijk actie ondernemen, voor je het weet mis je alle actie.
Die van Vechain doe je expres he? Die is gewoon onder de gordel man. Mijn eerste oogkleppen liefde. Kappen nou he. Bij nader inzien kijk je maar even.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:31:
[...]
Thnx man... ik wil graag m’n pensioen afkopen en alles in XVG stoppen. Wraith protocol gaat het helemaal worden! M’n overige tegoeden wil ik in VeChain stoppen. Heb ergens horen vallen dat die een partnership met BMW aan gaan.
Don't worrie ... ik heb eigenhandig volgens mij het merendeel van alle LCC in handen, het kan dus zat erger.Bartvandelaar schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:34:
[...]
Die van Vechain doe je expres he? Die is gewoon onder de gordel man. Mijn eerste oogkleppen liefde. Kappen nou he. Bij nader inzien kijk je maar even.
VeChain gaat echt huge worden hoor ze hebben nu zelfs een partnership met Cupids Farm Milk met miljoenen gebruikers, net zo huge als TRX en hun Chinese netflix partnership echt iedereen kent ze.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:31:
[...]
Thnx man... ik wil graag m’n pensioen afkopen en alles in XVG stoppen. Wraith protocol gaat het helemaal worden! M’n overige tegoeden wil ik in VeChain stoppen. Heb ergens horen vallen dat die een partnership met BMW aan gaan.
Gofferdofomofock...Slux schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:40:
[...]
VeChain gaat echt huge worden hoor ze hebben nu zelfs een partnership met Cupids Farm Milk met miljoenen gebruikers, net zo huge als TRX en hun Chinese netflix partnership echt iedereen kent ze.

Begin een Supernode!Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:51:
[...]
Gofferdofomofock...Daar had ik dus mijn centjes in moeten stoppen? Dat thor klonk ook al wel heel manly, serious en trusty. Weer de boot gemist...
https://thorcalculator.com/
Met een beetje mazzel kun je anderhalf uur eerder met pensioen.

Stop Hunting Secrets: This is the Truth Nobody Tells You:
Waar je dan je Stop Loss orders zou moeten plaatsen.
Aan de andere kant vanochtend HOT, ENJ en BAT toegevoegd aan de pf. Ik ben met zowel een stijging als daling tevreden.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Je had het al eerder over ENJ en BAT. Misschien mooie coins voor een volgende bullrun. Ik denk dat HOT ook zo’n muntje is. Maar die heb je ook toegevoegdTaro schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 22:26:
Toch maar een short geopend... Ondertussen blijf ik wel holden, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in voor vannacht en zondag.
Aan de andere kant vanochtend HOT, ENJ en BAT toegevoegd aan de pf. Ik ben met zowel een stijging als daling tevreden.
Is de enige coin die ik heb. Had er ooit 1300, wel wat afgeroomd inmiddels.Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 22:45:
Wat bnb aan het doen is of wat daar de reden voor is geen idee maar eenieder die daar vuistdiep in zit mag niet klagen. Zelf eea op 37850 eruit gegooid, we gaan het zien.
Helaas ook voor 1500 euro aan BPT gekocht bij de ICO. Die jongens waren uiteindelijk toch te jong/onervaren voor zo'n groot platform/idee.
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Ik hodl ze rustig door, naar de spreekwoordelijke maan met die meuk.
Zero.
Mjah gaat toch helemaal nergens meer over? Hoop dat je een beetje gunstig kunt uit- en weer instappen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:21:
Ja BNB is lekker bezig.
Ik hodl ze rustig door, naar de spreekwoordelijke maan met die meuk.
Verwijderd
Ik denk dat het nog lang niet klaar is. Zou me niets verbazen als die nog ergens tussen de 50-100 gaat komen.Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:34:
[...]
Mjah gaat toch helemaal nergens meer over? Hoop dat je een beetje gunstig kunt uit- en weer instappen.
Dat is ook mijn mening/hoop. De coin wordt alleen maar schaarser, het aantal transacties op de exchange alleen maar groter. CZ kennende komen er meer ulities voor BNB. Het product achter BNB is mijn inziens sterker dan een aantal coins die er nog boven staan in market cap.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:39:
[...]
Ik denk dat het nog lang niet klaar is. Zou me niets verbazen als die nog ergens tussen de 50-100 gaat komen.
PSN/Steam: Xamsix
Wat zou jij doen als je een monopolie hebt met eigen fictief benodigd valuta, bakken (te veel) liquide middelen in kas ... en dan ook nog eens het geluk hebt dat alle klandizie van je naaste concurrent bij jou komt neuzen. ... inderdaad, uitbaten, manipuleren, de boel op scherp zetten .. en iedere cent er uit rammen die er in zit.Crypts schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 22:45:
Wat bnb aan het doen is of wat daar de reden voor is geen idee maar eenieder die daar vuistdiep in zit mag niet klagen. Zelf eea op 37850 eruit gegooid, we gaan het zien.

Prima strategie die Binance hier volgt, ik zou het niet anders gedaan hebben. Als ik iemand ze geld met wederzijdse goedkeuring afhandig kan maken, dan moet je er voor gaan ook.

Verwijderd
Ik heb inderdaad ook goede hoop, ik hoop zelf op Ethereum 2017 achtige taferelen. Nu is dat wellicht heul heul heul optimistisch maar hey, in crypto is alles mogelijk zoals we wel gezien hebben. Met een krimpende supply kan het nog wel eens raar gaan in de toekomst, mits Binance zijn positie in deze markt weet te waarborgen of zelfs uit te breiden.Xamsix schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:42:
[...]
Dat is ook mijn mening/hoop. De coin wordt alleen maar schaarser, het aantal transacties op de exchange alleen maar groter. CZ kennende komen er meer ulities voor BNB. Het product achter BNB is mijn inziens sterker dan een aantal coins die er nog boven staan in market cap.
Echter is er wel een single point of failure met BNB; komt Binance flink in de nesten is het over en uit. (Blockport is daar helaas een mooi voorbeeld van.)
Verwijderd
Als ie er nog in zit, zeker! De meeste pakken ritjes van een aantal procenten, en gaan dan terug naar een stablecoin of Bitcoin/Ethereum.Borealis schreef op zondag 19 mei 2019 @ 00:08:
Ik weet niet wie het hier een paar dagen geleden gepost heeft, maar die persoon had toen een gokje gewaagd met AMB te kopen op 505sat. Wel, die heeft al een mooie winst gemaakt in die 2-3 dagen.
Ik weet helaas zeker dat die persoon er al lang niet meer inzit....Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 00:12:
[...]
Als ie er nog in zit, zeker! De meeste pakken ritjes van een aantal procenten, en gaan dan terug naar een stablecoin of Bitcoin/Ethereum.
Had het opzich wel langer aangedurfd, maar vertrouwde de markt totaal niet en heb toen alles verkocht op Binance. In die nacht zakte BTC terug naar 7k. Daar heb ik uiteindelijk meer aan verdiend als wat ik nu met AMB had kunnen verdienen.
Als Nederland het Eurovisie songfestival kan winnen, kan BTC ook naar de 100.000!
Moon, Lambo!

Zero.
Binnen nu en 44 jaar?Pelox schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:13:
[...]
Als Nederland het Eurovisie songfestival kan winnen, kan BTC ook naar de 100.000!
Moon, Lambo!![]()
![]()
Edit: BNB gaat lekker door!
[ Voor 4% gewijzigd door Swaha op 19-05-2019 01:50 ]
Opgezocht, als ik het goed begrijp, ze verbrand bnb ter waarde van 20% van hun omzet per kwartaal. Dus hoger koers bnb is, minder coin burn bij gelijke omzet.
In de whitepaper staat, 2500bnb voor 1 eth, doe maar die maar.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Goeiemorgen zeg.
Wilde tegen vannacht tegen 00:30 nog shorten, maar was zo moe, dat ik niks gedaan heb, gelukkig maarBever! schreef op zondag 19 mei 2019 @ 06:56:
Alsof er een groepje whales expres tegen de TA mensen in traden, goed opletten in ieder geval
Denk dat het de komende tijd gewoon volatiel blijft. Het is immers op een zondag met minder volume, het kan net zo rap nu nog een paar honderd dollar omhoog, en dan komende week weer hard omlaag als er normale volume komt.
Maar een wijze gedachte in deze tijden: doe het tegenovergestelde wat je wilde doen. Vanochtend tegen 06:00 zag ik die hoge koersen, eerste gedachte was: shorten.. tweede gedachte was: long op een dipje, want als er zoveel buy geweld is, dan schiet BTC zo weer een paar tiental punten omhoog. Pak kleine ritjes op BitMEX, immers daar kun je zonder transactiekosten traden (als je je buys/sells goed timed tenminste).
[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 19-05-2019 07:23 ]
Verwijderd
Digibyte gaat ook weer heerlijk de laatste tijd, jammer dat ik die niet meer heb.
Blijft lekker gaan. Best interessant muntje. Als ik het goed begrijp helpt het met scaling issues van ETHCrypts schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 16:09:
[...]
De eerstvolgende die klaagt over achterblijvende alts, MATIC.
[ Voor 17% gewijzigd door Machlah op 19-05-2019 08:59 ]
Zo zijn er zovelen die scalings willen oplossen.. ik lees niks bijzonders ingeval wat deze stijging zou kunnen verklaren. Word denk ik gewoon gepumpt door een groep of binance zelf. Waardoor jij denkt dat het een interessant muntje is.. vervolgens de top koopt en hold tot de bodem.Machlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 08:57:
[...]
Blijft lekker gaan. Best interessant muntje. Als ik het goed begrijp helpt het met scaling issues van ETH

wordt tijd dat bcash weer even een extra pumpje krijgt
Laatste dagen maken ze er wel een potje van ja lachwekkend zelfs, veel denken zelfs dat alles alleen om BNB en een Binance draaitgreen-tea schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:55:
Ik ga echt stuk om al die TA”ers. Bewijst maar weer dat het kansloos is... 10k incoming!
Crypto... soms heb je gewoon allemachtig veel geluk nodig.

Het is natuurlijk ook wel weer zo dat niet alleen een whale de richting bepaald. Veel mensen bij elkaar kunnen dezelfde invloed hebben. Als je een bekende TA-er hebt met veel volgers en iedereen beweegt een beetje met hem mee... Ik denk dat dit zeker ook van invloed kan hebben op de koers uiteindelijk.green-tea schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:55:
Ik ga echt stuk om al die TA”ers. Bewijst maar weer dat het kansloos is... 10k incoming!
Ik ben zelf niet geheel pro TA, maar om het af te schrijven als kansloos vind ik ook weer wat.
Ieder z'n mening.

Sedert de big fall in december vorig jaar effe niet meer hier geweest of zelfs nog naar crypto gekeken .... alles maar dan ook alles (zelfs alle alt coins die ik had) stonden fel in rood.
Nu sinds vorige week terug effe hier geweest en gelezen en gekeken naar de coins.
Alt coins staan nog meestal in t rood, veel, maar toch al minder dan in december. Nu enkel sommige BTC is eindelijk wat goeie winst.
Zie hier nog steeds wat bekende nemen maar sommigen ook niet meer.
SPiET
TA in een markt die zo jong en klein is, zo simpel te manipuleren is wel een beetje kansloos. Er hoeft maar iets te gebeuren en het sentiment veranderd waardoor je hele TA waardeloos is.Bartvandelaar schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:12:
[...]
Het is natuurlijk ook wel weer zo dat niet alleen een whale de richting bepaald. Veel mensen bij elkaar kunnen dezelfde invloed hebben. Als je een bekende TA-er hebt met veel volgers en iedereen beweegt een beetje met hem mee... Ik denk dat dit zeker ook van invloed kan hebben op de koers uiteindelijk.
Ik ben zelf niet geheel pro TA, maar om het af te schrijven als kansloos vind ik ook weer wat.
Ieder z'n mening.
Die TA influancers zorgen idd natuurlijk wel voor FOMO
Ieder zn ding, vind het alleen vervelend om te zien dat mensen door het volgen van andere zoveel verliezen.
[ Voor 97% gewijzigd door Machlah op 19-05-2019 10:27 ]
Een interessant muntje is voor mij 1 waar ik geld aan kan verdienen.
[ Voor 45% gewijzigd door Machlah op 19-05-2019 10:28 ]
En het leven van een whale is ook niet altijd makkelijk:
[Twitter: https://twitter.com/CryptoGainz1/status/1129747043583442951]

TA op een normale aandelen beurs is al moeilijk. Laat staan de crypto.green-tea schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:17:
[...]
TA in een markt die zo jong en klein is, zo simpel te manipuleren is wel een beetje kansloos. Er hoeft maar iets te gebeuren en het sentiment veranderd waardoor je hele TA waardeloos is.
Die TA influancers zorgen idd natuurlijk wel voor FOMO
Ieder zn ding, vind het alleen vervelend om te zien dat mensen door het volgen van andere zoveel verliezen.
En elke persoon met wat gezond verstand ziet wel een overeenkomst met het verleden.
Ik lach mij altijd in een deuk als ik de analyses van alessio rastani op YT zie, Hij trekt zoveel pijlen met mitsen en maaren dat ik na 20 seconden al af haak.
Mjah, wat ik weinig tot nooit lees is over de verschillen tussen de normale beurzen en crypto's die imho niet te onderschatten zijn:Bartvandelaar schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:12:
[...]
Het is natuurlijk ook wel weer zo dat niet alleen een whale de richting bepaald. Veel mensen bij elkaar kunnen dezelfde invloed hebben. Als je een bekende TA-er hebt met veel volgers en iedereen beweegt een beetje met hem mee... Ik denk dat dit zeker ook van invloed kan hebben op de koers uiteindelijk.
Ieder z'n mening.
- in crypto's zitten in verhouding veel meer particulieren cq amateur 'beleggers' danwel speculanten.
- het is een 24/7/365 economie waardoor nieuws direct invloed heeft.
- er zitten zo goed als geen vaste activa onder
In hoeverre TA dus van toepassing is op crypto's is dus nog maar de vraag. Andere vraag is ook meer of koersen misschien zelfs wel in grote mate beïnvloed worden door TA en dat het dus niet alleen een tooltje is om de markt te volgen maar ook om deze (onbewust) een bepaalde kant op te sturen.
Ik denk zelf dat dit laatste nog niet eens zo gek gedacht is, bij elke grote stijging en daling zitten de TA boys er doorgaans weer naast, gaat iedereen zoeken naar een verklaring om er vervolgens achter te komen dat die er niet echt is of op weinig tot niets is gebaseerd.
Ah kijk aan interessant. Vanuit dat perspectief heb ik crypto nog niet bekeken.Machlah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:27:
Een interessant muntje is voor mij 1 waar ik geld aan kan verdienen.
Beetje zuur dat je matic hebt gemist ofzo?tias86 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:42:
[...]
Ah kijk aan interessant. Vanuit dat perspectief heb ik crypto nog niet bekeken.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!