Ah zodoende. Puur geluk dus dat de waarde niet even een halve procent is gedaald. Zoiets valt namelijk niet te TA'en of te traden op support of resistance. Een halve procent schommeling bij een 100x leverage is gewoon geliquideerd worden.Taro schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:31:
[...]
Ik heb hier een aantal dagen geleden zijn BitMEX pf waarde per dag geplaatst. Het is echt zo. Een paar keer x100 gaan, je winst cashen, die ook weer met x100 inzetten, repeat, repeat.
True .... dan begrepen we elkaar verkeerd ... Western Union is natuurlijk niet te vertrouwen.
Ik snap niet zo goed waarom mensen lopen te kl#ten op mobieltjes? Dat is naast frustrerend volgens mij vragen om foutjes en dan heb ik echt geen dikke vingers. Waarom niet gewoon een Ipad of tablet gebruiken?green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:40:
Die batterij gaat weer hard zo. Traden op de mobiel is toch echt minder eenvoudig.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Dat snap ik wel, je beeld is zo wazig dat je de waardes slecht kan zien.green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:40:
Traden op de mobiel is toch echt minder eenvoudig.
[Afbeelding]
Prepare for the next ATH
Nee $6400 incommingPelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:53:
Gaat het nog een keertje stoppen met dalen of wat..
Zekers en daarna weer omhoog!Pelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:53:
Naar mate Bitcoin ouder wordt gaat het steeds minder omhoog en harder naar beneden... toch?
Dan koop je het goedkoop in.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:06:
[...]
Naar mate Bitcoin ouder wordt gaat het steeds minder omhoog en harder naar beneden... toch?
Weg
Je had gisteren moeten verkopenPelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:53:
Ligt aan het moment (tijd) wanneer je ingestapt bent.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:06:
[...]
Bij de vorige keer toen het slecht ging met de BTC heb ik eenmaal hier (op dit forum) een transactie geplaatst.
Dat waren mijn duurste BTC ooit a 3700 dollar.
Dus?
Ik zat te kijken naar de eerste orders van een bepaalde dienst van mij. Ik meen 2015, bitcoin 300€, had ik toen maar wat gehouden.RaptorXS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:13:
[...]
Ligt aan het moment (tijd) wanneer je ingestapt bent.
Bij de vorige keer toen het slecht met de BTC heb ik eenmaal hier (op dit forum) een transactie geplaatst.
Dat waren mijn duurste BTC ooit a 3700 dollar.
Dus?
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 17-05-2019 20:18 ]
Hier in 2014, zover ik nog weet en ja, iets andere koersen dus.green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:17:
[...]
Ik zat te kijken naar de eerste orders van een bepaalde dienst van mij. Ik meen 2015, bitcoin 300€, had ik toen maar wat gehouden.
Ja het is enorm snel gegaan. In 2013 nog GPU miners voor bitcoin, litecoin verkocht toen kwamen de asics. Die voor litecoin waren zo gruwelijk! In die tijd had je alleen nog bitcoin en litecoin en niet 10000ende sheitcoinsRaptorXS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:23:
[...]
Hier in 2014, zover ik nog weet en ja, iets andere koersen dus.
[ Voor 10% gewijzigd door green-tea op 17-05-2019 20:26 ]
Nog steeds hoor ... heb nog een stuk of 10 L3+ jes staan voor je ... en voor weinig.green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:26:
[...]
Ja het is enorm snel gegaan. In 2013 nog GPU miners voor bitcoin, litecoin verkocht toen kwamen de asics. Die voor litecoin waren zo gruwelijk! In die tijd had je alleen nog bitcoin en litecoin en niet 10000ende sheitcoins
Kun je de CV ketel of warmtepomp gelijk de deur uit doen ... al woon je op stand dan krijg je het huis er wel mee warm.
Juli 2017 .... ik mis je.
Nee ik heb het over wat kleiners. Mijn mancave/kantoor wordt verwarmd door mn ETH miner.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:30:
[...]
Nog steeds hoor ... heb nog een stuk of 10 L3+ jes staan voor je ... en voor weinig.![]()
Kun je de CV ketel of warmtepomp gelijk de deur uit doen ... al woon je op stand dan krijg je het huis er wel mee warm.![]()
Juli 2017 .... ik mis je... dagen van 3 a' 4 LTC per dag en daarvoor nog solo minen waarbij de kans op het vinden van een block niet eens zo ondenkbaar was.
Gridseed, zo wat heb ik daar veel dozen van gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 17-05-2019 20:36 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Deze week hebben de zonnepanelen 190 kWh opgewekt en ik heb maar 80 kWh verbruikt. Stel dat ik die 110 kWh per week inzet aan het begin van de avond als de gasketel anders aan zou gaan, kan nog best interessant zijn of niet? Even los van het lawaai vermoed ik
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Echt wel! Eind 2013 had je honderden shitcoins zoals Feathercoin, Novacoin, Terracoin etc en coins zoals namecoin en peercoin bestonden al langer! Ok geen duizenden maar zeker wel honderden.green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:26:
[...]
Ja het is enorm snel gegaan. In 2013 nog GPU miners voor bitcoin, litecoin verkocht toen kwamen de asics. Die voor litecoin waren zo gruwelijk! In die tijd had je alleen nog bitcoin en litecoin en niet 10000ende sheitcoins
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Buffervat en elektrisch verwarmen...Taro schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:38:
@Turbo-Puppy Waarschijnlijk nog altijd goedkoper dan een 100% elektrische kachel om mee te verwarmen? Dat is helemaal zonde van de stroom, dan liever een paar cent aan LTC minen per dag terwijl die warmte wordt gegenereerd.
Deze week hebben de zonnepanelen 190 kWh opgewekt en ik heb maar 80 kWh verbruikt. Stel dat ik die 110 kWh per week inzet aan het begin van de avond als de gasketel anders aan zou gaan, kan nog best interessant zijn of niet? Even los van het lawaai vermoed ik
Beetje tweaker zou overigens al zijn miners watergekoeld maken en een wisselaar plaatsen natuurlijk.
(ben je gelijk van de herrie af ook)
In ieder geval zijn de shillcoins believers weer even rustig hier op het forum.gws24 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:39:
[...]
Echt wel! Eind 2013 had je honderden shitcoins zoals Feathercoin, Novacoin, Terracoin etc en coins zoals namecoin en peercoin bestonden al langer! Ok geen duizenden maar zeker wel honderden.
Dan heb ik mij vergist in de periode. Was iig compleet anders als nugws24 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:39:
[...]
Echt wel! Eind 2013 had je honderden shitcoins zoals Feathercoin, Novacoin, Terracoin etc en coins zoals namecoin en peercoin bestonden al langer! Ok geen duizenden maar zeker wel honderden.
[ Voor 179% gewijzigd door A87 op 17-05-2019 22:17 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
bron:
https://www.worldcoinindex.com/30
Daarvan zijn er zo'n 2975+ aan te merken als "shitcoin".... we hebben er nog nooit eerder zoveel gehad.
(de resterende 13 stuks valt ook wat van te zeggen ..)
Ergens september vorig jaar maakte ik een zelfde post, maar kwam de teller niet hoger dan 1800.
Dit is overigens wel 1 van de betere projecten ... zou echt iets voor mij zijn. (iets met LCC @$1 kopen)
--meet de onbetwiste nummer 2929 op de lijst der lijsten--
[ Voor 24% gewijzigd door Turbo-Puppy op 17-05-2019 21:09 ]
29 dec. 2013, 67 coins en geen honderden.gws24 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:39:
[...]
Bron: https://coinmarketcap.com/historical/20131229/
Ja, ik zat het ook na te zoeken en kwam dit ook net tegen. Grote maar hierbij is echter wel dat dit alleen de coins zijn die al een listing op exchanges hadden (en cmc volgde toen niet alle exchanges). De altcoin sectie toendertijd op btctalk stond vol met aankondigingen en heel veel mensen hebben toen coins gemined in de hoop dat ze gelist zouden gaan worden.RaptorXS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:13:
[...]
29 dec. 2013, 67 coins en geen honderden.
Bron: https://coinmarketcap.com/historical/20131229/
edit: voorbeeldje is bv emerald coin https://bitcointalk.org/index.php?topic=235870.0
(deze is later wel gelist en staat nu wel op cmc https://coinmarketcap.com/currencies/emerald/)
[ Voor 16% gewijzigd door gws24 op 17-05-2019 21:45 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- Taro
- Niet online
Ik had hier nog wel 5 gratis stekjes voor je staan, had je dat geld ook in crypto kunnen steken, zonde... #durftevragenPelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:23:
Vandaag maar een vijgenboom gekocht ipv extra crypto.. nu al een top aankoop!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Stekjes van 3 meter?Taro schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:24:
[...]
Ik had hier nog wel 5 gratis stekjes voor je staan, had je dat geld ook in crypto kunnen steken, zonde... #durftevragen
Zero.
Erg winterhard en altijd groen.
Met de BTC op 7090, om ontopic te blijven
[ Voor 22% gewijzigd door RaptorXS op 17-05-2019 21:30 ]
De handelsoorlog tussen de USA en China loopt op.
We zien wel.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 17-05-2019 21:55 . Reden: typo ]
Yes! Go Hot go!!!Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:42:
Umm. Wie is btt en hot aan het pumpen?
Je vergeet PundiX
Thanks.
Zero.
Het nadeel van een vijgenboom is alleen wel dat je er niet mee in bad kan. Wat dat betreft had je dus beter zeep kunnen kopen. Of een zak wit zand.Pelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:23:
Vandaag maar een vijgenboom gekocht ipv extra crypto.. nu al een top aankoop!
Hallo met Tim
Btt is makkelijk cashen nu iddVerwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:42:
Je vergeet PundiX
Thanks.
Verwijderd
Dit klinkt misschien raar maar ik kan uit ervaring spreken dat badderen met een vijgenboom zeker fysiek mogelijk is.Pkunk schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:58:
[...]
Het nadeel van een vijgenboom is alleen wel dat je er niet mee in bad kan. Wat dat betreft had je dus beter zeep kunnen kopen. Of een zak wit zand.
[ Voor 198% gewijzigd door A87 op 17-05-2019 22:19 ]
Alleen om deze video zou XRP al 10x vanacht moeten doen om never nooit weer te droppen.😑
Einde 'shillpost'
Nou ik ken er eentje:Turbo-Puppy schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:31:
[...]
beetje stigmatiserend voor de Nigerianen onder ons ... er zijn ook goede en eerlijke bij .... (kan er geen 1 noemen, maar er moet er vast 1 te vinden zijn met een populatie van 191miljoen)
YouTube: De Likt - Finidi George
Die gasten moet je een x live bij je lokale poppodium, gegarandeerd feest en koppijn
De tijd leert of het tij keert
Helaas houdt het hier voor mij, en waarschijnlijk vele dan klaarblijkelijk op.Klaas25 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:45:
Ik kan niet beloven dat dit me laatste shillpost over XRP zal zijn en ik vind dat dit geen shillpost mag heten maar check deze 9 minuten video eens. En als je het dan nog niet door hebt wat er komt met XRP of dat XRP geen gouden toekomst heeft dan houd het op. 😅😅
Alleen om deze video zou XRP al 10x vanacht moeten doen om never nooit weer te droppen.😑
[YouTube: Brad Garlinghouse At Swiss National Bank Conference. Christine Lagarde Is There!!]
Einde 'shillpost'
Zonet gezien dat HOT zijn hoogste usdt-waarde sinds het begin geraakt heeft. Dit was de eerste keer dat ik hier naar keek (normaal kijk ik altijd naar de ETH-waarde om te handelen) en was hier wel een beetje van verschoten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:42:
Je vergeet PundiX
Thanks.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Rookworst zonder r is ook worst.
Bartvandelaar schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:06:
Niks aan het handje. We gaan weer pompen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- Taro
- Niet online
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Rookworst zonder r is ook worst.
Een nieuwe stablecoin, gekoppeld aan de dollar.'Facebook richt bedrijf voor eigen cryptomunt op in Genève'
Bron: https://www.nu.nl/interne...ptomunt-op-in-geneve.html
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 17-05-2019 23:39 ]
Kan ook zomaar 7,4 K worden nu.
Maar heb de glazen bol ook niet.
Verwijderd
Nog 46min tot China wakker wordt
Gaan we door omhoog met de alts.. of zakt het straks de shit in
Spannend... Oja. Blijkbaar heb ik een hond.. zit/ligt bij de voordeur...
Heel ontspannen, dus hij heeft geen crypto. Maar ik heb geen memo gevonden met de uitleg waarom hij naast mijn deur zit..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2019 00:15 ]
Worden precies om 01:00 onze tijd wakker ja? Wat'n klote land ... ik stap me bed uit wanneer ik zin heb, ben niet zo van de opstaan-regimes.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:13:
Man man man. Wat een spanning
Nog 46min tot China wakker wordt
Gaan we door omhoog met de alts.. of zakt het straks de shit in
Spannend... Oja. Blijkbaar heb ik een hond.. zit/ligt bij de voordeur...
Heel ontspannen, dus hij heeft geen crypto
Verwijderd
Chinezen zijn zeer gedisciplineerd, en leven voor het collectief.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:15:
[...]
Worden precies om 01:00 onze tijd wakker ja? Wat'n klote land ... ik stap me bed uit wanneer ik zin heb, ben niet zo van de opstaan-regimes.
*gaat een alarm af* iedereen staat op dezelfde manier op, vouwt zijn katoenen pyama en maakt het bed op. 'Neem trading posities in.' klink er door een megafoon. Iedereen neemt plaats achter een bureautje van 60 bij 90 cm en loggen massaal te gelijk op de 100e seconde precies in op Binance. *traders hier klagen over trage en haperende Binance*
Na 3 succesvolle trades die na exact 30 minuten door iedereen zijn gemaakt, is er ontbijt.
Alle winsten gaan in een grote bag voor de Keizer.
Heb vandaag Chinees gegeten, maar ik kan er nog steeds niks van.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:24:
[...]
Chinezen zijn zeer gedisciplineerd, en leven voor het collectief.
*gaat een alarm af* iedereen staat op dezelfde manier op, vouwt zijn katoenen pyama en maakt het bed op. 'Neem trading posities in.' klink er door een megafoon. Iedereen neemt plaats achter een bureautje van 60 bij 90 cm en loggen massaal te gelijk op de 100e seconde precies in op Binance. *traders hier klagen over trage en haperende Binance*
Na 3 succesvolle trades die na exact 30 minuten door iedereen zijn gemaakt, is er ontbijt.
conclusie .. in China hebben ze relatief kleine bureaus vergeleken bij die van ons/mij?Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:24:
[...]
Kijk ... dat is info waar je statistisch gezien wat mee kunt. Crypto heb ik verder weinig mee, maar dit soort geestverrijkende posts is waarvoor ik het allemaal doe. thanx @Verwijderd .. as usual.
Dankzij o.a.de crypto's stop ik binnenkort met de slavenarbeid ofwel werken.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:24:
[...]
Telt dat ook?
Weg
en terecht ... met zo'n inventaris hebben ze precies de goede te pakken.New Yorker schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:32:
Die aziaten halen iedere keer mijn geld weg.
Door die bearmarkt kan ik mijn inventaris niet aanvullen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:33:
[...]
en terecht ... met zo'n inventaris hebben ze precies de goede te pakken.
[ Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 18-05-2019 00:38 ]
Weg
Hoeveel sats heeft die vakantie wel niet gekost?
Hodlen en leven als een sloeber!
true ... ik miste al een D-Wave in je lijstje. Voor de rest redelijk compleet volgens mij.New Yorker schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:37:
[...]
Door die bearmarkt kan ik mijn inventaris niet aanvullen.check mijn wensenlijstje

-edit-
best irritant dat we een counter-reset in de zomertijd pas om 02:00 krijgen .... normaliter staat die om 01:00 op 0.00 (WCI)
[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-05-2019 01:04 ]
ergo ...$22 verdient met een panic sell ? feel free to correct.Sahara schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 01:48:
Dit was een mazzeltje, op 7270 m'n BitMEX short teruggekocht met in totaal 4 dollar verlies, 2,5 minuten later pump naar 7379, die had zeker m'n stop loss geraakt en in een verlies van 40 dollar geresulteerd. Not today. Middels een rebate buy eruit, in totaal 17 orders, allen met -0,0225% transactiekosten uitgevoerd (met beloning zelfs, gratis dus).
Geen panic sell, had short vanaf 7235 en zag het orderboek aan ask zijde steeds leger en leger worden. Gewacht op een muurtje aan ask zijde en toen op 3270 m'n order als bid in orderboek gegooid zodat ie werd opgegeten: uitgevoerd als maker en fee cadeau gekregen. Al die rebates leveren geld op 😊Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 02:05:
[...]
ergo ...$22 verdient met een panic sell ? feel free to correct.
Gelukkig een rustig weekend, kan ik nog een beetje traden
Ik moet echt me wekker om 05:00 zetten, dan is er altijd een beetje meer actie.
[ Voor 18% gewijzigd door green-tea op 18-05-2019 07:28 ]
Zo zat ik ook al:p nu heb ik echt van kopen of nog even wachten tot een verdere drop? 😄green-tea schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 07:27:
Mogu! Ik had toch echt gehoopt dat we naar beneden gingen. Nu ga ik zeker niet die twitter actie van 100$ winnen
Gelukkig een rustig weekend, kan ik nog een beetje traden
Ik moet echt me wekker om 05:00 zetten, dan is er altijd een beetje meer actie.
PS5
Ik miste net een mooie longkernie schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:43:
[...]
Zo zat ik ook al:p nu heb ik echt van kopen of nog even wachten tot een verdere drop? 😄
Mooi even wat werk inhalen door het te veel hier rond hangen afgelopen week.
[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 18-05-2019 11:45 ]
1uur staat laag
2uur staat laag
3uur staat laag
4 uur staat laag
Ik zie een dump voorlopig niet komen.
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 18-05-2019 11:48 ]
Verwijderd
Als je het goed doet wel.HeyGGL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:18:
Wellicht dat deze coins jullie wat meer zeggen dan ik zojuist hebt onderzocht. Maar pundi-x en hot, om wat BTC bij te schrapen?
Laag kopen hoger verkopen.
Andersom is niet productief
Ik zie de dump vanavond of morgenavond komen, in ieder geval voor maandagochtend 09:00 onze tijd. Dan even doordenderen richting +- 5000 eur en dan weer stabiel een paar weken verder (hopelijk).A87 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:47:
6800 lijkt de trading bodem.. tot zoverre.
1uur staat laag
2uur staat laag
3uur staat laag
4 uur staat laag
Ik zie een dump voorlopig niet komen.
Als je de geschiedenis van dit topic of vorige deel leest is hier veel over gesproken.HeyGGL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:18:
Wellicht dat deze coins jullie wat meer zeggen dan ik zojuist hebt onderzocht. Maar pundi-x en hot, om wat BTC bij te schrapen?
Pundi-x zou ik alleen doen als je er vertrouwen in hebt zoals ik
Of als hij nu nog een stuk gaat zakken na de laatste uitkering van de monthly Earning
Ieder zijn eigen mening. idd.Bobmeister schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:53:
[...]
Ik zie de dump vanavond of morgenavond komen, in ieder geval voor maandagochtend 09:00 onze tijd. Dan even doordenderen richting +- 5000 eur en dan weer stabiel een paar weken verder (hopelijk).
Ik denk dat het rondbouncen wordt tussen 6800 en 8500 in een tightening range... of channel.
En oh ja.. er was net een 4% dump
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 18-05-2019 12:07 ]
Ik hou het vandaag wel goed in de gaten en mochten we droppen dan doe ik het alsnog natuurlijk. Voor nu #hodl.
Zero.
Het zonnetje schijnt het is lekker warm de zomer komt eraan........het gras wordt steeds groener.......2019 is groener dan groenPelox schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:03:
Zojuist een klein deel van mijn Hot naar binance gestuurd om te verkopen, maar toen ik de grafieken nog even goed had bestudeerd besloten om het op dit moment nog niet te doen. Alles staat echt zo laag, vooral in sats. Ik zou wel gek zijn om nu te verkopen..
Ik hou het vandaag wel goed in de gaten en mochten we droppen dan doe ik het alsnog natuurlijk. Voor nu #hodl.
JaA87 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:00:
[...]
Ieder zijn eigen mening. idd.
Ik denk dat het rondbouncen wordt tussen 6800 en 8500 in een tightening range... of channel.
En oh ja.. er was net een 4% dump
Even wat anders: hoe krijg ik het makkelijkst (goedkoopst) geld van Kraken naar Binance? euro -> btc -> usdt -----> Binance usdt ? Of moet daar een wallet tussen?
Eerst die 8k maar weer eens terugvinden.cursquidHome schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:06:
[...]
Het zonnetje schijnt het is lekker warm de zomer komt eraan........het gras wordt steeds groener.......2019 is groener dan groen...... we all go to the moon
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Welke aanleiding is er voor een dump?Bobmeister schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:53:
[...]
Ik zie de dump vanavond of morgenavond komen, in ieder geval voor maandagochtend 09:00 onze tijd. Dan even doordenderen richting +- 5000 eur en dan weer stabiel een paar weken verder (hopelijk).
Er is geen aanleiding voor een dump, alleen TA-ers die vinden dat het te hard gestegen is en hun TA niet meer klopt of die kijken naar wat er 5 jaar geleden gebeurde en denken dat het precies hetzelfde moet verlopen. Maar goed sinds de eerste flinke groene candle een paar weken terug zitten die er keer op keer flink naast dus zegt niks. Wil niet zeggen dat het niet kan natuurlijk, maar mensen die met zulke overtuiging denken te weten wanneer het omhoog of omlaag gaat .......
Alleen mensen die nog goedkoper willen inkopen zien aanleiding voor een dump. De mensen die al aan boord zijn zien nooit van zn leven meer een dump (Al kan het natuurlijk niet zonder correcties blijven stijgen)
Het kan ook niet zonder correcties blijven dalen.Klaas25 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:32:
[...]
Alleen mensen die nog goedkoper willen inkopen zien aanleiding voor een dump. De mensen die al aan boord zijn zien nooit van zn leven meer een dump (Al kan het natuurlijk niet zonder correcties blijven stijgen)
Zero.
Hot weet ik niet maar Pundi gaat denk ik niet veel hoger dan dit komen.. Dus nu kopen is hoog in kopen (mijn mening, doe er mee wat je wil)HeyGGL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:18:
https://www.cnbc.com/vide...itcoin-cash-and-icos.html
ICO's are... "a fraud"
To critics who say cryptocurrency is a bubble, i say... "they where also the people shorting Amazon in 1997"
I should invest in XRP becaue.. "Not even gonna answer that" Kan ik ook wel weer om lachen.
[ Voor 83% gewijzigd door Klaas25 op 18-05-2019 12:46 ]
Ik blijf mezelf maar herhalen: alles kan, het is crypto.Pelox schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:34:
[...]
Het kan ook niet zonder correcties blijven dalen.
In welke wallet bewaar jij jouw HOT?Pelox schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:03:
Zojuist een klein deel van mijn Hot naar binance gestuurd om te verkopen, maar toen ik de grafieken nog even goed had bestudeerd besloten om het op dit moment nog niet te doen. Alles staat echt zo laag, vooral in sats. Ik zou wel gek zijn om nu te verkopen..
Ik ga mijn munten ook niet verpatsen nu. Laat die dingen maar mooi schuiven 😂
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!