Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.247 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:32:
@Tominatie Dat is het mooie, je gewoon niet irriteren aan dergelijke uitspraken en ze puur ter overweging meenemen. Maakt je leven een stuk makkelijker. Ik kan mij er echt geen seconde over opwinden.

Grote kans dat veel mensen daar hun stop-limit orders hebben staan voor Bitcoin. Maak er handig gebruik van als je een andere mening hebt dan de persoon die dit bericht plaatst.

Niet het negatieve erin zien, maar de kansen eruit halen ;)
true true.. wel een beste bounce weer.

Maar de $8000 zal wel teveel gevraagd zijn. Valt wel heerlijk te daytraden in deze range zeg...

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:15:
[...]

Congrats met het break-even komen staan! :9B

Moon, lambo.
Dank je, en ook nog eens veel sneller dan verwacht! Heb echt zoveel fouten gemaakt waar ik ook weer genoeg van geleerd heb. Daarom ook grotendeels eruit gestapt nu, maar gezien de bounce van nu al wel weer klein beetje spijt van. :P Daar was een leuk centje aan te verdienen, maar nu lijkt de 7900usd alweer de max. Is toch weer 100 dollar lager. We gaan het zien, lange termijn komt het helemaal goed!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Swaha schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:05:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd wel best zo. Met die run van BTC lekker kunnen verdienen en de afgelopen dagen met de alts daarna was helemaal een feestje. Dat de alts zo omhoog vlogen was voor mij een signaal dat het zeer waarschijnlijk dat het feestje voorlopig over is. Sta nu eindelijk niet meer in de min, en heb gisteren en vandaag +/- 70% verkocht. Verwacht niet dat we op korte termijn wel boven de 8k uit gaan komen, ben wel benieuwd waar de bodem ligt. Op wat korte ritjes na verwacht ik niet dat ik op korte termijn er weer volledig in stap. :)
Ik zie het anders. Veel alts worden nu gebruikt als alternatief voor de stablecoins, om mee te liften met het verbeterende sentiment. Veel nieuwelingen zullen de bitcoin als te duur zien en psychologisch wil men te vaak liever 100x een altcoin dan 0,1 bitcoin. Wanneer de alts oneerbiedig gezegd "vetgemest" zijn zullen die gedumpt worden om de bitcoin tot nieuwe hoogtes te brengen, wat vervolgens de FOMO verder aanjaagt en nieuw geld aantrekt.

Immers zal als Litecoin volgende week op 200 euro (+100%) staat het minder snel het landelijke nieuws halen dan wanneer bitcoin 10k aantikt. Uiteindelijk is dat ook goed voor de altcoins ook al wordt er dan snel geroepen dat ze dood aan het bloeden zijn. Dat is totaal niet aan de orde, doodbloeden gebeurde pas echt toen de bitcoin flink inleverde tijdens de bearmarket. Als je toen 100% in alts zat was het een hard gelag.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@sampoo Dat denk ik ook idd. Was inderdaad een hard gelach. Manmanman. Maar goed, wel een goede ervaring om mee te maken. Je moet zoiets eerst voelen en mee maken. Dan weet je hopelijk voor de volgende keer hoe je wel moet handelen. Bodems en toppen kunnen we allemaal niet 100% voorspellen maar soms is het wel verstandig om gewoon de winst te pakken en op een lager punt weer in te stappen.

Ik zit er zelf in voor de lange termijn. Maar aangezien het geheel in 2017 veel ruchtbaarheid gekregen heeft denk ik dat de boel nu veel extremer en sneller zal gaan aantrekken dan in 2017. Dat zal ook wel moeten natuurlijk willen we ooit die nieuwe ATH gaan pakken maar het ziet er allemaal wel weer positief uit.

Hier gelukkig ook bijna uit alle verliezen. Feelsgoodman.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6pDLfFWwAE4P52.jpg:large

Gepost in januari

• Swaha
Ik zie een parabolische stijging van BTC met 2 tops, die daarna begint te dalen. En ik zie alts die daarna door het dak gaan. Doet me wel heel erg denken aan anderhalf jaar geleden. ;) De kans is gewoon aanwezig dat we voorlopig even de top hebben gezien, ik sluit nu gewoon even wat verliesrisico uit.

Ga ook absoluut niet wachten tot 6k of lager, gewoon rustig aan weer terug instappen. Maar wie weet ziet het er morgen weer compleet anders uit. Als er morgen iemand weer 20.000 bitcoin koopt, dan is het feest. Maar als deze ineens in de verkoop gaan, dan kan het ook hard naar beneden gaan.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:27

Blord

Hello Kitty !

Zo, een drop van 2K omdat het kan.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Ahhh sheisse!

Dit is wel even jammer maar was te verwachten. Dit maakt het traden vandaag een stuk lastiger.

Terug naar de 5k

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Blord schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 05:12:
Zo, een drop van 2K omdat het kan.
??? Mis ik iets?

Zero.

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:06
Wat me wel opvalt is dat de ALTs niet echt hard reageren op de bewegingen van BTC? Meestal is dan alles REKT, maar ben in BTC waarde amper gedaald...

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:42
van 8388 naar 6600 drop

• dotcom87
6178 was op bitstamp het laagste :)

• HaruHaru
dotcom87 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:02:
[...]

6178 was op bitstamp het laagste :)
ja sorry ik kijk via coinbase :D

• Pelox
  • Nu online
Ik zie enkel een drop van 8k naar 7k..

Zero.

• dotcom87
Pelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:04:
Ik zie enkel een drop van 8k naar 7k..
USDT dan waarschijnlijk, en niet in USD?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Nee een flinke wig. Maar auw.. zo kan het ook weer.

Mega dip 1 van 3 op weg naar de top? Vorige bullrun ook paar keer voorgekomen.

Morgen of vandaag is het in ieder geval weer onderwerp in '60 minutes' CNBC?

• dotcom87
Klaas25 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:08:

true!

Op dit moment ben ik vooral blij als de ALTS tov BTC niet te hard inkakken :)

• green-tea
dotcom87 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:10:
[...]

true!

Op dit moment ben ik vooral blij als de ALTS tov BTC niet te hard inkakken :)
Mijn ALTS zijn allemaal harder gezakt in EUR als mn BTC

• dotcom87
green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:12:
[...]

Mijn ALTS zijn allemaal harder gezakt in EUR als mn BTC
Bij mij is dat ook zo, dat is net wat ik zeg :) maar mijn sat waarde van de ALTs zit nog mooi op peil!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

dotcom87 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:15:
[...]

Bij mij is dat ook zo, dat is net wat ik zeg :) maar mijn sat waarde van de ALTs zit nog mooi op peil!
Ze zijn gezakt maar zitten op peil?

• dotcom87
Bever! schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:30:
[...]

Ze zijn gezakt maar zitten op peil?
Ze zijn gezakt in USD/EUR waarde omdat BTC serieus in waarde is gezakt. Maar als je alts koopt tov BTC, dan kan ook de sat waarde van je ALT mee zakken waardoor je dubbel verlies maakt. Je verliest BTC en je verliest USD/EUR. Maar ik verlies nu enkel in EUR, de sat waarde blijft deze keer ongeveer hetzelfde.

• Slux
  • Niet online
dotcom87 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:32:
[...]

Ze zijn gezakt in USD/EUR waarde omdat BTC serieus in waarde is gezakt. Maar als je alts koopt tov BTC, dan kan ook de sat waarde van je ALT mee zakken waardoor je dubbel verlies maakt. Je verliest BTC en je verliest USD/EUR. Maar ik verlies nu enkel in EUR, de sat waarde blijft deze keer ongeveer hetzelfde.
Je maakt het wel makkelijk zo voor je zelf :P

Blij dat ik alleen met EUR werk, dat is ook de eenigste valuta waar ik mijn voedselbonnen mee kan betalen

• dotcom87
Slux schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:34:
[...]

Blij dat ik alleen met EUR werk, dat is ook de eenigste valuta waar ik mijn voedselbonnen mee kan betalen
Haha :) Ik zie het dan meer op de long run. Ik wil nu vooral zoveel mogelijk BTC bij elkaar sprokkelen voor dat deze echt nog hard in waarde gaat stijgen. ;)

• Bever!
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

Slux schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:34:
[...]

Sinds ik weg ben van binance naar coinbase pro merk ik dat ik nu ook zo kijk.

• Klaas25
Ik heb nog nooit naar sats gekeken. :X
Kijk al nauwelijks in dollars. Alleen omdat het het wereld valuta is en dus ook op internet.

Verder tellen alleen euros :P

Dan was dit een bart toch? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 17-05-2019 07:50 ]

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Volgens reddit:
on Bitstamp there was a sell wall of 22Million~USD , everytime the market dropped the wall moved down below market value.
It kept on dropping until it got chewed up completely.
Whoever did that did it on purpose, then immediately a 11Million USD buy wall was setup now buying at discounted prices.
Such is the manipulated life of the crypto space.
Ik ga er even vanuit dat dat klopt for the sake of argument. Wat betekent dat dan voor de markt?
In eerste instantie denk ik dat het voor mij, als hodler niet zoveel uit maakt. Want de mensen die de boel manipuleren manipuleren het ook wel weer omhoog.

Maar als ik even doordenk: 20M is eigenlijk wel erg weinig geld om de marketcap met 30 miljard te laten zakken. Geeft ten eerste aan hoe makkelijk de markt te manipuleren is. En tevens dus ook hoe kwestbaar. Want hoever kan je daarmee gaan? Zou je met $100M de BTC marketcap weer helemaal terug naar 2k kunnen brengen met een soortgelijke frats?

P.S. “enigste” slaat nergens op. Je bent al enige; je kan niet nog meer enige zijn. Grom.

Hallo met Tim

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
Pkunk schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:00:
Volgens reddit:

[...]

Ik ga er even vanuit dat dat klopt for the sake of argument. Wat betekent dat dan voor de markt?
In eerste instantie denk ik dat het voor mij, als hodler niet zoveel uit maakt. Want de mensen die de boel manipuleren manipuleren het ook wel weer omhoog.

Maar als ik even doordenk: 20M is eigenlijk wel erg weinig geld om de marketcap met 30 miljard te laten zakken. Geeft ten eerste aan hoe makkelijk de markt te manipuleren is. En tevens dus ook hoe kwestbaar. Want hoever kan je daarmee gaan? Zou je met $100M de BTC marketcap weer helemaal terug naar 2k kunnen brengen met een soortgelijke frats?

P.S. “enigste” slaat nergens op. Je bent al enige; je kan niet nog meer enige zijn. Grom.
Klinkt zeer logisch, en dat je niet veel nodig hebt voor dit soort manipulatie komt denk ik door legers van bots die het effect enorm versterken..

Je laatste opmerking: ik heb 3 tieners thuis die ik dagelijks steevast verbeter totdat zij het ook bij anderen gaan doen :)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11 13:22
Klaas25 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:08:

Bullrun? Meer een Bearrun.

• HaruHaru
Sahara schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:14:
[...]

Bullrun? Meer een Bearrun.
was jij ondertussen al ingestapt?

• green-tea
Ah sheit mn order gemist met 5$.. Als we nu echt binnen een week weer terug gaan naar 4k kan je mij opvegen.

[ Voor 53% gewijzigd door green-tea op 17-05-2019 08:21 ]

• Sahara
Pkunk schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:00:
Volgens reddit:

[...]

Ten tijde van 2 april toen iemand met 21.000 BTC de market naar boven manipuleerde was al duidelijk dat als je met grote bedragen koopt, je ook kan verkopen. Verkopen plus een short positie en je loopt binnen. Bulls moeten realiseren dat als BTC in een korte tijd is verdubbeld dat het ook er weer af kan.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Damn.. was mij gister aan het inlezen op bitmex en wilde voor de lol 200 euro met 100x leverage gaan shorten vannacht... uiteindelijk niet meer aan toegekomen door een etentje. Ben benieuwd wat dat mij had opgeleverd :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:31
Nou mijn geld is weg :+

• green-tea
hmr schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:23:
Damn.. was mij gister aan het inlezen op bitmex en wilde voor de lol 200 euro met 100x leverage gaan shorten vannacht... uiteindelijk niet meer aan toegekomen door een etentje. Ben benieuwd wat dat mij had opgeleverd :)
aantal bitcoins * prijs verschil - inleg

• Sahara
HaruHaru schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:16:
[...]

was jij ondertussen al ingestapt?
Ja gisteren met een 100 dollar leveraged long positie ingestapt op BitMEX die al op 7745 werd geliquideerd :*).
Gisteren voor 17:00 uur wel met BTC getrade, klein beetje gewonnen en daarna weer meteen terug naar PAX en TUSD en daarin zit ik onveranderd.

• HaruHaru
Ondanks de dalingen, blijft er altijd positiviteit:

https://globalcoinreport.com/4-reasons-new-bitcoin-rally/

O+

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-11 19:41
Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij de rest van de week nog verder zakt. Ik had gisteravond een kooporder op € 6.050 en € 5.100. Het zou me niks verbazen als we de weekly EMA ribbon ook nog gaan testen.

Dit ook: https://cryptoslate.com/h...st-unexpected-correction/

'Unexpected'... Bitch please

[ Voor 27% gewijzigd door Stokstaart op 17-05-2019 08:43 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:16
Voor het eerst in anderhalf jaar heb ik weer wat euro's (500) ingelegd. Staat nu op Bitvavo om iets mee te doen. Maarja, nu BTC kopen? Of wachten op een mogelijke verdere daling? Blijft gokken... Misschien alvast de helft gebruiken om te kopen en de andere helft laten staan tot volgende week? … Keuzestresssssss.

• HaruHaru
technoaddict schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:44:
Voor het eerst in anderhalf jaar heb ik weer wat euro's (500) ingelegd. Staat nu op Bitvavo om iets mee te doen. Maarja, nu BTC kopen? Of wachten op een mogelijke verdere daling? Blijft gokken... Misschien alvast de helft gebruiken om te kopen en de andere helft laten staan tot volgende week? … Keuzestresssssss.
Er is nooit een goed moment om te in te stappen, Voor long-term, gewoon instappen. Je kan ook 4x 25% inkoop orders plaatsen, steeds lagere bedragen, maar met 500 euro zal je het verschil weinig merken. gewoon instappen zou ik zeggen.

een vriend van mij zou instappen op 4200 euro. hij bleef maar zeggen, ik wacht wel, hij zakt wel. en tot aan vandaag roept hij hetzelfde. hij wilt er 2 kopen :) het is altijd spannend, zo een instap moment.

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 17-05-2019 08:46 ]

• Stokstaart
technoaddict schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:44:
Wil je korte termijn resultaat of lange termijn? Je kan er wel vanuit gaan dat de weg omhoog is ingezet dus voor de lange termijn kan je veilig instappen. Dan wel met de kans dat we eerst nog lager gaan.. Als we in juli als doel 9400 dollar aanhouden ben je redelijk snel weer uit het rood.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:16
True.. Er is geen goed moment.. Dus net alles gebruikt om BTC aan te schaffen.. Wil het voor de long term aanhouden dus prima zo.. *thumbs up*.

• Klaas25
Poe Tezos en Chainlink dan. Nergens last van.. Zo kan het ook ondanks BTC drop.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:24:
[...]

aantal bitcoins * prijs verschil - inleg
Geen idee hoeveel BTC 200 euro met 100 leverage is.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 11:29

oNo

:(
Au, ik dacht lekker te gaan slapen... Dat was ook wel zo. Alleen wakker worden, ai ai ai...

• Swaha
Heerlijk wakker worden zo!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Als ik het zo terug lees, heb jij uitstekend gehandeld voordat je ging slapen. Netjes hoor! _/-\o_

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:31

• Stokstaart
All of the above

Profit taking*

Fixed it

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-11 10:51
Dat is nog eens lekker wakker worden met een short op bitmex :)

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-11 11:42
Lekker uitgeslapen, zonnetje.. en bitmex liqidation mails :( Bijna alle winst weer weg. Nou ja, rinse and repeat, het hoort erbij

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Ook helaas 70% van de winst zien verdwijnen op Bitmex. Gelukkig zo slim geweest om altijd de inleg terug te halen (die nu dus ook nog meer waard is). Had de liquidatieprijs op 7200 staan met een 10x leverage. Zo zie je maar weer kinders, Als een whale op de sellknop drukt kan het snel gaan. Binnenkort maar weer rond deze regionen instappen met een x3 leverage. Die worden ten minste niet zo snel geliquideerd. (bij 4.5k misschien, maar als die dat weer aantikt is het voor mij ook bye bye crypto).

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Nu long gaan met z'n allen please!

• green-tea
PHPResource schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:38:
Nu long gaan met z'n allen please!
Nee dit had je vannochtend moeten doen, rond de 7100$ ik durfde niet iig.

• Pelox
  • Nu online
Komt wel weer goed mensen! We staan nog op een dikke plus tov vorige week. 2017 had je ook telkens dikke stijgingen gevolgd door een drop van 50% van de stijging. Dit lijkt er verdacht veel op. Ik zeg niet dat het nu weer het geval is, maar ik blijf positief.

Zero.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Pelox schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:47:
Komt wel weer goed mensen! We staan nog op een dikke plus tov vorige week. 2017 had je ook telkens dikke stijgingen gevolgd door een drop van 50% van de stijging. Dit lijkt er verdacht veel op. Ik zeg niet dat het nu weer het geval is, maar ik blijf positief.
Ik ook, vind het niet zo heel schokkend allemaal. We krijgen nu natuurlijk ook weer iedere keer de BITCOIN IS EVIL berichten...

ps: Niemand die toevallig de laatste dagen in MATIC is gestapt?

[ Voor 6% gewijzigd door Machlah op 17-05-2019 09:53 ]

• Swaha
Rrehorst schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:07:
[...]

Als ik het zo terug lees, heb jij uitstekend gehandeld voordat je ging slapen. Netjes hoor! _/-\o_
Grote kans dit ging gebeuren toch? Mijn buyorders op 7322, 7222, 7122 en 7022 zijn afgegaan, zit er nu weer voor 75% in.
Grootste vraag voor nu, wanneer druk ik weer op de sell button? :P

Verwijderd

Swaha schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Grote kans dit ging gebeuren toch? Mijn buyorders op 7322, 7222, 7122 en 7022 zijn afgegaan, zit er nu weer voor 75% in.
Grootste vraag voor nu, wanneer druk ik weer op de sell button? :P
100k

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Haha was ook wel te verwachten, denk ik.

Wat een heerlijk marktje ook.

Is het al tijd om op koopjes te jagen? :)

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
typisch wel, de ene avond dat ik wel wat trade en kleine winstjes pak, is het smorgen terug verdampt :p back to hodl-mode

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:22
Head and shoulders confirmed

Verwijderd

@A87 zat jij nog long op Bitmex? Ik hoop het niet kerel...

Maar in iedergeval een paar dikke bags kiezelstenen. Ook wat waard.

• green-tea
Shoulders met vragende armen _/-\o_

• HaruHaru
ik snap dat head & shoulders nog steeds niet.

wel begrepen dat het een shampoo merk is, maar wat het doet in crypto, geen idee :D

kijken we dan in Days of 4 hour of 1 hour timeline?

[ Voor 9% gewijzigd door HaruHaru op 17-05-2019 10:20 ]

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:19:
[...]

ik snap dat head & shoulders nog steeds niet.

wel begrepen dat het een shampoo merk is, maar wat het doet in crypto, geen idee :D
Het is vrij simpel.

• HaruHaru
ik ga wel even YT filmpjes zoeken. Hopelijk kom ik geen mensen tegen die aan het douchen zijn... haha grap van de dag blablabla off topic etc etc.

ik ga even kijken, Jaapio. Kan jij ondertussen weer even een buy order plaatsen van 10K BTC's? thanks!

• Bobmeister
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zL7gNOV.png
Gisteren opgetekend _/-\o_
Niet short gegaan :'(

• HaruHaru
Bobmeister schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:22:
[Afbeelding]
Gisteren opgetekend _/-\o_
Niet short gegaan :'(
dus we gaan down na de volgende shoulder die gemaakt is?

• green-tea
HaruHaru schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Hij kan ook scheef staan. Dus nee dit gaat nergens over :D

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:22:
[...]

ik ga wel even YT filmpjes zoeken. Hopelijk kom ik geen mensen tegen die aan het douchen zijn... haha grap van de dag blablabla off topic etc etc.

ik ga even kijken, Jaapio. Kan jij ondertussen weer even een buy order plaatsen van 10K BTC's? thanks!
Ik heb ook geen idee hoor wat het is.

Ik betast de buy knop wel even. 10k? Zat zelf meer te denken aan wederom een 20k BTC verspreid over die 3 exchanges zoals ik bij de 4200 deed.

Maar misschien beroer ik de markt ook wel intern met een dikke vette short op Bitmex.

Keuzes, keuzes.

• Bobmeister
HaruHaru schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Dit weekend naar de 6000, dan volgende week rustig weekje terug naar 6500,
dan terug naar 5000 (of 4000, of 3000) ? :P

Of we moonen :+

• Sahara
Bobmeister schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:27:
[...]

Dit weekend naar de 6000, dan volgende week rustig weekje terug naar 6500,
dan terug naar 5000 (of 4000, of 3000) ? :P

Of we moonen :+
Je kan toch ook moonen met een short :9. Mits het daalt natuurlijk, met stop loss voor als het de normale manier op moont.

[ Voor 11% gewijzigd door Sahara op 17-05-2019 10:30 ]

• HaruHaru
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:25:
[...]

Ik heb ook geen idee hoor wat het is.

Ik betast de buy knop wel even. 10k? Zat zelf meer te denken aan wederom een 20k BTC verspreid over die 3 exchanges zoals ik bij de 4200 deed.

Maar misschien beroer ik de markt ook wel intern met een dikke vette short op Bitmex.

Keuzes, keuzes.
hahahaha

fijn dat je er altijd bent Jaapio. Die 4200 buy was gewoon perfect. 20K is ook goed, als dat niet te veel gevraagd is.

_/-\o_

@Bobmeister Ik kies voor moonen. :P

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Acidrain schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:21:
[...]

Als ik in het vorig topic terug zoek op blockport kom ik @tias86 en @kbloem tegen die het aanprezen, ik hoop dat ze geluk hebben gehad.
Wat er nu is gebeurd zuigt verschrikkelijk. Maar als je ziet hoeveel support er nog is en het feit dat ze tot nu toe een prima product hebben afgeleverd, hou ik gewoon wat ik heb. Als er morgen een investeerder om de hoek komt is alles anders. Dat is mij het risico wel waard. Die 10% van de waarde die nog over is hoef ik niet uit te cashen. Overigens gaan ze gewoon door met development. De interne exchange wordt ook gewoon in beta gelanceerd.

Maarja, onderaan de streep wel zuur voor zo’n mooi project.

• Stokstaart
kbloem schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:59:
[...]

Wat er nu is gebeurd zuigt verschrikkelijk. Maar als je ziet hoeveel support er nog is en het feit dat ze tot nu toe een prima product hebben afgeleverd, hou ik gewoon wat ik heb. Als er morgen een investeerder om de hoek komt is alles anders. Dat is mij het risico wel waard. Die 10% van de waarde die nog over is hoef ik niet uit te cashen. Overigens gaan ze gewoon door met development. De interne exchange wordt ook gewoon in beta gelanceerd.

Maarja, onderaan de streep wel zuur voor zo’n mooi project.
Wet er nu gebeurt is gezond en was te verwachten. Bij een parabolische stijging zoals de afgelopen tijd is zelfs een verdere daling te verwachten. Het belangrijkste is dat bitcoin weer even goed op de kaart is gezet en dat we de bulltrend zijn begonnen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Stokstaart schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:07:
[...]

Wet er nu gebeurt is gezond en was te verwachten. Bij een parabolische stijging zoals de afgelopen tijd is zelfs een verdere daling te verwachten. Het belangrijkste is dat bitcoin weer even goed op de kaart is gezet en dat we de bulltrend zijn begonnen.
Haha je hebt zijn reactie of niet goed gelezen of een verkeerd bericht ge-quote :+

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dat denk ik ook 😊

• green-tea
Waarom heb ik dit nooit!

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/lph52jefzqy21.jpg

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Op naar 4k?

Weg

• Stokstaart
PHPResource schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:14:
[...]

Haha je hebt zijn reactie of niet goed gelezen of een verkeerd bericht ge-quote :+
:o Shame on me

OT: Inderdaad, die Blockport eikels moeten ze opknopen! O-)

• Klaas25
Wij gaan zo hard zometeen!!! Unstoppable. 8) :+
Check die exacte dump voor de vorige bullrun. Herhaling pls!!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/341MKzk/D6we3-UEWk-AA22-Vp.jpg
afbeeldingen uploaden gratis

[ Voor 12% gewijzigd door Klaas25 op 17-05-2019 12:39 ]

• Stokstaart
Klaas25 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:38:

[Afbeelding]
Of deze..

Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/9NXS0VP

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:29

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

het wordt of 2k of 20k.. who knows.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Machlah

[Afbeelding]
onzingrafiek

Hier past hij ook tussen

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 10:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Gisteren in de piek (toen niet duidelijk dat het de piek was natuurlijk) voor 2 bankjes BTC gekocht. Nu een dikke daling. Balen, maar holden is gewoon de beste keuze :)

Professioneel Heftruck Syndroom

• Klaas25
Met de partijen die erin geinvesteerd hebben en wat er aan zit te komen? Op inmiddels kort termijn wel.

Haast onmoge....

... :| Ik zal die zin maar niet afmaken.

• Machlah
Klaas25 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:51:
[...]

Met de partijen die erin geinvesteerd hebben en wat er aan zit te komen? Op inmiddels kort termijn wel.

Haast onmoge....

... :| Ik zal die zin maar niet afmaken.
Haha, geloof ook wel in een long term stijging hoor maar zulke grafiekjes kun je m.i. erg weinig mee. Kan alles overal wel tussen knippen en plakken.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:55
https://www.coindesk.com/...by-new-york-supreme-court
Lijkt mij geen goed nieuws, maar kijken hoe dit zich gaat vertalen naar de koers of helemaal niet.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Stokstaart
Gondor schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:00:
Lijkt mij geen goed nieuws, maar kijken hoe dit zich gaat vertalen naar de koers of helemaal niet.
Gaat wel effect hebben denk ik zo.. Goeie fud. Plausibel, ik zeg gewoon eerlijk. Plausibel.

• anboni
  • Laatst online: 07:36
Gondor schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:00:
Dat nieuws is al van gisteravond he.. Best kans dat dat de trigger was voor de drop van vannacht (geholpen door wat stoplosses enzo), maar dat het ergste effect van dat nieuws al voorbij is.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47

[Afbeelding]
Zo'n parabolische run zorgt ervoor dat het feest in 3 maanden weer klaar is. Heb liever dat het zich over 1 jaar ofzo strekt.

Bovendien zullen er nog een paar goeie black swan events aankomen. Ik vermoed dat Binance nog een keer een zware klap gaat krijgen. Die tent is zo snel zo groot geworden dat er wel lijken in de kast moeten zitten. Zo niet, dan is CZ de beste CEO die er maar kan zijn.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
anboni schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:13:
[...]

Dat nieuws is al van gisteravond he.. Best kans dat dat de trigger was voor de drop van vannacht (geholpen door wat stoplosses enzo), maar dat het ergste effect van dat nieuws al voorbij is.
Zou kunnen dat het Tether zelf was. Ze dachten USDT cash te hebben, maar ze mochten er niks meer doen, dus liquideren ze BTC voor harde cash. Je weet (meestal) niet wie achter de adressen zitten

• Slux
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:51:
Gisteren in de piek (toen niet duidelijk dat het de piek was natuurlijk) voor 2 bankjes BTC gekocht. Nu een dikke daling. Balen, maar holden is gewoon de beste keuze :)
Je meubels verkocht om BTC te kopen :?

• green-tea
Slux schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:03:
[...]

Exact wat ik dacht, vanavond verkoopt ie zn bed :+ _/-\o_

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 10:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

green-tea schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:04:
[...]

Exact wat ik dacht, vanavond verkoopt ie zn bed :+ _/-\o_
Slux schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:03:
[...]

Hahaha, da's in de volksmond een woord voor 100 euro :). Gelukkig zijn de meubels er nog dus _/-\o_

Professioneel Heftruck Syndroom

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
NeFoRcE schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:51:
Heb nog wel een tuinstoel voor je of een paar lege kratten pils waar je op kan zitten ;)

• Slux
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:07:
[...]

[...]

Hahaha, da's in de volksmond een woord voor 100 euro :). Gelukkig zijn de meubels er nog dus _/-\o_
Okay... een geeltje, meier of rug is mij wel bekend maar bankjes heb ik echt nog nooit van gehoord.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Lijkt erop dat de 7k het niet gaat houden zo.

Rookworst zonder r is ook worst.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-11 15:52
I'm back :-)

na een lange tijd afwezig te zijn besloot ik gisteren om toch weer in te stappen, want ja misschien dat ik deze keer minder pech heb.

Ik stapte in.................. net voor de mega drop, story of my life

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:10:
[...]

Okay... een geeltje, meier of rug is mij wel bekend maar bankjes heb ik echt nog nooit van gehoord.
Ik haal ook altijd bankjes crytpo. Wat vaag dat jullie dat niet kennen...

Een bankje is 100. Je weet toch.

Verder klinkt het ook gewoon lekker.

'Hoeveel is je crypto investering van 2017 nog waard Jaap?' 'Hou maar op. Nog maar een paar bankjes.'

Zal binnenkort nog even een bankje erin pompen denk ik.

Vroeger haalde ik ook vaak twee en een half steentje voor een bankje.

Mooie tieden zeun.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
mugenmarco schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:17:
I'm back :-)

na een lange tijd afwezig te zijn besloot ik gisteren om toch weer in te stappen, want ja misschien dat ik deze keer minder pech heb.

Ik stapte in.................. net voor de mega drop, story of my life
Thanks, wilde nog een paar goedkope iota's en nano's kopen om op mooie ronde getallen uit te komen.

Nog meer mensen die op het punt staan te kopen? Dan wacht ik nog even..

Hallo met Tim

Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!